تعبیر خواب قطار درحال حرکت

خواب دیدم با نامزدم در کنار ریل قطاری ایستاده بودیم که ناگهان قطاری را در حال حرکت دیدیم که بسیار زیبا و بزرگ بود بعد همونجا نشستیم و مشغول تماشا شدیم چون مسافرانی که در این قطار بودند در حال خوشحالی کردن و رقص بودند و برای افرادی که در اطراف ریل بودند دست تکان میدادند تعبیرش چیه؟ علامه مفید میگویند تکان خوردن قطار در رویاهای ما فقط به یک چیز اشاره دارد و آن هم آرزوهای زیبایی است که همیشه در ذهن خود میپرورانیم حتی اگر یقین بدانیم رسیدن به آن ها ناممکن است ، برخی از اهداف مهم هستند که شاید در گذشته برای آن ها تلاش زیاد کرده ایم ولی با شکست و پوچی مواجه شده اید در واقع میتوان گفت تعبیر خواب قطار های در حال حرکت برآورده شدن تدریجی آرزوهاست یک امیدواری زیاد برای رسیدن به آن چیزی و یا آنکس که بدان علاقمند هستیم ، شیخ طوسی میگویند اگر دیدی قطاری در حال حرکت بود و به هر دلیلی با دیدنش وحشت کردی و یا ترسیدی خوب نیست و این نشان دهنده یک شکست تلخ و بزرگ در زندگی ست ، اگر با دیدنش خوشحالی کردی و به وجود آمدی نیکوست و به این علامت است که با صبر حوصله و پشتکار خودت به هر آنچه که میخواهی میرسی و ناممکن های زیادی برایتان ممکن می شوند

تعبیر خواب قطار در حال رد شدن

سوال : خواب دیدم دو تا قطار آبی رنگ از جلوی در خانه ی ما در حال رد شدن بودند در جایی که یقین داشتم این مکان اصلا محل رفت و آمد قطار نیست ، بعد سریع رفتم به خانواده اطلاع دادم و همگی از روی ایوان منزل به تماشا نشستیم آیا تعبیری دارد ؟

پاسخ: بله عبور کردن این وسیله ی نقلیه بزرگ از رو به روی خانه ی شما به این نشانه است که یک اتفاق بسیار مهم و خوشحال کننده دیر یا زود برای شما اتفاق خواهد افتاد که بواسطه ی آن تمام اعضای خانواده تان شاد می شوند و روحیه بسیار خوبی برای ادامه ی زندگی پیدا خواهید کرد

پرسش: خواب دیدم با یکی از دوستانم قرار ملاقات داشتم و بعد منتظر تاکسی بودم که زنگ خانه ی ما را زدند دیدم به جای تاکسی قطار مشکی زیبایی در حال عبور کردن بود و به من گفتند راننده منتظر شماست سریعتر آماده شوید و من با شور و ذوق زیادی خودم را آماده کردم تعبیرش چیه؟

پاسخ: چنان چه شخصی که برای دیدار با او قرار گذاشته بودید معشوقتان بوده به این علامت است که بزودی این فرد همراه با خانواده ی خویش به خواستگاری شما خواهند آمد و یکی از آرزوهایتان را برآورده می سازند و اگر فرد دیگری بود نشان دهنده ی تعدادی از رویدادهای خوشایند در زمینه ی کاری برای شماست که در نهایت برایتان سود خواهد داشت

بطور کلی میتوان چند معنی کلی را درباره ی تعبیر خواب قطاری که در ریل و یا در جایگاه خودش در حال عبور کردن است آورد : اولی امیدواری و روحیه زیاد ،برطرف شدن موانع بزرگی که برای رسیدن به برخی از اهداف با آن ها سرو کار داریم ، سومی دلخوشی و طی شدن ایام شیرین و خوش همراه با دیگران ،مرتبه پیدا کردن و رسیدن به موقعیت های اجتماعی ، پیدا کردن کار مناسب و یا پیشرفت در زمینه ی شغلی

گردآورنده : توپ تاپ

27 نظر

1. نریماننریمانsays:

سلام خواب دیدم که از سر پایین از راه خاکی پیاده میومدم پایین و بعدش پشتم یه اتوبوس سفید میدیدم بعدش که یه پیچ بود ازش رد میشدم .... و روی ریل های راه اهن از کوهی بالا میرفتم راه خاکی بود ... وقتی بالای کوه رسیدم واگن های قطار را دیدم‌ خواستم از زیرشون رد شدم ولی احساس کردم عنکبوت توش هست به همین خاطر نرفتم‌ و خواستم‌از راه دیگری‌برم

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

تغییر مسیرتان از سمت ریل های قطار نشان دهنده ی تغییر در مسیر زندگیتان در زندگی است که البته جهش مثبت و خوب دارد

2. مجتبیمجتبیsays:

سلام خواب دیدم با دوستم با ماشین تو راه میرفتم ... بعدش من راهو بلد نبودم اون نشونم میداد... بعدش رسیدیم به یک زیر گذر ...دوستم گفت از اینجا برو ... دو راه بود که از زیر زیر گذر میرفت اولی که رفتیم بسته بود خواستیم از اونیکی راه برویم(میان دو راه موازی یک راه قطار بود ) با خودم فکر کردم اگه از روی ریل ها بروم گیر میکنم و خطر داره ... بخاطر همین برگشتم و از ورودی راه دیگر اومدم که یک قطار از جلوم رد شد و منم به راهم ادامه دادم .... بعدش دیدم به جایی اومدم که میخوام نفت بخرم ... روی لوله های نفت راه میرفتم که میدیدم یک گیاه بلند خودشو به دور لوله پیچونده ... بعدش یه قاب بلند که درونش احساس میکردم نفت سیاه هست تو دستم بود که همون گیاه سبز خودشو به اون هم پیچونده بود

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

همین که در این رویا خطر عبور از ریل های قطار را احساس کرده اید نیکوست و اشاره به برخی از تصمیم ها دقیق درست و منطقی تان در زندگی دارد

3. زهرازهراsays:

سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم شب بود من و مامانم میخواستیم بریم مشهد سوار قطار شدیم حرکت کردیم بعد رسیدیم به اسدآباد توی این شهر از قطار پیاده شدیم. اینجا باید یه قطار دیگه سوار می شدیم(توی خواب میدونستم که چندبار توی شهرای مختلف باید قطار عوض کنیم تا برسیم) که متوجه شدم عمه م و یه خانوم دیگه م همراه ما هستن توی اسدآباد دنبال قطار مشهد میگشتیم یه جا پیدا کردیم انگار مخصوص قطارها بود(هوا تقریبا روشن شده بود ) ولی اینا روی ریل حرکت نمیکردن روی سنگ فرش خیابون مثل تاکسی خطی پارک کرده بودن و مسافر سوار میکردن خواستیم سوار شیم که متوجه شدیم پر شده سریع سوار یه قطار دیگه شدیم داخلش خیلی خیلی بزرگ بود ولی از بیرون کوچیک به نظر می رسید طول کشید تا حرکت کنه من و عمه م توی یه کوپه بودیم مامانم و اون خانومم توی یه کوپه ی دیگه وقتی راه افتاد من توی قطار دنبال دستشویی میگشتم وقتی پیدا کردم البته با کمک عمه م، کلید چراغ رو پیدا نمیکردم به همین خاطر خودم یه چراغ دست ساز به در دستشویی زدم و همون موقع کلید چراغم پیدا کردم و روشنش کردم. لطف می کنید تعبیر کنید؟

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

خوب است و امید دارم که بواسطه ی این رویا کارهایتان ختم به خیر شود و روزی حلال و ثابتی بدستتان برسد

4. شقايقشقايقsays:

با سلام خواب ديدم كه در ايستگاه قطار هستم و انگار قبلا سوار قطار شدم و الان پياده شدم و لي قطارو ريلهارو نديدم فقط ايستگاه قطارو ميبينم بعد وارد قسمت اداري مي شم كه با مدير صحبت كنم فكر كنم مي خواستم مصاحبه حضوري كنن براي گرفتن كار همون جا تو ايستگاه هم پسري كه عاشقش هستم و ازايران به تازگي رفته ديدم و باهم حرفم زديم خيلي خوشحال بودم از ديدنش لطفا تعبيرش رو بفرماييد

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

بايد جدا از استرس و آشفتگي روحي جلوگيري كني.

5. ساراساراsays:

سلام خواب دیدم دوستم از قطار پیاده شد من دعواش میکردم که چرا منو نبرده بعد گفت علی رضا پسرخالم که همدیگرو دوست داریم نشسته تو قطار دویدم برم علی رضا رو ببینم در قطار بسته شد و رفت ولی از پشت شیشع همدیگه رو دیدیم خوشحال شدیم بعدش دیدم دوتا شورت خودمو به یه خانوم فروختم

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود ، نشان از این میدهد که از بعضی از ضیافت ها و یا جشن های خانوادگی دوری میکنید و تنهایی را ترجیح خواهید داد.

6. محمد کاظمیمحمد کاظمیsays:

با سلام واحترام خواب دیدم کنار ریل راه اهن روی سنگ ها خوابم برده و یکباره که بیدار میشم میبینم کیف اداری و کفشم رو دزد برده و کمی مظرب میشم بعد یک آقای بهم یک کیف کهنه و یک کفش سوراخ بهم میده وقتی کفش رو پوشیدم دیدم انگشتان پای سمت راستم از نوک کفش زده بیرون کفش پاره بود و مردی هم با ماشین کنار جاده خربزه میفروخت کیلویی226000هزار تومان ؛ که من نخریدم ضمنا کفش و کیف کهنه بودن که آن مرد بهم داد.

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

سلام این خواب از شما می خواهد تا از غفلت و نادیده گرفتن موقعیت های مثبت فعلی خودداری کرده و از مهارت های خود برای ایجاد تغییرات مثبت در مسیر های زندگی استفاده کنید.

7. پریاپریاsays:

سلام خواب دیدم بیرون بودم و چون پول برگشت به خونه نداشتم زنگ زدم به خانواده ام که بیان دنبالم . خودشون با قطار مترو اومدن بعد همگی رفتیم ایستگاه که سوار قطار شیم مادرم زودتر از همه سوار شد بعد من خواستم سوار شم فهمیدم بلیط ندارم پدرم سریع رفت برام بلیط گرفت همینکه قصد وارد شدن داشتم در بسته شد و انگشتم گیر کرد اما سریع درش آوردم و قطار حرکت کرد من و پدرم جا مونده بودیم .پدرم زنگ زد به مادرم و جریانو توضیح داد گفت احتمالا قسمت این بوده

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

باسلام تعبیر خواب نشان از افکار و آرزوهاییست که در ذهن داریم.

8. ساراساراsays:

سلام خواب دیدم که از چلو چشمم چند قطار رد شدن و من که میخاستم سوار بشم که بتونم به خونه برم نرسیدم بعدش یه اتوبوس هم رد شد و باز نرسیدم بهش درنهایت یه قطار دیگه اومد و راننش توقف کرد و من به همراه دوستم که خیلی وقته قهرم باهاش رفتیم و از رانندش که خانم بود پرسیدیم قیمت بلیط رو و گفتم مگه این از قطارای گرون که بلیطش بیست هزارتومنه نیس رانندش گفت نه کمتر میگیرم شما هرکدوم دوهزارتومن بدین ماهم دوتا دوتومنی دادیم و سوار شدیم و افراد کمی توی قطاربودن و قطار هم خیلی شیک و گرون قیمت به نظر میرسید به نظرتون تعبیرش چیه..ممنونم

سلام برتغییر شرایط زندگیتان تعبیر میشود

9. ساراساراsays:

سلام من مجردم خواب دیدم چادر مشکی پوشیدم با یه چمدون سوار قطار شدم اونجا با یه خانومه تو قطار دوست شدم بهش گفتم چمدون و برام نگه دار سنگینه قبول نکرد با یه چمدون رفتم مرقد امام خمینی رحمته الله انگار میخواستم برم مسافرت تو خواب تنگی نفس داشتم حالم خوب نبود

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام شرایط زندگیتان در حال تغییر است و بیانگر ظرفیت شما در مقابل مسائل زندگی است

10. حسین حسینحسین حسینsays:

سلام خواب دیدم تو کوپه قطارم با همسرم و یه لحظه پیاده شدم .در قطار بسته شد و آروم حرکت کرد و استرس پیدا کردم و سریع پریدم از قسمتی از قطار و از یه دری وارد قطار شدم

درود بر شما ، احتمالا به یک خشم سرکوب شده در دنیای واقعی مربوط می شود

11. میم قیمیمیم قیمیsays:

خواب دیدم قطاری که از بغل قزار ما میگدشت خلاف جهت ما بود و روش پارچه ی سیاه بود بزرگ اما قسمتهایی از قطاره پارچه اش کنار رفته بود زیرش صلیب سیاه بود من پرسیدم اینا چیه گفتن برای اینکه مردم نترسن روی تابوت ها رو پوشوندیم،درصورتی که تابوت نبودن اونا صلیب بودن. تعبیرش چیه

تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدید است

12. زهرازهراsays:

سلام خواب دیدم که من و آقایی که توی خواب انگار قرار بود با هم‌ازدواج‌کنیم‌و توی واقعیت هم‌‌ایشون حسی به بنده دارن خواب دیدم‌ روی ریل داریم حرکت میکنیم و هر بار که قطاری میخواد از اونجا عبور کنه از ریل خارج میشدیم تا قطار عبور و بعد از عبور کردنش دوباره وارد ریل میشدیم و به جلو حرکت میکردیم. بعد از کنار ریل به سمت دیواری که از کوه ساخته شده بود حرکت کردیم ک از اونجا بالا رفتیم و بعد خواستیم از جایی رد بشیم که دو دست من دوستانم گرفته بودن و منو عبور دادن ممنون میشم تعبیر کنید

سلام بیانگر تغییرات شرایط زندگیتان است که ممکن است مورد حمایت قرار بگیرید

13. آیدا .مآیدا .مsays:

خواب دیدم نامزدم که از هم جدا شدیم داخل قطار هست و بمن کفت زود باش تا حرکت نکرده بیا بالا باهم بریم منم سریع تصمیم گرفتم و رفتم پریدم داخل قطار که تازه داشت راه میفتاد بعد یک میمون که تو واگن های قطار هی بازیگوشی میکرد با شیطنت در یک واگن رو باز کرد که منم سریع رفتم پیش نامزدم پدر نامزدم با نگرانی نگاه به نامزدم کرد اما نامزدم بی تفاوت بود و اون میمون هم از رو شونده نامزدم پرید که در واگن و برام باز کرد و باعث شد تو قسمتی که نامزدم بود سریع برم

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

به شما می گوید که بایستی در شرایط مختلف قادر به کنترل رفتار خود باشید.

14. FereshtehFereshtehsays:

سلام دیشب خواب دیدم با پدرو خواهرزادم سوار قطاریم قطاری با پنجره های بزرگ ب مقصد ک رسیدیم پیاده نشدیم دوباره با همون قطار برگشتیم ب مبدا یعنی قطار بلافاصله دور زد زمانی ک دور میزد من ریل قطاروهم دیدم(فکر کنم ما ته قطار ایستاده بودیم پنجره های بزرگی داشت قطار ولی منظره خاصی نداشت)میشه خوابمو تعبیر کنید پاک نکنید ممنون

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود وقت بخیر ، میتواند نمادی از یک جهش و یا پیشرفت جدید و مطلوب در ادامه ی زندگی خودتان یا خانواده تان باشد.

15. هانیههانیهsays:

با سلام..من خواب دیدم..تو دانشگاه هستم با دوستم..(من و دوستم فارغ التحصیل شدیم)..تو یه کلاس درس بودیم بعد امدیم بریم ناهار بخوریم.استاد گفت زود برگردید من تعجب کردم که اخه ما فارغ التحصیل شدیم..دیدم تو هر طبقه غدای خاصی میدن..یکی مرغ یکی لوبیا پلو..یکی فسنجان بود..به دوستم گفتم اینو نخوردیم بیا اینو بخوریم..بعد قرار سد 25 تومن پول بدیم..چون دانشجو نبودیم..بعد دیدم ایستگاه مترو نشستم..مترو هم قشنگ بود میگفتم منو همیشه یاد تهران میندازه..منتظر بودم قطار بیاد..یه خانم نسبتا مسن ام پیشم بود..بعد دیدم اونجایی که نشستم..قند بود ریخته بود رو پام..اونا رو جمع کردم..یه بسته هم بود شک داشتم مال من هست..بعد قطار امد خواستم برم سوار بشم..گفتم ای وای کارت مترو رو نیاوردم برم بخرم..اون خانم نذاشت گفت بیا من بهت کارت میدم... ممنون

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام در رویاهای ما فقط به یک چیز اشاره دارد و آن هم آرزوهای زیبایی است که همیشه در ذهن خود میپرورانیم حتی اگر یقین بدانیم رسیدن به آن ها ناممکن است ، برخی از اهداف مهم هستند که شاید در گذشته برای آن ها تلاش زیاد کرده ایم ولی با شکست و پوچی مواجه شده اید

16. سوگلسوگلsays:

با سلام خواب دیدم سوار بر قطار بودم که یهو قطار وایساد و گفت همه مسافرا پیاده شن و بقیه راه رو با اتوبوس برن همه پیاده شدیم و دنبال ماشین میگشتیم که بقیه راه رو بریم و همه مسافرل یه جایی اسکان یافتن و منتظر ماشین و منم بینشون یواشکی رفتم گویا از شوهرم یت کسی دیگه میترسیدم

تعبیر خوابتان نشانه تغیر برخی شیوه های زندگی است

17. لیلالیلاsays:

باسلام، من خواب دیدم در ایستگاه قطار بودم، تعدادی داشتن دنبال محل مسافرگیری قطار میگشتن،من بهشون راه و نشون دادم، رسیدیم کنار ریل، دیدم انگار ما سر ریل هستیم، از جایی که بودیم ریل شروع شده بود،چه تعبیری دارد؟ممنونم

ممکن است برخی شیوه های زندگیتان را تغیر دهید

18. محدث ممحدث مsays:

خواب دیدم سوار قطار هستم شب بود و خیلی خوشحالم و به شخصی که کنارم نشسته میگم همیشه دوست داشتم سوار قطار بشم و دیدی الان سوار قطار هستم! و خیلی لذت میبردم که سوار قطار هستم.

سفری براتون اتفاق میوفته

19. حجت رضاییحجت رضاییsays:

دیدم کنار ریل قطار بهمراه یه نفر ایستاده ام و یک چراغ راهنما هم هست که قرمزه و وقتی سبز شد من با اون فرد سریع داشتیم از ریل عبور میکردیم که لایه های مختلفی داشت و هر بار از یه لایه میرفتیم دوباره قطار میومد و صبر میکردیم و باز میرفتیم و در پایان با سختی عبور کردیم و رسیدیم اونور خط راه آهن قطار

مسافرتی براتون پیش میاد که دشواری با خودش داره

20. HossHosssays:

با سلام.خواب دیدم با دوچرخه همراه ی خانوم(نمیدونم کی بود این خانومه) دنبال قطار میریم و هر چه تلاش میکنیم و دوچرخه رو پا میزنیم به قطار نمیرسیم تا اینکه به ایستگاه قطار رسیدیم ولی قطار، ایستگاه رو رد کرده بود و رفته بود.بعد ی نگهبان که تو ایستگاه بود به من گفت که شما اصلا به قطار نمیرسین الکی تلاش نکنین ولی من گفتم بازم ادامه میدم

سلام در رسیدن به چیزی که می خواین باید صبر زیادی داشته باشین

21. MaryammMaryammsays:

سلام خسته نباشید من خواب دیدم تو ی ایستگاه قطاریم بد خواهر معشوقمم بود ک انگار با شوهرش دعواش شده بود انگار اون رو سکو بود من پاینش تو اب شنا میکردم اب تمیزی بود روی سرسره سر میخوردم میرفتم تو اب بد ی جایی بود ک سری توالت فرنگی قرار داشت ولی تمیز بود انگار نو بود ک من تو اون هی میرفتمو داد میزدم ک بهش میگم دوسش دارم و خوب میشع بد دیدم ک رو ریل قطارم و ی قطار ابیو سفید پیشرفته ک شبی مترو بود با سرعت رد شد بد رفتم تو ی ساختمون اونجا با خانوادم بودم تو ساختمون از اسانسور رفتیم بالا

22. ساحلساحلsays:

سلام خواب دیدم ک با مادرو برادرم منتظر رسیدن قطار هستیم و بعد مادرم و من سوار قطار میشویم اما برادر کوچکم جا میماند و من میخواستم ایشان را برگردانم لای در قطار گیر میکنم و قطار شروع ب حرکت میکند و داد زدم و از مادرم کمک خواستم ک مرا از لای در قطار ب داخل بکشد میشه تعبیر بفرمایید

سلام بیانگر مسیر زندگی است

23. پرستوپرستوsays:

سلام(من سالها پیش دانشجوی پرستاری دانشگاه همدان بودم و انصراف دادم و مدتیه به یاد بچه های کلاسمون هستم و دوسدارم به نحوی ازشون باخبر بشم) دیشب خواب دیدم رفته بودم اونجا و‌از یکی از همکلاسیهای دختر که در بیداری شفاف یادم نمیاد دختر رو، و تو خواب برام یادش زنده شد، شماره تلفن دوستی رو‌که باهاش رابطه خوبی داشتم رو میخاستم و‌اونم بهم‌ نمیداد... در کل خوشحال بودم که فرصتی پیش اومده و من میتونم بچه ها رو‌ببینم و توی خواب خوشحال بودم که پسر خوشتیپ کلاسمون رو‌هم میبینم! بعدش دیدم ی تپه تفریحی روبروی ماست( در واقعیت ی جای تفریحی به نام عباس اباد نزدیک دانشگاه بود) خیلی زیبا و هوا عااااااالی بود، من به دختره گفتم فردا صبح بریم بالا و چیزی هم بخوریم ولی دختره گفت اونجا دکه تغذیه نداره( برعکس مکانهای تفریحی تهران) بهدش دیدم دو‌تا قطار تفریحی کاملا نو و خوش رنگ و براق حرکت سریع میکردن روی تپه، ولی دود خیلییییی عظیمی ازشون بلند میشد ولی ظاهرا هوای خیلی مطبوع اونجا بد و الوده نمیشد

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام این رویا نشان دهنده ارزوها و اهداف بلند مدتی است که در زندگی برای ان برنامه ریزی کنید

24. سامسامsays:

سلام من خواب یه قطار باری دیدم که داره میاد طرفم و می ره و من فقط اونو نگاه میکنم آیا تعبیری داره با تشکر

سلام بیانگر مسیر و هدف است

25. مهری ریمهری ریsays:

سلام و خسته نباشید دیشب خواب دیدم با پسرم جایی هستیم مثل یه دشت و یک منطقه کوهستانی و قشنگ بود یه دفعه دیدم بالای سرم یه پل خیلی بلند هست که یک قطار با واگن های زیادی داره از روی پل رد میشه به پسرم گفتم نگاه قطار داره از روی پل رد میشه پل عظیم و خیلی پر هیبت و قشنگی بود که خیلی عظمت پل و زیبایی حرکت قطار من تحت تاثیر قرار داده بود خواهش میکنم خوابم تعبیر کنید خیلی فکر مشغول کرده خدا خیرتون بده

26. فاطمهفاطمهsays:

سلام من امسال کنکوریم. خواب دیدم سوار قطاریم که بابام رانندشه. توی یکی از واگن ها نشستم به همراه مامانم و چند تا از فامیلای مامانم که از روستا اومدن...دارم با مامانم حرف میزنم ولی اون همش درگیر کاراشه(مامانم شاغله)...توی قطار علاوه بر فامیل افراد غریبه هم هستن‌...بابابزرگم هم بود که میگفت یواش برو این بچه(منظورش من)میوفته...بابام میگه بیاین امیررضا(داداش کوچیکمو)بگیرین نمیذاره رانندگی کنم من میرم که داداشمو بگیرم ولی نمیدونم چرا از قطار پیاده میشم...وقتی پیاده میشم دوست قدیمی مو میبینم به همراه چند تا دختر دیگه....شب با هم میریم یه روستایی که انگار اونا میشناسنش و منم توی خواب قبلیم اونجا رفتم و خیلی به نظرم ترسناکه...اونجا خیلی باهم خوشیمو میگیمو میخندیم...ولی من همش احساس ترس دارم...

27. مهریمهریsays:

سلام و خسته نباشید دیشب خواب دیدم با پسرم جایی هستیم مثل یه دشت و یک منطقه کوهستانی و قشنگ بود یه دفعه دیدم جلو رومون یه پل خیلی بلند هست که یک قطار با واگن های زیادی داره از روی پل رد میشه به پسرم گفتم نگاه قطار داره از روی پل رد میشه پل عظیم و خیلی پر هیبت و قشنگی بود که خیلی عظمت پل و زیبایی حرکت قطار من تحت تاثیر قرار داده بود خواهش میکنم خوابم تعبیر کنید خیلی فکر مشغول کرده خدا خیرتون بده