تعبیر خواب حشرات موذی

تعبیر جامع خواب حشرات موذی :بسیاری از حشرات و حشرات حاکی از آن است که شما چیزی نگران هستند . آنها نمادی هستند از بیم و نگرانی شما . همچنین بررسی محبوب عبارت توسط حشره بر روابط عاطفی قوی شما یا وسواس با برخی از فعالیت, یا سرگرمی . متناوبا, ممکن است اشکال نماینده افکار جنسی شما . این مختلف حشرات یا حشرات در رؤیای شما کمک به کلید شما در آنچه که به شما درباره شما ممکن است .

مورچه‌ها

برای دیدن مورچه‌ها در خواب شما مهم نارضایتی عمومی شما در زندگی روزمره . شما احساس می‌کنند مورد غفلت واقع می‌شود و ناچیز است. یا چیزهای کوچک شما را ناراحت خواهد کرد, در سراسر روز بعد . این رؤیا نیز ممکن است یک استعاره در احساس یا بی‌قرار می‌شوم . همچنین ممکن است یک جناس در عمه .

مورچه‌ها نیز سمبلی کار سخت , سعی و کوشش , همکاری و صنعت است. افزایش فعالیت‌های تجاری انتظار می‌رود. در یک نکته مثبت و مورچه نمادین انطباق و اجتماعی اقدام جمعی . در این رابطه, ممکن است شما احساس می‌کنم که زندگی شما هم منظم و سازمان یافته است .

بر اساس این تفاسیر انجیلی مورد ارزیابی نمادین و مورچه از خدا. علیرغم اندازه کوچک خود, مورچه را در طی زمان ماده می‌گذارد . ( Prov 25 ) پوشش 30 :

زنبورها

برای دیدن زنبور عسل در خواب خود نشانه ثروت, بخت , هماهنگی , خلاقیت و سعادت . زنبورها نیز نمادی از کار سخت و صنعت را که به نمایندگی از عبارت به عنوان یک زنبور مشغول . کار سخت شما پرداخت خواهد کرد در پایان با نتایج شیرین . متناوبا, رؤیا نشان دهنده چیزهایی هستند که در زندگی شما یا چیزی که با فعالیت است . آیا زیادی در زندگی شماست?

سوسک

برای مشاهده یک سوسک در خواب شما نشان می‌دهد که برخی تاثیرات مخرب به کار ممکن است شما در زندگی در بیداری . همچنین ممکن است احساس کنند که ارزش‌ها و باورهای شما در خطر هستند . حتما

جش نوعی عنکبوت زهردار که جنس ماده ان سیاه رنگ است

برای مشاهده یک بیوه سیاه در خواب تو حاکی از ترس یا عدم قطعیت در مورد رابطه است. شما ممکن است احساس به دام محدود , در این رابطه , یا خفه شدند . شما حتی ممکن است به شما احساس خصومت .

چون زن بیوه سیاه خود مشهور است , آن هم نماد قدرت و سلطه بر مردم زنانه

 

حشره

برای مشاهده یک اشکال در خواب شما نشان می‌دهد که شما چیزی نگران هستند . این نمادین است از نگرانی‌ها و / یا ترس . به هرحال شما چیست ? همچنین عبارت مشهور شده توسط حشره بر روابط عاطفی قوی شما یا مشارکت به برخی از فعالیت / منافع / سرگرمی . متناوبا, ممکن است اشکال نماینده افکار جنسی شما .

برای خواب که مقدار وجود حشرات بیرون آمدن از موهای شما نشان می‌دهد که وزن چیزی است که شما در ذهن شما سردرگم هستند . شاید تو از موضوع کوچک . متناوبا, خواب اشاره به نگرانی تصویر عمومی شما

پروانه

برای دیدن یک پروانه در خواب تو معنی طول عمر , خلاقیت , عشق , شادی و معنویت باشند. شما ممکن است با یک روش جدیدی از تفکر . یا شما تحت نوعی تحول است. متناوبا, یک پروانه به شما نیاز به اشاره دارد . شما در زندگی خود ندارند . شما تمایل به دمدمی مزاج و از یک چیز دیگر. همچنین شرط پروانه اجتماعی کسی که محبوب و صمیمی است . شاید شما باید بیشتر .

برای دیدن دو پروانه‌ها در خواب خود نشان دادن عشق و ازدواج شاد و طولانی . اگر شما چند پروانه‌ها در رؤیای تو , سپس نماد پذیرش, رشد, الهام بخش و آزادی .

برای گرفتن یا کشتن یک پروانه نشان می‌دهد که شما خیلی سطحی هستند . متناوبا, خواب به مناظر طبیعت اشاره دارد . برای مشاهده یک مرده پروانه در رؤیای تو به اهداف unrealized اشاره دارد .

برای خواب که شما سوار یک پروانه در چارچوب نماد ظلم جنسی

 

کاترپیلار

برای دیدن یک کرم ابریشم در خواب خود , نشان دهنده یک مرحله رشد و توسعه شخصی خود شما که در این مسیر هستند اما هنوز به هدف شما . حتما

Centipedes

برای مشاهده یک هزارپا در خواب شما نشان می‌دهد که شما را از ترس و تردید مانع پیشرفت و دستیابی به اهداف شما . شما باید به فکر کردن افکار منفی . حتما

سوسک‌ها

برای دیدن یک سوسک در خواب تو پلیدی شهوانی مادینه‌ها . همچنین طول عمر , سرسختی و نوسازی است . شما نیاز به ارزیابی مجدد جنبه‌های اصلی زندگی شما باشد. متناوبا, نشان دهنده ی یک رؤیای خود را در جنبه‌های نامطلوب که شما باید با آن روبرو شود. یک سوسک حموم نیز ممکن است یک جناس بر روی سیگار کشیدن ماری جوانا.

برای خواب که دو سوسک در حال مبارزه در آشپزخانه نشان می‌دهد که شما تحت یک درگیری معنوی هستند . شما نیاز به تایید و مقابله با این مساله به منظور تکمیل و دستیابی به کلیت تغییرشکلت .

برای خواب که سوسک خانگی در یک آکواریوم نشان می‌دهد که شما در تلاش هستند تا حاوی ویژگی‌های منفی شما .

برای خواب که ماداگاسکار هیس هیس سوسک‌ها بیرون می‌آیند گوش شما نشان می‌دهد که کسی در تلاش است تا شما را به تحریک یا شاید چیزی گفت . شما باید از قبل از واکنش نشان می‌دهد . متناوبا, رؤیا نشان دهنده ترس از روی چیزی شنیده باشید . حتما

سوسک‌ها شب‌هنگام

مار

برای دیدن کرمی در خواب خود نشان دهنده ضعف , تخریب , کثافت و احساسات منفی . شما یک نظر بسیار کم از خود و یا از کسی در زندگی شماست. این رؤیا نیز ممکن است مربوط به عزت نفس و مسائل یک تصویر خود می‌روند . متناوبا, خواب یک کرم ممکن است یک استعاره برای کسی که غیرقابل اطمینان است یا لیز بود.

برای خواب که این کرم در بدن شما است , نشان می‌دهد که شما احساس کسی در اطراف شما از تو سواستفاده می‌کند و خود را به سبب بی‌عاطفکی‌شان ملامت می‌کردند .

برای دیدن یک زنبور در خواب تو معنی بدی , خشم و احساسات منفی . زنبور نیز ممکن است نشان دهنده کسی است که یک WASP یا وایت آنگلوساکسون پروتستان است. شاید شما با برخی از جنبه‌های جامعه یا سیاست است.

برای خواب هستند که توسط یک زنبور شما را نیش , نماد رشد نسبت به شما حسادت و نفرت .

برای خواب که کشتن یک زنبور شما , نشان دهنده برای دفع دشمنان شما و حفظ حقوق و اصول اخلاقی شما


برای دیدن تیک در خواب  شما نشان می‌دهد که چیزی به آرامی تخلیه انرژی و قدرت . یک رابطه , شغلی, یا کسی را می‌مکید زندگی و انرژی است . این رؤیا نیز ممکن است یک جناس در تیک تیک می‌کرد و در نتیجه نماینده از احساسات شما ناراحت یا خشمگین .

عنکبوت‌ها

برای دیدن یک عنکبوت در خواب شما نشان می‌دهد که شما احساس یک بیگانه در برخی شرایط. یا شاید می‌خواهید حفظ فاصله و دور ماندن از یک فریبنده و وضعیت وسوسه انگیز . عنکبوت نیز نمادی از قدرت یا مادر خیلی مهمی در زندگی شما . متناوبا, یک عنکبوت اشاره به یک نیروی قدرتمند محافظت از شما علیه رفتار مخرب خود شما . اگر شما یک عنکبوت در رؤیای خود را کشتند , نماد بدبختی و بد شانسی . برای مشاهده یک عنکبوت مرده در رؤیای شما نشان می‌دهد که شما غلبه بر برخی قوی وسوسه زنانه .

عقرب

برای مشاهده یک عقرب در خواب تو وضعیت نشان دهنده یک شما در زندگی در بیداری که ممکن است دردناک یا مضر است. همچنین حاکی از احساسات مخرب نیش اظهارات, کلمات تلخ و / یا افکار منفی ابراز شده توسط یا علیه تو.

106 نظر

  1. MrvMrvsays:

    خواب دیدم با یکی از همکارام، داریم تعدادی حشره (دقیق معلوم نبود که چی بودن) رو یکی یکی میکشیم و میخوریم!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فقط یک دوست یا یک شریک برای تو کافی است. اگر یک شریک سالم یا یک دوست واقعی پیدا شود، بقیه مسائل حل خواهد شد. به آینده باید امیدوار بود.

  2. نسترننسترنsays:

    با سلام..من خواب دیدم خواهرم داره با تسبیح تو اتاق ذکر میگه که خالم میبینه رو انگشتش یه زنبو سیاه وزرد بزرگ نشسته..بهش میگه و زنبور پرواز میکنه اما نیشش نمیزنه میره تو اتاق قایم میشه که میبینم تو موهای خالمم از پشت یه چیزی شبیه مارمولکه..من با پیف پاف حشره کش میوفتمتم دنبال زنبور که بکشمش پیداش نمیکنم پرواز میکنه میره تو اتاق.همش تو خواب فک میکردم زنبورجنه..میشه تعبیرشو بگین..

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مردی که در مسائل مالی با استعداد و صبور و فعال است.یک فرد قابل اطمینان. قبول کردن مسئولیت. شکیبایی.

  3. SadafSadafsays:

    خواب دیدم یه حشره موذی سیاه که نمیدونم دقیقا چی بود دست چپمو نیش زد و من گرفتمش و ازدستم جدا کردم و محل نیشو که فشار دادم زهرش به صورت خمیری ازش خارج شد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      حشره ی موذی که اشاره کردید یکی از بدخواهان شماست که زیاد رابطه ی خوبی با شما ندارد شاید خودتان پی برده باشید که از چه شخصی صحبت میکنیم

  4. درسادرساsays:

    سلام من خواب دیدم که یک زنبوربه رنگ زردکثیف همش دوروبره منه منم بامگس کش صورتی رنگ میزنمش واون بیشترمیادسراغم تانیشم بزنه زیرپتوجوری خودموقایم میکنم که فقط چشمام ودستم بیرونه بامگس کش سعی میکنم بزنمش رودیوارنشسته بودمنم بامگس کش زدمش افتادزمین داشت تکون میخوردمحکم ترزدمش اماانگاری زنده بودجوری مگس کش وگرفتم وزدمش که نصف بشه اما فقط چهارتاازپاهاش کنده شدن وشروع به راه رفتن کردن ترسیدم وجیغ کشیدم وپریدم اونور ولی دوباره رفتم وبامگس کش زدمش ولی بازم زنده بودوتکون میخورد تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      حشراتی که در این خواب دیده اید نشانه ی افراد ریاکار و با نیات پلید است که در کنار شما حضور دارند باید آن ها را شناسایی و رفت و امد خود را با ان ها قطع یا کمتر کنید

  5. B.jB.jsays:

    سلام ..وقت بخیر خواب دیده بودم از دیوار های خونه کرم های سفیدی بیرون میاد خیلی زیاد .. دراز مثل کرم خاکی ولی سفید .. گوشم تو خواب کیپ شده بود فک کردم لابد ی کرم رفته باشه تو گوشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کپ شدن گوش و یا نشنیدن بخاطر فرو رفتن کرم بیانگر ناامیدی شیطان از شما و همچنین دور شدن افراد مضر و بلارسان از سمتتان است

  6. TitiTitisays:

    سلام خواب ميديدم روي ديوار خونمون يك موجود سياهي ك معلوم نبود دقيقا چيه مثل عنكبوت ولي بدن سه قسمتي و پاهاي كشيده و ضخيم داشت راه ميرفت ب سختي و با ضربات پياپي كشتمش مواد زرد رنگ ازش خارج شد خيلي هم ترسيده بودم ميشه تعبيرش رو لطف كنيد؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یک بیماری در پیش دارید

  7. الهامالهامsays:

    سلام من خواب دیدم که ميگفتن پدرم مرده و به شدت گریه میکردم و توی خواب منو مامانمم و برادر کوچيکم ميگفتيم که حالا فلان کار رو کی بجاش انجام بده و اینا و باز هم گریه میکردیم از خواب پریدم متوجه اطرافم شدم و فهمیدم که خوابه یه هو اصلا دسته خودم نبود انقدر گريه کردم توی بیداری که دیگه چشمام و نمی تونستم باز کنم.. تعبیرش لطفا؟ و دمدمه صبح خواب دیدم ک با عمو و زنعموم توی ی دریاي خیلی بزرگیم و سوار یه قایق کوچیک رسیدیم به خشکی یه جایی کوسه های کوچيکي مثل کوسه های توی انیمیشن ها بودن بعد یه حشرات خیلی خیلی ریزی مثله پشه کوره ميومدن و دست چپم و نیش میزدن اما جدا شون کردم .. هردو رو تعبیر کنید لطفا ....

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رویای اول که بیانگر طولانی تر شدن عمر کسانی که است در رویا آن ها را از دست داده اید ، نیش زدن دست چپ شما توسط حشرات موذی یعنی وجود افرادی حسود در اطراف شماست

  8. لیالیاsays:

    خواب دیدم خواهرم که مجرده میخواد یه خونه ی دیگه در مرکز شهرستان بخره ، من رفتم تا وسایلمو جمع کنم اما توی خواب خونش توی تهران نبود بلکه تو یکی از شهرهای کوچک یه شهر دیگه بود ، همونجایی که من دوران کاردانی بودم. من امتحان دینی هم داشتم و در حال خوندن کتاب معارف بودم. در همین حال همکلاسی پسر قدیمی هم که به من خیلی علاقه داشت دیدم که علنا به من گفت در حال خیانت کردن بهت هستم.( در بیداری خواهرم این پسر رو که به من به شدت علاقه داشت را از من دور کرد، و از این پسر خواست هیچ وقت سمت من نیاد و بهش گفته بود که ما قصد داریم خواهرمون رو به عقد کسی دیگر دربیاوریم، من و این آقا دورادور از هم خبر داریم ، هم ایشون از من و هم من از ایشون، اما جفتمون از هم دلگیریم، من منتظرم اون پا پیش بزاره، ) خلاصه در خواب دیدم خواهرم توی خونش یه توله سگ کوچک سفید داشت که غذاشم براش گذاشته بود،( من در بیداری بعضی وقتا تنها میرم اونجا و به خونش سر میزنم و پول شارژ و .... میدم)، در خواب رفتم وسایلم را جمع کنم بیام ، سگ را گذاشتم کف دستم تا با خودم بیارم ، رفتم توی حموم که حموم طبقه ی پایین معلوم بود ، بعد یه سگ شبیه همون سگ یه مقدار بزرگتر بغل دستم بود جفتشون را بغل کردم داشتم با خودم می اوردمشون همسایه رو دیدم که می خواست یه سگ قهوه ای هم به من بده اما گفتم من خودم دوتا دارم و قبول نکردم. سگ کوچیکه کف دستم رو داشت می گزید، از محل گزیدگی یه عالمه حشرات مختلف سبز و سیاه ریز اومد بیرون، همونجا از دست سگا ناراحت شدم. جفتشونو انداختم زمین که روی خاکا ناپدید شدن. دستم رو تکوندم همه ی حشرات از بین رفتن و جای گزیدگی خوب شد. بعدش دلم می خواست سگ کوچکه رو بیارم اما هر چی گشتم پیداش نکردم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که خطر از کنار گوش خانواده تان خواهد گذشت.

  9. فاطمهفاطمهsays:

    سلام.خواب ديدم كه پنج شيش تا جونور مثه خرچنگ ميومدن دورم منم تند تند ميكشتمشون ما بين اينا هم سوسكاي سياه ميومدن اما هر چي ميكشتم انگار اضافه ميشدن خيلي ترسناك بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر دور شدن از موقعیت های عذاب آور و خطرناک است

  10. حامیحامیsays:

    سلام خواب دیدم معدم یه خورده آشوب میشه بعد رفتم داخل سینک ظرفشویی آشپزخونه به اندازه نصف سینک آب مایل به سبز کم رنگ بایه هزارپا مُرده زرد رنگ که قسمتی ازپشتش سیاه بودبالا آوردم ، هزارپا روی آب شناور ومرده بود.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      هزارپا مرده در آشپزخانه خوب نیست و ممکن است از مال یا روزی شما کاسته شود

  11. زینبزینبsays:

    دیشب خواب دیدام ک زنبور های زیادی در اطرافم هستن و من هم سعی داشتم ک از دستشان فرار کنم ک ناگهان پنج شش تا از آنها ب داخل آستینم رفتن و چند جا از دستم را نیش زده و و من با ماده ای ک فکر کنم حشره کش بود ب داخل آستینم زدم وآنها را نابود کردم وقتی ک ب دستم نگاه کردم جای نیش زنبورها قرمز و متورم بود ک ناگهان از خاب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خوشبختانه زنبور و نیش آن در رویاهای ما منفعت محسوب می شود حتی اگر به سبب آزارشان زیان زیاد دیده باشید

  12. امیر حسینامیر حسینsays:

    سلام . من خواب دیدم رو پوشتم سه حشره هستند شبیه پشه یا کک رو پشتم هستم بعد هی فراریشون میدم باز میان سر جای اولشون .بی زحمت تعبیرش چیه ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سه حشره موذی در اینجا به سه نفر از اطرافیان شما اشاره می کند که نیت و یا رفتاری درستی ندارند ولی بعید است قادر باشند زیانی به شما برسانند

  13. رویا باقرزادهرویا باقرزادهsays:

    سلام مادرشوهر خواهرم خواب دیده ک ی چاه تووی خونش بوده ک ی نفر افتاده بوده تووی اون و اون نمیدونسته کیه بعد کلی حشره توو خونشون بوده ب خواهرم میگه اینقد کثیف بود پایین کلی حشره جمع شده بود اومدم بالا خونه توو اینقد از دور خونت برق میزد ولی پایین کثیف بود ممکنه تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کسی که چنین رویایی را دیده اند باید مراقب فریب باشند

  14. محمد مسعود علیپورمحمد مسعود علیپورsays:

    سلام خواب دیدم رفتم تو اتاقم و یه عقرب بزرگ از پنجره اتاقم فرار کرد رفت بیرون بعد از اون هرجای خونه میرفتم می دیدم کلی حشره موذی مثل سوسک و عنکبوت و غیره از در و پنجره خونه فرار میکردن میرفتن تا جایی که هیچ کدومشون تو خونه نبود و خونه جای با صفایی شد تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مراقب پول خود باشید که به آن احتیاج خواهید داشت

  15. ZahraZahrasays:

    سلام ،خواب دیدم روی سرم یه حشره قرمز رنگ بود اونو برداشتم با دستم اما هیچ کاری نداست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است بحث و نزاع کوچکی را با بعضی از افراد آغاز کنید.

  16. پارساپارساsays:

    سلام خواب دیدم شب هست و با جمعی ر و پشت بام خانه ای نشستیم روی صندلی های بزرگ واحساس کردم یه خانمی که احتمالا نخست وزیر یا مقام بلند پایه یه کشوری هست تبدیل به یه کرمی تیره رنگ حدودآ 30 سانتی شد و رو صندلی و رو پشت بوم و بین ماها میچرخید بعد من چندین بار بهش دست زدم و هربار بدنش از هم جدا میشد و از بین میرفت . ممنونم توپ تاپ .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ملامتها و سرزنشهای دیگران را اعتنایی مکن و خود را اسیر قید و بندهای دست و پاگیر دنیا مکن تا به خواسته های دلت برسی

  17. FatemeeFatemeesays:

    سلام من خواب دیدم یه مورچرو میگیرم میندازم بیرون یکم بزرگ بود بعد مامانم میگه نکشش تا من بیام من یچی میندارم روش یدفه بزرگ میشه پاهاش بلند میشه و هی میپره یه موجود ترسناکی میشه مثه ملخ ولی سیاه و بزرگ بعد گرفتم بردم از پنجره انداختمش بیرون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این خبر میدهد که در ایام آینده کمی بر فعالیت ها و یا مسئولیتهای شما افزوده می شود و ریخت و پاش های جدیدی را تجربه می کنید.

  18. ناهیدناهیدsays:

    سلام خواب دیدم تو یه مجلسی نشستیم که یکی که کنارم نشسته از رو سرم یه شپش بر میداره میگه وای شپش منم برای اینکه تابلو نشه میگم بزار سر جاش اونم میذاره

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از نگرانی و تشویش دوری کنید و مطمئن باشید روزهای سختی خیلی زود خواهد گذشت

  19. موناموناsays:

    سلام من خواب دیدم که به مهد کودک زن داداشم رفتم واونجا یه دارویی برای شپش داره منم گفتم من سرم خیلی میخاره بزار این دارو رو بزنم به سرم ببینم چی میشه واین دارو رو زدم به سرم وبا آب میشستم ومیدیدم که شپش ها که سیاه بود رنگشون به تعداد زیادی میریزن توی سینک ظرفشویی وقتی سرمو میشورم وبعدش چند نفر دیگه هم که اونجا بودن گفتن ماهم یکم از این دارو ببریم ویکمی از دارو برمیداشتن ومیرفتن.آشنابودن اونها هم. بعد زنداداشم گفت من حدس میزدم که شپش باشه الان رنگ موهات خیلی تغیر کرده وروشن تر وبراق تر شده. ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، احتمال دارد از طرز حرف زدن بعضی از افراد آشنا دلگیر و یا ناراحت شوید اما توصیه می شود نسبت به سخنان باطل بی اهمیت باشید.

  20. یاوریاورsays:

    سلام خواب دیدم ک ی مگس بزرگ تو گوشم وز وز میکنه خواستم بیارمش بیرون اونم میخواست بیاد بیرون تو گوشم جا کم بود اونم بزرگ بود با انگشتم در حالی ک وز وز میکرد با ی حالت چندش اوردمش بیرون و رفت اینا در حالی بود ک من تو خونه طبقه بالا تنها جلوی بخاری نشسته بودم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به ترس شما از امیال طبیعی انسان ها مثل غیبت، مزاحمت کلامی و آزار هایی دارد که به وسیله ی گفتن حرف های نامناسب ایجاد می شود. لازم است تا ماهیت این غرایز را شناخته و کنترل امیال درونی خود که مرتبط با این غرایز هستند بپردازید. این کار به شما کمک می کند تا از چالش های فعلی خود در زندگی بیداری عبور کنید.

  21. ملیحهملیحهsays:

    سلام خواب دیدم تو اتاقم خیلی حشره بود نمیدونم چی بودن یه چیزی بین زنبور و مورچه بال دار دنبال حشره کش میگشتم به زور پیدا کردم همشو زدم انقدر زدم که نزدیک بود نفس خودم بگیره ولی در عوضش همه حشرات مردن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نشانه‌آن است که سلامت یکی از اطرافیان در معرض خطر است.

  22. MehrtaMehrtasays:

    سلام من خواب دیدم که دارم کولوچه میخورم روش حشراته خیلی ریز هس که اصلا تا به حال همچین چیزی ندیده بودم خودمم تو خواب نفهمیدم رفیقم گفت اینا چیه رو کولوچه که متوجه شدم بعد از اینک ه متوجه شدم حشرات اومدن رو مچ دستم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، معنای این رویا واضح است ، باید بیشتر از قبل از سلامت خود مراقبت به عمل آورید.

  23. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم تو اتاقم پر از سوسک مردست ولی یکیشون هنوز جون داشت. بعد یکم که بیشتر دقت کردیم با دختر خالم یه حشره های عجیبی دیدم که نمیدونستیم اینا چین و سعی کردیم که بکشیمشون ولی نشد 4 تا بودن که انگار آزاری هم نداشتن و منظم با هم حرکت می کردن از هرکی کمک خواستیم برای کشتنشون کسی کمک نکرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، از احوال دیگران غافل نباشید و سعی کنید تا آن جایی که در توان دارید باری از دوش خلق خدا بردارید.

  24. حدیثحدیثsays:

    سلام ..من چندین باره که خواب حشرات رو میبینم اغلب هم سوسک بالدار حموم .یه بار خواب دیدم داخل ماشین با کسی نشستم که سوسک ها از در و دیوار ماشین میان داخل .یه بار داخل خونه کنار همسرم که باز کلی حشره تو خونه بود ولی برای عمسرم مهم نبود فقط من میترسیدم ..ممنون میشم اگه جوابمو بدید مرسی

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به آینده امیدوار باشید. شما فردی با اراده و پر تلاش هستید و می توانید مشکلات و موانع را یکی یکی حل کرده و از سر راهتان بردارید.

  25. نازینازیsays:

    دیشب خواب دیدم توی خونه ای مهمون شدم یه عالمه آجیل داشتم گذاشتم تو اتاق دوباره اومدم سر زدم بهشون دیدم زنبور مورچه و سوسک های کوچولوی مشکی زدن یه ملافه تمیز برداشتم رفتم توی حیاط پهن کردم که حشراتش برن ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در اندوه خود دیگری را شریک می‌کنید

  26. امیرحسینامیرحسینsays:

    خواب دیدم یه لکه سیاه روی انگشت اشاره دست راستمه! یکم که دقت کردم متوجه شدم یه حشره کرم ماننده. با کمی سختی خارجش کردم و انداختم رو زمین. ولی وقتی رو زمین نگاهش کردم دیگه کرم نبود. نمیدونم چی بود حشره ای اندازه هسته آلبالو با رنگی کرمی مایل به زرد و ۶ تا پا. بعد لهش کردم و کشتمش. بلافاصله از خواب پریدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اگرموفق به کشتن حشرات شدید مشکلاتتان به سهولت واسانی حل خواهدشد

  27. سوداسوداsays:

    سلام خواب دیدم یه جایی هستم که آشنا نیست با عمه ام بودم چراغ رو خاموش کردیم احساس کردم یه چیزی روی پام راه میره بعد از اینکه روشن کردم دیدم تو اتاق همه جوره حشرات هستن پشه ها رو دستم بودن زود زود فراریشون میدادم ۲ عنکبوت دیدم پای یکیشونو شکستم دومی تو تله خودش افتاد عمه ام هر دوشونو انداخت بیرون از لباسام مورچه در میومد یه دونه هم سوسک اونارو تکون میدادم چیزی نمونه تعبیرش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خبردهنده از زیان و یا شکست است برای برخی از آشنایان خودتان.

  28. دررساادررسااsays:

    سلام، ما تو ویلای شمالمون تو این فصل خیلی هزارپا ی کوچیک داریم و هفته ی پیش و تو این ماه اونجا خیلی درگیرشون میشدم چون فوبیا حشره دارم و دیشب خواب دیدم رفتیم شمال و طبقه ی بالا پر از هزارپاس و من رفتم که برای خواب از بالا وسایل بیارم و چندتا از هزار پا ها چسبیدن به من و یه حالت چسب ناکی داشتن و من وقتی اومدم پایین داشتم میکندمشون به زور و د اخر کندم یکیشون که رو لپم بود لپم قرمز شده بود انقد محکم چسبیده بود و من کندمش و در اخر رفتم غذا درست کردم و برنج دم میکردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، احتمالا برخی از افراد با گفتار و یا رفتار زننده سبب ناراحتی و کلافگی در شما می شوند.

  29. فاطمه سادات حسینیفاطمه سادات حسینیsays:

    سلام خسته نباشید..امروز نزدیک ظهر خواب دیدم حشرات زیادی در اتاق دخترم هست..پنجره را باز کردم همه حشرات رفتند بیرون عروسک دخترم لای پنجره بود واون هم افتاد بیرون یه بچه اون عروسکو برداشتو بردمیخواستم تعبیر این خوابو بدونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اگراز دست انها خلاص شدید مشکلات شما به زودی و سهولت حل خواهد شد

  30. امینامینsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که به من میگن مار بیار تا بخوریم و اونجا یک کوزه پر از مار هست و برادرم یک مار خیلی کوچک قهوه ای میاره و دهن مار رو با دستاش میگیره. در ادامه خواب در جلوی خانه ما در شهرستان ملخ و سنجاقک روی برگ درختان لونه کرده بودن و پدرم گفت اون هارو نکشم و فقط اونایی که نزدیک خونه هستند رو دور کنم و من دور کردم و یک جغد از اسمان اومد و چند تا سنجاقک خورد و من خوشحال شدم و برای جغد دست زدم و جغد که پاهای بلند و انسان گونه داشت میخواست من رو بترسونه ولی من نترسیدم ولی درگیر هم نشدیم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سعی کنید مسئولیت هایی که به عهده گرفته اید به نحو احسن انجام دهید و دلی را نشکنید.

  31. الناالناsays:

    سلام من خواب دیدم که در شهر دیگری هستیم و من وقتی میخوام برم بیرون و کفش بپوشم روی یکی از کفشام مگس نشسته و روی دیگری ملخ اون کفشی که مگس نشسته رو تکون میدم و مگس تکون میخوره اون یکی هم که ملخه رو پدرم با دست ملخ رو بر میداره و به جای دور پرت میکنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اگر از شر حشرات راحت شدید بر مشکلات پیروز خواهید شد

  32. ارغوانارغوانsays:

    سلام من خواب دیدم که همراه خالم و دختر خالم جایی هستیم. بعد من یه هزار پا خاکستری میبینم که هر کدوم از پاهاش یه پر پرنده بود خیلی ترسناک بود اون اومد روی دستم و من ترسیده بودم که یه وقت نیشم نزنه. ولی نمیتونستم تلاش کنم که اونو از خودم دور کنم بعد خودش یواش از دستم رفت بدون اینکه نیشم بزنه. رفت تو جوب و دختر خالم سریع تو جوب سم زیادی ریخت تا بمیره. ممنون میشم جواب بدید..

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که با موانع به مقصد خواهید رسید

  33. مریممریمsays:

    خواب دیدم ی هزار پا از توی دست راستم در اومده و پرتش‌ کردم بیرون ممنون میشم تعبیر کنی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای دروغ و نیرنگ است که باید کنار گذاشته شود.

  34. آرزو کلهریآرزو کلهریsays:

    سلام خسته نباشید نمازو روزتون قبول .من خوابمو کامل یادم نیست ولی یه تیکه ای که تو ذهنم هست لای موهام مورچه بود ومن بادست میریختمش زمین میشه تعبیرشو بهم بگین ممنونم ازتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خود را از شر بیماری و دردسرها خلاص خواهید کرد

  35. محمدمحمدsays:

    سلام خوب هستید؟ من خواب دیدم در اتاقم خوابیده بودم بلند شدم تعداد زیادی حشره های زشت بر دیوار اتاقم نشسته بودن ولی اروم بودن و حرکتی نمیکردن ،یهو دیدم تو دستم سم هست و سم ریختم روشون روی همشون نفهمیدم که مردن یا خیر. ممنون میشم اگر تعبیر خوابم رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بیانگر خلاص شدن از شر بیماری و دردسرهای فراوان است

  36. MDMDsays:

    خواب دیدم تو حیات خونمون هستم و با داداشم که ۱۰ماهه هست و توی رورکش بود بازی میکردم و بابام هم بهمون نگاه میکرد. یدفه ی هزاپای خیلی بزرگ زرد رنگ ک اندازه خودم بود هم تو حیاتمون دیدم که خیلی میترسیدم و فقط نگاهش میکردم؛ انگار که بدنم قفل شده بود نمیتونستم کاری انجام بدم. اون هزارپای گنده هم سرشو بالا اورده بود و ب من و داداشم نگاه میکرد. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر خلاصی از شر بیماری و دردسر های فراوان زندگی است

  37. حسابداریحسابداریsays:

    سلام من خواب دیدم تعداد زیادی مورچه داخل خونمون هست و من با سم میخواستم بکشمشون بعد 4تا گنجشک اومدن تو و بعد 4تا سوسک اومدن تو تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیرات کوچکی است که موجب ناراحتیتان میشوند

  38. زهـzahraـرازهـzahraـراsays:

    سلام من خواب دیدم یه ظرف پر آب زلال و تمیز بود ولی روی آب یه جرمی بود که پشه و مگش داخلش بود و روش حرکت میکردند پشه هارو کشتم ولی سه تا مگس نشستنپ کنار ظرف سه تا مگس را گرفتم داخل دستم ک پدرم گفت خب اینارو هم بکش گفتم نه گناه دارن ، داخل دستم گرفتم مگس هارو و آن ها تبدیل شدند به سه تا گنجشک زیبا که خیلی هم تکون میخوردن تو دستم ، رفتم در حیاط خلوت را باز کردم و شب بود و آزادشان کردم که پریدند ولی برگشتند و خواستند بیایند داخل که نذاشتم و ناگهان یک گنجشک زیبای دیگر آمد و توانست بیاد داخل خانه و نشست روی یخچال و تبدیل به طوطی زیبا و بزرگی ب رنگ سبز و آبی و چشم های مشکی درشت و زا زد داخل چشمانم، لبخندی زدم و کاری ب کارش نداشتم و گذاشتم داخل خانه باشد. ممنون میشم تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در امورات زندگی خود با موفقیت و شادکامی همراه خواهید شد

  39. nazaninnazaninsays:

    سلام. من دیشب خواب دیدم خونمون تو دیواراش پره حشره شده و بعضیاشون از دیوار میومدن بیرون. همه چی بود. زنبور قرمز، سوسک و ... یه هزارپای زرد هم دیدم ک بزرگ بود و خورد ب پریز برق و اتیش گرف. اخر خوابمم ی چیزی توی دهنمو نیش زد. میشه بگید تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه سختی ها و مشکلات زندگی است

  40. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم در حیاطی رختخواب پهن شده و من و خواهرم ازخواب بیدار شدیم و در رختخوابمون خیلی حشره و چیزی شبیه سوسکهای کوچک که خواهرم بهم گفت داخل شلوارت رفته که گفتم اره میرم تو خونه در میارم چندتا حشره تا زانوی پام رفته بودن باتشکر از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه روبرویی با اتفاقاتی است که موجب نگرانیتان میشوند

  41. MMsays:

    سلام، خواب دیدم که مورچه ها دارن جنازه حشرات مختلف رو به اتاقم میارند و زیر تختم انبار میکنن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه روبرویی با اتفاقات عجیب است

  42. MDMDsays:

    سلام. من خواب دیدم دوستم اومده خونمون در هالمون رو نبسته ک باعث شده جیرجیرک سیاه بیان تو، البته شبیه جیرجیرک هم نبود اما تو خواب من احساس میکردم جیرجیرکه. ما اومدیم ک اون جیرجیرک رو بکشیم ک یدفه تعدادشون شد ۵تا و همشون نشستن رو پشت دستم. ۲رو دست راستم ۳تا دست چپم و یجوری بود ک انگار ب دست من چسبیده بودن. (من تو واقعیت خیلی از حشرات موزی و اینا میترسم و جیغ حیغ میکنم. اما تو خوابم اصلا این اتفاق نیوفتاد) منم ب دوستم گفتم ک با پشه کش بکشدشون اونم اومد از رو دستم کشتشون و از رو دستم افتادن پایین ولی جاشون رو دستم مونده بود انگار پاهاشونو فرو کرده باشن تو پوستم. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام زندگیتان بدون مزاحم و با سعادتمندی همراه خواهد شد

  43. کیاکیاsays:

    من خواب دیدم که تو خونمون با مادرم عنکبوت های زیادی میکشیم عنکبوت خونمون رو برداشته

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشان دهنده اندوه است

  44. کیاکیاsays:

    با سلام مجدد من هر از گاهی خواب میبینم که برای پیمودن مسیر بجای راه رفتن بدون بال پرواز میکنم و هیچ کس پرواز کردنم رو باور نداره و همش میگم نگاه کنید من دارم پرواز میکنم.......ممنون میشم اینم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده به وجود امدن لحظات خوش است

  45. لاونلاونsays:

    سلام و روزتون ب شادی. خواهرم خواب دیده که یک شب که خونه ی عمو یم را که دخترشان تازه عروس است را دعوت کردیم به وقت خواب همه جا تاریکه روی دیوار هزارپایی را میبینه که به هنگام گذشتن از دیوار مثل مار پوست میندازه و تبدیل به عقرب میشود و کمی بعد همان عقرب با عقربی دیگر جفت گیری میکند .خوابش برای خواهرم حس ناخوشایندی داشت. تعبیرش چیه لطفا؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات خوشایندی است

  46. فاطمه سادات حسینیفاطمه سادات حسینیsays:

    سلام...من نیم ساعتت پیش خواب دیدم که باچند نفر از اعضای فاامیل خونه ی خاله ام مهمون بودیم ودر حال غذا خوردن سر سفره بودیم در همون حال من داشتم در مورد کنکورم با ان ها صحبت میکردم..یکی از دخترهای فامیل از سرسفره به سمت در ورودی رفت که روی پله های حال دو هزارپا دید وهزار پاها شروع کردن به دنبال کردن او و او فرار میکرد من به محض اینکه هزار پاهارا دیدم ترسیدم وشروع به فرار کردن کردم ان دو هزار پا اون دختر رو ول کردن و دنبال من کردن من هم خیلی ترسیدم و فقط فرار میکردم که از خواب پریدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از شر بیماری ها و دردسرها خلاصی پیدا خواهید کرد

  47. کیامرث رضاییکیامرث رضاییsays:

    سلام و خسته نباشید خدمت مدیر عزیز من خواب دیدم تا گلاب به روتون رفتم دستشویی و از سنگ توالت ناگهان عنکبوت های زیادی بهم حمله ور شدن و نیشم میزدن و منم پا به فرار گذاشتم بازم ولم نمیکردن......ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است کسانی با رفتارشان موجب ناراحتیتان شوند

  48. نادیانادیاsays:

    درود بر شما،خسته نباشید. خانمی مجرد هستم،دیشب خواب دیدم،تو خونمون حشره هایی مثل سوسک سیاه بودن که مدام دنبالشون میگشتم که اونها رو بکشم (زیر فرش ،رویِ فرش)،یکیشون رو میزدم ،ولی فرار میکرد،بعد داخل حیاط رفتم، پدرم هم اونجا بود،روِلباسی که شسته بودم و رو بند بود یه حشره ایی بود من فک کردم سوسکه لباسم رو تکون دادم افتاد زمین،دیدم یه کفشدوزک بزرگ و خوش رنگی بود. ممنون میشم تعبیر بفرمایید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بیانگر به دست اوردن موقعیت های جدید واز بین رفتن ناراحتی هایتان است

  49. نوشین پنهانینوشین پنهانیsays:

    شب قبل امتحان دخترم که امتحان مهمی بود دیدم دخترم نوزاد رو زمین خوابیده یه عالمه حشره سیاه که فکر کنم مورچه بود و بینشون یکیش خیلی بزرگ بود از بین اونا چند تایی جلوتر بود و رو لباس دخترم بود باباش دخترمو ورداشت مورچه ها رو از لباسش کند هیچ آسیبی نزده بودن به دخترم بعد دخترمو داد بهم تا شیر بدم آنقدر شیرم زیاد بود که از اطراف دهنش بیرون می ریخت تعبیرش چی می تونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه روبرویی با اتفاقات عجیب است

  50. سسsays:

    سلام تعبیرخواب ملخ چیه. دیدم یه ملخ و تو حیاط

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر سود تعبیر میشود

  51. FarzaneFarzanesays:

    سلام خواب دیدم روی انگشت دست راستم جوش زده و وقتی اونو ترکوندم ازش ی هزارپا سیاه امد بیرون تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه رفع غم و اندوه است

  52. یاسیاسsays:

    سلام‌. خواب دیدم به دیوار خونه یه جیرجیرک بزرگ سیاه چسبیده. رد میشم حتی به من نگاه میکنه. مامانم که میاد با هم زیر پتو قایم میشیم که جیریرک نپره روی ما. از اتاق هم که اومدم بیرون یهو جیرجیرک افتاد جلو پام انگار داشت میمرد ولی اونجا من به کارگر خونه گفتم اینو بکش. جیرجیرک سیاه و بزرگ بود ولی فقط یکدونه بود. صدا هم اصلا نمیداد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر دشمنی و شرارت اطرافیان و پیرامون شما در عالم بیداری و واقعیت است.

  53. اذیاذیsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که دوتا حشره بزرگ شبیه سوسک با شاخک های بلند یکیش روی زمین افتاده بود حالت سبز رنگ بود یکیش روی میز نهار خوری بود رنگ زرد تیره داشت اما هردوتا مرده بودند برعکس شده بودند میشه تعبیر ش رو لطف کنید بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است کسانی با رفتارشان شمارا ناراحت کنند

  54. گل بهاریگل بهاریsays:

    سلام. صبحتون بخیر و سلامتی. الان خوابی دیدم هر چی میگردم تعبیرش نیس. کامل یادم نمیاد فقط آخر خوابم این بود که کنار مرداب خوشگل بودم و پر از سنجاقک آبی رنگ، شخصی سنگ مینداخت توو مرداب همه سنجاقکا یه دفعه ای میرفتن بازم بصورت دسته ای روی مرداب جمع میشدن تا اینکه دیدم مچ پای چپم میسوزه نگاه کردم یه سنجاقک قرمز داشت نیشم میزد خیلی وحشت کردم میخواستم پامو به یه جا بکوبم که بمیره. از خواب بد جوری پریدم. تعبیرش چی میشه؟ خیلی نگرانم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه قرار گرفتن در موقعیت هایی است که موجب شادیتان میشود

  55. اسماناسمانsays:

    سلام خسته نباشید من صبح خواب میدیدم یک حشره بزرگ و سیاه که اصلا تا حالا ندیدم بالای سر تختم پرواز میکرد هی ناپید میشد دوباره میومد خیلی بینهایت قیافه وحشناکی داشت چندتا پا داشت ولی بال نداشت.من امروز با سر درد زیادی از خواب پاشدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است کسی با رفتارش موجب ناراحتیتان شود

  56. خانومیخانومیsays:

    با سلام و تشکر از مدیریت محترم سایت، خواب دیدم تعداد زیادی از این سوسکهای قهوه ای کوچک که چوب خوار هستند، توی اتاقم پیدا شدن و من از خانومی که نمیشناختم کمک خواستم برای از بین بردنشون. ميشه لطفا بفرمایید تعبیرش چیه؟ من این خوابو بعدظهر دیدم با سپاس

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب به شما نشان می دهد که با اتفاق بد و غیرمنتظره ای روبرو خواهید شد

  57. الیالیsays:

    سلام. من خواب دیدم دوستم داره یه نوع فال مخصوص برام میگیره با یه موادی. بعد اون مواد شکل هزار پای زرد شد و راه افتاد رفت! جواب فالم رو هرچی ازش میپرسیدم درست حسابی نمیگفت. تا اینکه در گوشش گفتم مگه چیه جواب فالم. بعد یه چیزی گفت که یعنی فالت خوب در نیومد و باید برم دقیقش رو توی دفترم ک نوشتم ببینم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به معنی اضطراب و نگرانی است.

  58. شقایقشقایقsays:

    سلام من خواب دیدم یه حشره ی سبز و مشکی رنگ ولی بهم میگفتن اینا سنجاقکه اومد بین انگشت اشاره و انگشت وسطمو نیش زد من خیلی دردم اومد برا همین حشره رو گرفتم و نیشش رو از دستم در اوردم ولی باز میخواست بهم حمله کنه در اخر کشتمش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده به وجود امدن سود در زندگیتان است

  59. محمد رضامحمد رضاsays:

    سلام خواب دیدم که یه حشره سیاه اندازه نصف کف دست با شکل عجیب و شیطان مانند طبقه بالای خونمون بود اومدم بکشمش فرار کرد بعد تا فرار کرد یه عالمه حدود ۳۰ تا ۴۰ تا از همون حشره رو اون حشره اولیه فرستاد دنبالم و اون حشره ها که شکل عجیب داشتن و اندازشون از بند انگشت تا ۲ تا انگشت میشد و سیاه رنگ بودن داخل بدنم داخل شکم سینه وکمرم شدن و من بدنم رو فشار میدادم اون حشره ها رو از بدنم میکشیدم بیرون و با یه ماده ای مثل سم میکشتمشون همه اون حشرات فرو رفته بودن توی گوشت بدنم و من گوشت بدنم رو فشار میدادم و با دست دیگم حشرات رو ک یکم از گوشت بدنم بیرون میزد را بیرون میکشیدم و میکشتم با سم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است کسی با رفتارش موجب ناراحتیتان شود

  60. لیلیلیلیsays:

    سلام...من پریشب خواب دیدم که انگاریه حشره که تقریبایادم نمیاد فک میکنم توکف دستم بودخیلی آزارم میدادوفک میکنم کل دستم بخصوص کف دستم دردداشت وخییییلی هم وحشت داشتم ازش ولی من تامیتونستم اونوبادندونام گازمیگرفتم دوباره انگارجون میگرف دوباره محکمترگازمیگرفتم هنوز جون داشت ولی انگارکمترشده بود دوباره تامیتونستم محکمترو محکمتر گازش گرفتم که دیگه حس کردم خییییلی ضعیف شده وتصمیم به هلاکتش داشتم وکم مونده که جون بده یهوازخواب پریدم ونفس نفس میزدم توخواب ترسیده بودم این یعنی چی خیلی توفکرم وترس دارم..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه نارضایتی شما از زندگی روزمره است

  61. محمد قریشیمحمد قریشیsays:

    سلام در خواب دیدم یک عدد کفش دوزک روی دستم نشسته من او را پراندم و او پس از چرخیدن دوباره روی من نشست لطفا تعبیر فرماید با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نمادی از ترس ها و نگرانی های شما در زندگی است

  62. سمانهسمانهsays:

    سلام...من دیدم یه موجود نسبتا عجبیب روی زمین هستش و شبیه به هزار پای غول پیکری بود که کمرش از یه مار معمولی کلفتر بود اما درازیش یکم از یه کف دست بیشتر فکنم بودالبته دوتا بودن یکیش سیاه رنگ بود و دیگری مایل به سفید بود و کِرِم رنگ حدودا بود بهر حال روشن بود...و من یادمه اونیکه رنگش تیره بود رو پامو روش گذاشته بودمو میخواستم پاشوبنظرم از جا دربیارم.مرسی از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه اتفاقات و مسائلی است که در زندگی باعث آزارتان میشود

  63. نازنیننازنینsays:

    سلام من خواب دیدم در اتاقمان سوسک ومارمولک وکرم و مار کوچلو و...وجود داره ومن میرم یه سم میارم ولی خیلی کار ساز نیست بعد میرم خونه عموم در میزنم و اونقد در میزنم تا درو باز کردن بعد یه سم از اونا میگیرم که قویی وهمه ی این حشرات موذی رو میکشه وبعد میخوام اون سم یا اسپر رو برگردونم به عموم اینا،،تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه نیت های بد دشمنانتان و افراد دورو دور و برتان است

  64. مهدی روشنمهدی روشنsays:

    خدا قوت استاد خواب دیدم حشراتی زرد به خانه ما حمله کردن از دهان یکی از حشرات حشره زرد رنگ بیرون میریخت که من کشتمش بعد اردک و یه حشره دیگه شروع کردن به خوردنشون و یه پسر افغانی هم یکی از اون حشره ها رو خورد تموم شد ولی چیزی منو نگزید .سپاس گذارم از پاسخ شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه افراد ریا کار و دورو در اطرافتان است

  65. لارمالارماsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که رو تختم خوابیدم و‌یه هم که بیدار شدم یه عالمه حشره دور و بر تختم داشتن میرفتن سمت در، نمیدونم چی بودن مثل هزارپا بودن ولی بیضی شکل به رنگ ابی. قبلش تو خواب دیده بودم که نامزدم یکی از اونا رو تو یه چیز مثل اکواریوم داشت و بهم معرفی کرده بود ( تو خونمون ) نامزدم از حشرات نمیترسه و من خیلی میترسم. خلاصه بلند شدم رفتم تو هال دیدم کل هال پر از ایناست، با ترس روشون حشره کش میزدم، ولی تاثیر نداشت. تو یه صحنه ای هم دیدم که رفتم سر کلاس و باز هم چند تا از اینا اونجا دور صندلیم و رو دیوار پشتم بودن که داشتن از در میومدن تو. به جز داخل کلاس ، خونه و راه رویی که میومدن تو کلاس، تاریک بود. ولی چون برق میزدن تو تاریکی میشد دید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده نمادی از بیم و نگرانی شما از مسایلی در زندگیتان است که ممکن است برایتان دردسر ایجاد کند

  66. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم از تلویزیون برنامه ای پخش میکنه که یه سری گیاههای عجیب غریبی هستند که توسط یه سری حشرات بزرگ و عجیب دارن تغذیه میشن و بسیار چندش اور بود و بعد خواهرم گفت این گیاهها سرطانزا هستند و فقط توسط این حشرات خورده میشن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است دچار غفلت در زندگی شوید

  67. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    منظورتون غفلت از یاد خداست یا سهل انگاری در امور زندگی؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      هر دو در برمیگیرید

  68. م صفریم صفریsays:

    سلام. من خواب دیدم کیفمو باز کردم یه عالمه حشره های مختلف ازش ریخت بیرون.خواهرم میخواست پنجره اتاق رو باز کنه که برن بیرون نذاشتم. می خواستم تو کل خونه پخش نشن و دنبال راهی می گشتیم که بکشیمشون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه نارضایتی در زندگی روزمره است

  69. ترابيترابيsays:

    با سلام خواب ديدم از بين ناخن و انگشت هاي دستم يك سري حشره كه بيشتر شبيه زنبور بودن مي رفتن بيرون و پرواز مي كردن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نمادی از ترس و نگرانی است

  70. مییممییمsays:

    سلام. من خواب جفتگیری دوتا عنکبوت رو دیدم. دو تا عنکبوت که از نوری که روشون مینداختم داشتن فرار میکردن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان می‌دهد که شما احساس یک بیگانه در برخی شرایط. یا شاید می‌خواهید حفظ فاصله و دور ماندن از یک فریبنده و وضعیت وسوسه انگیز .

  71. تنهاتنهاsays:

    سلام من خواب دیدم که یک حشره دراکولا یکی از انگشت اشاریه دستمو نیش میزنه و من گریه میکنم بعد یکیشونم روی لباسم بود تعدادشون اونجایی که من بودم بیشتر بود منم فرار کردم یه طرف دیگه ولی یکیشون بازم روی لباسم موند اما لباس تنم نبود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است برخی با نیش و کنایه هایشان موجب ناراحتیتان شوند

  72. شهرزاد کهن ترابیشهرزاد کهن ترابیsays:

    دیشب خواب دیدم که یکجایی که هم رودخونه داره هم دریا یه عالم حشره ی ریز سیاه مثل مورچه اما مورچه نبودند حمله کردن ما رفتیم توی رودخونه اما حشره ها تو اب نمردند حتی توی دریا هم بازهم زنده بودن از ترسمون قایم شدیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      آنها نمادی هستند از بیم و نگرانی شما . همچنین بررسی محبوب عبارت توسط حشره بر روابط عاطفی قوی شما یا وسواس با برخی از فعالیت,شما

  73. یکتایکتاsays:

    سلام. خواب دیدم یه چیزی روی بدنم بود حالا یا انگشتم یا کتفم. دقیق که نگاه کردم دیدم یک حشره اش که پاهاش به بدنم متصله و فقط سر و دست اش بیرونه. منم کشیدمش که بیرون بیاد دیدم اینقد درازه که تموم بشو نبود با ترس زیاد ادامه دادم تا بالاخره بیرون آمد. این حشره زمان زیادی بود که از من تغذیه میکرد. و من متوجه نبودم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از دوستان ناباب و نیرنگ باز بهتر است دوری کنید

  74. یاسانیاسانsays:

    سلام. خواب دیدم یکی از دوستانم نصف سیب زردرنگی بم داد که خوردمش و شیرین بود. ممنون میشم تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه دوستان نیرنگ باز است

  75. فاطی فاطیفاطی فاطیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که روی ساعد دستم کنه ی سیاه چسبیده و من میکنمشون از دستم تقریبا سه یا چهارتا بودن . میشه بگین تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده سر و سامان گرفتن کارهایتان است

  76. فاطمه....فاطمه....says:

    سلام خواب دیدم کیک دو قلو میخوردم ولی رنگش پریده بود، گاز زدم ازش، یهو متوجه شدم عنکبوت کوچکی روش بود و نزدیک بود بخورمش، هرچند حسش کردم در دهانم، بعد ترسیدم و پرتش کردم کیک رو.. فرار کردم اومدم تو اتاقم دیدم اومد دنبالم تا دم اتاق ولی داخل نیومد و رفت، تعبیرش رو بگید لطفا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان اشاره به اتفاقات روزمره زندگیتان دارد

  77. ستارهستارهsays:

    سلام خواب دیدم که در خانه ای هستم که 2 طبقه بود ، من و یکی از اقوام از پله ها بالا رفتیم ،ورودی پله یک گلدان بود پر از گل های قشنگ و قرمز....من متوجه شدم یک حشره مثل هزار پا رفت زیر گلدان،به زن داییم گفتم هزار پا.....بعد این هزار پا نزدیک ما اومدم از رد هزار پا یک گل قرمز عجیب جلوی ما ظاهر شد..گل خیلی قشنگی بود...زن داییم گل رو برداشت..ولی هزار پا رو نکشتیم...و ما توو خواب با دیدن گل خیلی خوش حال بودیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است نشان دهنده روابط کاری و اجتماعی جدیدی برای شماباشد

  78. مهری ریمهری ریsays:

    سلام و خسته نباشی دم صبح حدودا ساعت شش صبح خواب دیدم جایی مثل کنار دیوار توی یک حیاط نشسته بودم مادرم و خواهرم هم بود (البته باید بگم که مدتیه با مادرم بخاطر اینکه پشت سرم خیلی حرف زده فقط بخاطر اینکه فکر میکنه بهش کم پول دادم قهر کردم البته خیلی حرفای بدی هم زده بود که شدیدا باعث ناراحتی من شده بود ) همینکه کناردیوار نشسته بودم احساس کردم چیزی وسط موهام هست دست کردم وسط موهام با خالت ترس که یک دفعه یه دسته از موهام کنده شده افتاد روی زمین و دیدم وسطش پر از مورچه ست بعد بلند شدم که از اون دیوار دور بشم یه دفعه به چیزی پرواز کنان رفت تو گوشم سریع گوشم گرفتم خواهرم صدا میزدم بیا اینو دربیار اما نمی دونم چرا نیومد بعد خودم با دست به گوشم فشار آوردم و دیدم کشتمش با فشار و از گوشم افتاد روی زمین نگاش کردم دیدم یه مورچه ست خواهش میکنم خواب تعبیر کنید ضمنا چند وقت پیش بازم یه خواب ایمیل کردم هرچی منتظر موندم خواب تعبیر نکردید لطفا این یکی تعبیر کنید ممنونم از لطفتون .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده سردرگمی هایی است که در زندگی ممکن است برایتان ایجاد شود که با تدبیر قادر به حل ان خواهید بود

  79. علیعلیsays:

    سلام و خسته نباشید آقای مدیر من دیشب خواب دیدم منو پسرمو همسرم نشستیمه و ناگهان چن تا حشره بزرگ روی دستم نشست و ب دستم چسبیده بودن هر چی سعی میکردم اونا رو جدا کنم نمیشد و اونا سفت ب دستم چسبیده بودن و یه حشره خاست بره پیش پسرم ک از خاب بیدار شدم از دیشب تا الان ذهنم خیلی آشفته است خاهش میکنم هر چه زود تر تعبیرشو برام بگین ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است که مراقب افراد ریاکار و پلید در زندگیتان باشید تا دچار اندوه شما نشوند

  80. vafavafasays:

    سلام خواب دیدم چنتا حشره سیاه مثل سوسک تواشپزخونه مابودمن حشره کش زدم بعدخواهرم اومدجایی که حشرها توش بودن برداشت انداخت بیرون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواندبیانگر بیم و نگرانی شما از حوادث اخیر در زندگیتان است

  81. کیوانکیوانsays:

    سلام من دوتا خواب دیدم یکیش این بود که خواب دیدم جونم لخته و یک دوتا حشره که دقیق نمیدونم چی بودن پشت مو نیش زدن درد گرفت.و دومین خوابم این بود که رفتم آرایشگاهی که تو غیر از خواب میرفتم برای اصلاح.باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید کمی بیشتر مراقب مکر و حیله بدخواهان باشید

  82. MahsaMahsasays:

    سلام، دوست من خواب دیده که با مامانش اومدن خونه ما که خونمون یه ایوان داره که رو به حیاطه(در صورتی که خونه ما اینجوری نیست) بعد توی ایون پر بوده از موجودات موذی‌(کرم و مارمولک‌و..)که میومدن سمت آشپزخونه و وقتی که میخواسته بکشتشون در می‌رفتن. ممنون میشم تعبیرش رو بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید کمی بیشتر مراقب افراد بد خواه و بد طینت در زندگیتان باشید

  83. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب ديدم اومدم تو ي جشني و تو اتاقم با يكي نمي دونم زير ميز چرا دراز كشيده بودم كه روي سقف سوسك ديدم .اومدم فرار كنم با خودم گفتم الان بهترين موقع ست به ترست غلبه كني و تو اتاق موندم بدون اين كه به سوسك توجه كنم بعد ٢تا خر خاكي ديدم و اومدم بلند شم يه چيزي سنگيني ميكرد روم ولي بعدش با تلاش بيشتر بلند شدم و از اتاق اومدم بيرون (بار دوم خواب خرخاكي مي بينم ولي تعبيرش رو پيدا نمي كنم)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      افرادی با فضولی و دخالت برای شما مزاحمت می کنند

  84. روياروياsays:

    سلام من خواب ديدم كه تو خواب با يكي كه مثلا دوست پسرمهو تو بيداري نميشناختمش دارم دعوا ميكنم و غر ميزنم و با هم آشپزخونه رو تميز ميكنم كه يه جونور عجيب مثل جيرجيرك نارنجي ميبينم ميكشمش باز يكي ديگه مياد ميكشم چندتا مياد به پسره هي ميگم بكش ميترسم هي هرچي من بيشتر ميترسم جيغ ميزنم هي انگار بيشتر جيرجيرك مياد سمتم صداشون هي بلندتر و زيادتر ميشه اگه ميشه تعبيرشو بگيد ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اتفاقات و ناهنجاری های برای شما در زندگیتان ایجاد شود که باعث اندوهتان شود

  85. ح.ب.مح.ب.مsays:

    سلام من خواب دیدم تو خونمون که یک عنکبوت کوچیک قهوه ای رنگ از سقف آویزونه من تا اومدم اینو با کفش له بکنم یهو اندازش چند برابر شد و پرید رو سرم و تارهاش از سرم آویزون بود من دست انداختم بگیرمش که گرفتمش ولی انگار او تبدیل به یه ملخ بزرگ قهوه ای رنگ شده بود منم سریع اون ملخ رو با کفش له کردم و با انگشتام صورتش رو فشار دادم تا له بشه بعدش اونو گذاشتم تویه چاله و روشو پوشوندم و تو خواب هم شدیدا چندشم شده بود و ترسیده بودم. ممنون میشم اگه تعبیرش رو بگید❤

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نمادی از نگرانی و استرس های شما دررابطه با بعضی مسائل در زندگیتان باشد

  86. تنهاتنهاsays:

    سلام من خواب دیدم که تعداد بسیاری زیادی حشره خیلی کوچولو سیاه شبیه مگسه سرکه تو خونه بود ولی یادم نیست خونه کی بود ،میخواستن روی بدن من راه برن توانایی پروازم نداشتند ،منم از اسپری حشره کش استفاده کردم خیلی زود خشک شدنو مردن .بعدش بیرون بودم احساس کردم یه چیزی از پام نیش زد گفتم شاید از همون حشره باشه کفشمو در آوردم یه کرم سیب از کفشم بیرون اومد که انگشت شصت پامو نیش زده بود تعبیرش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای خودتون مشغولیت فکری بوجود میارین که در واقع شما را از مسائل مهم دور میکنه

  87. MonaMonasays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب میدیدم که دارم پلو و قیمه میخورم بعد چندتا حشره تو سفره هستن و اومدن تو بشقاب غذای من و من هی دورشون میکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس خیری وارد زندگیتون میشه که دیگران بهتون حسادت می کنن

  88. فریبافریباsays:

    سلام, خواب دیدم در حیاط خانه زندایی همسرم با چند نفر هستم و محیط پر از انواع حشرات هست و من با لنگه کفشی حشرات را میزنم که یک کرم بزرگ زیر پام له شد و من تندی رفتم پام رو بشورم یه مرد و دو خانم کنار شیر آب بودن ازشون خواستم آب بریزن پام رو بشورم دیدم مرد روی پام ادرار میکند من ناراحت شدم و شیر آب را باز کردم با آب خیلی شفاف پام رو شستم چیزهایی که به پام چسبیده بود پاک شد و رفت.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام با افراد که حرف های بی اهمیت و بیهوده می زنن نشستو برخواست نکنین تاثیرات منفی روی شماخواهند داشت

  89. سحر قاسمیسحر قاسمیsays:

    سلام من صبح خواب دیدم که یه هزاپا قهوه ایی تیره تو خونمون بود و تقریبا بزرگ بود بعد منم از ترس رفته بودم روی یه مبل و اونم هی پایین داشت میچرخید و من ترسیده بودم تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام فردی در زندگی شما دخالت می کند

  90. سپیدهسپیدهsays:

    سلام به اعضای توپ تاپ،من خواب دیدم یه هزارپا خیلی بزرگ سیاه رنگ با پاهای قهوه ای تو خونمون بود هیشکی غیر از من نمیدیش بعد مامانم هم متوجش شد گذاشتش روی شعله گاز داخل یه شیشه گفت اینا فقط همینجور میمیرن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام، احساسات و افکار مغشوشتون رو کنار بذارین

  91. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم روی دیوار یه موج زیاد از حشره نمیدونم چه حشره ای بود ریز بودن و سیاه دیوارک میخوردن بعد اومدن دستامونم خوردن،بابام که الان مرده یه پماد دستش بود بهش گفتم بده دستم و این حشرات خوردن نمیداد بهم بعدش داد دستم خوب شد،خواستم بدونم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام افراد حسود و منفی را از زندگیتان حذف کنید

  92. نازنیننازنینsays:

    سلام خواب دیدم که مامانم داره جیغ می زنه و بابام رو صدا می کنه و بابام هم با ترس می خواد سوسک بکشه ولی انگار سوسک نبود و منم با کنجکاوی نگاشون می کردم که حس کردم دستم سوخت نگا کردم دیدم یه موجود عجیب که شبیه عقرب بود بغل دستم بود بابا رو صدا زدم که گفت مواظب باش رتیله(نگفت عقرب گفت رتیل) بعد که کل خونه رو نگا می کردی می دیدی کلا پر تز سوسک و عقربه به بابام گفتم خونه رو سم پاشی کنیم گفت باید شرایط رو نگا کنم بعد انگار یه خانم خییییلللللییییی خوشگل که چشماش سبز بود اصلا هم آرایش نداشت با یه بلوز سرخابی و شال فیروزهای مایل به سبز و چادر سرش بود اومده بود خونمون به عنوان مهمون و داشت حرف می زد ولی من نمی شنیدم چی می گه و فقط نگران بودم نکن اون جونور ها رو ببینه ولی انگار کلا اصلا دیگه اونجونور ها نبودن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد افرادی حقیر و نادان سعی در متوقف کردن شما در مسیر رشد و پشیرفت را دارند

  93. عسلعسلsays:

    سلام، خواب دیدم که ملخ ها به مزرعه ام حمله کردند، به جای اینکه ناراحت بشم از همشون پذیرایی کردم.همه دارایی مو پیش‌کششون کردم،شستم و پختم و گذاشتم جلوشون،سیر نشدن سگ مو قربانی کردم و از خواب پریدم؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام افکار مزاحمی دارین

  94. MhdsMhdssays:

    سلام خسته نباشید 🌷من خواب دیدم به خونه ی خالم رفتیم و وقتی مدتی از نشستنمون گذشت بدن و سرم شروع به خارش شدید کرد و بعد خالم گفت شاید بخاطر حشره هاست آخه خونه ی ما حشره داره و من خیلی ترسیدم جوری که لباس هام رو درآورده بودم و گریه میکردم که تروخدا این هارو از من جدا کنید.... حشرات خیلی زیاد بودن جوری که توده ای روی دست و پام جمع میشدن من به سختی جداشون میکردم و حتی وقتی لباس هام رو درآوردم زیر لباس هام هم کلی از اون حشرات بودو در آخر خودم تنهایی اونهارو از خودم جدا کردم ولی باز وقتی من رو میدیدن به سمتم پرواز میکردن... جای نیش هاشون جوری بود که تاول های بدی میزد و بعضی دیگشون آویزون میشد... تا حالا اون حشررو هم ندیده بودم ولی وقتی تحقیق کردم فهمیدم شبیه حشره ای به اسم دراکولا هست... این خواب جوری بود که وقتی از خواب هم پا شدم تا چند ساعت احساس می‌کردم روی پوست و سرم اون حشرات در حال راه رفتن هستن و خیلی میترسیدم... خواهش میکنم بگین تعبیرش چی هست... ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس آشفتگی ها و بی نظمی های فکری تون رو حل کنید

  95. فاطمهفاطمهsays:

    با سلام خواب دیدم که توی اتاقم هزار پا بود که روی دیوار راه می رفت دختر خالم بهم نشون دادتعبیرش چیست با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان است

  96. زهرازهراsays:

    سلام ودرودمن خواب دیدم یه دعوت نامه عرفان حلقه از طرف یکی از دوستام برام اومده بود ومن بازش کردم دیدم یه حشره سفیدرنگ اومد توی اتاقم برش داشتم شروع کرد چندجای دستم رو نیش زدوخونش رو مکید وزخم کردومنم از خواهرم کمک خواستم اومد گرفتمش وتوی یه چسب پیچوندمش وانداختم توسطل آشغال ودرش رو بستم وگفتم باید از خونه بیرون ببرمش ممنون از پاسخگویی شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید کمی بیشتر مراقب روابط خود با دیگران باشید تا متضرر نگردید

  97. سویسویsays:

    خواب دیدم توی اتاقم کلی حشره هستش یه حشره رو که دیدم داشتم میکشتمش که دیدم انواع اقسام حشره تو اتاقم هستن و پ یه پروانه هم داخل اونا بود

  98. ......says:

    سلام من خواب دیدم که یه درخت بلوط تقریبا خشک شده توی اتاق خونمون هست و چنتا بلوط روی درخت هست، بعد از چند دقیقه یک هزارپا که یک میخ به سرش وصل بود از زیر بلوط ها بیرون اومد و شروع به راه رفتن توی اتاق کرد و من از ترس فقط جیغ میزدم تعبیرش چیه؟😟

  99. سانازسانازsays:

    سلام .تعبیر خواب های شما عالی بود .کاش بر گردید 🌹

  100. ایلان نیازیایلان نیازیsays:

    سلام.من در خواب دیدم موجودات موذی مثل خرچنگ و عقرب بر پشت من چسبیده بودند و مرا نیش می‌زدند و پشت من سنگین بود. به کسی گفتم و آنها را بردارد و با یک حرکت برداشت و راحت شدن.تعبیر چیست؟ ممنون

  101. ستاره پرتویستاره پرتویsays:

    سلام. خسته نباشید من خواب دیدم که تویه خونه قدیمی مادربزرگم بودم و خاستم ک برم دستشویی همین ک درو باز کردم کلی حشره سفید رنگ و یکسری حشرات سیاه از چاه توالت دارن بالا میان همینطوری درو بستم و دوییدم وقتی وارد اتاق شدم همه جای فرش ها از اون حشرات میدیدم و از هرجا ک می دویدم بازم بودن و من هی جیغ میزدم ولی نمی تونستم از خواب هم بیدار بشم

  102. بلفیبلفیsays:

    سلام.من دیشب خواب دیدم که یه عالمه سوسک ازیه سوراخی تو سقف وارد خونمون میشن ومن با حشره کش همشونو میکشم ینفرمیگه ایناازکجامیان من میگم از افغانستان ....تعبیر ش چی میشه؟

  103. ناصرناصرsays:

    سلام. سپاس از سایت خوب شما. خواب دیدم یک حشره باریک و با دست و پا را از داخل شکمم کنار ناف بیرون کشیدم و کشتم. سر حشره بیرون آمده بود و تا سر حشره را گرفتم که بیرون بکشم خواست فرار کند اما بیرونش کشیدم و با فشار دادن کشتمش و از داخل بدن حشره خونابه بیرون آمد. لطفا" تعبیر این خواب را بفرمایید ممنون میشوم

  104. بهاربهارsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم که یه حشره سمی تقریبا شبیه شاپرک ولی بزرگتر اومده خونمون و سعی داشت من رو نیش بزنه من اون رو کشتم و انداختم بیرون ولی دوباره زنده شد و وارد خونه شد و اصلا نمی‌مرد و در نهایت من رو نیش زد و دستم خون و اومد بیدار شدم میشه بگیر تعبیرش چیه؟

  105. حیدریحیدریsays:

    سلام من خواب دیدم از بیرون امدم خانه دیدم خرخاکی زیاد امده داخل خانه من جارو گرفتم تا جارو کنم دیدم کلی کف اتاق پر خرخاکی شده اصلا جارو نمیشد

  106. احمداحمدsays:

    سلام من خواب دیدم تو یه خونه هستم که دوسال گذشته دوتا پسر بچه توش گم شده توی راه پله اش یه راه مخفی پیدا کردم رفتم داخلش دیدم تمام موجودات سمی و زهرآلود مثل عقرب سیاه مارمولک سبز سمی قورباقه سبز سمی و ‌.. جمع شدن وباهم کاری ندارن دیگه ادامه ندادم و برگشتم