بهترین راه حل برای مدیریت استرس

نکات ساده به استرس در بررسی و کنترل زندگی شما 

این ممکن است به نظر چیزی از استرس. این لوایح متوقف نخواهد شد , هرگز ساعت بیش‌تر در آن روز, و کار و مسئولیت های خانواده همیشه خواهد کرد . اما تو زیادی کنترل بیشتر از شما فکر می‌کنید. در حقیقت, تحقق ساده که شما در کنترل زندگی شما را از مدیریت استرس است . در مدیریت استرس است . از سبک و طرز زندگی شما , افکار, احساسات, و رفتار تو با مشکلات می‌باشد. مهم نیست که چقدر استرس زا زندگی شما وجود دارد , به نظر می‌رسد مراحل شما می‌توانید برای کاهش فشار و کنترل .

1:جابه‌جایی بدن شما نمی - برای بیش از یک ساعت
2:به صورت مثبت برای ارتباط با مردم دیگر اولویت
3:وقتی شما نمی‌توانید تغییر عامل استرس زا , یادگیری برای جلوگیری از تغییر , انطباق , یا می‌پذیریم
4:شما کاهش مصرف الکل و کافئین , نیکوتین,
5:آیا چیزی است که شما هر روز لذت می‌برند
6:برو همه آرام‌بخش خواب که شما نیاز به احساس بهترین
یادگیری بیشتر مقالات مرتبط با خواندن

چرا مهم است تا نحوه مدیریت استرس ?

اگر تو زندگی با سطوح بالای استرس , تو قرار دادن کل بهزیستی در معرض خطر قرار دارند. استرس حامل خسارت های خرابی در تعادل احساسی شما , شما هم سلامت جسمانی. این تنگه توانایی شما به طور واضح فکر کنم , عمل‌کرد مؤثر و از زندگی لذت ببرم.

مدیریت استرس مؤثر , از سوی دیگر , کمک به تو فشار را بر روی زندگی شما است , بنابراین شما می‌توانید شادتر, سالمتر, و بیشتر است. هدف نهایی یک زندگی متعادل , با زمان برای کار, روابط , آرامش, و سرگرمی و انعطاف پذیری را به چالش های تحت فشار و همدیگر را ملاقات کنیم . اما مدیریت استرس نیست - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - متناسب با اندازه . به همین دلیل مهم این است که به آزمایش و بهترین کارایی را برای شما. این نکات پی مدیریت استرس می‌تواند به شما کمک کند .

شناسایی منابع استرس در زندگی شما

 

 

مدیریت استرس با شناسایی منابع استرس در زندگی شماست. این نیست که به نظر می‌رسد . در حالی که به آسانی شناسایی عوامل اصلی مانند تغییر شغل, حرکت, یا از طریق یک طلاق, جایگاه منابع استرس مزمن می‌تواند بیشتر پیچیده است. این خیلی راحت به خود شما چگونه افکار, احساسات, و رفتارهای سطوح استرس روزمره به شما کمک کند . البته , شما ممکن است که تو دائما نگران کار ; اما شاید آن را به تعویق, بلکه از تقاضاهای شغلی , که باعث ایجاد استرس.

برای شناسایی منابع واقعی شما استرس , با دقت به عادات , نگرش و بهانه می‌آورد:

آیا شما آن را توجیه استرس به طور موقت ( من فقط باید یک میلیون چیز در حال حاضر حتی اگر شما نمی یاد آخرین باری که شما یک فرصت ?

آیا شما تعریف استرس را به عنوان یک بخش جدایی ناپذیر از زندگی یا کار شما ( اوضاع اینجا همیشه دیوانه ) و یا به عنوان بخشی از شخصیت شما ( به من خیلی عصبی انرژی, که همه

آیا شما استرس شما را سرزنش دیگران یا خارج از رویدادها, یا آن را به عنوان کاملا عادی و غیرمنتظره‌ی ?

تا زمانی که شما قبول مسئولیت برای بازی نقش شما در ایجاد یا حفظ آن سطح استرس شما را در خارج از کنترل شما باقی خواهد ماند .

اگر روش‌های مقابله با استرس به شما بیشتر کمک نیستند عاطفی و سلامت فیزیکی, زمان آن است که سالم‌تر پیدا کند . یک روش برای همه یا در هر وضعیت, بنابراین آزمایش با تکنیک های مختلف و استراتژی . تمرکز بر روی چه چیزی باعث شد که تو احساس آرامش و در کنترل است.

در حالی که فشار یک واکنش غیر ارادی از سیستم عصبی, برخی از عوامل استرس زا در زمان قابل پیش‌بینی شما برای رفتن به کار, یک جلسه با رئیستان , یا گردهم‌آیی‌های خانوادگی , برای مثال. وقتی چنین محرک‌های قابل پیش‌بینی , می‌توانید این وضعیت را تغییر دهد یا واکنش شما را تغییر دهد . وقتی تصمیم گیری برای انتخاب گزینه در هر سناریو, مفید است که به فکر چهار یک است: جلوگیری از تغییر , انطباق , یا قبول کند.

این سالم نیست برای جلوگیری از یک وضعیت استرس زا که باید پرداخته شود , اما شما ممکن است تعجب با تعدادی از عوامل استرس زا در زندگی شما که می‌توانید از بین بردن .

هیچ به یاد بگیرید که چگونه . و به محدودیت‌های خود را بدانید . چه در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود , به بیش از شما می‌توانید با یک دستور مطمئنی برای استرس. تمایز بین shoulds بایدها , زمانی که ممکن باشد, گفت: نه به زیاد .

از کسانی که بیرون استرس . اگر کسی consistantly باعث استرس در زندگی شما , محدود کردن میزان زمانی که شما با این شخص, یا پایان رابطه

محیط شما را کنترل کنید . اگر خبری عصر باعث اضطراب , تلویزیون را خاموش کند . اگر شما ترافیک , یک مسیر دیگر کمتر اما سفر کرد . اگر از رفتن به بازار کار ناخوشایند است شما خواربار خرید آنلاین هستند.

Pare شما را به فهرست - . تجزیه و تحلیل برنامه شما , از مسئولیت و وظایف روزانه . اگر شما خیلی زیاد در بشقاب شما , تمایز بین shoulds بایدها . وظایف بیاندازید که واقعا لازم برای پایین لیست یا حذف کامل آنها .

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...