علت درد سینه سمت چپ زنان

در این مطلب از توپ تاپ درباره علت و درمان درد های سمت چپ بدن (بیشتر در زنان) صحبت میشود زمانی که در سمت چپ سینه احساس دردهای خفیف و یا شدید میکنیم گمان می بریم که یک حمله قلبی ما را تهدید میکند و یا بیشترین تمرکز ما روی بیماری های قلبی و عروقی میباشد احساس درد در قفسه سینه بیشترین آمار را در ایالات متحده امریکا دارد

دردهای ایجاد شده در سمت چپ بدن زنان ممکن است مشکلات متعددی را در ریه عضلات دنده ها و یا اعصاب ایجاد نماید و بهترین پیشنهاد این است که در اولین فرصت به دکتر و متخصص مربطوه مراجعه نمایید

ممکن است خیلی ها این درد را نقطه فوقانی شکم و به همراه سوزش درد و یا خوردن چاقو تجربه نمایند

دکتر حسن رضایی شایع ترین دلایل درد زیر سینه سمت چپ را بترتیب :

مشکلات قلبی

بیماری عروق کرونر، و یا CAD. انسداد در رگ های خونی قلب که جریان خون و اکسیژن به ماهیچه های قلب را کاهش می دهد. این می تواند درد شناخته شده به عنوان آنژین شود. این نشانه ای از بیماری های قلبی است اما به طور معمول باعث آسیب دائمی به قلب ایجاد نمی کند. آن است، هر چند، نشانه آن است که شما یک کاندید برای یک حمله قلبی در برخی از نقطه در آینده می باشد. درد قفسه سینه ممکن است به خود را بازو، شانه، فک، یا تماس گسترش یافته است. ممکن است مانند یک فشار یا فشار احساس احساس می کنم. آنژین صدری می تواند با ورزش، هیجان، یا ناراحتی عاطفی باعث و با استراحت برطرف شده است.

سکته قلبی (حمله قلبی). این کاهش در جریان خون از طریق رگ های خونی قلب باعث مرگ سلول های عضلانی قلب است. هر چند به درد قفسه سینه آنژین صدری، حمله قلبی معمولا شدید تر است، در خرد کردن درد معمولا در مرکز و یا سمت چپ قفسه سینه و با استراحت برطرف نمی شود. عرق کردن، تهوع، تنگی نفس، یا ضعف شدید ممکن است درد همراه باشد.

میوکاردیت. علاوه بر این به درد قفسه سینه، این التهاب عضله قلب ممکن است تب، خستگی، تپش قلب، و مشکل تنفسی می شود. اگر چه هیچ انسداد وجود دارد، علائم میوکاردیت می توانید کسانی که از حمله قلبی شبیه.
در این مواقع چه کنیم؟
برخی از انواع درد قفسه سینه باید به شما به اتاق اورژانس بلافاصله.
اگر شما تجربه درد، فشار یا ناراحتی در مرکز قفسه سینه خود را و یا در دست ها، پشت، فک، گردن یا معده - همراه با تنگی نفس، عرق سرد، تهوع، خستگی یا سبکی سر - حداقل به مدت پنج دقیقه، پاسخ 9-1-1.
این علائم ممکن است یک حمله قلبی، یا سکته قلبی را نشان دهد. درمان فوری برای صرفه جویی در عضله قلب ضروری است.
دکتر حسن رضایی اماده پاسخگویی به سوالات شما درباره این موضوع از سایت است

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...