چگونه وقتی وارد رابطه جدیدی می شوید؛ رابطه تان را با دوستانتان حفظ کنید؟

تصور کنید یک عصر جمعه است و شما، دائما از طرف دوستانتان و عشق جدیدتان پیام هایی دریافت می کنید و هر دوی آن ها از شما می خواهند که به ملاقاتشان بروید. در این شرایط، شما چه تصمیمی می گیرید و با چه کسی بیرون می روید؟

این شرلیط، معضل رایجی است که بسیاری از افرادی که به تازگی وارد رابطه عاشقانه جدیدی شده اند؛ با آن مواجه می شوند. واضح است که تصمیم گیری در این مورد اصلا ساده نیست. آیا راهی برای مدیریت این شرایط وجود دارد؟

ـ سازمان دهی شده کار کنید.

چیزی که واضح است؛ این است که شما نمی توانید همزمان در دو مکان حاضر باشید. بنابراین، یک پیشنهاد خوب، این است که با یک برنامه سازمان یافته با دوستانتان و عشق جدیدتان بیرون بروید. حتی شما می توانید زودتر به دیدن دوستانتان بروید و وقتی برگشتید با عشقتان به بیرون بروید. داشتن یک برنامه سازمان دهی شده، به شما این امکان را می دهد که در روزهای هفته جلسات کوتاهی را با دوستانتان بگذرانید و مطمئن می شوید که با خیال راحت می توانید آخر هفته تان را با عشقتان سپری کنید.

ـ از طریق رسانه های مجازی ارتباط برقرار کنید.

جدا از تماس های تلفنی که در طول هفته با دوستانتان برقرار می کنید؛ استفاده از تکنولوژی های جدید، می تواند کمک شایانی به شما بکند تا ارتباطتان را با آن ها ادامه دهید. در این روش، با اینکه زمان کمتری را برای بیرون رفتن با دوستانتان سپری می کنید؛ اما همیشه در دسترشان هستید و با آن ها در تماس مداوم هستید.

ـ دو دنیای متفاوت از زندگیتان را ترکیب کنید.

یک روش که شما با استفاده از آن که می توانید هر دو طرف را خوشحال کنید؛ این است که برنامه ریزی های جمعی بکنید و طرحی بریزید که عشقتان و دوستانتان، با هم در یک فعالیت جمعی شرکت کنند. مثلا به سینما بروید و یا به یک شام دسته جمعی بروید. به این طریق، عشق جدیدتان، فرصت دارد تا شما را بهتر بشناسد و با بهترین افراد در زندگیتان، آشنا شود.

ـ احساس گناه نکنید.

در نهایت، دوستان شما می خواهند که شما شاد باشید و درک خواهند کرد که دیگر نمی توانید مانند گذشته ملاقات های زیادی داشته باشید. شما نیز باید به این درک برسید که نمی توانید مانند گذشته برای دوستانتان وقت بگذارید. توجه داشته باشید که عشق شما و دوستانتان، بهترین های زندگی شما هستند و باید سخت تلاش کنید تا هر دوی آن ها را راضی نگه دارید. ولی هرگز احساس گناه و یا حسادت نباید بر شما غلبه کنند.

ـ دوستانتان برای همیشه با شما خواهند ماند.

اگرچه بودن در یک رابطه عاشقانه، می تواند شما را از چیزهای هیجان انگیز در زندگیتان، دور کند؛ اما، بسیار مهم است که هرگز از دوستانتان غفلت نکنید. آن ها در طول سالیان دوستیتان، پشتیبان شما بوده اند و در شرایط دشوار زندگیتان از شما حمایت کرده اند. وارد یک رابطه عاشقانه شدن، نباید به معنی فاصله گرفتن از دوستانتان باشد. با ایجاد تغییرات کوچک و ضروری، در زندگیتان خواهید دید که می توانید زندگی شادی را همراه با دوستانتان و عشق زندگیتان داشته باشید.


بیشتر بخوانید :

چگونه بعد از خارج شدن از یک رابطه طولانی، تنها بمانیم؟

چگونه از یک دختر بخواهید با شما قرار بگذارد؟


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...