متن زیبا برای تشکر از معلم و استاد,1395 جدید

سلام در سال جدید 1395 و به مناسبت فرا رسیدن روز معلم جملاتی کوتاه برای تشکر از زحمات معلمم استاتوس با تصویر برای تقدیر از زحمت های بی پایان استاد و معلمم متون و مطالب جالب و خواندنی در وصف معلم دقت داشته باشید در صدد هستیم تا جمله های تشکر از معلم کلاس اول ابتدایی در و همچنین متونی مناسب برای تقدیر از معلمین مقاطع راهنمایی و دبیرستانی را نیز در همین مطلب بگنجانیم، این پست نیز همانند سایر مطالب ارسالی شده در سال های قبل در اردیبهشت ماه سال 1397 توسط توپ تاپ آپدیت شد و عکس نوشته های سه بعدی زیبا به همراه متن های کوتاه فقط برای گرامیداشت روز استاد با کیفیت بسیار بالا ویژه پروفایل در تلگرام اینستاگرام و ..ارسال شد امیدواریم راضی باشید

همیشه و هیشه ایرانی ها با فرا رسیدن روز استاد و معلم در اردیبهشت ماه و در تاریخ روز معلم به دنبال متن ها و نوشته های بسیار عاشقانه و زیبا جهت تقدیر و تشکر از معلمشون هستند پس امسال را با این تکست از توپ تاپ همراه باشید میتوانید با کپی کردن این دلنوشته های قشنگ ان ها را همراه با کارت پستال هایی که اتفاقا در مطلب های قدیمی تر با کیفیت بالا و عالی درج شده اند به معلم عزیز خود تقدیم کنید

تاریخ آپدیت : 1402/07/18

قدردانی و تشکر از معلم به احساس شادی و شوق را در او بر خواهد انگیخت و سبب خواهد شد تا معلم با انگیزه و حس دلسوزانه تری کار خود را ادامه دهد. این ابراز قدردانی برای خود ما هم لذت بخش است بخصوص اگر آن را نسبت به معلم خود ابراز کرده باشیم. معلمان جامعه ما جزء زحمت کش ترین و در عین حال مظلوم ترین قشرها می باشند که همیشه زحمات و مشقاتی که برای  تعلیم تربیت فرزندان این مملکت کشیده اند نادیده گرفته شده است بنابراین شایسته است که هر چند وقت یک بار از او تشکر و قدردانی شود.

عکس نوشته تشکر از معلم 1400 جدید + متن

با سلام و ادب خدمت شما معلم عزیز،

امروز با افتخار و سرور از شما تشکر می‌کنم. شما نه تنها یک معلم بلکه یک مرشد و الگوی بزرگ برای ما بوده‌ اید. آموختن از شما به عنوان معلم، یک تجربه‌ ی بی‌ نظیر و ارزشمند برای من بوده و همیشه در زندگیم باقی خواهد ماند.

شما با تعهد، صداقت، و البته عشق به تدریس، به ما علم و معرفتی ارزشمند ارائه داده‌ اید. شیوه‌ی شما در تدریس و همچنین توجه تان به نیازهای دانش‌ آموزان شگفت‌ انگیز بوده و ما را به ایجاد اهداف بلند پروازانه و پیروزی در زندگی تشویق کرده‌اید.

از شما برای انتقال دانش و ارزش‌هایی که به ما آموخته‌ اید، سپاسگزارم. شما برای من مثل یک راهنما و مربی بوده‌ اید و تأثیرگذاری شما در زندگی من بی‌ پایان است.

با افتخار و احترام به شما،

[نام شما]

تشکر از معلم

***********

با اجازه‌ ی شما معلم گرامی،

در طی سال‌ های تدریس شما، نه تنها دانش علمی بلکه ارزش‌ های انسانی نیز از شما آموخته‌ ام. شما با روحیه‌ ی سخت‌ کوشی، اخلاقی بالا، و تفکر منطقی خود، ما را به راه درست هدایت کرده‌ اید. این تلاش‌ها و انگیزه‌ ی شما به من انگیزه و اعتماد به نفس داده‌ اند تا به تلاش برای دستیابی به اهدافم ادامه دهم.

من بی‌ پایان از شما تشکر می‌کنم که معلمی عالی و الگوی بزرگی برای ما بوده‌ اید. امیدوارم که در تمام مراحل زندگیتان به موفقیت‌های بیشتری دست یابید و همیشه خوشحال و موفق باشید.

با ارادت و احترام،

[نام شما]

***********

معلم گرامی،

تشکر از شما بی‌ پایان است. شما به معنای واقعی کلمه ، یک پیشوای تعلیم و تربیت هستید و اثری عمیق در زندگی من داشته‌ اید. ارزشی که به من داده‌ اید، به ارزشی دائمی در زندگیم تبدیل شده و من از آن استفاده  می‌ کنم.

شما معلمی هستید که با تعهد، صداقت، و عشق به دانش و آموزش، به افرادی متعهد و مسئول تبدیل می‌شوند. تاثیر معنوی شما در زندگی من قابل تقدیر است و من بسیار خوشحالم که فرصتی داشته‌ام تا از شما بیاموزم.

تا همیشه به شما ارادت دارم و از زحماتتان قدردانی می‌کنم. امیدوارم که در تمام مراحل زندگی‌تان سعادت و موفقیت به شما همراهی کند.

***********

معلم عزیزم ،

شما یک پرتو نور در زندگی من بوده‌ اید. شما با تخصص، صداقت، و عشق به آموزش، به من کمک کرده‌ اید تا به یادگیری و موفقیتم ادامه دهم. از شما به عنوان یک معلم عالی و الهام‌ بخش تقدیر می‌ کنم.

آموخته‌ هایی که از شما یاد گرفتم، به من در تمام طول عمرم کمک می‌کند. شما نه تنها دانش علمی را به من آموخته‌ اید، بلکهاخلاق و ارزش‌ های انسانی را نیز به من یاد داده‌ اید. من برای داشتن یک معلم مثل شما، بسیار خوش‌ شانس هستم.

از شما بی‌پایان تشکر می‌ کنم و امیدوارم که در زندگی شما همیشه روزهای خوب و شادی باشد. شما همیشه در قلب من خواهید ماند.

با ارادت و احترام،

[نام شما]

***********

مرسی از شما، معلم عزیز ! شما همیشه به ما چیز های جدید یاد می‌ دهید و بازی‌ های آموزنده و جالبی برای ما ترتیب می‌ دهید. ما از شما خیلی خوشمان می‌ آید و می‌ خواهیم به شما بگوییم که شما بهترین معلم هستید. ممنون که همیشه با ما هستید و به ما کمک می‌ کنید تا بیشتر یاد بگیریم.

***********

معلم دلسوز و مهربانم با چه زبانی می توانم قدردان زحمات بی دریغت باشم. از تو به خاطر همه صبوری ها و دلسوزی هایی که در حق من روا داشتی سپاسگزارم.

***********

ای سرچشمه پاکی ها و ای اسطوره گذشت و ایثار برای تمام لحظاتی که با عشق در کنارمان ماندی تا چراغی روشنی باشی بر کوره راه های ظلمت از تو ممنونم. معلم خوبم سپاس گزاری از تو سخت ترین کار دنیاست زیرا با هیچ وسیله ای  نمی توانم محبت ها و زحماتت را جبران کنم.

***********

معلم تو را سپاس.

تو که همچون رحمت الهی بر قلب های ما باریدن گرفتی تا پلیدی ها و ظلمت ها را از آن بزدایی. تو ما را با عشق ملکوتی وارت پروراندی تا روشنگر راه حقیقت باشیم . از تو به خاطر تمام لحظات عمر گرانبهایت که برای ما صرف شد سپاسگزارم.

***********

معلمم امروز که برای خود کسی شده ام و طوفان ها و ناملایمت ها را پشت سر نهاده ام و به ساحل امن زندگی رسیده ام همه این ها را مدیون وجود نازنین شما هستم. برای تشکر از تو واژه ها ناچیزند فقط می توانم بگویم تا ابد فراموشت نخواهم کرد و هر لحظه از عمرم را با دعای خیر برایتان سپری خواهم کرد.

***********

معلم فداکار و مهربانم تو قهرمان زندگیم بودی چون این تو بودی که مرا از ظلمت کده جهل و نادانی به سوی نور و روشنی هدایت کردی و تمام وجود خود را صرف نجات زندگی من کردی. از تو به خاطر همه کارهایی که برایم کردی ممنون و سپاسگزارم.

***********

ای کسی که شهد شیرین پاک بودن را به من چشاندی. ای کسی که مرا از چاه جهالت و تاریکی نجات دادی. ای باران رحمتی که بر دل های ما باریدی تا پلیدی ها و زشتی ها را از آن بزدایی. از تو به خاطر بودنت و به خاطر حضورت سپاسگزارم.

***********

معلم عزیز

نمی دانم کدامین واژه ها را برای وصف تو به کار بگیرم. چقدر زیبا می شوند واژه ها و کلماتی که همراه نام تو خواهند آمد. از تو به خاطر زحمات بی دریغت ممنونم.

***********

معلمم ای جلا دهنده روح و جانم. ممنونم به خاطر عادت دادن چشم های به روشنی و امید. ای سرو سر بلند من ایستادگی و آزادگی را از تو آموختم. ممنونم به خاطر دوباره ساختنم.

***********

معلم من

ای پیام آور دوستی و مهربانی . ای پرورش دهنده ذهن های تاریک، از تو به خاطر همه گذشت ها و ایثارت ممنونم.

***********

معلم نازنینم گذشت و مهربانیت، سرمشق زندگی من شده اند از تو برای تمام روزهای جوانیت که در راه آموزش ما صرف شد ممنون و سپاسگزارم. بدان تا همیشه در قلبم خواهی ماند.

***********

معلمم رنج و سختی های تو باعث ترقی و اعتلای فرهنگ مهین عزیزمان شده است. تو همانند شمع آب شدی تا ذهن تاریک ما را پر نور سازی. از تو به خاطر مشقت هایی که متحمل شدی ممنونم.

***********

قدردان همه روزهایی هستم که با وجود سرکشی هایم صبورانه ایستادی و چراغ راهم شدی. تو را از صمیم قلب دوست دارم و زیباترین ها را برایت آرزو می کنم.

***********

ای سرچشمه پاکی ها و زلالی ها، ای معلم عزیز الفبای زندگی را از نگاه پر نور تو آموختم. نگاهی که سراسر صداقت و راستی بود و دیدگان مرا به سوی زیبایی های جهان گشود. از صمیم قلب برای سلامتی آرزو می کنم و از تو به خاطر همه زحماتت بی نهایت سپاسگزارم.

***********

ای باغبان باغ دانش و آگاهی، معلم مهربانم تو نظر کرده خداوند بودی و هستی زیرا فقط  نظر کرده ها می توانند در نزد دیگران چنین عزیز باشند. تا همیشه قدردان زحمات بی دریغت خواهم بود.

***********

ای معلم مهربانم  تو عزیز ترین فرد در زندگیم هستی زیرا بی منت و چشم داشت دستم را گرفتی و از دل تاریکی ها به سوی روشنایی و  اعتقادی راستین سوق دادی و چشمانم را به نور ایمان روشن کردی. همه زندگیم را مدیون زحماتت هستم. تا ابد قدردان تلاش های شبانه روزیت خواهم بود.

***********

تا ابد در یاد ها خواهند ماند آنان که با ذره ذره وجودشان انسان ها را تعلیم و تربیت کردند. معلمم در هر لحظه از عمرم قدردان تلاش ها و زحمات بی دریغت هستم. دوستت دارم و برای همیشه در قلبم خواهی ماند.

***********

معلمم ای زیباترین آیت الهی تو شبیه ترین موجود به خالقم هستی زیرا تو هم مانند او بی منت و بی دریغ خواهی بخشید. دست هایت را می بوسم و در برابر وجود نازنینت نهایت سپاسگزاری را به جای خواهم آورد.

***********

ای عزیز کرده پروردگار، معلم مهربانم شغل تو شغل انبیا است. تو هم به مانند پیام آوران الهی پیام محبت و صلح و دوستی را برایمان به ارمغان آوردی و در این راه دچار زحمات فراوانی شده اید به خاطر تک تک روزهای جوانیت که به پای تعلیم و تربیت ما گذشت ممنونم.

***********

معلمم زیباترین گل های جهان را تقدیم وجود نازنینت خواهم کرد و از صمیم قلبم عمری با برکت را برایت آرزو می کنم و با افتخار فریاد خواهم زد که همه زندگیم را مدیون وجود نازنینت می دانم.

متن تشکر از معلم + عکس نوشته 98 جدید


متن و عکس نوشته ساده و زیبا مناسب برای تشکر از معلم ابتدایی

متن تشکر از معلم پیش دبستانی + عکس

جملات کوتاه و قشنگ مناسب برای تشکر از معلم پیش دبستانی

متن تشکر از استاد دانشگاه + عکس نوشته

استاد گرانقدرم بابت تمام زحماتتون سپاس

عکس نوشته استاد روزت مبارک + متن تقدیر از استاد دانشگاه

استاد روزت مبارک

عکس نوشته برای تبریک روز استاد + شعر نوشته 98 جدید

عمر تدریسم اگرچه مدتی کوتاه بود
عاری از هرگونه رنج و آه بود
روز معلم بر همه استادها و معلم های قدیم و جدید
مبارک مخصوصا پدر عزیزم بزرگترین استاد زندگیم

جملات تشکر از زحمات استاد + عکس نوشته زیبا برای پروفایل

استاد گرامی
من با شما یاد گرفتم که چگونه زنده بمانم
و چگونه زندگی کنم
بابت زحماتتان متشکرم

عکس نوشته استاد روزتان مبارک + متن ادبی سپاسگذاری از استاد

عارفان علم عاشق می شوند
بهترین مردم معلم می شوند
عشق با دانش متمم می شود
هر که عاشق شد معلم می شود
فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت روز بزرگداشت
مقام معلم و استاد بر تمامی ایثارگران
راه علم و معرفت

toptoop.irعکس و جملات کوتاه برای تشکر از زحمات معلم

متن تقدیمی همراه با تصویر از طرف یکی از کاربران برای تقدیر از معام:

این گل رو تقدیم میکنم ب .. مهوش خانم دوست عزیزم حنا بانوی عزیزم ،شکیبا خانم معلم عزیزمون ، سمیرا ابجی عزیزم پرستار کوچولو ~_^ ، رویا گلی گل منگلی ^_^،شیوا ها /یکیش دخمری خالمه یکیش هم دخمری خاله سمیراس فکر کنم :D ،تقدیم ب آقا بهنام <انجیر > ،زشتوی ویس /بهزاد /،لطیفه خانم ^_^ و داداش ادوین ، آقا هاااااادی ،نفس دوست عزیزم ؛ و محمد زشتو خخخخ ، ندا :"( ک چند وقته نیستش یه نی نی خوشگل داره
اگه کسی جا مونده با عرض پوزش ... و تمام دنبال شونده و دنبال کننده های عزیزم

toptoop.irعکسهای متن دار قشنگ واسه تشکر از معلم

معلمین عزیزم ، با سلامی گرم و آرزوی توفیق الهی ، نمی دانم با چه زبانی از زحمات بی

دریغ و تلاشهای شبانه روزی شما عزیزان تشکر و قدردانی کنم . فقط می توانم شما را

دعا کنم و از خداوند متعال طلب سلامتی و شادابی و طول عمر با عزت و عظمت برای شما

و خانواده محترمتان داشته باشم و برای آنهایی که از دنیا رفته اند طلب رحمت و مغفرت

نمایم . معلمی شغل نیست بلکه عشق است.

\" روز معلم بر همه شما عزیزان مبارک باد \".

toptoop.irمتن تشکر از زحمات معلم

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

اوراق زرین تاریخ تربیت سیمای درخشان مربیان نام آوری چون ابراهیم ، موسی ، عیسی

و محمد (ص) ، علی (ع) و فاطمه (س) و زینب (س) را بر خود نقش ابدی زده است آنان که

با پیکار مقدس خویش حماسه های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد به

وجود آوردند و با تزکیه و تعلم کاخ بلند پایه ی علم و فضیلت را بنا نهاده و پرچم توحید را

برافراشتند و امروز شما عزیز گرامی ادامه ی این نهضت عظیم را بر عهده گرفته ای ضمن

بزرگداشت خاطره استاد مطهری و گرامیداشت روز معلم

برایتان در این راه آرزوی موفقیت می نمایم.

عکس نوشته روز استاد مبارک

عزیزترین معلم من،

من نمی توانم به قدر کافی از شما سپاگذاری کنم ، توجه و مهارتی که به من در طول سال‌ های تدریستان داده‌ اید. شما بی‌ شک یکی از معلمان استثنایی و تاثیرگذار هستید که تاثیر عمیقی بر زندگی من گذاشته‌ اید.

در کلاس شما، من بهترین تجربه تعلیم و تربیت را داشتم. شما با شیوه‌ی تدریس دینامیکتان، مواد درسی را به شکلی جذاب و دلچسب ارائه داده‌اید که علاقه من به یادگیری را افزایش داده است. همچنین، شما همیشه به ما انگیزه داده‌اید تا به بهترین خود برسیم و اهدافمان را دنبال کنیم.

بیشتر از این، شما به عنوان یک معلم نه تنها تعلیم علمی بلکه ارزش‌های انسانی مهمی را به من یاد داده‌ اید. شما با اصول اخلاقی و رفتار انسانیتی خود، ما را به شکلی مسئولانه و دلسوز به دیگران کمک کردن آموخته‌اید که همیشه به یاد خواهم داشت.

شما یک الگوی واقعی و الهام‌ بخش برای من هستید و من همیشه از شما الهام می‌ گیرم. تشکر از شما نمی‌ تواند ارزش زحمات شما را کامل بازتاب دهد، اما من به شما اعتقاد دارم که شما تاثیرات بی‌پایانی بر آینده‌ی دانش‌آموزانتان گذاشته‌ اید.

از شما سپاسگزارم که به عنوان معلم من بوده‌ اید و من افتخار می‌کنم که شما را در زندگی‌ ام داشته‌ ام. امیدوارم که در تمام مسیرهای زندگی‌تان، موفقیت و خوشبختی‌ های بی‌شمار داشته باشید.

با ارادت و احترام،

[نام شما]

toptoop.irمتن زیبا برای استاد دانشگاه

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 عزیزترین معلم،

اگرچه کلمات نمی‌ توانند تمام زحمات و تلاش‌های شما را به درستی بازتاب دهند، اما من نمی‌توانم ساکت بمانم و از شما تشکر نکنم. شما با عشق و اخلاقیت خود، به من نه تنها علم و دانش علمی بلکه ارزش‌های انسانی ارزشمندی را نیز یاد داده‌اید.

زمانی که در کلاس شما حضور داشتم، همیشه مشتاق بودم تا از شیوه‌ی تدریس شما و دانش عمیقتان بهره‌ برداری کنم. شما توانسته‌ اید علاقه من به یادگیری را تقویت کنید و من را به رشد و پیشرفت تشویق کنید.

همچنین، شما با اصول اخلاقی و انسانیتی که در کلاس خود به ما آموخته‌ اید، تأثیر مثبتی بر زندگی من گذاشته‌ اید. ارزش‌هایی که شما به من یاد داده‌اید، به من کمک کرده‌ اند تا به علاقه به انسانیت و کمک به دیگران عملی برسانم.

من تا ابد از شما سپاس‌ گزار خواهم بود و امیدوارم که در تمام مراحل زندگی‌ تان به سلامتی، خوشبختی، و موفقیت دست یابید. شما همیشه معلمی برای من خواهید بود که در قلب من جا خواهید ماند.

با ارادت و احترام،

[نام شما]
 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

toptoop.irمتن با عکس برای تشکر از زحمات معلم

 ***********

toptoop.irتصویر با متن زیبا برای تشکر از استاد

معلم گرامی،

امروز با دلی پر از تشکر و ارادت، به شما نوازش‌ های خودم را ابراز می‌ کنم. تعبیر کردن از امتنانی که به شما بدهکارم، ساده نیست، چرا که شما به عنوان معلم، برای من بهترین چیزها را به ارمغان آورده‌ اید. از آموزه‌ های علمی تا ارزش‌ های انسانی، شما همیشه راهنمای من بوده‌ اید.

زمانی که به عنوان یک دانش‌آموز وارد کلاس شما شدم، نمی‌دانستم که چقدر درس‌ ها و تجربه‌ هایی ارزشمند را در انتظار دارم. شما با استفاده از شیوه‌ های تدریس منحصر به فردتان و دستاورد های علمی خود، از من یک انسان با انگیزه و اهل یادگیری ساختید.

اما تدریس شما تنها یک جنبه از زحمات شما نیست. شما با صداقت و انگیزه‌ی شخصیتی خود، معنویت و اخلاقیت را به من یاد داده‌ اید. شما معلمی نه تنها در علم ، بلکه در زندگی و ارتقاء انسانیت برای من بوده‌ اید.

من تا ابد از شما تشکر می‌کنم که با تمام وجودتان در کنار من بوده‌ اید و تا آخرین لحظه‌ ی تدریس، به من انگیزه و تشویق داده‌ اید. شما یکی از بهترین افرادی هستید که هرگز فراموش نخواهم کرد و آموزه‌ هایتان همیشه در قلب من جا خواهند داشت.

با ارادت و احترام،

[نام شما]

تصاویر متن دار ادبی و محترمانه برای تبریک روز استاد 97 جدید

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 

ممنون از شما، معلم گلم ! شما همیشه با مهربانی و شوق به ما درس می‌ دهید و ما از اینکه شما معلم ما هستید، خیلی خوشحالیم. ما هر روز از شما چیزهای جدیدی می‌ آموزیم و دوست داریم که شما همیشه با ما باشید. ممنون که به ما عشق به یادگیری را آموخته‌اید و همیشه ما را تشویق می‌ کنید. 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

عکس پروفایل روز استاد مبارک باد

در ادامه تماشا کنید :

متن تشکر از معلم در این روزهای کرونایی

متن تشکر کودکانه از معلم کلاس اول

متن تشکر از معلم پیش دبستانی

متن تشکر بابت هدیه روز معلم

متن ادبی تقدیر و تشکر از مدیر مدرسه


3 نظر

  1. MohammadMohammadsays:

    عالی بود ممنون

  2. آرمیتا رضاییآرمیتا رضاییsays:

    سلام من واقعا از این جمله های قشنگ خیلی خوشم اومد. خیلی جمله های خوبی هست. حتماً بخونین. پشیمون نمیشین. من این جمله ها رو یکیش رو کپی کردم. برای خانم معلمم فرستادم. خیلی خوشش اومد. و از من تشکر کرد. راستی من کلاس سوم هستم.

  3. SayadiSayadisays:

    خیلی زیبا بود ممنون سالار ✓ پنجاه ستاره هدیه به شما 🌟🌟🌟🌟🌟🌟 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟