تعبیر خواب برگ های زرد پاییزی

دانیال پیامبر فرموده اند اگر در خواب ببینی در حال راه رفتن روی برگ های فصل خزان (پاییز)  هستی غم رنج و ناراحتی بر تو مسلط خواهد شد،دیدن برگ ها زرد رنگ پاییز نشانه ای وجود و یا پیدایش بیماری برای صاحب رویاست،اگر دیدی دیگران مشغول پیاده روی برگ های خشکیده هستند اتفاق یا حادثه ای تلحخ یکی از نردیکانت را تهدید میکند

سوال:خواب دیدم به همراه دوست پسرم دارم تو یه پیاده رو راه میریم که زیر پاهای ما پر از برگ های زرد رنگ زیبای پاییزی است بعد باهمدیگه دویدیم و از صدا دادن برگها خیلی لذت میبردیم تعبیرش چیه ممنون؟

پاسخ: متاسفانه در همین روزها یک اتفاق ناراحت کننده بین شما و نامزدتان ایجاد میشود که باعث پدید آمدن کدورت و یا کینه میشود و ممکن است سرانجام رابطه ی شما تا چند روز یا چند ماه آینده به جدایی ختم شود

تعبیر خواب برگ ریزان پاییز به روایت ابراهیم کرمانی:اگر مرد یا زنی خواب ببیند برگ های فصل خزان در حال ریزش از درختان است نشانه ی بی برکت شدن رزق و روزی خانه،بیمار شدن کودک و یا فرزند،کلافه شدن و یا دلگیر شدن بخاطر مشکلات مالی است.

تعبیر خواب برگ های پاییزی به روایت خالد اصفهانی: دیدن این رویا دلالت بر مریض شدن،آشفتگی روح و یا مبتلا شدن به امراضی است که درمان آن ها سخت و طولانی مدت است و بهتر است با دادن صدقه شر خواب دفع شود

تعبیر خواب دیدن مردن روی برگ های پاییز:تلاش های تان دارد به بار می نشیند و اتفاق بزرگی در راه است. اما کمی حساس شده اید و نمی دانید اوضاع چه طور رقم خواهد خورد. بدتر از همه این که ممکن است ببینید ناگهان پیشرفت تان متوقف شده و به مانع برخورده اید. اما نگران نباشید، کمی صبر کنید تا اوضاع به نفع تان تغییر کند. یادتان باشد که برای موفقیت عجله نکنید، شاید هنوز متوجه نباشید، اما واقعیت این است که دارید پیشرفت می کنید. البته شاید این فرآیند کمی بیشتر از چیزی که انتظار دارید طول بکشد.

سوال: سلام من خواب دیدم که به همراه خانوادم به مسافرت رفته بودیم و هوا خیلی خوب بود و برگ درختان سبز و تازه بود که ناگهان برادرم گفت برگ های درختان در حال ریختن است و همه ی آن ها زرد شده اند و با دیدن چنین منظره ای حسابی ترسیدیم

پاسخ:اوقات سختی پیش رو دارید، باید کارهای نیمه تمام را به سرانجام برسانید و هم زمان به آینده هم فکر کنید. انگار آینده با سرعت به شما نزدیک می شود و شما نمی دانید که آیا اکنون برای عملی کردن نقشه های تان آمادگی دارید یا نه. اما برای این که خودتان را ثابت کنید بیهوده انرژی نگذارید. نباید با عجله حرکت کنید، چون آهسته رفتن بیشتر به نفع تان است. آهسته و پیوسته در مسیر پیش بروید تا برگی دیگر از دفتر زندگی تان ورق بخورد.

44 نظر

  1. الهه محمدیالهه محمدیsays:

    خواب دیدم با خواهر دختر عمه و شوهرش تو یه جاده که اطرافش پر از درخت سرسبز وبلند راه میریم ولی زیر پاهامون پر از برگ های زردو خشک بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      موفقیتی مربوط به هنرهای زیبا

  2. سمانهسمانهsays:

    سلام خواب دیدم که در حیاط خاله ام که درخت مو دارند هستم و درخت پر از برگ های تاز ه و سبز است و من در حال چیدن برگ ها بودم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      چیدن برگ از درختانی که در منزل خاله تان وجود داشته نشان دهنده ی منفعت و یا لذتی است که از طرف همین خانواده دریافت خواهید داشت

  3. یه دختریه دخترsays:

    با سلام خواب دیدم یکی از دختر خاله هام که ازدواج کرده از من دعوت کرد برم پیش اون، رفتم و کمی صحبت کردیم بعد بهم گفت که یه پیشنهاد برات دارم؛بیرون تو خیابون بودیم بمن گفت بیابریم خونه (خونه خاله)باهم رفتیم کسی تو خونه نبود با کلید در رو باز کرد،خونه خالم بزرگتر ازاندازه خونه خودشون بود؛ طبقه بالا رفتیم با پله، بعد دیدم داخل خونه چنتا درخت بود که برگهای زرد و نارنجی زیادی داخل خونه ریخته بود،دختر خالم بهم گفت که همزمان با کار خودت،کیک سنتی بپز و بفروش بعد کار خودت رو کلا کنار بزار و همین کار رو انجام بده،و... بعد من رفتم روی برگهای پاییزی دراز کشیدم و عکس سلفی از خودم میگرفتم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گشایش در کارها

  4. زهرهزهرهsays:

    سلام من (مجردم)دیشب خواب دیدم باغمون رو مدام دزد میزنه خیلی ترسیده بودم اما پیگیر بودم که حتما اون دزد رو پیدا کنم بالاخره با کمک پلیس دزد رو پیدا کردیم و دزد تو باغ ما محبوس شده بود.بعد از چند روز دیدم باغ ما پر از برگ های پاییزی بود طوری که اصلا کف باغ دیده نمی شد اما این دزده شروع کرده بود به تمیز کردن باغ و بخشی از باغ رو کامل تمیز کرده بود و جارو زده بود و داشت کل باغ رو جارو میکرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که دیگران با ترحم و رفتار های ظاهری، اشتباهات خود را در نظر شما از بین ببرند.

  5. پریااخگریپریااخگریsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که فصل پاییز هستش و برگ درختان به رنگ قرمز نارنجی و بسیار خوشرنگ هستند.و مادرم به من یک بسته هدیه داد که این بسته تعداد زیادی روسری رنگارنگ و زیبا بود.ومن این روسری هارو سرم میکردم ودر این برگ ریزان راه میرفتم و عکس میگرفتم.تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر رهایی و پایان یافتن مشکلاتی مانند بدهی و تردید در تصمیم گیری است.

  6. النازالنازsays:

    سلام استادگرامی.خواب دیدم باعشق قدیمیم توپیاده روقدم میزنم اطراف پیاده روهم درختای زیادی بودکه رنگ برگاش سبزمتمایل به زردبودعشقم چندتابرگ کندازدرخت وبهم داد.تعبیرخوبی داره ایاااااااا؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیرات گذشته است

  7. الههالههsays:

    سلام.من خواب دیدم توی یه جاده ای دارم راه میرم که مسیرش پراز برگهای زرد پاییزی بود و جاده بسیار زیبا به نظر میرسید.درحالی که میدونستم تابستونه باخودم میگفتم چه جالب توی تابستون این همه برگ پاییزی زیبا کف زمین چکار میکنه؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دلتنگی و دل گرفتگی است

  8. مهریمهریsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم شب بود ولی خیابون با نور چراغ روشن بود و من و مادرم و عده ای دیگر که نمی شناختم داریم برگ های زرد رنگ و ریز که در خیابان ریخته بود و جارو میکردیم و با خاک انداز جمع میکردیم درواقع داشتیم نظافت میکردیم ولی بعصی از قسمت های نظافت شده دوباره برگ داشتند یعنی چی ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده سعی شما در زندگی برای رهایی از الودگی ها و گناهان است

  9. رضارضاsays:

    با سلام و خسته نباشید.تو خواب دیدم با دوستم داریم تو پارک شهرمون قدم میزنیم.برگ درختا همشون قرمز و نارنجی بودن و منظره خیلی زیبایی بود.که یکدفعه ای همه ی برگ ها از درخت ها رها شدن و منم شروع به دویدن و داد زدن بین برگ ها کردم و خیلی لذت میبردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است رنج و ناراحتی بر زندگی شکما مسلط شود

  10. مریممریمsays:

    با سلام من در خواب دیدم که در جایی هستم که پراز برگ های خیلی زیبا زرد و نارنجی پاییزی هست که بیشترشان بر درخت بودند و در کنار اینها یک تپه سبز هم دیده میشد و مشغول گرفتن عکس در میان برگ های پاییزی بودم حتی در خواب برایم تعجب بود که در تابستان برگ های پاییزی هست!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند بیان کننده پیدایش بیماری باشد

  11. ZohrehZohrehsays:

    سلام من خواب دیدم که باعشقم بودیم و انگار که از دستش ناراحت بودم بعد تو مسیر ک سوار ماشین بودم یه دفعه درخت های پاییزی که رنگای نارنجی و قرمز و پاییزی خوشگلی داشتن رو دیدم ، یا یه سری گلای خوشگل بود که من ازشون عکس گرفتم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است نشانه ی وجود بیماری برای شما باشد

  12. لیلیلیلیsays:

    سلام من خواب دیدم که حیاط خانمان نبود وحياط دیگری بود که فصل پاییز شده و برگ درختان به رنگ زرد ،قرمز،نارنجی هستن که حیاطمان نیز پربود از برگ درختان که من جارو کردم و شاخه های درخت راتکان دادم تا سایر برگ ها بریزد وکلا درخت هیچ برگی نداشت و دوتا پرتقال نارنجی داشت که یکی بزرگ ویکی،کوچیک بود که شاخه درخت تکون دادم بزرگ افتاد.حیاط وکوچمون جارو کردم تمیز شد.پلی درختان اصلا برگی نداشتن.تعبیرش چيه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بیماری و ناراحتی برایتان در زندگی ایجاد شود

  13. اوااواsays:

    سلام. من دخترمجردم، خواب دیدم یه عالمه برگ زرد پاییزی پای یک درخته .درخته هم همه ی برگاش ریخته تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است نشانه ای از پیدایش بیماری برای صاحب رویا باشد صدقه ای دهید

  14. اوااواsays:

    سلام خوابی که دیده بودم خواب دیدم پای درختی برگهای زرد و خشک ریخته ،همه ی برگها هم ریخته شده بود.( برگا خشک بودن)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه کسالت و بیماری جزئی است

  15. یلدایلداsays:

    سلام خواب دیدم تو یه باغی با مادرم قدم میزدم روی زمین یه عالمه برگای زرد و قرمز پاییزی بودن مادرم اصرار میکرد که عکس بگیرم یکم اون ورترم یه رودخونه خیلی قشنگی بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. تعبیر این رویا متاسفانه نشان دهنده مشکلاتی است که برای شما یا یکی از نزدیکانتان رخ می دهد اما موقت و گذرا می باشد.

  16. محمد علیمحمد علیsays:

    خواب دیدم یه باغ دارم همه نوع میوه هست یهو همه برگا زرد شدن و میوه ها همه غیب شدن . تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. احتمالا ضرر مادی نسبی را در واقعیت متحمل خواهید شد.

  17. مینا فمینا فsays:

    سلام ، خواب دیدم خانه ای که فکر میکردم خانه ی من است در حال جارو کردن برگهای ریخته شده ی پاییزی روی زمین بودم که خیلی بود . ممنون میشم تعبیر کنید .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. مشکلی برای سلامتی شما یا یکی از نزدیکانتان رخ می دهد که می توانید با مداخلات سریع آن را برطرف سازید.

  18. نادیانادیاsays:

    سلام بر شما،خسته نباشید. خانمی مجرد هستم ،دیشب خواب دیدم به همراه خانمی در حال تردد از پیاده رو بسیار بزرگ یک خیابون هستم ،می دونستم فصل پاییزه تمامی برگ هایه درختان ریخته بود ،رویه برگ هایه ریخته شده راه می رفتم.برگ ها خشک نبودن ،نرم بودن،زرد کم رنگ ،بعضا نارنجی کم رنگ بود،خم شدم و یکی از اون برگها رو از رویه زمین برداشتم. ممنون میشم تعبیر بفرمایید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مورادی ناراحت کننده در زندگی برای شما به وجود بیاید

  19. نازنیننازنینsays:

    سلام خواب دیدم بامادرم تواتاق خانه پدری ام( که چندماه پیش فروختیم )هستم.من ومادرم روی تخت نشسته بودیم.برادرم‌وزن داداشم هم توی‌هال بودندوداشتند از پنجره دراتاقی که‌ماتوش بودیم مارانگاه میکردندوبرادرم گفت که زن داداشم رفته آزمایشگاه که آزمایش بدهد.بعدبچه برادرم که الان کلاس اول دبستان است آمدوباسن من راگازگرفت هرچی گفتم ول کن ول نکردمنم زدم توی سرش.تازدم ول کرد.بعدجایی را‌که گازگرفته بودرادیدم‌ جایش مانده بودوکمی‌‌ کبودشده بود.باخودم گفتم اگه برادرم بفهمه‌ ناراحت میشه.بچه رابغل کردم تابغلش کردم‌بچه کوچک شدمثلامثل سن‌۲سالگی‌ اش شدوبغلش کردم‌وبردمش توی حیاط باران نم نم می آمدومن بچه‌برادرم که بغلش کرده بودم زیرباران بودیم .حوضی که وسط‌ حیاط بودتا‌پاشویه پرآب شده بودآب درون حوض زلال بودبه بچه برادرم گفتم ببین عمه باران زیادآمده‌‌ وحوض ازآب باران پرشده.درخت انجیری که ته حیاط بودبرگهایش ریخته بودوتعدادکمی برگ زردبه درخت بودکه آنهاهم‌داشت میریخت یک برگ‌هم‌ آتش گرفت سوخت وافتاد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مسائلی در زندگیتان باعث شود در زندگی دچار کلافگی و کسالت شوید

  20. سارا فیروزسارا فیروزsays:

    پدرم به تازگی فوت شده خواب دیدم بهشت زهرا رفتم قسمتی که پدر من دفن هستند بسیار فضای زیبای داشت خواهرام هم نشسته بودند من از ماشین پیاده میشم یه چادر مشکی سرم بود روی قبرها اباشته از برگهای زرد و نارنجی بود من به سمت قبر پدرم رفت دیدم خلوت شد تو دلم گفتم الان هر جور دلم بخواد میتونم باهاش تنها باشم روی سنگ قبر سه تا برداشت کوچک بود گفتم چه خوب از طریق اون صدام به سمت قبر میره و صدام شنیده میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      با پدرتون درد و دل کنید براش نماز بخونید فاتحه بدین و قرآن بخونید

  21. لیندالینداsays:

    باسلام،من خواب دیدم در یک واگن تکی هستم، ولی قطار نبود،شبیه تراموا،با چندتا از دوستانم،فصل پاییز بود،ریل ازمیان درختان زیبا با برگهای نارنجی و خانه های شیک و قشنگ عبور میکرد،من با لذت محو تماشا بودم،بعد در قسمتی از خوابم تنها در واگن بودم، واز جای بلندی سقوط آزاد کردم،مثل بازیهای شهربازی، و هیجان زیادی وتحربه کردم خیلی زیاد، چه تعبیری دارد؟ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مسائلی باعث شود درزندگیتان دچار رخوت و کسالت شوید

  22. پروانهپروانهsays:

    سلام.خواب دیدم که چند تا گلدون توی پاسیو داشتم که دو تا از گلدونام رو یهو دیدم که ۹۰ درصد برگاشون زرد شدن و اول فکر کردم که از ساقه شکسته ولی بعد دیدم نه بی جهت زرد شدن.ممنون بابت وقتی که میذارید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده کسالت و بیماری است

  23. مروهمروهsays:

    سلام، خواب دیدم که با برادرم در جایی قدم میزنیم، ناگهان در گوشه یی انبار برگ های زرد را دیدیم که با خواهرانم با برگ ها بازی کردیم ولی بعدا جایی رفتیم که آنجا یکی از اقارب مرده ما بود، بسیار خوشحال و خندان بود برای برادرم غذا داد و برای من کفش های سبز داد. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاق خوبی براتون می افته که باعث خوشحالیتون میشه

  24. الهامالهامsays:

    سلام وقت بخیر من غروب خواب بودم خواب دیدم که از پنجره بیرون نگاه میکردم دوتا درخت بزرگ بودن پر از برگ های نارنجی و زرد بودن هوا هم به رنگ قرمز و پاییزی بود من از دیدن این صحنه خیلی لذت میبردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس احساسات خوشایندی برای شما پیش خواهد آمد

  25. baharbaharsays:

    سلام وقت بخیر من دیشب خواب دیدم تویه حیاط خونمون برگهای دخت ریخته دور تا دور حیاط که این یه چیزه معمولیه توی این فصل بعدمامانم داشتن جارو میکردن که من جارو رو گرفتم وخودم برگارو جارو میکردم که دور بریزم بعد نصف حیاتو جارو کرده بودم میخواستم بقیشم بکنم ک مادربزرگم بامامانش که هردوشون زندن والبته مابامادر بزرگم زندگی میکنیم اومدند وبعدشم یادم نیست میشه تعبیرشو بگین ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس اضطراب و نگرانی ازتون دور میشه

  26. افسانهافسانهsays:

    سلام من خواب دیدم جایی تو طبیعت هستم چشم باز کزدم دیدم همه جا برگهای خشک هست نگاه کردم دیدم پسر عمومامانم و دامادشون اونجاس بعدشم مامانم اومد و منو نگاه کرد تعبیرش چیه ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به دلتنگی اشاره دارد

  27. مهدی رضاییمهدی رضاییsays:

    سلام خواب دیدم موجودات کوچولو و ترسناکی شبیه جن که البته ندیدمشون فقط وجودشون را حس کردم در خونه و راهرو خونه هستن و من و پسرم و خانمم ترسیدیم ازشون و ازشون فرار می کنیم بعد با پسرم و خانمم از روی یک دشت سبز پر از ذرختان سبز رد شدیم و کم کم پاییز شد و رنگ برگ درخت ها زرد وقرمز شد بعد به کوهی رسیدیم و از دامنه کوه به سمت بالا حرکت کردیم. به بالا که نگاه میکردیم در دل کوه اجنه بودن کمی بالا رفتیم بعد به سمت پایین برگشتیم. ممنون

  28. فاطمهفاطمهsays:

    تو خواب دیدم توی طبیعت هستم به یه درخت رسیدم که برگ های زرد رنگ داشت اما پاییزی نبود پر از گل های سفید رز بود

  29. نگار مغیثینگار مغیثیsays:

    سلام من خواب یه درخت رو با برگ های زرد و نارنجی پاییزی دیدم در یه فضای باز و در آسمان یه ماه بود اول نگاه به درخت و برگاش کردم و بعد یه نگاه به ماه و دیدن این موارد برام خیلی حس خوبی در خواب داشت تعبیرش چیه؟

  30. نرگس باقرینرگس باقریsays:

    سلام خواب دیدم انگار چندتا برگ سبز یکباره تغییر رنگ دادن ب زرد ، نه برگ درخت بود نه گلدان یعنی نمیدیدم بکجا متصل بودن فقط تغییر رنگشو دیدم ممنون میشم جواب بدین

  31. hstihstisays:

    ببخشید من خاب دیدم تو خونمون بودیم بعددرو پنجره هامون بسته بود یهو ی بادی اومد از لا ب لای پنجره ها ی عالمه برگ زرد شده پاییزی رو ریخ دخل خونه تعبیرش چیه؟

  32. زهرازهراsays:

    سلام .من خواب دیدم توی خونه پدرم چند تا مرغ بود که تازه تخم می گذاشتند. من تخم مرغها رو جمع می کردم و متوجه شدم که چون باغ پر از برگهای پاییزی بود بعضی از مرغها لابلای برگها تخم کردند برای همین می خواستم برگها رو جمع کنم که تخم مرغها حیف نشند.در ضمن وقتی چند تا تخم مرغ رو جمع کرده بودم مادرم باعث شکسته شدن یه دونه از اونا شد و تخم مرغ حیف شد.

  33. زهرا مویزهرا مویsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم با خواهرم در حیات نشستیم و جلوی ما پراز درختان سبز بود بعد ی دفعه انگار همه ی آن ها داشت زرد می‌شد

  34. sarasarasays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم با دوستانم در حال تمیز کردن حیاط خوابگاهمان که پر از برگهای پاییزی بود بودیم...و در ادامه سیب ترش و ذرت های جا مانده در قفسه ها رو در سطل آشغال میاندازیم

  35. m.mm.msays:

    با دوستم از کنار یه باغ که چندبار تو خوابام دیدمش رد میشیم. ولی ایندفه ظاهر باغ فرق داره. زمینش پر از برگای قرمزه که روشون گلای سفیده. به دوستم میگم بیا بریم خیلی دوس دارم اینجارو.

  36. هلنهلنsays:

    دیشب خواب دیدم که رفتیم مسافرت و پاییز بود و تو جنگل تو بذگا بازی میکردیم. وقتی داشتیم برمیگشتیم و تو جاده بودیم چشمم که به درختا و برگای زرد و نارنجی افتاد یادم افتاد که عکس نگرفتم و گوشی رو برداشتم و عکس گرفتم. داشت بارون هم میومد و ماشین و کمی از درختا هم خیس بود ولی دقت نکردم که درختا خیس بودن یا نه ولی هوای قشنگی بود و دوست نداشتم از اونجا برم. تعبیرش چیه

  37. محبوبه خلیلیمحبوبه خلیلیsays:

    سلام من خواب دیدم خدمتکارم و دارم برگهای زرد پاییزی رو از توی یک حیاط بزرگ جارو میکنم

  38. ......says:

    سلام خواب دیدم در یک ویلا قدیمی همراه مادرم هستم می خواستم روی برگ های زرد پاییزی بپرم اما مادرم دستم را می کشید و اجازه نمیداد من عصبی و ناراحت شدم تعبیرش چیست؟

  39. کیارش حسین پورکیارش حسین پورsays:

    سلام من خواب دیدم تو یک جایی هستم که تقریبا درخت زیاد داشت ولی با فاصله بودن درخت هاش، بعد دیدم یک درخت بین اونها برگ نداره بعد من تصور کردم توی خواب که اون درخت پر برگ های زرد رنگ شد بعدش هم شد پربرگ شد بعدش دیدم که دارم هاله شو می بینم بسیار زرد رنگ بود حتا ریشه هاش هم می دیدم زرد بود ممنون میشم جواب بدیم مچکرم

  40. کیارش حسین پورکیارش حسین پورsays:

    لطفا پیج درست کردید جواب بدید ممنونم 🙏🙏❤❤😁

  41. لیلا لطیفیلیلا لطیفیsays:

    سلام وقت بخیر ...من خواب دیدم که برگ درختان حیاطمون زرد شده بودن و میریختن و روزمین ازشون بخار بلندمیشد ...تعبیرش چیه؟

  42. دیبادیباsays:

    سلام من دختر 27ساله استم یک شب خواب دیدم من و دوستم در یک جای بودیم که نا گهان دیدم روی اسمان پر از برگهای زرد پایزی است و دارد میاد سمت ما من دویدم که زیر برگها نمانم و برای دوستم هم گفتم فرار کن بعدش دیدم خودم و دخترای دیگر همه ای ما در اسمان استیم با موهای مقبول و دراز بعد دیدم همه ما در یک صنف نشسته ایم لطفا خوابم تعبیر کنید

  43. sevinsevinsays:

    خواب دیدم توروستای شوهرم توکوهوباغادرحال گشت وگذاربودیم همه جابرگ زردریخته بودروزمین یهویه درخت خیلی بزرگ آبی دیدم ازبالای درخت برگاش تقریباروبه زردی بودن هرچی میومدپایین رنگ آبی میگرفت ردیفای پایینش کلاآبی بودخیلی بزرگ وپربرگ بوددرخت ماتش شده بودم مرتب زیباییش روتحسین میکردم وخواستم ازش عکس بگیرم

  44. احمداحمدsays:

    خواب درختی های دیدم که برگ ان ها کم هست و رنگ برگ هاش کمی زرد شده