میزان آمیزش جنسی در زندگی زناشویی

میزان آمیزش جنسی
این سوال معمولاً خیلی مورد توجه زنان و شوهران است. در هر موردی به صورت فردی و شخصی حل می شود. معمولاً در ماه های اول پس از عروسی عمل جنسی پی در پی انجام می گیرد و بدها کم می شود.زن لااقل هفته ای یکبار، هنگامیکه قاعده نیست، آماده جماع است مگر آنکه همانطور که یاد شد، مریض یا غیر طبیعی باشد. به طور کلی اکثریت زنان به هنگام حیض، احساس میل شهوانی نمی کنند.شوهری که خواهان سعادت خود و زنش می باشد، باید تاریخ قاعدگی او را در نظر بگیرد و ملتفت باشد که قبل و بعد از آن ، زن آماده وصال است. به طور کلی محدودیتهای خانوادگی ممکن است احساس شهوت را در زن یا دختری بکشد، به طوریکه یک دختر ممکن است تنها بعد از زناشویی در نتیجه تحریک از جانب شوهرش، در خود احساس میل شهوانی کند. با وجود این باید در نظر داشت که زن شوهردار نیز ممکن است تنها در نتیجه تحریکاتی که بدست شوهرش در او پدید می آید، متمایل به مقاربت شود و تنها دوران اوج شهوت قبل و بعد ار قاعدگی ، برای بیدار ساختن تمایلات جنسی او کافی نباشد.ممکن است دختر در موارد نامبرده طبعی ومزاجی ، در خود احساس خاص کند ولی این احساس برایش مهم باشد. اما دختر وقتی با جوانان و مردان تماس یافت، بی شک در مواقع معین در خود احساس میل سوزانی می کند و حقیقت آن را هم می فهمد. برای زنان و دختران امروز، به طور کلی خواندن رمانهای عشقی و دیدن فیلمهای عاشقانه ممکن است موجب تحریک و تشدید شهوت شود. آب و هوای هر کشور نیز در شدت یا فتور شهوت زن مؤثر اشت.
معمولاً در نقاط گرمسیر، زنان حرارتی تر و شهوانی تراند و در نقاط سردسیر، زنان سردمزاج تر و کم شهوت تر می شوند. البته این قاعده نیز باز هم کلی نیست زیرا در کشورهای سردسیر، زنان شهوانی زیاد دیده شده اند همانگونه که در کشورهای گرمسیر زنان کم شهوت و سست و بی حال نیز فراوان هستند.

نکته دیگر اینکه زن اصولاً بیشتر از مرد، به قلع و قمع کردن شهوت خود قادر است، زیرا معمولاً طرز تربیت و نوع عادت او را به فروخوردن شهوت و عدم توجه به آن ، آمیخته ساخته است برخی از زن و شوهرها همه روزه به آمیزش جنسی به مدت مدیدی دست می زنند و برخی نیز هفته ای یک یا دو بار انجام می دهند. ظاهراً میزان متوسط باید 1 تا 2 بار در هفته باشد. و بعد از یک وقفه چند روزه مجدداً شروع شود.
آمیزش جنسی یکی از طغیان ترین اعمال فیزیولوژیک جسم است. در این زمان تعریق شدت می یابد و ضربان قلب تندتر می شود و فشار خون را بالا می رود. تنفس سطحی ولی به هنگام اوج شهوت حتی منقطع نیز می گردد تمام احساسات شدید، متوجه یک چیز است و آن رسیدن هر چه سریعتر به اوج شهوت، یعنی اطفاء میل جنسی است، پس از انزال و خستگی و خواب آلودگی ظاهر می گردد.
این چنین سستی در اشخاص بی بنیه خیلی بیشتر است، ولی در اشخاص قوی پس از چند دقیقه بعد از اطفاء شهوت آمادگی به کار جایگزین آن می گردد. اما از بین رفتن میل جنسی در زن و

مرد را نباید به بی علاقگی آنها نسبت داد. زیرا وقتی این مکمل احساس، ناپدید می شود، عشق بین زن و مرد باقی می ماند. اگر زن و شوهری عشق واقعی همدیگر را حس نمی کنند، در این صورت پس از اطفاء شهوت بی علاقگی آغاز شود و سردی در روابط آنها دیده می شود.در چنین مواقعی که عشق از بین نرفته است زن و شوهر پس از آمیزش از همدیگر به خاطر رساندن لذت ممنون خواهند شد. آمیزش جنسی که به برخورداری جنسی و روحی منجر می شود، در انسان احساس اطمینان به نیرو و قدرت بوجود می آورد و روحیه و استعداد به کار را تقویت می کند و این به صورت احساس پردازش جنسی مشخص می گردد.

نویسنده و تهیه کننده: توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...