دعا برای دوست داشته شدن

چه دعایی بخوانیم تا دوست داشتنی شویم فرقی نمیکند نزد دوست یا همسر باشد من بدنبال یک دعای فوری هستم تا بتوانم با خواندن ان در دل شوهر و یا دوست خود جا باز کنم و دوست داشته شودم؟در این مطلب از توپ تاپ همراه باشید با معرغی این دعاها

دعا برای دوست داشته شدن نزد دوستانم همچنین میتوانید از دعای پایین برای جلب توجه نظر همسرتان نیز استفاده نمایید فقط دقت داشته باشید که زمان خواندن دعا نیز در تاثیر گذاری جواب ان بسیار اهمیت دارد

اللهم وفر حظی من خیرٍ تُنـزِّله أو إحسانٍ تتفضل به أو بِرٍّ تُنشِرُهُ أو رزق تبسطه أو ذنب تغفره أو خطأ تستره . یا إلهی یا من بیده ناصیتی یا علیماً بضری ومسکنتی یا خبیراً بفقری وفاقتی أسألک بحقک وقدسک وأعظم أسمائک وصفاتک أن تجعل أوقاتی فی اللیل والنهار بذکرک معموره وبخدمتک موصوله وأعمالی عندک مقبوله .

با سلام و خسته نباشید به مدت سه سال هست که با صمیمی ترین دوست خود قهر هستم و هربار که خواستم نظر او را به خود جلب کنم تا دوباره مثل سابق پیش او عزیز و دوست داشتنی باشم نشده است چه دعایی را به من پیشنهاد میکنید تا بتوانم کمتر از یکماه و یا فوری با خواندن ان پیش دوست خود محبوب باشم؟

دعایی که در ادامه ذکر میشود برای جلب نظر و محبت و نیز افزایش مهر و محبت و از بین رفتن سردی میان زن و شوهر و ایجاد آشتی و گرمی و روابط حسنه میان زن و شوهر موثر است. لازم به ذکر است که این دعا فقط در امر حلال فایده دارد.

با سلام دختر 22 ساله ای هستم که حس میکنم از چشم نامزدم افتادم و هیچ علاقه یا احساسی بهم نداره دلم میخواد با خاندن دعایی دوباره منو دوست داشته باشه چکار کنم؟

روز یکشنبه هفت عدد سنگریزه بیاورد. این دعا را هفت مرتبه به هر سنگی بخواند و یک یک در آتش اندازد:

تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب (به اسم فلان بن فلان) حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه (فلان بن فلان) و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد.

با طهارت کامل (ثوب و بدن و مکان) و در ساعت سعد خوانده شود. در ابتدای عمل سه مرتبه صلوات بر پیامبر و خاندان پاکش بفرستد و سپس دعای زیر را سیصدو هفتاد مرتبه بخواند:
بسم الله الرحمن الرحیم . قل هو الله احد بحرمه جبرائیل . الله الصمد بحرمه إسرافیل . لم یلد بحرمه میکائیل . ولم یولد بحرمه عزرائیل . ولم یکن له کفوا أحد بحرمه دردائیل مهرائیل .)

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...