تعبیر خواب ترازو و سنگ ترازو، نمادی از عدالت و انصاف

ترازو همانگونه در زندگی مادی برای وزن کردن و مقایسه تعادل استفاده می شود، تعبیر خواب ترازو و سنگ ترازو در رویا نیز تا حد زیادی به زندگی متعادل، رعایت انصاف و برقراری عدالت اشاره می کند. این رویا جنبه های روانشناختی زیادی در بر دارد.

تعبیر خواب ترازو و سنگ ترازو

تعبیر خواب ترازو و سنگ ترازو اغلب نشان دهنده میزان و تعادل است که نیاز به ثبات دارد. با توجه به قوانین تعبیر خواب و تفاسیر مختلفی که در بر دارد، دیدن ترازو در خواب تا حد زیادی می تواند نشانگر میزان سخاوت فردی، روشنفکری و آزادی خواه فرد باشد. همچنین تعبیر خواب ترازو و سنگ ترازو به این موضوع نیز اشاره می کند که بیننده خواب بایستی تا چه حدی بر روی افکار و اعمال خود کنترل داشته و یا تصمیم بگیرد. بنابراین می توان ترازو را تا حد زیادی نمادی از عدالت و مفاهیم مشابه به آن عنوان کرد. تعبیر خواب ترازو و سنگ ترازو می تواند نشانگر عدالت و انصاف فرد بیننده خواب در معاملات زندگی باشد. احتمالا چنین رویایی زمانی به سراغ فرد می آید که او سعی دارد مزایا و معایب کار جدیدی را که آغاز می کند بسنجد و همچنین در تلاش است تا عدالت و انصاف را در این اقدام رعایت کند اما توازن میان سود شخصی و انصاف تا حد زیادی کاری سخت محسوب می شود.

تعبیر خواب سنگ ترازو


آنچه که می تواند زیر مجموعه تعبیر خواب ترازو سنگ ترازو باشد:

- ترازو نامیزان ببینید.

- از ترازو استفاده کنید.

- شما بر روی ترازو قرار داشتید.

- ترازو شکسته ببینید.

- چیزی را در حال وزن کردن ببینید.

- سنگ ترازو ببینید.

- یک ترازو که هر دو کفه آن به یک میزان است در رویای شما وجود داشته باشد.

نکاتی که تعبیر خواب ترازو و سنگ ترازو به شما یادآور می شود:

- شما بیش از حد متحمل و از خود گذشته هستید.

- شما یاد گرفته اید که تمامی روابط و امکانات زندگی خود را با مقیاس های ذهنی ترازو خود وزن کنید.

- شما بیشتر از اطرافیان مسئولیت پذیر، متعادل و سازمان یافته هستید.

جزئیات تعبیر خواب ترازو و سنگ ترازو

تعبیر خواب ترازو و سنگ ترازو نه تنها نیاز شما به حفظ تعادل و کنترل شخصی را یادآوری می کند بلکه به قوانین مورد نیاز زندگی و نظم نیز اشاره دارد. در شرایط روحی و روانی خاص، دیدن ترازو در رویا ممکن است به حس مقایسه شدن و یا زیر نظر قرار داشتن کیفیت و کمیت کاری که انجام می دهید مربوط باشد. به بیان ساده تر فردی که به تازگی وارد شغلی شده است، احتمالا چنین رویایی داشته باشد که در این حالت تعبیر خواب ترازو و سنگ ترازو برای او بازتاب استرس و نگرانی است که درخصوص کیفیت کاری که انجام می دهد و یا اندیشه ای که کارفرما در این بازه دارد، باشد.

اگر ترازوی نامیزانی را در خواب ببینید، بایستی در بیداری به دنبال چیزی بگردید که تعادل زندگی شما را بر هم می زند. کمبود عشق، پول، عاطفه از جمله این موارد می تواند باشد. برای فردی که تحت فشار روانی افراد کنترل گر قرار دارد، تعبیر خواب ترازو و سنگ ترازو انعکاس قوانین و مقرراتی که است که بیش از حد آزاردهنده و محدود کننده هستند. چنین رویایی نشان می دهد که احتمالا شما در حال تحمل وضعیتی هستید که بیش از توان روانی و جسمی شما است. 

ترازو

تعبیر خواب ترازو و سنگ ترازو برای برخی افراد که در آستانه اتخاذ یک تصمیم گیری مهم هستند، هشداری است برای سنجش تمامی جوانب آن تصمیم. از دیدگاه برخی معبرین شرقی، ترازو در رویا نماد هماهنگی و تعادل، عدالت و قضاوت صحیح است. اگر شما خود را به شکلی در رویا ببینید که یک پا بر روی یکی از کفه های ترازو گذاشته اید، بایستی در بیداری تمام زندگی، باورها و قضاوت های درونی خود را مورد بازنگری و تجزیه و تحلیل دوباره قرار دهید. دیدن خود بر روی ترازوی مطب پزشکی، پیام آور مشکلاتی است که احتمالا به سلامتی مربوط می شود. سنگ ترازو و یا کفه آن به تنهایی در رویا به تصمیمات صحیح و عاقلانه شما اشاره می کند.

این نمادها نشان دهنده بینش، آگاهی و دانش است که باعث می شود معمولا تصمیمات براساس عدل و انصاف اتخاذ شوند. اما اگر در رویا بر روی ترازو قرار داشتید و با نگرانی درحال وزن کردن خود بودید، یقینا در بیداری دغدغه هایی درخصوص اضافه وزن و تناسب اندام دارید که استرس روانی این موضوع در ناخودآگاه شما به شکل یک رویا نمایش داده می شود. اما در صورتی که شما در رویا یک زن جوان را وزن می کردید، این خواب به پیش بینی وفاداری و تعهد رابطه عاشقانه شما مربوط می شود. چنین خوابی پیش بینی کننده شادی است. بنابراین جزئیات رویا در تعبیر خواب ترازو و سنگ ترازو تاثیر بسزایی در تفسیر و معنای آن دارد.

 گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

4 نظر

  1. سیدمحمد ضیاسیدمحمد ضیاsays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم داداش کوچیکم که وانت داره یه ترازو دیجیتال بسته به ماشینش بعد دیدم سر کلاس یه درسم و یجورایی هی صدلی جلوییم میومد عقب میچسبید به من منم متر براداشتم و رفتم گفتم فاصلت باید اینقد باشه کسی که رو صندلی نشسته بود بابا بزرگم بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بیانگر به وجود امدن عدالت در بین شما خواهدبود

  2. محدثهمحدثهsays:

    سلام .من دیشب خواب دیدم امام علی (ع) که یه عده که با ایشان دشمن بودند ایشان را گرفته بودند و با طناب بلندی دستشان را به یک ترازو که دو کفه ی آن برابر بود بسته بودند و ایشان نمیتوانستند خودشان را آزاد کنند بعد میخواستند که امام و ترازو را با هم آتش بزنند.تعبیر این خواب چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برخی از مشکلات و گرفتاریهای زندگی شما برطرف میشود

  3. میثممیثمsays:

    با سلام خدمت مدیریت محترم خواب دیدم که یه قوطی سفید پر از کره بر روی یه ترازوی دیجیتالی گذاشتم تا وزن کنم بعدش قوطی رو برداشتم یکم رنگ قوطی قهوه ای رنگ شده بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      فرصتی برای شما پیش می آید که سود بسیاری برای شما دارد

  4. احمد نادریاناحمد نادریانsays:

    خواب دیدم چندان گردوی تازه یک جا سبز شده بودند می خواستم آنها را درباره ببرم بکارم جای دیگر بعد چند عدد سنگ کیلو از زیر زمین پیدا کردم نگاشتم کسی بر دارد همه را برای خوددم بر داشتم وحیدم در زیر زمین خیلی وسایلطف دیگر هم هست بعد یک دفعه نظر مردم به طرفه جلب شد موردم دوباره رفتن