تعبیر خواب شکلات چیست

شکلات یک ماده غذایی شیرین و دوست داشتنی است. از همین روی رویاهای مربوط به آن نیز اغلب در برگیرنده احساسات خوب می باشند. تعبیر خواب شکلات به طعم و نوع آن بستگی زیادی دارد و شما همچنین باید بخاطر آورید که شکلات را چه کسی در خواب به شما داد!

تعبیر خواب شکلات می تواند بسیار جالب و متفاوت باشد.  کمتر کسی در دنیا وجود دارد که شکلات دوست نداشته باشد و زمانی که فردی به شما شکلات تعارف می کند تقریبا محال است که آن را رد کنید. به بیان ساده تر مقاومت در برابر شکلات دشوار است! از همین روی تعبیر خواب شکلات ممکن است به مسائل و احساسات گوناگونی مانند وسوسه گناه، حرص و طمع، زمانی برای جشن گرفتن، مناسبت های خاص، عشق و شهوت و همچنین نیازهای ما مربوط باشد.

تعبیر خواب شکلات به نوع خوابی که دیدید و احساساتی که تجربه کردید بستگی دارد. به عنوان مثال باید برای تفسیر بهتر این رویا بتوانید به این سوالات پاسخ دهید: آیا وقتی شکلات را نوش جان می کردید حس خوبی داشتید؟ آیا شکلات در رویای شما مزه خوبی داشت؟ آیا کسی آن را به شما تعارف کرد؟ شکلات در دستان شما ذوب شده بود؟ و بسیاری سوالات دیگر که پاسخ آن ها می تواند تعیین کننده جزئیات تفسیر خواب شما باشد.

تعبیر خواب شکلات تلخ و شیرین

تعبیر خواب شکلات می تواند تحت تاثیر طعم و مزه آن نیز باشد. اگر شما در رویا شکلاتی شیرین را خورده باشید، نشان دهنده شادی و رضایت از زندگی است. اگر شما شکلاتی بدون طعم لذیذ را چشیده باشید، می توان به حسرت های شما در زندگی اشاره کرد. در این حالت ممکن است شما با وجود موفقیت های زیادی که در زندگی دارید، هنوز خود را ناکام پنداشته و در حسرت آرزوهای بیشتری باشید. شکلات تلخ در خواب معانی متفاوتی ممکن است داشته باشد. به عنوان مثال اگر شما از خوردن آن در رویا لذت ببرید، نشان دهنده عشقی است که با وجود داشتن سختی های بسیار، اما همچنان برای شما لذت بخش است. اما در صورتی که شکلات تلخ در رویای شما باعث ایجاد حس بد شود، می تواند به جدایی مربوط باشد.

تعبیر خواب شکلات با طعم های مختلف ؛ تعبیر خواب شکلات تلخ و شیرین

تعبیر خواب شکلات خوردن

تعبیر خواب شکلات خوردن به احساسات و غرایز شما مربوط می شود. اگر یک پسر جوان و یا دختر جوان در رویای خود شکلات آب شده بخورد، نشان دهنده بیداری غرایز جنسی اوست. احتمالا چنین رویایی در دوران بلوغ بیشتر تجربه شود. همچنین تعبیر خواب شکلات خوردن توسط دیگران در رویا، می تواند به یک پارتی یا مهمانی شاد مربوط باشد.

تعبیر خواب شکلات میوه ای

تعبیر خواب شکلات میوه ای نماد جشن است. همچنین در پی دیدن چنین رویایی احتمالا خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد. اگر مردی در رویای خود شکلات میوه ای را بخورد که یک زن آن را به وی تعارف کرده بود، این خواب نشان دهنده گرایشی میان آن زن و مرد است. احتمالا این مرد در دنیای بیداری به این زن علاقه پیدا کرده و یا بیشتر از لحاظ جنسی به او جذب شده است. البته این در شرایطی که آن زن در رویای ما یک فرد آشنا باشد. تعبیر خواب شکلات میوه ای که توسط یک مرد به یک زن تعارف می شود، به تلاش آن زن برای جذب وی اشاره دارد. می توان در چنین رویایی حدس زد که بیننده خواب سعی دارد در بیداری نیز علاقه و توجه این مرد را به خود جلب کند.

تعبیر خواب شکلات گرفتن از مرده

تعبیر خواب شکلات گرفتن از مرده می تواند به زندگی معنوی ما و یا زندگی پس از مرگ مربوط باشد. از آنجایی که شکلات به تنهایی در رویا نماد زندگی شیرین و خوشایند است، در رویا نیز شما اگر یک شکلات خوشمزه را از فردی که قبلا مرده است گرفته و بخورید، می توان نوید زندگی پس از مرگ آرام و دلنشینی را به شما داد. در اغلب رویاها گرفتن یک ماده غذایی خوشمزه از فردی که مرده است، معانی خوبی به همراه دارد که از جمله آن ها می توان به پول، برکت در کسب، عاقبت بخیری و ... می باشد.

تعبیر خواب شکلات گرفتن از دست مرده

تعبیر خواب شکلات نذری

تعبیر خواب شکلات نذری احتمالا نشان دهنده نیت خوب بیننده رویا درباره اطرافیان باشد. نذری دادن در خواب به نیکی و کمک به افراد دیگر اشاره دارد. حال اگر این کمک از طریق یک چیز شیرین باشد، طبیعتا معنی بهتری نیز خواهد داشت. اگر در رویا به اشخاصی شکلات نذری بدهید، می توان پیش بینی کرد که در آینده ای نه چندان دور کار بسیار خوبی از شما سر می زند که افراد زیادی از سود آن بهره مند خواهند شد. اگر فرد دیگری در رویای شما شکلات نذری دهد اما شما قادر به گرفتن آن نباشید و یا هنگامی که به شما می رسد شکلات ها تمام شده باشند، در این حالت تعبیر خواب شکلات ناسازگاری و سرکوب و ناتوانی در رسیدن به یک هدف خواهد بود.

تعبیر خواب شکلات درست کردن

تعبیر خواب شکلات درست کردن در رویا به فعالیت های کاری و یا تحصیلی شما مربوط می شود. به عنوان مثال اگر خود را در حال درست کردن یک شکلات ویژه در رویا ببینید، می توان گفت پروژه ای که اکنون در حال فعالیت بر روی آن هستید، در آینده ای نزدیک سود مادی و معنوی زیادی را به زندگی شما سرازیر خواهد کرد. در اصل علاوه بر پول، شما با پیروزی در این پروژه افتخار و غرور زیادی نیز کسب خواهید کرد.

تعبیر خواب شکلات با سناریوهای زیر در زندگی شما ارتباط دارد:

لذت و محبت؛ که می تواند در قالب یک رابطه عاشقانه پرهیجان تجربه شود.

عزت نفس و عشق ورزی به خود

احساسات خوب درباره یک شرایط بد؛ خوش بینی بیش از حد

روابط جنسی عاشقانه با کسی که دوستش دارید.

کسب و کار پر رونق همراه با احساس ارزشمندی در اجتماع

سایر مطالب پیشنهادی و مرتبط :

تعبیر خواب خوردن شیرینی از دست مرده

تعبیر خواب کیک خامه ای خوردن

19 نظر

  1. ناشناسناشناسsays:

    سلام و وقت بخیر، من ازدواج نکرده ام و تقریبا سنم بالاست به همين دليل اطرافیان یه جورایی نگران من هستند. جالبه صبح خواب دیدم پسرعموم منو صدا زد که چندین سکه دستش بود و تعدادی شکلات نذری روی زمین بود که مربوط به سفره یا جشنی بود گفت بشین اینا را بریزم روی سرت تا بختت باز بشه منم گفتم هر چی خدا بخواد دست من نیست که ...تعبیرش چیست. سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است چیزهای باارزشی بدست بیاورید

  2. دیانادیاناsays:

    سلام وقتتون بخیر من توی خواب دیدم که مادرم چند کیلو شکلات خریدن ۲ تا از نایلون ها شکلات تلخ بود و یک نایلون هم شکلات سفید، یدونه امتحان کردیم با اینکه شکلات تلخ بود ولی خیلی خوش طعم بود،ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه نیازها و علایق زندگیتان است

  3. GhoncheGhonchesays:

    سلام..من خواب دیدم که رفتم سر یخچال مادربزرگم و توش پر از شکلاتای خوشمزه بود که یواشکی از هرکدوم چندتا ورداشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند نشان دهنده شادی و رضایت در زندگیتان باشد

  4. رژینرژینsays:

    سلام من خواب دیدم شکلات میخورم تعیبرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بزودی خبرهای خوشایندی میشنوید

  5. میییییممیییییمsays:

    سلام من خواب دیدم از طبقه بالا که خونه مادربزرگم هست رفتم پایین خونه ی خالم و انگار کلی کاکائو باخودم بردم تو آشپزخونه یا اونا داشتن من داشتم مرتب میکردم و بعضی هاشم میخوردم بعد فقط یادمه چند تا بسته کاکائو دادم به مادربزرگم که فوت کردند و ازشون خواستم که بخورند وگفتم ضرر نداره بعد خودم شک کردم که براشون خوبه یا ضرر داره ولی مادربزرگم نخوردند و انگار شک داشتند که براشون خوبه. تعبیر داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند به برکت و کسب منفعت در زندگیتان اشاره داشته باشد که بدون تعقل میسر نیست

  6. فریادفریادsays:

    سلام ، همسایەمون کە خیلی صمیمی بودیم پارسال فوت شد دیشب خواب دیدم که تو سوپر مارکتش بودم خیلی زیاد شکلات داشت و من یه بستە شکلات خریدم یە پیرهن قهوەای تازە و مارک داشت گفت 6500 ، ممنون از پاسخ شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این رویا بازگو کننده روزهای خوب، شاد و حتی عاشقانه در آینده است. از سوی دیگر به اهمیت این فرد در زندگی واقعی و گذشته شما اشاره دارد.

  7. ندانداsays:

    سلام وقتتون بخیر خواب دیدم یه بسته شکلات داشتم با مادرم راه میرفتیم مادرم.گفت شکلاتو بازکن.کسی تعارف کنیم که توخیابون بود یدفعه دیدم بسته شکلات پاره شده اما تو کیفم ریخته بود بقیشم روزمین ریخته بود که چند تاشوپیدا کردم.وبرداشتم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است مراقب وسوسه شیطان و حرص و طمع خود در رابطه با کارهایتان باشید

  8. nadiehnadiehsays:

    سلام، وقت بخیر، دو شب پیش خواب دیدم انگار رفته بودم مراسم خونه همسایمون بود و دختر بچه چند ماهه اون خونه توی بغلم بود و تحویل مادربزرگش دادم و مادربزرگش با لبخند مهربانانه از من رو گرفت و انگار دو تا شکلات تقریبا مثل شکلات نانی بهم داد،من هم نشستم و عروس اون خونه هم نشست و انگار به کسی میگفت به من چیزی ندن و منم فهمیدم و اون دو تا شکلات رو به سمتش پرت کردم،خیلی ناراحت بودم،و یه آقایی که در واقعیت میشناسمش بهم گفت که حق داری ناراحت بشی.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده به وجود امدن خوشی ها و لذت های زود گذر در زندگیتان باشد

  9. sarinasarinasays:

    سلام خسته نباشيد خواب ديدم كه همراه خانواده بيرون يه فست فودي دورميزي نشسته بوديم وچندميزديگه ام بودكه همه پُربودن،من يه شكلات دستم بود،ميزكناري يه پسري بودكه آشنااست واونم يه شكلات دستش بود،يكدفعه پاشدوشكلات منوگرفت وهمراه شكلات خودش دادبه دونفرديگه.ميخواستم بدونم تعبيرش چيه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس امکان داره کسی از شما دزدی کنه

  10. علیعلیsays:

    با عرض سلام و خسته نباشی . در عالم خواب دیدم که انگار برادرم برایمان شکلات آورده بود دو سه پلاستیک بزرگ شکلات بچه برادرم هم که کوچک هست آنجا بود که من هی می گفتم شکلات شکلات که جلب به توجه کردم آمد تو بغلم زد زیره گریه من هم بهش می گفتم گریه نکن شکلاتها رو نشونش میدادم تا بخوره تا گریه نکنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس فرزند برادرتون به شما علاقه داره و باعث خوشحالیش میشین

  11. ماهیماهیsays:

    سلام من صبح خواب دیدم ک شکلات کاکائویی سفارش دادم ک ب قیمت بالاتری بفروشم..اتفاقا گویا ی مقدارم ب ی آقایی فروختم ک بعدش متوجه شدم عاشقم شده ولی یکم ک گذشت و یادم نیست چیشد گفت شکلاتارو خیلی گرون دادی تو بازار قیمتش پایینتره و اینا..بعد انگار من با حالت قهر ازش جداشدم...!!!!!!!!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام با شخصی اختلاف پیدا میکنین

  12. AylinAylinsays:

    سلام خوبین من تو مدرسه بودم دیدم یه میز بزرگ گذاشتن که توش یه عالمه شکلات آب شده بود و کنارشم وسایل تزییناتی رفتم از کیفم پول بیارم تا بخرم دیدم کیفم مونده تو ماشین رفتم به پدر و مادرم زنگ زدم تا مادرم کیفم و پدرم برایم پول بیاورد پدرم ک اومد بیرون از مدرسه رفتم ک مدیرمون رو دیدم که منو صدا زد و خودش برام از اون شکلات آب شده درست کرد من رفتم تو حیاط داشتم میخوردم ک دیدم دوستام دارن نگاه میکنن به اونام بردم شکلات دادم من خیلی خوشم اومده بود از اون شکلا سعی کردم یکی دیگه بردارم هم برا خودم و هم دوستم ولی این سری شکلات روی قابش وای نمیستاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاق خوشایندی براتون می افته

  13. مولودمولودsays:

    باسلام و احترام خدمت شما. پسردایی من، منو خواب دیده که یه جعبه پر از شکلات داشتم که بوی اونها خیلی خوب بوده، من یک شکلات بهش می دم و اون نگاش می کنه و می گه این که مال پارساله، من بهش می گم: سریع بگیرش و برو، الان بابام می یاد و اون می گه: خوب بیاد من پسرداییتم. ممنون می شم اگر خواب رو تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس به خبر خوبی اشاره دارد

  14. ZahraZahrasays:

    با سلام و وقت بخیر دیشب خواب دیدم در یخچال باز کردم داخلش پر بود از بستنی شکلاتی، کیک خامه ای شکلاتی و یه نوع شیرینی شکلاتی خامه ای مثل موس شکلاتی یا کارامل بود که من چند لحظه ایستادم و نمیدونستم کدومو انتخاب کنم در نهایت ظرف شیرینی شکلاتی خامه ای رو برداشتم و ازش خوردم. ممنون از پاسخگوییتون.

  15. مهسامهساsays:

    سلام من خواب دیدم که با مامانم داشتم میرفتم بعد بعد یه دفه نادرم رفت دیگه ندیدمش با ۲ خانم به مراسمی رفتم یکیشون رفت از خانمی که نذری میداد شکلات گرفت بعد من داشتم میرفتم یه خانم یه بسته شکلات کاکائویی نذری بهم داد گفت برش دار بعد من رفتم

  16. متینمتینsays:

    سلام . راستش دیشب خواب دیدم دختر همسایه مون که من اون رو دوست دارم اومده دم دره خونمون و بهم شکلات میوه ای میداد . من هم اون ها رو با خوشحالی ازش گرفتم و اون رو باز کردم و خوردم . چهار تا شکلات با مزه ها و رنگ های متفاوت خلاصه اون ها رو برداشتم و خوردم ، خیلی خوش مزه بود . شکلات ها رو بهم داد و با یک لبخند زیبا رفت سمت خونه ی خودشون . ممنون میشم اگه خوابم رو تعبیر کنید .

  17. MgMgsays:

    با سلام اگر بیماری در خواب ببیند که شکلات میدهد به بچه ها تعبیرش چی هست ممنون میشم پاسخ بدهید

  18. A.EA.Esays:

    سلام روز بخیر من خواب دیدم که به یه شهر دیگه رفته بودیم (شهری که دوست دارم ) و اونجا به خونه فامیلی رفته بودیم که یک آقا پسر دارن این آقا پسر تو خواب من خیلیسر به زیر بودن جوری که من حس کردم ناراحتن توی خواب من هم تقریبا دو سه بار اومدن به من اول و به اطرافیان شکلات تعارف کردن و فکر میکنم فقط من می خوردم شکلات خیلی خوش مزه بود نمیدونم چرا ولی تو خواب می خواستم توجه این آقارو به خودم جلب کنم با بیشتر اجتماعی بودن ( درحالی که من به شدت درونگرام ) تعبیر این خواب چی هستش ؟ :)

  19. ................says:

    سلام من خواب دیدم که من و مامانم تو یه مراسمی نشستیم و تو کیفم پر شکلات گذاشته بود که مامانم برا نذری آورده بود ، خواستم شکلات ها رو به مردم تعارف کنم که مامانم گفت نه خودم میخوام ایناها رو به مردم بدم ، که یکدفعه وقت اذان میرسه و بقیه میرن برای خوندن نماز و مامانم میگه بزار شکلات ها رو بعد نماز بهشون بدیم (تعبیر این خواب چی میشه)