اقدامات لازم برای داشتن روابط جنسی بهتر

برای اینکه بتوانیم بعد از عقد و یا ازدواج روابط جنسی با کیفیت تر و بهتری داشته باشیم چه اقدامات لازم و مهمی را میبایست انجام دهیم؟

چه اقداماتی باید انجام دهیم تا در دوران بارداری روابط جنسی بهتری داشته باشیم ؟
 در صورت خستگی، زمان آمیزش باید کوتاه تر شود. این خستگی فیزیکی به دلیل تغییرات هورمونی ایجاد می شود و می تواند منجر به توقف فعالیت جنسی در بعضی از خانم ها شود. به همسرتان اجازه دهید تا احساسات شما را در مورد آمیزش و لمس سینه ها درک کند. به او اطمینان دهید که هنوز دوستش دارید.
بسیاری از خانم ها در طی سه ماهه اول بارداری از زیر دل درد و کرامپها وکمر درد پس از ارگاسم شکایت می کنند. ماساژ کمر در این دوره علاوه بر مفید بودن احساس خوشایندی را نیز برای زنان باردار فراهم می نماید. بنابراین می توانید از همسرتان بخواهید محبتش را با ماساژ دادن، در آغوش گرفتن و بوسیدن به شما ابراز کند.
اگر دچار تهوع و استفراغ شدید هستید، رابطه عاشقانه تان را با فرستادن پیام کوتاه و ایمیل با همسرتان حفظ کنید. برای کاهش تهوع بارداری، مقاله توصیه هایی برای کاهش تهوع در طی بارداری را مطالعه کنید.
ترس از سقط، یکی از عواملی است که زوج ها را ناچار به چشم پوشی از روابط جنسی میکند. نگران نباشید پس از هفته 20 بارداری خطر سقط کاهش می یابد و شما در سه ماهه دوم معمولاً می توانید با خیال راحت براساس توصیه پزشک و یا ماما به آمیزش بپردازید. بنابراین در طی این دوره، روابطتان را با ماساژ و بوسه با همسرتان حفظ کنید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...