چرا کودکم وزن نمی گیرد

کودک من است وزن و به سرعت به او بود. آیا باید نگران باشم؟
     آنچه را که دکتر انجام خواهد داد؟
     چه چیزی می تواند منجر به نارسایی کودک من برای به دست آوردن وزن؟
     چگونه یک شکست درمان دکتر به افزایش وزن؟
     من تازه به پرستاری هستم. چگونه می توانم بگویم که آیا کودک من به اندازه ی کافی به غذا خوردن؟
     آیا عدم افزایش وزن این معنی است که فرزند من همیشه کوچکتر از او باید خواهد بود؟

کودک من است وزن و به سرعت به او بود. آیا باید نگران باشم؟

احتمالا نه، اما این یک ایده خوب به نگه داشتن چشم در نمودار رشد کودک خود را است. به یاد داشته باشید که در حالی که کودک شما باید وزن به طور پیوسته به دست آوردن - به استثنای چند روز اول او، هنگامی که او حتی ممکن است کمی قبل از سرعت گرفتن دست دادن - آن را نمی خواهد همیشه یک صعود کاملا صاف باشد.

نرخ رشد کودک خود را تسریع خواهد کرد و کم کردن سرعت. حتی ممکن است به طور موقت متوقف - زمانی که او بیمار، برای مثال. اما به طور کلی شما باید ببینید اونس و پوند ستون در.

اگر شما در تمام نگران است که کودک شما به اندازه کافی وزن به دست آوردن نیست، با دکتر خود صحبت حق دور.
آنچه را که دکتر انجام خواهد داد؟

دکتر خواهد کودک خود را یک معاینه فیزیکی می دهد و شما به تعدادی از سوالات بخواهید برای کمک به تعیین اینکه آیا یک مشکل وجود دارد، و اگر چنین است، چه به علت زمینه ای ممکن است. او را در بسیاری از عوامل علاوه بر نرخ رشد کودک خود را نگاهی به ارزیابی چگونگی او انجام.

 

اگر کودک شما ضربه نقاط عطف رشد خود بسیار در زمان، مربوط به خوبی به شما، و به دنبال در غیر این صورت شاد و سالم، او به احتمال زیاد انجام خوب است.

اگر دکتر می یابد که کودک شما در یک نرخ رشد سالم، با این حال، او ممکن است او را به "عدم افزایش وزن" و یا تشخیص "اختلال رشد." معیارهای او استفاده کنید تا این تشخیص ممکن است شامل:

حال سقوط به زیر صدک سوم وزن در نمودار رشد خود
     با وزن 20 درصد کمتر از وزن ایده آل برای ارتفاع خود را
     کاهش دو یا چند خط صدک عمده ای بر نمودار رشد خود را از سال گذشته معاینه خود

به هر حال، در حالی که عدم افزایش وزن می تواند به هر کودک اتفاق می افتد، نوزادان نارس در معرض خطر بالاتری از نوزادان ترم می باشد.

 

اگر بچه شما عدم افزایش وزن، آن را بسیار مهم برای پیدا کردن چرا. تغذیه مناسب - به خصوص در طول سه سال اول - برای رشد ذهنی و جسمی کودک بسیار مهم است.

دکتر کودک شما ممکن است خون، ادرار، یا سایر آزمایشات را سفارش و نظارت بر مصرف کالری کودک را برای یک دوره از زمان. او همچنین ممکن است شما را پرستار یا بطری خوراک تماشا کنید تا ببینید که آیا فک کودک خود را به درستی کار کند و یا اینکه آیا او مشکل مکیدن. گاهی اوقات پاسخ بسیار ساده است، و گاهی اوقات آن را کاملا پیچیده است.

 

دکتر ممکن است کودک خود را به متخصص گوارش اطفال، متخصص تغذیه، و یا یک متخصص تغذیه برای ارزیابی و درمان مراجعه کنید.

این می تواند یک زمان نگران کننده و خسته کننده. این می تواند مشکل به شنیدن این که کودک شما پر رونق نیست، اما این مهم است که شما خودتان را سرزنش نمی کنم و یا احساس مثل شما پدر و مادر خوب یا پرورش نیست
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...