چگونه میتوانم بازیگر شوم؟

آیا شما رؤیای یک هنرپیشه یا حتی یک بازیگر مشهور مانند آند را تامپسون , اما رابرتز, یا جنیفر لارنس ? سرپرست یکی از مهمترین مشاغل بسیار محترم است, اما همچنین یکی از دشوارترین . هنرپیشه موفق بیشتر از استعداد طبیعی دارند : آنها , unflappable و بسیار به خود اعتماد داشت . اگر این به نظر میرسد , شما را در مورد اینکه چگونه برای اشاره به راه اندازی شغل خود را روی صحنه یا صفحه نقره .

چند راهکار پیشنهادی برای اینکه بتوانم یک بازیگر محبوب و معروف شوم

Enroll در کلاس‌های بازیگری . کلاس‌های موقت به شما کمک خواهد کرد که نقاط قوت شما به عنوان یک بازیگر . برخی هنرپیشه برتری یافتن در نمایش, در حالی که برخی دیگر از کمدین‌ها طبیعی هستند . شما ممکن است که اجرای شکسپیر شما است , یا اینکه تئاتر موسیقی برای شما است. در هر صورت , تو کلاس‌های آموزش برای توسعه و در شخصیت شما , کار با بازیگران دیگر و مسیر است.

 

بداهه‌سازی کلاسهای جای خوبی برای شروع بود. بسیاری از مردم فکر کمدی بلافاصله وقتی بشنوند که کلمه , گاهی کلاس‌های بداهه‌سازی درواقع آموزش مهارتهای ضروری برای بازی دراماتیک . Improvisational فعالیت قطارها تا توجه شما را به فرمان هدایت کنندگی خصوصیات سطحی و به سرعت واکنش نشان دهند . تو باید یاد بگیری که به طور طبیعی واکنش نشان دادن به دیگران و سکوت منتقد درونی شما را برانگیخت .

 

کارگاه های موقت به شما کمک خواهد کرد که از درک این هنر را از یک زاویه متفاوت , از طریق مطالعات صحنه . به طور معمول , اختصاص داده شده در چند بخش از چند صحنه , که در کل یک ترم . تو شرکت در کلاس بحث‌هایی در مورد معنای صحنه و نیت فیلمنامه نویس یا نمایشنامه نویس . در نهایت , شما را منوط به انتقادات , و شما قادر خواهید بود که مهارت های را که شما به یاد .

 

وقتی شما نقش اساسی از صعود , تو باید به کلاس‌های تخصصی گزینه را برای فیلم یا مرحله عمل , که نیاز به مهارت های مختلف . آزمایش با دو تا بفهمیم که برای شما مناسب است .

 

شما ممکن است ثبت نام در یک برنامه عمل در یک دانشگاه و دنبال یک درجه در بازیگری, اما اگر تو آماده نیستی برای ارتکاب به یک برنامه فشرده , سعی کنید با چند طبقه در کالج جامعه محلی و یا تئاتر مدرسه هنرهای .

 

بررسی تکنیک های موقت . رویکردهای متعددی وجود دارند که به بازیگری, هر یک از پیشنهاد بینش و به دسترسی به آموزش و احساسات می‌پردازد .

 

Stanislavski این روش یک روش گام به گام به شخصیت سازی , و شامل تحلیل متن . Stanslavski - هنرپیشه شامل آموزش استلا آدلر و مریلین مونرو .

 

این تکنیک Meisner متمرکز بر توسعه شخصیت مبتنی بر کنش و واکنش بازیگر . Meisner هنرپیشه شامل تینا فی , جسیکا والتر Naomi واتس و .

 

سرپرست روش شامل اتخاذ رفتارها و تفکر , منش و شخصیت خود را فرو برد و خود را در این مدت از تولید . روش هنرپیشه شامل کیت وینسلت Tippi Hedren , ناتالی پورتمن و .

 

مطالعه نقش‌های زن . هنگامی که شما شناسایی نقاط قوت شما به عنوان یک بازیگر و نوع شغل شما مایل به دنبال کند, مطالعه بزرگان . اگر می‌خواهید به کار در صنعت فیلم , فیلم تماشا کنی با ستارگانی مانند Meryl Streep , Anne Hathaway و جودی Dench . اگر هدف شما است , طرحی طنز را در نمایشهایی مانند زنده شنبه شب . و اگر شما مایل به دیدار مرحله یک هنرپیشه تئاتر محلی و به طور منظم در بازی می‌کند .

 

مردم را تماشا می‌کنند. تعاملات روزانه شما ارائه آموزش بزرگ . مطالعه واکنش‌های احساسی به موقعیت های مختلف به شما کمک می‌کند توسعه دامنه عاطفی خود , در حالی که مطالعه حالات صورت, الگوهای سخنرانی و زبان بدن به شما نشان می‌دهد که ایده‌ها و ابزارها برای ایجاد شخصیت و برای عمل‌کرد.

 

توسعه مهارت و استعداد منحصر به فرد شما . شما هرگز نمی‌دانید که چه زمانی برای یک درخواست یک بازیگر به زبان فرانسه حرف می‌زند , پیانو , پدرم - یا منحرف شد . خوب است به یک انبار استعداد منحصر به فرد که شما می‌توانید خودتان را تشخیص دهد . به همین ترتیب, ممکن است که می‌توانید از آنها به عمق و ابعاد شخصیت .

 

به را بخوانید . بسیاری از کتاب‌های فوق‌العاده وجود دارد که برای ارائه توصیه‌های ارزشمند و بازیگران مشتاق کار می‌کنند . این کتاب‌ها عبارتند از :

این هدف زندگی کنند , با لری موس
Audition , توسط مایکل Shurtleff
یک بازیگر , کانستنتین Stanislavski آماده می‌شود.

 

ایجاد یک پوست سخت . Auditioning قضاوت در مورد است , و اغلب , رد کرد. گاهی اوقات شما کار بزرگی انجام خواهم داد , اما تو نبودی چه بودند . در زمان دیگر, ممکن است تو flub خطوط شما . تو باید یاد بگیری و آن را از خود دور کند . و به یاد داشته باشید , حتی اگر آنها شما را استخدام کند , کارگردانان همدردی هستند تا به شنوایی چقدر دشوار است .

 

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...