تعبیر خواب کوتاه کردن موی سر زن

دختر خانم ها عجله زیادی برای ارسال تعبیر خواب کوتاه شدن و یا کوتاه کردن مو برای زن و یا دختر داشتند که به درخواست شما عزیزان در این مطلب از توپ تاپ مطلبی جامع و کامل را در همین باره تهیه و تنظیم کرده ایم در واقع بطور کلی دیدن چنین خوابی نمیتواند خیر و خوب باشد مگر در شرایطی خاص ! اگر دیدی که موی سرت را به اجبار کوتاه میکنن و تو ناراضی هستی دلیل بر اینکه عشقت را از دست خواهی داد یا فردی را که برای تو عزیز است از خودت میرنجانی همچنین شکست خوردن در روابط احساسی بین دختر و پسر نیز از دیگر معانی این خواب است اگر موی کوتاه شده ای را در کف خیابان پیدا کردی و به آن دست زدی مختصر کسالتی پیدا می‌کنید که زود زائل می‌شود یا اینکه غم و اندوهی است که زدوده می‌شود و از بین می‌رود.

تعبیر خواب کوتاه کردن موی دختر از نظر تعبیر خواب منوچهر مطیعی تهرانی: خوب نیست و نشان از این است که در ماجرائی شکست می‌خورید و تنزل می‌یابید اگر دیدی مو را میخوری دلیلی آن است که به مردم آفت می‌رسد و در آن دیار بیماری اتفاق می‌افتد. اگر کسی خواب ببیند که روی موهایش ادرار و یا مدفوع چسبیده است و بخاطر همین با قیچی شروع به کوتاه کردن آن میکند و حال خودش از این کار برهم میخورد و احساس تهوع دارد خواب شما می‌گوید که آن بی‌ثباتی خانوادگی است و در محیط خانواده شما اتفاقی می‌افتد که سبب نگرانی و تشویش می‌شود. همچنین ادوارد در کتاب سرزمین رویاها در باره این موضوع گفته است حادثه‌ای عمومی اتفاق می‌افتد اما شما و اطرافیانتان از گزند مصون می‌مانید

سوال: سلام خواب دیدم که من به مهمانی دعوت شده ام و همه از من میخواهند که برقصم و بعد برای رقصیدن بلند میشوم وقتی روسری خودم را برمیدارم میبینم که موهام مدل پسرونه کوتاه شده و همه بهم میخدن و مسخرم میکنن دویم جلوی اینه وقتی خودم را در چنین وضعیتی دیدم از تعجب شاخ دراوردم و شروع به گریه کردن کردم تعبیرش چیه:

پاسخ:خبر بد می‌شنوید و دچار ناامنی می‌شوید.

محب مدنی راجب تعبیر خواب کوتاه کردن موی سر زن گفته انسان ضعیف و نادانی است که در غایت امر از جانب او سود عاید بیننده خواب می‌شود.اگر دیدی که آرایشگر شدی و قصد کوتاه کردن موی عده ای از دختران را داری کسی در خانه شما هست که صداقت ندارد یا این که از عدم صداقت آگاهی دارید نمی‌توانید کاری بکنید.

متاسفانه درمورد این خواب اکثر معبران نظرات منفی داده اند و یعنی هیچ خیر و سودی در ان نیست به جز چندین موارد استثنا یکی از معبران نوشته دلیل بر مضرت و زیان کند و دیگری نوشته دلیل بر خصومت و گفتگو کند و در هر دو حال شیرین‌کامی نمی‌آورد و نشانی از غم و اندوه همراه دارد

ابن‌سیرین نوشته کوتاه کردن مو دختر در خواب شادی و مقصود مرد است و گرفتاری‌های آن مرد . معبران دیگر نیز تقریباً همین نظر را ابراز داشته‌اند.خانم آیتانوس می‌گفت موی اصلاح شده یا کوتاه کرده زن در خواب برای مرد هدف است و برای زن دشمن و رقیب نکته جالب اینکه دیدن موهای زن شناخته‌شده و معروف در خواب هیچ تعبیری ندارد.و فقط در صورتی دارای معنی است که چهره او را نشناسید

به تعبیر کلی دیدن موهایی کوتاه شده از زنان و دختران چه برای مردان و چه برای دختران شرمساری و ننگ و گناه بزرگ است.

  

526 نظر

  1. S.BS.Bsays:

    یکی از دوستام خوابه منو دیده که موهامو کناراشو تراشیدم و بی رنگش کردم تعبیرش چی میشه؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بايد با هشياري و توجه بيشتر بداني پشت هر ظاهر و رفتاري چه نيتي نهفته است. با كشف اين حقايق مي‌تواني زندگي عاطفي‌ات را بهبود بخشي و منتظر آينده روشني باشي.

  2. رویارویاsays:

    سلام. خواب دیدم ک خواهرم وقتی من خواب هستم مو های من را کوتاه میکند و بعد از اینکه متوجه شدم کار اوست ب تندی با او رفتار کردم و خیلی ناراحت بودم وقتی دلیل این کار را از او پرسیدم او گفت من به موی بلند تو حسادت میکردم. تعبیرش چیه؟؟ ایا به دست خواهرم دچار شکست غم و ناامیدی میشم یا تعبیر دیگری دارد... درضمن در عالم بیداری به من گفته بود ک برای کوتاهی مو ارایشگاه بریم ولی من درگیر گرفتن تصمیم مهم و انتخاب برای تحصیل و حرفه ی اینده بودم ک راهنماییم کرد.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مراقب سلامتي‌ات باش و با انجام كارهاي نسجيده خود را در معرض بيماري قرار نده. بايد چيزهاي زيان‌آور و مضر را آنچنان در نظر خود بزرگ جلوه دهي كه هرگز نتواني به آنها نزديك شوي.

  3. بهاربهارsays:

    سلام من خواب دیدم موهام موخوره داشته وهمچنین کم پشت بوده واسه همین مادرم موهامو کوتاه کرده همچنین رنگ موهای طبیعی خودم نبودم موهام خرمایی هست ولی تقریبا مثل حنا شده بود خودم داشتم موهای کوتاه شدم رو شانه میزدم ومرتب میکردم ممنون میشم جواب بدید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      عشق و نامزدی - ازدواج - با همسری خوش سیما و صاحب مقام، ازدواج میکنید - گاهی ناراحتی روحی و روانی

  4. رویارویاsays:

    مادرشوهرم خواب دیده ک من دارم موهاشو کوتاه میکنم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دوستی و مهربانی، آن را با مهربانی بپذیرید - توانمندی در عمل - قدرت

  5. سحرسحرsays:

    خواب دیدم که موهامو خودم با خواسته ی خودم کوتاه کردم و اما تو خواب پشیمون شدم و با خودم میگفتم مگه من قرار نبود ک موهامو بلند نگه دارم ...وقتی بیدارشدم خیلی خوشحال شدم که خواب بود .اما تعبیرشو میخوام بدونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اتفاقاتی می‌افتد که تو را دوباره تو را امیدوار و خوش‌بین خواهد کرد. تو دوستدار زندگی هستی اما نباید خود را به رویاهای دور و دراز سرگرم سازی. زندگی را از هم اکنون باید شروع کرد و غم فرداها را نخورد.

  6. محدثهمحدثهsays:

    یکی از دوستام خواب دیده ک من موهامو کوتاه کردمو باهاش قهر هستم و هرچی صدام میزنه جوابشو نمیدم میخوام ببینم تعبیرش چی میشه بین این مطالب چیزی پیدا نکردم انچنان!!!!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در موضوعی که شما را در تنگنا قرار داده، با تلاش و کوشش، گشایشی رخ می دهد و به شما کمک می رسد.

  7. MaryamMaryamsays:

    سلام،خواب ديدم كه خواهرم داره با قيچي موهاشو كوتاه ميكنه،من بهش گفتم بزار من برات كوتاه كنم كه مرتب تر باشه،و قيچيو ازش گرفتم و موهاشو كوتاه كردم،مدل موي بچگي هاش كه خيلي بهش ميومد،ميخواستم تعبيرشو بدونم?

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده ی رابطه ای جدی و آینده دار است.

  8. ترانهترانهsays:

    سلام خواب دیدم خواهر کوچیکم بدون اطلاع رفته بیرون نوقع برگشت به خانه مادرم موهای اورا کوتاه کرد ونصفش داد من کوتاه کنم.اوهم بسیار ناراحت بود ازکوتاه شدن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده ی لحظات و دوره های سخت و‌دشوار در زندگیتان است، اما نگران نباشید چرا که همه ی آنها حل خواهند شد.همچنین به آرزوهایی بزرگ دلالت دارد.

  9. سارا شوریسارا شوریsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از دوستام موهای جلو سرمو به مدل قشنگ کوتاه کرد من خیلی خوشحال بودم.تعبیرش چیه؟؟البته ناگفته نماند چند وقت پیش اون دوستم موهاشو اون مدلی کوتاه کرده.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در عشق بی نظیر است. جذاب و پر نشاط است. احساساتی و رویایی است

  10. ناديانادياsays:

    سلام.من خواب ديدم موهام كوتاه كردم واز اين بابت خوشحال بودم ك كوتاه شده تعبيرش چيه؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      چند روز اگر دور از فشارهای روحی باشی بهتر خواهد بود. فرقی نمی‌کند که این فشارها از محل کار باشد یا از خانه و خانواده. باید خلوتی پیدا کنی و در آرامش بتوانی سلامتی روحی‌ات را بازگردانی.

  11. پریساپریساsays:

    سلام من خواب دیدم موهای مادرمو از ی موضویی که ناراحتم کرد کوتاه کردم با قیچی خیلی درهم و بدبعد که به خودم اومدم پشیمون شدم نگاه ک کردم دیدم چه موهاش خوشکل و مرتب کوتاه کردم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گاهی دشمنان بر شما چیره می شوند و گاهی شما بر آنان تسلط می یابید . با مسافرت و زندگی در کشورهای مختلف دانشی کسب می کنید .

  12. علی اصغر زادهعلی اصغر زادهsays:

    من عاشق یه دختری هستم که منو دوست نداره یا شایدم برای امتحان کردنم با من سرد رفتار میکنه. خواب دیدم که موهاش کوتاه شده بود و رنگش به حنایی تغییر پیدا کرده . تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تو رابطه خاصی با حیوانات داری. حیوانات تو در زمین و آسمان توسط فرشتگان محافظت می شوند.

  13. مریممریمsays:

    سلام.من خواب دیدم که مامانم داره موهامو کوتاه میکنه.و وقتی تموم شد من خیلی گریه کردم و ناراحت بودم که چرا موهامو کوتاه کرده.تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سخنان نیکو و سودمند شنیدن - دلالت بر خوشی زندگی است - گفتگو – بازگو شدن ناگفته ها

  14. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم ک خودم با قیچی موهامو کوتاه کردم که البته نامرتب و کوتاه بلند شد و بعدش هم خیلی پشیمون شدم و گفتم من که قرار بود موهامو بلند کنم چرا کوتاهشون کردم. و خواهرم هم خواب دیده بود که من دارم موهامو کوتاه میکنم تعبیرش چی میشه? با تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      احترام بزرگترهايت را بسیار حفظ کن تا دعای خیر آنها همواره بدرقه راهتان باشد.

  15. شیماشیماsays:

    سلام من خواب دیدم که موهامو بافته بودم و باخواهرم بیرون بودیم نمیدونم دقیقا چی شد ولی خواهرم باقیچی موهامو از بالا برید و منم خیلی گریه کردم تو خواب خواهرم میگفت که عمدی این کارو نکرده این خواب تعبیری داره چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خداوند فرزند خوش سیما و پر برکتی به تو عطا میکند و زندگیت را سراسر غرق نور میکند پس بسیار شکرگذار او باش که هرچه داری از اوست.

  16. الههالههsays:

    سلام... من خواب دیدم عروس شدم و لباس عروس پوشیدم و رفتم ارایشگاه . ارایشگر یک اقا بود که شروع کرد به درست کردن موهام یهویی دیدم قیچی رو گذاشت و نصف موهامو یه جا کوتاه کرد . من هم ناراضی بودم و ناراحت شدم و مراسم عروسی کنسل شد و مهمونا برگشتن . لطفا تعبیر خوابمو بگید که چیه ؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دوستداران را باید با جان و دل پذیرفت و قدر آنها را دانست کامروایی را نصیبشان کرد که سزای پاکباختگی و عشق فراگیر و بی حدشان جز کامرانی نیست.

  17. سحرسحرsays:

    سلام . من موهای بلندی دارم یه مدت بود میخاستم کوتاه کنم اما پشیمون شدم و کلا از فکرش اومدم بیرون. دیشب خواب دیدم خیلی کوتاهش کردم و خیلی خوشحالم ازینکه موهام کوتاه شده به همه هم نشون میدم تعبیری که خوندم منو نگران کرده. ممکنه تعبیرشو شما به من بگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اخبار مسرت آمیزی در رابطه با از دواج یکی از افراد نزديکتان به شما خواهد رسید و این موضوع باعث خوشحالی های فراوان شما خواهد شد.

  18. Niloofar.zNiloofar.zsays:

    سلام خواب دیدم یکی از اعضای فامیل موهاشو کوناه کرده منم قیچی برداشتم خورد کوتا کردمتا سرشونم رسید خوشحال بودم اونجوری کوتا شده میخوام بدونم تعبیرش چیه هرجا خوندم گفتن کوتا کردم موی سر دخترا خوب نیست میشه شما بگین تعبیرشو نگرانم کرده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      : رسیدن به آرزوی دیرینه - پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی - رسیدن به معشوق.

  19. ماندانامانداناsays:

    خواب ديدم مادرم موهامو كوتاه كرده و من ناراحت شدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      امکان دارد در مسیر دسترسی به اهدافتان سدی وجود داشته باشد اما نباید نگران باشید چراکه شما بواسطه هوش و درايتتان از آن براحتی گذر میکنید.

  20. آمنهآمنهsays:

    سلام خواب دیدم یکی از دوستای دوران مدرسه که همسایه مامانم اینا هم هست آرایشگاه زده بود رفتم موهامو پیشش با مدل کوتاه کردم ولی همچنان بلند هم بودن بعد راصی بودم فقط پول زیادی بابتش ازم گرفت تعجب کردم اما بعد کوتاه اوموم گفتم چه کنم دیگه ... تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما بصورت تدریجی در گذر زمان شکست های شختی را در زمینه های کاری و یا زندگی تجربه خواهید کرد

  21. ناهیدناهیدsays:

    سلام . من خواب دیدم به ارایشگاهی ک قبلا میرفتم و خانمی ک مسئول خود ارایشگاه هست موهای من و کوتاه کردن وهمزمان ابرو و اصلاح صورت هم انجام دادم تعبیرش چیه لطفا زودتر بگین ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به نشانه ی ناکام ماندن تلاش بیهوده نونیدی و دلسردی است که بتدریج به شدت ان افزوده می شود

  22. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم زنی نا شناس مو هایم را کوتاه میکند و در اخر مادرم موی کوتاه شده ام را پسندید خودم نیز پسندیدم اگر لطف کنید تعبیرش کنید ممنون میشم امسال کنکور میدم و نظرات را و متنی که نوشته بودین رو خواندم نگران شدم. ممنون میشم تعبیر کنین ?

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کوتاه شدن مو توسط زن ناشناس به نشانه ی آن است که یه نفر بدخواه شما قصد دارد تا امیدتان را نسبت به اموری که تصور دارید در آن موفق خواهید شد از دست بدهد باید به حرفهای این افراد هیچ توجهی نکنید

  23. الهامالهامsays:

    سلام ,و عرض ادب:بنده آرايشگر هستم و يكي از دوستانم كه مشتري ويكي از دوستان صميمي دوران كودكي من هست خواب ديد من موهاشو كوتاه كردم چه برداشتي هايي ميشه از اين خواب داشت ؟متشكرم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر سالها با ایشان دوست هستید معنای بدی ندارد و به نشانه ی ارادت قلبی و احترامی می باشد که برای این شخص قائل هستید که البته دوطرفه می باشد

  24. مژگان 70مژگان 70says:

    سلام من خواب دیدم دارم موهای خواهرمو کوتاه میکنم بعد قیچی رو دادم دست خواهر دیگم ازش خواستم موهامو کوتاه کنه دقیقا یادم نیست کوتاه کرد یانه تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به نشانه ی این است که این روزها یکی از نزدیکانتان در خانواده راز مهمی را از شما مخفی نگاه داشته است و دوست ندارد کسی از آن با خبر شود بهتر است در زندگی اش کمتر سرک بکشید و بگذارید راحت باشد

  25. MobinaMobinasays:

    سلام من خواب دیدم موهامو بستم اما یک دفعه همون موی بسته رو دارم با قیچی کوتاه میکنم بعد که کوتاه کردم فکر کردم خیلی نامرتب شده باشه اما دیدم خوب شده و خوشحال شدم بعد موهام تا بالای گردن کوتاه شده بود به پدرم گفتم بقیه اش رو برام کوتاه کنه.. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      قیچی زدن موی بسته شده به معنی قطع شدن و یا برطرف شدن پاره ی زیادی از مشکلات شما در مدت زمان کوتاه و خوشحالی پس از آن نیز به معنی عاقبت بخیری و احساس رضایت در زندگی ست

  26. زهرازهراsays:

    سلام , من خواب دیدم که به طور ناگهانی متوحه شدم موهای سرم به طور قابل توجهی کوتاه شده و توی خواب با نگرانی میپرسم مامان موهای من چرا کوتاه شده و اون جواب میده که پدرت وقتی خواب بودی موهات رو کوتاه کرده به دلیل اینکه تو کارهای بدی انجام دادی. ممنون میشم بگین تغییرش چی میتونه باشه.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به نشانه ی گناهان کوچکی است که از شما در این روزها سر میزند و اما شما این اعمال را سبک می شمارید، کمی بیشتر احتیاط کنید و بیشتر به سمت خدا نزدیک شوید

  27. پارمیداپارمیداsays:

    سلام من خواب دیدم ک موهای بلند داشتم ولی یک دفع رنگش بلوطی مایل به قرمز ک لابه لاش مش قرمز یاقوتی بود شد بد یک اقایی ک من نمیشناختمش اومد و مو های من رو با قیچی کوتاه کرد تقریبا مدل پسرانه بود اول من زیاد از این مدل مو خووشم نیومد و ناراضی بودم بعد چند دقیقه ازش تشکر کردم و موهامو دوست داشتم ... در اصل موهای خودم خرمایی روشن مجعد و پر پشت هست و در خواب موهام صاف بلوطی با لاخ لاخ قرمز و کوتاه شده بود لطفا تعبیرشو بگید ک دارم از استرس می میرم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کوتاه کردن موهای شما توسط مردی ناشناس به نشانه ی نقشه های شیطانی و فریبنده است که کسی یا کسانی برای سواستفاده از احساسات شما در سر دارند اما به حمد خدا موفق نخواهند شد

  28. ....says:

    من خواب دیدم موهام کامل قرمز شده و با قیچی خودم یک دفع کوتاه کردم بد پشیمون شدم تعبیرش چیه؟لطفا زود جواب بدید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      احساس ندامت برای قیچی شدن مو به نشانه ی رها شدن از بند گناه و پذیرفته شدن توبه و یا اجابت دعاست

  29. رعنارعناsays:

    سلام من خواب دیدم ک ی خانومی از دوستای خالمه داره موهامو کوتاه می‌کنه بعد بهش گفتم فقط دردی کوتاه کنه ک مو خوره هاش بره ولی اون بیشتر کوتاه کرد و صاف کوتاه کرد ینی مدل موهام صاف شد خورد بود قبلش و من از اینکه بیشتر کوتاه کرد ناراحت شدم از دستش

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ناراحت شدن شما برای این قضیه به معنای خوشحالی و لذت بردنتان از کاری است که یکی از دوستان نزدیکتان برایتان انجام خواهد داد

  30. تبسمتبسمsays:

    سلام.چند شب پيش خواب ديدم تو يه جمع سي،چهل نفره م.انگار قراره هر کسي که اونجاست از يه چيزي تو زندگيش بگذره.من هم خودم رو درحالي ديدم که کسي که همه کاره ي اونجا بود وجنسيتش رو هم نميدونم،داشت موهام رو کوتاه ميکرد اما ناميزون،کوتاه بلند و حتي يه قسمت جزئي از موهاي سرم رو از ته تراشيد.من خوشحال و کاملاً راضي بودم که بلاخره من هم براي خدا از يه چيزي گذشتم.تو خوابم فکر ميکردم اين ناميزان کوتاه شدن مو يه جور قرباني دادن براي خداست.تو خواب ميدونستم که بعدها مورد تمسخر مردم قرار ميگيرم اما با همه اين اوصاف کاملا راضي بودم و اينکه سرآمد اون جمع بودم همينطور به شدت موردتوجه اون آرايشگر.باتوجه به چيزهايي که خوندم و شنيدم کمي بدبين شدم.. لطفا بفرماييد تعبيرخوابم چيه.ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خوشحال و راضی بودنتان از این اتفاق بیانگر رسیدن غم غصه و فکر زیاد برای شما در ماه پیش روست

  31. روشاملکیروشاملکیsays:

    سلام دیشب خواب دیدم برای عروسی پسرم عمم خودم موهایم را رنگ کردم و ان رنگی ک به موهایم زده بودم را خودم کوتاه کردم در صورتی ک فقط پایین موهای من رنگ داشت و من قصد داشتم ک پایین موهامو کوتاه کنم ولی کل موهام کوتاه شد و کلی هم پشیمون شدم که چرا موهایم را زدم تعبیرش چیست؟ ممنونم?❤

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خداوند شما را بسیار دوست میدارد و میخواهد که او را زیاد عبادت کنید از صحبت با نامحرمان پرهیز کنید امیدوار باش که به حاجات خودتان می رسید

  32. نسریننسرینsays:

    سلام من خواب دیدم ماشین موزر توی دستمه دارم باهاش بازی میکنم خاموش روشنش میکنم یهومیزنم توموهام و کلاموهامومیزنم یه جوری حالت پسرونه درشون میارم ناراحت نبودم ازکوتاه کردن موهام امادورم شلوغ بودهمه میگفتن وای چکارکردی ازبس خاموش روشنش کردی زدی موهاتوخراب کردی تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این نشانه است که کسی از نزدیکانتان با زدن حرفهای ناراحت کننده سبب شکستن دل شما می شود

  33. مونا بامدادمونا بامدادsays:

    سلام من خواب ديدم دوست صميمي ام كه موهاش بلند و مشكيه موهاش بور شده و داره كوتاهشون ميكنه، اما داشت خراب ميزد كه من قيچي رو ازش گرفتم و مرتب كردم موهاشو، دعواشم كردم كه چرا اينقدر كوتاه كردي! تعبيرش چي مي تونه باشه؟ ممنون ميشم جواب بديد??

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      پس از يك دوره تلاش و كوشش به موفقيت خوبي دست خواهي يافت. همين مساله تو را در جايگاه برتري مي‌نشاند كه مورد تحسين و پاداش از سوي ديگران قرار خواهي گرفت. بايد دستاوردهاي خود را حفظ و تكميل كرد.

  34. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم که موهام مو خوره داشته و با مامانم رفتیم آرایشگاه و موهام خیلی قشنگ برام کوتا کردن و من خیلی خوشحال بودم که یک نواخت شده و از آرایشگر میخواستم جلو موهام مدل دار تر کوتاه کند.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر قصد سفر يا معامله اي داري به آن عمل كن به نفع تو خواهد بود به ديگران اعتماد كني اما رازت را به هر كس مگو به زودي خبر خوشي به تو ميرسد

  35. Sh.beSh.besays:

    سلام.من دیشب خواب دیدم ‌داخل ارایشگاه یکی ازاشناهاهستم واون داره موهاموکوتاه میکنه وبهشون مدل میده.اول تواینه نگاه نکردم بعدکه دیدم گفتم وای چقدرکوتاه شدن.ولی بعدخوشم اومدازمدلشون .بعد که اومدم بستمشون.دیدم موهام که بستم اول یکمین ولی بعدتواینه دیدم نه بلندن وقتی بستمشون اماطولشون کمترازقبله...خیلی نگرانم لطفا جواب بدید

  36. HaniHanisays:

    من خواب ديدم كه دارم موهامو كوتاه ميكنم بعد مامانم ديد دارم بد كوتاه ميكنم قيچيو ازم گرفت خودش بقيه اشو كوتاه كرد رنگ موهام تو خواب مشكي بود و من بعد از كوتاه شدن خيلي ناراحت بودم و گريه ميكردم ولي به خواسته ي مامانم موهامو شانه كردم بعد از شانه كردن موهام قرمز شد و قشنگ ولي باز هم من از كوتاهيش گريه ميكردم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      قیچی کردن مو توسط مادر به نشانه ی این است که در یک اتفاق سخت باعث دلخوری و غمگین شدن مادرتان خواهید شد که البته گذراست

  37. شکیباشکیباsays:

    سلام من چندماهی میشه تو یه ارایشگاهی کار میکنم صابکارم پریشب خواب دیده بوده من میخوام از ارایشگاهش برم و ازش جدا بشم و اون منو خیلی دعوا کرده بوده و موهام ک بلنده پسرونه زده دورشم تراشیده میشه تعبیرشو بدونم ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این به نشانه ی آن است که در آینده ای نزدیک با صاحبکار خود وارد یک مشاجره لفظی و تقریبا شدید خواهید شد

  38. سارا محمدیسارا محمدیsays:

    خواب دیدم موهامو تو ارایشگاه شرابی کردم و تهشو کوتاه کردم کمی بعد از ارایشگر خواستم ک روی موهامو مش کنه،ولی اصلا قبول نمی کرد تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رنگ مش در رویایی شما معنی دو رو بودن و یا دوشخصیتی بودن شماست که اگر این رفتار را اصلاح نکنید روزی برایتان دردسر ساز خواهد شد و سبب میشود شخصی که برایتان عزیز است ترکتان کند

  39. هانیههانیهsays:

    خواب دیدم که موهای سرم رو خودم با قیچی کوتاه کردم و بعدش خیلی ناراحت شده بودم و توی خواب هم یادم اومد همسرم دوست نداشت موهام رو کوتاه کنم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دلخوري بين شما و عضوي از خانواده پيش مي آيد

  40. صادق قربانیصادق قربانیsays:

    سلام.خواب دیدم نامزدم نشسته رو زمین و موهاش کوتاه شده.وقتی ازش پرسیدم با خنده موهاشو تکون داد و گفت بالاخره کوتاهش کردم.خوب شده؟تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر تو خوب مراقب خودت باشی برای همه چیز اکتفا می کند . امروز برای تو اتفاقی که اعصابت را راحت می کند مقدر شده است مانند یک پیام یا یک آبتنی در دریا.

  41. ریماریماsays:

    سلام من خواب دیدم برا کوتاه کردن موهام رفتم آرایشگاه، موهام تقریبا بلند بود ولی بیشتر از اون چیزی که میخواستم کوتاه کرد، یه دفعه قیچی زد و تا کنار گوشام گرد کوتاه شد، ولی بعد موهامو شونه زد و فرق کنار، و خیلی بهم میومد مشتریا هم تعریف کردن، خودمم قبول کردم و خندیدم ولی هنوز ناراضی بودم... تو واقعیت هم به گرد کوتاه کردن موهام فکر میکردم ولی دوستم منصرفم کرد... ممنون میشم جواب بدین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تو آشفته و سردرگم هستی چراکه به اندازه کافی آگاهی و اطلاعات نداری. قبل از آنکه تصمیم بگیری بهتر است بیشتر خبر کسب کنی و از آگاهان و مطلعان کمک بگیر.

  42. نازنین عاجلونازنین عاجلوsays:

    من خواب دیدم مادر بزرگم ماهامو کوتا می کند و من خیلی ناراحتم و نمیزارم کوتاه کند تعبیر چیست لطفا می گید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بهترين روش اين است كه با شادي و لبخند به جنگ بحران ماليت بروي و با انرژي زياد آن را برطرف سازي. اين بحران زودگذر است و كمتر از آن است كه تو تسليم شوي

  43. ملیحه نجفیملیحه نجفیsays:

    خواب دیدم رفتم ی ارایشگاه ناشناس موهامو کوتاه کرده. خیلی کم بیشتر مرتب کرده بود موهامو و حالت داده بود... ابروهامم همینطور خیلی کم زیرشو برام با موچین تمیز کرد. ولی از تیغ استفاده نکرد. چندتا دونه از زیر ابروم برداشت فقط مرتب شد... ممنون میشم تعبیر کنید برام

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      قهرکردن - جدایی و فاصله های عاطفی با فرد یا افرادی از دوستان ، بستگان ، اعضای خانواده به علت مشاجره یا دخالتهای نابجا و بی مورد آن افراد در امور شخصی و زندگی شما.

  44. NeginNeginsays:

    سلام من خواب دیدم ابجیم با اجبار داره جلویی موهامو کوتاه میکنه و منم گریه میکنم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      زرنگی کردن در کاری که هیچ نتیجه ای برای شما نخواهد داشت

  45. الیالیsays:

    سلام. من خواب دیدم موهای دختر عموم و عمه ام رو کوتاه میکنم اونم با یه قیچی که تیز نیس و خیلی اذیت شدم سر کوتاه کردنشون. دو نفر دیگه موهاشونو کوتاه کردم اما یادم نیس کی بودن. ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      موجی از نگرانی ها و استرس ها در همین روزها دختر عمه شما را احاطه خواهد کرد که باعث کلافه شدن و سردرگمی ایشان می شود

  46. sajadsajadsays:

    سلام من خواب دیدم خواهرم توی خونه روی زمین نشسته و بعد من رفتم پیشش شونه رو برداشتم موهای جلوی سرشو قشنگ شونه کردم و بعد شونه رو ته موی جلوی سرش گذاشتم و بعد به اندازه 4سانت کشیدم بالا و بعد قیچی رو گذاشتم روی شونه و موهای جلوی سرشو بین قیچی گذاشتم و قیچیش کردم و بعد دیدم که همه موهای جلوی سرش قیچی شده هیچی از موهای جلوی سرش نمونده موهای جلوی سر خواهرم هم 10سانت بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      زمان مرارت و غم شما به پایان رسیده است و ناگواریهای زندگی به آخر رسیده است و از این به بعد سالهای فرخنده ای پیش رو دارید.

  47. اتنا مفيداتنا مفيدsays:

    سلام من خوابم به خوبی یادم نمیاد دراین حد که توی خواب دیدم موهامو کوتاه کردم خیلیم نامرتب کوتاه شده بود مدل پسرونه بعدش واقعا پشیمون و کلافه بودم میگفتم چرااینکارو کردم و اسرار داشتم برای اینکه مادرم اعصبانی نشه بگم مریض شدم کوتاه کردم خیلی استرس گرفتم رفتم یه جا خوندم نوشته بی ابرو میشی وبدنام اینا زبونم لال ولی توی خواب به شدت پشیمون بودم طوری که حس میکردم بغض دارم خواهش میکنم بگید تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در مسئله یا موضوعی با شخصی خردمند به مشورت خواهید پرداخت که نتیجه امیدوارکننده و مثبتی برای شما به دنبال دارد.

  48. مهیامهیاsays:

    سلام من خواب دیدم موهامو کوتاه کردم خودم از پشت البته فک کنم چون موخره داشت این کارو کردم و قسمتی ک کوتاه کردم موهاش تو دستم نگه داشتم و غصه میخوردم ک موهام خیلی کوتاه شدن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      چون بخاطر داشتن موخره اقدام به کوتاه کردن موی خودتان کرده اید تعبیر بدی ندارد و خطری شما را در زندگی تهدید نخواهد کرد

  49. عاطفهعاطفهsays:

    سلام من خواب دیدم موهای پسری رو کوتاه کردم و سپس شانه زدم! ممنون میشم تعبیرش رو برام بگید چون خیلی خیلی برام مهمه، سپاس از لطفتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به نشانه ی این است که با رفتار و اخلاق خود موجب می شوید دل کسی بشکند این فرد جنس مخالف شماست

  50. malikataji2malikataji2says:

    باسلام خواب انگار موهای تقریبا زیرکمر دارم دختر داییم بدون اجازه کوتاهشون کرد داد دستم یه تیکه ازمو کوتاه شده گیس بود خیلی قشنگ من مجردم دخترداییمـ متاهله

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      جدایی. متلاشی شدن یک رابطه. سرخوردگی در عشق.حسادت. بی اعتمادی. بی وفایی

  51. ففففsays:

    خواب دیدم مو خوره داشتم و مو هامو آرایشگر کوتاه کرد برام

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به معنی وجود یک دوست دور در کنار شماست

  52. ندانداsays:

    سلام خواب دیدم عشقم داره موهامو کوتاه میکنه اولش از پشت که کوتاه میکرد که من کاملا راضی نبودم اولش که داشت پشتشو کوتاه میکرد احساس کردم داره با ماشین از ته میزنه بهش گفتم چیکار میکنی با لبخند گفت نگران نباش منم اعتراض نکردم بعد که تموم شد تو آینه دیدم موهام تقریبا مثل موهای چند ماه پیشم شده که تازه کوتاه کرده بودم ولی یکم جلو هاش نامرتب بود ولی اون دوست داشت تو دلم گفتم این که میگفت موهاتو بلند کن حتما از حسادت این کار و کرد که من خیلی قشنگ نباشم بعد گفتم دفعه بعد دیگه نباید بزارم این کوتاه کنه موهامو

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویا به علامت ظلمی است که معشوق شما در اینده در حق شما خواهد کرد و باعث غصه و رنج شما می شود

  53. بانوبانوsays:

    خواب دیدم خودم با قیچی دارم موهامو کوتاه میکنم حدود پنج سانت مثلا.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در چند روز آینده بخاطر اتفاقی که از یکی از آشنایانتان سر می زند غمگین و غصه دار خواهید شد

  54. فاطمه ابراهیمیفاطمه ابراهیمیsays:

    سلام من خواب دیدم موهام خیلی بلند شده ولی تو ارایشگاه رفتم ک برام یکم مرتبش کنن ولی کوتاه وردن.خیلی ناراحت بودم و گریه کردم گریم خیلی واقعی بود جوری ک صبح بیدار شدم موهامو چک کردم ک کوتاه نشده باشه.تعبیرو خوندم خیلی نگران شدم.میشه بگید تعبیر خواب من چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گریه و زاری و ناراحتی شما در این رویا معنا و تعبیر نحس آن را خنثی میکند و جای هیچ نگرانی وجود ندارد

  55. نفیسهنفیسهsays:

    با سلام من دیشب خواب دیدم همسرم موهام رو بسیار نا مرتب مدلی پسرونه کوتاه کرد و من بسیار ناراحت شدم. تعبیرش بده؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به معنی غم و رنجی است که از همسرتان به شما می رسد اما زودگذر و موقت است

  56. yekta omidvaryekta omidvarsays:

    خواب دیدم دوستم موهامو با قیچی کوتاه کردو میخندید منم ازش خیلی عصبانی شدم و دنبالش میدوییدم و میزدمش و بهش گفتم به مامانت بگو ببرتم برام اکستنشن کنه???تعبیرش چی میشه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به نشانه ی این است که دوستی که نامبردید بزودی دچار غم و افسردگی خواهند شد و شما نیز از این موضوع آگاهی پیدا میکنید

  57. سارا زمانیسارا زمانیsays:

    نامزدم چند وقت پیش دوس داشت موهای بلندمو کوتاه تر کنم.در خواب دیدم که موهام یه مدل خ زیبا کوتاه شده و اراسته است. و خود نانزدم موهامو کوتاه کرده و خ زیبا..در خواب خوشحال بودم و به همه نشان می دادم.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      موفقیت. بدست اوردن. رضایت. خوشبختی. عشق. لذت.ازدواج

  58. الهامالهامsays:

    سلام من دیشب در خوابی دیدم ک خواب هستم و برادرم جلوی موهای سرم را کوتاه میکند و وقتی از خواب بیدار شدم دیدم اینطور است ان تکه ای ک جدا شده را پیش او بردم وبا عصبانیت برخورد کردم و بعد قیچی را برداشتم کمی از موهای اورا قیچی کردم.تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اینکه شما دونفر موهای همدیگر را با خشم قیچی کرده اید نشانگر دعوا و بحث لفظی است که باهم خواهید داشت

  59. FatemeFatemesays:

    سلام من خواب دیدم واسه مو خوره هام میرم آرایشگاه و به آرایشگر میگم فقط یه ذره کوتاه کنه اما اون موهامو تا ته زد و من تو خواب بشدت عصبانی شدم و بعد از خواب بیدار شدم تعبیرش چیه لطفا کمکم کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اطرافیان شما به بعضی از کارهایی که در ان موفق بوده اید حسادت میکنند و چشم دیدن شادی شما را ندارند اما خوشبختانه این افراد همیشه در پشت صحنه هستند و هیچوقت بر شما پیروز نخواهند شد

  60. رضا74رضا74says:

    سلام . دیشب خواب دیدیم کسی رو که اخیرا دوستش دارم اومده بهم میگه خودم موهامو کوتاه کردم (خود دختره موهای خودش رو کوتاه کرده) این حرف رو با ناراحتی نمیگفت و خنده روی لباش بود . خیلی هم موهاشو کوتاه کرده بود مثل مدل دانش آموزای پسر که برای مدرسه کوتاه میکنن . لطفا تعبیرش رو بهم بگید . ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      غصه و ناراحتی تقریبا بزرگی برای این فرد پیش خواهد آمد سعی کنید او را در این دوران دلداری و تسکین بدهید تا احساس تنهایی نکند

  61. مریممریمsays:

    دیشب خواب دیدم یکی از همکارای مرد من پشت سر م وایساده وآماده است که موهای مرا کوتاه کنه.لطف می کتید تعبیرش را برام‌بگید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از طرف فردی آشنا دلشکسته و غمگین خواهید شد و تا چند مدت ذهنتان درگیر این مسئله خواهد شد

  62. ثمینثمینsays:

    سلام من خواب دیدم تو جمع دوستان همینجوری بی دلیل دارم موهامو تیکه تیکه جدامیکنم و قیچی میکنم ولی قیچی کنده و موهامو نمیزنه.حالتی بود که این کار نه برای خودم اهمیتی داشت نه دوستام.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مشکلات و سختیهایی در پیش دارید که نباید ترسید و تسلیم می‌شوید های آنها مبارزه کنید تا بتوانید آنها را پشت سر بگذارید.

  63. هانیههانیهsays:

    سلام من خواب دیدم که رفتم ارایشگاه و از ارایشگر ( ارایشگر مرد بود)خواستم که مقدار کمی موهامو کوتاه کنه که مو خوره های پایین موهام بر طرف شه. اما بعدش یه ارایشگر دیگه اومد و یکدفعه موهای منو خیلی کوتاه کرد. منم شوکه شدم و شروع به دادو بیداد کردم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مداخله ی آرایشگر دوم برای کوتاه کردن موی شما به نشانه ی مردی بدجنس است که با شکستن دل شما باعث رنج و غصه ی زیاد شما می شود هیچگاه اجازه ندهید کسی در حریم شخصی شما سرک بکشد

  64. اهاراهارsays:

    سلام من خواب دیدم بخاطر اینکه کت داییم رو غیر عمد لک کردم اونم با قیچی موهای بلندمو کوتاه کرد خیلی شوکه و ناراحت بودم توی خواب

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بدون دلیل برای خود مانع و مشکل می‌تراشی. یک اشتباه کوچک، یک تاخیر غیرموجه و یک سهل‌انگاری بیهوده می‌تواند تو را دچار دردسرهای متعددی کند که اصلا لزومی نداشت.

  65. فريبافريباsays:

    سلام.من خواب ديدم موخوره داشتم فك كنم بعد مامانم باقيچي موهاموكوتاه كرد ولي خيلي موتاه شد و همش ميترسيدم شوهرم ناراحت شه ك موهتموكوتاه كردم.تعبيرش چيه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ورود غم و غصه به زندگی شماست که خوشبختانه با حمایت و همراهی اعضای خانواده مرتفع خواهد شد

  66. امیر حسین‌امیر حسین‌says:

    خواب دیدم دوستی که شب قبل باهاش بحث جدی کرده بودم بهم‌پیشنهاد کوتاه کردن موهای سرم رو داد و با اخم و ناراحتی جوابی بهش ندادم ‌. اما حس میکنم‌ته دل راضی بودم از مرتب شدن موهام و اراسته شدن بعد این اصلاح‌ ولی غرور نذاشت بهش اوکی بدم واسه کوتاه کردن ، چی میشه تعبیر این خواب ؟؟ سپاس

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خبر ازدواج یکی از نزدیکانتان به شما خواهد رسید.

  67. امارداماردsays:

    سلام.. خواب دیدم که ته موهامو میخوام کوتاه کنم جوری که موخوره هاش بره فقط اصلا قصد کوتاه کردن نداشتم انگار یکم از بالاترش دستم رفت و جلوی موهام یکم بیشتر کوتاه شد ..

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کوتاه شدن مقدار زیادتر از موخره در این رویا به معنی وارد شدن موجی از مشکلات و گرفتاری های فکری برای شماست که خوشبختانه دوام زیادی ندارند و به سرعت محو می شوند

  68. ساراساراsays:

    من موهام تقریبا بلنده اما دیشب خواب دیدم ک موهامو خوشگل و دخترونه کوتاه کردن و من خیلی این مدل رو دوس دارم همه هم از مدل موی جدیدم تعریف میکنن تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نگران اینده تان هستید اما امروز بسیار روز خوبی برایتان است،بدانید هرکاری کنید عواقبش به خدتان برمیگردد،پس با محبت و عالم باشی.

  69. احمدسوداگریاحمدسوداگریsays:

    خواب دیدم تویه مهمونی هستم خانوادگی مادر موهاشو خیلی کوتاه کرده بصورت پسرونه ای گفتم واسه چی اینجوری کردی گفت واسه مو خوره هام..

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما میخواهید از همه چیز سر در بیاورید،کمی با عواطف و احساسات خود درگیر هستید و ممکن است از دیگران دور شوید.

  70. لیلا زملنیلیلا زملنیsays:

    سلام من خواب دیدم موی مادرم را کوتاه میکنم با قیچی ومادر راضی به این کارنبود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به نشانه ی این است که بخاطر ندانم کاری و یا یک اشتباه ساده باعث غم و غصه ی مادر خود می شوید

  71. فاطمه رضاییفاطمه رضاییsays:

    سلام من بعد از طلوع افتاب خواب دیدم خودم قیچی رو برداشتم میخوام یکم کنار موهام رو کوتاه کنم ولی بفد قیچی کردن دیدم پشت موهام رو کوتاه کردم ناراحت بودم چرا پشت موهام کوتاه شده ولی یکم مرتب کردم دیدم خیلی زیاد هم کوتاه نکردم یکم از ناراحتیم کم شد میشه تعبیرش رو بفرمایید یا اصلا چون بعد طلوع افتاب بوده تعبیر داره اصلا ؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با سلام از انجا که زمان این رویا مناسب نبوده دارانی تعبیر یا معنای خاصی نیست

  72. سانازسانازsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که جلوی آینه رفتم و دیدم موهام کوتاه هستن ورنگشون بلوندهست که ریشه هاش مشکی شده.ولی ازکوتاه شدنش ناراحت نبودم ومیگفتم ایندفعه موی کوتاه بهم میاد!البته چندوقتی هست که دلم میخوادموهاموکوتاه کنم.ممنون میشم تعبیرشوبگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده ی محبت و عشق است،با دیگران خوش رفتاری کنید و اعتماد آنها را جلب کنید و بدانید که این روابط به قدرت شما هم کمک میکند.

  73. نگارنگارsays:

    سلام خواب دیدم دارم به چیز حقیقی اعتراض میکنم . یعنی اعتراض به حق . بعد تا رو برمیگردونم اون زن موهامو کوتاه میکنه. البته من خودم موهام خیلی کوتاه هست. ولی موهامو‌ قیچی میکنه. و من میرم پیش یک‌مدیری و‌موهامو که قیچی‌کرده میذارم روی میزش ... و‌ گریه کنان میگم من حق اعتراض کردم و ولی اون خانوم موهای من و با قیچی زد!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از جانب همسر و یا معشوقتان خبرهای مسرت آمیزی به شما خواهد رسید و امکان دارد سوپرايز شويد. فردا مشکل بزرگی ار سرت رفع خواهد شد و آرامش نسبی خواهی یافت.

  74. TaghTaghsays:

    سلا یکی از اشناها که خانم است در خواب دیده است که موهای سرش را میتراشد ممکنه تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بلا غم و گرفتاری های فکری برای این خانم دیر یا زود آغاز خواهد شد

  75. سعیدهسعیدهsays:

    سلام.من خواب دیدم رفتم آرایشگاه توی یه خونه بود.شروع کرد به کوتاه کردن موهام با یه وسیله ی دیگه بجز قیچی.ولی هرچی نگاه می کردم هیچی از موهام روی زمین ریخته نمیشد.اصلا مو روی زمین نبود.منم روی زمین نشسته بودم تا موهامو کوتاه میکرد.ضمنا آرایشگرم اول یه آقا پسر جوون بود بود.بعد که داشت کوتاه می کرد نگاه کردم دیدم یه دختره ست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شادی و برکت و نعمت و انرژی به زندگیتان وارد میشود، با برنامه‌ریزی و سنجیدن همه چیز می توانید در کارهای موفق شوید.

  76. موناشاهوردیموناشاهوردیsays:

    سلام من موهای خیلی بلندی دارم که دیشب خواب دیدم یه نفر که حس میکردم داییمه موهامو از نصف کوتاه کرده و من به طرز وحشتناکی گریه میکردمو میخواستم کسیکه اینکارو کرده پیدا کنمو باهاش درگیر بشم.مادرم از ترسش به من نمیگفت چرا این مشکل برای من پیش اومده .من توی خوابم به جنون رسیده بودم انگار و میخواستم همه رو بکشم و اینکه اختیار موی خودم رو نداشتم بشدت افسرده بودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به زودی ممکن است مشکلات و سختی‌هایی در زندگیتان به شوید که بهتر از قبل از روبرو شدن با آنها راه حل مناسب را پیدا کنید.

  77. زهرا دهستانیزهرا دهستانیsays:

    سلام خسته نباشید من نزدیک صبح بود که خواب دیدم چهره ام بسیار زیباشده وتوجمع هستم انگار یک مراسم بود ومن خوشحال بودم موهای جلو صورتم رودوست نداشتم البته کوتاه بود بعدمنم خودم قیچی برداشتم ویکم کوتاه کردم ومثل چتری روپیشونیم ریخت وزیباترشدن ومیخندیدم موهایم به طور زیبایی درست شده بود ومشکی بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر به کمک نیاز دارید خجالت نکشید و آن را بیان کنید .دشمنانتان را شکست خواهید و به اهدافتان می‌رسید.

  78. مهتا نظریمهتا نظریsays:

    سلام من خواب دیدم تو آرایشگاهی رفتم و موهامو دم اسبی بسته بودم . جلوی آیینه که نگاه کردم و دستمو بردم سمت کش موهام ،موهام از همونجا کنده شد و افتاد رو زمین و کلی گریه کردم که موهام کوتاه شده و دیگه بلند نمیشه ولی آرایشگر میگفت بلند میشه و من میدونستم که نمیشه ممنون میشم تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با خواب و خیال به جایی نخواهید رسید. با نشستن و فکر کردن کاری از پیش نخواهید برد اگر می خواهید به مراد و کام دلتان دست پیدا کنید یا علی بگویید و خیالپردازی را کنار بگذارید و توکل به خدا کنید.

  79. آیدا ساغریآیدا ساغریsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که موهامو کوتاه کردم کاملا...چون در واقعیت موهای بلندی دارم...خیلی ناراحت بودم که چرا اینکارو کردم ..روح پدرم هم میدیدم که فقط ساکت بود و نگام میکرد و من بهش میگفتم که خیلی پشیمونم موهامو کوتاه کردم..ولی آخرای خوابم با این موضوع کنار اومدم و میگفتم دوباره بلند میشه مهم نیست.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مردی جوان با وقار وشاید کمی تنبل .

  80. تمناتمناsays:

    سلام دوستم تو خوابش دیده که من موهامو کوتاه کردم و خیلی بهم می اومده...ممنون میشم تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ممکن است در روزهای آینده یکی از دوستان شما رفتاری از خود نشان دهند که باعث کدورت و یا دلخوری شما شود

  81. مريممريمsays:

    سلام من ديشب خاب ديدم ك نشستم دختر عموم ميخاد اروم اروم شرو ب كوتا كردن موهاي من بكنه تو خابم من خيلي ناراحت بودم ،ولي وقتي بيدار شدم خيلي خوشال بودم ك خاب ديدم در كل خود خابه ي حس بدي داشت لطف ميكنين نظرتونو بگين

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویا به علامت این است که در اینده نزدیک کار و رفتاری از دخترعموی شما سر میزند که باعث ناراحتی شما می شود

  82. نسترننسترنsays:

    سلام.خواب دیدم: توی خواب یه نفر موهامو قیچی کرده و ریخته کنارم بعد که بیدار میشم از مامان و بابام که میپرسم کار شما بوده میگن نه و همه ی ما وحشت میکنیم و گوشه ی از موی مامانم هم طلایی میشه که به واسطه ی خودم بریده میشه و میگم اینا نحسه بزا ببرم و پدری که در واقعیت سواد نداشتن در خواب قرآن میخونن و از ما نطر میخوان راجبع خوندشون و یهو بیدار میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر در تصمیمی تردید و دودلی دارید، در انجام آن کمی تاخیر و درنگ نمایید و در زمانی مناسبتر و در شرایطی آرامتر تصمیم خود را بگیرید.

  83. اتنااتناsays:

    سلام خواب دیدم یک نفر که احساس میکنم اشتا بود موهامو با قیچی کوتاه کرد چون موهای بلندی دارم ناراحت شدم ولی از مدل کوتاهی موهام خوشم اومده بود اما از اینکه کوتاه شده بودن ناراحت بودم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      راه دوری را برای انجام یک هدف یا یک کار باید بروید.

  84. علیرضاعلیرضاsays:

    با سلام، ممنون میشم خواب من را هم تعبییر منید: تعبير خواب رنگ كردن مشکی موی سر توسط شخص دیگر سپاس

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر شما آقا باشید به علامت ضرر و یا رنج بزرگی است که از دوستتان به شما می رسد

  85. AsalAsalsays:

    سلام ممنون میشم خواب منم تعبیر کنید من خواب دیدم موهای بافته شدمو مادرم باقیچی از ته برید بدون رضایت خودم و اتفاقی?

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به علامت این است که یک دلخوری و یا کدورت بین شما و مادرتان شکل میگیرد که البته بزودی برطرف می شود

  86. عاطفه دررودیعاطفه دررودیsays:

    سلام. من خواب دیدم موهامو که پایینش موخوره شده خودم با قیچی کوتاه کردم و خیلی خوب شدن! ولی باخودم گفتم اگه مراسم داشته باشیم چی! در کل از موهام راضی بودم و به اندازه هم کوتاه شدن و مرتب و نرم بودن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر مشکلات و گرفتاریهایی را با عشقتان دارید همه اینها به دلیل اهمیت ندادن شما به او است پس او را خوشحال کنید و دوباره همه چیز را درست کنید

  87. پریسا لطف آورپریسا لطف آورsays:

    با سلام مادر خواب دیده که من موهامو کوتاه کردم و آرایش کردم چه تعبیری دارد؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خودتان را درگیر نکنید و کمی به خودتان استراحت بدهید،و بدانید که با تغییراتی که در زندگیتان رخ میدهد همه چیز روبراه میشود.

  88. راحیل مرادیراحیل مرادیsays:

    خواب دیدم جلوی موهامو کوتاه کردن . نمیدونم کی. اولش خیلی ناراحت شدم چون خیلی طول کشیده بود تا یه کم بلند شده بود. بعدش که دیدم خیلی بهم میاد خوشحال شدم و می خندیدم. میشه لطفا تعبیرش رو بهم بگین؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر شروع دو دوران برای شماست اولی روزهای کسالت بار و غم انگیز است که زیاد دوامی ندارد و دومی شروع روزهای خوش و لذت بخش برای شماست

  89. مونا خمونا خsays:

    باسلام ممنون میشم تعبیرکنید.. من خواب دیدم موهای بلندمو میخواستم برم مهمونی جایی یادم نیست کی قیچی کرد ولی کوتاه وخوشگل شده بود و رنگ هم کردم موهامو وفکرکنم همه میگفتن چقدر خوب شدی

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به مسافرت پیش بینی نشده اي ميروي

  90. نجمهنجمهsays:

    من خواب دیدم مو هام مشکی و کوتاه شده و خودم دست گذاشتم پشت مو هام گفتم من نمیخواستم کوتاه بشه بعد مو هام در واقع بلند هستند بعد تو خواب مو هام روی زمین بود گفتم بدین میخوام بچسبونم بهشون یعنی خیلی ناراحت شدم بودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر اختلاف و درگیری با همسر است که در اینده نزدیک تمام می شود و منجر به صلح و آشتی می شود

  91. شقایقشقایقsays:

    سلام .من خواب دیدم مدرسه هستم یادم نیس دقیق ولی من دست زدم ب موی سرم ک دیدم قسمتی از جلوی موهام و ی قسمتی از پشت موهام کاملا کوتاه شده بود و وکسی که موهامو کوتاه کرد ندیدم ولی با دوستانم در مدرسه بودیم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      چون متوجه نشده اید که چه کسی اقدام به کوتاه کردن موی شما کرده است خوب است و تعبیر ان هیجان های زیاد در سال جاری برای شماست

  92. مژگانمژگانsays:

    من چند وقت پیش برادر و شوهر خود را در فاصله ی زمانی کوتاهی از دست دادم. بعد از ظهر امروز خواب دیدم که دارم مو های مادربزرگ شوهرم را که سال ها پیش از دنیا رفته است با قیچی کوتاه می کنم. لطفا این خواب را تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خب این رویا بیانگر گذشته ی ناآرام و همراه درد و رنج بسیا زیاد برای شما بوده اما بتدریج روزهای آرامتری در انتظار شما و خانواده تان است

  93. MMsays:

    من خواب دیدم که چون موهام موخوره داره کمی از اون رو میخوام کوتاه کنم اما مقدار زیادی رو خودم کوتاه میکنم و در خواب اول ناراحت میشم اما بعد میگویم که مهم نیست و بلند میشود،در بیداری موهام بلند است ودرخواب موهام رو تا سر شونم کوتاه میکنم تعبیر خواب من چیست؟نامزدم دوست ندارد موهایم کوتاه باشد و درخواب نیز به همین دلیل ناراحت بودم که موهایم راکوتاه کردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ممکن است مقداری ناراحتی و یا تنش و اضطراب در همین روزها به سراغتان بیاید که خوشبختانه بزودی نیز رفعه می شود

  94. صبا منوچهريصبا منوچهريsays:

    سلام.من خواب ديدم كه خودم داشتم موهامو كوتاه ميكردم وقتي ديدم جلوي موهام خيلي به ريخته و بد شده ديگه دست از كوتاه كردنش كشيدم و خيلي پريشان و ناراحت بودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      همیشه امید و توکلتان به خداوند باشد و به دنبال رضایت و خشنودی او باشید و همیشه به یادش باشید و از او کمک بخواهید.

  95. reza sreza ssays:

    سلام من خواب دختری را که مدتی است دوستش دارم جلوی من کاملا لباسش را در آورده و کاملا لخت شده در حالی که انگار سینه هایش را برداشته بود . نمیدانم عمل جراحی کرده بود یا هر طور دیگر . اصلا هیچ سینه ای نداشت . این در حالی بود که من با دیدم این صحنه در خواب بسیار گریه کردم . لطفا دقیق پاسخ من رو بدید . خواهش میکنم . این در حالی بود که کمتر از یه ماه پیش خواب ایشون رو دیدم که موهای سرش را به اندازه مدل موی کوتاه دانش آموزی کوتاه کرده بود به من در خواب میگفت خودم موهای خودمو کوتاه کردم . لطفا تعبیر دقیق رو در مورد خواب سینه و مو بفرمایید . متشکرم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گفتگو – بازگو شدن ناگفته ها

  96. مهشید نداییمهشید نداییsays:

    سلام وقت بخیر. من دیشب خواب دیدم خانمی که شش ماه پیش با نامزدم رابطه برقرار کرد و نامزدم بامن بهم زد و خیانت کرد و رفت با ایشون، داره موهامو کوتاه میکنه. توی خواب خیلی من و اون خانم باهم دوست بودیم و نامزدهم شاهد کوتاه کردن موهام بود، منزل ما بودن هردو و خیلی شلوغ بود.ببخشید تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به علامت مصیبت گرفتاری و غم بزرگ برای خانمی است که مسبب از هم پاشیدن زندگی شما شده است که این بلا دامن نامزد سابق شما را نیز خواهد گرفت

  97. AyatayAyataysays:

    سلام خسته نباشین من خواب دیدم رفتم ارایشگاه موهامو مرتب کنه ولی ارایشگر موهامو کامل کوتاه کرد منم گریه میکردم در ضمن موهام کمه تو آینه نگا کردم دیدم موهام هم بوره و هم پوژ داده پرپشت شده ولی در کل موهام خوشگل کوتاه شده بود با این حال دوست نداشتم و گریه میکردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نارضایتی و اشک شما در این رویا میتواند شما را از معنای بد آن نجات دهد و از یک دردسر بزرگ رهایی پیدا کنید

  98. SetiSetisays:

    سلام.دیشب خواب دیدم یه خانومی که نمیشناختمش موهای سرموکوتاه میکردن که خیلی ازاین بابت ناراحت بودم. قراربود خیلی کم کوتاه کنه ولی وقتی خودمودیدم متوجه شدم بیشترازاونچیزی که تصورشومیکردم موهاموکوتاه کرده.توخواب باخودم میگفتم من که قراربود موهامودیگه کوتاه نکنم.ازاین بابت پشیمون بودم.تعبیرش چی میتونه باشه؟?

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      چون زنی را که در حال کوتاه کردن مویتان بوده به جا نیاورده اید تعبیر بدی ندارد و به نوعی دفع بلا از شماست

  99. reyhane kadkhidayireyhane kadkhidayisays:

    سلام خواب دیدم موهامو مدل پسرونه کوتاه کردم و خیلیم خوشحال بودم (بعد داشتم کنار گوشامو جایی ک میگن بش خط ریش)،داشتم اونجارو با تیغ میزدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیر آن رسیدن غم و اندوه کوتاه مدت به شماست

  100. nemesisnemesissays:

    سلام من‌خواب دیدم موهام رو درخواب دخترعموم میخواست برام کوتاه کنه وبد کوتاه شد بهش میگفتم اینک بدشد میکفت درستش میکنم وهی کوتاه ترش میکرد خواستم بدونم تعبیرش چیه با تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رنج و اندوه در برابر عشق

  101. زینبزینبsays:

    سلام خواب دیدم جاری ک باهاش خوب نیستم موهای سرم را با قیچی تو آرایشگاه خودش کوتاه کرده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دلخوری از موضوعی - رنجبده خاطر شدن.

  102. زینبزینبsays:

    خواب دیدم با میل خود به آرایشگاه رفتم و آرایشگرموهایم راکوتاه کرد وبعد از کوتاه کردن موهایم ناراحت شدم از اینکه موهایم کوتاه کرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ذهنتان را درگیر نکنید و از استرس و آشفتگی هم دوری کنید،چرا که شما شخصی بسیار حساس و احساساتی هستید.

  103. nemesisnemesissays:

    سلام‌ ببخشید خواب دیدم کسی که قبلا توی زندگیم‌بود ودرحقم خ بدی کرد ،یه پیراهن مشکی تنش بود‌ویه گوشه وایساده بود وهمینجور نگاه ام میکرد تعبیرش چیه؟با تشکرازسایت خوبتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به علامت بلا و آسیب روحی جدی است که وارد زندگی این شخص شده است

  104. maryammaryamsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم ک جلوی پدرم‌نشستم و قیچی رو برداشته بودم و جلوی موهامو میخاستم کوتاه کنم پدرم ک از من دلیلشو پرسید گفتم میخام کبابشون‌کنم وقتی قیچی ب موهام خورد و تکه ای ازش جدا شد ب گوشت تبدیل شد و من اصلا تو خواب تعجب نکردم و اون تیکه گوشت رو خورد کردم و ب همین منوال یادم نیس چند تکه از موهامو قیچی کردم و توی فکر خودم میگفتم ک من ک خوب بلد نیستم موهامو کوتاه کنم برم پیش بابام تا اون موهامو مرتب کوتاه کنه اما نرفتم من رفتم جلو آیینه و جلو موهامو شونه کردم و از اینک کوتاهشون کردم احساس رضایت میکردم( زیاد کوتاه نبودن یعنی مثل چتری نبودن) من تو عالم واقعی جلو موهام بلنده و کوتاهشون نکردم میشه راهنماییم کنید ؟ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کباب کردن مو و یا تبدیل شدن مو به گوشت فقط یک معنا دارد روزی و رزق برای اهل منزلتان

  105. زهرازهراsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید. ببخشید من خواب دیدم برادرم موهایم را کوتاه کرده است. (عمل کوتاه کردن مو را یادم نیست که در خواب دیدم یا نه) خیلی ناراحت شدم و بسیار عصبانی شدم که خیلی کوتاه شده است. آخه من از موی کوتاه خیلی بدم می آید. برادرم موهای خواهرم را هم کوتاه نموده بود. ولی مال خواهرم را بسیار کوتاه تر کرده بود. ولی در پایان خواب یادم هست که موهایم مرتب بود و دیدم که خیلی هم کوتاه نشده و بهم هم خیلی می آمد و ناراحتی ام برطرف شد. می خواستم بدانم تعبیرش چیست. با سپاس فراوان

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فردی کاردان کمکت می کند تا تو به کمال و جمال برسی. هیچ کس از آینده ی خود خبر ندارد ولی تو آینده ای روشن داری که به تمام نیات دل خود می رسی

  106. alialisays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم ک‌موهام‌بلندشده و‌ازاینکه بلند شده خیلی خوشحالم ،تعبیرخوابم خواستم بدونم چی هست؟باتشکر.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      غم ناراحتی دردسر و مشاجره هایی که عمر کوتاه دارند

  107. مریممریمsays:

    سلام .من خواب دیدم که دو مرد در خوانه ی ما هستن(که در بیداری انها رو نمی شناسم ولی درخواب انهارا میشناختم )بعد یکی از اونها گفت که موهای مرد دیگر را کوتاه کنم ولی ان مرد نمی خواست موهاش رو کنه بعد باهاش حرف زدم که بهتره کوتاه کنی اونم قانع شد بعد نشست رو صندلی و منم وسایل کوتاه کردن رو اوردم و اول خوب شونه ش کردم و لی هر دفعه که میخواستم موهاشو کوتاه کنم یه اتفاقی می افتاد و اخرشم نتونستم موهاشو کوتاه کنم لطفا بگید تعبیرش چیه؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خبری از جانب شخصی که موجب ناراحتی خواهد شد

  108. NasiNasisays:

    سلام من خواب دیدم که موهام رو کوتاه میکنند و بعدش اولش مرتب بود ولی کم کم بهم ریخته شد و از هرکسی هم میپرسیدم مدل موی من بهم میاد یا نه ؟! میگفتن بله و یا خودشون میگفتن چه خوشگل شدی ولی تعبیر کوتاهی مو خوب نیست و نگرانم کرده میشه شما نظر خودتون رو بگید متشکرم‌.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شادی زیاد پس از صحبت کردن با شخصی دارید کره از کارتان باز میکند دلسردی و ناراحتی از کسی دارید ک ب پایان میرسد

  109. آرش.مآرش.مsays:

    سلام .دیشب تو خواب دیدم کسی که دوسش دارم دیدم‌که موهاشو کوتاه کرده بود تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در ایام آینده معشوقتان غصه دار و دلگیر می شود

  110. سحر.مسحر.مsays:

    سلام من خواب دیدم که برای رفتن به مهمونی با جمعی از دوستان در حال آماده شدن بودیم دوستم موهای من رو میخواست درست کنه اما یهو دیدم که موهای بلندم رو کوتاه کرده ، خیلی از اینکه موهایم کوتاه شده ناراحت شدم و از اون دوستم پرسیدم قرار بود موهام درست کنی نه اینکه کوتاه کنی اونم اینقدر ، در جواب گفت نمیدونم چی شد کوتاهش کردم ، توی خواب از کوتاهی موهام ناراحت و ناراضی بودم و وقتی بیدار شدم از اینکه موهام کوتاه نشده خوشحال شدم .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با یکی از دوستان نزدیک خودتان بخاطر موضوعی کمی دچار اختلاف خواهید شد و شاید از دست ایشان نیز برنجید

  111. mehdimehdisays:

    با سلام من خواب دیدم که نامزدم موهاشو کوتاه کرده و من ناراحت شدم (البته خیلی زیاد ناراحت نشدم). خوابم بسیار کوتا بود. سپاس

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      غم و مختصر ناراحتی همین روزها به سمت ایشان حرکت میکند

  112. الههالههsays:

    سلام من خواب دیدم در حین شانه کردن موهایم نصف شد و ریخت روی زمین و موهام کوتاه شد.ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیر آن کمتر شدن لذت ها و سرگرمی های شماست

  113. آتناآتناsays:

    سلام من خواب دیدم که موهای جلوم که کوتاهن توسط یه مرد (ناشناس)با قیچی کوتاه تر میشن و موهای پشت سرم پر پشت تر و صاف تر و بلند تر میشن منم خیلی راضی بودم میشه تعبیرشو بهم بگید لطفا؟?

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیر این خواب آشکار است ممکن است فردی که جنس مذکر است دل شما را بشکند و موجب آزارتان شود ولی به این موضوع اهمیتی ندهید

  114. آتلین.لآتلین.لsays:

    من خواب دیدم یک تیکه کوچک از موهام رو دختر خالم کوتاه میکنه،بعد قیچی که تو دستش بود انگار تیز نبود چند باز قیچی رو باز و بسته میکنه تا بالاخره یه تیکه کوچک از موهامو کوتاه میکنه.بعدشم دیگه بهش گفتم نمیخوام موهامو کوتاه کنم...میشه تعبیرشو بگید لطفا

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعصب یا قهر و کینه توزی نسبت به شخصی پیدا کرده یا می کنید اما این موضوع به خوبی برطرف خواهدشد

  115. نوروزينوروزيsays:

    سلام من خواب ديدم با شخصي كه قبلا در زندگي ام بوده پسر كه خيلي وقته كات كردم داره جلو موهامو كوتاه ميكنه من ازين قضيه نه خوشحال بودم نه ناراحت ممنون ميشم جواب بدين

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانگر محاصره دوستان به ظاهر دوست می باشد، راه نجات برایتان باز است

  116. سجادسجادsays:

    خواب دیدم موی یکی از دوستانم رو که اسمش صادق هست رو از ته تراشیدم با ماشین و مو های رو شانه اش رو همینطور تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      آغازی جدید. ماجرا های تازه همراه با دردسر و غصه

  117. لیلا توانگرلیلا توانگرsays:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز ـمن دیشب خواب دیدم خونه مادرم هستم و یک دفعه میبینم موهام تا گردنم کوتاه شده یعنی یه دسته مو اومده تو دستم می ترسم به مادرم بگم ولی وقتی به موها نگاه می کنم خیلی خراب و سوخته بودند به خودم گفتم خوب شد کوتاه شد وگرنه خیلی بد و زشت شده بودند میشه خواهش کنم بهم بگید تعبیرش چیه ؟باتشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رابطه ای پر از آرامش و تمرکز در انتظارتان است.

  118. شقايق ضياييشقايق ضياييsays:

    سلام من خواب ديدم داشتم با يكي از دوستام بازي ميكردم يهو ي اتفاقي افتاد كه من موهاي بلندشو يكم كوتاه كردم بعد از دستم خيلي ناراحت شد منم بخاطره اينكه ناراحت نشه يه تيكه از موهاي خودمم كوتاه كردم و بعد كه به موهام نگاه كردم ديدم خيلي كوتاه شده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در زندگی برایتان مشکلاتی پدید می آید. آماده باشید و از آنها نهراسید.

  119. یه دختریه دخترsays:

    خواب دیدم یه تیکه از موهامو چیدم.فکر میکردم تو خواب میشه دوباره برگردونمش.اما هر کاری کردم نشد.بعد تو ایینه که نگاه کردم در کمال تعجب موهام نصف شده بود.و اینکه من امروز میخوام برم آرایشگاه.امکان داره به خاطر فکر کردن به مدل مو برای آرایشگاه این خوابو دیدم و تعبیری نداشته باشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خبر یک تولد خواهی شنید

  120. GhzlGhzlsays:

    سلام من خواب ديدم كه موهايم را ارايشگر خيلي كم كوتاه كرده است و ميگويد كه اينجوري موهات رشد بيشتري ميكني و جون ميگيره و منم خوشحال بودم بعد كه از صندلي بلند شدم به مادرم گفتم خيلي كم كوتاه كردم و زمين رو نگاه كردم موهاي خودم ك كوتاه شده بود رو زمين گفتم كاشكي همين قدرم كوتاه نميكردم ببخشيد كه زياد شد اما دوس دارم تعبيرش رو بدونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درگیری و دعوا - دعوای غیر منطقی _ خشونت

  121. مریممریمsays:

    سلام.اگه میشه واسم تعبیر کنید ممنون میشم.من موهام بلند هستش ..موهای من بلند است.خواب دیدم یه آرایشگر پایین موهام در حد ۴ سانت که نامرتب بود و موخوره داشت کوتاه کرد که اولش ناراضی بودم که موهایم کوتاه نشود بعد از کوتاهی از اندازه موهایم راضی ..موهام خیلی مرتب و زیبا شد که خیلی دوستش داشتم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به نشانه ی این است که رفتار یکی از دوستانتان سبب دلخوری شما می شود اما این ناراحتی به سرعت برطرف خواهد شد

  122. مهتابمهتابsays:

    سلام.من خواب دیدم تو یه جمعی هستم نمیدونم کجاست و من برای چی انجا بودم نمیدونم داشتم پذیرایی میکردم یا مهمان بودم.پایین موهای من بلوند وقتی پشتم به میز یا اپن بود یک دفعه یک مرد که نمیشناختمش به همراه یک خانم بود قسمت بالای موهای پشت سرم را از نصفه کوتاه کرد وگفت موهات خوشرنگه میخوام بدم به همسرم خیلی خوشش میاد منم قصه میخوردم که موهام ناقص شده حالا که میخوام برم جایی عروسی چیکار باید بکنم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فرزندم مهتاب خواب شما به من گفت یکی از دوستان شما در روزهای آینده برای گرفتن تصمیمی دو دل می شوند و ممکن است با شما در همین زمینه صحبت هایی داشته باشند ، او را راهنمایی کنید

  123. نوید  اسماعیلینوید اسماعیلیsays:

    سلام خواب دیدم رفتم مغازه نان فانتزی با چند تا از بچه های کلاس مدرسه بعدش فروشنده برای اینکه بهم نون بده به زور گرفت با قیچی یه مقدار از جلوی موهام کوتاه کرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کسانی در محله و یا در اطراف شما در روزهای آتی سبب عصبانیت و یا خشم شما خواهند شد سعی کنید در این موقعیت خونسردی خود را حفظ کنید

  124. NazaninNazaninsays:

    سلام.صبح خواب دیدم که موهام پسرونه زده شده، موهای خودم بلند هستش.خانمی هستم چادری اما تو خواب ميديدم که یک باروني کوتاه تنمه به رنگ سبز یشمی و کلاهش و گذاشتم رو سرم و بدون روسری و چادر دارم تو خيابون خیلی ناراحت راه میرم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      پسرونه شدن موها به علامت قدرت صلابت و شجاعت شماست نشانگر قوی بودن شما در برابر سختی ها و گرفتاری هاست

  125. فرشتهفرشتهsays:

    سلام.من یه شب خواب دیدم موهام کوتاه تر از واقعیته موهام کوتاهه ولی تو خواب کوتاه تر بود ...و واسه همه عادی بود ولی من میدونستم کوتاهتر شده...دوستمم همون شب خواب دیده موهای من کوتاهه و مدل خاصی داره و تو خوابش هم موهام رنگ شده بود...راستی تو خوابش حجاب داشتمو وقتی روسریمو زده کنتر متوجه شده...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      كسی پیدا می‌شود كه تو را خواهد فهمید. در آغوش مهر و محبت او میتوانی خیالی آسوده داشته باشی و به آرامش برسی. برای رسیدن به این هدف باید انتظار كشید و بسیار صبور بود.

  126. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم موهامو کوتاه کردم ولی یادم نمیومد کی کوتاشون کردم و ناراحت بودم از اینکه کوتاشون کردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیماری یا ناراحتی خیلی مختصری در روزهای آینده متوجه تان خواهد شد

  127. EliElisays:

    روز بخير من ديشب خواب ديدم كه موهام رو كوتاه كردم خيلي جزئيات خواب يادم نيست ولي گويا مدل دار كوتاه كرده بودم و داشتم خودم رو دلداري ميدادم كه درست كوتاه كردم ولي زيباتر شده. ممنون ميشم تعبير بفرماييد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کسی یا کسانی با رفتار و برخورد ناصحیح ممکن است دل شما را بشکنند و یا از آن ها رنجیده خاطر شوید اگر در ایام پیش رو چنین شد بدانید این خواب تعبیر شده ست

  128. زهرازهراsays:

    سلام میشه این خوابمو زود برام تعبیر کنید...من خواب دیدم که موهام خیلی صافه و یکی از دوستام که از اقوام من هم بود قسمتی از موهایم را کوتاه کرد و من تقریبا خوشحال بودم...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویا نشان دهنده ی آن است که در روزهای اخیر در جمعی پشت سر شما توسط یکی از اقوامتان بدگویی و یا غیبت شده است ، به این موارد در زندگی اهمیتی ندهید

  129. سالارسالارsays:

    سلام . همسرم و خواهرم خواب دیده اند که موهای دخترم خیلی کوتاه شده و مادر همسرم این کار رو کرده که اصلا با ما زندگی نمیکنن تعبیرش چی میشه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از تصمیم گیری عجولانه بپرهیزید، مرور زمان به نفع شما خواهد بود.

  130. زهرهزهرهsays:

    سلام من به تازگی موهامو یکم کوتاه کردم دیشب خواب دیدم که از کوتاهی موم ناراضیم و خودم موهام رو خیس کردم و شونه کردم رفتم تو پذیرایی پیش خانواده ام نشستم و با قیچی تو دستم شروع کردم به کوتاهی جاهایی که نامرتب بود ولی هر چی کوتاه میکردم موهام بیشتر کوتاه بلند میشد ولی جالب این بود که اصلا از قد موهام کم نمیشد یعنی یه جورایی هر چی موهامو قیچی میکردم کوتاه نمیشد و واقعا تو خواب عصبی و کلافه شده بودم تعبیر خوابم رو میدونین چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مانعی سر راه شماست که با بردباری موفق خواهید شد آن را از سر راهتان بردارید و به مقصود خود نائل شوید

  131. مریممریمsays:

    سلام . من موهام خیلیییبی بلنده . خواب دیذم ک رفتم ارایشگاه حدود یک وجب کوتاهش کنم . اول خانمه گفت کار من نیست ولی یکی دیگشون خودم رفتم بهش گفتم گفت ک کوتاه میکنه برام .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بخاطر گرفتن یک تصمیم مهم در زندگی کمی دو دل می شوید و برای این کار با افرادی که صاحب تجربه هستند مشورت خواهید کرد

  132. hadishadissays:

    سلام خسته نباشين من موهاي خيلي بلندي دارم كه چون وقت ندارم خوب بهشون رسيدگي كنم چند بار خواستم كوتاهشون كنم ولي دلم نيومد. خواب ديدم كه موهامو كوتاه كردم و با خودم ميگفتم خوب شد كوتاهشون كردم راحت شدم از دستشون!!و در خواب بنظر راضي ميومدم!!! ميشه لطفا تعبيرش كنيد?

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      غم و غصه ای وارد زندگی شما می شود که مدت آن کم است ، در برابرش صبور باشید

  133. عسلعسلsays:

    خواب دیدم دایی اولم موهامو وقتی خواب بودم کوتاه کرده تعبیرش چی هست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      حسادت و چشم خوردن

  134. پريپريsays:

    سلام خسته نباشيد من زياد خواب نميبينم ولي وقتايي كه غمگينم جمعه شب ها خواب هاي مختلف ميبينم بيشتر ناراحت كننده ديشب خواب ديديم رفتم ارايشگاه به خانومه گفتم موهامو نوك شو يكم بزن و بعد اون خانم كلي بيشتر كوتاه كرد من خيلي ناراحت شدم و موهامو از خانم گرفتم بردم خونه به همه ميگفتم نگاه كنيد چه بده موهامو كوتاه كرد انقدر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ملاقاتهای سودمند و شادی بخش - ارمقان خوبی در راه دارید

  135. سمانهسمانهsays:

    سلام من خواب دیدم دارم تل برا خودم میزنم اول درهم بر هم قیچی میکردم به اینه که نگا کردم دیدم خوب مدلی در اومده یکم یطرفش بیشتر مونده اون رو هم قیچی کردم تل سر خیلی خوشگل در اومد حتی خواهرم گفت خیلی بهت اومد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      زندگی خانوادگی خوشحال و خوشبخت

  136. مریممریمsays:

    سلام وقت بخیر. من موهای بلندی دارم. چند وقتی است که درگیر مسایل عاطفی و مالی شدید هستم. دیشب خواب دیدم که زنی که در خواب انگار او را می شناختم ولی در بیداری هر چی فکر میکنم به خاطر نمیارم که کی بود، به خاطر مرتب کردن یاموخوره ( دقیق یادم نیست) میخواست موهام رو کمی نوک زنی کنه اما تو یه ثانیه وقتی سرم رو بلند کردم دیدم جلوی موهام رو کاملا پسرونه کوتاه کرده اما پشت موهام رو کوتاه نکرده و همون جور بلند باقی مونده‌. بقدری از کارش ناراحت و شوکه شدم که شروع به داد و بیداد کردم اونم یکسره میگفت فکر کرده میخوام همین قدر موهام کوتاه بشه. فقط وقتی دست زدم پشت سرم و دیدم پشت موهام کوتاه نشده تو دلم گفتم خوبه اقلا پشت موهام رو کوتاه نکرده‌. مدل جلوی موهام حوری بود که خودم وقتی توی اینه نکاه کردم یاد مدل های دهه پنجاه افتادم که عجیب غریب جلوی موها کوتاه و پشت مو بلند بود. خواهش میکنم تعبیر خوابم رو بگین. ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از شما چیزی خواسته شده است که به آن دسترسی ندارید یا توانایی انجام آنرا ندارید ،در این مورد با بزرگان ودنیا دیدگان مشورت کن تا مشکلاتت حل شود.

  137. مژده نصرالهیمژده نصرالهیsays:

    سلام ممنون از حوصلتون بابت جوابگویی به سوالات.من ساعت 10-11صبح خواب دیدم اصلا نمیدونم تعبیر داره یانه ولی درکل خواب دیدم که موهام کلی موخوره داره جولوی موهامو خودم کوتاه کردم چتری پشتشو دادم به دوستم کوتاه کرد بعداز کوتاه شدن کلی خوشحال بودم و راضی خیلی هم بهم میومد.ولی در واقعیت هم موهام موخوره داره و چند روزه که تصمیم دارم برم اراشگاه?و

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بله تعبیر دارد بطور کلی کوتاه کردن موخره و یا موهایی که مورد پسند نیستند بطور استثنا تعبیر خوبی دارد و بیانگر دفع شدن بلا یا فکرهای بیمار از سمت شماست

  138. eliselissays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم که موهام مدل پسرونه خیلی کوتاه شده و رنگشو سفید کردم با های لایتهای ابی کمرنگ، موهای الان خودم زیاد بلند نیست حتی روی شونه هامم نمیرسه،توی فکر بودم کوتاهشون کنم ولی مردد بودم... توی خواب راضی بودم اولش بعد دیدم داره موهام خشک میشه و فر میخوره، به دوستم گفتم وای من موهامو سشوار نکردم الان خراب میشه اونم با تاسف سر تکون داد برام ،توی اتوبوسم بودیم و سرم باز بود،قبلش داییمو دیدم توی همون اتوبوس براش دست تکون دادم ولی نمیخواست ارتباطی باهام برقرار کنه منم نمیخواستم،فقط محض در اوردن حرص و پررویی این کارو کردم که ظاهر جدیدمم ببینند ......

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      موهای پسرونه کوتاه شده در خواب شما میتواند نشانگر این باشد که در روزهای اخیر موجی از ناآرامی های فکری به سراغ شما خواهد آمد که باعث ناراحتیتان می شود

  139. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم دارم نماز میخونم و خواهرم از پشت موهامو (که الان بلند هست) یکدفعه تا پس گردنم با یکضربه کوتاه کرد و خیلی عصبانی شدم و مدل موهام مصری شده بود تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نا امیدی در عشق

  140. صادقصادقsays:

    خواب دیدم که نامزد من از من حامله شده بود و مو هایش بسیار بسیار کوتاه بودند

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به زودی مشکلات برطرف شده و در کارهایتان پیشرفت می کنید.

  141. آزادهآزادهsays:

    سلام من یه شب خواب دیدم پدرم موهامو با قیچی کوتاه کرد و من کلی گریه کردم اما بقیه خانواده ناراحت نبودن و چند شب بعدش خواب دیدم موها کوتاهه و بهش آب رسان خوشبو زدم و تو اینه خودمو نگاه میکنم خاله م میگفت موهات چربه؟ من دست کشیدم و مرتب کردم موهاموگفتم نه آب رسانه موهامو نرم میکنه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به نصیحت ها و یا دستورات پدرتان حتما توجه داشته باشید ایشان چیزی جز صلاح شما نمیخواهد چرا که خدای ناکرده در صورت نافرمانی ممکن است درگیری و یا اختلاف و ناراحتی پیش بیاید

  142. 乙i乙i乙i乙isays:

    سلام. چند شب پیش خواب دیدم مامانم بخاطر موخوره موهامو که خیلی بلنده حدود ده پونزده سانت کوتاه میکنه. وقتی تکه موی بریده شده رو دیدم خیلی ناراحت شدم و میگفتم چرا انقد زیاد بریدی. تو حواب من همش گریه میکردمو مامانم بخاطر کوتاه کردنش خیلی خوشحال بود تا با گریه ی خودم بیدار شدم از خواب ? تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیرش ایجاد برخی از مشاجرات لفظی کوتاه بین شما و مادرتان است و ممکن است به عصبانیت شما نیز منجر شود ولی نگران کننده نیست

  143. ZahraZahrasays:

    سلام . دیشب خواب دیدم روبه روی آینه ایستادم و دارم با عصبانیت ، با قیچی ، موهامو نامنظم کوتاه میکنم ، بعد مامانم میاد و قیچی و میگیره و موهامو کوتاه میکنه ، منم از دستش ناراحت میشم، متوجه میشم کنار موهامو خیلی نامنظم و بد زده وازش خواستم دوباره برام کوتاهش کنه ولی مرتب تر ،با نارضایتی قیچی و گرفت ، بعد موهای منو مرتب شانه کرد و ازپشت کاملا کوتاه کرد ! تا مرز کچلی ! خیلی ناراحت شدم . ولی جلوی موهام چتری و تقریبا بلند و رنگ روشن تر مونده بود ، میخوام تعبیرش و بدونم ، ممنون میشم از لطفتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در مشکلات زندگی پیروز و موفق می شوید نگران نباشید.

  144. ساناز علی زادهساناز علی زادهsays:

    سلام دیشب خواب دیدم موهام گیس شده و خیلی بلند هستش؛ به اندازه ای که گیس شدش یک متر میشه ولی از وسطش مثل طنابی که داره پاره میشه، پاره شده، به مامانم گفتم از همین جا موهامو کوتاه کن، اون هم با قیچی موهامو از همون جا قیچی کرد، بعدش تو خواب بهش گفتم چرا اینجوری موهامو کوتاه کردی زیرش بد شده، زنگ زدم به آرایشگرم که بیاد موهامو مرتب کنه و موهامو اضافه کنه، موی اضافه ایو هم که انتخاب کردم بلوند بود، موی خودم تو خواب مشکی بود، میخواستم تعبیرشو بدونم ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یاس و نا امیدی موقت - از بین رفتن بخت و اقبال

  145. پريساپريساsays:

    سلام من خواب ديدم با اجازه مامانم موهام كوناه شده چون تو واقعيتم دوست دارم اما مامانم اجازه نميده ميگه دختر موهاش نبايد خيلي كوتاه باشه خلاصه يع مدل خيلي خوشگل بعد تازه رنگشم مشكي شده به خودم ميگفتم چقدرهم بهم مياد يعني انگاري بقيه هم ميگفتن حتي مامانم ..بعدشم انگار مراسم عروسي كسي بود به همه ميگفتم مدل فلاني ميخوام درستش كنم بريم عروسي لطفا بگيد تعبيرش چيه ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خب چون در این رویا از طرف مادرتان اجازه برای کوتاه کردن مو داشته اید خوشبختانه هیچ خطر و یا بلایی شما را تهدید نمی سازد و تعبیر خنثی است

  146. محیامحیاsays:

    سلام من خواب دیدم اول موهامو خیلی مرتب شونه کردم مدل خرگوشی اما شل بستم از پایین کش با قیچی کوتاهش کردم اما راضی بودم و شاد تعبیرش چیه!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ترس از مسئله ای که اصلا وجود ندارد

  147. ندانداsays:

    سلام من امروز ظهر خواب ديدم موهام بلند تر از واقعيت هست (توي خواب تا ران هايم بود ولي در واقعيت تا پايين كتفم هست) ولي مثل واقعيت مشكي هست، بعد خيلي جاها رو ميبينم كه موهام ريخته،مادرم مقنعه ام رو كه در آوردم نگاه ميكنه و ميگه وااي ببين چقدر از موهات ريخته و بعد ميبينم يك دسته ي بسياااار بزرگ از موهام توي مقنعه ام ريخته و وقتي از مقنعه درش ميارم ميبينم بالاي موهاي جداشده از سرم كه توي مقنعه است پر از حشرات ريزي هست خودم ميگم واي اين موها از كي توي مقنعه بوده و من متوجه نشدم كه شپش زده؟ بعد دستم رو كه شپش ها از موها رفتن روي دستم و دارن حركت ميكنن رو زير آب ميگيرم و از دستم پاكشون ميكنم، البته توي خواب سرم از مو نتنها خالي نبود بلكه توي خواب موهايي پرپشت تر و بلندتر از توي واقعيت داشتم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      همه چیز به نفع شماست ولی تنها چیزی که می تواند همه پلهای پیش رویتان را خراب کند بی احتیاطی است. بچگی نکنید و زیرک باشید.

  148. حنانهحنانهsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم حواسم نیس موهامو باقیچی کوتاه کردم اندازه اش تا روی گردنم شده بود چون ب نامزدم قول دادم موهامو کوتاه نکم هی تو خواب میگفتم وای من قول دادم موهامو کوتاه نکنم موهامو بعد کوتاه کردن شونه میزدم ک دیدم بازم بلندن ب اندازه قبل میگفتم خوبه بازم بلند شدن دیگه ازم ناراحت نمیشه لطفا تعبیر کنید واسم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شخصی هست که شما را در رفتار و گفتار مثبتی که دارید الگو و نمونه قرار داده است، این شخص از نزدیکان و یا دوستان شما می باشد.

  149. پرنیانپرنیانsays:

    سلام مامان من خواب دید بوده که من موهامو کوتاه کردم و از این موضوع ناراحت نیستم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      چون مادرتان برای شما این خواب را دیده تعبیر خوشی دارد و معنای بد آن دفع می گردد

  150. ثناثناsays:

    سلام روزتون بخیر من خواب دیدم توی ی سالنی یا ی جمعی که مثل خوابگاه هست هسیم ولی دختر پسر قاطی بودن من دیدم دوستم داره جلو موهاشو خودش قیچی میکنه رفتم بهش گفتم خودت نمیتونی بده ب من بعد من همه موهاشو کوتاه کردم ی قسمتایی از پشت سرش ب سختی قیچی میشد مثل اینکه قیچی کند باشه یکی از دخترای اونجا ک اینو دید گفتش که منم میخام موهامو برام کوتاه کنی گفتم ن من ارایشگر نیسم من این خوابو ساعت ۴ و ۵ عصر دیدم تعبیر داره؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اتفاقی ناراحت کننده و یا تلخ در زمینه ی عشق یکی از دوستان شما را آزارده و غمگین می سازد که در این باره با شما نیز صحبت هایی خواهند داشت

  151. سح.عسح.عsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم با مادرم یه ارایشگاهی بعد موهامو کوتاه کردم تا گردنم و رنگ موهامم تو واقعیت تیره تره اما تو خواب بدون اینکه رنگ کنم روشنتره خیلی خوشکل شده و بودم و راضی بودم اما بعد پشیمون شدم یادم افتاد شوهرم اصلا موی کوتاه دوس نداره و میگفتم حالا چجوری بهش بگم و همش میگفتم کاش این یه خواب باشه درضمن بگم من ادم حسود دورم زیاد هس و اینکه من و شوهرم عاشق هم دیگه اییم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در آینده دچار برخی از گرفتاری و دردسرها می شوید ولی نگران نباشید افراد زیادی در کنار شما هستند که اجازه نخواهند داد شما غصه بخورید و یا نگران بمانید

  152. شیواشیواsays:

    سلام. دیشب خواب دیدم خواهرم که ازدواج کرده موهاش با قیچی کوتاه شده (نامنظم بود) و یک دسته از موهاش فقط بلنده... و ناراحت بود و به همه میگفت شوهرش با قیچی کوتاه کرده...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ممکن است در روزهایی که پیش رو خواهید داشت مشکلی باعث آزار و اذیت خواهرتان شود

  153. مرجانمرجانsays:

    سلام وقتتون بخیر چندباره خواب میبینم موهام پسرانه کوتاه میکنم سری قبل خواب دیدم یکی از دوستان موهام کوتاه میکرد اما اینبار خواب دیدم خودم قیچی دست گرفتم و موهام کوتاه تر از اینی که هست میکنم با اینکه خودم دوسداشتم کوتاهش کنم اما انگار خوب کوتاهش نمیکردم، در واقعیت من مو سرم پسرانه س ممنون میشم تعبیرش بگید؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      چون در دنیای بیداری و یا واقعیت نیز شما این مدل مو را دوستدارید تعبیر بدی ندارد و در واقع معنی این خواب خنثی می شود

  154. shqyqshqyqsays:

    سلام خسته نباشین من دیشب خواب دیدم عمه ی سومم جلوی موهامو چتری کوتاه کرد و پشتشم مرتب کرد که خیلی بهم میومد و تو خواب هردومون راضی بودیم فقط تو واقعیت من چن ماه پیش موهامو ارایشگر نامرتب کوتاه کرده بود که بهم نمیومد میشه بگین تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ظم و نظام در کارها داشتن، راستی و درستی با مردم است

  155. زهرا شهپرزهرا شهپرsays:

    من خواب دیدم زن داداشم موهامو کوتاه کرد وموهام دوتیکه وزشت شد.منم چندجفت کفش خریده بودم که اون هارو از موهام آویزون کنم.وقتی دیدم موهام رو زن داداشم دو تیکه کرده ناراحت شدم و گفتم حالا مجبورم کفش ها رو یک لنگه به موهام آویزون کنم.خواب عجیبی بود ممنون میشم تعبیرش رو بم بگید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      كدورت‌هايي در زندگي خصوصي‌ات وجود دارد كه بايد هرچه سريع‌تر آنها را رفع كني. بي‌توجهي تو به برخي مسائل عاطفي دوست يا اطرافیانت را مي‌رنجاند.

  156. حمیده سلطانیحمیده سلطانیsays:

    با سلام و وقت بخیر، من خواب دیدم موهام رو دم اسبی بسته بودم و یکهو با قیچی تصمیم گرفتم و موهامو تا دم گردنم بریدم،وقتی موهام تو دستم بود پشیمون شدم ولی دیگه چاره ای نبود،خیلی خیلی غصه خوردم از کاری که کردم...بیدار شدم خوشحال بودم ازینکه موهام رو نبریدم. تعبیر چیست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      چند روز اگر دور از فشارهاي روحي باشي بهتر خواهد بود. فرقي نمي‌كند كه اين فشارها از محل كار باشد يا از خانه و خانواده. بايد خلوتي پيدا كني و در آرامش بتواني سلامتي روحي‌ات را بازگرداني.

  157. نيكينيكيsays:

    سلام من خواب ديدم كه موهامو كوتاه كردم اما اصلا يادم نميومد كي ارايشگاه رفته بودم اما از مدل موهام بدم نميومد و دوستش دادم اما بعد كه رفتم شونش كنم ديدم از لابه لاي موهام يه چيزايي مثل شكلات يا شيريني از لاي موهام بيرون اومد هم از لاي موهاي خودم هم مامانم وما خيلي تعجب كرده بوديم تعبيرش چيه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بر جدایی و فاصله های عاطفی با فرد یا افرادی از دوستان، بستگان، یا اعضای خانواده به علت مشاجره یا دخالتهای نابجا و بی مورد آنان در امور شخصی و زندگی شما دلالت دارد.

  158. ملیساملیساsays:

    سلام وققتتون بخیر خواهر سه سال ازم کوچیکنر خواب دیده من موهامو درخواب وکوتاه کردم فقط یه سمتش یکم دراز بوده سمت دیگرش هم کوتاه بوده خودشم خیلی خوشحال بودم میشه تعبیرشو بگید؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از آمدن یک اندوه و غصه خبر می‌دهد

  159. بانوی سرخبانوی سرخsays:

    سلام من خواب دیدم که داییم یواشکی موهام رو کوتاه کرده منم وقتی سرمو بلند کردم دیدم که موهام کوتاهه باهاش دعوا کردم و گفتم چرا موهام رو کوتاه کردی من همدی ندارم تنها همدم من این موهام بود و گریه کردم و به اتاقم رفتم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که مشکلات خانواده و فرزندان، شما را نگران و مضطرب خواهد ساخت.

  160. فاطمه الففاطمه الفsays:

    سلام من زن بارداری هستم،دیشب خواب دیدم زن همسایه خانه پدرم موهای دخترم رو کوتاه میکرد ،بعدش شوهرم به من گفت اگه دوست داری بده مهاتو برات کوتاه کنه ،من هم به میل و خواست خودم دادم موهامو برام کوتاه کرد،خواستم ببینم تعبیرش چیه؟ممنوم از صبر و پاسخگویی شما

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که عدم موفقیت، شما را غرق در نومیدی خواهد ساخت.

  161. سارا الفسارا الفsays:

    سلام من خواب دیدم که تو اینه به خودم نگاه کردم و دیدم موهام کوتاه شده و مرتب و قشنگ شده و هم روشنتر از رنگ فعلی خودش شده..بعدش انگار متوجه شدم که خودم کوتاه کردم و خیلی پشیمون شدم و با خودم میگفتم من چرا کوتاه کردم موهامو حالا چقد طول میکشه تا بلند بشه بازم و خیلی ناراحت بودم..تعبیرشو لطفا بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت آن است که بزودی وظایف جدیدی به دوش خواهید گرفت.

  162. فاطمهفاطمهsays:

    من دیشب خواب دیدم موهای بلندمو با دست کوتاه کردم .براحتی هم‌کوتاه شد.تعبیرش چیه ؟بعد از کوتاه کردن هم‌میگفتم‌ اینکارو کردم که موهام پرپشت بشه .و موهای کوتاه شده رو توی دستم داشتم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه یافتن سرگرمی‌ها و انجام دادن کارهایی دلپذیر است.

  163. سپیدهسپیدهsays:

    سلام خسته نباشیید من دیشب خواب دیدم داداشم موهامو کوتاه کرده اول راضی بودم تا اینکه خواهرم اومد دید گفت چن وقت دیگه عروسیشه چرا کوتاه کردی منم تو دلم پشیمون بودم ولی گفتم اشکال نداره تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بدانید آینده‌ی یکی از دوستان نزدیک شما بسیار مبهم و تاریک خواهد بود.

  164. كائناكائناsays:

    سلام من خواب ديدم براي سشوار كشيدن موهام به آرايشگاهي رفتم ولي آرايشگر موهامو سه قسمت كرد و فقط قسمت وسط موهام رو كوتاه كرد و من مدام گريه ميكردم كه چرا موهام و كوتاه كرده ، حداقل كلشو كوتاه ميكرد نه وسط موهامو.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که به نومیدی و بیماری دچار خواهید شد.

  165. زهرازهراsays:

    با سلام.دوستم که خیلی دوست داره من موهامو بلند بزارم و کوتاه نکنم خواب دیده که موهام بلوند هست و پسرونه کوتاه شده،من داشتم با یه خانم حرف میزدم و میخندیدم و اون منو نگاه میکرده و ازین بابت ناراحت بوده.ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیرش خوب بوده و ضرر و زیانی به شما یا ایشان نمی‌رسد

  166. مینو علی زادهمینو علی زادهsays:

    من خواب دیدم که خواب هستم و دختر داییم که با ما زندگی میکند مو های من که تا پایین کمرم می اید را تا بالای گوش هایم کوتاه می کند و وقتی بلند میشوم مو هایم را روی بالشت میبینم تعبیر ان چیست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کاری سرگرم کننده سر راهتان قرار می گیرد که در پایان بی ضرر یا کم ضرر است

  167. D mD msays:

    سلام من دیشب خواب دیدم موهام کوتاهه ولی دوستم بدون اجازه ی من چتریهامو کوتاه کرد منم ناراحت شدم دنبالش کردم یکم ک گذشت گفتم نامیزونه باید برم پسرونه باماشین بزنم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت پیشرفتن مطلوب کارهاست

  168. پانته آپانته آsays:

    سلام و خسته نباشید: من چند وقتی هست که چندتا خواب دیدم و خیلی نگرانم کرده!حس میکنم بهم مرتبط هستند.اما خوابی که به این موضوع ربط داره اینکه من و همسرم توی خواب باهم مسافرت بودیم،توی راه برای استراحت به جایی رفتیم که من روسری از سرم برداشته بودم.در حین صحبت با همسرم یک آقایی با ماشین اصلاح موهای منو که تا روی باسنم هست رو تا بغل گوشم یکدفعه میبره و من موهامو میبینم که روی زمین ریخته.با چند نفر صحبت کردم فقط گفتند صدقه بده خوب نیست اما دقیق نگفتن که تعبیر چی هست میشه شما کمکم کنید؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کمبودهایی است که در زندگی احساس می‌کنید

  169. L.AL.Asays:

    سلام و خسته نباشید شب خواب دیدم رفتم آرایشگاه و آرایشگر موهامو شیت و ویتامینه کرد و گفت ساقه موهات سالمه اما باید به ریشه موهات هم برسی. بعد به اندازه پنج انگشت از سر موهامو کوتاه کرد وقتی تو آینه نگاه کردم دیدم موهام خیلی خوشرنگ و براق هست و خیلی قشنگه اما موهامو که روی زمین بود برداشتم نگاه کردم به آرایشگر گفتم موهام که موخوره نداشت و سالم بود چرا کوتاه کردی اونم گفت مدلش الان قشنگتره اما من خیلی ناراحت شدم بعد که فهمیدم خوابه خیلی خوشحال شدم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خبرهای ناخوشایند، اتفاقات شوم

  170. Maryam safaiMaryam safaisays:

    سلام خسته نباشید.من دیشب خواب دیدم که با دوستم رفتم ارایشگاه دوست مامانم دوستم می خواست موها شو کوتاه کنه من از خواب بیدار شدم گفتم خدای شکر که من موهامو کوتاه نکردم چون میدونم کوتاهی مو تو خواب خوب نیست.بعد دوباره خوابیدم دیدم من دارم موهامو کوتاه می کنم همون مدلی که می خوام کوتاه کنم می شه لطفا برام تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بر مشکلات شما اضافه می‌شود

  171. ستيا مرادىستيا مرادىsays:

    سلام من موهاى بلندى دارم خواب ديدم تو ارايشگاه مردانه بودم يه دفعه خودمو تو اينه ديدم كه موهام مشكى شده و جلو موهام كوتا چترى و پشت موهام مدل فارا هنوز بلندبود زياد كوتاه نشود بود وقتى ديدم راضى شودم سرى رفتم خونه دوباره خودمو جلو اينه نگاه كردم خوشحال شدم به خواهرم كه در حال جارو زدن بود نشون دادم گفت موهاتو كوتاه كردى كفتم اره اونم گفت خوبه منم خوشحال بودم حتى اين سوال و از مامانم هم پرسيدم همه گفتن خوبه. لطفاً جواب منم بديد ممنون ميشم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مشکل کوچکی پیدا می‌کنید که بعداً موجب نگرانی شما می‌شود.

  172. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من موهای بلندی دارم و خواب دیدم برادرم یواشکی از پس سرم تکه ای کوچیک از موهامو کوتاه کرد و بعدش خیلی عصبی شدم و گریه کردم میشه لطفا تعبیرش رو بگید ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ممکن است شخصی در نزدیکی شما به تازگی موجب آزار و یا ناراحتی شما شوند اگر چنین شد نسبت به موضوع بی اهمیت رفتار کنید

  173. سارا.مسارا.مsays:

    سلام دوست صمیمیم دیشب خواب دیده موهامو از ته تراشیدم. و دو طرف صورتم رفته تو. خصوصا سمت چپ. ازم پرسیده چی شده؟گفتم عمل کردم. بعد حرکات موزون انجام میدادم. ممنون میشم تعبیرشو بگید. اینم بگم موهام بلنده تقریبا

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نقصانی در کامروای شما پدید می‌آید

  174. شراره.مشراره.مsays:

    سلام خسته نباشید من موهام خیلی بلنده. دیشب خواب دیدم خودم با وسیله برقی بیشتر موهامو کوتاه کردم البته تا سرشونه کوتاه کردم و کمتر از یک مقدار از پشت سرم هنوز بلند هست. تو خواب خیلی ناراحت بودم و حتی گریه هم کردم و به خودم گفتم چرا کوتاه کردی مگه قرار نبود برای عروسیم موهام بلند باشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کوتاه کردن عمدی مو و سپس گریه کردن خوب نیست و بیانگر این است که در ایام پیش رو شخصی شما را آزار میدهد یا از او غمگین می شوید

  175. MahsaMahsasays:

    سلام . من خواب دیدم که موهای خواهرم قهوه ای تیره شده و موهاش بلند بود .در حالیکه موهاش در اصل کوتاه. و من موهاشو با قیچی کوتاه کردم و اون خیلی خوشحال شد.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ممکن است بخاطر موضوعی اوقات شما دو نفر تلخ شود و به یکدیگر بی احترامی کنید و باید محتاط باشید

  176. ساغرساغرsays:

    سلام خواب دیدن برام یکی از اقوام فوت شده مون موهای منو با قیچی کوتاه کرده...تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در اینده از جانب همان شخصی که موهایتان را کوتاه کرده زیان می بینید و یا از دست او دلخور می شوید

  177. AsiehAsiehsays:

    سلام من خواب دیدم موهای سرم رو کوتاه کردند با رضایت خودم و خیلی هم قشنگ‌ شده بود ولی مدام گریه میکردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از جانب کسی که نزد شما محترم و عزیز می باشد مختصر رنج و غمی به شما خواهد رسید

  178. مهسامهساsays:

    سلام من در خواب ديدم كه موهايم كوتاه شده و در خانه مادرم هستم خيلي از بابا موهام ناراحت هستم، موهاي كوتاه شده رو روي سرم گذاشتم و مثل قبل شدم و دلهره دارم نمنه از سرم كنده بشه و كسي ببينه، تعبيرش چيه؟ خيلي خيلي ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خیر و صلاح تو در کارهایی است که در نظرت شکست و ناکامی محسوب می شود.

  179. AsiehAsiehsays:

    سلام خسته نباشید دوستم خواب دید ک با هم بیرون بودیم سگ بزرگی به من خیره میشه دوستم سعی میکنه بهش غذا بده تا از من دورش کنه ولی اون به من حمله میکنه ولی هر چی تلاش میکنه نمیتونه منو بگیره ممنون از پاسخ گویی خوبتون?

  180. پگیپگیsays:

    سلام، خواب دیدم که خاله ام که قبلا آرایشگر بود میخواد نوک موهامو تو خونه ی یکی از فامیل که نمیدونم کجا بود بزنه ولی من متوجه نشدم که جلوی موهامو کوتاه کرده بعد از اینکه پاشدم تو آینه دیدم جلوی موهامو چتری زده اولش از اینکه بدون اینکه خبر داشته باشم موهامو زده بود ناراحت شدم و داییم گفت که چرا اینجوری کردی بهت نمیاد ولی دیدم جلوی موهام که یکم مجعده و من واسه همین هیچوقت زیاد کوتاش نمیکنم خیلی صاف و خوش حالت شده و پشت موهامم دست نزده بود و بهم میگه که پشت موهات خوبه به نظرتون خوابم بده یا خوب؟جاهای مختلف خوندم ولی به نتیجه نرسیدم!!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان آنست که خود را با موردی سرگرم می‌نمایید که مطلوب و پسندیده نیست

  181. مریم احمدیمریم احمدیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم دختر عمم یه دفعه موهامو با قیچی کوتاه کرد هرچی من فرار میکردم اونم دنبالم میدوید و میخندید منم فقط گریه میکردم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رفتار نادرست دیگران شما را ناراحت و مأیوس می‌سازد.

  182. پريپريsays:

    سلام من موهام موخوره داره و مدتي قصد كوتاه كردن دارم ديدم شخص نا معلومي داره موهامو كوتاه ميكنه و تو خواب ميگفتم بهتر بزار كوتاه بشه ولي نگران زياد كوتاه كردن بودم و دلشوره داشتم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      چون احساس کرده اید فردی غریبه مشغول اصلاح موی شما بوده خوب است و تعبیر کسب منفعت از فردی است که در آینده به زندگی شما اضافه می شود

  183. مریم خسروانیمریم خسروانیsays:

    سلام بعد از اذان صبح خواب دیدم دخترم موهاش توسط خواهرم کوتاه شده و من خیلی عصبانی شدم و به خاطر کوتاهی موی دخترم با خواهرم دعوا کردم و او فقط می خندید تعبیرش چی هست ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دلالت بر بیماری یکی از اقوام دارد

  184. مریممریمsays:

    خواب دیدم مامانم یه کاسه شیشه ای توش اب زلال بود داد دستم ولی بعد از مدتی که به اب نگاه کردم رو به تیرگی و کثیفی رفت و به مامانم گفتم اون جواب داد معلوم نیست چه ابی میدن بخوریم مثلا تصفیه شده اینه ممنون میشم تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ممکن است به شما بی احترامی شود.

  185. فریبافریباsays:

    سلام من خواب دیدم که مادر بزرگ مرحومم موهانو توی خواب کوتاه میکنه و شانه میکنه و مرتب میکنه و من از ظاهر زیباشون خوشحال بودم اما هیچ قیچی و ابزار کوتاهی و در خواب ندیدم و فقط حس کوتاه کردن موهام بود تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کوتاه شدن موی شما توسط این شخص برای شما شانس و فرصت را در بر خواهد داشت

  186. فروزانفروزانsays:

    سلام.خسته نباشید. خواب دیدم رفتم آرایشگاه. تو آرایشگاه خواهرام و زن دائی و خواهر زاده هامم دیدم. انگار موهام موخره داره رفتم به نیت کوتاهی و مدل دادن موهام(. من در واقعیت مانتویی هستم ولی همیشه تو خواب چادر مشکی و براق سرم می بینم) با چادر نشسته بودم و دختره موهامو مدل خرد خرد کوتاه کرد اول فکردم خیلی کوتاه کرده بعدش دیدم نه تا زیر شونم کوتاه کرده و موخره هامو چیده و مدل داده به موهام خیلی خوشحال شدم و راضی بودم. بهش گفتم موهامو بابلیس بکش و دیزاین کن. اینکارو کرد. چادرم از روی شونم کنار کشیدم بازوهامو دیدم توجهمو جلب کرد سفید و تپل و براق بودن از بازوهام خیلی خوشم اومد و خوشحال شدم. تعبیر خوابم چیه ممنون میشم بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ممکن است برخی از دوستان با زدن حرف های سرد تند و یا غیر منطقی سبب آزار شما شوند باید به چنین موضوعات پیش و پا افتاده ای بها ندهید

  187. سایداسایداsays:

    سلام من همیشه موهامو پسرونه میزنم دیشب خواب دیدم رفتم آرایشگاه که موهامو مرتب کنم اما آرایشگاه با یه قیچی بزرگ موهامو خراب کرد ناقص شده بود رنگ موهامم شاید قهوه ای روشن بود ازرنگ موخام روشن تر خواهش میکنم میدونم تعبیر خوبی نداره جواب بدید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خراب شدن و یا کوتاه شدن مویتان توسط آرایشگر غصه ای است که در آینده ی نزدیک به شما وارد می شود ولی از آن بسلامت عبور میکنید

  188. یاسییاسیsays:

    سلام وقت بخیر من دم صبح خواب دیدم موهام که خودش کوتاه است میخواستم درست کنم اشتباهی با قیچی مقدار بیشتری چیدم با گریه رفتم پیش شوهرم گفتم ببین موهام چی شد اونم گفت عیبی نداره ولی من با گریه رفتم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر در روزهای آینده اتفاقی پیش آمد که شما را اندوهگین یا آشفته ساخت ، بدانید که این رویا تعبیر شده

  189. elnazelnazsays:

    سلام خواب دیدم موهاموجلوآینه دارم شونه میکنم موهام توخواب رنگش مشکی بوددرحالی که درواقعیت خرماییه بعدش باقیچی قسمت زیادیشومیبرم که کوتاه بشه بعدکه توآینه نگاه میکنم میبینم موهام زیادکوتاه نشده وهنوزبلنده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ممکن است در همین روزها بخاطر موضوعی کلافه کننده اوقات شما برهم بریزد

  190. رهارهاsays:

    سلام, خواب ديدم بخش زيادى از موهامو چيدم و به يه پيرزنى كه موهاى كوتاهى داشت دادم, اون موهامو كه قهوه اى رنگن به موهاش وصل كرد بعد از چند وقت كه به ديدنش رفتم با مامانم كه موهامو پس بگيرم(پشيمون شده بودم) ولى موهاش كامل سفيد بود, يعنى موهايي كه من بهش داده بودم رو سفيد كرده بود و هيچ جوره راضى نميشد موهامو پس بده, كار به دعوا كشيد و مامانم رو تو آشپزخونشون زندانى كرد ,من داشتم ميرفتم به پليس زنگ بزنم كه از خواب پريدم ميشه تعبيرش رو با جزئيات بگين لطفا ?

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما در این رویا بخشی از موهای خود را بهفردی بخشیده اید ، مو در اینجا غم و بلا معنی می شود اینکه شما آن را به کس دیگر داده اید یعنی دور شدن خطر مصیبت و پریشانی از سمت شما

  191. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم در خانه مادر بزرگم خاله ام موهایم را کوتاه کرد موقع کوتاه کردن موهای بلندم بسته بود و وقتی بازش کردم نیمی از سرم به مقدار کمی کوتاه ونیمی بلند بود من در جلوی آینه رفتم وگریه کردم که چرا موهایم را کوتاه کردن زیرا ممکن است پدرم مرا دعوا کند و من نزاشتم بقیه موهای بلندم را کوتاه کنند

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ممکن است به شما از طرف شخصی توهین شود و غصه دار شوید

  192. مهتابمهتابsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم یه اتو مو بخرم موقعی که فروشنده می خواست اون رو روی موهام تست کنه جای که اتو مو رو گذاشت ینی(یه تیکه از موهای قسمت جلو سرم) چیده شد و روزی زمین افتاد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خبر از برخی اختلافات جزئی میدهد

  193. ثناثناsays:

    با سلام من موهای بلندی دارم خرمایی رنگ تقریبا بور بعد مامان چند وقتیه که موهاشو کوتاه کرده من خواب دیدم که مامانم موهامو نامنظم کوتاه کرده و من خیلی خیلی ناراحتم و به شدت گریه میکنم موهامم توخواب تقریبا تیره تر از حالت عادیه بعد میرم پیش بابام با گریه میگم حالا دیگه به چشم اونی که دوستش دارم نمیام بعد بابام با لبخند نگام میکنه میگه دقیق یادم نیس چی میگه ولی فک کنم میگه نگرام نباش یه همچین چیزی به هم میرسین

  194. دریادریاsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که خانمم یکم از مواهش را کوتاه کرده و تو خواب خیلی ناراحت میشم و دعواش میکنم این خواب تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خبر از کشمکش های بی فایده و یا بدون نتیجه میدهد که مسئله مهمی هم نیست

  195. الناالناsays:

    سلام، روز بخير خواب ديدم خواهرم خودش موهاي بلند خودش را كوتاه كرده و من خيلي ناراحت و متعجب شده بودم. خواهرم در واقعيت درگير تموم كردن يك رابطه احساسي است، تشكر از شما

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دقیقا دیدن این خواب توسط خواهرتان ارتباطی مستقم با مسئله ای عاطفی دارد که اخیرا با آن سر و کار دارند، ممکن است ناراحتی هایش رو به افزایش باشد

  196. نازینازیsays:

    سلام خدا قوت دیشب خواب دیدم موهام اصلاح کردن ازشون کم نشده بود فقط مدل دار شده بودن و یه دست مشکی خیلی زیبا بود تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر متوجه شده اید که تغییر نکرده خوب است و نشان دهنده ی اتفاقاتی ست که مطابق با میل شما رخ خواهند داد

  197. اکبر قره داغیاکبر قره داغیsays:

    سلام خسته نباشید من خانومم خواب دیده که من موهاش رو شونه کردم و بعد کمی کوتاه کردم خواهر همسرم با دیدن موهاش گفته واقعا زیباست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ممکن است اختلاف نظر جزئی بین شما و ایشان شکل بگیرد ولی اهمیت چندانی ندارد

  198. پريپريsays:

    سلام من ديشب خواب ديدم در خانه يكي از دوستاي مامانم اومده من بهش گفتم موهامو كوتاه ميكني اين خانم وقتي كوتاه كرد بسيار كوتاه شد كه من گريه ميكردم داد ميزدم خيلي گريه ميكردم ميگفتم چقدر كوتاه شد در همين موقع اون كسي كه دوستش دارم و الان رابطه خوبي نداريم ديدم زنگ خونه مارو زد انگار امده بود عيادت كسي بعد من سريع رفتم موهامو سشوار كشيدم خودمو درست كردم و اين اقارو نگاه ميكردم به همه اعضا خانواده ميگفتم نماش كنيد چقدر خوبه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه‌ی شنیدن خبر ناگوار است که برای بعضی از دوستان شما رخ میدهد

  199. sabasabasays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که خواهرم موهاش کوتاه بود( در صورتی که تو واقعیت موهاش خیلی بلنده )هر چی ازش پرسیدم چرا کوتاه کردی هیچی نمیگفت... میشه بگید تعبیرش چیه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ایشان دغدقه های تازه ای دارند که زیاد دوست ندارند کسی از آن ها اطلاعی داشته باشد

  200. لیلیلیلیsays:

    سلام،وقتتون بخیر،من بعد نماز صبح خواب دیدم عقد دوتا از دختر دایی هام که متاهل هستند دعوت شدیم و برای اون به آرایشگاه رفتم وقتی موهامو درست کردن خوشم نیومد به مسئول اونجا گفتم من ناراضی هستم خودت درست کن ایشون برای موهایم یه پاپیون از جنس حریر به موهام وصل کرد و بسیار زیبا شد موهام اما وقتی داخل آینه خودمو دیدم از قد موهام کوتاه شده بود با اینکه ناراضی بودم اما حرفی به مسئول آرایشگاه نزدم.ممنون میشم تعبیرشو بگین.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از آمدن یک اندوه و غصه زودگذر خبر می‌دهد

  201. سونیاسونیاsays:

    سلام. خسته نباشید . من خواب دیدم با وسیله ای تخته چوب های کهنه ای رو مشکنم بعد مردی ناشناس که در خواب گویا همسرم بود میاد و میگه سینه هاتو بپوشون منم یه چادر میپیچم دورم ولی وقتی به موهام دست کشیدم خیلی صاف اما کوتاه بود ( در واقعیت موهام بلنده ) بعد اون اقا گفتن زنگ میزنم بیان این چوبارو جمع کنن و منو در آغوش گرفت ... تعبیر منفی داره؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خیر با توجه به توضیحات ابتدایی تان معنای بدی ندارد و نیکوست

  202. زهرازهراsays:

    سلام. من موهام بلنده. خواب دیدم کوتاهشون کردم خیلی درست مثل عکسی که گذاشتید بالا صفحه. و از این کارم عصبانیم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      چون بعد از کوتاه شدن مو حالت عصبی بهتان دست داده خوب نیست و نشان از برخی رفتارها در اطرفتان را میدهد که موجب خشم شما می شود

  203. ندااندااsays:

    سلام . خسته نباشید . دیشب خواب دیدم که رفتم آرایشگاه مردونه و قرار بود یه اقای جوونی موهامو کوتاه کنه تا نشستم رو صندلی همکارش اومد گف تو برو کنار من کوتاه میکنم خودم موهامو شروع کرد ب شانه کردن و کوتاه کردن و ازموهام تعریف میکرد میگف چ مو های پری داری(تو بیداری ب موهام خیلی حساسم و پره ولی دلم میخواد پرترشه)کوتاه کرد خیلی خوشگل ولی من اولش خوشم نیومد و هی با دستم ب موهام حالت میدادم و اون اقاهی خودشو میچسبوند ب من من بدم اومد از کاری میکرد ولی بعدش خواب دیدم ک ما باهم عروسی کردیم خودش موهامو دکلره کرد ی جاتنها خودم بااون فقط بودم لباس عروس پوشونده بودم و اون کارای موهامو میکرد حالا چون ارایشگر بود . ممنون میشم تفسیر کنید

  204. AtiyeAtiyesays:

    ببخشید من بعدش هم ی خواب دیگه دیدم که یادم رفته بود.دیدم با مادرم تو ماشین خواستگار قبلیم که خواهر و خواهرزادشهم بودن هستیم و ایشون مارو میخوان به خونمون برسونن ولی نزدیک خونمون پیاده شدیم و ایشون گفتن میرن دم منزل ما منتظر میمونن ولی ما اون خونه رو عوض کردیم و ایشون نمیدونن بعد مادرم برای دخترخواهرش ی کیک خرید بعد هم ی کیک صبحانه بزرگ که شیرین هم بود براب خودمون خریدیم و من ی قسمت از اون کیکو بریدم به خواهرش تعارف کردم که چون کیکمن سنگین بود شالم افتاد و گفت درستش کنم بعدش ایشون با همسایه ما صحبت میکردن که مامانم رفت پیششون و گفت خونه رو عوض کردیم.خواهرشم به داداشش زنگ زد که بیاد جلوی در ما ولی ایشون گفتن که از اونجا رفتن اونم گفت که تاکسی میگیره میره بعد هم از من شماره خواهرمو گرفت که منم دادم درضمن شماره مادرمو هم به اون همسایمون یادداشت کردم و دادم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به طور ناگهانی از نگرانی خواهید جست.

  205. مریممریمsays:

    سلام.دختری هستم خواب دیدم خودم با قیچی موهام رو کوتاه میکنم یک طرف موهام بلندتر بود ولی راضی بودم از مدل موهام.. البته در بیداری روز قبلش قصد داشتم موهام رو کوتاه کنم.. همون شب هم مادرم خواب دیده آدم معروفی شدم و شخصیت های مهم اومده بودن که یک دریاچه بنام من بزنن و همه خوشحال بودن..با توجه به خبر مهمی که در انتظارش هستم تعبیر کنین لطفا ممنون میشم..

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این ارتباط با آینده دارد و ممکن است افرادی در مورد مسائل تازه ای با شما صحبت کنند که خوش یمن بودن یا نبودن آن مشخص نیست

  206. الیناالیناsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم داشتم موهامو کوتاه میکردم وقتی زمینو نگاه کردم دیدم به اندازه ۲۰ سانت از موهام کوتاه شده ولی وقتی به موهام نگاه میکردم دیدم اصلا کوتاه نشده تعبیرش چی میتونه باشه ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، برخی از مسئولیت های شما بتدریج بیشتر یا سنگین تر از قبل خواهد شد

  207. IsanIsansays:

    سلام. وقتتون بخیر. خداقوت من دیشب خواب دیدم که موهام از جایی که بعد از گیس با کش سر بسته بودم خود به خود از موهام جدا شده بطوریکه وقتی که قسمت بریده شده رو گرفتم دستم با گریه و ناراحتی خیلی زیاد به خواهرام نشون میدادم و بی تابی میکردم که چرت این اتفاق افتاده و میترسیدم که دیگه موهام رشد نکنه .... لطفا بفرمایید تعبیر ای حواب چیه؟ ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ؛ احتمال دارد در همین ایام فکر و خیال شما متوجه برخی از موضوعات حاشیه ساز شود.

  208. ترانهترانهsays:

    سلام من خواب دیدم با برادرم به ارایشگاهی رفتم و موهامو یک مرد کوتاه کرد اول خیلی خوشحال بودم چون خیلی بهم میومد اما وقتی به این فکر کردم که حالا حالا بلند نمیشه اینقدر گریه کردم که وقتی صبح بیدار شدم‌با دیدن موهام خیلی خوشحال شدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نشانه ی شادکامی و شادی شخصی از نزدیکان شماست و ارتباطی با خودتان ندارد.

  209. غزالغزالsays:

    سلام من خواب ديدم يك دفعه و بدون كنترل قيچي را براداشتم و موهامو از پشت كوتاه كردم جلوي ايينه و بعد استرس گرفتم و ديگه كوتاه نكردم اما خودمو تو ايينه ديدم كه پشت موهام كامل كوتاه شد و جلوي موهام بلند موند كه زدم عقب كه معلوم نشه ولي خيلي ترسيدم و ناراحت بودم تعبيرش چيه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، یک سری مشکلات و یا ناراحتی های احساسی را پیش رو خواهید داشت.

  210. مهسامهساsays:

    سلام ببخشید خواهرم خواب دیده من موهامو مسری کوتاه کردم مثل بچگیهام.تعبیرش چی میش

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خوب است و بیشتر خبر از پیدا شدن انگیزه ها و یا دلخوشی های تازه در زندگی خواب بیننده میدهد

  211. سsسssays:

    سلام...‌ دیدم احتمالا بعد اذان صبح...خواهر بزرگترم بی خبر موهای پشت سرمو با قیچی یهو دسته ای همه رو کوتاه کرد منم غافلگیر شدم و بدون عصبا نیت چون دیگه موخره هارو حس میکنم چیده بود...بهش یه جورای گفتم بیاد دیگه مرتبش کنه (بحرحال چیده شده بود)نه خیلی کوتاه بودوحداقل تا گردنم بود....خودم تو بیداری قبلا قصد داشتم که کوتاه کنم موخوره هامو یا ایکه برم آرایشگاه موهای کوتاهمو ....ولی خب به هیچ وجه حتمی نبودانجامش .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نیست خواهرتان در مورد شما خیر است و حتما صلاح و سعادتتان را خواستار است ولی با این حال ممکن است اختلافات یا بحث هایی را نیز با ایشان داشته باشید.

  212. محمدمحمدsays:

    سلام من مرد هستم و خواب دیدم موهای سر دختر چهار ساله ام با ماشین تراشیده شده و شاید مادرم یا پدرم این کار رو کرده و من خیلی ناراحت بودم که این کار رو کردن (من و دخترم به همراه پدر و مادرم زندگی میکنیم و مادرم حکم مادری براش داره) ممنون میشم اگه تعبیری داره لطف کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سعي كن تا جايي كه مي‌تواني از بحث‌هاي بيهوده و دردسرآفرين دوري كني چون تو را در شرايط تشنج و آشفتگي قرار مي‌دهد.

  213. نیلنیلsays:

    خواب دیدم خودم با دستای خودم یه تیکه موهام قیچی کردم، بعد رفتم توی ایینه دیدم موهام خیلی کوتاه شده، کل موهام کی کوتاه کرده بود نمی دونم ولی ناراحت بودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بعضی از امیدواری های شما ممکن است از بین برود.

  214. صباصباsays:

    سلام. من موهای بلندی دارم خواب دیدم بخاطر مردی چیزی مثل آدامس به موهایم چسبیده و میگویند چاره اش فقط ماشین کردنه سر است. خیلی ناراحت و غمگین بودم چون موهامو خیلی دوست دارم و تصورش برام عذاب آور بود. مردی که موهامو میخاست ماشین کنه قبلش موهای بافته ام باز کرد و خیلی آرام و با محبت شروع به شانه زدن کرد. در همین حال من بیدار شدم. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با دعا و نیایش و توکل به خداوند می توانی از سختیها و مشکلات رها شوی و به آرامش برسی.

  215. میینو مرانیمیینو مرانیsays:

    خواب دیدم که موهامو کوتاه کردم به موهای روی زمین ریخته شده که حدود ۴تا بند انگشت بلندی داره نگاه میکنم و بسبار خوشحالم که موهام مرتب و ی دست شده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اندیشه های نو و امکانات تازه هریک به نوعی در جریان سفر شما تاثیر می گذارند.

  216. سارا قائديسارا قائديsays:

    سلام خسته نباشيد من خواب ديدم خودم با قيچي دارم موهامو كوتاه ميكنم كوتاهه كوتاه پسرونه خيليم نامرتب كوتاه كردم نميدونم چرا اينكارو كردم و ميدونستم كه بابام بعدا دعوام ميكنه بخاطر كوتاهي موهام

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، اگر کاملاً مطمئن نیستی که چه تصمیمی برای کارهای مهم ات بگیری، عجله نکن، در زمان مناسب پی خواهی برد که چکار کنی.

  217. یاسر متجددیاسر متجددsays:

    سلام من خواب دیدم خانمم موهایش خیلی کوتاه شده درحد پسر ونه تعبیرش چیست ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، اگر در ایام پیش رو در او کمی احساس دلتنگی ، خستگی و یا ناامیدی مشاهده کردید ، احتمالا این رویا تعبیر شده.

  218. mahsamahsasays:

    سلام من خواب دیدم ی زن نسبتا چاق وتبل یهویی وبدون اینکه من خبرداشته باشم موهای جلوی صورتم روباقیچی کوتاه میکنه تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نگران نباش عاقبت همه کارها روبراه خواهد شد

  219. Bita amriBita amrisays:

    سلام من خواب ديدم كه رفتم ارايشگاه و موهامو از پشت ميخواستم يكم كوتاه كنم بعد كه تموم شد ديدم ارايشگر جلو موهامو هم كمى كوتاه كرده و پشتم هم اونجورى كه دوست داشتم نشده بود و از ارايشگر خيلى ناراحت بودم . تعبيرش چى ميتونه باشه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این مورد میتواند کارهای شعف آور ، جدید و یا رضایت بخش معنا شود.

  220. سعیدهسعیدهsays:

    سلام،مادرم میگه خواب دیده که من موهای بلندو کوتاه کردم و باهام خیلی دعوا کرده و ناراحت شده که چرا کوتاه کوتاه کردم،تعبیرش چیه؟!ممنون میشم زودجوابمو بدین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، پس دقت و احتیاط کنید تا خدای ناکرده رفتار و یا عملی نامعقول انجام ندهید که باعث ناراحتی یا سرزنشتان شود !

  221. نیلنیلsays:

    خواب دیدم خودم موهام که خیلیم در واقعیت بلنده پشتش کوتاه کردم هم من هم بابام بیییینهایت شوکه شدیم و ناراحت اما توی ایینه که نگاه می کردم حس کردم چه تنوعی شد ولی خیلی ناراحت بودیم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مو در خواب اشاره به رفتار های اجتماعی شما دارد و ممکن است در این زمان احساس کنید که در نحوه ی ارتباط شما با محیط و بروز رفتار ها و خواسته هایتان دچار فقدان یا انزوایی موقت شده اید. این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که در مورد این فقدان موقت که می تواند برای شما مفید نیز باشد بر شما احساس افسوس غلبه پیدا کند.

  222. Setayesh zahediSetayesh zahedisays:

    خواب دیدم موهام خیلی کوتاه شده و منم خیلی راضیم و دوست داشتم بیشتر کوتاهشون کنم اما دلم میخواست آرایشگر اینکاره انجام بده اما کسی که میشناختمش داشت یه تیکه از موهامو نامرتب قیچی میکرد که من اعتراض کردم و اجازه ندادم وقتی رفتن جلوه آیینه و موهامو شونه کردم و خشک کردم دیدم که بلند شد ولی بازم از موهایه واقعیت کوتاه تر بود و من ناراضی بودم خودمو دلداری میدادم که موخوره هاش رفته و غصه نخورم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب به لزوم بازنگری و درک رفتارهایی که در زندگی بیداری و در ارتباط با دیگران دارید تاکید دارد.

  223. NargesNargessays:

    سلام خسته نباشین من موهام بلنده مادرم خواب دیده که موهامو کوتاه میکنه میشه تعبیرشو بگین؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، موقع صحبت کردن با اعضای خانواده خصوصا پدر و مادر مراقبت بیشتری به عمل آورید تا خدای ناکرده دلخوری یا کدورت پیشامد نکند.

  224. کیمیاکیمیاsays:

    سلام من دو نوع خواب دیدم تو یکیش موهام رو اکستنشن کرده بودم به رنگ قهوه ای یا نسکافه ای یادم نیست اما خیلیم راضی بودم و تو یکیش هم خواب دیدم با قیچی موهامو کوتاه میکنم هیچ اهمیتیم برام نداشت و اشتباهی بیشتر کوتاه شد گفتم اه چقد زیاد کوتاه کردم و نا میزون و مرتب نبود پشت موهامم بیشتر کوتاه شد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا متوجه قدرت رفتاری بالای خود بوده و از این قدرت برای گسترش روابط خود استفاده کنید.

  225. حسنی رفیقحسنی رفیقsays:

    عـرض سـلـام دارم خدمـت شـمـا خواب دیدم توخونه روفرش درازکشیده بودم البته خونه ،خونه ی داداشم بود ولی احساس میکردم خونه ی خودمونه،درازکشیده بودم رو فرش و ترامپ نشسته بود روی دوتازانوی من و داشت موهای منو باکوتاه کردن مدل بده ن ک خیلی کوتاه کنه مثل مدل پسرونه مثلا تا روی شونه م کوتاه کرد،بعد منم مثلا ادای دهنشو درمی آوردم و بهش میگفتم تواینجوری حرف میزنی بعد آبجیمم بالاسرم وایساده بود میگفت زیادحرف نزن بزارموهاتویاگف درست کنه یاگف کوتاه کنه،بعد ک پاشدم رفتم جلوآیینه دیدم مدل موهامو قشنگ کوتاه کرده بودجوری ک خوشم اومد بدم نیومدازمدل موهام ولی رنگ موم الان روشنه ولی توخواب درست یادم نیست یاسبز بود یاتیره بـاتـشـکــــر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا قدرت خود برای شناخت و اعتلای رفتار های اجتماعی تان را شناخته و از این قدرت برای بهبود روابط دوستانه ی خود استفاده کنید.

  226. sogolsogolsays:

    سلام،من در خواب دیدم که یه تکه کوچکی از موهامو بادست چیدم و به یه مرد دادم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که دیگران افکار و خواسته های خود را به شما تحمیل کرده و به این وسیله اعتماد به نفس شما را مختل کنند.

  227. فرانکفرانکsays:

    سلام یکی از دوستان دیشب خواب دیده که موهای من رو کوتاه کرده .. تعبیرش رو لطف می کنید؟ ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیر اصلی هر خواب به بیننده ی آن باز میگردد.

  228. طیبهطیبهsays:

    سلام اول شرایطمو میگم من مجرد هستم و چندماهی هست که یه خواستگار خوب دارم اما به دلایلی یکبار آمدند دیگر نیامدند و حالا یک خانم واسط همش با آنها تماس میگیرد و من احساس حقارت میکنم . دیشب خیلی ناراحت بودم خواب دیدم که یه خانمی یهو موهای جلوی سر منو کوتاه کرد و من گفتم چرا اینکار رو کردی بعد از چله و ایام فاطمیه قرار هست ازدواج کنم الآن نباید کوتاه میکردی و اون خانم نارحت شد و بخشی از کوتاهی موهام موند که یهو انگار اون خانم خواهرم شد . اما رفتم جلو آینه و با ناراحتی دیدم خیلی خوشگل بهم میاد اما بخشی که مونده بود رو به یکی دیگه از خواهرام گفتم که کوتاه کنه و اون کوتاه کرد و باز یه دسته خیلی کوچیک از جلوی سرم موند اما پشت سرم بلند بود و تا پایان خواب دنبال قیچی و کسی بودم که این یه دسته کوچک موی جلوی سرم را هم بزند تا شبیه سمت چپ سرم شود . و یهو مهمان ها فامیل آمدند خونه ما که برقهای خونه رفتن و دیدم بخشی از وسایل کار می کند مثل پنکه سقفی. و نور هم بود مثل نور بیرون اما مادرم چراغ قوه روشن کرد و یه پلیس با خانواده فکر کنم دیدم که غریبه بودند و در آب خیلی شفافی بود و فقط سرش بیرون بود و میگفت که شوهر دختر عمه من خیلی مرد خوبیه مردها باید اینطور باشن .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که دیگران، درباره ی نحوه ی رفتار و احساسات شخصی تان قضاوت و تصمیم گیری کنند.

  229. الهامالهامsays:

    سلام‌ خواب دیدم‌که به ارایشگاه رفتم و موهامو کوتاه کنم ارایشگر بهم‌گفت تو قرار بود خیلی زودتر بیای چرا دیر اومدی بعدم موهامو خیلی کوتاه کرد منم بهش گفتم این اندازه خیلی کوتاه شده گفت من خودم بهتر میدونم تاکجا باید کوتاه کنم در ضمن ارایشگر خانوم سیدی بود میخواستم بدونم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، می باید در بعضی از تصمیم گیری های مهمتان از تعجیل نا به جا خودداری کنید ، البته این مورد به آینده ارتباط دارد.

  230. الههالههsays:

    سلام مادرم خواب دیده من موخوره موهامو کوتاه کردم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از بیننده می خواهد تا اجازه ندهد عدم اعتماد به نفس، باعث شود تا رفتار های مثبت خود را دست کم بگیرد.

  231. رهارهاsays:

    سلام خواب ديدم به يه پسر نوجوان گفتم موهامو يكم كوتاه كن و تو خواب موهام بلند تراز واقعيت بود و مرتب و خوش حالت شده بود و اون پسر يكم موهامو قيچي كرد و احساس پشيموني داشتم كه چرا موهامو كوتاه كردم و بقيه هم ميگفتن چرا موهاتو كوتاه كردي

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید احساس عدم اعتماد به نفس باعث شود تا ویژگی های مثبت اخلاقی خود را دست کم بگیرید.

  232. TitiTitisays:

    سلام.من خواب دیدم رفتم پیش یکی از دوستام ک ارایشگر هست در واقعیت همچین دوستی ندارم بعد اون اصرار داره ک نوهای منو کوتاه کنه ک اولش راضی نیستم اما قبول میکنم بهشم میگم ک جلوی موهام اصلا کوتاه نشه و کل موهامم مثل مدل مصری هست اما خیلی کوتاه نشه. در واقعیت من موهام ب بلندی خوابم نیس. بعد شروع میکنه موهامو کوتاه میکنه ک جلو موهام خیلی کوتاه میکنه کنار موهامم همینطور اما پشت موهامو کوتاه نمیکنه خیلی بلند بود داخل خوابم. ک دیگ بهش گفتم چرا اینکار کردی گفته بودم ک بهت چجوری باشه بعد گفت مد هست و اینا. ک دیگ از خواب بیدار شدم. ☹

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید نظرات و قضاوت های دیگران در مورد رفتار هایتان، اعتماد به نفس شما را مختل کند.

  233. الههالههsays:

    سلام خواب دیدم یه سنگ قبر سیاه بود ک نوشته هاش معلوم نبود بعد یه مرغ سفید ک خیلی سرحال نبود ولی مریضم نبود رو اون قبر دراز کشیده،بعد یکی اومد گفت نگا این مرغه چه راحت دراز کشیده از این یاد بگیر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید فکر کردن به شکست ها و فقدان های گذشته، شما را از پیگیری اهداف و برنامه های جدید باز دارد.

  234. فرزانفرزانsays:

    سلام وقتتون به خیر من خواب دیدم با کسی که تو واقعیت دوستش داشتم و جدا شدیم، رفتیم بیرون بعد یه دفعه می بینم از زیر روسری موهام از نصفه کوتاه شد و ریخت روی زمین.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا بیش از گذشته به اهداف و برنامه های شخصی خود در زندگی توجه داشته و ویژگی های مثبت رفتاری خود را دست کم نگیرید.

  235. زهرازهراsays:

    سلام خسته نباشید.خواب دیدم مو هام رو کوتاه کردم تا حدی که بلندیش به زیر شونه ام رسیده از طرفی پشیمونم از طرفی خوشحال تو خواب هم خودمو دلداری میدم و بگم خودم اینکار رو با قیچی کردم تعبیرش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا ویژگی های مثبت رفتاری خود را دست کم نگرفته و از آن ها برای تاثیر گذاشتن بر انسان های مورد علاقه ی خود استفاده کنید.

  236. فائزهفائزهsays:

    سلام. خسته نباشید... من خواب دیدم که خودم با قیچی موهامو کوتاه کردم... اولش انگار ناراحت بودم و خجالت میکشیدم که به دیگران نشون بدم... بعدش که خواستم مرتبشون کنم انگار یه موهای خیلی بلند و خوشگل و مرتب شده بود... لطفا تعبیرشو به من بگید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به قدرت رفتاری و تاثیر مثبتی که می توانید بر دیگران داشته باشید اشاره دارد.

  237. سپیدهسپیدهsays:

    سلام خوب هستید من ادمی هستم که کمی دچار وسواس فکری هستم ترس از دست دادن خوشبختیم یا عشقم یا ابروم رو دارم دیشب که خیلی این وسواسم شدت گرفته بود خواب دیدم رفتم ارایشگاه موهامو به علت این که سوخته بود کوتا کنم سالم بشه بعد که تموم شد خودمو تو اینه دیدم دیدم خیلی کوتاه کرده خیلی پشیمون و ناراحت شدم حتی فک کنم گریه ام کردم.بیدار ک شدم چک کردم موهامو از ترس.خیلی میترسم تعبیر بدی داشته باشه(چون وسواس فکریم دارم ترس از تعبیر بدش از سرم نمیره) خیلییی راستی موهامم به رنگ موی طبیعی خودم یعنی بور در اومده بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گریه در خواب به لزوم صحبت بیشتر درباره ی ناراحتی های درونی با افراد قابل اعتماد اشاره دارد. این کار به شما کمک خواهد کرد با به تخلیه ی روانی افکار منفی خود بپردازید.

  238. سهیلا شادیسهیلا شادیsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم توی یه خیابون تصمیم گرفتم موهای دترمو کوتاه کنم االبته کوتاه بود کوتاه تر کردم توی خیابون بعد بخاطر اینکه موها از تنش بره یه حمام عمومی پیدا کردم و رفتم اونجا بشورمش ولی قسمت خصوصیش رفتم ولی وقت رفتن یه سرک قسمت عمومی انداختم دیدم زن ها دارن با لباس مرقصند و بخار زیادی در میومد ازحموم و من خوشم اومد گفتم چه جای خوبی گاهی با دوستام بیام بخاطر بخار و بزن و برقص در ضمن انتهای محوطه حمام به یه دشت منهی میشد که همسرم و دیدم مارو پیدا کرده و با لبخند وع جله به انتها میره

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا به معاشرت با انسان ها و افکار جدیدی بپردازید که موجب افزایش انرژی مثبت و زنده دلی شما خواهند شد.

  239. دنیادنیاsays:

    سلام،خواب دیدم موهام آسیب دیده‌س مامانم موخره‌هامو کوتاه کنه ، خیلی کوتاه میکنه و من ناراحت میشم ولی مادرم میگن الان موهات جون گرفت،و همون مدلی که همیشه خودش دوست داره کوتاه میکنه، رنگ موهامم عوض شده بود ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید غلبه ی احساس عدم اعتماد به نفس، شما را از دیگران دور کرده و باعث شود نسبت به خود احساس بدی پیدا کنید.

  240. الههالههsays:

    سلام خوابی دیدم که تو محل کارم یه فردی ک نمیشناختم داره اسپند زیادی دود میکنه تعبیرش چی میشه با تشکر از پاسخگوییتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا از معاشرت با انسان های منفی و حسود خودداری کنید.

  241. سحرسحرsays:

    سلام من مامانم خواب ديده ك اطراف موهامو كوتاه كردم ميخوام ببينم تعبيرش چيه ممنون ميشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب اشاره به ویژگی های مثبت رفتاری بیننده ی خواب می باشد که در زندگی بیداری این ویژگی های را دست کم گرفته است.

  242. ماریاماریاsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم پدرم با یه چیز مثل سیم انگشت اشارشو. سوراخ میکنه و خون میاد. ازش و مادرم هم توی یه جای خوابم داشت جلوی موهامو. کوتاه میکرد????? ترخدا بگین برای دفع بلا چکار. کنم؟یعنی داشتم خودم با قیچی کوتاه مسکردم مامانم ازم گرفت گفت من بهتر. میتونم مدل دار کوتاه کنم...پدرمم توی زمین در حال ساخت روی یه بلندی داشت دستشو با سیم سوراخ میکرد????

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب نشان دهنده ی اهدافی است که برای رسیدن به آن ها لازم است وابستگی های شخصی خود را کنار گذاشته و به طور مستقل به تصمیم گیری بپردازید.

  243. شهربانو احمدتوبیشهربانو احمدتوبیsays:

    سلام من خواب دیدم توی آشپزخونه مادربزرگم هستم یهو مادرم میاد یه تیکه از جلوی موهامو میبره و ميره منم ميدوم طرفش فوش میدم میگم چرا اينکارو کردی بعد میام جلوی موهای اونم که خیلی کم پسته کامل میبرم اونم ناراحت میشه میگه باشه من دیگه اینجا نمیام انگار دور و برمون شلوغه همه یک دفتر باز و سفید بدون خط و نوشته با يه مداد داريم سر همه داد میزنم بريد سر جاتون بشينيد و همه ميرن کنار منم پیش مادرم میشینم .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب از شما می خواهد تا درباره ی ناراحتی ها و درگیری های فکری خود با افراد قابل اعتماد مشورت داشته باشید.

  244. شهربانو احمدتوبیشهربانو احمدتوبیsays:

    سلام خواب دیدم انگار مامانم بهم ميگه اگه میخوای از دست جن و ترس هایی که داری ازش راحت بشی از این در پاهاتو بذار بیرون منم ميرم .بیرون اون در یه جایی بود درخت های خشک داشت بعد منو ميکشه داخل میگه بسه گفتم فقط پاتو بذار بیرون دوباره بیا بعد به مدت دیگه خودم تنهایی ميرم اونجا میبینم کمد هست توش کلی لوازم هست یه کاپشن مشکی برمی دارم میبینم پاره هست دوباره ميذارم یه سيوشرت آبی تمیز برمی دارم انگار کمد لباساي خودمه اما لوازماش مال من نبودن بعد ميرم اون طرف میبینم کلی وسایل ارزشمند روی زمین چیدن کنار درختاي خشک بلند انگار دارم نگاه میکنم اگه لوازماش خوبن بردارم بعد برم از اونجا بيرون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب نشان دهنده ی انسان ها و موقعیت های جدیدی است که لازم است با اعتماد به نفس و احتیاط در آن ها وارد شده و پیش از شناخت ماهیت طرف مقابل، اعتماد نکنید.

  245. شهربانوشهربانوsays:

    سلام خواب دیدم خونه قدیمی خودمون هستیم در یخچال رو باز میکنم میبینم کلی لواشک هست از پدرم می پرسم میگه کلی مشتری براش میاد منم می فروشم بعد میبینم پدرم بازم مثل همیشه به من و مادرم اهمیت نمیده و داره ميره منم گلوشو میگیرم اونم هرکاری میکنه زورش بهم برسه منو بزنه زمین نمیتونه منم گلوشو میگیرم بلندش میکنم میگم دیگه بسه میخوام همه حرفامو بهت بزنم دیگه خسته شدیم ازت بعد انگار داره ميره بیرون از خونه انگار پیراهنش بلنده هرکاری میکنه بزاره داخل شلوارش بدتر بلند میشه شبیه دامن زن ها میشه انگار با همون حالت ميره بيرون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب نشان دهنده ی مسائلی است که در این دوره ی زمانی برای شما استرس یا احساس عذاب وجدان ایجاد کرده اند و لازم است درباره ی این گره های فکری، با افراد آگاه و قابل اعتماد مشورت داشته باشید.

  246. شهربانوشهربانوsays:

    سلام چندین سال پیش که کوچیک بودم خواب دیدم در خانه پدريم کنار پنجره باز به آسمون نگاه میکنم یه ستاره خیلی پررنگ و بزرگ میبینم خوشم میاد ازش اون ستاره آروم از بالا میاد طرفم منم دوتا دستمو نگه میدارم مثل حالت دعا و اون ستاره میاد داخل دستم کل دستمو پر کرده بود از بس که بزرگ بود و خیلی هم درخشان و پررنگ بود رنگشم زرد درخشان بود .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب نشان دهنده ی رسیدن بیننده ی خواب به جواب پرسش هایی است که در زندگی بیداری، برای مدت هاست ذهن او را به خود مشغول داشته و کشف جواب این پرسش ها، مرحله ی جدیدی از زندگی را پیش روی او خواهد گذاشت.

  247. شهربانوشهربانوsays:

    سلام خواب دیدم یه مرد برای من یه عالمه سبزی خوردن آورد داد گفت بگیر برای تو گفتم نه گفت نه بگیر منم رفتم ریختم توی ظرف گذاشتم سر سفره داشتیم غذا می خوردیم با چند نفر دیگه که نمی شناختم .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این معنا است که در مورد موضوعی نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید.

  248. سپیدهسپیدهsays:

    سلام.چند وقت پیش عمه دخترم از دخترم یه عکس گرفته بود وبرام فرستاد وقتی عکس رو دیدم گفتم وای خدا چقدر موهای دخترم بلند شده چون دخترم پیشم نیست.خواب دیدم دخترم موهاش کوتاه شده واومده تا رو شونهاش ومیگه مامان عمه موهام رو کوتاه کرده ویه تل تو موهاش زده بود ومیگفت مامان نمیتونم به موهام برسم باید کارهای خونه رو بکنم درس بخونم عمه کوتاه کرده تا راحتر باشم.درضمن موهاشو جالب وقشنگ کوتاه نشده بود البته به نظر من.ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گول ظاهر دیگران را نخورید و با وعده های آن ها خام نشوید

  249. هادیهادیsays:

    سلام خواب دیدم 4تا سگ بزرگ داره از دور میاد به دامادم حمله کنن وقتی نزدیک میشن کوچیک میشن دامادم با چوب میزنه دوتا رو می کشه منم میزنم ميکشمشون بقیه رو

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با توکل بر خدا و تلاش برای کسب روزی حلال در آینده نزدیک از همه آن ها پیشی خواهید گرفت.

  250. مهریمهریsays:

    سلام خواب دیدم با صابون دستمو شستم بعد دخترم گفت صابون داریم منم دستمو بشورم گفتم آره دادم بهش که بشوره حالا میخواست بشوره ولی ندیدم بشوره

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر پشتکار داشته و امید خود را حفظ کنید در آینده اهدافتان برآورده می شود.

  251. Niloofar.rahaNiloofar.rahasays:

    سلام من دخترم ۴ سالشه خواب دیدم که همه بهش عیدی پنجاه تومنی دادند و بعد دخترم راهی مدرسه شد اما بعد از ساعتی برگشت دیدم بچه های مدرسه موهای سرش که بلند بودرو همرو کشیدن و کندن وموهاش کوتاه شده و من گریه میکردم میگفتم وای چقدر درد کشیده ومیگفتم میدونم بخاطر اینه مبلغ عیدیش از اونا بیشتر بوده و رفتم مدرسه دلم میخاست همه بچه هارو خفه کنم از حرص اما بعد بیدار شدم از خاب.خواهش میکنم تعبیرش رو بگید ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه‌ى آن است كه براى كسى از اطرافيانتان اتفاق بدى رخ خواهد داد.

  252. مهدیهمهدیهsays:

    سلام من خواب دیدم کسی که دوسش دارم و الان مدتی از هم جداییم جلوی موهامو داره خیلی قشنگ کوتاه میکنه موهام طلایی شده بود و من خیلی خوشحال بودم...تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کلام خوش و سخن لطیف است.

  253. شهربانوشهربانوsays:

    سلام من الان حامله ام و چند شب پیش خواب دیدم بچم پسره لباس پوشیده تو پتو خوابیده منم دارم به صورتش نگاه میکنم تو فکرم به خودم میگم قشنگه قيافش بد نیست خوشگله .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ملال و اندوهی پیش می آید که زود رفع می شود.

  254. شهربانوشهربانوsays:

    سلام خواب دیدم بالای قله کوه هستم چند تا صخره هست رفتم روی بزرگترین سخره دیدم یه کلاغ سیاه هست گفتم تو اینجا کسی رو نمی شناسی که الماس سفید یا گنج سفید رو بهم نشون بده گفت نه برو اینجا کسی نیست من رفتم به سختی ميپريدم روی صخره های یه کم کوچیکتر از اولی دوتا رو پریدم روی صخره ها با پارچه پوشیده بود بعد صخره سوم رو نگاه کردم ببینم کلاغ دیگه ای نیست دیدم خودشونو قايم کردن ولی من دیدم یکی زیر صخره هست اونم تا دید که من دیدمش اومد بیرون گفتم تو کسی رو نميشناسي که الماس یا گنج سفید رو بهم بده گفت نه من نمیتونم باید بري روی صخره بزرگ بعد گفت اون اسب سفید رو ببین اون اگه بخواد نور زیادی میده ميدرخشه منم دیدم که یه اسب کامل سفید بغل سه تا اسب سیاه مونده پیش خودم گفتم که اون کلاغ بهم دروغ گفته کسی اونجا نیست تا میخواستم برم دوباره همونجا پیش اسب یهو از خواب پريدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ابتدای هر کار حتما با افراد دانا و دلسوز مشورت کرده تا تصمیم درستی بگیرید.

  255. مهریمهریsays:

    سلام خواب دیدم با دخترم تو باغ چایی هستم چند نفر دیگه اونطرف هستن ولی نمی شناسم بعد یه آقایی میاد با دستش منو نشون میده میگه آقا امام رضا تو رو خواسته بري پابوسش گفت دوس داری بري?گفتم اگه خودش منو طلبیده بد نیس که باشه ميرم گفت باشه تو دعوت شدی از طرف امام رضا

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شایددر گذشته اشتباهاتی انجام داده اید اما ماهی را هروقت از آب بگیرید تازه است

  256. هادیهادیsays:

    سلام خواب دیدم یکی دست و پای خودشو بسته سوار یه اسب سفید بلند قد شده داره ميره صداش میکنم میگم وايسا من یه کم سوار شم دیدم رفت جلوتر موند رفتم پیشش دیدم دوست دوران مدرسه خودمه بعد گفتم ا تویی خوبی چرا نموندي صدات کردم گفت ناراحت نشو من داشتم کورس ميذاشتم اگه ميموندم ميباختم الان بمون تا ببینم نتیجه چی میشه بعد دیدم یه اسب سفید بلند قد دیگه که بچه همون اسبه بود که دوستم سوار بود اونجا هست دیدم با اینکه بچه هست اما قدش خیلی بلنده کمرش از قد من بلند تره بعد من رو صورتش دست کشیدم دوباره دست کشیدم دیدم یهو دستمو گاز گرفت اما انگار با دندونش نگرفت انگار دندون نداشت نمیدونم فقط انگار با لثه گرفته که اصلا دردم نیومد بعد دستمو کشیدم باز انگشت کوچيکم تو دهنش موند ترسیدم و انگشتمو هم کشیدم اما تو خواب ترسیده بودم که گازم بگيره بخاطر همین دستمو کشيدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فرصت های خوبی پیش آمده که همیشه به این راحتی پیدا نمی شود، پس قدر آن ها را بدانید و کمال استفاده را بکنید.

  257. شهربانوشهربانوsays:

    سلام من با گندم برای عید 3تا سبزه گذاشته بودم تا 13به در زرد شد بعد دیشب خواب دیدم هر سه تا سبزه هام سبز سبز شدن خیلی قشنگن دارم نگاهشون میکنم پیش خودم میگم مگه زرد نشده بودن مگه سیزده به در ننداخته بودم تو رودخونه پس اینا از کجا اومدن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نگران و مشوش نباشید تا در راه رسیدن به مقصود ثابت قدم و پایدار بمانید.

  258. شهربانوشهربانوsays:

    سلام یک هفته پیش دلخوری بین من و شوهر خالم پیش اومد باهام قهره در صورتیکه حق با من بود دیشب خواب دیدم زنگ زده انگار که قهر نیست با خوشحالی میگه سونوگرافی رفتی بچه دختره یا پسر ?این خواب رو شب قبل اینکه سونوگرافی برم دیدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است كه آشنایی و دوستی با افراد بیگانه، بر زندگی شما تأثیر منفی خواهد گذاشت.

  259. هادیهادیsays:

    سلام دیشب فهمیدم که دارم دختر دار میشم شب خواب دیدم دخترم توی کالسکه هست نگاهش میکنم اما نمیتونم صورتشو ببینم فقط نور بود هرچی نگاه کردم ببینم دیدم فقط نورانيه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه‌ی آن است که دیگران محبت‌های شما را نادیده می‌گیرند.

  260. مهریمهریsays:

    سلام خواب دیدم رفتم با دخترم به امامزاده داوود بعد میخواستم برای همه سوغات بخرم مجسمه آورده بودن ولی گرون بود نتونستم بخرم به جاش گفتم کشمش نخود بخرم اما فقط تصمیم گرفتم بخرم تو خواب دیگه ندیدم خریده باشم بعد انگار بهم گفتن یه تخم مرغ هست زنداييت آورده زندایی منم که فوت شده گرفتم تخم مرغو تو دستم دیدم ترک داره شکسته هست منم صدقه خودمو بچم و مادر پدرم و شوهرم کردم انداختمش بعد دیدم پدر شوهرم که فوت کرده پیش 5يا 6 تا شتر بود یکی از شتر ها داشت از پشت باهاش نزدیکی میکرد بعد پدر شوهرم اونجاي شتر رو گذاشت تو جای نوشابه که با اون نزدیکی نکنه بعد دوتا شتر شاخ درآوردن دارن با هم ميجنگن منم بالای کوهم اونا پایین شترها به من میگن ما داریم ميريم خدافظ بعد هم شترها ميرن هم پدر شوهرم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با خلق خدا با مهربانی و عشق رفتار کنید تا راه رسیدن به مقصود کوتاه تر شود.

  261. اکرماکرمsays:

    سلام پدرم 5ساله فوت شده خواب دیدم اومد پیشم بهم میگه بهم غذا بدید بخورم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      برای موفقیت و رسیدن به اهداف باید ترس را کنار گذاشته و تردید را از دل بیرون کنید

  262. سها هاشمیسها هاشمیsays:

    خواب دیدم ک یه ارایشگر مرد جلوی مادرم موهامو پسرونه کوتاه کرد و من ک موهام خیلی بلنده تو خواب گریه میکردم ولی یه نیروی درونی و مادرم میگفت دوباره زیباتر بلند میشه تعبیرش چیه با تشکررر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      باید منتظر خبری باشید

  263. ن.عن.عsays:

    با سلام و عرض خسته نباشید- من خواب دیدم با دختر داییم رفتم آرایشگاه یکم موهامو مرتب کنم اما آرایشگر که مرد هم بود موهای منو زیاد کوتاه کرد و من در خواب خیلی ناراحت شدم و بهش گفتم آدم می خواد مو کوتاه کنه میپرسه تا کجا کوتاه کنم نه اینکه همینجوری موها رو کوتاه کنه. در واقعیت موهای من بلند هست و قصد دارم مرتبشون کنم. با تشکر.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است یکی از آشنایان با شما رفتاری داشته باشند که در شان شما نباشد و از او دلگیر شوید.

  264. شهربانوشهربانوsays:

    سلام خواب دیدم یه گله بزرگ گوسفند مال من و شوهرمه انگار گوسفندامون تو یه خيابونن میترسم گم بشن همش حواسم بود گم نشن مادرمم کنارم بود بعد انگار ما یه ماشین ايسوزو بزرگ اونا که بار خونه رو باهاش ميبرن خیلی پشتش جا داره رو داریم من به شوهرم میگم باید گوسفندارو بذاریم پشت ماشین اما شوهرم کمکم نکرد همونجا وايساد من رفتم یه گوسفند رو به زور گذاشتم پشت ماشین خیلی برام سنگین بود بعد یه بز رو گذاشتم زیر بز گل چسبیده بود بغلش کردم دیدم گل خشک شده گفتم چقد اینا گلی هستن بعد انگار به نظرم همه جا نميشن گوسفند نمیخواد بره داخل منو نگاه میکنه همون سر در مونده بعد از اینکه یه گوسفند و یه بز رو گذاشتم داخل خسته شدم اومدم کنار دیدم شوهرم تو ماشین پشت فرمون نشسته آماده هست که پر شد بريم داشتم فکر میکردم من که نتونستم گوسفندارو بذارم داخل ماشین یهو سرمو برگردوندم دیدم مامانم میگه من همه رو جا زدم گفتم ا همه جا شدن ?خفه نميشن گفت نه خیالت راحت اصلا خفه نميشن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      وضع خانوادگی مطلوبی خواهید داشت

  265. ShShsays:

    سلام خواب دیدم یک نفر چیزی بهم داد که داخلش الماس سفید بود دقیق نگاه کردم دیدم داخلش لامپ و الماس هست و بيرونش رو با الماس های ریزتر تزئین کردن اما فکر میکردم بیرونی ها الماس نیستن مصنوعی هستن انگار روی آسفالت زدم الماساي بيرونيش ریختن نمیدونم الماساي داخلش هم ریختن یا نه ولی انگار اونايي که فکر میکردم مصنوعی هستن ریختن ولی تو خواب ناراحت شدم گفتم شاید واقعی بودن .نميخواستم کسی بدونه الماس دارم تنهایی ماشین گرفتم رفتم تا شهر راننده یه سکه 500 تومنی داد گفت بقیه کرايتون گفتم نه نمیخوام منو ببر همونجا که سوار شدم توی راه دیدم الماساي من کنار خیابون ریخته اما خیلی زیاد ترن رنگشونم صورتی کمرنگ شده خیلی قشنگ بودن پیاده شدم همه رو از رو زمين جمع کردم نشستم تو ماشین دیدم بازم هست چسبیده به بغل خیابون روی گل دستمو کشیدم روش تا یه قسمتو بردارم برداشتم دیدم گردنبند الماس شد بعد قشنگ یادم نمیاد ولی انگار همشونو برداشتم فقط دوتا دونه کوچولو جا موند اما تقریبا همشو برداشتم گذاشتم تو کیف کوله مشکی چرمی خودم و سوار ماشین شدم و رفتم

  266. مبیناعلی محمدیمبیناعلی محمدیsays:

    سلام.خواب دیدم‌پدرم موهامو کوتاه داره میکنه جلو موهامو زد اولین قیچی و زد گفتم دوست ندارم موهام کوتاه کنم شروع کردم به گریه کردن و هرکی دورو ورم بود داشت بهم میخندید و من بلند میگفتم میخام مو بکارم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، اشاره به بعضی از نصصیحت ها و یا مشاورات دوستانه ای دارد که از جانب اطرافیان دریافت خواهید داشت.

  267. ر.بلوکیر.بلوکیsays:

    سلام شوهر خواب دیده که موی برادر زاده اش که دختر بچه هستش رو با ماشین اصلاح پسرانه کوتاه کرده هر جا زدم تعبیرش نیومد میخواستم بدونم تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از سخنان دیگران آزرده می‌شوید.

  268. شهربانوشهربانوsays:

    سلام خواب دیدم تو یه خونه بزرگ هستم انگار اول خونه قشنگ بود بعد تبدیل به نیمه ساخت شد من رفتم تو یه اتاق دیدم بغلم جعبه کوچیک هست توش عسل های کوچیک کوچیک هست میخواستم بردارم با خانوادم صبحانه بخوریم هر عسلی رو برداشتم دیدم سرش سوراخ شده بود مثلا دوتا سوراخ ریز داشت فکر میکردم خراب شدن اما به نظر خیلی سالم ميومدن بعد یکی رو برداشتم که سالم بود دیدم کنارمم تو یه ظرف شبیه خمره بزرگ عسل هست که داره از لبه اون عسل می ریزه من انگشتمو کشیدم روش عسلشو برداشتم خوردم مزه و رنگش عالی بود بعد دیدم خالم اومد دعوام کرد که چرا بدون ما خوردی منم یه کم گریه کردم و ناراحت شدم گفتم بخدا من داشتم دنبال عسل های سالم ميگشتم که با هم صبحانه بخوريم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      روحیه خود را در تمامی مراحل حفظ کنید زیرا رسیدن به موفقیت هدف شماست.

  269. الیالیsays:

    سلام خسته نباشید من موهای بلندی دارم خواب دیدم که موهام موخوره گرفته و نوک موهامو دارم با قیچی کوتاه میکنم و از اینکه موهام جون دار تر به نظر میرسید حس خوبی داشتم . تعبیرش چی می تونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام کوتاه کردن موی سر نشانه خوبی نیست و ممکن است در کاری با شکست مواجه شوید و تنزل بیابید.

  270. مهریمهریsays:

    سلام خواب دیدم خونه قبلی خودم هستم دختر همسایه برام سبزی شوید سبز آورد با خیار و گوجه من ناراحت شدم چیزی سوغاتی از محلمون براش نیاوردم رفتم داخل اتاق همه خانوادم بودن دیدم از پشت پشتی 3تا جوجه به اندازه متوسط اومد بیرون گفتم آخه ی خداروشکر جوجه داریم حداقل بعد گفتم چرا پشت پشتی بودن خواهرم گفت جا گرفته بودن گفتم آره حتما از ترس حيووناي دیگه اینجا رفتن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است از رفتار و یا برخورد یکی از دوستان و یا اشنایان خودتان خرده به دل بگیرید و یا از شخصی انتقاد کنید.

  271. شهربانوشهربانوsays:

    سلام خواب دیدم اومدم به خونه ی قبلی پدریم بعد انگار یه تیکه از در پشتي خونمون که چوبی بود شکسته شده و یه آفتاب پرست گنده تو خونه روی دیواره خیلی ترسیدم تو خواب نمیدونستم دقیقا چه حيوونيه بعد دیدم آروم آروم از همونجا که اومده بود رفت بیرون منم پیش خودم گفتم هرچقدرم در رو درست کنم دوباره ميره تو خونه اما انگار رفتم بیرون از در پشت خونمون همونجا که آفتاب پرسته بود درو با پارچه قشنگ پوشوندم که چیزی داخل نره بعد پیش خودم گفتم من چرا اومدم بیرون پشت در دارم درو درست میکنم همش احساس ترس داشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این حیوان هشداری است به غریبه هایی که دراطراف شماهستند مراقب باشید

  272. شهربانوشهربانوsays:

    سلام خواب دیدم خونه مادربزرگم هستم هی غر میزنه منو نگاه میکنه میگه اینجا هرچی آشغال ریخته تغصير یکی هست و هی منو نگاه میکنه منم عصبانی شدم سرش داد زدم انگار مادر پدرم و عمه و دختر عمم هم بودن من سر سومین بار بلند داد زدم دیدم پدرم خواب بود از خواب پرید بلند شد گفتم چرا بلند شدی گفت هیچی میخوام برم بیرون بعد من رفتم رو ايوون یه 500تومني از کیفم برداشتم صدقه خودمو و شوهرمو مادر پدرم کردم انگار پدر م با یکی دیگه که راننده موتور بود داشت میرفت بیرون از خونه و پدرم داشت میرفت منو نگاه میکرد و میخندید خوشحال بود و خیلی صورتش قشنگ به نظر میومد صورتش سفید و دندوناش سفید و یک دست بودن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تعبیر رویای شما بیانگرمعنای زیادی است به طورکلی اگرموی شما زیبابوداحساس رضایت خواهید کرد

  273. شهربانوشهربانوsays:

    سلام خواب دیدم که مدرسه ميرم همون کلاسی که قبلا توش درس خوندم یه معلم مرد داشتیم خیلی مهربون بود ولی چهرش آشنا نبود من اومدم صندلی جلو کلاس نشستم انگار معلمم منو شاگرد زرنگ کلاس میدونست اول اسم منو از دفترش صدا کرد وقتی منو دید گفت نه نمیخواد بیای امروز روز تو نیست نميتوني حل کنی منم واقعا احساس میکردم بلد نیستم اما پیش خودم انگار کلی کار کرده بودم و تمام مسئله های ریاضی رو بلد بود م بعد چند نفر دیگه رو صدا کرد یه نفر اومد اونم بلد نبود بعد معلم واسه خودش حل کرد و تخته رو پاک کرد رفت بیرون انگار داره با شوهر من سلام علیک میکنه دیدم دو تا از هم کلاسی هام منو صدا کردن مسئله اونها رو حل کنم اما هرچی نگاه کردم بلد نبودم بعد آخر کلاس انگار یه بچه خیلی خوشگل دورش یه عالمه عروسک های قشنگ هست نشسته رفتم پیشش چشماش سبز موهاش بور بود خیلی خوشگل بود یه عروسک سفید سگ هم دستش بود عروسکه انگار سگ واقعی بود قشنگ پلک میزد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کوتاه کردن موی سر نشانه ازبین رفتن غم واندوه است

  274. مرجانمرجانsays:

    سلام خواب دیدم پدرشوهر خواهرم که فوت شده اومده عیادت پدر مريضم لباس تمیز و سفید زیبا تنشه 2تا از خواهرامم پیش پدرم هستن یکی شون همونيه که پدرشوهرش اومده خیلی هم لباس قشنگی پوشیده خواهرم بعد پدرشوهرش ميره تو اتاق پدرمو ببینه سریع میاد بیرون میگم چرا انقد زود اومدی بیرون گفت طاقت ندارم عروسمو اینجوری ببینم ناراحت ميشم رفتم تو اتاق دیدم خواهرام دارن گریه میکنن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام احتمال زیاد با مشکلاتی پیش رو خواهیدشد ولی غم هایتان به پایان میرسد و رهایی میابید

  275. ممsays:

    من پنج سال پیشموهامو کوتاه کردم و الان در حال حاضر موهام بلنده ،من چند ماهه دچار وسواس فکری ام هستم مثل ترس از دست دادن عزیزانم ، چند روز پیش تو خواب دیدم دست زدم به موهام دیدم مثل مدل قبل کوتاه شده و من لبخند رو لبم بود ، اما آرایشگری در کار نبود خودم تا دست زدم به موهام دیدم کوتاهه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای شکست و یا عدم موفیت در کاری است.

  276. سمیهسمیهsays:

    خواب دیدم موی سر خودمو با قیچی کوتاه کردم و خوشحال بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای اهداف خود نقشه میکشید ولی نیروی کافی را برایش صرف نمیکنید

  277. سولمازسولمازsays:

    سلام خواب دیدم دخترداییم با یه وسیله ای موهاشو تراشید و یکی از ابروهاشو کلا زد یعنی یه ابرو داشت یکی نداشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کندن یا تراشیدن مو به پرداخت وام و قرض و بدهی ورفع غم وغصه یاد میشود

  278. noorolhodanoorolhodasays:

    سلام شب اول خواب دیدم سر دخترم پر از مورچه سیاه شده فردا شبش خواب دیدم موهای سرش را یه آقایی داره قیچی می کنه و دخترم از اینکه موهاش داره کوتاه میشه ناراحته.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب شما به معنای شکست خوردن در کاریست که موجب پشیمانی میشود.

  279. ......says:

    سلام من در حالت عادي موهاي كوتاهي دارم بد خواب ديدم كه موهام تا مچ پام بلند شده و ميدم دست عمم كه موهامو مرتب كنه و كوتاه كنه اين تعبيرش چيه؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای کم شدن رزق و روزی و خیر و برکت است.

  280. فاطمه کوهیفاطمه کوهیsays:

    من یه دخترم و دربیداری موهای خیلی بلندی دارم اما دیشب خواب دیدم که خودم نصف بیشتر موهامو با قیچی کوتاه کردم و بعدش انگار که این کارم نا خواسته باشه پشیمون شدمو کلی گریه کردم همشم منتظر بلند شدن دوباره موهام بودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اقدامات عجولانه و بدون فکر نکنید و به پروردگار توکل داشته باشید.

  281. حلما جحلما جsays:

    سلام من موهای بلندی دارم توی خواب دیدم ک مادرم بدون رضایت من وقتی خواب بودم موهامو کوتاه کرده بود ( موهام تو واقعیت فر درشت داره ولی توی خواب موهام صاف و لخت بود و روشن تر شده بود و تا سرشونه کوتاه شده بود ) توی خوابم وقتی بیدار شدم دیدم موهام کنارم ریخته بود به شدت ناراحت و عصبانی شدم و یکم از موهامو برداشتم و با حالت داد و فریاد و گریه سریع رفتم پیش مادرم و پرسیدم برای چی موهامو کوتاه کرده و اونم گفت بخاطر اینکه موهاتو از نامحرم نمیپوشونی ! ممنون میشم اگه تعبیرشو بگید .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام..خواب شما نشانه این است که ناعادلانه درموردشما قضاوت می کنند.

  282. AliAlisays:

    با سلام.نزدیک طلوع آفتاب بود و یا بعد از آن خواب دیدم دختر 9 ساله ام مقداری از موهایش را کوتاه کرد. لطفا اعبیرش رو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از اندوه رهایی می شوند

  283. الهامالهامsays:

    سلام موهای واقعی خودم بلند است دیشب خواب دیدم جلوی آینه وايسادم و موهام رو شونه میکنم بعد متوجه شدم که وای چرا موهای من کوتاه شدن اصلا کی کوتاه شون کرده همش برام سوال بود ولی خیلی کوتاه نشده بود تا کناراي گوشم بود ولی کپ دخترونه خیلی خوشگلی بود و موهام در عین کوتاه بودن خیلی پر و خوشگل بودن. تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است در زندگیتان با مشکلاتی مواجه شوید.

  284. معصومهمعصومهsays:

    باسلام و احترام.خواب دیدم پدرم که چندسالی هست فوت کردند در خواب جنازه ایشان(البته در خواب نمیدانستم که فوت کردند)را در اتاقی قرار دادیم و همه فامیل جمع هستند و سفره پهن هست و در آن حلوای قهوه ای روشن قرار دارد و قصد خواندن نماز میت بر ایشان را داریم و من گریه ام نمی آمد ولی تصنعی گریه میکردم .لطفا تعبیرش رو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      . برای رفع نیازها فقط به درگاه پروردگار بروید و تنها از او یاری بخواهید که دراز کردن دست نیاز به سوی خلق، با خطر بدنامی همراه است.

  285. ریحانهریحانهsays:

    سلام من هی ب روش های مختلف خواب میبینم ک ی طوری از خونمون سر در میارم و یکی هردفه ب چهره های مختلف میخواد که منو تو خونمون اذیت کنه یا پیزامو بدزده حالا هرچی چ جونمو چ عشقمو چ گوشیمو و من هردفه لحظه اخر نجات میابم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتراست مراقب حسادت ها و افراد بخیل دراطرافتان بیشتر باشید

  286. مریممریمsays:

    سلام خسته نباشید،پریشب خواب دیدم دخترم مرده و من خیلی گریه میکردم و جیغ میکشیدم،دیشب خواب دیدم موهای دخترم رو شونه میزدم بعد با قیچی کوتاهش کردم در حدی که بشه با کش بست ،دخترم دوست نداره موهاش رو کوتاه کنه اما تو خواب مشکلی نداشت و میخندید...لطفا تعبیرش رو بگید من خیلی نگرانم،در ضمن من الان باردارم و چند وقتیه خیلی زود عصبی میشم و دخترم رو دعوا میکنم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این معنا است که باید بیشتر مراقب خود باشید.

  287. نگیننگینsays:

    سلام من و عشقم برنامه داریم ک تا سالای اینده بهم برسیم من با عشقم مشکلی ندارم و خیلی هم خوبه ولی پدری سختگیر دارم ک حتی با ازدواج خواهرم با اینکه سنش برای ازدواج مناسب است هم سختگیر است بخاطره همین همیشه در نمازهایم برای اینکه شوهرایندم مورد قبول خانوادم بگیره دعا میکنم من خواب دیدم که رفتم خونه ی عشقم بعد خواهراش فهمیدن ک من تو خونشونم منم خیلی خجالت کشیدم (تا اینجاش تو واقعیت هم اتفاق افتاده)بعد یهو داداش محمد اومد و بچه خواهرش ک همیشه دوست داشتم ببینمو اورد و من باش بازی کردم کم کم یخم اب شد و یهو

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت آن است که با آرامش و تسلط بر خود با هر وضعیتی روبرو می‌شوید.

  288. نگیننگینsays:

    و یهو اتاق محمد بزرگ شد و من خودمو تو بین فامیلای مادرم دیدم ک نشستن بعدش مادربزرگمو دیدم میخواسم بش بگم ک من میخوام با محمد ازدواج کنمو مادرم و راضی کن ک دعوام نکنه من اومدن خونشون یهو مادرم اومد پیش دخترعموش نشسته بود اول با تندی بام رفتار کرد ک دخترعموش ک دید من دارم با مادرم بحث میکنم عصبانی شد و خواس بزنتم ک یهو چایی و حواسم نبود ریختم بعد مونده بودم چیکار کنم ک دیدم دخترعمو مادرم داره روز میشه و لکه چایی یهو محو شد و انگار رفتیم تو روز بعد ولی همون جا و مکان ک این دفه مادرم راضی شده بود بعدش یهو خواهرای محمدو دیدم(همیشه ب این فک میکنم ک کاش وقتی منو دیدن از من خوششون بیادو قبولم کنن فقط عکسمو دیدن)بعد ک داشتم شالمو میکندم حس میکردم خوشگل نیستم ک بم گفتن پسرخوشگلی هستی در صورتی ک من دخترم ب نظرم ی تیکه بود بعدشم کلی با خواهراش جور شدم تو خواب خیلی خوشگل تر از واقعیتشون بودم من تو خواب همش کمکشون میکردمو میخواسم مورد قبولشون قرار بگیرم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت آن است که با بی توجهی خود ارزش کارتان را کم می‌کنید

  289. SanazSanazsays:

    سلام من خواب دیدم ک خودم دارم موهامو کوتاه میکنم و راضی و خوشحال و هم هستم از این کار.... (اقدام ب بارداری کردم منتظر نتیجه هستم تا چن روز دیگ مشخص میشه) آیا خوابم ربطی ب این موضوع داره ؟؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است در انجام کارهایتان با مشکلاتی روبرو شوید

  290. الهام حیدریالهام حیدریsays:

    باسلام و وقت بخیرمن چندماهه عقد کردم و همش خواب میبینم و خیلی دلشوره دارم و قراره بعداز عروسی ب یکی از شهرهای نزدیکمون که شهر شوهرم هست و هم شهر کسی هست که چندسال قبل دوست داشتم و به خاطر بدیها و خیانتش از هم جداشدیم بروم ، امروز صبح ساعت هفت ونیم خواب دیدم که من با مامانم و ی نفر دیگه که شاید یکی از دوستامه بودم تو بازار یک شهرک دیگه نزدیک شهرمون داریم راه میریم و من تو بازار ارایشگاه یکی از دوستای کسی که قبلا دوست داشتم رو میبینم که تو خوابم یعنی اون پسر ارایشگر بود و دیدم چندتا خانم تو آرایشگاهشن و داره موهای یکیشون رو کوتاه میکنه و درحد موهای خیلی کوتاه یک مرد کوتاهش کرده بود و موهای خانمی که کوتاهش کرده بود رنگ شده طلایی بود و بعد ب خودم میگم چ قد بد کوتاه کرده و از طرفی من موهام یکم فرداره زشته برم پیش اون موهامو کوتاه کنه و اون اقاهست زشته برم پیش اون دوباره رد میشم میرم ب یک ارایشگاه زنونه میرسم میرم که پیشش نوبت بگیرمو اسممو بنویسه نمیدونم چی شد یا از چ رفتار ارایشگر خانومه خوشم نیومد یا یه چیز دیگه که دوباره برگشتم با مامانم و یک نفر دیگه که همراهمون بود پیش همون پسره که دوست کسیه که قبلا دوست داشتمو تو خوابم رنگ موهای پسره و ریشاش انگار نارنجی تیره بود وانگار با خودم گفتم من فقط میخوام یکم از تیکه های پایین موهامو کوتاه کنه و زیاد اشکال نداره موهام فرداره که اون موهامو کوتاه کنه وباهم سلام و احوالپرسی کردیمو شایدم بهش گفتم ارایشگاه اون خانمه خوب نبود و موقع رفتن داخل مغازش کیفها و وسایلی که همراهمون بود رو از پنجره مغازش رد کردیم، شاید تو خوابم اون پسره گفت ازدر رد نمیشه وسایلتون درصورتی که از در راحت رد میشد که بره داخل و خودمون از در داخل شدیمو باخودم گفتم انگار از در وسایل راحت رد میشد و بعد من از خواب بیدارشدم ، آیا به این معنی هست که عقد من بدبوده؟خیلی نگرانم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه نگرانی ها و ترستان بابت اتفاقاتی است که د آینده برایتان رخ میدهد.بهتر است نگرانی هارا از ذهنتان دور کنید

  291. پریا پزشکیپریا پزشکیsays:

    با سلام ممنون میشم جواب بدین دختر من موهای لخت و خیلی بلندی داره من صبح امروز بعد از سحری خواب دیدم با دخترم که 9 سالشه خیلی اتفاقی به یک مدرسه ابتدایی جدید رفتیم که ساختمونش خیلی قدیمی بود اما دخترم اونجا رو واقعا دوست داشت و تصمیم گرفت همونجا بمونه . بعدش رفت تو حیاط با بجه ها دوست شد و داشتن بازی میکردن و دختر من ایستاده بود وسط و دور خودش میچرخید و بقیه بچه ها دورش حلقه زده بودن و یکهو همینطور که دخترم میچرخید همه اون بچه ها با قیچی هاشون شروع کردن موهای دخترم رو قیچی کردن ؛ زیاد مرتب نبود و تا پشتش کوتاه شد و من توی خواب ناراحت بودم که خیلی کوتاه کردن اما خودش همچنبن میچرخید و بازی میکرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه کم شدن رزق و روزی از زندگیتان است

  292. الهام حیدریالهام حیدریsays:

    ببخشید میخواستم بپرسم خواب من نشان از از اتفاقاتی دارد که در اینده رخ خواهد داد یا فقط نشان از نگرانی بی مورد است؟همش خواب میبینم لطفا کمکم کنید خیلی حالم بده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نگرانی شما بی مورد است جای نگرانی نیست

  293. احسان هدایتیاحسان هدایتیsays:

    باسلام وعرض ادب دیشب خواب دیدم موی یکی ازدوستامو کوتاه کردم، خوشحالم ازاینکه قشنگ کوتاه کردم. جالبه خانمم خواب دیدم دخترمو برده ارایشگاه موی سرشو کوتاه کنه. ممنون میشم تعبیرشو برام بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر خلاصی از مشکلات تعبیر میشود

  294. احسان هدایتیاحسان هدایتیsays:

    باسلام وعرض ادب دیشب خواب دیدم موی یکی ازدوستامو کوتاه کردم، خوشحالم ازاینکه قشنگ کوتاه کردم. جالبه خانمم خواب دیدم دخترمو برده ارایشگاه موی سرشو کوتاه کنه. ممنون میشم تعبیرشو برام بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه دهنده کم شدن رزق و روزی و خیر و برکت از زندگیتان است

  295. سمیرا احمدیسمیرا احمدیsays:

    سلام من خواب دیدم نزدیک صبح دایی مرحومم از موهای جلو سرم که رو پیشانی میوفته قیچی میکنه اما مویی نمیریزه و بعدش موهام خیلی کم کوتاه میشه ولی پرپشت میشه همون قسمت موی دو بار بنظرم قیچی میکنه.میگه میخوام صاف بشه ولی بازم چند تل از موهای وسط رو بینی یه ذره بلند تره و من ناراحت نبودم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان خیر است .برای آرامش خیالتان میتوانید صدقه بدهید

  296. Parmida parvaziniaParmida parvaziniasays:

    خواب دیدم همراه با پدرم و مادربزگرم به ارایشگاه میروم که مادربزرگم موهایشو کوتاه کند ولی پدرم اصرار میکند من هم کوتاه کنم و بعدشم خودم را می بینم که موهایم تا گردنم کوتاه شده و سپس متوجه ریزش موهایم در وسط سر و سمت راست موهایم میشوم تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدید در زندگیتان است

  297. مهتامهتاsays:

    سلام لطف میکنین تعبیر خواب منم بفرمایین مادرم برای من خواب دیده که موهامو کوتاه کرده بی حواس اونقد کوتاه شده که من ناراحت شدم ترخدا تعبیرشو بگین لطف میکنین دعاتون میکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب نشانه ناراحتی از بابت چیزی است

  298. FatimaFatimasays:

    با سلام ...من تو بيداري خيلي استرس داشتم و خواب ديدم كه همون استرس و نگراني رو تو خواب هم داشتم و خودمو ميبينم كه موهام كوتاه و رنگش روشن شده و من از اين بابت خوشحال بودم و خالم هم ميبينم كه اون هم موهاش كوتاهه مثل من . و ما داشتيم براي خيرات غذا مي پختيم و خيلي عجله داشتيم . ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از غم و غصه ها رهایی پیدا خواهید کرد

  299. ارزوارزوsays:

    خواب دیدم قیچی برداشتم موهامو یکم کوتاه کنم اما بعد اینکه قیچی زدم تو ایینه نگاه کردم بیشتر از اون اندازه ک میخواستم کوتاه شده بود تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر این است که بزودی بر غم ها فائق خواهید امد

  300. VidaVidasays:

    باعرض سلام مادرم دیشب خواب دیده بود که من موهای بلندم رو پسرونه کوتاه کردم، ورنگ طلایی هم زده بودم، ومادرم خودش رو میزده و گریه میکرده و پدرم مانع از اینکه مادرم من رو بزنه شده. باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابشان نشانه کم شدن خیر و برکت و روزی است

  301. KosarKosarsays:

    سلام دیشب خواب دیدم یکی از اشناهایی که میشناسم توی خونه خودمون موهامو کوتاه کرد،خودم بهش گفتم فقط پایینشو کوتاه کنه اما وقتی نگاه کردم دیدم خیلی زیاد کوتاه کرده و ناراحت شدم و دیدم که نصف موهام روی زمین ریخته.تعبیرش خوبه یا بد؟!!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه کم شدن خیر و برکت از زندگیتان است

  302. سحرسحرsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم یه پسری که تو خواب انگار میشناختمش گفت بزار موهاتو کوتاه کنم و من راضی بودم بعد که خیلی کوتاه کرد همه گفتن چرا اینکارو کردی و اون آقا یکدفعه دیدم با موزر موهامو کلا تراشیده و ناراحت شدم ولی بعدش به خودم دلداری دادم که اشکال نداره و موهام ضخیم تر درمیاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده رهایی از اندوه و مشکلات است

  303. یکتا فرهادییکتا فرهادیsays:

    سلام من به دلایلی ناراحتی ک داشتم موهامو کوتاه کردم از ته بعد اون دوباره خاب میبینم که موام کوتاه میکنم و هربار توخاب ناراحتم از این اتفاق ولی دیشب خاب دیدم ک مواهم ب صورت ی دسته بلند خود به خود از سرم کنده شد و فقط کمی مو برام موند اون دسته مو مرتب تو دستم همش نگاه میکردم و گریه میکردم توروخدا جواب بدین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه کم شدن خیر و برکت از زندگیتان است

  304. زهرا صادقزهرا صادقsays:

    سلام نصف شب خواب دیدم ک خاهرم موهای من را کوتاه میکند موهای مشکی خودم را تهبیرش رو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه کم شدن رزق و روزی از زندگیتان است

  305. مریممریمsays:

    سلام .من بعد از نماز صبح خواب دیدم که در مراسمی که خانواده همسرم گرفتن هستم دقیقا یادم نیست مراسم واسه چی بود مامانم رفته آرایشگاه موهاشو کوتاه کرده مدل کرنلی و رنگ زده و آرایش کرده بود و خیلی زیبا شده بود و لباس بلند پوشیده بود و خیلی بهش میومد و اندامش بهتر شده بود و من خیلی ذوقش میکردم و در واقعیت موهای مامانم بلند هستش البته بعضی اوقات فکر می کنه که کوتاه کنه ولی تعبیری که شما نوشتید واقعا نگران شدم میشه برام تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدیدی در زندگیتان است

  306. پریساپریساsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که خالم موهای منو مردونه کوتاه کرد بعد اومده موهای دخترمو بهش میگم کم کوتا کن اونم میزنه از ته کوتاه میکنه بعد از خواب بیدار شدم مامانم ز زد گفت من خوا دیدم موهات کامل ریخته تاس شدی فقط پشت مو داری من الان مسافرم تورو خدا ج منو بدین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، این احتمال وجود دارد که از رفتار و یا برخورد برخی از اقوام و یا نزدیکان خود آزرده خاطر شوید

  307. مطهره معصومیمطهره معصومیsays:

    خواب دیدم بابام داره موهامو با قیچی کوتاه میکنه و بعصی جاهاشو کوتاه نمیکرد و من میگفتم اینجا و اون کوتاه میکرد لطفا بگین معنیش چیه خیلی نگرانم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه کم شدن رزق و روزی از زندگیتان است

  308. نرگسنرگسsays:

    سلام خسته نباشین من خواب دیدم یکی از فامیلا راجب مادرم بد میگه منم عصبی میشم و دعوا میکنم بعد گفت بیا موهاتو درست کنم که یه قسمت از موهامو میزنه بعد یه مدت عصبانیت میبینم موهام روی زمین کشیده میشه و موی خیلی زیبا و صافی دارم فقط قایم میشدم که کسی نبینه حرف در بیاره برام میشه تعبیر شو بگین برام

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون نشان دهنده رهایی از غم و غصه است

  309. میترامیتراsays:

    سلام خواب دیدم موهامو کوتاه کردم و براق و زیبا شده بود و از کوتاه کردنش خوشحال بودم ،تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه کم شدن رزق و روزی از زندگیتان است

  310. میترامیتراsays:

    سلام متن قبلی براتون فرستادم جواب نیمده این قسمت یادم رفت بگم موهامو کوتاه کرده بودم براق و زیبا شده بود مامانم ناراحت شد ولی بعدش گفت خوبه و قشنگه ممنون میشم تعبیرش رو بگیز؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر از بین رفتن پریشانی در زندگی تعبیر میشود

  311. غزالهغزالهsays:

    سلام خواهرم خواب دیده که موهام رو کوتاه کردم (عمل کوتاه کردن رو ندیده و مطمئن نيست خودم كوتاه كردم يا شخص ديگه) بعدش عصبانی شده و دعوام کرده که چرا دو هفته مونده به عروسیت موهات رو کوتاه کردی ؟ و منم گفتم که دلم می خواد عروس مو کوتاه باشم . (مجرد هستم البته) و بعد دیده که رفتم برای تست آرایش عروسیم و آماده که شدم خواهرم کلی از تناسب آرایش و مدل موی من خوشش اومده بود و گفته بود که چه کار خوبی کردی کوتاه کردی موهات رو ،خیلی قشنگ تر شده ممنون میشم از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رابطه خوبی با خودتان داشته باشید و از منطق خود برای حل تعارضات کمک بگیرید.

  312. ......says:

    سلام دیشب خواب دیدم زن صاحب خونمون موهامو داره کوتاه میکنه وقتی کارش تموم شد یه مدل کوپ خیلی خوشگل بود وبهم میومد درواقع توخواب کلی حیرت زده شدم ومدلش خیلی به دلم نشست ممنون میشم تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر رهایی از ناراحتی ها تعبیر میشود

  313. میترامیتراsays:

    سلام .خواب دیدم یه سمت گر فتم و بهم کت و شلوار ابی روشن دادند بپوشم و دوست نداشتم که سمت بگیرم و دورم شلوغ بود نمیدونم یکنفر یا چندنفر به زور موهام که بلند بود تاپس سرم رو کوتاه کردند .یکمی بلندتر از مو مردونه کوتاهش کردن و از پس سرم به پایین سرم موهام بلند بود و گفتم چرااین کار و کردیدو دعوا و فرار کردم و دنبالم بودند کوتاه کنندقایم شده بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است از جایی به شما خیری برسد

  314. مینامیناsays:

    من خواب دیدم که بعد از بیدار شدن از خواب متوجه میشم که موهای بلندم تا روی گردنم کوتاه شده و با ناراحتی گیس چیده شدم رو به کسی نشون میدم و میگم نگاه کن خواب بودم یکی موهامو چیده و میخوام گیسمو نگه دارم...همیشه با دوستام بحث کوتاه کردن مو رو میکنم ولی هیچ وقت تصمیم نگرفتم کوتاهش کنم چون تا پایین کمرمه.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به قدرت انعطاف و انطباق شما با موقعیت های مختلف اشاره می کند.

  315. ساراخراسانیساراخراسانیsays:

    سلام ،وقت بخیر خواب دیدم مادرم موهای من رو با قیچی کوتاه کرد،تیفوسی،ناراحت شدم ونق نق کردم،بعد خاله ام که فوت کرده،قیچی رو ازش گرفت وبه موهام فرم داد،بعد نگران بودم همسرم ناراحت میشه چون موی کوتاه دوست نداره،رفتم جلو ایینه و دیدم کوتاه و جوگندمی شدن!! درضمن خاله ام که فوت کرده موهای دختر خودش رو هم تیفوسی زد ،وموهای دختر یکی دیگه از خاله هام رو هم کمی کوتاه کرد! تعبیرش چیه؟خیلی ناراحت ونگران بودم،اما ارام وبیصدا حرص میخوردم!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه کم شدن خیر و برکت از زندگیتان است

  316. royaroyasays:

    با سلام من دیشب خواب دیدم رفتم آرایشگاه که موهامو کوتاه کنم سه ساعتم معطل شدم ولی موهامو و کوتاه نکردن ...کلی هم باهاشون دعوام شد ..تعبیر داره همچین خوابی اصلا؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، در واقع درگیری عاطفی با خودتان دارید و بر سر دو راهی قرار گرفته اید.

  317. MahlaMahlasays:

    با سلام من دیشب خواب دیدم که کنار پسر خاله ام نشسته ام و جلوی موهام که نسبتا کوتاه بود ، رو باقیچی کوتاه کردم.که البته خوب کوتاه نکرده بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات تازه است

  318. عاطفهعاطفهsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم توی مکانی با چندتا از دوست وآشنایان هستیم و یه مردی که مو کوتاه میکرد ما همه رفتیم پیشش و بهش گفتیم موهای مارا کوتاه کنه ولی اون درخواست مارا قبول نکرد و اول موهای یه زن دیگه رو که به نظر میومد دوستش داره کوتاه کرد و بعد نوبت ما شد و موهای مارا کوتاه کرد وقتی که من رفتم پیشش یه حسی مثل نفرت و دشمنی بهش داشتم و برای اینکه که اذیتش کنم میگفتم باید صورتم رو هم اصلاح کنه ولی اون قبول نمیکرد...توی خواب خیلی بدم اومده بود که از من و دوستام برای اون زن غریبه مایه گذاشته و من حتی اون مرد رو هم نمیشناختم...راستی توی خواب من بعد از اینکه موهام کوتاه شد خودم رو توی آینه دیدم قبل از اون موهای بعدم رو حس نکرده بودم و قیافم کمی هم تغییر کرده بود...ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بیانگر رهایی از غم و غصه و ناراحتی هاست

  319. رویارویاsays:

    سلام یکی از همکاران مرد من خواب دیده که من موهام خیلی کوتاه کردم و رنگ بنفش تعبیرش چیست؟ در حالی که در واقعیت موهای بلندی دارم و مشکی ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه کم شدن رزق و روزی از زندگیتان است

  320. نیلوفذنیلوفذsays:

    سلام خدمت شما من خواب دیدم یه جای سرسبزی رفتم و شوهرم موهامو. کوتاه کرده مادر ومادر بزرگمم یه جای دیگه رفته بودن ارایشگاه نمیدونم موهاشونو کوتاه کردن با رفته بودن واسه ارایش فقط یادمه اوناهم رفتن ارایشگاه،میشه بگین تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اوقات و لحظات خوشی برای شماست

  321. حمیدهحمیدهsays:

    سلام من خواب دیدم موهام بلنده ویه نفرداره موهای منوکوتاه میکنه (خیلی کوتاهم نه ازسرشونه هام پایین تر)تعبیرشومیشه بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه خیر و برکت در زندگیتان است

  322. MDMDsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از فامیل هامون اومد خونمون و با قیچی موهامو تا گردنم کوتاه کرد و بعد هم خودش هم یکی از اشناهامون ک کنارم بود گفتن خیلی خوشکل شده و بهم میاد. (من تو واقعیت هم قصد کوتاه کردم موهامو داشتم ولی هنوز کوتاه نکردم) تو همون خوابم یهو دیدم از خواب پریدم و انگار ک تو واقعیت هم موهام کوتاه شده. ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، به این فکر کنید که چگونه می توانید جنبه هایی از زندگی خود را بهبود و ارتقا ببخشید.

  323. علیرضا زمستانیعلیرضا زمستانیsays:

    سلام مادر من خواب دیده که منو خانمم رفتیم پیشش یه بچه شیرخواره تو بغلمونه من میگم که بچه رو پیدا کردیم ولی همسرم میگه بچه خودمونه دروغ میگه.بعد خانمم با موی کوتاه و روشن بوده. ممنون میشم تعبیرشو‌بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان می دهد که به دنبال یافتن راهی برای رسیدن به موفقیت هستید

  324. رویاکماییرویاکماییsays:

    سلام وقت بخیر من باردار هستم خواب دیدم ک موهامو کوتاه کردن و خیلی هم خوشحال بودم از اینکه موهای شکننده و رنگ شدمو ازش راحت شدم و تو خواب با لبی خندون داشتم میچرخیدم و میگفتم موهام چقد خوب شده باید زودتر کوتاه میکردم....ممنون میشم تعبیرشو بگید تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه کم شدن رزق و روزی از زندگیتان است

  325. جانانجانانsays:

    من خواب دیدم دوستم که حامله است موهای را کوتاه کرده و من دست به موهایش م یزدم و م یگفتم چرا کوتاه کرده ای؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر تندرستی است

  326. زیبازیباsays:

    سلام ممنون میشم تعبیر کنید من خواب دیدم توی خواب ،خواب بودم مامانم موهامو برام کوتاه کرده چون موخوره داشت و قتی بیدار شدم خیلی زیبا شده بودم و موهام هم خودش خیلی زیبا شده بود هم صورتم خیلی زیبا تر شده بود و خیلی از این بابت راضی بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه کم شدن رزق و روزی است

  327. SabaSabasays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که مادرم داره موهامو کوتاه میکنه نصفشو که کوتاه کرد نگاه کردم دیدم خیلی کوتاش کرده و ناراحت شدم و نذاشتم که بقیه موهام را کوتاه کنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه کم شدن رزق و روزی از زندگیتان است

  328. لیلاستادلیلاستادsays:

    سلام من خواب دیدم با خواهرم و مادرم دعوام شده و خواهرم موهای من رو کشید و مقداری از اون کنده شد و تو دستاش موند تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شما به پیروزی میرسید

  329. لاوینلاوینsays:

    سلام خواب دیدم که جلوی موهام ک بلنده رو خودم چتری کوتاه کردم اولش نشون میداد که زیاد کوتاه شده ولی بعد ک نگاه کردم دیدم بهتر و بلندتر شده تعبیرش چیه لطفا؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدید است

  330. NasaNasasays:

    سلام خسته نباشید. من توی خوابم یکی از دوستام رو دیدم که موهاش رو پسرانه زده یادم نیست کم پشت بود یا تقریبا خاکستری بود خیلی تعجب کردم چون توی واقعیت،موهای بلند و مشکی خیلی قشنگی داره و یکم هم چهرش ناراحت بود میشه لطفا برام تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بیانگر تغییر شرایط زندگیتان است

  331. بهاربهارsays:

    سلام من تو خواب ديدم كه يهو آينه رو گرفتم جلوي صورتم و ديدم موهام كوتاه شده و خيلي نپسنديدم و تو خواب به خودم گفتم "من فكر ميكردم موي كوتاه بهم مياد ولي اصلا بهم نمياد." تعبيرش چيه؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویا نشان می دهد که شما در زندگی واقعی احساس آرامش چندانی ندارید

  332. یاسیاسsays:

    سلام... در واقعیت موهام بلنده و چن وقت پیش رفتم برای نوک گیری ولی ارایشگره موهامو کج بریده..حالا دیشب خواب دیدم ک با مامانم رفتیم ارایشگاه و مامانم موهاشو کوتاه کرد ولی انگار ته دلش راضی نبود و وقتی توی آینه دید بنظر خوشش اومد..از نظر منم بهش میومد..ارایشگره هم میگفت باید وسط کار خودتو نگاه میکردی ک انقد کوتاه نشه...بعدش کن ارایشگره گفتم ک بیا موهای منم مرتب کن ک ارایشگر قبلی موهامو کج بریده..از اینکه مرتبش میکرد خوشحال بودم...تعبیر داره این خواب؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر رهایی از ناراحتی و اندوه در زندگیتان است

  333. الهه سرافرازالهه سرافرازsays:

    سلام من موهام خیلی بلنده ولی چون باردارم خیلی ریزش گرفته چند وقته میخوام کوتاه کنم ولی دلم نمیاد...دیشب خواب دیدم که خودم دارم موهامو مرتب میکنم و با قیچی کوتاه میکنم و خیلی خوشحال بودم از این کار میشه خواهش کنم جواب تعبیر خوابم رو بگید؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه کم شدن خیر و برکت و روزی است

  334. سایهسایهsays:

    سلام. وقت بخیر. من دختر مجردی هستم که دیشب خواب دیدم درحال درست کردن خورشت بادمجان هستم که مادرم موهای من رو قیچی میکنه و داخل قابلمه غذا میریزه تا غذا خوشمزه تر بشه :( موهام خیلی شلخته کوتاه شدن. منم یه مقدار از موهای خواهرم رو کوتاه کردم و به غذا اضافه کردم. میخواستم بدونم تعبیرش چی هست. متشکرم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در انجام کاری شکست بخورید

  335. زهرازهراsays:

    سلام روزتون بخیر؛ خواب دیدم من و دختر ۱۱ ساله م رفتیم آرایشگاه و آرایشگره موهامونو با قیچی کوتاه میکنه و من از همسرم که بیرون منتظرمون بود پول گرفتم و تو پشت فرم گوشیم گذاشتم و به آرایشگره با خنده تو آشپزخونه ش پول دادم و آرایشگره کمتر حساب کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر رهایی از غم وغصه ها در زندگی تعبیر میشود

  336. زهرازهراsays:

    مدیر عزیز اینم بگم که آرایشگره موهای دخترمو تا گردن کوتاه کرد و دخترم خیلی ناراضی بود به خاطر کوتاهی زیاد ا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر رهایی از مشکلات است

  337. رها نعمتیرها نعمتیsays:

    سلام من ی خانوم هستم دیشب خواب دیدم مادرم ک مرده رفته ارایشگاه و موهاشو دارن کوتاه میکنن بنظرتون تعبیرش چی میتونه یاشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در زندگی افرادی را از خودتان برنجانید

  338. leilaaaleilaaasays:

    سلام و خسته نباشید من موهام بلنده و اصلا موی کوتاه دوس ندارم اما تو خواب دیدم ارایشگر موهامو کوتاه کرده و تو خواب خیلی خوشم اومد و راضی بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشان دهنده کم شدن عزت و ارزش از زندگی است

  339. ShohrehShohrehsays:

    سلام خو اب دیدم ارایشگر میخواد موهامو کوتاه کنه ولی یه حوری میزنه اندازه ی کف دست موهامو میکنه و اون قسمت سرم کچل میشه.بعد یکی میاد میگه من برات خوب کوتاه میکنم.وبرام موهامو درست میکنه طوری که موهام تا روی شونه هام بلند میشه و خوش حالت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است شخصی را از دست خودتان ناراحت کنید

  340. فاطمه خدادادیفاطمه خدادادیsays:

    موهای من درحالت عادی کوتاه است.امادرخواب دیدم ارایشگرم راگفتم بازهم کوتاهش کند.درحین کوتاه کردن قیچی اش کندشد امابازبه سختی کوتاه کرد.من درحالی ک ازموضوعی ناراحت بودم وگریه میکردم واو دلداری ام میداد.دراخرموی کوتاه خودرادراینه ندیدن.تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مواردی در زندکی باعث شرمساری شما شود

  341. فاطمه.حسین نژادفاطمه.حسین نژادsays:

    سلام خسته نباشی میشه خواب من هم تعبیر کنید خواب دیدم که روی دست مادر شوهرم دراز کشیده بودم وقتی بلند شدم مادر شوهرم گفت که خوب شد موهات و کوتاه کردی منم حرفش و تایید کردم موهامم مردونه کوتاه بودش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون ممکن است در ماجرایی شکست بخورید یا دچار تذلزل شوید

  342. جوادجوادsays:

    سلام!خسته نباشید.خواب دیدم دختر کوچولو حدودا ۶یا۷ساله ای با باباش خونمون هستن !ضمن اینک پدره رو میشناسم و چنین دختری کم سنی هم نداره در اص !بعد من نمی‌دونم با چی بود چیزی شبیه شونه یا تیغ شروع کردم ک موهای دختره رو بزنم !(بعضی موقع ها بدون سروصدا نمیذاشت)حدودا نصف سرشو زدم و موهای زده شدس رو زمین ریخته بود یکمم نگران کثیف شدن اونجا بودم ک بعداً باید جارو برقی بزنم و...تا اینک همون وسیله خیلی کت شده بود و از خوابم بیدار شدم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است از غم و اندوه رهایی پیدا کنید

  343. جهانجهانsays:

    سلام خواب دیدم که عشقم که در حال حاضر ارتباطم با اون قطع شده اومده پیش من و موهاش تراشیده شده. خوابیده بود و من بدنشو ماساژ میدادم. وقتی که تموم شد به من گفت الان تو در شرایطی نیستی که این کارو بکنی! بلند شد و شروع به قدم زن کرد. اولش از حرفش ناراحت بودم در خواب اما نگاهم که بهش افتاد دیدم داره میخنده و من اون نوع خندشو میشناختم(از سر ناز کردن اون حرفو زده بود.)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است ناراحتی و اندوه از زندگیتان رخ به ببندد

  344. رانیا مجدرانیا مجدsays:

    سلام من خواب دیدم با دوستم داخل یک قایق الکی هستیم در شهر بعد سر هردوی ما لخته یه دفعه قایق پر اب میشه ولی منو دوستم اصلا ناراحت نمیشیم بعد میبینم موهای دوستم که در واقعیت بلنده کوتاه شده بعدبه دوستم میگم و میرم جایی که دوستم ایستاده و میبینم موهای من بلند شدع ولی توخواب فکرمیکنم که کوتاه شده و به دنبال اون تیکه از موم میرم معنیش چیه؟میشه جواب بدید مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه کم شدن رزق و روزی است

  345. MahsaMahsasays:

    سلام.ببخشید پدرم خواب دیده موهامو از ته زدم.تعبیرش چی میشه؟ممنون میشم جواب بدین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر رهایی از اندوه است

  346. خاطرهخاطرهsays:

    با سلام خواب دیدم که قسمت جلوی موهام رو از حدی که الان هست کوتاه تر کردم و حالت و مدل موهام رو نیز تغییر دادم و حتا رنگ موهام تیره تر از رنگ فعلی ام بود . دوستام تو خواب بهم می گفتن که چه قدر این مدل مو بهم میاد و من نیز از این تغییر راضی بودم بابت تعبیر ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر تنزل و شکست در زندگی است که ممکن است برایتان رخ دهد

  347. نازیلانازیلاsays:

    با سلام و تشکر، خواب دیدم با یک آقای سن بالایی ازدواج کردم و با خودم می گفتم چقدر ازش بدم میاد بعد داشتم توو خیابون راه می رفتم اومدم جلو آینه روسریمو برداشتم و دستمو بردم زیر موهای کوتاهم بعد می گفتم بلند بهتر بود (در واقعیت موهام بلنده)همزمان دیدم یک آقایی نگام می کنه روسریمو سرم کردم. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچرا شکست و تنزل در زندگیتان شوید

  348. هالههالهsays:

    سلام دیشب نیمه شب خواب دیدم خواهرم مو هاشو کوتاه کوتاه کرده چهرش شده عین کره ای ها بعد با هم میریم دامپزشکی هر دردی رو که باز میکنیم گربه های پشمالو میبینیم ولی از دور فقط نازشون میکنیم دست نمی زنیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده رهایی از غم و اندوه در زندگی است

  349. محسنمحسنsays:

    خواب دیدم دارم موهای خواهرم رو کوتاه میکنم از بس که ناراحتم کرده بود ولی در حین کوتاه کردن ناله و گریه میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه کم شدن ارزش و اعتبار است

  350. ParisaParisasays:

    سلام وقت بخیر من ظهر خواب دیدم رفتم آرایشگاه با مامانم و خواهرم برا کاشت مژه تا آرایشگره در حین کاشت مژه اومده موهای پشتتم کوتاه کرده من متوجه نشدم بعد که کارم تموم میشه پامیشم میبینم موهامو کوتاه کرده و داده به ی خانم مسنی اولش خیلی ناراحت میشم میخوام به گریه کردن بیافتم مامانمم با کلی ناراحتی از آرایشگاه ول میکنه میره منو و خواهرم میمونیم بعد که تو آینه نگا میکنم میبینم موهای کوتاه شده همون موهای سوخته در اثر رنگ و بدرد نخور بوده موخوره داشته بعدش خیالم راحت میشه میگم خب خداروشکر من قرار بوده اینا رو کوتاه کنم و زودی بلند میشه دوباره ولی به این مژه کاره نگفته بودم یکم باهاش بحثمون میشه که این چرا کوتاه کرده خواهرم میگه خودت میخواستی کوتاه کنی میگم بش آره میخواستم ولی اون حرف دلمو از کجا میفهمید من به اون نگفته بودم که کوتاه کنه و بعدش بیدارمیشم از خواب....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است هشیاری خود را دررابطه با ارتباط خود با دیگران حفظ کنید تا دچار استرس و اندوه نشوید

  351. مریممریمsays:

    سلام.خواب دیدم کلی مو ریز مشکی داخل یه اتاق فرش شده ست حجم موهای ریز خیلی زیاد بود طوری که چسبیده بود به دیوار و زیر فرشها نمیتونستم جمع کنم حتی با شلنگ آب دیوارا رو آب میگرفتم و زیر فرشارو جالب بود که فرشها رو جمع نکردم ولی اب میگرفتم زیرشو تاجایی که یادمه همچنان در تلاش بودم تا موهارو جمع کنم تعبیرش چیه برام خیلی مهمه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه کم شدن ارزش و اعتبار است

  352. ساراساراsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم که به کسی که مدتهاس فراموش کردم و ازش دورم رسیدم بعدش رفتم که چتریامو کوتاه کونم اما با قیچی سرمو پاییک اوردم و خیلی کوتاشون کردم و خیلی ناراحت شدم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در موضوعی که شما را در تنگنا قرار داده، با تلاش و کوشش، گشایشی رخ می دهد و به شما کمک می رسد.

  353. SMZNSMZNsays:

    سلام من درواقعیت موهای بلندی دارم و اگه کوتاه کنم قطعا خانواده ام ناراحت میشوند ولی تو خواب میبینم ک موهام کوتاه شدن و این موضوع برای خانواده ام خیلی عادیه خودم از موی کوتاه شده ی خودم خوشم اومد چون بهم میومد ولی از این متعجب بودم ک چرا برای بقیه این موضوع عادیه و هیچ عکس العملی نشان نمیدهند! این خوابو دوبار دیدم...‌تعبیرش چی میتونه باشه؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      حسرت خوردن در زندگی و کم شدن ارزش و اعتبار نزد دیگران از جمله تعابیر خوابتان است

  354. رهداررهدارsays:

    سلام خواب دیدم موهای بلند مو از قسمت گردن کوتاه کردم من موهامو خیلی دوست دارم و اگه کوتاه بشن ناراحت میشم اما تو خواب می گفتم سبک شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر کم شدن ارزش و اعتبارتان نزد دیگران است

  355. مهران مقصودلومهران مقصودلوsays:

    سلام من خواب دیدم خانوم دوست موهای بلندی داره در واقعیتم موهاش بلنده یک شب خواب دیدم بردمش ارایشگاه دوستم موهاشو کوتاه کوتاه کرده به دوستم ارایشگر بود گفتم چرا اینقدر کوتاه کردی موهاش مردونه کوتاه کرد میخاستم ببینم تعبیرش چیه ممنون از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اتفاقات غیر منتظره ای که انتظارشان را ندارید در زندگیتان رخ میدهد

  356. Pari sPari ssays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که با برادرم رفتم برای آزمایش خون موقع برگشت یه اقایی باهامون بود وقتی خواستیم از ماشین پیاده بشیم اول برادرم پیاده شد من که خواستم پیاده بشم اون اقا یه چاقو دراورد از توی کیفش و تیکه ای از موهای منو با اون چاقو زد بعد اون تیکه ی موهام افتاد کنار پام از اینکارش ناراحت شدم و گفتم چرا اینکارو کردی گفت چون موهات خوشکلن و بهم گفت باید بزاری یه تیکه ی دیگه از موهاتو ببُرم من ناراحت بودم ولی مجبورم کرد که اجازه بدم تیکه ای از موهامو ببُره میخوام بدونم تعبیرش چیه خیلی تو فکر این خوابم هستم.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه کم شدن ارزش و اعتبار است

  357. FafaFafasays:

    سلام.خواب دیدم که موی بلند یک خانوم که دوست نزدیکمون بود را پسرونه کوتاه میکنم.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به تعبیر کلی دیدن موهایی کوتاه شده از زنان و دختران چه برای مردان و چه برای دختران شرمساری و ننگ و گناه بزرگ است.

  358. SanamSanamsays:

    خواب دیدم موهام کوتاه کردم بعدتوخواب پشیمان شدم ک من میخواستم موهای جلوسرم بلندتربشه وفرکنم،بعدش بین خواب بیداری دیدم موهام سالمه خوشحال شدم،تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از ارزش و اعتبارتان نزد دیگران کم میشود

  359. فاطمهفاطمهsays:

    سلام مادرم دیشب خواب دید دارن موهامو کوتاه میکنن ولی نمیدید کیه این کارو انجام میده تعبیرش چیه مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از ارزش و اعتبار شما در زندگی کم میشود

  360. ققsays:

    سلام من خواب دیدم موهایم را آرایش گاه داره کوتاه میکنه موهام خیلی بلند در حالت عادی فقط داشت ی ذره اش کوتاه میکرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از ارزش و اعتبارتان در زندگی کم میشود

  361. وحیدوحیدsays:

    سلام خواب دیدم مشهد بودم و بدون اجازه من موهای دخترم را کوتاه کردن و حدس میزدم کار دونفر از آشناهایی ک همراهمون بود انحام شده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه کم شدن ارزش و اعتبار نزد اطرافیان است

  362. SaharmahmudiSaharmahmudisays:

    سلام خواب دیدم سوپرمارکت هست محلمون پسره رفتم سرمو خم کردم موهامو بزنه موخوره داشت بهش میگم من سرمو به کسی خم نمیکنم تاجم میفته اونم میخنده دیدم یکم پایینشو زده خیلی قشنگ شده موهام نگم گذاشتم پایینش عالی شده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه کم شدن ارزش و اعتبارتان نزد دیگران است

  363. mahsa javeidmahsa javeidsays:

    ازبس فکرم ریخته بهم نمیدونم چجور تایپ کردم لدفا تعبیرخواب منو هرچه زودتر بهم بگین.. درضمن موهام خیلی بلنده ومن توخواب جیغ میزدم که جن وپری موهامو چیده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از ارزش و اعتبارتان نزد دیگران کم میشود

  364. نجمه ماندنی زادهنجمه ماندنی زادهsays:

    سلام،من در خواب دیدم که به درخواست خودم اقدام به کوتاهی موهام کردم اما بعد از این که کار تمام شد،به خاطر اینکه موهامو یه مدل دیگه کوتاه کرده بودن به شدت گریه گریه میکردم و ناراحت بودم،ممنون میشم تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام هشیاری سطح علم خودرا در زندگی سعی کنید بالاتر ببرید

  365. ZahraZahrasays:

    سلام.حوالی ساعت ۶صبح بودکه بیدارشدم.وخواب دیدم خواهرشوهرم ارایشگرشده وداره موهای من روکمی کوتاه میکنه.توخواب ۲تاخبرمرگ روتلفتنی هم مشنوم که خیلی ناراحت میشم.یکیش مرگ خواهرزندایی همسرم که اصلانمیدونم خواهرداره یانه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است ارزش و اعتبارتان نزددیگران کم بشود

  366. نازینازیsays:

    سلام خدا قوت من دیشب خواب دیدم موهام کوتاه کردم خیلی قشنگ شده بود تا روی شونه هام بود رنگ مشکی لخت یه دست خیلی خوشحال بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام احترام به بزرگتر ها را سعی کن در زندگی حفظ کنی تا دعای خیرشان نصیب تان شود

  367. کتایونکتایونsays:

    سلام خواب دیدم موهامو تو خونمون با چاقو پسرونه کردم و مامانم هم ناراضی بود و هی میگفت نکن اما من میگفتم دوست دارم بعد که کوتاهشون کردم چون یکم نامرتب بود مامانم گفت بیا حداقل برات مرتبشون کنم قبل از کوتاه کردن هم انگار ته موهام زرد شده بود به مامانم هم میگفتم که نگا موهام از پایین چه رنگی شدن رنگ موهای من قهوه اییه تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از ارزش و اعتبارتان نزد اطرافیانتان کم میشود

  368. ساراساراsays:

    با سلام و تشکر از پاسخگوییتون مادر شوهرم خواب دیده که من چتریهامو زدم و دست کشیدم تو موهام و گفتم که موهام چطور شده مادر شوهرم میگفت تو خواب ناراحت نبودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خواب نشانه تغیرات جزئی و کوچک است

  369. مهنازنوشینمهنازنوشینsays:

    سلام من خواب دیدم موهاموبسته بودم باکش یه دخترناشناس موهاموازپشت قیچی کردومن خیلی ناراحت بودم دویدم دنبالش گرفتمش باهمون قیچی منم موهاشوکلاپسرونه زدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده رهایی از غم و غصه ها در زندگیتان است

  370. میم قیمیمیم قیمیsays:

    خواب دیدم موهامو شونه کرده بودم صاف و مرتب و کمی هم موهام خیس بودن و بعد موزر گداشتم پاییناش رو کوتاه کردم و اندازه ی موهام توی خوابم بلندتر از بیداریم بود و کوتاه که کردم شد اندازه ی واقعی موهام.ممنون بابت تعبیرهای خوبتون همیشه?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشان دهنده رهایی از نگرانی ها و ناراحتی ها در زندگیتان است

  371. سوگلسوگلsays:

    با سلام من خواب دیدم شوهرم موهامو کوتاه کرد و منم ناراحت شدم که چرا کوتاه کردی چون در واقعیت موی بلند دوست داره اونم می‌گفت موخوره داشتن چون در واقعیت هم موخوره داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. احتمال بروز اختلافی جزئی میان شما وجود دارد.

  372. زهرازهراsays:

    نزدیک صبح خواب دیدم یک ارایشگر نوک موهامو کوتاه کرد که موهام قشنگتر شد و موخوره موهام رو زد اول فکر کردم خیلی کوتاه شده اما بعد دیدم کم کوتاه شده و خوشحال شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. شاید در بیداری رابطه ی نزدیکی که دارید بهم بخورد. اما این در نهایت به نفع شماست.

  373. ParisaParisasays:

    سلام وقت بخیر من ظهری خواب دیدم رفتم آرایشگاه برای کار ابرو . بعد همینجوری داشتم در مورد موهای سرمم با آرایشگره حرف میزدم که من چندوقته موهامو کوتاه کردم ولی هنوز سوختگی داره بعد آرایشگره گفت آره موهات یک دست هم کوتاه نشده گفتم ولش کن خودم نخواستم. بعد رفتم رو صندلی بشینم که کار ابروهامو انجام بده یهو حس کردم با قیچی از پشت موهامو کوتاه کرد تا رو شونه هام. شوکه شدم گفتم چرا موهامو کوتاه کردی گفت مگه نمیخواستی موهات کوتاه بشه گفتم نه من اومده بودم برا کار ابرو. گفت آخه موهاتم یک دست نبود بلندشم از روصندلی با گریه و زاری و دادو بیداد چرا موهامو کوتاه کردی کی گفت موهامو کوتاه کنی بلندشم از عصبانیت ی فلاکس چای بود انداختم نشکست ولی چندتا استکان بود پرت کردم خورد شدن ...بعدش از خواب بیدارشدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. مسائلی پیش می آیند که آرامش شما را از بین می برد. اما این موضوع موقت است/

  374. aliiissaliiisssays:

    سلام.خواب دیدم که موهامو از وسط جدا کردم و درست نصف آن را کوتاه کردم و نصف دیگر بلند مونده و خیلی خیلی ناراحت بودم از اینکه کوتاه کردم و پشیمون بودم البته این پشیمانی بلافاصله بعد از کوتاه کردن بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند بر رفع شدن از مشکلات و اندوه دلالت داشته باشد

  375. اوا۳۰اوا۳۰says:

    با سلام خدمت مدیر عزیز و گرامی خواب دیدم در عروسی هستم وموهام کوتاه شده وبه قسمت موهام رنگش طلایی و قسمتش سبز شده تعبیرش چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید کمی بیشتر مراقب سلامتیتان باشید تا دچار بیماری نشوید

  376. نیلنیلsays:

    سلام خواب دیدم رفتم یه کم موهام کوتاه کنم یهو بلند شدم دیدم کوتاه کوتاه کرده طوری که پشت گردنم پیدا بود یوایشکی گریه می کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگیتان یک دوره کمبود مالی و ناراحتی را تجربه کنید

  377. رضاییرضاییsays:

    باعرض سلام و خسته نباشید.در خواب دیدم یه خانمی که صورتشو ندیدم موهامو کوتاه میکرد و من نمیتونستم چیزی بگم.بعد تمام شدن در اینه دیدم کاملا کوتاه پسرانه شده ولی مرتب بود.باخودم میگفتم تا دو ماه دیگه نهایتا دو سه سانت بلند بشه. و یااکستنشن کنم که بلندتر بشه.ولی خیلی ناراحت بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر رهایی از زشتی ها غم اندوه از زندگیتان است

  378. گیتیگیتیsays:

    سلام من به تازگی همسرم رو از دست دادم دیشب خواب دیدم خاله م موهام رو شونه میزنه بعد دیدم یه مدل زیبا کوتاهشون کرده اولش دلگیر شدم که چرا نپرسیده انجام داده اما گفت که میخواسته از حالت افسردگی خارجم کنه اما خیلی زیبا شده بودم پس دلخوری رو گذاشتم کنار لطفا تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده تلاش شما برای از بین بردن اندوه در زندگیتان باشد

  379. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم تو خواب مو های سرم کوتاه شده ولی خیلی نا منظم کوتاه شده بود ویه طره بلندی از موهام باقی مونده بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده رهایی از اندوه است

  380. ZahraaZahraasays:

    سلام من موهای بلند و پرپشتی و مشکی دارم‌ دیشب در خواب دیدم ک بایکی از دوستان قدیمی هستیم ک من در واقعیت از اون دوستم خوشم نمیاد و دیدم جلوی موهام تا پیشونی کوتاه است و کم پشت خیلی کم پشت طوری ک فرق سرم اندازه ۳ انگشت دیده میشدو روسری هم سردارم ب آینه ک نگاه میکزدم میگفتم وای چقدر جلوی موهای من ریخته. خیلی ناراحت بودم دقیقا یادم هم نیست انگار موهام رنگی بود‌. و یکسره دستم ب روسری ام بود ک موهامو بپوشونم. بعد دیدم کنار خواهرم هستم گفتم فاطمه چرا من موهامو کوتاه کردم انقدر کم پشت شده اصلا چرا من این مدلی کوتاه کردم؟ من توخواب خیلی نگران موهام و حجابم بودم دلیلش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نسبت به کارهایتان بی مسولیت هستین و این متاثر از عدم اعتماد به نفس و باور به خودتون

  381. فدرافدراsays:

    سلام من خواب دیدم چتریامو کوتاه کردم،اون لحظه که کوتاه شدو ندیدم،ولی رفتم جلو آیینه حموم دیدم چتریام کوتاه شده،و پشت موهامم همینطور،کوتاه ترشده،تا شونم(در واقعیت موهام خیلی بلنده تقریبا تا رون پام و جلوی موهامم خیلی بلنده)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در روابط احساسی دچار غمگینی در زندگیتان شوید

  382. مربم میرمربم میرsays:

    خواب دیدم خانمی گه موهایی بسیارزیباوبلندداره موهاشو کوتاه کرده و قسمتیش هم سفید شده میشه تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بهتر است در انجام دادن کارهایتان کمی با دقت تر تصمیم بگیرید

  383. vafavafasays:

    سلام خواب دیدم دوستام ب من میگفتن مدموهات بهت نمیادوزشت شدی منم. قیچی دادم ب یک مردک زیادنمیشناسم وگفتم بیاجلوموهام درست کن که قیچی گرفت امانیومدومن بیخالش شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نسبت به عادات خودتون بی توجهین در حالی که گاهی لازم افکار ما و عاداتمان تغییر داده شوند

  384. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم ک ناظم مدرسه ام موهامو قیچی کرد وبهم گفت من گفتم موهاتون از مقنعه نزارین بیرون بعدش ک قیچی کرد انداخت تو کاسه ک توش آب بود..... تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شخصی تاثیرات منفی بر ذهن و فکر شما می گذارد که چندان به نفع شما نیست

  385. نرگس شهبازینرگس شهبازیsays:

    سلام دیشب خواب دیدم موهای سرم کوتاه شده بود و انگار کسی بدون اطلاعم کوتاهش کرده بود و همون موقع از پشت سرم دیدم که پرستار بچه هام وایساده و تیکه های موهایم رو توی دستانش قایم کرده و میخواد بره میشه بگی تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      با صحبت های فردی نسبت به آرزو و امید هاتون سرد میشین

  386. یاسمن فولادییاسمن فولادیsays:

    سلام من دختر هستم و خواب دیدم قصد گرفتن مو خوره هامو داشتم زمانی که در خواب بودم برادرم مو های منو خیلی کوتاه کرد ولی من دادو فریاد میکردم و دیگران به من میگفتن اشکال نداره و اروم باشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بخاطر ایراد گرفتن دیگران برای اشتباهاتتون ناراحت میشین و قبول نمی کنین

  387. zahraazahraasays:

    سلام من دیشب خواب دیدم بابام برد یه ارایشگاه بعد ارایشگر زن بود بهش گفتم موهامو یکم کوتاه کن ولی خیلی زیاد کوتاه کرد منم خیلی حس بدی داشتم همش گریه میکردم میگفتم چرا موهامو اینقدر کوتاه کردی ولی همه میگفتن خیلی بهت میاد ولی من دق میکردم خودمو میزدم بعد از ارایشگر عذرخواهی کردم که بهش عصبی شدم بعد بیدار شدم دیدم خوابه خوشحال شدم تعبیرش چیه خیلی فکرمو مشغول کرده:(

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بخاطر روابط و احساسات پدر فرزندی این خوابو دیدین

  388. زهرازهراsays:

    با سلام.خواب میدیدم موهامو پسرونه کوتاه کردم و ۲بغل موهامو با ماشین سفید کرده بودم،بهم میومد،شالم رو کردم سرم و توی اینه نگاه کردم به خودم و راضی بودم.توی خواب روند کوتاهی مو رو ندیدم و یهو دیدم که موهام کوتاه شدن ولی میدونستم که دامادمون که ارایشگری بلد هست این کارو کرده.در ضمن من در واقعیت موهام پسرونه هست ولی نه مثل توی خوابم.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده رفع بلا و گرفتاری در زندگیتان است

  389. SayanSayansays:

    سلام خوای دیدم موی سرمو کوتاه کردم و موهای صورتمو با تیغ زدم تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در ذهنتون نظم فکری برقرار می کنین

  390. BoLBoLBoLBoLsays:

    سلام من خواب دیدم که لای موهام یه موی سفید دارم بعد به برادرم گفتم اون یه تار مو رو بزن بعد برادرم به جای اینکه اونو بزنه دیدم چند تا از تار موی مشکیمو زده و من خیلی عصبانی شدم گفتم وای موهام ممنون میشم تعبیرش رو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای مشورت در کارهاتون از کسی کمک بخواین که با تجربه و پخته باشه یه مشورت اشتباه شما رو توی درد سر میندازه

  391. م سم سsays:

    سلام من خواب دیدم شوهر خالم که فوت شده به موهام نگاه کرد و گفت موهات بلند شده باید کوتاهش کنی من استرس گرفتم گفتم برای چی من دخترم ایرادی نداره که بلند باشه پسر که نیستم و اون قانع شد و چیزی نگفت(انگار خودش میخواست موهامو کوتاه کنه) تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براشون فاتحه بخونین و نسبت به دیانت خود مقید تر باشین

  392. AiginAiginsays:

    سلام ،من دیشب خواب دیدم ک موهام بلند تر از حالت طبیعیش بود و موخوره داشت و منم داشتم پیش عشقم موهامو کوتا میکردم ،موهام حالت لخت و صافیم داشت،میشه تعبیرش رو لطف کنید بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تلاشی است که برای نظم دادن به زندگیتان انجام میدهید

  393. مژگانمژگانsays:

    سلام خواب دیدم دارم نوک موهای بسیار پر پشت و بلند خودم را باقیچی به زور کوتاه میکنم ولی فقط نوک آنها را میزدم و خیلی کوتاه نمیکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید افراد بخیل را از زندگیتان دور کنید

  394. FereshtehFereshtehsays:

    سلام دیشب خواب دیدم دوس پسرم موهامو کوتاه کرد بعد که تو آینه دیدم ناراضی بودم اولش چون خیلی کوتاه شده بود،بعد به خودم گفتم ایراد نداره عوضش موخوره هاش رفت و موهام تقویت میشه،فقط موهام نامیزونی زیاد داشتو یه چندتاشم همچنان بلند بود ازش خواستم بیاد درستش کنه ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از برادرتون در کارهاتون راهنمایی بخواین

  395. نادیانادیاsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم ارایشگاه دیدم دو سه جا از موهام موخوره شدیددد گرفته بود انگار گره خورده بعدارایشگر اون قسمتارو قیچی کرد گف بیماریه 😞

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام درگیری ذهنی براتون پیش میاد

  396. زهرازهراsays:

    سلام. من دوبار كه خواب ميبينم مهاي جلو مو چتري ميكنم يعني جوري كه دوست دارم ببينم چتري بهم مياد يانه و خوشحال بودم و اين خواب دوبار برام تكرار شده .لطفا بهم بگين تعبيرش چيه خوبه يا بد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب باشید خودرا از گزند اطرافیان در امان نگه دارید

  397. محمدحسن کشاورزمحمدحسن کشاورزsays:

    سلام من خواب ديدم داداشم خوابه و دارم موهاشو کوتاه ميکنم و بقل کلش نگاه انداختم کچل شده بود و بعد کوتاه کردن ترسيدم پاشه بزنتم ميخواستم پاشم فرار کنم تعبيرش چيه لطفا بگيد مرسي

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد عده ای باشما خصومت دارند

  398. سحر شریفیسحر شریفیsays:

    با سلام خسته نباشید من خواب دیدم تو آرایشگاه بودم و خانم آرایشگر بدون اینکه من بگم موهام رو با یه قیچی بزرگ کوتاه کرد اول ناراحت شدم ولی بعد خوشم اومد گفتم پس موهامو یجوری درست کن قشنگ بشه و از خواب بیدار شدم تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس شخصی پشت سر شما حرف می زنه

  399. محبوبهمحبوبهsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم توی یک مهمانی یه نفر بهم گفت بیا جلوی موهات رو مرتب کنم از اونجا که موهای من خیلی بلنده اول مخالفت کردم اما بهش گفتم فقط یه مقدار کم در حدی که مرتب بشه اما اون جلوی موهام رو خیلی کوتاه کرد و من کلی از دستش ناراحت شدم و گریه میکردم بعدش به تلافی می خواستم موهاش رو با قیچی کوتاه کنم ولی دلم نیومد و بخشیدمش ممنون میشم اگه بفرمایید تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس نصیحتی به شما می کنن که به حرفشون گوش نمی دید

  400. گلیگلیsays:

    سلام روز بخیر من خواب دیدن که ارایشگرم موهامو تا جایی که موخوره و بد بود کوتاه کرد اما موهام خیلی کوتاه شدن تا نزدیکی شونم شدن.از طرفی ناراحت شدم که موهام خیلی کوتاه شدن از طرفی میگفتم خوب دیگه موهام سالم شدن.ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده موفقیت هایی است که در زندگی به دنبال کسب ان در زندگی هستید

  401. شهرام مظاهریشهرام مظاهریsays:

    با سلام ...من خواب دیدم تو خواب دختر خاله ام موهای منو کوتاه کرد تو خواب یادمم ناراحت نبودم ...(البته من تو بیداری هم همیشه موهام کوتاه هست کلن موی کوتاه رو خیلی دوست دارم ودرضمن دختر خاله هم تو بیداری با من خیلی خوب هست )ممنون میشم تعبیر خواب من تورو بفرماید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به افکارتون و رفتارتون نظم بدین

  402. زهرهزهرهsays:

    سلام خواب دیدم موهام دو طبقه چتری کوتاه کردم و رنگ زده بودن رنگ بولند روشن بودن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده دورویی است

  403. شیماشیماsays:

    با سلام خواب دیدم مامانم موهامو کوتاه کرده وقتی تو اینه نگاه کردمدیدم موهام چه خوشرنگه و مدل کوتاهیشو دوست داشتم ...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام آرامش و نظم فکری پیدا می کنین

  404. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم موهای شوهرم ریخته و ی کم مو داره سرش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است به زندگیتان سر وسامان دهید

  405. FatimaFatimasays:

    خواب دیدم با رضایت من خواهرم موهامو داره کوتاه میکنه ولی بعدش دیدم یکم بیشتر از اونی که میخوام کوتاه کرده موهام تو خواب تا کمرم بود ولی وسط پشتم کوتاشون کرده بود ولی موهام خیلی مرتب و لخت شده بودن ولی من ناراحت بودم که چرا زیاد کوتاه کرده و غر می دم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا میتواند نشان دهنده رهایی از درد و رنج در زندگیتان باشد

  406. پری اسپری اسsays:

    با سلام راستش من باردار هستم یکماهه ولی تصمیم گرفته بودم که بچه رو بندازم یک شب نیت کردم خواب دیدم که دارم موهای مادرم که چند سالی هست فوت شده رو کوتاه میکنم میشه لطفا تعبیرش رو بگید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید در زندگی صداقت داشته باشید

  407. ZahraZahrasays:

    من خواب دیدم بیرون توی عروسی انگار داداشمه باخواهرم میرقصم موهامم خیلی خوشگل شده کلا لباسمم خوبه بعدشم دیدم خودم جلوی موس سرمو یکم کوتاه کردم خیلی خوشم اومد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از اموری که روحتون رو به چالش میکشه دوری کنین

  408. میم قیمیمیم قیمیsays:

    سلام خواب دیدم توی یه مراسم شبیه جشن شاید مهمانی که ما داشتیم دیگ دیگ غذا و امکانات میبردیم اونجا،من رفتم جلوی موهام رو چتری و مرتب کوتاه کردم با خودم گفتم اینجوری بیشتر بهم میاد که از خواب بیدار شدم اما توی خوابم رقص و اواز و ساز نبود،تعبیرش رو میگین؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیر و برکت در زندگیتون وارد میشه

  409. رهارهاsays:

    من نامزد دارم ۲ روز باهم قهر بودیم بعد که اشتی کردیم خواهر نامزدم خواب دید ک من بدون اجازه نامزدم موامو کوتاه کردم تعبیرش چی میشه؟ اینم بگم ک همزمان دوست نامزدمم خواب دیده ک نامزدم ریشاشو تراشیده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در افکار و عقایدشون تغییراتی ایجاد میشه

  410. نسترننسترنsays:

    سلام من متاهلم بلاتکلیف و سر دوراهیم.موهای بلندی دارم .دیشب خواب دیدم شوهرم موهامو تا گوشام نصفه کوتاه . کرده وقتی دست به پشت موهام میزدم کوتاه شده بود ولی انگار موهام هنوز جدا نشده بودن فقط خط کوتاهیش بود من خیلی ناراحت شدم و گریه کردم طوری بود فقط خودم کوتاهیشو میدیدم و ناراحت بودم ولی دیگران به موهام حسودی میکردن ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام گریه از روی اندوه بر شادمانی دلالت دارد

  411. عضراعضراsays:

    سلام من دو خواھر دارم کہ جر دو شان متاھل است و یکی شان بعد از چند سال بعد باردار شدہ است و من دیشب خواب دیدم کہ ھر دو شان موی خود را کوتاہ کردہ بود و می خندید و یکی شان موی خود را زرد رنگ کردہ بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در ذهن خود نگرانی هایی را داشته باشند

  412. ShadiShadisays:

    با سلام خواب دیدم موهام ک خیلی بلند و فر هستن با ماشین موزر خیلی خیلی کوتاه کردم و صاف و سره موهامم رنگ کردم و اصلا این کارو در واقعیت دوست ندارم ولی تو خواب خیلی ازاین کارم راضی بودم و خوشم اومده بود از موهام

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نظم فکری خواهید داشت

  413. BoLBoLBoLBoLsays:

    سلام و خسته نباشید من خواب دیدم که خودم دارم موهای خودمو کوتاه میکنم ممنون میشم تعبیرش رو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس نظم فکری پیدا می کنین

  414. مریممریمsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که خواهرم موهاش رو پسرونه کوتاه کرده و رنگ شرابی خیلی خوشگلی زده ممنون میشم تعبیر خواب منو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب افراد دورو باشید

  415. وحیده حیدریوحیده حیدریsays:

    سلام من خواب دیدم یک مرد غریبه موهامو قیچی کرد کوتاه نکرد فقط بد حالت قیچی کرده بود ،بعد من گریه کردم از ناراحتی زیاد من در بیداری از عشقم جدا شدم و دوتامونم همو دوست داریم دوست دارم بدونم تعبیرش چیه ممنون میشم جواب بدید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اشاره داره به این جدایی و اینکه احساساتتون تحت تاثیر قرار میگیره

  416. نازگلنازگلsays:

    سلام دیشب خواب دیدم پسرم را برده بودم ارایشگاه بعد که کارش تموم شد شوهرم بهم گفت حالا که اومدیم اینجا تو هم موهاتو مرتب کن اون قرار شد به اندازه یک وجب از موهای منو کوتاه کنه ولی یک دفعه قیچی از دستش در رفت وجلوی موهام هم کوتاه شد با عصبانیت گفتم شما فقط قرار بود قد موهای منو یکم کوتاه کنی خوب دیگه کاریه که شده اشکالی نداره شروع کرد قد موی منو کوتاه کنه که یک عده ای مثل مامور اومدند من چون روسری سرم نبود پاشدم پشت یک سری افرادی که نمی شناختم قایم شدم داشتم حرص می خوردم که از خواب پریدم ودر واقعیت هم شوهر من خیلی تعصبی هستش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام وسواس فکری دارین

  417. نیلونیلوsays:

    سلام خواب دیدم دارم موهامو میتراشم بعد تا یه جایی هرکاری میکنم نمیشه دوس داشتم کچل کنم بعد وقتی دیدم دیگه نمیتراشه گفتم در همین حد هم خوبه خوشکل شدم بعد اون قسمت‌هایی که کچل شده بود رو با موهای دیگم پوشوندمش گفتم اینجوری پیدا نیست بعدش کم کم بلند میشه کسی هم متوجه نمیشه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در افکارتون تغییرات ایجاد کنید

  418. مینامیناsays:

    سلام خواب دیدم که دارم خودم رو توی آینه میبینم و باخودم گفتم که موهام به هم ریخته شده و یه قیچی برداشتم و خودم موهامو کوتاه کردم شاید ۵ سانت و بعد هم دوباره خودمو دیدم و دست کشیدم تو موهام و خیلی راضی بودم و تعجب کردم که این طور خوب دراومد. در واقعیت هم موهام کوتاه هست تعبیرش چیه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است به زندگی خود سرو سامان دهید

  419. لیلالیلاsays:

    سلام سا خوبی داشته باشید.دوسه روز پیش خواهرم خواب دیده ک موهای من کاملا کوتاه است و من درحال کوتاه کردن موهای یک خانم هستم تعبیر خاصی دارد؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس افکارتون نظم پیدا می کنن

  420. MariMarisays:

    سلام من دختر هستم و دیشب خواب دیدم که توی خانه موی سرمو دکلره و بعد طلایی کردم موی بلندی دارم بعد رنگ مادرم یکدفعه نصف موهامو به اشتباه قیچی زد و ریخت خیلی ناراحت شدم تو خواب تعبیرش چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب افراد دورو باشید

  421. مرضیه شمرضیه شsays:

    سلام خواب دیدم موهای سرم تقریبا بلنده ورنگ طلایی خیلی روشن داره موهام از پشت رو به جلو هدایت میکردم وتیکه تیکه کوتاه ومرتب میکردم وهمه رو باهم هم اندازه ومرتب کردم واز کار خودم راضی بودم ،، بازم موهام بلند بود وروی شونه هام بود این در حالیه که در واقعیت موهام خیلی کوتاهه وانقدر روشن نیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام حالات خوشی براتون پیش میاد

  422. لاونلاونsays:

    سلام و عرض ادب و ایام ب کام، خواب دیدم خواهرم کوچیکم که ۲ سال کوچکتره ازم موهاشو پسرونه کوتاه کرده منم گفتم دلم میخواد کوتاه کنم موهام ضعیف شده یکم بهشون برسم برای همین کوتاه کردم اول فک کردم منم پسرونه زدم ولی وقتی رفتم جلو آینه موهام تقریبا بلند بود تا سرشونه هام و هی بلندتر میشد ،تعبیرش چیه لطفا؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس ر جهت فکری تون نیاز به تغییر دارین

  423. ناشناسناشناسsays:

    سلام من بعد اذان صبح که نمازمو خودندم خواب دیدم که شوهرم به زور موهای جلوی سرم را کوتاه کرد و من نمیخواستم ولی اون زورکی کوتاهشون کرد منم گفتم حداقل خیلی کوتاهشون نکن گفت ن من میخوام تو خوشکل بشی وبا قیچی کوچکی کوتاهش کرد بعد تو اینه نگاه کردم با گیره موهای جلویم که کوتاه شده بودن رو جمع کردم انگار رنگ موهام قرمز شده بود ولی موهای پشت سرم همنجوری دراز بودن و برنگ خودشون خیلی عجیب بود لطفا تعبیرش کنید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است افرادی را در زندگی از خودتان برنجانید

  424. ترنم خورشیدترنم خورشیدsays:

    سلام . من خواب دیدم یه نفر هست که آرایشگره و همه دارن منو راضی میکنن تا پایین موهامو کوتاه کنم من موهام بلنده منم خیلی به سختی قبول کردم و بازم دو دل بودم و هی از مادرم نظر میخواستم تا اینکه با دو دلی یک وجب پایین موهامو کوتاه کردم و خوشم هم نیومد .توی همون آرایشگاه حنا میزدن برای بقیه منم شروع کردم به درست کردن حنا تا به پاهام بزنم . خیلی ممنون از سایت عااااالیتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در افکارتون تغییراتی ایجاد می شود

  425. پریپریsays:

    سلام.روزبخیر..من دختر هستم.خواب دیدم یه آقا که شخصیت معروف و مورد علاقه من هست، یه تیکه کوچیک از یه شاخه از موهای من و خودشو کوتاه کرد.من یه کوچولو و به شوخی اعتراض هم کردم.تعبیرش چیه

  426. پریپریsays:

    ممکنه ایشون نمادی از شخص مورد علاقه من باشه؟که این روزها فکرمو مشغول کرده؟

  427. زهرا داوریزهرا داوریsays:

    سلام من خواب دیدم موهام کوتاه شده پر پشت شده(تو واقعیت موهام کم پشته یکم)و رنگ طبیعی مو های خودمه تو آیینه خودم و دیدم و خیلی از تغییرش راضی بودم ولی یه دختر جوون دیگه کنارم بود که تو خواب انگار آشنا بوده ولی من تو واقعیت نمی شناختمش بهم گفت بهت نمیاد ولی حس کردم داره حسودی می کنه😬 تو خواب مراحل کوتاه شدن مو رو ندیدم فقط نتیجه رو دیدم می شه بگین تعبیرش چیه

  428. هدیههدیهsays:

    سلام،من خواب دیدم پدرم،موهایه مادرمو داشت کوتاه و مرتب میکرد که به اشتباهی یک بخشی از موهایه مادرمو کاملا کچل کرد.و بعدش من و مادرم از این قضیه خیلی خیلی ناراحت بودیم و حتی من گریه میکردم.

  429. آ.مآ.مsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم مادرم موهای منو کوتاه میکنه و من خیلی خوشحالمو میخندم حتی چهرمم قشنگ تر شده بود اما در واقعیت عاشق موهای بلندم هستم . تعبیرش چیه

  430. nrgsnrgssays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که مادرم موهام و کوتاه کرده و من خیلی ناراحتو ناراضی هستم میتونین بگین تعبیرش چیه

  431. janan ebrahimijanan ebrahimisays:

    سلام وقت بخیر .ممنون از سایت خوبتون دیشب خواب دیدم که رفتم به ارایشگاه برای اینکه یکم موهامو کوتاه کنم پایینشو ولی خیلی کم که زنه یه دفعه خیلی موهامو کوتاه کرد یه مدل جدید و بافت زد موهامو ولی من اصلا دوس نداشتم و خودش میگفت خیلی خوب شد اینطوری بعدش من یکی از همکاراشون اومد و توبیخش کرد منم گریه زاری کردم ولی خیلی تو خواب ناراحت بودم طوری که بیدار شدم فهمیدم خواب بود کلی ذوق زده شدم . با توجه به تعبیرایی کوتاهی مو داره یکم ترسیدم ممنون میشم تعبیر کنین

  432. رهارهاsays:

    سلام خواب دیدم رفتم ارایشگاه موهامو مرتب کنم که ارایشگر موهامو کوتاه هم کرد مدل مصری بااینکه قصد کوتاهی مونداشتم ولی خیلی بهم‌میومد و خوشحال شدم و دوستش داشتم تعبیرش چیه؟

  433. لیلالیلاsays:

    سلام من خواب دیدم که نامزدم وایساده بالا سرم و کتک ام میزنه بعد موهامو میکشه و میبرم توی حیاط و موهامو تا گردنم میچینه و تهدیدم میکنه که باز گیس هاتو میبرم

  434. نیهاننیهانsays:

    سلام خسته نباشید ببخشید مادر من دیشب خواب دیده ک خونه مادرش ک مادر بزرگ من میشه هستیم و داییام اینا همه اونجان بعد موهای من خیلییی بلندتر شده و میخوام قیچیش کنم ک مامانم نمیزاره و هی باهام دعوادمیکنه اما من کوتاه نمیامو موهامو میزنم و فک کنم تا رو گردنم کوتاه میکنم و اونم باهام دعوا میکنه میشه تعبیرشو بگین؟

  435. مژدگانیمژدگانیsays:

    سلام من دربیداری موهای بلند تا کمرم دارم خواب دیدم که خواهرم موهام رو کوتاه میکنه ندیدم ک قیچی دستش باشه فقط حس میکردم ک خواهرم کوتاهشون میکنه... اول پیش خودم‌گفتم منکه نمیخاستم موهامو کوتاه کنم بعد دوباره گفتم اشکال نداره کوتاهم بهم میاد و خوشگل میشم

  436. سپیدهسپیدهsays:

    سلام من دوشب که همش خواب کوتاهی مو می بینم بار اول تو خواب اصلا نمیدونستم چرا موهام کوتاه شده و کاری کی هس ولی خیلی ناراحت بودم بار دوم خواب دیدم که از یه نفر(تو خواب میشناختم ولی الان نمیدونم کیه) خواستم یه کمی از موهامو نوک گیری کنه ولی اون ادم یه قسمت زیادی از موهامو چید و من تو کلا خوابم داشتم گریه میکردم و ناراحت بودم

  437. رقیهرقیهsays:

    باسلام.درخواب دیدم در یک مجلس عزا هستیم تومسجد مجلس یکی از اشناهامون که به تازگی فوت کرده.دنبال دخترم میگشتم دیدم جلوتر داره میره سمت صاحب عزا برا تسلیت چادرشم ازسرش افتاده بود بعد سرمو که برگردندم طرف دیگه دوباره که نگاش کردم دیدم پشت به من ایستاده موهاشو خیلی کوتاه کرده تقریبا پسرونه بود اومد کنارم نشست باهاش دعوا میکردم که چرا موهاشو تااین حدکوتاه کرده اونم میگفت رفته بودیم ارایشگاه موهاموکوتاه میکرد گفت رایگان میزنم برات همشو زد.

  438. یاسیاسsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم آرایشگاه ومیخوام موهامو کوتاه کنم ی دیدم آرایشگر با ماشین داره کوتاه میکنه ک اعتراض کردم من فقط گفتم ی کم کوتاه کنی نه اینک باماشین بزنی ولی خب بعدش دیدم موهام خیلی کوتاه نشدن

  439. FarzaneFarzanesays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم رفتم ارایشگاه ک موهام رو کوتاه کنم گفته بودم که کم کوتاه کنه ولی تا سرشونه هام کوتاه کرده بود من خیلی عصبی شدم و فریاد زدم.بعد که یکم گذشت ارایشگر ی لیوان ب من داد ب عنوان کادو و من عصبانیتم فروکش کرد.

  440. فائزهفائزهsays:

    سلام ممنون از سایت خوبتون . من دختر هستم و چند ساله موهام کاملا کوتاهه یعنی پسرانه هستش خودمم خیلی راضیم بهم میاد و دوسش دارم . خواب دیدم به مهمانی عمویم رفتم و با اینکه پسر عموم هم اونجا بود اما من حجاب نداشتم بلوز سفید بسیار زیبایی داشتم و شلوار جین چسب و قد ۹۰ و یک جفت کفش خوشگل مجلسی مشکی هم پوشیده بودم (من تو مهمونی دامن نمی پوشم هیچ وقت). کفشام نو بودن و بدون پاشنه و منم خیلی دوستون داشتم . موهام هم کوتاه بود البته پسرانه نبود . تا روی شانه م بود و یکم دخترانه تر بود. من موهام بوره اما توی خوابم موهام مشکی و درخشان بود . به نظر شما معنی ش چیه . مطمئنم سرلخت بودنم حتما معنا داره . اما در مجموع هم من هم خانواده م خوشحال بودیم و من هم خودم خیلی از تیپ و قیافم احساس خوبی داشتم فقط موهام برام عجیب بود و یکم معذب بودم که حجاب نداشتم درحالیکه خواهرم هم که مجرد هستن روسری داشتن . ممنون از سایت خوب توپ‌تاپ.

  441. ساداتساداتsays:

    روز شنبه ۱۷ خرداد خواهرن خواب میبینه که من موهام کوتاه شده درواقعیت موهای من بلند و بور هستش اما خواهر دیده موهام تیره بوده مثلا مشکی بوده و تا شونه هام کوتاه شده بوده

  442. ZahraZahrasays:

    خواب دیدم که یذره از موهای جلوی سرمو دارم قیچی میکنم تا کوتاه شن و خیلی خوشحال بودم ولی بقیه موهام بلندن فقط اندازه چندتا تاره مو داشتم کوتاهذمیکردم

  443. سمبه دولتیسمبه دولتیsays:

    خواب دیدممیخوام موهامو کوتاه کنم. به یکی دادم موهامو کوتاه کنه. بعدش دیدم نصف موهامو کوتاه کردن. نصفش هنوز بنده. من تو بیداری تصمیم داشتم موهامو کوتاه کنم.

  444. هما رجبیهما رجبیsays:

    من در خواب دیدم ک معشوقه هم موهای من رو کوتا کرده ینی چی؟

  445. نفسنفسsays:

    سلام خسته نباشین من خواب دیدم دختر خالم موهاشو از ته زده و ناراحته و صورتش جوش زده و ی شلوار راحتی پسرونه پاش بود تن خودم ی مانتو پشمی سفیدو سرمه ای بود گفتم ازاینا میخوای مثله من بخری بهش انگار ی دونه شبیه مانتو خودم داشتم بهش دادم پوشید اصلا بهش نمیومد درش آورد تعبیرش چیه؟

  446. ساراساراsays:

    سلام.من دوران مدرسه ام یه دوست صمیمی داشتم که به دلایلی باهاش قطع رابطه کردم و چند سالیه باهم رفت و آمدی نداریم و تقریبا الان دشمن حساب میشیم..البته زیاد به خواب من میاد..زمانی که باهم دوست بودیم اون موهاش بلند بود و من متوسط و کوتاهتر از اون که گاهی هم یجورایی این مسئله رو گوشزد میکرد که موهای من قشنگتر و بلندتره..الان که چندسالیه ندیدمش نمیدونم موهاش هنوز بلنده یا نه ولی دیشب خواب دیدم که همون موهایی رو که داشت با قیچی کوتاه کرده و من ازش پرسیدم که چرا موهات تا گردن کوتاه شده اونم گفت که خودم کردم..من توی خواب به این فکر کردم که گیسوی بلندمو هم کوتاه کنم ولی اصلن دلم نخواست و منصرف شدم از کوتاه کردن...میخاستم تعبیرشو بدونم

  447. ساراساراsays:

    البته اینو نگفتم که درخواب حین اینکه سوالم رو درمورد قیچی شدن موهاش جواب میداد به موهاش دست کشید و دسته ای تار مو با دستش از موهاش ریخت که نشون من داد که موهام ریزش داره..

  448. مهنازمهنازsays:

    سلام خواب دیدم رفتم آرایشگاه آرایشگر دستش کار بود خواهرم برداشت گفت رو موهات یه اسمی هست به صورت کج اون کوتاه کرد تا کلا اون اسم ازبین بره معنی اش چی هست؟

  449. rrrrrrrrrrrrsays:

    سلام من خواب دیدم موهام بافته بود ولی موخوره داشت و بد بود بعد مامانم گفت وایسا وایسا بعد با قیچی کوتاهشون کرد بعد رنگشونم یه رنگه پلنگی اینا بود از رنگش خوشم میومد ولی از این که مامانم کوتاه کرد خیلی ناراحت شدم بعد تو خواب رفتم تعبیر خواب کوتاه کردن مو رو ببینم چون عادت دارم تعبیر خواب هامو میبینم .

  450. فاطمه صفاطمه صsays:

    سلام خسته نباشید من‌خواب دیدم‌نشستم دوست صمیمیم موهاما شونه‌کنه‌ی دفعه پیپوند موهاما و قیچی کرد منم کلی گریه کردم.تعبیرشه چیه

  451. فاطمه صفاطمه صsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم ک با دوستم رفتم بیرون ی دفعه چندتا‌پسر ک‌حالت روحی‌خوبی نداشتن و یکیشون برهنه بود اومد دنبالمون رفتیم داخل ی مغازه اما دوستم گیر افتاد و داشتن‌خفش میکرد تعبریش چیه

  452. زهرا نزهرا نsays:

    سلام وقت بخیر..من خواب دیدم در یک محفل شادی هستیم که خانواده و عمه و از بقیه اقوام نیز اونجان و میرقصند.من رفتم اتاق تا موهام رو شونه کنم و بهشون بپیوندم همینکه کش موهایم را در آوردم دیدم موهای سرم که بلند بود درست از شانه به بعد با کش اومد دستم، قسمت بریدگی رو نگاه کردم انگار که کش باعث شده بود بسوزه موهام و درست از همونجایی که کش بستم کاملا بریزه...بعدش من خجالت کشیدم و نرقصیدم و خوشحالی نکردم..اما در خوابم یکم که خوابیدم و بلند شدم خواستم موهایم را به پدرم نشان دهم که دیدم موهایم مثل قبل است و اصلا کوتاه نشده و سپس از خواب بلند شدم(البته جزئیات دیگری هم داشت)

  453. زهرا نزهرا نsays:

    یادم رفت بگم که من متاهلم

  454. مهدیه ممهدیه مsays:

    سلام من خواب دیدم با دختر عمه هام تو مهمونی نشسته بودم موهامو از بالا بسته بودم یکی از دختر عمه هام تبر برداشت گفت بزار ببینم چی میشه و موهامو زد تعبیرش چیه

  455. AsAssays:

    سلام خسته نباشید..من خواب دیدم موهام رو کوتاه کردم و همه خوششون اومده بود و بهم میگفتن چقدر بهت میاد

  456. فاطمه .سفاطمه .سsays:

    سلام خسته نباشید من موهام بلنده ودرخواب دیدم که درخواب و بیداری بودم که مادرم و زنعموم موی جلو سرم رو کوتاه و انتهای موهامو ب اندازه ای ده سانت کوتاه کردند البته هم مادر و هم زنعموم ارایشگر هستند . ممنون میشم تعیبرشو بگید

  457. اسااساsays:

    سلام من خواب دیدم دختر عموم اومده خونمون و یهو موهامو کتاب میکنه و قیچی در میاره اول شوکه میشم ولی بعد باهاش اوکی میشم و بقیه شو خودم کوتاه میکنم و صافش میکنم و دیگه ناراحت نبودم

  458. سارا فیضیسارا فیضیsays:

    سلام من خواب دیدم موهام موخوره زده و دوستم قسمتی از پایین سمت چپ موهامو خیلی کم کوتاه کرد ولی پشت موهامو تا گردن کوتاه کرد بعد ک دیدم چیکار کرده گریه میکردم و داد میزدم تعبیرش چیه

  459. AZAZsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که جلوی آینه وایستادم و موهامم نسبتا بلنده ( تو واقعیت هم همینجوریه ) ولی سر موهام موخوره داره. بعد یه قیچی برداشتم و موهامو کوتاه کردم ( فکر کنم به خاطر این هم بود که توی خواب از مسئله ای ناراحت بودم ) وقتی موهامو کوتاه کردم تقریبا مرتب بودند و منم از موهای جدیدم راضی بودم. تعبیرش چی میشه؟

  460. نرگس محمدینرگس محمدیsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم شخصی به من می‌گوید مردم و باید موهامو از ته بتراشم ولی من قبول نمیکنم گریه میکنم و اصرار میکنم موهامو نزنن

  461. ففففففففsays:

    من خواب دیدم داخل یک خونه بود وجمعی از قوم ها نیز بودند دختر عموم ناگهان آمد و بعد چند دقیقه هر دو متوجه شدیم که موی سرمان پسرانه شده است خیلی نه خوشحال بودیم نه ناراحت فقط بعد یک شخص قریب آمد موهای چیده شده ی خودمان را با یک چسم مخصوص به ما چسباند وگفت بعد یک روز کنده میشود

  462. بی نامبی نامsays:

    من تو خواب دیدم ک موهامو داییم کوتا میکنه ولی کوتا کرد موخوره افتاد ب موهام تعبیرش چیع؟

  463. حوریهحوریهsays:

    سلام. خواب دیدم برادرم،موهای خواهرم رو کوتاه میکنه‌ در ضمن توی واقعیت رابطه شون خوب نیست. ممنون.

  464. sogolpazokisogolpazokisays:

    سلام در خواب دیدم که بیدار شدم و موهایم تا پایین گوش هایم کوتاه شده و دائم جلو اینه انهارو برانداز میکردم و ناراحت بودم چه کسی کوتاه کرده

  465. مریممریمsays:

    سلام و عرض ادب من خواب دیدم که موهام هم کوتاه شده وهم کم شده و جلوی موهام سفید و بقیه روشن شده بود تو خواب خیلی ناراحت بودم وبا خودم می گفتم چرا انقدر موهام کم شده چطوری این همه ریخت وبا ناراحتی پشت موهام رو کمی جمع کردم وبه حالت دم اسبی همون مقدار کم وبستم چون در واقع موهام کوتاه نیست خیلی ناراحت بودم ممنون میشم تعبیر کنین

  466. نیلانیلاsays:

    سلام. عشق من خواب دیده که من موهامو کوتاه کردم.درحالی که خودش همیشه دوس داره موهام بلند باشه و پسرونه نزنم.میگه وقتی از خواب بیدار شدم گفتم اگه موهاتو کوتاه کرده باشی دعوات می کنم.به نظرتون چه چیزی می تونه تعبیر این باشه چه برای من چه برای عشقم.

  467. asmaasmasays:

    سلام من خوابیدم که پسر خاله ام موقع که من خواب بودم موهایم را با قیچی زده است و من خیلی ناراحت بودم وقیچی رو به سمت او پرتاب کردم دور چشم کبود شد لطفا تعبیرشو میگن؟

  468. NedaNedasays:

    سلام خواب دیدم که من داشتم موهام رو شونه میکردم و اونهارو گیس میکردم و چتری هام بلند بودن و اونهارو از گیسم جدا کردم و به این فکر بودم که اونهارو کوتاه کنم یا نه ولی یک دفعه ای خاهرم با عصبانیت با قیچی چتری هامو کوتاه کردم منهم خیلی گریه کردم ولی وقتی به اینه نگاه کردم دیدم خوشکل شدم و خوشحال شدم ولی بروی خودم نیوردم و خاستم دلیل اینکار رو از خاهرم بپرسم ک از خواب بیدار شدم لطفا میشه بگید معنیش چیه؟

  469. نیهانیهاsays:

    سلام مادرم خواب دیده که موهایم را کلا کوتاه کرده تعبیرش چیه؟

  470. سعیده موسویسعیده موسویsays:

    سلام من زن دوم هستم، دیشب خواب دیدم شوهرم کنار زن اول و دوتا بچهاش نشسته و من با رفتم پیششون، هووم موهاشو کوتاه مدل سربازا کرده و دکلرش کرده بود صورت چروک زیادی داشت، من پسر کوچیک شوهرم رو بوسیدم و هووم شاکی شده بود، وقتی جواب حرفاش رو میدادم خودشو بیشتر به شوهرم میچسبوند وشوهرم فقط سکوت کرده بود، لطفا تعبیرش رو بفرمایید

  471. پرنیا مرادیپرنیا مرادیsays:

    سلام خواب دیدم آرایشگاه مردانه هستم برای کوتاهی مو رفته ام یکم از پشت موهامو کوتاه کردن با تیغ که عموم اومد من رفتم یه آرایشگاه مردانه دیگه اونجاهم این اتفاق افتاد نصف موهای پشتم زده شده بود نصفش مونده بود

  472. زهرازهراsays:

    خواب دیدم مو مادرمو گ بلند بود دادشتن کوتاه میکننن تعبیرش چیه

  473. آیداآیداsays:

    سلام خسته نباشین. من خواب دیدم یه قیچی دستمه و میخوام موهامو کوتاه کنم با اینکه اصلا بلد نبودم و گفتم از قسمت زیر و وسط موهام کوتاه میکنم جوری که از زیر کوتاه بشه ولی قسمت رویی بلند باشه جوری ک انگار کوتاه نکردم و موهام بلندن بعد از کوتاه کردن دیدم ک قسمت پشت موهام نامنظم و خراب و زشت شدع کلی ناراحت شدم ولی بعد یادم رفت تا اینکه رفتم پیش مامانم که گفت دخترم موهاتو چرا کوتاه کردی منم تعجب کردم چون جوری کوتاه کرده بودم که معلوم نبود و برای همین رفتم جلوی آینه ک دیدم موهام به طرز فوق العاده خوشگل و منظمی کوتاه شده و خیلی هم بهم میاد چون من موهام پف پفیه و تو خواب وقتی نگاه اینه کردم دیدم موهام لخت و خوشگل شده کلی تو خواب ذوق کردم بعدم دیگه خوابم تموم شد لطفا لطفا لطفا تعبیرشو بگید کلی نگرانم:(

  474. سحر مرادیسحر مرادیsays:

    سلام...من دیشب خواب دیدم که خواهرم میهاست موهای منو کوتاه کنه اول یه کم از جلو برام کوتاه کرد و مدل چتری زد من زیاد خوشم نیومد و گفتم ک خیلی ازش کوتاه کردی و بعد یهو کمی از موهای پشت سرم رو کوتاه کرد و گفت بخاطر موخوره هاته....تعبیرش چی میتونه باشه؟؟؟

  475. نگین مینانگین میناsays:

    سلام من خواب دیدم که زن پسر خاله م موهام رو از جلو کوتاه میکند مدل پر ولی من ناراضی بودم ممنون میشم تعبیرش رو بگین

  476. محمدیمحمدیsays:

    من خواب دیدم که توی اتاق خودم با وسیله ای که ندیدمش موهای خود را کوتاه کردم اما خیلی کوتاه تر از چیزی شد که میخواستم تعبیر این خواب چیه؟

  477. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم توی مهمونی شادی هستم ولی بعد مهمونی موهام پسرونه زدم به خواست خودم و حس می کردم خیلی زشت شدم و خیلی پشیمون شدم و حتی مادرم هم ناراضی بود از موهام ممنون میشم تعبیرشو بگین

  478. آرزوآرزوsays:

    یکی از دوستای من خواب دیده که توی خواب به من گفته ااااااا موهات کوتاه کردی منم با خنده گفتم آره بعد اومده از جلو ببینه دیده موهام گیس گردم و همونه تعبیرش چیه

  479. دنادناsays:

    من خواب دیدم که موهام بلنده و دارم با خالم از کوتاه کردنش حرف میزنم اونم گفت که بعد از کوتاه کردن موهات به خاطر جنس خوبشون اونارو به من بده

  480. مژگانمژگانsays:

    خواب دیدم ک مادرشوهرم نصف موهامو کوتاه میکنه و من کلی گریه میکنمو ناراحتم و خودم میرم و بهش میگم نصف دیگشم کوتاه کنه

  481. زهرازهراsays:

    من خواب دیدم رفتم ارایشگاه نمیدونم چیشد یهو ارایشگره برداشت موهامو پسرونه زد بعدش همه گفتن خوب شده ولی خودم اون مدلو دوس نداشتم تعبیرش چیه؟؟ اتفاقا میخواستم چند روز دیگه موهامو کوتاه کنم ولی پسرونه نه

  482. فاطمهفاطمهsays:

    خواب دیدم ک کنار عمم نشسته بودم . داشتیم صحبت میکردیم ک عمم یهو گفت فاطمه میخوام موهاتو کوتاه کنم من فک کردم داره شوخی میکنه اما وقتی دست کشیدم ب موهام دیدم مصری کوتاه کرده بود خیلی عصبانی شدم و شروع ب گریه کردن ، کردم و عمم رو میزدم تعبیر این چی میشه ؟

  483. مهسا اعرابیمهسا اعرابیsays:

    من موهای بلد و مشکی و زیبایی دارم ک همه ازش تعریف میکنن دوستم خواب دیده ک رفتیم ی مهمونی و من موهاما کوتاه کوتاه مدل مصری زدم و دارم اشپزی میکنم و وقتی ازم میپرسه چطثری دلت اومد کوتاهمنی میگم خب دیگه همین جوری یهویی کوتاه کردم خیلی ترسوند منا چیزایی ک براش خوندم میشه بگید تعبیرش چیه؟

  484. مهسا اعرابیمهسا اعرابیsays:

    من موهای بلد و مشکی و زیبایی دارم ک همه ازش تعریف میکنن دوستم خواب دیده ک رفتیم ی مهمونی و من موهاما کوتاه کوتاه مدل مصری زدم و دارم اشپزی میکنم و وقتی ازم میپرسه چطثری دلت اومد کوتاهمنی میگم خب دیگه همین جوری یهویی کوتاه کردم خیلی ترسوند منا چیزایی ک براش خوندم میشه بگید تعبیرش چیه؟

  485. النازالنازsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم اول اینکه رنگ موهام قهوه ای روشن شده بعد اینکه یکی موهامو کوتاه کرد وازاین بابت خوشحال بودم چون حس خوبی داشتم وبه بقیه نشون میدادم موهامو . من دیشب باگریه خوابیدم آخه از همه ناامید شدم و فقط به خدا التماس میکنم و منتظر جواب یه کاری هستم. میشه بهم بگین تعبیر خوابم چیه؟

  486. النازالنازsays:

    و البته بگم که کارم درست نشه قصد خودکشی دارم چون دیگه توانشو ندارم

  487. شهزاد امیریشهزاد امیریsays:

    من خواب دیدم جوهامون زدم خیلی خوشحالم خانوادمم تعریف میکنن که چقدر بهت میاد کاشکی زودتر میزدی

  488. آساآساsays:

    سلام من خواب دیدم دختر خالم که موهاش خیلی بلند من عاشق موهاشم موهاشو کوتاه کرده مثل مال من تا سر شونه میاد نشونم میده این خواب دو بار دیدم فک کردم واقعا موهاشو کوتاه کرده ولی بعد فهمیدم نه خواب میشه بی زحمت بگین تعبیرش چیه من خیلی سردرگمم

  489. سارا جعفریسارا جعفریsays:

    سلام . من خواب دیدم موهای بلند دختر 9 ساله ام را کوتاه میکردم. تعبیرش چیست؟؟؟

  490. سمانهسمانهsays:

    سلام ، من خواب دیدم یه آقایی که قبلا از دوستان مادرم بوده موهای مادرمو کوتاه کرده بود و مادرم خیلی ناراحت بود وچون خراب شده بود من دوباره واسش مرتبش کردم میشه تعبیرش رو بگین

  491. سماسماsays:

    خواب دیدم خواهرم به زور موهای کنار گوشم کند از ریشه منم گریه میکردم به مامانم نشون میدادم و تو اینه نگاه میکردم و گریه میکردم

  492. تبسم زارعزادهتبسم زارعزادهsays:

    خواب دیدم استادم درکلاس درس داشت مو یه نفر دیگه کوتاه میکردنصف کاره ولش کرد اومد موهای منو کوتاه کرد .خیلی موهام خوشگل شدبه اضافه اونکه توخواب موهام فرفری شد خیلی راظی بودم تعبیرش چیه

  493. تبسم زارعزادهتبسم زارعزادهsays:

    خواب دیدم استادم درکلاس درس داشت مو یه نفر دیگه کوتاه میکردنصف کاره ولش کرد اومد موهای منو کوتاه کرد .خیلی موهام خوشگل شدبه اضافه اونکه توخواب موهام فرفری شد خیلی راظی بودم تعبیرش چیه

  494. عزیز اکرامیعزیز اکرامیsays:

    سلام خواب دیدم دنبال کاری رفتم برگشتم کارگران زیادی داشتند برای ما خانە می ساختند در این میان زنم موهایش را زده بود و با سیما و لباس مردانه داشت گل به دیوار می مالید من خیلی ناراحت شدم چرا روسریش را برداشته و عصبانی شدم و او را ترک کردم و گفتم که دیگر او را نمی خوام و به سوی تزک محل رفتم که بیدار شدم ، تعبیرش چیست.

  495. S.ghS.ghsays:

    سلام مادرم خواب دیده که من توی خواب کنار موهامو تراشیدم و نصف دیگشو نامرتب کوتاه کردم و اون خیلی برای من ناراحته ولی من توی خواب میگم که مهم نیست خودم خواسنم..میخواستم تعبیرشو بدونم مرسی

  496. رهارهاsays:

    سلام . خواهر من دیشب خواب دیده من رفتم حموم و یه هو خواهرم اومده داخل حمون و دیده من کاااامل موهای سرمو مثل سرطانی ها تراشیدم و موهامو داره آب میبره توی جوب . و فقط دو تار موی نارنجی رنگ روی سرم مو باقی گذاشته بودم و انگار از کارم ناراحتم نبودم تو خواب . بعد خواهرم یهو از حموم میره بیرون و در رو میبنده ک کسی منو نبینه . ممنون میشم تعبیرش رو حتی اگه بده بهم بگید .

  497. سحرسحرsays:

    سلام خواب دیدم کسی میخواهد موهامو کوتاه کند من اجازه نمیتم میگم موهایم بلند است کوتاه نکن اگر میکنی خیلی کم کوتاه کن لطفآ بگوین تعبیرش چیست ؟

  498. سانیسانیsays:

    سلام خواب دیدم همه موهامو کوتاه کردم بخز قسمت جلوشو همشو صفر کردم خواهش میکنم تعبیرشو بگین

  499. پریا رضاییپریا رضاییsays:

    سلام.من چند روز پشت سر هم تو خواب میبینم که خواهرم بدون اینکه به من بگه به زور موهام و کوتاه کرده یا اینکه تو خواب بودم بیدار شدم دیدم موهام و کوتاه کرده وبه طرز وحشتناکی باهاش دعوا کردم و گریه گردم این معنیش چی میشه کلی استرس میگیرم تو خواب چون من اصلا موهام و کوتاه نمیکنم

  500. غزلغزلsays:

    من خواب دیدیم رفتم ارایشگاه موهامو کوتاه کردم تعبیرش چیه؟

  501. مرضیهمرضیهsays:

    سلام مامانم خواب دیده که موهای من رو به جای کوتاه کردن،با دستش از وسط جدا میکنه یا همون کندن.تعبیر چیست؟

  502. زهرازهراsays:

    سلام من یه مدت تو فکر این بودم که جلو موهام رو چتری کنم و خواب دیدم که همین کارو کردم و خوشحال هم بودم موهای من بلنده که تو خواب هم همینطور بود و رنگ شون هم مثل حالت عادی مشکی بود

  503. الیالیsays:

    خواب دیدم در آرایشگاه هستم میخواهم موهایم را کوتاه کنم زنگ زدم از پدرم اجازه بگیرم تعبیرش چیست

  504. محمدرسول طهماسبیمحمدرسول طهماسبیsays:

    من خواب دیدم که وقتی از خاب بلند میشم دست میکشم رو موهام‌میبنم‌کوتاس و وقتی کنارمو نگاه میکنم موهایی ک چیشده شده میبینم افتاده بعدش خیلی ناراحت میشم و میگم اخه چطوری بعدش ابجیم تو گفت که کار ی نمیدونم اسم ی دختر گفت همون جن پری ولی بعدش بابام از تو اتاق میاد بیرون میگه کار من بود

  505. دنیادنیاsays:

    من دیشب خواب دیدم موهای از دو طرف بافته بودم یک طرف موهامو کوتاه کردم طرف دیگه نه خودمم تعجب کردم

  506. هلما شیریهلما شیریsays:

    پشت موهای من تو واقعیت خودش کوتاه اماموهای جلوی سرم بلنده تا روی چونه ام خواب دیدم که جلوی اینه ای وای سادم که میزش سفیده و دارم جلوی موهای سر خودم و کوتاه میکنم بعد روی اون میز سفید موهای خیلی ریز که انگاری موهامو کوتاه کردم خورده ریزاش ریخته رو اون میز و منم قصد تمیز کردن میز و دارم در کل از کوتاه کردن موهام ناراضی نبودم تعبیرش چی میشه؟

  507. هلما شیریهلما شیریsays:

    پشت موهای من تو واقعیت خودش کوتاه اماموهای جلوی سرم بلنده تا روی چونه ام خواب دیدم که جلوی اینه ای وای سادم که میزش سفیده و دارم جلوی موهای سر خودم و کوتاه میکنم بعد روی اون میز سفید موهای خیلی ریز که انگاری موهامو کوتاه کردم خورده ریزاش ریخته رو اون میز و منم قصد تمیز کردن میز و دارم در کل از کوتاه کردن موهام ناراضی نبودم تعبیرش چی میشه؟

  508. صباصباsays:

    من خواب دیدم که پسر عمم موهامو یواشکی از پشت کوتاه کرد این یعنی چی ممنون میشم جواب بدین

  509. علی جعفریعلی جعفریsays:

    اگر مردی خواب ببیند که مادرش موهای عشقش را کوتاه می‌کند تعبیرش چیست ؟

  510. سمیراسمیراsays:

    سلام.من موهای خیلی بلندی دارم.پسری ک من دوسش دارم خواب دیده ک من موهامو پسرونه زدم تعبیرش چی میتونه باشه؟

  511. ناهیدناهیدsays:

    سلام مامانم میگن خواب دیدند که موهامو کوتاه کردم و از دیدن موهای کوتاهم خیلی ناراحت شدند تا حدی که منو شروع کردن به کتک زدن در خواب. تعبیرش چیه؟

  512. فرزانهفرزانهsays:

    سلام .من خواب دیدم دارم موهای پسرمو کوتاه میکنم.میشه لطفا تعبیرشو بگید

  513. مینامیناsays:

    سلام من باردارم.ساعت دوازده ظهر، ده دقیقه مانده به اذان ظهر، خواب دیدم همراه مادرم رفتیم درمانگاه بعد به مامانم گفتم منم قرار بود واسه مراقبت بارداری بیام پس میرم پیش ماما، واسه مراقبت. بعد اون شخص ماما ک اصلا چهرشو تا حالا ندیده بودم و نمیشناختمش اومد و موهای مشکی و خیلی صاف منو اندازه ی یه سانت یا بیشتر کوتاه کرد. من بهش گفتم تازه کوتاه کردی موهامو، باز واسه چی کوتاه میکنی. گف واسه بارداری خوبه و من حرفی نزدم ولی حس خوبی هم نداشتم.بعدش یه خانم ناشناس دیگه هم ناخنامو دید و کلا از نظر بهداشت داشتن منو بررسی میکردن.بعدش با حالت نگرانی و استرس خواستیم بیاییم خونه ک بیدار شدم از خواب

  514. ملیحه رضاییملیحه رضاییsays:

    سلام من خواب دیدم خوابیدم وقتی بیدار شدم دیدم مادرم موهامو کوتاه کرده و دلیلشو سوال کردم گفت موهات خوب نبود خواب بودی کوتاشون کردم و من هم ب شدت عصبی شدم و دعوا کردم با مادرم تعبیر خوابم چی میشه

  515. عاطفهعاطفهsays:

    سلام خسته نباشید ببخشید من خواب دیدم خودم تیکه ایی از موهامو کوتاه میکنم و ا کوتاه کردن پشیمون میشم اما فقط یه تیک از مو رو کوتاه میکنم ممنون میشم بگید تعبیرشو

  516. غزال عباسیغزال عباسیsays:

    سلام مادرم خواب دید که من موهای خودم را نامرتب کوتاه میکنم تعبیرش چیست

  517. غزال عباسیغزال عباسیsays:

    سلام مادرم خواب دید که من موهای خودم را نامرتب کوتاه میکنم تعبیرش چیست

  518. زهرازهراsays:

    من خداب دیدمی ک یک زن زشت میخواست موهای منو خ کوتاه کن من که از ترس داشتم می مردم مامانم آمد گفت نمی زارم موهای دخترم رو بچینی زن شت گفت اگه نزاری سر دخترت را می برم تعبیرش چیه

  519. مقدم زهرهمقدم زهرهsays:

    خواب دیدم پسری که ازش خوشم میاد از پشت روی کمرم خم شده و جلوی موهامو با قیچی و شونه یذره چتری کوتاه میکنه با دقت و با حوصله و نظم، بعد تو آینه خودمو نگاه کردم خیلی قشنگ چتری کوتاه شده بود و مدلش خیلی دوست داشتم و به دوستم نشون دادم تو خواب که چقدر خوب شده مدل موهام

  520. EEsays:

    سلام من خواب دیدم که مادرم من و یواشکی میبره یک جا تا من و مشغول کاری کنه بعد مو هام و یکدفعه کوتاه میکنه

  521. ParsParssays:

    خاب دیدم که تو خونه مادربزرگم نشسته بودیم سر سفره و خاله ام اومد تو خونه تا موهاشو کوتاه کرده بعضیا ناراحت شدن بعضیا مثل من خیلی خوشحال شدن از اینکه خالم موهاشو کوتاه کرده و کلی خوشحالی کردم بعد خالم گفت ببینین (اشاره کرد به من) فقط این خوشحال شد و خوشحالی واقعی رو تو چشاش دیدم ... تعبیرش چیه؟

  522. ملیکا حجازیملیکا حجازیsays:

    سلام مامان من خواب دیده موهام شپش افتاده و داره اونارو تمیز می‌کنه بعد یهو عصبی میشه و موهامو از ته میزنه تعبیرش چیه

  523. ملیکا حجازیملیکا حجازیsays:

    سلام مامان من خواب دیده موهام شپش افتاده و داره اونارو تمیز می‌کنه بعد یهو عصبی میشه و موهامو از ته میزنه تعبیرش چیه

  524. رزا زارعيرزا زارعيsays:

    همسرم خواب ديد كه موي بافته منو قيچی میکند ، بعد من در خوابش خیلی ناراحت بودم ، مممون میشم تعبیرشو بگین

  525. ما ناما ناsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم مه یه خانمی تو آرایشگاه بهم وقت داد که برم موهامو کوتاه کنم هم تاریخ و هم ساعت دقیق و تاکید میکرد که این تاریخ رو یاداشت کنم برای اینکه یادم نره وقتی بیدارشدم پیش خودم فکر کردم شاید دلیل این خواب این بوده که چون قبلا تو فکر این بودم که برم آرایشگاه و موهامو کوتاه کنم پس بهمین خاطر این خواب رو دیدم رفتم توی تقویم تا یخ رو کنترل کردم و دیدم اون وقتی که بهم داده برای یکشنبه ست در حالیکه اینجا یکشنبه ها آرایشگاه تعطیله ! لطفا خواب منو برام تعبیر کنید

  526. یاسمن سالمییاسمن سالمیsays:

    خواب دیدم خالم موهای بلندو مشکیمو قیچی زد نامرتب تیکه تیکه چندشب پیشم خواب دیدم خالم شکلات میخوره