تعبیر خواب آب دهان انداختن

پنج الی شش معبر توانای ایرانی در زمینه ی تعبیر خواب آب دهان انداختن اظهاراتی داشته اند که همگی قابل تامل و جالب هستند ، محمد ابن سیرین گفته اند اگر زن حامله ای خواب دیده باشد روی صورت دیگران آب دهان خود را میریزد خوب نیست و به این علامت است که به هنگام به دنیا آمدن نوزاد موضوعاتی تازه سبب برپا شدن جنجال و نگرانی های زیاد می شود و ممکن است سخنانی را بشنود که او را بشدت آزار دهد ، ایشان می گویند چنان چه مردی خواب دیده باشد که از روی دشمنی ، عصبانیت و یا دلایل دیگر روی لباس و یا صورت دیگران تف ( آب دهان ) می اندازد به این علامت است که دیر یا زود حرف های زشت و ناجوری را میزند که جمع زیادی از اطرافیان خود را می رنجاند و سبب می شود تا افراد خانواده از او دل آزرده و ناامید شوند ، استاد در ادامه آورده اند که چنان چه شخصی خواب دیده باشد که در مکان های مذهبی و مقدس مانند مسجد ، امامزاده و یا سایر زیارتگاه ها ، بصورت عمدی آب دهان می اندازد نیکو نیست و این هشدار بزرگی است که ممکن است فریب نفس را بخورد و دست به کارهایی بزند که سرانجام آن سستی در دین و حتی نابودی و انزوای همیشگی است ، چنان چه دیده باشد آب دهان خود را روی دیوار خودش یا همسایه اش میریزد نیکوست و معنای این است که از ثروت یا دارایی خودش کارهای خیری را انجام میدهد که منفعت آن نصیب دیگران می شود ، اگر آن را روی زمین ریخت ، باید مراقب و هوشیار باشد چرا که تعبیر آن مالی است که از طریق نامشروع بدست می آید ، اگر آن را روی فرش ( در اینجا منظور هر چیزی است که به عنوان زیر انداز استفاده می شود) انداخت به این علامت است که دروغ های بزرگی را به اهل منزل خود مانند همسر یا فرزندان می گوید و احتمال دارد به عندهای خود وفادار نماند .

تعبیر خواب تف کردن

استاد خالد اصفهانی در همین باره نوشته اند ، چنان چه فردی خواب دیده باشد آب دهان خود را در کف دست خود می اندازد و احساس میکند خیلی گرم است خوب است و معنای آن داشتن عمری بلند و همراه با برکت و نعمت های فراوان است ، ایشان گفته اند اگر رنگ آب دهانش زرد بود نیکو نیست و به این علامت است که دچار بیماری خواهد شد که بتدریج او را ضعیف و ضعیف تر می کند و حتی احتمال دارد بخاطر همین موضوع جان خودش را از دست بدهد و خانواده اش را عزادار کند ، اگر آب دهانش قرمز و یا خونی رنگ بود به این معناست که با اقوام و خویشان خود دعوا کند و یا بخاطر گرفتن حقی دعوا و جنجال به راه بیندازد .

سوال : خواب دیدم با جاری خودم که همیشه در زندگیم دخالت می کنه و تنها هدفش اینه که رابطه ی من و همسرم را به هم بزنه ، دعوام شده بعد شروع کردن به تهمت زدن و حرف های زشت ، منم عصبی شدم و روی صورتش تف انداختم و از خانه بیرونش کردم ، آیا تعبیری دارد ؟

پاسخ : بله و این نشانه ی خوبی نیست و احتمال دارد دیر یا زود به خاطر موضوعی بی اهمیت ، از زبان و دهانتان سخنانی ناامید کننده و تلخ برون اید که نتیجه اش دلگیر شدن و یا غمگین شدن اعضای خانواده ات باشد و باید سخت مراقب باشی تا خدای ناکرده از کوره در نروی و کاری نکنی که در انتهای آن نادم و سرشکسته شوی !

تعبیر خواب خوردن آب دهان مرده

اما در این زمینه عناوین دیگری نیز مطرح است که ترجیح میدهیم در همین پست به آن ها به صورت مختصر و مفید اشاره کنیم .
تعبیر خواب خوردن آب دهان مرده چیست :
علامه طباطبایی گفته اند که اگر از نزدیک شاهد باشی فردی که مرده است آب دهانش را به بیرون می ریزد و یا پرتاب میکند و شما اقدام به خوردن آن میکنید خوب نیست و احتمال دارد از طول عمرتان کاسته شود و یا تغییراتی منفی در سرنوشت زندگی تان ایجاد شود که به هیچ وجه مورد رضایتتان نباشد ، اگر ببینی آب دهان مرده روی لباس ها یا بدنتان می ریزد هشداری است جدی نسبت به این که خدای ناکرده رزق یا روزی حرام به صورت ناخواسته وارد زندگیتان نشود ، اما اگر نه ، چنان چه از دور دیده باشی که او به هر دلیل مشخصی روی دیگران تف میکند معنای بدی ندارد و اتفاقا نشان میدهد که افراد ناباب یا نااهل به زندگی شما نزدیک نخواند شد و همچنین حفظ شدن از اشرار ، خطرات و یا ناامنی ها نیز معنا می شود.

تهیه کننده : توپ تاپ

39 نظر

  1. مهسامهساsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که مادر شوهرم (که در واقعیت خیلی با هم اختلاف داریم و به من و همسرم خیلی ظلم کرده) توی رختخواب خوابیده و ناله میکنه و آب دهان روی همه لاهافش ریخته ولی با این حال طرف برادر شوهرمه تعبیرش چی هست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، شاید در حال حاضر بعضی از قدرت ها در دست ایشان است اما چنان چه در رفتار و کردارش تغییر ایجاد نکند ؛ اتفاق های بدی در آینده ی او شکل خواهد گرفت.

  2. پریپریsays:

    سلام من خواب دیدم داشتیم با کسی که دوستش دارم همو میبوسیدیم اون روی یه صندلی نشسته بود من پایین روی زمین؛ سرشو خم کرده بود و همدیگه رو میبوسیدیم و من توی خواب حس میکردم آب دهنش سرده؛ میشه لطفا تعبیرشو بهم بگین خیلی ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شخصی مهربان و وفادار در کنار شماست

  3. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم بی دلیل با خانمی دعوام شد که بسیار و بی جهت عصبانی بود به صورت من تف می انداخت تعبیرش چیست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب نشان دهنده ی مشکلاتی است که در زمینه ی تصمیم گیری های مهم در حال رو به رو شدن با آن ها هستید یا به زودی برای شما رخ می دهند. لازم است تا با این مسائل، به شیوه ای منطقی برخورد کنید.

  4. مریممریمsays:

    درود بر شما.با خاله ام رابطه ام رابطه ندارم.خواب دیدم با خاله ام رفته بودم رستوران رفتیم تو دستشویی اون داشت دست صورتش و می شست دهنش و پر اب کرد ریخت رو گردن من.من عصبی شدم چیزی نگفتم مریص هم بود گفتم وای نکنه مریص بشم که از خواب بیدار شدم تعبیرش چی می شه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به این معناست که ممکن است شخصی با حرف ها و کارهایش باعث رنجش و ناراحتی شما بشود.

  5. بهاربهارsays:

    سلام من خواب دیدم مردی رو که دوست دارم تهدید کردم و به چشمان او تف انداختم او سکوت کرد و چیزی نگفت.لطفا تعبیرش رو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای حرفای نادرست و نابجایی است که زده میشوند.

  6. غزلغزلsays:

    سلام استاد من خواب همکارم و دیدم که لبام و بوسید و به طرز نامعمولی آب دهنش رو تو دهنم ریخت انگار کانالی ایجاد شده بود که آب دهنش رو باسرعت به دهنم میریخت . من فقط نگاش کردم در نهایت ک ازم جدا شد گونه شو بوسیدم و اون دوباره شروع به بوسیدن لبام کرد میشه لطفا تعبیرش رو بگید. در واقعیت هم بنظر علاقه ای پنهان بین ما هست. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهای ناپسند است که موجب پشیمانی میشوند.

  7. ArashArashsays:

    سلام من خواب دیدم که با یه دختر که میشناسمش کنار هم خوابیدیم و اون سرش بالاتر از من بود و وقتی خواب بود اب دهانش ریخت رو پیشونی من تفسیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه دوستی و روابط جدید است

  8. افسانهافسانهsays:

    سلام من خواب ديدم كه اب دهانم و مداوم ميريزم روزمين البته اروم اروم به نظرتون تعبيرش چيه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه رفع غم و اندوه است

  9. یستاپارسایییستاپارساییsays:

    سلام پدرم فوت شده خواب دیدم اومده وایساده کناردیوار،رفتم بغلش کردم ولی پدرم منوکنارزد وتف کرد روصورتم وبعدش رفت خیلی هم ناراحت بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در زندگی خود دقیق تر شوید و برای ارامششان فاتحه ای قرائت کنید

  10. افسانهافسانهsays:

    سلام من خواب دیدم که آب دهانم و میریزم رو زمین امابعدش دید از گلوم خلیط خونی میریزم بیرون وخودمم تعجب کردم به نظرتون تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما تلاش می کنید که مثبت باشید ولی گاهی اوقات این کار سخت به نظر می رسد.

  11. سحرسحرsays:

    با سلام،خواب دیدم کسی که قبلا دوسش داشتم به صورت قتیمکی و الان باهم قهریم...نشسته بودیم یجا و کلی صحبت کردیم وسط صحبت یه نِی مانندی انداخت دهنش و گفت بیا بنداز دهنت نمیدونم چیکار کنیم ...فووت مبکرد اون تو بعد قصدش این نبود آبدهنش به دهنم بره ولی رفت و من قورتش دادم.دور لبشم پر از ابدهن بود.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده کینه و کدورتی است که در بین شما است

  12. هانا ملکیهانا ملکیsays:

    خواب دیدم زیر درختان تنومند و کهنسال خوابیده بودیم و باد شدیدی میامد ،من ترسیدم که درختها رو باد بشکنه و روی خودم و بچه هامون بیوفتن همسرم رو خواستم بیدار کنم تا جامون رو عوض کنیم دیدم در حالت خواب اب دهن از چشماش و دهنش اویزون هست تعبیرش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دیدن آب دهان در خواب نشانه روابط بی ارزش است و ممکن است که کار خود را از دست بدهید.

  13. آرامشآرامشsays:

    باسلام و درود،خواب دیدم که پسرخاله ام که قبلا خواستگارم بود، ناگهانی و به سرعت گونه ی منو بوسید اما کمی آب دهانش روی گونه ام موند و من پاکش کردم. سپاس از وقتی که میگزارید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار فریب نفس را بخورید

  14. aasays:

    سلام خواب دیدم با کسی که دوستش دارم روی صندلی آخر مینی بوس نشستیم. دختر دیگه ای طرف راستش نشسته بود. من یه کمی نگران بودم نکنه بره طرف اون. یه لحظه دیدم که سرمو گذاشتم رو ساعد دست چپش و مقداری آب دهانم که زلال بود روی ساعد دستش ریخت. وقتی متوجه شدم سریع سرمو بلند کردم دهانم رو پاک کردمو و به اون گفتم که ساعدش آب دهنی شده.تی شرت آستین کوتاه آبی تنش بود. دستش رو به لباسش کشید و مقداری پاک کرد. بعد با اون دختره رفتن پایین. وقتی برگشتن من اومدم پایین و چند تا متکا رو در کناری گذاشتم و نشستم. با خودم میگفتم یه وقت فکر نکنه من خودمو بالاتر می بینم..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است موضوعاتی باعث جنجال و نگرانی شما در زندگی شود

  15. ز.نظریز.نظریsays:

    سلام.من خواب دیدم منزل عموم که فوت شده هستم. پسرم‌ک‌۴ماه است رو کنارم گذاشتم. بعد زن عموم ک فوت شده با انگشت کمی از آب دهانش رو به پسرم زد .مثل اینکه بخواد به پسرم چشم‌ نزده باشه. عموم هم که فوت شده کنارش بود.و دست پسرم در دستش بود و نوازشش کرد. بعد من پسرم رو بغل کردم و از خونه عموم خارج شدم. کمی نگران شدم.لطفا میشه تعبیر خواب رو برام بگید. ممنونم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه کوچک شدن در میان جمعی است

  16. صبا نادریصبا نادریsays:

    سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما در خواب دیدم که به جایی تکیه دادم و لیوانی در دست دارم و اب دهانم بسار بسیار شور بود و من ان را هی به داخل لیوان میریختم ان قدر اب دهانم شور بود که حد ندارد من هم ان را از داخل دهان به لیوان خالی میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بخاطر برخی حرف هایتان دیگران ناراحت شوند

  17. عرفانعرفانsays:

    کمکم کنید خواب دیدم زنم(نامزدم)ازحموم بیرون تومد و با ی زن دیگه ومن تز حموم روبرو دیدم اومدم دست زدم دوستش الت مردانه داشت و زن نبود فهمیدم خیانت شده بهم گریه میکردم زار میزدم گفتم خیلی بدی یکی از دوستای زنم دلداریم داد ومنم تفی ک بخاطر گریه هام مخاطی شده بود و کش میومد و تو صورت زنم اتداختم..(امروز دعواموت شده مسخواد جدا بشه تروخداااا تعبیرش چی میشه؟جدا میشیم یا نه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است دیگران را با برخی حرف هایتان ناراحت کنید

  18. Taraneh tegrabiTaraneh tegrabisays:

    سلام خواب دیدم با دوستم رفته بودیم حموم بعد اون داشت به من نگاه می کرد من فهمیدم اون نگاشو بر گردوند ولی چون مو هام بلند بود اون هیچ چیو نمی تونست ببینه در آخرم منو بوس کرد ولی یکم از آب دهانش رو صورتم موند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به این علامت است که دیر یا زود حرف های زشت و ناجوری را میزند که جمع زیادی از اطرافیان خود را می رنجاند

  19. رضا علی نیارضا علی نیاsays:

    با عرض سلام خواب دیدم پدرم سرم رو گرفت دهانم را باز کرد و چیزی مثل ماست و خیار ریخت تو دهنم وبعدش تو دهنم تف کرد (تف معمولی) بعد دهنمو بست واز من خواست بخورمش منم خوردم . میتونین تعبیرشو بگید ؟مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است شانسی به شما روی بیاورد که باعث شادمانیتان خواهدشد

  20. الهامالهامsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم اب دهانم که خارج میکردم شن و سنگریزه خارج میشد اصلن اذیتم نمیکرد ولی تا خارج میکردم مقدار زیادی خارج میشد ،،،خیلی ممنونم از تعبیرتان استاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده امید هایی است که در زندگی ممکن است به ناامیدی تبدیل شوید

  21. سحرسحرsays:

    سلام روز بخیر . من خواب مادر شوهرم رو دیدم .که دو سال پیش فوت کردن. تو خواب میدونستم فوت کرده با خودم گفتم میگن مرده چیزی بهت بده خوبه رفتم پیشش ولی چیزی نداد با دستم خواستم به صورتش دست بزنم صورتشو عقب برد منم تف کردم صورتش. یادمه یه پارچه هم جلوم پهن کرده بودم میشه لطفا تعبیرش رو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که باید مراقب باشید دچار سستی نشوید

  22. رضارضاsays:

    با سلام خواب دیدم با همسر سابقم البته محرم شده نه نامحرم درکنار هم در رابطه ایشون آب دهانش رو داخل دهان من میریزد من میخورم و بلعکس من هم همینطور این چه تعبیری داره ما جدا شدیم ولی علایقی مابین هست و مشکلاتی که کار رو پیچیده کرده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام هر دوی شما به هم فکر می کنین میتونین نزد شخص مجرب و فهمیده ای چاره ی مشکلتون رو بپرسین

  23. minaminasays:

    سلام خواب دیدم که خواهر ناتنی من با شوهرم در ارتباط نامشروع هستند و این در واقعیت هم اتفاق افتاده، من که از دست خواهرم خیلی عصبانی هستم و خواهرم هم با کمال پررویی جلوی من راه میرود دهانش را به زور باز میکنم و اب دهنم را توی دهنش میریزم، ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در روابط خود واقع نگر تر باشید و مراقب باشید

  24. سیماسیماsays:

    سلام خسته نباشید بنده خواب دیدم ک ب همراه دایی ها و خاله و خانواده ام در خانه ی مادربزرگم هستیم ناگهان در حیاط راه میرفتم و از کنار زنداییم رد میشدم آب دهانم را انداختم زمین و ایشان گفتند ک روی لباس من ریخته شده و شاکی شدند و من ب صورت داییم نگاه کردم و دید ناراحت شدم و ب من با اشاره گفتند ناراحت نباش خودم حلش میکنم و ایشان با او دعوا و بحث کردند میشه تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس امکان داره از دستشون ناراحت شین

  25. موسویموسویsays:

    سلام عیدتون مبارک من دیشب خواب دیدم که رفتم مغازه خوراکی بخرم مغازه دارمنوازمغازه بیرون کرد منم آب دهان بهش پرت کردم بعد ربتم جایی که دعانویس بودقرارشد واسم دعابنویسه که بانامزدم که الان۱۰ ماه هست قهریم آشتی بکنه باهام

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار نگرانی هایی در زندگیتان شوید

  26. GhorbaniGhorbanisays:

    پدرم ۱۰۷روزه که فوت کرده،و من منتظرم برم پیشش،خیلی هم خوابش و میبینم،دیشب خواب دیدم،دارم ماچش میکنم،اونم منو ماچ میکنه،و وقتی میخواد ماچم کنه خودش آب دهنش و میریزه تو دهنم،منم انقدر دوسش دارم و دلتنگم تمام دهنش و آب دهنش و لباش با علاقه میخورم..و پدرم لبخند مهربونی میزنه بهم..کاش تعبیرش رفتن پیشش باشه..

  27. هادیهادیsays:

    سلام ،من تو خواب با دخترم و برادر خانما توپ بازی میکردیم،جلوی خانه پدربزرگ فوت شده ام،توپ رفت سمت پشت بام خانه ،پدربزرگم اون بالا بود مشغول کفتربازی بود،برای متفرق کردن ما از اون بالا آب دهان انداخت که منو دخترم هنگام فرار بودیم،و آب دهانش کنار ما به زمین پخش شد، بما نخورد

  28. سمیرا نعیمیسمیرا نعیمیsays:

    سلام. در خواب دیدم که همسایه قدیمیمون که فوت کرده، و هیچ مشکلی با هم نداشتیم؛ عصبانی ست و به روی صورتم تف می اندازد. و حتی یکبار داخل نایلون اب دهانش را ریخت و بسمتم پرتاب کرد

  29. زهراازهرااsays:

    سلام من در خواب دیدم ک یکی از بستگان ک در دنیا مریض بوده در خواب من آمده و ب علت همون بیماریش مقداری از آب دهانش میریزد و من میرم ک کمکش کنم م در حین پاک کردن آب دهانش مقداری هم روی من می زد تاعبییر این خواب چیس

  30. محمدمحمدsays:

    سلام خواب دیدم که آب دهنمو,,دهن کسی ک دوستش دارم ریختم

  31. لیلا صبری زادهلیلا صبری زادهsays:

    سلام، خواب دیدیم با شوهرم بحث می کردم جلوی درب حمام اما تا من می خواستم حرف بزنم از شیر آب، آب تو دهانم می پاشید، یک آب زلال و خنک هر دو لباس تنمون بود. ومقداری از اون آب زلال رو نوشیدم

  32. ممsays:

    سلام من یه خواب رو ده سال دارم می بینم و همیشه هم ملحق به واقعیت میشه. خواب میبینم همون طوری که صبح ها از خواب پا میشیم و صورت و دهنمون رو میشوریم، رفتم پای روشویی و دارم دهنم رو میشورم و هی تف می کنم تا تمیز بشه. تف هام خیلی زیاد و چسبناکه به طوری که حالا حالاها تمیز نمیشه و همیشه هم حین این کار از خواب بیدار میشم چون در واقعیت هم داشتم اون کار رو میکردم و میبینم که صورت و بالشم پر تف شده و چون یکم وسواسی هستم زود متوجه میشم و هر ساعت از شب که باشه از خواب بیدار میشم. لطفاً بگین دلیل این خواب ملحق به واقعیت ده سال یا بیشتر چی هست. ممنون

  33. اوین جوانمردیاوین جوانمردیsays:

    سلام من تازه پسرم رو از دست دادم، در خواب دیدم که مادر بزرگم هم که فوت شده رو صورتم تف کرد و گفت تقصیر تو بود و بخاطر تو پسرت فوت شد، ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگین 😔

  34. اوین جوانمردیاوین جوانمردیsays:

    سلام من تازه پسرم رو از دست دادم، در خواب دیدم که مادر بزرگم هم که فوت شده رو صورتم تف کرد و گفت تقصیر تو بود و بخاطر تو پسرت فوت شد، ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگین 😔

  35. مریممریمsays:

    سلام پدرم 5 ماهه فوت شده خواب دیدم بامادرم اومده محل کارم بهم سر بزنه بعد جایی که نشسته بود تو دید همکارام گلوش صاف کرد آب دهنش ریخت رو زمین خواه میکنم بگین تعبیرش چیه؟.

  36. رویا مشهدیرویا مشهدیsays:

    سلام چندین بار هست که دو خواب برای من تکرار میشود خواب میبینم اب دهانم زیاد جمع میشود در دهانم و حس خوبی ندارم و بعد تف میکنم و خواب دیگه ام اینه که خواب میبینم در گلویم غذا گیر کرده است و من دارم در میارم غذاهارو از دهانم در میارم.ممنون میشم تعبیر این دوخواب و به من بگین .سپاس

  37. ژاله طاهریژاله طاهریsays:

    من صبح زود خواب دیدم همسایه سابقم که خیلی منو مورد آزارو اذیت قرارمیدادو من به همین دلیل اسباب کشی کردم از تو حیاط تو خونه خودش که دیوار بدیوار خونه من بود تف کرد چندین بار و به مقدار زیاد تو صورتش هم رضایت و خوشحالی از این عمل دیده میشد تعبیرش چیه؟

  38. میکامیکاsays:

    سلام من خواب دیدم داییم که چند وقت پیش مرده آب داهانشو می‌ریزه تودستش بعد میزنه رو پیشونیش به منم میگه تو هم این کارو بکن منم همین کارکردم میشه بگید تعبیرش چیه

  39. محبوبهمحبوبهsays:

    سلام خواب دیدم یه شخصی که روی پاهاش راه نمی‌رفت فقط حالت روی هوا ایستاده بود توی خیابون مدام روی صورتم تف مینداخت، اصلا اجازه نمی‌داد حرف بزنم فقط توی صورتم تف میکرد من فقط چشمامو می‌بستم نریزه توی چشمم تعبیرش چی میشه؟