تعبیر خواب ران مرغ اشاره به جنس مونث دارد

تعبیر خواب ران مرغ یا هر قسمتی از مرغ که شما در رویا ببینید، بیشتر به وجود یک زن یا اصطلاحا جنس مونث مربوط می شود. خوردن مرغ در رویا نیز بیشتر به طعم آن بستگی دارد و اگر شما از آن لذت برده باشید، احتمالا در آینده ای نه چندان دور ثروتمند می شوید.

تعبیر خواب ران خوردن مرغ پخته شده یا حتی مرغ کامل در هر حالتی به زن خانه یا زن خانه دار اشاره می کند. یک مرغ در رویا همچنین نشان دهنده زنی است که از یتیمان مراقبت می کند و یا اینکه حامی کودکان نیازمند است. همچنین این فرد ممکن است زنی بلند مقام یا خدمتگزار در یک مرکز خیریه باشد. تعبیر خواب ران مرغ داشتن در رویا به معنای حل مشکلات است و یا اینکه می تواند نشان دهنده شادی و رسیدن روزهای خوب باشد.

تعبیر خواب خوردن ران مرغ پخته

شکار یک مرغ در خواب نیز نشان از بدست آوردن سود قانونی و یا پول آسان دارد. کشتار یک مرغ در رویا از مردن یا بیمار شدن یک زن خدمتگزار باکره خبر می دهد. اگر خانه خود را پر از مرغ یا جوجه دیدید، می توان امیدوار شد که به زودی ثروت زیادی بدست خواهید آورد و یا اینکه قادر به سرپرستی چند کودک بی سرپرست می شوید. البته در برخی از منابع تعبیر خواب ران مرغ و خوردن آن به سودی اشاره می کند که از یک زن و جنس مونث به شما خواهد رسید. در واقع مرغ به هر شکلی در خواب اغلب به جنس مونث مربوط می شود.

تعبیر خواب ران مرغ هم می تواند منفی باشد هم مثبت!

تعبیر خواب ران مرغ در برخی از فرهنگ ها دربرگیرنده نشانه های بسیار مثبت می باشد. در این نوع از نظریه ها افراد معتقدند که با دیدن ران مرغ در خواب زمان های شاد و موفقیت فرا می رسد و می توان امیدوار بود. مرغ نماد قدرت، خلاقیت، باروری و همچنین ویژگی های زنانه و قدرت زنان است. برای بومیان آمریکایی تعبیر خواب ران مرغ در رویا اغلب همراه با باروری و جنبه های جنسی زنان است. دیدن چند جوجه در کنار هم به شما هشدار می دهد که نباید زمان خود را با شایعات بدون ریشه تلف کرده و یا گول ظاهر افراد را بخورید. 

تعبیر خواب ران مرغ پخته شده

خوردن مرغ در رویا نشان دهنده دریافت پاداش در کار است. تعبیر خواب ران مرغ در رویا ممکن است نشانه های منفی نیز داشته باشد. به عنوان مثال در برخی از فرهنگ ها معبرین بر این باور هستند که دیدن مرغ در خواب به کمبود قدرت و یا حتی بدبختی مربوط می شود.همچنین شما با دیدن مرغ در خواب بایستی احتیاط بیشتری در معامله، قرارداد، یا تصمیم بعدی خود به خرج دهید. فرار کردن از یک مرغ که در رویا به دنبال شما می آید، ممکن است به ترس یا فردی ترسو اشاره کند.

در آغوش گرفتن یک مرغ و یا نوازش کردن آن به احتمال زیاد از یک عشق جدید یا پیدا شدن زنی عاشق در زندگی شما خبر می دهد. تعبیر خواب ران مرغ خوشمزه و سرخ شده که برای خوردن آن در رویا لحظه شماری می کنید، به تمایلات جنسی و یا روابط جنسی بیمارگونه مربوط می شود. اگر باردار هستید و یا همسری باردار دارید، با دیدن مرغ در خواب باید به نشانه های آن توجه کنید چرا که اگر این مرغ به شکل جوجه تازه متولد شده باشد اما شما از مرغ بودن آن مطمئن هستید، احتمالا فرزندی که در راه است دختر خواهد بود. 

اگر این مرغ در رویای شما حال و روز خوشی نداشت، بایستی بیشتر مراقب همسر باردار خود باشید چرا که این خواب دقیقا به او مربوط می شود و همین امر می تواند نشان دهنده خطر باشد. تعبیر خواب ران مرغ خریداری شده به مقدار زیاد، از موفقیت در کسب و کار و تجارت حکایت دارد. دیدن یک مرغ مرده در خواب به فردی اشاره دارد که بسیار تحت تاثیر او هستید و وی قادر است با مهارت زیادی زندگی و شخصیت شما را کنترل کند. 

صدای بلند چند مرغ که در یک جا جمع شده اند، نشان دهنده روزهای بد و بدبختی است. این در حالیست که تخم گذاشتن مرغ در خواب، خبرهای خوب را به گوش شما می رساند و احتمالا هرچه سریع تر به اهداف و آرزوهای خود می رسید. اگر شما در رویا به مرغی دانه یا غذا دادید، احتمالا به زودی با زنی آشنا خواهید شد که منفعتی از شما به او می رسد. برخی ها بر این باور هستند که این خواب از هدیه دادن یا هدیه گرفتن خبر می دهد. خوردن گوشت مرغ اگر طعم لذیذی در ذهن شما به یادگار بگذارد، از بدست آوردن پول و ثروت و موفقیت حکایت دارد.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

28 نظر

  1. مهديمهديsays:

    سلام من خواب ديدم توي وان بزرگ با سطل آب ميريزم كه بعد از اينه پر شد وقتي ازش مي خورم ميبينم نمك نمك سفيد و يه دست و دهنم خيلي شور ميشه بعد تو يه ظرفي دو تا ماهي تازه دارم كه يكيش سالم و نسبتا بزرگه اون يكيش تيكه تيكه شدس بعد اينارو تو وان ميغلتونم كه بعد سرخشون كنم بخورم بعد از اين صحنه ميرم تو ي شهري كه همسرم هم هست بعد تو ي خونه اي يه خانمي با روي باز از ما پذيرايي ميكنه فكر كنم مثلا كرد يا آذربايجاني بوده يه سفره پر از غذا جلمون ميزارن كه يه غذاي محلي هست كه من تاحالا نخوردم برنج و پراز مرغ تيكه تيكه شده و يك نو سبزي و پر ادويه فكر كنم مزه كاري ميداد مثه طعم غذاهاي سيستان و بلوچستاني يا هندي من چون تاحالا نخورده بودم يه ذره با شك ميرم سمتش چون خيلي اسرار ميكرد كه اون خانم از اين غذا بخورم و ميگفت بخور خيلي خوشمزه س منم تو رو دربايستي يه ذره ميخورم و واقعا هم خوشمزه بود انقدر كه به همسرم هم ميگم بخور و شروع ميكنم به خوردنش بسكه خوش مزه بود و بعد از خواب بيدار ميشم ممنون ميشم تعبير كنيد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر این است که چیزی در زندگی تان که در ابتدا به شما قدرت داده است، دیگر الان نیست.

  2. سارا کریمیسارا کریمیsays:

    سلام و تشکر از پاسخگوییتون خواب دیدم چمدونامونو بستیم و داریم با ماشینمون میریم ترمینال که سوار اتوبوس بشیم بریم جایی نمیدونم کجا ولی برای ماشینمونم باید یه جای خوب برای پارک باید پیدا میکردیم که بعدا دچار مشکل نشیم چون قرار بود با شوهرم بریم بعد سوار اوتوبوس شدیم شوهرم آخر اتوبوس چمدونامونو گذاشته بود جلو صندلیها یعنی جا گرفته بود بعد دیدم یه خورشت مرغ آب دار و قرمز (یعنی با رب گوجه) مرغ کامل بود تو دستش داشت مقداریشو ریخت تو یه چیزی و بست داد دست من بقیه شو برد جلو اتوبوس من برگشتم جامونو نگاه کردم بعد رفتم جلو دنبال شوهرم ولی شوهرمو پیدا نکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است موقعیت سفر برایتان ایجادشود و نشان دهنده اتفاقات جدید در زندگیتان است

  3. NiloofarabiNiloofarabisays:

    سلام من دیدم که استادم داره بریدن ماهیچه مرغ رو یادمون میده ماهیچه های بازو بود (همون بال مرغ ولی خیلی بزرگ بود) ممثل کلاسای ارتوپدی بود تشریح نبود داشت یادمون میداد چطوری دوتا ماهیچه بازو رو ببریم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مسائلی است که در عالم واقع باان روبه رو هستید

  4. صدیقهصدیقهsays:

    باسلام و خداقوت دیشب درشب عید قربان خواب دیدم دامادمون مهمون داره و بجای اینکه خواهرم واسه مهموناش آشپزی کنه من مسئول پختن غذا بودم و داشتم ران مرغ میپختم و تو خواب چنان غذای خوشمزه ای پخته بودم که خودمم لذت میبردم و شک نداشتم مهمانها هم کیف میکنن انقد که غذام خوب شده بود، خواهرم به یه جشن تولد رفته بود و منو هم باخودش برده بود، فکرمیکنم تو اون مراسم رقص و پایکوبی هم بود و من تمایلی به موندن در اون جشن نداشتم و اون مجلسو ترک کردم و به آشپزیم ادامه دادم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است به مهمانی دعوت شوید و یا مهمان به خانه تان بیاید

  5. مهسامهساsays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم به یک رستورانی رفته بودیم وغذا هم خورده بودیم اما از غذا به مقدار یک دیس اضافه اومده بود (برنج و سینه مرغ)، من تو فکر بودم که این غذا ها حروم نشه و برم ظرف یکبار مصرف بگیرم که یکی از اشناهای دور اومد گفت مهسا رون مرغ سفارش دادم برا دوتامون برای تو پنیر دار، گفتم ممنون منم پنیری خیلی دوست دارم، بعد گفتم باید برم ظرف بگیرم، مسافت طولانی رو رفتم تا بتونم ظرف یکبار مصرف بگیرم و اون خانوم خدمتکار گفت وایسا میخوام شیش تا ظرف بهت بدم، منم تشکر کردم و ظرفهای یکبار مصرف سفید(چون سیاه هم بود ولی به من سفید داد) رو گرفتم و ۲۰۰۰ تومن انعام دادم بهش، وقتی برگشتم همه نگرانم شده بودن و اماده شده بودن که بریم ، من رفتم سر غذاهاو دیدم همون دختر سینی برنج و مرغ و ریخته بود تو یه ظرف یکبار مصرف برام فقط مونده بود رون مرغ ها که خیلی خوشمزه بنظر میومدن ،اون ها رو هم گذاشتم توی ظرف که ببرم و یکی از ظرفهای یکبار مصرفی که داشتم دادم به اون دختر بجای ظرفی که برای من گذاشته بود، ممنون میشم خواب منو تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه حفظ چیزهای ضروری است که ر زندگی برایتان ارزش و منفعت دارد

  6. سانازسانازsays:

    سلام .خواب دیدم مشغول سرخ کردن مرغ هستم بعد ران مرغ در ظرف برگرداندم تا ببینم سرخ شده ولی احساس می کنم تکه ای کوچک از گرد ران مرغ کنده شده بود،ولی مرغ ها خیلی خوش رنگ سرخ شده بود .بعد مادر و پدرم داشتند از غذایی که درست کرده بودم می خوردند .(در بیداری مادر و پدر من با شوهرم قهر هستند و رابطه ای ندارند ) ممنونم که تعبیر می کنید .?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر زیاد شدن روزی در زندگیتان تعبیر میشود

  7. یوسفیوسفsays:

    سلام روز خوش،سلام من در خواب دیدم،یک سبد پراز گوشت تازه ران مرغ دارم و میخوام اونارا بپزم و کنارش هم یک سبد پر خرما تازه هم بود!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه پیشرفت و موفقیت در امور اقتصادی است

  8. ساراساراsays:

    سلام . من خواب دیدم که در یخچال خونه باز کردم ۲ تا مرغ بزرگ شکم پر رب انار و مواد که داخل شکم اردک میریزن بود اوردمشون هر دوتا رو بیرون میخواستم بخورم مرغ اماده شده و پخته بود هر چی میگشتم سینه مرغ پیدا نمیکردم که بتونم بکنم من اصلا ران نمیخورم فقط سینه میخورم نهایتا از یه قسمت نزدیک سینه کندم بخورم گوشتش رنگش مثل اردک تیره شد و خوردم ولی کامل پخته نبود اونجا برام حای سوال بود مرغ که گوشتش سفید گغتم حتما محلی که رنگش تیره مزه اش خیلی به دلم ننشست گفتم باید بیشتر بپزه .. ولی مرغش بی نهایت درشت و بزرگ بود . تعبیرش چی میشه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده به وجود امدن روزهای خوب و خوش در زندگیتان است

  9. مهدی رضاییمهدی رضاییsays:

    با سلام و صبح بخیر صبح قبل از اذان صبح خواب دیدم سر سفرهی با تعدادی از دوستان مذهبی نشسته ام و غذا برای من که اوردند دیدم در ظرف من هم یک ران یخته و هم یک سینه پخته شده گذاشته بودند و من هر چه این مرغ را پاک میکردم و میخوردم باز گوشت فراوان داشت لطفا تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      همنشینی با افراد درستکار و همراه داشتن خیر و برکت برای شما

  10. خورشید سیاوشانخورشید سیاوشانsays:

    سلام شب بخیر خواب دیدم که برای دوست خانوادگی مان مهمان آمده نمی دانم چطور من در منزل آنها بودم مدت هاست که با این خانواده قهر هستیم در واقعیت ،،، بعد کمک می کنم سفره ی نهار پهن بشه داشتم دو دیس برنج می کشیدم و زعفران می زدم خانم صاحبخانه با غضب بهم نگاه می کرد ولی حرف نمیزد نگاهش تلخ بود و زهردار وقتی کمک کردم گفتم برگزدم منزل خودمان در داخل ماهیتابه قسمتی از مرغ(دو تا بال مرغ) و کشمش بود که سرخ کرده بودند و چرب و براق معلوم بود خوشمزه و خوش طعم هستند گفتم من که گرسنه هستم و کمک هم کردم این هم بشه سهم من از نهار آقای صاحبخانه دید من دو تا بال مرغ رو برداشتم و زیر روسری ام پنهان کردم ولی چیزی نگفت بیرون باران می آمد من از منزل شان زدم بیرون بوی باران و بوی مرغ در مشامم بود شبیه پرواز کردن مسیر رو طی کردم مرسی از تعبیر شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا به معنای حل مشکلات است و یا اینکه می تواند نشان دهنده شادی و رسیدن روزهای خوب باشد

  11. مهرخورشید سیاوشمهرخورشید سیاوشsays:

    سلام توپ تاپ خواب دیدم می خواهم از خیابانی رد بشم ولی نمی خواهم صاحب مغازه یی منو ببینه که تو رودربایستی ازش چیزی بخرم با زدن خودم به کوچه ی علی چپ که متوجه نشدم داشتم رد می شدم که دیدم دارم تکان می خورم دستی تکانم میده و میگه خورشید جان بیدار شو(در خواب) چشمانم رو که باز کردم دیدم درون حیاط پشتی همان مغازه هستم اونجا خوابیده بودم زن گفت چرا نمیایی و اون چشم نظر رو بخری و ببری من برات گذاشتم کنار حالا باید دو تا ببری بلند شدم تا بیام که دیدم در گوشه ی حیاط یک ظرف بزرگ گذاشتن و درونش یک مرغ بسیار تمیز و پاک شده ست که برق میزنه مرغ بطور عجیبی بزرگتر از حالت عادی اش بود عمه ام با چاقویی اون مرغ رو بطور مساوی به دو نیم کرد ولی دستش رو برید ولی ازش خون نیامد و کف دست من هم خراش برداشت بدون اینکه دست به چیزی زده باشم (یادم نیست خون امد از دستم یا نه ولی فکر کنم امد)و مامانم داشت با چسب زخم کف دستم رو بست لطفا خوابم رو تعبیرکنید با تشکر از توپ تاپ

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      موقعیتی برای شما بوجود می آید که می خواین ازش فرار کنین ولی برای شما خیر و برکت داره ممکن است در این حین با مشکلاتی هم روبه رو شین

  12. زینبزینبsays:

    سلام ببخشید من این روزا پشت سرهم خواب میبینم یکی اینکه دوتا برس گرفتم یه تیکه فرش بشورم ودومی مادر شوهرم دوتا ران مرغ فرستاد برام وسومی اینه که یه تراش دوقلو داشتم تو دستم درضمن من مشکوک به بارداری هستم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به زندگی شما خیر و برکت وارد می شود

  13. میم قیمیمیم قیمیsays:

    سلام خسته نباشید،من خواب دیدم خونه ی عموی کوچکم رفتم خونه شون خیلی بهم ریخته بود اما داشتن یه عالمه غذا می پختن و مرغ شکم پر چند تا پخته با گوشت سفید پخته و خوشمزه سر سیخ زده بودن یا شبیه سیخ بود نمیدونم،و عموی مادرم که سالهاست فوت کردند زنده بودن و توی خونه ی عموم لبخند داشتن و راه می رفتن،من از خونه ی عموم اومدم بیرون بسمت خونه ی مامانبزرگم که یه چاه آبرو داره جلوی درشون دیدم از چاهش یه مار سیاه بزرگ اومد بیرون تا نیمه که داییم رو صدا زدم گفتم دایی تفنگت رو بیار بزنش. چون داییم همیشه در بیداری شکار میره. تعبیرش چیه؟ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که خبرهای خوب را به گوش شما می رساند و احتمالا هرچه سریع تر به اهداف و آرزوهای خود می رسید

  14. رویارویاsays:

    سلام خواب دیدم یه جا مثل خواب ام همه در حال درس خوندیم دخترا کنارم سیاه پوستان در اصل کنار بخاری نشستم داریم سنگ دون مرغ پخته لذیذ با خیار شور می خورم خیلی خوش مزه بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید در نظر داشته باشید که همگان در زندگیتان خیر شمارا نمیخواهند

  15. سارا ساراسارا ساراsays:

    سلام من خواب دیدم چند تا تیکه مرغ یخ زده اماده و یه سر گوسفند هست ک همشون با رب تفت داده شدن و قرمز و خیلی هم خوشمزه بودن...اینا یخ زده بودن و من هی رو بخاری داغشون میکردم و اماده میکردم برای شام...برای شام هم ران مرغ و پلو دیدم و ران مرغ رو پختم و خیلی هم خوشمزه بود...تعبیر چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند بیانگر به وجود امدن منفعت در زندگیتان باشد

  16. لیلالیلاsays:

    باسلام،من خواب دیدم دارم جمع وجور میکنم خونه قدیمی زمان مجردیمو، یه کیسه پر ازپای مرغ و بال وکتف پاک شده ومرتب چیده شده پیدا کردم،ولی فاسد شده بودن،رنگش عوض شده بود،منم انداختمشون دور، چه تعبیری دارد ؟ ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب گفتار خودبا دیگران باشید

  17. الهامالهامsays:

    سلام خواب دیدم که پدرم به رحمت خدا رفته اومدبه خوابم و یه کیسه مرغ تیکه شده داشت به من داد منم یه کمی به ینفر دادم و بقیه برا خودم برداشتم بعدش یه سوییچ ماشین سفید رنگ صفر بهم داد گفت اینم مال تو هستش.تعبیرش چیه ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در آینده مسافرتی خواهید داشت که براتون پر سود

  18. زهرهزهرهsays:

    سلام. خواب دیدم میخواستم غذا بپزم. یه مرغ پاک شده بود که با گردنش به یه ران وصل شده بود. من برای اینکه موقع پخت اذیت نشم از وسط گردن مرغ را با چاقو دو نیم کردم و اون مرغ کامل و ران رو از هم جدا کردم. بعد داخل قابلمه گذاشتم و به مامانم گفتم پیاز بیار تا داخل قابلمه خرد کنم. دنبال سبزیجات معطر میگشتم که فلفل سبز و فلفل دلمه ای خشک شده داخل یه ظرف پیدا کردم. با خودم میگفتم اینا هم مرغ رو خوشمزه میکنند.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میخواین که به صلاح شخصی حرف بزنین اما سو برداشت میشه

  19. رزرزsays:

    سلام دخار مجردم و ساعت ۱۰:۳۰ صبح خواب دیدم مامانم قسمت بالای ران مرغ رو که خیلی خوب پخته شده و لذیذه برام میذاره و اینکه خونه دایی مامانم هستیم و همچنین اون ران مرغ رو با برنج و آب مرغش میخورم ممنون بابت تعبیر

  20. Maral.spidMaral.spidsays:

    سلام من دخترمجردی هستم صب ساعت 9 با 10خواب دیدم دارم مرغی میبرم ولی رونای مرغ درست نبریدم کج وکوله شد مامانم چن تادوس مذهبی داشت من سرسری مرغ ودرس کردمو براشون بردم واونا خوردن ورفتن بعدخواهرم.گفت بیا داداشم اومده بیا بخوریم گفنم ن صبرکن.رفتم مرغ وازدیگ دراوردم بزارمش یه دیک دیگ اولش انگار خیلی کم بود ولی وقتی درش میاوردم هی بیشتر وبیشتر میشد خالم.گفت جقد زیاده گفتم اره برداشتم بردم اشپزخونه بهش زعفزان زدم وقتی درس شد اوردمش سرسفره بعدکشیدیم.ولی ک باهم بخوریم ولی انگارنخوردیم اینو یادم.نیس

  21. اسمااسماsays:

    روز بخیر سلامت باشید خواب دیدم سوار ماشین توی یه فلکه با کسی دارم رانندگی میکنم ک جلوم تصادف شده و دارن طرف رو میبرن با امبولانس. یه عروس و. داماد زده بودن به طرف عروسه کلی گریه میکرد. منم پیاده شدم اومدیم رد شیم دیدم دارن مرغ سر میبرن همونجا و من کلی ترسیدم و عروسه هم. جیغ کشید. مرغه سر بریده اومد دنبالمون انگار ک داره جون میده. اومد و توی خواب حس کردم خورد ب گردنم و کلی وحشت کرده بودم عروسه هم همش میغ میکشید. خودمم تازه عروسم

  22. آرمانآرمانsays:

    سلام. مادر خواب دیدن که دخترخاله یه ران پخته شده رو ب پسر من که یکسال و نیم داره میداد. تعبیرش چی میشه؟

  23. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم تو یک دیگ بزرگ چند ران مرخ پخته اما سرخ نشده است تعبیرش چیه میشه لطفا بفرمایین

  24. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم تو یک دیگ بزرگ چند ران مرخ پخته اما سرخ نشده است تعبیرش چیه میشه لطفا بفرمایین

  25. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم تو یک دیگ بزرگ چند ران مرخ پخته اما سرخ نشده است تعبیرش چیه میشه لطفا بفرمایین

  26. بابک اروانهبابک اروانهsays:

    سلام‌. من در خواب دیدم که در یک بشقاب ران وبال مرغ بود ومن هم میخوردم خیلی هم لذت می بردم ولی در بشقاب سینه‌ی مرغ بود ولی دست بهش نمیزدم

  27. بابک اروانهبابک اروانهsays:

    سلام‌. من در خواب دیدم که در یک بشقاب ران وبال مرغ بود ومن هم میخوردم خیلی هم لذت می بردم ولی در بشقاب سینه‌ی مرغ بود ولی دست بهش نمیزدم

  28. هستی پروانههستی پروانهsays:

    سلام من خواب دیدم خونه مادرشوهرم هستم همراه فامیل شوهر موقع ناهار رفتم سره دیگ تا غذا بریزم بزارم روی سفره ولی تکه های ران مرغ رو که برمیداشتم داخل ران ها سر مار بود جوری که انگار از اول داخل ران ها بودن و من سعی داشتم اونا رو جدا کنم و بریزم تو ظرف برای مهمونها