معلومات درباره سزارین زنان

نام سزارین و یا زایمان همراه با عمل بیهوشی را حتما شنیده اید اما شاید اطلاعات کافی و بیشتری در این باره نداشته باشید در این مطلب از توپ تاپ در مورد سزارین زنان صحبت شده است

سزارین با بی حسی یا بیهوشی؟

سزارین یک عمل جراحی است که نیازمند یکی از روشهای بیحسی یا بیهوشی می باشد.

تصمیم گیرنده ى اصلی در این انتخاب, نه شما هستید...نه پزشک زنان... !بلکه پزشک بیهوشی اتاق عمل, با توجه به شرایط هر شخص, بهترین روش را به او پیشنهاد میکند.

در روش بیهوشی, شما با تزریق ماده ای داخل رگ بیهوش شده و سپس لوله گذاری داخل نای انجام می شود. خب این ماده بیهوشی خیلی راحت می تواند تا حدی وارد خون جنین شده و جنین کمی بی حال متولد شود. شما وقتی بیهوش هستید متوجه اتفافات اطرافتان نمی شوید. خیلی از مادرها بدلیل ترس از شنیدن صداهای حین عمل, بیهوشی را انتخاب می کنند. ولی یادتان باشد که یکی از این صداها, صدای اولین گریه ى نوزادتان است ! مساله دیگر این است که شما تا زمان به هوش امدن , نوزادتان را نمی بینید . ضمن اینکه در مجموع , خطرات بیهوشی برای انسان , بیشتر است .

چرا بیحسی بیشتر توصیه می شود؟

اولا روشی کم خطر است شما نوزاد را می بینید و لمس میکنید . بیحسی در شما کم کم از بین میرود و کم کم دردهایتان رو متوجه می شوید که در این فاصله مسکن دریافت کنید . از همه مهمتر چیزی وارد خون جنین نمی شود

مادرانی که اظهار میکنند بعد از بیحسی دچار کمردرد شده اند , باید بدانند بسیاری از کمردردها بدلیل خود بارداری ایجاد می شود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...