9 چراغ قرمزی که نشان می دهد همسرتان به شما وفادار نیست!

هیچ راهی برای تشخیص اینکه همسرتان به شما وفادارمی ماند؛ وجود ندارد. با این حال، چند چراغ قرمز وجود دارند که می توانید با تمرکز روی آن ها بفهمید که آیا احتمال دارد همسرتان به شما خیانت کند یا خیر؟ شما هرگز دوست ندارید که تصور کنید همسرتان به شما خیانت می کند و همیشه به خوبی ها و نکات مثبت شریک زندگیتان فکر می کنید. امّا، شما باید یاد بگیرید تحت هر شرایطی از خودتان محافظت کنید تا اگر زمانی همسرتان به شما خیانت کرد؛ بتوانید بر اوضاع مسلط شوید و کنترل زندگیتان را به دست بگیرید. حواستان را جمع کنید و ببینید نکات مطرح شده در این مقاله، در زندگی شما اتفاق افتاده است یا خیر!

1.همسر شما در گذشته خیانت کرده است.

اگر همسر شما سابقه خیانت دارد؛ باید بدانید که این نشانه بدی است. نباید تصور کنیم که انسان ها از اشتباهاتشان عبرت می گیرند و آن را تکرار نمی کنند. بودن با کسی که در گذشته مرتکب خیانت شده است؛ مسئله نگران کننده ای است.

2. همسر شما بسیار درون گرا است.

ممکن است تصور کنید که بودن با یک شخص درون گرا به این معناست که شما با شخصی رابطه دارید که دوست دارد تمام مدت در خانه بماند و بسیار ساکت است. با این حال، تحقیقات نشان می دهند اکثر افرادی که خیانت می کنند؛ درون گرا هستند.

3. همسر شما تمایل دارد تا به راحتی تسلیم شود.

شاید همسرتان از جمله افرادی است که به سادگی تسلیم می شوند. شاید متوجه شده باشید که او مدام شغلش را عوض می کند و تلاش نمی کند تا در کارش موفق شود. اگر کاری به او محول کنید؛ تمام تلاشش را نمی کند تا آن کار را به نحو احسنت انجام دهد. احتمالا این امر، در رابطه شما نیز جریان دارد. وقتی اوضاع سخت می شود؛ ترجیح می دهد به دنبال شخص دیگری برود که بودن با او برایش راحت تر است.

4. همسر شما بسیار حسود است و نسبت به شما احساس مالکیت دارد.

او بسیار حسود است. دلیل این رفتار او این است می داند هر شخصی ممکن است بی وفا و خیانتکار باشد. شاید احساس می کند که شما هم به او خیانت می کنید. همسر شما معتقد است چون او خیانت کرده است؛ ممکن است شما هم به او خیانت کنید.

5. همسر شما دوستانی دارد که به همسرانشان خیانت می کنند.

همیشه باید نسبت به گروهی که همسرتان وقتش را با آن ها می گذراند؛ محتاط باشید. شاید همسرتان با افرادی احاطه شده باشد که همگی خیانت کرده اند و همسرتان به تبع از آن ها، تمایل داشته باشد که با شخص دیگری آشنا شود و به شما خیانت کند.

6. همسر شما با مشکلات تعهد و صداقت مواجه است.

ممکن است متوجه شوید که همسرتان نسبت به رابطه تان متعهد نیست. او از صحبت کردن در مورد آینده طفره می رود و سعی نمی کند تا رابطه تان را بهبود بخشد. او از تمام بحث های جدی درمورد تلاش برای بهبود رابطه و تعهد اجتناب می کند.

7. همسر شما در خانواده ای تربیت شده که خیانت در آن رایج بوده است.

بسیاری از اوقات، ما از چیزهایی که در اطرافمان افتاده باشند؛ تقلید می کنیم. به همین دلیل است که کودکانی که در خانواده های خیانتکار رشد می کنند؛ مستعد خیانت کردن در آینده هستند. روانشناسان معتقدند رفتارهای نادرست، در ذهن این افراد به عادات نرمالی تبدیل شده اند.

8. همسر شما اعتقادی به ازدواج و خانواده ندارد.

اگر شخصی واقعا به ازدواج یا خانواده اعتقادی نداشته باشد؛ دقیقا به این معنی است که احتمالا به شما خیانت خواهد کرد. این عقیده همسرتان نشان می دهد که او برای رابطه تان تاریخ انقضایی در نظر گرفته است و زمانی که از شما خسته شود به سمت شخص دیگری می رود.

9. حس ششم شما می گوید که چیزی در همسرتان مشکوک است.

حس ششم شما غریزه ای است که گاهی باید آن را جدی بگیرید. گاهی باید به احساسات خود اعتماد کنید و به دنبال آشکار شدن حقیقت بروید.

تهیه و ترجمه : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...