تعبیر خواب جنگل و حیوانات

اگر شما در یک جنگل و گربه‌های بزرگ بسیاری وجود دارند که نشانه ای است که شما به دام افتاده و شما احساس می‌کنید که تحت تعقیب هستند که توسط مردم در خارج و شما احساس می‌کنم که آنها آماده هستند تا به شما وقتی شما آسیب‌پذیر هستند.

اگر شما در جنگل و شما کاملا بسته هستند که نشانه ای است که شما احساس مثل زندگی شما در یک راه است از وضعیت شما . و شما احساس می‌کنید که گیر هستند و نیاز به کمک کند.

اگر شما در یک جنگل و شما در یک بن‌بست نیز یک نشانه این است که شما احساس زندگی شما معنایی ندارد و می‌خواهید کاری که آن را برای شما تغییر خواهد کرد . و شما نیاز به یافتن راهی به بیرون از جایی که شما در هستند .

این متفاوت است اگر شما از جنگل بیرون آن نشانه ای است که شما می‌دانید که شما باید از شرایط بد در زندگی شما . این داستان متفاوتی است اگر همه روشنایی زیادی است . این بدان معنی است که شما می‌دانید چه کار کند و کارش را چگونه انجام دهد اما نمی‌توانید شجاعت کافی برای کشیدن از این طریق و کاری که باید انجام شود.

راه‌های را در نظر بگیرید که جنگل برای شما فراهم می‌کند در یک رؤیا و بفهمند که چه برای شما در رؤیای تو در دسترس است برای موازی موجود در جهان واقعی شما . وقتی می‌بینید که بسیاری از حیوانات و زندگی در یک جنگل این مثبتی است که برای زندگی خود با امکانات پر است .

چون در یک جنگل, بخصوص اگر یک مکان جدید و شما نمی دونم چرا یا چطور است حاکی از انرژی‌های جدید وارد زندگی شما . در ابتدا ممکن است ترسناک, اما چطور شما از جنگل نشان خواهد داد که چگونه برخورد با چالش های جدید در زندگی شماست. به خاطر داشته باشید که هر کاری که می‌کنید جدید و دشوار بود اما با زمان و تمرین شما می‌توانید ارباب و برتری !

این رؤیای در ارتباط با سناریوی زیر را در زندگی شما

بودن در یک شغل که دوست ندارید .
چون در ازدواج و بدبخت .
داشتن گزینه های زیادی برای زندگی شماست.
با استفاده از آنچه که شما در دسترس برای شما.

احساساتی که شما ممکن است در طول یک رؤیای یک جنگل

به دام افتاده. Enlightened . می‌ترسم . 4 - . از دست رفته. می‌ترسی . ترسناک . با نگرانی . بهت . شاد. Adventurous . هیجان‌زده شده بود . عصبی‌ام. وی . ماهر . او تحت تاثیر قرار گرفته بود. عالیه. سردرگم . چشمان کنجکاو نگاه‌های خود . Appreciative . کمک . درمانده می‌شوم. فراموش‌شده شده است. غمگین.

33 نظر

1. سمانهسمانهsays:

سلام تعبیر دیدن حیوان نر و ماده در خواب چیست.

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

حیوان های نر و ماده بنا به روایت از خالد اصفهانی ، بینان خانواده و برکت ست ، البته خانواده ای که رو به سعادت حرکت میکنند

2. رضا موثررضا موثرsays:

سلام استاد تشکر از شما و همکاراتون عید مبارک استاد این بار دومیه که این خوابو میبینم ؛ از یک کوهی بالا میرم صخره ای هوا ابری و جایی که فکر میکنم اخر راهه و چشمه در اونجا هست پایین میرم منظره بسیار زیباست وقتی به چشمه میرسم جنگلی رو میبینم سمت راست خودم که اولش یه جاده حاکیه کوتاهه ولی گیاهانی زیبا قد بلند رو میبینم مثل شالی یا گندم سبز خیلی فضا رویایه که یهو از خواب بیدار میشم هر دو دفعه این خواب تو ذهنم موند تعبیرش چیه ممنون.

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

برای چنین رویاهای زیبایی احساس نگرانی نکنید طبیعتا با توضیحاتی که شما راجب به جنگل و درختان دادید بنده فقط خیر و خوبی می بینم

3. زهرازهراsays:

سلام. خواب دیدم من و سه تا برادر زاده هام سر ی سفره نشسته بودیم. یکی از پسرها سرش رو روی پاهام گذاشته بود و داشتیم غذایی میخوردیم از گوجه!!! اون یکی برادر زادم چیزی نخورد... بعد پاشدیم راه افتادیم اونم پشیمون شد و ازون گوجه له شده ها خورد...بعدش به نظرم ی جای جنگل مانند رسیدیم،، من یهو دیدم عقب تر سگ بود،، و کاملا یادمه ی روباه هم بود،، من از روباه تعجب کردم.... میخاستیم فرار کنیم....

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود ، خوب است و نشان از ایمنی خودتان و برخی از اقوام نزدیکتان از بلا یا سختی ست

4. مژگانمژگانsays:

سلام وقتتون بخیر. من دیشب خواب دیدم پسر همسایمون با دوستاش داخل مغازه ای نشستن که چنتا پله میخوره میره بالا و در بزرگ شیشه ای داره وقتی دیدمش با سر بهش سلام کردم و اون با سر اشاره کرد و بهم فهموند ک مادرت کنارته ضایع نکن دیدم ک یه پیرهن سفید تنشه و موهاشم یه مقدار خیلی کمی سفید شده ولی از همیشه زیبارو تر بود... منو مادرم ازونجا رد شدیم و اونا همگی شروع کردن صلوات فرستادن چند تا صلوات باصدای خیلی بلند فرستادن منم به مادرم گفتم مامان اینا بخاطر ما دارن صلوات میفرستن پسر همسایمون بااین کار میخواست خودشو تو دل مادرم جا کنه... بعد بامادرم رفتیم داخل یه جنگل بزرگ یه درخت اونجا بود یه شاخه خیلی بلند و تنومند ازش روییده بود به صورت افقی منو مادرم اونو گرفتیم و به وسیله اون از رودخونه رد شدیم کمی جلوتر یه حوضچه بود منو مادرم داخل اونو پر از گلاب کردیم منم رفتم گلای پر پر شده رو جمع کردم و داخل گلابها ریختم صورتی و نارنجی و سبز و این رنگا بودن چنتا گل هم انداختم خیلی زیبا بود بعد چند دقیقه گلبرگها ته نشین شدن منم گلها رو از داخل گلاب بیرون آوردم که اونا ته نشین نشن. بوی گلاب به مشامم میرسید خیلی حس خوبی داشتم در سرتاسر خوابم. ممنون میشم تعبیر کنید

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این خواب از شما می خواهد تا بیش از گذشته به ذوق و هنر های درونی خود توجه داشته و به پرورش مهارت هایی بپردازید که به شما کمک می کنند تا این استعداد ها را بروز دهید.

5. آرزوآرزوsays:

سلام من امروز صب خواب دیدم پشت یک تراکتوری سوار شدم داریم میریم ی جایی بعد تو مسیر یک روستایی بود ک شبیه جنگل هم بود یکم،حیوانات عجیب و غریبی داشت مثل شترمرغ جوجه تیغی و... حتی گوسفنداشم عجیب و جذاب بودن،من هم میترسیدم هم خوشم میومد یدونه کرم دیدم خوشگل بود خواستم عکس بگیرم نتونسم حتی ماهیهاشم غیرعادی بودن یکم شبیه روستای خودمون بود ولی ما خیلی وقته روستا نمیریم

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

باسلام خواب به معنای برخورد با چالش ها و سختی های زندگی است.

6. سمیهسمیهsays:

سلام خسته نباشید من این خواب رو بعداز ظهر دیدم ، در یک جنگل بسیار زیبا بودم و داشتم به جنگل نگاه میکردم یکدفعه حیوانات وحشی وارد جنگل شدند که همه در حال دویدن بودن از دور میدیدمشون اسب وحشی و... با پسرم ایستاده بودم که یکدفعه شیر نری یه طرفمون امد و پسرم را میخواست ازم بگیره که من شیر را زمین زدم و پسرم را بردم ، انطرف تر دونفر با تفنگ بادی دیدم که انها هم قصد حمله به من داشتن و من بهشون گفتم من هم بشما حمله میکنم اگر به من اسیب برسه

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

باسلام تعبیر خوابتان به معنای خواسته ها و آرزوهایتان است که برای رسیدک به آنها با تغیرات جدیدی مواجه میشوید.

7. عباسعباسsays:

سلام وقتتون بخیر... خواب دیدم با چند نفر توی یه اتاق بودم، ناگهان دیدم همه رفتند سمت در اتاق، من هم رفتم ببینم چه خبره، وقتى رفتم دیدم روبروی اتاق ما یه جنگل سرسبزی هست که بارون شدید داره میباره و حیوانات داشتند با سرعت از جنگل فرار می کردند و گفتم حتما می خواد سیل بیاد بعد گوشیمو برداشتم و از فرار کردن اون ها فیلم گرفتم... متشکرم...

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود ، بیانگر برخی از تغییرات یکباره و منفی در محیط پیرامون محل و یا شهر و دیاری است که در آن ساکن هستید

8. حمیدرضاحمیدرضاsays:

سلام وقت بخیر من خواب دیدم که تو یجایی مثل گاوداری هستم که تو هر قسمت حیواناتی هستند.دیدم یه قسمت گاو هست،قسمته دگ توله سگ بودش،قسمته دگ موش بودش.که گاوا یکم وحشی بودن و من یکی از موشارو کشتم.ممنون میشم تعبیرشو بگید

سلام ممنون بیانگر به دست اوردن سود در اینده زندگیتان است

9. حمیدرضاحمیدرضاsays:

سلام وقت بخیر من خواب دیدم که تو یجایی مثل گاوداری هستم انگار که صاحب اونجا من بودم و میخواستم قسمتای مختلفو به چند نفر نشون بدم .تو هر قسمت گاوداری حیواناتی به صورت جدا از هم بودند.دیدم یه قسمت گاو هست،قسمته دگ توله سگ بودش،قسمته دگ موش بودش.که گاوا یکم وحشی بودن و من یکی از موشارو کشتم.ممنون میشم تعبیرشو بگید

سلام ممنون ممکن است در انتخاب خود دچار تردید شوید

10. ممد ممدممد ممدsays:

سلام استاد من خواب دیدم در جنگل بزرگ و زیبایی با اقوام رفته بودیم که درختای بلندی داشت و فضای جنگل کاملا طبیعی و سبز بود بعد دختر عموم بهم چیپس تعارف کرد منم برداشم و هنگام برگشتن توی ماشینمون یه مغازه فروش آلات موسیقی دیدم البته من خودم گیتار میزنم مغازه خیلی بزرگ و شیک بود با وسایلای خیلی جالب

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

ممکن است نشانه ای باشد از نگرانی های قدیمی و ناامنی هایی پنهان شده که در حال بیدار شدن مجدد هستند.

11. مژی جونمژی جونsays:

باسلام من دیشب خواب دیدم که با حیوانات جنگل دوستم و اونها هم منو خیلی دوست دارن و باهام خوب رفتار میکنن. واضح تر دیدم که یه خرس قهوه ای هم اونجاست و اومد سمتم و منو بغل کرد و منم بغلش کردم خیلی نرم و لطیف بود... انگار تولدم بود و همه میخاستن سوپرایزم کنن

تعبیر خوابتان نشانه معاشرت با دیگران است

12. ایلا بایزیدیایلا بایزیدیsays:

با سلام ، من خواب دیدم که روی جنگل وایستادم و زیر پام یه جنگل سرسبز و قشنگ بود آسمون نبودم فقط بالای جنگل بودم و درختا زیر پاهام بود بعد دیدم از اسمون یه سنگ (که به اصطلاح اسب بود ولی اصلا شکل اسب نبود ) می امد حرکت میکرد و یه نفر روی سنگ داشت حرکت میکرد ، من به شخص نا معلومی که کنارم وایستاده بود اون شخصی که روی سنگ متحرک بود رو اشاره کردم و خودم رفتم سمت سنگ . نزدیکش که شدم( دقیق نمیددنم لمسش کردم یا نه ) نصفی از سنگ که اون شخص سوارش بود افتاد پایین میون جنگل ، منم اون لحظه از اینکه باهاش نیفتادم پایین یعنی داخل جنگل خوشحال شدم

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام ممکن است احساسات شما دچار دست خوش تغییراتی در زندگیتان شود که باعث شادی شما خواهدبود

13. امیررضا جعفریامیررضا جعفریsays:

خواب دیدم با خانواده تو جنگل بودیم یه رودخانه خیلی تمیزی داشت در ابتدا هیچی حیوانی نبود که یک دفه هر حیوان کم یابی که فکرشو کنید ظاهر شدن خرس پلنگ ببر آهو گراز...من خیلی خوشحال شدم تصمیم گرفتم بپرم تو رودخانه با موبایلم از همه ی این حیوانات فیلم بگیرم واقعا جذاب بود اینکارو کردم تو آب پریدم که یهو یه حیوانی داشت شنا میکرد میومد سمت من حس ترس نداشتم از کنارم رد شد رفت منم به کارم ادامه دادم داشتم از همشون فیلم میگرفتم که سرعته رودخانه زیاد شد دیدم داره منو میبره دستمو به سنگی گرفتم وسط رودخانه گیر کردم اونجا بودکه یکم ترسیدم سمت چپم خرس گوزن راستم شیر پلنگ... تصمیم گرفتم همون وسط بمونم کاملا قفل کرده بودم تا اینکه داداشم چار سال کوچک تر از منه اومد گفت بیا اینجا راه هست راهشم خیلی سخت بود. تعبیرش چی میتونه باشه

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

این رویا میتواند بیانگر روزهای خوشایند ودر بردارنده جنبه های مثبت در زندگیتان است

14. مهسا پرتوييمهسا پرتوييsays:

با سلام خواب ديدم با دختر عمه ام وارد يه جنگل بزرگ شديم كه همه حيوانات بودن شير و مار و... ما قدم ميزديم ولي حيوانات با ما كاري نداشتن اونا هم ميومدن كنار ما راه ميرفتن

خوابتان نشانه ایمنی شما و خانواده تان است

15. نازیلانازیلاsays:

با سلام واقعا ممنونم از سایت خوبتون، خواب دیدم با کسی که دوسش دارم رفتیم جنگل گلستان برای پیکنیک، جنگل خیلی زیبا و باشکوه بود چه تعبیری داره؟

سلام نشان دهنده سود در زندگیتان است

16. دخترانقلابدخترانقلابsays:

سلام وقتتون بخیر با تشکر از سایت خوبتون امروز صبح خواب دیدم که من خونه خالم بودم اما انگار یه مرد مجرد اونجت تنها زندگی میکرد ینی در واقعیت اون خونه خونه خاله ی من بود اما توی خواب یه مرد مجر اونجا زندگی میکرد بعد انگار من وارد اشپزخونه اون شدم توی اشپزخونه چند تا گربه کوچیک و چند گربه بزرگ داشت که گربه هاش خیلی ناز و زیبا بودن و چندتاشون سفید سفید بودن بعضیاهم طوسی رنگ بودن گربه ها هم کنار اجاق نشسته بودن اون کوچیکا بعد انگار من دخترعموم رو صدا زدم که بیاد گربه های اون مرد رو به اون نشون بدم ولی دیدیم رفتن انباری وقتی در انباریو باز کردیم که گربه هارو ببینیم انگار من فقط گربه هارو میدیدم اما دخترعموم متوجه شد توی انباری فقط گربه نیست عقاب شیر گربه و کلی حیوون دیگه توسط اون مرد نگه داری میشن اما من اصلا متوجه نشده بودم بعد دخترعموم وارد انباری شد من انگار کنار در انباری بودم و واقعا میترسیدم که داخل برم بعد انگار اون حیوون ها دخترعموم رو محاصره کردن و دخترعموم کاری نمیتونست بکنه بجز شیر که سرجاش نشسته بود من با اینکه میترسیدم از روی شیر که کنار در بود پریدم و دخترعموم رو از شر اون حیوانات نجات دادم ممنون میشم اگه تعبیرش رو بگید

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام ممکن است اتفاقاتی مثبت در زندگیتان برای شما رخ دهد و به نظر میرسد تلاش کافی برای به دست اوردن خواسته هایتان را ندارید

17. ف.اف.اsays:

سلام من دیشب خواب دیدم با سرعت روی موتور بودم و محیط بیابونی بود یهو دیدم جلوم یه سری حیوانات مثل آهو،گوزن (گوزن شمالی امریکایی) کرگدن، بوفالو، بچه فیل و...(بقیه شون یادم نیست) در حال دویدن هستن .و من بهشون رسیدم و از خیلیاشون جلو زدم ولی نزدیک یه گذرگاه که بنظرم ورودی یه جنگل بود و تنگ بود یه بوفالو جلوم در حال دویدن بود که منتظر شدم از گذرگاه بگذره و رد بشه.

سلام ممکن است احساسات شما دستخوش تغییراتی در زندگی شوید

18. هستی دیانتهستی دیانتsays:

سلام خواب دیدم با دوستم تو یه مکان شلوغ و تقریبا پرجمعیت هستیم انگار جشنی چیزی بود و یه بچه شیر دور بر من و دوستم میچرخید بازی میکرد خودش و تو غذایی اونجا بود میمالوند و خوشحال بود همه ازش میترسیدن به غیر از من و دوستم و انگار بچه شیر با من و دوستم فقط دوست بود و کاری به ما نداشت و دورمون بازی میکرد

دوستان و همنشینان جدیدی پیدا میکنید که میتوانید به آنها تکیه کنید

19. شهرهشهرهsays:

سلام خواب دیدم از پنجره ی خونمون با خواهرم بیرون و نگاه میکنم .میبینم یه اسب سیاه یه خرس ابی رنگ و بسیار بزرگ و شتر دوکوهانه سیاه رنگ بهم بسته شدن طوری که اسب اونارو میکشه.از کنار خونمون بیرون میان.خواهرم از پنجره نذرو نیازهاشو داد میزنه.من میکشمش تو.بعد دیدم خرس تنومند ابی رنگ منو دیده میخواد بهم حمله کنه ولی دست وپاش غل و زنجیره.و من لحظه ای ازش ترسیدم.با تشکر

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام. وقت بخیر. حیوانات در رویای شما جنبه های ناشناخته شخصیت و وجود بیننده خواب هستند. قدرتنمایی، صبر و شکیبایی ...

20. زهرازهراsays:

سلام ودرود من خواب دیدم توی خونه پدربزرگم که فوت کردن هستیم بعد من داشتم به جوجه اردکها انار میدادم وبارون گرفت جوجه ها رفتند یه جایی که زیربارون نباشن بعد جوجه ها از یه سوراخ دیوار رفتندبیرون همسایه روبرویی اونارو برداشت گفت مال ماهست وخاله ام رفت پسشون بگیره ندادومن ناراحت شدم وبعد خاله ام گفت جنازه مرغ خواهرتم اینجاست حالایکی براش میگیرم بسکه چشم این همسایه شور بوده این مرده بعدگاوی از توآغل اومدبیرون میخواست از دربره بیرون بایه گاودیگه شاخ ب شاخ شه من نذاشتم وفرستادمش بره توآغل مامانم گفت این گاو رو 26ساله دارم هدیه بابابزرگته زمان ازدواج بهم داده (دقیقامادروپدرمن26ساله باهم ازدواج کردن)سرش روببریم از گوشتش استفاده کنیم ماده که نیست که فایده داشته باشه

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام .این رویا بیانگر آرزوها و خواسته های شما از زندگی میباشد که برای رسیدن به آنها باید تلاش کنید و فکرتان را متمرکز کنید

21. ......says:

سلام خواب دیدم با یکی از بهترین دوستم از داخل جنگل که خیلی سرسبز زیبا بود مثل بهشت بود با خوشحالی رد شدیم و به یک قصر رسیدیم و دیوارای قصر پر از گلهای بنفش هست که یه پسر خوشتیپ و زیباو غریبه بود برای دوستم گرفته همه ی گل هارو.من میگم ببین چقد دوست داره این همه گل گرفته برات.و دوباره از یه راه سرسبز و جنگلی برگشتیم

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام این رویا نشان دهنده روزهای خوشایند و شادی بخشی است که برایتان در زندگی ایجاد شود . نشان دهنده سود است

22. سهاسهاsays:

سلام خسته نباشید دیشب خواب دیدم در جنگلی بودم سرسبز بود بارون میومد در یه نقطه ای از جنگل بودم بالاتر از ارتفاع همه درخت ها انگار رویه یه چرخو فلکی بودم خیلی حس حال خوبی بود بعد انگار یکی بهم گفت کت و شلوار دامادی داییم رویه تنه یکی از درخت هاس که برش داشتم از اون بالا چتر باز هارو هم میدیدم

سلام به جایگاه بزرگی خواهید رسید

23. MaryammMaryammsays:

سلام دوستم خواب دیده ک انکار تو یه جنگلی بود شمال بود بعد من رفتم داخل یه کلبه بود تقریبا تاریک بود انگار خونه یکی از دوستای قدیمی خانوادگیشون بود ک باهاشون رفتو امد ندارن بعد اونا داشتن تو کلبه گوش خورد میکردن بعد یجایی که انکار دریا بود ولی یکم اب جایی جمع شده بود ک ابشم زلال بود وسط اب انکار ب تیک چوب یا یه نهالی بود شوهر عمش هم رو به روش وایساده بود

سلام اشاره داره گذار از مراحل سخت زندگی و رسدن به آسایش

24. ملیکاملیکاsays:

سلام وقت بخیر.خواب دیدم در جنگلی هستم که پله میخورد وميرفت پایین اطراف پله ها گلهایی به رنگ سفید و بنفش بودند این گلها خیلی زیبا بودند ومن از ديدنشون لذت میبردم.حتی یکی دو شاخه گل چیدم.

سلام این رویا نشان دهنده تکامل یافتن است

25. مونا احمدیانمونا احمدیانsays:

سلام من خواب دیدم یه جایی دارم با خواهرم میرم بعد اونجا موجودات مختلفی یهو ظاهر میشدن مثلا چند تا پرنده یا یه چیزی مثل مارمولک بعد همه نزدیکمون بودند ولی اصلا کاری نداشتن بعد تو مسیر از روی لبه یه دیوار داشتم رد میشدم که یهو دیدم دارم پشت یه زرافه راه میرم و زود اومدم پایین من میترسیدم ولی اونا کاری نداشتن بعد چند تا زرافه دیگه دیم که اول صروت یکیشون شبیه ببر بود ولی فهمیدم که زرافس و سرش رو یکم جلوم خم کرد

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام این رویا نشان دهنده وضعیت مطلوبی است که بعد از دوره ای از سختی نصیبتان خواهدشد

26. زهرازهراsays:

سلام.دیشب خواب دیدم که به اراده ی خدا همه ی حیوانات به اسمان میروند و حتی جاده ای در اسمان برای ورود حیوانات باز میشوند.در خواب همه حیرت کرده بودند.و زمین داشت نابود میشد ولی همه ی حیوانات به اسمان رفتند و نجات پیدا کردند.میشه تعبیرش رو بگید.ممنون

سلام ممکن است درگیری ها و تشویش های در زندگی برایتان ایجادشود

27. رقیهرقیهsays:

سلام خواب دیدم تو یه جنگلیم با خانواده و دوستام.بعد جنگل جوری بود تا یه مسیری ک دوستام زودتر رفته بودن برگشتن با فرار گفتن ک فرار کنید دارن میان ما هم ک نشسته بودیم یجا با خواهر زادم زودی بلند شدیم بعد توی پای من یه چیزی شبیه سوزن به چه بلندی رفته بود ک خیلی کم دردشو حس میکردم وقتی دراوردم پر خون شد.بعد اونجا دوتا ماشین بود یکیشو دوستام سوار شدن یکیشم ما سوار شدیم ک بریم تا درو بستیم اون حیوونه رسید بما.ولی کاری نتونست کنه.بعد اون مسیری ک میخاستیم دربریم کلی اب بود ینی امکان نداشت ماشین رد بشه.ولی گفتم ک باید بریم وقتی رفتیم ماشین رد شد.و رد کردیم اون جنگلو.بعد نمیدونم چیشد ک من برگشتم باز دنبال دوستم این دفه پیاده برگشتم اونم پیدا کردم برگشتنی از اون ابی ک خیلی زیاد بود از بغلش خیلی راحت رد شدیم بعدش رفتیم یجاهایی ک زیاد یادم نیس دیگ،این خواب به چه معنی میتونه باشه

28. ارویناروینsays:

سلام من خواب دیدم با عمم در جنگل قدم میزنم به اون یه حرفی گفتم اون شدید ناراحت شد ناراحتی اون هم ب من تاثیر کرد وتو همون حالت داشت تمشک میچید منم تو خواب همش رانندگی میکردم از جاده ای مثل حیران رد مشدم همش مرسی تشکر

29. pardispardissays:

خواب دیدم خانوادگی رفتیم کوه بعد من یکم دورتر شدم دیدم همه حیوانات توی جنگل اومدن دور اون درختی که خونواده نشسته بودن میچرخیدن بعد از چن دقیقه یهو همشون رفتن

30. سبزیسبزیsays:

سلام وقت بخیر. من تو خواب دیدم تو ی جنگل هستم که ی کلبه ی نسبتا بزرگی اونجاست که برای انواع حیوانات هست روباهی مثل انسان راه می‌رفت و3تا حیوان انگار شکار کرده بود و رو دستش انداخته بود وخیلی با غرور وبا اعتماد بنفس وبا ناز رفت داخل کلبه واز پله ها بالا رفت من بدو بدو رفتم نگاش کردم به راه رفتنش چون خیلی شق رق راه می‌رفت ی نگاه خیییلی معنی دار کردمنم سریع خندمو جمع کردم و به راهش ادامه داد ورفت وبیرون کلبه 2تا حیوان کوچولو داشتن همدیگرو هول میدادن منم نگاه میکردم می‌خندیدم جای خیییلی خوب خوشگلی بود و فقط اون روباه فکرمنو مشغول کرده ممنون میشم تعبیرش رو بگین

31. آهوآهوsays:

سلام . خواب دیدم که حیوانات مختلفی ، پشت سر هم ، قطار شده بودند و داشتند مسیری را طی می کردند . جلوی صف همه ی حیوان ها هم ، یک شیر نر بود که راه می رفت . در آن صف ، حیوانات اهلی هم وجود داشت . جدای از این مطلب ، یک تعداد توله شیر هم دیدم که با یک مادّه شیر ، پشت در اتاق خانه ام ، نشسته یا خوابیده بودند . آن توله ها و مادّه شیر ، بی آزار بودند و آن مادّه شیر هم ، پوزه و سر دست هایش ، خونی بود . انگار زخم داشت .

32. ابراهیم جلالیابراهیم جلالیsays:

سلام دکتر خسته نباشید من دیروز خواب دیدم که در یک منظره ای مثل یک طبیعت بزرگ و زیبا با ذوق قدم میزدم نگاه میکردم به پرندگان و حیوانات و حشرات هیچکدام از حیوانات یا بقیه اشیا ترسناک نبود فقط پرندگان خیلی عجیبی بودن خیلی زیبا بودن در واقع یک گل بود که تبدیل به پرنده شده و پرواز میکردن چنتا پرنده که من با شوق بهشون نکاه میکردم این گلو قبلا دیدم تو فضای مجازی و ... اسمش Yulan Magnolia هست تعبیر این خواب چیست؟

33. ابراهیم جلالیابراهیم جلالیsays:

سلام دکتر خسته نباشید من چند روز پیش خواب دیدیم که با چنتا از دوستام در خیابون نشسته بودیم و دورمون به صورت دایره شمع سفید روشن بود در ضمن هنه چیز طبیعی بود و هیچ چیز ترسناکی نبود و عصر بود دوست اولم که سمت راست نشسته بود در دستش پر از سیگار بود بعد داد توزیع کرد به تک تکمون بعد ما با شمع ها شیگار هارو روشن کردیم از اقوام و فامیل پرسیدم بهم گفتن که به معنی این است که اینها عمرتو کم میکنن و باعث پسرفتت میشن نظر شما چیست؟