تعبیر خواب پنچری لاستیک ماشین

بنا به نظر ابراهیم کرمانی لنگ شدن در کارها بدشانسی آوردن تعبیر خواب پنجری یا پنچر شدن لاستیک ماشین است در واقع اگر کسی ببیند لاستیکی باد آن خوابیده است و یا پنچر است در چند روزی اینده مشکلاتی برای او پیش خواهد آمد که باعث سردرگمی و یا کلافه شدنش می گردد خالد اصفهانی نیز بداقبالی و یا بدهکار شدن را معنی این رویا میداند؛شخصی به نزد یک معبر ایرانی رسید و گفت خواب دیدم که در حال گرفتن پنچری لاسنیک ماشین خودم هستم و تعبیر آن را جویا شد,شیخ بدو پاسخ داد خوشبختانه در برابر گرفتاری های مادی که برای تو در اینده ی نزدیک پیش خواهد آمد ایستادگی میکتی و آن ها را از میان برمیداری و سربلند خواهی شد

علی مدنی نیز میگویند اگر مردی ببیند لاستیک ماشین دیگران و فرقی ندارد با چه اندازه و یا رنگی پنچر شده است دلالت بر این دارد که یکی از همسایگان نزدیکش سخت گرفتار خواهد شد و برای گرفتن کمک و یا یاری به او مراجعه میکند و اگر زنی چنین رویایی را ببیند به این نشان است که برای همسر خودش چنین موضوعی پیش خواهد آمد

سوال : خواب دیدم که به همراه همسر و فرزندم برای رفتن به یک سفر اماده شده ایم وقتی که خواستیم سوار ماشین بشیم دیدم هر چهار چرخ ماشین پنچر شده است و حسابی عصبی شدم و بخاطر همین اتفاق سفر ما به تعویق افتاد تعبیرش چیه؟

پاسخ: شخصی قصد دارد تا با بدگویی کردن و یا غیبت از شما باعث به هم ریختن زندگی شما شود و در برای این کار نقشه هایی ار نیز در سر دارد بهتر است کمی بیشتر مراقب چنین افرادی باشید

سوال: سلام من خواب دیدم که چند نفر به سمت ماشین من حمله کردند و قصد داشتند تا لاستیک های مرا پنچر کنند و در دست ان ها چاقو بود و با آن ها درگیر شدم ولی موفق نشدم تا جلوشون را بگیرم و اونا اخرش ماشینم را پنچر کردند معنیش چیه؟

پاسخ:شما امروز انقدر به توانایی‌های خود مطمئنید که می‌دانید حتماً به رویاهای خود می‌رسید و دیگران هم شیفته این خصلت شما شده‌اند. با وجود اینکه شما توانایی این را دارید که قبل از برنامه‌ریزی کردن دست به کار شوید، ولی این نوع کار کردن با خصلت فکورانه شما که امروز هم خیلی برجسته است تناقض دارد. شما نباید این تجزیه و تحلیل هوشمندانه را نادیده بگیرید. برای اینکه حتی بعد از اینکه دست به عمل زدید می‌تواند بهتان کمک کند که تیرتان را به هدف بزنید.

مسعود نامی یک مطلب جالب را درباره معنی و تفسیر پنچر شدن ماشین و یا وسیله نقلیه مرده ها بیان کرده اند

اگر شخصی ببیند که ماشین مرده ای پنچر شده است و یا اینکه دیگران اقدام به چنین کاری کرده اند به نشانه ی بیمار شدن طفلی در میان بستگان صاحب رویا می باشد و در واقع خوایدن باد لاستیک ماشین مرده و یا پنچری آن دلالت بر مریض شدن اطفال دارد

67 نظر

  1. MahshidMahshidsays:

    تعبیرخوابهاتون خیلی جالبه

  2. MahshidMahshidsays:

    سلام.خسته نباشید من خواب دیدم ماشین پسرعموم یدفه پنچر شدو بادش خالی شدو پسرعموم سعی میکرد یواشکی صندوق یه ماشین دیگه رو بازکنه و زاپاسش رو برداره بذاره جای لاستیک پنچرشده ماشین خودش که آدمایی که ازاونجا رد میشدن دیدنش و بهش میگفتن که نباید اینکارو بکنی یه کم بعدهم پلیس اومد گرفتش.سعی داشت درصندوق رو بازکنه ولی نتونست.ممنون میشم اگه تعبیرش کنید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما شخصی مقاوم و با اعتماد به نفس و دانا هستید و با کمی دقت و تلاش و کوشش می توانید به خواسته های تان برسید.

  3. اریا حمیدی.اریا حمیدی.says:

    با عرض سلام و خسته نباشی خدمت شما بنده یک سوالی داشتم از حضورتون بنده خواب زیاد میبینم منتها تا یه خواب میبینم فرداش یا دو روز بعد دعوا تو خونه میش میاد. ایا برای جلو گیری از این مشکل راهی وجود داره؟ همیشه هم تعبیراش بد درمیاد من هم توکشوره غریب زندگی میکنم. ممنکه برای من مشکلاتی پیش بیاد. اگر راهی هست به من اطلاع بدین. ممنون میشم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده ی این است که با عشقتان به مشکل برمیخورید و یدانید که نیاید کار و زندگیتان با یکدیگر قاطی کنید.

  4. Mehdi sarbazMehdi sarbazsays:

    با سلام،من در خواب دیدم که چهار چرخ ماشینم و دو چرخ موتور داخل پارکینگ پنچر شده و فورا از خواب پریدم (پنچر شدن دو چرخ موتور در روز قبل در واقعیت اتفاق افتاده بود-در دو روز مختلف) با تشکر از پاسخگویی‌های شما

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با سلام اینکه شما دوباره خواب دیده اید چرخ موتور موجود در پارکینگ پنچر شده است به این تعبیر است که باید منتظر یک بدشانسی دیگر باشید اما مورد اهمیت داری نیست

  5. احساناحسانsays:

    سلام من خواب دیدم 2 لاستیک رینگ اسپرت ماشیت تمیز روی جاده سالم پیدا کردم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خبر از بهبود اوضاع زندگی و پیشرفت های جدیدتر در زندگی میدهد.

  6. مسعودمسعودsays:

    سلام من خواب دیدم که لاستیک ماشینم صاف شده در حالی که لاستیکاش تازه هستن . ولی در خواب صاف شده بودن و یکیشیونم پنچر شده بود و از ماشین جدا شده بود و من هم تعجب میکردم که چطور لاستیکا با وجود اینکه تازه بودن پنجر و صاف شدن . و بعد رفتم بنزین بگیرم دیدم همون لاستیکه که پنچر بود رو پمپچی در آورد در حالی که خیلی نو شده بود و بزرگ و گفت هیچ مشکلی نداره !

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ؛ خبر از پیدا شدن یک یا چند بدشانسی در انجام برخی از امور مشخصتان می باشد که باید صبر و حوصله برای آن به خرج دهید.

  7. منصوریانمنصوریانsays:

    سلام خواب دیدم لاستیکی پنچر شده بود رو پنچر گیری کردم (یا اینکه یکی داره این کار رو میکنه )

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، تصمیم خواهید گرفت تا در مورد بعضی از مسائل خصوصی زندگی تان تغییر ایجاد نمایید.

  8. سهیلا قدیریسهیلا قدیریsays:

    سلام من خواب دیدم با ماشین پدرم (پدرم فوت شده) بیرون هستم و تنها هم بودم . رفتم پنچری ، پنچریشو گرف ، 90 هزار تومن دادم. دوباره بعد چند روز رفتم پنچری بگیرم گفتن 90 هزار تومن . گفتم چرا انقد گرون ؟ گفتن اینجا خیریه س، ما از پول پنچرگیری به خیریه هم میدیم . جای ارزون میخوای بری برو فلان جا میشه تعبیر کنید لطفا؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خوشبختی طولانی برای برخی از بستگان درجه اول شماست.

  9. رضارضاsays:

    سلام خسته نباشید بنده در خواب دیدم که در یک کارخانه یا منطقه ی صنعتی هستم و همه با عجله در حال رفت و آمد گویا برای تعمیر یک دستگاه هستم.در این حین پشت میز نشسته و در حال غذا خوردن بودن دیدم که یک لاستیک خودرو که گویا در آب پخته شده بود به همراه برنج و ماست جلوی بنده بود و بنده با این که از مزه ی لاستیک لذت نمیبردم همراه برنج و ماست لاستیک آب پز شده میخوردم حتی بیشتر از برنج و ماست. البته بهتر بود این خواب رو در تاپیک غذا خوردن براتون ارسال ميکردم.ولی به بزرگی خودتون ببخشید. با تشكر از زحماتتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود و سپاس از شما ؛ این رویا فقط بیان میدارد که در زندگی واقعی و از نزدیک شاهد بعضی از اتفاقات پیچیده و یا تعجب آور خواهید بود و بطور کلی می توان گفت هیجان از نوع مثبت معنای اصلی این مورد خواهد بود...

  10. سپهرسپهرsays:

    سلام من خواب دیدم که با دوستانم سوار ماشین هستیم و من رانندگی میکنم که یکدفه لاستیک عقب ماشین ترکید و صدای بلندی داد تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید احساس اضطراب و عدم تمرکز، شما را وادار به گرفتن تصمیماتی کند که می توانند آرامش روانی شما را به خطر اندازند.

  11. عمادعمادsays:

    سلام وقت بخير من خواب ديدم ماشينمو يجا پارك كردم تو شهري (كه قبلا انجا دانشجو بودم، ) براي شركت تو كنكوري مانندي رفتم و وقتي اومدم ديدم هر ٤ چرخ ماشينمو پنچر كردن ولي من همونطوري حركت كردم تا به مقصد برسم ، حين رانندگي به يه خانم هم زدم ولي چيزي نشد و به راه ادامه دادم ...!!!!!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب نشان دهنده ی تنگنا هایی است که در این دوره ی زمانی، قدرت تمرکز و مدیریت شما را به چالش می کشند و با گذر از این موقعیت ها می توانید به گسترش منافع شخصی خود در زندگی بیداری کمک کنید.

  12. میلادمیلادsays:

    سلام خواب دیدم با خانمم سوار ماشین میخوایم حرکت کنیم که خانمم متوجه میشه لاستیک ماشین پنچره و به من میگه.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به هدف های خود خوب فکر کرده و با بزرگان و افراد مورد اعتماد مشورت کنید.

  13. رضارضاsays:

    با سلام .توو خواب دیدم توو یه جایی هستیم از مکان های فامیل که توو خواب می دونستم ولی حالا نمی دونم .ظاهرا ماشین یکی از فامیل ها دست خونواده ما بود که پنجر شده بود اوومدیم با بابام زاپاسش رو زیرش بندازیم که وقتی جک زدیم جک شل رفت و بابام زیر ماشین موند با عجله و با کمک خودش ماشین بلند کردیم و اومدبیرون در همین حین یکی از دوستان دوران دبیرستان رو میدیدم که واسه خواستگاری به همون خونه ای که ما بودیم اومده بودند و بعد سلام احوال رفتن توو من هم رفتم از یه جایی یه جک پیدا کنم همین که رفتم بیرون این حس و داشتم که یه چیزی شبیه 13 بدر و مردم تو دشت و سبزوار نشستن البته خیلی ها همون جایی که بودن خوابیده بودن و من فکر می کردم از کی می تونم یه جک امانت بگیرم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام پنچری لاستیک ماشین به معنای مشکلاتیست که در اینده رخ می دهد و باعث سردرگمی شما میشود.

  14. زهرا محمدیزهرا محمدیsays:

    سلام .من تو خواب اتوبوسی دیدم ک با سرعت زیاد حرکت میکرد.کنار جاده هم کلی تصادف شده بود و اتوبوس سعی داشت ب ماشینا نخوره ولی ب آهنیای کنار جاده میخورد ولی جلوش سالم مونده بود.تو قسمتی ک ماشینای تصادفی نبود یهو 4چرخ از اتوبوس جداشد بعد از کلی تکون خوردن بالاخره ایستاد.رفتم داخلش نگا کردم همه مرده بودن.من فقط عموم و زنش رو شناختم .از اتوبوس اومدم بیرون دیدم دونفر دارن میان سمتم میخواستم دوباره سوار اتوبوس بشم ولی انگار زمان برام وایساده بود ولی همه تلاشمو کردم ک تا نرسیدن برم تو اتوبوس.رفتم و فقلش کردم.بعد ی نفر شیشه الکل انداخت تو دست عموم تو اتوبوس و خودشون رفتن اونور . منم سریع از اتوبوس اومدم بیرون ی نفر دیگه هم فندکی انداخت دوباره رفتم تو اتوبوس فندک و الکل رو بیارم بیرون ک دیدم هر دوشون پیش هم تو دست عمومن ک کف اتوبوس افتاده بود.تا اینو دیدم سریع خودمو پرت کردم بیرون و اتوبوس منفجر شد و گاز انفجار باعث شد بیشتر پرت بشم اونور .بعد اون دونفر اومدن و منو بردن پیش رئیسشون فک کردم خودم تنها زنده مونده بودم ولی وقتی رسیدیم پیش رئیسشون دیدم خیلیای دیگه رو هم گرفتن.وقتی دیدم تعداد ما بیشتر از اوناس پریدم رو دوش رئیشون و باهاش دعوا کردم تا از دستشون نجات پیدا کنیم ک از خواب بیدار شدم.

  15. رضا. امیریرضا. امیریsays:

    ظهر به بعدخواب دیدم ماشینم در حال حرکت و به سمت منزل حرکت میکردم و موقع دنده عوض کردن یهو صدای ترکیدن داد. اول فکر کردم موتورش هست ولی متوجه شدم هر دو تایر جلو ترکیدن. از خواب پریدم. ناگقته نمونه که من توی بورس سهام دارم و درحال خرید یه آپارتمان نیز هستم که مقدار بیشتر پرداخت شده و باقی سر سند مونده و اضطراب خیلی زیادی داشته و دارم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه تلاش برای رسیدن به ارزوهایتان است که در مسیر با فرازو نشیب هایی همرا میشوید

  16. لیلا کارگرلیلا کارگرsays:

    سلام من خواب دیدم چرخهای ماشینم پنچر نشدن ولی لایه رویی چرخها کنده شده بود توخواب گفتم خدا بهم کمک کرده که بااین ماشین رانندگی کردم ولی چرخها نترکیدن باید برم چرخ نو براش سفارش بدم.معنیش چیه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در زندگی خود دچار حالت سردرگمی و بلاتکلیفی می شوید

  17. MinoMinosays:

    سلام و خسته نباشید.خواب ماشینیو دیدم که نمیدونم دقیقا مال کی بود ولی لاستیکاش پنچر شده بودی پسر عموم سعی میکرد درستش کنه.منم ایستاده بودم و نگاه میکردم . گاهی هم کمک میکردم بهش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات روزمره است

  18. محمد نیکبختمحمد نیکبختsays:

    خواب دیدم چرخ جلو ماشینم سمت رتست بادش کم شده. با خودم گفتم ببین مدتهاست استفاده نکردی باعث شده خراب بشه ولی میشه تا تعمییر گاه بردش. البته شب قبلش همه اش درمورد ماشین فکر میکردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ممکن است در آینده کنترل برخی از امور مهم در زندگی خود را از دست دهید.

  19. نفیسهنفیسهsays:

    سلام وقتتون بخیر، خواب دیدم خونه خاله ام هستم و منتظرم دوست پسرم بیاد دنبالم قبلش می رم دستشویی و دستشویی ی جورایی خراب میشه، وقتی هم که میاد دنبالم می گه که ماشین پنجر شده و نمی تونیم حرکتش بدیم چه تعبیری داره ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبی خوابتان نشانه انجام کارهای اشتباه است

  20. نیلوفرنیلوفرsays:

    سلام من خواب دیدم که در خیابان چهار چرخ ماشینم را با چاقو پنچر کردند و 9 بار اسم خدا را روی آن نوشته بودند تعبیرش چیه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار سر گردانی شوید

  21. MehdiMehdisays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که چهارتا لاستیک ماشین عموم پنچر شده و ماشینش تو حیاط خونمونه و از بابام که میپرسم میگه کار من بوده ولی مشکلی نیست درستش میکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مسائلی موجب نگرانیتان شود

  22. احمد ریاحیاحمد ریاحیsays:

    با سلام من 15 سالمه و دو چرخه سوار میشم خواب دیدم تایر عقب دوچرخه ام پنچر شد ولی زمین نخوردم میشه تعبیرش رو بگید؟؟؟ با تشکر از سایت خوب توپ تاپ...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده اینده خوب است

  23. سیدمحمد ضیاسیدمحمد ضیاsays:

    سلام صبحتون بخیر من دیشب خواب دیدم یکی که تو بیداری خیلی اذیت من کرده رفته چهارتا لاستیکای ماشینم را پنچر کرده و سپر ماشینم هم خراب کرده بعد به یکی زنگ زده بود و گفته بود که این کا را کردا بود بعد رفتم یه جایی کخ اون بود بعدش بهش گفتم صداتا ضبط کردم و میرم شکایت میکنم دستد وبعدم رفتم سمتش و خوردش کردم مثل مانکن بود و اون بهم میگفت خیلی احمقی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است ددر زندگی با دردسرهایی روبه رو شوید

  24. اویناوینsays:

    خواب دیدم با مامان و بابام سوار یه کامیون بودیم نمیدونم کجا میرفتیم یه دفه ایی راننده کامیونه گفت لاستیک خراب شده جلو یه بیمارستان متروکه ما رو پیاده کرد بابام رو یکی از تخت ها خوابید منم چن تا قاشق دستم بود نمیدونم باهاش چیکار داشتم ولی دستم بود از همون قاشقام ب راننده کامیونه دادم ، تعبیرش چیه مشکلی قراره پیش بیاد برا خانوادم؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در روزهای آینده برایتان مشکلاتی بوجود بیاید

  25. احمداحمدsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم دوچرخه‌ام رو بردم تعمیرگاه. با زور و خواهش لاستیک دوچرخم رو خارج از نوبت تعمیر کرد و تحویل گرفتمش. سوار شدم و رفتم خونه. دیر وقت بود ولی متشکرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مشکلاتی برایتان بوجود بیاید و موجب سردرگمیتان شود

  26. azam sadeghiazam sadeghisays:

    سلام وقت بخیر . ببخشید یک آقا خواب دیده که زیر یک زیر گذر نزدیک یک پارک ماشین پنچر میکنه و هوا تاریکه و بارون شدید هم میباره و این اقا میترسه و بلد نسیت لاستیک عوض کنه توی خواب میبینه که من میرم براش لاستیک عوض میکنم . این خواب تعبیری داره؟ خیلی ممنون بابت سایت خوبتون?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه مشکلات اقتصادی است

  27. مجتبی کیانی نسبمجتبی کیانی نسبsays:

    سلام من خواب دیدم ک با ماشینم تو جاده بودم که متوجه شدم هردو لاستیک جلو ماشین پنچر شدن بعد داییم همراه بود میگفت یکی رو عوض کن بعدی زو من برات خمینجوری جا میزنم که درست بشه تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است پیش آمد برخی مسائل نگران و ناراحتتان کند

  28. Amir1020@Amir1020@says:

    با سلام و درود کسی که در بیداری باهام دشمنی داره و منم دارم،تو خواب باهاش جر و بحث کردم و رفتم پیش باباش شکایتشو کنم وقتی از خونه امدم بیرون دیدم سه تا از چرخهای ماشینمو بردن و حدسم این بود که کار ک همون دشمن من هست.بی زحمت تعبیر کنین تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بهتر است افکار منفی و نگرانی را از خود دور کنید تا به آرامش برسید

  29. لیلالیلاsays:

    درود ..من دیشب خواب دیدم با خواهر کسی ک دوسش دارم بیرونم .بهم گفت ما قراره بریم کربلا خانوادگی .ولی داداشش نمیخواست بره .بعد اومدیم سوار ماشین شدیم دیدم پنچر شدم پنچریم ی جوری بود انگار پیچ خورده بود .بعد گفتم اشکالی نداره همینجوری سوار میشیم میریم ی پنچر گیری پیدا میکنیم که از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده مشکلاتی است که ممکن است در مسیر هدفتان برایتان ایجادشود

  30. مجتبی حاتمیمجتبی حاتمیsays:

    با سلام خواب دیدم لاستیک ماشینم پنچر شده و با کمک همسرم جک زدم زیر ماشین تا لاستیکشو عوض کنم.. با سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مشکلاتی برای شما رخ دهد که باعث سردرگمی و کلافگی شما شود

  31. محمدمحمدsays:

    باسلام من خواب دیدم چرخ ماشینم پنچر شده وزاپاسمم پنچره ازهمسایه مون کمک خواستم که زاپاسشو بده به من نداد بعدش باعصابانیت رفتم یه لاستیک نو برداشتم گفتم خدارو شکر که لاسنیک داشتم توی خونه باخانومم باعصابانیت نگاهش میکردم ممنون میشم تعبیرش وبفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در رسیدن به خواسته هایتان با مشکلاتی روبه روشوید

  32. محمد یوسفیمحمد یوسفیsays:

    سلام در خواب دیدم لاستیک ماشینم پنچر شده ویه تلمبه هم بود انجا و من داشتم باد میزدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است با مشکلاتی روبه روشوید

  33. رها مهرگانرها مهرگانsays:

    سلام در خواب بعدازظهر ، سوار بر ماشینم بودم،، لاستیک عقب به مشگل خورد. پیاره شرم و دیدم یکی از لاستیک ها علی رغم نو بودن و ژاپنی بودن، جوری شده که سیماش زده بیرون. افراد عبوری کمک و راهنمایی کردن برای رسیدن به محل فروش لاستیک و تصمیم به تعویض لاستیک های عقب باکیفیت خارجی داشتم، مشگل خاصی هم‌نبود بابت پرداخت هزینه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است برای رسیدن به اهدافتان در زندگی با مشکلاتی مواجهه شوید

  34. احمداحمدsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم با موتور رفتم دمه در یک نفر، شب بود و تاریک، بعدش خواستم بیام دیدم موتور پنچره، همون جوری سوار شدم رفتم تو راه دنبال پنچر گیری میگشتم هنوز پیدا نشده بود از خواب بیدار شدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است موانعی در مسیر رسیدن به موفقیت برایتان ایجادشود

  35. زهرازهراsays:

    من خاب دیدم داییم قراربود منا بیاره خونمون ولی ماشینش پنچر شد هرکامیکرد تعمیر نمیشد منم دایی راگم کردم هرچی نگاه میکردم نمیدیدمش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باید دقت داشته باشید که دچارکسلی نشوید

  36. ساجدهساجدهsays:

    سلام من یک ساعت یکیش خواب دیدم من وپدرومادروبرادرکوچکم هستیم وازیک جاده ای که شلوغ بودوپرازحیون که شیرهای نرش یادمه یکی اینطرف ویکی اونطرف جاده خوابیده بودازکنارشون ردشدیم ورفتیم اونطرف خیابون که سوارماشین بشیم من از یک طرف سوارشدم برادرومادرم رفتن که ازسمت دیگه سواربشن انگاربارون ارومی روگرفت وبرادرم سوارشدنش روطول میدادوجلوی مامانموگرفته بودومن میگفتم زودترسواربشیدزیربارون هستیدورفتیم ی مغازه بستنی فروشی ظاهراکه پدرم باماشین واردمغازه شد وهمون موقع دیدم 4 تالاستیک ماشین مشابه شتری که روی زمین بشینه خوابیدن وماشین تاحدگلگیربه زمین رسیدوپیاده شدیم ویکی ازخاله هام وبچه هاش بودن وانگارتولدبرادرم بودوداشتیم تولداون روجشن میگرفتیم ممنون میشم تعبیرش روبگید.ممکن هست خواب پریشان باشه که بعدازخوردن ناهارباشه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده موانع و مشکلاتی است که در زندگی ممکن است بر سر اهدافتان قرار بگیرید

  37. رضارضاsays:

    خواب دیدم دو چرخ ماشین پوسته انداخته و کمی هم کم باد شده و من دنبال لاستیک نو هستم که برای ماشین تهیه کنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باید اراده خودرا در زندگی تقویت کنید

  38. پروین بهرام چوبینپروین بهرام چوبینsays:

    سلام خواب دیدم ۴ چرخ ماشین همسرم پنچر شده وقتی به لاستیکها نگاه کردن دیدن هر چهار لاستیک از بین رفته د همسرم خیلی ناراحت بود و ما براش ناراحت بودیم خیلی مستأصل شده بدو تعبیرش چیه لطفا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید برای رسیدن به اهدافتان در زندگی اراده خودرا تقویت کنید

  39. نگارنگارsays:

    سلام تو خواب دیدم که ماشینم لاستیک هاش کم باد شده ومن بردم که بادشو تنطیم کنن که اتفاقی پسری رو که دوسش دارم میبرم پیش اون (در واقعیت شغلش یه چیز دیگس ولی من تو خواب اینجوری دیدم)بعد اونم بادیدنم خوشحال شد ولی رفت وخودشو ازم پنهون کرد ودوستشو که میشناسمش به جای خودش فرستاد تااینکارو برام انجام بده اونم باد لاستیک هارو تنظیم کرد بعد من ازیه دختر بچه که اونجا بود پرسیدم که اون اقا(همون پسری که دوسش دارم)کجا رفت اونم گفت که مریض شده رفته دراز بکشه ولی اولش که من دیدمش حال خوب بود منم تو خواب ناراحت شدم ودوس داشتم که دوباره ببینمش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی در تقویت اراده و انگیزه خود در زندگی بکنید

  40. نگارنگارsays:

    سلام تعداد زیادی چرخ ماشین دیدم که عده ای باهاشون بازی میکردن و قل می دادتو

  41. نگارنگارsays:

    سلام تعداد زیادی چرخ ماشین دیدم که عده ای باهاشون بازی میکردن و قل می دادند

  42. علی صادقیعلی صادقیsays:

    سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم بنده خواب دیدم رفتم محل کارم همکارم و رئیسم اونجا بودن با همکارامون رابطه حسنه ای دارم همه اشون رو دوست دارم و انها هم منو دوست دارند کلی گفتیم و خندیدیم و شوخی کردیم و اخر ، رئیسم گفت بیا بر یم خونه گفتم باشه رفتم سوار موتور بشم دیدم دو تا چرخ موتورسیکلت ام پنچر شده سوار موتور شدم تا ببرمش تعمیرگاه که بیدار شدم . ممنون میشم تعبیرش کنید .

  43. Sahar ZamandiSahar Zamandisays:

    سلام خواب دیدم با ماشین عشقم میریم بیرون تو ماشین پر بود مادرشم بود من جلو نشسته بودم بعد یهو دیدم اقام نیس ماشینم پسر خالم نشست رانندگی کنه بازم ماشین پر بود همش بهشون میگفتم ماشینو نبرین ما موقعه اومدن خیلی احتیاط کردیم بعد دیدم ماشین لاستیکاش کم باد شدن گریه میکردم ک بیدار شدم

  44. Maryam payamiMaryam payamisays:

    سلام من خواب دیدم که قراره برم خارج از کشور با خانواده که اومدم بیرون دیدم ماشینم نیست هرچی گشتم نبور برادرم بهم گفت یه جا پارکه ولی پنچره ولی بعد بعد که دیدم ماشینو اصلا پنچر نبود

  45. SajedeSajedesays:

    سلام خواب دیدم چرخ جلویی سمت راست ماشین پدرم پنچر شده بود تو مسافرت به هرکسی هم میگفتیم زاپاس نداشتن آخر یه آقایی گفت یه کم جلوتز یکی داره ...

  46. arshin eslamiarshin eslamisays:

    سلام خواب دیدیم داریم می ریم شهری ک خواهرم زندگی میکنه رسیدیم تو شهر چرخ عقب ماشینم پنچر و انگار پاره شده ،چرخ رو درمیارم میبرم پنچر گیری میزارم زیر ماشین ولی انگار خوب درستش نکرده دوباره پاره میشه،دوباره میبرمش پیشش و اینبار خیلی خوب و محکم درستش میکنه ،تعبیرش چیه؟

  47. امینامینsays:

    سلام خواب دیدم ماشین پسر خالم دستم بود و میدونستم لاستیکش خراب هستش ماشینو بردم خونشون تو حیاط خونشون ۲تا چرخ جلوش پنچر شد

  48. Mohamad saremiMohamad saremisays:

    سلام، خواب دیدم انگاری توی یه گاراج بودیم،پره اونجا بود ماشین قرار بود باداداش بزرگ ترم همه چرخاشونو داریم واین کارم میکردیم تعداد زیادی چرخ برداشته بودیم انگاری می‌خواستیم کاری باهاشون کنیم،بعد هرجارو نگا میکردم چرخ ماشین بود

  49. HediyeneysiHediyeneysisays:

    پدر شوهرم چند وقتی است فوت کردن. همسرم عصر خواب پدرش را دید که اومده بود خونه و سر مادرشوهرم و افرادی که تو خونه زندگی میکنن داد و بیداد میکرد و سر صدا میکرد.و همسرم دید که پدرش چهار چرخ ماشینشو پاره کرده .و بعد خیلی شرمنده همسرم شده و معذرت خواهی کرده و گفته بریم با هم درستشون کنیم و بعد به قصد تعمیرلاستیک ها رفتن و دور زدن . ممنون میشم تعبیرش رو بگید خیلی نگرانم

  50. Fateme..shFateme..shsays:

    سلام وقت بخیرمن خواب دیدم که حشره ای عجیب منو نیش زدودستم کبودوبی حس میشدودرادامه دیدم که دارم برمیگردم به کرج توراه میخوریم به این هشدارهایی که توراه کنارجاده ان ولاستیکا پنچرمیشه بیشتریکیش وهمسرم سالمه من وسط دوسوراخ. بینیم پاره میشه وخون نمیاد من برمیگردم کرج ومیرم دکترچنیش وازدستم میکشه وخپب میشه ولی بینیم ودرست نکردم وبرگشتم ودوباره یادم میادتابرم بازدکترازخواب بیدارشدم میشه تعبیرش وبگیدلطفا

  51. فاطمه..شفاطمه..شsays:

    وماباهمون ماشین پنچرازشمال تاکرج اومدیم

  52. سالار فاطمیسالار فاطمیsays:

    سلام من خواب دیدم دوتا از لاستیک ها پنچر شده و دوستام هم بودن هرکاری میکردم نمیشد آخرش یدونه زاپاس خودم و یکی هم قرض گرفتیم اومدیم

  53. امین عامین عsays:

    سلام من ساعت ۱۰ صبح یه لحظه چشام رو هم رفت و خواب دیدم که با دوستم تو پارکیم و وقتی خواستیم برگردیم بریم سمت ماشین دیدم که درست ورودی پارکینگ پارک کرده بودم و هیچ ماشینی نمیتونسته بره و بیاد و دیدم یکی از چرخ های عقبم رو بادش رو خالی کردند و یه ماشین به نشونه اعتراض چسبونده بود به پشت ماشین و مدام تو خواب میگفتم چرا من اینجا پارک کرده بودم ؟ لطفا تعبیر را بفرمائیید

  54. میلادمیلادsays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم برای پیگیری کارخواهرم به تهران رفتیم پدر و خواهرم رفتن دنبال کار من وقتی پیاده شدم کنارماشینم یه لاستیک خیلی تمیز وشیک دیدم که کلا بادش خالی شده و گفتم چرا ابن لاستیک رو اینجا انداختن حیفه. بعد که قشنگ نگاه کردم دیدم یه گوشش پاره شده و پدرم بهم گفتن این لاستیک به درد نمیخوره بندازش دور ولی خیلی براق و جذاب بود اون لاستیک ممنون میشم در تعبیرش بهم کمک کنید.

  55. سیاوشسیاوشsays:

    سلام من خواب دیدم با ماشین دارم دور میزنم بعد دوتا لاستیک ماشینم سمت شاگرد هم جلویی و هم عقبی پنچر شدن و بعد اونا را دوباره درست کردم معنیش چیه؟

  56. فرشته میرقاسمیفرشته میرقاسمیsays:

    سلام خواب دیدم تواتوبان سرپیچ یه نیسان توپیچ چرخای ماشینش کنده شد تعبیرش چیه

  57. فرشته میرقاسمیفرشته میرقاسمیsays:

    سلام خواب دیدم تواتوبان سرپیچ یه نیسان توپیچ چرخای ماشینش کنده شد تعبیرش چیه

  58. سميهسميهsays:

    من خواب دیدم ماشین شوهرم رو برداشتم ورفتم بیرون هنوز خیلی نرفته بودم که یه بطری خورد شده رو زمین دیدم دقت کردم که از روشون رد نشم اما فایده نداشت ماشین دیگه حرکت نکرد پیاده شدم ودیدم ماشین پنچره نگران بودم که چطور باید به همسرم بگم که چی شده

  59. میلادمیلادsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم ماشین من رو داداشم برده و وقتی اوردش از عمد نه ولی رفت رو یه چیزی و پنچر شد همین میشه جواب بدید

  60. علیرضا حسن زادهعلیرضا حسن زادهsays:

    سلام خواب دیدم چرخ عقب ماشینم پنچر شده ولی با این حال به حرکت ادامه دادم تا به جایی برسم برای پنچرگیری ،زمانی که لاستیک ماشین رو در اوردم دیدم با یه میخ زنگ زده پنچر شده و لاستیک ماشین هم قابل استفاده نیست.

  61. کیاکیاsays:

    سلام،خواب دیدم من و خواهرم و مردی که ی زمانی همکارم بود و برادارنه خیلی دوسش داشتم سوار ی گاری بودیم که حرکت میکرد نمیدونم چی اون گاری رو حرکت میداد،کف گاری لحاف و پتو بود که اذیت نشیم ،همکارم دراز کشیده بود و پتو سرش بود موهاش و ریشش و سیبیلش سفید و خاکستری شده بود منم داشتم قلقلکش میدادم و میخندیدیم که یهو بلند شد به شوخی با سوییچ ی لاستیک زاپاس اونجا بود سوراخ کرد

  62. ااااااااsays:

    سلام من خواب دیدم ماشینمون پنچر شده تعبیرش چیه؟

  63. DliDlisays:

    سلام من خواب دیدم ک در ماشین نشسته بود ک صدای خالی شدن باد چیزی اومد وقتی از داییم پرسیدم گفت لاستیک اولی سمت چپ پنچر شد منم گفتم من ک اینو تازه گرفتم گفت نمیدونم پنچر شد

  64. محمود کریمیان.مشهدمحمود کریمیان.مشهدsays:

    سلام خواب دیدم توی سفر هستم یک خانم کنار خیابان اصلی خارج شهر بود بهش گفتم من تا فلان جا میرم اگر دوست داری سوار شو تا اونجا نزدیکی مبدا برسونمت بعد رفتم سوار نشد یکم جلو تر دیدم ماشین ۴ تا تایرش پنچر شده من کلا گواهی نامه ندارم و کم خودم پشت رول میشینم و درکل با ماشین شخصی سفر خارج شهر نمیرم احتیاط عقلی

  65. امیر عبدیانامیر عبدیانsays:

    سلام من خواب دیدم ک بار زدم ماشین حرکت کرد فرمونو برگردوندم اینور ولی اوفتاد چاله از چاله خارج کردم لاستیک اینوری پنچر شد ن ت چاله افتاده لطفا اینو برام تعبیر کنید

  66. ندا محمدیندا محمدیsays:

    سلام من خواب دیدم لاستیکایه ماشینم چاقو خورده و دارم بلند بلند گریه میکنم

  67. حسین کاروانحسین کاروانsays:

    سلام من خواب دیدم که دو تا لاستیک جلویی ماشین پدرم پنچر شده