چگونه باعث جذب کردن پسران به خود شویم؟ (2)

با آنکه دختران موجودات لطیف، احساسی و در عین با عزت نفسی هستند اما گاهی اوقات شروع رابطه را دشوار می‌بینند. بدین ترتیب، سرسختانه به دنبال راه‌ها و قواعدی برای جذب کردن پسران می‌گردند. ما در این مقاله قصد داریم قانون‌ها و قواعد جذب کردن پسران را به طور کامل تشریح کنیم. 

قواعد جذب کردن پسران

هر دختری آرزو دارد پسر رویاهای خود را بیابد. متاسفانه یافتن کامل‌ترین جفت امری غیرممکن محسوب می‌گردد. در حالی که خلقیات، افکار و فرهنگ‌ها جزء مهم‌ترین مسائل در شروع برقراری ارتباط به شمار می‌روند، سازگاری و هم راستا شدن دختر و پسر در حال حاضر بسیار دشوار می‌باشد. از این رو، برخی دختران دنبال راه‌هایی برای جذب کردن پسران مورد علاقه خود می‌گردند.

با آنکه دختران موجودات لطیف، کم رو و زیبایی هستند اما با برخوردن به شخص جدید خجالت پیشه می‌کنند و شروع برقراری ارتباط را دشوار می‌بینند. بدین ترتیب، ما این مقاله را به قواعد جذب کردن پسران اختصاص داده‌ایم تا راهنمایی‌های موثری ارائه دهیم.

قواعد و روشهای جذب کردن پسرها

چگونه پسران را جذب کنیم؟

همه دختران آرزو دارند نیمه گمشده خود را به دست آورند اما متاسفانه گاهی اوقات و در برخی شرایط "جذب کردن پسران" امری دشوار محسوب می‌گردد. اگر در حال حاضر این مقاله را مطالعه می‌فرمائید، احتمالا جزء آن دسته دختران هستید که با خواندن این بخش به یاد فرد دلخواهتان افتاده‌اید و سرسختانه در تلاش هستید تا به جای آنکه کل روز سر راه فرد مد نظرتان سبز شوید و خجالت زده به یکدیگر خیره شوید، او را متوجه و مجذوب خود سازید. چرا که شاید همین حالا مرد رویایی‌تان از وجودتان بی‌اطلاع باشد. در هر صورت، راه‌های متعددی وجود دارد تا بتوانید مرد رویاهایتان را صید کنید اما نخستین راه عاشق کردن پسران دقت به خرج دادن در خودآرایی است.

در ادامه همراه شوید تا ابتدایی‌ترین راه‌های جذب کردن پسران را بیاموزید.

1. در راستای جلب نظر مثبت ظاهر شوید

تصمیم بگیرید که قرار است با چه تیپی ظاهر شوید. تقریبا هیچ راهی وجود ندارد که دختران با پوشیدن یک نوع لباس منحصر به فرد و ظاهر شدن با یک تیپ بتوانند توجه همه مردان را به خود جلب کنند. بنابراین، در راستای جذب کردن پسران فکر کنید که چطور دختری هستید و چطور پسری را می‌خواهید جذب کنید.

به عنوان مثال، اگر شما یک خوره کتاب هستید و به دنبال خوره کتابی مثل خودتان می‌گردید هرگز با کفش‌های پاشنه بلند، دامن‌های کوتاه و آرایش غلیظ ظاهر نشوید. زیرا با چنین ظاهری بیشتر شبیه ستاره‌های سینما به نظر خواهید رسید!

 نکته: هرگز طوری لباس نپوشید که فکر می‌کنید فرد مقابلتان شیفته آن ظاهر می‌شود. بیش از آنکه علایق مرد رویایی خود را در نظر بگیرید به خودتان فکر کنید و مطابق با سبک و سیاق همیشگی‌تان ظاهر شوید. این موضوع قطعا یکی از راه‌های جذب کردن پسران به شمار می‌رود.

2. به مکان حضورتان توجه کنید

پیش از آنکه لباس انتخاب کنید، حتما از زمینه اجتماعی مکان مطلع شوید. اطلاع نداشتن از طرز صحیح لباس پوشیدن متناسب با مکان یکی از اشتباهات محض جذب کردن پسران به شمار می‌رود. بنابراین، اگر لباسی را سهوا در مکان نابجا بپوشید مرد مورد علاقه‌تان حتی به خودش زحمت نمی‌دهد سرش را رو به شما بچرخاند.

به عنوان مثال، حتی اگر به قدر کافی دلربا باشید نباید با لباس‌های محل کارتان به مهمانی دوستانه بروید!

3. لباس متناسب با اندامتان را انتخاب کنید

هیچ دو دختری اندام بکسان ندارند. پس هرگز لباس‌هایتان را بر اساس شکل و ظاهر اندام دیگران انتخاب نکنید. در عوض جستجوی مختصری درباره شکل و ظاهر بدنتان انجام بدهید تا پیش از انتخاب لباس مطمئن شوید اندامتان به شکل گلابی، ساعت شنی یا سیب است. اشراف داشتن به ظاهر خود و انتخاب صحیح لباس یکی از راه‌های جذب کردن پسران می‌باشد که عده عدیدی از آن غافل هستند.

_ اگر پاهای لاغر و کمر باریکی دارید، به دنبال شلوار یا جین‌ لوله تفنگی بروید.

_ اگر پهلویتان انحنا دارد، شلوار یا جین راسته انتخاب کنید تا توجه را نسبت به شکل ساعت شنی بدنتان جلب نمائید.

_ اگر اندام ریزه و لاغری دارید، به سبک بگی و پوشیدن لباس‌های گشاد رو بیاورید.

_ اگر پهنای کمرتان زیاد است، پیراهن‌های A-Line شما را لاغرتر نشان می‌دهند.

4. به طرز مناسب آرایش کنید

حتی اگر تمایل ندارید آرایش غلیظ کنید، کمی زیرسازی و رژ لب می‌تواند شما را زیباترین دختر روی زمین کند! زیباسازی و خودآرایی یکی از راه‌های ابتدایی و ظاهری جذب کردن پسران است.

_ مطمئن شوید فوندیشن انتخابی‌تان متناسب با تناژ پوستتان است. زیرا اگر پوستتان بیش از حد روشن شود، شبیه خون آشام خواهید شد و اگر پوستتان زیادی تیره شود، آفتاب سوخته به نظر خواهید رسید.

_از یک کانسیلر دو درجه روشن‌تر از تناژ پوستتان استفاده کنید تا زیر چشم‌هایتان را با آن روشن کنید. با این کار صورتتان جوان و شاداب می‌شود.

_ از کانسیلر مطابق با تناژ پوستتان برای پوشانیدن جوش‌ها و جایشان استفاده نمائید.

_ از برق لب برای درخشان کردن لب‌هایتان استفاده کنید.

_ماسک‌ها یا لاک‌های لب گزینه‌ای عالی هستند. ماسک‌ها و لاک‌های لب به راحتی پاک نمی‌شوند و از ماندگاری بالا برخوردار می‌باشند.

_هر چند ساعت یکبار آرایشتان را در آینه چک کنید و در صورت لزوم، آن را تجدید نمائید.

5. موهایتان را به طرزی زیبا بیارایید

موهایتان را به سبکی بیارایید که با آن احساس زیبایی کنید. وقتی احساس زیبایی را تجربه کنید، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و اعتماد به نفس شما توجه آقایان را جلب می‌کند. وقتی در حریم خصوصی خانه خود هستید، با موهایتان بازی کنید و آن را به نحوی آرایش کنید که احساس اعتماد به نفس بیشتری دارید. با این کار نیمی از راه جذب کردن پسران را طی کرده‌اید.

لطفا پیش از آراستن به مدت زمان آرایش موهایتان نیز دقت کنید. زیرا قرار نیست هر روز صبح چند ساعت زودتر بیدار شوید تا موهایتان را راست و ریس کنید!

_خوابیدن با موهای بافته شده می‌تواند فرهای ملایم و موج‌های زیبایی ایجاد کند.

_ اگر از برس‌های صاف کن مو استفاده می‌کنید، از محصولات محافظتی مو بهره ببرید تا موهایتان را از هرگونه آسیب جدی محافظت نمائید.

_ اگر دستگاه‌ فرکننده مو ندارید، می‌توانید موهای لختتان را با استفاده از برس‌ صاف کن مو فر کنید.

_ اگر موهای بلندی دارید مدل‌های موی گوجه‌ای سربالا، خرگوشی شلخته یا دم اسبی را امتحان کنید.

چگونه پسری را جذب خود کنیم ، جذب کردن پسرانی که نمی شناسیم

چگونه پسری را که خیلی خوب نمی‌شناسیم جذب کنیم؟

1. با یک لبخند رفتار مسالمت آمیزتان را نشان دهید. اولین مورد مهم درباره جذب کردن پسران "خودتان" هستید. بنابراین جذب کردن پسری که چندان نمی‌شناسید کاملا به خودتان وابستگی دارد. اگر می‌خواهید با پسری ارتباط برقرار کنید، باید نشان بدهید که تمایل به هم صحبتی دارید.

_ بسیاری از پسران مجذوب گشاده رویی و لبخند دختران می‌شوند. با این حال، حواستان باشد که لبخند زدن اغراق آمیز ممکن است رفتارتان را احمقانه نشان بدهد. یک لبخند کوچک و شیرین کافی است اما نمایش گاه و بیگاه دندان‌ها نشان از اعتماد به نفس نیز دارد.

2. عمدا با فرد مورد علاقه خود ارتباط چشمی برقرار کنید. برقراری چنین ارتباطی در راستای جذب کردن پسران نشان از عزت نفس بالایتان دارد. همانطور که قرار نیست از بروز احساساتتان بترسید از برقراری ارتباط چشمی نیز نهراسید.

_ با این حال که ارتباط چشمی خوب است اما مطمئن شوید که به طور ناخواسته از دور به او زل نزده‌اید. علاقه مند و گشاده رو نگاه کنید اما چندان غرق فکر و خیال نشوید!

3. وقتی پسر مورد علاقه‌تان اطرافتان است با دوستانتان اوقات خوش سپری کنید. اگر همیشه تنها دیده شوید، فرد مد نظرتان تصور می‌کند که فردی حوصله سر بر هستید و تمایلی به معاشرت ندارید. اما وقتی خوش مشرب دیده شوید، بخندید و باعث خنده دیگران شوید دختری بامزه‌ای خواهید شد که کنجکاوی فرد مورد علاقه‌تان را برمی‌انگیزانید.

_ بسیاری از دختران برای جلب توجه و جذب کردن پسران به طرز تصنعی می‌خندند. چنین کاری را انجام ندهید! زیرا تشخیص خنده‌های واقعی از مصنوعی کاملا ساده است و خندیدن‌های تصنعی رفتارتان را احمقانه جلوه می‌دهد.

_ به گفتگوی دوستانتان توجه کنید و سر نخ صحبت با آن‌ها را به دست بگیرید. آوای خنده‌های حقیقی بسیار زیباتر از خنده‌های تصنعی است!

چگونه پسری را جذب ازدواج کنیم

چگونه پسری را جذب ازدواج کنیم؟

وقتی صادقانه عاشق یکی هستید، مسیرتان را از پیش تعیین کرده‌اید و آن ازدواج است. اما چگونه می‌توان مسیر رابطه معمول را به رابطه جدی‌تر سوق داد؟ آیا می‌توانید کاری کنید که پسر مورد علاقه‌تان شما را به عنوان زن زندگی خود انتخاب کند و بخواهد باقی عمرش را با شما بگذراند؟

با آنکه شما هرگز قادر نخواهید بود تا خودتان را تغییر بدهید اما برخی نکات کوچک در راستای "جذب کردن پسران" می‌تواند باعث ایجاد پیوند عمیق‌تر شود و فرد مد نظر را متعهد به داشتن رابطه‌ای جدی‌تر نماید. البته که نکات عدیدی در راه پیش رویتان وجود دارد اما اگر فکر می‌کنید هنوز مصرانه تمایل دارید باقی زندگی‌تان را با مرد رویاهایتان بگذرانید، امیدواریم نتایج مثمرثمری نیز بگیرید.

در این بخش 8 راه برای جذب کردن پسران به ازدواج وجود دارد و این تغییرات کوچک قادرند به دنبال آورنده عشق ابدی باشند:

1. مواظب خودتان باشید

اول و مهم‌تر از همه، "قدرت کشندگی" بخش غیرقابل انکار هر رابطه‌ای محسوب می‌شود. با آنکه تعهدتان به رابطه باید جزء اولویت‌هایتان باشد اما هرگز اجازه ندهید چنین تعهدی باعث آزار و اذیت شما و آسایشتان شود. اگرچه یادآوری این موضوع کمی سطحی به نظر می‌رسد اما حقیقت جذب کردن پسران این است که باید حواستان به خودتان باشد تا جذابیتتان را در طول رابطه نیز حفظ کنید.

فعال بمانید، خوب بخورید، با دوستتان وقت بگذارنید و مطمئن باشید که در طول کارهایتان خوش می‌گذرانید. ذهنتان را فعال نگه دارید و اهداف تحصیلی و شغلی خود را دنبال کنید.

مواظبت از خودتان می‌تواند شامل پرورش یافتن روح و روانتان در خارج رابطه نیز باشد. اگر خوب به نظر نرسید و خوشحال نباشید، شریکتان سریعا متوجه خواهد شد. پسر مورد علاقه‌تان می‌خواهد زنی با عزت نفس، زیبا و جذاب باشید. بنابراین از خودتان غافل نشوید!

2. کودکانه رفتار نکنید

بحث‌ها خواهید کرد و زمان‌های سختی را خواهید گذراند که در طول آن هم شما و هم شریکتان تجربیات ناامیدکننده‌ای به دست خواهید آورد.

این پایان راه جذب کردن پسران نیست اما پسر مورد علاقه‌تان شریکی فهیم می‌خواهد تا بتواند زمان‌های سخت ازدواج را پشت سر بگذراند. بنابراین پیش از آنکه فرد مقابلتان را به مبارزه فرا بخوانید، نفس عمیق بکشید و احساساتتان را مدیریت کنید. وقتی آرام شدید، احساساتتان را بروز بدهید. بدین نحو شما بستری برای بهبود روابطتان ایجاد خواهید کرد.

اگر در طول بحث یا دعوا مقصر هستید، مسئولیت اشتباهاتتان را بر عهده بگیرید و عذرخواهی کنید. با انجام چنین کاری به شریکتان یاد خواهید داد که امر مشابهی انجام بدهد. چنین امور به نظر ساده‌ای شما را به یکدیگر نزدیک خواهد کرد.

3. اعتماد کنید

اگر به علاقه‌تان نسبت به شریکتان اشراف دارید، اعتماد کردن امری غیرقابل اجتناب است. گاهی اوقات اعتماد کردن به مثابه دوری از امنیت امری دشوار تلقی می‌گردد. اگر می‌خواهید رابطه به جای درستی برسد و با هم آینده‌ای داشته باشید، اجازه بدهید که بداند فرد معتمد شماست.

به وعده‌هایتان عمل کنید تا او هم چنین کاری کند. و اگر متوجه شدید فرد مقابلتان چندان به قول و قرارها پایبند نیست، مردی نیست که بتوانید رویش حسابی باز کنید!

4. با ظاهر ساده راحت باشید

سادگی در ظاهر یکی از راه‌های جذب کردن پسران است. شریکتان قرار است شما را صبح‌ها بدون آرایش و لباس رسمی ببیند. بنابراین، با خودتان راحت باشید. مرد محبوبتان از فاصله 1 کیلومتری احساس ناامنی‌تان را متوجه می‌شود و هیچ مردی دوست ندارد با زنی باشد که مدام به ظاهرش شک می‌کند و خودش را دست کم می‌گیرد.

خودتان باشید. به خودتان عشق بورزید. خوشحالی‌تان را ابراز کنید و بر این باور باشید که شریکتان خوشبخت است شما را دارد.

5. ابراز احساس کنید

انسان‌ها دوست دارند در آغوش گرفته شده، بوسیده شده و مورد علاقه واقع شوند. این یکی از موضوعات مهم جذب کردن پسران می‌باشد. شریکتان نیز همانند سایر انسان‌ها تمایل دارد به طور روزانه شاهد حرکات رمانتیک، لمس‌های احساسی و سلوک عاشقانه‌تان باشد. بنابراین، دست شریکتان را بگیرید و از ابراز احساس نهراسید. به او بگویید چقدر دوستش دارید و برایش ارزش قائل هستید. اظهار کنید که چقدر خوب است این روزها همراهتان است و چقدر بابت ترفیع شغلی‌اش مفتخر هستید.

تا شما سر صحبت را باز نکنید، هیچکس نمی‌تواند ذهنتان را بخواند. پس وقتی شما حرفی را به طور منظم تکرار نکنید، فرد مقابلتان بابت احساستان مطمئن به نظر نخواهد رسید.

6. قدردان باشید

بدیهی است که باید بابت برخی مسائل مهم مانند رد و بدل هدایا و لحظاتی که مورد حمایت واقع می‌شوید قدردان باشید. اما هرگز از کنار مسائل کوچک نیز رد نشوید.

یکی از راه‌های جذب کردن پسران قدردانی بابت جزئیات رابطه است. وقتی شریکتان سریعا برایتان یک لاته سفارش می‌دهد تا خستگی‌تان در برود، تشکر کنید. وقتی در را برایتان نگه می‌دارد، لبخند بزنید.

فرد مورد علاقه‌تان به دنبال زنی است که قدرت تشخیص بالایی داشته باشد و بتواند مهربانی را در حرکات عاشقانه تشخیص بدهد. به او نشان بدهید که حتی متوجه جزئیات روابطتان هستید.

7. آب روی آتش باشید

گاهی اوقات مرد رویاهایتان زمان‌های سختی را می‌گذراند و به شریکی نیاز دارد که همراه باشد. او به دنبال کسی نیست که به استرس و اضطراب دامن بزند. در این صورت، باید به دنبال شریکتان بدوید!

آرام و خردمند باشید و در لحظات سخت حامی بمانید. او متوجه خوبی‌هایتان خواهد شد و شما را در حوالی خود نگه می‌دارد تا به عنوان فردی خاص کمک کنید بهبود یابد. این خود یکی از نکات جذب کردن پسران می‌باشد.

8. وفاداری‌تان را نشان بدهید

اگر می‌خواهید فرد مورد علاقه‌تان به شما متعهد باشد، شما هم باید به او متعهد باشید. رابطه‌تان را در اولویت قرار بدهید. برای آنکه در راستای جذب کردن پسران پیش بروید، حتما نباید کل زندگی‌تان را رها کنید تا وفاداری و تعهدتان را نشان بدهید. وفاداری لازمه ازدواج می‌باشد. بنابراین مهم‌ترین اقدام در جهت آنکه ارزشتان را نشان بدهید ثابت کردن وفاداری است. فراهم آوردن بستری برای ایجاد تغییرات و بهسازی نشان از پیوندی عمیق‌تر خواهد داشت که طی آن هدایت فرد مد نظرتان به مرحله ازدواج امری غیرقابل اجتناب شمرده می‌شود.

چگونه پسری مغرور را جذب کنیم ، روشهای جذب پسران مغرور

چگونه پسری مغرور را جذب خود کنیم؟

بسیاری از دختران جذب پسران مغرور می‌شوند. جذابیت پسران و مردان مغرور برای بیشتر خانم‌ها امری طبیعی محسوب می‌گردد. از این رو، بیشتر خانم‌ها به دنبال راه‌های "جذب کردن پسران" مغرور می‌گردند تا به هر نحو آن‌ها را اسیر خود کنند. اما این راه سختی‌های خود را نیز دارد. "احساس نادیده گرفته شدن" یکی از مضرات رابطه با فرد مغرور به شمار می‌رود. بدین ترتیب، برخی خانم‌ها از همان اول با تجربه احساس ناامیدی رابطه را کنار گذاشته و آن را ادامه نمی‌دهند.

اگر در حال حاضر پسری مغرور را دوست دارید و به نظر می‌رسد به یکباره همه چیز تغییر کرده و به شما کم و کمتر توجه می‌کند، خواندن این بخش از مقاله را از دست ندهید!

با این حال، چندین راه وجود دارد تا به طور هدفمند توجه پسر مغرور را جلب کنید.

1. درباره رفتار نادرستش صحبت کنید

اگر احساس می‌کنید پسر مورد علاقه‌تان بی‌محلی می‌کند، سعی کنید درباره آن حرف بزنید. بیشتر مشاوران در راستای جذب کردن پسران بر این باورند که باید بدین گونه سر حرف را باز کنید: "چند هفته گذشته و خبری از تو نبوده. خیلی تماس نگرفته‌ای و جواب پیامک‌ها را در قالب یک یا دو کلمه داده‌ای... اتفاقی افتاده؟"

آغاز چنین صحبتی نه نشان از اتهام فرد مقابل و نه نشان از درماندگی شما دارد اما چنین صحبت ساده‌ای می‌تواند به پسر مغرور بفهماند که شما متوجه تغییر رفتار نادرستش شده‌اید و به طور همزمان فرصتی برای توضیح می‌دهید.

2. به اشکال دیگر رابطه برقرار کنید

اگر شما بیش از حد متکی به پاسخ‌های پیامکی پسر مغرور باشید، باید نحوه برقراری ارتباطتان را تغییر بدهید. پسر مورد علاقه‌تان ممکن است سرکار مشغول یا حواس پرت باشد و فراموش کند پاسخ پیامکتان را بدهد. اگر چنین موضوعی باعث شده احساس کنید شما را نادیده گرفته، روش دیگری از جذب کردن پسران مغرور را امتحان کنید!سعی کنید در برخی ساعات روز که مطمئن هستید سرش خلوت است زنگ بزنید یا پیامک بفرستید. اگر فرد مقابلتان پذیرای چنین تغییری بود، متوجه خواهید شد مشکل چندان از سوی او هم نبوده است.

3. اجازه بدهید تا برود

اگرچه این موضوع دور از عقل سلیم و خلاف جذب کردن پسران به نظر می‌رسد اما گاهی اوقات فردی که با او رابطه برقرار می‌کنید به یکباره فاصله می‌گیرد و سرد می‌شود. این موضوع دال بر مغرور بودن افراد نمی‌تواند باشد. گاهی آن‌ها از رویارویی با شکست رابطه می‌هراسند. بنابراین، در عوض چسبانیدن برچسب مغرور به فرد مد نظرتان بگویید اگر رابطه بنا به دلایلی ادامه نیابد درک خواهید کرد. بدین نحو به فرد مقابل فرصتی خواهید داد که بدون هیچگونه شک و دو دلی رابطه را ادامه دهد.

4. به خودتان ارزش بدهید

این موضوع یکی از جدی‌ترین مسائل ازدواج و زناشویی تلقی گردیده و تنها درباره راه‌های جذب کردن پسران مغرور صادق نیست. اگر از اول رابطه و شروع زندگی مشترک ارزش‌هایتان را برای فرد مقابل تعریف نکنید، مجبور خواهید شد تا شایستگی خود را به طور مداوم یادآوری کنید. و قطعا در پایان شکست را تجربه خواهید کرد. بنابراین، لطف کنید با خودتان محترمانه برخورد کنید و نگرانی‌ها و خواسته‌هایتان را اظهار نمائید.

به عبارت دیگر، در اوایل رابطه به طرف مقابلتان بگویید که فردی را می‌خواهید که به اعمال شما واکنش نشان دهد و با احساساتتان بازی نکند. بدین ترتیب، شریک هرچند مغرورتان را متوجه ارزش و صداقتتان می‌کنید و به او فرصت می‌دهید تا نگرانی‌ها و افکارش را مانند شما به اشتراک بگذارد.

5. بیش از حد پیامک نفرستید / تماس نگیرید

گاهی در راستای جذب کردن پسران مغرور به مشکل خواهید خورد. اگر دلیل قانع کننده‌ای پیدا نکردید که چرا پسر مغرور مد نظرتان دیگر چندان توجهی نمی‌کند، پیامک فرستادن یا تماس گرفتن بیش از حد را متوقف کنید. به ما اعتماد کنید! پسر مورد علاقه‌تان متوجه احساستان شده...برخی از پسران مغرور وقتی متوجه احساس دختران می‌شوند و بدین فکر می‌افتند که به روحیات و افکارشان دسترسی یافته‌اند، ناپدید می‌شوند.

اگر پس از گذشت یک هفته خبری نشد، بهتر است به این فکر بیافتید که فرد رویاهایتان ناپدید شده است.

6. چند روز تنهایش بگذارید

در راستای جذب کردن پسران گاهی باید فاصله بگیرید. چند روز پسر مغرور و محبوبتان را تنها بگذارید و در حالی که منتظر واکنش هستید، مطمئن شوید که سرتان را حسابی گرم کرده‌اید، با دوستانتان قرار می‌گذارید و حتی دوست‌های جدید دیگری پیدا می‌کنید. این موضوع اصلا بد نیست! زیرا چنین مشغولیت‌هایی باعث می‌شود از گوشی موبایلتان فاصله بگیرید و ذهنتان را از "مورد بی‌محلی واقع شدن" دور کنید.

اگر همچنان بی‌خیال نشده‌اید، قید افراد جدید را نزنید. اگر دوباره سر و کله پسر مغرور پیدا شد، آنگاه می‌توانید تصمیم بگیرید که هنوز در زندگی‌تان باشد یا خیر.

نکته: پسر مغروری که بی‌محلی می‌کند و شما را به عمد نادیده می‌گیرد، می‌تواند به راحتی هرچه تمام گربه رقصانی کند. به خصوص اگر متوجه احساسات و افکارتان شده باشد. راهنمایی‌های فوق را دنبال کنید و به خاطر داشته باشید که شما لایق شخصی هستید که قرار است به بهترین نحو ممکن همراهتان باشد!

مطلب پیشنهادی :

چگونه دوست پسرمان را به خود وابسته کنیم

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...