تعبیر خواب مبتلا شدن به بیماری آسم

خواب دیدم موقع بالا آمدن از پله های خانه تنگی نفس شدید بهم دست داد و روی زمین افتادم ، به سختی نفس می کشیدم و سرم گیج میرفت ، وقتی به پزشک مراجعه کردم به من گفتند که بیماری آسم مبتلا هستم ، و از این موضوع خیلی ناراحت شدم و فوری قضیه را با همسرم مطرح کردم ، تعبیری داره؟ توجه داشته باشید در این باره استاد مدنی گفته اند چنان چه کسی در دنیای بیداری یا واقعیت به این مرض مبتلا باشد و خواب آن را ببیند هیچ معنایی به دنبال ندارد و جزور رویاهای باطل محسوب می شود ، ولی اگر به چنین بیماری مبتلا نباشید و خواب آن را دیده باشید یک هشدار جدی و بزرگ است نسبت به اینکه می باید در ایام آینده بخصوص یک الی دو ماه پیش رو محتاط و با دقت عمل کنید چرا که احتمال دارد بواسطه ی انجام یک خطا دچار زیانی جبران ناپذیر شوید ! هچنین شیخ طوسی نوشته اند اگر دیده باشید به این بیماری مبتلا شده ای و بخاطر آن جانت را از دست دادی خوب نیست و خبر از آن میدهد که راجب به یکی از اطرافیان بسیار نزدیکت موضوعات تازه و ناراحت کننده ای را خواهی شنید ، به طور مثال ممکن است به شما خبر دهند که برادر یا خواهرتان در یک سانحه ی تصادف آسیبی جدی دیده است و یا انکه پدر یا مادرتان از یک بیماری جدید رنج می برند . در هر صورت دیده شدن چنین رویایی به جزئیات دقیق آن نیز بستگی خواهد داشت.

سوال : ببخشید خواب دیدم دکتر به من میگه آسم دارم و برام کلی دارو می نویسه ، از جمله اسپری ،و بعد نامزدم وقتی این قضیه را میفهمه تصمیم میگیره از من جدا بشه و آسم را بهانه می کنه و می گفت زندگی کردن با چنین کسی براش سخته ، و بعد از شنیدن حرفهایش کلی گریه کردم ، آیا تعبیری دارد ؟

پاسخ: بله ، چنان چه در واقعیت نیز شما صاحب نامزد هستید ، بیان میدارد که او بخاطر موضوعاتی پیش و پا افتاده و یا کم اهمیت از شما انتقادهای شدید و ناگهانی خواهد کرد ، که همین امر سبب می شود تا بین شما و ایشان کدروت یا ناراحتی های موقت ایجاد شود.

تعبیر خواب آسم گرفتن دیگران چیست : اگر چنان چه این رویا را در مورد کودکان و یا اطفال دیده باشی خوب نیست و به این معنی است که از نزدیک شاهد بعضی از دردسرهای خانوادگی هستی که انتهای آن به قهر و یا دعوا ختم می شود ، اگر ببینی یکی از والدینت دچار آن شده ، خبر از آن میدهد که حادثه ای غافلگیرکننده در جمع خانواده تان رخ خواهد داد که انتهای آن آشفتگی ، دستپاچه شدن و یا غم و اندوه است ، اگر خودت به آن مبتلا شده باشی نشان از آن میدهد که میباید برای مدتی مشخص در کوچکترین کارهایت نیز ریز بین و دقیق باشی ، چرا که ممکن است با یک لحظه غفلت ندامت و نگرانی نصیبتان شود ، و چنان چه دیده باشی مرده ای دچار این مرض گشته معنای بدی ندارد و اتفاقا خبر دهنده از این است که بعضی از دلواپسی ها یا ناراحتی ها و نگرانی های بی مورد و کوچک از سمتتان دور خواهد شد.

تهیه کننده : توپ تاپ

1 نظر

  1. سلامسلامsays:

    سلام من اصلا به فكر كرونا و اين چيزا نيستم ديشب خواب ديدم سرفه ميكنم به خواهرم ميگم بريم دكتر ببينيم كرونا نباشه آخه سرفه خوني بود