عکس نوشته با متن ادبی و زیبا درباره اعتکاف,سری اول

toptoop.irمتن ادبی اعتکاف

سلام با سری اول از عکس نوشته های و متن های زیبا و جدید درباره اعتکاف در سال 95 در این البوم تصویری و متنی توپ تاپ همراه باشید جمله ها مطلب ها و عکسهای جالب و معنوی از اعتکاف و شب اعتکاف میتوانید از این تصاویر برای پروفایل خود در کانال ها و گروه های تلگرامی به عنوان نمادی از اعتکاف استفاده نکنید این عکس نوشته ها را فقط با موضوع اعتکاف با کیفیت عالی وبالا دانلود کنید

toptoop.irعکس نوشته اعتکاف

فردا شب شروع یک زندگی سه روزه زیباست ،زندگی کوتاه ولی بی دغدغه،تنها توی این سه روزه که میفهمیم .. وااای خدا با تو بودن و بی شیطان بودن چقدر زیباست ...فقط اینجاست که به تمام مردم بیرون میتوانی مصمم بگویی آنقدرزندگی دنیا رو جدی نگیر ..

toptoop.irعکس متن دار راجب اعتکاف

مدت‏ هاست به دنبال خلوتی با دلم می‏ گردم.چون تک نارونی در جنگلی انبوه، تنهایم و بغضی غریب، گلویم را می‏ فشارد.من از هیاهوی درختان می ‏گریزم.من از فراسوی رنگ‏ ها می ‏آیم؛ از رنگ زرد و قرمز و نارنجی، مثل برگ‏ های پاییزیمن از ماورای صدا می ‏آیم؛ صداهای مبهم و تیره، صداهای شفاف، صداهای شیشه‏ای. تصویر شب، همچنان در برابرم تکرار می ‏شود و من به سمت خانقاه ستارگان می ‏دوم و ستارگان، جفت جفت در پی هم می ‏روند.من به سمت معبد خورشید می‏ دوم.من از الهه‏ های مشرقیِ کهن حرف می ‏زنم؛ آخر، من از طراوت صبح ‏های صوفی سرشارم.من از نگاه درویشانه آسمان چکیده ‏ام؛ درست شبیه شبنم یا شبیه قطره اشکی؛ این قصه من است.این داستان جدایی نی است از نسیان این غربت ازلی، میراث آفتابی انسان است تا به فصل ابد. همین دیروز بود که در پیله کرم ابریشم جا مانده بودم و همین فرداست که بال و پرِ پروانگی ام خواهد ریخت.این روزها غربت عجیبی با من است.من در سواحل شنیِ شب غلت می ‏خورم و موج‏ ها در من غوطه‏ ور می ‏شوند. آرامشِ سرزمینی سکوت، مرا به خود می ‏آورد، سجاده‏ ام رویِ آبی دریا پهن می‏ شوداز رشته‏ های صدف، تسبیح درست می ‏کنم.من در اتاقِ دِنج دلم معتکف می ‏شوم و همراه با گل و گندم و گنجشک و نسیم، ذکر می‏ گویم:«الله اکبر؛ سبحان الله؛ الحمدالله؛ یا ذاالجلال و الاکرام!

toptoop.irمتن های ادبی و زیبای اعتکاف

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب: ایام اعتکاف را جدی بگیرید.

toptoop.irمتن رسمی در مورد اعتکاف با عکس

فرصت ناب رو از دست ندید.کسایی که ثبت نام نکردند عجله کنید.دیر میشه ها

toptoop.irتصویر نوشته و متن قشنگ راجب به اعتکاف

در محضر شیخ محمداسماعیل دولابی:

خدا یک تار و یک تور و یک تیر دارد.با تار و تور و تیرِ خود ، آدم ها را جذب می کند.تار خدا قرآن است . نغمه های قرآن آسمانی است . خیلی ها از این طریق قرآن جذب می شوند.خیلی ها را با تور جذب خودش می کند ، مثل مراسم اعتکاف و مراسم ماه رمضان و شب قدر .تیر خدا همان بارهای مشکلات است . غالب آدم ها را از این طریق جذب خودش می کند.اولیای خداوند برای مشکلات لحظه شماری می کردند.شد دلم آسوده چون تیرم زدیای سرت گردم چرا دیرم زدی؟

toptoop.irمطلب ومتن همراه با عکس در مورد اعتکاف 95 جدید

چرا به اعتکاف برویم؟اعتکاف یعنی تلاشی برای درک سجده اعتکاف یعنی مقیم شدن در محل ٍ نماز.و اگر اوج نماز در سجده است،اعتکاف یعنی اقامت در محل سجده.مگر این نقطۀ نورانی حیات بشر چه عظمتی دارد که تمام عمر ما باید صرف فهمیدن آن شود؟اعتکاف یعنی تلاشی برای درک سجده.برای درک هر چیزی باید به محل آن رفت تا بتوان آن را از نزدیک مشاهده کرد.

تهیه و تنظیم:توپ تاپ

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...