تعبیر خواب کچل شدن سر مرد

تعبیر خواب کچل شدن سر مرد چیه؟دیشب خواب دیدم که قسمت جلویی سرم بصورت کامل کچل شده و همگان از دیدن این وضعیت بسیار تعجب کردند چه تعبیری دارد؟در واقع برای این موضوع حاشیه هایی هم وجود دارد چرا که تعابیر خواب برای کچلی سر مرد در بعضی موارد متفاوت است بطور کلی و طبق تعابیر ابن سیرین . شیخ طوسی کچلی گرفتن سر مرد درخواب دلیل بر از دست رفتن مال و یا شی ارزشمندی میباشد همانطور که میدانید در زندگی دنیوی و روزمره مو باعث زیبایی و شادابی میباشد و نداشتن آن در خواب حاکی از آن است که چیزهای ارزشمندم را ازدست میدهم در پایین کمی تفصیلی تر دراین باره صحبت میکنیم

تعبیر خواب کچلی وسط سر چیه؟ Dream interpretation of the bald headابن سیرین میگوید کچل شدن و یا ریختن ناگهانی مو در قسمت میانی (وسط) سر هشداری‌ نسبت‌ به‌ وجود خطری‌ در مورد سلامت‌جسمانی‌ بیننده‌ خواب ‌ است‌. چون‌ کچلی‌ نشانه‌کمبود و نقصان‌ چیزیست‌، چون‌ اشخاص‌ کچل‌ از کم‌مویی‌ و یا بی‌مویی‌ عذاب‌ می‌کشند. مو در خواب ‌نشانه‌ احساس‌ قدرت‌ و زیبایی‌ شخص‌ بیننده‌ خواب ‌است‌. در صورت‌ مشاهده‌ چنین‌ خواب ی‌ باید جزییات‌زندگی‌ روزمره‌تان‌ را به‌ دقت‌ مرور کنید تا ببینید که‌آیا مشکل‌ خاصی‌ در زندگی‌ تان‌ وجود دارد یا نه‌…..

تعبیر خواب کچل شدن سر زن؟ Dream interpretation bald head woman این موضوع برای زن ها کمی متفاوت تر میشود اگر زن و یا دختر جوانی در خواب ببینید که موی سرش ریخته است یا دچجار کچلی شده است دلیل بر این است که دلبستگی به دنیا و ظواهر ان پیدا کرده است و باید کمی بیشتر مراقب رفتار و افکارش باشد چرا که میتواند هشداری برای از دست دادن زیباییش میباشد

در زمان های قدیم جوانی خوش سیما به نزد یکی از معبران میرسد و خواب خود را اینگونه بازگو میکند :در سپیده دم خواب دیدم که بصورت ناگهانی تمام موهای قسمت جلویی و پشت سرم کچل شده است و من مرتب روی آن دست میشکم از شدت تعجب و ناراحتی شروع به گریه کردم پدر مادر و سایر اطرفیانم از این اتفاق بهت زده شده بودند چه تعبیری دارد؟شیخ پاسخ دادند در زندگی دنیا کمی محتاط تر باش و تا میتوانی سعی بر این داشته باش که به این دنیا و مادیات آن دلبسته نشوی

 

 

50 نظر

  1. parsaparsasays:

    من نمیدنم اخه شنیدم خواب شب تعبیر نداره درسته ؟؟

  2. amiramirsays:

    پس خواب کی تعبییر داره:؟خواب دم صبح تعبیر نداره فقط.

  3. مجیدمجیدsays:

    سلام.خواب دیدم رفتم بیرون برای خرید وقتی برگشتم دیدم دوطرف سرم کم مو شده ولی وسط سرم مو داشت . باتشکر.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کم مو شدن سر مردان به نشانه ی زیاد شدن گرفتاری و حتی ناامیدی ست

  4. شيماشيماsays:

    ديشب خواب ديدم شوهرم وسط سرش كچل شده و موهاي اطرافش كمي بلند تر شده ، يجواريي ناراحت بود من نوازشش ميكردم ،با تشكر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر با توجه به فرعیات دچار انحراف نشوید خوشبختی و موفقیت حتمی است.بارعایت احترام ب پدرومادر ب جایگاه بزرگی خواهیدرسید.

  5. محمدرضامحمدرضاsays:

    خواب دیدم جای پیچش موی سرم ب صورت دایره ای کچل شده لطفا معنی اش را برایم بگویید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کچل شدن قسمت پیچش مو بیانگر مخنصر زیان مالی ست که به شما وارد می شود اما به اندازه ای نیست که نگران کننده باشد

  6. AngelinaAngelinasays:

    مردي را كه عاشقش هستم و مدت هاست به دليل خيانتش از هم جدا شده ايم ديروز هنگام دعا به ياد آوردم. دعا كردم اي كاش در مقابل همه احساس من او هم مرا كمي دوست داشت. ديشب اورا در خواب ديدم. من و دو برادرم كمي دورتر مقابل يه مدرسه ناشناخته در سايه يه درخت ايستاده بوديم. نگهان ديدم او به طرف مدرسه قدم ميزند اما كچل است. قسمت بالاي سرش مو ندارد. در زينه هاي مدرسه در حالي كه آفتاب تيز مي دميد ايستاد و به طرف ما خيره شد. من همان لحظه شكستن قلبم را به ياد آوردم. سرم را بلند گرفته دست يكي از برادرانم را محكم گرفتم، رو گشتاندم و با برادرانم آهسته قدم برداشته آنجا را ترك كردم. ممنون ميشوم اگر تعبير خوابم را بنويسيد.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

  7. سعیدسعیدsays:

    خواب دیدم به غیر از قسمت جلوی موی سرم بقیه قسمت ها کاملا کچل هستند و من با قسمت جلوی موهایم که بسیار بلند هستند بقیه ی قسمت ها را می پوشانم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      يعنى به چيزهايى كه دوست داريد مى‌رسيد

  8. ShShsays:

    با سلام. من خواب دیدم شوهر سابقمو دیدم که موهای وسط و جلو سرش ریخته. وخیلی خیلی کم پشته. چند تار مو مونده. و اطراف سرش مو داره. و در خواب با دختری دوست یا ازدواج کرده بود که کنارش ایستاده بود.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت آن است که به دردسر می افتید و دشمنان مانعی بر سر راه زندگی شما ایجاد می‌کنند

  9. HitlerHitlersays:

    خواب دیدم که وقتی در آینه نگاه میکنم موهای سرم بسیار کم پشت شده در حالی که وقتی به سرم دست میکشیدم موهایم کاملا سر جاش بود و همچنان پر پشت ! تعبیرش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      آفت و صدمه‌ای از تو برطرف می‌شود.

  10. زهرا.شزهرا.شsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم موهای سر داداشم مثله یه ورقه کامل داره از سرش جدا میشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      جدا شدن مو از سر نشان دهنده ی مختصر گرفتاری و یا ناراحتی است که به خاطر مسئله ای به ایشان وارد می شود

  11. علی مشتیعلی مشتیsays:

    سلام چند روزه ساعت پنج غروب خواب میبینم که موهام از قسمت پیچش وسط سر ریخته به طوری که چندتا دونه مو بیشتر نیست و جلوی موهام خیلی کم پشت شده و به دایی کوچیکم یا به یه نفر دیگه نشون میدم میگم نگاه کن ببین چطور شدم اونم یه دسته پنجاه یا صد تایید از موهای جلوم میکنه منم بغض میکنم یا گریه میوفتم فکر کنم شبم همین خواب رو دیده بودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ممکن است از جانب افرادی که خودی هستند به شما ناراحتی یا زیان برسد

  12. لیلا.بلیلا.بsays:

    سلام خسته نباشید.خواب دیدم دکترکه واسه درمان پیشش میرم والبته ی احساسی هم بهمون داره وسرش پُر موهست.درخواب جلوی سرش طاس وکچل بودکت،شلوار کِرِم رنگ پوشیده بودودست منومیگرفت.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، چندان خوب نیست و خبر از سادگی شما در برابر وسوسه می دهد ، اگر مراقب نباشید به دام افراد ناباب خواهید افتاد ! و روزی خواهید فهمید که دیگر دیر شده !

  13. پارسا نوزادیپارسا نوزادیsays:

    درود و مهر....دیشب در خواب دیدم که وسط سرم کچل شده ولس اطرافش پر مو و طبیعی بود...البته وسط سرم نه اینکه کاملا طاس شده باشه ولی کچل شده و ریخته بود...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب به لزوم بازنگری رفتار ها و ارزش هایی دارد که روابط شما با دیگران را شکل می دهند.

  14. امیرامیرsays:

    سلام .خواب دیدم دارم خودمو تو آیینه میبینم که یهو دیدم قسمت جلوی سرم تا وسط سر کم پشت شده بسیار متعجب شدم اما بیشتر که دقت کردم فهمیدم از نوره و مو هام سالمه.ممنون بی ززحمت تعبیرش؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا قدرت رفتاری خود را دست کم نگرفته و از این توانایی برای تحت تاثیر قرار دادن افراد مورد علاقه ی خود در زندگی استفاده کنید.

  15. زهرازهراsays:

    سلام. خواب دیدم همسر مرحوممو میبینم ک زنده س و یکی از دندونای جلوی پایینش لق شده و کمی هم موهای پشت سرش ریخته. ممنون میشم تعبیرش کنید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب از شما می خواهد که از برخورد های احساسی و غیرمنطقی در این بازه ی زمانی که می تواند موقعیت شما را به خطر اندازد خودداری کنید.

  16. علی حسنیعلی حسنیsays:

    سلام در خواب دیدم رفتم جلوی اینه ودیدم ته سرم موهایم ریخته ممنون تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب نشان دهنده ی مسائلی است که موجب خود کم بینی یا ضعف شما در زمینه های احساسی یا مدیریتی می شوند و لازم است با این افکار منفی، به شیوه ای منطقی مبارزه کنید.

  17. زهرازهراsays:

    سلام من متاهلم خواب دیدم قسمت وسط سرم کاملا کچل شده وانگار با یه متخصص پوست و مو در شرف ازدواجم در خواب که بچه هم داره.تعبیر خوابم چیه؟ توروخدا زود جواب بدید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید توجه به قضاوت ها و نظرات دیگران باعث شود تا نسبت به خود احساس بدی پیدا کنید.

  18. احمد شیروانیاحمد شیروانیsays:

    درود بزرگوار بنده خواب دیدم که موی پشت سرم اندکی ریخته و خالی بودنش حس میشه ولی موهای دور و اطراف همانگونه هستندریختن موهای پشت سرمم هم به اندازه یه دایره به قطر هشت سانت ریخته بود تعبیر چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای کم شدن رزق و روزیست.

  19. امینامینsays:

    سلام خسته نباشید شب گذشته خواب دیدم خانمی رو که دوست دارم به خانه اوردم و به خانواده ام معرفی میکنم ولی متوجه شدم موهای سر اون خانم بسیار کوتاه شده و تقریبا کچل شده. یه مدتی هست که بین ما جدایی افتاده.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای کم شدن رزق و روزی و خیر و برکت است.

  20. مسعودمسعودsays:

    سلام .من دیشب خواب دیدم که موهای سرم راشستم وهنوز به موهام شونه نزدم وتو آیئنه نگاه میکنم موهای پرپشت وخیلی زیبایی دارم که یدفعه به وسط سرم نگاه میکنم دیدم که وسط سرم بصورت دایره ای موهاش کاملا" ریخته ودارم تلاش میکنم که موهای جلوی سرم رو روی قسمت طاسی بکشم که نمی شه ووقتی که شونه میکشم موهای جلوی سرم هم دارن میریزن .اگه زحمتی نباشه تعبیرش رو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است در زندگیتان با تغیراتی مواجه شوید که موجب نگرانیتان میشوند

  21. امیرامیرsays:

    سلام همسرم خواب دیده که با من در خیابان راه می رود درحالی که من موهایم را با تیغ از ته زده ام کلی هم به نظر اون بهم می اومده اینجوری کچلی لطفا تعبیرش چیه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه رفع غم و اندوه است

  22. علی ارونقیعلی ارونقیsays:

    سلام. خواب دیدم موهای پسرم تکه تکه ریخته یا کم پشت شده. تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه کم شدن رزق و روزی است

  23. فاطمهفاطمهsays:

    سلام روز بخیر. دیشب خاب دیدم. قسمت وسط موی سر داداشم کچل شده.. خیلی تعجب کردم. بهش گفتم ناراحتی گفت اره.. تعببرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه کم شدن خیر و برکت است

  24. یه خانومیه خانومsays:

    سلام ببخشیدمن با یه اقایی دارم اشنامیشم واسع ازدواج اوایل یکم کم پشتی جلوموهاشون برام مهم نبودینی اصلاحس نکرده بودم.الان ب چشم اومده ناراحتم نگرانم یوقت سردنشم ازش بعدن یایوقت نریزه‌.تواین فکرا.یه خواب دادم.که ازدواج کردیم و توروستای پدرم اینا بودیم.وقدم میزدیم.ک من یهو دیدم قسمت وسط وجلوی سرشون موهاش ریخته و صورتشون واینا خیلی برام ناخوشاینداومد انگاازسنش برام بیشترمیزدوزشت بنظرم اومد.بعدحدودن فککنم صبح تاساعت۱۰اینا این خوابودیدم ک بعدش بیدارشدم.تعبیرش چی میشه میشه بگیدممنون میشم؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای شما تعبیری درست ندارد زیرا حاصل تفکرات و ذهن مشوش است

  25. هانیههانیهsays:

    سلام و درود .....من دارم از همسرم جدامیشم خواب دیدم همرسم کچل کرده و اومده باهام حرف میزنه واجازه کاریو میده و سوار یه ماشین قدیمی میشه و ازجاده خاکی میره درواقعیت ایشون حتی جایی نـمیرفت ک کمی کفشاش خاکی بشند ولی توخوابم ی مسیره خاکی رو میره و سواره ماشینه قدیمیش میشه و کچل کرده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه کم شدن رزق و روزی از زندگیتان است

  26. ......says:

    سلام من خواب دیدم ک از مردی خوشم میاد اونم از من خوشش میاد انگار ک سالهاس میشناسمش کل زندگیشو ب من گفت تو خوابم متهل بود این اقا صورت زیبایی داشت با چشمای رنگی اما سرش کاملا کچل بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است موقعیت های جدیدی کاری برایشان ایجادشود

  27. سیماسیماsays:

    با سلام. خواب دیدم کسی که به هم علاقه مند بودیم ولی چند ماهه همدیگرو ندیدیم و حرفی نزدیم، دیدم تو یک کلاس درس بودیم، من گوشه نیمکت نشسته بودم اون هم نیم خیز شده بود و مطلب علمی ای رو بهم توضیح می‌داد و براش مهم بود من یادبگیرمش، بعد ک تموم شد نگاه مهربانانه می‌کرد بهم. چهره شو تا این قسمت یادم نمیاد، فقط چشماش و نگاه مهربون شو یادمه. بعد رفت سمت تخته یهو دیدم سرش کاملا کچل کرده. (موهاش نریخته بود با ماشین اصلاح شده بود) این خواب تعبیری داره؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مواردی باعث ناراحتی شما در زندگیتان شود

  28. M. M. MM. M. Msays:

    باسلام من خواب دیدم وسط سرشوهرم خالی از مو است واطرافش مو دارد ودرخواب بسیار نگران بودم ازاین موضوع که بچم هم مثل پدرش کم مو نشود میشه لطفا تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مواردی باعث اضطراب شما در زندگی شود

  29. عاطی عبدللهیعاطی عبدللهیsays:

    سلام استاد ببخشید من خواب دیشب خواب دیدم دست تا کمره عشقم رو با زنجیر چند تا از دوستاش بستن و هرکدوم به یه طرف میکشنش و سرشم کاملا کچل شده بود و با یه نوار سفید با حالت ضرب دیدن بسته بودش تعبیرش رو لطف کنید ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه کم ارزش شدن و بی توجهی از جانب دیگران است

  30. زهرازهراsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم با پسر خالم که اصلا خانوادگی رابطه ایی باهم نداریم 4 با5 سالی میشه ندیدمش توی خوابم باهم قدم میزدیم موهای وسط سرش ریخته بود کچل شده بود تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است ارزش و اعتبار ایشان نزد دیگران کم شود

  31. اوا۳۰اوا۳۰says:

    سلام برمدیر عزیزو گرامی وقت بخیر همسرم درخواب دید که من موهایش را کچل میکنم تعبیرش چیست ممنون و تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اگر با توجه به فرعیات دچار انحراف نشوید خوشبختی و موفقیت حتمی است.بارعایت احترام ب پدرومادر ب جایگاه بزرگی خواهیدرسید.

  32. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم وسط سر شوهرم طاس شده انگار نمیدونستم تا حالا کچله ولی موهای اطرافش بلند بود ک روشو میپوشوند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است تغیرات نگران کننده ای در زندگیتان رخ دهد

  33. AAsays:

    سلام خوبین من خواب دیدم که اول موهای فرق سرم ریخته بعد دست کشیدم دیدم موهای پشت سرم کاملا ریخته و تاس شده ولی موهای جاهای دیگم کلا سرجاش بود خیلی هم ناراحت شدم که موهای پشت سرم ریخته

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در سردرگمی و بی حوصلگی به سر می برین و باید تفکرات خودتون رو تغییر بدین

  34. فاطمهفاطمهsays:

    سلام ،خواب دیدم که برادرام زیر 13سال هستن هر سه تا شون کچل کرده بودند تعبیرش چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام موفقیت اقتصادی در آینده

  35. Moji.pMoji.psays:

    خواب دیدم که دست میزنم به موهای سرم‌ چندتا چندتا جدامیشنو یهویی دیدم وسط سرم ازجلوتاپشت تاس شده ممنون میشم تعبیرکاملشوبگید

  36. سیاوشسیاوشsays:

    من در خواب دیدم وسط سر مو کم شده ولی موها بلند و جلو سرم مو دارم فقط وسط سرم مو سرم کم شده

  37. فریماهفریماهsays:

    با سلام خواب دیدم با ی غریبه ازدواج کردم و کچل هست احساس رضایت ندارم من و اونور دارم با قاشق روغن میریزم تو ظرف ممنون میشم تعبیشرشو بهم بگین

  38. امیرامیرsays:

    سلام من خواب دیدم تو آینه به خودم نگاه میکنم و موهام خیلی بلند شده اما به وسطش که نگاه میکنم یکم ریخته تعبیرش چیه؟

  39. محجوبهمحجوبهsays:

    سلام صبح خواب دیدم شوهرم داشت موهای سرش رو شانه میزد و موهای پشت سرش همه به یکباره افتاد جاری و برادر شوهرم هم بودن جاریم که خیلی محجبه هست جلوی همسرم بدون روسری و حجاب بود ممنون میشم تعبیر کنید

  40. مهین اسماعیل زادهمهین اسماعیل زادهsays:

    من دیشب در خواب دیدم شوهر خواهر شوهرم کچل است و ریش پروفسری دارد اما کوتاه است ممنون میشم اگه تعبیرش رو بگید

  41. یه خانومیه خانومsays:

    من خواب دیدم روی قسمت بالای سرشوهرم هاله ی قرمزی به اندازه ی یک سکه کمی بزرگتر دراومده وموهاش کمی کم پشت شده برایم عجیب بودکه این هاله تاحالا نبود والبته برای اون مهم نبود وداشت بادوستش گپ میزدومیخندید

  42. مستانهمستانهsays:

    خواب دیدم مردی که بهش علاقه دارم وسط سرش خالی شده من تعجب کردم که چرااین شکلی شده

  43. HBHBsays:

    سلام من شب خواب دیدم با نامزد سابقم که الان ازدواج کرده توی یک جمعی بودیم، اون بجز یک قسمت مثلثی شکل کوچیک جلوی سرش، بقیه موهاش رو کامل ماشین کرده بود و خیلی میل داشت که پیش من باشه و با من ارتباط برقرار کنه!! و درکل تاحالا بارها خوابش رو دیدم که می خواسته با من ارتباط برقرار کنه و علنا همسرشو پس زده و اومده سمت من!!

  44. المیراالمیراsays:

    سلام من صبح خواب دیدم که پسری که دوستش داشتم و از همدیگه جدا شدیم ،توی جای خیلی خیلی تاریک خوابیده بود و از پشت سرش یه نور خیلی کوچیک بهش میتابید ک من میدیدم خیلی غمگینه و داره گریه میکنه و همه ی موهاش ریخته و کچل شده بود ..تعبیرش چی هست

  45. خانممخانممsays:

    سلام،خواب دیدم شوهرم ماشین برداشت شروع کرد ریشو وموهاشو تراشیدن ،میگفت خسته شدم همشون زدن منم میزنم(در واقعیت پدرشوهرم دو هفته ایهکه فوت کردن،عذر داریم)

  46. لیلا نصیریلیلا نصیریsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم خانمی می خواست موهاشو ماشین کنهو منم خوشم اومد و رفتم ماشین اصلاح اوردم با شونه ۲۰ و دادم به پدرم که موهامو ماشین کنه و خیلی دوست داشتم و بعد از اصلاح دیدم یکم جلوی مو را بلندتر ماشین کرده که زشت نشم و من خیلی خوشم اومده بود میشه تعبیرش را بگین ممنونم

  47. مبینا سلیمانیمبینا سلیمانیsays:

    من دیشب خواب دیدم دستمو توی موهایم میکنم و موهام میریزه

  48. OooOoosays:

    سلام خواب دیدم سایم به شکل یه مرد کچل هست

  49. OooOoosays:

    سلام خواب دیدم سایم به شکل یه مرد کچل هست

  50. ArmanArmansays:

    سلام من خواب دیدم یک نفر یک ماده ای زد به سرم برای تقویت موهام ولی کم کم کل موهام ریخت وبعد از مدتی دوباره موهام رشت کرد