علل بچه دار نشدن مردان

ذهن خانم هایی که از بچه دار نشدن شوهرشان رنج می برند پر از سوالاتی از قبیل اینکه دلایل بچه دار نشدن مردان چیست؟چرا شوهرم نمیتونه منو بچه دار کنه و مشکل همسر من از کجاست بارها و بارها از این دکتر به آن دکتر امتحن کردن انواع و اقسام داروهای گیاهی و حتی سر زدن به رمال ها نیز نتوانسته هیچ کمکی به ان ها کند در این مطلب از توپ تاپ دکتر حمیده جعفری که در زمینه بارداری و زایمان زنان فوق تخصص از کشور تایلند دارند پاسخگوی سوالات شما هستند

شاید تولید مثل برای خیلی ها (مردان و زنان) تجربه ای شیرین و بنظر ساده باشد اما همین مورد برای خیلی ها نیز بسیار سخت ناامید کننده و حتی غیر ممکن است دکتر حمیده جعفری مهمترین دلیل باردار نشدن از طرف مردان را کیفیت و تعداد اسپرم میداند و اضافه کردند که اگر تعداد اسپرم های مرد از حد طبیعی پایینتر باشد و همچنین دارای کیفیت مناسبی نباشد تقریبا میشود گفت احتمال باردار شدن 20 الی 30 درصد است

دکتر جعفری گفتند براحتی میتوان قبل از ازدواج با انجام ازمایشاتی مخصوص به این کار از باردار شدن یا نشدن مردان مطلع شد

ناباروری مردان چقدر است؟
در کل دنیا تقریبا یک پنجم مردان از ناباروری رنج می برند و به جرعت میتوان گفت که این یک امار تکان دهنده و کمی زیاد از حد باشد
در اینجا چند علائم و نشانه برای ناباروری مردان ذکر شده است:
در اغلب موارد، هیچ نشانه ای آشکار از ناباروری وجود دارد. مقاربت، نعوظ و انزال معمولا بدون مشکل رخ خواهد داد. مقدار و ظاهر مایع منی انزال به طور کلی طبیعی با چشم غیر مسلح به نظر می رسد.
آزمایش های پزشکی مورد نیاز است برای پیدا کردن اگر یک مرد نابارور است.
چه چیزی و یا چه چیزهایی باعث ناباروری همسر من شده است
ناباروری مردان است که معمولا توسط مشکلاتی که هم تولید اسپرم و یا انتقال اسپرم را تحت تاثیر قرار ایجاد می شود. از طریق آزمایش های پزشکی، دکتر ممکن است قادر به پیدا کردن علت این مشکل است.
حدود دو سوم از مردان نابارور یک مشکل با تولید اسپرم در بیضه است. هم تعداد کم اسپرم ساخته شده و / یا اسپرم که ساخته می شوند به درستی کار نمی کند.
مشکلات حمل و نقل اسپرم در حدود یک در هر پنج مرد نابارور، از جمله مردانی که دارای وازکتومی داشته اند اما در حال حاضر مایل به داشتن فرزند بیشتر یافت می شود. انسداد (اغلب به عنوان موانع نامیده می شود) در لوله های اسپرم منجر به دور از بیضه به آلت تناسلی مرد می تواند از فقدان کامل اسپرم در مایع منی انزال شود.
سایر علل کمتر شایع ناباروری عبارتند از: مشکلات جنسی که تحت تاثیر قرار دهد که آیا مایع منی قادر به وارد واژن زن برای لقاح را به جای (یکی در 100 زوج نابارور) است. سطوح پایین هورمون ساخته شده در غده هیپوفیز که در بیضه (یکی در 100 مرد نابارور) عمل می کنند. و آنتی بادی اسپرم (در یک در 16 مردان نابارور پیدا شده است). در اغلب مردان آنتی بادی اسپرم را از شانس یک بارداری تاثیر نمی گذارد اما در برخی از مردان آنتی بادی اسپرم باروری را کاهش دهد.
توضیحاتی علمی و تخصصی درباره دستگاه تناسلی مرد
 
toptoop.ir دلایل بچه دار شدن در مردان
سیستم تناسلی مرد است تا از بیضه، یک سیستم کانال (لوله) و غدد دیگر که به کانالهای باز ساخته شده است. مغز نقش مهمی در کنترل سیستم تناسلی مرد.
 
toptoop.ir عوامل بچه دار نشدن در مردان
غده هیپوفیز و هیپوتالاموس، واقع در پایه مغز، کنترل تولید هورمون های مردانه و اسپرم. هورمون جسم زرد (LH) و هورمون محرک فولیکول (FSH) دو هورمون مهم مسنجر ساخته شده توسط غده هیپوفیز که در بیضه ها عمل می کنند.
بیضه (بیضه: مفرد) یک جفت غده به شکل تخم مرغ که در کیسه بیضه بعدی به پایه آلت تناسلی در خارج از بدن نشسته است. بیضه تولید اسپرم و مرد تستوسترون هورمون جنسی. این حدود 70 روز طول می کشد برای اسپرم بالغ شوند و قادر به بارور تخم مرغ.
هنگامی که از بیضه ها منتشر شد، اسپرم صرف دو تا 10 روز عبور از اپیدیدیم جایی که آنها توانایی حیاتی برای شنا کردن به شدت (تبدیل شدن به "متحرک") به دست آورید، و به پیوست به و نفوذ (از به) تخم مرغ.
در اوج لذت جنسی، امواج انقباضات عضلانی حمل و نقل اسپرم، با مقدار کمی از مایع، از بیضه از طریق به وازدفران. کیسه های منی و پروستات کمک مایعات اضافی برای محافظت از اسپرم است. این مخلوط اسپرم و مایع (مایع منی) سفر در امتداد مجرای ادرار به نوک آلت تناسلی مرد که در آن انزال است (منتشر شد).
در مطلب بعدی تاثیرات خودارضایی (جلق زدن) را در ناروری و بچه دار نشدن مردها بصورت تفصیلی با مشاوره چنده متخصص برسی میکنیم ولی بدون شک این کار زشت و ناپسند تاثیر بسزایی روی نابارور شدن مردان و پسرهای جوان دارد و بصورت مستقیم باعث میگردد تا تعداد و مخصوصا کیفیت اسپرها پایین بیاید
خانم دکتر حمیده جعفری در این باره بطور آن لاین پاسخگویی تمامی سوالات شما میباشد
 
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...