جملاتی زیبا در مورد عشق عمه به برادرزاده

ای وجودت زیباترین نقاشی خداوند ، برادرزاده ی عزیزم بهترین ها را برای تو آرزو می کنم و امید دارم همواره سربلند باشی و به آن جایی برسی که آرزویش را داری . مهر و عشق عمه به برادرزاده را نمی توان در هیچ واژه ای گنجاند به جز این که مگر می شود چنین پیوند والایی را گرامی نداشت زمانی که تو از جان من هستی.

همیشه هر وقت در فضای مجازی و یا ...صحبت از برادرزاده بوده است ، ناخوآدگاه جملات و متن های احساسی و کوتاه نیز به دنبال آن آمده است ، دلنوشته ها و یا جملات قصار و جالبی که در مورد براردزاده گفته می شود ، واقعا دوستداشتنی و شیرین هستند .

عشق عمه به برادرزاده

متن در مورد عشق عمه به برادرزاده

"برادرزاده‌ ام ، تو مثل یک ستاره درخشان در آسمان زندگی‌ ام هستی ، همیشه روشن و پر از امید."

************

"هر خنده‌ ات برای من مثل یک هدیه گرانبهاست ، برادرزاده‌ی عزیزم ، تو دلیل شادی‌ های کوچک زندگی منی."

************

"برادرزاده جان، تو نه فقط بخشی از خانواده، بلکه قطعه‌ای از قلب منی."

************

"در آغوش تو ، برادرزاده‌ی نازنینم ، همه دغدغه‌ های دنیا فراموش می‌ شوند."

************

"تو، برادرزاده‌ی من ، مثل یک گنجینه پنهانی که هر روز بیشتر و بیشتر ارزشش را درک می‌ کنم."

************

"نگاه تو، برادرزاده‌ی دوست داشتنی، پنجره‌ای است به دنیایی از معصومیت و شادی."

************

"برادرزاده عزیزم، تو روشنایی خاصی به زندگیم می‌بخشی که با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست."

این جملات، با استفاده از زبان محاوره و با تاکید بر عواطف صمیمانه و محبت‌ آمیز بین عمه و برادرزاده، نوشته شده‌ اند و برای بیان عشق و علاقه به برادرزاده مناسب هستند.

متن احساسی عمه به برادرزاده


متن احساسی عمه به برادرزاده

عشق عمه به برادرزاده از عشق های بی نظیری است که نصیب هر عمه و برادرزاده ای خواهد شد . برادرزاده عین فرزند خود آدم است عین یک پیوند بی نظیری که در آن می توان شوق و اشتیاق های دوران کودکی را در چهره ای از برادر خویش دید . عشق عمه به برادرزاده از جمله زیباترین احساسات بر روی زمین است که نصیب هر خواهری می شود . هر خواهری احساس بی پایان محبت به برادرزاده های خویش دارد . و تو در من یادآوری خاطرات زیبای برادرم هستی . عزیز دلم ، برادرزاده ی زیبای من تو همیشه در زیباترین جای قلبم جا گرفته ای و می خواهم بدانی که مهر من به تو وصف ناپذیر است . عشق زیبای من ،تنها برادرزاده ی من بهترین های دنیا را برایت آرزو می کنم که در یاد هیچ کس نگنجد و از خداوند تعالی می خواهم همیشه به تو آن را داد که در خیال داری ، رسیدن تو به آرزوهایت را آرزومندم ‌. 

متن های کوتاه و زیبا در مورد عشق عمه به برادرزاده اش

عشق عمه متن احساسی عمه به برادرزاده

من در تو معنا می شود عزیز دل عمه ، و می خواهم از صمیم قلب به مهر و محبتی که به تو دارم باور داشته باشی . عزیز دل عمه عشق عمه به برادرزاده ی عزیزش با هیچ کلمه ای قابل بیان نیست .من در تو در هر نگاهی که تو می نگری در هر کلامی که بر زبان می آوردی احساس دوران کودکی نهفته ای که با برادر عزیزم را گذرانده ام می بینم . تو برای من تنها عضوی از خانواده یا فردی از اعضای خانواده نیتی بین من و تو عشقی والاتر از یک پیوند خونی ساده است .به راستی که عمه ، مادری دیگر برای برادرزاده ی خود است .مادری که علاوه بر پیوند خونی که با فرزند خویش دارد یک دنیا خاطره نیز در کنار همه ی سال ها برای او به یادگار مانده ، عمه جان عزیزم ، برادرزاده ی خوشگل و ماه من تو مرا یاد همه ی دیوانگی های دوران بچه گی برادرم می اندازی و من با نگریستن به چهره ی تو می توانم احساس و شور جوانی برادرم را به طور کامل لمس کنم .عزیز قلبم من به داشتن تو می بالم و غرور و افتخاری که از تو در دل من است با هیچ کلمه ای وصف پذیر نمی باشد

عشق عمه متن احساسی عمه به برادرزاده

متن کوتاه در مورد دوست داشتن برادرزاده

عزیز دل عمه هر جای این دنیای پهناور هستی می خواهم لبخند لحظه ای از روی لب تو نقش بر ندارد و همیشه اتفاق هایی در زندگی تو رخ دهد که تو را خوشحال سازد .از جملات مهمترین بخش های عشق عمه به برادرزاده وجود حجم عظیمی از دوران کودکی تو که من آن ها را مو به مو در یاد دارم و تو از بسیاری از آنها غافل هستی ، هر چند دوست داشتن های بین من و تو دوطرفه است ولی محبتی که من به دارم کمی بیشتر از دوست داشتن های تو نسبت به من است . زیباترین گل پروردگار در باغستان دنیا ، عزیز عمه ، شیرین ترین مهر و محبت تو را دوست داشتن امری است که از دست من خارج گردیده ، من حتی اگر نخواهم نیز قلبم با یاد و خاطره تو به آرامی و خوشی می تپد چهره ی زیبا و  گلگون تو مرا امید است . عشق عمه به برادرزاده عشقی توصیف ناپذیری می باشد که سبب شده است من هیچ واژه ای لایق را نیابم که این دوست داشتن عظیم را با آن وصف کنم امید دارم در هر جای این کره ی خاکی هستی به شوق فردایی نو و درخشان هر روز بیدار شوی و برای رسیدن به امیدها و آروز ها و رویاهایت شتابان بدوی .

متن عشق عمه ب برادرزاده ، عکس عشق عمه به برادرزاده

عشق عمه به برادرزاده

. مهر من به تو برادرزاده ی عزیزم بی پایان می باشد و من همواره در همه ی مسیرهای زندگی ات در همه ی خوشی ها و سختی ها کنار تو خواهم بود ، تو تا مرا داری از نبودن هیچ کس غصه مخور . عشق عمه به برادرزاده در بین همه ی خواهر ها جایگاه ویژه ای دارد به خصوص برای من که تو تنها برادرزاده ی من هستی ، برایت رسیدن به خوشی ها و بهره مندی از زیبایی ها را در سر می پرورانم و امید آن را دارم همیشه در همه ی مراحل زندگی ات خوشبخت باشی . عشق عمه به برادرزاده وصف ناپذیر است مگر من با چه واژه ای می توانم محبت خود را به تو باز می گویم وقتی تو با آن صدای دلنشین خودت مرا صدا میزنی . شنیدن کلمه ی عمه از زبان تو به من امید و شوق می دهد

متن برای دلتنگی برادرزاده ، برادرزاده یعنی عشق عمه

متن نوشته برای برادرزاده ، متن کوتاه در مورد دوست داشتن برادرزاده

.برادرزاده ی عزیزم اگرچه بین من و تو فاصله های زیادی هست ولی من با همین نوشته ی کوتاه و مختصر می خواهم به گوش تو برسانم که دوست داشتن تو را دوست دارم و از صمیم قلبم برایت بهترین ها را آرزو می کنم . به دست آوردن خبرهای پیروزیت برادرزاده ی عزیزم به من شور و نشاط میدهد و شک ندارم که تو در دستیابی به همه ی خواسته های خود پیروز خواهی گشت . از عشق عمه به برادرزاده می توان به اعتماد عمیقی  که بین  من و تو جریان دارد اشاره کرد. 

عشق عمه و برادرزاده

عزیز دلم در همین دوردست هایی که هستم دوست داشتن عظیمی که به تو دارم به عنوان عشق عمه به برادرزاده ی عزیزتر از جانش را بر چنین واژه هایی کم عمق رهسپار می سازم تا به دست تو برسد و بدانی محبتی که از تو در من وجود دارد با هیچ واژه ای وصف ناپذیر نیست . گل مهربون من زندگی با تو معنا می یابد عزیزترین عزیز قلبم تو تنها خاطره ی برادر و ۹ان جانانم هستی بودن تو به من تجلی بخش یاد و خاطره ی مهر و محبت برادر عزیزم است و من زیبایی های او را در تو به شکل بی پایان می بینم .

عشق عمه دوستت دارم ، عمه که باشی

جملات کوتاه در مورد عشق عمه به برادر زاده

عزیز عمه تو لایق بهترین ها در دنیا هستی میل داشتم هدیه ای ارزشمندی را برای ابراز محبت و عشقی که دارم برایت در چنین روز مبارک تهیه کنم و چقدر عمه ی هدیه ها و واره های دنیا برای ابراز عشق من به تو بی ارزش می باشد . دلبندم و زیباترین گل دنیا من قصد آن را دارم در همه ی مراحل زندگی ات همانند کوهی در کنار تو باشم و از تو می خواهم مثل یک رفیق ، مثل یک مادر در همه ی سختی های زندگی ات روی من حساب کنی . من برای بودن در کنار تو و کمک کردن به تو برای رسیدن به خواسته هایت همراه اینجا نزد تو هستم . ای جان دل عنه ای گلبرگ پر از طراوت ، ای عشق من تو را بیشتر و والاتر دوست دارم و می خواهم این محبتت برآمده از دل را پذیرا باشی تو نور دیده ی خانواده ی ما هستی و از بدوی تولد توانسته ای در بالاترین بخش دل همه ی ما جا پیدا کنی . عشق عمه به برادرزاده یک عشق آسمانی است که با زیبایی های وجود تو در من شوق و شوری بالایی را ایجاد ساخته است . تو را من دوست دارم تو را ای مهر من تو را ای عشق من تو را ای دلیل هستی از صمیم قلب دوست دارم .عشق عمه به برادرزاده یک عشق آسمانی است اگر چه محبتت و دوست داشتن تو قلب از تولدت نیز در قلب من گنجانده شده است ولی تو با زیبایی های ذاتی خود و آن چهره ی پاک و شیرینت عشق مرا به خود دوچندان ورده ای و دل مرا میبری هر گاه با صدای دلنشین خود مرا عمه صدا میزنی

متن الهی عمه فدات بشه ، متن عشق عمه ب برادرزاده

جملات بلند در مورد عشق عمه به برادرزاده

عمه جان عزیزتر از جانم امید آن را دارم در همه ی مراحل زندگی خود پله های موفقیت را در سویی برداری که تو را به رسیدن به خواسته هایت یاری سازد . عشق عمه به برادرزاده و مهر و محبتی که بین من و تو وجود دارد سبب شده است من تو را همانند یکی از فرزندان خود و حتی در بسیاری از مواقع یک گام بالاتر حساب کنم . ماه من ، ای درخشانترین نور در آسمان هستی من ، ای عزیز دل عمه امروز باز دوباره با خاطراتت تو در دل من امیدی به پا شد و غوغای اینکه تو از دوردست ها نزدیک میشوی در من شوری والا به پا کرده است و با نفس های شمرده در انتژار نزدیک شدن زمان رسیدن تو هستم . عزیز من اگر چه اینک در فاصله ای دور از تو ساکن گردیده ام دلبند من می خواهم بدانی هیچ فاصله ای عشق من به تو را کم نخواهد کرد عشق عمه به برادرزاده ی عزیزتر از جانش با افزایش فاصله ها چندین برابر خواهد شد . دیروز دقیقا همین دیروز بود که خبر تولد و به دنیا آمدن تو در فضای کوچک خانه ی قدیمی آقاجون پیچید چه شوری و غوغایی بود مادر از دست پاچگی نمی دانست اسپندش را چگونه دود کند . تو ای عزیز دل همه ی خانواده با آمدنت به دنیا ما توانسته ای امید و عشق را در همه جای خانه همانند بذر پراکنده سازی تو را من دوست دارم و برایت زیباترین آرزو ها را آرزومندم .

متن در مورد عمه بودن ، برادرزاده یعنی عشق

متن قربون صدقه رفتن برادرزاده ، متن عمه به برادرزاده

عزیز دل عمه تو تنها یادگاری برادر نازنین من هستی با دیدن تو من او را می بینم با شنیدن صدای تو من او را در کنار خود احساس میکنم ممنونم از تو که با وجودت گرانترین عزیز مرا در کنار من نگه دلشتی می خواهم بدانی خنده های تو را به هیچ بهشتی نمی بخشم و جانانه تو را دوست دارم . عشق عمه به برادرزاده در طول تاریخ با هیچ کلمه ای قابل بیان نبوده محبتی که بین من و تو پل ساخته است نه تنها یک پیوند عاطفی و خونی بوده من با دیدن تو با شنیدن صدای تو به همه ی زیبایی هایی که در جهان است می رسم . شدت عشق عمه به برادرزاده را چه کلمه ای می تواند ابراز کند مهری که از تو در دل من لانه کرده را چگونه با کلمات کم حرف بیان سازم دلتنگی های خود را به تو چطور در کلمه خیلی دلتنگم جا دهم تا تو بدانی خسلی های من خیلی دیده شود . اصلا واژه ی خیلی چقدر در برابر دلتنگی های خیلی من کم است من مهر تو را با چه واژه ای بیان کنم تا تو به عمق آن دستیابی . تو ای زیباترین و عزیزترین وجود من می خواهم بدانی که من در همه ی مراحل زندگی در کنار تو هستم . امروز روز تولدت تو ای عزیز دل عمه ، ای زیباترین و با احساس ترین آفریدگار خدا تو را از صمیم دل می بوسم و با کامی که ارزش و ثصف عشق من به تو را ندارد زمینی شدنت را تبریک می گویم تو با آمدن به دنیای ما نور و عشق را تجلی ساخته ای .

متن درباره شدت عشق عمه به برادرزاده ، متن دوست داشتن برادرزاده ام
شدت عشق عمه به برادرزاده

تولدت مبارک عمه جان ، نور چشم برادر گرامی ام تو با وجودت توانسته ای همواره امید را مانند چراغی نورانی در منزل ما نگه داری و من از خداوند منان می خواهم همواره حافظ تو باشد و همه ی مراحل زندگی ات یار و یاور تو باشد تو را به او می سپارم  که قدرت آن را دارد چرخ دنیا را به کام تو بچرخاند . تو ای زینت الهی ، تو ای پرتوی از خداوند ، تو ای نور آسمان با بودنت به ما امید داده ای . عشق عمه به برادرزاده ی خویش اگر چه یک پیوند قبلی است و محبت تو حتی قبل از به دنیا آمدن در دل من گنجانده شده بود ولی میخواهم بدانی که تو با دل روشن و روح پاک و اندیشه ی والای خویش محبتی که به تو داشته ام را چندان برابر ساختی و اینک دوست داشتن من به تو دوست داشتنی آسمانی است و مهر و محبتت هیچ گاه از قلب من رفتنی نیست . برادرزاده ی دلبندم و عزیزترین موجودی دنیا من تو را با قلبم دوست ندارم با چشمانم دوست ندارم من تو را با روحم دوست دارم دوست داشتنی که در هر دو دنیا نصیب من خواهد بود .

برادرزاده یعنی عشق ، متن زیبا در مورد برادر زاده

تهیه کننده : توپ تاپ


پیشنهاد های جدید :

جملات کوتاه و زیبا درباره برادرزاده دختر و پسر

مجموعه شعر درباره برادرزاده

متن زیبای تبریک تولد به برادرزاده + آلبوم عکس نوشته

زیباترین کلیپ تولد برادرزاده برای وضعیت واتساپ

عمه شدنت مبارک,تبریک عمه شدن


مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...