چگونه با شکست عشقی مقابله کنید و به شخصی جذاب تر تبدیل شوید؟

شکست های عشقی، سخت هستند ولی می توانند زندگیتان را بازسازی کنند و باعث شوند خودتان را از نو بسازید. شما دو راه دارید؛ می توانید گذشته را رها کنید و به شخصی جذاب تر تبدیل شوید و یا از خودتان متنفر شوید و به خاطر عشق از دست رفته تان، غصه بخورید. ما  از شما می خواهیم مثل سابق باشید و بنابراین، به شما لیستی از کارهایی را که کمک می کنند تا با شکست عشقی مقابله کنید و جذاب تر شوید را به شما معرفی می کنیم!

1.بلافاصله بعد از شکست عشقی، هیچ پیشنهادی را برای دوستی نپذیرید!

 قبل از اینکه تصمیم بگیرید به رابطه دیگری وارد شوید؛ به خودتان فرصتی برای تأمل بدهید. شما نباید عجله کنید؛ صبر کنید و روی دوست نداشتن عشق سابقتان، کار کنید.

2. از روش درمان کربوهیدراتی استفاده کنید!

تحقیقات علمی ثابت کرده است که خوردن کربوهیدرات ها، شما را خوشحال می کند. پس برای اینکه به زندگی عادی برگردید، رژیم کربوهیدراتی را امتحان کنید.

3. به مسافرت بروید!

مسافرت به شما کمک می کند زیبایی های زندگی را ببینید و به زندگی امیدوارانه تر نگاه کنید. پس، چکمه های مسافرتتان را بپوشید و به ذهنتان استراحت دهید.

4. ورزش کنید!

ورزش کردن به طور جدی، می تواند استرس و تنش را از شما دور کند. می توانید گاهی به خودتان پاداش دهید. عضو شدن در یک باشگاه ورزشی، به شما کمک می کند تا در برنامه تان ثابت قدم باشید.

5. در رسانه های مجازی آن ها را بلاک کنید!

اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و ... ! شما باید تمام عواملی که باعث استرس شما می شود را رها کنید. شما نباید عکس های او را لایک کنید و وانمود کنید که با دیدن عکس هایش خوشحال می شوید. انسان بزرگی برای خودتان باشید و او را رها کنید.

6. با دوستانتان بیرون بروید!

به دوستانتان زنگ بزنید و با آن ها بیرون بروید و خوش بگذرانید. همه ما ممکن است شکست عشقی را تجربه کنیم. وقتتان را با کسانی بگذرانید که شما را به خاطر احساس تنهاییتان قضاوت نمی کنند.

7. روی مشکلاتتان کار کنید!

باید روی مشکلات جسمی و احساسی خود کار کنید. روی خودتان کار کنید و خودتان را از نو بسازید.

8. یاد بگیرید احساساتتان را با کسانی که به شما اهمیت می دهند؛ در میان بگذارید!

یاد بگیرید که ضربه روحی خود را با افرادی که به شما اهمیت می دهند؛ در میان بگذارید. ضمیر ناخود آگاه شما، وقتی متوجه می شود که یک سیستم حمایتی قوی دارد؛ شروع به التیام بخشی خودش می کند.

9. در مورد عشق سابقتان، حرف های بدی نزنید!

مهم نیست که چقدر اشتباه کرده است؛ شما نباید در مقابل کسی که به شما ضربه زده است؛ کاری کنید. فقط باید اجازه بدهید که برود.

10. وقتی احساس نیاز می کنید؛ گریه کنید!

گریه کنید. بگذارید دلتنگی هایتان با گریه از بین بروند. این کار، همچنین، شما از بغض ها و احساس شکست های ناگهانی در وسط روز، حفظ می کند. 

11. از مجردی تان لذت ببرید!

سعی کنید به عقب برگردید و روزهای مجردی تان را به یادتان بیاورید. در یک تیم ورزشی با انتخاب خودتان، عضو شوید. با بهترین دوستانتان به سفر بروید. از تمام فرصت های زندگی مجردی تان استفاده کنید.

مطالب مرتبط :

چگونه به دوست پسر سابقم اجازه دادم که اعتماد به نفسم را از بین ببرد؟

چگونه افکار مخرب رابطه تان را دور بریزید؟

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...