تعبیر خواب تاریخ مرگ، به تاریخ یک تولد جدید اشاره دارد!

برخلاف باور عمومی، تعبیر خواب تاریخ مرگ صرفا نشانه پایان زندگی و مردن نیست. اتفاقا در بسیاری از منابع تاریخ مرگ و مردن را نشانه تولد و آغازی جدید می دانند که همراه با رویدادهای خوب و مثبت است. بنابراین نیازی نیست این رویا شما را بترساند.  

تعبیر خواب تاریخ مرگ و تولدی دوباره!

تعبیر خواب تاریخ مرگ و یا دیدن مرگ به شکل های مختلف لزوما به معنای مردن نیست. در تفسیرهای سنتی رویاها، مردم اغلب دیدن مرگ در خواب را به عنوان نشانه ای از تولد یا تغییر شرایط زندگی تلقی می کردند. بنابراین تعبیر خواب تاریخ مرگ نیز در این نظریه می تواند به تاریخ تولد یک نوزاد و یا بروز تحولات جدید در زندگی مربوط باشد. تعبیر خواب تاریخ مرگ در رویا به شما نشان می دهد که بایستی در این بازه زمانی مشخص، چالش ها را قبول کنید. این رویا از شما می خواهد تا جاده جدیدی در زندگی یافته و مسیر خود را به سمت آن تغییر دهید. البته تاریخ مرگ در خواب بیشتر به این موضوع اشاره می کند که تغییرات زمانی میسر خواهد شد که شما آمادگی پذیرش آن ها را داشته باشید. بسیاری از افراد معتقد هستند که مرگ در رویا علامت بسیار خوبی مبنی بر شانس بهتر در آینده است.

تعبیر خواب تاریخ مرگ از دیدگاه روانشناسی

تعبیر خواب تاریخ مرگ از دیدگاه روانشناسان به پایان یک دوره قدیمی در زندگی و آغازی جدید اشاره دارد. ممکن است این پایان، از اتمام یک رابطه عاشقانه یا کاری خبر دهد. به طور کلی معبرین روانشناس، مرگ در رویا را به سه رویداد نسبت می دهند؛ آغاز دوره ای جدید، گذر از یک مرحله، پایان.

تعبیر خواب تاریخ مرگ و طول عمر

تعبیر خواب تاریخ مرگ از دید برخی از معبرین شرقی نشانه افزایش طول عمر است. اگر شما در رویا خود را به شکل یک مرده دیدید، این خواب به شما می گوید که نیاز نیست نگران زندگی باشید، در آینده ثروت بیشتری به دست خواهید آورد و با سلامتی کامل زندگی طولانی خواهید داشت. همچنین از ورود تغییرات جدید به زندگی شما خبر می دهد که اغلب این تغییرات را مثبت و زیبا عنوان کرده اند. مرحله جدیدی از زندگی در حال وقوع است...این در حالیست که اگر شما یک فرد آشنا را در خواب دیدید که مرده است، نشانه پایان طول عمر و مرگ وی می باشد.

اما اگر فردی که در رویای شما به شکل یک مرده ظاهر شده فردی غریبه و نا آشنا باشد، نشان از رونق کسب و کار شما و بدست آوردن مال و اموال دارد. تعبیر خواب تاریخ مرگ همسر و فرزندان به طول عمر و سلامتی جسمانی آن ها مربوط می باشد. آن ها به احتمال زیاد زندگی طولانی خواهند داشت. اگر شما معشوق خود را دیدید که به شکل مرده در رویای شما ظاهر شده است، وی زندگی خوب و پایداری در آینده خواهد داشت و به احتمال زیاد به زودی با شما ازدواج کرده و خوشبخت خواهد شد.

تعبیر خواب تاریخ مرگ دشمن و یا مردن او به شما نوید یک زندگی بی دردسر و بدون دخالت دشمن را می دهد. افراد آزاردهنده و مزاحم قادر نخواهند بود تا آرامش زندگی شما را بر هم ریخته و یا آسیبی به شما برسانند. همچنین دوستان وفادار و خوبی کنار شما خواهند بود که در صورت وقوع روزهای سخت، تحمل را برای شما آسان تر سازند. دیدن مرگ پادشاه یا فردی بزرگ مرتبه پیشگویی خوبی برای پیشرفت و موفقیت و سربلندی بیننده خواب است.

البته مرگ یک حیوان یا حیوان خانگی شما چندان که باید جالب نیست. این خواب به از دست دادن پول و شکست مالی مربوط می شود. اگر صرفا یک سگ مرده را در خواب دیدید، بدین معنی است که یکی از دوستان یا آشنایان وفادار و صادق شما از دنیا خواهد رفت. تعبیر خواب تاریخ مرگ یا مردن یک نوزاد از خواب های رایج و معمول میان زنانی است که به تازگی مادر شده اند. این خواب مسئولیت دشوار مادر بودن را به آن ها یادآور می شود و تاکید دارد که هیچ کس جز خودشان نخواهد توانست در پذیرش این مسئولیت سنگین به آن ها کمک کند.

تعبیر خواب تاریخ مرگ فقط مختص افراد زنده نیست.

تعبیر خواب تاریخ مرگ می تواند شامل افرادی باشد که در واقعیت نیز از دنیا رفته اند. رویای افرادی که واقعا مرده اند، هشداری است برای بیننده خواب که وی احتمالا تحت تاثیر افراد غلط در زندگی خود قرار گرفته است. این خواب نشان می دهد که بایستی در انتخاب دوستی های آینده خود تجدید نظر کرده و تغییری در روند زندگی خود ایجاد کنید.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

9 نظر

  1. سیاره عطاردS1سیاره عطاردS1says:

    سلام ، خواب دیدم یکی از عزیزانم توی خوابمه و همزمان جسدش هم بود در حالی که این عزیز توی دنیای واقعی زندس ، روی مچ دست چپش تاریخ مرگش نوشته شده بود ، تعبیرش چی میتونه باشه؟

  2. نسرین عزیزینسرین عزیزیsays:

    سلام خواب دیدم یه برگه ای بود که روش نوشته بود ۱۲ تا ۲۰ سال دیگر خواهید مرد که من خودم و شوهرم رو مورد خطاب میدیدم و داشتم سن ها مونو حساب میکردم که ببینیم تا اواونموقع چند سالمونه و ناراحت بودم و دوست نداشتم اینقدر زود بمیریم میشه لطف کنید تعبیرشو برام بنویسید.

  3. معصی اسکندریمعصی اسکندریsays:

    خواب دیدم مردم عکسم و تاریخ فوتم روی قبرم حک شده ولی خودم کنار قبرم نشستم و پیراهن مشکی پوشیدم و دارم با یکی از بستگان حرف میزنم که هنوز چند ماهی تا این تاریخ وقت دارم میشه بگید تعبیرش چی میشه؟

  4. حامد بلوری فرحامد بلوری فرsays:

    با سلام بنده تاریخ مرگ دقیق خودم رو میدونم و جالبه که تاریخ مرگم با تاریخ تولدم یکی هست و روی مچ دست چپم حک شده بود و اگر امکانش هست با کاربر سیاره عطارد1 صحبت کنم چون ایشون هم از مچ دست چپ تاریخ مرگ رو متوجه شده اند

  5. آینده ای خواهم ساختآینده ای خواهم ساختsays:

    سلام همسرم تو خواب دیده که یکی تو عالم خواب و رویا بهش گفته تو دوسال دیگه میمیری ،خیلی آشفته شده و نگران . میشه لطفا تعبیرشو بگین

  6. زیبا رجاییزیبا رجاییsays:

    سلام خواب دیدم که شوهرم که فوت شده است پیش من أمد گفت ده روز دیگر پیش من میایی من درخواب احساس کردم تا ده روز دیگر میمیرم وشروع کردم کارهایی که باید در دنیا انجام دهم در طول این ده روز انجام دهم

  7. فاطممه عبدالملکیفاطممه عبدالملکیsays:

    سلام وقت بخیر مادرم تو خواب خواب دیدن ک یکی بهش گقته ک بابام دهم ماه بعد فوت ک تو خواب ی جورایی نذر کردن ک اگه نمیره قربونی میدم .ممنوون میشم تعبیر کنیین

  8. مهدی یعقوبیمهدی یعقوبیsays:

    با سلام خواهرم ۱سال قبل فوت کرده و خواب دیدم داره گریه میکنه میگه دکتر جوابم کرده شش ماه تا شش ماه و نیم دیگه میمیرم من با عصبانیت گفتم تا ۶ ماه دگه خدا بزرگه درحالی که اون یکی خواهرم زنده هست کنارش بودو به من نگاه کرد که چرا داد زدم و من بهش چشمک زدم و نیت این بود که گریه قطع بشه

  9. مهدی یعقوبیمهدی یعقوبیsays:

    با سلام خواهرم ۱سال قبل فوت کرده و خواب دیدم داره گریه میکنه میگه دکتر جوابم کرده شش ماه تا شش ماه و نیم دیگه میمیرم من با عصبانیت گفتم تا ۶ ماه دگه خدا بزرگه درحالی که اون یکی خواهرم زنده هست کنارش بودو به من نگاه کرد که چرا داد زدم و من بهش چشمک زدم و نیت این بود که گریه قطع بشه