چگونه با دختری ارتباط برقرار کنیم ؟

خلقت انسان ها به گونه ای می باشد که هر دو جنس زن و مرد به یکدیگر نیازمند هستند و نسبت به هم کشش و جاذبه دارند اما نحوه‌ی برقراری ارتباط با جنس مخالف در افراد مختلف ، متفاوت می باشد و هر فردی بنا به نوع شخصیتی که دارد روشی خاص را اتخاذ می نماید .حتما شنیده اید که می گویند برخورد اول مهم است و در ذهن هر دو طرف ماندگار می باشد بنابراین قبل از برقراری ارتباط سعی کنید درباره‌ی نکات مربوط به معاشرت با جنس مخالف خود اطلاعاتی کسب کنید تا در این امر موفق شوید و یک رابطه‌ی ایده آل را تجربه نمایید که باعث آرامش تان شده و با توکل به خدا به ازدواج ختم شود .این مطلب در زمینه‌ی نحوه‌ی برقراری ارتباط با دخترها می باشد که هر پسری لازم است آن را بداند .

* نکات کلیدی برای ارتباط با یک دختر :

اولین ارتباط همیشه کمی سخت است مخصوصا اگر قبلا تجربه‌ی نداشته باشید ، مهم ترین نکته ای که در یک رابطه باید مورد توجه قرار دهید صداقت است و البته کمی صمیمیت ‌، طرز صحبت شما در جذب طرف مقابل تان بسیار تاثیر گذار خواهد بود پس آرامش خود را حفظ نمایید و با کمک روش هایی که در ادامه خواهید خواند قدم اول را بردارید .

چگونه با دختری ارتباط چشمی برقرار کنیم؟

- در مسیر نگاه دختر مورد نظرتان قرار بگیرید :

قبل از نزدیک شدن به دختر مورد علاقه‌ی خود از فاصله ای دورتر در مسیر نگاهش قرار گرفته و با لبخند زدن قدم اول را بردارید سپس نزدیک تر شده و اجازه بگیرید تا ببینید تمایلی به برقراری ارتباط دارد یا نه ، مثلا بگویید : سلام ، ببخشید وقت دارید صحبت کنیم ؟در صورتی که دختر مورد نظرتان را می شناسید مثلا همکار و یا هم کلاسی شماست کار شما راحت تر است و می توانید بعد از سلام و احوال پرسی صحبت را شروع کنید .در هنگام صحبت با یک دختر طرز بیان شما و ژستی که می گیرید منتقل کننده‌ی اعتماد به نفستان خواهد بود به این ترتیب که سر خود را بالا گرفته و نگاه متمرکزی داشته باشید .

- به معرفی خود بپردازید :

بعد از سلام و احوال پرسی خودتان را در حد گفتن اسم معرفی نمایید مثلا بگویید : سلام ، خوبین ؟ من مسیحا هستم میشه اسمتون رو بدونم .صحبت تان را با موضوعی عمومی مانند چگونگی آب و هوا ادامه دهید و در صورت داشتن وجه اشترک ، در آن مورد رشته‌ی کلام را به دست بگیرید مثلا بگویید : کلاس امروز چطور بود ؟در جریان صحبت تان چندین بار او را با اسم مورد خطاب قرار دهید تا توجهش را جلب نمایید .

- سعی کنید شخصیت واقعی تان را نشان دهید :

شما باید خیلی راحت باشید و هیچ نقابی به چهره نزنید تا دختر مورد نظرتان به شخصیت واقعی شما پی ببرد به این صورت که اگر شخصیتی شوخ طبع دارید باعث خنده‌ی او شوید و اگر شخصیتی جدی دارید بحث را با مسائلی پر اهمیت و در عین حال مناسب ادامه دهید .سعی کنید در مورد خودتان هم اطلاعاتی را بیان نمایید البته نباید در این مورد اغراق کنید تا حمل به خودستایی نگردد ، از او نیز سؤالاتی بپرسید و مشتاقانه به پاسخ هایش گوش دهید .اگر می خواهید رابطه ای موفق را شروع کنید عقل حکم می کند که جنبه های منفی شخصیت خود را پنهان نمایید و البته درصدد رفع آن نیز برآیید چرا که به تدریج آن را بروز خواهید داد .

- در طول زمان گفتگو لبخند به لب داشته باشید :

اگر با لبخندی بر لب صحبت کنید ، حس خوبی را به مخاطب خود منتقل می کنید و دختر مورد نظرتان نیز از این گفتگو انرژی مثبت می گیرد و برای ادامه‌ی صحبت راغب تر خواهد شد .از لبخند تصنعی بپرهیزید چرا که گویای استرس شما خواهد بود ، حالت طبیعی صورت تان را حفظ نمایید و در جایی از صحبت که مناسب باشد لبخند خود را کامل نمایید .

- وارد حریم خصوصی دختر مورد نظرتان نشوید :

در شروع هر رابطه ای کنجکاوی در مورد زندگی طرف مقابل تان طبیعی است و شما قطعا می خواهید هر چه زودتر او را به طور کامل شناسایی کنید اما در این مورد باید احتیاط کنید چرا که این امر باید به تدریج انجام شود و در غیر این صورت فضولی تلقی خواهد شد .بنابراین گفتگو را در مورد موضوعاتی که عمومیت دارند و احساس راحتی را در مخاطب تان ایجاد می نمایند ادامه دهید مثلا : ورزش مورد علاقه ، رشته‌‌ی تحصیلی و ... .در ادامه خواهید دید که بالاخره صحبت تان گرم خواهد شد و وجه مشترکی خواهید یافت که برای هر دوی شما جذاب باشد ، صمیمیت چیزی است که به گونه ای غیرمستقیم در یک گفتگو پیش می آید به این صورت که ناخودآگاه خواهید دید که دختر مورد نظرتان با گفتن اطلاعاتی درباره‌ی خود ، به شما اجازه‌ی پرسیدن سؤالات خصوصی تر را خواهد داد و به بیانی شما را وارد حریم خصوصیش می کند .

چگونه با دختران رابطه برقرار کنیم

- در طول گفتگو گاهی تماس چشمی برقرار نمایید :

برای اینکه دختر مورد نظر شما بفهمد که به صحبت های او گوش می دهید و برایش ارزش قائل هستید هرز گاهی مستقیما به چشمان او نگاه کنید که البته نباید در این مورد اغراق نمایید چرا که او را معذب خواهید کرد .تماس چشمی نشانه‌ی داشتن اعتماد به نفس می باشد و در عین حال احساس خاص بودن را به مخاطب شما منتقل خواهد کرد .

- وقتی دختر مورد علاقه تان صحبت می کند با دقت گوش دهید :

هر دختری دلش می خواهد با پسری مخاطب شود که برایش احترام قائل باشد ، شما باید در برخورد اول این خواسته‌‌ی او را اجابت نمایید به این صورت که با صبر و دقت به حرف هایش گوش دهید و کلامش را قطع نکنید و همچنین در صورت لزوم کلمه‌ی بله و یا نه را بگویید و گاهی سر خود را به نشانه‌ی تایید تکان دهید تا مطمئن شود به او توجه دارید .

- دختر مورد نظرتان را تحسین نمایید :

اگر وجه اشتراکی در ورزش و یا تحصیل دارید که برای شما نیز جذاب است از او تعریف و تمجید نمایید ، در مورد این مسئله نیز احتیاط کنید چرا که با تعریف نا به جا و به عبارتی تملق نه تنها حس خوبی را منتقل نخواهید کرد بلکه او را فراری خواهید داد .مخصوصا در مورد ظاهر و یا تناسب اندام اصلا نظر ندهید چون اغلب دخترها بعد از شنیدن این سخنان این طور برداشت می کنند که آن پسر فقط به دنبال جنبه‌ی جسمی یک دختر است و این یک توهین تلقی خواهد شد ، اما اگر زیرک باشید و با حفظ اعتماد به نفس تان و با توجه به سخنان او ، دست روی نکات مثبت بگذارید بی گمان جذبش خواهید کرد .

- از شوخی های بی جا بپرهیزید :

در انتخاب شوخی دقیق باشید و سعی کنید حرفی نزنید که به او بر بخورد ، مثلا نباید به ظاهر و یا میزان هوش او بخندید چرا که شما هنوز نمی دانید ظرفیت شوخ طبعیش تا چه اندازه است و اگر او دلخور شود ممکن است به طور کلی از ایجاد رابطه با شما  بپرهیزد .در این مورد باید دقت داشته باشید و هم سطح با شوخی های او شوخی کنید تا ناراحتی پیش نیاید .

- دختر مورد علاقه تان را مجذوب خود کنید :

شما می توانید با خنداندن او حس خوبی را ایجاد نمایید . اگر می بینید به هر دلیلی تمایل به ادامه‌ی بحث ندارد اصرار نکنید .در طول گفتگو اعتماد به نفس داشته باشید و آرامش تان را حفظ نمایید ، هرگز برای جلب توجه او دروغ نگویید چرا که بعد از آشکار شدن این موضوع شخصیت شما در نظرش مخدوش خواهد شد .انرژی مثبت داشته باشید تا قدرتمند به نظر برسید . از او راهی برای ادامه‌‌ی تماس تان درخواست نمایید مثلا نام کاربری یک اکانت مجازی ، تا بیشتر آشنا شوید .در این مقاله نحوه‌ی برقراری ارتباط با یک دختر مورد بررسی قرار گرفت و نکات کلیدی در این زمینه ارائه گردید ، شما می توانید با خواندن این مطلب و به کار گیری اطلاعات بیان شده در آن برای ارتباط با دختر مورد علاقه‌ی خود به راحتی اقدام نمایید .

مدت زمان لازم برای مطالعه‌ی این مطلب حدود 8 دقیقه می باشد

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...