تعبیر خواب قرار خواستگاری

تعبیر خواب قرار خواستگاری را گذاشتن از دو دیگاه متفاوت در این مطلب از توپ تاپ برسی خواهیم کرد اگر کسی خواب ببینید با دختر مورد علاقه اش قرار مدار خواستگاری میگذارد و روز و یا تاریخی مشخصی را تعیین کرده اند چه تعبیری دارد؟ اگر کسی در خواب ببینید با یک وعده تلفنی با خانواده ی دوست دخترش قرار ملاقات و یا خواستگاری برای اشنایی میگذارد چه تعبیری دارد؟

شیخ طوسی میگوید اگر کسی خواب ببینید که برای امری خیر مثل خواستگاری وعده میگذارد دلیل بر اتفاق و خبر خوش ایند در روز های نزدیک است اگر دختر شوهر داری و یا زن متاهلی ببینید که در خواب مجددا قرار خواستگاری میگذارد دلیل بر جدایی طلاق و غم و اندوه است

اگر مردی که همسر دارد خواب ببینید دوباره در حال تجدید فراش است و در حال گذاشتن قرار برای خواستگاری رفتن است دلیل بر اینکه زنش بمیرد

اگر دختر مجردی خواب ببینید با پدر مادر خواهر و یا برادر پسر مورد علاقه اش درباره مجلس خواستگاری صحبت میکند دلیل بر اینکه در روزهای نزدیک به او خبر خوشی میرسد چرا که این امر خیر در واقعیت نیز مبدل به شادی میگردد

تا اینجای کار متوجه شدیم تعبیر خواب قرار خواستگاری برای زن و یا مرد متاهل بد و شوم و برای دختر مجرد و یا زن بیوه نیک و خوش آیند است

تو چه خوابی دیدی؟ کامنت کن تعبیرش را بدون ! 

592 نظر

  1. مهدی مهدی says:

    خاب دیدم خاستگاری دختری که عاشق همیم با مادر و برادرم رفتیم و گل گرفتم و با دختر صحبت کردم بغلم کرد و بوسم کرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانگر یاس و نومیدیست

  2. مینو. ل کمینو. ل کsays:

    خواب دیدم پسریکه دوسش دارم وازش جدا شدم بدلیل اینکه علاقه اول روبهم نداشت درخواب باهام تماس گرفت وقرار خواستگاری گزاشت وهمن روز که قراربود بیان وداشتم اماده میشدم وزمان همچنان رسید به تایم اومدنشون .وبعدبیدارشدم.میخوام بدون معنیش چیه.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر در رابطه ای هستید، به قهر و جدایی می رسید و پیوندی که برقرار کرده بودید گسسته می شود.

  3. لیلالیلاsays:

    خواب دیدم برادرم و زن داداشم دارن درهای اتاق های خونه پدرم رو رنگ میکنن اما خیلی نامرتب این کار رو میکنن و یه قسمتهایی رو سیاه رنگ میکنن و من به شدت به هر دو‌اعتراض میکنم که این کاره شما نیست و اگه خونه خودتون باشه نقاش کار بلد میارین اما خونه بابا رو خودتون زشت رنگ کردین و حس میکردم عمدا میخوان خونه بابام زشت باشه و با اعتراض من دست از کار میکشن بعد زن قبلی همین برادرم رو دیدم که صورتش خیلی زیبا شده و با هم به خواستگاری پسری برای ایشون رفتیم و خانواده پسر در مورد ایشون از من سوال کردن وقتی من میخواستم جواب بدم ایشون حرفمون قطع کردن و جواب های دروغ دادن. انگار میخواستم مسایل زندگی قبلیش رو مخفی کنه.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خبر ازدواج یکی از نزدیکانتان به شما خواهد رسید

  4. ح.ضرغامیح.ضرغامیsays:

    سلام دیشب داداشم خواب دیده برا من خواستگار اومده لباس شیکی هم پوشیده بودم .تو خوابم راضی بودم هم خودم هم خانواده در ضمن مجرد هستم .لطفا تعبیرش کنید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این معنی است که شما با شخصی دیدار و صحبت خواهید کرد که مقامش از شما بالاتر است

  5. NazilaNazilasays:

    سلام من خواب دیدم ک کسی ک دوسش دارم ودوسم داره پشت یک میز ب همراه مادرم نشستیم وبهم زل زدیم وهمدیگرو فقط نگاه میکنیم یادم نیست دسمون تو دست هم بود یانه ولی بعدش زنگ زدن خونمون و با مادرم قرار خواستگاری گذاشتن و من ومادرم هم داشتیم پدرم راراضی میکردیم ک اون غمگین بود ولی باز راضی شد تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      غمگینی پدرتان در این رویا به علامت شادی سلامتی و خبری خوش برای شماست که بزودی به آن خواهید رسید

  6. رقیهرقیهsays:

    رقیه : سلام ممنون از سایتتون من با کسی همذیگرو دوست داشتیم و مدتی نامزد بو ده ام خواب دیدم که با پدرو مادرش امدن خواستگاریم ولی خودش ناراحت بود خانوادش و من حالت عادی بودیم بعد بامن و چند نفر دیگه سر سفره غذا بودیم ولی اون غذای خورشت قیمه سفره نخورد نان با سبزی اورد اول داد به من بعد هم دادبه بقیه اونهایی سر سفره بودن نشست نون و سبزی خورد بعد رفتیم که عقد ببندیم ...تعبیرش چی هست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      برای مشکلاتی که هم اکنون پیش می‌آید به دنبال راه حلی ثابت و دائمی‌نگردید؛ فقط راه خود را از میان این موقعیت باز کنید. شما بعدها فرصت این را خواهید داشت که به نتیجه دلخواه برسید.

  7. نسترننسترنsays:

    باسلام خواب دیدم باخانوادم میرم خرید اما انگاریه اتفاقی میوفته یه عده آدم شبیه داعش میریزن توشهر همه فرارمیکنن منو خواهرم درحال فرارمیریم تویه خونه غریبه درو میبندیم..اعضای اون خونه پدرو دختر بودن مارو فرستادن تواتاق..یهو مهمان اومد براشون خواستگار..دیدم خواستگارا زن عموم و خواهرش هستن برا برادرش..پسره تو مجلس خواستگاری ازمن خوشش اومد نه از عروس..موقع رفتن بابامم اومد دنبالمون پسره دستشو حلقه کرد تودستم..با خواستگاربا بابام رفتم تو یه کتابفروش تومجلس خواستگاری بودم ناخواسته که داماد ازمن خوشش اومده بود..حتی تو خواب باخودم میگفتم من که منتظر یکی دیگم چرا ااین اومد طرفم ..

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فعالیت و نشاط خود را همچنان حفظ کن. شرایط برای آغاز یک برنامه جدید مناسب است باید کسی را پیدا کرد که در این راه تا آخر با تو باشد. یک دوست یا همراه خوب بزرگترین امتیاز است.

  8. کتیکتیsays:

    خواب دیدم پسری قریبه با خواهرو مادر و یکی دیگر از اقوامش به خواستگاریم آمده اند ابتدا با دمپایی زشت میرم بعد دوبار کفش مادرم را ولی بعد یک صندل زیبا پایم میکنم با پسر صحبت میکنم وانها از خانه ام میروند من خیلی از پسر خوشم امد واو لبخند میزد ولی تمیدانستم جواب اومثبت است یاخیر تعبیرش را لطف کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به معنی این است که خبرهای بسیار مهم دریافت خواهید کرد که باعث تغییر شیوه رفتاری زندگی شما خواهد شد

  9. کتیکتیsays:

    دقیقا همین تعبیر شد بسیارسپاسگذارم

  10. نرگسنرگسsays:

    سلام مادرم خواب دیده مراسم خواستگاری ام بودم مادرم درحال آماده کردن و پذیرایی بوده تمامی اقوام دعوت بودند داماد با خانواده حضور داشتندو با اقوام ما ارتباط خوبی برقرار کرده بودند من که در واقعیت مانتویی هستم چادر سفید سر کرده بودم مادرم پریز را زده و کلللی چراغ روشن شده است من دختر مجرد هستم تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با کسی گفتگویی داشته ای که از بابت آن ناراحت و دلگیر شده ای ولی صبر کن که او از گفته خود پشیمان خواهد شد و به سوی تو بازخواهد گشت و همیشه در خاطر داشته باش که روزگار به یک پایه نمی چرخد.

  11. اساسsays:

    سلام من خواب دیدم که خواهرم از من خواستگاری کرده و من خیلی عصبی و ناراحت بودم از این اتفاق و همش قصد فرار داشتم اما همه ی اعضای خونوادم راضی بودن به این ازدواج ولی من یه جورایی تو خواب گناه میدونستم اینو و همش خودمو یه جورایی می زدم به اون راه و می رفتم یه جایی که خواهرمو نبینم و اینقدری خواهرم مشتاق ازدواج با من بود که من میخواستم برم حموم و اون هم به دنبالم میومد که از خواب بیدار شدم لطفا تعبیرشو زود بگید این یعنی چی؟؟؟؟ خوبه یا بد؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویا را به فال نیک بگیرید و بدانید روزهای آرام و خوشی را ادامه ی زندگی خواهید داشت

  12. زهرازهراsays:

    حوالی ساعت ۵ صبح خواب دیدم پسری که یه مدته کوتاهه که میشناسمش خودش زنگ زد به برادرم و باهاش قرار خواستگاری گذاشت، برادرم داشت منو نصیحت میکرد که حواستو جمع کن ولی من قانع نمیشدم و میگفتم خوبه.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شادی و سرور به خانه شما روی می آورد

  13. مهرامهراsays:

    سلام خواب ديدم مرد مورد علاقه ام با يك دسته گل كه چندتا رز قرمز هم داشت با خانواده امدن خواستگاري ميشه برام تعبير كنيد لطفا ؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به نشانه ی پیدایش روزهای خوب و مورد علاقه ی شماست اتفاقاتی جالب که باعث بهبود در وضعیت روحیه شما می شود

  14. H2H2says:

    سلام من متاهل هستم ولی هنوز عروسی نکردم خواب دیدم با اقوام به خواستگاری دختری که میشناسم رفتم و قرار شد آنها خبر بدهند و قبل از من نفر دیگری به خواستگاری رفته بود.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مشکلات و درگیریهای جزیی پیش رویتان است ولی با تلاش و کوشش و کمک و پشتیبانی معشوقتان آنها را حل میکنید و موفق میشوید.

  15. نسترننسترنsays:

    باسلام من خواب دیدم دختر همسایه قدیمی که الان بارکردند واز اینجا رفتند تو حیاط خونمون با خواهرام نشسته بودواومده بو درمورد دوتا برادراش بامن صحبت کنه من اصرار داشتم برادر کوچیکه باشه اما اون میگفت برادر بزرگه بهتره..میگفت برادر کوچیکه تازه پیش دانشگاهیه و من میدونستم تو خواب دروغ میگه حتی میدونستم برادر بزرگه توواقعیت زن داره تو خواب همش میگفتم فک کنم طلاق گرفت همش اصرار داشتم برادر کوچیکه باشه..خوب یادمه که نشستم و تخمه میشکستمو و میخوردم. ناراضی بودم برا بزرگه میخواستم یه جوری ردش کنم...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویا نشان میدهد همینک برادر کوچکتر دچار مشکلات و گرفتاری های بسیار زیادی از لحاظ روحی شده است و لحظات بدی را در حال سپری کردن است ، بهتر است در این مورد کنجکاوی نکنید

  16. نسریننسرینsays:

    سلام من دختر مجردی هستم خواب دیدم مرد متاهل که دوتا بچه هم داشت به خواستگاری من اومدوخانوادش خیلی اصرار داشتن ضمنا این آقا از آشناهامون بودند وخیلی هم پولدارند لطفا تعبیرش بفرمایید ممنون میشم,متشکرم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      عشق تازه و تعهد در زندگی ات وارد می شود. حتی اگر هیچ کس در افق دیدت نمی بینی، آماده یک چنین نویدی باش. احتیاط را دور کن و انتظار خوشی و اوقات شاد را داشته باش.

  17. Z.AZ.Asays:

    سلام. من خواب دیدم که در یک جای خوش اب و هوا هستم به همراه خانواده ام و یک آن دیدم خانوادم دارن با هم صحبت میکنن و وقتی پرسیدم چی شده سینی چایی رو به دستم دیدم و گفتن که اومدن خواستگاریت یک مرد پولدار خارجی بود به نظرم هندی بود اما فارسی صحبت میکرد من گیج شده بودم نمیدونستم چه جوابی باید بدم فقط چایی رو گذاشتم جلوش .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در قلمرو عشق و روابط عاطفي، تحول مهمي اتفاق مي‌افتد كه براي تو تعيين كننده خواهد بود.

  18. مهسا باباییمهسا باباییsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم برای خواهرم خواستگار اومده ولی خواهرم جواب رد داد بهش حتی تو خوابم قیافه و سنشم معلوم بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رد کردن و یا جواب منفی دادن به خواستگار برای دختران مجرد در رویاهای ما معنای خوب و خیری به دنبال دارد و سبب می شود در مسیر زندگی همیشه صحیح ترین تصمیمات و قضاوت ها را داشته باشیم

  19. نازنيننازنينsays:

    خواب ديدم دوست پسرم كه دوساله باهميم و قصدمونم ازدواجه با مادر و خواهرش اومدن خونمون خواستگاري من تو اتاقم بودم و با عجله دنبال لباس ميگشتم همه بيرون منتظر من بودن اما من هرچي ميگشتم لباس مناسب پيدا نميكردم همه اش يا كثيف بود يا پاره يا گشاد و حتي حمومم نرفته بودم.درحالي كه با استرس داشتم كمدمو به هم ميريختم بيدار شدم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خوش شانس هستید و بزودی شرایط اقتصادیتان خوب نیشود،اما در رابطه ی عاشقانه تان به مشکل برمیخورید و کمی آشفته میشوید باید از کمک دیگران استفاده کنید.

  20. نازنيننازنينsays:

    يه بار موقعي كه با دوست پسرم كه قصد ازدواج داريم قهر بودم خواب ديدم مادرش اومد به ديدنم يه لباس به رنگ ياسي بهم داد و گفت اينو پسرم گفته بيارم براي تو..لباس رو جلو اينه باز كردم برام گشاد بود و از مدلشم خوشم نيومد ..تعبيرش چيه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از دور کردن دیگران از هم دوری کنید و بدانید که ممکن است رابطه ی دوستانه تان بهم بخورد و غمگین شوید، حواستان به رفتارتان باشد.

  21. فاطمهفاطمهsays:

    سلام. خواب دیدم ک دخترخاله م ک خودش متاهله؛ با من در مورد یکی از اقوام شوهرش صحبت میکنه اینکه آیا راضی هستم به خواستگاریم بیاد یا نه؟پسره از نظر اونا موقعیت اجتماعی خیلیی خوبی داشت وشغلش طوری بود که همیشه تو سفر بود و تازه انگاری دخترخاله م کلی سرم منت میزاشت که همچین موردی رو نمیتونی پیدا کنی!!من فقط بهش لبخند میزدم و با خودم میگفتم اگه بیان من اونی رو که دوست دارم چیکارش کنم اون که معلوم نیست کی بیاد یا اصلا بیاد خواستگاریم؟ (اونی ک دوسش دارم بامن قطع رابطه کرده و بیخیال ازدواج شده و در واقعیت شرایط اجتماعیش از این آقایی ک قرار بود تو خوابم بیاد خواستگاریم خیلی بهتره؛)

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویا خوب است و نوید این را میدهد که در اینده فرصت های ایده آلی در زمینه روابطه عاشقانه و عاطفی نصیب شما خواهد شد و اما توصیه میشود هیچوقت بخاطر گذشته خود را سرزنش نکنید

  22. AmirAmirsays:

    سلام من دوروزه تو خواب یه دخترو با خانوادش میبینم که اون دختر رو هم نمیشناسم ولی یجوری میشه که خانواده منم اگاه میشن و قرار میشه من و اون دختر ازدواج کنیم بعدشم که تو خونه ما جمع شده بودیم هم خانواده دختره با خودش هم ما . .... تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      منتظر خبرهای استرس زا در ماه های آتی باشید

  23. SajederiSajederisays:

    خواب دیدم کل خونه رو برای مراسم خواستگاری مرتب کردم ولی تو یک خونه دیگمون خواستگار پشت در بودن و نمیدوستم چه کسی اومده خواستگاری ومن لباسی که قراربود بپوشم رو پیدا نمیکردم کلی عصبانی بودم همه کارارو خودم انجام میدادم خونوادم بی تفاوت بودن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گشایش و پیشرفت در کار

  24. بانوبانوsays:

    خواب دیدم مادر یکی از آشنایان برای پسرش که متاهل است و دو فرزند دارد به خواستگاری من آمد در خواب عروسش یک پسر دارد و بارداراست و انگار قصد جدایی از پسرش را داشت تعبیر چیست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از انجایی که یک فرد متاهل به خواستگاری شما امده به علامت بروز یک بدبیاری یا بدشانسی برای شماست

  25. محمدمحمدsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم داره تلفنی قرار خواستگاری میذاره با فردی نامعلوم بعد دیدم توی یک مغازه با پدر زن آینده ملاقات میکنم. ممنون میشم تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یک قدم و کار خیر خانواده تان برای شما انجام خواهند داد اما لزوما به این معنا نیست که به خواستگاری بروند

  26. آنسهآنسهsays:

    سلام خسته نباشید یک خواستگاری چند ماه پیش داشتم که مادر خواستگارم شش ماه تمام من و خانواده ام را با اصرار بیجا در ملاقات من با پسرشان با اینکه جواب من منفی بود آزار دادن و علت مخالفت من دروغگویی بی ادبی و چند عیب دیگر این مادر و پسر بود در آخر برای رهایی از دست این خانواده قبول به دیدن پسرشان کردم که این ملاقات با بی ادبی و بی مهری این خانواده و ناراحتی بسیار من و خانواده ام تمام شد در مدتی که این خانم پافشاری می کردن من خواب دیدم این خانم به خانه ما آمدن و در مدتی که در خانه ما بودن من داخل آشپزخانه یک جعبه شیرینی که لای شیرینی ها کالباس بود و از نظر من شیرینی ها فاسد شده بودن را داخل سطل آشغال خالی می کردم و یک روز بعد از ملاقات با این آقا خواب دیدم این آقا با خانم جوانی که در خواب فکر می کردم همسرشان هستند به خانه مادربزرگ مرحومم آمدن و من هم با دیدن آنها با عصبانیت یک کیف زنانه مشکی را از داخل کمد مادربزرگ مرحومم در آوردم و با نگاه ملامتگر به این آقا به خانمشان دادم این خواستگار بدترین تجربه زندیگی ام بود و البته توضیح بدهم این آقا اصلا مورد قبول من نبودن و هیچ کفیتی هم وجود نداشت و خدا را برای خلاصی از این خواستگار مزاحم و آزار دهنده شکر گزارم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویا به نشانه ی به هم خوردن قرار وصلتی است که در آن هیچ خیر و مصلحتی نبوده است پس خداوند را شاکر باشید

  27. کیمیکیمیsays:

    سلام من خواب دیدم که با یه پسر قد بلند وخیلی ثروتمند قرار ازدواج گزاشته بودم و پسره هم خیلی خوشحال بود وراضی خودمم همین طور ولی خانوادم انگار خیلی راضی نبودن و میگفتن اگه بخوای همین الان هم میتونی ولش کنی. ولی من باهاش موندم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بدانید در اینده کسی باعث آرامش محض شما خواهد شد و در کنار ایشان احساس لذت و امنیت میکنید

  28. ارامارامsays:

    سلام خسته نباشید. دیشب خواب دیدم توکشورمون مردم دارن اعتراض میکنن به دولت بخاطر گرونی و مشکلات صدای تیر وبمب میاد آتیش بمبااسمونو روشن میکنه درحالی که توازاین صحنه وحشت دارم باخواهربزرگترم میرم پیش دست فروشا لباس میفروشن وکفش میرسم به کفش فروشه چندجفت امتحان میکنم یکیوخوشم میاد پام میکنم که پولشوبدم یدفه خواهرمیگه بیافرارکنیم دولت حمله کرده به مردم همه دارن فرارمیکنن منم باکفشای جدید همینطور که خواهرم دستمومیگیره توبغلم پره لباسووسیله اس پشت سر جمعیتی که دارن باوحشت فرارمیکنن میدوم میشه تعبیرشوبگین؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اغلب دیدن چنین رویاهایی به معنای بیشتر شدن مشکلات اقتصادی و یا رفاهی در دیار یا کشوری ست که در آن ساکن هستید

  29. سمانهسمانهsays:

    سلام خواب دیدم خانمی بمن و خواهرم تو اتاق خوابمون پول دادن بعد دو تا دختر خانم چادری با خوشحالی بعد گرفتن پول اومدن تو اتاق یه چیزی گفتن که یادم نیست بعد دیدم دو تا آقا تو اتاقن که یکیشون از اقوام و متاهل بودن اون یکی هم غریبه اون آقای غریبه یهو مچ دست منو از روی لباس گرفتن خیلی ترسیدم انگار چون نامحرمیم مچ دستمو از روی لباس گرفتن ازم پرسید چرا ازدواج نمی کنی؟ من و خواهرم هر دو مجردیم خواهرم خیلی برای ازدواج تلاش میکنن تازگی هم نذری برای ازدواج داشتن اما من زیاد ازدواج برام مهم نیست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما به مراد خودتان می رسید و کسانی که شما را مسخره کرده اند خوار می شوند. سرتان را بالا بگیرید و چراغ دلتان را با یاد خدا روشن کنید وصال نزدیک است

  30. نسریننسرینsays:

    سلام پریشب خیلی با خدا درد دل کردم که چرا امام رضا بابای منو شفا نداد و کاش اون چند روز که رفتم مشهد بیشتر پیش بابام بودم و .....شب خواب دیدم خونمون مثل روزهای خونه تکانی بهم ریخته بود و 2تا زن غریبه اومده بودند خواستگاری کمد لباسای پدر مرحومم رو جلوش پرده کشیده بودیم که در کمد که باز بود معلوم نشه یه تیشرت سرمه ای زده بود بیرون.من خیار تعارف کردم بعد ظرف میوه روکه گذاشتم زمین تبدیل شد به یه پیشدستی با 3تا خیار بعد از اشپزخونه به دختر خواهرم که انگار دو سه سال کوچکتر شده بود گفتم ظرف رو بیاره پرش کنم اونم یکی از خیار ها رو برداشت اون یه دونه رو هم گرفتم بعد رفتم تو اینه خودمو ببینم انگار پیرزنه اومده بود تو اتاق رفتم حیاط دیدم پیرزنه نشسته رو فرش تو حیاط که تا کرده بودیم داشت چیزی زمزمه میکرد گفتم اینا برن بزنگم به خواهرم بگم مشکوک بودن یهو گفت خیلی دوست داشتم تو رو بگیرم برا رضام تعبیر خوابم چیه؟ ممنون که خواب منو تعبیر می کنید سپاس

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دلت آرام می گیرد. ستم هایی که به تو کرده اند فراموش کن که تو به مرادت رسیده

  31. NazilaNazilasays:

    سلام اون کسی ک دوسدارم خواب دیده که من و پدرم ومادرم به خونشون رفتیم وپدرم کنار پدرش نشسته بوده سلام کرده ورفته داخل اتاق وازمادرش که پرسیده گفته دوست قدیمی پدرته ومن ومادرمم داخل اتاق بودیم وقتی اومدیم توحال اون خواسته بیادمنوببینه که پدرم بااخم نگاش کرده وبعدش ازخواب پریده میشه بگین نعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خبر ازدواج یکی از نزدیکانتان به شما خواهد رسید.

  32. anianisays:

    سلام من خواب دیدم که فردی که فوت شده اما جوان بود به خواستگاری دخترم آمد (دختر جوانی دارم )ولی یادم نمیاد قبول کردم یانه ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درخواست رابطه ای جدید و با نیتی پاک و سالم.

  33. آتوساآتوساsays:

    سلام من خواب دیدم مامان از خونمون اثاث کشی میکنه و میره طبق پایین خونه مامان بزرگم که میشه مادر شوهرش و بابامم میاد خیلی زندگی خوبی دارن و اصلا دعوا نمیکنن(توی بیداری باهم فعلا زندگی نمیکنن) و من روی اپن آینه شمعدون و ی شمع قرار میدم درحال شستن چیزی هستم که از امدن خواستگار حرف میزنن منم همش استرس دارم که از خونمون شاید خوشش نیاد مامانمم به بابام میگه اگه ی خونه بهتر داشتیم شاید این مشکلا نبودن میشه تعبیرشو بگین؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه اعتماد و اعتقاد در رابطه است.

  34. مریممریمsays:

    سلام تقریبا 1 سال پیش خواب دیدم در خانه مادربزرگم هستیم و دور همیم که یک پسر که نمیشناختم ب اونجا اومد و در جمع منو از خانواده م خواستگاری کرد من اون پسر رو خیلی دوس داشتم تو خواب و بهش علاقه مند شدم و اون کسی بود که من در واقعیت هم دوس دارم با فردی شبیه اون ازدواج کنم. تعبیر خواب من چی هست؟ با تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیر این خواب برای تیم سایت ما مشخص بود شما به آنچه که مورد رضایت شماست در نهایت دست پیدا خواهید کرد و راضی می شوید

  35. طلایهطلایهsays:

    سلام .من مجردهستم ودیشب خواب دیدم که توی یه مهمونی هستم واونجا یکی برای مادرم حافظ بازمیکنه که براش فال بگیره. منم اونجا بودم. که بعد فالش بمن مربوط میشده. اونجا میگن که قراره برای من بعدنیمه شعبان یا دهه فجر ( خوب یادم نیست کدومش بود ) خواستگاربیاد. که مادرشون اول باکارکردن من مشکل داره ولی بعداینکه منومیبینه چون خیلی ازمن خوشش میاد نظرش عوض میشه.بعدم همه خوشحال بودن ومیخندیدن بخاطر این فالی که بازشده بود. ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مثبت اندیشی، سعادت و خوش اقبالی

  36. تتsays:

    من خواب دیدم یک خانواده که قبلا قرار بود برای خواستگاری بیان خونه ما و سو تفاهمی پیش اومد و کل قضیه منتفی شد.زنگ زدن که میخوان بیان خواستگاری. و همه اعضای خانواده در حال مرتب کردن خونه هستند ولی هی ی چیزی عجیب مث یک تیکه سنگ پیدا میشه همه با خنده و شوخی دارن تند تند خونه رو مرتب میکنند.تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فراوانی محصولات - نعمت فراوان بدست آوردن

  37. فائزهفائزهsays:

    سلام من خواب دیدم که خانواده داییم اومدن خواستگاریم و من از پسر داییم خوشم نمیاد خانواده ها میگن که بریم حرف بزنیم و من خیلیی با اکراه قبول میکنم و در نهایت برای پسر داییم دلیلایی میارم و بهش میگم ن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فردی نابکار و دروغگو, مواظب باشید.

  38. فائزهفائزهsays:

    دیشبم خواب دیدم که عشقم که الان مدتیه از هم جداشدیم بخاطر خانواده ها در حالی که هردومون همو دوس داریم خیلی محکم بغلم میکنه و من اروم میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گشایش و توانائی در مشکلات .

  39. ثناثناsays:

    سلام ایام شعبانیه مبارک خواب دیدم که کسی که دوسش دارم(مدتیه ارتباطمونو ب دلیل مشکلات قطع کردیم) و میبینم ی جایی مثل ی نمایشگاه که شلوغه تقریبا خودمو میزنم ب ندیدن ولی بعد اون شروع میکنه به خوندن ی اهنگ عاشقانه بلند میخونه جوری نمیتونم خودمو ب نشنیدن بزنم و مجبور میشم سرموبرگردونم ببینمش و باهاش سلام احوال پرسی کنم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      پاینده باشید ، سر دادن آواز و یا سرود در محلی که رفت و امد است بیانگر حس و حال خوب و روزهای ایده الی است که برای معشوق شما در حال حاضر در حال سپری شدن است

  40. NaziNazisays:

    سلام و خسته نباشید من دو روزه که خواب میبینم از دوست پسرم که جدا شدم وازدواج کرده الان .درست تو همون تاریخ انگشتر زنشو به دست من میده واز من خواستگاری میکنه و انگشتر روتو دستم میکنه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیر این خواب خیانت و بی وفایی معشوق سابق شما در حق دختران دیگر است همچنین در اینده ی شما روزهای نارامی را مشاهده میکنم که البته می توانید از آن جلوگیری نمایید

  41. زهرازهراsays:

    خواب دیدم با مادرم و دوست مادرم رفتیم بازار و در یکی از مغازه ها پسری که دوسش دارم رو دیدم و دوست مادرم گفت باید ازش خواستگاری کنی..منم با اینکه عاشق پسره بودم برای اینکه بقبه نفهمن دوسش دارم گفتم عمرا برم خواستگاریش.هرچند واقعا تو خواب دوس نداشتم برم و همش میگفتم کاش اون بیاد خواستگاریم ولی من نرم...اخرش من با یه تیپ معمولی رفتم خواستگاریش..اون خانواده اش بودن و من انگار فقط مامانم بود یا تنها بودم و هیچی نمیگفتم اصلا خوشحال نبودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رفتن دختر به خواستگاری معشوق در رویاها اشاره به بخت باز و روشن دارد امیدی که وارد زندگی شخصی شما می شود

  42. M.G.N.AM.G.N.Asays:

    سلام... من چند ماهی است که چندین مرتبه خواب اقای متاهلی رو که به من علاقه دارن رو میبینم که ایشون میان خواستگاری من...اولا که خوابشون رو میدیدم ، تو خواب میدیدم مادرم راضی نیستن منو بدن به ایشون...اما این اقا پافشاری میکنن که خانواده من رو راضی کنن...باز هم این خواب رو دیدم...اما چند بار اخیر که باز این خواب رو دیدم، که ایشون میان خواستگاری من..و در عین اینکه پدرشون راضی نیستن اما باز هم مصر هستند که با من ازدواج کنن...اما چند بار اخیر تو خواب دیدم که هم خانواده من راضی ان هم خانواده ایشون...و ایشون خیلی خوشحال با خانوادشون من رو از خانوادم خواستگاری کردن...و حتی اقوام دورشون رو هم برای احترام اوردن به خواستگاری...و مادر من هم بسیار راضی ان...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در ماه های آینده به مسافرت پیش بینی نشده ای میروی

  43. دليدليsays:

    سلام... خواب ديدم يكي از نزديكان كه چند ماهيست عروسي كرده از من ميخواهند خاستگاري كنند و در يك دورهمي فاميلي كه منزل ما نيست پدر ايشان كه چند سال پيش فوت كردند پيشنهاد رو مطرح ميكنند اما من بدون اينكه واكنشي نشون بدم يكم بعد مهموني رو ترك ميكنم و اصلا راضي به اين ازدواج نيستم...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیر این خواب بدبیاری و بدشانسی های مختلف برای این فردی است که از شما قصد خواستگاری داشته ، ممکن است دچار مشکلاتی شخصی نیز با همسرش شوند

  44. سمانهسمانهsays:

    سلام خواب دیدم دوخواستگار همزمان برام اومدن یکیشان خیلی عالی و پولدار بود.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      داشتن تعداد زیاد خواستگار در رویاهای ما بیانگر محبوبیت بین مردن و بستگان و علاقمندی دیگران به شماست

  45. مینامیناsays:

    مادرم خواب دیده زنی که مرده از من که محردم برای پسر متاهلش خواستگاری کرده تهبیرش چیه ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نوید و مژده - کاری خیر

  46. مريم ساداتمريم ساداتsays:

    خواب ديدم مادر يكي از پسرهاي فاميل منو به كناري برد و تنهايي باهام شروع به صحبت كرد،گفتش كه تا چند روز آينده ميخواد با خانوادم صحبت كنه براي خواستگاري،بعد يه دستبند از دستش باز كرد و بست به دست من .(در ضمن من مجرد هستم)

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این بیانگر این است که همینک نیز شما مورد علاقه چند نفر هستید هر چند اگر درباره این موضوع با کسی سخنی نگفته باشند

  47. mahsamahsasays:

    سلام.خواب دیدم دبیرستانی بودم دم در مدرسه بابام با ماشین ی پسر غریبه امده دنبالم .بعدش تو خیابون دارم میرم همون پسره که نمیشناسمش بعدش فهمیدم لاابالی هس از من خواستگاری کرد.منم بهش گفتم قصد ازدواج ندارم اونم پیله میکرد در اخر منم با گریه از دستش فرارکردم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مراقب باشید تا انتخاب صحیحی نمایید.

  48. رکسانارکساناsays:

    سلام. من خواب دیدم خانواده پسری که بهشون علاقه دارم از شهرستان به خواستگاری من اومدن. من اون آقا رو ندیدم اما دیدم مادرشون در خانه ما شروع به نماز خواندن کردن. میشه بگید تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اقامه کردن نماز در منزلتان توسط مادر این شخص تعبیرش باز شدن بخت شما و شروع زندگی سالم است

  49. توپ تاپتوپ تاپsays:

    سلام .من مجردم خواب دیدم که پسر دایییم ک درواقعیت متاهل هس ولی درخواب معلوم نبود متاهل هس یامجرد .دردوران نوجوانی باهم صمیمی بودیم نه از روی احساس.مثل خواهرو برادر.ازم خواستگاری کرد گفتم نه.تو دیر اومدی من نامزد دارم باورنکرد گفت اسمش را بگو گفتم مهدی گفتم یادته اون روزا رو گفت اره...چقد صمیمی.وگفتم نیمه وقت کار میکنم ی جایی یهو دیدم تو محل کار از پله بالا میرم اونم اومده بود میدید و می رسوند که ی جورایی برگردم بااون البته برا ازدواج بااون...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      من در این خواب بخت و اقبال روشن در تقدیر و اینده تان مشاهده میکنم حتما اگر رویای دیگر مشاهده کردید اطلاع دهید تا اطلاعات بیشتری قابل دریافت باشد

  50. روفیاروفیاsays:

    سلام خواب دیدم به همراه مادرم به یک مکان مثل امامزاده یا مسجد رفتیم تا نذر کنیم ودعا و نماز بخونیم چادر نماز سفید هم دستمون بود زمانشم شب بود بعد از اینکه وارد شدیم ی خانوم چادری و دخترش اونجا بودن که از من خواستگاری کردن اصلا نمیشناختمشون انگار قرار خواستگاری میزاشتن و خانومه خیلی خوش رو و خوش برخورد بود و دو سه بار از من پرسید نظر خودت چیه که هربار من سرمو مینداختم پایین و تو دلم میگفتم خداروشکر خونواده خوبی هستن هم مومن هم بااخلاق.. من این روزها درگیر رفتن کسی که دوسش دارم از زندگیم هستم :(

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گشاده دستی – شانس در بخت آزمایی

  51. ساراساراsays:

    سلام با تشکر از سایت خوبتون. بنده خواب دیدم که معلم راهنماییم که اون موقع مجرد بود و تا حالا دیگه ندیدمش رو دیدم یه نامه دستم داد و رفت بعد که بازش کردم دیدم نوشته بود من ده ساله منتظر توام و میخام با تو ازدواج کنم.کلی هم تو نامه از من تعریف کرده بود.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      متاسفانه در آینده و در حال این معلم اتفاقات ناگوار زیادی می بینم ایشان در حال حاضر درگیر مشکلات و گرفتاری های زیاد روحی شده اند

  52. Elmira78Elmira78says:

    سلام،من چند روز پیش دوست پدرم زنگ زدن تا از من برای پسرشون خواستگاری کنن و ما بعد چندروز جواب منفی دادیم و دیشب خواب دیدم که یه خواستگار اومده خونمون که پدر پسر با پدرم دوست هستن البته این یکی دیگس و من قبل این که برسن داشتم ارایش میکردم و وقتی اونا رسیدن مامان و بابام رفتن سلام و احوال پرسی ولی من بعد رفتم بیرون و پسر رو از پشت دیدم و قیافشو ندیدم ولی پدرشو دیدم که دوسته بابامه ولی قیافش فرق داشت

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این جواب منفی به جا و همراه با تصمیم گیری منطقی بوده که بنده در این خواب و در این جواب منفی منفعت و صلاح مشاهده میکنم

  53. محبوبمحبوبsays:

    با سلام مادرم خواب دیدا که برای من که مجرد هستم مردی ریز اندام و کوتاه قد با سن حدود 35-40به خواستگاری من اومده و پدرم موافق بوده و منم نظر خاصی نداشتم اما مادرم ک به شدت ناراضی بوده میره پیش خونواده اون مرد و میگه ما نمیخوایم دیگه هم نیاین من دختر نمیدم به شما? تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سعادت – بشارت و شادی – شور عشق

  54. Maryam6752Maryam6752says:

    خواب دیدم خونه ی دوست پسرم هستم و همه ی خانواده هم اومدن اونجا برای این که با اون پسر آشنا بشن خیلی عجیب بود که چرا خانواده من اومدن واسه آشنایی بعد بین دایی هام و اون پسر بحثی پیش اومد که با مداخله مادرم حل شد تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مراقب باشید ممکن است شخصی بخاطر خودسریها و رفتاری ها نادرست شما قلبتان را بشکند و تاوانی را در همین دنیا پس دهید

  55. مرجان باباييمرجان باباييsays:

    سلام مادرم خواب ديده شوهر دختر عموم كه به شدت همديگه رو دوست دارند اومده خواستگاري من و منم راضي هستم و مادرم ميگفته خانمت ناراحت ميشه كه و اون اقا ميگفته نه من شبا حالم بده و ميخوام بميرم تعبيرش جيه؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      حاجت تان بر آورده خواهد شد و به مراد خواهید رسید.

  56. EliElisays:

    عرض سلام بعد از اذان صبح كه خوابيدم خواب ديدم داريم براي آشنايي بيشتر ميريم خونه خواستگارم ( انگار جلسه اول اونا اومده بودن الان ما داشتيم ميرفتيم) كه خواستگارم هم يكي از بازيگران سينما بود، با خانواده مادري داشتيم ميرفتيم، كلي زمان برد تا اماده شديم و اينكه چي بپوشيم و ... بعد كه رفتيم من و خواستگار رفتيم با هم ديگه صحبت كرديم از صحبت ها چيز خاصي يادم نيست بعد هم كه برگشتيم و خانواده ها هم كمي صحبت كردن و دايي هاي هم كمي لودگي ميكردن و من از اين بابت ناراحت بودم بعد پدرم انگار رفت يه تعدادي رو برسون بعد بياد دنبال ما تو اين مدت مامانم داشت ميوه هايي كه نخورديم رو ميزاشت دونه دونه داخل پلاستيك كه با خودش بياره و من به زور مانعش شدم و شروع كرديم به جمع كردن ظرف ها كمك ميزبان، من تعدادي بشقاب روي هم رو دادم دست پسر كه گويا نميتونست بگيره و مادرش گفت اين دستش رو عمل قلب باز كرده بعد هم پدرم اومد و يكسري حركاتي نشون داد كه تو خواب عادي بود ولي در واقعيت ابدا همچين كارايي نميكنه مثل بوس فرستادن و چشمك زدن و ديگه داشتيم اماده ميشديم براي برگشت و در تمام اين مدت هم من داشت فكر ميكردم كه جوابم به اين خواستگار منفي چون بازيگر و دختراي زيادي ميان دور و برش و هم اينكه اون بخت خوبي نيست كه قبلا يك نفر با فال رمل به من گفته بود يعني كلا شك داشتم شديد ببخشيد خيلي طولاني شد گفتم همه چيز رو بنويسم شايد نشانه اي باشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نیاز به توضیح طولانی نبود رفتن به خواستگاری فرد محبوب و یا مشهور به علامت روشنی در بخت شما و شانس ها و فرصت های طلایی ست که در آینده در مقابلتان قرار میگیرد

  57. توپ تاپتوپ تاپsays:

    ☺...: سلام امروز در خواب دیدم که شاهد چند ازدواج چند جوان بودم اومدم دیدم خانه را دارن جارو میزنن و تمییزومرتب میکنن گوشیم تماس گرفت مادر ی آقا(مثل اینکه تو خواب آقای ازقبل منو دیده بودن) ک تو بیداری نمی شناسمشون ازم اجازه خواست بیان خونمون برا خواستگاری وتو واقعیت به کسی اجازه ندادم ولی درخواب برا اولین بار اجازه خواستگاری دادم..وگفتم ازدواجم شبیه ازدواج خواهرم شده.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بزودی از یک عشق خوشحالی فراوان خواهید داشت.

  58. EliElisays:

    سلام خواب ديدم داريم براي آشنايي بيشتر ميريم خونه خواستگارم ( انگار جلسه اول اونا اومده بودن الان ما داشتيم ميرفتيم) كه خواستگارم هم يكي از بازيگران سينما بود، با خانواده مادري داشتيم ميرفتيم، بعد كه رفتيم من و خواستگار رفتيم با هم ديگه صحبت كرديم بعد هم كه برگشتيم و خانواده ها هم كمي صحبت كردن و بعد پدرم انگار رفت يه تعدادي رو برسون بعد بياد دنبال ما تو اين مدت مامانم داشت ميوه هايي كه نخورديم رو ميزاشت دونه دونه داخل پلاستيك كه با خودش بياره و من به زور مانعش شدم و شروع كرديم به جمع كردن ظرف ها كمك ميزبان، من تعدادي بشقاب روي هم رو دادم دست پسر كه گويا نميتونست بگيره و مادرش گفت اين دستش رو عمل قلب باز كرده بعد هم پدرم اومد و ديگه داشتيم اماده ميشديم براي برگشت و در تمام اين مدت هم من داشت فكر ميكردم كه جوابم به اين خواستگار منفي چون بازيگر و دختراي زيادي ميان دور و برش و هم اينكه اون بخت خوبي نيست كه قبلا يك نفر با فال رمل به من گفته بود يعني كلا شك داشتم شديد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دوستان نامناسب – خیانت – دسیسه

  59. کیمیاکیمیاsays:

    سلام خواب دیدم که یکی از اقوام قرار خواستگاری گذاشتن برای پسرشون که الان هر دو مجرد هستیم و در خواب خیلی خوشحال بودم از این اتفاق ...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانگر محاصره دوستان به ظاهر دوست می باشد

  60. نگین نظامینگین نظامیsays:

    سلام. من یک دختر مجرد استم.و من خواب دیدم که برایم خواستگاری آمدن و احساس میکنم در خواب کسی هایی که آمدن از جمله اقارب نزدیک و بیگانه است .ولی به چشم نه میبنم فقط احساس میکنم و صدایشان ره میشنوم.بعد می روم چای آمده میکنم ،میوه خشک ،ولی گیلاس هایی چای ما درز کده میباشه باز میرم در گیلاس هایی نو چای میرزم.لطفان تعبیر خواب من را بگوید . بااحترام......نگین.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در ازدواج خوشبخت خواهید شد.

  61. الناالناsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از پسرهای فامیل که الان کشور دیگه زندگی میکنه برای ازدواجو با من بودن پیامی رو صفحه ش گذاشته و کلا ابراز علاقه کرده بود که زودتر به من برسه و از دوری من ناراحت بود و من هم از این ابراز علاقه راضی بودم و جوابم مثبت بود و مادرش هم در جریان بود اونم راضی بود لطف میکنین تعبیر کنین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بشارت دادن - رسیدن به مراد و یافتن مال

  62. TaraTarasays:

    خسته نباشید من میخاستم بدونم تعبیر خواب قرار گذاشتن خواستگاری از طرف فردی که غریبه س و هم چنین تعبیر خواب خواستگاری که آشناس هرکدوم چیه اگه در هردو رضایت داشته باشیم در خواب ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      توانمندی در عمل - قدرت

  63. رکسانارکساناsays:

    سلام. من خواب دیدم با پسری که دوستش دارم و خواهرش رفتم خونه خودمون. تو حیاط خانه مادرم داشت یک سری چیزا رو میشست. من به اونا گفتن برن داخل تا کمک مادرم کنم. کارم که تمام شد رفتن داخل اتاق دیدم خونه حسابی به هم ریخته س و اونا هم تنها نشستن . با خجالت شروع به جمع کردن کردم. تا مشغول به این کار بودم متوجه شدم اونا بلند شدنو رفتن. از پشت پنجره که نگاه کردم دیدم مادر اون اقا هم همراهشون بوده و همه در خانه باز کردن که برن . میشه بگید تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مشکلاتی که به زودی حل می شوند

  64. موناموناsays:

    سلام ...خواب دیدم یکی از آشناها اومدن خونه و از حرفاشون برداشت کردم که اومدن برا پسراسون خاستگاری ..جوری بود که انگار قبول کردم و نزدیکانشون هم هی میومدن و تعریف و تمجید میکردن ولی من تو ذهنم این بود که جوابم منفیه و نمیخام ضمنا مجردم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      آرزوها و نقشه های زیاد برای آینده

  65. رویارویاsays:

    من و پسری که دوسش دارم نه ماهه از طرف اون به جدایی رسیدیم و با پدرش هم سر ایم موضوع مقداری بحث کرده بودم- اما دیشب خواب دیدم پدرش زنگ زده و قراره مراسم خواستگاریو میزاره--تعبیرشو لطف میکنید ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آنست که وقت و انرژی خود را از دست میدهید و از چیزی رنج می برد

  66. مرجانمرجانsays:

    این رو یادم رفت بگم اینکه تو ادامه خوابم دیدم با یه دوست دوران ابتداییم که زیاد نمیبینمش در حال صحبت کردنیم که اون دوستم یهو میگه هنوزم برات خواستگار نمیاد؟ منم میخندم میگم که الان برای من خواستگار اومده و خیلی خوشحالم و جوابم بهش مثبته و اینکه برای من خواستگار زیاد اومده ولی خونوادم بهم نمیگفتن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      احساسات و عواطفی پر شور و حرارت دارید. امیدوار باشید، به هدف خود نزدیک می شوید.

  67. فاطيفاطيsays:

    سلام خواب ديدم پسري كه عاشقشم ( ولي يكسال پيش خونوادش جدامون كردن و نذاشتن ازدواج كنيم) با خونوادش اومدن خواستگاريم ولي برادرش مراسم و خراب ميكنه و باز مخالفت ميكنن و ميرن و من گريه ميكنم فقط. بعد يهو يكي از خواستگاراي قبليمو ميبينم و باگريه بهش ميگم دلت خنك شد! همينو ميخاستي!!اين خاب و بعد نماز صبح ديدم تعبيرش چيه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در مقابل عشق کنترل خود را حفظ کنید ، در غیر اینصورت این عشق مشکلات شما را بیشتر میکند.

  68. مریممریمsays:

    باسلام من دیشب خواب دیدم با پدرم برای خرید رفته بودیم که پسری همراه با خانواده اش مارا صدا زد و به پدرم گفت مرا در مطب دکتر دیده و از من خوشش آمده ولی او برایم آشنا نبود . و خانواده پسر شماره تلفن همراهشان را به پدرم دادند که برای آشنایی بیشتر با آنها تماس بگیریم . بعد از رفتن آنها پدرم حالش بد شد و اورا به بیمارستان بردیم . پدرم از آمدن خواستگار برای من بسیار ناراحت بود و چشمانش اشک داشت ولی مخالفت نمی کرد و نظر من را میپرسید و من درخواب به پدرم گفتم آمادگی برای ازدواج ندارم ممنون میشم خواب من رو تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      برداشت نادرست از یک حرف یا اتفاق

  69. شيرينشيرينsays:

    سلام من خواب ديدم يك نفر اومده خواستگاريم و تمام مدت جلوم نشسته بود و منو نگاه ميكرد و من اونو نميشناختم و ازش بدم ميومد اخر مراسم رفتيم باهم قدم زديم و من با اون دوست شدم ميشه بگيد تعبيرش چيه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کار یا هدفی که شما به منظور اتمام آن تلاش می کنید یا هم اکنون در حال تلاش مستمر و پی گیر بر روی یک کار یا یک هدف معین هستید ، یا موفقیت کامل به نتیجه ای عالی منتهی می شود.

  70. موناموناsays:

    سلام خسته نباشید عمم خواب دیده برام خواستگار اومده اما من نخاستم میشه بگید تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      موانعی بر سر راهتان قرار می گیرد و شما را از خواسته ها و اهدافتان باز می دارند. در کارهای خود بیشتر دقت کنید.

  71. لي ليلي ليsays:

    سلام وقت بخير خواب ديدم پسري (ك دوسش دارم و خونوادش يكساله جدامون كردن ) تو ي روستاي كثيف و ناجور زندگي ميكنه و مثل معتادا شده . ميرم پيشش ولي منو با فحش و ناسزا بيرون ميكنه ، از خواب بيدار شدم و دوباره خوابيدم در ادامه ديدم همون پسر مياد دنبالم و ميريم بيرون و ميبينيم يك مار بزرگ مشكي يك فيل رو ميخوره ! ممنون ميشم تعبيرشو بگيد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      حاجت تان بر آورده خواهد شد و به مراد خواهید رسید.

  72. ImanImansays:

    سلام من خواب دیدم از دختری که دوسش دارم خاستگاری کردم و جواب رد شنیدم خوستم تعبیرشو بدونم تشکر.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یک اتفاق پرهیجان عاطفی در پیش داری پس سعی کن خودت را در جریانش قرار دهی و در مقابلش نایست.

  73. لیلالیلاsays:

    سلام خواب دیدم چندین نفر خانم از یه فامیل که از راه دور اومدن برای خواستگاری من به پسرشون تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      می توانید مشکلاتی که مدت زیادی است شما را اذیت کرده است حل کنید. یک دوست ممکن است به شما فرصت پیوستن به یک شراکت را ده

  74. صوناصوناsays:

    سلام خواب دیدم یه مردی به من که مجرد هستم اومد حلقه انداخت و من هم خوشحال بودم بعد فهمیدم که این اقا متاهل هست و زن داره چون زنش اومد نشست کنارم و گفت برای شوهرم خواستگاری می کنم و من هم منصرف شدم تعبیر این خواب چیه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      آقای خیانتکاری که در این رویا دستش برای شما رو شده است نماد خوبی است و تعبیر آن هوشیار شدن و محتاط بودنتان در برابر افرادی است که قصد فریب و یا سوءاستفاده کردن از شما را دارند

  75. مهسا مجیدیمهسا مجیدیsays:

    سلام... خواب دیدم خانواده ام کسی رو برای در نظر گرفته اند و از خانواده پسره تعریف میکنند و ولی من راضی به رفتن خونه خانواده پسر برای اشنایی نیستم بخاطر اینکه به کسی علاقه دارم ولی به اصرار خانواده به خانه پسر میرویم و هر دو خانواده خوشحالن و بهم میگن برم تو اتاق با اون پسر صحبت کنم که من بعد دیدن اون محترمانه موضوع رو بهش میگم که نمیتونم قبول کنم به خواست خانوادم اینجام و اون پسر هم قبل از این منو ندیده بود ولی تو همین مهمونی عاشق من شده بود و فکر نمیکرد جواب من منفی باشه و شوکه میشه و منم عذاب وجدان میگیرم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      پاسخ منفی دادن در این خواستگاری و یا مهمانی اجباری به تعبیر تصمیمات درست و منطقی شما برای زندگی شخصی خودتان است و نیکوست

  76. ناشناسناشناسsays:

    سلام من به پسر همسایمون ک مطلقه هست علاقه دارم و ازش خوشم میاد خواب دیدم ک پدرش با پدربزرگم صحبت کرده و از علاقم باخبر شده و خواستگاری کرده اما پدربزرگم اول مخالفت کرد ولی ب خودم گفت ک بستگی ب نظر خودت داره اگر علاقه داری حرفی نیس تعبیر کنین لطفا اگر تعبیری داره ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت آن است که به دام لذتی نامشروع خواهید افتاد

  77. فافا.مفافا.مsays:

    سلام خواب دیدم کل خانواده پسر به خواستگاری ام آمدند به منزلمان. ولی پسر را ندیدم. و اون خانواده رو نمیشناختم ممنون میشم تعبیرشو بگید. لطفااا

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به دیدار بیگانه ای خشنود می شوید

  78. ترنم سلیمیترنم سلیمیsays:

    سلام خواب دیدم با پسری که دوستش داشتم و ۳ سال هست از هم جدا شدیم به همراه خانواده هامون به خواستگاری دختر دیگه ای رفتیم و اون پسر توی راه از من نظر میخواست در مورد این ازدواج و من با بغض میگفتم خوبه و یه عالمه عطرو ادکلن رو خالی کرد روی لباس من .وقتی رسیدیم مادر پسر من رو بوسید و رفتیم داخل همه کفش هاشون رو در آوردن ولی من با کفش رفتم بعد از چند دقیقه وقتی متوجه شدم کفش پامه برگشتم کفشم رو در آوردم و رفتم آشپزخانه اون دختر رو نگاه کردم داشت چای میریخت و بعد رفتم نشستم کنار بقیه. اون پسر مدام من رو نگاه میکرد من احساس میکردم شوخیه این مراسم و میخواد عکس العمل من رو ببینه . چایی رو آوردن داشتن پخش میکردن که من بیدار شدم متاسفانه . تعبیرش رو لطف میکنید؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر آن است که بیماری یکی از نزدیکان شما را تهدید می‌کند.

  79. مریم نورائیمریم نورائیsays:

    سلام من خواب دیدم پسری که قبلا همدیگه رو دوست داشتیم و الان متاهل هست.مجدد اومده خواستگاریم.ازش پرسیدم خب آخه تو متاهلی گفت من اصلا نتونستم با اون زندگی کنم و جدا شدیم . و من هم قبول کردم و خانوادمم که همیشه مخالف بودن همه موافق بودن. در صورتی که الان علاقه ای دیگه به اون شخص ندارم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شخصی جوان به دیدنتان خواهد آمد

  80. مهسامهساsays:

    سلام.خواب دیدم مادر خواستگاری ک در واقعیت دو بار تماس گرفته و قبول نکردیم ب خودم زنگ زده و تو خواب حس کردم باید اجازه خواستگاری بدم.مجردم و در واقعیت مردی رو دوس دارم ک قطع رابطه کردیم.ممنون میشم تعبیرشو لطف کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت آن است که در آینده باید با حسادت‌ها و مخالفت‌های دیگران مبارزه کنید.

  81. زهرازهراsays:

    سلام تعبیر این خواب چیه خواب دیدم جایی مثل قهوه خانه بین راه بودم که یکی از معلم هام یه اقای روحانی رو برای از دواج بهم معرفی کرده بود من رفتم انقدر سرم پایین بود که به ایشون برخورد کردم واصلا ندیدمش بعد اومدم وبه معلمم گفتم من که چادری نیستم راستش ته قلبم راضی به ازدواج نبودم با ایشون اومدم یه بهونه بیارم گفتم شما به من چادر دادی که سرکنم حالا این اقا اشتباه فکر میکنه که من چادریم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بيانگر سعادت و خوشبختى شما در سالهای آینده است.

  82. رضا احمدپوررضا احمدپورsays:

    با سلام. یک مرد متاهل هستم. در خواب دیدم که جهت رویت یک دختر (برای خواستگاری) به محل کار وی رفته ام تا او را ببینم. بار دوم که به محل کار دختر رفتم متوجه شده ام که او یکی از خاله هایم هست. به همین دلیل در خواب ، با ازدواج با وی مخالفت کردم. خانواده ام اصرار داشتند که اشکالی ندارد. با همین حس مخالفت ، از خواب بلند شدم. لطفا تعبیر آن را برایم بگویید. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است كه به كسی پیشنهاد غیر اخلاقی می‌دهید و با مخالفت او روبرو می‌شوید.

  83. ژينوسژينوسsays:

    سلام وقت بخير خواب ديدم من و خونوادم خونه قديميمون هستيم ، يدفعه خانواده نامزد قبليم( ك خونوادش با ازدواجمون مخالفت كردن و جدامون كردن) ميان خونمون و منم غر ميزنم ك چرا اومدن. ميرم لباسمو عوض ميكنم ميام ميبينم همه رفتن و فقط برادرش و خانومش موندن، برادر نامزدم با قيافه حق ب جانب با پدرم حرف ميزنه و همش تو قيافس و مخالفه انگار ،منم با خانومشو دخترش حرف ميزدم و همش حرص ميخوردم ك چرا بابام باهاش حرف ميزنه و بيرونش نميكنه!! تعبيرش چي ميتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که هم در امور عاطفی و هم در کار خود شکست خواهید خورد.

  84. مینامیناsays:

    سلام.مجردم خواب دیدم برای ی امر خیر .مثل اینکه برام خواستگار اومده باشه رفتم پیش عموی مادرم از آقایه تحقیق میکردم.ومثل اینک ۶ اسم را بیان کرد یا ۶ چیز یادم‌ نیست بعد پیش خودم گفت بابام این قضیه خواستگاری را نمیدونه بدون اینکه اون بودونه تحقیق کردم .وگفتم همش دروغه چون ۶ تا گفته...یادم نیس ...ولی طرف من مشخص نبود کیه....فقط تحقیق میکردم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانة آن است که برای ادعای نادرست دیگران باید با تمام توان از خود دفاع بکنید.

  85. ف.میمف.میمsays:

    سلام وقت تون بخیر من سه بار یه خواب رو به چند شکل متفاوت دیدم.دیشب خواب دیدم پسر همکلاسی دانشگاهم که در واقعیت بهم علاقه داره و چند بار به طور غیر مستقیم ابراز کرده اومده خواستگاریم و یک دسته گل و نامه طولانی هم آورده خونمون که تو اون نامه منو عشقم خطاب کرده وقبل از اینکه من بفهمم منو از خانواده م خواستگار ی کرده و من ناراحت شدم از این کارش و علاقه ای هم بهش ندارم که در واقعیت هم همینطوره... یک شب دیگه خواب دیدم خانواده م میخوان منو به زور شوهر بدن و من اصلا پسرو نمیشناسم... یک شب دیگه هم خواب دیدم لباس عروس تنمه و مراسم عروسیمه با یه بازیگر که سنش هم بالاست(پیر نیست ولی سنش بالاست) ومن دارم گریه میکنم و به مامانم میگم که من حتی آرایشم ندارم این چه جور عروسیه و رفتم با اون آقا که داماد بود حرف زدم و گفتم که من نمیخوامت و مراسمو بهم زدم تواین خواب هم مامانم به زور عروسم کرده بودن... خواب مامانمم این بود که خانمی منو برای پسرش که پسر خوبی هم نیست خاستگاری میکنه و مامانم عصبانی میشه و میگه دختر من لیاقتش بالاتراز این حرفاست... و تو همه ی خواب های هم که دیدم اومدن خواستگار همراه با غصه و ناراحتی بوده.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با مردی زاهد و پرهیزکار ارتباط و مصاحبت خواهی داشت.

  86. علیعلیsays:

    سلام خواب دیدم که له خواستگاری دختری که عاشق هم هستیم ، با اقوام و خانواده ام میرم اما قبل رفتن جلسه خواستگاری به بعد موکول میشه ولی همچنان همه خوشحال بودیم و با مادر خانوم در تماس بودیم چند وقتیه تو شرایط روحی خوب نیستم و مشکلاتی دارم تعبرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که از خودتان به درستی مراقبت نمی‌کنید و احتمال دارد بیمار شوید.

  87. KootiKootisays:

    با سلام مادر من خواب دیده که برام خواستگار اومده و شیرینی به دست وارد خونمون شدن و تیپ بسیار شیکی داشتند ممنون میشم تعبیرشو بگید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت یافتن دوستان وفادار است.

  88. موناموناsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم با مامانم لباس عقد بگیرم برای خودم ولی دامادو ندبده بودم یه لباسی انتخاب کردم ولی مناسب نبود انگار ...بعد که دامادو دیدم پشیمون شده باشم انگار گفتم من اول باید حرف بزنم و درست ببینم بعد تصمیم بگیرم از اشناهای همسایمون بود تعبیرش چبه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما حس می‌کنید که هر کسی به کار شما سرک می‌کشد یا در کار شما دخالت می‌کند.

  89. حدیثحدیثsays:

    سلام من خواب دیدم که ی نفر به خواستگاریم اومده و خانوادم راضیم خودم هم دو دل بودم اما بیشتر دوس داشتم قبول کنم قرار عقد گذاشته بودیم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر این است که دوستان شما در کارها، بسیار به شما کمک خواهند کرد و بسیار هم باوفا خواهند بود.

  90. الیالیsays:

    عرض سلام خواب دیدم خواستگاری برام اومده که پزشک هست و در جلسه خواستگاری نشستیم و از همون اول من از پسر خوشم نیومد به دلیل قد کوتاه و نوع رفتار و مامانم هم با چشم و ابرو بهم میگفت این خوب نیست. کمی گذشت و گویا با خانواده ها کمی رفتیم بیرون و بعد برگشتیم خونه و اقا پسر گفت از من خوشش نمیاد و خواهرم رو میخواد. منم داشتم با خودم فکر میکردم که خواهرم تا حالا دوتا خواستگار دکتر داشته( در واقیت یکی داشته) و از این جهت کمی غصه میخوردم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یک خطرپشت یک راز مخفی شده

  91. صوناصوناsays:

    من از نامزد قبلیم که به خاطر لجاجت و خودخواهی اش سه سال پیش طلاق گرفتم خواب دیدم.. دوباره اومده خاستگاریم و میگه می خایم ماه عسل بگیریم و بریم زندگی کنیم تعبیر این خواب چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سود و منفعت بسیاری که به تو خواهد رسید

  92. ساراساراsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم یه جایی بودم که دوست پسر قبلیم که از هم جدا شدیم هم بود بعلاوه چنتا خانوم دیگه یه دختر خانومی اومد جلو و به من گفت تو قبلا این آقا رو دوست داشتی این آقا الان اومده خواستگاری من منم هیچی به اون خانوم نگفتم رفتم ی گوشه ای نشستم و از ناراحتی زیادی که داشتم بشدت گریه میکردم حالم خیلی بد بودقک کنم خواهرم رفته بود با اون آقا صحبت کرده بود که مثلا چرا اینکارو کرده اما نمیدونم چرا من با خواهرم دعوا میکردم همش ازش میپرسیدم اصلا تو در مورد من باهاش حرف زدی ؟ خیلی عجیب بود فک میکردم خواهرم میخواد باهاش دوست بشه.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در آینده سخنان شما موجب ملال و ملالت می‌شود و در نهایت به زیانتان تمام می‌شود

  93. ساراساراsays:

    سلام مادرم دیشب خواب دیدن که خواهرم با ی آقایی ازدواج کرده و رفته خونه ی خودش ولی بعد از ی مدتی اون آقا تصمیم به جدایی گرفته بودن و ی مدرکی بود مث طلاق نامه که میگفتن اینو امضا کنید و پدربزرگم که فوت شدن داشتن این مدرک رو امضا میکردن بعدشم خواهرم امضا کرده میشه تعبیرش رو بگین لطفا ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به شما سختی و ناراحتی خواهد رسید

  94. سسsays:

    سلام دیشب توی خواب دیدم که پالتوی خودم نیاز به تعمیر داشت و اونو بردم مغازه ای که پالتوهای چرم داشت و به مغازه دار گفتم میشه اینو برام درست کنی زود بهم بدی ی ساعت دیگه لازمش دارم گفت نه به این زودی نمیشه بیا یکی از پالتوهای ما رو انتخاب کن ببر وقتی این درست شد اونو بیار این رو ببر و رفت ی پالتو برام آورد که خیلی خیلی قشنگ بود به رنگ بنفش من اونو پوشیده بودم و جلوی آیینه خودمو نگاه میردم با خودم میگفتم وای چقدر بهم میاد بعدش صاحب اصلی مغازه اومد و گفت میدونی قیمت این پالتو چقدر گرونه 18 میلیونه ! خلاصه شاگرد مغازه جوری که صاحب مغازه متوجه نشه پالتو رو بمن داد و گفت برو

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خوب است و رسیدن به ثروت و شادمانی را در پی دارد

  95. میممیمsays:

    سلام من خواب دیدم خانواده کسی که دوسش دارم اومدن خواستگاریم ولی خود اقا نیومده بود وقتیم که مادرش بهش زنگ زد گفت نمیتونم بیام یا نمیخوام (ما چند وقته که از هم جدا شدیم) این یعنی چی؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این علامت است که مخالفت ها و مشاجراتی کوتاه بین شما رخ خواهد داد

  96. نازنیننازنینsays:

    سلام من دیشب قبل نماز صبح خواب‌دیدم‌ خونواده همون پسری ک‌ همو دوست داریم همراه پسره اومدن خونمون واسه خواستگاری نذاشتن من تو همون اتاق بمونم بهم گفتن تو برو‌بیرون ما صحبتامونو ک کردیم بیا منم ک‌رفتم بیرون تو حیاط بودم داداشم هم‌اومد اروم اروم هم‌ بارون میومد منو داداشم‌گفتیم ی سر میریم تو کوچه و‌میایم رفتیم‌‌ی چرخی زدیم و‌ اومدیم وقتی اومدیم خونوادم‌ پسره رو قبول کرده بودن بهم‌ گفتن برو‌ برو اماده شو بیا‌ یکی از خواهرام هم اومدم دنبالم ک کمکم کنه اماده شم‌ میخواس دست ب ابروم بزنه ولی من نذاشتم گفتم ن دوست نداره ابرمو بردارم اماده شدم و‌رفتم تو همون اتاق ولی‌‌ نماز صبح بود بیدار شدم‌واسه‌ نماز لطفا تعبیرش کنین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما قبلا این سوال را بصورت خصوصی از مدیر سایت سوال کرده بودید که پاسخ امروز برایتان ارسال شد.

  97. زینبزینبsays:

    سلام. دیشب خواب دیدم کسی که بهم علاقه مند هستیم همراه خانواده و فامیل بدون اطلاع قبلی به خواستگاریم اومدن انگار دیروقت اومده بودن ساعت *یک* شب بود تو خواب. من در اتاق رفتم آرایش ملایم کردم و چادر نماز مادرم را که گلهای بنفش داره سرم کردم و پیش پسر مورد علاقه م نشستم و ازش گله کردم چرا الان اومدی مگه با خانوادت در مورد من صحبت نکردی. گفت دوساله میخوامت میگم یا تو یا هیچکس مادرم راضی نمیشد بیاد به شوخی گفت وقتی مادرم شنید میخوامت بمب انداخت تو خونمون با هم لبخند زدیم انگار. بعد فکنم ایستاده بودیم بازومو به حالت حمایت به خودش منو یکم فشار داد. تعبیرش چیه ؟ ممنون میشم بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که وقایع اضطراب آور و آزار دهنده کمتر در زندگیتان روی می‌دهد

  98. SaraahmadySaraahmadysays:

    سلام خسته نباشید.خواب دیدم ی خانمی اومده درخونمون رو زده داییم ک خونه ما مهمونه در رو باز میگنه داییم میگ چیکار دارین خانوم پشت در میگ هیچی بعدا میام یعد ی شماره تلفنی ب داییم میده میگ اینو ب صاحب خونه بده بگو تماس بگیره داییم میاد اینو ب ماها میده مامانم ب من میگ برو صداش کن ببین کیه چیکار داره من میرم صداش میکنم و اون خانم برمیگرده بهش میگم جانم چیکارمون داشتین این شماره چیه چون دور و برم شلوغه یکم مکث میکنه بعد آروم با اشاره میگ برای امر خیر بعد من میگم آهان میگ فردا صب ک ان شا الله خونه هستی خودت من میگم من ک شاید نباشم اما خونوادم هستن میگ باش فردا صب میایم توام باش برمیگردم خونه داییم میپرسه کی بو هیچی نمیگم ب مامانم با اشاره میگم کی بوده مامانمم ب داییم نمیگ

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کارهای شما بخوبی پیش خواهند رفت

  99. خودمخودمsays:

    سلام من چند بار خواب دیدم برام خواستگار پیدا کردند مثلا یکبار زن داداشم رفته بود بیمارستان دو تا از تعمیرکارها رو اورده بود تا منو ببینن که فکر کنم خوششون نیومد یکبار دیگه هم خواب دیدم داداشم گفت برای یکی خواستگار اومده ولی من میخوام اول تورو بهش نشون بدم من هم خیلی میترسیدم و خجالت میکشیدم که از قیافم خوشش نیاد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شانس به شما لبخند می زند.

  100. Maryam safaiMaryam safaisays:

    سلام خسته نباشید.من متاهل هستم.من دیشب خواب دیدم انگار برام خواستگار داره میاد بعد طرف اشنا بود باهام دوست بود یادم نمیاد شوهر خودم بود یا نه بهم می گفت دیدی دارم میام خواستگاریت. بعد باشیرینی اومد خونمون مامانم بهم گفت برو لباستو عوض کن اون لباس سفیدت و بپوش که از خواب بیدار شدم.لطفا می شه تعبیرش کنید

  101. مژیمژیsays:

    سلام من یه دختر مجردم. دیشب خواب دیدم یه دختر هانومی ک نمیشناسمش یه قرار خواستگاری برام گذاشته من با وجود اینکه ناراحت بودم درمجلس خواستگاری حاضر شدم دیدم که یه مرد مجرد سن بالا حدود40 ساله بمن پیشنهاد ازدواج داد. من خیلی ناراحت شدم و پیشنهاد رو رد کردم . بعدازون دیدم که در جایی زندانی شدم یه پسر جوان همسن خودم کمکم کرد که ازون جا فرار کنم و از راههایی منو میبرد ک راحت بتونم فرار کنم. بقیه خوابم رو یادم نمیاد ولی یه چیزایی یادمه که انگار گوشه ای از دریا هم تو خوابم بود ک بعد از فرار از کنار اون رد شدیم. تعبیر خوابم چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      روشنی در فکر و عمل - گشایش

  102. ماریاماریاsays:

    سلام من خواب دیدم توی یک روستا هستم چنتا از هم دانشگاهیام اونجان رفتم پیششون ولی حس خوبی نداشتم. قرار شد بریم سراغ ی دختر دیگه که پایین روستا خونش بود وقتی رفتیم به اندازه ی ساختمان دو طبقه پایینتر بود. دیوارهای کاهگلی بلند دورتادور حیاطشون بود ولی پله نداشت که بریم داخل خانه. یه طرف حیاطشون دیوار کوتاهتر بود ازونجا رفتیم پایین ولی همش فکر میکردم حالا چطور باید بریم بالا؟ مادر اون دختر ازدیدن ماخوشحال شد و رفت دخترش رو صدا بزنه بعد ازخواب پریدم تعبیر خوابم چیه!!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نیک بختی

  103. حسامحسامsays:

    سلام من چند وقته هر شب خواب میبینم میرم خواستگاری کسی ک از هم جدا شدیم ولی هیچ وقت خودشو نمیبینم خانوادشو میبینم ...نمیدونم دلیلش چیه فکرم نکنم بازم خوابشو میبینم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خبرهای غیر منتظره امیدواری

  104. AshaAshasays:

    سلام من دخترم و مجرد دیشب خواب دیدم قراره برام خواستگار بیاد و ما داریم همه چیو برای پذیرایی ازشون آماده میکردیم همه جا ترو تمیز و پر از گل بود و من داشتم چای خوشرنگ میریختم و دم میکردم و منتظر بودیم تا بیان اما یک مرد اونجا بود که انگار قرار بود با اون ازدواج کنم خیلی هم دوستم داشت و بهم ابراز علاقه میکرد منم خیلی دوستش داشتم و بهم گفت ی وقت نکنه خواستگارتو قبول کنی انگار خواستگاری فرمالیته بود و من فقط همونو میخاستم و خانوادمم میدونستن ممنون میشم بگین تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به شما یک پیشنهاد مهم می‌شود

  105. پویا مپویا مsays:

    سلام من خواب دیدم با پدر و مادرم رفتیم خواستگاری دختر یکی از اقوام ،دختره که اومد توی مراسم دیدیم خیلی بچه س ، پشیمون شدیم برگشتیم خونه،اگه میشه تعبیرشو بگین مچکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این نشان خواهد داد که این دختر تصمیماتی جدید خواهد گرفت که نادرست و غیر منطقی هستند و موجب خواهد شد تا دیگران او را تحقیر کنند

  106. Maryam safaiMaryam safaisays:

    سلام خسته نباشید.من متاهل هستم.خواب دیدم برام داره خواستگار میاد یادم نمیاد اون شخص شوهرم بود یا کس دیگه ولی اشنا بود من باهاش حرف میزدم بهم می گفت دیدی دارم میام بگیرمت بعد با یه جعبه شیرینی بزرگ اومد خونه مون مامانم بهم گفت برو لباست و عوص کن اون لباس سفیدت و بپوش می شه لطفا تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اینکه تردید داشته اید که بار دیگر شوهرتان به خواستگاری شما آمده خوب است و بیانگر ثبات و قوام روابط و گرم تر شدن محیط خانواده ی شماست

  107. مرمرمرمرsays:

    سلام خواب دیدم از جایی بر میگردم دوتا آخوند جلوی منو گرفتن پدرو پسر بودن. پدر از من برای پسرش خاستگاری کرد بعد منو با پسرش تنها گذاشت من مانتویی هستم و معمولی تیپ زده بودم. بعد به پسرش جواب رد دادم و گفتم بهم نمیخوریم. پسر میخواست بمن نزدیک بشه ک باکیفم زدمش و گفتم خجالت بکش و رفتم جلوتر چادر پوشیدم سرم. از در خانه ای رفتم داخل داشتن نذری میدادن. بعضی از فامیلامو اونجا دیدم. بعد تصمیم گرفتم منم بشینم و نذری بخورم. عمه وسطیم منو راهنمایی کرد بسمت سفره بعد یه پسر جوان هم اونجا بود ک ازمن خوشش اومده بود اومد سرسفره کنارم نشست. افرادی که داخل اون خونه بودن به من خیلی توجه میکردن و بهم احترام میذاشتن. یه دیس پر برنج و کباب گذاشتم جلوم اون پسر هم یه بشقاب ازهمون غذا گذاشت جلوم و شروع کردیم به خوردن. تعبیر خوابم چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نگرانیها را از خود دور کنید.دلیل دیدن چنین رویایی زیاد شدن استرس است

  108. یاسریاسرsays:

    دیشب خواب دیدم رفتیم خواستگاری یه دختری که خونوادشو میشناسیم ولی اونا دختر ندارن،رفتیم اونجا دخترشون اومد خیلی بچه بود مراسم رو بهم زدیم در ضمن خودم عاشق یه دختر دیگه ام و میدونستم توی خواب دارم میرم خواستگاری یکی دیگه،اگ میشه تعبیر کنید مچکرم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      قهر و کینه توزی نسبت به شخصی پیدا کرده یا می کنید اما این موضوع به خوبی برطرف خواهد شد.

  109. علی بارسایعلی بارسایsays:

    من عاشق دختر داییم هستم خواب دیدم برای دختر داییم خواستگار اومد دست دختردایی ام رو بوسیده وحلقه به هش داده لطفا تعبیر اش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      لطف خدا شامل حال شما خواهد شد

  110. مژگانمژگانsays:

    سلام زنداداش من از خانواده سطح بالایی هست دیشب من خواب دیدم ک پدر بزرگ زنداداشم ک درواقعیت فوت کرده من دعوت کرده به عمارتشون. وقتی رفتم دیدم عمارتشون زعفرانیه تهران هست و بسیاااار بزرگ و شیک مثل قصر بود منو دید بمن گفت ارایشت رو پاک کن کسی قراره ببینت. خدمتکارشون منو برد سرویس بهداشتی تا صورتمو بشورم وقتی ارایشم پاک شد دیدم هنوز معصوم و زیبا هستم. وقتی اومدم گفتن که قراره یکی از نوه هاش منو ببینه و ازم خاستگاری کنه حس عجیبی داشتم. از خانوادم فقط من اونجا بودم با زنداداشم. شب منو به مهمانی خانوادگیشون بردن همه دخترا و پسرا سطح بالا من خجالت میکشیدم بینشون ولی خواهر زنداداشم همش کنارم بود و تشویقم میکرد. بعد از مهمونی رفتم توی حیاط تنها قدم بزنم دیدم ک اونطرف داشتن والیبال بازی میکردن و درباره من حرف میزدن. حیاطشون خیلی بزرگ بود و پر از پله. شروع کردم از پله ها بالا رفتن ک برم پیش مادرم انگار اونطرف مادرم رو مهمون کرده بودن و بهش اتاق داده بودن. سر راه یه پسر زیبا رو و قد بلند هم دیدم ک هرازگاهی باهام حرف میزد. میشه خوابم رو تعبیر کنید؟ باتشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      قضیه ای جدید باعث خواهد شد آشفتگی کلافگی و ناراحتی در میان اقوام زنداداش شما برای مدتی بالا بگیرد

  111. شوجوانشوجوانsays:

    سلام وقت بخیر ،من خواب دیدم دراز کشیده بودم و انگار سرما خوردگی داشتم کسی که دوسش دارم کنار من درتز کشیده بود بهم گفت که میخوام تورو با داداشم آشنا کنم انگار یه جورایی میخواست بهم پیشنهاد ازدواج بده،منم بهش گفتم داداشت چرا مگه اون قراره با من ازدواج کنه برگشت به من گفت آخه تو که هیچی نداری که من باهات ازدواج کنم منظورش پول بود،میشه برام تعبیر کنید ممنوون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خوب است و بیانگر این است که چند فرصت و یا میتوان گفت شانس خوب در مسیر زندگی شما قرار خواهد گرفت

  112. دلادلاsays:

    خواب دیدم یکی از استادام که خیلیم ازم بزرگ تره توی همون محلی که تحصیل میکنم بهم پیشهاد ازدواج دادو گفت که زنش فوت شده و منم قبول کردم بعد از اون هم توی خواب من و خانواده ای که توی خواب حس میکردم مال من هست اما نبودن به منزل این اقا رفتیم و من اونجا جواب رد بهش دادم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      حوادث تازه و البته ناگواری برای خانواده ی استادی که از ایشان نام بردید در سال اینده در راه خواهد بود

  113. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم ک یکی از فامیلامون از 3 نفر ک من و 2تا دختر عمه ام میخواد یک دختر واسه یکی از پسر فامیل دختر بگیره وهیچ کدوم از ما 3نفر راضی ب ازدواج با اون پسر نیس اما فامیلمون دختر عمه ام رو انتخاب میکنه دختر عمه ام ب یر وصورت خودش میزد وناراحت بود وگریه میکرد من دستاشو گرفتم تا خودزنی نکنه دختر عمه ام میگفت ک نامزد داره وعقد کرده تو محضر در واقعیت اینطور نیس واسه همه این ک نامزد داره عادی بود الا من اما عمو با دعوا میخواس ک زن اون پسره بشه و همه گریه میکردن وناراحت بودن از جمله خودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بدشانسی های متعدد در زندگی پسری که قصد داشته اند از بین شما برای او خواستگاری کننده در راه است

  114. النازالنازsays:

    سلام خواب دیدمتوخونمون هستم که یهومهمون میادبرامون من سریع میرم تواتاقم بعدکه مهمونامیان چراغای اتاقموخاموش میکنم که فکرکنن کسی تواتاق نیس ومیرم پشت دراتاقم قایم میشم یکی میادجادراتاقم که بازش کنه توخاب احساس میکردم دایی بابامه که یهوویه اقاپسرومیبینم کهمیادتواتاقم توخواب احساس میکردم پسرعمه مامانمه ولی نمیشناختمش منوبه اسم صدامیکنه منم چون چیزی سرم نبودولباس مناسب نداشم ازاتاق بیرونش میکنم بعدشم لباسوشالمومیپوشم که عمه مامانم میادتواتاق ازم میپرسه میخوام واسه پسرم برم خواستگاری دخترخوب نمیشناسی من خوشحال میشم میگم چرامیشناسم توخواب حس میکردم میخان بیان خواستگاری من ازپسره خوشم اومده بودخوشحال بودم بعدش میرم توپذیرایی خونمون کنارعمه خودم میشینم به پاش تکیه میدم اونم منونوازش میکرد بعدش خواب دیدم باعمم داریم میریم یه جایی میره یه پلاستیک میاره که توش پرازمیوهای ریزوسبزه توخواب نمیدونسم چه میوه ای هس دستمومیکنم توپلاستیک یه مشت ورمیدارم بعدکه نگادستم میکنم میبینم یه عالمه مورچه به دستم چسبیده دسمومیبرم نزدیک دهنم که دهنمم پرمورچه میشه بعدش میرم دسمدبادهنموکنارشیرآب میشورم بعدش سواراتوبوس میشیم که برگردیم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر این است که سخت کوشی شما نتیجه کمی خواهد داشت

  115. محمدمحمدsays:

    سلام من خواب دیدم یه دختری منو دوس داره ومن از این موضوع بیخبرم اومد بهم گفت ک من چندتا خاستگارو رد کردم فقط بخاطر این ک تورو دوس دارم بعد سریع رفت و این موضوع رو با مادرش در میون گذاشت مادرش ک منو دید شناخت منو گفت ک پسر فلانی هستی بعد یه جوری بود ک رفتم خونشون بعد دیدم مادرم با خواهرم اومدن برا خواستگاری پدرم بهاشون نبود اونا هم فقط مادرش بود نه داداشاش ن پدرشون اون خانواده رو میشناسم ولی همچین دختری ندارن خیلی خوشکل بود فقط یکی از گوشاش معیوب بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بدان که در آینده تان دختری جوان و زیبا از شما حمایت خواهد کرد

  116. احساناحسانsays:

    سلام من الان خواب دیدم با اینکه زن و بچه دارم یک خانواده برای دخترشون میخواهن بیان خاستگاری قرار بود طرفای ۱۰ بیان ولی ۱۰.۵ دختر زنگ زد و خیلی نا مفهوم گفت شما بزرگترین و......... و نمیام و بهم خورد منم راضی نبودم ولی ناراحت شد کلا خواب عجیب غریبی بود من زیاد خواب نمیبینم ولی وقتی میبینم یک طوری میشه که یاد خوابم میفتم دقیقا انگار همون شده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این نشان میدهد اخباری راجب به خواستگاری کردن دیگران به گوش شما خواهد رسید

  117. ویداویداsays:

    سلام من خواب دیدم که پسری که ازش خوشم میاد اومد خ واستگاریم همه فک میکردیم که اون مجددا تا اینکه تو خواب دیدم با پنج تا بچه شیر خوار اومد گفت میخاد ازشون مراقبت کنه هرچی ازش پرسیدم قضیه چیه چیزی نگفت تا اینکه از دوستم فهمیدم اون بچه ها از زن اولشه و داده بوده پرورشگاه حالا دوباره تحویلشان گرفته بعد تو خواب با اینحال هنوز پسره رو دوس داشتم بنظرتون تعبیرش چیه با سپاس فراوان

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      صبور باشید

  118. zahrazahrasays:

    سلام من خواب دیدم یه خانم ویه آقاباماشین اومدن دنبالم ومن و بردن خونشون اونجا خانمه اومددرگوشم گفت آقایی تورودوست داره فامیل اون آقاروهم گفت ولی من شخصی روبااین فامیل نمیشناختم همون موقع درخواب آقایی به خاطرم اومدکه قبلا دیده بودمش ویه مدت باهاش همسفربودم ولی چیزی ازش نمیدونستم به نظرتون تعبیرش چی میشه ممنون میشم بگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گشایش

  119. موناموناsays:

    سلام من خواب دیدم یه آقا که ظاهرا دوتا بچه داشتن اومدن به خواستگاری من و من قبول نمیکردم.لطفا تعبیرشو بهم بگید.با تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از بین رفتن موانع سخت و یا تحقق یافتن آرزوها در آینده

  120. مژگانمژگانsays:

    سلام من مجردم خواب دیدم رفتم بیرون شب بود با خانوادم بودم. بعد چنتا پسر افتادن دنبالم من به هیچکدومشون محل نمیدادم. هرکدوم یجور خودنمایی میکردن که نظرمو جلب کنن یکی از اون پسرا یه پیرهن سفید پوشیده بود قد بلند و هیکلی و خوشگل بود انگار میشناختمش و پسری بود ک تازه دیدمش اون نظرمو جلب کرد و رفتم نزدیکش. باهم صحبت کردیم بعد مثل حالت احوال پرسی همو بوسیدیم بوسه سوم از لبام گرفت. و قرار شد بیاد خواستگاریم. بعد دیدم که مادرو پدرش رو باماشین آورد بمن معرفیشون کرد و منم باهاشون سلام علیک کردم. مادرش خیلی ازمن خوشش اومد انگار که بانظر پسرش موافق بود. دیدم که یه دختر عقب تر ایستاده ومیخواد ک این پسرو از من جدا کنه اومد جلو ک باهاش احوال پرسی کنه ولی پسره بهش محل نداد و اومد سمت من و بامن شروع کرد حرف زدن. منم بامادرم بودم دیدم یه عالمه گوجه خوشرنگ دروبرمونه و مال ما بود. تعبیر خوابم چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اینکه در این رویا شخصی با انجام حرکات عاشقانه قصد خواستگاری کردن از شما را داشته بیان میدارد برای بعضی از مسائل مهم زندگی تصمیم گیری سخت می شود و یا با تردید همراه است

  121. النازالنازsays:

    سلام خواب دیدم پسری که قبلا باهاش دوست بودم وخیلی وقته جداشدیم امده خونمون وداره منوازبابام خواستگاری میکنه ومیگه من دخترتونومیخام من ازکنارشون ردمیشموزیرچشمی نگاشون میکنمومیرم تواتاقم بعدش پسره رومیبینم که روبروی دراتاقم وایساده وداره تواتاقمونگامیکنه که من عصبانی میشمومیرم دراتاقمومیبندم درضمن این اقاپسرالان همسایه کوچه پایینمون هستن وبعضی وقتا میبینمش تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شخصی از شما در آشکارا تعریف خواهد کرد

  122. موناموناsays:

    سلام من یه دختر مجردم. مامانم خواب دیده که برای من خواستگار اومده و کلی طلا (انگشتر و مدال و گوشواره )برای من هدیه اوردن و تو مراسم خواستگاری من یه چادر سفید سرم کرده بودم ونشسته بودم.منتها مامانم خانواده داماد و برادر داماد رو تو خواب دیده بوده که جوان بسیار خوبی بوده و بهشون گفته بود که داماد کو ؟ و اونا گفته بودن مامانم راست میگه و بلافاصله رفتن که داماد رو بیارن و مامانم از خواب پریده بود.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      همیشه وقتی مادران برای دختران خود خواب خواستگار را دیده باشند بیان کننده ی روشنایی و عوض شدن تقدیر در آینده است

  123. آناهیتا افیونیآناهیتا افیونیsays:

    سلام یکی از آشنایان خواب دیدند که برای من خواستگار اومده(مجرد هستم)و طرف مقابل دکتر متخصص هست ولی مادرم خیلی خیلی آشفته ست و همش میگه که خیلی استرس دارم. ممنون از شما

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      پیشنهاد می شود در حال حاضر برنامه ها یا تصمیمات خود را برای مدتی کوتاه به تعویق بیندازید

  124. مصطفیمصطفیsays:

    سلام خواب دیدم که همسرم زنی آورده و میگوید که با او ازدواج کنم ولی آن زن از برادرم خوشش آمد و با او ازدواج کرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بقای زندگی و همچنان وفاداری بین شما و ایشان تعبیر می شود

  125. بهروزبهروزsays:

    خواب دیدم با دختر مورد علاقه ام قبول میکند که به خواستگاریش بروم اما ناگهان خبر میرسد مادرش فوت کرده، تعبیرش چیه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مرگ ناگهانی در مراسم خواستگاری تعویف افتادن برنامه یا اهداف تعبیر می شود

  126. sana_nbsana_nbsays:

    من خواب دیدم بره خواهرم خواستگار اومده البته مجرده خواستگارش هم پسر عمه ی مامانمه که قبلا جواب رد داده بودیم بهش اما من دیدم که تو یه خونه ی دوطبقه میان خواستگاری من خیلی ناراحتم چون ابجیم یکی دیگرو دوس داره و همش بهش میگم جواب رد بده بهشون اما فقط میخنده و من از ناراحتی گریه میکنم معنیش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده ی این است که افراد زیادی به ایشان علاقمند هستند که تعدادی از آن ها حتی این موضوع را در هیچ مکانی آشکار نکرده اند و مخفیانه است

  127. ستارهستارهsays:

    سلام من خواب دیدم پدر و مادر و برادر دوست پسر سابقم که یک ماهه ازش جدا شدم اومدن خونمون و با پدرم در مورد یه مسئله ی مالی صحبت میکنن وقتی مذاکره شون تموم شد خانوادم اصرار داشتن ک بمونن ولی اونا گفتن انشاالله دفعه ی بعدی برای خاستگاری با داماد خدمت میرسیم. بعدم خداحافظی کردن و رفتن و ظاهرا انگار خوششون اومده بود ولی من هنوز شک و تردید داشتم که میان یا نه چون هیچ ارتباطی با خود اون پسر نداشتم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      وضعیت مالی این فرد ( دوست پسر سابق ) رو به خرابی پیش می رود و ممکن است آینده ی سختی را از جهات مختلف پیش رو داشته باشند

  128. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم برام خواستگار اومده خواستگارمم تو خواب کسی بود ک در واقعیت چند ماه پیش مادر و خواهرش اومده بودن خونمون،اما تو خواب دیدم پسره خودش اومده با اقوامش کلی میوه هلو و کشمش اورده بودن فامیلای ما هم بودن پسره نشسته بود و از تحصیلاتش و از المان رفتنش حرف میزد یه پسر جوان و خوش سیماو خوش قد و بالا بود اما من نمیدونم تو خواب ازش بدم میومد حتی حاضر نبودم ک لدا مهمونا میوه و شیرینی ببرم به مامانم میگفتم برو بیرونش کن من از پسره خوشم نمیاد و هی پافشاری میکردم ک اونارو ردشون کنه بالاخره مامانم خودش میوه هارو برد پذیرایی کرد از اونا دو تا از دخترای فامیل اونا اومدن از من اب خواستن تو اشپزخونه منم سرشون عصبی شدم و بدرفتاری کردم باهاشون تو خواب برا خودمم سوال بود این پسره ک اینقد خوبه من چرا ازش بدم میاد اینا پاشدن برن همگی رفته بودن سرکوچه ما ایستاده بودن باهم حرف میزدن من به داداشم گفتم برو ببین اینا راجب چی حرف میزنن رفت و برگشت گفت پیره میگه من این دخترو خیلی میخام و دوس داشت با من ازدواج کنه،خواب عجیبی بود خیلی برام سواله ک تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خبر از دیدار مجدد شادی آور با یک فرد آشنا میدهد

  129. کاربرکاربرsays:

    سلام.من مجردم.دیشب خواب دیدم یه اقای نظامی با پدرشون اومدن خواستگاری.انگار قبلا خواستگاری کرده بودن و الان اومده بودن برا عقد کنون. اومدن خونه ما.بعد باباهه گفت اجازه بدید بریم خریدای دیگه مادرم گفت نه الان زوده یه دوسه روز دیکه صبر کنید بعد بریم. بعد من و اون اقاهه باهم رفتیم بیرون یه جای تفریحی تو کوه بود. نشستیم یجا برا استراحت.اون لحظه میدونستم که ماهنوز عقدنکردیم.ولی همه خانواده مارو نامزد هم میدونستن.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام فرزندم ، خوب است و باید بدانید فردی مطمعن و محترم ، به عنوان همسر در آینده در کنارتان قرار خواهد گرفت که میتوانید با خیال راحت به او تکیه و به آرامش برسید

  130. المیراالمیراsays:

    خواب دیدم یکی از اقوام که من ابتدا او را نمیشناختم اومد جلوی در من رفتم درو باز کردم با من سلام و احوال پرسی کرد گفت یک آخوند اومده میخواد از تو خواستگاری کنه من ناراحت شدم و اونها رفتن شب آخوند با خانواده سرزده اومده خواستگاریم و خیلی تمایل دارد با من ازدواج کنه ولی خانوادم تمایل نداشتن زیاد و دو دل بودن و من قیافشو ندیدم و چایی ریختم اما نبردم موقع رفتن توی حیاط داشتن صحبت میکردن خواهرش گفت جوابت چیه کفتم فکر نکنم مثبت باشه چون دارم درسمو میخونم مامانم گفت نگاش کن نگاش کردم بدم نیومد سال تولدشم مامانم بهم گفت برای جواب دادن دو دل بودیم ته دلمون راضی نبودیم جواب منفی بدیم آخوند خیلی پیگیر بود و مثل اینکه منو دوست داشت از خواب پریدم نفهمیدم جواب مثبت دادیم یا نه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بله و ان شالله که خبر از یک زندگی طولانی میدهد

  131. سمانهسمانهsays:

    سلام اگر در بیداری کسی را دوست بداریم وبعد خواب ببینیم که به خواستگاری ما آمده است چه تعبیری دارد .با سپاس فراوان

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویا به شما قول یک منفعت آرامش بخش را می دهد ، که بعد از یک تصمیم جسورانه بدست می آید .

  132. ساحلساحلsays:

    سلام من خواب دیدم پسری که دوس دارم باهاش ازدواج کنم باخانوادش اومدن خواستگاری حتی مراسم خواستگاریم انجام شد و خانوادمم راضی بودنو جواب مثبت دادن منم نشسته بودم هنگ بودم کل مراسم ولی همه راضیو خوش حال بودن من مجردم اگه میشه تعبیرشو بگین بهم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان میدهد که در اینده و در زمان وصلت شانس با شما یار خواهد بود ، حتی اگر به کسی که به او علاقمندید نرسید !

  133. فرانکفرانکsays:

    سلام وقت بخیر.من خواستگاری داشتم که به من علاقه مند بود ولی من به او جواب رد دادم و او با فرد دیگری ازدواج کرد.جواب دیدم که به خواستگاریم امده و من و او با هم سوار ماشین هستیم و قرار است که عقد کنیم لطفا تعبیر خوابم را بگوید.با تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان میدهد او اخیرا در مورد شما با کسی صحبت کرده است که میتواند حالت غیبت یا بدگویی هم داشته باشد

  134. MMsays:

    سلام..مامانم خاب دیده بود خاستگارم(که قرار بود بیان خاستگاری ولی به مشکلات و مخالفت برخوردن)باپدرو خانوادش اومدن خاستگاری بعد از شام مامانم دیده حرفی نمیزنن گفته چرا نمیرین سراصل مطلب که خاستگارم خودش گفته عجله نکن ماپای حرفی که زدیم هستیم الان هم که دخترت داره میره دانشگاه حرفای اصلی بمونه برا بعدا...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دردسرهای کوچک و بی اهمیت در زندگی ست

  135. Asal shayesteAsal shayestesays:

    سلام اولش خواب دیدم همه خانواده دورهم جمع شدیم فقط خانواده مامانم اینا بعد مامانبزرگم آش درست کرده بود و چند تا قابلمه بزرگ پر از ماکارونی سفره شام رو که جمع کردیم یکی به گوشی دایی بزرگم زنگ زد و قرار خاستگاری واسه من رو گزاشتن همون کسی که دوسش دارم بود همگی خوشحال بودن منم خیلی خوشحال بودم ولی خجالت میکشیدم و بروز نمیدادم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شادمان میگردید و راحتی به شما خواهد رسید

  136. MahdiyeMahdiyesays:

    سلام...شتون بخیر...این روزارو تسلیت عرض میکنم...بعدازظهر خواب دیدم که یکی در مکان نامعلوم به مامانم گفت که میخوایم بیایم خواستگاری دخترت ، مامانمم گفت باشه بیایید منم شوکه شده بودم( چون تو عالم واقعی مامانم همه ی خواستگارارو پشت گوشی بدون اینکه بیان خواستگاری رد میکنه) بعدش فهمیدم که این خواستگار همان نامزد دخترخالم هست و منم اصلا ازش خوشم نمیومد هم تو عالم واقعی هم تو عالم خواب ( پسره خوبیه ولی من اصلا ازش خوشم نمیاد) و با کلی ناراحتی اومدم خونه ، مامانم گفت ناراحت نشو جواب رد میدم براش ، وقتی اومد خواستگاری دختر خالت همه چیش و خونوادش رو شناختیم پس نگران نباش(تو عالم خوابم با اینکه نامزد بود با دخترخالم میخواست بیاد خواستگاری من و جدا نشده بود ازش) بعدش من از خواب بیدار شدم...ممنون میشم معنیشو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این نشان دهنده ی علاقمندی فردی بطور مخفیانه به شماست

  137. مژیمژیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم جایی هستم ک نمیشناسمش. رفتم داخل یه خونه دیدم کل خانوادم اونجاست پسری ک بهش علاقه دارم هم باخانوادش اونجا بودو باخواهرم صحبت میکرد من خیلی با پسره راحت بودم و شوخی میکردم بعد دیدم که از دوست صمیمیم خواستگاری کرد خیلی دلم شکسته بود پدر دوستمم اونجا بود و جواب مثبت داد و به دوستم گفت با ایشون برید صحبت کنید رفتن اونطرف تر نزدیک من بود نشستن ک دوستم بلند شد رفت قبل از صحبت باید ارایشمو پاک کنم رفت کل ارایششو پاک کرد و اومد ولی نرفت باپسره صحبت کنه وگفت ک من جوابم منفیه. همه اونجا مشکی پوشیده بودن فقط اون پسره لباس رنگی فک کنم زرشکی تیره پوشیده بود. تعبیر خوابم چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیان میدارد در کار کسی که نزدیک به شماست یا به او اطمینان دارید تردید میکنید

  138. نریماننریمانsays:

    سلام روز بخیر ... دیشب خواب دیدم که تو خونه ی خودمون هستم و باخبر میشم که‌ میریم جشن عقدم یعنی خواستگاری و اماده ی عروسی میشدیم بعدش من برای شب عروسی حاظر میشدم میرفتم حموم و موهای صورتمو میزدم و حموم میکردم ... بعدش به مادرم میگفتم بابا اخه من عروس رو نمیشناسم از کجا بدونم کیه ... حداقل اول میبردی میدیمش ... تو خوابم عروسو که قراره باهاش عقد کنم رو نمیشناختم ... بعدش دایی ام و فامیلا میومدن که لباس شیک پوشیده بودن و اماده رفتن به عروسی میشدن بابام هم یه کروات خوشگل سفید و نارانجی بسته بود با کت شلوار .... ولی من یه ترس داشتم واسه اینکه نمیدونستم عروس کیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      همین روزها ممکن است برای گرفتن تصمیمی جدید خود را آماده کنید یا حداقل در مورد آن فکر کنید و با دیگران مشورت نمایید

  139. فائزهفائزهsays:

    سلام خوابمو کامل یادم نیست ولی یادمه ساعت شیش صبح حدودا خواب دیدم ک دوس پسر قبلیم ک دوسش دارم زنگ زده و میگه دارم میام خونتون و منو مامانم غذا و میوه تدارک میبینیم (س تا سیب قرمز بود میوه) بعد منتظرشم و میاد ولی بعدش دعوا میکنیم لفظی و من میرم تو اتاقم ولی بعدش انگار باباشو اینام اومده بودن خونه حالت خاستگاری و ی تعداد بچه هایی میدیدم ک میگفتن باهاش خوب باش قهر نکن تعبیر داره؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده ی این است که فکر ایشان هنوز درگیر شماست هر چند اگر این موضوع را به روی خود نیاورند

  140. چیلانچیلانsays:

    سلام آقایی قبلا خواستگارم بود دو ساله که فوت کردن یک پسر دارن خواب دیدم که ازم خواستگاری میکنه تو خوابم زن نداشت من میگفتم تو بچه داری من نمیتونم باهات ازدواج کنم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دلیل است بر بیرون آمدن از غم و اندوه

  141. مریممریمsays:

    سلام خسته نباشید ، من خوابی دیدم که سه سال پیش واقعیت داشت با اقایی قرار بود ازدواج کنم که همو دوست داشتیم اومد خواستگاری ولی بخاطر شرایط مالی خانواده ردش کردن و ایشون الان ازدواج کردن ، من خواب دیدم دوباره تو همون خونه هستیم(الان خونمون عوض شده) همون استرس و خوشحالی دوبرابر اون روز اول خواستگاری رو دارم ولی پدرم غر میزد که چرا دارن دوباره میان وقتی وضع مالیش خوب نیس ، من تو دلم میگفتم وضع مالیش بهتر شده ، تو خواب اینجوری حس میکردم که اون خانم رو بخاطر من طلاق داده ، از پنجره هی بیرون رو نگاه میکردم ببینم کی میرسن از پنجره دسته گل به دست دیدمش دقیقا مثل واقعیت داخل خونه ندیدمش و از خواب بیدار شدم ، تمام این خواب من بجز ناراحتی پدرم و داشتن زن اون اقا تماما سه سال پیش برای من اتفاق افتاده بود ، فقط ته دلم خیلی خوشحال شدم که دارم بهش میرسم با خودم احد کرده بودم هرچی باشه دیگه تا تهش وایمیستم ، میشه بگید تعبیرش چیه، ممنونم ازتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر آن است كه روزهاى شادى را خواهید گذراند.

  142. Mitra ameryMitra amerysays:

    خواب دیدم پسری روکه خیلی دوسش دارم قراره شب بیاد به خواستگاریم من وخانوادیمون توخوابم خیلی خوش بودیم ولی تودنیایی حقیقی اون پسرمیدونه دوسش دارم ولی حرف نمیزنی ولی بعضی وقتا خیره بهم نگاه میکنه ولی ازوقتی که از خواب پاشدم حس خیلی خوبی دارم فکر میکنم قراره اون حقیقی بیاد خواستگاریم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خب انتهای این رویا به شما حس خوبی دست داده است پس باید منتظر اتفاقی باشید که بخاطرش حالتان خوب و یا آرام شود

  143. RoyaRoyasays:

    سلام.خسته نباشید.ممنون بخاطر تعبیر خوابهامون در خوابم دیدم کسی رو که بهش علاقه زیادی دارم.اما منو ترک کرده مدتیه.قراره هجدهم همین ماه بیان خواستگاری.من خوشحال بودم و برای مراسم خواستگاری لباس پرو میکردم.اخر سر یه بلوز رنگ کله غازی با دامن سفیدرپوشیدم.و یه گردنبند مروارید که پلاکشم مرواریدهای زیاد بود انداختم.و منتظر بودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویا را یک اتفاق و یک حادثه ی خود در آینده ی خود در نظر بگیرید و بدانید که ارتباطی با شخصی که به خواستگاری تان آمده ندارد.

  144. محمد حسینمحمد حسینsays:

    سلام.من پسر مجردم که یک سالو نیمه که از دختر مورده علاقم جدادشدم.و هنوز دوستش دارم و منتظرشم.و واون دخترم منو خیلی دوست داشت.این خواب رو دو بار تا حالا دیدم که رفتم خواستگاریش.و چند روز پیشم خواب دیدم که من و مادرو پدرم طبقه پااین خونه دختر مورده علاقمو اجاره کردیم و رفتیم انجا.و مادر دختره خیلی با من خوب رفتار میکرد و به من میگفت مثل پسرم میمونی و خیلی دوستت دارم و دعوتم میکرد خونشون اما دختر مورده علاقم داخل خونه همش در حال کار کردن بود و به من توجهی نمیکرد انگار اصلا من نبودم انجا و انگار منو نمیدید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      باید بدانید تعبیر این رویا این است که او نیز در خلوت بسیار شما را یاد میکند و حتی به این خاطر اشک هم ریخته است اما غرور و حیا گاهی اوقات مانع از ابراز بعضی از احساسات واقعی می شود

  145. pariiipariiisays:

    سلام من خواب دیدم دایم انگشتر داخل دستم میکنه و منو برای پسرش خواستگاری میکنه و من و پسر دایم راضی هستیم،من ب پسر دایم علاقه داره

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      آینده‌ای خوب و آرام است

  146. ساراساراsays:

    سلام . من یه خواسنتگار دارم که خونوادم مخالفن ولی من بهش علاقه دارم . دیشب خواب دیدم برای یکی از دخترای فامیل خواستگار اومده منم از حسادت به مادرم گفتم توهم باید بگی خواستگارای من بیان . و توی خواب مامانم راضی شد جواب مثبت بده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یک تصمیم یا رابطه ای بوجود می آید نبایستی از دست بدهی، از موفقیت خود و نتیجه کوشش های گذشته لذت خواهید برد

  147. پرستوپرستوsays:

    سلام من تو هيچ رابطه اي نيستم ولي پسرس رو دوست دارم ك خواب ديدم كه يك بار اومد خواستگاريم ك من جواب رد بهش دادم و باز دوباره اومد خواستگاريم ك باز جواب رد بهش دادم ولي خيالم تو خواب راحت شد ك دوسم داره وقتي ديدم ك بهم بعد از چند روز ميگه ك ديگه نميام خواستگاريت استرس ميگيرم و بهش ميگم ولي تو منو دوس داشتي و من قبول ميكنم ولي اينبار اون پسر قبول نميكنه و من هي تو خواب سعي در راضي كردنش داشتم ولي يه حسي بهم تو خواب ميگفت ك جوابش مثبت ميشه بعدا ولي من باز استرس اينو داشتم ك منو ديگه واقعا نخواد ? ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بر نگرانی‌ها و ناراحتی‌های زندگی غلبه خواهید کرد.

  148. محمد حسینمحمد حسینsays:

    سلام.خسته نباشید،من پسر مجردم که 4 سال با دختری بودم که هر جفتمون عاشق همیم و یک ساله که جدا شدیم از هم.من هنوز منتظرشم که برگرده اما هر چقدر واسه برگشتش تلاش کردم فایده ای نداشت،از نبودش دارم نابود میشم تو این 2 ماه اخیر 2بار خواب دیدم که رفتم خواسته گاریش،ویک بار خواب دیدم که تو ماشینم نشسه وبا هم میریم بیرون اما اون قهر هست با من،و باز خواب دیدم که طبقه پااین خونشون را اجاره کردیم و منو پدر مادرم رفتیم اونجا ساکن شدیم.و مادرش خیلی به من احترام میزاشت و منو به خونشون دعوت میکرد.و باز خواب دیدم با دختری که نمیشناسمش عقد کردم که اسمش تو شناسنامم هست اما جشن و عاقد اینا نبود فقط دیدم که اسمش تو شناسناممه،چند روز پیشم خواب دیدم که با یک ماشین میلیاردی که فکر میکردم مال خواهرم هست رفتم دنبال همون دختر که از هم جدا شدیم و فهمیدم جاای مشغول به کار شده به سر کارش رفتم که باهاش حرف بزنم و برش گردونم که بی اختیار بوسیدمش و اونم خیلی ناراحت بود که چرا این کارو انجام دادم اونجا،و بم گفت ساعت 2 بیا دنبالم که بریم حرف بزنیم.ممنون میشم بگین این خواب ها و رویاها چه چیزیو میخواد بم بگه،؟!؟!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این مورد از رویای شما می گوید وضعیت روحی این دختر نیز در حال حاضر در شرایط فعلی خوبی نیست

  149. محمد حسینمحمد حسینsays:

    سلام خسته نباشید.ممنون از سایت خوبتون.من این دفعه سوم هست که خواب میبینم رفتم خاستگاری دختر مورده علاقم که یک سال از هم جدا شدیم و خودش هم رفته نه من.خوب این که بهش فکر میکنم شکی نیست اما به خواستگاری فکر نمیکنم که خوابشو ببینم حالا اینم یک بار برای فکرم باشه خواب اما دیشب دفعه سوم بود که خواب دیدم رفتم خواستگاریش این چه معنی میده که هی این خواب رو میبینم؟!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خب این رویا سه مرتبه تکرار شده و این یعنی روح تان قصد دارد تا اطلاعات تازه ای از شرح حال معشوق سابقتان به شما برساند ، در صورت تکرار معنای دقیق آن برایتان ارسال خواهد شد.

  150. سعيدسعيدsays:

    استاد من شب همان روز ك با معشوقم بحثم شد خواب ديدم ك با مادر رفتم خواستگاريش مادرم تو رفت من تو نرفتم مادرش گفت چرا با لباساي معمولي اومدي الكي گفتم ازسركار اومدم و بعد معشوقمو صدا زدم با لبخند كم بر لل بوديم فك كنم گفتم گفت اره برو زود عرض كن بيا و ساعتم نگاه كردم انگار١٠/١٥ صبح بود گفت بري بياي زود مياي بعد يادمه لباسام دستم بود تو جايي حالت بالكن معشوقم داشتم عوض ميكردم و قبلش پرسيدم پيراهن با كت يا تيشرت كت گفتند مادرم و معشوقم پيراهن بعد درحين عوض كردم سركوچه ي گل فروشي بود ازبالا ديدم يادم اومدم گل هم نخريديم از عجله و بعد كفشم ي كفش سفيد تو اون پام ي مشكي مجلسي تر تو اين پام و هردو خاكي ك با دست تمييز نشد و ب فكر تمييزيش بود و فك ميكردم ك كدومو بپوشم ك بهتره ايا سفيده!!(استاد جايي نوشته بود كفش لنگه ب لنگه براي مجرد نشان از ازدواج با زن بداخلاق است)در كل خيلي نگرانم من با ناراحت كردن معشوقم ك قصدمونم ازدواجه اين خوابو ديدمو خواهشا ببينيد معنيش چيه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان از سعادت دارد و شادی خانوادگی و دوستان واقعی را نشان میدهد

  151. نازینازیsays:

    سلام. خواب دیدم دختر خالم ک دختر بزرگ خانوادشونه با پسرخالم ک از یه خاله دیگم هست با مادرم درمورد خواستگاری از من برای پسرخالم ک به هم علاقه داریم و برادر همین دخترخالمه ک تو خوابم بود صحبت میکنن و منم تو همون اتاق بدون توجه ب اونا ازین طرف ب اون طرف میرفتم و با عجله دنبال لباسام بودم ک بپوشم برم جایی مادرمم بهشون گفت فک نکنم دخترم با اوضاع و شرایط برادرت قبول کنه و دخترخالم سرش پایین بود و ناراحت و منم اصلا بهشون توجه نمیکردم و حرفی نمیزدم و کارامو انجام میدادم ک برم بیرون... لطفا تعبیرشو بگید. ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ؛ این رویا خبر میدهد که اخیرا در میان اقوام شما صحبت های جدیدی در مورد شما رد و بدل می شود که خودتان از آن بی خبرید ، ولی منفی نیستند.

  152. maryamimaryamisays:

    سلام خسته نباشید. من خواب دیدم پسر عمه ام برای خواستگاری به همراه خوانوادش اومده و یه مهمونی گرفتیم که همه فامیلامون هستن ولی من جوابم منفی مرسی اگرتعبیری داره بگین.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خبر از این میدهد که خانواده ی عمتان اخیر در میان جمع خود صحبت های تازه ای در مورد شما و خانواده تان داشته اند .

  153. سمانهسمانهsays:

    سلام...خیلی وقت پیش دیدم پسر عموم باخانوادش خونمونن البته من تاجای که یادمه خودشو دیدم مشخص بود برای خاستگاری اون موقع نامزد نبود ... تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ؛ این رویا در واقع قصد دارد این مورد را بیان کند که پسرعمو و یا خانواده شان در مورد خانواده ی شما بحث هایی تازه داشته اند.

  154. سمیهسمیهsays:

    سلام خسته نباشین.چند وقت پیش خواب دیدم که عشقم به همراه خانوادش برای خواستگاری به منزل قدیمی ما اومده بودن من و پدرم توی آشپزخونه بودیم و من برای شام خوراک گوشت و پلوی زعفرونی پخته بودم و داشتم گوشتا رو توی دیس میچیدم کنار غذا فقط ماست بود و من همش با خودم میگفتم زشته همراه غذا فقط ماست باشه چرا نوشابه و سالاد نداریم.و بعد به پدرم گفتم پدرم با آسودگی و لحن مطمئنی گفت همه چیز خوبه.اون اقام کنار پدرشون توی حال نشسته بودن و کت وشلوار مشکی تنشون بود.سرش پایین بود و هیچی نمیگفت

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خبر از نزول رحمت و نعمت های الهی در خانواده تان میدهد

  155. MahdiyeMahdiyesays:

    سلام...من چند روز پیش خواب دیدم که من سر کوچمون وایستاده بودم و همسایمون صدام زد منو و من هم رفتم داخل ، بعد بهم گفت یه خواستگار داری گفتم نمیخوام ردش کن بعد گفت اونیکی خواستگارو که فرستادم و تو بی دلیل ردش کردی بدون هیچ تحقیقی ، الان برا خودش کسی شده و هم از لحاظ معنویات پسره خوبه همم ماشین و خونه و فلان داره(فکر کنم پسره دوستمم داشت زیاد یادم نیست) ، منم پشیمونی اومد سراغم و پشیمون شدم بعد از خواب بلند شدم...ممنون میشم معنیشو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خبر از بدست آمدن فرصت های متعدد و البته مطلوب در آینده ، برای شما میدهد.

  156. هاناهاناsays:

    سلام خسته نباشید . من 18 سالمه و مجرد و خواب دیدم پسر عموم که حدود 33 سالشه و زن داره از من خواستگاری کرده انگار که بخواهد از زن خودش جدا شود و من را به عمسری بگیرد و مراسم خواستگاری نداشتیم اما حالت قرار گذاشتن داشت با خانواده ام و پسر عمه م و خواهر پسر عمویم اصرار به جواب مثبت دادنم داشتند و خودم در دو راهی سختی بودم و کس دیگری در ذهنم بود و نمیدانشتم چه کنم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، پس با این وجود احتمال دارد در زندگی بخاطر گرفتن یک تصمیم تقریبا مهم کمی احساس سردرگمی کنید و یا نیاز به مشاوره جدی داشته باشید.

  157. مجتبیمجتبیsays:

    سلام استاد من دیروز ظهر با دختر فامیلمون ک خیلی عاشقشم و قرار ازدواج داشتیم میحرفیدم بعدش که تموم شد حرف زدنمون برادر دامادمون به دختر عموش زنگ زد و گفت که میخاهیم به دخترتون خاستگار بیاییم چون‌ مجتبی (اسم من ) به دخترت خیلی عاشقه و خونه رو زده بهم ولی مادرش گفت نه مجتبی هنوز خدمت نرفته و دخترم و مجتبی هنوز بچه هستن و من دخترمو بهتر از مجتبی نمیدم و هم‌مجتبی دختری بهتر از دختر منو نمیگره اگه من بدم پدرش نمیده و برادر دامادمون گفت که تو با شوهرت بحرف تا اینا بهم برسن همینجوری موند و حال من خیلی خراب شده بود و شبو با گریه گذروندم و خابم برده بود خواب دیدم که خانواده دختره و خانواده من نشسته بودیم تو یه جایکمی گذشت که نمیدونم چیشد یهوخانواده دختره پاشدن رفتن بعدش مادر دختره بهم زنگ زد و من برداشتم بعد از حال احوال پرسی مادر دختره خیلی خوشحال بود و میخندید و بهم گفت شب واسه شام بیایین خونه ما منم گفتم دخترتونو میدین واسه من خندید گفت اره بیایین و منم گفتم نه بذارین بمونه بعد از شام بیاییم ک من در خواب از خواب پریدم دیدم که خواب نیست که مادر دختره بهم زنگ زده گفته بیایین ولی بعد از پاشدن دیدم همش یه خواب بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، باید مراقب باشید که به هر کسی محبت نکنید.

  158. ساراساراsays:

    باسلام. من یه شب خواب دیدم پسری را که دوس دارم توی حیاط خونه ی اونا بودیم و قدم میزدییم .بعد از خواب بیدار شدم ومجددا خوابیدم دوباره خوابشو دیدم که با خانواده ی خودمون بودیم و اون هم بود و با هم چای نوش جان کردیم یه خواب دیگه: اینکه اون در واقعیت از ساداته و من یه شب خواب دیدم چادر سبز رنگ سرم کرده بودم (باتوجه به اینکه دوستش دارم امکان دارد خوابها نشانه ای از رسیدن به این اقا باشد؟)لطفا نتیجه ی خوابهایم را بفرمایید. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بیشتر از همه نشان دهنده ی علاقه ی قلبی شما به ایشان است و فکر و خیال های همزمان باعث وقوع این رویا شده.

  159. ساراساراsays:

    باسلام . دیشب اول خواب دیدم که در حال رانندگی و در جاده ای شبیه جاده های شمال هستم که ذکری و می خونم و از خداوند می خواهم تا در کارم گشایشی ایجاد شود . بعد از این خواب دوباره خواب دیدم که پسری که چندماه هست از هم جدا شدیم به خانه ما آمدن به قصد صحبت در خصوص رابطه ای جدی . پدرم هم که فوت کرد‌ن حضور داشتن . و ایشون خیلی راحت و صمیمی با همه بودن و به من هم گفتن که قصدشون اینبار جدی هست .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خوب است و نشان میدهد در زمان هایی که احساس میکنید هیچ امیدی باقی نمانده راه چاره و حمایت های دیگران را احساس خواهید کرد.

  160. سوگند صالحیسوگند صالحیsays:

    سلام من خواب دیدم توی اتوبوس نشسته بودم یه پسر غریبه هم تو اتوبوس بود با لباس سربازی وقتی از اتوبوس پیاده شدم با من پیاده نشد ولی وقتی دوتا کوچه رفتم جلوم سبز شد بهم ابراز علاقه کرد من از دستش فرار میکردن ولی هرجا میرفتم دنبالم میومد و دوباره جلوم ظاهر میشد دوباره ابراز علاقه میکرد من مجردم لطفا تعبیرشو برام بگین ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، توسط بعضی از رفتارهای ناگهانی جنس مخالف خود شک زده می شوید و یا احساس تعجب می کنید !

  161. امیرعلیامیرعلیsays:

    سلام خواب دیدم که با پدرم که فوت شده وعموم ومادرم وچند نفر که یادم نیست رفتیم برای برادرم خانه یکی از اقوام خواستگاری صاحب خانه که مرد فامیل هست نبود ولی بعد امد از تهران ایا تعبیری دارد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، تصمیم ها و فکرهای تازه ای را در ذهن داری بعضی از آن ها را در سال اینده عملی خواهی کرد.

  162. ملینازملینازsays:

    سلام.من ازدواج کردم و پدرمم فوت کرده.خواب دیدم پدر من برای پسری که قبلا دوستش داشتم ولی قسمت نبود با هم ازدواج نکردیم رفته خواستگاری من خیلی گریه می کردم به پدرم می گفتم من و به اون ندادی حالا براش میری خواستگاری انگار دختره هم یکبار ازدواج کرده بود طلاق گرفته بود.می شه لطفا تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      آینده خوب و روشنی خواهید داشت.

  163. مهسا اربابمهسا اربابsays:

    سلام.من دیشب خواب دیدم به یه مرد همسن خودم که غریبه بود و از فامیلای همسایمون بود که یه دختر یه سال و نیم خیلی زیبا داشت ولی همسر نداشت درخواست ازدواج میدم و اون دودل بود ولی من سر تا پا مشتاق اون و دخترش بودم که در اخر خوابم اونم موافقت خودش رو اعلام کرد تعبیرش لطفا؛ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مراقب باشید که شادکامی این روزها با خطا و اشتباهات از بین نرود و پایدار بماند.

  164. احمد منیریاحمد منیریsays:

    با سلام دیشب خواب دیدم دختری رو که چند روز پیش ازش خواستگاری کرده بودم بعد از چند روز زنگ زدم که خبر نهایی رو از اوبگیرم گفت به من فکر نمیکنه تعبیرش چی میتونه باشه ینی منو نمیخواد ممنون میشم تعبیرش کنید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نشانه یافتن سرگرمی‌ها و انجام دادن کارهایی دلپذیر است

  165. پ. فپ. فsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم پدرم با پدر دختری که بهش علاقه دارم صحبت کرد و ایشون گفت تا فردا بهتون خبر می دهم درضمن دوخوانواده با هم به گردش رفته بودیم و دختر مورد علاقه من حضور نداشتند

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این نشان میدهد بخاطر یک اتفاق تقریبا مهم می باید چشم انتظاری کنید.

  166. Leila khazaeiLeila khazaeisays:

    سلام . زن داداشم خاب دیده خاستگار خیلی پولدار و کارخونه داری برای من اومده و جواب بله دادیم قرار ازدواج گذاشته شده و خانواده پسر برای من لباس و طلا آوردن ..تعبیرشو میفرمایید . و اینکه خاستکار توی خاب پولدار بوده نشون دهنده اینه ک در عالم واقعیت خاستگار فقیری برام میاد اخه میگن خاب زن بر عکسه تعبیرش ؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خیر گفته ی شما به هیچ وجه صحت ندارد این رویا خبر از یک فرصت یا یک موقعیت مطلوب در بخشی از اینده تان میدهد که حتی شاید ربطی هم به خواستگار نداشته باشد !

  167. سمانهسمانهsays:

    سلام خواهرم دیده که دو خواستگار تو خواب داشته که یکیش با لباس ورزشی بوده..با سپاس

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مشکلات و موانع برطرف می شود و قطعا به سرمنزل مقصود خواهید رسید

  168. محمدصادق ادريسمحمدصادق ادريسsays:

    سلام خواب ديدم كه به دختري كه علاقه دارم در حال صحبت كردنيم تو خونشون و قرار كارهايه ازدواج با هم گذاشتيم ولي ميديدم مادرم ميگفت راضى نيستم اين دختر خوبى نيست.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، تعبیرش غم و اندوه موقت است که نباید ذهنتان به آن درگیر شود.

  169. لیلیلیلیsays:

    سلام خسته نباشید تقریبایک ماه پیش یکی ازفامیلهای دورمان به خواستگاریم آمدولی بنابه دلایلی نشد،،،دبشب خواب دیدم همان آدمهاولی بجای ،،پسرجوان،،برادربزرگترش برای کاری آمده بودن خانه ی ما یعنی نه برای خواستگاری برای کاری،،،ولی وقتیکه سرزده آمدن پدرم در رابازکردوتعارف کردکه تشریف بیارین داخل،،،ووقتیکه واردمنزل شدن منزل ماواقعابهم ریخته بود طوریکه خودمم توی خواب ازدیدنش متعجب شدم وکلی هم خجالت کشیدم وحتی نمیتوانستم ازشدت خجالت سرم رابلندکنم وآنهاهم به محض ورود باحالت تعجب نگاه میکردن ببخشیدتعبیرش چی میتونه باشه؟؟ تشکروسپاس فراوان.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این رویا به شما میگوید فکر و ذهن بعضی از افراد این خانواده هنوز درگیرتان است و در موردتان صحبت می کنند و یا نظر میدهند !

  170. مینامیناsays:

    سلام. خواب دیدم مجلس خواستگاری برای خودمم هست و مامنتظریم خواستگارابیان عموم هم ک باهاش ناراحتی داریم مخصوصا من هستم و باهاش قهریم اونم هس ی دفعه برگشت گف انگار این ادم چ جوریه منم پریدم بهش بهش گفتم از دامادای دیگ فامیل بهتره بحث شد گذلش رف بعد بابام از دستم ناراحت شد انگار چپ چپ نگا میکرد تا اینکه ما منتظر خیلی موندیم خواستگارا بیان شب بود ساعت تقریبا ده شب ک گفتم ده شد نیومدن ولی همین ک اومدن من جای داماد عروس دیدم ک سیاه و زشت بود ی دختر جوان ک لباس عروس پوشیده بود با چند تا خواهر و دختر خواهر ک همگی خیلی زیبا بودند انگار انگار برای برادر دومیم ک ازدواج کرده اومده بودند بعد عروس دفترچه خاطراتشو دراورد اول ب خواهرم گف ی چیز یادگاری بنویس و خواهرم نوشت و امضا کرد ک اونم ازدواج کرده و بعد من ک منم برلش نوشتم و ی امضا کردم که اونجوری ک دلم میخواست البته امضام نشد و اینم اضافه کنم ک خواهراشم با دخترخواعراش میومدن با من صحبت میکردن (من مجرد هستم)ممنون از لطف شما ببخشید طولانی شد.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، سال جدید و پیش رو (98) میتواند سالی همراه با اتفاقات تازه و مطلوب برای شما باشد ، که در آن بعضی از موقعیت های عاطفی را نیز تجربه خواهید کرد.

  171. نیلنیلsays:

    خواب دیدم پسری ( اقوام دور )که همدیگه رو دوست داریم ولی هنوز از من خواستگاری نکرده قراره بیاد خواستگاری مراسم خیلی مفصلتر از خواستگاری چیدم جمعیتم که از دو طرف اومده بودن خیلی زیاد، ولی اقوام من با اینکه کسی نمرده بود همگی با لباس سیاه اومدن ( این ازدواج از سمت فامیل نزدیک خودم بدخواه داره )

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این رویا اشاره به این نکته دارد که زمان بعضی از تغییرات فرا رسیده است

  172. ژیلاژیلاsays:

    با سلام، خواهرم خواب دیده با پسری باهاش دوستم با مامان باباش اومدن خواستگاری من، بعد من هی به خواهرم غر میزدم که چرا یهویی اومدن و از قبل هماهنگ نکردن که ما جمع و جور کنیم خونه رو، خواهرمم میگفته ول کن حالا که اومدن، بابامم توی همین اوضاع رفته بوده یه عالمه نون سنگک خریده بوده و روی همه میزا گذاشته بوده منم میگفتم نمیدونم این نونا رو جمع کنم یا چای ببرم، اصلا نمیدونستم چی بپوشم، اینا رو خواهرم دیده، خودمم مجردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب به اشتراکات و پیوند های فکری جدید شما در زندگی بیداری اشاره دارد.

  173. MotaharwMotaharwsays:

    سلام من مجردم و خواب دیدم که خاستگار قبلیم دوباره با خانوادش به خاستگاریم اومده بودن .تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب به پیوند های فکری جدید شما در زندگی بیداری اشاره دارد.

  174. sssays:

    دیدم عموم اومده و نوش که دختر بودو اورده و یه جلسه خواستگاری تو خونمو بود(منم که فقط یه دختره ۲۰ ساله هسم) بعنوان پسر بودم و اون شب موقع عقدم بود با اینکه هنو دختره رو ندیده بودم ولی با همین شکل و قیافه بودم دخترونه به خواهرمم گفتم منکه ایطوریم نمیشه که ولی اون گغت مثلا مهم نیستو فلان وخودشم تو حموم بود ولی جلوش لخت نبود مطمعن نیسم انگار مث مردابود عورتش. منم انگار درحال آماده شدن بودم چون قرار بود من بعدا وارد بشم که یهو بیخبر تو دست چپم شلوارو شورتو یه چیزدیگه بود درو باز کردم و بدون ایکه حواسم باشه اینجان اینا ولی فورا رفتم و خب زیاد خجل نشده بودم...حتی ساعتم دیدم ۱۰،۱۵ شب بود حتی خودم با خودم فک کردم مگه من دنیا اومدم مگه نه دختر بودم از عموم تعجب کرده بودم . یعنی بابام دوتا پسر داره.تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به اشتراکات و پیوند های فکری جدید شما در زندگی بیداری دارد. برای این که دلیل حضور دیگران را در خواب خود درک کنید توجه داشته باشید که فکر کردن به این افراد، چه احساس، فکر یا خاطره ای را برای شما زنده می کند؟ درسی که از این افراد می گیرید چگونه می تواند الهام بخش شما برای برون رفت از چالش های فعلی در زندگی بیداری باشد؟

  175. ناهیدناهیدsays:

    سلام خواب دیدم که خانواده نامزدم میگن که دی ماه میخوایم عروسی بگیریم اما خانواده من ناراضی بودن ولی من خودم دلم میخواست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      برای این که دلیل حضور دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به آن ها چه احساس، فکر یا خاطره ای را برای شما زنده می کند؟ درسی که از این افراد می گیرید چگونه می تواند الهام بخش شما برای برون رفت از چالش های فعلی در زندگی بیداری باشد؟

  176. rittarittasays:

    با سلام خدمت شما ..تشکر از سایت خوبتون من سر صبحی خواب دیدم استاد دانشگاه خواهرم که پزشک هست میخواهد به خواستگاری خواهرم بیاد .ما خیلی خوشحال بودیم و عکس خواستگار را به همسرم نشان دادم. خواستگاره سنش خیلی بیشتر از خواهرم بود ولی جوان خوبی به نظر میرسید .. این رو هم بگم که خواهرم دانشجوی رشته شیمی هست.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      برای این که دلیل حضور دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به آن ها، چه احساس، فکر یا خاطره ای را برای شما زنده می کند؟ درسی که از این افراد می گیرید، چگونه می تواند الهام بخش شما برای برون رفت از چالش های فعلی در زندگی بیداری باشد؟

  177. سماسماsays:

    باسلام. من درخواب دیدم قرار خواستگاری بیان ولی ما مبلامون جمع کرده بودیم دور تادور دیوار هیچی نبود حتی پتو هم ننداخته بودیم.به مادرم گفتم برا چی جمع کردین کجا گذاشتنشون الان میاد مامانم چادر روسرش بود هیچی نگفت فقط نگام کرد ولبخند زد.من داشتم حاظر میشدم که از پنچره نگاکردن بیرون گفتن دارن میان فک کنم اوناباشن ولی بعد گفتن که نیومدن کنسل شد.تا سرکوچه اومده بودن ولی خونه نیومدن فقط پسرو دیدم که با دست گل رزاومده بود.ومیگفت بعدا میایم.

  178. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم فریبا دوستم پسرشو که 14 سالشه آورده خواستگاریم منم به پسره میگم پسرجون برو خونه من 26 سالمه به هم نمیخوریم بعدش خواستگارمو ازش فرار میکنم میرم پیش پسرخالم که همدیگه رو دوس داریم ولی الان قهریم میبرم تو پارک باهاش حرف میزنم قانع بشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، اتفاقا های خوش و خوبی برای شخصی که نام بردید در راه خواهد بود.

  179. نوشیننوشینsays:

    سلام من دو سه روزه که ازپسری که دوسش دارم خبر ندارم چون به خونوادش گفته که با همیم و اونا هم ادرس و شمارمونو گرفتن ولی پسره بهم پیام نمیده مامانش قرار بود زنگ بزنه اما هنوز نزده من دیشب خواب دیدم مامانش زنگ زده و با مامانم داره حرف میزنه و قرار میذاره تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا به مطالعه و شناخت مسائلی بپردازید که در شما انگیزه و اهداف جدیدی را ایجاد کرده اند.

  180. نازینازیsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم صبح خیلی زود تو خونه قبلیمون پدر ی پسری میاد برای خواستگاری من، پدرم ک فوت کرده بهش میگه برو بعدا بیا و بعدش میان تو خونه الانمون و من هی قر میزنم ک چرا الان میان اخه کی صبح زود میره خواستگاری بعد مادربزرگم گفت اینا از راه دور اومدن برا همین الان رسیدن،لطفا تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا بدون کسب شناخت، هیچ موقعیت و پیشنهاد جدیدی را نپذیرید.

  181. فاتیمافاتیماsays:

    سلام، من تقریبا پارسال همین موقع ها یا اسفند بود فکرکنم که خواب شخص مورد علاقمو دیدم، اون زمان باهم بهم زده بودیم اومد به خوابمو گفت فاتیما یکسال صبرکن... بعدش باز ی سری اتفاقا افتاد هی اون اومد من رفتم قهر و اشتی تا همین الان منم این یکسال و صبر کردمو به فال نیک گرفتم و هنوزم که هنوزه نه میاد جلو نه میتونه ازم بگذره... دیشبم باز خوابشو دیدم که همو بغل کردیمو من بوسیدمش و خیلی این خواب ذهنمو درگیر کرد، میشه خواهش کنم برام تعبیرش کنید.ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا بیش از گذشته به علایق شخصی و اهدافی بپردازید که باعث می شوند احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.

  182. SHIRINSHIRINsays:

    سلام من خواب دیدم داریم خانوادگی با چن تا پسر دعوا میکنیم کم کم دعوا تموم شد من و یه پسر هی به هم تیکه میپروندیم که اون پسر دیگه گفت کارت دارم رفتم گفت شب میایم خواستگاری منم عصبانی شدم چون فقط ۱۵ سالم بود به مامانم گفتم بریم گفت چرا گفتم پسره از من خاستگاری کرد مامانمم گفت حالا اشکال نداره شب بیان شب بجای خونه رفتیم مسجد داشتم چایی دور میگردوندم به پسره که رسید چاییارو چپه کردم روش بعد بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که درگیری های فکری و احساس سرزنش، شما را از رسیدن به اهداف و خواسته هایتان باز دارد.

  183. ملیملیsays:

    سلام خالم خواب دیده بود که برام خواستگار امده وو همه راضی اند. ولی اون هی داد میزده که بابا این خوده شیطانهه نگاش کنین این خوده شیطانه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید دیگران، در شما احساس عذاب وجدان و سرزنش ایجاد کنند.

  184. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم ک برادرم دختری رو برای ازدواج معرفی کرده بهمون و از ما خواسته ک براش بریم خواستگاری،مثل اینکه خوب فکراشو کردع بود ومشتاق بود برا اینکار اما پدرم نه یه کم ناراضی بود میگفت راهشون دوره و نمیشناسیمشون و از این حرفها..اما من از این اتفاق راضی بودم چون تو خواب میدونستم ک اگه برادرم بره خواستگاری و ازدواج کنه قطعا برا منم خواستگار میاد و البته با یه اطمینان خاصی میگفتم ک عقد من زودتر خواهد بود..ما هر دومون مجردیم ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به مسئولیت های جدیدی دارد که در زندگی بیداری بر دوش خود احساس می کنید.

  185. shshsays:

    سلام خواب دیدم یکی از فامیلای دوست صمیمیم اومده خواستگاریم خانوادم موافق بودن ولی من علاقه ای نداشتم ولی وقتی دیدم پولداره قبول کردم یه چن وقت هم نامزد بودیم و بعد جدا شدیم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا پیش از پذیرش هر نظر و فکر و خبر جدیدی، درباره ی ماهیت و منظور آن ها اطلاعات کافی کسب کنید.

  186. الناالناsays:

    سلام، روز بخير. خواب ديدم برام خواستگار امده و خواستگارم كسي بود كه قبلا در واقعيت به خواستگاريم اومده بود و از هم خوشمون نيومده بود، الان هم در خواب مراسم خواستگاري بود و من داشتم پذيرايي ميكردم و كاملا مشخص بود كه از هم زياد خوشمون نيومده.( دختري مجرد هستم)

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا از پذیرش مسئولیت هایی که مطابق اهداف و برنامه های شما نیستند خودداری کنید.

  187. ساراساراsays:

    سلام من مجردم خواب دیدم خواستگار قبلیم که قبولش نکرده بودم دوباره با مادرش برگشته و خواستگاری میکنه پدرم که فوت شده قبولشون نمیکنه میگه پسرت مشکل داره با مادر پسره دعواش میشه وبیرونشون میکنه ولی دوباره آشتی میکنن و برمیگردن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید درگیری های فکری، آرامش روانی شما را مختل کند.

  188. صباصباsays:

    سلام خسته نباشیدمن مجردم خواب دیدم توخانوادم حرف ازخواستگاریه ویکی ازداداشام داشت میگفت برای من خواستگاراومده اونم پسرخواهرشوهرابجی بزرگم ک الان خارج ازکشورهست ولی توخوابم دیدمش مابااوناتوواقعیت رفت اومددرستی نداریم ازاین خوابم تعجب کردم وقتی ک بیدارشدم ببخشیدچه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود، ریسک لازم را نیز بپذیرید.

  189. ناشناسناشناسsays:

    سلام خدا قوت. امروز خواب دیدم بله برون دعوت بودیم من حال و حوصله آرایش نداشتم رنگ و رو پریده رفتم مراسم. دشمنانم که فامیلن هم حضور داشتن. کلی آرایش کرده بودن آماده. نمیدونستم مراسم کیه نه دامادی بود نه عروسی و نه جشنی. بعد انگار یهو مراسم کنسل شد میخواستیم بریم خونه دشمنانم هم رفتن همه شون. دم در یه دختر خوش چهره و معصوم صدام زد گفت فلانی (پسر فامیلمون که همو میخواییم ولی دسیسه دشمنانم و حسادت مادرشون مانع شدن ما ازدواج کنیم) تماس گرفت گفت نرید (باخانوادم فقط مونده بودیم) امشب مراسم بله برون شما دونفره الانم تو راهه با خانوادش دارن میان عقدت کنن. انگار خانوادش راضی بودن و ازینکه دشمنانم رفتن و این خبر نشنیدن خیالم راحت بود.منم تند تند نوبت آرایشگاه گرفتم و رفتم که آماده بشم واسه جشنم. ممنون میشم تعبیر خوابم رو بگید؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا از معاشرت با افراد کینه توز و حسود خودداری کرده و اجازه ندهید انرژی منفی این افراد، مانع شما برای پیشبرد اهداف و خواسته هایتان شود.

  190. الناالناsays:

    عرض سلام. خواب ديدم در يكي از شهرهاي كرد كشور هستيم و مهمان يك خانواده كرد بوديم كه اونها از خواهر كوچكتر من براي پسرشون خواستگاري كردن و خواهر منم رفت با اون آقا صحبت كرد و مثل اينكه بدش هم نيومده بود و من داشتم خواهرم رو راهنمايي ميكردم كه فرهنگ اين ها خيلي از ما متفاوته، و اين پسر خيلي به فرهنگ و اداب رسوم خودشون پايبنده. ( از طرفي در واقعيت خودم از يك پسر شمالي خوشم مياد و در خواب هم داشتم به اين فكر ميكردم كه خواهرم با يك كرد و من با يك شمالي ازدواج ميكنيم) در آخر خواب هم با اسب ( يكي خودش سوار بود و يكي ديگه براي خواهرم اورده بود)اومده بود دنبال خواهرم و خواهر منم سوار اسب شد.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا با گشاده رویی بیشتری، تفاوت های فکری خود با دیگران را پذیرفته و اجازه ندهید تفاوت های جزئی، بین شما و دیگران فاصله ایجاد کند.

  191. صباصباsays:

    سلام من مجردهستم خواب دیدم یکی ازآشناهایه بابام اومده خواستگاریم یامیخوادبیاددرست نمیدونم توخواب بابام هی داشت ازش حرف میزد،درحالی ک من توبیداری فقط دربارش شنیدم وآشنایی خاصی ازش ندارم فقط تلفنی باهاش حرف زدم اونم بخاطراینک باباموکارداشت نه دلیل دیگ ای چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به افکار و اعتقادات جدیدی دارد که در معرض شناخت آن ها هستید. خواستگاری همچنین می تواند نشان دهنده ی مسئولیت های جدیدی باشد که در زندگی بیداری، در معرض انتخاب آن ها هستید. مثل مسئولیت های شغلی یا تحصیلی

  192. دنیزدنیزsays:

    سلام وخسته نباشید خواب دیدم مدیر قبلیمون یه پسربهم معرفی کرد برای ازدواج که اشنا بشید انکار اون پسره منو خیلی دوست داشت چندروز بعدش ازم شماره پدرمو خواست که باهاش حرف بزنه منم با تردید دادم بهش زنک زد وقرار ازدواج گذاشتن من کفتم فعلا چندهفته اشنا بشیم بعد توهمه مدت هم حس میکنم من شوهردارم بعددیدم همسرم زنک زد درباره عروسی ام با اون اقا کفت منم کفتم اخی چطوربکم نامزد داشتم دخترنیستم اونم کفت من حل میکنم نکران نباش بعد نامزدم کفت ناهار بیا بریم بیرون کفتم باشه بعد اون پسسره به خونمون زنک زد من برداشتم اول خودمو زدم نشناختن بعدکفتم امرتونو بگید کفتت توی یه رستوران خوشگل منتظرتم میدمش که دستش گل رز هم کرفته بود خیلی خوشحال بود که میخاد منو ببینه کفتم باشه بعد حاضرمیشدم برم تودلم میکفتم اول برم کدوم قرار کفتم همسرم قضیه اینو میدونه بهتره پسرو ببینم بعد همسرمو میخواستم اون کاپشنی که همسرم بدش میاد میگه کوتاه هستو بپوشم بعدبابامو دیدم ساندویچ خرید توش هیچی نبود فقط کالباس خیارشور کوجه کاهو نداشت باعجله میخواستم ارایش کنم برم همه مدت خواب حس خوبی نداشتم فکرم پیش همسرم بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به اهداف و برنامه های متعدد و جدیدی است که در زندگی بیداری رو به روی خود احساس می کنید. برنامه هایی که پیگیری هر یک از آن ها مسئولیت های جدیدی را به شما تحمیل می کنند و لازم است به شیوه ای منطقی دست به انتخاب بزنید.

  193. زهرازهراsays:

    سلام، خواب دیدم خاله م یکیو معرفی کرده بیاد خواستگاریم، مادرم میگفت خاله م گفته خیلی مرد خانواده دار، پولدار، حتی ساعت دستش خیلی گرانقیمته، با اینکه خاله م تو خواب سواد نداره، ولی توی خواب بهش پیام دادم که قدش چطوره و اون جوابمو داد با پیام که قدشو نگو خیلی خوب و بلنده، وقتی آمدم دیدم تو اتاقه رفتم دیدم قدش نصف من، پیرمرد بود و قبلا هم زن داشت، اولش بهش چیزی نگفتم وقتی گفت زن داشته بهش حرف زدم و از اتاق زدم بیرون ولی اون به پدرم گفته بود چون لباسشو زده بود بالا من بدم اومده، ولی من به حدی ازش متنفر بودم وناراحت که خاله م گولم زده که همش غر میزدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید احساس اضطراب و بدبینی، مانع شما برای رشد و پیشرفت در زمینه های مادی شود.

  194. z.mz.msays:

    سلام خواب دیدم برادر خواستگارم با پدرش و فک کنم مادرشم بود با ماشین اومدن دنبالم که بیشتر اشنا بشیم . در واقعیت دوس ندارن که عروسشون آرایش داشته باشه و تو خواب دیدم که برادرش گوشه چشمم که سرمه کشیده بودم رو پاک کرد‌. بعدش اومدن خونمون که با خانواده هم صحبت کنن . خونه ما هم خیلی شلوغ بود و بیشتر از همه بچه های خواهر و برادرم سر و صدا میکردن که تو فکرم‌ اومد که توی مراسم اصلی خواستگاری نباید بذاریم انقد شلوغ بشه .. البته توی یه قسمت از خوابم دیدم که دو تا خواستگار هستن تو خوابم و تو مراسم خواستگاری کسی که انگار تو خواب دوست پسرمم بود هم حضور داشت .. ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا از پذیرش مسئولیت های متعددی که کمکی به گسترش منافع شما در زندگی نمی کنند خودداری کنید.

  195. راداراداsays:

    سلام خواب دیدم با آبجیم رفتیم خونه یه نفر که تو واقعیت نمیشناسیم اونجا یه پسر نوجوانه و قد کوتاهه که همش از من فرار میکنه اما یهو میبینم تو یه مجلسیم که من دست اون پسرو گرفتم بزرگ فامیلشون میاد وبین من وآبجیم منو برای ازدواج با این پسر انتخاب میکنه وروی یه طومار مینویسه من طومارو برمیدارم که بخونم تا نارضایتیمو اعلام کنم با اینکه با کمال تعجب قلبا راضی بودم یهو تا اولشو میخونم نوشته ها ناپدید میشن صحنه عوض میشه ومن میبینم تو کاظمین هستیم با همین پسر که داعش مارو دنبال میکنه وما میریم مخفی میشیم ناگفته نمونه که این پسر قدرت عجیبی داشت و هر اتفاقیو چند دقیقه قبلش بیش بینی میکرد خیلی مرموز بود اما میدونستم که ادم خوبیه و اینکه من در واقعیت با اینکه خواستگارای خوبی دارم هیچکدومشون به دلم نمیشینن و هیچ مردی تو زندگیم نیست و خودم واطرافیانم هیچکدوم فک نمکنیکم که من روزی بخوام ازدواج کنم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب اشاره به مسئولیت های جدیدی دارد که می تواند حتی در زمینه های مالی یا شغلی بر عهده ی خود احساس کنید و به زودی لازم باشد تا تصمیم های مهمی را در این زمینه اتخاذ کنید.

  196. hbnjbcdshbnjbcdssays:

    سلام خواب دیدم به بیمارستانی میرم که کسی که دوسش دارم اونجا کار میکنه همراه چند نفر دیگه چند تا دختر خیلی خوشگل و شیک پوش هم بودن اما من ی روسری پوشیده بودم که پرز داشت و با خودم میگفتم من چرا اینو پوشیدم باید یه روسری درست میپوشیدم اونطرف هم کسی که بهش علاقه دارم نشسته بود و با همکارش حرف میزد بعد توجهش به ما جلب شد و اومد سمت ما به من نگاه و توجه نمیکرد بعد رفتم تو یه اتاق دیدم ی نفرو میخوان امپول بزنن اما فرار میکنه و چون لباس اون و من قرمز بود دکتره فکر میکرد من بودم و میخواست منو امپول بزنه بعد دیدم اون اقا که دوستش دارم اومد و بهم گفت با من ازدواج میکنی با خنده گفت منم گفتم نه میخواستم به مامان بابام بگه و رفتم کنار مامان بابام تو ماشین اومد جلو اونا با لبخند گفت با من ازدواج میکنی بعد رفتیم بابام خیلی راضی بود و خوشحال و میگفت خیلی ادم خوبیه و بهش فکر کن منم ته دلم خیلی خوشحال بودم اما انگار داشتم کلاس میزاشتم بعد دیدم بابام رفته کلی اسباب و وسایل خونه شیک و قشنگ گرفته و میخواست بره ی یخچال قشنگتر بگیره و قرار بود دو سه سری هم وسایل دیگه بیاره تو ی کمدشو نگاه کردم دیدم لباسه هم شیک و نو هم ی پیرهن کهنه بود بعد داشتم از مامانم میپرسیدم چجوری باید از اون که میخوامش درخواست چیزی کنم تو دلم میخواستم بهش بگم برام ماشین ظرفشویی بگیره تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب از شما می خواهد تا از شرایط و موقعیت های فعلی برای پیگیری تصمیمات و مسئولیت هایی استفاده کنید که موجب رسیدن شما به اهداف مالی تان بشود.

  197. ساراساراsays:

    سلام من مجردم خواب دیدم برام خواستگار اومده میشناختمشون با مادر پسره و مادر خودم خونه رو تمیز میکردیم برای مراسم آماده بشه پسره خوشحال بود ولی خیلی ناراحت بودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید غلبه ی احساس ترس و تهدید، جلوی تصمیم گیری و بهره گیری شما از موقعیت های جدیدی که می تواند موجب گسترش منافع شخصی تان در زندگی بیداری شود را بگیرد.

  198. مریممریمsays:

    سلام.دیشب خواب دیدم مجردهستم برای من خواستگار اومده پدرم جواب منفی میده به پدرم می گم چرا نمیزاری ازدواج کنم تمام خواهرام ازدواج کردن پدرم می گفت اینا لیاقت تو رو ندارن منم خواستگارو تصلا ندیده بودم.در واقعیت پدرمم فوت کرده شوهرمم فوت کرده.تعبیرش چی می شه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام.این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید غلبه ی احساس ترس و تهدید، جلوی تصمیم گیری و بهره گیری شما از موقعیت های جدیدی که می تواند موجب گسترش منافع شخصی تان در زندگی بیداری شود را بگیرد.

  199. فانتا حكيميانفانتا حكيميانsays:

    من دختري مجرد هستم خواب ديدم كه برأيم امد برادرم بِع زور من به داخل مجلس فرستاد و فكر كنم نميدونم ماد داماد سريعا يك انگشتر ‌دوتان النگو دستم کرد ممنونمیشم تعبیرش بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب نشان دهنده ی موقعیت هایی جدید است که شرایط و مسئولیت هایی را به شما تحمیل خواهد کرد و لازم است با این موقعیت، به شیوه ای منطقی رو به رو شوید. این خواب از شما می خواهد تا از پذیرش مسئولیت هایی که بر خلاف میل باطنی تان می باشد خودداری کنید.

  200. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من سه روزه پشت سر هم خواب همکلاسیمو میبینم ک از من خوشش میاد امروز صبم ک خواب دیدم به طور رسمی خواستگاری کرد و یه عالمه طلا و جواهرات و مهریه بهم داد ممنون میشم تعبیرشو بهم بگین

  201. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من سه روزه پشت سر هم خواب همکلاسیمو میبینم ک از من خوشش میاد امروز صبم ک خواب دیدم به طور رسمی خواستگاری کرد و یه عالمه طلا و جواهرات و مهریه بهم داد و من با مادرش صحبت میکردم ممنون میشم تعبیرشو بهم بگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، قدر فرصت های پیش رو را بدانید.

  202. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم به همراه دوستم و خاله ام و مادرم رفتم به یک منزلی و همگی نشستیم روی صندلی ... توی خواب به من طوری القا شد که رفتم خواستگاری اما من خانواده دختر و خود دختر رو ندیدم ولی بهم جوری القا شد که اونا هم هستند و این خواب فقط در حد چند ثانیه بود و هیچ صحبتی من تو خواب ندیدم و نشنیدم چون کوتاه بود ...با ذکر این نکته که من هم اکنون تو واقعیت از یک دختر خانمی خوشم اومده ولی هنوز ایشون چیزی ازین موضوع نمیدونه...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      زندگی را سخت نگیرید، خداوند نعمت های فراوانی به شما ارزانی داشته، به آن راضی باشید و با آرامش زندگی کنید.

  203. سحر خسحر خsays:

    سلام ..خسته نباشید دختر من چند سال پیش با یک پسری مدت خیلی کوتاهی اشنا شد ولی به دلایلی از هم جدا شدن و عشقی در کار نبود ..بعد از او و گذشت مدتی با پسری اشنا شد که دخترم فوق العاده عاشقش شد ولی پسر به دلیل اینکه کسی بدگویی دخترم رو کرده بود از دخترم جدا شد ضمن اینکه دخترم رو دوست داشت ..دیشب دخترم خواب دید که در محل کار پسر اولی یک خانومی قرار خواستگاری برای همان پسر اول گذاشت و به خواستگاری دخترم با پسر و خانواده اش امدند ..ولی معلوم نبود جوابمون مثبت بود یا نه ..میشه بفرمایید با توجه به اینکه دخترم اون پسر اولی رو بهش علاقه ای نداره تعبیر این خواب چیه ..ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان آن است که شما وظیفه ای را رها کرده و واگذاشته‌اید

  204. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم که من و مادر و خواهرم رفتیم خواستگاری یه دختری برای برادرم در واقعیت برادرم متاهل هستن ولی توی خواب من مجرد بودن. بعد از کمی صحبت کردن انگار که اونها منتظر پسندیده شدن بودن و مادرم بلند شد و انگشتر دست دختر کرد .. بعد انگار بقیه خوابم طوری بود که بعد محرم شدنشون دختره باردار شد و کم کم پیش رفت تا بچه بدنیا اومد. اخر سر هم من بچه رو بغل کردم. بعدش یه بچه دیگه هم دیدم همون اندازه که انگار برای مادر دختره بود و تو خواب میگفتم که این دوتا با هم باردار شدن.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نقطه ضعف‌های شما نمایان می‌شود.

  205. nedanedasays:

    سلام...من خواب دیدم رفته بودم یه جایی...خونه کس دیگه...اونجا یه پسری منو دید...انگار تو خواب میشناختمش...اما تو بیداری اصلا همچین کسی وجود نداره...انگار داشتم از خونه میرفتم برگردم خونمون...یه دفعه دیدم یه اقای تقریبا مسنی اومد تو اتاقم و وساطت کرد برای خواستگاری از طرف اون پسر...من جوابی نمیدادم...اما تو خواب دوستش نداشتم...اصلا هم فکر نمیکردم انقدر جدی باشه...اون اقا رفت بیرون دوباره یکی دیگه اومد تو و همون حرف رو زد..بازم من جواب ندادم...داشتم از در میرفتم بیرون دیدم یه جمعیتی بیرون در نشسته بودن...متتظر بودن ببینن من چه جوابی میدم...و هشون تا منو دیدن دست زدند...من ناراحت شدم دوباره برگشتم تو اتاق...دوست نداشتم اصلا به این مسئله فک کنم...چون میدونستم کارای مهمتر از ازدواج دارم...تعبیر خوابم چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گشایش کارها

  206. سمیرا.مسمیرا.مsays:

    سلام من در واقعیت خواستگاری دارم که صحبت کردیم ولی دیشب خواب دیدم به واسطمون میگفت این دختر کمی موهاش بیرونه ممکنه نماز نخونه و به این دلایل نمیخوام ادامه بدم. من خیلی ناراحت بودم و همش تو خواب میگفتم چقدر بده قضاوتت کنن. و گریه میکردم. از پاسخ تعبیر شما پیشاپیش متشکرم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، فقط ممکن است شخصی از اطرافیان از شما در مورد برخی از رفتارهای شخصی انتقاد های کوچک کند.

  207. مریممریمsays:

    باسلام . من خواب دیدم تو یک محفل بزرگ نشسته بودیم که غذا بخوریم من گفتم لوبیاپلو بهم بدین اطرافیانم هرکسی یک نوع غذا یی میخورد بعد از خوردن غذا کلا محیط تغییرکرد تمام خانواده دور هم جمع شدن و داماد بزرگمون با پدرش اومده یودن خواستگاری من . خواهرمم که همسرشه اونجا بود هم خواهرم هم من ناراحت بودیم از این قضیه بعدیهو انگار بهم خورد وخواهرم یه نفس راحت کشید . تعبیرش چیه . تو واقعیت من خیلی خواهر وشوهر خواهرمو دوست دارم واحترام زیادی براشون قاءلم حتی دامادمون داره تلاش میکنه کاری برام تو یک سازمان درست کنه برای کار . ممنون میشم بگید این خواب چه معنی ای داره

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، اشاره به حضور شما در مراسم هایی خودمانی و فامیلی است و جزو اتفاقات معمول به حساب می اید.

  208. ناشناسناشناسsays:

    سلام خواهر بزرگم دیروز خواب دیده پسرفامیلمون (که عاشق همیم ولی ازدواجمون مخالف داره و مدتیه قهریم) به پدرم زنگ زده و منو از پدرم خواستگاری کرده و برای روز شنبه قرار اومدن به خواستگاری گذاشته و پدرم با خوشحالی رضایت داده. ممنون میشم تعبیر دقیق شو بگین. سپاس

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نمادی از نبود حریم خصوصی در مورد یک مساله‌ی شخصی است.

  209. نازنازsays:

    سلام خواب ديدم دوست بابام بدون خواستگاري قرار عقد من و پسرش(در واقعيت پسرش زن عقدي داره و خود پسر از من كوچيك تَر و اصلا پسر برام اهميت نداشته و نداره)گذاشته وقتي شب قبل عقد من به بابا مامانم ميگم نه و به اونا خبر ميدن دوست بابام با خونواده اش بدون پسرش مياد خونمون كه چرا نه ؟منم دارم بهش ميگم پسرت رو دوست ندارم و اينكه شما خواستگاري نيومدي پسرت نيومده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه احساس گرم و پر حرارت بودن شما در رابطه با دیگران است

  210. ل.ال.اsays:

    سلام و خسته نباشید خواب دیدم تو حیاط هستم و سرزده چند تا خانم و آقا با یه پسر در رو باز کردن و گفتن خواستگار هستن اما ظاهر خانم و آقاها خیلی خوب نبود و از پایین شهر اومده بودن اما پسرشون بد نبود با این حال خیلی تو ذوقم خورد و خیلی ناراحت بودم و رفتن داخل و با پدرم صحبت میکردن صداشونو از حیاط میشنیدم انگار پدرم ازشون خوشش اومده بود بد رفتنشون من رفتم طبقه پایین اما هیچ وسیله نبود و گچ های دیوار ریخته شده بود زمین . سرمو از ناراحتی این که اینا چرا آنقدر بد بودن به دیوار تکیه داده بودم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، اشاره به روبه رو شدن شما با بعضی از افراد است که میتوانند بصورت یکباره سبب ایجاد هیجان و یا عجله شوند.

  211. FatemeeFatemeesays:

    سلام مادرم خواب دیده که حیاط پدر بزرگمه و یه پسر جوون که انگار اشناس ولی یادش نمیاد کی بود میرره سمت مادرم و اسرار میکنه و میگه من باید با دخترت ازدواج کنم مامانم مبگه دخترم قصد ازدواج نداره ولی اون اقا همش اسرار میکردو و انگار میترسید من از اون شهر بزارم برم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کسب توفیق و سربلندی در محیط اجتماعی است.

  212. طاهره قبادیطاهره قبادیsays:

    سلام من خواب دیدم خواستگاری که قبلا جواب ردبهش دادم دوباره اومده خواستگاریم البته میگه من بااین دخترازدواج نمیکنم ممنون میشم تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خواب نشانه خبرهای خوش در آینده و روزهای نزدیک است.

  213. سمیرا طهرانیسمیرا طهرانیsays:

    سلام دیشب خواب دیدم دوتا خواستگار قراره برام بیاد یکیشون آقایی بود که من حدود ۸ سال پیش به نیت ازدواج باهاش آشنا شدم که متاسفانه بعد از نه ماه آشنایی این آقا زیر قول و قرارمون زدن و رابطه مون تموم شد دیشب خواب دیدم سنش خیلی بالارفته پیر و شکسته شده و موهای سرش ریخته و به همراه پدرش اومد خواستگاریم ازونطرف پدرم که کلا از ما جدا زندگی میکنه با یک کیک خامه ای خیلی بزرگ اومد خونه مون تا در مراسم خواستگاریم باشه از طرف دیگه خاله ام هم که حدود یک سال ندیدمش هم با یک کیک خامه ای بزرگ اومد خونه مون مادرم هم که نمیدونست پدرم و خاله ام قراره توی مراسم خاستگاری من حضور داشته باشند از قبلش جلوتر رفته بود یک کیک بزرگ گرفته بود سه تا کیک خیلی بزرگ خامه ای از طرفی خواستگار همراه پدرش اومد با یک دسته گل کوچیک و دیدم همون آقا پسری هست که هشت سال پیش زیر قول و قرارمون زده بود ولی خیلی شکسته و پیر و موهای سرش هم ریخته بود این وسط یهو بین پدرم و خاله ام جروبحث پیش اومد و جو خواستگاری بهم ریخت پدر داماد شاکی شد و به پسرش گفت پاشو بریم اینا توی خودشون با هم درگیری دارن و به درد ما نمیخورن ولی اون آقاپسر مراسم خواستگاری رو ترک نکرد و گفت من قبلا اشتباه کردم و زیر قول و قرارم زدم ولی الان دیگه نمیخوام اشتباه گذشته مو تکرار کنم و مراسم خواستگاری رو ترک نمیکنم من به دعوای خانواده اش کاری ندارم اومدم خواستگاری و تا آخرش وایمیسم میخواستم بدونم تعبیر خوابم چی هستش باتشکر در ضمن من ۳۷ سالمه و مجردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به دنبال تغییرات مثبت در زندگی و فکرتان باشید.

  214. بهار98بهار98says:

    سلام وقتتون بخیر، من دختر مجردی هستم خواب دیدم در یک مهمونی هستم و یک آقای که من نمیشناختم ولی گویا فرد معروفی بود(خواننده) چون همه میشناختنش زانو زدو با حلقه ازدواج ازم خواستگاری کرد و من تحت تاثیر قرار گرفتم گریه کردم و ازش فرصت خواستم تا فکر کنم، البته خیلی هم به دلم ننشسته بود با وجود اینکه چهره خوبی هم داشت، لطف کنید تعبیرش رو بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خواب به معنای اتفاق و یا خبری خوش در روزهای آینده است.

  215. سیندرلاسیندرلاsays:

    سلام...من دیدم که قراره پسر عموم اینا بیاد خونمو برای یه چیزی مثل خواستگاری و منم باید بگم درواقعیت قراره برام نشون بیارن..دوست داشتم بدونم تعبیرش چه میتونه باشه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب شما به معنای اخبار خوش و جدید است که در آینده اتفاق میفتد.

  216. ساراساراsays:

    سلام من مجردم خواب دیدم دختر خالم مارو دعوت کرده خونشون برام خواستگار معرفی کنه پدرم که 6 ساله فوت شده هم تو مجلس بود آقای خواستگار که منو دیدن خیلی خوششون اومد و حرفای نامزدی و ازدواج و مطرح کردن سفره انداختیم یه عالمه تخم مرغ آب پز میخوردیم گوجه هم بود بعدش من یه رژ لب خوش رنگ از مامان گرفتم رفتم جلوی آینه به لبم زدم خوشگل بود یه روسری خوشگل سرم بود مرتبش کردم یه چادر سفید گلدار هم سرم کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است به زودی خبرهایی به شما برسد که از شنیدنشان مسرور خواهید شد

  217. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم خواستگاری برایم آمد البته کل اعضای فامیل ها و خانواده اش که نزدیک ۳۰نفری بودن و با دسته گل به منزلمان امدن موهای پسره جوگندمی و حالش اصلا خوب نبود انگار بیماری داشت ولی وقتی می خواستم باهاش صحبت کنم او گفت من از پدرت خوشم نمیاد ومنم گفتم به خواهرش اصلا نمیخوام باهات صحبت کنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای اخبار و اوقات خوشی در آینده است.که موجب تغیراتی در زندگیتان میشود.

  218. سمیراسمیراsays:

    سلام خسته نباشید ، من متاهل هستم ولی در خواب مجرد بودم ولی شوهرم هم توی خوابم بود و دوتا خواستگار داشتم که یکیشون رو کامل دیدم خیلی خوابم واضح بود جلسه خواستگاری بود خانواده اونا و من و مادرم و شوهرم هم بود بعد مادر خواستگارم بهم یک جعبه داد که چندتا کله قند توش بود من جعبه را گرفتم ولی اصلن دوسشون نداشتم و نمیخواستمشون و بنظرم پسرمذهبی نما بود من بدم میومد ازش بعد اخرای خواستگاری که اونا راضی بودن ولی من نه متوجه شدم من یکسال بزرگتر هستم و نمیدونستم چطوری سنم رو عنوان کنم ، در خواب مامانم در حضور شوهرم اخلاقهای بدشوهرم را گفت ، و گفت مرد نباید اینجوری باشه و من به شوهرم توی خواب میگفتم در حضور خواستگارم به من دست هم نزن ....میبخشید قبلن خوابی شبیه این دیدم که شما تعبیری که کردید عینش برایم اتفاق افتاد و تعبیر خیلی بدی داشت ، اگر این خواب تعبیر خوبی نداره چکار کنم تعبیر نشه ؟ خیلی ممنونم از زحمات شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای علاقه و محبت همسرتان نسبت به شما و وقوع تغیرات جدید در زندگیتان است.

  219. ریحانه‌میرزائیریحانه‌میرزائیsays:

    سلام من دختر مجردی هستم که خواب دیدم عروس خانواده ای شدم که الان با اون پسر در رابطه هستیم و هدفمون ازدواج هستش به یه معمونی دعوت شدیم برای مراسم بله بورون که اون هم مراسم یکی از اشناهامون هست که الان تو رابطه دوستی هستن در دنیای واقعی من به همراه نامزدم و پدر و مادرشون به این مراسم رفتیم و یکی از فامیلای عروس یه دسته ده هزار تو منی شباش ریختن که سه تاش دست من افتاد دوتاش نامزدم بقیشم پدرشوهر و مادرشوهرم ۴ تاییمونم نشسته بودیم کنار هم موقعی ک شباش ریختن خواستم بدونم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان‌ دهنده‌ توانایی‌ و قابلیت‌ شما به‌ سازگاری‌ و انطباق‌ با شرایط و موقعیت‌های مختلف است‌

  220. نسترننسترنsays:

    باسلام خواب دیدم تو خونم یه نفر زنگ رر اپارتمان رو میزنه باروسری صورتی و چادر سفید صورتی باآرایش میرم دم در یه پسره که با خواهرش اومده منو ببینن‌ پسره رو نشناختم خواهرش روهم همینطور،خواهرش میاد داخل و منم شروع میکنم به درست کردن شربت پرتقال شیرینش میکنم و با خودم دارم میگم الان این دومین نفریه که با خواهراشون میان منو ببینن .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این رویا میتواند خبردهنده از افزایش محبوبیت شما در بین اطرافیان و در خارج از محیط خانه و خانواده باشد.

  221. Elahe10r8Elahe10r8says:

    با سلام. خواب دیدم پسر یکی از اقوام که مرتبه اجتماعی و اقتصادی بالایی داری و در واقعیت هم از من خوشش میاد ولی من ردش کردم در خواب با جمع کثیری از اقوامش اومده بود خواستگاری. این مهمونی جوری بود که انگار میخواستند منو راضی کنند و من ته دلم از پسر خوشم میمومد ولی میخواستم این امر عقب بیفته و دودل بودم. توی مراسم بهش لبخند زدم ولی اون بهم لبخند نزد انگاز با حالت چشم و ابرو و غرور بهم گفت دیدی آخر اومدم خواستگاریت!! خلاصه خیلی عجیب بود و تمام تلاششونو داشتند میکردن که پدرمو راضی کنند گرچه خیلی هم پدرم بدش نمی اومد. تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده سر خوشی و سرحالی است و جای نگرانی وجود ندارد

  222. rezarezasays:

    سلام. من چند وقت پیش خواب دیدم سه تا دختر اومدن خونمون خواستگاری من. تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سرحالی و افرزونی ثروت دراینده است

  223. رکسانارکساناsays:

    درود بر شما من خواب دیدم پسری که نمی‌شناختم اومده بود خواستگاری

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای اتفاقات خوشایندی در زندگیتان است.

  224. نرگسنرگسsays:

    سلام من خواب پسری را دیدم که میشناسمش ی بار عقد کرده و بعد دوهفته جدا شده، تو خواب دیدم ازم خیلی صمیمانه خواستگاری کرد و وقتی ازش پرسیدم چرا جدا شدی گریه کرد!! ولی هم من هم اون خیلی احساس خوبی داشتیم و احساس میکردم تو ی جایی مثل بالای کوه هستیم. تو خواب دستم گرفت. که بشینم کنارش.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر سر حالی و سرخوشی است که میتواند ایجادمحبت بینتان باشد

  225. مهسامهساsays:

    سلام خواب دیدم یه اقای جوان پولدار خواستگارمه ولی بعد متوجه میشم فنل فتالئین میکشه!(این ماده کشیدنی نیس و سرطانزاست)ولی تو خواب به همین خاطر نمیخواستمش جواب ازمایشاشو داشتم بعد عموم اومد گفت این اومده بیا بیرون گفتم نه و این خوب نیس عموم هم گفت نه من میتونم بهش جواب رد بدم نه بابات منم گفتم خودم جواب رد میدم بعد با دو تا دختر رفتیم بیرون اون هم منو دید با ی دختر دیگه که معروفه بازیگره اومد دنبالمون از پله ها تند تند رفتم پایین اونام دنبال من اومدن پایین پریدم تو ماشین مدل بالای اون دختره ولی انگار پسر بود و اونم منو میخواست بعد تو خیابون دیدم از ماشین پیاده شدم و دیدم اونا دنبال ما میان بعدنمیدونم چجوری به اون دو دختر که یکیش انگار پسر بود گفتم که دنبالمونن و اونام ایستادن رفتن سراغ اون پسره و دختره منم نشستم تو ماشین یهو ماشین شروع به حرکت کرد منم رفتم هی پامو میزاشتم رو ترمز یه پلیسی هم اونجا بود همین که دید ماشین داره میره صلوات فرستاد ماشین ایستاد باز یکم بعد رفت منم هی پامو میزاشتم رو ترمز می ایستاد تا اونا اومدن بعد عقب گرد کرد و دیدم اون پسره با ی حالت تعجب تو چهرش مکث کرده و دهانش بازه انگار پنبه مثه دود تو دهانشه تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر لحظاتی خوشحال کننده و نشانه سرحالی و سرخوشی است که در زندگیتان ممکن است با تغییراتی همراه شود

  226. ناصرناصرsays:

    سلام من خواب دیدم دورهمی فامیلی نشسته بودیم ک در مورد ازدواج بنده حرف زدن،اتفاقا دختری ک خونوادم زیر نظر دارن دختر خاله ام آنجا بود،ک همان لحظه فهمید و موضوع رو ب خودش گرفت و با عصبانیت خارج شد و ب خواهر خودش چند تیکه کلام انداخت تعبیر خواب بنده چی میباشد لطفا راهنماییم کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام موجبات خوشحالی و سر حالی شما فراهم خواهدشد

  227. هانیههانیهsays:

    سلام من خواب دیدم ک آقا پسری با خونواده که خیلی هم متشخص و پولدار بودن اومدن خواستگاری من. اسم اون آقا هم نام اسم معشوق من هست. همش فکر میکردم چقدر معشوق من عوض شده و تغییر کرده اما چیزی نمیگفتم.... خونواده هامون صحبت میکردن و بعدش پدرش گفت بیاد کنار من. اون آقا پسر هم اومد و بعدش لبای منو بوسید. خیلی هیجان زده شدم اما بعدش بهش گفتم فامیلیش چیه؟ که اونم خودش رو کامل معرفی کرد. اونجا تازه من فهمیدم اون اقاپسر همون معشوق من نیست. بعدش بهش گفتم من به یکی دیگه علاقه دارم و با شما ازدواج نمیکنم. و خیلی محترمانه و مودبانه هم اونارو به بیرون خونه راهنمایی کردم. چهره هاشون اصلا شبیه هم نبودن و فقط تشابه اسمی داشتن اما نمیدونم چرا تو خواب گیج شده بودم که فکر میکردم اون پسر همون معشوق منه تعبیرش چیه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان میتواند به اتفاقات و رویدادهای جدیدی در زندگیتان منجر شود و خبرهای خوشی دریافت کنید.

  228. ZairaZairasays:

    سلام و خسته نباشید؛ من خوااب دیدم که برا خواهرشوهرم که مجرده یه خواستگار اومده اما موقع بله دادن یهو خواستگار میگه که از من خوشش اومده و مراسم رو بهم میریزن. من متاهلم و یه پسر هم دارم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کسی است که به اندازه کافی توجه به شما نشان نمی دهد و عاطفه خرج شما نمی کند.

  229. زینبزینبsays:

    سلام وقت بخیر. من پسری را دوست داشتم که قرار بود ازدواج کنیم اما نشد بعد خواب دیدم مقابل من ایستاده و به من نگاه می کرد با حسرت و چشمانش پر ازاشک بود. بعد یک گردنبند نقره گردن من انداخت و پشت آن گردنبنددیدم نوشته بود دوستت دارم و بعد رفت .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر سرخوشی و سرحالی است در زندگیتان برای شما

  230. LiliLilisays:

    سلام من امروز بعد اذان صبح و طلوع در خواب دیدم که خانواده م گفتن داره برات خواستگار میاد. ولی من تو خواب ناراحت بودم گفتم من که عاشق یکی دیگه هستم!! نکنه یوقت اونی که دوسش دارم باز برگرده . که مامانم تو خواب بهم گفت ولش کن اونو. من ناراحت شدم و رفتم امامزاده زیارت کردم.تو مسیر یه سگ بزرگ دیدم که به قلاده و زنجیر دم در خونه ایی بسته بود و زنجیرش بلند بود و بلند و ترسناک پارس میکرد و کلی ترسیدم و راهمو کج کردم و از یه مسیر دیگه رفتم. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه خبرهای و اتفاقات خوشایند در زندگیتان است

  231. عاطفهعاطفهsays:

    سلام ممنونم از سایت خوبتون خواب دیدم ک رفتم تو اتاق پدرم (در واقعیت ایشون اتاق مجزا ندارن)و من رفتم اونجا دستشویی ٬دوستشویی دیوار نداشت و من نشسته بودم رو سنگ توالت و بقیه میتونستن منو ببینن تو خواب بد نبود این اتفاق یهو یه پسری میاد تو اتاق به پدر من میگه اقای دکتر (در واقعیت ایشون دکتر نیستن)من سه ساله ک دختر شما رو میخوام و منو از پدرم خواستگاری میکنه..منم فوری میگم که ولی من قصد ازدواج ندارم و اصلا من یکی دیگه رو میخوام..مامانم چپ چپ نگاه میکنه بعد من میگم حالا روش فک میکنم من این حرفارو در همون شرایط ک رو سنگ توالت نشستم میگم..بقیه خوابو یادم نیست..میشه تعبیر کنید؟ ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در زندگی ممکن است به زودی اخبارخوشایندی ب شما بدهند که باعث سر حالی شما شود

  232. مریممریمsays:

    سلام دیشب مادرم خواب دیدی که تو یه جمعی نشستن بعد خالم میگه میخواد بیاد خواستگاری برای پسرش برای من بعد مامانم میپرسه چرا خالم میگه وقتی پسرم میگه دوستش دارم و جای دیگه قبول نمیکنه منم میخام کسی که دوست داره براش خوواستگاری کنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابشان نشانه دهنده خبرها و اتفاقات خوب است

  233. مهرانهمهرانهsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم یکی از آشناهامون اومده بود خونمون (همسایمونه) بعد به مامانم گفت خواهر شوهرش برای پسرشون میخادبیاد خواستگاری بعدشو دیگه یادم نیست فقط رفتم بیرون و وقتی برگشتم خونه دیدم شلوغه منم بیرون تو حیاط تو اینه وایساده بودم میخواستم شالمو درست کنم موهام طلاییی بودن خیلی قشنگ بودن از صورت هم یکم پر شده بود خیلی قشنگ تر شده بودم بعد که رفتم داخل همون پسره ای که قرار بود بیاد خاستگاری رو دیدم و توخونه کمی شلوغ بود چندتا مرد بودن و چند تا زن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه خبرها و اتفاقات خوشایند است

  234. سحر تسحر تsays:

    دیشب خواب دیدم پسری که دوستش داشتم و مدتیه از هم جداشدیم ، تنهایی اومده خونمون خاستگاری و داره با منو پدر و مادرم صحبت میکنه ، و بخاطر حوادث گذشته عذر خواهی میکنه و پشیمانه . من وسط حرفا به نشانه اینکه به این راحتی نمیبخشمت قهر کردم اومدم تو اتاق ، ولی اون همچنان باپدرو مادرم تو پذیرایی در حال حرف زدن در مورد گذشته و اظهار پشیمانی و عذرخواهی بود . تعبیرش چیست ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه علاقه و محبتتان به آن شخص است

  235. سمیرا احمدیسمیرا احمدیsays:

    با سلام و خسته نباشید. من دیشب خواب دیدم وسری به خواستگاریم بوده که خیلی زیبارو بود و ده سال از خودم کوچکتر. صورت خودم پرمو شده بود و پسره هم داشت صورت خودشو اصلاح میکرد و هی زیر قرآن رد میشد. خانه مجللی داشت یکدفعه باران شروع به باریدن گرفت من و پسره درهای خونه او را گرفته بودیم که آب وارد منزل نشود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقاتی است که با آنها روبرو شدید

  236. نرگسنرگسsays:

    سلام من خواب دیدم با عمه هام خونه مادربزرگ مادریم بودیم و یه عمم به من با من حرف میزد و بهم گفت آماده شو کم کم قراره شهریور بیایم خواستگاریت (واسه پسرش)و منم راضی نبودم تعبیرش چیه؟ با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر سرحالی تعبیر میشود

  237. فاطیمافاطیماsays:

    سلام. من خواستگاری داشتم که به دلیل اختلاف فکری و فرهنگی منجر به ازدواج نشد. دو روز قبل از اینکه جواب رد بدهند خواب دیدم ایشون به من بی میل شده و وقتی ازش دلیل بی میلی را پرسیدم گفتند با هم تفاهم نداریم. من تو خواب گفتم واقعا علتش چیه که دیگه نمیخواین ادامه بدین گفت راستشو بگم؟ تو پسر داری. من با حالت آشفته از خواب پریدم و دو روز بعد دقیقا این خواب تعبیر شد و ایشون گفت دیگه نمیخواد ادامه بده. فقط اون قسمت که تو خواب به من گفتند تو پسر داری نمیدونم تعبیرش چیه؟ البته من همزمان با ایشون خواستگار دیگری داشتم که شرایط ازدواج نداشتند چون دو تا پسر دارند. ممکنه خواستگارم متوجه حضور اون خواستگار دومی شده باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خوابتان نشانه اتفاقات و وقایعی است که در گذشته روی ذهنتان تاثیر گذاشته

  238. یاسمنیاسمنsays:

    با سلام. دختری مجردم ... من خواب دیدم یکی از همکاران مادرم ک در دنیای واقعی من او را نمیشناسم و اصلا همچین کسی همکار مادرم نیست از من خوشش امده و قصد اشنایی دارد ولی ابراز علاقه ای هم نکرده بود...من در خواب خوشحال بودم چون خیلی از نظر شخصیتی و ادب ممتاز بود و موقعیت مالی خوبی هم داشت و منم در خواب خوشحال بودم و دوست داشتم با او اشنا شوم. اسمش هم امیر بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه خبرهای خوب است

  239. ZahraZahrasays:

    سلام من یه خواستگار داشتم که اصلا ازش خوشم نیومد به مرور زمان و جواب رد بهشون دادم جدیدا همش خوابش رو میبینم که برگشته و اصرار داره با من ازدواج کنه و من واقعا تو خواب ناراحتم تعبیر این خواب چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر سرحالی و سر خوشی تعبیر میشود

  240. الهام جعفریالهام جعفریsays:

    سلام خدا قوت خواب دیدم مردی که قبلا دوسش داشتم و الان ازدواج کرده و صاحب فرزند هست همراه پسر خاله ام دو نفری برای خواستگاری به منزل ما آمده اند یعنی هر دو نفر امده بودند به خواستگاری من ممنون و خسته نباشید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه موفقیت در امور عاطفی و احساسی است

  241. اسماناسمانsays:

    سلام خواب دیدم یک دختر چادری بهم میگه پسری که من بهش علاقه مندم چند وقته پیش رفته خواستگاریش و من اون لحظه ناراحت شدم وقبلش میخواستم برم بیرون که منصرف شدم و بیرون نرفتم و با خودم فکر میکردم این پسر موقعی که به من ابراز علاقه می کرده رفته خواستگاری این خانم که خیلی هم سن کمی داشت.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه حساس بودن شما نسبت به فردی است که دوستش دارید

  242. mehranmehransays:

    خواب دیدم که یک نفر به پدرم میگوید که وقت ازدواج من است ولی پدرم می گوید که الان نه ده ماه دیگر موعد آن است .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر سرخوشی است

  243. MDMDsays:

    سلام یکی از دوستان من ک تازه عقد کرده خواب دیده ک برای من خاستگاری اومده و من قبول کردم اما انگار خاستگارم ی حرفی ب من زده (یادش نمیومد چی) ک من از سر لجبازی جوابمو تغییر میدم و دوستم هم داشته منو نصیحت میکرده ک بجای لجبازی کردن قبول کنم و همه چیز درست میشه و از این حرفا. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابشان نشانه اتفاقات خوشی برای شماست

  244. اسماناسمانsays:

    سلام من خواب میدیدم که در خیابان ایستادم و یک عدد نان در دست دارم و دارم نان میخورم و مامانم رو میبینم که داخل یک ماشین مشکی کهنه و کثیف نشسته و منو صدا زد که بیام عقب بشینم بعد که نشستم دیدم راننده یک اقاست و من میشناسمش ( دوست و همکلاسیه پسر مورد علاقه من بود. این اقا شرایط زندگیش خیلی شبیه پسر مورد علاقمه ولی وضع مالی خوبی نداره . ومیدونم که باهم دوستن و بیرون میرن ) که انگار منو از مامانم خواستگاری کرده بود و مامانم راضی بود ولی من نه و من ناراحت بودم . برادرم هم کنارم نشسته بود و از اون اقا تعریف میکرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر سرخوشی و سر حالی در زندگی تعبیر میشود

  245. مینامیناsays:

    سلام. خواب دیدم . مادر خاستگار دخترم کاملا جدی دارن با پسزشون صحبت میکنند و بهش میگه خیلی طول کشید یکساعت دیگه باید بریم برای خاستگاری دختر اقای فلانی( یعنی دختر من) خودتو اماده کن. بعد اقا پسر هم گفتن باشه یکساعت دیگه میام بریم خاستگاری.تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و خبرهای خوش است

  246. ساراحیدریساراحیدریsays:

    سلام‌دیشب خواب مامانم با دوتا خانواده قرار خواستگاری گذاشته که من یکیو انتخاب کنه ولی من راضی نبودمو ازشون خوشم نمیومد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نیاز دارید تا برخی خاطرات جدید بسازید.

  247. مدیرمدیرsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم برای دختری که دوسش دارم خواستگار اومده تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما می توانید پس از گذراندن یک دوره سخت و دشوار، به راحتی و آسایش برسید

  248. ناشناشناشناشsays:

    سلام خسته نباشید مادرم خواب دیدن که مهمان های ازطرف یک خواستگاربرای ماهدیه های آوردن مثل گل نبات لباس و...ولی خواستگارخودش نبوده ومادر گفته شاید هم دیگه روپسند نکردن وشمااین همه هدیه آوردین چندماه پیش هم همین خواب رو دیده بود که البته طلا هدیه داده بودن.مجردهستم ممنون میشم تعبیرکنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تحقق رویاها و ایده پردازی های جدید شماست

  249. فاطیفاطیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم رفتم تو یه خونه ای که از فامیلامون بود تو کوچه ی خودمون ولی درواقعیت ای خونه اصلا تو کوچمون نی خب خلاصه رفتم اونجا انگار چیزی تو دستم بود بردم اونجا یا اونجا بودم یه چیزی تو کاسه بود گذاشتم سر سفره بعد یه زنه ای هم نشسته بود که تاکاسه رو گزاشتم پایبن نگام کرد منم نیم لبخندی زدم بهش بعد یکی بهش گفت پس کی میخای بری خاستگاری اونم گفت تا با پسرم صحبت کنم ببینم چی میگع (خاستگاری اومدن برای منو میگفت) بعد من چون خجالت میکشیدم وایسم اونجا قبل ازاینکع اونا حرف بزنن من اومده بودم بیرون از تو حیاط صداشونو میشنیدم بعد خاستم برم که متوجه نشن نمدونم دمپایی یا کفش پاشنه بلند بود پامو که زدم زمین صداش خورد رو سرامیکا اونا هم بم گفتن گوش وایسادی ولی یکی از پاشنه ی کفشا یا دمپایی هام درومد من چیزی نگفتم فرار کردم که نبینن منو بعد تو کوچه که داشتم میرفتم پسرکوچیکه خالمو دیدم داشت بام حرف میزد مه از خواب بلند شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدیدی در زندگیتان است

  250. آذین صفت دوستآذین صفت دوستsays:

    سلام خواب کسی ک دوسش دارم خونه ی ماست و خونوادمم بودن برای هفته ی بعد قرار خواستگاری گذاشتن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه علاقه شما نسبت به ایشان است

  251. ایلیاایلیاsays:

    خواستگاری خانمی رفته بودم(هر دومون قبلا یکبار از همسرهایمان جدا شده بودیم یعنی هم ایشون از همسرتون جدا شدن و من از همسرم جدا شدم) و وقتی خواستگاری این خانم رفته بودم بعد از کلی آشنایی و شناخت و علاقه شدید طرفین، به خاطر یک سو تفاهم ساده و مشکل پیش افتاده نظرشون منفی شد، و بعد از مدتی هنگام عصر خواب دیدم که با پدرش تلفنی صحبت کردم و گفتم فلان مشکل رفع شده و توضیحاتی دادم و آخر تلفن در یک ساختمانی بهم دیگه رسیدیم و با پیراهن و شلوار سفید دراز کشیده بود و چهره خندان و کمی هم پیرتر شده بود گفت تو پسر خوبی هستی حدودا موقع امیرکبیر بیا که من گفتم یعنی دویست روز دیگه گفت آره دویست روز دیگه و میخواست بلند شه بایسته دستشو گرفتم کمکش کردم و نشست و بعد بلند شد ایستاد، از خواب باند شدم و تقویم رو نگاه کردم دیدم صد و نود و چهار روز دیگه شهادت میرزاتقی خان امیر کبیر هست ، آیا این خواب تعبیر و صحت دارد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      میتواند بر صمیمیت دلالت داشته باشد و اینکه بیانگر سرخوشی و سرحالی است

  252. فاطیمافاطیماsays:

    باسلام من یکسری مشکلات دارم ک ب اخیرا ب فرد موردعلاقه ام گفتم درحالی ک نمیدونم ایشون حسی به من دارن یا نه و این مشکلاتم باعث شده انتظاری از علاقه از ایشون نداشته باشم ولی خواب دیدم مادر ایشون تماس گرفتن باخواهرم قرار خاستگاری گذاشتن و پدرشون گفتن من هرکاری میکنم مشکل شما برطرف بشه اما ب گمونم خواهرم یا رد کرد یا گفت فکر میکنیم و من با جواب خواهرم خیلی ناراحت شدم این چ تعبیری داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه مسائل و مشکلاتی است که فکرتان را درگیر کرده

  253. نگارنگارsays:

    سلام...من در دوران عقد هستم با شوهرم ب مشکل خوردیم اقا خاستار جداشدنه و امکان جدایی بینمون هست.....حالا من دیشب خواب دیدم یه مراسم خواستگاری منه تو خونه خود خواستگار،من اسلن علاقه ای ب اون ازدواج نداشتم دلم پیش شوهر الانم بود همش گریه میکردم ب دوروبریام من اونو دوس دارم ن کسی دیگه ای رو خیلی گریه میکردم و اینم میدونم اگه میخاستم با این آقای جدید ازدواج کنم باید میرفتم طلاقمو از شوهرم کامل میگرفتم ینی هنوز جدای واقعی نشده بودیم و جالب اینک تو اون مراسم مادر شوهر الانمم بود و نکته دیگه اینک خواهرای خواستگار خیلی بداخلاق بودن جوری ک فک میکنم خونوادم داشتن رضایتشونو ازدست میدادن بحث کلامی بینشون شدولی یه کاغذی باطله هم همین طوری الکی واسه اندازه مهریه اینا نوشتن ولی فک کنم نمیخاستم ج مثبت بدیم ...آخرم گریه ها هم یادمه خودمو تو بغل یه مرد انداختم ک مثلا شوهر الانم بود ولی با ظاهر آدم دیگه....

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب می تواند به مشکلات زندگی مجردی، کار انفرادی یا احساس تنهایی نیز اشاره کند.

  254. نرگسنرگسsays:

    سلام قراره بریم خواستگاری مادرم خواب دیده میره خونه دختر خانم تا دختر ببینه جلوی در پدر دختر میبینه میگه خانومتون هستن اومدم دخترتونو ببینم پدرش میگه دارن روضه امام حسین میخونه مجلسه نمیشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن مجلس شادی در اینده برای شما خواهدبود

  255. تیناتیناsays:

    سلام. دختر مجردی هستم امروز صبح خواب دیدم زنه پسرخالم منو از مامانم برای پسرش ک تو واقعیت ازدواج کرده و زن داره خواستگاری میکنه و ب مامانم میگفت میخواد واسه پسرش برا من بیاد خواستگاری. مامانمم انگار راضی بود و انگار پسره پسرخالم زن نداره. منم تو خواب ازینکه میخوان بیان خواستگاری ناراحت بودم و با ناراحتی نگاشون میکردم و نمیخواستم همچین اتفاقی بیافته چون کسی دیگه رو دوس دارم لطفا تعبیرشو بگید. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن اتفاقات جالب و خوشایند برای شما خواهدبود

  256. بهاربهارsays:

    سلام و وقت بخیر دیشب خواب دیدم منتظر خانواده ای بودم که قراره بیان خواستگاری،بالاخره چند خانم اومدن البته من پسرشون رو ندیدم فقط خانم ها اومده بودن طوری برخورد می کردن که من ترسیدم نکنه ناراضی هستن که یکدفعه برای یک ماه دیگه قرار ازدواج گذاشتن.من الان مجردم،ممنون میشم تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، احساس آرامش را در بیداری تجربه خواهید کرد.

  257. اسحاقاسحاقsays:

    باسلام دیشب خواب دیدم خانواده ام قرار خواستگاری از دختر داییم رو گذاشتن و می خواهیم برویم خواستگاری ایشون و این رو هم بگم که دختر داییم مطلقه هست تعبیر این خواب چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات خوشایند است

  258. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم که پسرعموم اومده خاستگاریم و مال هم شدیم و میخاستیم ازدواج کنیم همه هم خبر داشتن راستش الان برام سواله که من اصا به اون فکر هم نمیکنم چطوری اومده به خوابم و یعنی چی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیرات خوشی در زندگی شماست

  259. LeeSooHyukLeeSooHyuksays:

    سلام خواب دبدم که رفتم خونهدمادربزرگ مادریم اونجا من خیلی خسته بودم میخواستم بخوابم که یهو دختر داییم که همسن خودمه اومد تو در اتاقو باز کرد من مجبور شدم بلند شم هی ام داست یه چیزایی از خواستگاری برا مت میگفت منم هیجی ازش سر در نمیاوردم و باور نمی کردن رفتم تو اتاق دیگه بخوابم که بازم تولد بود داشتن میرقصیدن از قضا صبر کردم تموم بشه مگه تموم میشد!؟یهو دیدم که افراد که داشتن میرقصیدن یهو گفتن اخر وقته نماز بخونیم داشتن همراه موزبک اهنگ مبخوندن که عصبی شدم رفتم تو اتاق دیگه نزدیک بود دیگه حرمت بزرگتری بجا نیارم اهنگ اول برا رقص بعد مداحی بود?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه قصد کردن برای انجام کارها و تصمیمات جدید است

  260. دختربهاردختربهارsays:

    سلام ممنونم از سایتتون خواب دیدم ک دور یه سفره نشستیم من و مادرم دوست پسرم و مادرش اونا نمیدونن ک ما باهم رابطه عاطفی داریم..یکی به مادر دوست پسرم گفته بوده ک این دختره رو تو ماشین پسرت دیده بودم..مادره هم سر سفره گارت میگیره و میگه پسر من با تو ازدواج نمیکنه و من نمیزارم و همچین چیزایی.. در واقعیت هیچکس خبر نداره از این رابطه ..تو واقعیت فقط فک میکنن رابطمون شاگرد استادیه ...دوست پسرم شاگردمه .. چیه تعبیرش به نظرتون؟ ممنونم از وقتتتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگی دچار هیجاناتی بشوید

  261. ماهیماهیsays:

    سلام..چند روزه دارم مرتب خواب میبینم ک میان خواستگاریم..دیروز عصر خواب دیدم ک مادر پسری ک دوسش دارم اومده خونمون..امروز صبح خواب دیدم دامادم میگفت برادرش رو ک متاهله باید با تو ازدواج میکرد و توی خوابم انگار داداشش هم منو دوست داشت..یبار خواب دیدم عموم منو ب ی پسری معرفی کرده و اومدن خونمون خواستگاری..!!!!!!!! ممنون میشم اگ بگید تعبیر این خوابا چیه..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و خبرهای خوشایندی برای شماست

  262. sssays:

    من در سن نوجوانی هستم چند وقت پیش خواب دیدم مادربزرگ و مادرم میگن فلان کس میخواد بیاد خواستگاری . که اشنا بشن با ما. خیلی می ترسیدم مادرش انگار از من بدش نیومده بود . یکم گشتیم تو حیاط ولی با پسرش که حرف میزدم انگار اصلا براش مهم نبود یا نمی دونست برای چی اومده بود اونجا. آخرشم فوری رفتن زیاد نموندن ولی پسره چهره زیبایی داشت و برام جالب بود.فقط با مادرش اومده بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      احتمالا رابطه نزدیک و یا عاشقانه شما با مشکلاتی همراه خواهد بود.

  263. مینامیناsays:

    سلام. وقت بخیر. خواب دیدم خانواده خاستگار دخترم که چند وقت ازشون خبری نیست اومدن خونمون و مادرشون بسیار راصی بودن به وصلت براشون ناهار برنج پختم و پذیرایی کردم ازطرفی مادر خودمم برام برنج پخته اورد تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن سرخوشی در زندگیتان است

  264. MMsays:

    سلام .. من مجرد هستم و خواب دیدم دارم میرم خونه مامان بزرگم به دم درشون که رسیدم جمعیتی زیادی رو دیدم ..پرسیدم چرا اینجا هستین یه خانم که میشناسمشون بهم گفتن اومدیم خاستکاریت .ِ.یه دسته گل بزرگ هم داشتن و بعم دادن..همه جمعیت داخل خونه رفتن و راجبه ازدواج من صبت میکردن..در خواب من پسره رو ندیدم بهم گفتن اونم بزودی میادفقط اسمشو دونستم ..در وااقعیت هم من پسره رو ندیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدید است

  265. گلیگلیsays:

    سلام.خواب دیدم برام خواستگار اومده که خیلی عجیب غریب بود بیشتر از ۲۰نفرهمراه داشتن ،طرفو نمی شناختم اما به نظر پول دار بود خونمون نامرتب بود همون جلوشون یکم تر تمیز کردیم!خونه ما بود اما ما نشستیم اونا رفتن چای دم کردن آوردن وقتی بهم تعارف کردن توچای انگار زنبور بود با عسل تو خواب گفتم اینا چیه البته به خودم.خیلی هم اصرار داشتن به ازدواج ،منم یجورایی ازش خوشم اومد اما مطمئن بودم جوابم منفیه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات خوشی برای شماست

  266. مهسامهساsays:

    با سلام و احترام من خواب دیدم که یک جایی مثل هتل هستم و اطرافیان رو نمی شناختم و بصورت غافل گیرانه یک پسر بازیگر معروف ازم خواستگاری کرد و خیلی خوشحال بودیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده سرخوشی در زندگیتان است

  267. پریاپریاsays:

    سلام من خواب دیدم خانواده ای ب همراه فامیل هاشون که زیادن بودند برای خواستگاری از من در خونه ی مادربزرگم هستند. در خواب میدونستم که کی هستند ولی اصلا قیافه ان ها شبیه اونچه در واقعیت ان هارو میشناسم نبود خواستگار باهاشون نبود و من در خواب میدونستم که خواستگار پسر جوونی هست که الان در واقعین همسرس رو طلاق داده ویک چیزی در خواب انگار مشکی پوشیده بودند و فک میکنم دلیلش هم فوت پدر خواستگار بود که حضور نداشت

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به شما هشدار می دهد که خود را از انرژی های منفی و آسیب رسان اطراف خود دور ساخته و در امان نگاه دارید.

  268. مینامیناsays:

    سلام صبح سوره مریم رو خوندم بعدش خوابیدم و خواب دیدم یکی از دوستان پسری که باهاش رابطه عاطفی دارم اومده و به حالت خبر چینی میگه حمید به مادرش گفته تورو دوست داره و میخواد باهات ازدواج کنه ولی مادرش راضی نیست چون بهش گفتن تو دخترسالمی نیستی،دیدم مادرش داره با دختر دایی ام صحبت می‌کنه و بهش میگه بخدا دختر عمه من اصلا دختر بدی نیست فقط ابروهاش رو تاتو کرده،مادر حمید گفت پس باید تا موقع عقدشون باید صیغه محرمیت بخونن بعد یهو انگار شبیه مولودی مانند شد و شروع کردن به دف زدن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به معنای حس ناامیدی است که شما در آینده ای نه چندان دور آن را تجربه خواهید کرد.

  269. الههالههsays:

    سلام وقت بخیر پدرم خواب دیده که چند خانواده از آشناها تلفنی زنگ زدن برای خواستگاری از من وقتی به مامانم میگه مامانم میگه نه ولی پدرم از یکیشون تعریف میکرده ممنون میشم تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بیانگر به وجود امدن سرخوشی در زندگیتان است

  270. سحر نسبسحر نسبsays:

    سلام من خواب میدیدم خانومی که از اشناهامون و خیلی خانوم مومن و با تقوایی هستن اومدن دم در خونه ی مادر من و از من خواستن با اقاییکه که میخواد از من خواستگاری کنه و من البته نمیشناختم این اقارو، صحبت کنم و موقعیکه از من این خانوم درخواست میکرد یه کتابیرو باز کرده بود و داشتن به من نشون میدادن که انگار مثلا مشخصات اون اقا و یا حرفی از شغلشون تو اون کتاب بود و من میدونستم از لحاظ مالی و اعتقادی تو سطح بالایی هست و من با اینکه متاهلم و البته تو خواب اینکه متاهل هستم یادم نبود، قبول کردم و اون خانوم با صدای بلند به کسانیکه پشت در خونه ایستاده بودن اعلام کردن که من قبول کردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگیتان مواردی باعث سر خوشی .و شادکامیتان شودفقط مراقب رفتار خود با دیگران باشید

  271. الهام هاشمیالهام هاشمیsays:

    سلام...من زن متاهلم و یه دختر یک ساله هم دارم،طرفای ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۲ ظهر یکم خوابیدم ،خواب دیدم پسر یه خانواده پولدار و سرشناس که انگار تو خواب میگفتن تازه از خارج برگشته از من خوشش اومده و میخواد بیاد خواستگاریم،و جالبه تو خواب خواهرشوهر خودم زنگ زد و باهاشون در موردم صحبت کرد،و بعد هر دومون میخندیدیم به کارمون و میگفتیم طرف سر کار رفت،خواب عجیب بود اخرش انگار ماجراها رو داشتم تو فیلم میدیدم؛ میشه تعبیرشو بگید بهم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدید و مثبت است

  272. الىالىsays:

    سلام با تشكر از شما به خاطر سايت خوبتون من مدتى هست كه از كسى كه بهش علاقه دارم جدا شديم اون آقا از ازدواج سابقش يه پسر داشت الان من خواب ديدم در حالى كه همه خانواده خونه سابق پدر بزرگ خداييامرزم جمع هستيم و مهمانمون خواهر اين آقا بود نگاه كردمدر وروديه خونه كردم ديدم پسرش با يه پسر ديگه هم اومدن كه من با ديدنشون متعجب شدم تعارفشون كردن اونا هم اومدن داخل بعد يه سفره بزرگ سفيد كه پهن شده بود وسط سالن من و پسر اين آقا نشسته بوديم كناره هم داشتيم غذا ميخورديم من تو خواب احساس ميكردم بقيه دارن چيزى از من پنهان ميكنن كلافه بودم يه حس عجيب داشتم آروم ولى در عين حال پر جنب و جوش بعد در همين حال كه نشسته بوديم داشتيم غذا ميخورديم به يكباره نگاه در ورودى كردم ديدم اون آقا يعنى كسى كه دوسش دارم اومده خواستگاريه من با يه آقاى ديگه كه همراش بود كت شلوار كروات پوشيده بود و اين مهمونى هم بخاطر همين بوده كه من به شدت سورپرايز شدم باورم نميشد كه جدا شديم و الان اومده خواستگارى بلند شدم و رفتم سمت آشپزخونه داشتم فكر ميكردم بعد از اين همه وقت برگشته و الان اومده خواستگارى و دست پاچه بودم كه از خواب پريدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیشتر بیانگر مشوش بودن و مشغولیت ذهن شما از این باب بوده است و بیانگر سرخوشی در زندگیتان خواهدبود

  273. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم تو راه خونه ی مادربزرگمم ولی خیابون خیلی شلوغ بود چند بار نزدیک بود ماشین بزنه به منو خواهرم. دیدم یکی از این ماشینایی که اتفاقی نزدیک بود بزنه بهمون فامیلمونه و خواستگارمه(ایشون تو واقعیت هم خواستگار من بوده ولی رد کردیم ) بعد که رسیدم خونه مادربزرگم پدرش اونجا از مامانم اجازه گرفت و دوباره خواستگاری کرد. مامانمم گف برید صحبت کنید . من اولش اصلا راضی نبودم ولی وقتی رفتم صحبت کنم احساس کردم که احساسم به خواستگارم خوبه و ازش خوشم میاد. (چهرش تو خواب من فرق داشت با اون چیزی که تو واقعیت هست )

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده به وجود امدن سرخوش در زندگیتان است

  274. مریممریمsays:

    سلام من مجردم‌ خاب دیدم ک مادر پسری ک باهاشم وخیلی دوستش دارم زنگ زده و شماره مادرمو‌میخاد برا اشنایی بیشتر و قرار خاستگاری اخر کار هم گفت مبارک باشه تعبیر این خاب چیه لطفا بگید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاقات خوبی در انتظار شماست.

  275. نیایش ساداتنیایش ساداتsays:

    سلام.من مجردم وخواب دیدم خواهرپسری مورد علاقه ام اومده خونمون خوشحالم وزود میرم لباس هامو عوض میکنم آرایش میکنم میگم نکنه یکوقت بگه چقدر زشت بود البته دقیق نمیدونم برای چی اومده ازش پذیرایی میکنم باهم کلی حرف میزنیم آخرسر بلند میشه میگه باید برم یادت نره فردا خرید بریم خواهرتم بیار ذوق زده میشم میگم خرید چی آبجیم میگه خرید عروسی دیگه خیلی خیلی احساس خوب داشتم لطفابگید ؟؟؟تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، این رویا به این علامت است که بخاطر یک اتفاق خانوادگی یا شخصی غافلگیر خواهید شد و یا حداقل بیانگر شادی های دوره ای و کوتاه مدت است.

  276. سوسن سلطانیسوسن سلطانیsays:

    سلام خسته نباشین میشه بپرسم چرا پیام منو پاک کردید و جواب ندادید؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام پاسخ دهندگان متفاوت است پیام ثبت شده پاسخ داده میشود

  277. سوسن سلطانیسوسن سلطانیsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم با پسری که چند ساله باهم دوست هستیم و قرار ازدواج داریم ، مادرشون با مادر من تماس گرفته و قرار خواستگاری برای روز پنج شنبه رو گذاشته و از مادرم میپرسه شما لباس ساده میپوشید یا مجلسی، من هم با اون اقا پسر برای خرید لباس خواستگاری بیرون رفتیم که از خواب بیدار شدم ممنون میشم پیاممو پاک نکنید و جواب بدید با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون نشانه سرحالی در زندگیتان است

  278. ماهماهsays:

    من مادرم به فاصله چن هفته دو تا خواب میبینند خواستم تعبیرشونو بدونم اولیش خواب دیدند کسی که دوستشون دارم به همراه خانوادشون اومدند خواستگاری مادرم.منو به کنار میکشند میگند تو که گفتی 6 تا خواهر برادرند پس جرا هر لحظه زیاد میشند منم گفتم نه مامان اینا هر ثانیه زیاد میشند خواب دومشون به فاصله چند هفته همون شخص رو دیدند اومدند خواستگاری و مادرم گفتند فکر کنم قسمتت همین آدمه آدم خوبیه تعبیر خوابها چیه؟ با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر به وجود امدن سر حالی در زندگیتان است

  279. ماهماهsays:

    سلام من و شخصی مدته از هم دوریم و حالت تموم شدن ارتباط بین ما هست دیشب خواب دیدم ایشون تماس گرفتن و از من برای دخترایی که مدل عکاسیشونن تعریف میکنن اونا هم مشتاقن منو ببیند و در آخر اون شخص گفت میخوام یه فرصت دوباره برای شروع بهت بدم تعبیرشو میشه بگین پیاممو پاک نکنین برام مهمه اگه برای این بخش نیست بگین بهم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه مسائلی است که روی ذهنتان تاثیر گذاشته

  280. شایان.د د خشایان.د د خsays:

    دختری هست از اقوام دورمون ک از من خوشش میاد منم از سنگینی و ساده بودنش خوشم میاد وضع مالی خانواده این دختر خوبه چند وقت پیش خواب دیدم رفتم در خونشون و از پدرش ک جلوی در داشت ماشینشو تمیز میکرد خاستگاریش کردم پدرش رضایت داد و گفت مهم اینه ک دخترم راضی باشه بعد صداش زد و دختره با خوشحالی امد بیرون باهم رفتیم تو شهر که حرف بزنیم... ممنون میشم تعبیرصو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه موفقیت در روابط عاطفی و احساسی است

  281. SaraSarasays:

    سلام ودرود.دخترعمه من دیشب خواب دیده یکی ازخواستگارانم که باهاش به تفاهم نرسیدم مجددا ازم خواستگاری کرده واین بارهم جواب من منفی بوده ودخترعمه م بهم توخواب میگفته حواستو جم کن من هم بهش توخواب گفتم دخالت نکن.این خواب دخترعمم درمورد من دیده چه تعبیری دارد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن سرحالی در زندگیتان است

  282. محدثهمحدثهsays:

    خواب دیدم پسر خالم که خاستگارمه مدام دنبالمه و قراره باز بیان خاستگاری از طرفی کسی که دوسش دارمم با پدرم حرف زده و راضیش کرده من با پسر خالم ازدواج نکنم عملا هر دو تا شون دارن سر خاستگاری اومدن دعوا میکنن سره هیچ و پوچ با دوتا از خاله هامم دعوا کردمو از خونشون اومدیم بیرون اخرش هیچکدومشون موفق نشدن بیان خاستگاریم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر به وجود امدن سرحالی در زندگیتان است و بر خوشحالی تعبیر میشود

  283. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم که یهویی برام خواستگار اومده و از اونجایی که من قصد ازدواج ندارم از پدر و مادرم شاکی بودم که چرا اینا رو راه دادن توی خونه از پسره هم اصلا خوشم نمیومد بعد دیدم اومدن توی خونمون با همه فامیلاشون و منتظرن تا من بهشون جواب مثبت بدم منم از اونجایی که ناراضی بودم همه مجلس و به هم ریختم و دیدم وقتی فامیلای اونا داشتن میرفتن به من بد نکاه میکردن یا فحش میدادن منم اهمیتی نمیدادم ولی واقعا از شرایطی که اونجا بود متنفر بودم بنظرتون خوابم تعبیر بدی داره؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مورد خشونت و بد رفتاری قرار می‌گیرید

  284. سپیدهسپیدهsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از پسر های فامیلمون که در واقعیت قراره ازدواج کنه، با خانوادش میخواستن بیان خواستگاری من و خانوادم هم بدون اینکه به من بگن قبول کردن و من مخالفت شدید میکردم چون یکی دیگه رو که در واقعیت هم دوسش دارم دوست داشتم و هرچی میگفتم که کنسل کنند قبول نمیکردن مخصوصا پدرم. من هم حاضر شدم و از خونه رفتم بیرون گفتم میرم خونه خالم، شب بود و تو خیابون سوار اتوبوس بودم بعدش هم تو یه میدونی نشستم و داشتم فکر میکردم که من نیستم خیلی زشت میشه داشتم فکر میکردم برگردم یا نه که برادرش من رو دید انگار داشتن میرفتن خونه ما ماشین رو نگه داشتن یادم نیست ولی فک کنم راضی شدم که برگردم و حداقل حضور داشته باشم بعد بیدار شدم.اگه میشه لطف کنید تعبیرش رو بگید. ممنون.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سرگرمی ها و شادی های لذت بخشی را تجربه خواهید کرد.

  285. علی ملکیعلی ملکیsays:

    خواب دیدم صبح به آذان مانده یک فرشته بهم میگفت برای اذان صبح پا بشم یک فرشته به شکل دختر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه خوش اقبالی و خوش شانسی است

  286. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم کسی ک دوستش دارم تو خواب بهم میگه قرار خواستگاری واسه یک تاریخی با یک دختردیگه گذاشته قراره بره خواستگاری اون اگ میشه لطف کنید تعبیرش ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه اتفاق و خبرهای خوش در روزهای آینده است

  287. هالههالهsays:

    سلام من خواب دیدم خواهر کسی که دوسش دارم ولی با هم در رابطه نیستیم .بهم میگه ساعت شش باید بری فرودگاه قراره بری آمریکا با برادرم منم میگم این طوری که نمیشه میگه ما میاییم خواستگاری سریع عقد میکنن با هم میرین .بهش میگم میتونم ایران بیام یا اون تنها میتونه میگه هر چند وقت می تونید بیایین وضع مالیش عالیه تو آمریکا پروژه داره .میگم چرا این قدر سریع میگه خیلی وقت بود تو خبر نداشتی .جالب اینجاست این آقا واقعا چندین سال آمریکا بوده آدم نسبتا مطرحی هست ..چند ساله اومده ایران ..با هم صحبت میکردیم از فالوورهای اینیستا هست پست هامو لایک و کامنت میکنه ولی دیگه از اون رابطه خصوصی و صمیمی خبری نیست خودش بهم پیشنهاد داده بود. ولی یک دفعه رابطه سرد شد .برام عجیب بود ولی پست هامو هنوزم لایک میکنه و کامنت می زاره .یه جا هم تو خوابم میبینم از یه بلندی بالا میرم که سه تا پله بزرگه خیسه موقع پایین اومدن بهم میگه این جوری نیا لیز میخوری کفشات محکمه بپر من دست تو میگیرم منم از بلندی می پرم خیلی راحت بدون هیچ اتفاقی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاق و خبری خوشایند است

  288. سانازسانازsays:

    سلام من خواب دیدم خواستگارآمده همان پسری که منومیخواست وخانوادم ردش کردن البته منم نمیخواستمش واینکه هرچی خانوادم بگه برام مهمه نظرشون، وحالاهمان پسرباپدرش به خواستگاری من ازپدرومادرم آمده ودیدم که من به پدرم ازشرایط پسر وشغلش حرف میزدم خودم اصلاراضی نبودم وبه پدرم هم گفتم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن سرحالی در زندگیتان است

  289. فروهفروهsays:

    با سلام و تشکر از شما. خواب دیدم مادر و خواهر کسی که دوسش دارم بدون خبر اون اومدن خواستگاری از من اینا خیلی از من خوششون اومد و همونجا برای فرداش دوباره قرار گذاشتن روز بعد انگار اومدن خونه مادر بزرگم که در واقعیت فوت کردن بعد اینا اومدن کتابخونه ای که داخل خونه دارم و کتابامو نگاه می کردن و چندتا کتاب ازم قرض کردن و من منتظر بودم که عشقم بیاد بعد از خواب بیدار شذم چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر سرحالی و تندرستی در زندگیتان است

  290. MohanaMohanasays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم با خانواده به خونه آقایی رفتم که این چند وقت است توجه من رو به خودش جلب کرده و مهمونی خیلی بزرگی اونجا بود بعد ایشون خواستن با من صحبت کنند که من شروع به فرار کردن کردم و این آقا و دخترخالم پشت سر من میومدن و من تمام تلاشم رو برای فرار میکردم با این که دلم نمیخواست این کارو بکنم و آخر سر تونستن من رو بگیرن و من توی خواب خیلی ترسیده بودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه‌ی داشتن اوقات شیرین و لذتبخش است.

  291. ساراساراsays:

    سلام من مجردم پسری رو دوس دارم که یک بار خواستگاری هم اومدن همدیگه رو خیلی دوس داریم خواب دیدم پدرم که 6 ساله فوت شده تو خواب زنده س من رفتم داروخانه بیست تومن پول دادم یه پماد ضد جوش خریدم برگشتم خونه دیدم پسری که دوسش دارم با مادرش اومده خواستگاریم باهاش قهر بودم لبامو بوس کرد اشتی کردیم مادرش هم بود ولی خواستگارم تو خواب یه شکل دیگه ای بود انگار خودش نبود ولی دوسش داشتم. میدونستم خودشه بعدش پدرم تو خواب گفت دختر م مواظب خواستگارت باش یه موقع بد نباشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، ممکن است روزهایی را پشت سر بگذارید که چندان باب میلتان نباشد اما در حالت کلی جای نگرانی نیست

  292. ماندانا .ماندانا .says:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم آقایی که در بیداری میشناسمش و دوستش ندارم اومده خواستگاری و جواب رد بهش دادم از مامانم خواستگاری کرد و به مامانم گفت ی خواستگار خوب برات پیدا کردم خودم هستم . اما از امدن خواستگار دیگری خوشحال بودم او موسیقی دان بود برایم امده بود که موسیقدان بود قبل از خواستگاری با خواهرم از روی ی پل رد میشدیم با ظاهری اراسته و تمیز ومردمی که رفت امد میکردند ۳ تا خانم بازیگر دیدم و چون اراسته و تمیز و زیبا بودم مورد توجه مردمان قرار میگرفتم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان دلیل بر اتفاق و خبرهای خوش در روزهای آینده است

  293. shshsays:

    باسلام من دیشب خواب دیدم یه آقاپسری به همراه خانوادش به منزلمون آمدن برای خواستگاری که من آنهارانمیشناختم من باآقاپسردرحدیک دقیقه باهم حرف زدیم بعدپدرم باهاش حرف زد.آنها گفتن مارسم داریم وقتی جواب مثبت گرفتیم خونه دخترشام یانهاربمونیم.ماهم جواب مثبت دادیم وآنهانهارموندن وبراشون سفره مفصلی پهن کردیم وغذابرنج بامرغ دادیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن سرخوشی در زندگیتان است

  294. ندانداsays:

    سلام خواب دیدم من و مامان و خواهرم و یک آقای همکار دور یه میز نشسته بودیم و یه همکار خانم دیگه یه گوشه اتاق نشسته بود اقای همکار مدام به من نگاه میکرد و دوستم و دوستم لبخند میزد بهش. آخرش اما گفت میاد خواستگاری من. بعد ما داشتیم برای خواستگاری آماده میشدیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگربه وجودامدن سرخوشی در زندگیتان است

  295. GhGhsays:

    سلام،خواب دیدم برام خوستگار اومده بود بعد یه پیرهن نارنجی پوشیده بود تو ماشین پشت در بود منم درو روشون باز نمیکردم و همش گریه میکردم و در اخر درو روشون باز کردم و همش گریه میکردم تعبیرش میخاسم ببینم چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه اتفاقات خوش در روزهای آینده است

  296. امیر مسعودامیر مسعودsays:

    سلام.تو خواب دیدم مادرم انگار قرار خواستگاری با دختر مورد علاقه‌م گذاشته بودن و جایی مهمونی بودیم که مادرِ دختر هم بودن و موقع خواب من بین مادرِ دختر و مادرم خوابیدم...ممنون میشم معنی رو بگین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه اتفاقات نیک و خوشایند است

  297. معصومه.پمعصومه.پsays:

    سلام خواب دیدم با پسری که قبلا باهاش حرف میزدم و دوسش داشتم تو درگاه در اشپزخونه همو میبینیم و بعد من محکم بغلش میکنم واونم بغلم میکنه .تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه خبرها و اتفاقات خوشایند و هیجان انگیز است

  298. S.fS.fsays:

    با سلام بنده یک دختر مجرد هستم خواب دیدم همزمان ۳ تا خواستگار دارم و با هر ۳ شان جداگانه دیدار می کنم تا یکی را انتخاب کنم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن سرحالی در زندگی است

  299. ماندانامانداناsays:

    سلام. من مجرد هستم. خواب دیدم تعدادی زیادی پسر عاشقم شدم و خواستگارم هستن. این افراد افراد سرشناس و بازیگر و این ها هستن اکثرا. حتی یکی از پسر ها که خواستگارم هست یکی از بازیگران معروف خارجیه و به خاطر من خواسته خودکشی کنه. اون حتی زخمی رو که با چاقو شکمش رو بریده بود بهم نشون داد. در خواب نمیدونستم کدومیک از اون ها رو انتخاب کنم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگی دچار سرحالی در زندگی شوید

  300. صباصباsays:

    باسلام من مجردم خواب دیدم پدرم بااصرارزیادمیخواست باپسرعموم ازدواج کنم ولی عموم خانوادش یکبارم خواستگاریم نیامدن وحرف ازدواج نزده بودن منم بخاطرهمین مخالف بودم ولی پدرم توجه نمیکردچون پسرعموم ازمن چندسالی کوچیک هست خیلی عصبانی بودم به خواهرامم خیلی گفتم من مخالفم ماساکن مشهدیم وعموم ایناتهران هستن پدرم میخواست بره تهران وبه عموبگه دخترم میدم به پسرت انگارپدرم خواستگاری پسرم عموم بره منم خیلی ناراحت بودم چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه خبرهای خوش است

  301. لاوینلاوینsays:

    سلام و درود.خیلی ممنون بابت سایت خوبتون یکی از بهترین هایین.من دیشب خواب دیدم دوست پسرم اومده بودن خواستگاریم و انگار جواب مثبت بود که از فرداش هی برام لباس و وسایل میاوردن روز دومش بازم خواستن برام حنا بندون بگیرن کلی وسیله هم همراشون بود ولی مادرم خواهر کوچیکم رو میفرستاد بگه خونه نیستیم نمیدونم چرا. یکی از دخترهای فامیل دوست پسرم هی بد اون رو میگفت که بهش گفتم بره رده کارش. تو خواب دوست پسرمو ک انگار نامزد شده بودیم دیدم و حس خوبی بود. تعبیرش چیه لطفا؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بیانگر ان است که ممکن است در زندگیتان دچار سرخوشی و سرحالی شوید

  302. ساناز آسیاییساناز آسیاییsays:

    سلام من چند بار خواب دیدم خواستگار میاد واسه من ولی من راضی نیستم نمیپسندم ممنون میشم تعبیر کنین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه خبرهای خوشی برای شماست

  303. ShohrehShohrehsays:

    سلام.من خانم متاهلم.دیشب خواب دیدم دخترخاله ی مادرم از من برای خواهر زاده اش خواستگاری کرد.و منم خیلی خوشحال بودم.رفتم خونشون و منو خیلی تحویل گرفتن خانوادش.درحالیکه زن اولشون هم بود.بعد خودشون اومدن وبا دیدن من کلی ذوق کردن دوتا سینی سیب برداشتیم و باهم رفتیم تو حیاط که مثل باغ بود.کلی منو تحویل گرفت و عاشقانه باهام رفتار کرد.طوریکه دخترخاله ی مامانم با دیدنمون تعجب کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه اتفاقات و خبرهای لذت بخش است

  304. آپامهآپامهsays:

    سلام .. در واقعیت یه پسری ک منم دوسش دارم بهم پیشنهاد ازدواج داد و منم قبول کردم اما تا وقتی داستان منو ب خانواده اش گفت اونا سخت باهاش مخالفت کردن جوری ک خانواده اونا حاضر نیستن منو ببینن و خانواده منم نمیخاد اونا رو ببینه .. منم 2 ماه از پسره خبر ندارم .چون مادر پدرش تهدیدش کردن . هر شب خواب میبینم پیشمه اما دیشب خواب دیدم پشت سرم وایستاده من تا رومو برگردوندم اونو دیدم و هم دیگرو بوسیدیم بعدش بغلم کرد و گفت بلاخره خانواده ام راضی شدن ک بیایم خواستگاریت و با هم ازدواج کنیم منم از شوق و ذوق تو بغلش گریه میکردم و هر کی منو میدید میگفت چرا تو بغل یه پسری میگفتم چون خواستگارمه قراره ازدواج کنیم . بعدشم توضیح مداد ک چرا نتونست تو این 2 ماه از خودش بهم خبری برسونه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سرخوشی و سرحالی در زندگیتان است و. ممکن است اتفاقات هیجان انگیزی برایتان ایجادشود

  305. سحرسحرsays:

    سلام ,من یه دختر مجرد هستم دیشب خواب دیدم که یه خواستگاری برام اومده بود که از یه خانواده پولدار و شناخته شهرمون بودش البته این رو توی خواب از واکنش اطرافیانم فهمیدم نه اینکه تو واقعیت یه همچین کسی رو بشناسم و حتی توی خواب اسمش روهم بهم گفتن میخواستم بدونم تعبیرش چی میشه,با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه اتفاقات غیر منتظره و هیجان انگیز است

  306. ع.تع.تsays:

    سلام خواب ديدم تو يه همايش و جشني بوديم تو يه سالني مجري اون همايش خيلي به من توجه ميكرد در اخر ك داشتم وسايلمو جمع ميكردم اومد بهم گفت ميشه مادرم بياد شما رو ببينه يه جوراي ازم خواستگاري كرد. منم خندم گرفت و بي ميل نبودم ميشه تعبيرشو بگيد لطفا ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر سرخوشی در زندگیتان است و میتواند نشان دهنده سرحالی در زندگیتان باشد

  307. نازینازیsays:

    سلام خدا قوت من متاهلم خواب دیدم که دو نفر از همکارام خواستگارم هستن یکی با گل و شیرینی یه عالم هدیه آومده بود بهم پیشنهاد ازدواج داد یکی دیگه هم ناراحت بود پیگیر بود ببینه من پیشنهاد این قبول می کنم یا نه ممنون از لطفتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلامم بیانگر به وجود امدن سرحالی در زندگیتان است و بر سرخوشی تعبیر میشود

  308. محسنمحسنsays:

    سلام من خواب دیدم خالم و دختراش خونمون هستن و مادرم از دختردخاله مورد علاقه من که از بچگی دوستش دارم برام خواستگاری می کنه این تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخبار خوشی به شما در زندگی برسد

  309. ف لف لsays:

    سلام. خانم متاهلی هستم. دو فرزند دارم. دیشب خواب دیدم که مردی که از لحاظ موقعیت مالی و اجتماعی خیلی بالاست داره ازم خاستگاری میکنه. خودم خیلی راضی بودم .اما نگران بچه هام بودم و دلم ام برای همسر فعلیم میسوخت. ولی دوست داشتم با اون آقا زندگی کنم اونم منو خیلی دوست داشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه ازدواج یکی از نزدیکانتان است

  310. زهرازهراsays:

    سلام وقت بخیر، خواب دیدم پسرعموم که تو دنیای واقع دختر هم داره قراره بیاد خواستگاریم و با خانواده م صحبت کرده و اونا هم قبول کردن ولی من دوست نداشتم، برادرم هم مخالف بود ولی پدر و مادرو خواهرم کاملا موافق این موضوع بودن و میگفتن باید باهاش ازدواج کنی پسر خوبیه، اما من تو خواب به این فکر میکردم که ما ب هم کنار نمیایم و همینطور اون اخلاقی مثل اخلاق پدرم داره که دوسندارم. توی خوابم پسرعموم مجرد بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده سرخوشی و شادمانی در زندگیتان است

  311. مژگان کریمیمژگان کریمیsays:

    با عرض سلام و وقت بخیر، من دختر مجردی هستم خواب دیدم زنگ خونه رو زدن و چند نفر آدم غریبه اومدن تو، که بعد متوجه شدم ی آشنایی جزئی با هم داریم اومده بودن خواستگاری، و اصلا بمن اجازه نمی‌دادن که حتی حرف بزنم آنقدر که خودشون مصر بودن برای ازدواج و مدام میخواستن من قبول کنم حتی داماد منو گوشه آشپزخونه گرفته بود و می‌خواست که منو قانع کنه با دو تا دستش منو ی کنج حبس کرده بود و من با خودم میگفتم چرا اینجوری میکنه پس البته من ته دلم بدم نمی اومد و حتی از داماد خوشم اومده بود فقط غافلگیر بودم از کار اینا و اینکه حالا خانواده ام چی میگن و نظرشون چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بزودی با اتفاقات خوشایندی روبرو شوید

  312. منیژه چاییچیمنیژه چاییچیsays:

    من خواب دیدم که استاد کیلنم گه خودشون زن دارن به صورت تلفنی من رو از پدرم خواستگاری کردن و پدرم تمایل چندانی نشون ندادن ولی من احساس خوبی در خواب داشتم . بعد پدرم گوشی رو به من دادن و استادم پرسیدن کی نتیجه مشخص میشه من گفتم فعلا ۱۵ ام که کلاس تعطیله بعد اون بهتون میگم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشان دهنده به وجود امدن سرخوشی در زندگیتان است

  313. منیژه چاییچیمنیژه چاییچیsays:

    من خواب دیدم که استاد ویلنم گه خودشون زن دارن به صورت تلفنی من رو از پدرم خواستگاری کردن و پدرم تمایل چندانی نشون ندادن ولی من احساس خوبی در خواب داشتم . بعد پدرم گوشی رو به من دادن و استادم پرسیدن کی نتیجه مشخص میشه من گفتم فعلا ۱۵ ام که کلاس تعطیله بعد اون بهتون میگم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است برایتان سرخوشی و اسایش در زندگیتان ایجاد شود

  314. GhoncheGhonchesays:

    سلام.من خواب دیدم دختری که نمیشناسم منو واسه ی برادرش از پدرم خواستگاری کرد پدرم ناراضی بود و گفت چرا همچین حرفی زدی من تو خواب ناراحت نبودم تمایلی ب ازدواج نداشتم ولی از این قضیه بدم نمیومد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخبار خوشایندی در زندگیتان برسد

  315. Taraneh tegrabiTaraneh tegrabisays:

    سلام خواب دیدم یکی از اساتیدمون که از نظر مرتبه ی علمی بسیار بالا است وچند وقتیه که استعفا دادن و رفتن قرار بود منو برای پسر شون خواستگاری کنند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است سرحالی درزندگیتان ایجاد شود

  316. ParisaParisasays:

    سلام من ظهر خواب دیدم رفتم تو ی مغازه با مادرم و خواهرم که چیزی بخریم یهو میبینم مادرم و خواهرم نیستن رفتن بیرون از مغازه من تا متوجه شدم از اون مغازه اومدم بیرون تا برم دنبالشون دوتا پسر تو مغازه بودن به محضی که من از مغازه اومدم بیرون دنبالم راه افتادن من فک میکردم میخوان اذیتم کنم ولی دوتاشون با احترام و شخصیت اومدن پیشنهاد ازدواج دادن دوتاشون هم باهم دوست بودن یکیش خیلی شیطون و پرانرژی بود ولی یکی دیگش پسر آروم و با شخصیتی بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در روزهای اتی اخبار خوشحال کننده ای به شما برسد

  317. رضا پروریرضا پروریsays:

    سلام من خواب دیدم مادر بزرگم به خانواده ی یه دختر زنگ زده و قرار خواستگاری و ازدواج گزاشته منم تو خواب اون دختره رو در خونشون دیدم که نشسته بود خیلی برام آشنا بود ولی نشناختمش تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است تصمیمات مهمی در آینده بگیرید

  318. ناهید صیفناهید صیفsays:

    سلام من خواب دیدم خواستگار 8 سال پیشم که چند ساله ازدواج کرده اومده خواستگاری من. ولی توی خواب انگار من و خانوادم رفته بودیم خونه اون ها. مامانش ازم خوشش نمیومد و ناراضی بود. اما ما کلی باهم صحبت کردیم و قرار شد بدون رضایت خانوادش ازدواج کنیم. ضمنا خانواده خودم راضی بودن. تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است سرحالی و خوشی هایی دلپذیر در زندگی برایتان ایجادشود

  319. RahaRahasays:

    سلام خواب دیدم یک زنی اومده خونمون برای خواستگاری پسرش پسره نبود فقط خودش بود من هم غذا درست کرده بودم برای پذیرایی گذاشتم جلوشون بعد هم رفتم تو اتاق

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است خبرهای غافلگیر کننده ای به شما برسد

  320. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم همه خانواده در حال اماده شدن برای رفتن به خواستگاری برای برادرم از دختری که در واقعیت دوستش داره هستیم میشه بگید تعبیرش‌چیه .ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه اتفاقات و خبرهای خوش است

  321. آناهیتا خرم دلآناهیتا خرم دلsays:

    با سلام من معلم هستم و خواب دیده ام که با مادرم جایی شبیه مدرسه هستم که دربازگشت از مدرسه سوار ماشین راننده جوانی میشویم که درصندلی جلو برادر یا آشنای همین راننده حضور دارد صحبت های راننده جوری است ک انگار از من خوشش امده و حالت خواستگاری دارد رفتار هردوی آنها طوری است ک انگار میخوان بامن ارتباط و رفت و آمد داشته باشن که همدیگه رو بشناسیم و بعدا من و مادرم به خانه ی آنها می رویم و من به مادرم میگم اشکالی نداره و بد نیست ما داریم میریم خونه اونها،مادرم میگه نه مشکلی نیست چون در حد آشناییه غیر از همان دو جوان کسی درخانه حضور ندارد و رفتار آن ها مودبانه است به ظاهر عرب زبان به نظر می آمدند ولی طرزبرخورد و رفتارشان چیز دیگری را نشان میدهد و حتی نام خانوادگی آنها یک نام فارسی میباشد این خواب را بعد از نماز صبح دیدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام کاری است که خیر شما در آن است

  322. زهرازهراsays:

    سلام من یه پسرو تو دانشگاه دوس دارم ولی حرف نمیزنیم باهم مذهبیم ولی تو رفتار هاش یه توجه هایی میکنه که به دیگران نمیکنه بعد من خواب دیدم که بهم پیامک زده وداره میگه به بابات بگو ما میخوایم بیایم خواستگاری تو.تعبیرش چیه با توجه به این که باهم حرف نمیرنیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است به این معنی باشذ که شما با شخصی دیدار و صحبت خواهید کرد که مقامش از شما بالاتر است

  323. HadisHadissays:

    سلام من خواب دیدم قرار خواستگار بیاد خونمون و من اماده نشده بودم انگار پسره با پدر مادرش بود خوش چهره ام بود قبلا همین پسرو دیدم توو خوابم ولی نمیشناسمش .گفتم ای بابا چرا انقد زود اومدن بعد انگار پسره توو پیامک بهم گفت تو چرا منو نمیخوای و میخوای بهم بزنی ما که همه قراراو گذاشتیم و من میگم نمیخوام تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به این معنی است که شما با شخصی دیدار و صحبت خواهید کرد که مقامش از شما بالاتر است

  324. ShakilaShakilasays:

    سلام وقت بخیر من خاب دیدم کسی ک دوسش دارم و چن وقتی هس ازهم جداشدیم اومده خاستگاریم منم پیش خودم فکرمیکردم ک اگ دوسم نداره چرا اومد خاستگاریم آخرشم خانوادم گفتن ک بعد از ماه صفر جواب میدیم میخاستم ببینم تعبیر داره این خاب؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      موقعیت ها و روابط تازه ای در زندگیتان شروع میشود

  325. Esfahani neshatEsfahani neshatsays:

    سلام وقتتون بخیر.دختری مجردم.که خواب دیدم مادر و خواهر،دوست پسرم اومدن خونمون و سر سفره غذا بودیم ومیخاستن با مادرم در مورد من و پسرشون حرف بزنن و منو از مادرم خاستگاری کنن که یهو از خواب بیدار شدم، و در صورتی که مادرشون در قید حیات نیستن و فوت شدن و لباس سفیدی هم پوشیده بودن. و همزمان همون شب دوست پسرمم خواب دیده بود که پدرشون (که ایشونم در قید حیات نیستن و فوت شدن)اومدن و میخان بیان خاستگاریم لطف میکنید تعبیرش رو بگید.ممنون میشیم ببینیم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بزودی خبر ازدواج یکی از دوستانتان را میشنوید

  326. میرامیراsays:

    سلام خواب دیدم با پسری تلفنی صحبت میکنم و به من میگه ساعت ۹ تا ۱۱ شب چهارشنبه سوری قصد داره به خواستگاری من بیاد و من کلی با صدای بلند میخندم چون فکر میکنم دروغه و بعد میپذیرم و در خواب خونمون یه جای فقیرانه و کوچیکه و ما از مهمانهامون تو حیاط پذیرایی میکنیم و خواستگارم یک پسر معقول و معمولیه ولی به شدت حامی و میگه که دامپزشکه و از من میخواد که حدس بزنم چه حیوانی رو دوست داره و من دو بار حدس اشتباه میزنم و بار سوم اون میگه عاشق پنگوئن هاست به هر حال من خواستگاری رو نمیپذیرم چون قرار از ایران برم در واقعیت و این رو با صدای بلند میگم و مادرش میگه نمیتونه از پسرش جدا بشه به هر حال احساساتم تو خواب خیلی خوب بود و از اون پسر ممنون بودم که این احساسات رو در من ایجاد کرده تعبیرش میکنید لطفا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      روابط عاطفی و احساسی در زندگیتان روز به روز بهتر خواهد شد

  327. امیر محمد عارفیامیر محمد عارفیsays:

    سلام.دیشب خواب دیدم مادرم و خواهرم یکی از اقوام (که جدیدا خواهرم درموردش باهام صحبت کرده و منم دوستش دارم ) رو بهم پیشنهاد میدادن ولی من جواب واضحی نمیدادم و خجالت میکشیدم.پدرم هم روبروم نشسته بود و حرفی نمیزد.ناگفته نمونه که الان شرایط ازدواج رو ندارم.میشه بفرمایین تعبیر خواب چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خبرهای خوشایندی در انتظار شماست و ممکن است مهمان به خانه شما بیاید

  328. RaminRaminsays:

    سلام خواب دیدم که بابای کسی که میخوام برم خواستگاریش(الان باهم دوست هستیم) اومده پیشم( مغازه ام ) جواب مثبت داده بهم،خیلی ام خوشرو و خوش خنده... کلی ام دلداریم داده گفته اوکی میشه همه چی من خودم موافقم کمکت می کنم و از این حرفا(درعالم بیداری باباش هنوز خبر نداره و خیلی ام سختگیره)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به این معنی است که شما با شخصی دیدار و صحبت خواهید کرد که مقامش از شما بالاتر است

  329. عليرضاعليرضاsays:

    سلام من خواب ديدم كه شخصي رو كه دوستش دارم رو ازش دارن جلوي خودم خواستگاري ميكنن و علاقه اون هم به من كم هستش و من هم كاري از دستم بر نمياد معنيش رو لطفا برام بگيد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      علاقه و محبت شما به ایشان بیشتر میشود

  330. شمسشمسsays:

    سلام و وقت بخیر، خواب دیدم که پسری که 6 سال پیش توی دانشگاه عاشق ایشون بودم، و هیچ رابطه ای هم باهم نداشتیم. اومده بودن خواستگاریم، پسره هم جنبه ی اجتماعیش خوبه هم ظاهریش، و من توی خواب جواب بله رو به ایشون داده بودم، هم خوشحال بودم، هم یه کمی دودل، توی خواب بعضی وقت ها دلتنگ دوست پسرم هم میشدم، که الان رابطمون با هم سرد شده. و می خواستم بهشون زنگ بزنم. و هم زمان توی خواب یه خواستگار دیگه هم اومده بود، ولی ایشون رو نمی شناختم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است وارد روابط تازه ای در زندگیتان شوید

  331. ساراساراsays:

    سلام . من مجرد هستم.‌چند شب پیش خواب دیدم مادربزرگم که چند ساله فوت کرده ، اومده خونه امون و میگه تا در مراسم عروسی تو و همچنین خواستگاری خواهر دیگه ام ( که اونم مجرده ) شرکت کنم. خیلی خوشحال و سرحال بود.‌من هم از شنیدن این خبر خیلی خوشحال بودم. میشه بفرمایید تعبیرش چیه ؟ (راستش ما در عالم واقع درگیر یه گرفتاری هستیم )

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دلیل بر اتفاق و خبر خوش ایند در روز های نزدیک است اگر دختر شوهر داری و یا زن متاهلی ببینید که در خواب مجددا قرار خواستگاری میگذارد دلیل بر جدایی طلاق و غم و اندوه است

  332. فرزانهفرزانهsays:

    سلام.من دیشب خواب دیدم یکی از پسرای همکارم ک باهاش خوب نبودم و چند ساله ندیدمش منو کشید کنار و خندید و گفت فلانی که ازش بدم نمیومد قراره بیاد خواستگاریت من یکم هیحانزده شدم بعد دیدم تو ی خونه کلا سفیدم وسط ی بلوار سرسبز هی نگاه اتاقا میکردم و میگفتم چه خوب این اتاقا چقدر بزرگ و جادار شدن که یهو پسره با کت و شلوار رسید وسط چمنا میخندید سرشو انداخته بود پایین.منم رفتم طرفش ک سلام علیک کنم باهاش.البته در واقع اون دو تا اقا همو نمیشناسن.من هر کدومو جدا جاا میشناسم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به این معنی است که شما با شخصی دیدار و صحبت خواهید کرد که مقامش از شما بالاتر است

  333. دخترمدخترمsays:

    سلام خواب دیدم یکی از دوستام بهم کسی رو معرفی کرده ب عنوان خواستگار،بعد متوجه شدم همزمان هم به من معرفیش کرده هم ب دوستم که اسمش زینبه تا یکیمونو انتخاب کنه(تو خواب مطمعن بودم ک منو انتخاب میکنه،و میدونستم از من خوشش میاد)زینب داشت میگفت که خواستگاره دکتر تو بیمارستان بهشتی کار میکنه باورم نمیشد تو خواب گفتم دعای خواهرم در حق من برآورده شد،البته این کسی که خواستگار معرفی کرده بود دوتا خواستگار معرفی کرد که یکیشون دکتر بود ولی اونیکیو نمیدونم شغلش چی بود ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خبرهای خوشایند و لذت بخشی در انتظار شماست

  334. مهدیهمهدیهsays:

    سلام من خواب دیدم که یه پسر با خانوادش به خاستگاریم اومده و من چهره داماد و اصلا نمیدیدم...من یه نفر و یه مدت دوست داشتم و باباش اونجا بود...بابای پسره بد نگاهم میکرد بعد که رفتیم با پسره صحبت کردیم پسره یه چیزی تو گوش پدره گفت وبعد پدرش گفت پسر ما عاشق دختر شما شده و پسندیدتش...بعد من جواب منفی دادم و‌ مادرش که غش کرد?بابای کسی که دوسش داشتم ناراحت بود از این که جواب منفی دادم...ممنون میشم تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اگر در رابطه ای هستید، به قهر و جدایی می رسید و پیوندی که برقرار کرده بودید گسسته می شود.

  335. نگارنگارsays:

    سلام خواهرم خواب دیده که ما در حال تمیز کردن خونه هستیم .خونه ی قدیممیمون .و قراره برام خواستگار بیاد وپسری ک خواستگاررو ما تقریبا می شناسیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      عم و اندوه و ناراحتی از زندگیتان دور میشود و به آرامش میرسید

  336. رحمانرحمانsays:

    سلام من مجردم...خواب دیدم به همراه مادرم که فوت شده قراره بریم خواستگاری...و مادرم خیلی خوشحال بود..تو تعبیرش کمک میکنید؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده به وجود امدن سرحالی در زندگیتان است

  337. سلیسلیsays:

    سلام.به تازگی با کسی ک قرار ازدواج داشتیم بهم خورد و شرایط وحشتناک روحی گذروندم. امروز همکار مادرم گفت خواب دیده اومده خونه ما و توصیفاتش عین خونه ما بود درحالی ک اصلا خونمون نیومده! گفت خونتون مجلس خواستگاری دخترت بود. دخترت شدید داشت گریه میکرد بعد دیدم یهو همه دست زدن و صلوات فرستادن و گفتن مبارکه و همگی خوشحال شدن. با توجه باینکه شخص دیگ ای راجبم خواب دیده تروخدا بگین چ تعبیری داره این گریه و بعد خوشحالی همه تو خواب

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده به وجود امدن روزهای خوشایند و سعادتمنتدی در ایندهای نزدیک است و در مشکلات به خداوند تکیه کنید انشالله اتفاقات مثبتی برای شما خواهدافتاد

  338. اسرااسراsays:

    سلام من حواب دیدم توو گوشی اسم یه اقایی رو نشون میدن که من باهاش ازدواج کنم منم نشناختم فقط گفتم باشه گفتن مطمئنی گفتم حالا فعلا اشناشیم تا ببینیم چی پیش میاد ولی پیش خودم فکر میکردم که ردش کنم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده اتفاق و اخبارخوشایندی است که در اینده ای نزدیک برایتان رخ خواهدداد

  339. ژالهژالهsays:

    سلام من شبه و تو رختخواب دراز کشیدم خواهرم یواشکی راجبه کسی که تو واقعیت خاستگار منه و جواب منفی دادم داره صخبت می کنه و میگه اون رفته واسطه فرستاده تا دوباره از من خواستگاری کنه منم پا شدم گفتم من با اون ادم اخلاقم جور نیست اون حرفای زشت میزنه من هرگز بهش جواب نمیده.بعد همونجوری که داراز کشیده بودم تو دلم گفتم خدایا منو از شر فلانی خفظ کن.بعد دو طرف سقف دوتا ذست دیدم که انگار چوبی بودن و از سقف اومده بودن پایین و رو به اسمان بودن مثل حالت دعا.بعد فک کنم تو خواب خوابم برد یا صحنه عوض شد دیدم وسط بهشت میون درخت گلها میدوم..میشه تعبیر کنید.سپاس گزارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر گرفته از مشغولیت های ذهنی بیننده رویا است و جای نگرانی وجود ندارد که به خوشحالی تعبیر میشود

  340. منمنsays:

    سلام ..من حدود ساعت 8 صبح خواب دیدم انگار استادم (نمیدونم مجرد یا متاهل) از یکی از همکارام (متاهله و بچه هم داره) خواستگاری کرده یعنی همکارم داره تعریف میکنه که ایشون ازش خواستگاری کرده ولی از این مساله خوشحال نیست میگه بهش گفته موهات رو باید کوتاه کنی و بعد میگه در ملاقاتشون هم بهش میخواسته دست بزنه و من پیش خودم گفتم پس استاد مجرد بود و خیلی تعجب کردم که میگه میخواد بهش دست بزنه پیش خودم میگم درتمام این مدت که من دانشجوش بودم اصلا همچین اخلاقی ندیم ازش ..در صورتیکه در واقعیت اصلا استادم این همکارم رو نمیشناسه و استاد من بسیار مرد باشخصیتیه ..ممنون مییشم تعبیربفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است یکی از دوستان و یا اطرافیان نزدیکتان ازدواج زود هنگامی داشته باشد

  341. زهرا حسامپورزهرا حسامپورsays:

    سلام.من خواب دیدم پدرم که فوت کرده اند برگشته بودند و میخواستم در مورد ازدواجم از ایشان بپرسم اما خجالت کشیدم بعد تمام خانواده را در خانه قبلی مان دیدم که عموی مامانم که مرا برای پسرشان خواستگاری کرده بودند هم حضور داشتند با پسرش و دخترش.وجلوی پسرش پرده بود و من نمیتوانستم او را ببینم.در این هنگام برادرم قاطعانه گفت نه( یعنی نمیخواهیم عروسش کنیم)اما هیچ کدام از اعضای خانواده ام چیزی نمیگفتند حتی پدرم که وقتی زنده بودند به شدت مخالف ازدواج من تو سن پایین بودند چیزی نمیگفتند.وقتی برادرم گفت عموی مامانم گفتن ما خودمان هم میدانیم اشتباه کرده ایم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممک است فرصت های جدیدی در زندگی برایتان ایجاد شود مراقب باشید از دست ندهید

  342. مریممریمsays:

    من خانم متاهل هستم در خواب دیدم در یک محفلی هستیم و ادم زیاد بود و من به دائیم گفتم وای من فکر نمیکردم تو شوهرمن بشی و دائیم گفت حالا که دیدی شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است سرحالی برایتان ایجاد شود

  343. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خسته نباشیدمن خواب دیدم که برای خواهرم خواستگاراومده وخواهرم دم بخته ودرخواب خانواده ام هم حضورداشتن ودرمورد قرارمدارحرف میزدن. میخواستم تعبیرش وبدونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بزودی تغیرات خوشایندی در زندگیتان ایجاد میشود

  344. صباصباsays:

    باسلام خواب دیدم برادرزاده زنداداشم قصدداره ازم خواستگاری کنه خواهرم داداشم زنداداشم و برادرزادش هم بودانگارجایی رفته بودیم توطعبیت کباب درست کرده بودیم میخوردیم بعدیه جوری شدبقیه ندیدم منوبرادرزاده زنداداشم تنهابودیم میخواستم بندکفش هاموببندم ولی خیلی بلندبودهی دورپام میپچوندم که اون نزدیکم شدخواستگاری کرد منم جوابی ندادم بهش تودلم اینجوراحساسی داشتم نه میخواستم ردکنم نه میخواستم قبول کنم یه جوردیگ هم فکرمیکردم که پدرم رضایت نده به این ازدواج اینم بگم درواقعیت این برادرزاده زنداداشم ازدواج کرده ولی توخوابم مجردبودچه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است تغیرات و اتفاقات خوشایندی برایتان رخ دهند

  345. ماندانا خلیلیماندانا خلیلیsays:

    خواب دیدم پسری که دوسش دارم بهم تلفن کرده و یک مرد غریبه رو واسطه کرده، اون مرد غریبه بهم گفت دو سال براش صبر میکنی؟ منم جوابی ندادم و قطع کردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر به وجود امدن سرحالی در زندگیتان است

  346. نااشناسنااشناسsays:

    در رابطه با خواب بالا من حوالی۶صبح از خواب بیدار شدم.تو خوابمم پسره تو فکر بود.نور خونمونم کم بود بااینک لوستر روشن بود.باباشم بعد مطرح کردن خواستگاری نفهمیدم مادرم چی جواب داد اما باباش ناراحت بود و توفکر رفت.من و اون اقاهم در واقعیت در رابطه نیستیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تعبیر شما این است که شما با کسی ملاقات میکنید که جایگاه بالاتری از شما دارد ممکن است جایگاه اجتمایی باشد

  347. زیبازیباsays:

    من خواب دیدم تو مدرسه برای ادامه تحصیل هستم و رفتم از بوفه مدرسه کیک بخرم کلی کیک شکلاتی قهوه ایو مشکی بود که روش خامه سفید بود چند تا خریدم بعد یهو پسری که دوستش دارم بهم زنگ زد و گفت کجایی من اومدم در خونتون برای صحبت و  خاستگاری ولی کسی خونه نیست متعجب شدم که اومده خاستگاریم  بهش گفتم خانواده نیستن خودمم مدرسه هستم بعد گفت الان میام اونجا  اومد مدرسه دیدنم و باهم حرف زدیم بهش گفتم تا قبل ازدواج به هم دست نزنیم ، خوابیده بودیم یه گوشه از حیاط مدرسه گوشه که نورانی بود و یه پارچه توری سفیدم بود بالای سرمون بعد دستشو گرفتم و اونم تعجب کرد که اینکاررو کردم و خوشش اومد و دستش و انداخت دورم و منو چسبوند به خودش و بعد خواستیم باهم رابطه انجام بدیم که دیدم چندتاا بچه دارن نگامون میکنن به بچه ها گفتم میشه برید ممنون میشم بعد که بچه ها رفتن هم کلی لبهای همدیگه رو با لذت بوسیدیم ممنون میشم تعبیر کنید برام خیلی مهم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشان دهنده سرحالی و سرخوشی در زندگیتان است و جای نگرانی درزندگیتان وجود ندارد فقط ممکن است دچار ناامیدی و استرس در زندگیتان شوید

  348. RahaRahasays:

    سلام من خواب دیدم که قراره برام خواستگار بیاد خونمون بابامم تو خوابم بود به نظرم خونمون هم یکم خلوت شده بود از نظر وسایل و اینا (مجرد هم هستم) تعبیرشو میگید لطفا

  349. NezhlaNezhlasays:

    سلام من خواب دیدم با پسر مورد علاقه ام که چند هفته پیش رابطمونو تموم کردیم به همراه پدرم و یک اقایه دیگه که حکم وکیل خانوادگی اونا رو داره یک جایی مثل کافه نشستیم و به من میگه من با پدرم حرف زدم میخوام ازت خواستگاری کنم هفته دیگه فلان جا بریم حرفامونو راجبش بزنیم که من از تعجب خشکم میزنه و خوب ته دلم خوشحالم و پدرم یه نه بابا یا همچین لفظی بکار میبره تا جایی که یادمه میخواستم بدونم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن سرحالی و سرخوشی در زندگیتان است

  350. مژگانمژگانsays:

    باسلام دیشب خواب دیدم که با یکی از پزشکایی ک توی محل کارمه داشتم صحبت میکردم دوتااز همکارام هم کنارم بودن... ما دستیار پزشکا هستیم درواقعیت... بعد پزشکم رفت یه ماژیک و کاغذ آورد و شروع کرد به نوشتن و بمن گفت هرچی من میمویسم تو هم ازروش منو دنبال کن و بنویس.منم نوشتم بعد گفت بخونش منم خوندم دیدم نوشته بامن ازدواج میکنی؟ نگام کرد و گفت این حرف دلمه جوابت چیه. من بااینکه خوشحال شده بودم گفتم باید فکرکنم بهش... پزشکمم گفت باشه بهت فرصت میدم ولی خیلی جدیم بهش فکرکن. باورم نمیشد ولی ازم خاستگاری کرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، نمادی از بدست آمدن برخی از فرصت های مطلوب و قابل تامل در بخش زندگی عاطفی شماست.

  351. سهیلاسهیلاsays:

    سلام. متاهل هستم و بین من و همسرم جدایی افتاده ولی هنوز از هم طلاق نگرفتیم. خواب دیدم دوتا خواستگار همزمان اومدن خونه ما. یکی آدم حسابی و اون یکی زیاد موقعیت اجتماعی خوبی نداشت. منتها اون خواستگار معمولی از در اتاق وارد میشد برای اجازه صحبت گرفتن و یک شاخه گل رز قرمز که نصف برگهاش هم ریخته بود ولی اون خواستگار که آدم حسابی بود, از پنجره وارد میشد با یه دسته گل صورتی بزرگ به همراه یک هدیه. تصمیم گرفتم با خواستگار درست و حسابی صحبت کنم. دسته گل رو با احترام بهم داد منم ازش گرفتم و بهش گفتم چه گلهای خوشبویی. هر دو روی مبل نشستیم و شروع به صحبت کردیم. خیلی با ادب و کمالات بود و از آشنایی باهاش خوشحال بودم. در حین صحبت انگار جامون عوض شد اون تبدیل شد به یه دختر جوان زیبا و بسیار احساساتی که ازم خواهش میکرد بعد از ازدواج هیچ وقت تنهاش نذارم و خودم تبدیل به یک مرد شدم و بهش میگفتم زندگی بالا و پایین بسیار داره و باید محکم و صبور باشه. در حین صحبت احساس کردم خیلی صورتهامون بهم نزدیک شده و داریم احساسی برخورد میکنیم که از خواب پریدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید در روابط خود با دیگران و دوستانتان از واقعیات و مسائل خصوصیتان صحبت نکنید تا دچار دردسر و گرفتاری نشوید باید توجه داشته باشید که همگان خیر خواه نیستند

  352. مهدیمهدیsays:

    سلام خواب دیدم با خانوادهم رفتم خواستگاری و بعد از خواستگاری امدم بیرون رفتم یه مرغ نپخته را اتیش روشن کردم وبعدش پختم خوردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر شنیدن اخباری خوشایند در زندگیتان است

  353. دختر مجرددختر مجردsays:

    سلام دیشب قبل از نماز صبح خواب دیدم یکی از همکارام بهم میگه چیکار کنم خانم صفاری گفته(یکی دیگه از همکاران) هر جوریه باید واسه تو (یعنی)خواستگار پیدا کنم و شوهرت بدم بعد من لبخند میزنم و پیش خودم میگم پس این جریانات هم(معرفی و خواستگاری که دقیق یادم نیست) رو هم ایشون انجام داده بود بعد دیدم مامانم بهم یه جوری نگاه من میکنه که یعنی اونقدر حرف ازدواج رو زدی مردم افتادن به تکاپو برای شوهر دادنت..ممنون میشم تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتوان بیانگر به وجود امدن کامیابی و شادمانی در زندگی روزمره شما باشد

  354. ساراساراsays:

    با سلام مامانم دیشب خواب دیده که برا من خواستگار اومده و میگه شرایطش خوب بوده و تو خواب انگار همش با خودش میگفته که خیلی به همدیگه میخورن،و انگار بعد صحبت کردن من با خواستگاره مامانم ازم نظر خواسته منم انگار به خاطر یه ایراد کوچیک یه مقدار مردد بودم که مامانم بهم گفته اینکه اصلا چیزی نیست و انگار مامانم تو خواب خیلی راضی و خوشحال بوده از اوضاع و میگه تو خواب خونمون شلوغ بوده و فک و فامیل هم بودن و مامانم تو خوابش از اینکه خوهر بزرگترم هم از اینکه من قبل اون ازدواج بکنم ناراحت نیست،خیلی خوشحال بوده.میخواستم تعبیر خواب رو بدونم و اینکه تعبیر این خواب به من مربوطه یا مادرم؟و اینم اضافه کنم که من چند روزه که خبر دار شدم که کسی که برای ازدواج با من تمایل نشون داده بود( و من با وجود اینکه از اون پسر بدم نمیومد اما به خاطر شرایطی که مربوط به اطرافیانمون بود به این نتیجه رسیدم که این ازدواج منطقی نیست و نذاشتم ارتباطی صورت بگیره) ازدواج کرده و یه مقدار حالم گرفته شده،اما مامانم این قضیه رو نمیدونه،امکانش هست خوابش مربوط به این باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید در روابط خود با دیگران و دوستی های خود کمی منطقی تر و عاقلانه تر رفتار کنید و احساسی تصمیم نگیرید تا دچار پشیمانی نشوید

  355. پسر متعهلپسر متعهلsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم دارم از دختری که قبلا نامزد بودیم و بنا به دلایلی بهم خورده خواهش می‌کنم باهام ازدواج کنه و اون می‌گه خیلی دلم می‌خواد ولی خواهرت رو نگاه کن چجوری برخورد می‌کنه باهام تو خواب احساس می‌کردم مجردم و خیلی واسم سخت بود که بعد از این همه ماجرا دوباره دارم این درخواست رو ازش می‌کنم! حس تنفر و دوست داشتن همزمان داشتم بهش و این رو حتی وقتی داشتم خواستگاری می‌کردم حس میکردم متشکرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا حاصل درگیری و ذهنی ناارام و اشفته از موضوعات اخیر در زندگیتان است

  356. فرزانهفرزانهsays:

    من ب یکی از بستگان علاقه مندم،دیدم بعد مدت زیادی دیدمش و داره با همه روبوسی میکنه و ب من ک رسید منو کشید کنار منم اولش ذوق کردم ک شاید میخواد ابراز علاقه کنی ولی بهم گفت ک خانواده دوست دخترش دارن میان اینجا و برم دختر خالمو پیدا کنم ک ماشینشو جا ب جا کنه،از اون خانواده خیلی حساب میبرد،تقرببا ده تا خانم بودن ک فقط یکیشون مادرشون بود بقیه دخترا همشون زیبا بودن ولی نفهمیدم دختره کدومه،تو دلم شوکه شده بودم ولی با خوشرویی رفتم با همشون سلام کردم و دست دادم ولی اونا آدمهای نسبتا سردی بودن،

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بیانگر به وجود امدن اتفاقات شاد و مفرح در زندگی برای شما باشد

  357. alirezaalirezasays:

    سلام خسته نباشید من دختریوکه دوسش داشتم میخواستم برم خواستگاریش اماازدواج کرد شوهرش اومده بودبه خوابم بایه چهره‌ی‌ معلول مانندوزشتوبدتیپ,من داشتم توخواب جلوشوهرش از زنش بدمیگفتم تامثلاتلافیه دختررو دربیارم ولی اون اصلابراش مهم نبودو حالت خنده داشت ممنون ازسایت خوبتون اینم بگم چون‌ دردنیای واقعی بخاطر دروغای اون دخترقصدهمچین کاریوداشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده درگیری های ذهن و فکر شما از موضوعات اخیر باشد و میتواند بیانگر ایجاد موقعیت های جدیدی برای شما باشد

  358. alirezaalirezasays:

    سلام خدمت مدیرسایت دخترخانومی که قراربود باهم ازدواج کنیم اماایشون هفته‌‌ی‌اخیر ازدواج کردن اومده بودن به خوابم جسارتا بالباس های نامتعارف درخیابانی که منزل مادربزرگشون بود ومن زیاداونجامیرفتم بودن تاب وشلوارکی بودن فک کنم, من چون بدلیل زیرقول زدناشون خیلی عصبانیم توخواب سرموازشیشه ماشین دراردمو گفتم خیلی پستوکثیفی درجواب شنیدم ک گفتن دیگ نمیخوام ببینمت نیااینجا بنده تادیدم درخیابان کسی منودیدبااون‌دخترخانم,سریع‌ فرارکردم مچکرم بابت زحماتتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این روی میتواند نشان دهنده اخباری خوشایند در زندگیتان باشد و باید سعی کنید انگیزه و توانایی خودتان را در زندگی بالا ببرید

  359. زهرازهراsays:

    سلام. خواب دیدم توی محل کارم چند نفر توی یک زمان خواهان ازدواج با من شدن و قرار شد با یکی از اونها قرار خواستگاری بزاریم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر سرخوشی یا سرحال بون شما است و در اینده روزهای خوشی در انتظار شما هستند

  360. MahdiyeMahdiyesays:

    سلام وقتتون بخیر من دیشب خواب دیدم که چند نفر خاطر خواهم شدن بعدش با یکی از خواستگارام رفتیم بیرون و اصلا به دلم ننشست و با خودم گفتم براش جواب منفی میدم برا همین تو ظاهر خوش رو و خوش رفتار بودم ، خلاصه ما که تو خواب با هم رفته بودیم بیرون و قدم میزدیم یهو یه جاییش درد گفت(یا جایی از بدنش ناقص بود یا مریضی داشت زیاد یادم نیست) و گوشی نوکیا از اون قدیمیاشو داد دستم گفت به خانوادم زنگ بزن منم میخواستم کمکش کنم ، بعدش رفتیم خونشون که خیلی فقیر بودن و با خواهر و مادر و خودش تو یه سفره غذا خوردیم و مامانش خیلی تحویلم میگرفت و خواهرش آروم نشسته بود...من که کمکمش کردم و خوش رو هم بودم خیلی ازم خوشش اومد ولی من اصلا نه ، برا همین فکر میکرد میتونه باهام خوب زندگی کنه بعدش از خواب بلند شدم....ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویای درهم و پریشان است و تعبیر خاصی ندارد

  361. دختردخترsays:

    سلام..دیشب خواب دیدم یه خانمی من رو بغل کرده و بوسم میکنه میگه خیلی دوست دارم عروسی مثل تو داشته باشم و یه جورایی میگفت میخوام تو رو برا پسرم بگیرم بعد من وقتی ازش سن پسرش رو پرسیدم بهش گفتم من از پسر شما خیلی بزرگترم و بعد یه دختری رو نشون داد گفتش میخوام عروسم تو این سن و سالها باشه بعد که من سن خودم رو گفتم شوکه شد ..میشه تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر اتفاقات خوشایندی است که به زودی در زندگیتان رخ میدهد

  362. پانیذپانیذsays:

    سلام وقتتون بخیر...در واقعیت یه نفر خانواده ی ما و خواهرامو معرفی کرده برای ازدواج و دو طرف همدیگه رو ندیدن و کاملا سنتی میخوان بیان خواستگاری....خواب دیدم خونواده پسر (خودش و مادرش که چادریه) اومدن برای خواستگاری خونمون و خونوادمون خیلی خوششون اومده ازشون مخصوصا من که همش تو دلم میگفتم خوشبحال خواهرم چه پسری و چه خونواده خوبی گیرش اومده...اگه میشه تعبیرو بگید ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر درگیری ذهن وفکر شما از موضوعات اخیر در زندگیتان است

  363. رهارهاsays:

    سلام خواب دیدم برای خواهر کوچیک ترم خواستگار آمده من اول فکر کردم برای منه بعد گفتن برای خواهرم،بعد خواهرم میگه من نامزد دارم باور نمی کنن خواهرم عکس دوست پسرشو نشون میده میگه نامزدمه،به من میگن میشه بیاد به پسر من نامزدشو ول کنه منم می پرسم خونتون کجاس اسم یه خیابون میگه تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده به وجود امدن سرحالی و سرخوشی در زندگیتان است

  364. لیلالیلاsays:

    سلام خواب دیدم تو سالن همایش با مادر و خواهرم نشستیم و دوستم و دختر عمم رو هم اونجا میبینم بعد متوجه میشم که خواستگار قبلیم با برادر و زن برادرش وارد میشن و لباس نظامی تنش هست انگار که آدم مهمی باشه (او نظامی نبود)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا ممکن است بیانگر خرمی و شادی باشد که در زندگی به شما خواهدرسید

  365. سهاسهاsays:

    سلام یکی از دخترای فامیلمون تو خواب اضهار میکرد که برادرمو دوست داره خوانوادمم فکر میکردن واقعا همینطوره برادرم بایه دست گل طبیعی رفت خواستگاریش و بعد دختره جیغ و داد کردو به برادرم گفت تو بچه ای وهمه تعجب کردیم تعبیرش چیه مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده محبت و مهربانی است که ممکن است از جانب دیگران برایتان به وجود بیاید

  366. raharahasays:

    سلام ، من دختر مجردي هستم مردي كه شش ماه باهم بوديم و خيلي دوسش داشتم و الان دوماهه كه جدا شديم ، خواب ديدم همراه يه دختر ديگه با وقاحت جلوي من بود و اون دختر هم دوست من بود! بعد از اينكه ديدمشون با دختره كات كرد و خيلي پشيمون و ناراحت بود از جداييمون ، زنگ زد به تلفن پدرم و خواستگاري كرد ، و خواست جواب پدرمو بدونه ....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر درگیری ذهن و فکر شما از این باب است

  367. فاطمهفاطمهsays:

    سلام دختر مجردی هستم ، خواب دیدم دوستانم اومدند به خونه ما و رفتیم اتاقم ، کلی حرف زدیم بعد یکی از دوستانم گفت نمیخوای ازدواج کنی گفتم نه کیه که خونه باباشو رها کنه بره ازدواج کنه ، بعد دوستم گفت اما یکی هست که خیلی تو رو میخواد اما میترسه بیاد جلو ، شماره شو گرفت و پسره که انگار برام اشنا بود اما نمیشناختمش ازم خواستگاری کرد اما من جواب رد دادم و وقتی گوشی رو قطع کردم میخندیدم وبه دوستام میگفتم خونه بابام راحتترم اما اونا ناراحت بودند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر سرحالی و سرخوشی هایی است که باعث هیجاناتی مثبت در زندگی شما خواهدشد

  368. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم مامانم بهم خبر میده که دختر همسایمون براش خواسنگار اومده البته من با این همسایمون سالیان ساله رفت و آمد دارم و توخواب خیلی ذوق کردم و خیلی هم تعجب کردم اگه میشه برام تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگرذ به وجود امدن سرخوشی در زندگیتان است

  369. نرجسنرجسsays:

    سلام دختر مجردی هستم خواب دیدم کسی ک دوسش دارم(در حالی ک اون روحشم خبر نداره که دوسش دارم) با خانوادش اومده خواستگاریم منم رفتم چای و نبات تعارف کردم تو جمع دوتا مرد پیر هم بودن ک انگار اینا پیامبر بودن اسمشونو الان یادم نیس ولی وقتی داشتم چای تعارف میکردم بهشون یکیشون گفت ۱۲۴ تا پیامبر دیگم از تو آسمون دارن این مجلس مبارکو نگاه میکنن بسیار حس خوبی داشتم تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرحالی و اخباری خوشاینداست که ممکن است به زودی به شما داده شود

  370. SaraSarasays:

    سلام ودرود دخترمجردی هستم ودیشب خواب دیدم پسری که همکار وهمکلاسی من هستش ومن هم ازش بدم نمیاد وتمایل دارم بهش با بزرگتراش به خواستگاری من اومده وجلسه خواسنگاری رودیدم وبسیار حس خوب وامینی داشتم انقدر جلسه خوب پیش رفت که بعدشم باهم درارتباط بیشتری قرار گرفتیم واوهم ازداشتن من خوشحال بود.تعبیراین خواب چی هستش؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است موادر در زندگی برایتان پیش بیاید که باعث ناامیدی شما در زندگی شود

  371. فرزانهفرزانهsays:

    من خواب دیدم کل زنای فامیل دارن نماز میخونن من ی گوشه نگاه میکنم.وسط نمازشون یکی زنگ زد ب مامانم دختر عمومو خواستگاری کرد منم به فامیل میگفتم اگه ی رکعت دیگه اضافه بخونین برای همه تون خواستگار پیدا میشه😂😂😂 ولی خواستگاره متاهل بود بعد من خیلی تعجب کرده بودم پیش خودم میگقتم حتما جوابشون منفیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا نشان دهنده بندگی است وباید ارتباط خود را با خداوند تقویت کنید

  372. مریممریمsays:

    سلام من ۱۶ سالمه خواب دیدم مادر یک اقایی که من اصلا نمیشناختمشون خیلی رسمی از من خواستگای کرد با اینکه من خود اون اقا رو ندیدم ولی جواب مثبت دادم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است فرصت های جدیدی برایتان ایجادشود

  373. ناصرناصرsays:

    سلام و درود خدمت شما استاد بزرگوار دیشب خواب دیدم با پدرم که فوت شدن میخوایم بریم برای برادرم خاستگاری،من ی جفت از کفشای خودم رو تاحالا نداشتمشونو میدم به پدرم و اینکه تو خواب کچل شده بودم استاد من خودم متاهل هستم لطفا برام تعبیرش کنید،ممنون از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر اخبار خوشایندو خوبی است که ممکن است برای شما به وجود بیاید

  374. فرزین احمدیفرزین احمدیsays:

    من خواب دیدم که با خانواده ام خانه ای کسانی رفتیم اما نمیدونستم چرا اما میدونم برای خواستگاری نرفتیم اما انها فکر میکردند که برای خواستگاری اومدیم من تعجب کردم که چرا همچین فکریو کردن من متوجه شدم که پدر و دختره داشتن باهم حرف میزدن و دختره به باباش میگفت پسره خوبیه قد بلند پاهاشم بلنده کلا ازم تعریف میکرد تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا نشان دهنده سرحالی و سرخوشی است که ممکن است در زندگی برایتان به وجود بیاید

  375. نیلوفرنیلوفرsays:

    سلام دختری هستم مجرد که حدود ۱ ماه پیش برای من خواستگاری اومد که با وجود اینکه به نظر میومد پسره خیلی خوشش اومده بود بعد از چند روز خانواده ش تماس گرفتن و گفتن جواب ما منفی است من دیشب خواب دیدم که من از بیرون اومدم خونه دیدم مادر و خواهرم دارن راجع به موضوعی با صدای بلند باهم صحبت می کنند من رفتم پیششون دیدم راجع به یه مهمونی که قراره برای شام بیاد حدودا ۱۰ نفر صحبت میکنند بهشون گفتم ماجرا از چه قراره که خواهرم به من گفت تو چی کار کردی که این پسره منظورش خواستگارم بود با حالت گریه رفته پیش داماد ما که واسطه بشه این وصلت جور بشه (منظور خواهرم از این حرف این بود که تو چه دعایی کردی یا چه کاری کردی که این پسر با این حال مستاصل برگشته) مادرم گفت انگار این پسر خواهرم زیر نظر گرفته بود که دیده بود با دامادمون داره می ره بعدش اومده بود با حالت گریه با دامادمون صحبت کنه که اون این وصلت جورکنه بعدش من از مادر و خواهرم خواستم که دقیق توضیح بدن که چه اتفاقی افتاده که از خواب پریدم .فقط اون مهمونی که داشتن مادر و خواهرم راجع بهش صحبت میکردن راجع به این بود که خانواده این پسره دوباره قرار بود بیان.حالت تعبیر خواب من چی هستش؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اون شخص هنوز به فکر شماست و خانوادش رو بخاطر منتفی کرد قضیه سرزنش میکنه

  376. MaryammMaryammsays:

    سلام خسته نباشید من صب تقریبا 6 7 بود خواب دیدم که پسری با خوانوادش اومدن خواستگاذیم در خواب اون فرد فامیلمون بود اما من نمیشناختمش واقعا و ناراحت بودم چون در واقعیت هم پسر داییمو دوست دارم و دوست داشتم که پسر داییم بیاد به جای اون پدر مادرم قبولش کردن قرار شد بریم خرید و من در اون حال در حال اشپزی بودم و مرغ میپختم بد که اونا رفتن رفتم روی پله حیاطمون که داشت بارون میومد پیش خودم گفتم اگ از حلقمون عکس بزارم پسر داییم میاد جلو و احساس میکردم که اونم ناراحته بد تو خواب دیدم که ی نیم ست خریدم طلا سفید بود که یه دست خیلی خوشگل داشت نگین دارو خوشگل که داشتم ب دوستم نشونش میدادمو اون میگف خوشگله

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      موقعیت ازدواجی برای شما پیش می آید که باعث خوشبختیتون میشه

  377. a.ba.bsays:

    سلام من دختر مجردی هستم وقراربود بایکی از پسرایه فامیل ازدواج کنم که نشد ولی دوتاخواب دیدم اولیش این بود که خواب دیدم من میخوام برم حمام یه دفعه پدر اون پسراومد تویه حمام وپشت درایستادوبه من گفت پسرم تصمیم به ازدواج داره من تو رو معرفی کردم وپسرم بدش نیمده ولی یه کاری داره که باید اونو انجام بده وبعدبیاد خواستگاریت.چندشب بعدم خواب دیدم قراره همونا بیان خواستگاریم عمو.کوچیکمم بودن خونمون بعد زنگ زدن به مامانش وگفتن پس چرا نیمدین مامانش گفتن ماهرموقع شب شد میایم درصورتی که همون موقع هم شب بود.ممنون میشم تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تلاشی است که شما برای رهایی از گناهان و الودگی ها در زندگیتان انجام میدهید

  378. فرشادفرشادsays:

    سلام من خواب دیده ام کسی که دوستش دارم و باهم در رابطه هستیم برایش خواستگار اومده واونم قبول کرده و دارن مراسمات قبل از ازدواج رو انجام میدن و منم اونجام و خیلی ناراحتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اگر دیر کنید ازدواج می کند

  379. PRPRsays:

    سلام خواب دیدم با کسی که دوستش دارم قرار ازدواج گذاشتم و در حال خداحافظی از پدرو مادر و اقوام برای رفتن از خانه پدری هستم همه خوشحال بودند ولی من و اون آقا اصلا با هم حرف نمیزدیم من ایشونو نگاه میکردم ولی اون نه.ممنون میشم تعبیرش رو بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      چیزایی که بدست میارین راضیتون نمیکنه و مدام فکر می کنین سعادت و خوشبختی شما همیشه بیرون از خودتون اتفاق میوفته

  380. مهگلمهگلsays:

    خواب دیدم داییم ک فوت کرده بهم ی دسته گل خوشگل داد و یه حلقه گف دختر مجردت و دارم عروس میکنم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      قرار است خواستگاری بیاید که شخص موجهی است

  381. مهسامهساsays:

    با شلام و خسته نباشید.دیشب خواب دیدم پسری که بهم علاقه دارن و منم به ایشون علاقه دارن به خواستگاری من اومدن با پدر و مادرشون. من استرس شدیدی داشتم که نکنه مراسم بهم بخوره. از طرفی پدرو مادرم پاهاشون رو جلو مهمونا دراز کرده بودن و کلی میوه میخوردن که من تو خواب حرص می خوردم و میگفتم زشته جلو مهمونا.. البته در بیداری این رفتارارو ندارن..ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده درگیری احساسی شما از این موضوع است و تعبیری خاص ندارد

  382. ستارهستارهsays:

    سلام من خواب دیدم باپسر عموم قرار بود چندهفته دیگه عقد کنم درصورتیکه درواقعیت من مدتهاست ندیدمش توخواب قرار بود عقد جشن بگیریم ولی من تودلم میگفتم کاش عقد ساده می گرفتیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خواستگار برایتان می آید

  383. رویارویاsays:

    سلام من خواب دیدم مراسم خواستگاریمه و من تو آشپزخونه بودم و حالم خیلی بد بود چون راضی نبودم ( تو واقعیت هست این آدم و من چون دوسش نداشتم قبول نکردم) میشه لطفا تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      احساسات سرکوب شده ای در خودتون دارین که باعث میشه نسبت به دیگران هم حس منفی داشته باشین

  384. سودابه نجاتیانسودابه نجاتیانsays:

    سلام من امروز8صبح خواب دیدم که دوست پسرم که4ساله بهم هستیم بهم اس ام اس دادگفتکل لباسای بی حجابتوبنداز دورمیخوام بیام خاستگاری بعدباهم رفتیم طلافروشی حلقه بخیرم تعبیرش چی میشه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      احتمالا قصد ازدواج با شما رو داره و خیلی مراقب رفتار های شما هست

  385. ..says:

    سلام من خواب دیدم مادرم داره جلوی خودم با پدر یه پسر حرف میزنه و میگه اگه دختر منو میخواین میدم بهتون سن مهم نیست اگه دوستش دارین بیاین خواستگاریش اون مرد هم موافقت گرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرخوشی در زندگیتان است

  386. مرد متعهلمرد متعهلsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم یه خانمی تلفن زده و تلفنی داره ازم خواستگاری می‌کنه بهش گفتم متعهل هستم و گوشی رو قطع کردم بعد به مسیر خودم ادامه دادم! متشکرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شخصی شما رو دوست داره که شما ازش بی خبرید

  387. گمنامگمنامsays:

    سلام یه خواستگار دارم که سه جلسه باهاش صحبت کردم خواب دیدم مادرشون زنگ زدن و قرار گذاشتن با خانواده بیان منزل ماتعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اشاره ب ه درگیری شما به همین قضیه داره

  388. ثریاثریاsays:

    سلام وقتتون بخیر...خواب دیدم توی خیابون از کنار چند تا پسر دارم رد میشم و میگذرم و یه جایی یه دفعه میرم ک هیچکس نیس جز خودم ک حس میکنم یکی ازون پسرا دنبالمه و یکم میترسم و میرم توی پارک روبرو ک چند تا دختر بصورت پراکنده نشستن...و من میشینم روی یه تاب فک کنم ک پسره با فاصله ازم ایستاد و گفت دوهفته دیگه با مادرم میام(نمیدونم منظورش این بود ک خواستگاری یا کلا میان با خودم صحبت کنن ک اون دخترا هم کلی میخندیدن ک اینجوری میگه و یه نگاه ب بغل دستیم انداختم دیدم همکلاسی دوران دبیرستانمه ک داشت میخندید...خلاصه با پسره هم کلام شدم و بهم گفت من امام زمانم(درضمن نمیشناختمش )...و تیپ معمولی داشت مثه همه پسرا...یه جای دیگه از خوابم خواب دیدم پسره و دوستاش از مغازه ای دزدی کردن ک من ناراحت میشم و میگم اگه پسره اومد بهش شکایت میکنم ک چرا اینکارو کردن...ببخشید انقد طولانی شد خوابم...ممنون از سایت خوبتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای درهم و اشفته است

  389. ناشناسناشناسsays:

    سلام من خواب دیدم با پسری که دوسش دارم کنارخیابونم اومده بودخواستگاریم بهم یه دسته گل مصنوعی داد منم گذاشتمش همونجا گفتم حالا وایسا برسم پیش پدرم رفتیم پیش پدرم درمورد من با پدرم حرف زد آخرسر هم فک کنم جواب مثبت شد و پدرم چندتا تخم مرغ پخته بهمون داد و همه مشغول پوست کندنشون شدیم خیلی سفیدودرشت بودن.درضمن یکسال به بالاست من این خواب رودیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که باید در زندگی کمی بیشتر مراقب افراد دورو وبد خواه باشید

  390. معصومهمعصومهsays:

    سلام.وقتتون بخیر .من یه معلمی داشتم که مجرد بود و بعد من با این معلم یه رابطه عاشقانه برقرار کردیم که یواش یواش ایشون سرد شدن و ...دیشب من خواب دیدم که با مادر ایشون تو اشپزخونه داریم حرف میزنیم و من گفتم میخوام یه اعترافی بکنم و به مادر ایشون گفتم که من پسر شمارو خیلی دوست دارم و این حرفا و بعد شروع به گریه کردم و مادرش گفت که من نزاشتم باهم ازدواج کنین و جالبش اینجاس که اون زن که مادر عشقم بود و من باهاش حرف میزدم زندایی بزرگم بود تعبیرش چی میتونه باشه؟!خیلی ممنونم از سایت خوبتون❤️

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این به قضاوت شما درمورد اینکه چرا اون از شما سرد شده برمی گرده

  391. گل مهر سیاوشگل مهر سیاوشsays:

    سلام وقت به خیر خواب دیدم از راه پله میام بالا در پذیرایی منزلی دور تا دور مهمان نشسته مرد و زن از جوان تا میانسال اومده بودند خواستگاری من کنار خانم و آقایی نشستم که پدر و مادر داماد بودند خود داماد نبود در مجلس از من سوالاتی شد احساس کردم که پدر و مادرش از من خوششان نیامده چیزی در حد میانه بعد آقای خواستگار وارد شد با سر ودست بهم سلام کردیم سپس نشست کنار دو تا از فامیل هایش دستش رو گذاشت روی سینه اش به نشانه ی احترام و سرش رو خم کرد تنها بودم تو مجلس لحظاتی بعد مامانم آمد جو مجلس عوض شد خانم های مجلس رفتند مشغول پختن غذا شدند توی دلم از این خواستگاری ناراحت بودم ولی هیچی نمی گفتم سکوت کرده بودم خواستگار با لبخند حرف میزد بدر مجلس و بهم نگاه می کرد دیگه چیزی یادم نمیاد که بعدش چی شد و اینکه این آقای خواستگار در خواب در واقعیت وجود داره و من می شناسمش البته راه دوره و هیچ علاقه یی هم به خواستگاری و ازدواج با من نداره برخلاف چیزی که در خواب دیدم مرسی از توپ تاپ که خوابم رو تعبیر میکنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شخصی میاد خواستگاری شما اما فر دمناسبی برای ازدواج با شما نیست چرا که اختلافاتی بین شما بوجود میاد بلحاظ تفاوت شخصیت و اخلاقتون

  392. سامسامsays:

    سلام وقت بخیر.من مادر بزرگم خواب دیده که من خودشو و خانوادمو بردم به خونه دختری که ۴ ساله باهاشم و میخایم ازدواج کنیم ولی خانواده من مخالف ما بودن و من چند بار به مادربزرگم میگم دختره پسندته یا نه اگه پسندته بگیرمش...که اخرش میگه اره پسندمه.تعبیر این خاب چیه!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ان شاءالله عاقبت این ازدواج خیر و خوشی است

  393. تبسمتبسمsays:

    با سلام و تشکر.مادرم بعد نماز صبح خواب دیدن که زنگ زدن به مادر خواستگار من و مادر خواستگار من گفتن که ما چندوقت هست میخواییم بیاییم ولی برادر شوهرام و خواهرشورام نمیزارن مخالفنو همش تو خونمون دعواس .(واین رو بگم که من و پسرشون بهن علاقمند هستیم .)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نطر میرسد مسائلی ذهنتان را دچار تشویش کرده باشد

  394. فاطمهفاطمهsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم میخواد برا خواهرم خواستگار بیاد چند بار تماس گرفتن برای اومدن انگار ۳بار زنگ زدن من هم میگفتم چرا نمیان خیلی منتظر بودم که بیان یه کم عصبانی بودم که چرا نمیان بعد برا خودم هم خواستگار میخواست بیاد ولی اصلا نمیدونستم کی هست بعد تو کوچه مادربزرگم خیلی شلوغ بود و انگار یه جشنی بود یه نوشیدنیداشتن پخش میکردن مثل یخمک که قدیما بود اونجوریا بود نوشیدنیش ، منم یه دونه خوردم بعد من و مامانم رفتیم از حیط خونه همسایه بریم توحیاط خونه مامان بزرگم سوار یه بالا بری شدم که بریم بالا یه مسیر با ارتفاع یه متری بود بعد مامانم گفت به عموت هم بگم بیاد تو مجلس خواستگاری باشه من گفتم نه چه ربطی به اونا داره . تشکر از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرحالی و سرخوشی است که در زندگی برای شما ممکن است ایجادشود

  395. صباصباsays:

    باسلام خوابه دوست پسرم تعریف میکنم،خواب دیدم که یه جایی هستم مثل کوه بعدنمیدونم چیکارمیکنم البته زیادم یادم نمیادفقط دیدم اونجا دختری که دوستش دارم اومدپیشم بعدباهم رفتیم دورزدیم تاشب تفریح کردیم بعدبهش گفتم میخوام بیام خواستگاریش اونم گفت نیااینجوری ولی من رفتم باهاش اول خیلی استرس داشتم که یکی ازابجی هابزرگش بودوداداشش یکی دیگ هم بودویکی دیگه ازابجی هاشم بود باباش اول خونه نبودبعدمن به ابجیش داداشش گفتم میخوام ازباباش دخترش روخواستگاری کنم اوناهم هیچی نگفتن، رفتم پیش باباش انگارتودفتری بود پشت میزنشسته بودمنم اون برش نشستم گفتم دخترتودوستدارم ومیخوام باهاش ازدواج کنم نظرشماچیه خیلی عصبانی شدمنوازاونجابیرون کردیه حیاطی بودبعددوباره رفتم بازم بیرون کردعشقموداشت کتک میزدوچندباری سیلی زدوگوشی شو ازش گرفت باکش مکش اونم خیلی گریه میکردبه پدرش التماس میکردگوشی شوبده باگریه اونم اخربهش دادیکی ازابجی هاش جلوباباش میگرفت که بیشترعشقمونزنه منم دویدم رفتم داخل ازدستش گرفتم به سمت خودم کشیدم که ببرم باباش اومدیه سیلی زدمنوبیرون کردمن چنددقیقه توحیاط نشستم دوباره رفتم توگرفت بایکی دیگ خیلی زیادکتکم زدمنم هیچی نگفتم سه بارتکرارکردم منومیگفت چقدرسمجی توبعددوباره سرهمون صندلی که نشسته بودم اول نشستم گفتم من واقعادخترتودوستدارم اونم منومیخواد پس چرامانع میشی بلاخره حرف زیادزدم قبول کردکه موفقت میکنه اومدپیشونی منوبوس کردگفت بروپسرم شیرینی باحلقه بیار منم باداداش کوچیکش رفتم چندبسته شیرینی وبایه گل اوردم نشستیم همه مون داشتیم حرف میزدیم یه لحظه به عشقم نگاه کردم وقتی باباش قبول کردلبخندبهم زدمن خوشحال بودم،ببخشیدطولانی شدچه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در مسیر رسیدن به هم مشکلات زیادی خواهید داشت اما اگر استقامت داشته باشین به خیر خوشی حل میشه

  396. ر.رر.رsays:

    سلام من خواب دیدم به مامانم قضیع عشقمو گفتم و اینا مامانم قبول کرد ب مادر عشقم اس ام اس دادو قضیه عاشقیمون رو گف بعدش مادرعشقمم گف پس فردا با پسرم میایم دنبالش برا اشنایی و اینا . من خیلی استرس داشتم زیادی وقتی شرایط بیشترعشقمو گفتم مامانم ی خورده ناراضی بود . روز قرارک رسید من و عشقمو مامانش بودیم . فک میکنم مامانش اخم کرده از قیافش میخورد زیاد راضی نیست. میخواستم ببینم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرحالی است و بر اتفاقات خوشایند در زندگیتان دلالت دارد

  397. فایزهفایزهsays:

    سلام وقت به خیر من ساعت ۵ صبح خواب دیدم. تو خواب رفتم پذیرایی خونه تقریبا تاریک بود نشستم رو مبل و روی مبل برزگا لحاف بود که مامانم گذاشته بود مهمون قبلی ها بکشن روشون چون سرد بود،یه عکسی جلو آیینه بود وقتی سرم رو برگردوندم یهو تبدیل به یه عکس ترسناک جوکر شد که از دیدنش ترسیدم.بعد دیدم رو همون مبلم و تو جلسه خواستگاری خودم نشستم که سه نفر خانم حضور داشتن موقع حرف زدن اونها گویا خونه تاریک بود و من سرم رو گذاشتم کنار مبل خوابیدم دفعه سوم که خوابیده بودم دیدم سوال میپرسن به ضور چشمامو باز کردم چراغ بالای سرم رو روشن کردم و نشستم.وقتی بلند شدن و میخواستن برن مامانم یه لحظه رفت و برگشت و بهشون گفت گویا کسی که پایین منتظر شماست داره با همسایه بغلیمون حرف میزنه لطفا بهش بگین با‌اونا حرف نزنه ما باهاشون قهریم(در واقعیت قهریم).بعد خداحافظی که هممون با هم وارد پله ها شدیم دیدیم برادر پسر رو نرده ها وایستاده و با دریل سقف رو که پایین پله های پشتبوم هست رو با دریل خراب میکنه و میگه سنگ های پله ها خراب شدن باید درستشون کنیم که تیکه های بزرگی از سقف جدا میشد و رو زمین میوفتادو خطر ناک بود و مکن بود زومون بیوفته پدرم هم کنارش ایستاده بود و سقفو نگاه میکرد.راهپله ها شلوغ بود و همون جا پسری هم بود که من فکر کردم همون خواستگاره هست رفتم کنارش و تو دلم گفتم درسته زیاد خوب نیست ولی از حرف مردم خسته شدم باهاش ازدواج میکنم.ممنون میشم تعبیرش رو بگین🌹🙏

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ارتباطاتی در زندگیتون خواهید داشت که براتون درد سر ساز میشه و مشکل بوجود میارن که باعث پشیمونی تون میشه

  398. ف.میمف.میمsays:

    باسلام. خواب دیدم یکی از پسرای فامیل در حضور من و خانواده منو از خانواده م خواستگاری کرد. چهره ی اون پسرو واضح دیدم تو خواب ولی تو واقعیت همچین چهره ای نمیشناسم و درواقع پسری با اون چهره در فامیل نداریم.خلاصه، من اول نمیخواستم جواب مثبت بدم ولی توچشمام نگاه کرد و لبخند زد من تو چشماش نگاه کردم که عسلی و زیبا بود و دلمو برد و یه جوری عاشقش شدم قرار شد بیشتر باهم بریم بیرون و همدیگرو بشناسیم.باهم بیرون رفتیم من دوست داشتم دستاشو بگیرم ولی نمیدونم گرفتم یانه.(بنده مجردم)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براتون موقعیت ازدواجی پیش میاد که همراه با احساس

  399. علیعلیsays:

    سلام خواب دیدم پیش یکی از دوستان هستم که یهو میخوره زمین و میبینم مرده سعی میکنیم ببریمش بیمارستان ولی من ماساژ قلبی بهش میدم و بهوش میاد بعد دیدم تو یه محیط دیگه به دختر عموی همون دوستم ایمیل میزنم و ازش خواستگاری میکنم ولی بعد پشیمون میشم و میگم اگر به مردم بگه آبروم میره و چون وضع مالی خیلی خوبی دارن حتما جواب رد میده. منتظر جوابش بودم که جواب رد داد و یه شعری هم در مورد بزرگی پدربزرگش گفت.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ارزش خودتون رو بدونید و هدف بزرگ برای زندگیتون داشته باشین

  400. SaraSarasays:

    سلام ودرود،من یک خواستگاری دارم که هنوز ندیدمش اخرهفته قراره برای اولین بارببینمش.دیشب خواب دیدم که یک نفر ازاقوام دور ازم خواستگاری کرده ویک جایی به بزرگی قصر برام پرکرده از لوازم منزل نو که مثلا بخاد نظرمنو جلب کنه بعد که قبول کردم ببینمش فهمیدم ازشخصیتش خوشم نمیاد وردش کردم ولی اون آقایی که قرار آخرهفته برای اولین بارببینم رو توی خواب قبول کردم،تعبیراین خواب چی هستش؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بنا به شرایطی که در ان هستید دیده اید و جایی برای نگرانی وجود ندارد

  401. مریممریمsays:

    سلام خسته نباشید.خواهرم که متاهل هستند دیشب خواب دیدن که توی یه شهر دیگه هستند این خواستگارارو دیدن اشنا شدن انگار از قبل میشناختن بعد خواهرم اومده سوار ماشین بشه داداشه خواستگاره بهش گفته شماره مامانتون را بدید تا بیاییم خواستگاری.خیلی هم خوشتیپ بودند بعد دیگه اومده بودن خونه همه هم بودند میخواستند صحبت کنیم.البته خواستگاری واسه من بوده که مجرد هستم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تندرستی است و برسرخوشی دلالت دارد

  402. چنورچنورsays:

    سلام، یه شب خواب دیدم برای خواهرم خواستگار آمده پسره گفت من هیچی ندارم نه کاری نه خونه ای نه پولی هیچی ندارم از دختر شماخوشم آمده،منم گفتم شما آدم فقیرو پول نداری هستی چطور دختر به شما میدیم اصلاوابدا من نمیزارم باخواهرم ازدواج کنی وبدبختش کنی ،پسره رفت بیرون کنار جاده جلوی در یه چادر مسافرتی برپا کردو گفت تا دخترتونو بهم ندین از اینجا تکون نمیخورم،تعبیرش چی میتونه باشه ممنون ازسایت خوبتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواستگار می آید برای خواهرتون

  403. آیداآیداsays:

    سلام من خواب دیدم به همراه مادرم رفتم ملاقات خانواده پسری که که قرار خاستگاری با هم گذاشته بودیم و نمیشناختمش وقتی رسیدم ناگهان دیدم خاهر پسره داره به مادرش میگه ک مامان اونا خیلی از ما سرترن و چند بار این جمله رو تکرار کرد ! انگار که مادره به این ازدواج راضی نبود؛ وقتی سلام و احوالپرسی کردیم و من با پسرشون اشنا شدم بخاطر قدش ک احساس کردم کوتاه هست ی کمی ناراحت شدم اما چیزی نگفتم ؛بخاطر نگاه و رفتارای پسره هم متوجه شدم که منو خیلی دوست داره تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده اینده ای است که در ذهن خود دارید ولی باید برای ان تلاش خود را بیشتر کنید

  404. پروانه دپروانه دsays:

    با سلام من‌خودم متاهلم 'خواب دیدم برای خواهر مجردم خواستگار اومده 'ولی یا چایی سرد هستش نمی تونیم چایی بدیم'یا بشقابها رو نیاوردیم ک بتونیم میوه بدیم به خواهدم میگم چرا بشقاب هارو نیاوردی؟ 'کلا هیچی درست نمیشد نمیتونستیم ب اونا چایی بدیم منم میگم برم چایی رو گرم کنم بدم ، بعد میگم تا اون موقع اینا میزارن میرن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به آماده نبودن شرایط ازدواج برای خواهرتون اشاره داره

  405. رعنارعناsays:

    سلام .خواب دیدم همسایمون که چندسال پیش فوت شده .برا خواستگاری اومدن خونه ما .بهمراه پسرش ‌.ومن جواب رد دادم بهشون ‌.وبعدش خانم همسایمون که فوت شده بغلش کردم.وجفتمونم گریه میکردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرحالی و سرخوشی دلالت دارد

  406. نیلوفرنیلوفرsays:

    من دختر مجردی هستم که دو ماه پیش خواستگاری برای من اومد که چند روز بعد خانواده داماد تماس گرفتن و گفتن جواب ما منفی است چند شب پیش خواب دیدم که اون پسری که خواستگار من بود اومده بود تو کوچه ما ، به یه رهگذر گفته بود زنگ خونه ما رو بزنه و بگه که با خانم فلانی کار دارم که به این بهانه من برم تو کوچه و اون پسر بتونه با من صحبت کنه بعدش پدرم هم رفته بود خرید و اومد و گفت این پسره منظورش خواستگار من بود اومده تو کوچه دور و بر خونه ماست بعدش دیدم که این پسره اومده داخل خونه ما و من خیلی معمولی باهاش رفتار میکردم و زیاد تحویلش نمیگرفتم بعد اون آقا تا عصر حدود ساعت ۵ خونه ما بود که دیدم شوهر خواهر این اقا اومده خونه ما، که خانواده زنش فرستاده بودن که بیاد این پسره که برادر زنش میشه رو جمع کنه ببره خونه اش ولی معلوم بود شوهر خواهرش هم زیاد راضی به این ازدواج نبود حالا تعبیر خواب من چیه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا بنا به شرایط و فکری که داشته اید دیده اید و تعبیری درست ندارد

  407. مژگانمژگانsays:

    باسلام من دختر۲۸ ساله و مجردم دیشب خواب دیدم که دو نفر ازم خوششون اومده یکیشون هم محلیمون بود و مربی باشگاه بود و موهای بلندی داشت تا سرشانه و سنش حدود ۳۷ اینا بود... اونو رد کردم و اومدم سمت خونمون دیدم یکی دیگشون ک دندونپزشکه و سنش بالاتره اومد دنبالم منم سریع اومدم داخل خونه و داخل اتاق قایم شدم ک منو نبینه ولی اومد داخل خونه و نشست روی مبلامون و گفت منتظر مژگان میمونم بعد با مادرم صحبت کرد و گفت من دخترتونو خیلی دوست دارم و میخوام ازش خاستگاری کنم من اینو شنیدم خوشحال شدم و رفتم داخل آشپزخونه و خودمو نشون دادم و میخاستم براش چایی بریزم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید در زندگی یاس و ناامیدی را در زندگیتان از خودتان دور کنید

  408. ناشناسناشناسsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم مادر پسری ک ازش خوشم میاد بهم گف بیا بریم نماز جمعه و دستمو گرفت و هی لبخند میزد و بعدشم بابام مرغ همسایه افتاده بود حیاط ما سعی میکرد بندازه تو حیاط همسایه تعبیرش چیهه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که ممکن است بینتن الفت ایجادشود

  409. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم نامزد خواهرشوهرم ار من خواستگاری کرد.خواهر شوهرم هیچ عکس‌العملی نشون نداد و گفت مشکلی نیست .منم جواب رد دادم و همش مخالفت میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برخورد و صحبتی میان شما اتفاق می افته

  410. حسینحسینsays:

    سلام دیشب خواب دیدم پدر دختری که به او علاقه مند هستم اومد و به من یه کیسی رو معرفی کرد و گفت که دختری که به او علاقه مند هستم (دخترش) از لحاظ روحی خوب نیست این چه تعبیری داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ناراحتی دارن

  411. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم پسری که دوسش ندارم ولی اون عاشقمه منو از مادرم خواستگاری کرد در واقعیت هم ب خواستگاری اومده ولی ردش کردم لطف تعبیر می کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام احتمال اینکه دوباره ازتون خواستگاری کنه هست

  412. م.بم.بsays:

    با سلام من خواب دیدم یکی از اساتیدم که آقا هستند و متاهل،گفتند که امروز دوتا دندانپزشک خانم پیشنهاد ازدواج بهشون دادن منم گفتم خیلی عالیه ولی استادم گفتن که ازشون خوشم نیومده و به من گفتن شماره تو داشته باشم اگه کسی بود معرفیت کنم منم شماره دادم و از این پیشنهاد خوشم اومد.تعبیرشو میفرمایید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است هیجاناتی را درزندگیتان تجربه کنید

  413. ففsays:

    سلام، وقت به خیر دیشب خواب دیدم، رفتم در خونه اما کسی خونه نیست، رفتم خونه همسایه روبرییمان، پسر همسایه مان که مجرد هست اومد خونشون، مادرش داشت به پسره میگفت که این دختر خوبیه ازش خواستگاری کنیم و با هم ازدواج کنید. پسره میگفت من میدونم که ازدواج کنم 2 تا 3 ماه بیشتر زندگی نمیکنم و زنده نمیمونم، و بحث این رو میکرد که خونه به چه کسی میرسه، در حالی که من دراز کشیده بودم و چادر نمازی کشیده بودم روی خودم، از زیر چادر نمازی میدیدم که مادر پسره داره باهاش حرف میزنه که اون رو راضی به ازدواج با من کنه، در حالی که من اصلا پسره رو دوست نداشتم، که یهویی پسره اومد و جایی که من دراز کشیده بودم به من گفت از این جا بلند شو و برو کنار ، و انگار سجاده ای پهن کرد همون جا برای نماز، در همین حال در کوچه باز شد و دیدم دختر برادرم از داخل حیاط خونمون صدام میزنه ومیگه عمه بیا خونه ما اومدیم و من بلند شدم و رفتم توی حیاط خونه همسایمون و از مادر پسره تشکر کردم و روبوسی کردم که برم خونمون، که دیدم خاله ام اومد و از اون خانم تشکر کرد و رفتیم خونمون. تعبیر خواب چی میشه؟ دختری مجرد هستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرحالی و سرخوش در زندگیتان است که با وقوع اتفاقات شادی بخش برایتان ایجاد خواهدشد

  414. بهاربهارsays:

    سلام وقت تون بخیر من خواب دیدم مادری با پسرش برای خواستگاری امدن خانه ما ولی من اصلا نمیشناسم اونا کی هستند مادر پسره میگفت پسرم فلونشیپ قلب داره پدرم خیلی خوشحال بود و توی چای پسره یه چیزی ریخت گفت اگه اینو بخوره محبتت به دلش میشینه من لباسای شیک سفیدی پوشیده بودم و میخواستم باهاش تو اتاق حرف بزنم مادرم از مادرش پرسید خواهرمو میخواین یا دخترمو ! چون من در واقعیت هم یک خاله مجرد دارم که از خودم بزرگتره و اونا گفتن دخترت چون تحصیل کرده ست و ما پسندیدیمش ، بیرون که دیدیم . خاله م هم تو خواستگاریم بود که یهو یه پیرمرد اومد خونمون و خاله م رو خواستگاری کرد ولی هی طرف من نگا میکرد من تو خوابم ازش ترسیده بودمو یهو مادرمو صدا زدم !

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده روزهای خوش یمن و اخباری خوشایند برای شما در زندگیتان باشد

  415. ........says:

    سلام من خواب دیدم خواستگار برام اومده و من ناراحت بودم التماس پدر و مادرم رو میکردم ولی دوتاشون اصرار میکردم من گریه میکردم و می گفتم اگه اینطوری کنید از خونه فرار میکنم بعد بابام یه عکس نشونم داد گفت ببین موهات بیرونه گفتم قول میدم که دیگه با حجاب شم و مقنعه بپوشم لطفا جواب بدید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در زندگیتون تغییراتی ایجاد کنید که وضعیت بهتری براتون پیش میاد

  416. فاطمه بانوفاطمه بانوsays:

    سلام دیشب خواب دیدم یکی از فامیلامون حالا فک کنم یکی از پسرعمه هام بود (تو خواب حرف از پسرعمم بودولی چهره اش شبیه اش پسرعمه در واقعیت نبود) خلاصه اون منو میخاست و میگفت میام خاستگاری منم ازش بی دلیل بدم میومد و باش بع تندی حرف میزدم و بهش گفتم از تووخوشم نمیاد خلاصه این جریان طوری بود که خانواده راضی بودن ولی خودم نه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام یه خواستگاری براتون میاد

  417. حدیثحدیثsays:

    سلام خواب دیدم به یه خونه بزرگ رفتیم به صورت قرضی یه مقدارم از وسایلمونو بردیم اونجا و قرار برام‌اونجا خواستگار بیاد ...همون پسری که دوستش دارم اما اونا نیومدن خواستگاری پدرو مادرم وسیله هارو یه‌گوشه جمع کرده بودن که برگردیم خونه خودمون... منم تو‌خواب همش گریه میکردم میگفتم چرا نیومدن خواستگاریم نریم شاید بیان شاید دیر کردن ممنون میشم جواب بدید با تشکر از سایت خوبتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن در جایی نسبت به قولی که به شما میده عهد شکنی کنه

  418. زهرازهراsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم پسری که دوسش دارم همراه خانوادش اومدن خواستگاریم . خونمون شلوغ پلوغ بود مثل وقتی که خونه تکونی میکنیم . بعد منتظر بودیم دوباره برا قرار بعدی زنگ بزنن ولی زنگ نزدن دوباره . تعبیری داره ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام موقعیت ازدواج براتون پیش میاد

  419. لیلالیلاsays:

    سلام . دیشب خواب دیدم معشوقم اومد خواستگاریم ولی اصلا حرف نزدن. تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتون فکر می کنه

  420. نیازنیازsays:

    درود بر شما .خانمی مجرد هستم ،دوسالی میشه که آقایی به خواستگاری بنده اومدن،و به هر دلیلی نشد،منم بهشون فکر نمیکردم،در ضمن از ایشون هم خبری ندارم.دیشب خواب دیدم که دوباره به همراه خونوادش ،به خواستگاری من اومدن،منتهاش به لحاظ اخلاقی ورفتاری خودش وخونوادش گرمتر از قبل بودن،در موقع برگزاری مراسم مادرش طلب آب داشتن که برایه ایشون از آب معدنی که داخل یخچال بود و مهمون قبل از اینا واسه ما آورده بودن واسش بردم،همین حین زلزله اومد به جز برادرم کسی متوجه نشد چون زمین نلرزید،اما با دادا وبیداد برادرم ترسیدیم وپا به فرار گذاشتیم. ممنون میشم تعبیر بفرمایید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده اهدافی است که د ر زندگی به دنبال انها هستید و باید برای رسیدن به انها تلاش کنید

  421. S2r4S2r4says:

    سلام دختر مجردم و منتظرم خواستگارم برگرده که خواب دیدم که جلوی مسجد نشستم و دستمو گرفتم جلوی چشمم و بعدش انگار که مادر خواستگارم کنار خانم های دیگه بود و داشت میگفت یه دختری هست با این شرایط باید سراغ اونم بریم و من پیش خودم گفتم این اصلا نگاه هم به من نکرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرحالی و سرخوشی در مراحل زندگیتان میتواند باشد

  422. مهسامهساsays:

    سلام خواب دیدم یه پسر با مادرش اومدن خواستگاریم ولی خونمون نبود یه خونه دیگه بود و من اونارو نمیشناختم و اونا گفتن که ما از فامیلای خیلی دوریم افراد دیگه اییم تو خواستگاری بودن من نمیشناختم و داشتن صحبت میکردن که من راضی شم واسه ازدواج پسر خیلی راضی بود میگفت منو دوست داره اما من دوسش نداشتم، بعد متوجه شدم که یه دختر کوچولو دارم از همون پسره ، یعنی قبل ازدواج بچه داشتیم و من تو بغلم خوابونده بودمش و تو دلم میگفتم بخاطر این بچه باید باهاش ازدواج کنم و در اخر تصمیم گرفتیم چند ماه باهم صحبت کنیم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرخوشی و سرحالی در زندگیتان است که برایتان خوش ایند خواهدبود

  423. حدیثحدیثsays:

    سلام من دوروز پیش خواب دیدم دم دمای صبح که معشوقمو مادر پدرش خونه ی ماان و انگار معشوقم ذوق داشت وحس کردم اومده بودن خواستگاریم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است برای شما اتفاقت هیجان انگیزی اغاز شود

  424. ناشناسناشناسsays:

    با سلم و احترام خواب دیدم با خانواده م در خانه قدیمی مون هستیم و یکی از همسایه هامون که خانواده سالمی نبودند و من ازشون خیلی بدم می اومد پسرش اومده دم در خونه ما و از پدر مادرم اجازه میخواد بیاند خونه ما برای خواستگاری (متاهله ولی در خواب من مجرد بود ) منم خیلی ازش بدم می اومد و وقتی پدر مادرم وارد منزل شدند به پدرم گفتم بابا اجازه ندید بیاد . پدرم گفتند نه بابا ما خودمون هم از اونها می ترسیم (به دلیل ناسالمی )و اجازه نمیدیم بیاند . نزدیک اذان صبح این خواب دیدم . تعبیرش چیه با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس براتون خواستگار میاد

  425. تبسمتبسمsays:

    با سلام.من و پسری بهم علاقه مندیم و خانواده هامون میدونن چندروزی میشه که پسری که بمن علاقمند هست عکس پروفایل صفحه مجازیش را پاک کرده.( چند روز پیش خواب دیدم برگشته و دوباره عکسش رو رو پروفایل صفحه مجازیش گذاشته .تعبیرش چیست.ممنون).

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتون فکر می کنه

  426. معصومه نبویمعصومه نبویsays:

    سلام من خواب دیدم که پدر و مادرم راجب خواستگاری حرف میزنند که چهل و چهار سال سن دارد و قرار است بیاد خونمون از شنیدن سنش خیلی عصبانی شدم و نمی خواستم بیاد ولی مادرم گفت که باید بیاد وببینیش و گفتن بر خلاف سنش جوان میزند اما من شخص دیگری را دوست دارم کسی که در واقعیت هم منتظرم بهش برسم هر چند نمیدونم که میاد یا نه به هر حال داشتم خودم رو برای اون لحظه آماده میکردم و هر از گاهی هم به صفحه مجازی شخص مورد علاقه نگاه میکردم و چکش میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده اتفاقاتی است که ممکن است درروزهای اخیر با ان درگیر شوید

  427. حدیثحدیثsays:

    سلام من چند روز پیش در واقعیت با پدر پسری که بهش علاقه دارم تلفنی صحبت کردم و‌منتظر جواب و زنگ ایشون هستم دیشب خواب دیدم که پدرشون بهم زنگ زدن و بابت اینکه دیر باهام تماس گرفتن ازم عذرخواهی کردن و‌گفتن پسرشون نمیزاشته که باهام تماس بگیرن و‌من خیلی خوش حال شدم که باهام تماس گرفتن اما دیگه یادم نمیاد خبر خوبی بهم داد یا خبر بد ممنون میشم جواب بدید ممنون از سایت خوبتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده شادی های لذت بخشی است که ممکن است در زندگی برایتان ایجادشود

  428. مینامیناsays:

    سلام من خواب دیدم در یک جایی بودیم که اقا پسری با مادر و خانواده اش به خواستگاری من اومده بودند که من اصلا نمیدونستم وقتی نگاهم به پسر افتاد حس کردم پسر به من علاقه پیدا کرده و لبخند زد بعد دیدم دارم با مادرش صحبت میکنم .که بهش گفتم جواب من منفی است بعد مادر گفت پسر من چه عیبی داره من بهش گفتم پسر شما هیچ عیبی نداره و خیلی پسر خوب و درستی هست ولی من با این شخص نمیتونم ازدواج کنم .من چیزی که تو ازدواج برام مهم است اینه که پسر سالم و درس خونده باشه .من خودم ۱۸ سال درس خوندم پسر شما چی خونده گفت دیپلم مکانیک داره .من بهش گفتم من اصلا کاری به پول وخونه... پسر ندارم فقط برام مهم هست که پسر سالم و از نطر فرهنگی بهم بخوره .و من گفتم پسر شما واقعا پسر خوبی و هیچ عیبی نداره و حتما مورد خودش پیدا میکنه ولی من واقعا من نمیتونم و دوست دارم از نظر تحصیلات به من نزدیک باشه .بعد از اینکه حرف هامون زدیم مادر با پسره داشت میرفت که پسر نگاه به من کرد و ناراحت شد و گریه کرد .بعد از خواب پریدم .میشه بگید تعبیرش چیه ؟ اینم بگم من دختری ۳۱ ساله مجرد هستم و تو واقعیت همین نظر دارم که به مادر پسر گفتم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براتون خواستگار میاد سوره ی یس و ذکر جواد الائمه را زیاد بخونین

  429. تبسمتبسمsays:

    با سلام.دو هفته پیش خواهرم خواب دیدن که به پدر پسری که به من علاقه مند هستن گفتن چرا نمایین برای خواستگاری و پدر پسری که به من علاقه دارن خندیدن و گفتن حالا میاییم چقدر شما حولید و عجله دارید .تعبیرش چیست.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرحالی در زندگیتان است

  430. صباصباsays:

    سلام ..مجردهستم.خواب دیدم که فضا فضای خواستگاری اینو تو خوابم حس کرده بودم .. بابام کنارم نشسته ودرمورد یه پسری حرف میزنه وتوحرفاش بمن نگا کرد وگفت که برم با اون پسره حرفا وخواسته های اخرمو بزنم ودرموردزندگی ایندمون حرف بزنیم.من باخودم میگفتم که این پسره کیه اصلا کی هست کی اومده خواستگاری که حالا بخام برم باهاش حرف بزنم ولی تو خواب دلم راضی بود ویجورایی آشنا میومد وبابامم خوب اون پسر رو میشناخت مادر پسره هم بود تو خوابم هم مادر هم پسره آشنا میومد واسم ولی درحقیقت هرچی داشتم فکر میکردم اصلا نمیشناختمشون قیافه پسره روندیدم تو خواب سرش پایین بود..یکمم توخوابم تعجب کرده بودم که چجوری به همین راحتی بابام تن به این ازدواج داده اونم بخاطره یه آشنایی ساده که از طرف داره منو تشویق میکنه که برم حرفای اخرمو با پسره تو یه اتاق دیگه بزنم.توهمین فکروتعجب بودم که از خواب پریدم..ممنون میشم تعبیر این خواب بگین؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براتون موقعیت ازدواج اتفاق می افته

  431. شادیشادیsays:

    سلام وقتتون بخیر خواب دیدم که خونه واده ی پسری که عاشقشم ولی اون از من جدا شده چون فکر میکنه بهش خیانت کردم اومده بودن خواستگاریم. پدرش پدر بزرگش و برادرش و مادرش (مادرش در واقع فوت کرده من تو خوابم میگفتم شاید این زن باباشه) هممون خیلی خوشحال بودیم تو مراسم خواستگاری البته خودش نبود تو مراسم. پدر بزرگش لای حرف زدناش مدام هی به من نگاه میکرد میگفت ماشالله دخترم چقد خوش سیما هستی و من تشکر میکردم. تو خوابم پدرم یه چیزی گفت پدرش ناراحت شد که این چه حرفیه ولی درکل همه خوشحال و راضی بودن وقتی رفتن من غصه میخوردم و ناراحت بودم و میگفتم نکنه دیگه نیان نکنه خودش خبر نداره و باباش سر خود اومده خواستگاری و خواهرم گفت اون ادمی نیست ک کسی جرات کنه سر خود بره خواستگاری براش خدا جای حق نشسته من مطمئنم اون بهش ثابت شده ک تو بهش خیانت نکردی.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس بهتون علاقه داره و ناراحت

  432. درسادرساsays:

    سلام من خواب دیدم قراره برام خواستگار بیاد یه قسمت از خوابم هم خواستگار برام اومد و من چادر سفیدزدم توسرم که برم بیررن سلام کنم خواستگار هم یکی ازاشنایان بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به فکر ازدواج هستین

  433. علیعلیsays:

    با عرض سلام و خسته نباشی . در عالم خواب دو پسر خاله ام با همراه خواهرش به خانه ما آمده بودند پسر خاله کوچکتر با جدیت به من میگفت نباید سیگار بکشی تو داری هر روز سیگار میکشی دست از این کارات بکش و من هم می گفتم هفته یک نخ که بیشتر نمی کشم و پسر خاله ام فشار می آورد که من خواهرش که همراهشان بود و مجرد هست بگیرم با جدیت هی میگفت که باید خواهرش را بگیرم و من هم چیزی نگفتم ولی نمیخواستم خواهرش را فقط ناراحت بودم که چرا جلو خواهرش از این حرفها میزند و پیش خودم می گفتم غرور خواهرش شکسته میشود پیش خودش فکرهای بد میکند خلاصه صحبتها تمام شود و آماده رفتن شودند که من گریه میکردم و همانطور که گریه میکردم پسر خاله بزرگترم را کنار کشیدم و به او می گفتم نباید برادرت این حرفها رو جلو خواهرت میزد غرور خواهرت شکسته میشود و پسر خاله ام هم گریه میکرد و میگفت درست میگی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس به حرفای دیگران اعتنا نکنین و به اضطراب و نگرانی هاتون غالب شین

  434. زهرازهراsays:

    با سلام وخسته نباشید خدمت شما دوست عزیز دم صبح خواب من و خواهرم خانه مادرشوهرم بودیم و یکی از اقوام آنها انجا امد و صحبت خواستگاری پیش کشید و از خواهر من خوشش آمد و به خانه پدرم امدن و همی خانواده بودن وخواهرم هم از پسر خوشش امد و همان شب قرارمدار ازدواج را گذاشتن و پسر توی دستش یک بسته زعفران نسایید و یک هاونگ کوچک بود وبد از نوشتن و امضاء زدن خداحافظی و رفتن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس برای خواهرتون موقعیت ازدواج پیش میاد

  435. ندانداsays:

    خواب دیدم پسری ناشناس با مادرش و برادرش اومدند خواستگاریم. البته مادرش میگفت که چند نفری خواستن منصرفش کنند که قدم کوتاهه. اما آخر سر راضی شد. منم خیلی خوشم اومده بود ازش.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      موقعیت ازدواج براتون پیش میاد

  436. پریساپریساsays:

    سلام دیشب خواب دیدم.از اقوام چند نفر اومدن خونمون.داشتیم باهاشون حرف میزدیم.که یهو خبر اومد که برام خاستگار اومده.عین این رسم و رسومات قدیم.اومده بودن جلوی در خونمون دستشون ظرف سیب و تهفه خواستگاری بود.و صدای ساز و شیپور میومد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براتون موقعیت ازدواج پیش میاد که خیر زیادی هم براتون داره

  437. نگیننگینsays:

    سلام من خواب دیدم یه خواستگار برای دخترم امده خواستگار از لحاظ سنی بالاتر از دخترم بود دخترم هم راضی بود ولی خودم راضی نبودم بخاطر سنش درخواب دخترم راضی کردم که اختلاف سن دارین این اقا بدرد نمیخوره و دخترم قانع شد ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام همراهی و راهنمایی بیشتری برای دخترتون داشته باشین

  438. Kh. MKh. Msays:

    با سلام. من خواب دیدم که مادرم عکس پسر خاله مو برای یه دختر ( از قضا از خانواده ای که زیاد مورد تایید ما نیست) فرستاده تاابعدش اون دوتا به هم معرفی بشن و بعد بریم خاستگاری برای پسر خاله ام اون دخترم پسر خاله مو پسندیده. منم احساس خوبی نداشتم و ناراحت بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویای باطل است

  439. SomiSomisays:

    باسلام خواب دیدم پسر عمه هایم و پدرشون اومدن خواستگاری من برا یکی از پسرا من گفتم تو مث برادرمنی، تو زن داری گفت از زنم خوشم نمیاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براتون خواستگار میاد

  440. نجمهنجمهsays:

    سلام خسته نباشید ، من در واقع متاهلم در خواب هم متاهل بودم و خواب دیدم یک پسری که خیلی کم سن تر از خودم بود از ماشین مدل بالایی پیاده شد و اشاره کرد که با من حرف بزنه ولی من گفتم من با شما حرف ندارم و قد بلند و تمام لباسهاش مشکی بود و کاپشن مشکی تنش بود من سر خیابون ایستادم میخواستم بازار برم و اون هم اومد کنارم ایستاد گفت من هم باهاتون بیام.گفتم من متاهلم گفت منم میام من یک چادر مشکی توی کیفم داشتم پوشیدم گفتم پوششم بهتر باشه و محلش ندادم شب که برگشتم خونه دیدم توی اتاقم نشسته من هم نشستم به تماشای تلویزیون یکدفعه شوهرم از دور دیدم که ما را دیدو عصبانی شد گفت این کیه، پسره ترسید و رفت توی بالکن نشست من به شوهرم گفتم این نامزد دوستم هست و میخوان با هم ازدواج کنن توی خواب دوستم هم بود ولی چون دوستم خیلی قدش کوتاهه ترسیدم شوهرم شک کنه ....خیلی ممنونم اگر تعبیری داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس مراقب مسائل و جریانات زندگیتون باشین و در مسیر درستی رفتار و زندگی کنین

  441. پروانهپروانهsays:

    سلام من یه دختر مجرد هستم خواب دیدم با خواهر پسری که دوسش دارم حرف میزدم اونم بهم گفت که برادرش میگه نمیتونه با تو ازدواج کنه بعدش هم فهمیدم خواهرش داره گریه میکنه تعبیرش چیه؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهم نمیخورین

  442. رزارزاsays:

    خواب دیدم ک خانواده و اهل فامیل رفتن ب جایی ک من نرفته بودم و وقتی برگشتن خبردادن ازهمونجای ک رفتن دونفر خواستگاری کردن ازمن یکیشون هویتشو مشخص نشد توخواب ینی حرف زیادی ازش زده نشد و اون یکیم در موردش حرف میزدم باخانوادم و پدرم عکسشو نشون داد و من تقریبا نپسندیدم و گفتم سنش بامن تفاوت زیادی داره .تعبیرش چیه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است کارهایی را انجام دهید که بعد موجب پشیمانی شما گردد

  443. Kh. MKh. Msays:

    با سلام. من خواب دیدم که مادرم عکس پسر خاله مو برای یه دختر ( از قضا از خانواده ای که زیاد مورد تایید ما نیست) فرستاده تاابعدش اون دوتا به هم معرفی بشن و بعد بریم خاستگاری برای پسر خاله ام اون دخترم پسر خاله مو پسندیده. منم احساس خوبی نداشتم و ناراحت بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است رویدادهای شادی بخشی را شاهد باشید

  444. تنهاتنهاsays:

    سلام خواهر من خواب دیده که برای من خواستگار اومده و پسره تنها اومده بوده گفته به مامان و بابامم میخوام بگم بیان و برای من یک انگشتر نگین دار آورده و من جواب نه دادم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شخصی به شما محبت دارن

  445. حدیثحدیثsays:

    با سلام من خودم خواب ندیدم دختر عموم خواب دیده که برای من داره خواستگار میاد و من خیلی خوش حالم همینطور مادرم خیلی خوشحاله و در حال اماده کردن خانه و خودم هستم و تو خواب به دختر عموم گفتم که همون پسری که عاشقش هستم داره به خواستگاریم میاد..که پدر پسره به بابام زنگ زده و حالا امشب دارن میان خواستگاری . اما در واقعیت من با اون پسری که عاشقش هستم و در خواب به خواستگاریم قراره بیاد رابطمون تموم شده ممنون میشم تعبیرش کنید و‌تعبیرش برای دختر عموم هست که خواب دیده یا به منم مربوط میشه؟؟؟؟ با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خوابها در اصل مبنایی بر تعبیر شدن ندارند و بیشتر بر درگیری ذهن دلالت دارد

  446. نغمهنغمهsays:

    با سلام و عرض ادب من ديشب خواب ديدم پسرى كه دوسش دارم (سه ماهه قهر كرديم) خانواده ش زنگ زدن و قول و قرار خواستگارى گذاشتن ، منم خوشحال شدم گفتم چه جالب خواستگارى من هم افتاد يك هفته بعد از خواستگارى دختر خاله م بعد رفتم ديدم پسره از بلاكى من رو تو تلگرام و واتس اپ در آورده و عكس خونه مون رو كه من پشت شيشه م گذاشته پروفايلش . به مامانم ميگم مامان لباس خواستگارى رو بخريم يا بديم بدوزه ... دختر خاله كه لباسش رو دوخته بود .تعبير اين خواب چى ميشه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است تغییراتی در وضعیت زندگیتان ایجادشود

  447. حسینحسینsays:

    سلام من با یه خانومی آشنا شدم و قراره امروز بریم خواستگاریش اما سه روزه دارم خوابای بد میبینم، روز اول خواب دیدم یه دختری هست نمیشناسمش ولی بیشتر که دقت کردم دیدم همون نامزدمه که عقدم باهاش بهم خورد، روز دوم هم یه خواب بد دیدم، دیشبم خواب دیدم تو یه صحرایی هستیم که دوتا سگ کنار پام نشستن دو تا هم به سمتم حمله کردن ولی از کنارم رد شدن و کاری بهم نداشتن،،،، حالا نمیدونم با این خانوم مرتبطه؟ نکنه اینم مثل نامزد قبلیم ناتو دربیاد؟؟ بااین که ظاهرا دختر خوبیه و تحصیلات حوزوی داره ولی خیلی ذهنم درگیره، امروزم با ترس دارم میرم خواستگاری

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواستگاری در این شرایط امکان داره مشکل آفرین باشه اگر به تاخیر بندازین و یا بصورت تماس باشه بهتره

  448. shaylinshaylinsays:

    سلام وقت شما بخیر میبخشید من خواب دیدم که ما منزل قدیمی خودمون هستیم و از اقوام مامانم(ینی نوه دایی مامانم)؛اومدن منزل ما مهمونی وگویا اومده بودن که راجب امر خواستگاری واینها هم صحبت کنن و خود اقا پسر به همراه خاله مادرم(که میشن عمه پدر اون اقا پسر) اومده بودن و ابجیشون هم بودن و من داخل اتاق بودم که بابام همش میومد و میگفت که برید پیش مهمونا که تنهان (ولی خودشم نمیرفت پیش مهمونا و همش به من و مامانم میگفت)و من میگفتم باشه لباسمو عوض کنم میام ولی از طرفی دوس نداشتم و روم نمیشد برم(ینی در واقعیت علاقه ای به ایشون ندارم و حتی زیاد خوشم نمیاد از ایشون) و بعد دیدم که مادرم مقدمات شام رو حاضر کردن و من خیارشور و اینارو داخل ظرفا میچینم و میگفتم که داخل ظرفای خوب بچینیم و همش یکدست و مرتب باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام موقعیت های جدیدی در زندگیتان ممکن است برایتان ایجادشود

  449. رضارضاsays:

    سلام وقت عالی به خیر وسلامتی درخواب دیدم مقدمات خواستگاری رفتنم درحال انجام شدن است دقیقا نمیدانم چه کسی با چه کسانی تماس برقرارکرده ضمنا تا بحال خواستگاری نرفتم به شخص خاصی هم فکرنمیکنم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرحالی در زندگیتان است

  450. محینمحینsays:

    سلام مادرم خواب دیده که پسرعموم اومده خواستگاری میخواستیم تعبیرش رو بدونیم ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام روزهای خوبی ممکن است برایتان ایجادشود

  451. ایمان شفیقیانایمان شفیقیانsays:

    سلام علیکم ببخشید خواب دیدم پدر و مادر و خواهرم برای بنده رفتن خواستگاری و بنده هم نمیشناختمشون وقتی خواستگاری تموم شد با ماشین رفتم دنبال خانواده پدرم میگفت خیلی خوب بودن و درباره مهریه صحبت میکرد و میگفت ۲۰۰هزار تومن مهریه میخوان

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرحالی و سرخوشی در زندگیتان است

  452. رستارستاsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم کسی ک د‌وسش دارم و الان با هم قهریم ب همراه پدر و مادرش تو اومدن خونه ما برا خواستگاری و پدرشم در قید حیات نیست ،اما پسره خوابیده بود سر تخت مثل اینکه صبح بوده ،من ک از خواب بیدارمیشم مامانش میاد دستشو میکشه طرفم میگه مبارکت باشه عزیزم ،میشه بگید تعبیر چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس بهتون فکر میکنن

  453. فرشتهفرشتهsays:

    سلام.سال نو مبارک. من در واقعیت کسی را دوست دارم ولی چند ماهه یه کدورتی پیش اومده و خودش و خونوادش میگن ازدواج ما محال و نشدنی هست ولی من همچنان ازخدا میخوام مشکلمونا حل کنه و باهم ازدواج کنیم. دیشب توی خواب دیدم این آقا و خونوادش قرار بود بروند خواستگاری یه دختری که انگار فامیلشونم بود..در خونه این آقا باز بود بدون اینکه بفهمند رفتم داخل خونشون داشتن آماده میشدن بروند خواستگاری ولی اون دختره هم اونجا بود رفتم باهاش حرف زدم صورت قشنگی نداشت ازشم پرسیدم تحصیلاتت چقدره گفت فوق دیپلمم..ولی صدای خواهر و مادر این آقا را میشنیدم و میدیدمشون (ولی اونها منو نمی دیدن)خیلی با ذوق داشتن درمورد این دختره حرف میزدن و ازش تعریف میکردن قرار بود شب بروند خواستگاری. میشه لطفا تعبیرشو بفرمایید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرحالی و سرخوشی در زندگیتان است

  454. فرشتهفرشتهsays:

    سلام.سال نو مبارک. من در واقعیت کسی را دوست دارم ولی چند ماهه یه کدورتی پیش اومده و خودش و خونوادش میگن ازدواج ما محال و نشدنی هست ولی من همچنان ازخدا میخوام مشکلمونا حل کنه و باهم ازدواج کنیم. دیشب توی خواب دیدم این آقا و خونوادش قرار بود بروند خواستگاری یه دختری که انگار فامیلشونم بود..در خونه این آقا باز بود بدون اینکه بفهمند رفتم داخل خونشون داشتن آماده میشدن بروند خواستگاری ولی اون دختره هم اونجا بود رفتم باهاش حرف زدم صورت قشنگی نداشت ازشم پرسیدم تحصیلاتت چقدره گفت فوق دیپلمم..ولی صدای خواهر و مادر این آقا را میشنیدم و میدیدمشون (ولی اونها منو نمی دیدن)خیلی با ذوق داشتن درمورد این دختره حرف میزدن و ازش تعریف میکردن قرار بود شب بروند خواستگاری و من خیلی ناراحت بودم.میشه لطفا تعبیرشو بفرمایید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در زندگی خود کمی واقع نگرتر باشید و در رابطه با اطرافیانتان مهربانتر رفتار کنید

  455. جباریجباریsays:

    سلام خواب دیدم یه بنده خدایی به من مورد معرفی کرد و یه سری مشخصات مثل سن شغل و عکسش رو بهم داد تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام با شخصی آشنایی خواهید داشت

  456. مارالمارالsays:

    سلام سال نو مبارک دیشب خواب دیدم پسری که قبلا باهاش دوست بودم با مادرش اومدن خونه ما خواستگاری خیلی یهویی و مادرش خیلی خوشحال به نظر میرسید و به من میگفت من بهش گفته بودم باید زودتر بیایم خواستگاری هی گوش نمیکرد من و خود پسر و مامان ایشون هر سه توی خواب اوکی بودیم و دست پسر تو دست من بود ممنون میشم تعبیر کنین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس بهتون فکر می کنن

  457. baharbaharsays:

    سلام مامان من بعداز نماز صبح امروز خواب دیدن که دوتا خانم چادری نه جوان ونه پیراومدن خونمون ویه چیزی مثل جاروبرقی یاسبزی خردکنی خریده بودن واسه خودشون بعدیه چیزی به مادربزرگم میگن مادرمم میگن به مامانش بگین بعدمیانوبه مامانم میگن نمیدونم واسه پسرشون یایکی دیگ که دخترتونو شوهر میدین منم مجردم ودم بخت مامانمم مشخصات پسره رو میپرسن سنشو میگن شغلشم فرش فروشی بوده ومغازه ازخودش خونه هم داشته ونزدیک خودمون تاحدودی ولی مامانم اصلادوست نداره چون خودمونم تصمیم داریم درواقعیت ازاون محل بریم ومامانمم باخودشون گفتن میخواستم تاتو این خونه هستیم کسی نیاد ولی حالا طوری نیست هم ماازاینجامیریم هم پسره میتونه یه جا دیگ خونه بخره مامان منم راضی میشنو قبول میکنن به منم ک میگن میگم همونیه که من میخواستم درصورتی که باخونش درواقعیت نمیتونم کنار بیام بعدم بیدارمیشن تعبیرش چیه باتشکر

  458. ناشناسناشناسsays:

    سلام سال نو مبارک دیشب خواب دیدم یکی از همکلاسیام به خواستگاری من اومده فکرکنم همراه با دو اقای دیگه ,تو این خواب میدونستم جوابم منفیه اما تصمیم داشتم که بهشون بگم فکرامو میکنم اما نه اینکه مستقیما بگم نه, تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر سرحالی و سرخوشی در زندگیتان است

  459. مریممریمsays:

    سلام صبح بخیر. خواب دیدم برام خواستگار اومده من بابت این موضوع ناراحت بودم چون دوست نداشتم ازدواج کنم( توی بیداری هم دوست ندارم و 17 سالمه) توی خواب دختر عمه ام رو دیدم و ازش بدم میاد. من داشتم از پله ها پایین میومدم که بهم گفت دوست داری باهاش از دواج کنی اگه دوست نداری بگو؟ بابام هم همینو گفت ولی من گفتم اره. دختر عمم هم به خانواده خواستگار زنگ زد و بهشون گفت بیان من تعجب کردم چون قبلش( وقتی داشتم از پله ها پایین میومدم) خواستگارم که نشناختمش داشت با بابام حرف می زد فکر میکردم باهم دارن حرف میزنن و نقشه میکشن. دختر عمم هم تا میتونست از خانواده داماد تعریف می کرد. ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرخوشی و سرحالی در زندگیتان است

  460. نازنین محمدینازنین محمدیsays:

    سلام ماه شعبان است من خواب دیدم پسری رو که‌دوس دارم به‌همراه‌خانوادش اومدن خواستگاری من و خیلی هم‌خوشحال هستیم چه‌تعبیری دارد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب روابط خود باشید

  461. Rana.radRana.radsays:

    سلام من تو یه رابطه عاشقانه هستم با پسری که دوسش دارم و دوستیم باهم....اما یک هفته اس هر شب خواب میبینم با افراد مختلف یا ازدواج میکنم یا میان خاستگاریم یا عروسیمه و جالب اینه توی خواب خیلی ام خوشحالم و خیلی ام دوسشون دارم و این اقایی که باهاش دوستم تو رابطه رو اصلا نمیشناسم....لطفا بگین تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای اشفته است

  462. ZahraZahrasays:

    سلام من یه خواستگار داشتم مورد پسندم بود ولی اونا هم اول پسندین بعد جوابشون منفی شد.دیشب خواب دیدم که اون در به در دنبال منه و با هم قرار گزاشتیم و هر دوتا خیلی خوشحال بودیم .واون سعی داشت منو خوشحال تر کنه .که دوتایی سوار موتور شدیم و به یه جای سر سبزی رفتیم و اونجا با همدیگه صحبت کردیم .تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام موقعیت ازدواج براتون پیش میاد

  463. م.هم.هsays:

    سلام و عرض ادب من دیشب خواب دیدم که قراره برم مادر یک خواستگار منو ببینه و راجع به پسرش حرف بزنه ،من رفتم و این خانوم از پسرش گفت و فقط یادمه که کشتی گیر بودن بعد (من یک نفرو واقعا دوست دارم و رابطمون بهم خورد و قرار ازدواجمون کنسل شد) من خیلی ناراضی بودم اصلا دلم نمی‌خواست با این اقا ازدواج کنم و با خودم میگفتم نه من همون شخص مورد علاقه خودمو دوسدارم و میخوامش ، دخترخاله م هم باهام بود گفت نه این خوب نیست و من رفتم خونه همه راضی بودن و من با خودم گفتم وقتی اومدن جواب منفی میدم ممنون میشم بگید تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر ایجاد سرحالی و شادمانی در زندگی است

  464. مهشیدمهشیدsays:

    سلام من خواب دیدم پسرداییم که الآن بیکاره صاحب کارخونه شده وتوخواب ازمن خوشش نمیومد وزن داییم هم دوست نداشت پسرداییم بامن ازدواج کند وسعی داشت پسرداییمو ازمن پنهان کند تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام وضعیت زندگیش تغییر می کند

  465. latifehlatifehsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم خونه مادر بزرگم پشت در اتاق ایستاده بودم که شنیدم یکی از فامیلامون من رو برای پسرش خواستگاری میکرد ولی من از این موضوع خوشحال نشدم وسعی کردم قایم بشم یعنی تعبیرش چیه؟؟

  466. محمدیمحمدیsays:

    با سلام من خواب دیدم خانمی که هم محله ای ماهستن و خیلی مومن و دوست مامانم هستن با پسرشون و خانوادشون اومدن خونه ما برای خواستگاری و من اولش که وارد خونه شدن دیدمشون و سلام احوال پرسی کردم بعد رفتم داخل اتاقم که لباسامو عوض کنم ولی لباس عوض کردن تو خواب خیلی طول میکشید و هرمانتویی یه ایرادی داشت که از نظر خودم برای این مراسم مناسب نبود تو خواب وقتی لباس مناسب رو پیدا کردم که همه رفته بودن اما من حس خوبی داشتم نسبت به اون آقا در بیداری هم همین هست. بعدش دیدم که من انگار قراره با پسر دوست دیگه مادرم ازدواج کنم که در بیداری هم من میشناسمشون .میشه تعبیرشو بگین ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براتون موقعیت ازدواج فراهم میشه

  467. ساراساراsays:

    سلام. متاهل هستم و به دلیل یکسری از مشکلات خونه پدرم هستم ولی هنوز از شوهرم طلاق نگرفتم. چون امیدم بخداست که شوهرم رو سر به راه کنه. حدود ساعت 9 صبح خواب دیدم یه پسر غریبه که اصلا نمیشناسمش و از لحاظ چهره و قیافه باب میل من نبود به من ابراز عشق و علاقه میکنه. به شدت دوسم داشت و بهم محبت میکرد و میگفت اینقد دوسِت دارم که نمیتونم مستقیم تو چشمات زل بزنم. میگفت حسی که به تو دارم به هیچ کسی مداشتم و... ولی من قیافه اش رو دوست نداشتم و تو دلم همش با شوهرم مقایسه اش میکردم.استاد حقیقت رو بهم بگین نکنه شوهرم به طلاق فکر میکنه😭

  468. زهرازهراsays:

    سلام. من یه دختر مجردم که به یکی از همدانشگاهیام دل بستم ولی خود شخص فکر کنم اطلاعی نداره اگه هم اطلاعی داشته باشد چیزی نگفته تا به حال و الان هم تقریبا رابطه ای با هم نداریم و ایشون داره مهاجرت می‌کنه.دیشب خواب دیدم میرم پیش همون شخص که تو یه جمع دوستانه نشسته و بهش اعتراض میکنم که من دوستت داشتم ولی تو اصلا توجهی به من نداری و بهش میگم دل منو شکونده ایشونم دست منو میگیره میاره بیرون جمع و میبره یه جای تقریبا بلند مثل بالای یه تپه و آتیش روشن می‌کنه و میگه منو دوست داشته اما نمیتوانسته بیاد جلو و یه سری دلایل میاره ولی من باور نمیکنم اما اون دفتر خاطراتش رو بهم نشون میده که تو هر صفحه اسم من رو نوشته.ممنون میشم تعبیر بفرمایید.

  469. ساراساراsays:

    سلام. ببخشید استاد میشه تعبیر خواب من رو بگین. سپاسگزارم.

  470. MohammadMohammadsays:

    باعرض سلام من خواب دیدم که خانوادم ازم میپرسن دختر خاله تو میخوای بریم خواستگاری من خجالت کشیدم ولی فهمیدن که قبول کردن و شرط ها مو به خانوادم گفتم

  471. زهرازهراsays:

    سلام استاد وقت بخیر من به یک نفر علاقه دارم اما به خودشون حرفی نزدم دو شب پیش خواب دیدم که رفتم پیشش و بهش اعتراض میکنم دوستش داشتم ولی اون هیچ کاری نکرده ایشون دستمو میگیره از اون جمع بیرون میاره و میریک بالای یه تپه آتش روشن میکنیم و دور آتش میشینیم و حرف می‌زنیم ایشون میگه که به من حس متقابل داشته ولی ترسیده بیاد اعتراف کنه و بعد دفتر یادداشت روزانه اش را به من نشون میده که پر از اسم منه و یه جورایی خواستگاری میکنه.من هم خیلی هیجان‌زده میشم و بغلش میکنم. میشه لطفا تعبیرش کنین؟؟؟

  472. سولمازسولمازsays:

    من دیشب خواب دیدم مادرم ی خاستگار خیلی خوب و پولدار داره و میخواد از پدرم جدا بشه، خیلی خواب بدی بود

  473. ZZsays:

    سلام. خواب دیدم خانواده خاله م برای پسرخاله م امدن خواستگاریم(پسرخاله م بچه هم داره و ازم خیلی بزرگتر. ولی تو خواب زن و بچه نداشت). قبول نکردم پسرخاله م خواست بلند شه بره شیرینی هم که اورده بود ببره. بعد نمیدونم کی حرف زد که نشست و شروع کردن متقاعد کردن من و بخاطر شیرینی گفتم درباره ش فکر میکنم و رفتن دیگه. خانواده راضی نبودن گفتن چرا نگفتی نه. گفتم بخاطر شیرینی وگرنه عمرا قبول کنم ازش بدم میاد و بعد ازشیرینی میخوردم

  474. NNsays:

    سلام من چهار ساله یه خواستگار دارم تا حالا چند بار بهش جواب منفی دادم ولی بازم دست بردارنیستن چند وقت پیش خواب دیدم با خواهراش و مادرش رفتیم خرید توی خرید هم حرف خاصی نمی زنیم خریدش هم یه خرید عادی بود ممنون میشم اگه تعبیرش رو بگین

  475. فاطمه صالح زادهفاطمه صالح زادهsays:

    سلام دختر عمه من خواب دیده پسری که دوسش داره و ازش جدا شده اومده توی پی وی تلگرام و باهاش قول و قرار ازدواج گذاشته.. تعبیر این خواب چیه؟

  476. فاطمه صالح زادهفاطمه صالح زادهsays:

    سلام دختر عمه من مجددا خواب دیده که دوست پسرش عکس های اونو گذاشته پروفایلش و بهش میگه برگرد تعبیر چیه؟

  477. سمانیانسمانیانsays:

    سلام و خسته نباشید من با یک پسر دوسال دوست بودم که چند وقت الان جدا شدیم خواب دیدم اومده خواستگاریم قرار گذاشت واسه هفته بعد بعد خواهرمم بغل دستش نشسته بود منم موقع که گفت میام خواستگاریت خیلی خوشحال شدم در ضمن من مجرد هستم

  478. zahrazahrasays:

    سلام خسته نباشید. من خواب دیدم که پسر عمه ام و پدرش برای خواستگاری به خونه ی ما اومده بودن و من به شدت مخالف بودم چون کس دیگه ای رو دوس داشتم تو واقعیت هم همدیگه رو دوس داریم بعد پدر من اصرار به ازدواج من و پسر عمم داشت و من ناراضی بودم و گریه میکردم و نمیتونستم خودم رو در کنار شخص دیگه ای ببینم یجا سر دوراهی موندم انا باز اون که دوسش دارم رو انتخاب کردم داشت قضیه جدی میشد تا اینکه من حرف زدم و گفتم که نمیخوام با پسر عمم ازدواج کنم و دوسش ندارم . ممنگن میشم تعبیرشو بگید بهم

  479. مریم وحیدیمریم وحیدیsays:

    سلام من متاهلم من خواب دیدم لباس رسمی سفید خیلی شیک پوشیدم ،مثل یه مانتو شلوار مجلسی و رسمی. یه پل بود که خیلی هم شلوغ بود..من اون ور پل وایسادم بودم که شوهرم بیاد بام براش خواستگاری،خیلی هم هیجانزده بودم،اما اون نیومد

  480. مهوشمهوشsays:

    سلام خسته نباشید من کسیو دوسش دارم و اونم دوسم داره و با هم ارتباط داریم و یکبارم به خاستگاریم اومده ولی پدرم قبول نکردن و الان یک ماهی از ماجرای خاستگاریشون میگذره و من خیلی دعا کردم تو این مدت که بهم برسیم و همش تو فکر همیم . دیشب خاب دیدم که باز به خاستگاریم اومدن و بازم بابام قبول نکرد و باهاش خیلی دعوا کرد بهش گفت پول نداری هر وقت پولدار شدی بیا تعبیرش چیه

  481. MobinaMobinasays:

    خواب دیدم مادر کسی کع ازش خوشم میاد اومده خواستگاریم و در طول خواب هعی کاریو منو نظارع میکنه ودر بین خواب هم داشتم. سیب زمینی خام پوست میکندم یع ذرشم خوردم

  482. ف قف قsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید خواهرم خواب دیدن که ما رفتیم خانه ی یکی از فامیلامون که ایشون یک پسر مجرد دارند بعد پدر یا مادر همون اقای مجرد گفتن که ما کی بیایم خاستگاری دختر بزر.تون ینی من . بعد پدرم یک شرط گذاشتن و گفتن اگر پسرتون اینکارو بکنه ما قبول میکنیم لطفا تعبیرش روبگید با سپاس

  483. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب میدیدم تو مجلس خواستگاری که بعدش بعله برون شد ماله دختر عمم که از من کوچیک تره حاضر بودم اما خودم مجردم و تو خواب هم مجرد بودم

  484. آآsays:

    سلام من متاهلم وخواب دیدم یکی از اقوام به خاستگاری من اومده و خیلی مشتاق هستن همینطور خونواده خودم زمانی که به خونه ما اومدن خاستگاریه سیب میخواست به من بده تعبیرش چیه ممنونم

  485. نوهانوهاsays:

    سلام من مجردم خواب دیدم که مادرپسر که میشناسمشون ازمن خواستگاری کرد ومن خیلی خوشحال بودم برادرم هم راضی بود ولی پدرم زیاد دوست نداشت خیلی خوشحال بودم پدرم هم دید من خوشحالم نظرم روپرسید گفتم دوست دارم باهاش ازدواج کنم اونم دیگه زیاد مخالفت نکرد ولی اصلا پسررو تو خواب ندیدم بامادرم گفتم نکنه شاید اصلا اون خبر نداشته باشه آخه مادرش از من خوشش اومده بود ولی من خیلی دوست داشتم که با پسر ازدواج کنم ولی ندیدمش و ازخواب بیدار شدم

  486. نوهانوهاsays:

    سلام من مجردم خواب دیدم که مادرپسر که میشناسمشون ازمن خواستگاری کرد ومن خیلی خوشحال بودم برادرم هم راضی بود ولی پدرم زیاد دوست نداشت خیلی خوشحال بودم پدرم هم دید من خوشحالم نظرم روپرسید گفتم دوست دارم باهاش ازدواج کنم اونم دیگه زیاد مخالفت نکرد ولی اصلا پسررو تو خواب ندیدم بامادرم گفتم نکنه شاید اصلا اون خبر نداشته باشه آخه مادرش از من خوشش اومده بود ولی من خیلی دوست داشتم که با پسر ازدواج کنم ولی ندیدمش و ازخواب بیدار شدم

  487. محمد عیدیمحمد عیدیsays:

    سلام من مجرد هستم خواب دیدم خودم و پدر و مادرم با پسر عمم که داماد یه خانواده ای از اقوامه داریم میریم خواستگاری دختری که چند چند وقتیه زیر نظر داریم و ایشوم خواهر زن پسر عمم هستن و ما تو خونه لباس پوشیدیم همگی اونا رفتن ولی من تو خونه موندم و بعد از این که برگشتن من از مادرم پرسیدم چی شد با این که خیلی خوشحال بود گفت راضیه ها ولی میخواد درس بخونه

  488. FarzaneFarzanesays:

    باسلام.دختری مجردهستم.۴سال با پسری دوست بودم.قصدازدواج داشتیم.مادرش مخالفت کردورابطمون تموم شد.دیشب خواب دیدم اومدن خاستگاری.اما خانوادش بازهم مخالف بودن.من به شدت گریه کردم.بعد رفتم پیش یه دعا نویس گفت مادرش دعایی نوشته که روی همه چی کنترل داشته باشه.بعد از خواب پاشدم.

  489. ترانهترانهsays:

    با سلام من دیشب خاب دیدم کسی ک العان باهاش دوستم ک مادرم هم از این دوستب باخبره ب خاستگاری من اومده ب همراه مادر و پدرش کمی صحبت کردن بعد رفتن موقع رفتن پسر خوشحال بود بعد اینکه رفتن مادر بزرگم گفتش ک چه زود اومدن خاستگاریت خالم در جواب بهش گفت دوسش داره دیگه میخواد از دستش نده تعبیر این خاب چی میشه؟

  490. ترانهترانهsays:

    با سلام من دیشب خاب دیدم کسی ک العان باهاش دوستم و خیلی هم رو دوس داریم (ک مادرم هم از این دوستی باخبره البته مادر و پدر پسر هم از دوستی ما خبر دارن.) ب خاستگاری من اومده ب همراه مادر و پدرش کمی صحبت کردن بعد رفتن موقع رفتن پسر خوشحال بود بعد اینکه رفتن مادر بزرگم گفتش ک چه زود اومدن خاستگاریت خالم در جواب بهش گفت دوسش داره دیگه نمیخواد از دستش بده تعبیر این خاب چی میشه؟

  491. ParyaParyasays:

    تو خواب دیدم ک کسی که دوسش دارم مامانش زنگ زده قرار گذاشته تعبیرش چی میشه؟

  492. تبسمتبسمsays:

    با سلام امروز مامانم خواب دیدن که مادر بزرگ پسری که ما همدیگرو دوست داریم زنگ زدن که میخواهیم بیاییم برای خاستگاری...تعبیرش چیست با تشکر.

  493. SaharSaharsays:

    سلام ... با پسری نامزد بودم و جدا شدیم بدلیل رفتار و کارهای اشتباهی کردن من خانوادمو خیلی ناراحت کردن ... مادرم در خواب دیدن که ایشون با لباسی آراسته و دسته گلی به خانه ما می آمدند که دم در وقتی مامانم ایشونو میبینه احوالپرسی میکنه و بعد میره میگه انگار مهسا نیست من میرم یوقت دیگه مزاحم میشم ..... واینکه وقتی مادرم به من میگن چرا نیومدی جلو من میگم مهم نیست واسم دیکه .... تعبیر خوابشون چیه؟

  494. HaniHanisays:

    باسلام راستش من یه مدتیه دوتاخواستگار جدی دارم که یکیش از اقوام مادرمه،یکیش هم پدری هرکدوم هم به دلایلی با اقوام خودشون موافقن ولی منم به دلایلی با فردی که ازخانواده پدرم هست موافقم،اما در خواستگاری واین حرفا اون ادمی که از اقوام مادرم هست جلوترع. من خواب دیدم اون کسی که از اقوام پدرم اومده خواستگاری من (عین یه رسم مثلا)اومده توی یه جایی وتا از من بله رونگیره نباید برگرده خونشون که من هم اولش بهش محل نمیدادم بعد ولی با خودم بردمش پیش خانوادم. حالا به نظرتون تعبیر چی میتونه باشه???

  495. dooniidooniisays:

    سلام خواب دیدم پسری که دوستش دارم زنگ زده بهم و ازم خواست پدر و مادرش با خانوادم راجعبه خواستگاری صحبت کنن من خیلی ذوق داشتم ولی مادرم میگفت زوده اما انگار دید من ذوق دارم راضی شد توی واقعیت روز قبلش من ازش خواستم خانوادشو در جریان رابطمون بذاره میشه بگید تعبیرش چیه؟؟

  496. عدنانعدنانsays:

    سلام،خسته نباشید بین ساعت ۶ صبح تا ۹:۳۰ صبح اینا خواب دیدم که پدرم با فردی برای صحبت کردن با خانواده دختری به خونه اونا رفتن و منو مادرم نرفتیم و موندیم خونه بعد پدرم برگشت و منتظر جواب موندیم و این هم یادمه که فکر کنم دختره تهران درس میخونه و این بین مادرم هم یه چیزایی بهم گفت ولی یادم نیست خواهش میکنم جواب بدین....

  497. ماریا قاسمیماریا قاسمیsays:

    سلام خسته نباشید ،این خوابم شاید دو ساله من رو درگیر کرده و نمیدونم یک خواب چقدر طول میکشه تعبیر شه ،خواب دیدم که در یک خونه یی هستم که تا حالا نرفتم ولی میدونم خونه ی خاله ام هست و در کوه قرار داره یک در چوپی مدرن هست جلوم که بازش میکنم (دستم یه سینی چایی به تعداد و خوش رنگ بود) میرم داخل ،کل خانواده ام هستند ،میبینم که دوتا خواننده ی محبوب رو میز تلفن نشستند یکی رو صندلیش و یکی رو دسته اش ،اونیکه رو صندلی نشسته به دوستش در گوشی میگه و به من اشاره میکنه میگه من دوسش دارم ،ولی من میشنوم و خجالت میکشم و لبخند میزنم و دیگه حرفی نمیزنم

  498. محمدمحمدsays:

    خواب دیدم رفتم دم خونه ی دختری که دوستش دارم تا با مادرش صحبت کنم ولی نذاشت

  499. ماریا کماریا کsays:

    خواب دیدم که پسرداییم اومده خواستگاریم و متوجه شدم که پدرم ازش خواسته یه دسته گل خیلی بزرگم تو خواب دیدم پسرداییمم سر ی موضوعی ک داشتیم صحبت میکردیم یدفعه زد زیر گریه.بعد قرار گذاشتن ک فردا صیغه بخونیم و محرم بشیم.تو خواب داشتم به اون کسی که دوستش داشتم فکر میکردم که بهش خبر بدم که دارم ازدواج میکنم و ی کاری بکنه.

  500. یا صاحب‌الزمانیا صاحب‌الزمانsays:

    یه بار خواب دیدم که شب بود و جلوی پارک داشتم با خواستگارم صحبت می کردم. بعد اینکه می‌خواستیم برگردیم دیدم ماشینم رو جرثقیل داره می‌بره. خودم هم تو ماشین بودم. دفعه بعد خواب دیدم که خونه مادربزرگم هستیم و خویشاوندان هستن و دوباره همون خواستگارم هم بود. به ما گفت قراره رانندگی کنه بره تهران رفت یه گوشه خوابید. دوباره خواب دیدم که یه جای شلوغی بود. با همون خواستگار عقد کردیم اما عقدمون رو به جای شناسنامه تو تقویم ثبت کردن و صفحه شناسنامه‌ام که توش مشخصات همسر ثبت نمیشه نبود. منم گریه می‌کردم و به بابام می‌گفتم شناسنامه‌ام رو خراب کردید من راضی نبودم.

  501. زهرازهراsays:

    سلام من خواب میدیدم تو شهرستان برام خواستگار اومده بود اما مامانش بود فقط خودش نیومده بود البته فامیلمونه میشناسمش تو واقعیتم خواستگاری کردن اخیرا بابام قبول کرد ولی دلشون راضی نبود بابام و داداشم باهام سرسنگین شده بودن یه عالمع لباس بچه و یه سبد بزرگ گلهای رنگارنگ ک بیشتری رز بود بقیه بهم کادو میدادن

  502. ناشناسناشناسsays:

    خواب دیدم قراره خاستگار بیاد خودم دقیق نمیدوستم آشناس یا قریبه ولی انگار توخواب قبلا دیده بودمش

  503. SkhZSkhZsays:

    خواب دیدم در کوچه پدربزرگم مشغول هستیم و هم کلاسیم و پدرشون هم هستن یهو پسر جلوی من و مادرم وایساد و گفت که میخواد موضوعی رو مطرح کنه حالا که فرصتش پیش اومده و بعدش با پدرش صحبت ادامه میدا کرد چیزی که یادمه موضوع خواستگاری بود من حس خوبی توی خواب داشتم نسبت به این مسئله تعبیرش چی میشه؟

  504. پِنیپِنیsays:

    سلام خسته نباشین دیشب ی خوابی دیدم تو مراسم جشن یکی از فامیلا بودیم بعد ک جشن تموم شد ی نفر ک تو خواب بهش علاقه داشتم و تاحالا جاییم ندیدم باهم صمیمی شده بودیم و مادرامون قرار ازدکاج میزاشتن نمیشناختمش ولی لرزیدن دلم تو خوابم براش خیلی خوب یادمه تعبیرش چی میتونه باشه(مجردم اخه نوشته خواب برای مجرد و متاهل فرق داره)

  505. RoyaRoyasays:

    خواب دیدم پدر پسری‌ که دوسش دارم به مادرم زنگ زد و قرار خواستگاری گذاشتن ولی نیومدن

  506. فائزهفائزهsays:

    خواب دیدم مادر خاستگارم زنگ زده به مادرم میگه اولش زنگ زدم چرا جواب ندادی مامانم گفت چون قطع کردی بعد سن منو پرسیده با هم شوخی کردن مادر خاستگارم قهر میکنه تلفن رو هم قطع میکنه

  507. فائزه عسگریفائزه عسگریsays:

    من خواب دیدم یکی بهم زنگ زده میگ چرا هرچی میگیم ک بیاییم خواستگاری رد میکنی این برادر من خودشو کشت هی میگفت ک علی هی میگه بریم خواستگاری من اینو میخوام خیلی تو خواب اصرار اومدن داشتن

  508. Haniye RanjbarHaniye Ranjbarsays:

    سلام من دختر مجردی هستم و خواب دیدم یکروز زنگ خونه ما زدن که اگه قبول میکنیم بیان برای خواستگاری من من این فرد رو نمیشناختم پولدارم بود و خانوادم راضی بودن اما من قبول نکردم و میگفتم من کسی دیگه رو دوس دارم میشه تعبیرش کنین

  509. فافافافاsays:

    سلام من خواب دیدم خواهر یک آقا پسر ک فامیل هستن از من خواستن که خاله مو راضی کنم برای ازدواج ولی خالم راضی نبود.... تو واقعیت ( تو خواب نه)قبلا حرفی زدن دیگ جلو نیومدن حالا میخواستم ببینم تعبیرش چیه

  510. MonaMonasays:

    سلام ممنون از ساعت فوق العادتون.خواب دیدم کسی رو که چندین ساله خیلی دوسش دارم با دسته گل اومده خاستگاریم.و توی مرحله آشنایی بودیم که باخانواده دعوتمون کردن خونشون.واقعاحس فوق العاده خوبی داشتم توی خاب.ب ارزوم رسیده بودم‌.و این رو هم بگم این اواخر هم من از دست اون بنده خداناراحتم هم اون از دست من.و اصلا باهم صحبت نکردیم که حلش کنیم

  511. معصومه جعفریمعصومه جعفریsays:

    خواب دیدم دوست ‌کسی که قبلا دوسش داشتم اومده خواستگاریم کسی که دوسش داشتمم همراه اون اومده و در گوشم میگه اینو ردش کن خودم بعد عید امسال میام خواستگاریت تعبیرش چیه؟

  512. زهرازهراsays:

    سلام، من خواب دیدم پسری که بهش علاقمندم و چند ساله که خواستگارمه تو خونمون بود و میخواست بره حموم، و منم بهش گفتم صبر کن، چون حموم کثیف بود خواستم اول بشورمش و بعد بره حموم، البته قصد این رو داشتم که باهم به حموم بریم و بهش هم اینو گفتم، و قرار بود همه آماده شیم و بریم بیرون جایی که خانواده پسره هستن تا درمورد خواستگاری و ازدواج من و اون پسر صحبت کنیم، اما من قبل از حموم رفتن و بیرون رفتن، از خواب بیدار شدم میشه لطفا تعبیرش رو بهم بگین؟

  513. ..says:

    در زندگی واقعیم پدرم همیشه خواستگارامو رد میکنه و اجازه نمیده ک حضوری بیان خونمون،نزدیکای صبح خواب دیدم که برای قرار خواستگاری به پدرم زنگ زدن و طبق معمول پدرم ردشون کرد،تعبیرش چیه؟

  514. شمساشمساsays:

    خواب دیدم پسر همسایمون اومده خواستگاریم و من خودم خوشحالم ولی پدر و مادرم رد میکنند و من هم نمیتونم به پدر و مادرم نظر خودم رو راجب اون بگم و پسره هم گریه میکرد به نظرتون تعبیرش چیه لطفا بگین

  515. سانازسانازsays:

    سلام من خواب دیدم که فامیل هامون یعنی پسر عموی بابام بهم پیام میده که خیلی دوست دارم و میخوام بیام خاستگاریت.میشه تعبیرشو بگید

  516. S. RS. Rsays:

    سلام وقتتون بخیر. ممنونم از وقتی ک میزارید ممکن لطفا تعبیر کنید. من مادربزرگم به تازگی فوت کرده. خواب دیدم بسیار سرحال بود اومدش خونمون و تا منو دید دست و صورتمو بوسید و قربون صدقه م میرفت. منم گفتم مامان بزرگ دگ خیلییی سرحال و جوون شدی باید شوهرت بدیم. اونم خندید گفت نه من شوهر نمیکنم تورو میخوام شوهرت بدم و چندبار تکرار کرد جمله شو. بعد انگار اینم خواب بود و بلند شدم و دیدم خونمون پر از مهمونه و برنج و اجیل میدیم دوتا سفره ی بزرگ انداخته بودیم و نشسته بودم رو مبل ک ماسکم یهو رفت تو چشمم زخم شد. دست کشیدم دیدم خونیه. رفتم سر اینه دیدم چشم چپم سفیدیش یه کوچولو لخته خون و زخمه و همچنان دست ک میکشم خون میاد هی اومدم گفتم بابا مامان چشم من زخم شده ولی انگار ب نظر خیلی سطحی میومد از نظرشون. حالا خیلی ام بد زخم نشده بود ولی من نگران بودم ک نکنه چیز بدی باشه و رفتم سراغ مهمونا و سفره رو چیدیم. میشه تعبیر خواب مادربزرگم و مهمونا و زخم شدن چشممو بگید. ممنونم

  517. SepideSepidesays:

    سلام من خواب دیدم که مادربزرگه دوست صمیمیم مرده و منم با دوست پسرم قرار دارم و بهش زنگ زدم که کجایی گفت با مامانم یه سر بریم مراسم بیام گفتم باشه و بعد منم با مامانم رفتم سرقرار ....بعد بهش زنگ زدم کجایی گفت بیا طبقه ی دوم (تو یه مرکز خرید که کافه بود) منم رفتم که گارسون گفت بیا بشین اینجا بعد آورون شام مجلل که هنوز دوستپسرم نیومده بود دیدم چراغا بسته شدن و رقص نورا باز شدن و دوست پسرم اومد اول یه دستگه گل داد و بعد یه انگشتر ....حتی گارسون اومد گفت که هر روز ساعت ۶ بعد از ظهر ما میبندیم بخاطر کرونا ولی چون امروز یکشنبه هست تا ساعت ۸ باز است....بعد از خواب بیدار شدم تعبیرش چیه

  518. FfffffFfffffsays:

    سلام من خواب عجيبي ديدم ك پدرم منوب ي گوشه كشوندوبهم گف ك يكي ازم خاستگارى كرده جواب توچيه منم چيزي نگفتم حتب بامامانمم درجريان نذاشتم الانم خيلي حالم خرابه

  519. یه عاشقیه عاشقsays:

    سلام‌ من عاشق پسرعموم شدمو اون احتمالا منو دوست نداره تو واقعیت دیشب خواب دیدم رفتم‌در خونشون‌ داشتم با یه پسره حرف میزدم در‌باره‌ی درس،که یهو یه دختر از خونه عموم اومد بیرون‌ پسر عموم‌ دنبالش اومد‌ دختره به‌پسر‌عموم‌گفت دیگه همه‌چی تمومه پسرعموم‌ برگشت به دوستش (همون پسرع که‌من‌داشتم‌ باهاش‌حرف‌میزدم‌)گفت‌دیدی‌چی‌شد؟ پسرم‌گفت‌ولش‌کن‌بابا‌بیخیال. من‌رفتم‌‌ کنار‌پسر‌عموم‌ گفتم‌میخام‌باهات‌ حرف‌بزنم‌،گفت‌ بگو خیلی‌مشتاق‌نبود‌باهاش‌حرف‌بزنم بهش‌گفتم‌ من‌دوست‌دارم‌ من،‌ دوست‌ دارم‌ باهات‌ازدواج‌کنم. بعد‌اینکه‌حرفمو‌زدم‌ دیدم‌ یه‌جای‌ دیگم‌،انگار‌ تو‌خواب بهم‌جواب‌منفی‌داده‌بود انگار‌حالم‌خوب‌نبود‌،ناراحت‌بودم‌،داشتم‌از‌دور‌نگاش‌میکردم‌.ولی‌نا‌امید‌نشدم. تعبیرش‌چیه؟؟؟

  520. مسیح محجوبیمسیح محجوبیsays:

    سلام من خواب دیدم پدرم بهم میگه که بلند شو با دختر صحبت کن میخوایم بریم خواستگاری و گفت اون کت شروار شیکت رو بپوش تعبیر این چی میشه خیلی ذهنم درگیره و جفتمون هم مجردیم

  521. عاطفهعاطفهsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که مادرم به مادر دوپسرم گفت که ما باهمیم و همو میخوایم مامانم گفت ک همی فردا میریم عقدشون میکنیم ولی من گفتم نه الان یه مدت دیگ که اوضاش درست بشه وقتی به دوس پسرم گفتم عصبی و ناراحت شد حتی ازم کمی دور شد وپرخاشگر و بام حرف نمیزد تعبیرش چیه

  522. محدثهمحدثهsays:

    سلام تروخدا جواب بدید برام خیلی مهمه من خواب دیدم دوست پسرم که 11 ماهع با همیم زانو زده حلقه ازدواج درآورده گفت با من ازدواج منم گفتم بله بعد همو بغل کردیم تعبیرش چیه 💗💗

  523. مبینامبیناsays:

    سلام من خواب دیدم یه آقا پسر خوش رو مدام به من گل میدادن و پدرم مانع میشد و سریع اون گل رو میگرفت ازش ایشون هی تاکید میکردن قصد من خیره ولی پدرم ااجازه نمیداد با من صحبت کنن در آخر خودشون رفتن با پدرم صحبت کردن و مدام داشتن ایشون رو راضی میکردن که برای خواستگاری بیان پیشاپیش ممنون از زحمات شما💖

  524. سوگلسوگلsays:

    سلام من خواب دیدم که پدرم راجب ازدواج من و شریک احساسیم یه چراغ سبز نشون داده و گفته که بیاد تا با هم صحبت کنیم و تو این مدت خیلی خوب خودشو ثابت کرده

  525. اوااواsays:

    سلام خواب دیدم خواستگارم که به دلایل نامعلوم پس کشید(خودش خیلی میخواست) لای در حیاط خونه شون ایستاده و داره به یه پیرمرد از اقوامشون میگه که میخاد بیاد خواستگاری من. تو حیاطشونم احساس کردم یکی از خواهراش حرفشو داشت گوش میداد تعبیرش چیه؟

  526. میسامیساsays:

    خواب دیدم که مادر عشقم به مامانم زنگ زد اما هردوباری که زنگ زد مامانم جواب نداد

  527. ساراساراsays:

    سلام منو دوست پسرم دوساله كه باهميم و قصد ازدواج داريم و نسبت فاميلي داريم ديشب دوست پسرم خواب ديده كه خونواده ما خونه اونا هستيم و ميخواد با پدرم راجب من صحبت كنه پدرم اولش ميگه بايد فكر كنم بعد از چندساعت تو خواب رسم اين بوده ك پدرم بايد يه كليد پرت كنه بالا اگه كليد بين درختو اينا گير كنه يعني جواب منفيه و اگه كليد بيفته پايين جواب ببه هست و دوست پسرم دعا ميكنه ك كليد بيفته پايين بعدش كليد ميفته پايين و با تاخير جواب پدرم بله ميشه ميشه بگيد تعبيرش چيه

  528. مهتاب چروئیمهتاب چروئیsays:

    سلام من خواب دیدم که رفته بودم مهمونی جایی بعدش دیدم ک یه نفر از آشنایان تو مهمونی بهم گفت ک قرار با مامانت صحبت کنم ک قرار خواستگاری بزارم و اینا منم خوشحال بودم حالا میخوام بدونم تعبیر خوابم چی هستش خوبه یا بد؟؟؟

  529. شمیمشمیمsays:

    سلام خواهرم خواب دیدن کە با خواهر فردي كه دوسش دارم درباره اينكه پاپيش بزارن و خانواده رو اوكي كنن تا پا پيش بزارن حرف ميزدن

  530. بهار.بهار.says:

    سلام من خواب دیدم که مادرم با خنده اومد در گوشم گفت که برات خواستگار اومده ولی دختر داییت اونو رد کرده تعبیرش چی می تونه باشه

  531. سسsays:

    سلام من در خواب دیدم که خواستگار دارم من هم به دوس پسرم می گفتم تو نی اومدی الان خواستگار دارم و می خواهم قبول کنم اون هم می گفت قبول نکن خودم میام خواستگاریت ولی من قبول کردم اگه میشه تعبیرش کنید واسم ممنون میشم من دحتر هستم

  532. نسترننسترنsays:

    دیشب خواب دیدم دوست پسرم که چندروز پیش کات کرد باهام‌و رهام کرد و رفت بهم گفت به مامانت بگو فردا با حاج خانم و حاج ناصر میایم خونتون خواستگاری یادت نره و با خنده میگفت لطفا بگین نعبیرش چیه

  533. ححححsays:

    سلام من دختریم که با خواستگار قبلیم در ارتباط و قراره یک ماه دیگه دوباره بیان خواستگاری البته یه کوچولو ازش دلخورم و دیشب خواب دیدم یکی دیگه از فامیل که پسر بزرگش مرده زنگ زدن برا قرار خواستگاری برای پسر دومیش و مادرم میگه بهشون میگه ایشالا همیشه خیر باشه حداقل بعد فوت پسرتون دیگه شادی بیاد سمتتون تعبیرش چیه

  534. SanaSanasays:

    من مجردم خواب دیدم به خواستگاریم اومدن و ما کلی مهمون دعوت کردیم ولی مادر پسره خواستگاری رو بهم زد

  535. SanaSanasays:

    من مجردم خواب دیدم به خواستگاریم اومدن و ما کلی مهمون دعوت کردیم ولی مادر پسره خواستگاری رو بهم زد و ما کلی مهمون دعوت کرده بودیم و اونا خونه ما بودنی عده شون بعد ب خونه ما دزد زد و ما دزدو گرفتیم و دزد هم محلی بودو ما اونارو بخشیدیم 🤦🏻‍♀️

  536. YanaYanasays:

    سلام خسته نباشید داداشم میگه بعد اذون صبح بود خواب دیدم خواهر اون دختری که دوسش دارم اومده خونمون تا بگه داداشم موافقت کرده با ازدواجتون میتونین با خونواده بیایین البته چند روزه باهم کات کردن دختره نمیدونم چش شده اخلاقش عوض شده ولی پای کسی درمیون نیست لطفاً اینو برام بگین چی به چیه اگه امکانش هست از طریق جیمیل بگین چون سایت های داخلی مشکل دارن بعید میدونم دوباره این صفحه پیدا کنم شایدم کلا یادم بره ممنون💗

  537. فاطیفاطیsays:

    سلام من خواب دیدم که مادر کسی که دوسش دارم به مامانم زنگ زده و قرار خواستگاری و ازدواج گزاشته تعبیرش چی هست؟

  538. اتیاتیsays:

    سلام خواب دیدم با پسری ک دوسش دارم ازدواج میکنم.

  539. ElaElasays:

    سلام من خواب دیدم پسرخاله ام که به من علاقه دارد و من هم به او علاقه (داشتم قبلا ).با خانواده اش در یک میهمانی میخواهند برای خواستگاری زمانی فراهم کنند که به خانه ما بیایند اما من راضی به آن ازدواج نبودم و استرس زیادی داشتم (به خاطر فردی که الان با او هستم و قرار ازدواج داریم ). خلاصه قرار خواستگاری فراهم نشد و من در حالی که با کینه به او نگاه میکردم و استرس داشتم از خواب بیدار شدم ...! تعبیرش چیه؟!🙏

  540. MinaMinasays:

    سلام من خواب دیدم پسر موردعلاقم به خاستگاری دختری دیگر رفته ‌خانواده آن خیلی خوشحال بودن من خیلی ناراحت بودم تعبیرش چیه دختری مجردهستم

  541. عرفان رهنماعرفان رهنماsays:

    سلام. خواب دیدم برادرم رفته خواستگاری برام من هم کنارش جلوی درب خونه دختره ایستادم بابای دختره اومد بیرون جلوی درب برادرم داشت باهاش صحبت می‌کرد و من نمیشنیدم چی میگن بعد پدر دختر گاهی به من نگاه می‌کرد و به تیشرتی که پوشیده بودم و بعد جواب منفی داد و رفتیم لازم به ذکر است نه دختر و نه خانوادشو نمی‌شناختم. میشه خواهشا تعبیرشو بگین

  542. گمنامگمنامsays:

    سلام خواب دیدم یکی از معتمد های من رفت بادختری که دوستش دارم قرارخاستگاری گذاشت ودختره گفت انشالله با خانواده بیاین تعبیرش چیه

  543. PariParisays:

    سلام من دختری نوجوان هستم و در خواب دیدم شخصی نامشخص با مادرم تلفنی از من خواستگاری کرد و مادر من خیلی عصبانی شد از این موضوع و حتی به من نگفت چه شخصی بود. تعبیر این خواب چیه؟

  544. فرشتهفرشتهsays:

    سلام، من دختری مجرد و چادری هستم. در خواب دیدم خواستگار برام اومده. فقط برای لحظاتی خواستگار رو دیدم که تو خونه مون نشسته بود. فرد موجهی به نظر می رسید و یک بلوز مشکی تنش بود ولی اصلا برای من مشخص نبود که چرا تو مراسم خواستگاری مشکی پوشیده. فقط میدونم که به خاطر عزادار بودن لباس مشکی نپوشیده بود. توی خوابم جواب من به خواستگار مثبت بود و قرار بود باهاش ازدواج کنم و می دونستم که دیگه دوران مجردیم داره به اتمام میرسه. داشتم چادر مشکیم رو می پوشیدم که احیانا جایی بریم با هم و صحبت ها و قرار و مدارهای بعدی برای عروسی رو با خانواده اش انجام بدیم. لطفا تعبیرش رو بفرمایید. خیلی ممنونم

  545. FateFatesays:

    سلام من خواب دیدم که پسر عمه ام خیلی وقت پیش. میخاست بیاد خواستگاریم اما نیومدند ولی یک وقت در یک عروسی که شب بود عمه ام ازم پرسید که پسر منو دوست داری منم گفتم من اگه مادرم و بقیه خانواده راضی نباشن منم راضی نیستم حالا لطفا بگین تابیر ش چیه؟!

  546. FateFatesays:

    سلام من خواب دیدم که پسر عمه ام خیلی وقت پیش. میخاست بیاد خواستگاریم اما نیومدند ولی یک وقت در یک عروسی که شب بود عمه ام ازم پرسید که پسر منو دوست داری منم گفتم من اگه مادرم و بقیه خانواده راضی نباشن منم راضی نیستم حالا لطفا بگین تابیر ش چیه؟!

  547. FateFatesays:

    سلام من خواب دیدم که پسر عمه ام خیلی وقت پیش. میخاست بیاد خواستگاریم اما نیومدند ولی یک وقت در یک عروسی که شب بود عمه ام ازم پرسید که پسر منو دوست داری منم گفتم من اگه مادرم و بقیه خانواده راضی نباشن منم راضی نیستم حالا لطفا بگین تابیر ش چیه؟!

  548. MobinaMobinasays:

    سلام من خواب دیدم که از طرف خواستگار دوستم که براش اومده بودن و قرار شده بود با پسرشون حرف بزنن بعد زنگ بزنن ولی خبری نشد زنگ زدن و دوستم با خوشحالی اومده برای من تعریف میکنه

  549. NaziNazisays:

    سلام من 12سالمه دو سه روز پیش خواب دیدم پسری که در واقعیت دوسش دارم و 18سالشه داره با مامانم حرف میزنه تلفنی و مگیفت وقتی دیدمش بار اول اینجور شدم و اونجور یعنی عاشقش شدم بعد حرف زدن مادرم باهاش دیگه خداحافظی کرد و پدرم نمیدونم از کجا فهمید و گفت بگو فردا بیان تا ببینمشون تا ببینم چجوری هستن تعجب کردم ت خواب که تو خواب میگفتم نکنه دارم خواب میبینم اگه بهم بگین تعبیرش چیه ممنونتون میشم

  550. Haniyeh kazemiHaniyeh kazemisays:

    سلام خواب دیدم یکی از اقواممون منو به یکی نشون داده و اون پسر هم منو پسندیده و از بابام خاستگاری کرده بابام هم زنگ زد به من و قضیه رو گفت تصمیم گیریرهم گذاشت به عهده خودم اما اون پسر رو ندیدم اصلا

  551. غزالهغزالهsays:

    سلام من نزدیک ۲ ساله با یک پسری در ارتباطم و خیلی عاشق همیم و درارتباطیم ولحظه شماری میکنیم واسه رسیدن بهم الان خواب دیدم که مادرش زنگ زد به مادرم و داشت قرار خواستگاری باهاش میزاشت بهش میگفت میخوایم بیایم خواشتگاری با پدرش صحبت کن تعبیرش چیه؟

  552. شهرزادشهرزادsays:

    سلام من خواب دیدم پسر مغازه سر کوچمون که ازش خوشم میاد اومده داخل حیاطمون داریم دوتایی باهم حرف میزنیم اون ازم سوالاتی میپرسید و مثل اینکه جلسه اشنایی بود بعد یکی از همسایه ها داشت از زیر در مارو نگا میکرد ماهم رفتیم داخل که ادامه حرفامونو بزنیم لطفا بگید تعبیرش چیه؟؟؟

  553. خانومخانومsays:

    سلام من خواب دیدم عشقم که باهام قهر هم هست الان من و مادرم و خودش و خواهرش داشتیم می‌رفتیم حسینیه ماه محرم بود عشقم لباس مشکی تنش بود پسر خواهرش هم بغلش بود من پشت سر همه راه می‌رفتیم و به عشقم نگاه میکردم که یهو بچه رو داد بغل من و گفت نمیخوای یکم خواهر شوهر بازی در بیاری بچه رو که داد دستم گفتم من زن داییش میخام بشم ان شا الله یهو دلم قرص شد که منو برای ازدواج میخواد و همه هم اون لحظه میفهمیدیم اما تو فکرمون ولی چیزی به زبون نمیاوردیم ، بچه که بغل من بود من از بقیه عقب افتادم از بلوار که میخواستم رد بشم انگار نمی‌تونستم یه ماشین بزرگ انگار تو خیابون بود انگار کف ماشین 18چرخی رو بلوار بود که من و بچه باید از زیر اون رد می‌شدیم یهو عشقم دید من اینجوری ام اومد سمت من کمکم کرد بعدم نگاهم کرد و خندید تعبیرش چیه ؟؟؟؟؟

  554. جینجینsays:

    من خواب دیدم که مادر پسری که بهش علاقه دارم زنگ زده که قراره بیاند خونمون... من تو خواب به مادرم گفتم فک کنم که قراره بیان خواستگاری من... میشه بگین تعبیرش چیه... من مجردم...

  555. زهرازهراsays:

    من مجردم تقریبا یک ماه پیش برام خاستگار اومد که قبول نکردم و جور نشد دیشب خواب دیدم همون ادم اومده خاستگاریم دوباره اومدیم اتاق صحبت کنیم بعد رو تخت دراز کشیدم پشتمو کردم بهش اون برهنه شده و منو هی نوازش میکنه و تنشو به من میچسبونه منم کاری نمیکنم و انگار راضی بودم از این موضوع و خیلی مقاومت نکردم تعبیرش چیه ؟

  556. imanimansays:

    سلام من خواب دیدم با خواهرم به محل کار دختری که دوستش داشتم رفتیم، بعد خواهرم رفت باهاش صحبت کنه خودمم منتظر موندم بیرون، بعد که اومدن خواهرم گفت گفته که باید خیاطی و گلدوزی بلد باشه، خواهرمم یجورایی رفتارش سرد شده بود، استاد تعبیر خواب من چیه؟ ممنونم ازتون

  557. خدیجه کلوندیخدیجه کلوندیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم ک شوهرخالم اومدخاستگاریم قرارگذاشتیم ک فردانامزدکنم ولی من گفتم این پیره موهاش سفیدشده من باهاش ازدواج نمیکنم تعبریش چیه

  558. امیر ارسلانامیر ارسلانsays:

    سلام من خواب دیدم قرار ازدواجم رو با دختری غیر از کسی که عاشقش هستم گذاشتم ، تعبیرش چیه؟ و تو خواب هم اصلا متاسف نیستم و اساسا نمی‌دونم عاشق یکی دیگم،

  559. امیر حسین کیائیامیر حسین کیائیsays:

    سلام خسته نباشین این خواب رو یکی که خیلی وقته باهاشم و همه حوره اوکی ایم این بماند ولی خواب دیده که من و اون پیشه هم ایم و من بهش میگفتم که میخوام قضیه رو به خانوادم بگم و....و اون میگفت فعلا نگو و صبر کن،اخه چند وقت پیش مشکل پیش اومده بود و واسه اون خواستگار اومده یود و من خواستم به خانوادم بگم که پا حلو بزارم یه وقت از دست ندم اونو ولی خداروشکر خواستگار عه رد شد و تو خواب به من گفته بود صبور باش و یه خواب هم دیده بود که رفتم خواستگاری اش و .....و تو اتاق باهن صحبت کردیم و چندبار هم خواب دیده بود مادرش رابطه رو فهمیده و با من خرف زده و گفته من پسره خوبی ام و....و ما به دلایلی تا پنج سال نمی‌تونیم ازدواج کنیم و...و واسه همون تو خواب مادرش هم گفته بود پ چندسال نمیتونین و اونم گفته بود منتظرش میمونم تعبیرش میشه انشالله به هم میرسیم؟

  560. امیر امیرامیر امیرsays:

    سلام من خواب دیدم که توی خونه بودم و درباره ی ازدواج حرف میزدیم با مادرم و زنداییم یه طورایی به نظر میرسید که زنداییم مخالفه ولی مامانم چیزی نمیگفت این حسو میکردم که موافقه اما من توی خوابم حس میکردم که اون کسی که قراره برم خواستگاریشو میشناسم ولی الان هرچقدر فکر میکنم یادم‌نمیاد کلا از این خواب چیز زیادی یادم‌نمیاد ولی یادمه که یه طوری خوشحال بودم و احساس غرور میکردم ( لازمه بگم قبل اینکه بخوابم صبح اون روز خبر ازدواج یکی از دوستامو شنیدم و قبل از اونم خبر ازدواج یه دوست دیگمو چند روز قبلش واقعیتش یخورده ای حسادت کردم که چرا من اقدامی نکردم ) خیلی ممنون میشم بفرمایید تعبیرش چیه واقعا ذهنم مشغولشه !!

  561. سرفرااسرفرااsays:

    سلام .خودم متاهلم ولی خواب دیدم که خواهر کوچیکترم قرار براش خواستگار بیاد و منو فرستادن خونه داماد 😐 که راهنماییشون کنم خونه رو پیدا کنن !! تعبیرش چیه !؟

  562. نرگسنرگسsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید،من دختری مجرد هستم ،خاله من دیشب خواب دیدند ک من با یک خاستگار بد قیافه و معتاد توی یک رستوران در حال صحبت هستم،و خالم از این موضوع ب شدت ناراحت و عصبیه،این در حالیه ک من در حال حاضر خاستگار های زیاد و خوبی دارم.ممنون میشم پاسخ بدید

  563. آریاآریاsays:

    سلام و دورد بر شما من خواب دیدم با دوستام دعوا گرفتم بد از خونه میام بیرون دختری که دوسش دارم میاد به من میگه بابا و مامانم راضی هستن بیا خاستگاریم بد مامان و باباش با بردارش از کنارم رد میشن تعبیرش چیه

  564. RahaRahasays:

    سلام من صبح شاید شش هفت صبح بود ک خواب دیدم توی ی شهر دیگه ام نمیدونم اونجا یا معلم بودم یا نمیدونم ولی ب بچه ها کمک میکردم بعد تلفنم زنگ خورد برداشتم دوست پسر ثابقم بود ک از هم جدا شده بودیم وقتی میخواستم بهش نیش و کنایه بزنم نمیتونستم فک ام طوری میشود انگار شکسته خیلی اذیت میکرد بهم گفت همه چیز درست شد پدرم رازی شد قراره بیایم خاستگاری معنیش چیع یعنی از شنیدن این حرف اش بااینکه خوش حال شده بودم بازم نمیتونستم بهش نیش و کنایه نزنم

  565. SonyaSonyasays:

    سلام جناب حال و روزتون خوش و خسته نباشین. من خواب دیدم ک شخصی در بیداری نمیشناسم و حتی اسمشونم نمیدونم و تا حالا ندیدمشون اما تو خواب انگار میشناختمشون بهم زنگ زدن و گفت ک میخوام بیام خواستگاری شما و بعد کلی حرف بالاخره من گفتم ک دوشنبه بیایین ایشونم قبول کرد فک کنم من خیلی شرایط رو مناسب نمیدیدم ک بیان خواستگاری امادرنهایت قرار شد دوشنبه بیان فک کنم آدرس خونه رو هم بلد نبودن قرار شد مثلا ی شب قبل خواستگاری با هم هماهنگ کنیم بعدش من اومدم و با مامانم و خواهرام درمیون گذاشتم و فک کنم زیاد باب میلشون نبود تعبیرش چیه جناب؟

  566. سارهسارهsays:

    سلام وقت بخیر ، من دختر مجرد هستم دیشب خواب دیدم خونه رو برای امدن خاستگار تمیز و مرتب کردیم و لباس های شیک پوشیدیم و اراسته منتظر خاستگار بودیم که خاستگار نیامد میخاستم ببینم تعبیرش چی میشه ممنونم ازتون

  567. مینا.طالعیمینا.طالعیsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم پسری که منو دوست داره(محمد)با شوهر خواهرم رفیقن و در مکانی بودیم که داشتن موتور سواری میکردن و همان موقع یک پسر دیگه که چند سال منتظرم بود (علی)با دوستاش اومدن و موتور سواری میکردن یهو بلند صدام زد (علی)گفت وقت شه نظرت بدونم چون قبلا گفته بود جواب منفی دادن خانواده ام ،اون پسره که منو میخواست(محمد) این صحنه دید رفت اتاقی عرق خورد وقتی اومد بیرون من دیدم خیلی ناراحته داشتم از در اتاق رد میشدم که چند تا دختر گفتن به عروس خانم نکن اینجور بخدا این از عشق قبلیش شکست خورده (محمد) اون پسره از موتور پیاده شد (علی)داشت دنبالم میگشت که جواب ازم بگیره من تو اتاق بودم رفتم بیرون گفتم پیش رفیقامم تو خواب وقتی دوتاشون دیدم حسی بهم گفت که کلا قبول نمیکنم که دوتاشون ناراحت نشن و خوابم تمام شد خوابم قبل از۱۲ظهر دیدم

  568. تیناتیناsays:

    تینا هستم خواب دیدم پسری ک عاشق همیم اومده خاستگاریم ولی تو خواب اون نبود پدرشم بود اما اونا نبودن (قیافتن) ولی همون اسم صدا میکردم خودشون بودن اما نبودن ولی تو خواب خوشحال بودم مجردم این خواب یعنی چی؟

  569. سمیره ش.معماریسمیره ش.معماریsays:

    سلام من خواب دیدم در اتاق خودم یهو یک آقایی که نمیشناسم هست و داره زندگی میکنه و بهم گفت همسایه تون هستم با اینکه اصلا نمیشناختمش، اومد بهم وعده و امید داد که قراره ازدواج کنیم، و یه چک مستطیلی شکل بزرگ میلیونی نشونم داد و کنار گذاشت، دست من هم ۸۰ هزار تومان پول چروکیده بود که به حالت دراز کشیده دستم گرفته بودم، اون اقا هم پولمو دید و گفت همش ۸۰ تومنه ؟! و چیزی نگفتم، بعد توعه یه خانه ناشناخته با اتاق بزرگ، چند نفر غریبه مبهم دیدم بعد خاله م چادر سیاه پوشیده سر نماز و کمی جلوتر از مامانم نشسته و همش برمیگرده و با مامانم حرف میزنه که متوجه نمیشم چی میگه، بعد فهمیدم که مامانم وعده خواستگاری گذاشته با همسایه مون و من یجورایی خوشحال بودم تو خواب و عجیب بود برام، در ضمن اینو هم بگم که من تازه از یه رابطه ی کثیف دو ساله بیرون اومدم که حال روحی خوشایندی ندارم و دلم میخواد زودتر ازدواج کنم تا این تنهایی رو حس نکنم. ممنون میشم تعبیر این خواب رو بگین مدیر :)

  570. RonakRonaksays:

    سلام روز خوش. بنده ۸‌ساله ازدواج کردم. اما برای دومین بار خواب دیدم که مجردم و همسرم قراره به خواستگاریم بیاد. همه چیز در همین زمان حال بود حتی بچه ام ر تو خواب میدیدم.اما مجرد بودم ممکنه تعبیرش رو بفرمایید.

  571. صالحصالحsays:

    سلام من 12 سالم است من خواب دیدم حدود 22 سال سن دارم و یک قرار با دختری که دوستش دارم داشتم او من را بغل و بوس کرد

  572. هانیه نورالدینیهانیه نورالدینیsays:

    اگ خاب ببینی داداشت زنگت میزنه میگه فلانی روت قصد داره یعنی چی

  573. عسلعسلsays:

    خواب دیدم با کسی ک الان در ارتباطم رابطه داشتم و ب زور باکرگیمو از دست دادم بهم گفت این کارو کردم ک نتونی بری ۱۷ ام ماه بعد میام خاستگاریت تعبیرش چیه؟

  574. صدفصدفsays:

    باسلام .من خواب دیدم که پسری که با هم تو رابطه بودیم و از هم جدا شدیم با خانواده اومدن خواستگاری .البته در واقعیت علاقه من به ایشون خیلی بیشتر از علاقه ایشون به من بود.نکته جالب این بود که خواستگاری تو خونه خودمون نبود و تو خونه یکی از اقوام بود( از بزرگان فامیل) که خیلی باهاش رفت و آمد نداریم و از طرفی جمعیت خیلی زیادی برای این مراسم اومده بودن در حالیکه من همیشه طرفدار مراسم جمع و جور در حد چند نفر هستم . دوست قدیمی من که به عنوان داماد اومده بود راضی و خوشحال بود . نمیدونم نتیجه مراسم چی شد . در ادامه اش هم دیدم که تو شرکت هستیم ( ما قبلا همکار بودیم ) و یک نفر ناشناس اومد و گفت براتون حرف دراوردن که اون تو رو می خواد و ... بنابراین سعی کن اصلا تو شرکت باهاش رودررو نشی . من الان اصلا حسی به ایشون ندارم اما تعبیر خواب برام جالب هست.

  575. مارالمارالsays:

    خواب دیدم کسی ک باهاش تو رابطه هستم و مادرم هم در جریانه زنگ زده ب مادرم دوباره و قرار خواستگاری گذاشته و من اینو از رفتار های مادرم متوجه شدمش تعبیرش چیه

  576. هستیهستیsays:

    سلام من خاب دیدم ک عشقم ک یه ماهه از هم جدا شدیم اومده بود خاستگاریم میشه تعبرشو بگید؟

  577. عسلعسلsays:

    من خواب دیدم ک پسری ک دوسش دارم اومدن خاستگاریم ولی من دودل شدم و توی خواب احساس میکردم ک پدرم راضی نیست تعبیرش چیه؟

  578. FarahFarahsays:

    سلام من خواب دیدم که رفتم مغازه لباس بخرم و یه پسر جون اونجا وقتی داشت لباس هارو میذاشت داخل پلاستیک داخل یه پلاستیک جدا یک پارچه سیاه به من داد و من تعجب کردم و انگار که از ظاهر من خوشش اومده بود و به من گفت این پارچه را برای اینکه به خواستگاریت بیام دادم لطفا منو در جریان بزار و خبرشو بهم بده

  579. ساحلساحلsays:

    در دنیای واقعی اون کسی که دوستش دارم ولی اون منو دوست نداره و از هم جدا شدیم ولی هنوز دوستش دارم دیشب خواب دیدن که مادرش اومده خونمون دور سفره نشسته بودیم و غذا میخوردیم ومادرش گفت که بیست و یکم میایم خواستگاریت خیلی خوشحال شدم مادرش هم خوشحال بود تعبیرش چیه؟

  580. محمد حسین عبدالهیمحمد حسین عبدالهیsays:

    سلام خوبین من دوسال عقدبسته ام باهم بمشکل خوردیم ولی جدا هنوز نشدیم درحال جدایی هستیم بابخشیدن همدگه.دیشب خواب دیدم بایک دختر مجرد غریبه قرار ازدواج گزاشتیم راضی بودیم من دستش هم بوسیدم تعبیرش بدید ممنون میشم

  581. فریده رضاییفریده رضاییsays:

    سلام. عرض ادب و احترام چند وقته یه ارتباط قلبی بین من و یکی از روسای شرکتمون هست ولی هیچ وقت هیچکدوم به طور واضح نگفتیم و ارتباطی هم نداشتیم دیشب خواب دیدم با هم رفتیم سر قرار که صحبت کنیم همین که از ماشین پیاده شد یه آقایی صداش کرد و یه مکالمه طولانی با هم کردن من از ترس دیده شدن رفتم تو کوچه پشتی ایستادم بعد از چند دقیقه اومدم نگاه کردم جمعیت زیادی دورشون جمع شده بودن و درگیری بینشون بوجود اومد و بعد دیگه از خواب بیدار شدم لطفا بهم جواب بدین خیلی برام مهمه . متشکرم

  582. شایستهشایستهsays:

    سلام، من دختر مجرد هستم، خواب دیدم که با خانواده توو خونه نشسته بودیم که یهو آیفون زدن و به من گفتن که خانواده‌ی فرد مورد علاقم اومدن دم در (نمیدونم دیگه منظور از خانوادشون کیا بودن چون پدرش فوت کرده) مامانم رفت پایین که باهاشون حرف بزنه،اومدنی مامانم با تلفن حرف زد و گفت که فردا تشریف بیارین منم همون لحظه خونه رو جمع و جور میکردم. مامانم به هممون گفت که واسه فردا وقت دادم بیان. میشه تعبیرشو بفرمایین؟

  583. مرواریدممرواریدمsays:

    مجردم و مادرم خواب دیده ک برای من خواستگار اومده و من راضی بودم میگفتم ارامشم رو در کنار این شخص دارم اما مادرم در عالم خواب مخالف بوده و ب من میگفته تو چت شده چرا اینو میخوای اینو بخوای در آینده شاید اتفاقات ناگواری بیوفته و در حالم خواب گویا هی اون اتفاقات آینده نشون داده میشده از خواب اطلاع دقیقی و بازجزئیات ندارم سربسته تعریفش کردن تعبیرش چی میشه؟

  584. AkbarAkbarsays:

    سلام دیشب خواب دیدم رفتم با پدر مادر خود به خواستگاری دختری که دوستش دارم بعد مادر دختره مارو ازخونه بیرون کرد گفت داریم اساس کشی میکنیم . یه شماره تلفن داد گفت زنگ بزنین بعدا بیاین .میشه کمک کنین بفهمم تعبیر داره

  585. مریممریمsays:

    خواب دیدم که مامانم بهم گفت قراره برات خاستگار بیاد وبعد بیدار شدم ممنون میشم تعبیرش بهم بگین

  586. مهرنازمهرنازsays:

    دیشب خواب دیدم قراره که بیان خواستگاریم (مجردم) و داشتم به این فکر میکردم که که موهامو برای مراسم چه مدلی باشه باز بزارم یا بسته (توی فامیل محرم نامحرمیداریم)

  587. آیاتآیاتsays:

    خواب دیدم خواستگاری که برای من اومده بود و دوستم داشت و من ردش کردم برای دختر برادرم رفته که در واقعیت قبلا هم خواستگارش بود ولی پسره نخواستش ولی تو خواب باهم تو تلفن داشتن حرف میزدن و بهم میگفت که دیگه دوست نداره و منو میخواد من خیلی بهم برخورد

  588. نیما حسنینیما حسنیsays:

    در خواب دختری را دیدم وبه سمتش رفتم با ماشین بو گفتم با مون دوست می شی گفت باید مثل پدر مادر وفا در باشی منم قبول کردم

  589. بی نامبی نامsays:

    خواب دیدم پسری که دوسش دارم سرزده بدون اطلاع قبلی بابرادرش اومدن خونمون فک کنم واس مقدمات خواستگاری بود.این برادرش باازدواجمون مخالف بود ولی توخواب اومده بودهمراهش تعبیرش چیه لطفا

  590. ماریاماریاsays:

    من خواب دیدم خواهر زاده شوهرم که دختره پسری که دوسش داره دنبالش کرد وقرار خواستگاری گذاشت چه معنی میده

  591. آریاناآریاناsays:

    من خواب دیدم ک دوس پسرم فقد با پدرش اومده و من قبول کردم ولی دودل بودم گفتم دروغ میگ همش منو میپیچونه مادرمم راضی نبود میگفت نباید بکنی ولی پدرم قبول کرد بعد مادرش اومد سر جشن چادرمو سرم ببره زد خرابش کرد بد بریدش بعد رفتیم بیرون دوس پسرم بهم گفت من امادع نیستم اونم دودل بود

  592. زهرازهراsays:

    خواب دیدم اومدن خاستگاری دوستم پسره خیلی رفیقم دوس داره اما خانواده ها مخالفن و دوستم ردش میکنه و تو خواب خیلی خوشحاله از رد کردن اون