تعبیر خواب خندیدن مرده

متاسفانه یکی از مطالب و یکی از موضوعاتی که ممکن است تعبیر های بد و ناراحت کننده ای به دنبال داشته باشد خندیدن مرده در خواب است ، چرا که دانیال پیامبر در همین باره فرموده اند چنان چه ببینی مرده ای از خویشان خودت بدون دلیل میخندد به این علامت است که زندگی بر شما تلخ و سخت خواهد شد ، ناهمواری ها و بی عدالتی های زیادی را تحمل میکنی ، از جانب کسانی که دوستتشان داری و سال ها امین و مورد اعتماد تو بوده اند بی وفایی خواهی دید ، رنج غصه و زحمت کم کم تو را اب می کند و احساس میکنی دیگر آن ادم سابق نیستی، محتمل است گرفتاری های ریز و درست فراوانی در مسیر زندگی ات قرار بگیرد که اگر توان مقابله با آن ها را نداشته باشی یا اراده ات در این مسیر ضعیف باشی حتی دین اعتقاد و ایمانت نیز توسط شیطان نشانه میروند، اگر ببینی مرده ای با صدای بلند میخندید و فقط آوای آن به گوشت رسید به این معنی است که خبر مرگ و یا از دست رفتن عزیزی به گوش شما خواهد رسید و برای مدتی غمگین و افسرده ای ، کاربران و مردم عزیز تو جه داشته باشند مهمترین اقداماتی که ما باید بعد از دیدن چنین رویاهایی که یقین داریم معنای خوبی ندارند خواندن سوره حمد ، فرستادن صلوات، دود کردن اسپند، و رفتن به قبرستان و یادی از مردگان کردن و پرداخت کردن صدقه است ،بدانید که با انجام چنین اموری خطر یا بلای احتمالی از سمت شما دور میشود

سوال : خواب دیدم یکی از دوستان خیلی قدیمی ام که با هم صمیمی بودیم و چند سالی هست که فوت شده به خونه ی ما اومده و یادم نمیاد که چی شد یک مرتبه زد زیر خنده تا چند دقیقه یک نفس میخندید صداش کل خانه را برداشته بود و حتی خودم هم نتونستم ساکتش کنم تعبیرش چیست؟

پاسخ: اگر مجرد باشی به این معناست که در زمینه عشق بدشانسی بزرگی خواهی آورد که همین باعث شکستن غرور و قلبت می شود شاید برای ماه ها نتوانی آن را فراموش کنی و این مسئله برای تو یک دغدقه ی خیلی بزرگ شود و چنان چه متاهل باشی بیانگر این است که اتفاقات نحس و بدبیاری هایی در حال نزدیک شدن به زندگی و خانواده ی شما هستند که بیشتر شبیه به یک امتحان الهی هستند

سوال: ببخشید اگر کسی خواب ببینی به مرده ای دست میزنه و بعد اون بیدار میشه و بهت میخنده یا مسخرت میکنه تعبیرش چی میشه؟

پاسخ:بیانگر شک و یا اتفاقی است که هیجان بسیار زیادی دارد و این از نوع منفی است و ممکن است ایامی را در فکر فرو روی و تنهایی و خلوت را ترجیح دهی

مطالب مرتبط...

234 نظر

  1. احمداحمدsays:

    سلام خواب دیدم یکی از دوستام که فوت شده کنارم در حیاط امامزاده شهرمون ایستاده وبهم لبخند میزنه و در خیابون کنارمون مردم یه تابوت را که می لرزید حمل می کنن خواهش می کنم تعبیرشا بهم بگید در ضمن من رویای صادقه زیاد دیدم که بلا فاصله تعبیر شدن مثلا خواب دیدم پسر کوچیکم تصادف کرده و تو خواب بهم گفت بابا دم بود جونم بره و فردای اون روز تصادف کرد ولی خدا را شکر بخیر گذشت

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه‌ی آن است که روزهای خوبی پیش رو دارید

  2. عليرضاعليرضاsays:

    با عرض سلام خواب ديدم كه پدرم كه فوت كردهه اومد پيشم با لباس تميز و يك موتور منم همراهش شدم. و من رو با موتور دور داد و پيادهه شدم بعدش. پدرم جوان سر حال بود. كه از خواب پريدم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خودت را برای شنیدن یک خبر مسرت‌بخش آماده کن

  3. سید فائزسید فائزsays:

    با سلام مادر خدابیامرزم تازه فوت کرده بودند یکی از بستگان ما اورا در خواب دیدند که در بیمارستان جامه بیمارستان برتن کرده و چند تن از بستگان ما که فوت شده بودند درکنار مادرم در بیمارستان نشسته اند مادرم میخندید و یک ماسک بر دهان داشت حال تعبیر این خواب بنده چیست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خوب است شادمانی یا خنده ی او خبر از رضایت ایشان نسبت به خانواده میدهد

  4. مرتضی مرادیمرتضی مرادیsays:

    سلام پسر عمم ۱۲ روز از فوتش گذشته بود که تو خوابم اومد و جریان تصادفش رو تعریف میکرد و در این حالت کم کم صدای خندش بلند شد و ارام گرفت و گفت غم اون دنیا رو نخور میشه بگین تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اینکه او شروع به خندیدن و قصد دلداری دادن شما را داشته نشان میدهد که به موفقیت و سعادت خواهید رسید انشالله

  5. سارا نیک پرورسارا نیک پرورsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم خونه ی یکی از اقواممون بودیم بعد پسرشون که فوت شده بود توی فضای خونه رفت و آمد میکرد و خوشحال بود و میخندید و فقط من میدیدمش تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      پاکی دین معنا می گردد

  6. علی اصغر بایرامعلی اصغر بایرامsays:

    من پدر بزرگ خودم رو که سالهاست فوت شده در خواب دیدم و که در حال خنده آهسته در منزلش خودش هست و دارای دندان های بسیار زیبا و صاف هستش و خیلی هم خوشحال بود معنی این خواب چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویا نیز از احوالات خوب ایشان در دنیایی دیگر خبر می رساند

  7. سپیدهسپیدهsays:

    خواب دیدم با مادرم که فوت کرده درخواب می خندیدیم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ان شالله که این رویا برای خودتان دور شدن غم و فلاکت و برای مادرتان آرامش و رضایت است

  8. پیمانپیمانsays:

    سلام تو خواب دیدم محکم جیغ میکشم و یک دفع لبخند زدم... تعبیرش چی میتونه باشه تشکر.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شرایط راحت و خوبی بعد از طی کردن ایام سخت بدست و یا همراه با تلاش زیاد خواهد آمد

  9. پیمان رفعتپیمان رفعتsays:

    اینک یکسال بیشتر از مرگ مادرم میشود من خواب دیدم که در خواب خوشحال است و لبخند میزند. لطف نموده تعبیرش را در ایمیلم بفرستید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خنده ی مرحومه در این رویا نمادی روشن از رضایت اوست

  10. زینبزینبsays:

    سلام من نزدیکای اذان صبح خواب دیدم پدرم که ۸ماه پیش فوت کردن مثل همیشه از سرکار برگشته خونه و اومد کنار من نشست و من اونو محکم بغل میکردم و صورتشو میبوسیدم و اون خوشحال بود و میخندید میشه بگید تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه ی ذوق و شوق در زندگی زنانشویی است ( حال یا آینده )

  11. ShirinShirinsays:

    با عرض سلام من مادرم و که چند ماهی هست فوت کردن رو شب تولدش که شب جمعه هم بود خوابشو دیدم که با هم می گفتیم و میخندیدیم و قربونت صدقم میرفت و حلوا درست میکرد گفت میخوام این حلوا ها رو پخش کنم ثواب داره بعد من گفت برو حلوا هارو هم بزن ته نگیره حلوا هم قهوه ای رنگ بود لطفا جواب بدین?

  12. عرفان منجیکسعرفان منجیکسsays:

    سلام من داداشم سه ماه فوت شده ،هر کسی ک خوابشو میبینه میگه چهرش خندانه تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان از فزونی خوشحالی و بیشتر شدن فرصت های طلایی است.

  13. پریساپریساsays:

    سلام . وقت بخیر ممنون از پاسخگوییتون. دیشب خواب دیدم که مادربزرگم با لباسهای پاره و کثیف و دندانهای سیاه جایی نشسته بود من تا دیدمش و شناختمش رفتم سمتش اما گفت که من از شما ناراحتم منو تنها گذاشتین منم گفتم عه مادر ما که چندروز پیش اومدیم سرت! و از اینطور حرفا. تا که حرفمون تموم شد من فقط صورتش یادمه که خندید بهم و بیدار شدم!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مي‌تواني با آدم‌هاي تازه دوست شوي و ارتباط برقرار كني. هميشه به خاطر داشته باش غريبه‌ها دوستاني هستند كه تو هنوز آنها آشنا نشدي.

  14. مریممریمsays:

    سلام.وقت بخیر من دیشب خواب میدیدم که پدربزرگم دراز کشیده بود و من به خاطر شرایطی که الان دارم تو خوابم داشتم به همین دلیل گریه می کردم تو بغلش ولی ایشون به من میخندید حرف نمیزد و من با خودم میگفتم چرا با گریه من ناراحت نمیشه برام فقط میخنده ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، سعادتمندی ، بدست آمدن شادی و موفقیت سه معنای اصلی این مورد است.

  15. Arvin shojaiArvin shojaisays:

    سلام من خواب دیدم تو خونه مادر شوهر خدابیامرزم بودم بعد با شوهر همش بحث میکردیم مادرشوهر اومد چندتا ملحفه داد به من گفت اینا بشور لبخندم میزد تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه‌ى درگيرى و نزاع است.

  16. parvaneh poriaiiparvaneh poriaiisays:

    سلام من خواب دیدم که تو یه اتاقم و هوا روشن بود و یه مرده ک قیافش شبیه به یکی از اقوام بود رو ب روم گذاشته شده بود و کفن تنش بود یهو هوا تاریک شد و با چشای بسته شروع کرد ب خندیدن بلند صداش تو کل اتاق پیچیده بود بنظرتون تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، معنای این مورد ناراحتی ها و یا غم های جدید در زندگی خانوادگی بستگان این شخص است.البته اگر چهره ی او را شناسایی کرده باشید !

  17. مسعودمسعودsays:

    برادرم خواب دایی مرحوممو (که خیلی وقت پیش فوت شده) را دیده که تو خواب بلند میخندیده و قهقهه میزده و خوشحال بوده، لطف میکنید تعبیرش را بگید؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بعضی از سخنان باطل موجب رنج و عذاب برای شما می‌شود.

  18. نازنین درینینازنین درینیsays:

    سلام وقت بخیر برادرم یک ماه است که فوت شده دیشب خواب دیدم که با پدرم روبروی هم نشستن و دارن میخندن البته پدرم خندهای از ته دل میزد اما صدای خندشو نمیشنیدم و داداشم لبخند میزد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب به عقاید و ارزش هایی اشاره دارد که در زندگی بیداری آن ها را کنار گذاشته اید.

  19. میترا رضاییمیترا رضاییsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم تو خونه خاله م ک پسرش جون هس تازه فتح کرده هستیم همه رو صندلی نشستن و من اهنگ گذاشتم میرقصم ب هرکسی میگم بیا برقص نمیاد و بعداهنگ عوض میکنم ب پسرخاله ام ک مرده یهومیبینم پشتم ایستاده بادندنای تمیزیک دست سیم کشیده کت شلوار میخند بهم خندش صدا نداشت جوری بود ک دندوناسفیدش پیدا بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      برای این که دلیل حضور دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به آن ها چه احساس، فکر یا خاطره ای را برای شما زنده می کند؟ درسی که از این افراد می گیرید چگونه می تواند الهام بخش شما برای برون رفت از چالش های فعلی در زندگی بیداری باشد؟

  20. باران . اسباران . اسsays:

    سلام من یک ماهه که نامزدم رو از دست دادم چند بار خوابش رو دیدم و تو خواب بهم گفت که شوخی کردم من زندم چند روز پیش خواب دیدم که میخواستیم دوباره خاکش کنیم تو روستای پدریش منم داد میزدم میگفتم اونجا خاکش نکنید دیشب هم خواب دیدم تو قبرستان بودم و چند تا مرد منو دنبال میکردن که یهو ب نامزدم رسیدم و پشت اون قایم شدم اون مردا اومدن گفتن چ نسبتی دارین نامزدم با عصبانیت گفت که چرا دنبالشین این نامزد منه و تو این خواب مادرش ک چادر سرش بود و دوتا حلقه ک با بند گره خورده بود بهم تو دستش بود دیدم تعبیر این خواب ها چیه واقعا برام سخته

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نگران نباشید ، رنج ها ، ناراحتی ها و یا ایام بد برای شما بتدریج رو به پایان خواهد رفت و دوران تازه و بهتری را هم تجربه خواهید کرد.

  21. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب یکی از اقواممون که تقریبا چهل روز پیش فوت شدن رو دیدم که با هم صحبت کردیم و اینکه یه اتفاقی افتاد که هر دوتامون با صدای بلند خندیدیم و دیگه از خواب پریدم .راستی فامیلمون مرد هست و ازدواج کرده ممنون میشم اگر تعبیر خوابم رو بگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا به تحلیل عقاید و دیدگاه هایی بپردازید که در شما بی اثر شده اند و صرفا یک پایبندی ظاهری به آن ها دارید.

  22. مهسامهساsays:

    سلام.پسر دایی من فروردین فوت کرده.من خواب دیدم که اون همه جا هست و دیدم دارن میزارنش داخل خاک وقتی میخواستن بزارنش روشو برداشتن روشو که برداشتن فقط میخندید یکهو از جاش بلندشد و اومد سمت من.وقتی ازش عکس میگرفتم تو عکس نمیافتادم انگار روح بود.اومد و بازوی منو گرفت.میشه خواهش کنم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که بی توجهی و اقدام نکردن برای اهدافی که دارید، در شما احساس دلسردی ایجاد کند.

  23. آرزو کلهریآرزو کلهریsays:

    سلام خوب هستین .من بعد از نماز صبح ساعت هفت به خواب دیدم که انگشت اشارم فکر کنم کوتاه شده بود بعدتو خواب پدر فوت شدمو دیدم تو خوابم خواب بودم صداشو شنیدم بیدار شدم دیدم روی صندلی پشت میز نشسته با گریه رفتم پیشش گفتم بابا بالخره اومدی صورتشو بوس کردم اونم صورتمو بوس کرد همش میخندید نه قهقهه زیاد ولی میخندید میشه تعبیرشو بهم بگین نگرانم .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا درباره ی ناراحتی ها و نگرانی های درونی خود با دیگران صحبت کنید.

  24. جوادجوادsays:

    سلام همسرم دو هفته ای هست که پدرش رو بر اثر صداف از دست داد. امروز صبح بعد از اذان خواب دید که خانوادگی در کنار هم هستیم. پدرش لباس مرتب و صورت جوانتری داشته و مرتب می خندید. همسرش پشتشو زد و گفت چرا اینقدر می خندی. مگر تو نمرده بودی؟ ایشون گفت مرگ چیه بابا. مگه ادم میمیره؟!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از بیننده می خواهد تا اجازه ندهد شکست ها و ناکامی های گذشته، او را از پیگیری انگیزه ها و اهداف شخصی اش باز دارد.

  25. مجهولمجهولsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم پسر عموم که شش ساله فوت شده با همه با صدای بلند میخنده من یهو صداش کردم برگشت با لبخند گفت سلام بعد رفت،تعبیرشو بهم میگید؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید فکر کردن به شکست ها و فقدان های گذشته باعث شود تا از پیگیری اهداف و برنامه های جدید در زندگی باز بمانید.

  26. baran .bbaran .bsays:

    سلام من نامزدمو تازه از دست دادم الان حدودا سه ماهه دیشب خواب دیدم تو قبرستان بودم و رفتم قبر نامزدم روش باز بود و صورت نامزدمو دیدم که سالم هم بود تمیز مرتب دراز کشیده بود چشماش باز بود پلکاش ی تکانی خورد و من داشتم گریه میکردم دست کشیدم رو چشماش بسته شد دوتا حشره از داخل قبر ک اول بصورت کرم بود در اومد و شد حشره بعدش ب صورت ی پرنده منقار دار یکیش ب من حمله کرد و من اون یکی رو کشتم ماه قبل هم ی خواب مشابه همین خواب دیدم اما با این تفاوت که ندیدم جنازه چ شخصیه و کلی حشره دور جنازه بود ک هیچ اسیبی ب جنازه نمیرسوندن دوتا مار از داخل قبر در اومد و بالای قبر هم بجای سنگی ک نیزارن رو جنازه دوتا قران بزرگ بود ک من قران رو برداشتم جنازه رو دیدم حس کردم جنازه نامزدمه و یکی از مار ها اومد بیرون کلی اذیتم کرد ک من اون هم کشتم ولی اون یکی داخل قبر ماند تعبیر این خواب هام چیه داغ نامزدم خیلی برام سنگینه هر شب میخوابم از خدا میخوام ب خوابم بیاد ولی همچین خوابایی ازش میبینم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید فکر کردن به شکست ها و فقدان های گذشته، شما را از پیگیری اهداف و برنامه های جدید در زندگی باز دارد.

  27. نوشانوشاsays:

    سلام من خواب مادر بزرگم رو که چندین ساله فوت کرده دیدم . دیدم خونه مادر بزرگم هستم و توی حیاط راه می رفت صداش کردم و پیشش رفتم و داشت آرام می خندید و کنارش عموی مادرم که ایشون هم فوت کرده نشسته بود و هر دو با هم می خندیدند تعبیر این خواب چیه لطفا بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      برای این که دلیل حضور دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به آن ها، چه احساس، فکر یا خاطره ای را برای شما زنده می کند؟ درسی که از این افراد میگیرید، چگونه می تواند الهام بخش شما برای برون رفت از چالش های فعلی در زندگی بیداری باشد؟

  28. مریم امامیمریم امامیsays:

    سلام من خاب دیدم یکی از دوستانم که یک ساله فوت کرده تو راه مدرسه میدوییدو لبخند داشت و ی نسیم ملایم میزد ب موهاش تعبیر خواب چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب سعی دارد تا شما را متوجه خاطره و درسی از این دوست کند که می تواند الهام بخش شما برای خروج از تنگناها و ناراحتی های فعلی در زندگی بیداری باشد.

  29. محمودمحمودsays:

    سلام خسته نباشید . من امروز ساعت دوازده خواب دیدم که تو بیمارستانم و تو یک صفی هستم برای آمپول زدن که چهار پنج تا یهو با هم میریم تو اتاق دراز میکشیم من چند تا آمپول تقویتی داشتم که میخواستم بزنم فک کنم دندونم درد میکرد همینطور که رو تخت دراز کشیده بودم رومو اینور کردم دیدم پدر بزرگم که نزدیک به یک ساله فوت کرده اون پایین روی تختی دراز کشیدست من تو خواب میدونستم که مرده و داشتم به صورتش و به لبش نگاه میکردم و به خودم میگفتم پدر بزرگم چقد خوب شده لبش و صورتش در همین حین پدر بزرگم همینجوری که چشماشو بسته بود یهو انگار یک چیزی یادش میاد و با خودش میخندید انگار که تو همون حالتی که مرده بود خواب خنده دار دیده باشه میخندید و سرشو به حالت خنده تکون میداد خندش هم هیچ صدایی نداشت و من و یکی از اون چند نفری که رفته بودیم تو اتاق آمپول بزنیم هم نگاش میکردیم خندمون گرفت و من تو خوابم به خودم میگفتم مرده ها هم خواب میبینند! میشه بفرمایید تعبیرش چی میشه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت آن است كه براى رسيدن به اهداف خود تلاش مى‌كنيد.

  30. مهسامهساsays:

    سلام من خواب دیدم پدربزرگم که الان حدود ۱۰ سال که مرده بغل من نشسته و میدیدم که دستاش خیییلی بیش از اندازه لاغر هستش و من اول دستاشو نگاه میکنم و بعد به صورتش نگاه میکنم و از حالت صورتش متوجه میشم که داره به مسخره به من میخنده (اینم بگم که در واقعیت ما با خانواده پدریم خیلی مشکل داریم) تعبیرش چی هستش؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر این است که شما روی یک موقعیت یا رابطه، کنترل یا قدرت ندارید.

  31. Bahar4Bahar4says:

    سلام من خواب دیدم با یکی از فامیلامون داریم میریم مشهد بعد یکی از فامیلامون ی دوماهه فوت شدن جون بود بعد ما باهم خیلی صمیمی بودیم تو خواب دیدم که من صداشو متوجه میشم میگم پس چرا اونو نمیبرین مشهد من صداشو میشنونم اما میدونستم که مرده ولی صداشو میشنیدم اما عمش که باهاش داشتیم میرفتیم تو مینی بوس میگفت ن اون مرده و صدای اونو نمیشنید بعد که اتوبوس حرکت کرد دیدم سر خیابون با چن تا دختر فامیلا ایستاده و چهره بسیار زیبا و سفید داشت و میخندید و لی خندش از ته دل نبود مث حالت لبخند خوشحال بود من هی میگفتم اینهاش اینجاس اما اونو حرفمو باور نمیکردن میگفتن مرده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه‌ی به پیروزی رسیدن در کارها است.

  32. محمودمحمودsays:

    خواب دیدم پدر بزرگم (که فوت شده) در تابوت بود.با او حرف زدم و او گفت خود خدا میاد و ادم را میبره پیش خودش و خندان بود. بعد اون خواب دیدم که ار جناره مثل سر بریدم خون میپاشه.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      روزهای جوانی یکی پس از دیگری می گذرند و اگر قدر آن را ندانید در آینده حسرت این روزها را خواهید خورد.

  33. Gandom zeinaliGandom zeinalisays:

    سلام وقت بخیر مادر بزرگ من ساله‌اش ک ب رحمت خدا رفته و شوهر خاله ام ک یک سالی میشه تو خواب دیدم ک مادر بزرگم روی مبل ب شکم خوابیده و شوهر خاله ی من برای ماساژ کمر رفت روی کمرش ولی خوابید روی مامان‌بزرگم و شروع ب تکون خوردن کرد همه مات موندیم شوهر خالم قهقه میزد ولی صدای خنده هاش رو ما نشنیدیم و افتاد روی زمین میشه لطفا تعبیرش رو بگین. بعد توی خواب انگار میدونستیم شوهر خالم فوت شده و خالم شب برای اینکه تنها نباشه اومد خونه ی ما تعبیرش چیه انشالله ک خیره

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، قهقه در این رویا منفی است و ممکن است بیان کننده ی ناراحتی و یا دل نگرانی های جدید برای اقوام شوهر خاله تان باشد.

  34. ساراساراsays:

    سلام من مجردم خواب دیدم رفتم دانشگاه جزوه مینوشتیم بعدش پسرخالم با دوستش اومد من دوستش و اصلاح کردم با دسته تیغ موهای صورت و گردنشو زدم تو خواب ازش خوشم اومده بود بعدش رفتیم خونه خالم مهمون داشتن با بچه هاش بازی کردیم یه بازی مثل اسم فامیل و قیم باشک بازی بود بچه ها یه ذره رقصیدن پدرم که چند ساله فوت شده هم بود داشت با مردا یخ کوبیده گوجه و جوجه رو روی زغال باد میزد خیلی پدرم ساکت بود من گفتم از وقتی عزیزانش فوت شدن ساکته یه نفر یه چیزی گفت پدرم با صدای بلند خندید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت آن است که با دیگران جروبحث و مشاجره خواهد کرد

  35. سونیاسونیاsays:

    با سلام .من خواب دیدم مادرم با چشمان بسته منتظر شفای خداست جایی که بود خیلی زنهای دیگر هم عذاب می دیدند می سوختند تا تمام میشدند خیلی صحنه وحشتناکی بود مادرم حیران و سرگردان به کوه و دشت میرفت و خانه ای در کوه بود وارد شد به او رسیدم از او مراقبت میکردم مثل موقع هایی که در بستر بیماری بود به او می رسیدم با چشمان بسته منتظر پسر خاله ام بود وقتی او آمد رفت بیرون او را دید و دوباره وارد خانه شد و به من که گریه میکردم دلداری می داد میگفت خدا مرا شفا میدهد اگه میشه تعبیر خواب من رو بگین ممنون میشم .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، برای این رویا صدقه بپردازید.

  36. فرنازفرنازsays:

    خواب دیدم توی خونه مادربزرگم که تازه فوت شدن بودیم همه جمع بودیم من و دختر دایمی توی تخت خواب بودیم خالم اومدو منو چندبار بوسید بعد دختر خالم یه بیسکویت تعارف کرد که مزه تند داشت که یهو داییم اومد و گفت اومدم به مادر خدابیامرز سر بزنم بعد خودش گفت ببخشید مادر زنده است بعدش من خندیدم به خاطر این حرف مادربزرگم هم لبخند زد بعد انگار یه سری مهمان دیگه هم اومدم که ناآشنا بودن من گفتم یه بسته بیسکویت بیارم براشون که خیرات باشه.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بخاطر بعضی از مسائل خانوادگی و البته کم اهمیت دچار رنجش های کوتاه مدت خواهید شد.

  37. لیلالیلاsays:

    سلام پسر عموی من خواب میبینه که پدرم که فوت شده داره تلفنی باهاش حرف میزنه و بابام خوشحاله و به پسر عموم میگه که نمیخوای به ما سر بزنی؟یخچالمون خالیه میخواستم ببینم تعبیر این خواب چیه؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه شادمانی و فعالیت‌های سودمند است

  38. ShabnamShabnamsays:

    سلام من دیروز ظهر خواب دیدم یکی از همکلاسی هام که یه دوسالی میشه فوت کرده یهو میاد تو کلاس و یه راس میاد پیش من میشه و لبخند میزنه و دستشو دور گردندم میندازه و خیلی صمیمانه میشینه منم با ترس و تعجب نگاش میکنم.تعبیر این خواب چیه دوبار خوابشو دیدم که هر دوبار هم خنده رو بوده و لبخند داشته

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر این است که موقعیتی که نیاز دارید با آن روبرو شوید، بی نهایت احساسی است.

  39. ماریاماریاsays:

    سلام خواب دیدم رفتیم مکانی برای تفریح من دنبال ویلا میگردم .بعد با پدرم با صدای بلند. دعوامون میشه. بعد. یه آقایی جلو همه فامیلا به بابام میگه که اگه میخوای این جا بمونین باید آروم تر حرف بزنی بعد بیشتر فامیل هم حرف اون مرد رو تایید کردن فقط من و مامانم و مادر بزرگِ فوت شدم که چادر. سیاه پوشیده بود. از بابام طرفداری کردیم و حرف اون مرد رو تایید نکردیم من برای این که بابام خیت نشه سر آقاهه داد زدم و گفتم من با صدای بلند حرف زدم و. دعوا کردم نه بابام. مادر بزرگمم مثلا حالت این که ذوق بابامو بکنه بلند. میخندید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه‌ی آن است که اتفاقات خوشحال‌کننده‌ای در حال رخ دادن است.

  40. نفیسهنفیسهsays:

    سلام وقت بخیر من پدربزرگم چند ماه پیش فوت کرد دیشب خواب دیدم با برادرم سوار موتور از جاده ای ردمی‌شدیم که اون طرف جاده در قاب پنجره پدربزرگم میبینیم که لبخند روی لبش هست ما همچنان میریم به جلو اونو میبنیم که همچنان به ما لبخند میزند بدون حرفی .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به معنی آن است که روابط خوب و شایسته ای با دیگران خواهید داشت

  41. شیرینشیرینsays:

    یکی از نزدیکان خواب دیده: مادربزرگم رو زنده زنده دارن دفن میکنن، پدرم که دوساله فوت کرده با صدای بلند میخنده به این صحنه(ینی دیدن زنده به گور شدن مادر خودش) و عموم بعد مراسم دفن کردن زنده ی مادرشون،ریششو میزنه! (شاید لازمه بگم ،بدی های بی حدی از مادربزرگ و پدربزرگم بعد فوت پدرم به ما رسید)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خواب نشانه افزایش رزق و روزی و بدست آوردن شادی و کامیابی است.

  42. محمد پاک نژادمحمد پاک نژادsays:

    سلام . خواب دیدیم که در قبر‌هستم و لحظه های اخر است به دست پدر به داخل قبر برده شدم ... همه چیز بسیار ارام و مردم مبهوت بودند لبخند کوچکی و احساس رضایت خواستی داشتم و همه چیز تمام شد و روح از بدن خارج و جمع مردم با دیدن بلخند من به هیاهو افتادند .... لطفا تعبیر میکنید ....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای طول عمر و زندگی پر برکت برای شماست.

  43. سوگندسوگندsays:

    با سلام ،تو خواب دیدم پدر مرحومم اومده خونه با مادرم شوخی میکنه می خنده لطفا تعبیرشو بفرمایین ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای رضایت و خرسندی پدرتان نسبت به خانواده اش است.

  44. رضا امیررضا امیرsays:

    سلام دامادمون ده سال پیش فوت کرده دیشب او را درخواب دیدم وقتی رسید کنارم دست گذاشتم رو بازوهاش و باتعجب فقط اشک میریختم واو با صدای آرام میخندید..لطفا تعبیرشو بگین ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه رضایت و خرسندی اوست .برایش فاتحه بخوانید.

  45. MaryamMaryamsays:

    سلام من دیشب ساعتای۲خواب دیدم مامانبزرگم ک یک سال ازفوتش میگزره همراه با یکی ازسالخورده های دیگه ک زنده هستن درحیاط خونمون ایستاده بودن مامانبزرگم اول سرش پایین بود منکنمیشناختمش بعدک سرشوبلندکردلبخندمیزدبهم من ازشوق زنده بودنش باجیغ میگفتم مامانبزرگ مامانبزرگ

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه خشنودی مادربزرگتان است.برایش فاتحه بخوانید و یا خیرات دهید.

  46. سید حبیبسید حبیبsays:

    درخواب دیدم که باعمویم که به رحمت خدار رفته دست دادم عمویم دستم را محکم میفشارد و میخندد.خواهش میکنم بگید تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این معنا است که عده‌ای قصد سوء استفاده از شما را دارند.

  47. مهری عباسخانیمهری عباسخانیsays:

    سلام خواهرم ۸ماه قبل فوت شده واز همسرش هم جدا شده بود مادرم خواب دیده که با همسرش میگن و میخندن تعبیرش چیز ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خواب اشاره به افکار روحی و روزمره ایشان دارد که روی ذهنشان تاثیر گذاشته و تعبیر خاصی ندارد.

  48. هديههديهsays:

    سلام ، خواب ديدم پدرم با كت و شلوار در دستشويي است و برادرم كه پارسال فوت شده است همرا با پدرم با صداي بلند مخندند . تعبيرش چيه ؟ مرسي

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد احوالاتشان خوب است برایشان فاتحه ای قرائت کنید

  49. تبسمتبسمsays:

    سلام پسر جاری من که هم سن بودیم و رابطه ی صمیمی داشتیم فوت شدن چنبار یه خواب من اومدن یا خنده ی ملایم و اروم در حد لبخند گاهی .و بار اخر که دیدم بهش نگاه کردم نگاشو برگردوند و اشکش اومد میشه تعبیر کینید؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      برای حل مشکلات و پیدا کردن راه درست از استعدادهای ذاتی خود بهره گیرید.

  50. NazgolNazgolsays:

    سلام..من خواب دیدم عموم که چند سالی هست که مرده..توی خیابون راه میرفت و برمیگشت به من لبخند میزد..هی یه خیابونو می رفت و بر می گشت به من لبخند میزد..تعبیر این خواب چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد حال میت خوب است و راضی هستند برایشان فاتحه ای قرائت کنید

  51. مینامیناsays:

    باسلام. چند شب پیش خواب دیدم که یک زوج از اقوام‌که هردو فوت کردن دارن‌رفتارهای جنسی انجام‌میدن. و باهم خوشن .به من‌نگاه میکنن و میخندن البته نه قهقهه‌ . منم گویا انتظار چنین رفتاری رو ازینا‌نداشتم و بهشون تذکر‌دادم‌ غرزدم و انگار بهم برخورده باشه رفتارکردم. خوشم نیومد درکل ازین خواب.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نشر از جایگاه خود راضی هستند برایشان فاتحه ای قرائت کنید

  52. Zahra yousefiZahra yousefisays:

    سلام من خواب دیدم دایی پدرم(که خیلی عزیزبود برام و از دنیا رفتنش منو اذیت میکنه، ومن همش تو فکرشم) داره تو گوشی با پدرم صحبت میکنه مطمئن نیستم کدوم زنگ زده بود، بعد پدرم براشون یه چیزایی میگفتن که خنده دار بود پدرم خندید اونم کمی خندید بعد پدرم گفت هیچ کسی تو نمیشود. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان خیر است میتوانید برایش فاتحه ای بخوانید

  53. FtmeFtmesays:

    خسته نباشید من دوستم ۲ ماهه که فوت کرده تو خواب دیدم نشسته و من با تعجب بهش گفتم‌تو مردی چطور اینجا هستی خندید و گفت نه من‌نمردم این خنده کوتاهش معنی چه چیزی و نشون میداد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان خیر است میتوانید برایشان فاتحه بخوانید

  54. آراسآراسsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم که شوهر خواهرم که یک ماه از فوتش میگذره توی خواب همش میخنده، اینقدر می خنده و قهقه میزنه که به من فرصت صحبت کردن نمیده و خیلی شیرین می خنده میشه بگید تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد از جایگاه خود راضی هستند برایشان فاتحه ای قرائت کنید

  55. غفاریغفاریsays:

    من دیشب خواب دیدم دوستم ک خیلی دوسش دارم و یه هفته هست مرده ب خوابم اومد خندان بود و سرحال مثل همیشه با لبخند حرف میزد گفت ناراحت نباش گریه نکن انگشترهایی ک بهت دادم دست کن و صدایم بزن من میام پیشت (اتفاقا دستشو باز کرد و چند انگشتر توی دستش بود و دستم کرد)قبل مرگش چند تا وصیت بهم کرده بود و هیچ چیزی بهم نداده بود ک فک کنم منظورش ب اوناس.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اگر وصیتی کرده برایشان عمل کنید و از جانب میت به شما منفعتی خواهدرسید

  56. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خسته نباشی امروزظهرخواب مادرمودیدم ۲۲روزه فوت کرده خواب دیدم منومادرمتویه اتوبوس سوارشدیم داریم میریم مادرم می خنده دوباره این خوابودیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر دلتنگی تعبیر میشود برایشان فاتحه ای قرائت کنید

  57. نسترننسترنsays:

    سلام من پسرخالم یک هفته اس فوت کرده خواب دیدم اومده خونمون بهش گفتم کجا بودی گفت من تو جیبم خوراکی داشتم میخوردمو میگشتم و بعد لبخند زد و گردنش رو کج کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خوابتان خیر است میتوانید برایش فاتحه ای بخوانید

  58. علیعلیsays:

    یه 2 ماهی از فوت عمو جوونم میگزره پدرم دیشب خواب اونو دیده بودو میگفت خوابیده بودمو اون از گوشه ی در داشت منو نگاه میکردو میخندید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به نظر میرسد از جایگاه خود راضی هستند برایشان فاتحه ای قرائت کنید

  59. صنمصنمsays:

    سلام من خواب دیدم عمه ام که حدودا یکسالی میشود که فوت شدن را تو خانه پدر بزرگم دیدم وسط خانه آتش بدون دودی روشن کرده بود و من را بغل کرد و گفت اسم تو را هم در لیستم نوشتم بعد از اینکه بغلم کرد چندتا روح دیدم که اطراف ما میچرخیدند ،لبخندی تمسخر آمیز بر لب داشت و من ترسیده بودم،و عمه مدام میگفت طلسم شدی ،طلسم شدی ... تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صدقه ای دهید و درکارها به خداوند توکل کنید برایشان فاتحه ای قرائت کنید

  60. miladmiladsays:

    سلام مادرم مقداري مريض هستن و خواب ديدن ك پدرشوهرشون همش ميان بالاي تختش و كارايي انجام ميدن ك مامانم خوشحال شع و پدر بزگم ميخندن بعد مادر بزرگشون هم اومدن تو خوابشون و گفتن كه بابايه خود مادرم بي تابي ميكنن گفتع خوب شو ديگه لطفا تعبيرشو ميگين؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابشان خیر است و دلالت بر بهتر شدن اوضاع دارد

  61. مبینامبیناsays:

    سلام دیشب پسر عموم خواب پدرمو میبینه که حدودا پنج ماه میشه که فوت شده تو این خواب پدرم به صورت خیلی هیکلی و قوی بوده و به پسر عموم میگه که به مادرم بگه که گلوبند طلای خواهر کوچیکم که گم شده داخل قالیچه ای هستش که لوله شده و بعد به پسر عموم باز میگه که به اون کسیم که قرآن رو خط خطی میکنه بگو میام حالشو جا میارم.اینم بگم که خواهر من گردنبند طلایی که گم کرده باشه نداشته. ممنون میشم برام این خوابو تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر از جایگاه خود راضی هستند برایشان فاتحه ای قرائت کنید

  62. مینا ترابیمینا ترابیsays:

    سلام خسته نباشید.خاله من چندماهه فوت شده.جوون بود.دیشب خواب دیدم بامامانم توخیابون راه میرفتیم به گوشی مامانم زنگ زدگفت بیایدخونمون منومامانم رفتیم دیدیم روی پله ها کفخونه همه جاپره ازلباس های خالم خالم هم یه گوشه سالن نشسته یه چیزسنگین اون یکی گوشه سالن بودبه دخترش ومامانم گفت اونوجابه جا کنید تااونادست زدن کف خونه شروع کردخراب شدن خالم شروع کردخندیدن هی مامی گفتیم چرااینطوری می کنی اون می خندید.توروخدابگیدتعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون به نظر از جایگاه خود راضی هستند برای ارامش روحشان فاتحه ای قرائت کنید

  63. مقدممقدمsays:

    سلام وقت بخیر دوشبه خواب خواهرم رو می بینم که فوت شده توی خواب من دائم استرس اتفاقی رو دارم که در جریان یا از وقوع اش گذشته و خواهرم که بدون اینکه حرفی بزنه منو نگاه میکنه و ریز ریز می خنده و توی خواب خیلی خوشحاله.لطفا تعبیرش رو برام بگید. مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خوابتان خیر است میتوانید برایش خیرات دهید و یا فاتحه بخوانید

  64. فاطمه احمدیفاطمه احمدیsays:

    سلام پدرم فوت کردن خواب دیدم پدرم همراا چندمرده دیگه کفن شده داخل کیسه ای هستن من وخواهربرادرام اونوشناختیم ودرآوردیم وبادیدنش شروع به گریه کردیم یکدفعه پدرم چشماشوبازکردوخندید وماتعجب کردیم چون میدونستیم مرده خواهش میکنم خوابموتعبیرکنیدخیلی نگرانم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن شادکامی و شادی در زندگیتان خواهدبود

  65. منامناsays:

    سلام دیشب مادرم خواب میبینه پدرم که چند ماهه که فوت شده داره بهش تلفن میزنه مامانم جواب تلفنو میده بعد گریه میکنه میگه برگرد دلمون برات تنگ شده انقد اذیتمون نکن برگرد دیگه بعد پدرم میگه برمیگردم دنبال کاره های رویاام(خواهرم)بعد مادرم صدای خواهرمو از اونور تلفن میشنوه که به پدرم میگه بابا بیا بریم دیگه مینیبوس اومد بعد مادرم به بابام میگه صبر کن با مامانتم حرف بزن خیلی بی قراره ولی وقتی مادر بزرگم میره پشت تلفن که با بابام حرف بزنه بابام دیگه صحبت نمیکنه و سکوت میکنه و فقط صداهای نامفهوم از پشت تلفن میومده مادرم میگه این خواب خیلیییی طبیعی بوده و خیلی نگرانه خواهرمه چون خواهرم تو این خواب پیش بابام بوده و بابام گفته که دنبال کاراشه ممنون میشم این خوابو برام تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاقا خوشایندی برایتان رخ خواهد داد برای امرزش روحشان صلواتی خیرات دهید

  66. مهدیمهدیsays:

    سلام، من پسر عمم چند ماه پیش در اثر تصادف فت شد ، دیشب به خابم اومد ،از در اومد تو صداش کردم بعد خنده کرد و رفت ، تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان خیر است میتوانید برایش فاتحه ای بخوانید

  67. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم مادر بزرگم که چندساله فوت کردن لباس مشکی به تن داشت وبلد میخندیدواسم زن عموی منا صدا میزد وباز میزد زیر خنده میشه تعبیرکنید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان خیر است میتوانید برایشان فاتحه ای بخوانید

  68. QazaalQazaalsays:

    سلام من خواب دیدم با یکی از دوستام رفته بودیم کلاس ، بعد کسی که دوسش دارم زنگ زد و با صدای خیلی خسته کلی قربون صدقم رفت و اخرش که تلفن رو قطع کردم مادر بزرگم که یک سالو نیمه فوت کرده ازم پرسید کی بود منم گفتم یکی از فامیلا بود اونم شروع کرد خندیدن با مدت کوتاهی با صدای بلند خندید و لباسای خوبی هم بر تن داشت. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، در هر حال خنده در این رویا مثبت نیست و نمادی از رنج و یا ناراحتی برای برخی از اطرافیانتان خواهد بود.

  69. ساراساراsays:

    سلام.خسته نباشید این چند روز دوبار مادربزرگم که فوت شده را در خواب میبینم.اون در حال خندیدن ولی نه با صدای بلند به من هست ولی من از اینکه دوباره میبینمش در حال گریه کردن هستم.تعبیرش چی میشه.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون اخباری خوشایند به شما خواهد رسید برای ارامش روحشان فاتحه ای قرائت کنید

  70. راحله صفریراحله صفریsays:

    با سلام دیشب خواب دیدم که عموم که 4ماه هست فوت شدن در خواب خندید و صدای خنده اش را هم شنیدم ولی میدانستم که فوت شدن تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای ارامش روحشان فاتحه ای قرائت کنید

  71. SogolSogolsays:

    سلام برادر من اول تیر فوت کردن ک شب اول ب خواب متصدی امامزاده ای ک دفن شدن می رن و میگن ی ولیمه دارم ب خانواده بگین تا بدن ک نذرشون ادا شد در شب تولدش ،دوستان ک خوابشو میبینن همه میگن فقط می خنده یکی تعبیر اینو میخوام و دیگری اینکه خودم ک خوابشو دیدم من داشتم میزدم‌توی سرم و گریه و جیغ و برادرم خیلی جدی فقط نگام میکرد و دستش ب طرفم دراز بود فک کنم میخواست چیزی بگیره از من و اسم دخترم تو ذهنم بود اون لحظه بیدار شدم صدقه دادم ممنون میشم تعبیرش رو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد از جایگاه خود راضی هستند برای ارامش روحشان صلواتی خیرات دهید

  72. فاطمهفاطمهsays:

    سلام.من سه سال پیش سه روز بعد از فوت دوستم سه روز پشت سرهم خواب دیدم که داره منو نگاه میکنه و لبخندی آرومی میزنه یه روسری سبز براق هم سرش بود.هیچ چیزی از محیط اطراف به یاد ندارم فقط اینکه به من لبخند میزد و هیچ چیزی نمی گفت.لطفا تعبیر بفرمایید!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای شادی روحشان فاتحه ای قرائت کنید بیانگر رضایتمندی میت از احوالات خودش است

  73. mahsa bazghandimahsa bazghandisays:

    سلام خواب ديدم با مادرم تو خونه بزرگ ويلايي هسيم ومن چنتا قران خريدم و بعد يكي از بستگان ديدم كه لبخند زد و اون الان مرده سه ماهه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد ازجایگاه خود راضی هستند برای شادی روحشان فاتحه ای قرائت کنید

  74. آرشآرشsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم تو مدرسه بودم فکر کنم از کلاس که داشتم میومدم بیرون داشتم بلند قهقهه میزدم فکر کنم یکی هم کنارم بود بعد از این که از کلاس اومدم بیرون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مواردی باعث اضطرابتان در زندگی شود

  75. پرنیان یوسفیپرنیان یوسفیsays:

    سلام خسته نباشید من خواب خیلی عجیبی دیدم خواب دیدم که برای استفاده از وسیله ای نیاز به سکه دارم ولی من پول کاغذی همرامه اونم خیلی زیاد چند نفر این وضعیت منو میبینن شروع میکن به مسخره کردن میگن این وضعش چقدر خوبه من ازشون درخواست سکه میکنم ولی اونا منو مسخره میکنن در همین حالت مادربزرگممو میبینم که کنار اونا واستاده و فقط لبخند میزنه یه جور خوشحالی خاصی داشت تعبیرش چیه واقعا؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون به نظر از وضعیت خود راضی هستند برای ارامش روحشان صلواتی خیرات دهید

  76. سعید گلپورسعید گلپورsays:

    درودبرشما.خواب دیدم شوهرخاله مرحومم داشت میرفت.باخودگفتم اوکه مرحوم شده، چیزی ازش بگیرم.صداش کردم گفت دعات کردم.گفتم چیزی بهم بده.گفت: خانه داری؟ گفتم:نه.نزدیک شد یک مشت پر پول سکه ای بمن داد.وصورت به صورت با قهقهه همراه هم میخندیدیم. لطفا"تعبیربفرمایید.سپاس فراوان.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممنون بیانگر خیر و منفعتی است که از جانب میت به شما خواهدرسید

  77. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم پدرشوهرم که من هیچوقت ندیدمشون(فوت شدن) اومدن خونه خودشون و من هم اونجا مهمون بودم اولش خجالت میکشیدم ولی ایشون انقد با من خوب و با محبت بودن و به من لبخند میزدن منم حس کردم خیلی دوسشون دارم تعبیر خاصی داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      میتوانید برایشان فاتحه بخوانید و خیرات دهید

  78. بسام سلطانیبسام سلطانیsays:

    سلام من حدود ده ماه قبل خواهر و خواهرزاده ام را در یک حمله انتحاری (از قبل پلان‌گزاری شده) در جریان یک تظاهرات مسالمت آمیز علیه طالبان در کابل از دست دادم. چندی بعد، خواب دیدم داشتیم غذا میخوردیم و خواهر و خواهرزاده ام نیز حضور داشتند‌؛ میخندیدند و لبخند می زدند! تعبیرش چیه؟؟؟ ممنون!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر از جایگاه خود راضی هستند برایشان فاتحه ای قرائت کنید

  79. پویا عباسیپویا عباسیsays:

    سلام من مادرم ۲۴ روز فوت کردن ایشون بیمار بودن... دیشب خواب دیدم از بیمارستان اومده و حالش بهتر شده و با دیدن من و خانومم میگفت هر چی میبینمتون حالم بهتر میشه و حتی تونست راه بره...همه و خودشم کلی خوشحال بودیم تعبیرش رو لطف میکنید؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان خیر است میتوانید برایشان خیرات دهید

  80. علیزادعلیزادsays:

    سلام خواب دیدم مادربزرگ ودایی وخاله ام که هرسه فوت شده ان میخندند پدرم هم بینشان نشسته بود(پدرم درقیدحیات است) من رفتم تو سلام حال احوال کردم فقط خالم باهام حرف میزد بابا ومادربزرگ وداییم میخندیدند به خالم گفتم خاله چرا اینا میخندن گفت فهمیدن تو داری میای میخندن دوباره به خالم گفتم خاله یه شمال بریم خندید گفت خاله میریم خیلی زود همه گی باهم میریم. توروخدا ازتون خواهش میکنم خیلی زود تعبیرشو بهم بگید خیلی نگرانم میترسم?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد از جایگاه خود راضی هستند برای ارامش روحشان صلواتی خیرات دهید

  81. Saba❤️Saba❤️says:

    سلام منو دختر خالم خیلی صمیمی بودیم ۴ ماهه که فوت کرده مامانش خواب دیده که یه گلدون مستطیلی گل دستشه به من میگه بیا گل بکاریم منم بهش میگم گند زدی با این گل کاشتنت و اون از ته دل شروع میکنه خندیدن تعبیر این خواب و لطف میکنین ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه خیر و منفعتی است که ازجانب میت به شما خواهدرسید برایشان فاتحه ای قرائت کنید

  82. غزلغزلsays:

    سلام من خواب دیدم تو یه جایی بودم که پر از مار بود رفته بودم از منظرش عکس بگیرم بعدشم یه حیوان مرده دیدم وقتی رفتم سمت ماشین فک کردم خواهرم مرده و شروع به گریه کردن کردم اما وقتی سوار ماشین شدم دیدم زندست و خندیدم و بهش گفتم خیلی ترسیدم معشوق سابقمم توخواب دیدم اما بهش فقط یه نیم نگاه انداختم البته انگار تو ذهنم بهش فکر میکردم یه جای دیگه از خواب یه زن زندانی رو دیدم که انگار خیلی سال بود اونجا بود التماس میکرد که آزاد بشه تعبیر اینا چیه؟همشو تو یه خواب دیدم!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است کسانی با رفتارشان موجب ناراحتیتان شوند

  83. جوادجوادsays:

    با سلام! خسته نباشید !بنده در خواب عصر !خواب دیدم ک در جایی شبیه ب مجلس یا مهمانی هستیم !بعد پدرم با یک شخصی ک در بیداری هم می‌شناسمش !ی شوخی فیزیکی کرد !و موجب خنده تعدادی شد !و پدرم نیز می‌خندید !منم ک از ماجرا رو دیدم خندم گرفت پیش انها !و در ضمن خندهامون بی سر صدا و قهقهه بود!ولی ازته دل بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه قرار گرفتن در موقعیت های جدید است

  84. حسینحسینsays:

    با سلام و خسته نباشید بنده در خواب دایی مرحومم و دیدم که در قضا سومین سالگردشم هست خونه ی ما بود و داشتیم مثل همیشه مسخره بازی و خنده میکردیم با ( منو داییو مادرم) در حد معمول و همیشگی بوده بعد یهو بحث ازدواج شد و یکیو پیشنهاد داد که من تو جمع رد کردم ولی بعد دوباره درگوشی پرسید که گفتم اره ولی نمیشه و خراب کاریایی کرده ینفر و رفت و منم بیدار شدم (این خوابم بعد از این که بیدار شدم صبح و دوباره چندساعت بعدش خواب رفتم دیدم)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان خیر است میتوانید برایشان فاتحه ای بخوانید

  85. مریممریمsays:

    سلام همسر بنده این خواب سه بار دیده خواب دیده پدرشون فوت شده و دارن دفنش میکنن و ایشون سره خاک پدرشون می‌خندن . تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اگر پدرشان در قید حیات هستن نشانه سلامتی و طول عمرشان است

  86. مري ساغريمري ساغريsays:

    سلام وقت شما بخیر مدتی هست که بخاطر نتیجه کنکور پسرم خیلی غصه میخورم . در خواب دیدم همسر مرحومم بانگاه محبت آمیز و با لبخند نشسته مقابلم و نگاهم میکنه . لطفا تعبیرش کنید تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ایمنی است

  87. دخي شيطوندخي شيطونsays:

    سلام خسته نباشيد من امروز خواب ديدم خاله م ك چند ساليه فوت شده يه بره كوچيك دستشه و داره با لبخند مهرباني نگاهم ميكنه و مادرمو ميبوسه ميشه تعبيرشو برام بگيد و اينكه ديروز سالگرد فوتش بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است زندگی بر شما سخت و تلخ شود

  88. سعیدسعیدsays:

    برادر خانمم را پیش پسر عمه اش خاکسپاری کردن و امروز ظهر من و همسرم همزمان خواب مشابه دیدیم ، من خواب دیدم که برادر خانمم می خنده و خاطره تعریف میکنه و خانمم خواب دیده که پسر عمه اش همش می خنده، ممنون میشم خواب بنده رد تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به نظر میرسد از جایگاه خود راضی هستند برای ارامش روحشان فاتحه ای قرائت کنید

  89. raharahasays:

    سلام من پدرم یکسالیه که فوت کرده و خواب دیدم که تازه فوت کرده و میخوان خاکش کنند قبلش من همرو میگم ازونجا برن و منو باهاش تنها بزارن وقتی بهش دست میزنم عکس العمل نشون میداد بدنش گرم بود و بهش التماس کردم یکم بخنده برام لبخند زد ولی وقتی همه اومدن هرکاری بهش گفتم بکنه نکرد و عکس العمل نشون نداد تعبیرش چی میشه؟!?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است خبرهای ناراحت کننده ای دریافت کنید

  90. محمدمحمدsays:

    سلام. خواب دیدم که تو پسرخالم تو خونه مادربزرگ فوت شده ام هستم. تو حیاط لباس های زیادی ریخته شده بود که من یک لباس سفید رو تا کردن و داخل پلاستیک گذاشتم بعد مادربزرگم رو دیدم. مادربزرگم پرسید حالت خوبه گفتم خوبم گفت حال دخترخاله هات چطوره گفتم نمیدونم مادربزرگم گفت من میدونم که خوبن و همه چی داره خوب پیش میره بعد هم خندید چه تعبیری دارد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر صلاح کار شما و نیکویی احوالتان است

  91. یک نفریک نفرsays:

    سلام من ی خوابی دیدم ک اخرش رفتم توی اتاق وسطی پدربزرگم تا شالم درست کنم دایی مامانم تنها نشسته بود بهش دست دادم گفتم مواظب خانواده ام و من باش بعد اون خیلی به شوخی و ی لبخند زیبایی زد و کمی خندید و گفت من مواظب تو نیستم بعد بهم دست دادیم و اون دست منو نمیخواست ول بده و همچنان لبخنو میزد بعد مامانم وارد اتاق شد و گفت تو داری با کی حرف میزنی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است زندگی بر شما سخت و تلخ شود

  92. علیرضاعلیرضاsays:

    سلام من خواب دیدم در تشییع جنازه یک مرده که نمی‌شناختم شرکت کردم هنگام نماز میت مرده در تابوت می‌خندید و زمان وداع خانواده اش با او نیز مرده می‌خندید تعبیر این خواب چیه ممنون میشم اگه جواب بدین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد از وضعیت خود راضی بوده اند برای اموات فاتحه ای قرائت کنید

  93. سپهرسپهرsays:

    سلام من یه خواهر دارم که یه دوقلو دو ساله پسر داشت یکی از اونا توی تصادف فوت کرد حالا خواب دیدم چن ساعتی زنده شد می‌خندید باهمون حرف میزد با اینکه هنوز یاد نگرفته بود حرف بزنه در آخر دراز کشید و دوباره مرد تعبیر این خواب چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای ارامش روحشان قران قرائت کنید انشالله خیر است

  94. FatiFatisays:

    سلام خسته نباشیدمن بعدازاذان صبح خواب دیدم که توخواب بنابه دلایلی خیلی ناراحتم ولباس مشکی به تن دارم انگارکسی فوت کرده پدربزرگموکه15ساله فوت کرده رودیدم که لباس سفیدبه تن داشت واومدسمتم صورتموبوسیدوبهم لبخندمیزدوقتی بهم لبخندمیزداحساس ارامش داشتم ممنون میشم تعبیرشوبگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلاام به نظر میرسد از جایگاه خود راضی هستند برای شادی روحشان فاتحه ای بخوانید

  95. حسینحسینsays:

    خواب دیدم مادر بزرگم که سالها فوت کرده رنگ چشمش مشکی شده و میخنده بلند و داییم هی قربون صدقش میره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشان دهنده رضایت است برایشان فاتحه ای بخوانید

  96. پریساپریساsays:

    سلام..من دیشب،خواب دیدم عموی،پدرم ک چهارماه فوت کرده...دارن دوباره میشورنش،و وقتی غسلش،دادن رو دست پسرش،بود و ب همه نشونش،داد و از بلندی پرتش،کرد تو حیاط.وقتی اوردنش خونه نوزاد،شد،مرده و دست و پا میزد دوباره پرت شد،تو حیاط.و اینکه مرده ای ک گذاشته بودن..مث دسشویی بود..و میخندید ولی نوزاد،سه چهارماه بود عموم..لطفا تعبیرخوابم چیه؟؟لطفا جواب

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه ناراحتی و غم و اندوه است

  97. شبنمشبنمsays:

    سلام خواب همسرم که چهارماهه فوت کرده را دیدم که می خندید منم بهش گفتم تو می خندی کا مارو رها کردی و رفتی چقدر داریم رنج میبریم تعبیر چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است زندگی برایتان سخت شود و بی عدالتیهایی را تجربه کنید

  98. مریممریمsays:

    سلام خاله ام خواب دیده مادربزرگش تو خواب میخنده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابشان نشانه حال خوب ایشان است

  99. محمدمحمدsays:

    باسلام خواب دیدم ک مراسم تشیع جنازه ام بود و همه جمع بودن و پسرم رو دیدم که پشت سر جنازه در حال گریه بود و و بالعکس دخترم را که درحال خندیدن بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و خبرهای خوش است

  100. AtiAtisays:

    سلام من خواب دیدم که تو دوران بچگی یه دختر با سنگ میزنم ت سرش خون میاد بعد منو مادر بزرگم داییم بودیم پدر بزرگم که چن ساله فوت کرده سر سفره بودیم میگف از حسودیش کشته منم میگفتم ن من اینکارو نکردم بعد پدر بزرگمم میخندید تو خواب

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است زندگی برای شما تلخ و سخت شود

  101. ElenaElenasays:

    سلام من دیشب خواب دیدم پدربزرگمو که۳ساله فوت کرده تو بهشت معصومه دیدمش کلی ذوق کردم اونم دستشو باز کرد که بکشتم تو بغلش رفتم تو بغلش از شادی میخندیدیم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه حال و هوای خوب ایشان است

  102. Hamid moafiHamid moafisays:

    با سلام من دیشب خواب دیدم یکی از دوستانم که شهید مدافع حرم بود ،توی ماشینی کنار راننده هست با بچه هاش ک به سمت آرامگاه خودش میره و من که نزدیک مزارش میبینمش اون دست بلنده میکنه و لبخند میزنه،حالا من میدونم که اون شهید شده و اون با اینکه از پیشم رفت پشتشو نگاه میکنه،ممنون میشم بفرمایید تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است ناراحتی در زندگی به شما برسد

  103. سعیده کفایی .سعیده کفایی .says:

    سلام خواب دیدم . پدرم که چند سالیست فوت شدن . جوانتر شدن و به من میخندن . و زیبام می خندیدن و زیبا شده بودن . ولی بی صدا میخندیدن .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اوضاع و احوال ایشان خوب است و خبر از اتفاقات خوب میدهد خوابتان

  104. MobinaMobinasays:

    سلام دیشب خواب دیده بودم که من و مادر خدابیامرزم جلوی هم روی صندلی نشسته بودیم و وسط ما هم یه میز دایره ای بود مادرم به من نگاه میکرد و میخندید تعبیر این چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خواب شما نشانه احوال خوب ایشان است میتوانید برایشان خیرات دهید

  105. مینا فرخیمینا فرخیsays:

    سلام خواب دیدم مادر بزرگم که مرده منو میبوسه و میخنده مهنیه این خواب چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خوب است شادمانی یا خنده ی او خبر از رضایت ایشان نسبت به خانواده میدهد

  106. مینا فرخیمینا فرخیsays:

    توخواب خونه ی مادر بزرگم بودم اونم منو میبوسیدو میخندید تا مثلا از خواب بیدارم کنه بعد رفتم تو حیاط دیدم میخوایم نزری درست کنیم اما بابام روی پلو پز نشسته بودو چشماشو بسته بود انگار خواب بود بعد پاشدو با عموهام شروع کردن غذا درست کردن من استرس گرفتم معنیش چیه میشه بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوب است شادمانی یا خنده ی او خبر از رضایت ایشان نسبت به خانواده میدهد

  107. AmirAmirsays:

    سلام پدر بزرگم(پدر پدرم) ۴ روز پیش فوت کردن خوابشو دیدم توی خونه قبلی مادر بزرگم(مادر مادرم)که زنده هستن روی مبل نشسته و اکثر نوه ها هستیم پدر بزرگم میخندید جوری که اشک از چشماش میومد از شدت خنده ولی صدای خنده اصلا نمیومد ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اوضاع و احوال ایشان خوب است و جای نگرانی نیست بهتر است برایشان خیرات دهید

  108. لیدا فاتحلیدا فاتحsays:

    سلام. خواب دیدم پدرم خوشحال آمده و انگاری مسافرت طولانی رفته و حالا برگشه و منم خوشحال بودم پدرم اشاره به بک چوب کبریت کرد که آن طرف حیاط افتاده بود و به من گفت اون رو برو برام بیارو منم آوردم و دادم. بعد برادر بزرگم خوشحال با پدرم روبوسی کرد. لطفاً تعبیرش رو بفرمایید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده رضایت و شادمانی ایشان ازجایگاه خودشان هستند

  109. سلامسلامsays:

    سلام وقت بخیر دختر خاله ام خواب دیده که مادر بزرگش که فوت شده هستش در خواب میبینه که لباس گلدار و خوب پوشیده دختر خاله ام بهش میگه مادرجون این لباس شاد و گلدار و جوون پسندانه رو تو نباید بپوشی چرا پوشیدی شادم هم بوده تو خواب مادر بزرگم در جواب میگه مگه چیه ، خودش و دختردایی اش باهم تو خواب میخندیدن بین خواب هم که زندایی ام اومده بود مادربزرگ من خیلی ترش کرد و ناراحت و شد و زیر زبونی یچیزیای میگفت ، ممنون مادر بزرگ و زندایی م وقتی زنده بودن باهم خوب نبودن یعنی زندایم خوب نبوده باهاش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ایشان با اتفاقات و خبرهای خوشی روبرو میشوند و میتوانند برای مادربزرگشان هم فاتحه ای بخوانند

  110. سینسینsays:

    سلام خواب دیدم شوهرم که ۳۰سال پیش فوت کرده به خانه آمده وخندان است و معلوم شد که اینهمه مدت در زندان بوده و میگفت میخندید ودر حال عکس گرفتن باهمه بود و منو برا عکس گرفتن صدا میکرد حال و روی خوبی داشت لباسهای مرتب وزیبایی پوشیده بود وخیلی هم خندان بود میشه تعبیرش رو بهم بگید ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند نشانه رضایت ایشان از جایگاه خود باشد

  111. مهسامهساsays:

    سلام من خواب دیدم از پیاده رو دادم رد میشم که یک پیزمردی از اقواممون ک فوت شده از کنارم رد شد چشمم ک بهش خورد لبخند زد و رفت درادامه همین خواب ازیک طرف دیگ خواب دیدم یک نفر ب دوستم علاقه داشته و میاد اونو داخل ی کوچه کلی کتک میزنه کلی خون از سرش اومد تا اینکه دوستم میره تو کما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بی عدالتیهایی را در حق شما دیگران ایجاد کنند

  112. سوگندسوگندsays:

    سلام یکی از دوستانمون خواب دیدن پدرم که فوت شده روی یه جایی مثل کوه سفید ایستاده میخنده میگه اومدم یجا که خیلی قشنگه جام خیلی خوبه توعمرم همچین جایی ندیدم خیلی خوشحال بوده دوستم میگه توخواب میدونستم که فوت شده ولی فقط اشک میریختم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند بیانگر به دست اوردن فرصت های مناسبی برای بهبود شرایطتتان باشد

  113. آرزو کلهریآرزو کلهریsays:

    سلام خوب هستین برادرم متاهل هست خواب دیده پدرم که فوت شده داره با صدای بلند میخنده انقدر که اشک از چشماش اومده بعد یه دسته پول از جیبش در میاره میگه بیا بابا برو بدهی کاریتو بده همه چی درست میشه بعد به برادرم میگه یه کم از پولتو بده برای بدهکاریه شوهر عمت مرحومت برادرم تو خواب کمی از پولو داد ولی به پولاش نگاه کرد همه دستش بود بعد بابام میره جلوی در به یه آقاهه فحش و بدوبیراه میگه.میشه تعبیرشو بگین ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام ، ممکن است بیانگر غم و اندوه برای برخی از اطرافیان باشد

  114. AliAlisays:

    سلام من خواب دیدم یکی از اقوام تو خواب خندید و بعد به پشت دراز کشید تعبیرش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده روزمرگی است

  115. باران خلیلیباران خلیلیsays:

    سلام من خواب تو عروسی بودم که مادربزرگ که فوت شده اونجا بود که میخندید هم جوان تر شده بود و صورتش خیلی سفید بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است برای ارامش روحشان صلواتی خیرات دهید

  116. آتنااحمدیآتنااحمدیsays:

    سلام خواهرم تازه فارغ شده ولی بچه چون زود به دنیا اومده توبیمارستان هست ولی حالش خوبه خواهرم خواب دیده پدرم که فوت شده رفته خونش براش یه ظرف نبات برده ولبخندمیزده وخوشحال بوده.خنده معمولی نه قهقهه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تندرستی و شادمانی در زندگیتان است

  117. NasimNasimsays:

    من خواب دیدم با پدر شوهرم که چند ماه پیش فوت کردن با شوهرم دور سفره نشستیم من ی طرف پدرشوهرم و شوهرم طرف دیگه اش و باهم حرف میزنیم و میخندیم تعبیرش چیه؟،؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است زندگی برایتان سخت شوددر مشکلات بر خداوند تکیه کنید

  118. لیلی مرامیلیلی مرامیsays:

    سلام من خواب دیدم دایی م که نه سال پیش فوت کرده می خندد درحالیکه من ناراحت بودم در ضمن ایشان وقتی زنده بودند به هیچ کس رحم نداشتن و در تصادفی که فوت شدن ما هنوز با هم در قهر بودیم یعنی ایشان با ما قهر بود و ما دلیلش رو هیچ وقت متوجه نشدیم راستش دهانم باز نمیشه بهش بگم خدابیامرز چون وقتی زنده بود باعث ناراحتی من بود لطف تعبیر خواب رو برام بگید ممنونم 🙏🏻

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر این است که زندگی بر شما تلخ وسخت خواهد شد و نا همواری هایی در سر راه شما قرار میگیرد

  119. حمید حمیدحمید حمیدsays:

    سلام یکی از اقوام رو که چندسالیست به رحمت خدا رفتن در خواب دیدم که با لبخندی بر روی لب به سمت بنده می امدند، تعبیرش رو عنایت میفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است نشان دهنده رضایت از جایگاهشان باشد و برای ارمش روحشان فاتحه ای بخوانید

  120. MaryammMaryammsays:

    سلام من خواب دیدم که همسر یکی از شهدا که من تاحالا ندیده بودم این شهیدو ولی به گفته یکی از دوستام خیلی حاجت میدهتد برای همیم من 200 صلوات براش نذر کردم گفتم اگه حاجتمو بده من براش میفرسم دیشب خواب دیدم همراه همسرش بودم که خیلی بیتاب بود بره پیش اون شهید (نمیدونم واقعا ازدواج کرده بود یا نه)بد انقدر بیتابی کرد تا رفتیم جبهه پیش اون شهید ولی تو جبهه من هیچ جنگو جدالیو ندیدم اردم بود بد کنار همسرش ینی اون شهید نشست و باهم میخندیدن ولی من بیشتر خنده اون شهیدو میدیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      توسل به این شهید سبب گشایش در کار شما میشه

  121. نیکانیکاsays:

    پنج شنبه شب خواب دیدم مادر بزرگ مامانم که 5 سال پیش فوت شدن سر یک میز نشستیم چند نفر دیگه هم یودن. خیلی حالشون خوب بود شاد وخوشحال بودن و همش میخندیدن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا میتواند نوید احوالات خوش است

  122. نهال منهال مsays:

    سلام دیشب خواب پدرم که تازه فوت شدند رو دیدم.یم جا ایستاده بودند و چهره شون گرفته بود رفتم پیششون و چون درباره موضوعی نگران بودم از ایشون پرسیدم بابا اوضاع من چطوره؟ گفت همه چیز خوبه و هیچ نگران نباش و بعد خندید و حالت چهره ش شاد شد تعبیرش رو لطفاً می گین؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است که در روابط خود با دیگران کمی سیاست مدارانه تر رفتار کنید و بای ارامش روح اموات نیز فاتحه ای بخوانید

  123. نهال منهال مsays:

    سلام مجدد من آن شب بابت موضوعی نگران خوابیدم و آن خواب را دیدم، و گمان می کردم حرف پدرم که گفتند اصلا نگران نباش به آن موضوع مربوط می شود یعنی تصور می کردم تعبیر خوابم رفع نگرانی بنده است، اشتباهه یا درست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      کدام خواب

  124. M.nM.nsays:

    سلام من خواب پدر فوت شدمو دیدم که کت شلوار پوشیده بود و به من لبخند زد و همه دندان هاش سیاه بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بای کمی بیشتر مراقب خانواده باشید و برای ارامش روحشان قران بخوانید

  125. نهال منهال مsays:

    سلام دیشب خواب پدرم که تازه فوت شدند رو دیدم.یم جا ایستاده بودند و چهره شون گرفته بود رفتم پیششون و چون درباره موضوعی نگران بودم از ایشون پرسیدم بابا اوضاع من چطوره؟ گفت همه چیز خوبه و هیچ نگران نباش و بعد خندید و حالت چهره ش شاد شد تعبیرش رو لطفاً می گین؟ سلام مجدد من آن شب بابت موضوعی نگران خوابیدم و آن خواب را دیدم، و گمان می کردم حرف پدرم که گفتند اصلا نگران نباش به آن موضوع مربوط می شود یعنی تصور می کردم تعبیر خوابم رفع نگرانی بنده است، اشتباهه یا درست؟ این خواب

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خواب شما صحت دارد و بستگی به شرایطی در آن هستید دارد

  126. Miss.mpdMiss.mpdsays:

    سلام من تو خواب دیدم که قهقهه کشیدم‌ از ته دلم ولی اصلا صدایی نبود و تازگیا خواب دیدم که زلزله اومد و ستون خواست کج بشه بیوفته ولی برگشت جاش فقط کاغذ دیواری ستون خونه یکم پاره شد تعبیرش چی هست ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است نگرانی هایی را تجربه کنید

  127. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من تو خواب دیدم ک پدر شوهرم ک فوت کردن و هیچوقت با ایشون ملاقانی نداشتم با لباس سفید توی مکان سر سبز روی یه تخته چوبی خیلی زیبا با برادر شوهرم و ک ایشونم فوت کردن و یه خانم ک چهرشونو ندیدم در حال صحبت کردن و خندیدن هستند جوری ک من نه صدای خندشونو میشنوم نه صدای صحبتشونو ولی از دور سفیدی و صاف بودن دندوناشونو میبینم‌.پدر شوهرم وقتی منو دید به سمتم اومد در حالی ک یه پارچه سفید دستش بود وقتی به من رسید همونجوری بی صدا لبخند میزد و لباسای سفید و نورانی تنش بود.پارچه رو دستم داد و رفت.داخل پارچه یه نوزاد پسر بود.این خواب تعبیرش چی هست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیری بهتون میرسه برای ایشون هم سوره ی نور بخونین

  128. کتیکتیsays:

    خواهرم در خواب مادرمان که چند سال فوت شده را حال خنده دیده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بهتر است برای ارامش روحشان قران بخوانید

  129. حسنحسنsays:

    من چند ماه پدرم فوت کرده همش میگه من نمردم من زنده ام منظورش یهنی چی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      براشون سوره ی یس بخونین و خیرات کنین اگ سعی کنین همیشه براشون نماز والدین بخونین برای آرامش روحشون خیلی خوب

  130. علیرضا رضائیعلیرضا رضائیsays:

    سلام. من ی آشنایی داشتیم که مغازه داشت و الان حدود۳ هفته است ک فوت شده. دیشب توی خواب دیدم که توی مغازه هستم و ایشون با لباس سیاه تو مغازه بود و داشت توی یخچال مغازه یه مدل کره جدید رو بهم معرفی میکرد بعد داشت باهام حرف میزد و میخندید فکرم رو مشغول کرده این خواب گفتم اینجا سوال کنم تعبیر خوابم را بدونم

  131. شوكت چهل چشمهشوكت چهل چشمهsays:

    بعد از نماز صبح در خواب ديدم در منزل پدري داماد سابقم ( دخترم ازش طلاق گرفته ) هستم و همه أهل خانواده اش هستن و تقريباً خوشحالند من و بچه هام هم بوديم بعد بما گفتن شما بريد بعد ديدم دامادي اون كنار ايستاده و لبخند ميزنه (مثل پوزخند ) بعد بيدار شدم . و چند ساعت بعد نوه ام خبر فوت پدرش رو بهم داد . تعبير چيست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به همین مسئله اشاره داشته و ناراحتی ایشان برای پدرشون سوره ی نور بخونین

  132. محفوظ (ن-پ)محفوظ (ن-پ)says:

    سلام ، من يك پسر عمه مومني داشتم كه حدود ٨ ماه پيش فوت كرد . برادرش چندروز پيش خواب مي بيند كه او براي من پارچه چادري سبز رنگ فرستاده تا او براي من بياورد . او ميگفت در خواب با خانواده صحبت مي كردم كه اين پارچه بيشتر از يك قواره چادر است بهتر است در حد يك قواره ازش جدا كنن و براي من بياورند ولي بعد پشيمان مي شوند و همان پارچه را قرار مي شود برايم بياورند تا شايد با مادرم هردو استفاده كنيم تعبير ش چيست ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده برکتی است که در زندگی به شما خواهدرسید

  133. غزل عباسیغزل عباسیsays:

    من تو خواب دیدم دختر عموم ک پنج ماه فوت کرده داره اروم میرقصه و یک لبخند میزنه و انگار شاده به من نگاه میکنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برای ارامش روحشان صلواتی خیرات دهید

  134. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم یکی از فامیلها که تازه فوت کرده امسال از دنیا رفتن اومده تو آسانسور خونمون دستای منو تو آسانسور گرفته و اسانسور داره بالاتر از چهار طبقه میره در حالیکه خونه ما چهار طبقه هست و داره بدون دلیل لبخند میزنه منم باهاش لبخند میزدم تا اینکه یک دفعه ترسیدم نکنه منو هم با خودش ب اون دنیا ببره دستامو از دستاش کشیدم بیرون .دیدم شکل یک شبه کوتاه معلق سیاه شد تعبیرش چیه؟ من مجردم اون فامیلمون هم مجرد بود که فوت کرد رابطه ای هم بینمون نبود تعبیر خوابم چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به پیشرفت و ترقی در زندگی شما اشاره داره باید همراه خودتون حرز امام جواد داشته باشین

  135. بی نامبی نامsays:

    سلام من خواب دیدم خواهر زاده ام که شیش ماه پیش فوت کرده منو سوار میشن کرد رسوند خونه وقتی پیاده شدم صورتش رو بوسیدم اون مرحوم بهم لبخند زد میشه لطفا کنین تعبیرشو بهم بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاق خوبی براتون می افته براشون قرآن بخونین

  136. هستی جمالیهستی جمالیsays:

    سلام من خواب دیدم دختر عموم که تازه فوت کرده اومد به خونمون و همش میخندید و منو محکم بغل میکرد و میگفت دلم برات تنگ شده با این که من ازش پرسیدم یعنی تو نمردی و قبرت خالیه اونم گفت اره همش الکی بود خواهش میکنم التماستون میکنم صادقانه تعبیرو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دلتنگی است برای ارامش روحشان سوره حشر رابخوانید

  137. نسرين عدالتنسرين عدالتsays:

    سلام عموم خواب خواهرم ک سه ماهه فوت شده ديده ک توي ي صحرا سبز خيلي ادم وايسادن ک سر نوبت هر کي جلو ميره و نامه عملشو ميدن دستش و اکثرا همش ميرن بهشت عموم ميگ خواهر يازده سالممم هم بينشون بودن و با صداي بلند بلند ميخنديد عمو عقبتر رفت تا سه تا از فاميلامون ک دو نفرش فوت کردن و يکي الان زندس اما تو خواب اونجا ديدش ک ناراحت بودن و انگار گريه ميکردن گفت سريع رفت اول جمعيت ک خواهرمو ديد ک ميخنده و همه ميگفتن رفته بهشت خواستم تعبيرشو بدونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای ارامش روحشان سوره یس را بخوانید

  138. عباسعباسsays:

    سلام مادرم خواب دیده که یک از همسایه ها که دوست مادر بزرگم هستند وتازه به رحمت خدا خدا رفتند(همسایه فوت شدند) در خوابش هست با مادرم حرف میزند و میخندد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای ارامش روحشان سوره حشر را بخوانید

  139. ریحانه النبیریحانه النبیsays:

    سلام چندشب پیش زن عموم خواب مادربزرگم که اخیرا فوت شده رو در حال خندیدن دیدن ولی من و خود زن عموم فقط گریه میکردیم.البته زن عموم میگن که درخواب نه علت خنده رو میدونستن و نه علت گریه رو

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای مادر بزرگتون سوره ی نور بخونین صدقه بندازین جای نگرانی نیست

  140. مهشیدمهشیدsays:

    سلام من تو خواب دیدم من و پدربزرگم توی یه اتاق تنها بودیم من داشتم یه فیلم از پدربزرگم با لب تاب می دیدم یه دفعه پدربزرگم روبه روم ظاهر شد و بهم گفت درسات رو خوب می خونی منم اول لبخند زدم بعدم شدید گریه کردم و پدربزرگم دستاش رو باز کرد و من رو بغل کرد بعد که از بغلش بیرون اومدم دیدم اون هنوز می خنده بشکلیکه دندوناش سفیدیش مشخص بود ولی صدای قهقه نداشت بعدم از خواب بیدار شدم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براش قرآن بخونین شادی براتون پیش میاد

  141. فاطمهفاطمهsays:

    سلام اگر خواب ببینم مرده ای بدون هیچ دلیلی ب ما لبخند میزنه تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب افکار و اعمالتون باشین

  142. فاطمهفاطمهsays:

    سلام مادر بزرگم چندین دفعه هست ک خواب میبینه نوزادی کنارش خوابیده و جنسیتش هم معلوم نیست تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به بیماری اشاره دارد صدقه بندازن و به درگاه خداوند دعا کنند

  143. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم برادر بزرگم با پدرم که چند سالی هست فوت کردن میان خونه عمم چون من پیش عمم زندگی میکنم و من اول پدرم رو نمیبینم وقتی برادرم میاد داخل خونه از من گله میکنه چرا نمیرم خونش و بهش سر نمیزنم وقتی میرم دم در میبینم پدرم پشت در وایساده میاد با کاپشن و به من لبخند میزنه کفشاشو در میاره میاد تو من نگاه میکنم بیرون در انگار توی یه کیسه چند تا کفشه بعد پدرم وقتی میاد داخل هیچ حرفی نمیزنه و فقط مدام لبخند رو لبشه و به من نگاه میکنه و نمیدونم لباسشو از تنش در میاره یا یه لباس هم روش میپوشه ممنون میشم اگه تعبیر خاصی داره بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است برای ارامش روحشان سوره یس را بخوانید

  144. مسعود صباحیمسعود صباحیsays:

    سلام یکی از فامیل ها تو خواب می‌بینه مادربزرگ من که فوت کرده در حال خنداندن پسر و همسر من هست تعبیرش می میشه نگرانیم

  145. Sh_jsmiSh_jsmisays:

    سلام من پدرم رو تازه از دست دادم و دختر دوستم که تقریبا ۷ سالشه خواب دیده که من با پدرم کنار دریا هستیم و پدرم خیلی خوشحاله و میخنده تعبیر این خواب چیه ممنونم ازتون

  146. mohadeahmohadeahsays:

    سلام مادربرزگ من ۷ماه که فت شده من خواب دیدم با چادر سیاه ایستاده وسط خیابون داره به من لبخند میزنه من خیلی ترسیدم با وحشت خیلی بدی کردم میشه تعبیریش رو بهم بگین

  147. محمد شیراقاییمحمد شیراقاییsays:

    مادرم خواب دید که مادر بزرگ مرده اش لباسی به او میده و اسرار به تعویض اون داره و بلد با هم بی دلیل میخندیدن

  148. ZahraZahrasays:

    سلام خواب میدیدم مادر بزرگ من ک یک ماهه فوت شده داره دست میزنه و خیلی خوشحاله تعبیرش چیه ؟

  149. مژگان علیخانیمژگان علیخانیsays:

    ببخشید من خواب دیدم پدرشوهرم ۳ساله مرده همه خونه اون۷اییم وخوابیم بعد من درخواب احساس کردم جن زیرپاشه بعدفیلم حرم امام حسین گذاشتم رفت همه بیدارشدیم وگفتم چی شده البته اوناخواب بودن ومن بیداربعد دخترم که موی کمی داره دیدم یه عالمه موروسرشه وتا پیش کمرش مو حنایی روشنه رنگ مویی الانش بعد دیدم انگارعیده وهمه دورسفره ایم وقراردوتا برادرم بیان پیش خانواده شوهرم شبم هست هنوزمادرشوهرم بادخترم دارن حرف میزنن پدرشوهرم به دخترم ومن ومادرشوهرم نگاه کرد ولبخند زد بعد پریدم یعنی چی پدرشوهرم دخترموندیدومرد

  150. Mahdi sahledinMahdi sahledinsays:

    سلام من چند شب پیش خواب مادربزرگ مرحومم رو دیدم که کنار پدر بزرگم(زنده است)نشسته بود و سه تایی کنار هم میگفتیم و میخندیدیم تعبیر اش چی میتونه باشه من مدتی به صورت مداوم برای مادربزرگم خیرات میفرستم میتونه از اون باشه؟؟؟؟

  151. نیمانیماsays:

    سلام وقتتون بخیر خواب دیدم خواهر زنم که ۲ سالی هست فوت کرده لباس تمیز تنشه و داره به فردی که روی زمین دراز کشیده می خنده

  152. محمد ردکامحمد ردکاsays:

    سلام . عموی من تازه از دنیا رفته و یه روزی اومدبه خوابم و نشسته بود و لبخند بر لبانش بود. تعبیرش بد است؟؟

  153. هیمن کلاهیهیمن کلاهیsays:

    سلام من هیچوقت مادرمو تو خواب نمیدیدم که 15 ساله فوت شده ولی حدود 2 هفته است پشت سر هم اونو تو خواب میبینم که اوایل همش میخندید و میرفتیم عروسی و اینا ولی این چند شب گذشته خوابشو دیدم که نگران و ناراحت بود و سمتشم میرفتم بهم رو نمیداد حرف نمیزد باهام لطفا تعبیرشو لطف کنید ممنون میشم🙏

  154. Akram KalantariAkram Kalantarisays:

    باسلام خانم برادرم دیشب خواب پدرفوت شده ام رادیده که اومده بهش کمک میکنه فرشای خونه روجمع میکنه وبایک تیکه سیم میبنده وازخانم برادرم میپرسه دیشب زلزله اومدخواهرشوهرت چیکارکرده سالمه ایشان گفته بله سالمه وماباهم چت کردیم بعدش تمام مطالب چتومیگه برای پدرم واوهم میخنده البته اینم بگم خانم برادرم ازبرادرم جداشده قبل ازفوت پدرم ،پدرم ازاین جدایی خبرنداشت،لطفٱتعبیرخواب خانم برادرموبنویسین برام

  155. نسریننسرینsays:

    مادربزرگم پدربزرگم رو که تازه چهلشم تموم شده بود تو خواب میبینه که اول شروع میکنه به خندیدن بعد گریه میکنه تعبیرش چیه

  156. امینامینsays:

    سلام ، خسته نباشید ، خواب دیدم که با پدرم داشتیم پدربزرگم را که خیلی سال پیش فوت کرده بود را از کفن بیرون می آوردیم ، اآکه چشمانش رو به سمت من باز کرد و شروع کرد به لبخند زدن . لطفا راهنمایی کنید ممنون.

  157. ندانداsays:

    سلام‌ خواب دیدم دوست همسر سابقم، که دوساله در تصادفی فوت کرده، با همسرش جلوی در خونه من اومده بود و آروم میخندید. مبشه لطفا بگید تعبیرش چیه؟

  158. ساراساراsays:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید من قبل اذان خواب پسرخالمو دیدم که ۳هفته ای هست فوت شدن تو حیاط خونه قدیمی مادر بزرگم همه جمع بودن و ما میدونستیم که فوت کرده من با گریه بهش میگفتم تو فوت کردی اون از ته دل میخندید تعبیرش چیه؟

  159. رضابیگیرضابیگیsays:

    سلام من نزدیک عصرخواب دیدم شوهرمادرم باشوخی اول زیرچانه امرامالیدوبعد محکم بادستش چشم ابروی منرافشاردبه طوری که کمی ابروهام کنده شدوبعدازمن خاست دستش راببوسم

  160. المیرا فرخندهالمیرا فرخندهsays:

    سلام من خواب دیدم پدرم که تازه چند ماهیه فوت شده با یکی از اقواممون که زنده هستن که دور میز نشستن و اون اقا مدام‌میخنده و با پدرم صحبت میکنه حتی یک لحظه هم اروم نمیشه و مدام اسم پدرمو صدا میزنه و میخنده و پدرمم بهش لبخند میزنه و گاهی میخنده

  161. فاضل شیرزادفاضل شیرزادsays:

    یکی از همسایه های من خواب دید که پدربزرگم که سال ها پیش فوت شده به خانه ما میاید و ‌میخندد تعبیرش رو میگویید باتشکر

  162. سیمین اکبریسیمین اکبریsays:

    خواب دیدم که شخصی اشنا چند سال پیش فوت کرده است من خواب دیدم که بددن هیچ حرفی به من نگا مکند و دوبارع چند روز بعدش دوباره خواب دیدم سوار ماشینه و لبخند مزنه بهم

  163. ناشناسانهناشناسانهsays:

    باسلام و خسته باشید پدر و مادر من در پنج سالگی از یکدیگر طلاق گرفته اند و بعد از آن من دیگر مادرم و خوانده اش را ندیدم اما دیشب برای اولین بار کل خانواده او را بغیر از خودش در خواب دیدم که در کنار یکدیگر در یکیک مغازه با دیوار های شیشه ای بودند و من از بیرون آن هارا نگاه میکردم و مادر او که قبل از تولد من فوت کرده بود و من تنها عکس او را روی سنگ قبرش دیده بودم چادر مشکی برسر کرده است و به همراه همسرش به من نگاه میکنند و لبخند میزنند و دخترانش برای او چیز هایی تعریف میکنند و میخندند اما او تنها به من نگاه می کند که ناگهان برادر کوچک مادرم از در خارج شد و با دیدن من تعجب کرد و ایستاد و من هراسان از خواب بیدار شدم معنی خواب من چیست؟

  164. پونکپونکsays:

    سلام ببخشید من خیلی نگرانم خواب دیدم یکی از همکاران که آدم خوبی هم بودو خیلی باهم برخورد نداشتیم درحد چنبار هم مسیربودن به محل کارارتباط داشتیم .ایشون حدود دوهفته پیش فوت شدن من خواب دیدم باهاشون سرمیز شام نشستیم همزمان که غذا میخوردیم شوخی وصحبت هم داشتیم تعبیرش چیه؟

  165. سیدمحمدسیدمحمدsays:

    سلام خواب دیدم یکی از عموزاده هایم که چند ماه پیش برحمت خدا رفته روی خیابان دوبار از جلوی من رد شده و هربار میخندد جوری که فقط لب خندان او مشخص بود ولی صدای خنده نداشت .... ممنون میشم بگویید تعبیرش چی میتونه باشه ...

  166. یگانه صالح نسبیگانه صالح نسبsays:

    مامانم خاب دیده مامانبزرگم ک ۱۱ سال پیش مرده داره سر سفره غذا میخنده.تعبیرش چیه؟!

  167. وحید ۵۶۷وحید ۵۶۷says:

    سلام پدرم هشت ماهه فوت کرده بعد پدرم توی خواب مادرم اومده و غش غش میخنده و میگه باید بری پیش دختر عمت لباساتو بپوش بعد من دیدم مادرم تو خوابو بیداری بیدار شده اسم پدرمو میگه و حرف میزنه فکر کردم بیدار شده اخه چشماش باز شده بود بهش گفتم مامان داشتی خواب میدیدی بعد دیدم میخواست بلند شه بهش کمک کردم فک کردم میخواد بلند شه بره دست شویی که یهویی اسم بابامو گفت بعد من مکث کردم گفت مادر جان بابا تقریبا ۸ ماهه فوت کرده یهو انگار بهش شوک وارد شد گفت هااااا الان پس داشتم خواب میدیدم روز بعدشم یه اتفاقی افتاد خورد زمین و همه چیو قاطی کرده بود لطفا تعبیر کنین راه حلم اگه داره بدین طلب خیر

  168. محدثهمحدثهsays:

    سلام من خواب دیدم پدربزرگم تو شب اول قبرش اومد ب خواب وخیلی ترس دداشت و میترسیدو ناراحت بود و گریه هم میکرد و یک جمله گفت..گفت تسمه ی چرخ پاره شده.معنیش چیه

  169. امیر حسینامیر حسینsays:

    توخواب دیدم مادر بزرگم ک فوت شده دستمو گرفته و میخنده بعدش دیدم جلوم مرده

  170. ZshZshsays:

    سلام خسته نباشین مادربزرگم مادر مادرم و مادر خودم فوت شدن خواب دیدم تو یه مراسم خاک سپاری هستیم مادرم و مادرم بزرگم خوشحالن خیلی نوبت نوبت منو بوس میکردن وقتی که نوبت مادرم رسید ماچ آبدار میکرد تمومی نداشت میگفت حضرت سکینه گفته دخترتو که دیدی از طرف من ببوسش تعبیر این خواب چیه؟

  171. علی کریم پورعلی کریم پورsays:

    سلام من خواب دیدم رفیقم ک فوت شده در بیمارستان هست و پاش شکسته وقتی اونو دیدم داشت میخندید تا منو دید همو تو آغوش گرفتیم و زدیم زیر گریه تعبیرش چی میشه

  172. محمدمحمدsays:

    درود و عرض خسته نباشید.من خواب دیدم که نامزدم بزرگ شده بود و رفتم ازش پرسیدم که زندگیمون تو آینده چطوره بهم گفت که خوشبخت میشیم.تعبیرش چیه؟

  173. مهیارمهیارsays:

    سلام، من عصر خوابیدم و پسر خالمو تو خواب دیدم که 6 سال پیش فوت شدند، داخل عروسی برادر ایشون بودیم و برادرشون و چند نفر دیگه داشتند می رقصیدند بعد من پسرخاله مو دیدم که گوشه ی جایی که بقیه داشتند می رقصیدند ایستاده بود و لبخند می زد و لباس سفید مزدونه و شلوار مشکی تنشون بود و من از خواهر ایشون که جفتم بود خواستم ایشونو ببینن که نمی تونستند تو خواب ببیننشون و فقط من می تونستم ببینمشون، بعد پسرخالم داشت لبخند می زد و تا نگاهش افتاد به خالم که مادر ایشونن زد زیر گریه راستی لباس خالم هم مشکی مجلسی بود تو خواب، میشه لطف کنید بگید تعبیرش چیه؟ تعبیری داره یا نداره چون تو خواب عصر بوده، من شبا بیدارم و ظهرا و عصر ها می خوابم، و اینکه ممنون بایت وبسایت خوبتون. و اینم بگید که تعبیرش خوبه یا بد.

  174. Mohamad_hMohamad_hsays:

    سلام دیشب حدود ساعت ۱۱دوست من پیام داد ک هی حس می‌کرده یکی هی پشت سرشه همون موقع میخابه ساعت ۱۱و خواب میبینه ک یکی از اقوامشون ک مرده زنده شده اومده خونشون و می‌خنده از این خنده های شیطانی و ترسناک تعبیرش چیه

  175. پریسا خدریپریسا خدریsays:

    سلام خواب دیدم یکی از اقواممون که مرده همه مردم دارن به تابوتش دست میزنن و اون مرده هم با چشم های بسته اروم میخنده از مردم دلیلشو میپرسم بعد مردم میگن چون بهشتیه داره میخنده

  176. ارسلان عروتیارسلان عروتیsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم پدرم که فوت کرده با دو تا عمو هام که اونا هم فوت کردن هر سه با هم بی دلیل میخندن تعبیرش چی میشه؟ ممنون

  177. MinaramezanMinaramezansays:

    من یکی از اقوام دورم که یه پسر نوجوان بود چن سال پیش تو تصادف جونشو از دست داد الان خیلی اتفاقی خوابشو دیدم که همش با لبخند منو نگاه میکرد

  178. sssays:

    سلام سه سال پیش پسرخالم فوت کرد جوون بود و واقعا همیشه تو فکرمون هست بعضی وقتا بدون فکر بهش خوابشو میبینم دیشب خواب دیدم اومده بودن خونمون بعد اصن تو فکرم نبود ک مرده سراغشو گرفتم دیدم تو پله ها دراز کشیده بهم لبخند میزنه یه پسردایی ۷ساله دارم خ دوسش داشت رو قفسه سینش نشسته بود ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید

  179. امین لطفعلیامین لطفعلیsays:

    پدرم خواب بود بلند بلند میخندید بیدارش کردم ، گفت خواب بابامو میدیدم اینجا وایساده بود داشت بلند بلند میخندید.... لطفا تعابیره مربوط به این خوابو بیان کنید برام ممنون میشم

  180. منیرهمنیرهsays:

    باسلام و خسته نباشید من خواب پدربزرگ ام که مرده را در خونمون دیدم خوشحال بود لبخند به لب داشت با من دست داد حال همه را پرسید گفت سلام برسان ولی آخرش گفت که به مادرم نگویم که او را دیدم.ممنون میشم جواب بدید

  181. مریم منصوریمریم منصوریsays:

    سلام من خواب دیدم مادربزرگم که نزدیک ی ساله فوت کرده تو ی اتاق داره میرقصه و وقتی رفتم سمتش از شوق گریه میکردم اونم میخندید و خوشحال بود بهم گفت واسه تولدت ی پیراهن گرفتم برات تعبیرش چیه؟

  182. لیلی مرادیلیلی مرادیsays:

    سلام من خواب دیدم مادر مادربزرگم درخواب دیدم داخل حیاط بودم رفتم داخل خونه سمتش بهم گفت کی گفتم کن دختر نوه تان هستم نتیجه تان خوشحال شد از دیدنم بغلم کرد بعد گفت ماشالله بهش گفتم التماس دم بختم دعا گفت باشه هرچی خدا بخواد بعد منم گفت میدونم خدا رحیم بعد گفتم گه گاهی بیا بخوابم بعد داشتم میرفتم گفتم چیزی میخوای گفت غذا میخوام من تا حالا مادر مادربزرگم ندیده بودم مادرمم ندیده بودش وقتی مادربزرگم جون بوده مادرش فوت میکنه میشه بگین تعبیرش چی ساعت هفت این خواب دیدم بعد من مجردم

  183. لیلی مرادیلیلی مرادیsays:

    سلام من خواب دیدم مادر مادربزرگم درخواب دیدم داخل حیاط بودم رفتم داخل خونه سمتش بهم گفت کی گفتم کن دختر نوه تان هستم نتیجه تان خوشحال شد از دیدنم بغلم کرد بعد گفت ماشالله بهش گفتم التماس دم بختم دعا گفت باشه هرچی خدا بخواد بعد منم گفت میدونم خدا رحیم بعد گفتم گه گاهی بیا بخوابم بعد داشتم میرفتم گفتم چیزی میخوای گفت غذا میخوام من تا حالا مادر مادربزرگم ندیده بودم مادرمم ندیده بودش وقتی مادربزرگم جون بوده مادرش فوت میکنه میشه بگین تعبیرش چی ساعت هفت این خواب دیدم بعد من مجردم

  184. لیلی مرادیلیلی مرادیsays:

    سلام من خواب دیدم مادر مادربزرگم درخواب دیدم داخل حیاط بودم رفتم داخل خونه سمتش بهم گفت کی گفتم که دختر نوه تان هستم نتیجه تان خوشحال شد از دیدنم بغلم کرد بعد گفت ماشالله بهش گفتم التماس دعا دم بختم گفت باشه هرچی خدا بخواد بعد منم گفت میدونم خدا رحیم بعد گفتم گه گاهی بیا بخوابم بعد داشتم میرفتم گفتم چیزی میخوای گفت غذا میخوام با لبخند گفت من تا حالا مادر مادربزرگم ندیده بودم مادرمم ندیده بودش وقتی مادربزرگم جون بوده مادرش فوت میکنه میشه بگین تعبیرش چی ساعت هفت این خواب دیدم بعد من مجردم

  185. زینب زلیخازینب زلیخاsays:

    سلام خواب دیدم پدربزرگم ک یک سال میشه فوت شده خیلی خوشحال بود پدرم زنده اس ولی اعتیاد داره پیشش بود انقدر خوشگل بود ک حدو حساب نداره خونه عمه ام بودن جشنی عروسی چیزی بود بعد پسر عمه ام پدرم بابابزرگم دیگ دو نفر رفتن سفر.حتی برگشتن هم همین اندازه خوشحال بودن

  186. نسرین جهانیاننسرین جهانیانsays:

    سلام خواب دیدم پدرم که سالهاست فوت شده همراه همسر من که بعد ایشان ازدواج کردم و پدر بزرگم که در قید حیاتن نشسته بودن همسرم یه چیزی میگفتم پدربزرگم می‌خندید با صدای بلند و همسرم وپدرم و ما همه به خنده پدربزرگم میخندیدیم بعد من از پدرم پرسیدم همسرم آدم خوبیه گفتن من دوسش دارم و احساس رضایتی تو چهره پدرم بود

  187. سدناسدناsays:

    سلام من داییم حدود ۱۰ ۱۲ روز بعد از فوتش به خوابم اومد و توی خواب داشت با مادرم حرف میزد و حسابی میخندیدن هردوشون. من مادرم رو نمی‌دیدم ولی متوجه حضورش بودم اما صورت داییم رو دیدم که داشت با مادرم می‌خندید و قهقهه میزد. صدای خنده هاشون رو هم نمی شنیدم.تعبیر خوابم چی میشه؟ با تشکر

  188. معصومهمعصومهsays:

    سلام خواب دیدم پدر مرحومم با حوله دستاش رو خشک کرد و گذاشتش روی چوب رختی من تو اتاقم منم گفتم نذار اونم لبخند زد و جوری گفت که چقدر معصومه به فکر من هست انگاری که میدونست من هر روز میرم سر مزارش فاتحه میخونم.

  189. ابوالفضلابوالفضلsays:

    خواب دیدم که دختر دایی یم که فوت شده بود زنده بود و کنار خانواده خودش بود و به من لبخند میزد

  190. مریممریمsays:

    با سلام خدمت شما من امروز که میشه پنجشنبه بعد اذان صبح در خواب یکی از خویشاوندانم که فوت شده را دیدم که به من نگاه میکرد و میخندید این اولین دفعه نیست که اینجوری میبینم همیشه هر وقت ایشون رو میبینم تو خواب به من نگاه میکنن و میخندن ، خواستم ببینم تعبیرش چی میشه؟ ممنون ازتون

  191. MojtabaMojtabasays:

    سلام من دیشب خواب پدر بزرگم در کنار خواهرشون دیدم که هر دو فوت کردن پدر بزرگم در خواب میخندیدن تعبیرش چیه؟؟ ممنون

  192. فروغ حمادیفروغ حمادیsays:

    سلام خواب دیدم یکی از فامیلامون که فوت شده نشسته کنار همسرم دست انداخته گردنش و بلند بلند میخنده من داشتم نگاهشون میکردم بهم گفت بیا بشین منم رفتم نشستم رو یه صندلی که اونجا بود ولی من فقط مرده میدیدم همسرم که کنارش بود نمیدید من به همسرم میگفتم فلانی که فوت شده دست انداخته گردنت

  193. Raman123Raman123says:

    سلام من دو شب هستش که خواب پدربزرگم که چهار ماه پیش فوت کردن رو میبینم تو خواب میبینم که کل اعضای خانوادم نشستن و دارن صجبت میکنن و میخندن وقتی من وارد خانه میشم پدربزرگ فوت شده ام رو میبینم که نشسته روی صندلی و داره به ماها میخنده ولی هیچکس به جز من او را نمیدید ناگهان من انگشتم رو سمت پدربزرگم گرفتم و به همه گفتم که او اینجاست و همه در خواب میدانستن او مرده همه گفتن کجاس کجاس یهو من زدم زیر گریه گفتم اونجاست و بقیه هم با من زدن زیر گریه اما تا ما گریه کردیم او غیب شد.(این خواب رو دو شب پشت سر هم دیدم)میخواستم بدونم تعبیر این خواب چیست؟

  194. ساراساراsays:

    خواهرم خواب دیده که برادرم تازه فوت شده با لباس مرتب باهاش صحبت کرده' بهش گفته پروانه به مامان بگو انقد اذیتم نکنه می لرزم...اینجا همه به من میخندن خواهرم صداش کرده گفته باید برم کار دارم ...تعبیرش چیه

  195. ایدا ملکیایدا ملکیsays:

    ۱ساله خاله فوت کرده در خواب دیدم خالم خیل عمیق میخنده جوری دندان هایش دیده میشود و یچیزای رو از زمین جمع میکرد و با خودش میبرد

  196. کامران نظریکامران نظریsays:

    سلام یکی همکار و دوست قدیمی ام که چند سالی است فوت شده خواب دیدم چند بار صدایش کردم یک نگاهی با لبخند همیشگی اش کرد و چیزی نگفت و رفت لطفا تعبیرش چیست

  197. میلاد تکلومیلاد تکلوsays:

    سلام من سه هفتست برادر بزرگم فوت کرده شب خواب دیدم اومد از کنارم رد شد پیش پدرم نشست وخوشحال بود ومیخندید ولی صورتش معلوم‌نبود محو شده بود

  198. فائزهفائزهsays:

    سلام من خواب دیدم دایی ام که دوماهی هست فوت کرده در خانه مان است و روی مبل نشسته من تا اون رو دیدم گریه افتادم هی بهش میگفتم تو که مرده ای مامانم هم در خوابم بود که به اونم میگفتم دایی مگه نمرده؟ و مامانم میگفت دایی اینجا نیس (یعنی فقط من اونو میدیدم)... و او فقط میخندیدو حرفی نمیزد

  199. صافیصافیsays:

    سلام و احترامات نیک تقدیم شما. خواهشمندم که تعبیر خوابم را بگوید. خواب دیدم که در کنار یک رود خانه هستم . بسیار باران شدید میبارد و در رود خانه آب گل آلود بسیار به سرعت طرف پایان رود خانه می رود. وقتیکه از ترس افتان به ردو خانه به سمت بالا میروم . مادر بزرگم (مادر مادر من) که سال هاست فوت نموده . باز لبخند زیبا و و چهره نورانی به سمت من اشاره دارد که بیا و خرف نمیزند. من هم با گریه کوشش میکنم که به سمتش بروم اما نمیتوانم دیگر پیش روی کنم وقتیکه بیدار شدم آذان نماز صبح میداد. تشکر

  200. صافیصافیsays:

    سلام و احترامات نیک تقدیم شما. خواهشمندم که تعبیر خوابم را بگوید. خواب دیدم که من میمیرم و همه دوستان و فامیلم جمع شدن که من را غسل بدهند. من برای شان میگویم که یک لحظه من بیرون میروم و پس میایم که غسلم بدهید. ولی مادرم انکار میکند که نرو و خوشویم مادر همسرم برای مادر میگوید که لطفا اجازه بدهید که برود چون وقت اخرش است. و من از خواب بیدار شدم تشکر

  201. zzsays:

    سلام در خواب دیدم ک مادر بزرگم (فوت شده)که در بیمارستان بود به عیادتش رفتیم او حرف میزد و میخندید تعبیرش چیه

  202. محمد رضامحمد رضاsays:

    سلام. من در حیات عمر پدرم با اینکه بد ایشون اختلاف سنی زیادی داشتم ولی خیلی هم شوخی داشتم. امروز در خواب دیدم پدرم نشسته کنار مبل منم کنارش بودم عین قدیم دست انداخت دور گردن منو شروع کرد به شوخی باهم کشتی گرفتن منم اننننقدر خوشحال بودم که باز پدرمو دیده بودم محکم خودمو فشار میدادم رو سینشو محکم صورتمو میچسبوندم به صورتش و دستاش و محکم جمع میکردم بغلم میکردم و بابام با صورتش یجور وانمود میکرد که هم دردش گرفته هم اروم لبخند میزد که مثلا دردش گرفته... خییلی لذت بخش بود.. لطف میکنید تعبیر این چندثانیه ی زندگی و شوخی دوباره ی من با پدرمو در عالم خواب بگین... ممنون

  203. النازالنازsays:

    سلام من چند سالی هست که پدربزرگم فوت شده اما این چند روزه خیلی خواب ایشان را میبینم خیلی خوشحال میشم چون میاد تو خوابم من اصلا اون و ندیدم خیلی وقته فوت شدن اما آخرین بار خوابی که دیدم این بود که وقتی دیدمش به خودم توخواب میگفتم پدربزرگم زندست خوشحال بودم اما خواهرم یه چیزی داشت به پدربزرگم می‌گفت اما واضح نبود ولی پدربزرگ یعنی داشت با ناراحتی و عصبانیت بهشون میگفت که این کارت اشتباه اما چند تا از عموهام که نشسته بودن میخندیدن بشون اما من ناراحت شدم از پدربزرگم میخواستم یعنی محل ایشان نزارم باره قبلی هم خواب دیدم خودش و عموم که فوت شده اومدن توخوابم یکی انگار پدربزرگ منو زد اما بعد فضای خوابم تغییر کرد و دیدم عموم و پدربزرگ هرکدوم تو یه اتاق خونه مادربزرگم خوابیده بودن من تعجب زده شدم همه می‌گفت اینا زنده ان تازه پیدا شدن بعد بیدار شدن مادربزرگم رفت پیششون میخندیدن باهم اما خیلی تعجب کرده بودم خواستم ببینم واقعا تعبیرشون چیه ممنون میشم

  204. فاطمه سلطانیفاطمه سلطانیsays:

    سلام من همسرم تازه فوت شده یکی از بستگان خواب دیده در خونشون همسرم پیش من نشسته با من حرف میزنه و میخنده تعبیرش چیه

  205. الهام اسلامیالهام اسلامیsays:

    سلام خواب دیدم پدربزرگم ک فوت شده مریض هست خونه مادرم ازش نگهداری میکنیم گذاشتیمش رو ایوان خونه خیلی هم آدم اومدن برای عیادتش ولی خودم حس ترس داشتم ازنزدیک شدن بهش چون مثل جنازه بود بیهوش یهو بهوش میاد چندنفرمون میریم بالاسرش یکنفر چیزی تعریف میکنه همه میخندند اون هم باصدابلندمیخنده ولی سرحاله دستاش ورم داشت من ماساژش میدادم میشه لطف کنین تعبیرش کنین ممنونم❤

  206. فاطمه حسنیفاطمه حسنیsays:

    با سلام بعد از ۴۰ روز از مرگ پدرم اورا در خواب دیدم از عذاب قبر پرسیدم لحظه ای که گذاشتنش توی خاک بهم گفت خوب بود سبحانک لا الا.... رو بلد بودم بعدش شروع کرد به خندیدن توی خوابم زیاد میخندید میشه بگید تعبیرش چیه؟

  207. ریحانه محمد خانیریحانه محمد خانیsays:

    سلام.خسته نباشید.مادرم خواب دیده پدر بزرگش که ۵۰روزی هست فوت کرده،تو جمعی که همه‌ی بچه های و نوه هایش هستن نشسته.یکی از عمو های مادرم شوخی می‌کنه و همه می‌خندن.اما پدر بزرگش ون جوری خوشحاله ومیخنده که از شدت خنده صورتش سرخ میشه.مادرم تو خواب احساس کردن که انگار هیچکس بجز خودش پدر بزرگ رو نمی‌بینه. تعبیرش چیه؟

  208. گلاب رضازادهگلاب رضازادهsays:

    سلام دیدم که دایی های شوهرم که چند سال پیش فوت شده اند در خواب باصدای بلند قهقهه میزدند و من هم بینشان نشسته بودم .تعبیرش چیه .

  209. هانی جلیلیهانی جلیلیsays:

    سلام زندایی من تو سال ۹۸کشته شد از اون موقع حدود ۵یا۶ باری به خوابم اومد هر بارم که میاد به خوابم لبخند عمیقی به لب داره و چشماشم میخنده همیشه اینطوریه منم تا میبینمش اول خوشحال میشم از اینکه دیدمش بعد تو خواب یاد مرگش میوفتم وبشدت میزنم زیر گریه اینم بگم که خیلی بهش وابسته بودم و مرگشو خیلی دیر باور کردم ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید❤

  210. سمانهسمانهsays:

    یه ماه قبله عروسیم خواب دیدم مادر بزرگ خدابیامرزم بهم لبخند میزنه دراز کشیده منم کنارش دراز کشیدم از یه طرفی دیدم مبلم که برای جهیزیه خریده بودم توی حیاط خونه مادر بزرگمه که همون خونه به پدر ارث رسیده خیلی آشفته شدم تعبیرش چیه.

  211. نسترن خالدینسترن خالدیsays:

    سلام، عمویم دو ماهی هست ک فوت کرده اند و برای اولین بار دیشب ب خوابم اومد خواب دیدم ک عمویم زنده شده عمه ام زیاددد گریه میکند بهش گفتم عمه چرا گریه میکنی عمو ک زنده شده ولی بازم گریه میکرد عموم فقط نگاش میکرد و لبخند میزد خواهشا بهم بگین تعبیرش چیه؟؟ 🥺🙏🏼

  212. سحر کاشفیانسحر کاشفیانsays:

    سلام خواب دیدم دایی م که یک سال فوت شده اومده بود خونه مادرم و من فقط میدیدمش و من اینقد گریه و داد و بیداد میکردم از ترس ولی هیچکس صداما نمیشنید ولی اون هی بهم میخندید و مسخرم میکرد که میترسم

  213. سمیراابراهیمیسمیراابراهیمیsays:

    سلام توروخدا جواب منو بدین پدربزرگم فوت کرده‌ مادرم دیشب خواب دیده که پدر بزرگم بهش ۳تا تخم مرغ میده و یکیش می افته تو دهن برادرم رو دندونش مادرم میگه عیب نداره شکست ولی نریخت بعد پدر بزرگم به مادرم ی لباس سفید میده میگه اینو بپوش بریم تعبیرش چی

  214. نگین احمدینگین احمدیsays:

    سلام پدر بزرگ من از سرطان استخوان مرد و امروز ظهر خواب دیدم که همزمان که داره به خاطر درد پا ناله میکنه و با صدای بلند میخنده صحنه ی پا درد و ناله کردن پدر بزرگم شبیه همون موقع هایی بود که از سرطان درد میکشید و خنده رو نمیدونم پدر بزرگم هیچوقت اونطوری نمیخندید توی خواب با خنده پدر بزرگم بقیه ی اعضای خانواده هم به هم میپیچیدن و درد میکشیدن ولی نمیخندیدن میشه بگید تعبیرش چیه ؟؟

  215. سالارسالارsays:

    سلام خواب دیدم مادربزرگم ک 11ماه فوت کرده نشسته بالبخند دستاشوباز میکنه که بیا بغلم تابغلش کردم ازخواب بیدارشدم تعبییرش چی میتونه باشه

  216. نرگسنرگسsays:

    خواب دیدم در جمع فامیل هستیم و پدر بزرگ فوت شده ام راجب دخترعمو و من حرف می‌زند و ما همگی میخندیم به حدی که اشک از چشمانمان سرازیر میشه. پدر بزرگم در اواخر عمر آلزایمر داشتن و انگار در خواب هم به علت آلزایمر ‌حرفهای آشفته میزد و ما به او میخندیدیم، او خیلی جدی بود و کمی عصبانی از خنده‌ ما و خودش نمیخندید.

  217. عسلعسلsays:

    سلام من خواب دیدم که پدرم که به تازگی فوت شدن همراه پسردائیم که در قید حیاطن باهم میخندن و هر دوشون لباس سفید پوشیدن تعبیرش چیه ؟!

  218. فاطمه جلیلیانفاطمه جلیلیانsays:

    سلام خسته نباشید ببخشید من مادربزرگم را یه چند روز هست که از دستش دادم و آمد به خوابمو هی می‌خندید بهش میگفتم که بزار ازت عکس بندازم واسه قاب عکس برای خونه قشنگ می‌ایستاد و می‌خندید من هم عکس می انداختم تعبیرش چی هست ممنون

  219. علیعلیsays:

    خواب دیدم که مادربزرگم که یک هفته پیش مرده در کنار نتیجه هایش نشسته و پدربزرگم در را باز کرده و گفته دوباره نشستی بعد فقط مادربزرگم خندیده

  220. فاطمهفاطمهsays:

    من خواب مادر بزرگ فوت شدم رو دیدم شب قبلش درموردش حرف میزدیم که چ بلا هایی سرمون اورد وقتی خوابشو دیدم دیدم ک داره توخواب به من خنده میکنه

  221. زیبا محبیزیبا محبیsays:

    سلام پدر من چند سال پیش مرده من خواب دیدم برای پدرم قبر میکنن ولی پدر پیش من واساده میخندید

  222. ناهیدناهیدsays:

    با عرض سلام متدر من ی ساله فوت شده خواهرم خواب دیده ما خواهرا با مامانم دورهم نشستیم و مامانم مثل زمانی ک زنده بودخنده های طولانی داشت درست مثل واقعیت.

  223. نویدارسطویینویدارسطوییsays:

    من در خواب پشت سرم خانمی دیدم که مادر بزرگم بود که فوت کرده که لبخند رویه لبش بود وبعد که دوباره برگشتم چهره شخص تغییر کرده بود با اون دختر ی دفعه خونمون سر در اوردیم با بابام‌حرف میزدم خواب مامان جون دیدم گفت منم دو‌سه بار خوابش دیدم داشتیم‌میرفتیم‌بریم مراسم احیا و یا محرم رفت پایین ی دفعه اون دختر تو‌خونه دید اومد بالا ببینه کیه دختره در رفت بابام‌دید ولی چیزی نگفت و‌اون دختر هی در میرفت دوباره برمیگشت هی سرجاش

  224. جلیل جعفریجلیل جعفریsays:

    من خواب دیدم مرده که مادرم باشه میخندد ومن گریه میکنم و مادرم میگوید بیچاره بچه ام .تعبیرش چیست

  225. محمد باباییمحمد باباییsays:

    سلام خسته نباشید ببخشید من دوستم حدود هشت ماهی میشه فوت کرده خواب دیدم یجایی هستیم مثل مغازه بعد دوستم که فوت کرده میاد تو بعد میگم عه تو اینجا چیکار میکنی مگه نمرده بودی باهم شوخی داشتیم بعد یکی میگه نه باباش بره بود قایمش کرده بود منم که سره فوتش خیلی ناراحت شده بودم میگفتم بیشعور ما این همه ناراحت شدیم سره تو بعد رفتی به ما نگفتی زنده ای بعددستشو به شوخی میپیچوندم فشار میدادم اونم فقط میخندید تعبیرش چی میشه ممنون میشم جواب بدید مرسی از زحماتتون❤

  226. محمد باباییمحمد باباییsays:

    سلام خسته نباشید ببخشید من دوستم حدود هشت ماهی میشه فوت کرده خواب دیدم یجایی هستیم مثل مغازه بعد دوستم که فوت کرده میاد تو بعد میگم عه تو اینجا چیکار میکنی مگه نمرده بودی باهم شوخی داشتیم بعد یکی میگه نه باباش بره بود قایمش کرده بود منم که سره فوتش خیلی ناراحت شده بودم میگفتم بیشعور ما این همه ناراحت شدیم سره تو بعد رفتی به ما نگفتی زنده ای بعددستشو به شوخی میپیچوندم فشار میدادم اونم فقط میخندید تعبیرش چی میشه ممنون میشم جواب بدید مرسی از زحماتتون❤

  227. محمدمحمدsays:

    سلام .من خواب دیدم که تو یه حیاط بزرگی بودیم بابام بود ودایی بابام سر پا ایستاده بودیم که یه دفه پسر دایی بابام اومد سمتم که مرده نه حرفی نه بهمم دست دادیم فقط نگام کرد ولبخند زد حالت لبخندش طوری بوده که واسه طرف خوشحالی میکنی

  228. سحر عقلمندسحر عقلمندsays:

    خواب دیدم قبرستان سر خاک ی نفر که تازه فوت کرده رفتیم بعد ی نفر ک چند ماه پیش فوت کرده از پایین قبرستان میاد طرف ما من اسمشو صدا میزنم فعلانی مرده چرا اومده زنش میره طرفش بعد مامانمو میبینم ک از قبرستون میره پایین دستش ی قاشق هست من دنبالش می دوام که مامان توروخدا نرو اونم میگه میرم اینو بشورم بیام نیا بعد اون شخص مرده به من میخنده و میگه دیگه نمیاد منم به طرفش سنگ میندازم چن تا از سنگا میخوره به پیشونیش اونم به طرف من سنگ میزنه فک کنم ب من نخورد ولی یکی از سنگارو گرفتم بعد بالا رو نگا میکنم میبینم مامانمو مادر شوهرم بالا نشستن.توروخدا تعبیرشو بگین دارم دیوانه میشم

  229. ناشناسناشناسsays:

    ببخشید اگر یک نفر به کسی که سرطان داره فکر کنه و خیلی براش ناراحت باشه و یهو یه مرده بیاد تو عالم هوشیاری جلو چشمش و فقط یک لبخند بزنه به چه معناست ؟

  230. گلرخ رحمتیگلرخ رحمتیsays:

    با سلام خسته نباشید من یک ماه دخترم فوت کرده خواب دیدم رفتیم سنگ قبر بندازیم سنگ های روش برداشتیم دیدم دخترم داره می‌خنده و تکان میخوره تعبیرش چی هست؟

  231. سعید پوریگانهسعید پوریگانهsays:

    با سلام و عرض ادب من خواب دیدم دایی بزرگم که خیلی سال فوت کرده خیلی شیک اومد با کت و شلوار مشکی و پیراهن سفید روبروی من دور یک میز بزرگ نشت و همه بودند وشام مجلسی و رنگارنگ داشتیم من گفتم دایی دو تا خانیم سر میز روبروی همیم داییم خیلی اروم مثل قدیما لبخند زد و غذا خوردیم

  232. پرویز دررودیپرویز دررودیsays:

    من خواب داییم را دیدم که اون درخواب میخنده ومن بیخود دارم گریه میکنم

  233. طاها ناصریطاها ناصریsays:

    سلام خواب دیدیم دایی من که ۱ ساله فوت کرده اومده در خواب من و من و بردارم آن را میدیدم اما کسی اون را نمی‌دید و او لبخند نمیزد اما مارا بغل کرده بود و خوشحال بود.

  234. طاها ناصریطاها ناصریsays:

    سلام خواب دیدیم دایی من که ۱ ساله فوت کرده اومده در خواب من و من و بردارم آن را میدیدم اما کسی اون را نمی‌دید و او لبخند نمیزد اما مارا بغل کرده بود و خوشحال بود.