تعبیر خواب معماری

معماری در خواب با سمبل هایی مثل خانه و بنا و ساختان مرتبط است. ساختمان ها گاها اشاره به ساختار های فکری خودمان اشاره دارند از طرفی، سازه های دارای سقف، اشاره به امنیت و آرامش فکری ما دارند. خوابی با موضوع معماری به ما می گوید که آرامش ما در گرو چیست و چگونه می توان این آرامش را تقویت نمود. این خواب می تواند توسط افرادی دیده شود که در بیداری، اطلاع چندانی درباره ی معماری ندارند. شغل ها و موقعیت هایی که در خواب مشاهده می کنیم به طور سمبلیک هستند و اشاره به مهارت های روانی ای دارند که ممکن است در زندگی بیداری از آن ها بی اطلاع هستیم. به طور مثال اگر در خواب احساس کنید یک معمار ماهر هستید، این خواب اشاره به آن دسته از مهارت های روانی شما دارد که می تواند به شما کمک کند تا یه مشاور خوب در زمینه های روانی باشید. این خواب از شما می خواهد تا در شرایطی که احساس می کنید نیازمند کسب آرامش بیشتری هستید، از استعداد ها و مهارت درونی خود برای رسیدن به این خواسته استفاده کنید.

ممکن است در خواب خود، دیگران را در نقش یک معمار مشاهده کنید. اگر این افراد را در زندگی بیداری نشناسید، باید بدانید که شما در حال مشاهده ی ابعاد ناشناخته ی شخصیت خود هستید. این خواب از شما می خواهد تا مهارت ها یا اطلاعات فراموش شده ی خود را شناخته و از آن ها برای برون رفت از چالش های فعلی خود در زندگی بیداری استفاده کنید. این خواب می تواند با توجه به ویژگی های چهره، صحبت ها و سمبل های دیگری که در خواب مشاهده می کنید یا احساسی که نسبت به شخصیت معمار دارید تعبیر شود.

تعبیر خواب معمار شدن

اگر معماری که در خواب مشاهده می کنید را در زندگی بیداری مشاهده کنید، به طور مثال یکی از دوستان خود را در جایگاه یک معمار مشاهده کنید، باید بدانید که او سمبل بخشی از شخصیت شماست. برای این که دلیل حضور سمبلیک این شخص را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به این شخص، در شما چه احساس، فکر یا خاطره ای را زنده می کند و کدام دسته از افکار و دغدغه های فعلی شما در زندگی بیداری به ویژگی های این شخص شباهت دارد؟

اگر در خواب خود، شخصی که در زندگی بیداری فوت کرده است را در جایگاه یک معمار مشاهده کنید، باید بدانید که افراد مرده، اشاره به عادت ها و افکار فراموش شده ی خودمان دارند. زمانی که افراد مرده در خواب ظاهر می شوند، اشاره به این موضوع دارند که این افکار و عادت ها در ما از بین نرفته اند و به طور غیر مستقیم در حال تاثیر گذاری بر رفتار و عملکردمان می باشند. برای این که دلیل حضور سمبلیک فرد مرده را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به این شخص، شما را به یاد چه تجربیات یا کدام دوره از زندگی تان می اندازد؟ درسی که از این شخص می گیرید چگونه می تواند الهام بخش شما برای برون رفت از چالش های فعلی در زندگی بیداری باشد؟

مطالب مرتبط:

تعبیر خواب ساختمان

تعبیر خواب خانه ساختن توسط مرده

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...