تعبیر خواب آشتی کردن با این افراد

در بخش تعبیر خواب آشتی کردن چند موضوع مختلف را به جداگانه بررسی خواهیم کرد ، اگر شخصی خواب دیده باشد که با یکی از فامیل های دور یا نزدیک خود ، که قبلا به هر دلیل مشخصی قهر بوده ، آشتی می کند ، و با او شروع به صحبت کردن ، خندیدن ، و یا دست رو بوسی می کند ، نیکو است و به این علامت است که از طرف خانواده ی همان شخص در یک یا دو سال آینده منفعت خواهد دید و باید به این موضوع امید داشته باشد که چه بخواهد و چه نخواهد زندگی اش به گونه ای پیش خواهد رفت که در ایام آینده حتما روابطش با آن فامیل رو به بهبود خواهد رفت ،استاد مدنی نیز در همین باره گفته است صلح کردن با برخی از خویشاوندان در رویاهای ما می تواند نشانه های خوبی از این باشد که بیننده ی خواب تصمیم خواهد گرفت تا در روند زندگی اش تغییراتی جدید را ایجاد کند ، که سرانجام آن شادمانی و احساس لذت است. شخصی به نزد معبری رسیدند و به ایشان گفتن خانواده ی من و همسرم مدت هاست که رابطه مان با یکی از فامیل های نزدیک به هم خورده و با همدیگر دشمنی زیادی داریم ، و دیشب خواب دیدم با همان شخص از نزدیک ملاقات می کنم از او بابت رفتار و عملکرد گذشته ام عذر خواهی میکنم و حتی هدیه ای نیز برای او برده بودم و او نیز مرا در آغوش گرفت و با هم آشتی کردیم ، آیا معنایی دارد ؟ معبر پاسخ دادند شما و این شخص دیر یا زود کنار همدیگر خواهید بود و اتفاقا این شخص کاری در حق شما انجام خواهد داد که در آن منفعت است ! 

تعبیر خواب آشتی با همسر

تعبیر خواب آشتی کردن با همسر سابق چیست ؟ یکی از دلایلی اصلی که سبب می شود شخصی این رویا را تجربه کند این است که همسر سابق شما در چند روز گذشته و یا حتی در شبی که شما در مورد او خواب دیده اید ، بصورت اتفاقی بشدت در فکر و خیال شما فرو رفته است ، در موردتان با دیگران صحبت کرده است ، برخی از خاطره های مشترکتان را برای اطرافیان خود باز گو کرده و یا اینکه برای انجام بعضی از کارهایشم احساس ندامت و یا رنج کرده است ، روح نیز قادر است تا این موارد را شناسایی کند ، بنابراین تصمیم میگیرد تا در قابل یک رویا برخی از اطلاعات را بدست شما برساند و احتمال دارد روز یا شبی خواب دیده باشید که با همسر و یا شوهر سابقتان دوباره مراسم آشتی کنان برگزار کرده اید ، در کنار هم هستید و به گپ و گفتگو پرداخته اید .برخی از معبران خارجی اعتقاد دارند دیدن چنین موردی بیان میدارد که همسر شما به شما علاقه دارد حتی اگر آن را بصورت رسمی به زبان نیاورد ، او دوستدار زندگی قبلی خود بوده و همینک وضعیت راضی کننده ای ندارد و ممکن است مدام در فکر و خیالتان به سر ببرد ! و برخی دیگر نیز گفته اند ممکن است این رویا در دو الی چند سال آینده به حقیقت بدل شود و زن و مرد دوباره در کنار همدیگر قرار بگیرند و تمامی اتفاقات گذشته را بنا به تصمیم خود نادیده بگیرند !

سوال : خواب دیدم همسر سابقم من را بصورت اتفاقی در خیابان میبینه ، به سرعت به طرفم حرکت می کنه دستم را می بوسه و ازم کلی معذرت خواهی میکنه و خواهش میکنه که دوباره او را ببخشم و باهاش آشتی کنم و بعد از دقایقی کلنجار کردن و گذاشتن چند شرط قبول کردم ، و بعدش با هم دیگه رفتیم رستوران و شام خوردیم ، آیا تعبیری دارد ؟

پاسخ : بله و خبر از آن میدهد که این مرد همینک برای بعضی از رفتار ها ، تصمیمات نادرست و غیرمنطقی خود احساس ندامت زیاد می کنند ، اما همچنان غرور او اجازه نمی دهد تا در مورد این موراد با شما صحبت کنند ، ولی با توجه به این رویا احتمال دارد روزی با او رو در رو شوید و در مورد گذشته با شما صحبت های جدیدی داشته باشد !

تعبیر خواب آشتی کردن با دشمن

تعبیر خواب آشتی کردن با دشمن چیست : از حضرت امام صادق (ع) سوال پرسیده شده ، چنان چه شخصی خواب دیده باشد با کسی که در واقعیت و در بیداری با او دشمنی زیادی دارد و از هم فاصله گرفته اند آشتی کرده باشد چه تعبیر و چه معنایی دارد ؟ حضرت پاسخ دادند به سه علامت مختلف است اول از همه نشان دهنده ی  طولانی شدن عمر و وارد شدن رونق و برکت در زندگی بیننده ی خواب است ، دوم نیرومند شدن و یا افزایش استقامت و بردباری فرد در رویارویی با مشکلات است و سوم قوت یافتن در دین ایمان و کردار است ، که این سه مورد همگی از معانی این رویا هستند. همچنین استاد طوسی نیز در این باره گفته اند اگر خواب دیده باشی با دشمن دیرینه ی خودت آشتی کردی باید بدانی که مورد لطف و عنایت خداوند قرار خواهی گرفت و زندگی ات روز به روز رو به بهبودی حرکت خواهد کرد ، لحظات و ایامی فرا خواهند رسید که تو خودت را شادمان و راضی خواهی دید و از همه مهمتر نشان دهنده ی داشتن زندگی موفق و سعادتمندانه در آینده است.

تعبیر خواب آشتی با دوست

تعبیر خواب آشتی کردن با دوست چیست : در اکثر موارد دیدن چنین موردی خبر از رخدادهای عاطفی می دهد و احتمال دارد که با افراد جدیدی ملاقات کنید ، بر دانش شما افزوده خوهد شد و تجربیاتی در اختیارتان قرار خواهد گرفت ، در مورد افراد مجرد احتمال برقراری روابط عاطفی یا عاشقانه با جنس مخالف زیاد است ولی در مورد افراد متاهل فقط نشان دهنده ی ملاقات کردن ، پذیرفتن مهمان و یا رفتن به مهمانی است بعضی ها نیز گفته اند زیاد شدن مسئولیت ها ، دیدارهای مکرر و خانوادگی ، زیاد شدن تفریحات و سرگرمی های لذت بخش از معانی این رویا هستند .

و اما برخی از معبران امروز در مورد سایر توضیحات یا درخواست های کاربران نیز اینگونه پاسخ و توضیح داده اند ، چنان چه فردی خواب دیده باشد با معشوق خود ( دوست پسر ، دوست دختر) آشتی می کند ، به این علامت است که او از این به بعد در زمینه های عاطفی شانس خواهد آورد و برخی از مشکلات فعلی اش با سرانجامی خوش پایان خواهد یافت ، اگر خواب دیده باشد که با برادر و یا خواهر خود آشتی می کند خوب است و قول این را می دهد که در زندگی عمر طولانی و با عزت خواهد یافت و هیچگاه شرمنده خانواده نخواهد شد.اگر با مردگان و یا افرادی که در این دنیا حضور ندارند آشتی کرده باشد نشان دهنده ی دور ماندن از حوادث تلخ ، ایمنی یافتن در زندگی و همچنین رسیدن به سعادت و خوشبختی است.

تهیه کننده : توپ تاپ

276 نظر

  1. ستاره جعفریستاره جعفریsays:

    سلام من خواب دیدم با یکی از اقوام که از ایشان آسیب دیده ام و قهر هستیم در حال صحبت کردن هستم و ایشان گوش میدهد و من میگویم که بیا کینه ها را کنار بگذاریم که هر دو به هم حسادت داشتیم و هر دو اشتباه کردیم این در حالی است که من در عالم بیداری اصلا قصد چنین کاری را ندارم و اگر به ایشان اجازه ورود به زندگی ام را بدهم مطمئنا مثل سابق قصد رنجاندن من را خواهند داشت و ایشان هم حتما خودشان نمی خواهد که ارتباط برقرار شود میشه تعبیر این خواب را بفرمائید؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، این رویا یکی از مهمترین و میتوان گفت نیکوترین مواردی است که یافت می شود و معنای آن ثواب ، درخشش ، موفقیت ، کمال و نعمت برای بیننده خواب است.

  2. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم تو مسیر دانشگاه سوار اتوبوس بودم پسری که دوسش دارم اونجا بود دوباره باهام حرف زد و گفت قبلا مغرور بودم نگفتم دوستت دارم باهام آشتی کرد از اتوبوس پیاده شدم خوشحال بودم خواستم سوار موتور بشم یه پیرزن کمرش درد میکرد به شدت اصرار داشت باهاش سوار موتور بشم پشتش بشینم مواظبش باشم نیفته نمیتونست بشینه کمرش و عمل کرده بود منم قبول نکردم فتم مسولیت داره خطرناکه سوار تاکسیش کردم عروسش هم نشوندم پیشش خودم هم با موتور سوار شدم رفتم دانشگاه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که دیگران افکار و عقاید خود را به شما تحمیل کرده و مانع شما برای رسیدن به اهداف شخصی تان شوند.

  3. رضارضاsays:

    سلام و ممنون از سایت خوبتون . خواب دیدم سوار بر ماشین همسرم ( که مدتی از خانه رفته ۴ ماهی و درخواست طلاق دارد ) هستم و طوفانی عجیب دوبار ماشین را به زمین میزند و من سالم بیرون می آیم و سوار بر ماشینی دیگر با ایشان از آنجا دور میشویم و به منطقه ییلاقی که خودم ساختم میرویم و در آنجا آشتی کرده ایم و صحبت از گذشته را که کردم او با سر نشان از سکوت کردن داد . تعبیرش چیست ؟ لطقا راهنمایی بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب نشان دهنده ی اهداف و انگیزه های جدیدی است که موجب ایجاد احساس زنده دلی برای شما خواهد شد و در صورت بهره گیری از این موقعیت ها می توانید به گسترش منافع شخصی خود در زمینه های مالی یا شغلی بپردازید.

  4. سميرا سميعيسميرا سميعيsays:

    سلام من خواب ديدم كه با فردي كه خيلي مشكل دارم و عين حال از او خوشم ميايد آشتي و بغل و روبوسي كرديم و بعد از ان با هم خيلي دوست شديم اما در دنيا ي واقعي ما هر چند ماه يكبار هم را ميبينيم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب سعی دارد شما را متوجه درس و تجربه ای مثبت از جانب دوستتان کند که می تواند الهام بخش شما برای گرفتن یک تصمیم منطقی در زندگی بیداری باشد.

  5. PPsays:

    سلام من خواب دیدم خانواده عموم اومدن خونمون ولی درواقعیت ماخیلی ساله که همدیگرو نمیبینیم و همچنین دوستم هم که چندوقته باهم قهریم اومده بود وباهم حرف زدیم ولی هردوازدست هم ناراحت بودیم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به ایمنی و آرامش خاطر خواهید رسید.

  6. SSsays:

    سلام من خواب دیدم که یکی از دوستام ونامزدش که مسلمان هم نیست و خارج کشورن تو برف سنگینی داشتن قربانی میکردن منم از دور نگاشون میکردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با تدبیر و توکل و تلاش جلو بروید که پیروزی با شما خواهد بود.

  7. SoheilSoheilsays:

    سلام من چندوقته پشت سرهم دوستای قدیمی و حتی اوناییکه باهاشون قهرم رو توخواب میبینم که اتفاقا اکثرشون ناراحت هستن،ممنون میشم تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتراست به قهرخودتون پایان بدیدوکامیابی و خوشنودی شما بیشترخواهدشد

  8. FNFNsays:

    سلام! من خواب دیدم که پسر عمویم با پسر عمه مون که سر موضوعی مهم قهر است آشتی کرده (ولی انگار از روی زور آشتی کردن) و در دکان پدرش که در عالم واقعی قبلا پسر عمه مون اونجا کار می کرد، دوباره داره کار میکنه! منم تا اینو دیدم فوری وارد دکان شدم و به پسر عمویم گفتم این (پسر عمه مون) اینجا چیکار می کنه مگه یادت رفته با برادراش می خواستن آبرومون رو ببرن ولی خودشون رسوا شدن! گفت منم هنوز از اینا کینه به دل دارم ولی دیشب بزرگان و اقوام پدرش اومده بودن خونه ی ما و خیلی اصرار می کردن، پدرم اونها رو بخشید! ولی در عالم واقعیت نه من و نه عمو و پسر عمویم اونها رو نمی بخشین! لطفا تعبیرش رو بهم بگین!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت آن است که دوستانتان مضطرب و پریشان خواهند شد و شما نیز از موقعیت دوستان خود اندوهگین خواهید شد.

  9. Z.bZ.bsays:

    سلام من خواب دیدم که با دوستم که قهرهستیم تو واقعیت اولش مثل همیشه بی تفاوت میاد کنارم ولی بعدش یهو نمیدونم چه اتفاقی میفته که با خنده و بگو بخند میاد و دست و میده و مثل قبلا که دوست بودیم صحبت میکنه..اینم بگم که من راضیم باهاش اشتی کنم هم تو عالم رویا هم واقعیت ولی اون یکم تند برخورد میکنه و سر هیچی قهر کرده...ممنون میشم تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام عمری دراز خواهید کردو نیرومند خواهید شد

  10. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم با همکار سابقم که قبلا تو یه شرکتی باهاش جر و بحث و درگیری لفظی داشتم که بعدا باهاش کمی اشتی و صلح کرده بودم نشستم سوار یک وسیله نقلیه و داریم جایی میریم که البته ما راننده نبودیم و تو خواب کمی احساس قهر داشتم باهاش ولی با هم دیگه حرف زدیم و اشتی کردیم و صلح کردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رقیبی بسیار سختگیر و غیر قابل پیش بینی دارید و عمری طولانی میکنید

  11. تنها با خداتنها با خداsays:

    سلام خدمت شما میخواستمذتشکر کنم ازمطالب مفیدتون .بنده دیشب خواب دیدم یه دست گل از طرف خانواده شوهرم که فک میکنم یکی ازخواهرشوهرام و پدر شوهرم بود رو میز بود وخواهر خودم به من میگفت الان خودشونم یه ساعت دیگه میان فعلا خونه همسایه ما بودن چون من با همسرم چهار ماهه که قهرم حتی با خانوادش .وکارمون تا دادگاه پیش رفته توخواب انگار اومده بودن منو ببرند به حالت پادرمیانی ومعذرت اما فقط درو باز کردم که چک کنم دیدم بچه های کوچک خواهرشوهرم رفتن خونه همسایه ولی اونا رو ندیدم گلشون رو فعلا فرستاده بودن .ممنون میشم تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اگرباکسی اشتی میکردید بر درازی عمرتان است ولی اگر دربیداری قهرهستید دلیل بر کینه شماست

  12. پوریاپوریاsays:

    سلام خواب دیدم که رفتم به یه کافه و دوستم رو دیدم که اونجا ناراحت نشسته بود،اون کافه رو قبلا خیلی باهم میرفتیم ولی حالا قهریم،این دوستم خیلی ساله که باهمیم ولی حالا قهریم سر چیزای الکی حتی رفتم که اشتی کنم ولی بدتر شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتراست کدورت ها کنار بگذارید اشتی کنید تا کامروایی به شما رو بیاورد

  13. ناشناسناشناسsays:

    سلام من خواب دیدم که یه بچه کوچیک که داشت میرفت تو خیابون رو نجات دادم و مادرش خوشحال بود وبعدش ازم پرسید ایا بدهی داری و همینطور که حرف میزدم دوتا از دوستام رو دیدم که یکی شون همونجا تصادف کرد و افتاد زمین وبلند نشد وهرکی رفت که نجاتش بده اجازه نداد ولی من که رفتم کمکش کنم گفت که اره تو کمکم کن منم بغلش کردم و گذاشتمش تو ماشین و بیدار شدم قبلا هم اتفاقا چندباری کمکش کرده بودم اینم بگم با اون یکی دوستم قهرم و اونا با هم صمیمی ترن و خیلی وقته که ندیدمشون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر بروز سختی‌ها و مشکلات است

  14. هلنا کیانهلنا کیانsays:

    سلام،من یک دایی دارم که از همان موقع ازدواج با همسرم قهر بود و چون من هم به خاطر همسرم نمیتونستم با ایشون رابطه داشته باشم با من هم قهر کرد،دیشب خواب دیدم ایشون برای آشتی پیشقدم شد و من بی معطلی پذیرفتم و همسرم هم آشتی کرد با ایشون،تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بیانگر سعادتمندی ، شیرینی و ایام خوش و مطلوب در زندگی همین شخص (دایی) خواهد بود.

  15. FaFasays:

    سلام و خسته نباشید. من با شخصی ک دوستش دارم قهرم و اون سر دعوایی من رو بلاک کرد. خواب دیدم خیلی اتفاقی دارن بهش پیام میدم که دوستش دارم و در تکاپوی این هستم که نکنه ببینه و با پیامی که دادم بدتر بشه و من رو ضایع کنه و می خواستم پاک کنم پیام رو و به هر دری میزدم پیام هام پاک نشد و اون پیام هام رو دید و روی خوش نشون داد و انگار منتظر پیام دادن من بود و اون هم حس دوست داشتن و انتظار داشت. حس کردم باهم اشتی کردیم در خواب. تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه محبت و دوستی شما و دیگران است

  16. میمیsays:

    سلام من خواب دیدم با عشقم که ۲ ساله از هم جدا شدیم آشتی کردم یعنی اون سعی میکرد دوباره دلمو به دست بیاره که تو خواب تونست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بیانگر اتفاق ها خوب و امید بخش جدید در زندگی آینده تان خواهد بود

  17. مهدیمهدیsays:

    سلام 5 ماهه که همسرم از خانه رفته و من به خاطر اینکه بچه هام از نظر روحی به مشکل نخورند آنهارا ندیدم و خیلی دلتنگشون هستم چند وقته پیش زنموم که سید هست خوابی دید میخواستم برام تعبیر و تفسیر کنید خواب دیده که من به همراه خانواده و فامیل به خانه پدر همسرم میریم و تمام اقوام همسرم هم هستند زنموی من با همسرم شروع به صحبت میکنه که این چه کاری کردی این بچه بازیا چیه پاشو دسته شوهرت و بچه هات رو بگیر برید سره خونه زندگیتون بعد یه نفر از سمت خانواده همسرم که انگار خاله اش بوده با ناراحتی میگه نه حقی نداری بری این دیگه برنمیگرده و زنموی من هم به اون خانم میتوپه که به شما چه که دخالت میکنید همین دخالتای شما بوده که این دوتا جوون رو از هم دور کرده که بعد میگه مادرم انگار از این حرکت زنموم خوشش میاد و میخنده بعد این وسطم پسرام خیلی خوشحال بودن و بازی میکردند و میخندیدن من از انتهای هال چهار دستو پا به سمت همسرم میام که کنارش بشینم و ببوسمش که باز اون خانم میگه نمیبوسیشا این هیجا نمیاد و من با همان حالت با ناراحتی برمیگردم که همسرم بهم میگه مهدی من رو ببوس خسته شدم دستمرو بگیر و من رو ببر که من ازش میپرسم واقعا میای بریم میگه آره و من میبوسمش و بلند میشیم که بریم چمدونه همسرم و بچه هام رو جمع کنیم و بریم که از خواب بیدار میشه زنموم ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است زندگیتان به حالت اولیه خودش بازگردد و شما مثل ابتدای زندگیتان باشد

  18. مهدیمهدیsays:

    درود.در خواب دیدم که با پسر داییم که قبلا بنا بدلایلی ازم دلخور شده بود به طور اتفاقی میبینمش و ازش معذرت خواهی میکنم و توضیح میدم که مثلا تقصیر من نبود و...بعد میبرمش پیش کبابی و بش میگم هر چقد میخای گوشت بردار.اونم یه مشمبا یک کیلیویی گوشت خام ورمیداره تا ببریم پشت برامون کباب کنن بدن بخوریم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      می توانید منتظر دورانی باشید که برایتان رفاه و شادی به همرا بیاورد.

  19. ستارهستارهsays:

    درود بر شما من امروز خواب ديدم دوست صميمى سابقم كه در واقعيت با هم نه قهر هستيم نه رابطه صميمى اى داريم توى ماشين خودش شروع مى كنه با من روبوسى مى كنه و ميگه قربونت برم منم فقط لبخند مى زنم . تعبيرش چيه؟ سپاسگزارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه ایجاد دوستی جدید است

  20. مهشیدمهشیدsays:

    پدرم شدید با من قهره و منو اق کرده ولی دیروز عصر ک روزه بودم خواب دیدم بغلم کرده و منو میبوسه. تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر کینه ی بین شما است از پدر دلجویی کنید تا مورد لطف خداوندقراربگیرید

  21. بهرام جدیریبهرام جدیریsays:

    سلام بنده با یکی از دوستانم قهرم حدود دو سال هس و خیلی کینه بدل دارم ازش دیشب خواب دیدم اون بهم زنگ زده و با خوشرویی با هم حرف میزنه در عین اینکه با تلفن باهاش حرف میزدم قیافش هم میدیدم لطفا تعبیر رو بهم بگید ممنون

  22. یلدایلداsays:

    با سلام. من چند وقت است که با خواهرم قهر هستیم. من چند شب خواب میبینم که اون اومده و با من حرف میزنه انگار که هیچ اتفاقی نیوفتاده لطفا تعبیر این خوابها رو به من بگید. با تشکر.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقاتی است که بین شما افتاده

  23. علی احمدیعلی احمدیsays:

    خواب دیدم که بازنم قهر بودم جدا زندگی میکردیم تو عروسی بعد رفت خونه دیگه رفت خونه من هم رفتم خونه در زدم که باز کرد پسرم اومد به پسرم گفتم پول جمع کردی گفت اره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه علاقه و محبت شما نسبت به زندگی و همسرتان است

  24. مریم گلیمریم گلیsays:

    سلام من خواب دیدم با معشوقم ک موتیه از هم جدا شدیم آشتی میکنیم و من ب خانوادم میگم ک چقد بهش علاقه مندم و اونها میپذیرن در قسمت دیگه ای از خوابم خونه ی ما تو ی طبیعت خیلی بکر و زیبایی بود و برادرم با همسرش ب مشکل خورده بود و ازش راضی نبود تعبیر چیه این خ.اب ساعت حدود 6 صب دیده شده؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده کینه کدورت است

  25. شیدا محمدیشیدا محمدیsays:

    من حدود سه ماهه ک با شوهرم قهرم و دیشب خواب دیدم ک با او و خانواده اش آشتی کرده ام و صاحب یک فرزند دختر شده ایم حالا بنظر شما تعبیرش چه است

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقاتی است که در گذشته روی ذهنتان تاثیر گذاشته

  26. zahra272zahra272says:

    سلام و خسته نباشید. من در خواب دیدم که با عشقم که حدود4،5 ماه هست نامزدیمون بهم خورده و کامل از هم بی خبر هستیم، در خواب هم مثل اینکه هنوز از هم دور بودیم و دلخور ولی اومد جلو و به قصد اشتی کردن و دوستی دوباره دستی به روی صورتم کشید.من هم دلخوری رو کنار گذاشتم باهم دوست شدیم. چه تعبیری داره؟ اینم بگم من هرروز بهش فکر میکنم و انتظار برگشتنش و میکشم. ایا این خواب ها نشانه ای داره که به واقعیت تبدیل بشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون اشتی کردن درخواب نشانه کینه ای است که دربین شما است

  27. دلنیادلنیاsays:

    سلام من خواب دیدم با زنی که در بیداری با هم دعوای مفصل و خیلی شدیدی داشتیم داریم با هم خیلی راحت و منطقی صحبت می کنیم دعوامون در بیداری به خاطر بچه ایشون و خواهر کوچیکه ام بود که بچه اش به خواهرم تهمت زده بود در خواب بهم می کفت تو آینده ی بچه مو خراب کردی منظورش دفاع کردن از خواهرم جلوی یه عده مرد بود منم می گفتم اینطوری نیست چرا مگه چیکار کردم و ……

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه آداب و معاشرت با دیگران است

  28. لیلی عدالتلیلی عدالتsays:

    سلام آبجی تنی من قبل اذان صبح خواب دیده ک من و دوست پسر سابقم( ک الان دو ماهه جدا شدیم )باز آشتی کردیم یعنی تو خواب من مژده ی آشتیمون رو ب خواهرم دادم و گفتم فلانی برگشت و قرار اردواج گزاشت و گفت میرم گوهرو پیداش میکنم خو اهرم میپرسه چرا؟ اون دعانویس بود. من در جواب میگم ک دوس پسرم گفته باید پیداش کنم ک اینجور نکنه بارابطه ما(حالا ما تو بیداری گوهر رو نمیشناسیم ولی از یه دعانویس دعا گرفتم) خواهرم گریه میکنه از خوشحالی همدبگه رو بغل می کنیم و کلی خوراگی میخوریم در این حین پدرم میگه زنگ زدم ب سمیرا (خواهر ناتنیم ک پدرم بزرگش کرده )بیاد اینجا مقداری از پول فروش خونه رو ک قول بش داده بودم بهش بدم ( در عمل هم خونه مون فروختیمو پدرم ب اون یکی خواهر م ک ناتنیه همچین قولی داده بوده ولی چون الان زیر قیمت فروختیم نتونس ب اون کمک کنه) معنی این خواب چیه ؟ الان هم با اون پسر در ارتباط نیستم و خیلی دوسش دارم بهشم گفتم ک این سری برگردی باید برای ازدواج بیای نه دوستی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر کینه و کدورتی تعبیر میشود که مکن است در بین شما باشد

  29. مهديمهديsays:

    سلام خواب ديدم كه همسرم با دو فرزندم از قهر برگشتند من بچه هايم رو بعد از ٦ ماه نديدن بغل ميكنم و ميبوسم ولي همچنان با خانمم سر سنگين هستيم تو خونه ايي كه هستيم شلوغه و مهمون داريم بعد من رو صدا ميكنه و ميگه بيته ديگه بچه هارو از اتاق بيرون كن و بيا روي تخت كنارم بخواب بچه هارو از اتاق بيرون ميكنم و روي تخت كنارش دراز ميكشم اتاق كمي به هم ريخته بود و لباس و شلوار بعضي از مهمونها رو تخت ماو يك كيسه شليل رو تخت بود كه يكي از شليلها له شده بود و تخت رو كثيف كرده بود كه بر ميدارم و به همسرم ميگم با دستمال در دستش آب شليل رو تميز كنه و بعد بغلش ميكنم و ميبوسمش و بهش ميگويم قبل هرچي بزار بهت بگم كه تو اشتباه كردي من دوست دارم و همسرم ميگه ميدونم تو دوستم داري ولي اگر قهر كردم رفتم بخاطر اينه كه صد بار يه حرف رو بهم ميزني وقتي خانمم حرف ميزد ميديدم كه ثق و داخل دهانش مثل داخل دهان ماهي رده رده و غير عاديه و بعد از خواب بيدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدیدی در زندگیتان است

  30. سارهسارهsays:

    باسلام و خسته نباشيد من خواب ديدم يكي از دوستانم كه بهم آسيب زده و در حال حاضر باهاش قهر هستم ، چندين بار است كه خواب ميبينم او باروي خوش مياد پيشم و ميخواد آشتي كنه ولي من خيلي راغب به اين كار نيستم و تحويلش نمي گيرم ، اين سري خواب ديدم اومده پيشمون و خندونه و تمايل داره اشتي كنه بهم ميگه صداي گلوم رو بشنوو، من جادو شده بودم و بعد بهم ميگه همسرش كه الان با هم قهريم حال و روحيه ي خوبي نداره و ناراحته ... اين خواب رو چند بار ديدم كه اين خانم همش مي خواد باهام حرف بزنه و آشتي كنه ... تعبيرش رو بفرماييد ممنون ميشم سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون نشان دهنده وجود کینه در بین شماست

  31. کیمیا شهرابیکیمیا شهرابیsays:

    سلام من خواب دیدم با شوهرم که مدتی هست که از هم جدا زندگی میکنیم و قصد طلاق داریم اشتی کردیم و با هم رفتیم اتلیه دنبال عکس های عروسیمون ولی هردومون خیلی ناراحت بودیم و به شدت سرسنگین بوذیم با هم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر پریشانی ذهنتان است و جای نگرانی نیست

  32. نینا رضوانینینا رضوانیsays:

    من مدتیه با پدرم قهر هستم در خواب دیدم که با پدرم دارم صحبت میکنم که یکدفعه یادم میاد باهاش قهر بودم و خوشحال شدم که باهم صحبت کردیم تعبیرشو میشه بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه محبت بین شما و پدرتان است

  33. پیمانپیمانsays:

    سلام عشقم بخاطر اینکه مادرش فهمید و حس میکنم کاراش عجیبه یک ماهیه ازم جدا شده تا اینکه امروز یکی از اشنایان هر دوی ما خاب دیده ک ما اشتی کردیم تعبیرش چیه ؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویا خبرهای بدی دارد و به جدایی میان دو زوجی که تازه ازدواج کرده و یا نامزد شده اند مربوط می شود

  34. آرمان پزشکیآرمان پزشکیsays:

    سلام وقتتون بخیر...من یه مدتی میشه که با کل فامیل های طرف مادریم قطع رابطه هستم و هیچ ارتباطی باهاشون ندارم...خواب دیدم که رفتم پیششون همشون باهام خوبن میان بغلم میکنن مخصوصا مادربزرگم که از من متنفره ولی اومده بود بغلم میکرد قربون صدقم میرفت...ولی خودم توی خواب احساس میکردم که من با اینا قطع رابطم آشتی نکردم چرا اینجوریه پس...اگه میشه تعبیر اینو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه آداب و معاشرت با اقوام و فامیل است

  35. نیلوفر بخشینیلوفر بخشیsays:

    سلام من و همسرم در دنیای واقعی با خانواده من و خانواده همسرم قهر و قطع ارتباط هستیم تقریبا یک ماهه و من پریشب خاب دیدم مادر و پدر من ب همراه یکی از خاله هام ب جایی ک ما موقتا اونجا میمونیم اومدن و مادرم کلی منو بقل کرد و تو اغوشم گریه کرد و مارو ب خونشون بردن و خیلی ب ما عزت و احترام میگذاشتن میشه تعبیرش رو بهم بگین ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن شادی در زندگیتان خواهد بود

  36. مهرسامهرساsays:

    سلام من یه دوس پسر داشتم ۱سال باهم بودیم بعد سر یه مشکلاتی ازهم جداشدیم،من خواب دیدم که با مادرم رفتیم پیشه پسره و مادرمم مشکلمونوحل کرد ودوباره باهم اشتی کردیم و همو بغل کردیم میشه تعبیرشو بگیدش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در روابط خود با دیگران محتاط تر عمل کنید

  37. مرمرمرمرsays:

    سلام وقتتون بخير من خواب ديدم كه دوست پسر سابقم كه دوهفته اي ميشه خيلي بد ازم فاصله گرفت و جدا شده و بلاكم كرده ،رفتم خونشون و مادرش كه حامي من هست هميشه اونجا بود ازم پذيرايي كرد و خود دوست پسرم نبود و من توي اتاقش متوجه شدم كه با شخص ديگه اي انگار رابطه داره و براش گل هديه گرفته بودن . اما تموم يادگاريهاي من رو هم نگه داشته بود و من ميديدمشون. بعدش من با گريه اومدم بيرون از منزلشون و دم در ورودي خودشو ديدم اونم منو ديد يهو با گريه و زار زدن اومد سمتم بغلم كرد و اظهار پشيموني و دلتنگي كرد و هي ميگفت ببخشيد.منم گريه ميكردم و بعد از چند دقيقه دستمو گرفت و هردو لبخند زديم و نشستيم به حرف زدن . تعبيري داره??

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیشتر به علت مشوش بودن ذهن و فکر مشغول است و تعبیری درست ندارد به خاطر احوالات درونیتان است و بر شادمانیتان تعبیر میشود

  38. الیاس ملایریالیاس ملایریsays:

    من خواب آشتی کردن با فردی که دوست صمیمی با من بود توی واقعیت من اعتماد او را شکستم نه از روی امد که اون با من قهر هست و من سعی می‌کنم رابطه مون رو مثل قبل کنم ولی نمیشه با اون آشتی کردم تعبیرش چیه ؟ تعبیرش برام مهمه لطفا زود جواب بدید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان میتواند نشانه آداب و معاشرت با دوستانتان باشد

  39. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم با دوستم ک رفت و آمد خانوادگی هم داشتیم و در طی ۱۲ سال دوستی در حقم خیلی نامردی کرده و در بیداری هم با اون قهرم آشتی کردم ولی اصلا دوست ندارم باهاش آشتی کنم و کلا قطع ارتباط کردیم یک بارم خواب دیدم با دوست پسرم سابقم گرم صحبتم ک اصلا خم دوست ندارم این طوری بشه آخه خودم ترکش کردم و آدم درستی نبود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر کینه و کدورتی است که در بین شما است

  40. ShakilaShakilasays:

    سلام ممنون از توجهتون و پاسخ هایی ک میدید من شب گذشته خواب دیدم کسی ک دوسش دارم توی مراسمی مثل همایش ک از طرف محل کارمون برگذار شده شرکت کردیم اومد کنارم نشست و ب شوخی بینیمو کشید و بعدش بهش گفتم اذیت نکن ی جورایی حالت آشتی همو بوسیدیم توی اون مراسم انگار من ی ارتقای سمت هم داشتم ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر صمیمیت بین شما در اینده است

  41. ساراساراsays:

    سلام.ممنون از وقتیکه میذارید.مادر من خواب دیدن دوستم که از همسرش جدا شده مجدد با همسرش اشتی کرده و داره کارای یه مهمونی رو با تلاشو خوشحالی انجام میده و همسر سابقش داره با لبخند نگاهش میکنه.لطف میکنید تعبیرش رو بگین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون ممکن است ک ایشون غمگین بشوند

  42. نوا حکمتنوا حکمتsays:

    سلام‌ من خواب شخصی و دیدم ک تازه باهاش کات کردم یا یجورایی میشه گفت قهر کردم با پسری ک دوس بودم و‌خواب دیدم ک‌ با ایشون دنبال هم میدویم و میخندیم و‌اینکه یجایی بود ک اطرافمون چایخونه زده بودن مثل حال وهوای محرم بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر صلح و منفعت است

  43. امینامینsays:

    با سلام. د واقعیت خانومم قهر کرده دوماهه رفته در شرایطی ک میدونست بدونش ازبین میرم.چن بشدت دوسش دارم.اونم دوسم داشت اگ الکی و وانمود نباش.با یه بچه ک رو دستمه.. حالا دیشب خاب دیدم ک برگشته و باهام خوبه و این مدت دلخوریو خیلی راحت کنار اومدیم باهم معمولی حرف میزنیم.ولی من تیکه میندازم درمورد بیوفاییش. خلاصش ک از تو حیاط رفتیم تو خونمون ک این مدت پر خاک شده شروع ب جارو کردن خونه کرد بعد جاروش ب سمت من بود رو فرش. منم سر سفره غذا بودم ب سمتم ک جارو میکرد میگفت پاشو ک زیر پاتم جارو کنم. دیگ چیزی از خابم یادم نیس حالا در واقع قهر کردنش از دست من نبوده . واس پدرمادرم بوده بنابه گفده خودش. ولی خونواده هامون بشدت دلخورن ازهم.حتی منم با خونوادش هیچ رابطه ای نداشتم. واقعا ممنونتون میشم با توضیح بیشتری و جامع تعبیرش بگین.ممنونم یاعلی

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بزرگی و عظمت

  44. ن‌.خن‌.خsays:

    سلام خسته نباشید من یک همکار اقا دارم که مدت خیلی کوتاهی برای اشنایی بیشتر باهم در ارتباط بودیم و با به نتیجه رسیدن این ک حالا یا واقعا خودشون منو نمیخوان یا خانوادشون نپسندیدن ما جدا شدیم و ایشون سعی میکنن کاملا از من دوری کنن تا جایی ک واقعا مجبور نشن با من حرف نمیزنن یا نگاهم نمیکنن ..من چند وقته خوابای متفاوتی میبینم ک ایشون با من حرف میزنه تو خواب جلو همه و من شدیدا تعجب میکنم از این موضوع مثلا اخرین بار من سردم بود تو خواب و اون بهم چند جفت جوراب داد تا گرم بشم تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه شادی و آرامش است

  45. melisa motamedmelisa motamedsays:

    من با یکی که خیلی باهاش صمیمی بودم سر یه موضوعی قهر کردم و مقصر خودمم و هرشبم عذاب وجدان دارم بعد ولی نه قهر خیلی زیاد که تنفر داشته باشیم فقط دیگ کنار هم نمیشینیم بعد همش من هرشب خواب میبینم که داریم با هم حرف میزنیم و میخندیم همشم تو خواب واسم سواله که این با من قهر بود پس چرا با من حرف میزنه از این موضوع هم خوشحال بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر کینه ای است که در بینتان است

  46. NrgsNrgssays:

    سلام وعرض ادب،خواب دیدم با مادرشوهروخواهرشوهرم که قهریم اشتی کردم.مادر شوهرم در زد دروباز کردم وسلام دادم وگفتم میبرمت دیدن دوستت که میخوای بری دیدنشون.بعد باماشین خودم بردمشون منزل دوستمون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه دوری از نیرنگ و کینه و دشمنی است

  47. نیما جمالینیما جمالیsays:

    سلام خواب دیدم پسرداییم که یه زمانی خیلی با هم صمیمی بودیم و همه حرفای خصوصیمون رو به هم میگفتیم و الان باهاش حرف نمیزنم( یعنی سر یه موضوعی دیگه ازش خوشم نمیاد ) اومده خونم مهمونی و منم رفتم استقبالش(البته خونم اینی که تو واقعیت هستم نبود یه جایه دیگه بود)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است از خانواده تان منفعت و سود ببینید

  48. panahpanahsays:

    سلام وقت بخیر .خاله و شوهر خالم در واقعیت باهم قهرن و مشکل دارن من خـاب دیدم که اشتی کردنو کنارهم نشستن و باهم خیلی خوبن و من بهشون میگم دیدین ارزش نداره اینکارا تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه بهبود روابطتتان با دیگران است

  49. vidavidasays:

    سلام من با یکی از دوستام و خانوادش سر یه موضوع که مقصرش اونا بودن قهر کردم ولی خیلی توو خواب میبینم که اونا باهام خوبن و باهام حرف میزنن ولی من زیاد مایل نبودم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است از افراد فامیلتان به شما منفعت برسد

  50. سحر نسبسحر نسبsays:

    سلام خواب میدیدم همسرم که الان جدای از هم زندگی میکنیم به من میگه میخوام بریم چندتا وسیله برای خونه ی مامانت بگیرم که راحت باشی و بعد میبینم که توی خیابون همسرم داره رانندگی میکنه و من کنارشم که بریم وسیله بگیریم و من یه لحظه با حالت گریه میگم خودم وسائله به اون خوبی دارم که حالا مجبور شدم جمعشون کنم.و بعد به همسرم میگم اخه چیزی خونه ی مامان لازم ندارم و اون میگه خب یخچال که استفاده میشه لااقل یه یخچال میگیرم و حالت خوشحالی داره.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است زندگیتان دچار فراز و نشیب هایی شود که مثبت است

  51. AmirAmirsays:

    من خواب دیدم ک با یکی از دوستانم ک خیلی شدید باهاش دعوا کردم دوباره خیلی صمیمی کنا من هست . میشه تعبیر این خواب رو برام بگین .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است از طرف خانواده تان منفعت ببینید

  52. Masoumeh GhMasoumeh Ghsays:

    سلام من خواب دیدم درخانه ای هستم که انگار خانه معشوقم است و خانواده او آنجا هستند من در اتاقی هستم و معشوقم نیز به آنجا میاد و بامن روبرومینشیند من به حالت قهر پشتمو به اومیکنم اما سریع برمیگردم و معشوقم از گردنم بوسه میزند و خیلی زود با لبخند از گردنم سرش رابلند میکند تعبیرخوابم چیست؟منومعشوقم چنروز است که باهم تقریبا به حالت قهر هستیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است با افرادی در زندگی صمیمی شوید و نشان دهنده مشوش بودن ذهن است

  53. هانیههانیهsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم که با دوست قدیمی که خیلی وقته باهاش قهرم رفتم پیشش اونم تو ماشین نشسته بود باهاش حرف زدیم و اشتی کردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر کینه ای است که در بینتان است

  54. سارا حسارا حsays:

    با سلام من امروز خواب‌ دیدم تو یک دوره‌همی خانوادگی هستم اونجا متوجه شدم‌که یه‌خواستگار قراره واسم‌بیاد دوتا دختر کنتر من نشسته بودن خیلی بی دلیل شروع کردن تیکه انداختن من‌سعی میکردم که دعوا‌نکنم و رابطمو‌ باهاشون‌خوب‌ کنم اون همش سرشو ازم برمیگردوند من سعی میکردم کاری کنم که باهام آشتی کنه در ضمن من در بیداری هم‌چین کسیو نمیشناسم فقط تو‌خواب احساس‌ میکردم فامیله

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، این احتمال وجود دارد که از رفتار یا صحبت یکی از اطرافیان خود که جنس مذکر دارد دلخور یا حتی خشمگین شوید

  55. مهسا ام کامهسا ام کاsays:

    سلام ببخسید مزاحم شدم من در خواب دیدم که با دوستی که باهاش در واقعیت قهر هستم باهم هستیم و در خواب آشتی کردیم میشه تعبیر رو برام بگید ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، این رویا نمادی از سعادتمندی ، عزت ، بخشش و معرفت خواهد بود.

  56. مهسا ام کامهسا ام کاsays:

    سلام ببخسید مزاحم شدم من در خواب دیدم که با دوستی که باهاش در واقعیت قهر هستم باهم هستیم و در خواب آشتی کردیم میشه تعبیر رو برام بگید ممنون...و یه چیز دیگه شما در یک نظر گفتید که کینه ای در بین ماست . اما من مدت هاست این خواب رو در مکانی دیگه و با همون موضوع و با همون شخص می بینم آیا امکان داره اون شخص هم خوابی با همین موضوع ببینه ؟؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، آشتی کنان در این رویا میتواند نمادی از سعادتمندی ، بخشش ، و افزایش عزت و مقام باشد ، در مورد سوال دوم این که هیچ چیز در عالم رویا غیرممکن نیست.

  57. سمیهسمیهsays:

    سلام. وقت بخیر. ببخشید من خواب دیدم ، اون خواهری که با من قهره، اومده با من آشتی کرده، و با هم حرف میزنه. گفتم تو که با من قهر بودی. بعد گفت میخوام باهات آشتی کنم. ما خواهریم و از این حرفا. و بعد کلی با من حرف زد. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر کینه ای داست که در بین شماست

  58. نگار کاواکنگار کاواکsays:

    یکی از دوستانم ک سابقا رابطه بسیار صمیمی باهم داشتیم و بدون دلیل رابطه مان سرد و من هنوز هم‌اورا دوست‌دارم را درخواب دیدم که به طور اتفاقی هم را در جایی دیدیم ودرآغوش گرفتیم و اوهم گفت که مرا دوست دارد .. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه مهر و محبت و دوستی در میان خانواده تان است

  59. NNsays:

    سلام من با نامزدم ۳هفته ای میشه قهر هستیم خواب دیدم داره تو خونه ما آشپزی میکنه و بعد از بغل کردنم و آشتی کردن باهم بهم گفت دوستم داره میخواستم بفهمم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه دوستی با افراد جدید است

  60. ........says:

    سلام با شوهرم قهرم و اومدم خونه پدرم خواب دیدم با خواهرم رفتم خونه خودم تا چند تا وسیله بردارم وقتی منو خونه میبینه خیلی خوشحال میشه و باهام بامحبت رفتار میکنه و از برنامش در آینده میگه که میخواد اینکار رو بکنه منم کمکش کنم منم نرم شدم میره پذیرایی از اینجا ما خونه پدرم هستیم شوهرم با برادرم دعواش میشه برادرم بهش میگه از این خونه برو بیرون منم با خودم میگفتم همه چیز خراب شد با این اوصاف بازم باهم قهریم باید طلاق بکیریم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده بهبود روابط فامیلی در زندگیتان است

  61. ........says:

    سلام‌ من با شوهرم قهرم‌ اومدم خونه پدرم خواب دیدم با خواهرم رفتیم خونم تا چند تا وسیله بردارم شوهرم منو دید خیلی خوشحال شد و خیلی با محبت رفتار میکرد بعد از برنامش برای آینده میگفت که منم باید کمکش کنم بعد رقت پذیرایی اینجا دیگه خونه پدرم بود اونجا با برادرم دعواش شد و برادرم گفت برو بیرون منم با خودم‌ میگفتم بازم قهر میمونیم شایدم طلاق گرفتیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده رونق و برکت در زندگیتان است

  62. علیرضا سرلکعلیرضا سرلکsays:

    سلام من ببخشید انقدر رک میگم من بخاطر اینکه به پسر خالم تجاوز کردم با خالم قهر کردیم حتی با داییم بعد دوشب پشت سرهم خواب دیدم که با آن ها سر سفره غذا میخورم و صحبت میکنیم تورو خدا جوابمو بدید اگه یخورده رک نوشتم ببخشید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر کینه ای است که در میانتان است

  63. میلادمیلادsays:

    وقت بخیر، با عرض پوزش بعد از 2 سال رابطه عاطفی من با یک دختر خانومی قطع شد و دقیقا روزی که عکس دستاشو بایه پسر دیدم تو اینیستا گذاشته بود شب خواب دیدم تلفنی داریم حرف میزنیم و میخواد که برگرده میخواستم ببینم تعبیرش چیه. سپاسگذارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه اتفاقاتی است که در عالم واقعیت روی ذهنتان تاثیر گذاشته

  64. ناشناسناشناسsays:

    سلام خسته نباشید و ممنون بابت سیستم جوابگویی سریعتون.من با یکی از رفیقام که خیلی صمیمی بودیم به یه مشکلی برخوردیم و حدود دو ساله که اصلا باهم صحبت نمیکنیم یعنی قهریم در واقع.دیشب خواب دیدم که میاد بقلم میکنه و میگه آشتی؟منم قبول میکنم و همون لحظه دوباره اون حس صمیمیت قبل دوباره بیدار میشه و خواب همینجا به پایان میرسه.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه معاشرت با برخی از دوستان و آشنایان است

  65. مريم نمريم نsays:

    سلام، من خواب ديدم با كسي كه قرار بود چند ماه ديگه نامزد بشيم و الان ٢ ماه هيچ خبري از هم نداريم، ديشب خواب ديدم در خونمونو كه باز ميكنم ميبينم تو ماشينشون همراه مادر و برادرش نشسته و وقتي منو ميبينه از ماشين پياده ميشه و مياد كنارم و ميگه ميخواد برگرده و ازم ميخواد كمي با هم پياده روي كنيم در حين اينكه داريم با هم راه ميريم برادرم ما رو ميبينه و ناراحت ميشه و اون ميگه كهزمن براي هميشه اومدم و خواهرتو ميخوام و نميخوام از دستش بدم انگار كه دل برادرم اروم ميشه ميگه باشه و باز با هم راه ميريم و برميگرديم و در همون حين من هي دست ميكشم روي سرش و سرشو بوسه ميزنم و ازش تشكر ميكنم، وقتي رسيديم به خونه ما كنار مادرش متوجه ميشم كه مادرش تو صورتش چين و چروك افتاده و وقتي ما رو ميبينه گريه ميكنه ومن با دستام اشكشو پاك ميكنم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه بحث و اختلاف خانوادگی است

  66. ........says:

    سلام خواب دیدم با دختر دایی شوهرم نشستیم تو مسجد بهم میگه بعد از ظهر یه ماشین میگیریم میایم دنبالت برگردنیم خونت منم گریه کردم گفتم نمی خوام برگردم اونم باهام همدردی میکرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده شادمانی است که ممکن است برایتان دراینده ای نزدیک ایجادشود

  67. محسن جعفریمحسن جعفریsays:

    سلام.خواب دیدم کسی که چندسالی هست رابطمون شکراب شده باهاش به یکی از دوستانم یک کارتون عرقیجات داده دقیق نمیدونم چه نوعش بود احتمالا نعنا بود داخل کارتون چهارتا شیشه بود دوتاش کوچیک دوتاش بزرگ که برا چهار نفر بود اون دوستم که واسطه پخش اینا بود گفت کوچیکا یکیشو بردار ولی تو خوابم شک کردم که داره راست میگه یادروغ که من باید کوچیکترشو بردارم ازکجا معلوم که بزرگتره برا منه لطف کنید تعبیرشو بگید.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در انجام کاری منفعت زیادی نصیبتان شود

  68. مهرسامهرساsays:

    سلام . در واقعیت من و برادرم چند روزی با هم قهریم . خواب دیدم که اون اومد اشتی کنه و شوخی می کرد ولی من خیلی ازش ناراحت بودم و محل نمی دادم زیاد ولی حرفی نزدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر کینه ای است که در بین شما است

  69. MahMahsays:

    سلام خواب دیدم ی زن و شوهر ک تو واقعیت رابطه خیلی خوبی ندارن و باهم دعوا دارن، تو خوابم باهم خوب شده بودن ، تعبیرش چیه؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتراست به قهرخودتون پایان بدیدوکامیابی و خوشنودی شما بیشترخواهدشد

  70. ........says:

    سلام خواب دیدم خونه پدرم هستم که شوهرمم میاد اونجا من تعجب میکنم که اومده‌ اونجا بعد دیدم‌ جاها رو پهن میکنن تا بخوابیم که شوهرم اعتراض کرد انگار که نمیخواد کنار من بخوابه رفت دراز کشید اما به جای اینکه بره جای خودمون رفت تو لحاف تشک بغلی منم رفتم جای خودمون نرفتم سراغش وپشت بهش کردم که از پشت بغلم کرد و بوسید نیم ساعت نشده محبور شدیم بیدار بشیم خواهرام اومدن جلو تا با شوهرم حرف بزنن که به اونا پرخاش کرد بعد پاشد بره منم بلند شدم بدرقه کنم که خواهرم گفت کجا نری اون خونه ها منم با حالت عصبی گفتم نمیرم میخوام از دم در بدرقه کنم رفتن دم در برای خداحافظی دستشو آورد جلو بعد رفت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خواب شما نشانه وقایع و اتفاقات روزمره زندگیتان است

  71. اتابکاتابکsays:

    سلام من خواب دیدم با دختری که دوستش داشتم و الان یکساله که دعوامون شده به صورت اتفاقی کنار هم قرار گرفتیم و شروع به صحبت و خندیدن کردیم ،بدون این که چیزی از مشکلاتمون بگیم، یعنی تقریبا آشتی کردیم،میخواستم تعبیرشو بدونم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      صفا و صمیمیت بین خانواده تان زیاد میشود

  72. ریحانهریحانهsays:

    سلام خواب دیدم مادرشوهرم به مادرم زنگ زده و میخواد منو شوهرم آشتی کنیم مادرمم یواشکی میگه ما راضی نیستیم دخترمونو بدیم دستتون اذیت بشه منم رفتم جلوتر تا بهتر بشنوم ولی مادرم نمیخواست من بشنوم یا بدونم اونا زنگ زدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      صفا و صمیمیت در خانواده تان زیاد میشود

  73. Mostafa.bMostafa.bsays:

    سلام جناب مدیر... بنده دیشب در خواب دیدم که حدودأ ۳ماه هست با همسرم قهر هستیم و جدا زندگی میکنیم اما طلاق نگرفته ایم دیدم که داریم یه خونه جدید درکنار همسرم میسازیم و با هم کاملأ غیر منتظره توی ساختمان که درست میکردم آشتی کردیم و تمام فامیل های همسرم و بنده برای تبریک آمده بودند که بنده از رستوران غذا سفارش دادم که تو حیات خونه پدر بنده سفره رو پهن کردیم وهنوز غذا سرو نشده بود که به یکباره خیلی شدید بارون شروع شد که از سروصورت مهمانان آب سرازیر میشد اما بالاخره غذا خورده شد....جناب مدیر عزیز خواب بنده چه تعبیری داره ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر کینه ای است که از هم دارید که بیشتر بر سوتفاهم ها بنا شده بهتر است زندگی خود را با اختلافات جزئی خراب نکنید

  74. علی ایرانیعلی ایرانیsays:

    با دوست دخترم در واقع با من قهره و من چی میگم قبول نمیکنه اشتی کنه ولی تو خواب بهش یه هدیه خریدم و اونم اومد منو بغل کرد منم هر یک دقیقه یکبار میبوسیدمش ....تو خواب اشتی کردیم اخرش تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر کینه وکدورتی است که در بین شما میباشد

  75. زهرازهراsays:

    سلام وقت بخیر دوستم با من قهره چن ماهه خواب دیدم برگشته پیشم آشتی کردیم تو خواب بگو و بخند و اینا تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه ملاقات کردن با دوستان است

  76. الهامالهامsays:

    سلام سه ماهه با همسرم قهر هستیم و ایشون میگن نمیخوامت... در یک هفته پیش دوتا از اشناها خواب دیدن که ما اشتی کردیم و همسرم از طلاق صرف نظر کرده تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان اشاره به مسائلی دارد که این اواخر با آن روبرو میشوید و فکرتان را درگیر کرده

  77. ریحانهریحانهsays:

    سلام خواب دیدم مراسم عقد خواهرم هست شوهرم که باهاش قهرم هم اومده در حالی که ما دعوتش نکردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است با اقوام و یا دوستانتان ملاقات هایی داشته باشید

  78. روح اللهروح اللهsays:

    سلام . یک ماهه با همسرم قعرم و چند روز پیش از پرو فایل برادر خانمم فهمیدم ۸ روز پیش داییش فوت کرده . دیشب خواب دیدم مادر همسر زن برادر همسر و دختر دایی که فوت کرده و خیلی ها دیگه اومدن خونه ما من همش میگم ببخشین ما قعر بودیم و نمیدونستم برا تسلیت بیام و انگار خانواده برای آشتی من و همسرم اومده بودن ولی خودش نبود . خیلی ام خوشحال بودم . بی زحمت تعبیرش میکنین . ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است با اطرافیان و دوستان نزدیکتان ملاقات داشته باشید

  79. شایانشایانsays:

    با سلام همسرم در حال طلاق گرفتن از من هست و حق طلاق هم داره و الان 1 ماه هست که جدا از هم هستیم.خواب دیدم همدیگرو دیدیم و من ازش معذرت خواهی میکردم و با هم برگشتیم سر زندگیمون .تعبیر این خواب رو میحواستم بدونم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب شما گوینده این است که شما از تجربه دوستانتان استفاده کنیدبرای گرفتن بهترین تصمیم های خود

  80. ماهانماهانsays:

    سلام مرسی که تعبیرش کنید. میدیدم از خانه دوستم که الان باهاش قهرم 70 متر با آن فاصله داشتم دیدم که بیرون آمد از خانه و با لباس قرمز هم بیرون آمد به آن ور میرفت و من از آن فیلم میگرفتم و امد بهم گفت از من فیلم نگیر و یکم عصبانی بود و من چند بار هم می دیدم که میرفتم روی خانه آنها از پنجره آن هارا تماشا میکردم 3 بار اینکار را کردم و دیگر خجالت کشیدم و دیدم که دیگر مرا بغل می‌کرد و آشتی کرده ایم و دلیلش را نفهمیدم چجور مرا بغل کرد مرسی که تعبیرش کنید مرسی بابت سایت خوبتان?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده شور و نشاطی است که در زندگی ممکن است برایتان ایجاد شود فقط باید مراقب افراد دورو باشید

  81. محمدممحمدمsays:

    سلام. من خوابِ عشقِ قبلی ام را دیدم ( در واقعیت از عشق قبلی ام یک سال پیش به خاطر اشتباهاتِ من جدا شدیم اما من هنوز هم دوستَش دارم ) در خواب دیدم که با عشق قبلی ام در مهمانی ای هستیم که چند نفر از دوستان او هم حضور داشتند ( در واقعیت بعضی از دوستانش بسیار سنگ جلوی من می انداختند ) و من عشق قبلی ام را بعد از یکی دو بار صدا زدن به گوشه ای بردم که با او تنها و بدون حضور فرد دیگری حرف بزنم و از او خواستم دوباره باهم شروع کنیم و او گفت تو قبلا آن کارها را کردی و من را آزردی و من هم گفتم میدانم و معذرت میخواهم و دیگر تکرار نمیشود و او مرا بخشید و ما آشتی کردیم. ممنون میشم تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده کینه و کدورتی است که در بین شما بوده است که برای حل ان اقدامی نکرده اید

  82. فرشتهفرشتهsays:

    باسلام.وقتتون بخیر. خواب دیدم دست و پای مادر آقایی که دوستش دارم و الان باهم مشکل پیدا کردیمو دارم میبوسم.میشه لطفا بفرمایید تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است نشان دهنده منفعتی باشد که از جانب انها به شما برسد

  83. حناحناsays:

    سلام روزتون بخیر من با نامزدم قهرم و خونواده هامونو در جریان گذاشتم که میخوام جدا شم ازش خونواده اون راضی نیستن و فعلا ۳ ماهه بلاتکلیفم خواب دیدم باهاشون اشتی کردم و برام هدیه های زیادی خریده بودند ولی من اصلا راضی نبودم که آشتی کردیم و مدام خودم و سرزنش میکردم که چرا باز کوتاه اومدم تعبیرش چی میتونه باشه ممنونم برای زحماتی ک میکشید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. تعبیر این رویا به احساسی که نسبت به رفتاری خاص در واقعیت دارید مربوط می شود. بهتر است افراد را بر اساس فقط یک رفتار مورد سنجش قرار ندهید.

  84. سمانهسمانهsays:

    سلام خواب دیدم کسیکه الان باهم خصومت داریم بهم تلفن کرده و داشت عذر خواهی میکرد.{به خودم گفته بودم که دیگه نمیبخشمش}

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این خواب به قدم هایی اشاره دارد که می توانید در جهت بهبود روابط خود بردارید.

  85. فرشتهفرشتهsays:

    باسلام. خوابم مرتبط به آشتی نیست ولی توی سایتتون موضوع مرتبط به خوابم پیدانکردم واسه همین اینجا نوشتم. مدتیه با کسی که دوستش دارم و قرار بود ازدواج کنیم مشکلاتی پیش اومده و قهر کرده و به هیچ عنوان آشتی نمیکنه..فقط ازخدا میخوام خودش کمک کنه و مشکلمونا حل کنه. دیشب خواب دیدم واسه یه آقایی آبگوشت و نون آماده میکردم که باهم غذا بخوریم..بعد رفتم پیش اون آقا و توی بغلش معاشقه کردم و اصلا صورت اون آقارا ندیدم و وقتی داشت مقاربت میکرد از خواب پریدم حالت ارضا نداشتم و باسردرد بیدار شدم و تاصبح خوابم نبرد.میشه لطفا بفرمایید تعبیرش چیه؟ باسپاس فراوان

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا حکایت کننده مشوش بودن ذهن و فکر شما از موضوعات اخیر است که ممکن است برایتان نیزباعث شادی شود و الفت بینتان ایجاد شود

  86. alialisays:

    (سلام روزتون بخیر، من خواب دیدم کسی که عاشقشم و اون باهام قهره تو یه جمع خانوادگی هستیم یهو بهم نگا کرد و گفت میای باهم آشتی کنیم منم گریه کردمو گفتم اره و یکم حرف زدیم) (امروز 15آذر هم تولدشه)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. در زمینه های عاطفی زندگی خود شانس بیشتری به شما روی خواهد آورد.

  87. کیاناکیاناsays:

    سلام خسته نباشید ببخشید من خواب دیدم که دوست قدیمیم که چند هفته ای هست باهم قهریم با یه حالت ناراحت و غمگین به من جوری نگاه میکنه که انگار دلش میخواست باهام آشتی کنه و منم که خودمو خیلی خوشحال و بیخیال نشون میدادم اولش بهش محل نکردم ولی بعدش دلم سوخت و بخشیدمش و باهاش مهربون برخورد کردم. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر کینه و کدورتی است که در بین شماست و باید به ان پایان بدهید

  88. نگارنگارsays:

    سلام، نزدیک به یک ماه هست با دوست خیلی صمیمی که مثل خواهر دوست ش داشتم سر یک سری سوتفاهم ها رابطه م به هم خورد، از یک ماه تا الان تقریبا هرشب خواب میبنم باهم هستیم و داریم باهم حرف میزنیم، و منم مدام تو خواب به یاد میارم میگم منو این قبلا باهم حرف نمیزدیم قهر بودیم چه خوب الان داریم صحبت میکنیم، اونم عادی تو خواب یه جوری هستش انگار به رو نمیاره که قبلا قهر بودیم، خواستم تعبیرش بدونم، باتشکر فراوان.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواندنشان دهنده کینه و کدورتی باشد که در میان شما باشد

  89. NzNzsays:

    سلام،من نزدیک چندماه هست که با دوست‌ خیلی صمیمیم سر یه فردی بحث میکنیم و 2-3 هفتست که یعد یه اتفاق و بحثی که بینمون پیش اومد دیگه باهم حرف نمیزنیم.من خیلی ازش دلخورم خواب دیدم که من با دوستام رفته کافه و دوستم و اون فردی که سرش بحث داشتیمو با اون دیدم...من میخواستم یطور نشون بدم که اونارو ندیدم و مهم نیستن.چندبار اتفاقی یا از قصد از بغل هم رد شدم اما هیچکدومشون نه منو دیدن نه عکس العملی نشون دادن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر کینه و دلخوری است که در بین شما وجود دارد وباید برای رفع ان اقدام کنید

  90. الهام.الهام.says:

    سلام .من ۴ماه از همسرم طلاق گرفتم .دیشب خواب دیدم اومده خونه ما و من هم بهش گفتم نرو .اونم گفت باشه من خانوادمو به خاطر تو ترک میکنم و با هم آشتی میکنیم.در حالی که هردو گریه میکردیم.مرسی اگه تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر کینه و کدورتی است که در بین شما میباشد

  91. رامین عباسیانرامین عباسیانsays:

    سلام زنداداش من مدتی است طلاق گرفته رفته خواب دیدم که برگشته سرخونه زندگیش بازم مثل همیشه میگیم میخندیم این خوابو چندین باردیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است کارهایی را اغاز کنید که برایتان منفعت بسیار دارد

  92. ........says:

    سلام خواب دیدم با شوهرم که باهاش قهرم نشستیم یک جا بعد از اون بالا پایبن رو نگاه میکنیم به آقا میاد که منو دوست داره شوهرم دستشو میندازه گردنم منم سرمو میزارم رو شونش اون آقا هم با دیدن این صحنه خودشو میزد اما برای من مهم نبود و احساس آرامش داشتم انگار مبخواستن ببرنش زندان سر تا پا هم سیاه پوشیده بود بعد خودمو تو خونه قدیمی پدریم دیدم به شدت برف می بارید و من تو خونه بودم و از شیشه در بارش برف رو میدیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بر پیشرفت در زمینه های مالی دلالت دارد و بهتر است کدورت ها را پایان دهید

  93. ااااااااااsays:

    سلام من خواب دیدم که به صورت تلفنی با همسر فعلیم که حدود یک ماه است که در واقعیت قهر هستیم آشتی کردم در واقعیت من دلم برایش تنگ شده و دلم میخواهد که برگردد اما او مغرور تر از این حرف هاست و بر نمیگردد...در ادامه خوابم دیدم که دو نفر من را به زور به خانه مادر شوهرم بردند اول عمه ام و دوم بابام اما من اصلا قبول نکردم که برم داخل خانه وقتی که با بابام رفتم یک ماشین خارجی مدل بالا در خونشون بود بابام ازم پرسید به نظرت این ماشین کی هست منم گفتم شاید ماشین داییش یا دختر داییشه که قبلا باهم نامزد بودن در واقعیت ....بعد بابام تنهایی رفت داخل و من برگشتم بعد دیدم بابام هم داره بر میگرده و گفت اون ماشین کمیته امداد بوده و قراره اونا رو تحت پوشش کمیته کنن همون لحظه عمم هم همین حرف رو زد و گفت کاش به زلیخا(مادرشوهرم)یه شغلی چیزی میدادن که از اینجا میرفت یه شهر دیگه که همه از شرش راحت بشن...بعد رفتم خونه پدر بزرگ مادریم و دیدم ک پسر عمم اونجاست بی اعتنا سلام کردم و رفتم داخل آشپزخونه و بعد متوجه شدم که چادرم از پشت خراب بوده و من حواسم نبود و اون هم داشت نگاه میکرد بعد بیدار شدم....تعبیرش چی میشه ینی ....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      هر دوی شما نیاز به یه شخص با تجربه برای حل مشکلاتتون دارین که صادقانه و بدون طرف تمام حرفاتونو بهش بزنین تا مشکلتونو حل کن

  94. هلیاهلیاsays:

    من دیشب خواب دیدم یکی از دوستام که در واقعیت یه ماهی هست که قهر هستیم به کنارم میاد و میگه دلم برات تنگ شده و بعدش اشتی کردیم تعبیرش چیه؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اختلاف میان شما از بین میره

  95. مصطفی بمصطفی بsays:

    باعرض سلام مدیرعزیز بنده با همسرم الان شش ماهه جدا زندگی میکنیم و طلاق نگرفتیم دیشب دوبار و چندین شب پیش هم خوابهایی مشابه این دیدم که بنده و همسرم توی خونه ای هستیم و ازشون میخوام دوباره ادامه زندگی بدن وایشون ناز میکردن ولی نهایتأ با بوسه آشتی میکردیم ممنون از پاسختون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مشکلتون حل میشه منتها باید تلاش کنید چونن از دست شما ناراحت

  96. جمال امامیجمال امامیsays:

    حوالی ساعت ۳٫۵ صبح مادرم خواب دیده که همسرم اوومدع خونشون برای آشتی ولی تا می‌ره ببوسش اون خودش رو عقب می‌کشه چند ماهی هست قهریم و دعوا کردیم و در خواست طلاق توافقی دادیم، جدا از هم هستیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      با پا پیش گذاشتن و منطقی برخورد کردن انشاءالله مشکلتون حل میشه

  97. AnooshaAnooshasays:

    سلام من با یکی از بهترین دوستام قهر کردم دیشب خواب دیدم باهم رفتیم کلاس زبان با اینکه ما اصلا کلاس زبان هامون یکی نیست بعدش توی ماشین ما باهم بودیم ولی اون کمی مثل همیشه ناراحت بود معنیش چیست؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است کینه و کدورت هارا از خوتان دورکنید

  98. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم تو یه اداره ای هستم و همکار سابقم که رابطم باهاش نه خیلی دوستانه بود و نه خیلی بد اونجا مشغول به کاره و بعد دیدم یه ظرف شبیه قوطی شیر خشک یا پودر چاق کننده داشت و از اون میخورد بهش گفتم شنیدم این پودرها ادمو چاق میکنه و اونم هی لبخند میزد و از گفتن جواب واضح طفره میرفت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این این رویا نشان دهنده کینه و کدورتی است

  99. F.mF.msays:

    سلام،ممنون ازمطالب خوبتون،من خواب دیدم که باکسی که باهاش رابطه عاطفی داشتم چندسال پیش وبنابه دلایلی ایشون بخاطرمسئله ای درموردمن اشتباه فکرکردندرابطه راتمام کردند(البته تواین چندسال هم زودبه زودسراغ هم رومیگرفتیم وارتباط مختصری داشتیم ومن ایشون رومثل سابق دوست دارم وهیچکدوممون اقدام به ازدواج نکرده)چندهفته پیش ایشون روملاقات کردم وپس ازملاقات بهشون گفتم که میخوام دوباره شروع کنیم واین فرصت روبه من بده ولی اون گفت که بخودم قول دادم که فراموشت کنم وحس خاصی بهت ندارم؛دیشب توی خواب دیدم تماس گرفته وباهام خیلی خوب حرف میزنه وداره منومیخندونه ومن انقدرشادم واز ته قلبم میخندیدم؛تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده درگیری های ذهنی و فکری شما در این باب است

  100. ساراقدمتیساراقدمتیsays:

    خواب دیدم بامادرشوهرم که درواقعیت بشدت قهر هستیم اشتی کرده ام تعبیرش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باید سعی کنید کینه و دورت هارا از خودتان دور کنید

  101. آزشامآزشامsays:

    سلام من خواب دیدم بادوستی که قهر بودیم دوباره داریم حرف می‌زنیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام با هم آشتی می کنین

  102. مریممریمsays:

    سلام..مامانم خواب دیده که همسرم که طلاق گرفتم میاد خونمون‌ و داخل اتاق من و با من حرف میزنه از اتاقم بیرون میاد و میر پیش مامانم اینا میگه من اشتباه کردم و احساس ندامت میکنه و میگه که تقصیر خودش بود که باعث جداییی شده میخاد آشتی کنه....میشه تعبیرش را بفرمایید .....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به شما فکر میکنه و علاقه مند است که دوباره باش شما زندگی کنه

  103. نیلوفرنیلوفرsays:

    من دیشب خواب دیدم یه جایی هستم که یه دختره همش با منه و منو دلداری میده ولی صورتشو نمی تونستم ببینم. عشق سابقم که یهویی رفته بود با ناراحتی و پشیمونی منت میکرد که باور کنم اشتباه از خودش نبوده و یه سری اتفاق افتاد که دست خودش نبود و باعث جدایی شده. منم بهش غر زدم و رفتم رو به روی یه آبشار بلند و بزرگ که حس خداگونه بهم میداد.حس میکردم خدا اونجاست و دارم گلایه عشق سابقمو به خدا میگم. آب آبشار از بس زلال بود کف آبشار مشخص بود یه نور سبز زمردی هم که حس خداگونه بهم میداد هم بالای آبشار می درخشید بعد که دردودل کردم با خدا، دلم آروم گرفت و با عشق سابقم آشتی کردم شب قبل تر هم خواب دیدم یه گله اسب هر کدومشون یه رنگ بودن داشتن از یه مسیری عبور می کردن یه پسر کوچیکتر از خودم که نمی شناختمش بهم یه کره اسب قهوه‌ای بخشید و اون اسب هم خیلی رام بود برام. بعد دنبال عشقم می‌گشتم توو خواب که خودش باهام بهم زده و دلمو خون کرده توو واقعیت. توو یه سالن آشپزی داشت دستور میداد بعد که منو دید با روی خوش بهم لبخند زد منم چون خیلی توو واقعیت از دستش اذیت شدم تا دیدم توو خواب با لبخند میاد سمتم از خواب با ترس پریدم سه شب پیش هم خواب دیدم عشقم توو یه رودخونه زلال آبی رنگ داره شنا می‌کنه با دوستش. منم از بالای یه سخره دارم نگاهش میکنم اما اون منو نمی‌بینه. خیلی هم ناراحت بودم که چشماش بهم زل نمی زنه. بعد پریدم پایین روو صندلی بعد روو ساحل یه پلنگ و یه ببر بودن که ببر فقط نگاهم میکرد اما من ازش می ترسیدم . رسیدم به یه اتاق یهو یه ناآشنا منو بغل کرد و منم باهاش خوب بودم اما نمیشناختمش بخدا خودمم قاطی کردم چند شبه خواب سردرگم میبینم نمی دونم خوشحال باشم یا ناراحت. همش هم خوابهام به واقعیت تبدیل میشه چیکار کنم؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب شما جنبه ی مثبت داره و به حل شدن مشکلات و جریانات نیکو اشاره داره

  104. ژیارژیارsays:

    سلام زن داداشم قهر کرده وشش ماه که رفته الان یه هفته ای میشه که به خواب خواهروپدرم وخودم هم میاد که برگشته وخوشحاله ولی ما بهش رو نمیدیم میشه بگین تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام قصد برگشت داره و پشیمون

  105. 이준호이준호says:

    سلام خسته نباشید . من با یکی از دوستای تو مدرسم که واقعا همو خیلی دوست داشیم اما اصلا نمیتونستیم این رو بروز بدیم بالاخره بعد 3 سال بی محلی به هم دیگه ، باهم دوست شدیم و چند وقت بعدش به خاطر حرف یه آدم دیگه با هم دیگه قهر کردیم طوری که اگه همدیگه رو تو خیابون ببینیم به زور جواب سلام همو میدیم . الان هر دو مون میدونیم اشتباه کردیم و بخاطر موضوع مسخره ای قهر کردیم اما هیچ کدوممون جرئتش نداریم . حدودا 6 ماه هستش که همش خوابش رو میبینم که باهم آشتی کردیم . همین دیشب هم خوابش رو دیدم که باهم آشتی کردیم و حتی خیلی صمیمی هم شدیم. تعبیر این خواب چیه ؟؟(البته بگم من دخترم شاید خواب زن چپ باشه) ممنون میشم جوابم رو بدین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تجربیاتی است که باید از انها پندبگیرید وکینه و کدورت هارا پایان دهید

  106. نگارنگارsays:

    سلام خسته نباشید منو نامزدم چندماهی هست ک قهرو جدا هستیم دیشب خواب دیدم در منزل آن ها هستیم و در حال شیرینی خوردن هستیم و ما نیز شیرینی خریده ایم و در گوشه ای نامزدم را دیدم ک ب صورت طلبکارانه مارا تماشا میکند اما در گوشه ای دیگر خواب دیدم ک با نامزدم آشتی کردیم و در حال چک کردن گوشی اش بودم ک پدرش آمد و از من خواست ک بخاطر ایشان پسرش را ببخشم و با ایشان مدارا کنم میشه تعبیرش را بفرمایید؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس از شما دلخوره و خانوادش می خوان این مشکل حل شه و اختلافتون برطرف شه

  107. علی اصغریعلی اصغریsays:

    با عرض سلام خواب دیدم که توی اتوبوس نشستیم و داریم به جایی میریم معشوق سابقم که خیلی وقته با هم حرف نمیزنیم و یه نفر دیگه رو دوست داره اومد و به من یه چیزی تعارف کرد که فک کنم شبیه پفک بود هر چقد اصرار کرد من چیزی برنداشتم. ناراحت شد و گفت که ما میتونیم مشکلمون رو با هم حل کنیم. ولی من با وجود اینکه میدونستم مشکل داریم گفتم ما که مشکلی نداریم بعدشم رفت و از دور به پسری که دوسش داره نگاه کرد که اون حواسش به دختره نبود. اگه میشه تعببرش کنین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به دلتنگی و درگیری فکری شما راجب اون اشاره داره

  108. موسویموسویsays:

    سلام من خواب دیدم دختری که قراربودازدواج کنیم والان قهرکرده بامن چندماه هست ومن همش منتظرم برگرده سمتم دیشب خواب دیدم که باهام آشتی کرده ومن توبیداری همش فکر میکنم باکسی هست ولی توخواب که دیدم آشتی کرده گفت باکسی نیستم توروخداتعبیرشوبهم بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده کدورتی است که باید رفع شود

  109. سوگلسوگلsays:

    سلام. من چند سالی هست که با دوتا از دوستام به خواسته خودم قطع ارتباط کردم ولی همش خواب میبینم آشتی کردیم. در صورتی که میدونم نه من همچین قصدی دارم نه اونا در واقعیت و بیداری. ولی همیشه این خواب رو درمورد اونا میبینم. یکی دیگه هم از دوستهام بود که در واقیعت باعث رنجش من و قطع ارتباطمون شدو اصلا ازش خوشم نمیاد و متنفرم ولی خواب میبینم هی میاد عذرخواهی و من باهاش تو خواب بد رفتار میکنم و دوس ندارم چه در خواب چه واقیعت آشتی کنم. تعبیرش چیه لطفا جواب بدین چون مدام ای خواب هارو میبینم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده کینه و کدورت های قدیمی است که باید به ان پایان دهید

  110. موسویموسویsays:

    ببخشیدمن خوابموگفتم که نامزدم که الان هشت ماه هست باهام قهرکرده وگفتم که خواب دیدم آشتی کرده شمانوشتی که باید کدورتهارو دوربریزین آشتی دیدن توخوابم مثل بیداری آشتی هست یانه چون من خزلی منتظرشم برگرده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به معنی حل شدن مسائل هست سعی کنین راهی برای این اتفاق پیدا کنین

  111. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم یه جایی بودم بعد دوست قدیمیم که چند ساله پیش باهاش قهر کرده بودم و الان باهاش ارتباطی ندارم اومدش پیشم و بهش گفتم چطوری و یه خوش بش ریز با هم کردیم و دیدم داره سیگار میکشه و بهش گفتم ته سیگارتو بده من بکشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      درگیری های ذهنی و نگرانی هاتون رو برطرف کنین

  112. RahaRahasays:

    سلام .امروز صب 8 تا 10:30تقریبا خواب دیدم که خونمون یه مهمونی هست کلی ادم هم اشنا هم ماشناس هستن انگاری این مهمونی بخاطر شوهر عمه بود عروس شوهرعمم تو اتاق بود (در واقعیت منو اون دوست هستیم )(اون عروس بزرگ عمم میشه دوپسر دیگه عمم مجردن)اونجا حرف میزدیم که متوجه میشم که رنگ چشماش برای یه لحظه سفید میشد من جوری متوجهش میشم که میفهمم جن تسخیرش کرده رفتارش عجیب بود و نمخواست از کنارش برم و همش منو میکشوند طرفش و نمخواست به کسی غیر از اون توجه کنم یا حرف بزنم صدا میکنن که برم کمک کنم یه سری وسیله رو بیاریم داخل منم به این بهونه میرم تو پذریرایی کسی نبودعمم مادرم و چند نفر دیگ اینو موضوع رو یواشکی تو گوش عمم میگم که عروست تسخیر جن شده من تونستم ببینم اما اون بدون توجه به من دوباره شروع ب حرف زدن با مامانم میکنه پس میرم دم درحال اونجا داداشم پسر عمم کوچکه و پسر دختر عمم اونجا بودم من دادشم و پسر عمم رو صدا میکنم که کارتون دارم اونا داشتن یه سری جعبه میوردن داخل به من توجه نکردن مخصوصا پسر عمم ولی من میرم و دادشم رو میکشم سمتم تو گوشش میگم که عروس عمه اینطوریه ولی چندان توجه نمکنه بعدش میرم سمت پسر عمم داشت سمت در حال میرفت بیرون میبینم یه سری مرد بخاطر شوهر عمم بودن ولی دوباره به پسر عمم میگم اما این بار عادی بدون در گوشی میگم که باید یه کار کنیم زن داداشت جن رفت توش اون برمیگرد ولی بدون توجه به حرفم انگشت کوچکشو بصورت قلاب میگره سمتم و میگه باشه اشتی من از دستش عصبانی بودم چون حرفمو نادیده گرفت ولی به حالت که دستمو بکشم خورد به دستش یه ان خواستم بکشم و بگم ن ولی من گفتم حالاکه داره میگه اشتی ناراحتش نکنم پس انگشت کوچکمو بصورت که تو انگشت کوچیک قلاب میکنم و قبول مکینم که اشتی کردیم یه لبخند میزنه و بر مگیرده داخل من که اونجا وایساده بودم یهو یه نفرقد بلندبایه منقل میاد سمتم من خم میکشم پایه منقل میخوره به سرم دوباره یه چیز دیگ میخوره به سرم ول دیگ متوجه نشدم چی بود همین طور گیج و منگ میرم بیرون و دم در تو گوشه میوفتم پسر عمم جوری که نگرانم میاد سمتوم و در حین که میپرسه حالم خوبه از حال میرم و یهو از خواب بیدار شدم(قبلا یه رابطه بین منو پسر عمم بود که من قبول نکردم رابطمون تبدیل به رابطه واقعی بشه پس از اون موقع از هم بی خبریم یجوری و دوریم و قبلن چند بار خواب دیدم که از دستم ناراحته و همش جوری بهم زل زده که انگار عصبانیه و خیلی دلخوره )ولی الان برا بار دوم اینطوری میبینم که انگار منو میبخشه ممنون از تعبیر که میکنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام احتمالا افعال یا حرف هایی زدین که انرژی منفی و حالت های آشوبناک برای شما ایشون پیش اومده

  113. ساحلساحلsays:

    سلام من خواب دیدم پسری که دوستش دارم و تو واقعیت رابطمون یکم سرد شده به خاطر یه سری اختلاف اومده بود که ازم عذر خواهی کنه و از دلم در بیاره و باهام حرف زدو از دلم دراورد و منم قبول کردم و باهم اشتی کردیم و انگار جفتمون حس خوبی داشتیم و دوباره بهم علاقه مند شدیم ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواهان این که این سردی از بین بره

  114. SaeidSaeidsays:

    سلام من خواب دیدم که توی اتوبوس نشستم بعد معشوق سابقم که الان همدیگه رو میبینیم ولی قهر هستیم اومده و داره با روی خوش به من یه چیزی تعارف میکنه ولی من باهاش سرد برخورد کردم و چیزی برنداشتم. اونم با ناراحتی گف بیا مشکلمون رو حل کنیم که من بازم قبول نکردم و خودمو زدم به اون راه که ما اصلا مشکلی با هم نداریم. بعدش قهر کرد و از دور با حسرت داشت به پسری که الان دوسش داره نگاه میکرد. بعد من رفتم پیشش و بهش گفتم که مشکل ما همینه.... میشه تعبیر کنین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باپیچیدگی این رابطه و لطمه خوردن احساس هردوی شما اشاره داره و اینکه نیاز به زمان دارین فعلا زندگی خودتون رو داشته باشین

  115. مهدیسمهدیسsays:

    سلام خسته نباشید من مجردم و ی دوستی دارم ک در واقعیت باهاش قهرم و نزدیک ۳ سال هست همدیگرو ندیدیم و با هم حرف نزدیم درحالی ک قبل اینک قهر کنیم خیلی صمیمی بودیم و مث دوتا خواهر بودیم ولی دیشب خواب دیدم ک اومده یجایی ک من احساس میکنم مدرسس و باهم دوست شدیم و کلی بغل کردیم همدیگرو میشه بگید تعبیرش چیه؟این چندمین باریه ک اینجور خوابی رو میبینم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس ارتباط شما باهم خوب میشه

  116. mahdimahdisays:

    من به دفعات زیاد این خواب رو دیدم هم قبلا بوده و هم الان و اصلا به اون موضوع فکر نمیکردم و حتی فراموشم شده بوده ولی بازم خواب رو میدیدم خواب میبینم که یکی از اقوام که در بیداری با من قهر است ، در خواب خودش با من اشتی میکند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر کینه و کدورتی است که بین شما و دیگران است

  117. شادیشادیsays:

    سلام من خواب دیدم کسی که دوسش داشتم اومده بودتوی اتاقم دزدکی و از من معذرت خواهی میکردو میگفت که ببخشمشو به فرصت جبران بدم و من سعی میکردم بهش بی محلی کنم و ته دلم دوس داشتم بهم پیشنهاد ازدواج بده بعد ببخشمشش اما اون ففقط معذرت خواهی میکرد. بابام خونه بود و میترسیدم بیاد تو اتاقم و به محض اینکه بابام رفت من نتونستم دیگه خودمو کنترل کنم بغلش کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اشنایی های جدیدی در زندگی برایتان رخ خواهد

  118. ••••••••says:

    سلام خسته نباشید من با شوهرم قهرم و‌ خونه پدرم هستم خواب دیدم رفتم خونمون شوهرم که اومد خونه من خودمو به خواب زدم وقنی دید خونه ام لباساشو در آورد می خواست رابطه برقرار کنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس به تمایل ایشون برای بازگشت شما اشاره داره

  119. پریساپریساsays:

    سلام با همسرم حدود 9 ماهه قهریم و گذاشته رفته و خونشون رو عوض کردن و من ندیدم دیشب تو خواب دیدم که من و مامانم رفتیم خونه جدید همسرم و سفره باز کردن و مادرشوهرم با تلفن حرف میزنه و جواب سلام نمیده ولی خواهرشوهر و همسرم سلام میکنن و بعد پدر شوهرم میاد خوشحال میشه و یه عالمه برای ما غذا درس کردن که بعد مدتی من رفتم خونشون و سفره زمین پهن و آماده بود این تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به مشملات و اختلافی که هست اشاره داره انشاالله حل میشه

  120. ریحانهریحانهsays:

    سلام من و شوهرم قهریم باهم و دور از هم زندگی می کنیم. خواب دیدم رفتم خونه مادر شوهرم اونجا هم با شوهرم سرسنگین هستیم مادرشوهرم کلی غذا تو دیگ های بزرگ‌ پخته بود سوپ برنج قورمه سبزی اما فقط خودشون با ما و دو تا دخترش بودند بقیه بچه ها تو‌جمع نبودن بعد خودمو و شوهرمو تو‌ خونه خودمون دیدم خونمون قشنگ در شده بود تختمون جمع شده بود یه کمد خوشگل هم خونمون بود ولی میخواستم بگم چون سلیقه من نیست نمی‌خوام بعد شوهرم لباساسو در آورده بود‌می خواست رابطه داشته باشیم گفت برم‌ اتاق که در رو زدن برادرم بود که با شوهرم درگیر شد بعد دوباره فقط خودم وخودش بودیم باز گفت بریم رابطه داشته باشیم که من گفتم من باید اول برم حموم به خودم برسم بعد که شوهرم عصبانی شد گفت هر کاری می خوای بکنی تا ساعت دو تمومش کن منم گفتم باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام زندگی و دنیا ارزش کدورت را ندارد کاری نکنید که باعث پشیمانی و اندوهتان شود

  121. نیلوفرنیلوفرsays:

    سلام وقت بخیر من حدود یک سال است که به دلیل اختلافات خیلی شدید با نهایت دلخوری و کینه از همسرم جدا زندگی میکنم. و با توجه به اتفاقاتی که بین ما رخ داد عملا غیر ممکن است به زندگی بازگردم اما الان چندماهی است که مکررا یک خواب با یک مضمون رادر شکل های مختلف میبینم. مضمون کلی خواب هان این است که خانواده هایمان در حال چیدن منزل و اماده کردن منزل ما هستند و ما مجددا قرار است زندگی کنیم. و یا گاه فقط خواب میبینم که داریم مجدد زندگی می کنیم. این خواب ها به شدت آرامشم را بهم میریزد آیل تعبیر خاصی دارند یا چون اکثرا با کینه و نفرت در ذهنم مرور می شوند خواب مببینم. ( ضمن اینکه دورادور اطلاع دارم که همسرم من تمایلی به بازگشت ندرد و با شخص دیگری رابطه آغاز کرده است).

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید کینه و کدورت ها را رد زندگی با دیگران کنار بگذارید

  122. نگارنگارsays:

    سلام روز خوش من با همسرم قهر هستم و مدتیه ندیدمش.دیشب خواب دیدم اومده منزل پدرم و به پای پدر و مادرم افتاده و سرافکنده و پشیمان است.اما من رفتم و میگفتم نیاز به این کارها نیست.میشه تعبیرش رو بگید؟ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر کینه و کدورت هایی است که در بینتان است

  123. مجيدمجيدsays:

    سلام مدت كوتاهي كه با دوست دخترم كات هستيم ديشب خواب ديدم آشتي كرديم و با هم بيرونيم و درب يه مغازه اي هم رفتيم خريد البته ما داستانمون خيلي جدي بود خواستگاري رفتم يه سري شرايط سختي وجود داشت واي بد تر از اونا فشارايخانوادهامون بود ممنون ميشم تعبير كننين

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در مقابله با مشکلات کمی واقع نگرتر باشید

  124. هانیههانیهsays:

    سلام من چندسالی ایست که بادوستم قهرم ودوستم اومده خونه ما وسعی داره بامن آشتی کنه ودوست داشت تو خواب به من بگه بابرادرم ازدواج کن وهمچنین دوست داشت من شاغل باشم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دلشان برایتان تنگ شده

  125. علی علیزادهعلی علیزادهsays:

    با سلام خواب دیدم با یکی از اقوام که قهر هستیم دم در بیمارستان هستیم من داشتم توی گوشیم دنبال شماره یه کسی میگشتم که جلو اومد و باهام حرف زد منم کمی خوشحال شدم که حرف زدیم .ظاهرا یکی از اقواممون بیمارستان بود.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام یکی از اقوامتون به فکرتون هستن

  126. HanaHanasays:

    سلام من خواب دیدم که با دوست قدیمی که خودم باهش در واقعیت قهر کردم تلاش می کنم که دوست بشم درحالی که در واقعیت چنین نیست ودوست ندارم باهاش آشتی کنم ودر آخر درخوابم تلاش اول باعث شد که خانواده اش قبول نکن بعدش قبول کردن ودوباره باهم دوست شدیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اختلافتون حل میشه

  127. نگین جوانمردینگین جوانمردیsays:

    سلام من خواب دیدم با یکی از دوستام که خبری ازش ندارم رفتیم کوه همه جا سبز بود رفتیم کنار یه حوضچه آب نشستیم بعد پسرداییم که عاشقش هسم آمد وسط ما نشست همش به اون توجه می‌کرد بعد ماهی خاکستری به مشکی تواب بود پامو نیش نیش میزد بعد از پسرداییم کمک خواستم توجه ای نکرد خودم آمدم از آب بیرون چند پیشم خواب دیدم با دوست دختر قبلیش ک از اقوام هس من باهاش قهرم رفتم معذرت خواهی میکنم و آشتی کردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در اتفاق و شرایط مساعدی ناراحتی کوچکی را بخاطر سو تفاهم و یا حسی قدیمی تجربه می کنید

  128. شیداشیداsays:

    سلام من امروز نزدیک صبح خواب دیدم با دوستی که چند ماه است با او قهرم، آشتی کرده ام.البته من خود صحنه آشتی را ندیدم فقط دیدم که مثل گذشته با هم حرف میزنیم. ولی او رفتارش همان گونه بود که من به خاطرش قهر کرده بودم یعنی هیچ تغییری در رفتارش نبود که بخواهد باعث شود که دوباره با او دوست شوم.

  129. مصطفی بیگیمصطفی بیگیsays:

    باعرض سلام بنده با همسرم ۸ماه میشه قهر هستیم و جدا زندگی میکنیم تو خواب دیدم تو منزل پدر خانمم هستیم و تمام فامیلا هستن و با همه احوالپرسی میکنم و از من معذرت میخوان منم معذرت میخوام و باهمسرم آشتی میکنیم البته سر سفره حین غذا خوردن بودیم با سپاس از پاسختون

  130. لالهلالهsays:

    سلام. من شب گذشته خواب دیدم تو خونمون اجنه هست و منو میترسونه. و به خانواده امم گفتم و همیشه شب و تاریکی بود تو خواب. و ترسوندن من توسط ارواح. مثلا سایه دو دست رو میدیدم تو دیوار که با دستاش ادا در میاورد. خلاصه خوابم پر از وحشت و ترس بود. و خانواده امم سعی در کمک به من داشتن. یعنی فهمیده بودیم خونمون اجنه داره و میخواستیم به یه جن گیر یا کسی که تو کاره دعا هست مراجعه کنیم.من اینو بگم که من به دعا اعتقاد ندارم و دنبال این کارا نیستم ولی خواهری دارم که شدیدا معتقده و دنبالش هست خوابم ترسناک بود با اینکه روز خوبی داشتم قبلش و بدون فکر و استرس خوابیدم. لطفا پاسخمو بدین من گاهی از این خواب ها میبینم

  131. علی میراحمدیعلی میراحمدیsays:

    سلام من با ی دوستی ک قبلا روابط نزدیکی داشتم قهر بودم ولی ازش حلالیت گرفتم تو خواب دیدم زنگ زد و معذرت خواهی کرد گفت معذرت میخوام ک اونروز در و برات باز نکردم

  132. m.mm.msays:

    سلام من خواب دیدم با یکی از دوستام که در واقعیت با هم چند ماهی هست قهریم،آشتی کردیم و با هم مثل سابق خیلی صمیمی شدیم و کلی بغل و روبوسی و اینا،البته من یک بار خواستم در واقعیت آشتی کنم باهاش ولی خیلی بد برخورد کرد،تعبیر این خواب چی هست؟

  133. رنجبررنجبرsays:

    سلام با دوستم و خواهرشون سالهاس که قهریم و رابطه نداریم دیشب خواب دیدم دو تایی اومدن منو از خواب بیدار کردن که پاشو اومدیم بهت سر بزنیم و من دلخور ازشون با حالت قهر جدا میشم و نمی خوام باهاشون صحبت کنم میشه لطفا تعبیرشو بهم بگید

  134. شیوا محمدیشیوا محمدیsays:

    سلام شبتون بخیر. من نزدیک اذان صبح خواب دیدم که در یک مسجد هستم و مراسم یکی از اقوام هست و پدرم که در واقعیت چند روزی است که سر موضوعی با او قهر هستم امد داخل مسجد و سمت من امد و گفت بیا اشتی کنیم و من او را در اغوش گرفتم.تعبیرش چیست؟ ممنونم

  135. علی فلاحعلی فلاحsays:

    سلام من با دوستم قدیم که حدود ۱۲ سال است که باهم رفیق بودیم به خاطر مسائلی شیش ماه است که باهم قهریم.بعد از این مدت خواب دیدم که باهم آشتی کردیم و باهم صمیمی هستیم. تعبیر این خواب چیه؟

  136. شیماشیماsays:

    سلام من چندماهی که با بهترین دوستم قهرم یعنی اخرین دیدار ما بسیار بد گذشت و او به من خیلی بی احترامی کرد من ازش متنفرم ولی حدود شیش یا هفت باره که خواب میبینم یا از من عذر خواهی میکنه و یا رابطمون خوب شده و من هر وقت این خواب رو میبینم که اون عذر خواهی میکنه توی خواب می بخشمش و ما رابطمون مثل قبل میشه یا وقتی که با دوست جدیدم صمیمی تر میشم خوابش رو میبینم که با هم اشتی کردیم واقعا نمیدونم دلیل این خواب ها چیه؟؟

  137. ملیکاملیکاsays:

    سلام ،مادرم می گفت خواب دیدبازن عموم که اصلا دل خوشی ازشون نداریم و با هم قهر هستیم و علت بی احترامی هاشون رو هم نمی دونیم حرف میزد انگار که اصلا با هم آشتی بودن ،می گفت توی خواب می دیدم که با پدرم کناره یک جاده نشستن و دختر عموم کنار پدر ومادرم خوابیده بود زن عموم می اید و کنار مادرم می نشیند ومی گویدچه قدر النگو ی زیادی داری چه قدر قشنگ هستن مادرم می گوید شعله پخش کن را هم دستم انداختم تا تعداد النگوهایم بیش تر به نظر برسد😂😂وبعد زن عموم می گوید که برای زن عموی دیگرم دو تا النگو خریده اند و او اصلا راضی نیست و می گوید کم است و زن عموم می گوید خب چه اشکالی دارد النگوهای من هم کم است بعد مادرم می گفت یک جعبه شیرینی در کنارش بوده که احساس می کرده آن را زن عمویم آورده است آن را تعارف می کند تا پدر وزن عمویم هم از آن بخورند

  138. ملیکاملیکاsays:

    سلام ،مادرم می گفت خواب دیدبازن عموم که اصلا دل خوشی ازشون نداریم و با هم قهر هستیم و علت بی احترامی هاشون رو هم نمی دونیم حرف میزد انگار که اصلا با هم آشتی بودن ،می گفت توی خواب می دیدم که با پدرم کناره یک جاده نشستن و دختر عموم کنار پدر ومادرم خوابیده بود زن عموم می اید و کنار مادرم می نشیند ومی گویدچه قدر النگو ی زیادی داری چه قدر قشنگ هستن مادرم می گوید شعله پخش کن را هم دستم انداختم تا تعداد النگوهایم بیش تر به نظر برسد😂😂وبعد زن عموم می گوید که برای زن عموی دیگرم دو تا النگو خریده اند و او اصلا راضی نیست و می گوید کم است و زن عموم می گوید خب چه اشکالی دارد النگوهای من هم کم است بعد مادرم می گفت یک جعبه شیرینی در کنارش بوده که احساس می کرده آن را زن عمویم آورده است آن را تعارف می کند تا پدر وزن عمویم هم از آن بخورند

  139. سجادسجادsays:

    سلام خواب دیدم با خانواده همسرم توافق میکنم که زنم طلاق بدم و توافق هم انجام میشه ولی بعد از چند روز خانم بر میگرده خونه و همه چیز عادی میشه

  140. شهلا حسین علیفردشهلا حسین علیفردsays:

    من قرار بود با کسی نامزد کنم اما بهم خورد دیشب خواب دیدم اون پشیمون شده و دوستم داره و میگه دوری از من براش سخته و کنارش دراز کشیده بودم میگفت درسته قبل اینکه نامزد کنیم جداشدیم اما به خب مگه چیه همه دعوا میکنن و میگفت به من عادت کرده و ازش دور نشم دیگه تو خواب حال هردومون خیلی خوب بود خوشحال بودیم لطفا بگید تعبیرش چیه ؟؟ممکنه از فکر زیاد باشه؟؟ من دوسش دارم واقعا

  141. آریاناآریاناsays:

    سلام من مادر و پدرم یک سری مشکلات با هم دارند که از نظر من حل شدنش کار آسانی نیست من دیشب خواب دیدم آنها با هم آشتی کردن و خیلی هم با هم خوبند تعبیرش چیه آیا احتمال آشتی کردنشون تو واقعیت هم وجود داره لطفا هر چقدر هم که تعبیر خوابم بد بود صادقانه بهم بگید.

  142. ناشناسناشناسsays:

    سلام من از وقتی ازدواج کردم دو بار مادر شوهرم دیدم اونا با ازدواج من مخالف بودن دیشب خواب دیدم با مادر شوهرم حرف میزدم باهام خوب شده بودن تعبیرش چیه

  143. FFsays:

    سلام من خواب دیدم شوهرم باهام آشتی کرده وبهم پیشنهاد کرد روز دختر بریم یه جایی یادم نیست کجا میخواستیم بریم میخواستم بدونم تعبیرش چیه؟ یعنی بهم فکر میکرده؟

  144. فاطمهفاطمهsays:

    سلام .خواب دیدم که همسرم با مادرم احوال پرسی وآشتی وبغل کرده که میگه مادر مرا ببخش معنی تعبیر خواب چیست

  145. RoyaRoyasays:

    با سلام ممنون از توجهتون من خواب دیدم با نامزدم که در حال حاضر سه ماهه قهریم رفتیم خرید شلوار و باهم خیلی عادی و مثل همیشه برخورد میکنیم پ حرف میزنیم تو این یه ماه چندین بار این خواب رو میبینم

  146. Royaaaa.aRoyaaaa.asays:

    سلام خانوم هراتي من خواب ميبينم كه با شوهرم كه الان تو مرحله طلاقيم اومده باهم بيرونيم و ميگيم و ميخنديم و تو خواب با خودم ميگم ما كه قهر بود چطوري اشتي كرديم !تو ماشين ميريم گردش و اون مثل هميشه برخورد ميكنه و باهام خوبه ممنون ميشم تعبيرشو بفرماييد

  147. ZzzzzzzZzzzzzzsays:

    سلام من تو خواب دیدم که با یکی از رفیقام آشتی کردم و در حال حاضر قهریم و خیلی هم دوسش دارم ولی اون نمیخواد باهام دوست شه تو خواب باهم آشتی کردیم و مامانش اومد با مامانم نشست چهار نفر بودیم بعد انقدر خندیدیم انقدر خندیم تعبیرش چیه؟

  148. فتانهفتانهsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم (با کسی که‌ تو واقعیت قهر نیستم ) قهر هستیم ولی بلافاصله ایشون امدند و‌شروع کردن با من حرف زدن لبخند و سوال پرسیدن و اشتی کردیم تعبیرش چیه

  149. سمیهسمیهsays:

    سلام ،ممنون از اینکه وقت میذارین و پاسخ سوالاتمونو میدین. من دیشب خواب دیدم ک با همسرم ک الان و در واقعیت باهم قهر هستیم و درحال جدایی هستیم ولی در خواب دیدم ک برگشتم خونم و یه خونه ی خیلی بزرگ ک خونه ی جدید من بود انگار ولی از ته دل خوشحال نبودم و اون خونه رو تمیز میکردم همه جا کلا رو وسیله ها خاک نشسته بود و باخودم میگفتم تو این مدت ک نبودم ببین چ وضعی شده خونه بعد شوهرمم اصلا تو خوابم نبود ،ولی خواهر شوهرمو برادر شوهرم بودن و دیدم با یه جاریم ک قهرهستیم و الان بارداره از خواهر شوهرم پرسیدم بچش چیه و اون گفت ک پسره بچش بنظرتون تعبیر این خواب من چیه ؟ممنون از اینکه جواب میدین ...

  150. سلیمانیسلیمانیsays:

    باسلام و درود ،ممنون از اینکه وقت میذارین و پاسخگو هستین. من چند شب پیش خواب دیدم با شوهرم ک الان اختلاف داریم و داریم جدا میشیم یه جا هستیم ک کل اقوام من و اون اونجا بودن و من جلوی فامیلا دستامو بلند میکنم و نفرین میکنم شوهرمو میگم خدا ازتون نگذره ک منو بدبخت کردین و چیزای دیگه خیلی گریه میکردم وناراحت بودم و فقط ناله میکردم و اونام توجهی به من نداشتن ،تعبیر این خواب من چی میشه ؟مچکرم از پاسخگوییتون...

  151. قلب پاره شدهقلب پاره شدهsays:

    سلام 12 سال قبل من و نامزدم جدا شده بودیم چند تا زن باعث جدایی ما شده بودند. دیروز خواب نامزدم و مادرش دیدم.مادر نام زدم خیلی ناراحت بود.یادم نیست من گفتم یا مادر نامزدم هدیه هایی که نامزدم برای من فرستاده بود مادرش نذاشت به دست من برسد. نامزدم با خوشحالی طرف من آمد هر جا می رفتم همراهم بود.در خواب حس کردم قصد ازدواج کردن با من دارد.حس خیلی عالی داشتم آرامش امنیت داشتم. از خواب بیدار شدم حال عالی دارم.حس می کنم باهم ازدواج می کنیم. دقیق نمی تونم تعبیر خواب متوجه بشم. بی زحمت جواب تعبیر خواب برای من ایمیل کنید. سپاسگزارم عاقبت بخیر بشید.

  152. امیرحسینامیرحسینsays:

    سلام. ببخشید من قبلا یه رفیق داشتم که خیلی با هم صمیمی بودیم و با هم مثل داداش بودیم.اما یه مدت قبل بهم بدجور خیانت کرده بود و رفاقتمون تموم شد و منم سر اون ماجرا بدجوری داغون شده بودم.ولی دیشب تو خواب دیدم که به هم دست دادیم و همدیگرو با تمام وجود و علاقه بغل کرده بودیم(آنقدر با تمام وجود و عشق و علاقه بود که احساس کردم تو دنیای واقعی داریم همو بغل میکنیم) و آشتی هم کردیم و تو همون مدت کم با هم صمیمی شدیم.تو خواب باباش رو هم دیده بودم که اونم باهام گرم گرفت و همچنین ماشینشون رو هم عوض کرده بودن.(البته این رو بگم که خیانتش مال ۸ ماه پیش هست و اینکه ۶ ماه هم هست اصلا همدیگرو از دور هم ندیدبم)

  153. مریم صادقیلرمریم صادقیلرsays:

    سلام من دیشب تو خوابم دیدم با دوستم که تو مدرس ازش بدم میومد و خیلی حسود بود آشتی کردم و با هم به مدرسه می رویم معنیش چیه؟؟؟

  154. مریم صادقیلرمریم صادقیلرsays:

    سلام من دیشب تو خوابم دیدم با دوستم که تو مدرسه ازش بدم میومد و خیلی حسود بود آشتی کردم و با هم به مدرسه می رویم معنیش چیه؟؟؟

  155. معصومهمعصومهsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم خانواده دایی ام تمام دختردایی هام که نزدیک یکسال است باما قهرن درخیابان همدیگر را دیدیم و آنها پیش قدم شدند و با محبت تمام بامن و خواهرهایم روبوسی کردن و آشتی کردن ،بعد با یکی از دختردایی هایم که تازه عروس شده رفتیم خیاطی تالباسش را پرو کند خیاط مانتو سبز تن من را دید گفت این پارچه مخصوص دوخت چیزدیگرست خوب این مانتورا تمیز برایت دوخته است وبعد با دختر دایی رفتیم خونشون چون در واقعیت مادر شوهرش فوت شده رفتیم که فاتحه بخوانیم وبعد از آن من و همسرم باهم رفتیم پیش شخصی ( وجود خارجی ندارد در واقعیت) که مادرم گفت برین ازش حلالیت بگیرین برام ومن و همسرم رفتیم مغازش پیداکردیم و من خودم بهش معرفی کردم گفتم دختر فلانیم که سالها پیش ....او هم شناخت و باهوش رویی گفت تقصیر خودش بوده ولی فراموش کرده و ایرادی ندارد حلالش

  156. melodymelodysays:

    سلام وقت بخیر لطفا بهم جواب بدید من خواب دیدم با دوستی ک بهترین رفیقم بود با چندین سال رفاقت الان ازش متنفرم داریم چت میکنیم و باهم قرار میزاریم همو ببینیم قبلنم دوبار دیگ خچابشو دیده بودم الانم هفت هشت ماه از قطع رابطمون میگذره بهشم فکر نمیکنم ولی خوابشو دیدم معنیش چی‌میتونه باشه?

  157. علی نصیریعلی نصیریsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم نامزدم که از هم جدا شدیم با خوش روی اومدن کنارم و اشتی کردیم همون لحظه دارم خدارو شکر میکنم که برگشته، تو راه گوشی که واسش گرفتم کارتن اش رو میده بهم که واسش نگه دارم چند شب خواب اینطوری میبینم

  158. ابوالفضل ممیابوالفضل ممیsays:

    سلام ببخشید من با یک دوست دعوا شدیدی داشتم بعد از اون خیلی میومد ب خوابم چند باری مثل جن شد بهم حمله کرد ولی من فرار کردم من مدتیه با دوستانم همگی قهر هستم و همه مرتب به خوابم میان حتی اونایی ک باهاشون دوستم یکیشون ک باهاش قهرم اومد باهام حرف زد و عذرخواهی کرد توی خوابم اون دوستی ک باهاش قهرم حرف میزنه ولی من بی اعتنا هستم میاد نزدیکم باز من کاری باهاش ندارم کلا یه جورایی تو خواب از دستم ناراحتن بی اعتنا غمگین و حتی خشمگین هستند خسته شدم توی خوابم همه از اونا دور هستم میشه بگید ک علتش چیه کلافه شدم ب خدا

  159. مریم جلالیمریم جلالیsays:

    سلام خواب دیدیم یکی از دوستام که خیلی دوستش داشتم که در واقعیت بامن قهر کرده ودر خواب اومده بهم کادو میده ومیگه خیلی تورو دست دارم تعبیرش چی میشه مممونم

  160. سمیرا نیکوسمیرا نیکوsays:

    چند وقته خواب میبینم ک با همسرم ک چندین ماهه میخوام جدا بشم اشتی میکنم وقرار عروسی و اینا میذاریم

  161. عاطفه جوکارعاطفه جوکارsays:

    سلام خواب دیدم بازنی چندسال پیش دوست بودم ورفت امدداشتیم،تا فهمیدم حرف پشت سرم زده،باهاش قطع ارتباط کردم،خواب دیدم زنه بابچه اش توخیابون دارن میرن منم سریع اونو دیدم رفتم پیشش گفتم باید حرف بزنیم باخوشحالی امدرفتیم نشستیم من گفتم من عذرمیخام بیشتر حرفای پشت سرم نزدی یکی دیگه زده لبخندزدو باهم آشتی کردیم

  162. فرهاد کلهر لر ستانفرهاد کلهر لر ستانsays:

    با دوستم شش ساله قهرم بعد توخواب می دیدم باهاش دوستم خوش حال می شدم ولی او بامن توعالم اصلی قهر بود دوسه بارم بهش قمه کشیدم از کارم پشیمونم

  163. مریم مولاپورمریم مولاپورsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم با مادرشوهرم اشتی میکنم و میگویم فردا ولادت حضرت ابولفضل هست خوب شد ک اشتی کردیم البته من ۵ماهه رفت و امدندارم باهاشون بنابدلایلی اون با همسرم و بچم حرف میزنه ولی من نخاستم حرف بزنم تعبیرش چی میشه باهاش حرف بزنم به ضررم تموم نشه اگه پاپیش بزارم.بازم نمیخام ولی چون اسم حضرت ابولفضل اومد به احترام اسمش حرف میزنم

  164. م.صم.صsays:

    سلام من خواب دیدم با نامزدم که اختلاف داریم اومده خونمون ومن دارم موهامو شانه می کنم از موهام کاغذ های پیچیده شده میریزه که تو خواب میگم جادو کردن با اینا من و تعبیرش چی هست

  165. رومینا افشانیرومینا افشانیsays:

    سلام وقتتون بخیر باشه خواب دیدم با پسری ( خیلی وقت بودم فراموشش کرده بودم) که یه زمانی بهم ابراز علاقه کرده بود و بعدا جدا شدیم (چون یه واقعیت مهم رو ازم مخفی کرده بود.) توی یک رستوران بودیم. اون منو دید و از صندلی خودش بلند شد و اومد پیش من نشست. بعد گفت ازم ناراحتی؟ منو ببخش . من بخاطر اون دروغ تورو از دست دادم... میخوام الان جبران کنم و لطفا منو ببخش...بعد تو رستوران منو به غذاهای مختلف مهمون کرد ولی یادمه با اینکه خوشحال بودم کنارش هستم هیچی از غذاهایی که گرفته بود نخوردم...توی یه قسمتی از خوابمم مادرم ناراحت بود و بهم میگفت با این پسر نباید دوباره ارتباط داشته باشم... ممنون میشم این خوابم رو تعبیر بفرمایید لطفا

  166. ش.پش.پsays:

    سلام وقتتون بخیر خواب دیدم با کیس احساسیم که ۲ ماه کامل کات هستیم ، کنارمه و خیلی هم ژولیده اس،حالش بد میشه میبریمش بیمارستان اونجا هم خیلی حالت بد و ژولیده ایی بود همش هم تو بغل هم بودیم و بوسم میکرد و گفت ۳ روزه باهام کات کردی میخوای حالم خوب باشه ، که من میگم نه تو خودت این رفتارهارو نشون دادی و رفتی ، اخرش میگم بیا آشتی کنیم دیگه و اون قبول میکنه، امکان داره زحمت تعبیرشو بکشین ممنون میشم 🙏🙏🙏

  167. ایسیایسیsays:

    سلام .شوهرم با خانوادش قهر هستن باهم صحبت نمیکنن و تو خواب دید با من دعوا میکنه ک من بی اجازه با پدرم رفتم جایی با پدرمم دعوا میکنه بعد خانوادش جمع شدند رفتیم خونه اونا تعبیرش چی میتونه باشه؟

  168. ساحلساحلsays:

    سلام خواب دیدم که با دختر شوهر خواهر (که هی بهم تیکه مینداخت و اذیتم کرده و الانم باهاش قهر هستم) با او هی حرف میزنم و به من بی اعتنایی میکند(و با نامزد من هم قهر هستند و در تازگی آشتی کرده اند)و آشتی میکند

  169. مهدیمهدیsays:

    با سلام خواب دیدم که اقایی با همسرش رابطشون خوب شده و اقا گفت که کم کم همه چی داره خوب میشه و رابطتمون یکم الان بهتر شده .در واقعیت دلخوری و بحث بینشون هست و خانم بابت هر موضوعی بحپ و جدل میکنند تشکر میکنم تعبیر خواب را بفرمایید

  170. کیانا خدیوکیانا خدیوsays:

    من در واقعیت با دوستم قهرم مدت خیلی کم و در خواب دیدم که اومد یکم دعوا کرد بعد حرف زدیم دوست شدیم

  171. م.مم.مsays:

    با سلام چندین بار ک خواب میبینم با مادرشوهرم و خواهر شوهرها ک ارتباط نداریم و قهریم به خاطر اذیت هایی ک کردن آشتی کردم و براشون چیزی هم بردم برا آشتی تعبیرش چی میشه ممنونم

  172. N:SN:Ssays:

    سلام.من خواب دیدم که با همسرسابقم وچنتامشاور تواتاق هستیم میخوان بامامشاوره کنند ولی من میگم که ماطلاق گرفتیم دیگه مشاوره چه نیازه میگن طلاق شما درست نبوده من هی اصرارمیکنم نه نمیخوام بعدا مشاورا تصمیم میگیرن ماروتنها بزارن بعد همسرسابقم شروع میکنه حرفزدن که میخواد اشتی کنه منم تودلم راضیم ولی میگم نمخوام بعدمیزاره میره خیلی ناراحت میشم.تعبیرش چی هست یعنی دلش میخواد برگرده؟

  173. ف.مف.مsays:

    سلام من خواب دیدم دوستم ک سال های زیادیه باهاش قهرم وقتی که در اردویی من داشتم میوفتادم کمکم کرد که نیوفتم وبعدش اشتی کردیم تعبیرش چی میتونه باشه؟؟؟

  174. MortezaMortezasays:

    سلام. من خواب دیدم که با دوست دخترم که خیلی وقته باهم قهریم و ندیدیم همو داریم باهم ماهی میگیریم ولی هنوز مغروره و قبلش هم تو همون شب خواب دیدم که تو پاساژ با مادرش بود و اتفاقی دیدمش و باهم تو تاکسی هم مسیرشدیم و مادرش خیلی بامن گرم گرفته بود ممنون میشم تعبیرشو بگید

  175. ساراساراsays:

    سلام من دیشب یهو تو خواب دیدم خونه یه دوستی که چند ساله باهم قهریم هستیم اما خودش نبود بعد از جند لحظه خودش اومد وهمش میخواست بهم برسونه تو کارش باهام رقیب شده وموفق تعبیرش چیه؟

  176. میلادسعیدیمیلادسعیدیsays:

    سلام زن بامن قهرکرده ورفته میخاد طلاق بگیره مادرم دیشب خواب دیده که سواربراسب بوده وداشته میومده لطفا به من بگین تعبیراین خواب چیه

  177. ماهتیساماهتیساsays:

    من چند شب خواب میبینم با جاریم و برادر شوهرم که چندمدت پیش جروبحثمون شده بود تو خواب اونا با ما حرف میزنند و دوست دارن مث قبل باشند

  178. فاطمه حسینیفاطمه حسینیsays:

    من تو خواب دیدم که برادرم که الان به مدت ۱ماه هست که با هم قهریم و به خاطر جروبحث با خانمش و حر‌فای دروغی که برادرم گفته و اون از خانومش طرف داری کرده و در خواب دیدم که برادرم اومده خونه مادرم و ما رو میبوسه و بغل می‌کنه ولی ما هیچکدوم با زنش حرف نمی‌زنیم حتی اونم حرف میزنه ما جوابشو نمیدیم

  179. ملیکاملیکاsays:

    من دیشب خواب دیدم که خانم متاهلی که چندین ماه هست با هاشون قهر هستیم به داخل اتاقشون رفتم و ایشون با عصبانیت بهم گفتند من روی وسایلم حساسم این تعبیرش چی میشه؟

  180. نسیمنسیمsays:

    سلام من خواب دیدم ک برادر شوهرم بهم گفت من هم جای پدرت ازت درخواستی دارم که بیای خونمون.و من چون باهاش قهرم نمیخاستم باهاش آشتی کنم این در حالیه که تو واقعیت هم باهاشون هیچ ارتباطی ندارم و ازشون خیلی کینه دارم چون به شوهرم میگن زنتو طلاق بده.تعبیرش چیه؟

  181. علیعلیsays:

    خواب دیدم پدر عشقم باهام خوب برخورد کرده به چه معنی هست

  182. ممsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم خونه فردی ک دوسش دارم بعد اون اومد و خودش باهام اشتی کرد و اجازه نمیداد ک برم و بعدش من رفتم محل کارش بهم خیانت ورده بود یعنی چی؟

  183. FaezehFaezehsays:

    سلام وقتتون بخیر من حدودا نزدیکای صبح بود که خواب دیدم در مدرسه هستم و یکی از دوستان صمیمی ام که با هم خیلی مشکل داریم و حدود یک ماه هست که باهم قهریم میرم و در کلاس بغلش میکنم اما او خوشش نمی آید ولی بعد از چند ثانیه اونم منو بغل می‌کنه میشه تعبیر این خواب رو بگید

  184. هميلاهميلاsays:

    سلام و عرض ادب پدر و مادرم فوت شدن و منزل و اساس ايشون رو فروختيم و صاحب خانه جديد مشغول باز سازي منزل هستن خواب ديدم از روي دلتنگي براي پدر و مادرم رفتم داخل خانه كه در حالا بازسازي هست ديدم دو سيني خيلي بزرگ و نفيس از اساسيه به ديوار باقي مونده ، از در خارج شدم و با غم روي پله هاي منزل نشستم ، برادرم كه طي فوت پدرم اموال زيادي رو به ناحق صاحب شد و ما قطع رابطه هستيم اون طرف خيابون نشسته بود و من رو صدا كرد اما با بي ميلي و كمي بي ادبي در حالت برخورد كه نمياي اينجا و من جلوي مردم رعايت كردم و رفتم، رفتارش غير دوستانه و بي ادبانه بود اما نميخواست ديگران ببينن، كيفم رو گذاشتم پيشش دوباره رفتم نگاه اخر رو به خونه بابا بندازم و باز هم دو تا سيني بزرگ و گرانقيمت روي ديوار توجهم رو جلب كردو برگشتم ديدم كبفم رو انداخته تو خيابون و خودش هم بدون خداحافظي رفته و من مجددا دلشكسته شدم از اين كارش

  185. ......says:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم که با زندایی ام اشتی میکنم در بیرون بودیم و مادرم هم همراهم بود بعد به اون یه وسیله ای دادیم دقیقا یادن نمیاد چرا بعد زندایی ام خندید و پسر دایی های دوقلو ام رو به همراه داییم اورد و گفت بفرمایید اینم بچه ها ما با اون حدود سه سال هست قهریم و حتی مامانم رفت که مادربزرگم و زندایی ام رو اشتی بده ولی اون قبول نکرد دیشب هم من و هم مادرم این خواب رو دیدیم به نظرتون قراره اشتی کنیم؟

  186. سمانه عدلیسمانه عدلیsays:

    سلام من یک ماهی هست که با یکی از دوستای خیلی صمیمیم بحثم شد و اون قهر کرد و من هم دیگه برای منت کشی نرفتم دیشب خواب دیدم که پیش همیم و داریم با هم حرف میزنیم بعد بلند شدیم و راه رفتیم و من اسم مخفف‌شو که همیشه صدا میزدم صدا کردم و دستمو دور گردنش انداختم و گفتم اجی بیا با هم اشتی کنیم و اون هم قبول کرد به نظرتون الان باید برم و باهاش اشتی کنم؟

  187. علی معلی مsays:

    سلام همسرم بعد از فوت خواهرش با همه خانواده اش قطع رابطه و قهر کرد دیشب خواب دیدم همه خانواده اش خواهر مرحومه اش مادرش را آورده و زیر بغلش را گرفته دنبال همسرم هستند تا با هم صلح کنند ولی همسرم فاصله می‌گرفت و قبول نمی‌کرد که باهاشون صلح و اشتی کنه تعبیر لطفا فرمایید

  188. minaminasays:

    سلام خسته نباشید. من خواب دیدم خانواده‌ام رو جن تسخیر کرده و منو ازار میدن و من خیلی وحشت زده بودم. به خاطر همین منو فرستادن خونه‌ی همسایمون تا این مشکل حل بشه...وقتی که رفتم جلوی خونه دو تا از دوستام که در واقعیت باهاشون قهرم منو دیدن و چون گریه کرده بودم و آثار ترس توی چهرم بود و حال خوبی نداشتم اونا اومدن خیلی معمولی حالم رو پرسیدن که من یهو از هوش رفتم...وقتی هم که به هوش اومدم اونا کنارم بودن لطفا تعبیرش رو بهم بگین.

  189. نگیننگینsays:

    خواب دیدیم با همسرم که الان دوماه قهرم اشتی کردم داریم با هم حرف میزنیم ایا تعبیر داره یا نه

  190. علیرضا جولاییعلیرضا جولاییsays:

    سلام من همسرم قهر و نزدیک سه ماه خونه اقاش هست و من زیاد با خونه عموهاش و اینا رابطه ندارم و خواب دیدم زن عموش مرا نصیحت میکرد و میگفت هرچی بگن تو نپری بعد شوهرش بام صحبت کرد و گفت یواشتر صحبت کن با خونواده زنت و هرچی بگن قبول کن و بعدش خواستم ماشینم رو که تو خواب یک روز قبل روغن عوض کردم دوباره عوض کنم تا باز کردن یادم افتاد عوض کرده بودم و گفتم عوض نکنید.لطفا تعبیرش برام بگید

  191. هانیههانیهsays:

    سلام ما با زن داییم اینا قهریم بعد من خواب دیدم که مامانم رفته پیش شون و داره میگه و می خنده و یکی یکی دست بچه هاشون رو میگیره بهشون نگاه میکنه ؟! یعنی تعبیرش چی باشه میشه بگید لطفا!!!!!؟

  192. نازنین زهرانازنین زهراsays:

    سلام من مدت سه ماه هست ازکسی که عاشقش بودم جداشدم یعنی اومرا ترک کرده ولی در بسیاری مواقع خوابشو میبینم ورفتارخوبی باهام داره بنظرتون این خوابهاتعبیری داره یاخیر

  193. حسینحسینsays:

    سلام خواب دیدم با شوهر خواهرم که اکنون قهرهستم .پدرم واسطه آشتی شده ولی من قبول نمی کردم بعد پدرم شروع به پرتاب سنگهای کوچک متوسط و بزرگ از بالای کوه به سمت من می کرد.تعبیرش چیه

  194. هاناهاناsays:

    سلام وقت بخیر من ۲سال هست که باهمسرم زندگی نمیکنم طلاق نگرفتم ولی جدا هستیم و خودش و خانوادش اینقدر بدی کردن که با هم دشمن شدیم و من خواب دیدم که با همسرم اشتی کردم ولی مثل روح میمونم اصلا خوشحال نیستم وحتی حرف هم نمیزنم مثل اینکه لبام دوختن و خانواده ایشون در حالت گریه و عذرخواهی از مامانم هستن و میگن ما به بدیهای پسرمون پی بردیم و همش دستشون به اسمون دعا میکنن که ما باهم دوباره ازدواج کنیم حداقل به خاطر بچه دوباره به زندگی برگردیم ولی من و مامانم خیلی ناراحتیم میشه لطفا بگین تعبیرش چی میشه

  195. سعیده شایانسعیده شایانsays:

    سلام من خواب دیدم با همسرم که در واقعیت در مشکل و کشمکش و طلاقیم سر آوردن جهیزیم دعوا میکنم و درگیر میشم و داد میزنیم ولی آخر برای طلاق توافق میکنیم و سعی میکنیم با دوستی همه چیز رو تموم کنیم

  196. SetayeshSetayeshsays:

    با سلام و خسته نباشید من خواب دیدم که با یکی از دوستانم که دختر است و با هم همکلاسی هستیم ‌‌ . در آن خواب با هم دوست شده این و بسیار صمیمی هستیم و مانند قبل من اسم او را صدا میزنم و با هم بسیار صمیمی و خوب هستیم

  197. parinazparinazsays:

    سلام خسته نباشید، من نزدیک به یک ماهه که با یکی از دوستام که دوسال و نیمه با هم دوستیم قهر کردم و تقصیر اون هم بود امروز برا اولین بار خواب دیدم که داره به یکی از کسایی که دوسش دارم اسیب میزنه و از راه دور فیلمشو برام میگرفت و میفرستاد و اخر خواب گفت چون با من اشتی نکردی منم به عزیزات اسیب میزنم (چون من هر بار حتی اگه تقصیر اون هم لود من پیش قدم میشدم ولی اون مغروره یکم) تعبیرش چیه؟!

  198. محمدمهدیمحمدمهدیsays:

    سلام. من ۱۶ سالمه و با دختر خالم که دو سال ازم کوچیکتره رابطه خیلی خوبی داشتم ولی الان باهم قهریم و من ازین بابت خیلی ناراحتمو دائما تو فکرشم. برای دومین بار خوابشو دیدم که اومده خونمون و من اتفاقایی که افتاد رو براش تعریف کردم و ازش عذرخواهی کردم بعدشم باهم آشتی کردیم و همو بغل کردیم. تعبیرش چیه؟

  199. میلاد یوسفیمیلاد یوسفیsays:

    سلام من یه خواهر دارم ک نه از پدر خواهریم نه از برادر قبلنا با هم خوب بودیم تا اینکه ی شب خ نشون خواب بودم رفتم بغلش بوسش کردم از اون روز منو از همه جا بلاک کرده ومن خیلی پشیمونم پریشب خواب دیم ک اومده خونمون و خیلی باهم خوبیم تعبیرش چیه

  200. مریم مختاریمریم مختاریsays:

    خواب دیدم که با دوست که خیلی وقت هست ارتباطی ندارم و باهم قهر هستیم آشتی کردیم و من اونو بغل کردم و همو بوسیدیم ...خیلی دلم براش تنگ شده کاش واقعیت داشت♡ :(

  201. اینازاینازsays:

    سلام.من با یکی از دوستام که حدود 1 ماهه با هم قهریم، من تازه باهاش دوست شدمو و خیلیی بهش وابستم و الان دارم اذیت میشم و اون فقط بخاطر اینکه من حالشو نپرسیدم ببینم کرونا داره یا نه دلمو شکست، بگذریم.... خواب دیدم اومده خونمون و دم در نشسته ولی من نمیدونستم که اومده بخاطر همین وقتی دیدمش تعجب کردم.... چند ثانیه ای بهم زل زدیم. اخرش من رفتم تو کوچه که تراکتور و ماشین سنگین بود. صدام کرد من وایسادم ولی برنگشتم،گفت نرو خطر داره، هیچی نگفتم و رفتم، دوید سمتم، گفت وایسا خطر داره، گفتم مهم نیس، ولی من فقط میخواستم اذیتش کنم، و بعد از چند قدم برگشتم، گفت سکتم دادی، خندیدم،بعدش با هم گفتیم میتونم بغلت کنم، بعد همو بغل کردیم، اهان اینم بگم که توی کلاس مجازی باهاش دوست شدم و توی مدرسمه، و تاخالا ندیدمش، یعنی قرار بود یه روز باهم بریم بیرون که دو روز قبلش اینجوری قهر کرد. حالا تعبیر خوابم چیه؟!!

  202. AAsays:

    سلام من خواب دیدم خونع ی خوانوادگی شخصی ک دوسش دارم رفتم ک حدود ی سالو نیمع با هم کات کردیم و اولش با هم دعوا کردیمو بهم محل نمیزاشت ولی بعدش با هم اشتی کردیم تعبیری دارع؟

  203. نیلانیلاsays:

    سلام با همسرم چند روزه قهریم و من چند بار خواستم آشتی کنم و ایشون کینه ورزید دیشب طبق معمول در اتاق خوابیده بودم یهو صداشو شنیدم که با جملات مخبت آمیز به سمتم میاد انقدر واضح بود که وقتی به سختی سرمو برگردوندم سمت در اتاق و دیدم بستست فهمیدم خواب بوده.(یعنی در این حد خواب واضح بود)میشه تعبیرشو بفرمایید؟

  204. جعفر معصومیجعفر معصومیsays:

    سلام و خسته نباشید مادرم و زنداییم ک مدتهاس مشکل ریشه داری با هم دارند و من با هردوی آنها ارتباط خوبی دارم چنبار سعی کرد میانجیگر آشتی باشم ولی موفق نشدم باتوجه به عمق مشکل خواب دیدم مادرم که بسیار کینه دوز است برای آشتی به سمت زنداییم میرود که و زنداییم درخواست او رو رد میکنه و منجر به درگیری لفظی میشود تعبیر این خواب چی میشه ممنونم از سایت خوبتون

  205. ملکهملکهsays:

    سلام من خواب عشقم رو وقتی میبینم بیشتر اوقات خواب میبینم که رفتم خونشون بعد مامانش اینقدر غر میزنه ک قهر میکنه میره داخل اتاق منم میرم دنبالش اونم میگه برو بیرون توهم حوصله ندارم منم میرم پیش داداشاش میشینم میشه بگید تعبیرش چی هست؟

  206. ناشناسناشناسsays:

    سلام . با همسرم دو سه هفتس قهریم ولی جدا زندگی نمیکنیم . خواب دیدم اومد من و بوسید و گفت دلم برات تنگ شده بود و بغلم کرد میشه تعبیرش رو بگید

  207. ........says:

    سلام من با یکی از اقوام قهرم و از دستش به دلایلی ناراحتم در صورتی که تا دو سال پیش بعترین دوستا برای هم بودیم دلم نمیخواد این قهر بیشتر کش پیدا کنه اما ازش کینه به دل دارد توی خوابم دیدم که خیلی مشتاقه باهام دوست بشه و یه جورایی خودشو به هر دری میزنه به نظر شما معنیه خواب من چیه؟

  208. MaryamMaryamsays:

    سلام خسته نباشید، الان ۵ماهه باشوهرم جداازهم زندگی میکنیم واختلاف شدیدی هم داریم کارمون الان افتاده دادگاه،باعثش هم زن اولش وبچه هاش هستن.،خواب دیدم خواهرشوهربزرگترم باحالت ناراحتی وپشیمانی اومده خونه مامانم ایناخیلی هم ناراحت بوداماباحالت شرمندگی هیچی هم نمی تونست بگه فقط گریه میکردومیگفت خدااون زن رولعنت کنه اومدزندگیتونوبهم ریخت،بعدش شوهرخواهرشوهرکوچیکه باچندنفراومدن براوساطت که من برگردم خونم،این دادمادشونم خیلی بهم احترام میذاشت

  209. MonaMonasays:

    سلام خسته نباشید، الان ۵ماهه باشوهرم جداازهم زندگی میکنیم واختلاف شدیدی هم داریم کارمون الان افتاده دادگاه،باعثش هم زن اولش وبچه هاش هستن.،خواب دیدم خواهرشوهربزرگترم باحالت ناراحتی وپشیمانی اومده خونه مامانم ایناخیلی هم ناراحت بوداماباحالت شرمندگی هیچی هم نمی تونست بگه فقط گریه میکردومیگفت خدااون زن رولعنت کنه اومدزندگیتونوبهم ریخت،بعدش شوهرخواهرشوهرکوچیکه باچندنفراومدن براوساطت که من برگردم خونم،این دادمادشونم خیلی بهم احترام میذاشت

  210. khatere  joonkhatere joonsays:

    سلام امیدوارم حالتون خوب باشه. راستش من بعد از نماز صبح خواب دیدم پسر خاله ام که خیلی دوستش دارم البته(به خاطر دلایلی در واقعیت با هم قهریم.) دیدم رو پله های خونه ی مادربزرگم میگرم دستشو و بهش میگم دوستش دارم و با هم روی پله میشینیم و چند تا از اقواممون به ما نگاه میکنن و این خبر رو پخش میکنن این نشانه چیه؟ لطفا را تنمایی بفرمایید.

  211. رضا ارجمندرضا ارجمندsays:

    سلام وقت تون بخیر من دیشب خاب دیدم ک خانه شوهر خاله ام ب صرف شام دعوتیم در صورتی ک در واقعیت ی خصومت و دشمنی ایجاد شده ک قهر هستیم ما همه نشتیم و داریم غذا میخوریم شو هر خاله ام با تعجب ب ما نگاه میکند ما همینطور غذا میخوردیم و کار خودمان را میکردیم اصلا هیچ توجه یی ب او نمیکردیم حتی خاله ام هم هیچ توجهی نکرد. بعد از خاب بلند شدم.نشانه چیه ؟

  212. مجید رضائیمجید رضائیsays:

    سلام خواب دیدم که با پدر بزرگم که قهر هستم و ایشان دو سال است که فوت کرده اند مطابق هر سال دیگ نذری بر پا کرده ایم و در خواب هنگام هم زدن دیگ به سمتش میروم و بغلش میکنم و گریه میکنم ، در خواب باهاش اشتی کردم بعدم پایش را بوسیدم ، ممنون میشم راهنمایی کنید

  213. sanazsanazsays:

    سلام خسته نباشید.. راستش من الان نزدیک 2 ساله که مدام دارم خواب میبینم با یکی از دوستای قدیمیم که خییلی بد از هم جدا شدیم و بهم حتی تهمت زد دوباره دوست شدیم و من رفتم خونشون و تصمیگرفتیم که اتفاقات گذشته رو فراموش کنیم و به اشتباهاتمون پی بردیم..من توی واقعیت خییلی از این موضوع زخم خوردم چون دوستام و خاطراتشون رو نمیتونم یا سخت میتونم فراموش کنم.. و توی خوابم آرامش دارم که باهم آشتی کردیم و خیالم آسوده شده بود.. من این خواب رو دارم حداقل ماهی 1 بار و یا 2 بار میبینم.. تورو خدا بهم بگین چرا اینطوری میشه دیگه دارم ازیت میشم... شنیدم که اگه مداام یه همچین خوابی رو ببینی ینی اون طرف هم از رفتار های خودش پشیمونه و بهت فکر میکنه درسته؟؟؟ این برام خیلی مهمه 🙏🙏

  214. شایان غفوریشایان غفوریsays:

    سلام من یک خواهر ناتنی بزرگتر از خودم دارم که نه از مادر خواهربرادریم نه از پدر ک باهاش قهرم خواب دیدم ک تو اتاقم داشتم شلوارمو عوض میکردم ک اومد تو اتاق و باهم حرف زدیم و بعد از پنجره خونه باهم بیرونو نگاه کردیم بعد با ماشین یکی رفتیم یه جایی

  215. Nila azizyNila azizysays:

    سلام پدرم و خواهر ناتنی اش که در واقعیت قهر هستند در خواب دیدم که اول باهم بحث کردند اما بعد اشتی کردند آیا تعبیری دارد؟

  216. AmirAmirsays:

    من با دوستم (علی) از پیش دبستان تا کلاس هشتم باهم رفیق شیش بودیم سر ی موضوع کاملا بیهوده و باطل باهام قهره، اصلا فکرش رو نمیکردم!! خلاصه دیشب خواب دیدم باهاش رفتیم ی جایی شبیه به سفر ولی محیط اونحا شبیه بازی ویدیویی بود اونجا باهم اوکی بودیم و می خندیدیم الان حدود یک سال میشه باهام قهره و اینکه من دوست دارم باهاش آشتی کنم ولی غرورم نمیزاره تعبیر این خواب چیه؟

  217. علیرضا صنعتیعلیرضا صنعتیsays:

    سلام من خواب دیدم که با یکی از همکارام که بمدت ۶ الی ۷ ماه میباشد که قهر هستیم من توجهی به صورت و اکت ایشون ندارم ولی طرف کاملا عکس العمل های منو زیر نظر داره وزل میزنه بهم ودر خواب دیدم که داریم با همدیگه صحبت میکنیم ولی ایشون ظاهرا علاقه خاصی صحبت کردن بابنده رو داره و من رو وادار به صحبت کردن با خود میکنه مرسی ممنون اگر امکان داره تعبیر کنید

  218. علیرضا صنعتیعلیرضا صنعتیsays:

    سلام من خواب دیدم که با یکی از همکارام که بمدت ۶ الی ۷ ماه میباشد که قهر هستیم من توجهی به صورت و اکت ایشون ندارم ولی طرف کاملا عکس العمل های منو زیر نظر داره وزل میزنه بهم ودر خواب دیدم که داریم با همدیگه صحبت میکنیم ولی ایشون ظاهرا علاقه خاصی صحبت کردن بابنده رو داره و من رو وادار به صحبت کردن با خود میکنه مرسی ممنون اگر امکان داره تعبیر کنید

  219. آرام محسنیآرام محسنیsays:

    سلام من خواب دیدم که با دوست صمیمی قبلانم که در حال حاضر چند ماهی از قهرمان میگذرد و هنوز هم بعضی روزها او را در مدرسه میبینم اما هنوز هم قهریم.. آشتی کردم. اما در خواب میدیدم که او خسته شده بود از رفتار سرد من و گریه میکرد و من وقتی گریه اش را دیدم طاقت نیاوردم و بغلش کردم اون باورش نمیشد و آشتی کردیم. لطفا کمکم کنید من تعبیر واقعیشو نمیدونم🙂

  220. ناشناسناشناسsays:

    سلام درود بر شما.. دوروز پیش خواب دیدم با یکی از دوستای قدیمیم که نه باهاش قهرم نه آشتی توی خواب دیدار کردم و بعد اون به من یه بسته چیپس نصفه رو به من داد و منم ازش خوردم بعد با قیافه جدی سعی داشت تا یه کاری رو براش انجام بدم و منم داشتم کمکش میکردم.. میشه بگید معنی این خواب چیه؟من هنوز اونو خیلی دوست دارم ولی نمیتونم باهاش دوست باشم چون اون ازم خیلی دور شده و هرروزم توی مدرسه میبینمش..

  221. مریم محمدیمریم محمدیsays:

    من با این که نامزاد دارم تو خواب رویا دیدم که با پسر عموم چند ساله دشمن هستیم عروسی میکنم آبجیم زنش بود طلاق داده الان یه زن دیگه گرفته دوتا بچه هم داره بعد من خواب دیدم که باهاش عروسی میکنم به چی معناست ممنون میشم کمکم کنید

  222. علیرضا.معلیرضا.مsays:

    سلام من تو این هفته دوبار خواب دختری رو دیدم که ۱سالو ۱ماه باهم بودیم و من اونو دیوانه وار دوسش دارم والان ۸ماهی هستش که باهم قهریم و خواب اول این بود که داخل یه روستا هستیم برای تفریح که اون دختر و خانوادش میان و دختره به من حلقه میده و میگه که برگرد و من گریه میکردم و خواب دوم هم دیشب بود که این سری هم داخل شهر بودیم که دوباره اومدند و من با داداشش رفتیم صحبت کردیم و اومدیم آشتی کردیم و قرار شد که باهم ازدواج کنیم

  223. حسین صفریحسین صفریsays:

    من درخواب دیدم باهمسرم که قهرم درمجلس که خانه دیگری بود همه جمع بودن من شروع به گریه کردم و همسرم رو گرفتم گفتم من بدم میاد ازاین خانم که ایجاد هس شروع کردم به گریه خانمم خندید و گفت من تو رو بخشیدم ایراد نداره بریم بیرون من جایی کار دارم رفتم وارد خانه قدیمی شدم احساس میکردم خانه خودن هس ولی اونجا اجسام شروع به صدا درآوردن کردن و وسایل و پول خرد ها روی زمین میچرخید و یه خانم که احساس می‌کردم مستاجر ما خم چهره معلموی و روستایی داشت گفت نترس جن ها هستن و اومدم بیرون با همسرم رفتیم جای که گفت اونجا کمد و وسایل چوبی سفارش داده گفت چیزی میگم شوکه نشی اینا جهیزیه پدرم و من هست من برای پدرم زن میخواستم بگیرم برای خودم هم گفتم برای خودم هم جهیزیه بگیرم بعد اونجا لباس عوض کردن و شروع به رقص کرد چندتا خانم دیگر هم بودن که مثل خانم من انگار برای جشن آمده بودن

  224. حسین صفریحسین صفریsays:

    من درخواب دیدم باهمسرم که قهرم درمجلس که خانه دیگری بود همه جمع بودن من شروع به گریه کردم و همسرم رو گرفتم گفتم من بدم میاد ازاین خانم که ایجاد هس شروع کردم به گریه خانمم خندید و گفت من تو رو بخشیدم ایراد نداره بریم بیرون من جایی کار دارم رفتم وارد خانه قدیمی شدم احساس میکردم خانه خودن هس ولی اونجا اجسام شروع به صدا درآوردن کردن و وسایل و پول خرد ها روی زمین میچرخید و یه خانم که احساس می‌کردم مستاجر ما خم چهره معلموی و روستایی داشت گفت نترس جن ها هستن و اومدم بیرون با همسرم رفتیم جای که گفت اونجا کمد و وسایل چوبی سفارش داده گفت چیزی میگم شوکه نشی اینا جهیزیه پدرم و من هست من برای پدرم زن میخواستم بگیرم برای خودم هم گفتم برای خودم هم جهیزیه بگیرم بعد اونجا لباس عوض کردن و شروع به رقص کرد چندتا خانم دیگر هم بودن که مثل خانم من انگار برای جشن آمده بودن .تعبیرش چیست تشکر میکنم راهنمایی کنبد

  225. صابر صابریصابر صابریsays:

    ۵ساله بایکی از دوستام قهرم البته مشکل از طرف من بود ولی قهر از ایشون خیلی ازم تنفر زیادی داره...چندبار خواب دیدیم تو این ۵ ساله که باهم دوستیم حتی همین هفته قبل خواب دیدم باهم خوبیم و سوار موتور هستیم...میشه کمکم کنید

  226. ..says:

    سلام من دو شب متوالیه خواب میبینم که اول در مقابل چشمام یه مرده ای دفن میشه بعد منو یکی از فامیلامون که با هم قهریم میشینیم با هم حرف میزنیم و میگیم و میخندیم بی زحمت تعبیر این رو بهم بگید❤

  227. هادی شاعریهادی شاعریsays:

    من دوماه خورده که باهمسرم قهرم و خونه مادرم هستم بادرم خواب دید که همسرم به همراه پدر مادرش اومدن خونمون دنبال من ولی من گفتم این درست نمیشه وهمسرش گفت بیا خونهدمیبینی ومنو بخودشون بردن لطفا تعبیرشو بگید

  228. تیحسوسمسجوتیحسوسمسجوsays:

    سلام من امروز دوستمو تو خواب دیدم که تو واقعیت باهاش قهرم و اشتباه هم از من بوده تو خواب دیدم که رفتم خونشون و باهم آشتی کردیم بالاخره خیلی دوسش دارم . بعدش راجب مسئله ای که سرش قهر بودیم حرف زدیم و حل کردیم

  229. MahsaMahsasays:

    سلام یک دوستی داشتم که رابطه‌ی عاطفی بین ما خیلی قوی بود و همدیگر رو واقعا دوست داشتیمو هنوزم میدونم که داریم ولی خوب بنا ب دلایلی قهریم در حال حاضر دو سه ماهیه. بیشتر شبها خواب میبینم که با اینکه یکم با هم سرسنگین هستیم ولی اشتی کردیم. تعبیر داره این خواب؟

  230. Nazi hoseynyNazi hoseynysays:

    سلام من دیشب خواب دیدم با مادر و خواهر نامزد قبلیم ک الان با خودش فقط دوستم وازتباط دارم توی مکان قرار گرفتم انگار ک رفته بودم خونشون وبا مادرم خواهرش ک قبلا باشون دعوام شده بود اشتی کردمو خیلی خوب بودیم باهم و خانوادمم یعنی مادرمم بعد یکم اومد توی اون جمع وهمه باهم خیلی خوب بر خورد کردن میشع لطفاً کمکم کنید ؟؟؟؟؟

  231. حمیدرضا نوربخشحمیدرضا نوربخشsays:

    سلام.خواب دیدم پدرم متاسفانه باهام دشمن نشسته رو مبل و از من در خواست آشتی کزدن میکنه و میگه پدر بیا پیش من

  232. امیر بالوامیر بالوsays:

    سلام خسته نباشید. من خواب دیدم با برادر معشقوم که البته تا حدودی باهم قهر هستیم یجا وایساده توی یه جمعی خوش و بشی کردیم چیزی بهش دادم و تلاش میکردم باهاش حرف بزنم و عذرخاهی کنم امت حواسش نبود معنیش چی میتونه باشه؟

  233. منا محمدیمنا محمدیsays:

    سلام وقت بخیرمادرم درخواب قصدداشتی با خواهرشو داشت ممنونم

  234. رهارهاsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم یکی از دوستام که باهاش خیلی وقته قهرم بهم زنگ زده و میگه تقصیر خودت بوده و اینا حالا گذشته ها گذشته بهتره الان با این قضیه کنار بیای

  235. هیراد حامیهیراد حامیsays:

    سلام یکی از همکاران من که خانم هست خواب دیدن که با همسرشان که چند وقتی هست درگیر کارای دادگاه و طلاق هستند نزدیک محل زندگی مادرشان درحال زندگی هستند تعبیرش چی هست؟ ممنونم از شما

  236. AIDAAIDAsays:

    من خواب دیدم وقتی از مدرسه تعطیل شدم یکی از صمیمی ترین دوستام که ٧ سال باهم دوست بودیم رو دیدم رفتیم باهم رستوران و من کل اتفاق هایی که در روز واسم افتاد رو براش تعریف کردم بعد که از رستوران اومدیم بیرون فهمیدم اون دوست من نیست و من با یکی دیگه اونو اشتباه گرفته بودم. میشه لطفا بهم کمک کنید که تعبیرش و پیدا کنم 🙏

  237. دلارامدلارامsays:

    خواب دیدم پسری ک باهاش قهرم با فاصله کنارم خوابیده و بعد کم کم نزدیک اومد و دستش رو دور کمرم حلقه کرد منم خودمو از زیر دستش بیرون کشیدم

  238. ندانداsays:

    سلام دوست من چهارده روزه که ارتباطشو با من قطع کرده و ما اصلا با هم صحبت نکردیم،من چند شبه خواب ایشونو میبینم دیشبم خواب دیدم که منو بخشیده و میخواد که یه فرصت بده اشتباهمو جبران کنم تعبیرش چیه؟

  239. فاطیفاطیsays:

    سلام خانواده ما در بیداری با یک خانواده دیگه که قبلا خیلی صمیمی بودیم باهم مشکل دارن الان دو سال هست ارتباطی باهم نداریم یک زن شوهر هستند با چهار پنج بچه فامیل هستیم یعنی در حدی صمیمی بودیم که خانوادگی فقط باهم سفر میکردیم از همچی هم خبر داشتیم داعم خونه هم بودیم که مشکلاتی بین ما ب وجود اومد و بگذریم من پنج شبه دارم خاب این خانواده رو میبینم دیشب خاب دیده بودم که رفتیم خونشون پسرشون ک همسن منه با ذوق بهم نگاه میکنه و باهام حرف میزنه و پسر بزرگشون هم خیلی ذوق کرده و همینطور مادرشون یهو پدرم و پسرای اونها و پدرشون و برادرای خودم میرن استخر نمیدونم حمام بعدش اون زنه میاد با مامانم حرف میزنه مامانم صداشو ضبط میکنه نشونم میده میگم مامان نکن زشته میگه نه باید داشته باشم و دیگه بیدار شدم تعبیر چی میتونه باشه؟

  240. kkkkkkkksays:

    سلام من تو خواب دیدم که دوستی که تقریبا 7ماه پیش باهاش قهرم اومده خونمون و غذا میخورد دوستی که من میگم ساداته و هنوزم باهاش سر سنگینم دو روز پشت سر هم دارم خواب میبینم یکی شو گفتم یکی دیگش هم که خواب دیدم دارم باهاش قدم میزنم اگه میشه جواب سوال من رو بدید خیلی کنجکاوم🙏

  241. زهرازهراsays:

    سلام من و دوستم قهر هستیم در حالی ک کلا شماره ی من را پاک کرده و با هم مثل دو غریبه ایم دو شب پیش خواب دیدم توی خواب باهم قهر بودیم و با هم بد بودیم ولی دیشب خواب دیدم با هم آشتی کردیم و خوب شدیم واینا تعبیرش چیه

  242. زهرازهراsays:

    سلام. من خواب دیدم کسی که خیلی دوسش داشتم و باهاش صمیمی بودم به تازگی باهاش قهر کردم و ازش دور شدم توی خابم توجهش به شخصی که نسبت بهش حساس بودم بود و پیش اون اومده بود

  243. فرنازفرنازsays:

    ‌خواب دیدم همسرم که با برادرش قهر هستن البته بیشتر از طرف برادر قهر هستن فامیل ها جمع شدن و اون ها رو آشتی دادن و در صمیمیت با هم تو خواب صحبت کردن تعبیرش چیه ؟

  244. ..says:

    خیلی وقته با دوستم قهرم دیشب دیدمش با احترام‌ به هم‌ سلام کردیم ولی شبش خواب دیدم میخواد که آشتی نکنه و دوری میکرد. یعنی چی

  245. غلامرضا پرهامیغلامرضا پرهامیsays:

    سلام چندماه پیش خانمم رفته قهر خواب دیدم گل رز قرمز به ایشان دادم. تعبیرش چیه ؟

  246. غلامرضا پرهامیغلامرضا پرهامیsays:

    سلام چندماه پیش خانمم رفته قهر خواب دیدم گل رز قرمز به ایشان دادم.ولی قهر نبودیم تعبیرش چیه ؟

  247. ارشامارشامsays:

    سلام خسته نباشید من یه رفیق خیلییی نمک نشناس داشتم باهاش قهر بودم تا اینکه دیشب در خواب دیدمش خودم زنگش زدم احوالش گرفتم و بعد اومدیم پیش هم ولی ته دلم باهاش راحت نبودم و حس میکردم اشتی نیسم

  248. تک پرتک پرsays:

    سلام خانومم چند ماهی هست قهر کرده راهی برای برگردوندنش نداشتم تکلیف مشخص نیست طلاق باشه یانه ولی خیلی تو خوابم میاد همیشه باهم خوبیم و هم همیشه میبینم رفتم خونشون پدر ومادرش بودن باهام خوب بودن در صورتی که میانه خوبی نداشتم باهاشون همیشه قهر بودم تو این دوسال عقد که هستم تعبیر چیه

  249. بی نشانبی نشانsays:

    سلام مدتی هست که دختر عموی بنده که قبلا نامزدم بود و بنا به دلایلی از هم جدا شدیم و الان با هم قهر هستیم هرزچند گاهی به خوابم میاد و بسیار نزدیک بنده میشینه و شروع می کنیم با هم صحبت کردن در حالی که صمیمیت و احترام تو برخوردمون هست و این در حالیه که جفتمون ازدواج کرده و زندگی تازه ای داریم و بنده هر بار که این خواب رو میبینم تعجب می کنم و پیش خودم می گم ما که از هم جدا شدیم و هر کدوم با کسی دیگه ازدواج کردیم چطوری هست که تنها کنار هم نشسته و با هم صحبت می کنیم و این در حالی هست که قبل دیدن خواب به هیچ عنوان در فکر و خیال دختر عموم نبوده ام ممنون میشم بگین این خواب چه تعبیری دارد

  250. ناشناسناشناسsays:

    سلام و ادب لطفا این خواب رو اگه میشه سریع تعبیر کنید.چون تو شرایطی هستیم ک سراسر استرسیم.کسی ک دشمن ما هست و در واقعیت باید دیه بده شوهرم و البته اون بعد از تعیین دیه با بردن شاهد الکی ما رو ب توهین محکوم کرده ک این حکم الان اومده و باعث ناراحتی ما شده.تو خواب دیدم این فرد راهنماییمون کرد ک چطور خاکای خونمون رو جمع کنیم و مگسا ک خیلی هم زیاد بودندو بکشیم بعدش اومد تو خونمون نشست و خیلی خوشحال بود و من یکم استرس داشتم ب زن برادرم میگم صدای شوهرم بکنه بیا پیشش تنها نباشم

  251. ShShsays:

    سلام من با عشق قدیمیم که چندماه میشه جدا شدیم و دوسش دارم هر روز میبینمش و خواب دیدم که ی جای هستیم تنها نبودیم بعد یهو بغلم میکنه گریه میکنیم و آشتی میکنیم

  252. ناشناسناشناسsays:

    با شوهرم قهرم دیشب خواب دیدم با هم آشتی کردیم تعبیرش چیه

  253. یگانهیگانهsays:

    سلام من با دوستم دو هفته است تقریبا قهریم و تموم کردیم و یه ماجرای دعوایی داشتیم. دوستم خیلی مغرور و عصبی هست در خواب دیدم که پیش قدم شد واسه آشتی و به همراه بقیه دوستام بیرون بودیم اومد پیشم به هم نگاه کردیم همو بغل کردیم پرسیدم ازش دلت واسم تنگ شده بود؟ گفت اره پرسیدم دوستم داری؟ گفت اره تعبیر این خواب چیه؟؟؟

  254. احمداحمدsays:

    سلام من یک رفیق داشتم که خیلی باهم صمیمی بودیم ولی بنا به دلایلی باهم قهریم ولی امشب خاب دیدم با همون رفیقم آشتی هستم و با ماشین خود رفیقم میریم دور زدن توی خواب خیلی صمیمی بودیم ولی الان در واقعیت باهم خیلی خیلی قهر هستیم تعبیر این چیست لطفا خیلی زود بهم بگید خیلی کنجکاوم بشنوم

  255. آرمانآرمانsays:

    سلام من خیلی وقته هرشب خواب دوستی که باش قهر کردمو میبینم ۲ شب توی خواب همش میبینم باهم دوستیم البته همکلاسی هستیم دیشب دیدم که دارم توی دفترش نگاه میکنم به خطی نوشته شده بود که ایرانی نبود فکر میکنم داشتیم تکالیف انجام میدادیم

  256. خسرو و ثوقی‌سلامخسرو و ثوقی‌سلامsays:

    سلام وصبح بخیر من درخواب‌دیدم با کسی که‌سالیان زیادی‌است که مشاجره و درگیر هستیم فردی از‌اقوام نزدیک همسرم که مرده برای وساطت و میانجی گری و داوری آمده‌ تعبیرش چیست متشکرم‌

  257. سیدرضابرومندسیدرضابرومندsays:

    با سلام خدمت شما عزیز و سپاس از زحماتتون.من دیشب خوابی دیدم که خیلی برایم سوال برانگیز است اگر بزرگواری کنید و جواب بدهید ممنون میشم ازتون. من یک ماه هست که با همسرم قهر هستم و او به خانه ی پدرش رفته.دیشب خوابشو دیدم.اول خواب دیدم که مادربزرگم که فوت کرده است دارد در خانه ام نماز میخواند و بعد دیدم که خانمم به خانه ام آمده و برایم یک جعبه کادو آورده باز که کردم دیدم داخلش دوتا پیراهن نو و بسیار زیبا هست و همچنین یک پارچه ی سبز هست که بهم الهام شد پارچه تبرک شده او من را در آغوش گرفت و بوسه زد ولی من زیاد رغبتی نشان نمیدادم.لطفا تعبیر خواب مرا بفرمایید سپاسگزارم.

  258. NanaNanasays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم ک به دنبال دوستی با یکی از دوستان قدیمی ام که الان رابطه ای باهم نداریم هستم و میخواستم که با او دوباره دوست شوم و کدورت ها برطرف شوند تعبیر این چی میتونه باشع؟

  259. آزاده حآزاده حsays:

    سلام! من دوهفته شده که با مادرم قهرم و واسه همین خواهر بزرگم هم باهام قهر شده. دیشب خواب دیدم که مثله قبل پیشه همیم و میگیم و میخندیم. تعبیرش چی میتونه باشه؟

  260. نگارنگارsays:

    من در خواب دیدم که دوست قدیمی که تو واقعیت باهاش رابطه ای ندارم و قهرم ، آشتی کردم و باهاش حرف میزنم ولی مثل قبل باهاش صمیمی نیستم ، انگار جلوی خودمو میگیرم که مثل قبل نباشم

  261. نگارنگارsays:

    من در خواب دیدم که دوست قدیمی که تو واقعیت باهاش رابطه ای ندارم و قهرم ، آشتی کردم و باهاش حرف میزنم ولی مثل قبل باهاش صمیمی نیستم ، انگار جلوی خودمو میگیرم که مثل قبل نباشم ممنون میشم تعبیرش رو بگید

  262. farfarsays:

    سلام من کلن شوهرمو ترک کردم بخاطر یه مسائلی والان راهی داداهیم میخواییم طلاق بگیریم ولی خواب دیدم من به شوهرم زنگ زدم گفتم بیا برگردیم سرزندگیمون نودش بغلم کرده بود ودلتنگم بود خیلی ولی بازم میگفت نه نه باید جدا بشیم

  263. پریساپریساsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم عروسیمون که با برادرم به مشکل برخوردن و چند مدت هست منزل رو ترک کردن و مراحل قانونی برای جدایی رو طی میکنن به منزلشون که طبقه ی پایین خانه ی پدری م هست برمیگردن من و مامانم می‌بینیم عروسمون کل خونه رو اتاق و راه رو و پذیرایی و... رو از هر طرفش لباس های نو و زیبا و رنگارنگ آویزون کرده و به من و مامانم کاملا بی توجهی میکنه و من به مامانم میگم خدا لعنتش کنه چقدر لباس از خونه با خودش برده بود که الان برگردونده کل خونه رو خالی کرده بود ولش کن مامان اصلا به روی خودت نیار که رفته بود لباس ها رو با خودش برده بود و ... بزار برگرده سر خونه زندگیش بی سر و صدا زندگیشو بکنه و مامانم اصلا حرفی نمیزنه تعبیر خواب چی میتونه باشه ؟؟؟

  264. پریساپریساsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم عروسیمون که با برادرم به مشکل برخوردن و چند مدت هست منزل رو ترک کردن و مراحل قانونی برای جدایی رو طی میکنن به منزلشون که طبقه ی پایین خانه ی پدری م هست برمیگردن من و مامانم می‌بینیم عروسمون کل خونه رو اتاق و راه رو و پذیرایی و... رو از هر طرفش لباس های نو و زیبا و رنگارنگ آویزون کرده و به من و مامانم کاملا بی توجهی میکنه و من به مامانم میگم خدا لعنتش کنه چقدر لباس از خونه با خودش برده بود که الان برگردونده کل خونه رو خالی کرده بود ولش کن مامان اصلا به روی خودت نیار که رفته بود لباس ها رو با خودش برده بود و ... بزار برگرده سر خونه زندگیش بی سر و صدا زندگیشو بکنه و مامانم اصلا حرفی نمیزنه تعبیر خواب چی میتونه باشه ؟؟؟

  265. ماهلین محمدیماهلین محمدیsays:

    سلام و خسته نباشید من خواب دیدم رفتم خونه یکی از اقوام که میشه دایی مادرم که تقریبا 2سال و خورده ای هست باهاش رفت و آمد نداریم خواب دیدم رفتم پیش خانومش و دارم التماس میکنم ترو قران از این خونه در بیاین برگردین دوباره رفت امد داشته باشیم التماس میکردم به پاش افتادم اما دیگه چیزی از باقی خواب متوجه نشدم و اوناهم گفتن نه

  266. علی کریمیعلی کریمیsays:

    سلام من خواب دیدم با دوستی که در واقعیت باهاش قهرم در مدرسه هستیم و اون بسیار می خاست که بامن آشتی کند ولی من آشتی نکردم تعبیرش چیه؟؟

  267. FatemehFatemehsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم ک با عشقم توی اردو بودم بعدش نمیدونم سر چی قهر کردیم ولی در مورد خیانت بود بعدش راه افتادم ب سمت خونمون گفتم تو دروغ گفتی ک ۴ سال با دختره بودی تو ۴ ماه باهاش بودی باهاش قهر کردم رفتم خونه ولی ازش انتظار داشتم بیاد از دلم در بیاره این دلخوری رو تعبیرش چیه؟

  268. میلاد یحیاییمیلاد یحیاییsays:

    سلام خواب دیدم تو یه خونه پرت خواهرمو دیدم و بغلش کردم بعد تو خونه خودمون گونه شو بوسیدم و باهاش خوب شدم و خیلی خوشحال بودم و شبش عروسی داییم بود

  269. .mozafariMaryam.mozafariMaryamsays:

    سلام من با جاریم قهرم خواب دیدم یهو خودش منو صدا زدو گفت شب بیام به موهام رنگ‌بزار گفتم باشه یهو‌بیدار شدم از خواب

  270. نازنین رادنازنین رادsays:

    سلام،کیس احساسیم ک مادرش زنگ زد گفت بدرد هم اینا نمیخورن و ما نمیزاریم و تموم و خودش هم یکدفعه گوشیشو خاموش کرد در واقعیت،بعد از یکماه این خوابو دیدم ک:همراه خانوادم ب جایی برای گردش رفتیم ک روحیه من بعد از جدایی بهتر شه و ایشون یدفعه از پشت درختی اومد و صدام کرد و یک جفت کفش سیاه و سفید کتونی برام کادو خریده بود و منم با گریه رفتم بغلش کردم و اشتی کردیم،من هنوز ازش دلخور بودم و اونم شرمسار،بعدم برادرم رفت باهاش حرف زد ک منو اذیت نکنه دیگه و شبشم برای ی عده غریبه باهم چسبون رقصیدیم،میشه راهنماییم کنید چ معنی ای داره؟؟

  271. معصومهمعصومهsays:

    من توی محیط کار با همکارم که مرد هست قهر کردم یعنی موضوعی پیش اومد که اول من مقصر بودم بعدش اون یه کاری کرد که من هم از دست اون ناراحت بشم . الان اون با من حرف نمیزنه و جواب سلام و خداحافظي رو هم نمیده . از قضا رئیس واحدمون هم هست . خواب دیدم توی خواب به من نگاه میکرد و میخندید . من هم با خودم می‌گفتم انگار دیگه آشتی کرده . بعدش بمب زدن ومن از اتاق فرار کردم که برم یه جای امن .

  272. امیر اشتریامیر اشتریsays:

    سلام من با یک آقای سرمایه دار هم دوست بودم و هم با هم کار میکردیم . یکد دوره سال 89 با هم کتر کردیم ولی دوستانه جدا شدیم و بار دوم سال 94 که پول من رو نداد و کار به دادگاه کشید و ... و خلاصه با قهر و دعوا از هم جدا شدیم و دیگه هم رو ندیدیم . چند شب پیش خواب دیدیم در یک فضای سبز خیلی بزرگ و زیبا با هم در حال قدم زندن هستیم و ایشون هم خیلی شاد و خندان بودن من با ایشان هم قهر هستم و هم کلی طلبکار و اختلاف مالی زیادی هم با هم داریم میخواستم ببینم تعبیر این خواب از نظر شما چیست . ممنون

  273. س شس شsays:

    سلام .خواب دیدم با دوستم ک قهرم .‌یواشکی ب منزلش میرم همش نگرانم ک برسه خونشون.اما تا من رسیدم جلوی خونه‌خودم .اونم رسید تو آپارتمان ب من نگاه هم نکرد رفت طبقه بالا . تو خواب تو ی آپارتمان زندگی می‌کردیم. تعبیرش چیه.مرسی

  274. سامانسامانsays:

    سلام من خواب دیدم که با رفیقم که بدلیل معشوقه همسرم شده بود با دعوا و قطع رابطه کردم و همسرم هم طلاق دادم در یک مکان نا آشنا روی یه میز نشسته بودم و از راه آمد زد به پشتم و شروع به احوال پرسی کرد جوری که انگار که ن انگار اتفاقی افتاده تعبیر آن چیست

  275. سیروس صیدیسیروس صیدیsays:

    درود و صد درود با برادر بزرگترم که حدود یکسال و چند ماهی میشه رابطه ندارم آمد به خوابم جایی بودیم با دیگر برادرم نشسته بودیم حرف میزدیم و برادر بزرگترم از فاصله نه چندان دور نظاره‌گر بود نزدیک آمد و سوالی کرد و من تا دیگر برادرم حرفم تمام نشد جوابش رو ندادم . ولی جواب سؤالش رو با میل سردی دادم و بعد از پاسخ از پیش ما رفت. و برادر دیگرم گفت خیلی ذهنش رو درگیر کردی و بعد من هم بلند شدم و اونجا رو ترک کردم و رفتم و در حین حرکت یک نفر که نمیشناختمش یک کاسه به من آب داد و همه آب را خوردم و رفتم با همون کاسه آب بیارم زمانی که به شیر آب نزدیک شدم کاسه به یه فایل ضخیم و بزرگ تبدیل شده بود و مقداری آب داخلش ریختم و در حین برگشتن زن و مردی که نشناختمش سنگ قبر قدیمی نسبتأ کوچک داخل همون فایلی که آب ریخته بود گذاشتن و گفتن که ثواب داره و من هم فایل و آب و سنگ قبر رو درب منزل کسی که کاسه آب رو به من داده بود دادم لطفا تعبیر خوابم چیه.با سپاس

  276. سیروسسیروسsays:

    درود و صد درود با برادر بزرگترم که حدود یکسال و چند ماهی میشه رابطه ندارم آمد به خوابم جایی بودیم با دیگر برادرم نشسته بودیم حرف میزدیم و برادر بزرگترم از فاصله نه چندان دور نظاره‌گر بود نزدیک آمد و سوالی کرد و من تا دیگر برادرم حرفم تمام نشد جوابش رو ندادم . ولی جواب سؤالش رو با میل سردی دادم و بعد از پاسخ از پیش ما رفت. و برادر دیگرم گفت خیلی ذهنش رو درگیر کردی و بعد من هم بلند شدم و اونجا رو ترک کردم و رفتم و در حین حرکت یک نفر که نمیشناختمش یک کاسه به من آب داد و همه آب را خوردم و رفتم با همون کاسه آب بیارم زمانی که به شیر آب نزدیک شدم کاسه به یه فایل ضخیم و بزرگ تبدیل شده بود و مقداری آب داخلش ریختم و در حین برگشتن زن و مردی که نشناختمش سنگ قبر قدیمی نسبتأ کوچک داخل همون فایلی که آب ریخته بود گذاشتن و گفتن که ثواب داره و من هم فایل و آب و سنگ قبر رو درب منزل کسی که کاسه آب رو به من داده بود دادم لطفا تعبیر خوابم چیه.با سپاس