عکس نوشته درمورد دختر مو بلند برای پروفایل

موی بلند فقط اونجاش که وقتی خوابی میخوای از این پهلو به اون پهلو بشی زیرت گیر میکنه بیدار میشی چند تا فحش میدی دوباره می خوابی....،در این مطلب از توپ تاپ شاهد آلبوم عکس نوشته های زیبا و جدید درباره ی دخترایی که موهای بلند و کشیده دارند ، هستید ، میتوانید از تصاویر این بخش برای پروفایل خود استفاده بفرمایید...در ادامه دنبال کنید.

موهای یه دختر نشون از حال اون داره. اگه کوتاه بود و شلخته بهتره سمتش نری چون حالش خرابه، اما اگه بلند بود و مرتب بهتره بدونی که اون توی بهترین حالت خودشه و وقتشه که بری سمتش. دخترا حرفای دلشون رو که به کسی نمیتونن بگن با موهاشون فریاد میزنن. فقط کاش درک بشن و بقیه متوجه این فریاد زدن ها بشن.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات کوتاه و زیبایی درباره موی بلند دخترها تهیه کردیم که شما رو به خوندنشون دعوت میکنیم. همراه ما باشید.


یادته موهای بلندمو چجوری میبافتی؟ یادته حتی برامون تبدیل به یه تفریح شده بود؟ همه اینا یادته؟ حالا میخوام بگم از اون موقع که رفتی دیگه این موها بافته نشدن اما به جاش خاطرات اون روزا که کنار هم بودیم، پیش هم بودیم و تو برام موهام رو میبافتی مدام توی سرم میچرخن و خیال با تو بودن رو توی ذهنم میبافم. باورت میشه؟ خیال با تو بودن! حتی دیگه اینکه کنارت باشم برام یه اتفاق خیلی محاله، فقط میتونم خیال کنم که دوباره کنارتم و دوباره اون عشقی که با هم ساخته بودیم زنده شده و جون گرفته.

متن در مورد موی بلند دخترم

متن برای دختر مو بلند

با اون موهای بلند و پریشونت، حال منو هم پریشون کردی. قبل تو من حالم خوب نبود، بعد اومدنت بدتر هم شد. آره حالم بدتر شد چون میدونستم که تو یک اتفاق محالی، اتفاقی که قرار نیست هیچوقت تو زندگیم بیفته. تو اومده بودی اما قرار نبود بمونی، قرار نبود از من باشی و قرار نبود زندگیمون یکی باشه. تو با هم موهای بلند و پریشون، منو پریشون حال تر از هر وقتم کردی. بعد از تو دیگه چشمام هیچکسو ندید و حالم با هیچ کسی خوب نشد. تو یه اتفاق محال بودی که اومدن کس دیگه ای رو هم به زندگیم محال کردی.

متن درباره موی بلند من

این موهای بلند را میبینی؟ فقط وقتی که تو لا به لایشان دست میکشی، آنها را نوازش میکنی، آنها را میبافی و بو میکنی زنده می شوند و نفس میکشند. آری، من آنقدر به آن نوازش ها، به بافته شده موهایم توسط تو و به تمام اتفاقاتی که بین مان افتاد عادت کرده ام که حتی لحظه ای نمی توانم به نداشتنت فکر کنم. اگر میخواهی این موها بمیرند یا بهتر است بگویم که اگر میخواهی من بمیرم کافیست از من فاصله بگیری و جدا شوی. جداشدنم از تو به معنای مرگ من است.

متن کوتاه در مورد موی بلند

دختر مو بلند یعنی ، متن موی بلند دخترانه

می گویند که زنان با موی بلند زیباتر هستند پس من این موها را کوتاه میکنم، کوتاه میکنم تا زیبایی نداشته باشم و هیچکس سراغم را هم نگیرد. من فقط از آن تو هستم، من فقط برای تو هستم و این موها را اگر مرا زیباترین دختر این دنیا کنند باز هم نمی خواهم. نمیخواهم که زیبایی هایم برای کسی غیر از تو باشند، میخواهم هر آنچه زیبایی دارم فقط برای معشوقم باشد، همانی که او را به اندازه خدا دوست دارم و حتی اگر می توانستم در کنار خدا او را هم پرستش می کردم.

عکس نوشته دختر مو بلند

موهای بلند تو قبله گاه دوم من شده اند. به راستی که اگر سجده بر غیر از خدا گناه نبود بر آن موهای زیبای، آن گیسوانت که لحظه ای نمی توانم چشم از رویشان بردارم سجده میکردم. آری من سجده می کردم چرا که زیباتر از آنها را ندیده ام. این را هم بگویم که آن موها فقط به تو می آیند، خود تو و نه هیچکس دیگری. اگر این موها را هر کس دیگری می داشت شاید من او را نگاه هم نمی کردم اما ترکیب آنها با چهره ات که آیینه تمام نمای زیبایی های خداست، فوق العاده ترین اثر هنری خدا را به من نشان می دهد.

عکس نوشته موی بلند دخترانه

این موهای بلند را می بینی که تار به تارش در حال سفید شدن است؟ خواستم بگویم که دلیلش تو هستی. آری، تویی که قرار بود با رسم عاشقی رو سفیدم کنی اکنون تار به تار موهایم را سفید کردی. ایرادی ندارد، شاید این رسم زندگیست که عاشق هیچگاه به معشوقش نمی رسد، سهم من هم از این دنیا نرسیدن به تو بود. می دانم که دلت جای دیگریست و چشم های کس دیگری را می بیند، اما دل عاشقم را چه کنم؟ دلی که با هر بار فکر کردن به تو تمام غم دنیا را به یاد می آورد و همین غم تاری دیگر از این موها را سفید می کند.

عکس نوشته موی بلند برای پروفایل

با خودم عهد بسته بودم که با هر باری که ناراحتم کردی یدونه از تار موهام رو بکندم و از سرم جدا کنم. تصمیم اشتباهی بود چون حالا که دارم به خودم توی آینه نگاه میکنم میبینم که دارم کجل میشم. آره، این سر پر از مو بود و هر بار که ناراحتم کردی یدونه از اون موها کم شد. نمیدونم برای چی و نمیدونم به کدوم دلیل اما هنوز هم دوستت دارم. حتی اگه تموم این موها کنده بشن و حتی اگه تنها دختر کچل توی این دنیا بشم بازم دوستت دارم. من ناراحتی هام رو به روت نمیزنم، اونا رو میتونی از کم شدن جم موهام متوجه بشی.

عکس نوشته دختر با موهای بلند برای پروفایل

هر صبح که در آغوش تو از خواب بیدار میشدم، زندگی را به بهشتی بی بدیل تشبیه می کردم. اری واقعا هم زیبا بود! اینکه در آغوش تو باشم، اینکه دست لا به لای موهایم حرکت کند و اینکه صدای نفس هایت را بشنوم حتما برایم زیباتر از بهشتی بود که خدا دم از آن میزند. من هیچ نمیخواستم، نه عمری طولانی و جاودانه و نه مال و اموالی، فقط آغوش تو را میخواستم، آغوشی که تنها آن را سهم خود از این دنیا می دانستم اما خدا آن را هم از من گرفت. اکنون من فقیرم، هر چقدر عمری طولانی داشته باشم و هر چقدر مال و اموال داشته باشم باز هم فقیرم چون دیگر آغوش تو از آن من نیست.

پروفایل عکس نوشته موی بلند

دلم برای کودکی ام تنگ شده، همان روزها که مادرم مرا جلوی خود می نشاند و موهای بلند و پر از گره ام را با شانه ای که در دست داشت شانه می کرد. آن روزها از درد شانه ای که مادرم بر سرم می کشید به جوش می آمدم و می خواستم هر چه زودتر این شانه کشیدن ها تمام شود. اکنون که تمام شده دلم میخواهد تمام عمرم را بدهم اما فقط یک بار دیگر مادرم باشدف شانه را در دست بگیرم و موهایم را شانه بکشد.

عکس نوشته راجب دختر مو بلند

موهای بلند تو خود لالایی بود برام. وقتی که کنارت میخوابیدم لازم نبود برام لالایی بخونی یا باهام حرفی بزنی، کافی بود دست روی گیسوانت بکشم تا کم کم آرامش تموم وجودم رو در بر بگیره و غرق در خواب بشم. بی حرمتی به مادرم نیست اما میخوام بگم که لالایی موهای تو حتی از لالایی های دلنشین مادرم هم دلنشین تر بود. آرامشی که از موهای تو می گرفتم رو دیگه هیچ جا پیدا نکردم، با هیچ کس تجربه نکرد و فقط تو بودی که با موهات اون آرامش رو به من هدیه میدادی.

عکس نوشته دختر با موهای بلند مشکی

میدونی چرا موهای به اون بلندی رو کوتاه کردم؟ چون موهام بوی دستای تو رو میداد. وقتی که دست توی موهام میکشیدی و اونا رو نوازش میکردی، شاید خودت نمیفهمیدی اما بوی دستات توی تک تک تارهای موهام موندگارتر از همیشه میشد. الان که رفتی اون بو منو اذیت میکرد، خاطراتمون رو برام زنده میکرد، یاد تویی رو برام زنده میکرد که دیگه هیچ سهمی از قلبت نداشتم پس چه خوب که کوتاهشون کردم.

عکس نوشته های موهای بلند

حال خوب یه دختر رو قشنگ میتونی از روی اندازه موهاش بفهمی. وقتی که موهاش روز به روز بلندتر میشه، مرتب تر میشه و خوشگل تر میشه یعنی حالش کلی خوبه و انرژی مثبت توی کل وجودش لبریزه اما وقتی دیدی یهویی همه موهاش رو کوتاه کرد، دیگه اون مرتبی همیشگی توی موهاش نیست و هر شاخه از موهاش یه وری رفته بدون که اونجا ناراحته، دلش پر از غمه، پر از اندوهه و یه چیزی هست که اونو از ته دل ناراحت کرده که باعث شده این ناراحتی رو سر موهاش خالی کنه.

******************************

یه دسته از دخترا رو هم داریم که وقتی موهاشون کوتاهه هر روز چشم میکشن ببینن چقدر موهاشون بلندتر شده چون فکر میکنن که اینجوری قشنگ تر میشن و وقتی هم که موهاشون بلند میشه فوری میرن کوتاهش میکنن چون فکر میکنن اونجوری قشنگ تری. اصلا خدا هم توی کار این دسته از بنده هاش مونده که کدوم یکی رو بهشون بده تا بالاخره راضیشون کنه. یعنی فکر کن، خدا هم توی راضی کردن این دخترا مونده اون موقع چه توقعی از این پسرای بیچاره دارین که خودشون رو هم به زور درک میکنن و میفهمن چه برسه به اینکه بخوان یه دختر به این پیچیدگی رو درک کنن.

متن در مورد موی بلند دخترم

می دانی زیبایی آفریده های خدا را کجا درک کردم؟ همان جا که گیسوان تو را دیدم. آری، گیسوان تو بود که زیبایی آفریده های خدا را برایم معنا کرد. در تک تک تارهای موهایت، در لا به لای آن گیسوان زیبایت، من زیبایی به معنای حقیقی را یافتم. شاید خودت به این زیبایی ها عادت کرده باشی و دیگر آنها را نبینی اما هر وقت خواستی بدانی که چقدر زیبا هستند کافیست به سراغ من بیایی تو روزها بنشینم و از زیبایی موهایت برایت حرف بزنم، زیبایی ای که بی بدیل است و خدا به مانند آن را نیافریده.


در ادامه تماشا کنید :

متن درباره دختر مو مشکی + عکس نوشته

عکس نوشته برای قد بلندا + متن


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...