تعبیر خواب شیر خوردنی چیست ؟

در این مقاله درباره تعبیر خواب شیر صحبت خواهیم کرد. این خواب از جمله خواب های رایج است و تعابیر متفاوتی دارد. نکته ی مهم در نظر گرفتن جزئیات در تعبیر خواب است.تعبیر خواب شما به موقعیت هایی که در خوابتان ظاهر شده بستگی دارد.تعبیر خواب دیدن شیر، خوردن شیر و جوشاندن آن متفاوت است. ممکن است خواب شیر داغ، شیر سرد ،شیر ترش، شیرکاکائو  و یا شیر تاریخ گذشته ببینید.همچنین موقعیت های متفاوت و جزئیات بسیاری وجود دارند که ممکن ست همراه با شیر در خواب ببینید.

اگر تا کنون خواب شیر دیده اید به خواندن این مقاله ادامه دهید.ما اطمینان داریم که برایتان هیجان انگیز خواهد بودو هر آنچه که لازم است تا بدانید در این مقاله خواهید یافت.

شیر- تعبیر خواب و تحلیل دقیق آن در موقعیت های مختلف

تعبیر خواب دیدن شیر- اگر در خواب شیر دیده اید ولی جزئیات آن را به خاطر ندارید نشانه ی بسیار خوبی است.تعبیر این خواب فراوانی و ثروت است. احتمالا در آینده پول زیادی دریافت خواهید کرد و به همین دلیل احساس خوبی خواهید داشت.

تعبیر خواب دیدن شیر در گالن- این خواب می تواند به معنای دریافت مقدار زیادی پول در آینده باشد. احتمالا شما این پول را از یکی از اقوام دورتان به ارث خواهید برد.

تعبیر خواب دیدن شیر گرم یا داغ- این خواب نشانه خوبی است و تعبیر آن احساس خوب و آرامش شماست و یا به شما می گوید که باید بیشتر آرامش خود را حفظ کنید. تعابیر دیگری نیز برای این خواب وجود دارد.  تعبیر این خواب می تواند دست آوردهای مالیتان در آینده باشد. احتمالا چیزی از دوستان و یا فامیل خود دریافت خواهید کرد.

تعبیر خواب خوردن شیر- تعبیر این خواب بهتر شدن موقعیت مالیتان در آینده خواهد بود. حقوقتان افزایش خواهد یافت پس جایی برای نگرانی وجود ندارد.

تعبیر خواب خوردن شیر سرد- تعبیر این خواب افزایش درآمد شماست اما باید سخت کار کنید و تلاش زیادی داشته باشید.

تعبیر خواب خوردن شیر داغ- تعبیر این خواب افزایش درآمد شما در طی مدت زمان کوتاهیست.، بناباین نگران موقعیت مالی خود نباشید.

تعبیر خواب شیر در حال جوشیدن- این خواب به معنای عدم رضایت از خودتان است، شما تلاش می کنید که مثبت باشید ولی گاهی اوقات این کار سخت به نظر می رسد. همچنین تعبیر این خواب می تواند رسیدن به سود بسیار از راه فریبکاری باشد.

تعبیر خواب سرریز شدن شیر در حال جوشیدن- این خواب  نشان دهنده ی این است که دشمنان بسیاری در زندگی دارید، پس باید احتیاط کنید.

تعبیر خواب خوراندن شیر به نوزاد- اگر خوابی اینچنین دیده اید نشانه ی غریزه ی مادری شماست.

تعبیر خواب شیر خوردن نوزاد- این خواب نشانه ی یک دوست تحصیل کرده است ک به شما در به دست آوردن مقدار زیادی پول کمک خواهد کرد.

تعبیر خواب ریختن شیر- تعبیر این خواب آرامش و هماهنگی است که درآینده وارد زندگی احساسیتان خواهد شد.

تعبیر خواب شیر و بیسکویت- این خواب به این معنیست که شما در زندگی سزاوار بهترینها می دانید و تلاش می کنید برای هر کاری که انجام می دهید به خود جایزه دهید.

تعبیر خواب حمام کردن در شیر- تعبیر خواب حمام کردن در شیر دوستان زیادی است که در اطرافتان دارید ، آن ها شما را دوست دارند و فریبتان نخواهند داد.

تعبیر خواب خریدن یک کارتون شیر- این خواب به معنای سخت کار کردن شما در آینده است. اما نگران نباشید زیرا به خاطر کاری که انجام می دهید هدیه خواهید گرفت.

تعبیر خواب استفراغ شیر- اگر در خواب دیدید که شما یا شخص دیگری شیر استفراغ کرد، نشان دهنده ی این است که نباید از هر چیزی بیش از اندازه داشته باشید.، بهتر است در هر چه که دارید یا هر کاری که انجام می دهید حد اعتدال را رعایت کنید، این شما را شاد خواهد کرد.

تعبیر خواب نداشتن شیر به مقدار کافی- اگر در خواب دیدید که به مقدار کافی شیر ندارید یعنی رابطه ی شما با اطرافیانتان خیلی خوب نخواهد بود. به همین دلیل باید تلاش کنید تا رابطه ی بهتری داشته باشید  و ارتباطات خود را تقویت کنید.

تعبیر خواب شیری که از سینه می آید- تعبیر این خواب فرصت های بسیاری خوبی است که در آینده به دست می آورید.همه مشکلاتتان حل خواهد شد و در همه ی جنبه های زندگی پیشرفت خواهید داشت.از خودتان رضایت خواهد داشت و جای نگرانی وجود ندارد.

تعبیر خواب شیر ترش- تعبیر این خواب مشکلات بسیاری است که دوستان شما در معرض آن قرار خواهند گرفت. این خواب هشداریست که به شما بگوید تا آنجایی که می توانید به دوستانتان کمک کنید.

تعبیر خواب شیر تاریخ گذشته- این خواب به معنی دیر بودن برای برخی رفتارهایی است که قبلا از خود نشان نداده اید. احتمالا شما برای انجام ندادن کاری در گذشته پشیمانید.

تعبیر خواب ریختن شیر- تعبیر این خواب از دست دادن فرصت های خوب بسیار در آینده است، به همین دلیل از خودتان ناامید خواهید شد و ایمانتان را از دست خواهید داد.همچنین امکان دارد از یکی از دوستانتان ناامید شوید و دیگر به او اعتماد نکنید.

تعبیر خواب شنا در شیر- اگر این خواب نامعمول را دیدید یعنی خانواده شما از لحاظ مالی به شما کمک خواهند کرد. البته شما هم کمک مالی و هم کمک عاطفی از خانواده خود دریافت دریافت خواهید کرد پس جایی برای نگرانی وجود ندارد.

تعبیر خواب شیرکاکائو- این خواب نشانه خوبی نیست. تعبیر این خواب ناراضی بودن شما زندگیتان است. در حال از دست دادن چیزی هستید و احساس خوشحالی نمی کنید.

تعبیر خواب میلک شیک- این خواب نشانه ی خوبی است و تعبیر آن رضایت شما از زندگیتان است. همچنین رابطه ی شما با دیگران بسیار خوب است و هرگز احساس تنهایی نمی کنید. میتوان گفت  شما از هر لحاظ از زندگیتان راضی هستید و آن را تغییر نخواهید داد.

تعبیر خواب شیر گاو- تعبیر این خواب عدم ثبات سلامتی شماست. در آینده مشکلاتی درباره سلامتیتان خواهید داشت پس مواظب خود باشید.

تعبیر خواب شیر بز- اگر شیر بز را در خواب دیده اید نشانه ی بسیار بدی است. این خواب به معنای مشکلات و سختیهای فراوانی هست که در آینده برای شما پیش می آید. باید برای دوره ی بدی که در پیشروست آماده باشید و فکرتان را مثبت نگه دارید.

تعبیر خواب شیر اسب- این خواب نشانه ی خوبی است. جای نگرانی وجود ندارد و تعبیر آن خوش شانسی است که در دوره ی آینده همراهتان خواهد بود.

تعبیر خواب شیر خشک- این گونه خواب ها مفاهیم منفی دارند و به معنی عدم کنترل شما بر روی زندگی شخصیتان است. اگر در خواب در حال خرید و یا ذخیره کردن شیر خشک بودید تعبیر آن به این صورت است که باید برای خانواده ی خود و رفاه آن ها در آینده پول پس انداز کنید.

تعبیر خواب شیر فراوان- تعبیر این خواب سلامت و ثروتی است که در آینده منتظر شما هستند.

موارد مطرح شده در بالا از جمله خواب های رایج درباره ی شیر بودند. مشاهده کردید که این خواب ها می توانند تعابیر مثبت و یا منفی داشته باشند.همچنین دیدید که ممکن است در موقعیت های متفاوتی این خواب را ببینید. امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید و تعبیر درست خوابتان را بیابید.

گردآورنده : توپ تاپ

83 نظر

  1. مریممریمsays:

    سلام وخسته نباشید خواب دیدم تو حیاط خونمون یک قابلمه بزرگ پر شیر هست داره میجوشه توش هم کمی زرد چوبه اضافه کردم کفتم برای سرماخوردکی خوبه بابام اومد کنارم به شبرنگاه کرد بعددرمورد خرید جهیزیه حرف میزد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      روزهای سخت و پرچالش از بدیهیات هر زندگی می باشد، همانطور که روزهای خوش ماندگار نیست روزهای ناخوشی و رنج نیز برای همیشه باقی نخواهد ماند.

  2. hmd.blhmd.blsays:

    سلام. خواب دیدم میخاستم برم سر تمرین و کلاسام ک یه آدنی ک نمیشناختمش بهم یه لیوان شیر با یه کیک تعارف کرد ک شیرش خیلی داغ بود و منم خوردم و گفتم چقد خوش مزس و اون بهم گفت بیا یه لیوان دیگه هم بخور ک من گفتم باشه بعد تمرینم میام بازم میخورم چون ممکنه رو دلم بمونه اگ الان زیاد بخورم تشکر کردم و از خاب پریدم. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، لیوان شیری که داغ بوده در واقع به شما پیشنهاد میکند ادامه ی زندگی تان را با صبر و ارامش بیشتری دنبال کنید و از قضاوت و یا ریسک پرهیز کنید.و در حالت کلی نیکوست.

  3. محدثه ميرمحدثه ميرsays:

    سلام،خسته نباشيد..من خواب ديدم براي صبحانه شير نداريم و به دختر عمم كارت بانكيم رو دادم و گفتم بره شير بخره وقتي كه اون رفت ديدم تو يخچال يه بطري شير هست بعد اون اومد بهش گفتم يه بطري شير داريم ولي اون دو تا بذري شير ديگه و يه بطري شير كاكائو يه دوتا بسته بزرگ مغز خريده بود و گذاشتمشون تو يخچال كه بعد برم پسشون بدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب به نیاز درونی شما برای مطالعه درباره ی موضوعات مورد علاقه تان اشاره دارد.

  4. ZahraZahrasays:

    سلام .من خواب دیدم داشتم با مادرم حرف میزدم که گفت برای چیته میخوای این کارو بکنی ولی من تعجب کردم چون اون حرفو نزدم ولی حالا که گفت خوشم اومد گفتم میخوام کفیر پرورش بدم (همون باکتری مفیدی که از لبنیات بدست میاد)ممنون.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا با آزادی بیشتری به بیان ایده های مثبت خود بپزدازید و اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.

  5. ساراساراsays:

    سلام من خواب دیدم وارد یه مغازه بستنی فروشی شدم و میلک شیک شکلاتی سفارش دادم ولی فروشنده اصلا نمیدونست که میلک شیک چی هست! و همش میپرسید منظورت چیه از میلک شیک ولی برام یه لیوان بستنی سفید آورد ک خیلی هم شیرین بود و چون خیلی طعم شیرینی داشت نتونستم کامل بخورم و نصفشو گذاشتم واسه بعدا از همون مغازه میخواستم شیرکاکائو هم بخرم ودر حال خریدن شیر کاکائو بودم که از خواب بیدار شدم ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا به مطالعه درباره ی موضوعاتی بپردازید که اعتماد به نفس شما را تقویت کرده و باعث می شود احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.

  6. سماسماsays:

    سلام.دیشب خواب دیدم تو مدرسه ی دوران راهنماییم چنتا دختر با یکی از معلما ک نمیدونم کیا هستن ب شکل دایره نشسته بودن بعد یکی از معلما اومد گفت برید بزار بهتون یاد بده چطور ب بچه از سینه هاتون شیر بدین اول خواست ک تک تکمون از سینه ی همون زنه شیر بخوریم ولی بعد یک دختر بچه تو بغلش گرف و گفت اینجوری شیر میدن بیاید یاد بگیرید...تعبیرش لطفااا

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب اشاره به همکاری ها و معاشرت های جدیدی دارد که به شما کمک می کند تا مهارت های جدیدی را برای گسترش منافع شخصی خود بیاموزید.

  7. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم دختر داییم و پسرش اومدن خونمون من عاشق پسرشم همش پذیرایی میکنم به خودم جلوی آینه میرسم اون نگام نمیکنه ولی در واقعیت اینطور نیست من پسر دیگه ای رو دوس دارم ما تو خونمون دو تا گربه داریم تو خواب یکیش مرده بود من گریه میکردم ناراحت بودم یکیشو بغل گرفتم گذاشتم تو کمدش اومدم آشپزخونه شیر و گرم کردم توش ثعلب ریختم شکر ریختم مثل دسر شد چون وقتی چشیدم خیلی خوشمزه بود دنبال پودر نارگیل گشتم تزییینش کنم پیدا نکردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب اشاره به شادی های دوستانه و مثبتی دارد که موجب زنده دلی و امیدواری شما خواهد شد.

  8. مهنازمهنازsays:

    خواب دیدم مقدار زیادی قابلمه های بزرگیپراز شیر در جلویدر منزل ما هستش که همسایمون داره احسان میده منه یکی از اوناروبرداشتم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به لزوم برنامه ریزی روشنی دارد که به شما کمک می کند به گسترش منافع شخصی خود در زندگی بیداری بپردازید.

  9. شیواشیواsays:

    سلام صبح خواب دیدم که جمعیتی در صف ایستادند ودارند شیر می گیرنددر بسته نایلونی من هم دو عدد گرفتم ولی پولی ندادم بعد انگار پشت ان نایلون شیر نوشته بودند شیر نر وماده منظور فکر کنم گاو نر وماده بود ایا تعبیری دارد ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب نشان دهنده ی صحبت ها یا موقعیت های دوستانه ی جدیدی است که موجب زنده دلی و امیدواری شما خواهد شد.

  10. مهنازمهنازsays:

    سلام خسته نباشین من خواب دیدم زن شیطان صفت در جمع ما هست ک فقط من خبر دارم و من همش تند تند ذکر یا الله یا لطیف یا ذوالجلال میگم ک شیطان از بین برود و بلاخره ا اینکه اجازه نمیداد من انقد گفتم رف خواهشا راهنماییی کنین ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب اشاره به بدبینی ها و ترس هایی دارد که در صورت قدرت گرفتن می توانند در شما احساس انزوا ایجاد کنند.

  11. NosratNosratsays:

    با سلام، خواب دیدم مادر شوهرم از توی یه قابلمه برای من و همسرم در یک پیاله استیل (ماست خوری) شیر سرد ریخت که با نون بخوریم، من گفتم کم ریختی به خنده، و مقدار بیشتری شیر در ماست خوری ریختم ، مادر شوهرم می‌گفت بنظرم شیرا بود میدن، بو کشیدم و گفتم نه اصلا هیچ بویی نمی دهند، بعد انگار چند لقمه حلوا( حلوا ارده ای) خوردم کنارم نیز یه دختر غریبه بود و اون هم حلوا میخورد.بعد انگار جایی واستاده بود خانمی که بنظرم می‌شناختیم همدیگه رو از بقیه سوال میکرد و جواب می‌شنید مثل معلم و فقط من ماندم انگار دوست داشت باهام صحبت کنه یه ده نفری خانم هم که بعضیاشون رو می‌شناختیم سمت راستم با فاصله چند متر بودند. بعد من گفتم قبل از اینکه این خانم صدایم بزنه جوراب بپوشم تو همین حین در کیفم نگاه کردم یه جوراب اسپرت بامچ کوتاه دارم نگاه کردم دیدم کثیفه نپوشیدم و جوراب پشمی قهوه اییم که تا نیمه ساق پا بود پوشیدم که تمیز بود و فقط بنظرم یکی از لنگه هایش یه مقدار کم چرکی بود ولی وقتی پوشیدمش چون کف پایم قرار می‌گرفت و کفش میپوشیدم دید نداشت ، پوشیدمش، بعد انگار تو یه ماشین با یه خانم غریبه رانندگی میکرد با سرعت منم بودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مسولیتهای تازه خواهید داشت

  12. مهنازمهنازsays:

    با سلام وخسته نباشی خدمت خانم مدیر.خواب دیدم یه گربه سیاه که اتفاقا همان گربه ای که بعضی وقتا به حیاط منزلمان هم رفت وامد میکنه وازش هم اصلا بخاطر خرابکاری که می کندخوشم نمیاد با همان گربه دوست شدیم انقدر که زبان مارو میفهمه وراه دادیم تو خونمون وهرچی که بهش میگم مراعات میکنه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      روزهاى خوبى در انتظار شما است.

  13. سمیهسمیهsays:

    سلام من خواب دیدم کوچمون یه گله گوسفند ی طرف گله فیل دارن میان منم میترسیدم و یکیشون منو تعقیب میکرد میشه لطف کنین بگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر عقیده محکمی در زندگی پیدا نکنید به کارهایی بیهوده دست خواهید زد.

  14. سولمازسولمازsays:

    سلام خواب دیدم با یکی از همکارم که دختر ارمی هم هست رفتیم خونشون سر انجام کاری از دستش ناراحت شدم و از خونشون داشتم میرفتم یه باکس شیر داشتم که همش پر نبود توش چندتا کیک یزدی کوچیک داشت که برای اون بود اون دو سه تا کیک بهش دادم و شیرامو برداشتم بردم و دنبال دستشویی می گشتم که پیدا کردم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، معبران اعتقاد دارند که دیده شدن شیر در روا خبر از سلامتی و صحت میدهد و همچنین نشان از خوشبختی و شادمانی دارد که فقط بر اساس همت و تلاش خودتان شکل خواهد گرفت

  15. معصومهمعصومهsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم تو حرم امام رضام و منتظر نماز صبح هستم با جماعتی که اونجا بودن مامانم و زنعموم رفته بودن داخل زیارت و موقع اومدن یک لیوان شیر سرد و یک لیوان شیر گرم برام اوردن و چون هوا سرد بود من شیر گرم رو انتخاب کردم ..میشه بگین تعبیرش چی میشه ممنون‌

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، در حالت کلی نوشیدن شیر در این رویا نمادی از صحت و سلامتی ، منفعت های مختلف و پیشرفت در زندگی خواهد بود.

  16. ساسان نوریساسان نوریsays:

    سلام خواب دیدم من و همسرم در حال نوشیدن شیر گرم داخل فنجان که سطح آن سرشیر بسته بود هستیم. تعبیرش. چی میتونه باشه . ممنونم از زحمات شما عید شما مبارک باشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نوشیدن شیر در این رویا بیانگر صحت ؛ تندرستی و سلامت برای بیننده ی رویا خواهد بود و همچنین میتواند خبر دهنده از منفعت های مادی در آینده نیز باشد.

  17. مهنازمهنازsays:

    با سلام خدمت مدیر خسته نباشیدمن خواب دیدم که یه جایی هستیم ظاهراخونمونه که یه جایی مثل رود خونه هس که اب زلال ازان جاریه که همراه خودتخم مرغهای زیادی با خود میاره بعضی از تخم مرغها از حد معمول خیلی بزرگتره اول به خودم گفتم که جلوی اب راببندم که اب انهارو با خود نبره ولی بعدا پشیمون شدم نزدیکای صبح دوباره همان خواب رودیدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از روزهای جوانی نهایت استفاده را ببرید تا در آینده افسوس نخورید. از خداوند کمک بخواهید و به او پناه ببرید.

  18. صدیقهصدیقهsays:

    سلام خدمت شما بزرگوار خواب دیدم تو خونه پدری زمان بچگیم هستم مادرم از گاوها شیرتازه دوشید و تو قابلمه ای ریخت، دخترِمن دستاشو میزد توشیر و بازی میکرد، من دستاشو از قابلمه ی شیر بیرون آوردم دیدم یه کمی رنگ شیرتغییر کرده ، مادرم میخاست شیرو دور بریزه اما من مانع شدم و انگار آب ریختم توش و اون رنگِ کدرِشو شستم، دیدم شیر گلوله گلوله شد ، مادرم خاست دور بریزه گفتم نه ، من خودم فرداصبح میجوشونمش و میخورمش، شیر تازه ی گاوه حیفه دور بریزیش. وقتی یه کم کنار گذاشتمش گلوله های شیر داشت کم کم به حالت قبل برمیگشت(به حالت مایع درومد و درست شد)، درضمن دوتا خواهرم و یکی از برادرامم میدیدم که درحال اصلاح موی بدنشان هستن(خواهرم با موم موهای پاشو میزد، یکی دیگه با ژیلت میزد، برادرمم ریش هاشو باژیلت اصلاح کرد، مادرمم به من یه دونه تیغ داد که موهای پامو بزنم اما من گفتم تیغ نمیخام و باژیلت اصلاح کردم موهای پامو متشکرم ازشما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شیر یکی ازخوش تعبیرترین رویاهاست ومعنی بسیار خوبی دارد و زندگی سرشارازشادی دراینده درانتظارتان خواهد بود

  19. مهنازمهنازsays:

    خواب گربه وموش و با هم میدیم با بچه ها توب انباری خونمون میخاستم بخوابیم که یهو اززیر موکت دیدم یه چیزی رد شدیه گربهی خیلی کوچیک که توی دهانش انگار بچش بوده باشه گرفته ولی وقتی ولش کرد دیدم که یه موش خیلی ریزیه بعدا این موش کوچیکا زیاد شدن میرفتن اینور ‌واونور

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شیرحیوان مال اندک و شیر شتر فراخی و زیادی است

  20. مهنازمهنازsays:

    سلام ببخشید من اصلا مفهوم جوابی که گذاشتینو متوجه نشدم انگارربطی به خواب من نداره

  21. لیلالیلاsays:

    سلام، توی خوابم یه آقایی به من یه لیوان شیر و من یه لیوان شیرکاکائو بهش دادم، ممکنه تعبیرشو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر روزی حلال و عیش فراخ تعبیرمیشود

  22. معصومهمعصومهsays:

    سلام من تو خواب دیدم یه درخت پر از میوه انار داریم که میوه هاشم شیرین هستن و من با سوزن همه انار هارو روی درخت سوراخ سوراخ میکردم ..یه زن هم به من گفت از انارا به منم بده منم گفتم باشه .ممنون میشم تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه خیر و برکت و روزی در زندگیتان است

  23. سیدمحمد ضیاسیدمحمد ضیاsays:

    محمد: سلام من خواب دیدم قراه با یکی از دوستام برم مسافرت ولی سرکارم گزاشت و بعدش زنگ‌زد و داشتم باهاش حرف میزدم بعد خواب دیدم محل کارم هستم و کارگرمون داره شیره میده به چندتا گوسفند که بچه دارن و یه مقداریش ریخت رو زمین که چند تا بچه گربه اومدن خوردن و من دعواش گردم چرا ریختی زمین بعددداشتیم دزد گیر کارخونه را تست میکردیم بعد ماشینما یه جای خلوت پارک کرده بودم که برم صبحونه بخورم وقتی برگشتم دیدم اونجا شده پر از ماشین و یه ماشین بد پارک کرده کسی نمیتونه بیاد بیرونبعدم یه دستگاه دیدم که داشت روفرشی میبافت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه مسافرت رفتن و انجام تصمیمات جدید است

  24. رقیه رنجبریانرقیه رنجبریانsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب تو خواب دیدم که مادرم یه قابلمه بزرگ شیر که رنگش مایل به زرد بود و یک قابلمه کوچک شیر سفید داغ کرده بود و یه دبه شیر هم کنار گذاشته بود من از شیری که رنگش مایل به زرد بود خیلی خوردم و خیلی هم خوشمزه بود هر چقد میخوردم سیر نمیشدم و همش دنبال بهونه بودم که بازم بردارم بخورم ولی از مادرم میترسیدم اون دبه شیری که مادرم کنار گذاشته بود شیر سفید بود من اون دبه رو بردم تو اتاق و به خواهرم و پسراش هر کدوم یه لیوان دادم خوردن اونا هم میگفتن که خیلی خوشمزس و تا به حال تو عمرشون همچین شیری نخوردن به لیوان هم از اون شیر برا خودم ریختم ولی مطمئن نیستم که خوردم یا نه بعد دبه رو پیش مادرم بردم گفتم مامان ببخشید از این شیر کمی به بچه ها دادم گفت که عیب نداره منم اونو کنار گذاشته بودم برا بچه ها خیلی خوشحال شدم میشه بگید تعبیر این خواب چیه با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون یر روزی فراخ تعبیر میشود و نیک است و علامت سلامتی و کسب ثروت نیز میباشد

  25. ستایش احمدیستایش احمدیsays:

    سلام. من خواب دیدم چند گالن شیر بود که من مقداری از آن را خوردم خیلی چرب و خوشمزده بود که تابحال اینگونه شیر نخورده بودم و با خودم می گفتم خیلی شیر خوشمزه ای .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر رزق و شیرینی زندگی تعبیر میشود

  26. شبنم فیاضیشبنم فیاضیsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید. ‌‌‌‌ دیشب خواب دیدم مادر شوهرم یه لیوان شیر داغ برام اورد کمی هم عسل زرد داخلش ریخت اورد گذاشت جلوم و بهم گفت بیا بخور لطف میکنید تعبیرشو بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است کسی به شما خوبی کند

  27. نرگسنرگسsays:

    باسلام من خواب دیدم که روی ی قطعه یخ قالب خیلی بزرگ تو ی رودخانه شناورم بعد وقتی به ی خشکی رسیدم قالب بزرگ یخ گرفتم و درونش به جای اب شیر بود، انگار تو قالب یخ شیر خوراکی کرده باشن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خوش یمن و مبارک است

  28. کیمیاکیمیاsays:

    با سلام. خواب دیدم مادرم مرحومم داره تو آشپزخونه سیگارمیکشه و من بهش یه سیگار دیگه دادم,وقتی سرمو برگردوندم دیدم یه دیگ پر از شیر جوشیده روی گازه و یه دیگ شیر هم گذاشتن زیر مایه که ماست بشه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خوابتان خیر است میتوانید برایشان فاتحه بخوانید

  29. الیاسالیاسsays:

    سلام خواب دیدم در یک ظرف مقداری شیر هس ک در ان هم شن و ماسه هس جرییاتش رو یادم نمیاد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانگر این است که با صبر در برابر سختی ها به آرامش خواهید رسید

  30. مهدیسمهدیسsays:

    سلام و خسته نباشید..من خواب دیدم که تو یه مزرعه بودیم چندین گاو چاق و چله اونجا بودن..من از دیدن گاوها خیلی خوشحال بودم و نحوه راه رفتن اونا...بعد همه گاو ها رو جمع کردن یه جا..من رفتم تو اتاق دراز کشیدم..دیدم مادرم رفت از یکی از اون گاوهای چاق شروع به دوشیدن شیر کرد تو یه سطل پر وبعد یه ظرف پر برای من آورد تو اتاق گفت بخور..من خوردم خیلی خوشمزه و تازه بود و در حین خوردن تو ذهنم گفتم به مادر بگم دو سه کاسه دیگه هم برام بیاره خیلی خوشمزه بود و تموم کردم اون کاسه رو فوری مادرمو صدام زدم ک بازم میخوام..و مادرم داشت دنبال خواهرم میگشت که اونم بخوره از این شیر ولی خواهرم انگار با خونواده شوهرش رفته بودن دور از مزرعه و مادرم بهش حرف میزد که چرا نیستش اونم شیر بخوره...ممنون میشم از تعبیر شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون رویای شما ا خوش تعبیرترین رویاهاست و بر سلامتی و شادکامی و به وجود امدن شادی در زندگی تعبیر میشود

  31. بهارهبهارهsays:

    سلام من ی نفر رو دوست دارم و ی بار بهم خیانت کرده الان دوباره برگشته از خدا خواستم راهنماییم کنه خواب دیدم ی نفر اومد و ی کاسه شیر بهم داد و گفت بخورید تا ب مراد دلتان برسید...البته من دو دل هستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده به وجود امدن اسایش در زندگی است

  32. بهاربهارsays:

    سلام دوسه روز هست ک سر موضوعی خیلی ناراحتم وبشدت گریه میکنم دیشب واقعیت رو پذیرفتم وباخودم کنار اومدم نزدیک صبح خواب دیدم یک قابلمه بزرگ شیر درحال گرم شدنه وسرشیر هم روش هست نمیدونم مال کی بود کجا بود فقط دیدم ی خانمی ک سر دیک بود انگار اشنا بودیک ملاقه از شیر ولرم باسر شیر روش ک چرب بود ربختم تو دستام ومن دستامو مشت کردم ک زمین نریزه وبلافاصله همه روخوردم بعد باتعجب ب خودم گفتم من چجوری دستامو مشت کردم ک شیر ازش ببرون نریخت بعد ب دستام نگاه میکردم و اون حالت مشت کردنو مرور میکردم بعدش دستامو بااب شستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بسیار نیک و خوش یمن است و بر سلامتی و ارامش در زندگیتان تعبیر میشود

  33. سید مهدی کشفیسید مهدی کشفیsays:

    یه فامیلی خواب دیده که خواهر من که به رحمت خدا رفته از من شیر خواسته . به اون فامیل گفته به مهدی بگو به من شیر بده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برای شادی روحشان فاتحه ای قرائت کنید

  34. ZariZarisays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم ی لیوان شیرکاکائو داغ و خوش طعم و شیرین میخوردم میشه تعبیرشو لطف کنین،ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر سلامتی و تندرستی تعبیر میشود

  35. ممsays:

    سلام خواب دیدم سرشیر مال هزار سال پیش نمیدونم چه جوری به دستم رسیده ولی نه تنها خراب نبود بلکه خیلی هم تازه بود وانگار تبرکی بود ومن از سرشیر به برادر وخواهرام دادم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نان برکت است

  36. rrsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم مادر شیر توی قابل بزرگ پخته بود من یه موی کوچک روی شیر دیدم و اون مو رو برداشتم که کسی نبینتش.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه رزق و روزی در زندگیتان است

  37. ReyhoonReyhoonsays:

    سلام . من دختری ۳۰ ساله هستم که خواب دیدم همراه چند خانم شروع به نماز خواندن کردیم ولی با وجود اینکه فقط یه نماز ۲ رکعتی بود ، نماز من از همه طولانی تر شده بود و حرکات آخر را به سختی طی میکردم . در دو سجده آخر دیدم بجای مُهر یک کاسه شیر جلومه که برای به سجده رفتن پیشانی از شیر میگذاشتم و حتی چشم و مژه هایم با شیر تر شده بود ولی سعی میکردم وارد دهانم نشود که نمازم باطل شه . و نهایتا نمازم رو به اتمام رساندم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان میتواند اشاره به حل شدن مشکلاتتان داشته باشد

  38. F.jF.jsays:

    سلام خسته نباشین من شب خواب دیدم تو همون قابلمه ای که باهاش غذا درست میکنم پره شیر هست که خیلی سفید بود و من تصمیم داشتم باهاش دسر درست کنم ولی یادم نمیاد که دسر رو درست کردم یا نه تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه رزق و روزی است

  39. ndndsays:

    سلام...من خواب دیدم دم صبح که بهمراه پدرم که سه سال پیش فوت کردن و همچنین مادرم داریم تو یکی از خیابونای محلمون قدم میزنیم...پدرم بطری شیر کاکائو دیدن و از من خواستن برم براشون بخرم...من رفتم و از مغازه دار سه تا بطری خواستم...اما اون سه تا لبوان بزرگ شیرکاکائو خودش دستی درست کرد و با یه عالمه نی بهم داد...شیر کاکائوش خیلییییییییی خوشمزه و شیرین بود...تعبیرش رو میشه بگید؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر خوبی و خوشی است و به فراوانی و ثروت در اینده تعبیر میشود

  40. اعظم ايمانياعظم ايمانيsays:

    سلام من خواب ديدم تو شيشه شير شير ميريزم و پخش ميكنم روز علي اصغر ميشه لطف كنيد تعبيرشو بگيد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر فراوانی و ثروت در زندگی است

  41. کبلاییکبلاییsays:

    سلام.خواب دیدم از زمین سرسبزی شیر میجوشه و من با کمک یکی از اشنایانم جمع میکنم.لطفا راهنمایی کنین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شما عاقبت بخیر میشوید.

  42. حسینحسینsays:

    سلام . مردی 50 ساله هستم دیشب خوابی دیدم که فقط انتهایش یادمه که رفتم یه خونه به نظرم خونه پدرم بود ومقداری شیر در یکظرف سفالی گرم کردم و چندلقمه نان درونش خورد کردم ونانها را که خودم هنوز ظرف نصفه شیر بود که شیر خیلی غلیظ وسفیدبود باخودم گفتم احتمالا شیرشتر هستند وسپس ها را سرکشیدم . لطفا تعبیرش را برایم بگویید . ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر نیک بختی و شادمانی در زندگیتان تعبیر میشود و نیکو است

  43. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم دارم از اتاقم میرم بیرون و خواهرم رو دیدم که یک لیوان شیر داغ تو دستشه و اماده کرده و میگه واسه تو اماده کردم بیا بخور

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر تندرستی و شادمانی در زندگیتان است

  44. علیعلیsays:

    سلام خواب دیدم تو یه سوپرمارکت بزرگ هستم بعد به فروشنده میگم شیر کاکائو دارین، میگه نداریم، بعد به ویترین یخچالی که پشت سرش هست نگاه میکنم و میبینم چند تا شیر کاکائو داره،همین جوری یه چند لحظه به شیر کاکائوها نگاه میکنم، بعد فروشنده میره و یک شیر کاکائو میاره.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است ثروت اندوهی در اینده ای نزدیک به شما برسد

  45. رهارهاsays:

    سلام من خواب دیدم شیر تو قابلمه روی گاز داره جوش میخوره و سر ریز شده همه جا روی گاز روی لباسشوییی کف آشپزخونه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خبرهای خوشایندی به شما میرسد

  46. رهارهاsays:

    سلام من خواب دیدم شیر تو قابلمه روی گاز داره جوش میخوره و سر ریز شده همه جا روی گاز روی لباسشوییی کف آشپزخونه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است با اتفاقات عجیبی روبرو شوید

  47. سیدمحمد ضیاسیدمحمد ضیاsays:

    سلام من خواب دیدم بهمراه یکی چندتا از دوستام هستم وبعد خواب دیدم یه جایی که انگار مال کسی دیگه هست دارن شیر کاکائو داغ درست میکنن و تعارف من کردن و من بهشون گفتم این کار درستی نیست و اینجا حرومه بعد اومدمو داشتم با چند تا از دوستام میرفتم مسافرت بعد یه جایی بودم که چندتا قفل را با فرز بریدن سریع

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. روزی حرام و پول سالمی که از راه امن بدست آمده در اختیارتان قرار می گیرد.

  48. ناشناسناشناسsays:

    با سلام ظهر که خوابیدم خواب دیدم با یکی از اقوام که با ماشین حرکت می کردیم این فامیلمون برای خرید شیر توقف کرد خرید دیدم که شیر کاکائو می خوهد بخره منم گفتم به فروشنده منم می خواند که یه ملاستیک شیر کاکائو گرفتم همونجا مقدار زیادی خوردم یه مقداری هم ریخت مردم زیادی هم اونجا بودند شیر زیادی هم داشت فروشنده لطفا بگید تعبیر خوابش چی میشه من منتظر جواب یک آزمونم با این فایمیلمون دو تایی آزمون رو دادیم بنظرتون به این آزمونه مربوط نیست خواب من. ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تعبیر این خواب فراوانی و ثروت است. احتمالا در آینده پول زیادی دریافت خواهید کرد و به همین دلیل احساس خوبی خواهید داشت.

  49. 오늘 하루오늘 하루says:

    سلام من دختری متاهل هستم و خواب دیدم که دارم شیر میخورم و شیر هم خیلی شیرین و خوش طعم است و شیرینی اش مال عسل یا قند یا شکر نیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برکت و خیر به سوی شما میاد و شما از زندگیتون لذت خواهید برد

  50. فرشته باقریفرشته باقریsays:

    با سلام من نزدیکای صب خواب دیدم که محل کارم چندین بطری شیر اوردن و خانمی که نمیشناختمش گفت بیا شیر بخور و مقدار کمی برام ریخت و بعد که اون مقدار اندک که بسیار پرچرب و خوشمزه بودو خوردم بعدش خودم رفتم یه بطری باز کردم و لیوانم رو پر کردم و خوردم که کم چرب بود البته همراه کیک

  51. Zahra barzgariZahra barzgarisays:

    سلام من خواب دیدم روز عروسیه خواهر شوهرمه ولی یه گوشه ای نشسته و ناراحته که من رفتم سمتش و یه لیوان شیر گرم بهش دادم و گفتم بخور تا حالت جا بیاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده محبت و صمیمیتی است در بین شما ایحاد خواهدشد

  52. سهیلسهیلsays:

    سلام خواب دیدم توی جایی مثل بستنی فروشی در حال ریختن شیر (از دستگاه مثل دستگاه بستنی ) و برای یک خانوم(با درخواست خودش) آب طالبی هستم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باعث خوشحالی دیگران می شوید

  53. ش.شش.شsays:

    سلام . خواب دیدم با یه خانم غریبه که فکر کنم راننده آژانس بود رفتیم یه مغازه شیر فروشی که چند کیلو شیر بخریم منم رفتم داخل مغازه اونجا داداش کوچیکم میخواست با یه خانومی که ما اونو نمیشناختیم ولی اون مارو میشناخت بره خونشون تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شخصی باعث خیر رسانی به شما می شود

  54. مریم عفراویمریم عفراویsays:

    با سلام و درود بی پایان خواب دیدم یه قابلمه پر از شیر روی اجاق گذاشته بودم و وقتی اومد بالا و جوشید من حواسم نبود و بجای اینکه اجاق رو کم کنم زیاد کردم و کمی از شیر سرریز کرد و همسرم سریع اومد خاموشش کرد و من شیری که ریخته بود رو شستم و بعد همه حیاط رو شستم. ممنون از شما معبر گرامی و محترم و با آرزوی توفیق روز افزون برای جنابعالی.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده شادکامی و خوش یمنی در زندگیتان است که برایتان ایجاد خواهدشد

  55. مهدیمهدیsays:

    سلام خواب دیدم که شیرعسل دارم میخورم. ممنون میشم تعبیرش کنین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده برکت و رزق است

  56. نازیلانازیلاsays:

    با سلام و تشکر ازتون ببخشید خواب دیدم عابربانکا شیرمجانی می دن رفتیم عابر و به جای پول بهمون شیرپاکتی دادن بعد دیدم کنار عابربانک یک خروس سفید نشسته تعبیر خوابم چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر شیرین کامی است

  57. سلطانیسلطانیsays:

    سلام ببخشید من دیشب خواب دیدم که چند ظرف (در حد 4 الی 5) کوچیک بزرگ پر از شیر در حال جوشیدن هستند که یکی پس از دیگری می سوخت (سر ریز نمی شد فقط شیر تو ظرف می سوخت)، اون لحظه فکر کی کردم که این شیر ها رو زن عموم برای یکی دیگر از عمو همام داشته گرم می کرده.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده شادی های زودگذر است که بر تندرستی نیز تعبیر میشود

  58. حسین , تحسین , تsays:

    ضمن عرض سلام وخسته نباشید امروز صبح بعداذان خواب دیدم که توی یکی از میدانهای مشهور شهرم (درعالم خواب صاحب مغازه اشنا بود) به یک مغازه رفتم ودزدکی مقداری شیرگرم خوردم وسپس دیگ بزرگی را دیدم که درون ان شیرکاکاءو جوش میخورد وشیر کاکاءو علیرغم اینکه میدانستم گرونه سفارش دادم که مغازه دار یک لیوان پر که عسل درون ان ریخته بود ومن عسلها رابخوبی میدیدم برایم اورد ومن پول درشتی ازبین چک پولهایم سواکردم و 50,000 تومنی بود دادم ونشستم روی میزو صندلی که دربیرون برای این منظوربود که بخورم که از خواب بیدارشدم , ضمنا( دراین مدت انتظار اماده شدن شیر) زن تهیدستی تقاضای کمک مالی کرد که باتوجه به درشت بودن پولم انرا جواب کردم , لطفا تعبیرش را بگویید , تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب بعد از اذان صبح تعبیری درست ندارد و با این حال بر شادابی و تندرستی در زندگی دلالت دارد

  59. شیدا برزگرشیدا برزگرsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که شوهرخالم داشت میگفت گردوهام مزشون تلخه هی میشکست،به من گفت بیا ببین،منم یه گردو خودم برداشتم شکستم یکم خوردم مزش بد نبود بعدش پاشدم رفتم یکم هنوز شیر تو شیشه بود ریختم توی لیوانم،نصفشو خوردم چون سرد بود بقیه اش رو بیرون ریختم و گفتن خالم ک در واقع الان ازدواج کرده،توی خواب قراره براش خواستگار بیاد

  60. محمدرضامحمدرضاsays:

    سلام خواب دیدم یکی از اقوامم(عروس عمم)به من شیر میده میگه ببر خونتون با مادرت بخوریدبعدش بهم میگه مواظب باش که هر کی از این شیر خورده بیماری تب مارک گرفته منم اومدم دادم شیر به مادرم که همه شیر رو ریخت داخل یک حوض بزرگ پر از آب.

  61. مهلامهلاsays:

    سلام من خواب دیدم یجا نوشته سه روز روزی سه تا شیر بدم به شیرخوارگاه سر یه ساعت مشخص ببخشید تعبیرش چی میشه؟

  62. نوشین ک انوشین ک اsays:

    سلام.مادرم خواب دیده ک داخل چرخ مثل اونهایی ک سبزی میفروشن شیر گذاشته و بین مردم و همسایه تقسیم میکرده .تعبیرش چیه؟

  63. سیده فاطمهسیده فاطمهsays:

    سلام‌من یه دبه شیر تازه دیدم تو خواب که برامون آوردن ولی نمیدونم‌کی ولی پدربزرگی که مرده بود هم ادعا میکرد که زنده شده و ما از دبه ۴لیوان برداشتیم که بخوریم‌..

  64. محمدمحمدsays:

    با سلامچن شب پیش خواب دیدم خرس سیاهی دنبالم میکرد امشب خواب دیدم شیر همون خرس یا قهوه ای بودو نمیدونم میدوشیدم و میخوردم شیر خیلی شیرین خوشمزه و غلیظ بود انگار

  65. غزل مستغنیغزل مستغنیsays:

    سلام من خواب دیدم داشتیم به یه سفر کوتاهی میرفتیم دائم به پدرم میگفتن یه جا وایسا برا من شیر نارگیل بخر من در واقعیت از شیر خیلی بدم میاد ولی در عالم خواب به شدت هوس شیر کرده بودم تعبیرش چیه؟

  66. گیتی رضاییگیتی رضاییsays:

    سلام .من خواب دیدم خالم با یه پلاستیک سیاه بمم شیر میده و سفیدی شیر به چشمم میزنه ولی یادم نمیاد که گرفتم شیر رو یا نه،تعبیرش چی میتپنه باشه؟

  67. رزا فتحیرزا فتحیsays:

    با سلام خواب دیدم یه سگی دارم که بغلش کردم و خیلی گرسنه است من از یخچال براش شیر میریزم و میخوره تعبیرش چیه ؟

  68. فرانک عفرانک عsays:

    سلام، خواب دیدم یه دبه سفيد که پر از شیر گرم بود, دادم به مدیر عامل شرکتمون، میشه بگید تعبیرش چیه؟ لطفا فقط ایمیل کنید ممنون

  69. حسینحسینsays:

    درود من خواب دیدم توی برف کولاک کوهستان هستم و سعی میکنم برسم به خونه (منظور از خونه چون توی اون کوهستان فقط خاله ام خونه دارد) و وقتی رسیدم به خونه اش توی یخجال یک لیوان شیر بود و از او (خاله ام)در خواست کردم به من بدهد چون خیلی دوست داشتم بخورم بعدش به من نداد و گفت نمیدم من احساس کردم به من حسادت میکنه لطفا به من بگید تعبیر خوابم

  70. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم داخل مدرسه هستم بعد مدیرمون گفت چند نفرتون هنوز خونه نرفته بعد گفت شیرهست نفری دوازده تا ببرین خونه بعد من هرچی برمیداشتم میذاشتم کنار ماشین میرفتم میومدم میدیدم ریختن دوستمم با من بود غر میزد می‌گفت چرا شیرهارو میریزی

  71. ساهرهساهرهsays:

    من خواب دیدوم بالتی پر از شیر را در قبریستان بوردم کنار نیال انداختوم

  72. مهسامهساsays:

    سلام من خواب دیدم که با اقوام پدری و مادری در خانه ما بودند و دختر عمه پدرمم هم در این خواب باردار بود ولی در واقعیت اینگونه نیس ،همه به جز من در پذیرایی بودند و من که در آشپزخانه بودم به انان اشراف داشتم ، که در خواب ظرفی بزرگی که زودپز بود درونش پز از شیر بود و تجاق در ارتفاع قرار داشت پسر دایی ام زیر ان را روشن کرد و سر رفت شیر من اجاق را خاموش کردم اما از اجاق گدازه های اتش فوران میکرد و من به همه اطلاع دادم که سرهایشان را پایین بگیرند ،من حتی در خواب گفتم که حتما صدقه بیندازم تعبیرش چیست؟؟

  73. نوید محمدینوید محمدیsays:

    با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما، خوابی دیدم که یک کامیون تانکر برای من درب خونه شیر آورده و منتظر تخلیه شیر هست. تا من بخواهم به راننده کامیون بگویم شیر را کجا تخلیه کن می بینم شیر را داخل یک جایی مانند وان حمام به شکل مکعب مستطیل داخل جایی شبیه پاسیو بر روی کف زمین نصب شده و کف این ظرف پوشیده از چمن کوتاه است و پشت این ظرف هم داخل پاسیو یک پنجره بزرگ قدی وجود داشت که از آنجا نور به داخل می تابید. بعد به راننده کامیون حامل شیر اعتراض می کنم مگر نگفتم شیر را جای دیگری که داخل خانه گفته بودم تخلیه کن. در عین حال با خودم می گویم با فنجان یا لیوان می توان از شیر داخل این ظرف برداشت و استفاده کرد در حالی که کف ظرف پوشیده از علف های سبز کوتاه است.

  74. TalaTalasays:

    وقتتون بخیر،خواب دیدم داداشم داره با عشقم به خوبی حرف میزنه و شیره فراوانی در اجاق گاز درحال گوشیدم هست و داداشم همزمان که میخواد منو به عشقم برسونه اون شیرو هم میزنه ممنون میشم تعبیرشو بگید:)

  75. حیدریحیدریsays:

    سلام من در خواب دیدم مادر بزرگم در نایلونی خیلی بزرگ بهم شیر داد.

  76. عرشیاعرشیاsays:

    خواب دیدم خونه فامیلمون بودیم و رفتم در فریزر و مقدار زیادی شیر کاکائو بود ولی رو هر کدوم رو میخوندم تاریخش گزشته بود تعبیرش چیست

  77. نگیننگینsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم یک مهمونی گرفته بودیم برای حضرت زهرا و یکی از مهمون ها که غریبه بود بهم گفت میگم شیر دیدم تو اتاقت یکم نمیدی بهم منم اخم کردم گفتم شیررو برای پسرم میخوام ولی ن نوزاد پسری دیدم نه چیزی باردار هم نیستم لطف کنید خوابم رو تعبیر کنید

  78. نگیننگینsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم یک مهمونی گرفته بودیم برای حضرت زهرا و یکی از مهمون ها که غریبه بود بهم گفت میگم شیر دیدم تو اتاقت یکم نمیدی بهم منم اخم کردم گفتم شیررو برای پسرم میخوام ولی ن نوزاد پسری دیدم نه چیزی باردار هم نیستم لطف کنید خوابم رو تعبیر کنید

  79. مهدی یزدان مهرمهدی یزدان مهرsays:

    خواب دیدم با کفشم شیرم خوردم

  80. لیلا صالحیلیلا صالحیsays:

    خواب دیدم شیری که از گاو خودمون دوشیده بودمو ریخته بودم توی یه قابلمه بزرگ از بس سنگین بود نمیتونستم ورشدارم بعد همسرمو اومد باهم برداریم بی احتیاطی کرد شیر از قابلمه ریخت در حدود یک سوم شیر تو قابلمه موند بعد دیدم قابلمه آلمینیومی که شیرو تو آون ریخته بودم سوراخ بوده

  81. سکینهسکینهsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که ۶یا۷لیوان شیر ریختم برای مهمان وسه تای آنها مو داشتنداونها رو دراوردم بدون اینکه کسی متوجه بشه

  82. saeedsaeedsays:

    سلام تقریبا 3و خورده شب خواب دیدم یه جایی بودم یکی دو تا ظرف بزرگ شیر بود بعد وارد اتاق تقریبا بزرگی شدم همه جاش تو شیشه های بشکه مانند شیر بود شیر خامه دار خوشمزه خوش حالت که بعد چنتا اتاق کوچیک بود مثل مستراح باز کردم از توش شیر میجوشید و در اخر یکنفر وارد اتاق شد کمی ترسیدم ولی به روم خندید منو دید و اهنگ گوش میدادم

  83. مهدی محمدیمهدی محمدیsays:

    سلام، من خواب دیدم شیر رو به دست دو نفر از فامیل های نزدیک خودم و برای خودم میدم ولی یکی شون میخوره قبل من و اون یکی مون. و چیزی نمیگه و بعد من میخورم و در اولین لحظه متوجه خراب بودن شیر میشم و دیگه نمیخورم و وقتی اینجوری میشه من میرم تا به اون دو نفر دیگه اطلاع بدم که از این شیر نخورید. و از خواب همون جا پا میشم