طالع‌بینی اردیبهشت ماه 95 | توپ تاپ

toptoop.ir طالع‌بینی اردیبهشت ماه 95  توپ تاپ

در اردیبهشت ماه سال جدید 1395 همراه با طالع بینی جدید 95 برای اردیبهشت ماهی ها ویژگی ها مردان اردیبهشتی در سال 95

طالع بینی مرد متولد اردیبهشت

مرد متولد برج اردیبهشت می تواند خیلی پررو باشد! در اتوبوس یا متروهای شلوغ هیچ گاه نزدیک او نایستید چون تمایل زیادی دارد که شما را نیشگون بگیرد! او آدم شوخ طبعی است و با پرتاب پوست موز و کیک ، دلقک بازی در می آورد . ( هر چیزی که به غذا شبیه باشد او را خوشحال می کند . )

 

اعتقاد و وفاداری از خصلتهای مرد  متولد اردیبهشت است و انتظار دارد که این ویژگیها را در هر کس که می شناسد، از خدمتکار گرفته تا همسرش پیدا کند و به همین دلیل خیلی زود گول زنهای با هوش را می خورد او کسی است که با رضایت قلبی با منشی یا خدمتکارش ازدواج می کند .

مرد متولد اردیبهشت، شریکی می خواهد که آشپزی و خانه داری را به خوبی بداند . از آنجا که به نظر دوستانش اهمیت می دهد اهل قمپز و خودنمایی نیست و وقتی دوستان را به خانه می آورد خانه باید پر از صمیمیت بوده و غذایی پر گوشت و شاهانه مهیا باشد .

به عکس نشانه های دیگر، او شریکش را فقط بر اساس زیبایی اش انتخاب نمی کند . از آنجا که سیاره او ونوس است ، به دنبال کسی نیست که همیشه خود رادر آینه نگاه می کند از نظر او ژست شریک مهمتر از چهره اوست و خوش هیکلی را بیشتر از لاغری می پسندد .

دوست ستاره شناسی دارم که می گوید قطع رابطه برای این مرد غم و غصه ای واقعی است و اگر او آدمی منفی باشد . هر قدر ارتباط او با شریکش طولانی تر شود ، حس مالکیتش هم بیشتر می شود و فراموش می کند که او هم انسان است و حتی گاهی به شریک زندگی اش به چشم اثاثیه منزل و یا چیزی که بابت تهیه آن پول پرداخته ، نگاه می کند .

مرد متولد اردیبهشت خیلی دست و دل باز است و با اشتیاق آخرین لقمه غذای چرب و نرمش را به شما می دهد حتی پیرهنش را هم از تن در می آورد و به شما هدیه می کند. ( که ابریشمی و نرم است .) این افراد را حتماً در میهمانی هایتان دعوت کنید چون کسی است که همیشه می خندد و گاهی آنقدر می خندد که ریسه می رود و اگر در خوردن غذا و نوشیدنی زیاده روی کرده باشد واقعاً روده بر می شود .

مرد منفی متولد اردیبهشت بسیار حسود است . اگر شما به عنوان همسر او ، برای کاری پیش بینی نشده  بیرون بروید و یا پنج دقیقه دیر کنید . می خواهد بداند کجا بوده اید و یا چه می کردی. او همیشه به دنبال امنیت می گردد.

متولدین اردیبهشت در بین اعضای بدن خود ، به گردن اهمیت بیشتری می دهند و اغلب گردنهای کلفتی دارند . برخی از این مردان تنومند و جذاب هستند، بعضی دیگر هم - که مشخصه برج آنهاست - استخوانی هستند . اما خود ، یعنی شانه های پهن و کمری صاف را حتماً دارند .

آنها عموماً موهای مجعد و تیره ، چشمانی قهوه ای رنگ و با احساس و رنگ پوستی روشن دارند ، عجیب است اما بیشتر آنها کاکل هایشان را روی پیشانی می ریزند .

مرد اردیبهشت مردی است سرشار از عشق و علاقه که برای عاشق شدن زمان زیادی  می خواهد . اگر زن خوش شانسی هستید، مطمئن باشید هر سی سال یکبار عصبانیت او را خواهید دید.

منبع:beytoote.com

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...