دانلود متن کارت تولد کودک متن دعوت نامه تولد کودک

جشن تولد کودکان  و نوجوانان : ایده‌ های دعوت‌ نامه خلاقانه و خنده‌ دار برای جشن‌ های تولد کودک ، نوجوانان. اینجا می‌ توانید از متن‌ های دعوت‌ نامه‌ ای که هم صمیمیت دارند و هم شور و هیجان جشن تولد را به خوبی منتقل می‌ کنند ، الگو بگیرید . از جشن‌ های سورپرایز گرفته تا دورهمی‌ های دوستانه ، این متن‌ ها کامل‌ ترین انتخاب برای دعوت از دوستان و خانواده در تولد نوجوانان هستند. مناسب برای ایجاد خاطرات شاد و فراموش‌ نشدنی."

متن دعوت نامه تولد کودک

جملات صمیمانه و متن کارت دعوت کودک و نوجوان :

 "سلام دوست خوبم! یک جشن شاد و پر از سرگرمی برای تولدم داریم و خیلی دوست دارم تو هم توی این شادی با ما باشی. پس حتما بیا و با بازی‌ های خوشگل و شیرینی‌ های خوشمزه با ما خوش بگذرون !"

************

 "هورا! من دارم یک سال دیگه بزرگ‌تر می‌شم و می‌خوام این روز خاص رو با تو جشن بگیرم. توی جشن تولدم منتظرتم که با شادی‌ ها و سورپرایز های فوق‌العاده‌مون، یه روز فراموش‌ نشدنی رو با هم بسازیم."

************

 "سلام به همه دوستای گلم ! توی جشن تولد من یه دنیا خوشی و هیجان داریم. بیا و با بازی‌ های هیجان‌ انگیز و خوراکی‌ های خوشمزه این روز خاص رو با ما به یادماندنی کن. منتظر دیدنت هستم!"

************

"دوستای عزیزم، توی جشن تولد من یه عالمه شادی و خنده داریم و من خیلی خوشحال می‌ شم که تو هم باشی. بیا و با ما توی این جشن شیرین و خاطره‌ انگیز شرکت کن و روزی فراموش‌ نشدنی رو با هم بسازیم."

************

این متن‌ ها با لحن صمیمی و شاد، مناسب برای دعوت از دوستان و خانواده به یک جشن تولد سرگرم‌ کننده و به یادماندنی در فرهنگ ایرانی هستند.

کارت دعوت تولد و تبریک و تشکر

متن دعوت به جشن :

"سلام دوستان عزیزمون!

با خوشحالی اعلام می‌ کنیم که قراره یک جشن تولد فوق‌ العاده و پر از شادی برای پسر گلمون برگزار کنیم. این روز خاص رو می‌ خواهیم با حضور شما دوستان عزیزمون واقعاً به یادماندنی کنیم.

پسرمون داره یک سال دیگه بزرگ‌تر می‌شه و ما دوست داریم این روز ویژه رو با شما، دوستان و فامیل گرامی جشن بگیریم. خواهش می‌کنیم این تاریخ رو در تقویم‌هاتون علامت بزنید و با شادی‌ها و سورپرایزهایی که براتون داریم، به ما ملحق شید.

بیایید با هم خاطرات شیرینی بسازیم و با خنده‌ ها و بازی‌ های هیجان‌ انگیز ، روز تولد پسرمون رو به یک روز فراموش‌ نشدنی تبدیل کنیم. منتظر دیدارتون هستیم!

با محبت،

[نام خانوادگی]"

این متن با لحنی صمیمی و دعوت‌ کننده ، مناسب برای جشن‌ های تولد کودکان و نوجوانان در فرهنگ ایرانی است و با هدف فراهم کردن یک تجربه خوشایند و به یادماندنی برای کودک و مهمانان طراحی شده است.

متن کارت دعوت تولد بچه ها

متن کارت دعوت جشن تولد پسرانه 1402 جدید :

"سلام به همه دوستان و خانواده‌ ی عزیزمون!

پسر گلمون داره به سن ۱۶ سالگی قدم می‌ گذاره و ما می‌ خواهیم این روز ویژه رو با شما جشن بگیریم. بیایید و در این جشن شاد و به یاد ماندنی شرکت کنید تا با هم خاطرات خوبی بسازیم.

تاریخ جشن: [تاریخ]

ساعت: [ساعت]

مکان: [آدرس]

منتظر دیدارتون هستیم تا با هم یک روز فوق‌ العاده را تجربه کنیم!"

************

 "دوستای عزیزم!

من دارم یه سال دیگه بزرگ‌ تر می‌شم و دوست دارم این روز قشنگ رو با شما جشن بگیرم. ازتون دعوت می‌کنم توی جشن تولد من شرکت کنید و بازی‌ها و سرگرمی‌ های جذاب ما رو از دست ندید.

پ.ن: نوشیدنی و کیک به اندازه کافی داریم ، فقط شما بیایید و خوش بگذرونید!"

 "سلام دوستان!

یک سال دیگه به سنم اضافه شد و منتظرم تا این روز ویژه رو با شما جشن بگیرم. پس بیایید و در جشن تولد من شرکت کنید تا با هم بهترین خاطرات رو بسازیم.

پ.ن: کادو آوردن اجباری نیست ، فقط حضور گرم شماست که برامون مهمه. منتظر دیدنتون هستم!"

این متن‌ ها با لحنی صمیمی و دعوت‌ کننده ، مناسب برای دعوت از دوستان و خانواده به جشن تولد پسرانه هستند و به گونه‌ ای طراحی شده‌ اند که حس شادی و انتظار برای یک روز خاص و به یادماندنی را القا کنند.

عکس کیک تولد نوزادان و کودکان

متن صمیمانه دعوت به منزل :

"سلام دوستان عزیز و گرامی!

با شادی دعوتتون می‌ کنیم به یک مهمانی خواب شبانه به مناسبت تولد دختر نازنینمون. قراره شبی پر از پیتزا، برگر، کیک و تماشای فیلم داشته باشیم. منتظر حضور گرم و پرانرژی شما هستیم تا با هم خاطرات خوبی بسازیم."

************

 "هی دوستای گلم!

ما یک جشن تولد بزرگ برای دخترمون داریم و دوست داریم شما هم توی این شادی بزرگ شرکت کنید. انواع فست فود، بازی‌های سرگرم‌کننده، بستنی و کیک هم داریم. بدون شما جشن ما کامل نمی‌ شه !"

************

 "سلام به همه‌ی دوستان خوبم!

تولد دخترمون نزدیکه و می‌خوایم این روز خاص رو با یک شب پر از سرگرمی و هیجان جشن بگیریم. دخترمون داره سه ساله می‌شه و منتظریم تا این روز فوق‌ العاده رو با شما به یادماندنی کنیم. بیایید و در شادی ما سهیم باشید!"

************

 "سلام به تمام دوستان و عزیزانمون!

ما دعوتتون می‌کنیم به یک مهمانی قشنگ در خانه‌مون برای جشن تولد فرزندمون. داشتن مهمانانی مثل شما برامون لذت بزرگیه و امیدواریم با حضورتون، این جشن رو به یک خاطره زیبا تبدیل کنیم."

************

"دوستان عزیز،

یک سال گذشت و پسرمون داره یک ساله می‌شه. نمی‌ تونیم باور کنیم چقدر زود بزرگ شده ! دوست داریم این روز خاص رو با شما جشن بگیریم و لحظات نابی رو با هم تجربه کنیم."

این متن‌ ها با لحنی صمیمی و دعوت‌ کننده ، مناسب برای دعوت از دوستان و خانواده به جشن‌ های تولد در منزل هستند و هدف آن‌ ها ایجاد فضایی شاد و دوستانه است.

کارت دعوت زیبا

متن کارت دعوت تولد بزرگسال :

 "دوستان عزیزم،

با خوشحالی دعوتتون می‌کنم به جشن تولدم . تصمیم گرفتم این روز زیبا رو با حضور شما، دوستان و عزیزانم ، جشن بگیرم. بیایید با هم این لحظات شاد رو به یادماندنی کنیم. منتظرتون هستم !

تاریخ: [تاریخ]

ساعت: [ساعت]

مکان: [آدرس]"

************

 "سلام به همه‌ی دوستان خوبم!

یک سال دیگه به زندگیم اضافه شده و دوست دارم این لحظه رو با شما جشن بگیرم. دعوتتون می‌ کنم به جشن تولدم که روز جمعه برگزار می‌ شه. با حضورتون ، روز من رو خاص و به یادماندنی کنید.

با اشتیاق منتظر دیدارتون هستم!"

************

 "دوستان گرامی،

خداوند به من فرصت دیگری داده تا زندگی‌ ام را در کنار خانواده و دوستانم جشن بگیرم. می‌ خواهم این روز خاص را با شما به اشتراک بگذارم و شادی‌ ام را دو چندان کنم. خواهش می‌ کنم در جشن تولدم که به زودی برگزار می‌ شود، حضور یابید.

منتظرتان هستم تا با هم خاطرات خوبی بسازیم!"

این متن‌ ها با لحنی گرم و دعوت‌ کننده ، مناسب برای جشن‌ های تولد بزرگسالان هستند و هدف آن‌ ها دعوت از دوستان و خانواده برای به اشتراک گذاشتن شادی و سرگرمی در این روز خاص است.

کارت دعوت جشن تولد کودکان

متن کارت دعوت تولد همسر

"سلام به همه‌ی دوستان و خانواده‌ی عزیزم!

با خوشحالی دعوتتون می‌ کنم به جشن تولد ۳۰ سالگی همسر دوست‌ داشتنی‌ ام، امیر . می‌ خواهیم این روز ویژه رو با یک ناهار دوستانه در خانه‌مون جشن بگیریم و خوشحال می‌ شیم که شما هم در این لحظات شاد کنار ما باشید.

تاریخ: [تاریخ]

مکان: [آدرس]

منتظر دیدار گرمتون هستیم و امیدواریم با حضورتون ، این روز رو برای امیر فراموش‌نشدنی کنید.

با احترام،

سعید "

************

 "دوستان عزیز،

یک جشن تولد سورپرایز خاص برای شوهرم برنامه‌ ریزی کرده‌ ام و می‌خوام شما هم در این شادی شرکت کنید. لطفاً کمک کنید تا این روز رو برای او به یادماندنی کنیم.

تاریخ: [تاریخ]

لطفاً قبل از [ساعت ورود شوهرم] برسید تا بتوانیم او را واقعاً سورپرایز کنیم. این راز رو نزد خودتون نگه دارید و منتظر یک روز پر از شادی و خنده باشید.

با تشکر فراوان،

[نام شما]"

این متن‌ ها با لحنی صمیمی و دوستانه نوشته شده‌اند و هدف آن‌ ها دعوت از دوستان و خانواده برای شرکت در جشن تولد همسر است، با امید به ایجاد یک روز خاص و به یادماندنی.

زیباترین کارت دعوت به تولد نوزاد

متن دعوت تولد طنز و خنده دار

"سلام دوستان!

من دارم یه سال دیگه به عمرم اضافه می‌کنم و می‌خوام این موضوع رو با یک جشن بزرگ جشن بگیرم. نه، نگران نباشید، هنوز عاقل نشدم! بیایید و ببینید چطور من یه سال دیگه هم جوان‌تر شدم!"

************

"هی دوستان!

یک جشن تولد می‌ گیرم و شما هم دعوتید. فقط یادتون باشه، کادوهای بی‌ ارزش قبول نمی‌کنم! پس یا با کادو های گران‌ قیمت بیایید، یا مستقیماً پول نقد بیارید. خوش بگذره !"

************

"خبر فوری!

من دارم 23 ساله می‌ شم و برای این موضوع یه جشن بزرگ می‌ گیرم. حضور شما در این جشن فقط الزامی نیست، بلکه بدون شما معنی نداره ! پس بیایید و شاهد باشید که چطور من سال به سال جوان‌ تر می‌ شم!"

************

"سلام به همه‌ی شما شاهدان تاریخ!

بله، درست شنیدید، من دارم یک سال دیگه پیرتر می‌شم. اما نگران نباشید، هنوز روحیه جوانیم رو از دست ندادم. پس بیایید تو جشن تولدم و ببینید چطور من سنم رو به تمسخر می‌ گیرم!"

این متن‌ ها با لحنی طنز و شوخ طبعانه نوشته شده‌ اند و هدف آن‌ها دعوت از دوستان و خانواده به یک جشن تولد شاد و سرگرم‌ کننده است ، با تأکید بر روحیه شاد و خودشوخی.

دانلود و سفارش کارت دعوت کودکان

متن کارت دعوت تولد کودکان و نوزادان

۱. "سلام دوستان عزیز!

یک سال پر از خنده، بازی و شادی با فرشته کوچولوی ما، [اسم نوزاد]، گذشت. حالا وقت آن رسیده که اولین سالگرد تولدش رو با شما جشن بگیریم. شما رو به یک جشن خاص و دوستانه دعوت می‌کنیم تا با حضورتون این روز رو فراموش‌نشدنی کنید.

تاریخ: [تاریخ]

مکان: [آدرس]

منتظرتون هستیم!"

************

"دوستان گرامی،

باورمون نمی‌شه که پرنسس کوچولوی ما، [اسم دختر]، داره سه ساله می‌شه. دوست داریم این روز خاص رو با یک جشن شاد در کنار شما عزیزان جشن بگیریم. بیایید و با حضورتون جشن ما رو زیباتر کنید.

منتظر دیدار شما هستیم!"

"همه دوستان و خانواده‌های عزیز،

یک سال پر از لحظات شاد و ناب گذشت. حالا پسر کوچولوی ما، [اسم پسر]، اولین سالگرد تولدش رو جشن می‌گیره و ما می‌خواهیم این شادی رو با شما به اشتراک بگذاریم. بیایید و در اولین جشن تولد [اسم پسر] با ما باشید تا با هم خاطرات خوشی بسازیم.

تاریخ: [تاریخ]

مکان: [آدرس]"

************

 "سلام به همه دوستان خوبمون!

این روزها چقدر زود می‌گذرن! حالا دختر کوچولوی ما، [اسم دختر]، یک ساله می‌شه و ما می‌ خواهیم این روز خاص رو با شما جشن بگیریم. پس بیایید و با حضورتون جشن تولدش رو قشنگ‌تر کنید.

منتظر دیدنتون در این شب فراموش‌نشدنی هستیم!"

این متن‌ ها با لحنی گرم و دعوت‌کننده، مناسب برای جشن‌ های تولد کودکان و نوزادان هستند و هدف آن‌ ها دعوت از دوستان و خانواده برای شرکت در این لحظات شاد و به یادماندنی است.

متن دعوت نامه

متن کارت دعوت تولد نوجوانان پسر یا دختر

۱. "سلام به همه دوستان!

وقتی آن رسیده که بگیم 'تولدت مبارک، لیزا!' بیایید و در جشن ۱۶ سالگی لیزا با ما همراه باشید. منتظریم تا با هم این روز خاص رو به شادترین شکل ممکن جشن بگیریم.

تاریخ: [تاریخ]

مکان: [آدرس]

با حضور پر انرژی شما، این روز خاص، خاطره‌انگیز خواهد شد."

************

۲. "هی دوستان!

باورتون می‌شه دوباره تولدم رسید؟! امسال مثل باد گذشت. برای جشن تولد من، منتظر دیدارتون هستم تا با هم خاطرات شیرینی بسازیم.

زمان: [زمان]

مکان: [مکان]

بیایید و با هم یک شب به یادماندنی رو بسازیم!"

************

۳. "سلام دوستای عزیزم!

جشن تولد من بدون حضور شما دوستان عزیزم کامل نیست. بیایید و در این روز خاص که من دوباره یک سال بزرگ‌تر می‌شم، با من باشید.

تاریخ: [تاریخ]

مکان: [مکان]

همه دوستان مدرسه و کالج دعوتید! منتظرتون هستم."

************

۴. "دوستان گلم،

یک شروع جدید در زندگی من آغاز شده و من دارم به دوران بزرگسالی قدم می‌گذارم. امروز تولد منه و شما هم دعوتید. بیایید و با حضورتون، این روز رو برای من خاص کنید.

تاریخ: [تاریخ]

مکان: [مکان]

منتظر حضور گرم و دوستانه شما هستم."

************

۵. "سلام به بهترین دوستم!

امروز روز خاصیه، تولد منه و من بدون تو جشن نمی‌گیرم. از دوران کودکی تا حالا با هم بودیم و حالا هم می‌خوام این روز خاص رو با تو جشن بگیرم. پس هیچ بهانه‌ای قبول نیست!

تاریخ: [تاریخ]

مکان: [مکان]

منتظر دیدارت در این روز خاص هستم."

این متن‌ ها با لحنی صمیمی و دعوت‌کننده، مناسب برای جشن‌ های تولد نوجوانان هستند و هدف آن‌ ها دعوت از دوستان و خانواده برای شرکت در لحظات شاد و به یادماندنی است.

3 نظر

  1. مریممریمsays:

    خوب بود مرسییی

  2. ایگینایگینsays:

    سلام واسه سفارش چه کار باید کنیم?

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام چه سفارشی

  3. عرفان رحمانیrrعرفان رحمانیrrsays:

    تولد عرفان جان و ایمان جان دوشنبه از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۹ شب