تعبیر خواب نامزد شدن دختر

تعبیر خواب نامزد شدن دختر ، یکی از رویاهایی می باشد که به طور قاطع می توان گفت برای بسیاری از خانم ها به صورت کرات اتفاق می افتد و شاید در نگاه اول عموم این رویا را کمی مرموز و حتی حساس تلقی کنند ، در این بخش از توپ تاپ می خواهیم به صورت اختصاصی درباره ی تعبیر خواب نامزد شدن دختر کمی به گفتگو بپردازیم و تا جایی که امکان داشته باشد به سوالات افراد نیز پاسخ بدهیم.

می دانیم که در زندگی واقعی همیشه از نامزدی و یا جشن های این چنینی احساس شعف و شادی خواهیم داشت و خودمان را برای رفتن به یک جشن نامزدی آماده می کنیم و آن را به فال نیک میگیریم و برای عروس و داماد و آینده ی آن ها از صمیم قلب آروزی خوشبختی و سعادتمندی داریم ، آیا اگر این موضوع در حین خواب نیز برای ما رخ بدهید همین معانی را در بر دارد ؟

در واقع بهتر است تا در هر صورتی به این رویا با نگاه های امیدوار کننده ، نیکو ، و مثبت توجه داشته باشیم و بدون علت درباره ی ان احساس ترس و یا اضطراب نداشته باشیم ، چرا که مفسران و تعبیر کنندگان خواب نیز در بیشتر موارد این رویا را نمادی از شعف ، شور و ذوق ؛ شادمانی و حتی فزونی مال و سعادتمندی برداشت کرده اند.

تعبیر خواب نامزد شدن دختر مجرد چیست : دقت داشته باشید فردی در زندگی بیداری احتمالا برخی از شکست های عاطفی را تجربه میکند و ممکن است از جانب دیگران با رفتارهای کمی ناراحت کننده رو به رو شود ، شاید نتواند برخی از حرف های دلش را یا برخی از رازهای خود را با دیگران در میان بگذارد ، حتی ممکن است یک رابطه ی عاطفی و عشقی را به صورت مخفیانه دنبال کند ولی درباره ی ان چندان امیدوار نباشد و یا احساس کند این رابطه شاید به سرانجام خوشی نرسد ، در واقع تعبیر خواب نامزدی برای دختران و خانم های مجرد می تواند نمادی از برخی از رابطه های عاطفی بدون تکلیف و یا بدون هدف باشد که فرد درباره ی آن ها کمی نگران و مضطرب می باشد.

تعبیر خواب نامزدی و یا نامزد شدن دیگران چیست : چنین رویایی می تواند نمادی از برخی از خبرهای تازه و احتمالا همراه با شادمانی و شعف برای شما باشد ، ممکن است در آینده ی نه چندان یک خبر درباره ی یکی از دوستان و یا آشنایان دریافت کنید که با شنیدن آن حال بهتری را تجربه کنید و در مورد آن شادمان شوید ، بطور مثال ممکن است خبر از موفقیت کسی را یا کسانی را به شما ابلاغ کنند ، یا حتی خبر از جشن خواستگاری ، ازدواج عقد و یا نامزدی کسی را دریافت کنید که او را می شناسید ، با او آشنا هستید و حتی با او رفت و آمد دارید.

تعبیر خواب نامزدی خودم با فامیل چیست : در زندگی بیداری یکی از بستگان خود را رصد میکنید ، شاید رفتار و عملکرد او را تحت نظر دارید و حتی نسبت او علاقه ی مرموز و پنهانی دارید و حال خواب دیده اید که با همین فامیل نامزد شده اید یا در تلاش هستید جشن نامزدی را با این فامیل برقرار کنید ، در واقع این رویا می تواند نمای از احساسات و یا عواطف پنهان شما نسبت به برخی از خویشان خودتان باشد ، که در حالت کلی معنای بد و یا منفی به دنبال ندارد و نمی توان از آن به عنوان یک خواب بد یاد کرد.

تعبیر خواب نامزد شدن با عشقت : این سوالی است که شاید ذهن بسیاری از نوجوانان را به خود درگیر کرده است ، در مورد این خواب با دوستان ، همکلاسی های خود و یا برخی از آشنایان صحبت میکند و به آن امید دارند ، امید به اینکه شاید من که خواب دیده ام به عشق خودم نامزد شده ام ، در دنیای بیداری و واقعیت نیز همین اتفاق بیفتد ، در جایی که چنین مطلب و معنایی به جز در مواردی استثنا صحت ندارد و نباید آن را به واقعیت در بیداری بدل کرد ، بلکه این رویا نیز نمادی از افکار پریشان شما قبل از خواب می باشد و یا حتی ناشی از فکرها و تخیلاتی است که در مورد همین شخص در بیداری داشته اید. و در کل نباید به این رویا حساس باشید و روی آن مانور بدهید و باید از کنار آن عبور کنید.

در این مطلب از سایت بطور اختصاصی به تعبیر خواب نامزد شدن دختر می پردازیم که خیلی ها سوالی که در این زمینه برایشان پیش امد میکند تعبیر خواب نامزد سابق است چرا که در انجمن های قبلی توپ تاپ بیشتر راجب تعبیر خواب نامزد قبلی سوال شده بود که البته بطور کلی نظر فیلسوف بزرگ ابن سیرین و تعبیر ایشان راجب تعبیر خواب نامزد کردن دختر پیدا کردن و یک شغل مناسب و در کنار آن کسب فضیل شرف و ارزش خواهد بود تقریبا تمامی معبران تعبیر خواب نامزد داشتن را کسب مقام و یک جایگاه خوب و با ارزش تلقی کرده اند این معنی و نفسیر برای سایر خواب ها مثل مراسم نامزدی برای نامزد سابق و سایر مواردی که در بالا ذکر شد نیز صدق میکند

299 نظر

  1. ملیحهملیحهsays:

    سلام تعبیر خواب دیدن نامزد سابق که در خانه ماست و با برادرم صحبت می کند چیست من هیچ حسی به نامزد قبلیم نداشتم و در خواب هم بهش بی تفاوت بودم و مادرم نیز در مورد نحوه عروسی من با شخص دیگری صحبت می کرد ولی اون هم در خانه ما بود چیست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این نشان دهنده ی بدگویی کردن و یا غیبت نامزد سابقتان از شما برای دیگران است

  2. ح.ضرغامیح.ضرغامیsays:

    سلام یکی از مردای اشنا خواب دیده بود من نامزد کردم (من دخترم) لطفا تعبیرش کنید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      چون فرد مورد نظر اشنا بود پس یک اتفاق ویژه و خوب در انتظار شماست صبور باشید تا این روز فرا برسد

  3. Sara777Sara777says:

    سلام . من مامانم خواب دیده که نامزد کردم و مراسم نامزدیم بوده بعد پسر عمه ی نامزدم تو فضای مجازی واسم کامنت گذاشته یا چنین چیزی ( من با پسر عمه ی به اصطلاح نامزدم تو دنیای واقعی قبلا حدود دو ماه حرف زدم فقط در حد تلفنی ) بعد مادر نامزدم دعوا کرده ک چرا اون واست کامنت گذاشته و اینا و من بلبل زبونی کردم و جوابشو دادم . دیگه مادرش ازم رنجیده . بعد یه دختری اومده رو حلقه رو دستم کنه من خودم گرفتم از دستش و سریع دستم کردم . من اصلا اون پسری ک مامانم میگه نامزدش شدم تو خواب رو حتی ندیدم اما پسر عمشو میشناختم . الانم یکی دیگه تو زندگیمه . تعبیر بدی میتونه داشته باشه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ناامید نباشید این کار به دست خودتان حل می شود. همت کنید و زندگیتان را بسازید.

  4. پ. پریچهرپ. پریچهرsays:

    سلام . من نامزدیم به دلیل دخالتای خانواده نامزدم بهم خورد. بعد از هفت ماه هنوز دلتنگش میشم‌ . دوتا خواهرش بهم زدن نامزدی رو. دیشب خواب دیدم اومدن خونمون و همه میخوان باز نامزد کنیم. من خیلی غمگینم و لبم به خنده باز نمیشه. نامزدمم بی تفاوته و چهرش شبیه خود واقعیش نیست. خواهراش که بهمش زدن خیلی خوشحالن و دورمو میگیرن و یکیشون که تازه عروسی کرده ، توی خواب یه پسر دو سه ماهه داشت. خیلی میخندیدن و خوشحال بودن ولی من خیلی ناراحت بودم. بالاخره هم نامزد کردیم . تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خواسته ای که دارید حتما به نتیجه مثبت خواهد رسید.

  5. مرمر بانومرمر بانوsays:

    سلام من چن شب پشت سر هم خواب میبینم نامزد میکنم دو سه شب هم سر سفره عقد بله رو گفتم هیکل و اسم اون اقا رو هم میبینم(البته اسما و قیافه ها متفاوته ) اینم بگم نه یه کسی علاقه دارم نه کسی تو زندگیمه میخواستم ببینم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما دختری عاقل پخته و پاک هستید و این رویا نیز برگرفته از روح لطیف و آرام شماست و تعبیر آن تجربه روزهای خوش و موفق در زمینه عشق است

  6. درسادرساsays:

    سلام من خواب دیدم که خونه عمم میرم واردخونه که میشم بهم میگن مبارکه واینا بعدمیفهمم که بایکی ازاقوام شوهرعمم نامزدکردم خودمم تازه فهمیدم وهیچ نظری هم ندادم دراین باره اون مردبه نظرمردخوبی میومدومهربون بودوخیلی خوشحال بودازاینکه باهم نامزدکردیم امامنبه این نامزدی راضی نبودم باخودم میگفتم حتماعشق بعدازدواج بوجودمیاد تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مرد مهربانی که در این خواب مشاهده کردید شخصیتی است که شما را کامل میکند و از اینکه در کنار او هستید احساس خوشبختی دارید

  7. افسانه سهولیافسانه سهولیsays:

    سلام‌.خواهرم دو شبه خواب میبینه که من ساعت ۵ صبح میبرمش میشینیم تو یه ماشین و من راننده رو به عنوان نامزدم معرفی میکنم.اون آقا قد بلند و خوش اخلاقه.و یکبار هم وقتی با کل خانواده پای سفره نشستیم همه میدونن قراره ما نامزد کنیم این آقا که میاد ب خواهرم میگن قراره فامیلی بشیم قراذه بشه نامزد خواهرت.اسم و فامیل این اقا مشابه یکی از فامیلامونه اما این آقا متاهله.و من هم مجردم.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      آقای قد بلند و خوش اخلاقی که در این خواب وجود دارد روزی وارد زندگی شما خواهند شد اما نه اینکه فردی که اشاره کردید باشد بلکه فقط این مشخصات را نیز خواهد داشت

  8. لیلالیلاsays:

    سلام دیشب خواب دیدم نامزد کردم و خیلی مهمان داشتیم و همه تبریک می گفتن انگار خودمم داشتم آرام می رقصیدم ولی پسر رو ندیدم انگار مادرپسر همش دور من می چرخید و خیلی سمتم می اومد در ضمن من دخترم و هیچکس هم تو زندگیم نیست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      يك سهل‌انگاري تو را دچار بحران خواهد كرد. بايد مراقب باشي و از فرصت‌هاي خوب كاري يا تحصيلي به نفع خودت استفاده كني.

  9. ندانداsays:

    سلام خواب میدیدم با پسر همسایمون (چندین سال پیش ازدواج کرده منم چندین ساله ازدواج کردم و هیچ وقت با او حرفم نزدم چند سالی هم هست ک اصلا ندیدمش) نامزد کرده بودم رفتم در خونشون ب من گفت بیا ببین اتاقمون رو دارم برات درست میکنم ولی اتاق کاهگلی بود بهش گفتم این همه وقته داری خونه میسازی هنوز همینقدر درست شده گفت خیلی کارش سخته زود تمومش میکنم من خیلی ازش خجالت میکشیدم (هم اسم شوهر خودمم هست) ولی ته دلم خیییییییلی دوسش داشتم تو خوابم مجرد بودم اصلا شوهر خودمو یادم نمی اومد. اینقدر خوشحال بودم ک باهاش نامزد کردم. تعبیرش چی میشه؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گرما و صمیمیت میان افراد و اعضای خانواده تان بیشتر از گذشته خواهد شد.

  10. ندانداsays:

    سلام شاید تو این قسمت جای تعبییر این خواب نباشه ولی خواهش میکنم خوابمو تعبییر کنید. دیشب خواب دیدم تو خیابون داشتم راه میرفتم پا برهنه با خواهرم بودم شب بود روم نمیشد راه برم کسی پای بدون کفشمو ببینه یهو کنار ی پارک دو تا دمپایی پلاستیکی دیدم رنگش ابی بود یکیشو پوشیدم گفتم حالا. از اینکه پاهام بدون کفش باشه بهتره بعد دیدم همونجا ی کیف مشکی چرمی با ی بند بلند از اینا ک دانشجوها دارن گزاشته معلوم بود یکی یادش رفته ببره. منم کیفو برداشتم گفتم لااقل صاحبشو پیدا میکنم اگه اینجا باشه معلوم نی کی ورش داره کیفو. اوردم خونه باز کردم داخلش مانتو و شال و لباس ورزشی (خودمم والیبال بازی میکنم ) کلاه بافتنی و دستکش بافتنی هر کدوم دو جفت. بود. همشونم نو و اتو کرده بودن پول تو کیف ندیدم ادرسچیزی هم نبود فقط ی گوشی خاموش بود و ی شارژر گوشیو زدم تو شارژ ک صاحبش. زنگ بزنه ب نظرتون چ تعبیری میتونه داشته باشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کلید موفقیت در دست توست. شرایط می‌تواند چیزهایی را به نفع یا ضرر تو تغییر دهد اما در عین حال برنده نهایی تو هستی چون اراده تو بر شرایط غالب است.

  11. زهرازهراsays:

    سلام. من دختر مجرد هستم. خواب دیدم نامزد کردم. پسره خیلی پسر خوش تیپ و منطقی و عاقلی به نظر میاد و خیلی مهربون. همه ی فامیل تو خونه ی ما جمع شدیم ولی نه برای نامزدیو این چیزا انگار همه جمع شدن یه چیزی رو به اسمون پرتاب کنن. من و نامزدم رابطه ی خیلی عادی ای داریم شاید هم جلوی مهمون ها این جوری بوده. من هی میخام یه فرصتی پیدا کنم باهاش خلوت کنم ولی از بس همه جا پر مهمونه و بچه است نمیتونم و بچه وو اینا می افته دنبالم. همچنین دیدم بارون اومده و میز کامپیوتر من جلو در حیاطه برا این که کامپیوترم خیس ننشه نامزدم اوردتش داخل. وقتی از مامانم میمرسم کامپیوترم کو میگه پیش نامزدته منم رفتم ازش گرفتن و یه پیچ هم داد تو دستش که پایه وو خود کامپیوترو وصل کنم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر مراقب نباشي يك دوستي ساده به زودي برايت دردسر ساز مي‌شود

  12. بهاربهارsays:

    سلام وقتتون بخیر ،من مجردم ولی دیشب خواب دیدم که برای نامزدیم تنهایی رفتم طلا فروشی و میخوام حلقه انتخاب کنم وقتی که انتخاب نکردم و تصمیم گرفتم بیام بیرون نامزدم اومد تو اونجا ،ولی نامزدم شخصی بود که نمیشناختمش و ناشناس بود ...بعد من نمیدونم چرا اونجا کفشامو عوض کرده بودم ینی یه کفش دیگه پام بود که موقع رفتن کفشای خودمو پوشیدم (پوشیدنشم خیلی سخت بود )_دو تا پا هم نداشتم ،۴ تا پا داشتم _اگه میشه واقعا تعبیرشو بگید که ذهنم مشغولشه .ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بايد زمان بيشتري را صرف بازنگري اعمال و رفتار خود در گذشته كني. بايد تجربه‌هاي گذشته‌ات را به دقت مرور كني تا دوباره دچار همان مشكلات نشوي و انتخاب درستي داشته باشي.

  13. درسادرساsays:

    سلام من خواب دیدم که بادوست پسرم نامزدکردیم جزئیاتشویادم نمیاد تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فرصت بسیار مناسب برای اینکه نقشه‌هایتان را دنبال کنید

  14. مریم عبادیمریم عبادیsays:

    سلام من خواب دیدم پسری که ۳ ساله با هم دوستیم اومده خواستگاریم(البته خواستگاریو تو خواب ندیدم فقط می دونستم اومده خواستگاریم) و پنج شنبه هست و با هم داریم تلفنی صحبت می‌کنیم و به این نتیجه رسیدیم که فرداش که جمعه هس بعله برونمون باشه و می دونیم که خانواده هامون هم موافقن ولی من نگرانم که چجوری لباسمو و کارای جشنو تا فردا اوکی کنم اما خیلی خوشحالم از اینکه بالاخره به هم رسیدیم و تو خواب هم یکی از دوستام که بعد ۳ سال با پسری که باهاش دوست بود ازدواج کرد پیشم بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به محلی دعوت می‌شوید که در آنجا خوش گذارنی می‌شود

  15. NNsays:

    سلام من خواب دیدم با پسر خالم نامزد کردم و تو دشت خودمون تنها هستیم و مارو تمساح زیادی دورمونو گرفتن و ما در حال فرار کردن بودیم بارون شدیدی هم میبارید میشع تعبیرشو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که هنگام ازدواج، شادمانی بزرگی شما را فرا خواهد گرفت.

  16. هدیهدیsays:

    سلام خسته نباشید. من خواب میدیدم ک با برادر دوستم نامزد کردم و خیلی فرد خوش هیکل و خوشگلی بودن ایشون و تو خواب با وجود اینکه خیلی منو دوس داشتن ی جاهایی بهم بی توجهی میکردن و منم به روی خودم نمیاوردم البته بگم که من مجردم ولی نامزدم دارم خودم...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نگران و ناامید نباشید ناامیدی شما را از پای در میاورد بهتر است با آن مقابله کنید همه چیز به وفق امور می باشد.

  17. یاسمینیاسمینsays:

    سلام من دم صبح ساعت 8 خواب دیدم پسر فامیلمون یه فیلمی میزاره که جشن یا مهمونی بوده که یه دختر زیبا با لباس مشکی خندون و اون میگه چه لحظه خوبیه که خواستگاری کردم از این دختر و اونو نشون همه دادم تو مهمونی.. تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از پیش آمدها و حوادث بد روزگار به خدا پناه ببر، زیرا او بهترین پناهگاه است و تو را از آفات و گزندها حفظ می کند

  18. معصومهمعصومهsays:

    من مجردم اما خواب دیدم در جمع خانوادگی هستیم و من با بعضی از خانم های فامیل مشغول سالاد درست کردن هستیم و من خیار پوست میگیرم یکی وارد میشه با همه سلام و احوال پرسی و دست میده بعد نامزد من به احترام بلند میشه که دست بده اون شخص قبل از اینکه به ایشون برسه میشینه و من عصبی میشم از اینکه چرا نامزدم احترام میزاره و تو دلم گفتم که من یک ادم پرو میخواستم یک مظلوم گیرم اومد بعد نامزدم اومد و پیشم نشست در قسمت دیگه خواب دیدم که دختر خالم داره عروس میشه اما با کسی که علاقه ایی بهش نداره و ما کلی براش گل و اینا داریم درست میکنم ولی اون ناراحته وقتی داشتیم میرفتیم که بره پیش داماد عشقش میاد و با هم میرن ولی همه میگن اون اومه خوبی نی در اخر هم من با یک کالاسکه به عنوان یک ادم پولدار به یک مهمونی برده میشم وقتی هم به مهمونی میرسم از همه اون جمع سرمایه دار ترم ممنون میشم بگید تعبییرش چی میشه مم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فردی قد بلند و با وضعیت خوب اجتماعی در اینده به زندگی شما اضافه خواهند شد و این دو نکته ای است که میتوان از تعبیر این خواب برداشت کرد

  19. ......says:

    سلام من خواب دیدم نامزدی داییم هست و ما از مشهد(توی خواب مسافرت بردیم)خودمونو رسوندیم به جشن و اونجا چندتا از بستگانمون میخواستن منو به طور پنهانی به خانمی برای ازدواج با پسرش معرفی کنند معرفی کنن تعبیر چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیر به خودتان ارتباطی ندارد بلکه به این معناست که روزهای بهتر آرام تر و خوبی برای دایی شما از راه خواهد رسید

  20. ZZsays:

    سلام من یه دختر مجردم خواب دیدم که با یک نفر که از قضا آدم مشهوری هم هست نامزد هستم و در خونه خودمون تنهاییم منم از اینکه خانوادم مارو باهم تنها ببینن به شدت میترسم برای همین درهارو قفل کرده بودم.. دوست داشتم بدونم تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیان میدارد دوره ای برای شما از راه خواهد رسید که در آن احساس تنهایی و غمگینی میکنید که البته کوتاه مدت است

  21. لیلا.بلیلا.بsays:

    سلام خسته نباشید.خواهرم خواب دیده رفتیم خونه عمه ام بعدش هم عموم اینااومدن اونجا.بعدخواهرم به عمه ام ایناگفته که خواهرش که من باشم نامزدکردم ویک مانتوسبزپوشیده بودم.شوهرعمه ام شکلات تعارف میکرده وازاین موضوع خوشحال بوده.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اینکه فرد دیگری خبر نامزدن شدن شما را میدهد بیان میدارد خوشحالی ها و لذت های جدیدی در آینده نصیبتان می شود

  22. علیپورعلیپورsays:

    سلام وقتتون بخیر امیدوارم حالتون خوب باشه حدود 5 سال به دختری فکر میکردم و خیلی دوسش داشتم تو دل خودم و از اشناهامونم بودن خلاصه جواب منفی شنیدم و بعدها این اواخر شنیدم نامزد کرده کلا از ذهنم رفته بود تا اینکه امروز اومده بود به خوابم جلوی یه خونه ای ایستاده بودیم دوتایی کلی با هم گپ زدیم چهرش و حالت صورتش کاملا پکر و ناراحت بود شب شد میخواست بره بهش گفتم مشکلی داشتی بهم زنگ بزن یا وایسا تا بیام یه نگاه زیر چشمی توام با ناراحتی کرد و رفت . اصلا این اواخر حتی به یادمم نبود . لطفا بهم بگین تعبیر این خواب چیه ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بدست آمدن سعادت و خوشبختى در ایام اینده

  23. مژگانمژگانsays:

    سلام من چند وقت پیش با پسری اشنا شدم و باهم فقط صحبت کردی دوسه باری... دیشب خواب دیدم ک قراره باهاش نامزد کنم بعد مادرم همه فامیل رو دعوت کرده که مژگان قراره ازدواج کنه. همه اومدن خونمون. و بهم تبریک میگفتن. من همش فکر میکردم که نباید مامانم کسی رو دعوت میکرد حالا ک هیچی معلوم نیست و انگار پسره قرار نبود بیاد. دختر خالم پرسید بسلامتی مژگان عقد کرده منم عصبانی جواب دادم که نه هنوز هیچی معلوم نیست. بعد دیدم دختر عمه هام ک در واقعیت باهامون قهرن اومدن خونمون و از دیدن من خوشحال بودن. دختر عمم و دختراش خیلی باهام صمیمی و خوب رفتار میکردن و یکی از دختراش همش بامن میچرخید... دختر بزرگش و خودش هم انگار داشتن بچه شیر میدادن... میشه خوابم رو تعبیر کنید؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      روزهای خوبی برای شما رقم خواهد خورد که موجب حسادت یا حرص برخی از بدخواهان شما می شود

  24. دخترپاییزیدخترپاییزیsays:

    سلام پسرهمسایه مون طلاق گرفته ومن ازش بدم نمیاد.خواب دیدم ک ب خواستگاری من اومدن و اونم به من علاقه داره و نامزد کردیم و در دوران نامزدی سفر کردیم و کنار دریا ک خیلی اب شفاف داشت رفتیم.خلاصه ک خیلی بهم علاقه داشتیم و نانزد کردیم.تعبیر داره؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر اواقت تلخی و کسالت جدید برای این شخص است

  25. مینامیناsays:

    سلام.درخواب با پسر داییم نامزد کرده بودم ک اون متاهل هست.اومد خونمون دنبالم ک باهم بریم بیرون .وسایل برای بیرون جمع کردم وباهم رفتیم کافی شاپ البته تو کافی شاپ نه دم درش رو به روهم نشستیم و شروع به خوردن مخلفات و نوشیدنی خوردیم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خوب است و این رویا بقای زندگی زنانشویی این فرد با همسرش را به رخ میکشد

  26. MMsays:

    سلام.خواب دیدم خواهرم متاهل وبچه داره...عقدشه .تو خونمون سر سفره عقد نشسته بود .وی آقا ک معلوم نیست خواستگاری کنه یانه...مادرش پاسفره عقد خواهرم نشسته بود و بعد وخوده آقای برا ناهار غذا سفارش داد ک دوتا دیگ بزرگ آوردن خومنون ک دو جور غذا پخت کنن...یکیش دیگه تمام بود دیگ دومی را خواستن پر کنن...عقد خواهرم چرا این آقا ک ربطی نداره ناهار را تهیه کرد ....

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بقای طولانی زندگی تعبیر می شود

  27. ممsays:

    سلام من توی شانزده سالگی یعنی دوسال پیش خواب دیدم که یه لباس پوشیده و زیبا به تن دارم و دست یک پسر بچه زیر شش سال در دستم است و به سمت یک مری که لباس رزم پوشیده بود رفتم مرده صورت مهربون و خندونی داشت بهش گفتم منم می خوام همراهت بیام و او جواب میداد تمیشه عزیزم و من باز هم اصرار می کردم تا اینکه یه مرد دیگه بهش گفت اجازه بدین بیان و یه جورایی بهش دستور داد و اون هم قبول کرد و بهم لبخند زد میشه تعبیرشو بگید من هر سه نفری که تو خوابم بودن رو نمیشناسم در ضمن تو خواب 28 تا 30 ساله بودم و به نظر میرسید اون مرد همسرم باشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به معنی تغییرات مثبت و دنباله دار است.

  28. مینامیناsays:

    سلام من دخترم و خواب دیدم مراسم نامزدی منه نمیدونستم همسرم کیه ولی خیلی خوش حال بودم و خیلی هم زیبا شده بودم ب طوری ک دیگران محو تماشای من بودند نکته ی جالب این خواب اینه ک من دوتا لباس ب تن داشتم لباس زیری یه لباس سفید مثل لباس عروس و لباس رویی یه لباس سبز آبی ک لباس نامزدیم بود لطف بکنید بگید چ تعبیری میتونه داشته باشه با سپاس

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      عزت و سر بلندی

  29. لیالیاsays:

    سلام ،خواهرم خواب دیده صبح داخل یه فروشگاه دنبال یه کیک یانون یاشبیه اینامیگرده پیدامیکنه ومیبره سریه میزکه مامانم هم اونجانشسته. گارسن که یه خانومه به مامانم میگه:مبارکه حاج خانم بالاخره دومادروآوردین! مامانم میگه:خودش زحمت کشیدتورش کرد،تازه نامزدکردن.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      هشداری است که خواهرتان به خود مسلط باشند و در برخورد با دیگران خوش رو و صمیمی تر عمل کنید.

  30. ......says:

    سلام من خواب دیدم که زنداییم خبر سه تا نامردی تو فامیلو داره میگه یکیشم خبر نامزدی پسر داییم و دختر خالم بود بعد من از شنیدنش ناراحت شدم بعد یه موقعیت برام پیش اومد که از کشور برم اون دوتا الان مجردن و بعد توی خواب شنیدم رفتن خواستگاریش و هنوز قطعی نیست و صحبتای اولیست و انگار می خواستن با من تلافی کنن در صورتی که به من ربطی نداشت انگار مثلا قبلا به خاستگاری من اومده باشن و ج منفی گرفته باشن بخوان ناراحتم کنن منم از اینکه چرا می خوان منو ناراحت کنن ناراحت شدم و اینکه ازدواج خوبی نبود تعبییرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیش از پیش مراقب کسانی باشید که فکر می کنید خیرخواه شما هستند

  31. لاونلاونsays:

    سلام زندگی به کامتون باشه ایشالله، خوابم نمیدونم مربوط به این قسمت میشه یانه ولی لطف کنید تعبیروشو،ممنون، خواب دیدم داشتم دزدکی برای مادر دوست پسرم غذا میبردم، بیرون از خونه که غذا رو دادم دستش یهو مامانم اومد گفت کی بودم خودمو زدم به اون راه باهم به سمت خونه میرفتیم که مامانم میگفت یه مانتو دیگه میپوشیدی تو این مانتو خیلی لاغری ناراحت شدم نکنه مادر دوست پسرمم همینو تو فکرش گفته باشه،نزدیکای خونه به مامانم گفتم اون زن مادر دوست پسرمه اون گفت خوب دعوتش میکردی همونجا یه دفعه مادر دوست پسرم ظاهر میشه و با مادر من احوالپرسی میکنن و من تعجب میکنم بعد تعارف برای دعوت ب شام منو مامانم میریم خونه، بازم ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      راحتی و آسایش خواهید یافت

  32. زهراستاریزهراستاریsays:

    سلام من خواب دیدم با یه پسری ک خیلی ب دلم نیست نامزد کردم ولی خانواده خیلی راضی بودن و پسره ام خیلی دوسم داشت

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      هر مشکلی که داشته باشید با کاردانی و هوشیاری خودتان حل خواهد شد

  33. عطیه رضویعطیه رضویsays:

    سلام مامان من خواب دیده که من نامزد کردم با لباس مشکی با توجه به این اربعین نزدیکیم چه تعبیری داره این خواب؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در کارهای شخصی خود و در آینده ، پیشرفتی ناگهانی خواهید داشت و خوب است

  34. llllsays:

    سلام من بالا هم پیام دادم من دوباره خواب دیدم که یه مهمونیه خانوادگیه و پسر داییم اومد داخل حلقشو نشون داد که نامزد کرده اینبار با دختر خالم نبود با یکی دیگه بود و من دوباره خیلی ناراحت شدم انگار مثلا با من به هم زده باشه در صورتی که چیزی بینمون نیست و همه توی خواب یه جوری نگاه من میکردن که بفهمن واکنشم چیه این خواب با اون یکی فرق داشت انگار من عاشقش بوده باشم در صورتی که من عاشق فرده دیگه ای بودم و الانم دوساله که کلا هیچکس تو زندگیم نیست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بهتر است که برخی از برنامه هایتان را تغییر دهید به نفعتان خواهد بود

  35. نادیانادیاsays:

    با سلام یکی از دوستانم خواب دیده که من نامزد کردمو حامله هم هستم وتو خوابش نمیدونست که نامزدم کیه ،میخواستم تعبیرشو بدونم ،خیلی ممنون.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، اینکه ببننده ی خواب متوجه نشده نامزد شما چه شخصی بوده است ، هیچ معنای بدی ندارد و اتفاقا خبر از حوادث خوش و خرم برای شما در ایام آینده می دهد.

  36. فریبافریباsays:

    سلام.ببخشید من خواب دیدم مراسم نامزدی خودمودوست پسرمه،قبل ازمراسم دوست پسرم بهم یه چادربارنگ روشن دادگفت بندازروسرت وبامامانم حرف بزن،منم انداختم وبامادرش که چادرمشکی سرش کرده بودحر ف میزدیم،همش یه جوری حرف میزدم که ازمن خوشش بیاد،بعدباخواهرای خودم رفتیم تواتاق وباخواهرای دوست پسرم همگی خوشحال بودیم ومیرقصیدیم،لباسامم قرمزبودن وخیلی قشنگ،همش توخواب حس میکردم که این مراسم نامزدی واقعی نیست والکیه.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نشان از آن میدهد که مراسم شادی و عیش و نوش در پیش خواهید داشت و زیاد ارتباطی با شخص نامزدتان ندارد.

  37. پریاپریاsays:

    سلام.خواب دیدم نامزد کردم و با نامزدم تو ی اتاقی بودیم که ی پرده سفید و بزرگ داشت و من اون رو کشیدم تا در معرض دید نباشیم و نامزدم میخواست رایطه جنسی باهام کنه اما من میترسیدم و میگفتم زوده ما عقد نیستیم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، برای مبارزه و گذر کردن از برخی از موانع کمک دریافت خواهید کرد.

  38. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم با دوست پسرم نامزد کردم حلقه توی دستم بود چادر سفید پوشیدم و روسری قرمز بر سرم کردن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، تو به قدری عاقل و فهمیده هستی تا با غفلت و ندانم کاری سبب ایجاد رنج و ندامت برای خودت شوی

  39. solisolisays:

    سلام،من حدود یک ماه تقریبا خواب میبینم که نامزد دارم و با خانواده ها به سفر رفتیم ما دو تا خیلی خوشحالیم البته هر دفعه شخص عوض میشه که من هیچ کدومو نمیشناسم ولی اون خوشحالی قلبی و حس میکنم و بعضی وقتا ما داریم کارای عروسیمونو میکنیم دو نفرمون خیلی ذوق داریم از ازدواجمون این چه تعبیری میتونه داشته باشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بدون شک تکرار این رویا میتواند برایتان منفعت به ارمغان بیاورد و شما را از نظر عاطفی راضی و خوشحال کند ولی بعید میدانم مرتبط به زمان حال باشد!

  40. مهشیدمهشیدsays:

    سلام من دو هفته پیش خواب دیدم که با یک آقایی سر سفره عقد نشستم انقدر سفره و لباس و دسته گل و موهایم قشنگه که خودم میمونم به این همه قشنگی انگار که من خودم و اون آقا رو از بالا دارم نگاه میکنم مثل یه روح (واینکه بعد از دیدن این خواب در واقعیت به تازگی قرار برام خواستگار بیاد) تعبیرش چی هستش؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، اتفاق های غیرمنتظره و جدید باعث جلب توجه و شادی شما خواهند شد .

  41. AtefeAtefesays:

    سلام من یک بار خودم در خواب دیدم که شخصی آشنا دارم نامزد می‌کنم و امروز یکی از دوستانم خواب دیدن که من دارم با شخص آشنای دیگه ای نامزد می‌کنم و مجلس هم کوچیک و ساکت هست. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، شادهای کوتاه مدت نصیبتان می شود.

  42. کیمیاکیمیاsays:

    سلام من یه دختر مجرد هستم خواب دیدم که با یه اقایی که اصلا نمی شناسمش نامزد کردم هیچی هم در موردش نمیدونم نه شغلش اصلا هیچی حتی ندیده بودمش می دیدم تو ماشین خودمون مامانش بهم تبریک میگه تازه اسم بچه اولمون رو هم میگفت اراد بذاریم بابام بهش گفت حالا این جور چیزا به خودشون مربوطه ولی من خیلی ناراحت بودم چون ته دلم یکی دیگه رو دوست داشتم از بابام می پرسیدم پسره چجوریه شغلش چیه اونم گفت پسره مهندسه و اوضاع مالیش خوبه پولداره قیافشم تو عکس دیدم بد نبود ولی من بازم نمی تونستم قبولش کنم می گفتم من یکی دیگه رو دوست دارم لطفا تعبیر خواب من رو هم بگید ممنون.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، در سال آینده شاهد اتفاقات تازه و خوشایندی در زندگی خود هستید که بخشی از آن مرتبط با مسائل عاطفی است.

  43. راحلهراحلهsays:

    سلام من خواب دیدم که رفتیم خونه کسی که از اشناهای خالم هستن بعد اونا ب بابام میگن که منو واسه یکی از پسراشون نشون کنن یکی از پسراشونو نمیشناسم ولی اون یکی پسری ک ازش حوشم میاد ولی وقتی میایم خونه بابام میگه که اصلا از پسر کوچیکش(همون که من ازش خوشم میاد)خوشش نیومده و کلا سه شنبه که خواستن بیان بگو راضی نیسی. تعبیرش چی میشه خیلی ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، از اشتباهات و شکست هایی که تاکنون داشته اید درس عبرت گرفته و از تجربه آن ها استفاده کنید.

  44. نازینازیsays:

    سلام من خواب دیدم با یکی از اشنا که متاهل است اما در خوابم مجرد است نامزد شدم من نه خوش هستم نه فهر احساس نداردم اما فامیل پسره زیاد از این رشته خوش هستند.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، این رویا خبر میدهد که همین شخص ممکن است بواسطه ی بعضی از افکار منفی و نادرست در آینده به دردسر بیفتد .

  45. ZeinabZeinabsays:

    سلام من خواب دیدم که به همراه شخصی راهی سفری شدیم.به همراه چند زوج دیگه که یکی از اون دو زوج در خواب با من فامیل بودند. اما من یهو دیدم که شخصی که با من بود من رو رها کرد و به سراغ اون دختر که در رویا فامیل من محسوب میشد رفت و گفت که به اون دختر علاقه منده. و مرد دیگری که اون هم فامیل من بود به اون دختر علاقه مند بود و همین هم ناراحتش کرد. وقتی رسیدیم دیدم که پدر بزرگ من خان و بزرگ اون شهره. همه با شادی از من استقبال کردن. و بعد حس کردم که چند سال گذشته و من زندگی بسیار خوبی توی اون شهر داشتم .دیدم مردی که در خواب من حکم پدر بزرگ من رو داشت همه مارو جمع کرده. و به دو گروه تقسیم شدیم دو گروه فامیلی و اون دختر در گروه مقابل با حسادت یا خشم به من نگاه میکرد و در کنار این گروه یک یا دو زن مهربان چند بچه و ان پسر بود. و بعد پیرمرد به من رو کرد و گفت که به فکر ازدواج من بوده و من بهترین نوه او هستم و میخواد که من با اون پسر نامزد کنم اون پسری که فامیلمون بود و علاقه مند به اون دختر بود. پسر قد بلند هیکلی با موهای بور و چشم های رنگی و پوست روشن و سفید و فرد بشدت ارام و مهربان و شخصیت مثبتی بود. لباس او هم رنگ روشن بود سفید یا ابی روشن. اما لباس اون دختر مشکی بود و لباس من هم روشن بود اگر درست یادم بیاید شیری یا شاید هم ابی یا صورتی. خیلی روشن. اما به محض اینکه پدربزرگ گفتند که من و اون پسر باید نامزد کنیم و ازدواج کنیم من اعتراض کردم و گفتم که اما اون دختر رو دوست داره و بهش علاقه منده. و شروع به گریه کردم اما پسر تا من رو دید گفت که از این به بعد من همسرش هستم پس دیگه به اون دختر حتی فکر هم نخواهد کرد اما من قبول نداشتم هنوزم نگران بودم تا اینکه دستم رو روی قلبم گذاشتم و به زمین افتادم و دیدم که پسر جوری نگران شد و به سمت من امد که انگار چند سال بود که همسر او بودم و بعد شروع به. ارام کردن من کرد و سریع من رو برای بهتر شدن پیش دکتر برد و اونجا فهمیدم خودش هم دکتره ولی در عین حال خودم و اون پسر رو جای دیگه ایی پیدا کردم نور خورشید و یک جا شبیه به کلیسا. هرچه بود پر از نور و پنجره های بلند با طرح های زیبا روی دیوار و سقف بود. و بعد من هم احساس علاقه پیدا کرده بودم و اروم شده بودم و بعد دیدم که دارم به مادر و برادرم میگم که نامزد کردم .و درضمن در رویا من تمام اشخاص رو میشناختم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دلالت بر آن دارد که در کار و زندگی خود تغییری می‌دهید

  46. رهارهاsays:

    سلام من خواب دیدم که با فردی که نمیشناسمش نامزد هستم و خیلی دوستش دارم و یه عالمه لباس مجلسی برای من اوردن و قیافه اون فرد را دیدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، بیانگر دوری و اجتناب کردن از موضوعات عمیق در زندگی داخلی است.

  47. نیلوفر اسدینیلوفر اسدیsays:

    سلام.یکی از دوستام خواب دیده که من نامزد کردم و یه حلقه خیلی قشنگ تو دستم بوده و نامزدمم مردی قد بلند و چهار شونه و خوش هیکل بوده.من الان مجردم و کسی هم در زندکی من نیس.میخواستم بدونم تعبیر این خواب چه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیر اصلی هر خواب به بیننده ی آن باز میگردد.

  48. Hadia RahmatyHadia Rahmatysays:

    سلام من خواب دیدم که با پسر که خوش دارم قراری نامزاد شوم جیزییاتشویادم نمیاد تعبیرش چیه و تشکر‌ .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا به کار ها و مطالعاتی بپردازید که باعث افزایش نشاط در شما می شوند.

  49. فریبافریباsays:

    سلام ،ببخشیدمن خواب دیدم بادوست پسرم (یه مدته رابطمون سردشده )نامزد بودیم وتوخیابون دست همو گرفته بودیم که برادرم وپسرعمه ام رودیدم اولش ترسیدم که ماروببینن ولی بعدش نه،بعدرفتیم خونه دوستم واونجاهم درموردنامزدشدنمون همش سوال پرسیدن.بعددیدم تویه کوچه تنهام که خواهرم یه گاو بزرگ قهوه ای روآوردسمت من ،منم همش میگفتم الان بهم حمله میکنه ولی فقط نزدیکم میشدونگام میکرد.(ممنون میشم تعبیرشوبگیدبرام چون خیلی بنظرم عجیب بودخوابم )

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا بیش از گذشته به اهداف و برنامه های شخصی خود در زندگی توجه داشته باشید.

  50. فاطمهفاطمهsays:

    سلام چند شب پیش یکی از دوستانم خواب دیده من نامزد کردم و چون خانه دوستم بزرگه گفتن نامزدی من در خانه آنها برگزار بشه. و برگزار شد.من خودم مجرد هستم.ممنون میشم تعبیر خوابم رو بگید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیر اصلی هر خواب به بیننده ی آن باز میگردد. این خواب نشان دهنده ی مسئولیت های جدیدی است که فرد در زندگی بیداری بر عهده ی خود احساس می کند.

  51. 3arah3arahsays:

    سلام من خواب دیدم که تنها بودم بیرون و به یجا خیره شده بودم و انگار نمیدونستم و یادم میومد با کسی که دوسش دارم نامزدم این چه تعبیری داره؟ ممنون میشم بگید تعبیر خوابمو

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید درگیری های فکری و غلبه ی اضطراب و افسردگی، شما را از پیگیری اهداف و برنامه های شخصی تان در زندگی بیداری باز دارد.

  52. HadisHadissays:

    سلام ..دوستم خواب دیده که من نامزد کردم و نامزدم اسمش میلاد (میلاد توو واقعیت معشوقمه و از هم جداییم چند وقته)تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیر اصلی هر خواب به بیننده ی آن باز میگردد. این خواب اشاره به مسئولیت های جدیدی دارد که فرد رویابین در زندگی بیداری بر عهده ی خود احساس می کند.

  53. سماسماsays:

    باسلام.من‌درخواب دیدم ی انگشتر بود اونو بهم دادن منم کردم دستم بعد با یه پسر حرف میزدم که میگفت باهم ازدواج میکنیم بعد یه نفر مارو دید گفت چرا باهم حرف میزنیم ی نفر دیگه هم گفت اونا نامزد هم هستن پسر هم گفت نامزدمه بعدش دستمو گرفت بوسید.منم احساس علاقه زیاد به پسرداشتم.و شباهتی هم به اون پسری که قبلا دوستشداشتم داشت.خیلی حس خوبی داشتم.باتشکر.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا قدرت خلاقیت و تاثیرگذاری خود را دست کم نگرفته و از این توانایی برای برون رفت از چالش های فعلی خود در زندگی بیداری استفاده کنید.

  54. ایلینایلینsays:

    سلام ..خسته نباشید من دختر مجردم و 19 سالمه .دختر دایی پدرم چند روز دیگه تو واقعیت نامزدیشه ..من دیشب خواب دیدم رفتم نامزدیش تو یک تالار ..به خودش و مامانش تبریک میگم و دست دادم بهشون ..دختر دایی پدرم یک لباس بنفش پوشیده بود ..داماد هم خیلی چاق بود و تو خواب فهمیدم که پولداره خیلی..حتی یک فیلم کلیپ اسپرت از خودشون تو تالار گذاشتن که اونجا دختر از داماد در خواست ازدواج کرده بود .تو مراسم یک خانوم غریبه بود که خیلی منو دوس داشت و بوسم میکرد محکم ..میخوام بدونم تعبیرش برای خودم چیه..ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، البته تعبیر این مورد به خودتان بازنمیگردد و فقط بیانگر خبرهای مهیج ، جدید و البته شادی ساز و موقت برای افرادی است که در این رویا حضور داشته اند

  55. مارال تیموریمارال تیموریsays:

    سلام من تو خواب دیدم با یه پسری خوش تیپ و خوش اخلاق نامزد کردم و با مامان و خواهرم ومن ونامزدم چهارتایی در قطار در حال رفتن به سفر هستیم اگر خوابمو تعبیر کنید ممنون می شوم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب اشاره به تغییرات مثبتی دارد که در حال ایجاد شدن در زندگی شما هستند و موجب زنده دلی و امیدواری شما خواهند شد.

  56. فاطی اکرمیفاطی اکرمیsays:

    سلام. من تو یه شب دوتا خواب دیدم خواب اولم این بود با اونی که دوسش دارم نامزد کردم و همه دارن بهم تبریک میگن و هم خودم و هم بقیه خوشحالیم.خواب دوممم این بود که با پسر عمم که ازش بدم میاد میخوام ازدواج کنم ولی تمایل به ازدواج با اونو نداشتم و وقتی به مامانم گفتم(تو خواب)گفت محاله بزارم تورو بدن به اون. به نظر شما تعبیرش چی میتونه باشه؟؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب اشاره به موقعیت های جدیدی دارد که در صورت تصمیم گیری صحیح موجب گسترش منافع شخصی شما در زندگی بیداری می شود.

  57. مهدیسمهدیسsays:

    سلام ..من مجردم ..دیشب زن برادرم خواب دیده برامن که انگار یه عده بعنوان خواستگار اومدن خونمون ومنو پسندیدن و توخواب برام انگشتر اوردن که نشون کنن..ومن توخواب خیلی خوشحال بودم و بهش گفتم این همونیه که میخواستم ممنون تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، در آینده اخبار خوشی به شما خواهد رسید

  58. آیداآیداsays:

    سلام وخسته نباشید من مجردم ..دیشب خواب دیدم مراسم نامزدی داشتم خونمون شلوغ بود چادر و لباس سفید پوشیده بودم خوشحال بودن بقیه ..اما خودم دامادو دیدم زیاد نپسندیدم ویکم ناراحت بودم ویکی ازبرادرام تو جلسه مخالف بودن واز قیافه دآماد خوشش نیومده بود ولی مراسم شروع شد واقای روحانی بودن ومنو صداکردن برم پیششون حتی تومراسمم بود لیست مهریه رو توخواب نشونم دادن ...چیزی که جالبه اینکه انگشتر مادر پسره دستم کرد ولی من به بهانه گشادبودن انگشتر برگردوندم واز خواب پریدم ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مسولیتهای تازه خواهید داشت

  59. صباصباsays:

    سلام شبتون بخیر من مجردم یه خوابی دیدم ممنون تعبیر شو بفرمایید دوست پسری دارم که خیلی دوستش دارم ولی بخاطر اینکه توگناه نیفتم ازهم جدا شدیم ..یه شب خواب دیدم به مغازش رفتم که وسایل هیئت مثل پرچم و پرده مشکی تبل و....میفروخت به مغازش رفتم و بهم اونجا از داخل یه کمد یه چادر مشکی نو ..بهم هدیه داد همونجا کنار خودش سرم کردم و باخوشحالی اومدم خونه یه آرامش خاصی توخواب پیدا کردم ...هنوزم وقتی به این خواب فکر میکنم حس خوبی دارم . ...ازش دورم ولی هنوزم دوستش دارم ممنون تعبیرشو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به اهدافی دارد که ممکن است مدت ها مایل به پیگیری آن ها باشید اما برای رسیدن به این خواسته ها لازم است پشتکار زیادی از خود نشان داده یا دست به ریسک های جدید بزنید.

  60. آواآواsays:

    سلام ..من هر از گاهی حواب میبینم ک نامزد کردم .شخص بعضی موقع ها عوض میشه ولی بیشتر اوقات یه نفر هست ک باهاش نامزد کردم تعبیرشو نمیدونم .. اشخاصی ک تو خواب باهاشون نامزد میکنمو میشناسم و بیشتر با پسر همسایمون هست .و خییلی تو خواب میبینمش .نمیدونم دلیلیش چیه ..ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر این است که تلاش می کنید از یک موقعیت منفی، بهترینش را استخراج کنید

  61. Zahra davoudabadiZahra davoudabadisays:

    با سلام و عرض ادب و احترام من خواب ديدم كه نامزد كردم و نزديك عروسيمه ولي بهم گفتن كه دو قلو دختر باردارم،از طرفي ناراحت شدم چون تو دوران نامزدي بودم از طرف ديگه هم خوشحال چون عاشق دوقلو هستم، صحنه بعدي خواب ديگه زايمان و اينا رو نديدم و بعدش بچه هام به دنيا اومده بودن، فوق العاده زيبا بودن، بغلشون ميكردم و با اينكه نوزاد بودن باهاشون حرف ميزدم، وقتي هم ميخاستم بهشون شير بدم وضو ميگرفتم، ضمنا من مجرد هستم ممنون ميشم محبت كنيد تعبيرش رو بفرماييد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، عیش و نوش ، خوشی و سلامت ، احساس آرامش و مطلوب تر شدن اوضاع زندگی در آینده از معانی این مورد است.

  62. هانیههانیهsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم کسی که دوسش دارم منو برده خونشون اونجا فامیلاشون گفتن اینه عروس خانم منو معرفی میکرد میخاستم تعبیرشو بدونم ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بيانگر پيشرفت در كارها است.

  63. فاطمهفاطمهsays:

    سلام ببخشد من چند وقت پیش خواب دیدم با یه پیر پسر دارم نامزد میکنم بله رو گفتم ولی دوسش ندارم تازه حس میکردم پسره به مامان من حس داره بعد من تو جلسه نامزدی هی به مامانم میگم مامان من این پسر و نمیخوام مامانم هی میگه باشه باشه بزار مراسم تموم شه تازه من ۱۷ سالمه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، البته این رویا ارتباطی با ازدواج و یا مسائل عاطفی تان ندارد ولی ممکن است شما را وادار به انجام کار یا مسئولیتی کنند که از آن رضایت ندارید.

  64. پریاپریاsays:

    سلام وقت بخیر ممنون بابت اینهمه لطف می کنین و خوابهام رو تعبیر می کنین دیشب خواب دیدم که با یک اقایی نامزد دارم می کنم تو مراسم اصلا پایکوبی و رقص و.. نبود ولی اقای دادماد مردی سبزه و کوتاه قد بود که به من خیلی بی محلی می کرد و خواهرزاده هایم تو مراسم می گفتن این چطور ادمی هست که انتخاب کردی و منم خیلی عصبانی می گفتم خانواده ام به زور من رو مجبور به ازدواج اجباری کردن و من اصلا اونها رو نمی بخشم و انتقامم رو از خانواده ام می گیرم من مجرد هستم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که افراد خانواده با دوستانی دیگر، گرد هم جمع می‌شوند

  65. نیایش ساداتنیایش ساداتsays:

    سلام.خواب دیدم منو خواهرم رونامزد کردن ومن اصلاراضی نیستم هی دادوبیداد میکنم ک من دوس ندارم این نامزدی رو بهم بزنید خواهرم راضی هست ومن ناراحتم ازین موضوع بعد پسرم خیلی بدقیافه وزشته اونو ک مبینم بهم میزنم حلقه رو از دستم درمیارم وهی سروصدا میکنم باخودم میگم من ک کسی دیگه رو دوست دارم اصلا نمیتونم اونوفراموش کنم ?? تعبیرش چیه؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، شاید در زندگی مجبور شوید تا تصمیم و یا کاری را برخلاف میل واقعی تان انجام دهید.

  66. نرگسنرگسsays:

    سلام من مجردم دو خواب دیدم یکی خواب دیدم منو نامزد کردن و من خیلی ناراحتم و دومی خواب دیدم ی دریایی بزگ است و من غرق میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، اولی بیانگر کاری است که شاید بر خلاف میلتان انجام میدهد و یا کسی شما را به انجام آن مجبور میکند ، دومی را در مطلب مربوط به خود وارد کنید.

  67. حميدحميدsays:

    سلام خواب ديدم دختري بود با لباس قرمز و پدرش و من بااونا بودم وقصد داشتيم باهم نامزد كنيم و ب اين فكرا بوديم درصورتي ك توخواب به نامزد واقعي الانيم(بنده نامزددارم)هم فك ميكردمو ميگفتم با اينم نامزد ميكنم مثله نامزد خودم!و(درواقعيت ابجيم فلجه)خواب ديدم مامان و ابجيم تو ماشينمن و بجاي اينكه برسونمشون خونمون چون نزديك خونه داييم بوديم ب اجبار بردمشون اونجا وپسرداييخ اينا تبريك گفتم(يادمه براي نامزد واقعيم ك در بيداري است)و دختري بود زيبا موبلوند ك دست دادم باهاش واون دودستي دادوكمي حس شهوت داشتم وگفت گوشه چشمات بيدارشدي نشستي؟رفتم اشپزخونه مردي دستاشو ميشست و ابش ميپاچيد و بنده دست و صورتمو خوب شستم..(بعد اين خواب در بيداري به نامزدم شك كردم با كسي رابطه داره و سر مسعله اي ديگر باهاش دعواهم كردم..تعبيرش چيست وايا با كسي رابطه جنسي داشته؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تعبیر این رویا دربردارنده مسایل ومشکلات خانوادگی است که ممکن است احساس شود ومهم واکنش شما به اتفاق است

  68. ملیحهملیحهsays:

    سلام. من خواب دیدم یه چند تا امتحان دارم( در واقعیت دانشجوام) من شدم ده که نمرمو آوردم حالا سوالامم چک میکنم اکثریت درست نوشتم . خوشحال بودم نمرمو اوردم.دوستم شده هجده . حالا یه چنتا امتحان دیگه دارم برسم به مقطع بعدی تحصیلم که اینترنی باشه (در واقعیتم همینطوره )که تو خواب رسیدم به اینترنی. میگفتن اینترنی انقده اسونه فقط باید یه وسیله بسازی شبیه قالی بود بقیش حله.حالا یه جا از موفقیت هام گفتم تو اینترنت تو سایتی.مثه اینکه نامزد سابقم فهمیده بود و به خونوادش گفته بود زنگ بزنن و دوباره ازم خواستگاری کنن . مثل اینکه خواهان من بود نامزد سابقم خیلی زیادم خواهان بود .حالا مثه اینکه یه پسر که شبیه نامزدم بود واسطمون بود تو ماشین بود از ماشینش عکس گرفت گذاشت اینترنت که روی شیشه های ماشینش نوشته بود نتونستم بخونمشون .ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای خبرهای خوشیست که در آینده اتفاق میفتد و همچنین به معنای وصال نیز هست.

  69. آواآواsays:

    سلام خواب دیدم نامزد سابقم خونوادشان یه عروس داره نمیدونم دیگه زن نامزد سابقم بود یا زن کس دیگه ای. که اون گردنبند درشت بزرگی داره بد نبود زیبا بود میگفت طلاست ولی رنگش رفته بود مثل اینکه یه لایه ی نازکی طلا روش آبکاری شده بود داشت .حالا من و دوستم رفته بودیم مانتو برداریم دوستم مانتو سرمه ای با ربان های سفید انتخاب کرد پوشید ولی نخرید ولی این عروس خونواده ی نامزد سابقم خرید همین مانتو رو.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای موفقیت در روابط عاطفی و احساسیست.

  70. maryam azadmaryam azadsays:

    سلام من دختری هستم ک عاشق یکی از خواستگارامم و پدرمم بهشون جواب مثبت اولیه رو داده اما بنا ب دلایلی گفته چند ماه فرصت میخوام دیشب خواب دیدم ک نامزد شده بودیم و ب خونه ما اومده بود خیلی هم اخلاق و رفتارش عالی بود تو خواب نمیدونم چرا با دیدین این خواب نگران شدم لطفا تعبیرشو برام بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به زودی کاری مشغول خواهید شد که امتیازاتی برایتان ارمغان خواهدداشت

  71. maryam azadmaryam azadsays:

    من حس میکنم خوابام برعکس میشن ایا بنظر شما این درسته ؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام قانون کائنات میگه هر چیزی فکرکنی همون میشه وقتی حس میکنی خوابهات برعکس میشه یعنی فکرتو عوض کن

  72. FatemehFatemehsays:

    سلام من خواب دیدم نامزد کردم با کسی ک دوسش دارم و برام ۳ انگشتر اورده تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است تجربه ای غم انگیز در انتظارتان باشد

  73. فائزهفائزهsays:

    سلام روزتون بخیر و خدا قوت من ساعتای ۸.۳۰ تا ۹.۳۰ صبح خوابم برد و این خواب رو دیدم ، خواب دیدم با شخصی که در حال حاضر تو واقعیت دوسش دارم و دوستم داره تو یه خونه ای هستیم (خونه برای من غریبه بود ولی تو خواب انگار خونه ی ما بود ) که هم فامیلای من هم خانواده اون حضور داشتن و اونجا مادرش از من به خواست ایشون خواستگاری کرد ولی برای خواستگاری یه شعر خوند که منو توش به سنگ تشبیه کرد و پسر خودش رو آب و اینجوری بود شعرش که انگار میخواست بگه پسرش راه خوشبختی منه و حس کردم منتی داره سرم میذاره ناراحت شدم اما با این وجود چون طرفم رو خیلی دوست داشتم بهشون جواب مثبت دادم اما من همش استرس داشتم که نکنه به این ازدواج دلش راضی نباشه همه فامیل من از این وصلت خوشحال بودن و میگفتن آفرین به انتخابت میشه بگید تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای موفقیت در روابط عاشقانه و تغیرات جدید در زندگیتان است.

  74. samirasamirasays:

    سلام .من خواب دیدم بایک شخص غریبه که خوشتیپ و خوش هیکل بود باهم برخورد کردیم و مراسم نامزدی داشتیم نمیدونم تعبیرش چی هست .میشه بگید؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مشکلات خانوادگی برایتان ایجادشود

  75. النازالنازsays:

    با سلام و خسته نباشید.من قسمت دیگه این خواب و گفتم اینجا هم میگم .من و اقایی در واقعیت به زودی قرار ازدواج داریم.دیشب خواب دیدم اقوام درجه یک من تو یه خونه بزرگ هستیم و دارن اماده میشن برای عقد من و من خوشحالم چون فک میکنم همین پسری ک دوسش دارم داماده ولی هیچ لباس خاصی نپوشیدم.وقتی میگن داماد اومد من میرم از بالکن خونه نگاه کنم میبینم ک دایی منه و خیلی ناراحت و شوکه میشم و همون لحظه میخوام به بقیه و بگمو مانع شم ولی بیدار شدم..و من قبل اینکه داییمو ببینم تو خونه ایت الکرسی خوندم اخه من از بچگی همیشه این دعارو قبل از خواب میخوندم ولی الان یه ساله ک نمیخونم یا هرچن وقت یه بار میخونم. خیلی ناراحتم خواهش میکنم تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      منتظر یک‌ پیشرفت‌ و تغییر مثبت‌ در زندگی‌ روزمره‌تان‌ باشید.

  76. مینامیناsays:

    سلام من خواب دیدم که با عشقم نامزد کردم ولی تو خواب خیلی خوشحال بود لصافا تعبیرشو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ازدواجی موفق در انتظار شما خواهد بود

  77. رها20رها20says:

    سلام مادرم خواب دیده دوتا خواستگار همزمان که از فامیل های پدری بودن ازمن خواستگاری کردن و مادرم به هیچ کدوم راضی نبوده...لطفا تعبیر شو بگید.مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر سرحالی وسرخوشی تعبیرمیشود

  78. زهرا لطیفیزهرا لطیفیsays:

    سلام وقتتون بخیر ، من ساعت 6-7 صبح خواب دیدم که نامزدی منه و خودم اصلا اون شخص ندیدم و نمیشناسم ما نامزد کردیم خانواده ی داماد انگشتر و یه تکپوش برام آورده بودن که همون شب انداختن دستم . فرداش با مادرم و زنداداشم که رفتم بیرون از خونه هر کی مادرم میدید میگفت مبارک باشه ، یه قسمت هم زنداداشم به کسی گفت زهرا نامزد کرده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به زودی به کاری مشغول خواهید شد که امتیازات اجتماعی برایتان به همراه خواهدداشت

  79. حناحناsays:

    سلام من یه نفرو دوست دارم و تاحالا هم از نزدیک ندیدمش و دیشب خواب دیدم که من یه لباس صورتی کمرنگ بلند پوشیدم و اون اقا هم هست و ما قراره نامزد کنیم و چندتا از دوستای منم بودن و نامزدی توی خونه ما بود من هم خوشحال بودم و البته یکم ناراحت چون میگفتم من نمیخوام به این زودی ازدواج کنم (18سالمه)خانوادشونم داشتن از یه شهر دیگه با هواپیما میومدن شهرما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانگر مردمی بودن و ازدواجی موفق در انتظار شماست

  80. ستارهستارهsays:

    درود دوستم خواب دیده من با پسری نامزد کردم خیلی زیاد هم دیگه رو دوست داشتیم و خیلی خوش چهره بوده تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      احتمالاً شما با مشکلاتی مواجه خواهید شد

  81. مريممريمsays:

    من خواب ديدم مراسم نامزديم تو خونه قبلي مادر بزرگم من لباس سياه تنم بود همشم داشتم با خودم ميگفتم سياه برا شب نامزديت خوب نيس با دختر داييم داشتم موهامو جمع ميكردم يكي از مهمونا كه زن دايي مادرم ميشه اومد تبريك گفت من تشكر كردم بعد گفت خوب شد اين يكي ولت نكرد اين بار سر گرفت ديگه... خيلي دلم گرفت...درتمام طول خواب احساس ميكردم دهنم پر مرواريد درعاخر هم رفتم ب مامانم گفتم اين لباس خوب نيس مامانم گفت من چندبار گفتم ك بيا عوضش كن ي لباس بلند ك پر مرواريد بود از كمد برداشتم مامانم نشسته بود دلا شدم از پشتش كفشامو بردارم رو كفشا هم پر مرواريد بود از دهنم مرواريدا ريخت بيرون پريدم از خواب من قبلا ٢بار نامزد كردم كه بهم زدم الان مجردم و دختر اما كسي تو زندگيم ك تصميم داره ب زودي بيان برا خواستگاري تعبيرش چيه؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیرات خوشایندی در زندگی شماست که میتواند حال و هوای شمارا عوض کند

  82. pariya...rpariya...rsays:

    سلام من خواب دیدم ک یکی از اقوامون ک دوتا پسر داره با چندتا از خانوم های اقواممون با لباس مشکی اومدن خونمون و منو برای پسرشون نامزدی میکنن و مادرش اومد و اسپند رو روی سرم چرخوند و گفت خدا رحمتت کنه و لباس مشکی با روسری سفید سرم کرد ببخشید میشه بگید تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و خبرهای خوشحال کننده است

  83. ریحانه محمدیریحانه محمدیsays:

    باسلام من یک ساعت پیش خواب دیدم که باکسی نامزدکردم که ایشون فوق العاده منودوست داره امامن هیچ حسی نسبت بهشون ندارم وفکروذهنم درگیره عشق سابقمه وبعدبعداینکه نامزدکردم یه فردیومیبینم که ازش خوشم میادهی میخوام برم سمت اون اون محلی نمیده ودرآخروقتی احساس درونیه منومیفهمه اون ازم خواستگاری میکنه ومن به خاطراینکه نامزددارم نمیتونم جواب واقعیه ومثبتموبگم همه این اتفاقات هم توخونه ماویه خونه دیگه لطفاجوابم روبدیدممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و خبرهای خوش است

  84. فریده فریدفریده فریدsays:

    با سلام من خواب دیدم خواستگارم با شخص دیگه ای نامزد کرده ولی تو خواب احساس میکردم نامزدش نیست و یجورایی خواهرش میشه حتی سفره ای پهن بود که توی اون سفره کفش پاشنه بلند زنانه و قاب عکس دونفره اونا بود ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدید است

  85. پریاپریاsays:

    سلام یکی از دوستان خواب منو دیده بود دو بار ک نامزد کردم.ی بارم خودم دیدم ک نامزد کردم ولی فعلا نامزدمو ندیدم و میرم خونه ی همسایه اونجا میبینم ک این اقا نامزد منه و عقد این شده ام.ناراحت نیستم تو خواب ولی خوشحالم نیستم و ب اون اقا هم زیاد توجهی نمیکنم و بیشتر با بقیه هستم.و همه نشستیم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر شادکامی و خوشی تعبیرمیشود

  86. فریده فریدفریده فریدsays:

    با سلام من خواب دیدم قراره با آقایی نامزد کنم ولی قبلش باید همدیگه رو بیرون ببینیم و بعدش یه مهمونیه بزرگ داریم تو خونه یکی از فامیلمان که خونه خیلی بزرگی داره من یهو به کفشام نگاهم افتاد که ورزشی بود گفتم بهتره بدم یه کفش رسمی بخرم تو مغازه ای که بودم قرار بر این شد پالتو بخرم چون یه خانومیم از یه پالتو خوشش اومد من تصمیم گرفتم بخرم ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه خبرهای خوش و خیر است

  87. ahoraazadahoraazadsays:

    سلام من چن سالی هس عاشق ی پسره اشنامون هستم اونم منو دوس داره تا الان چندین بار هم خواستگاری کرده اما بابام این اواخر تا حدودی راضی شده دیشب خواب دیدم نامزد کرده بودیم و اومده بود خونمون تو خواب خیییلی خوشبو و تمیز بود سرشو گذاشت رو پای من دست کشیدم تو موهاش خیلی حالم بد شد وقتی از خواب بیدار شدم میترسم نکنه بابام نذاره نامزد کنیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه علاقه شما به ایشان است

  88. سارا حسینیسارا حسینیsays:

    سارا سلام وقت بخیر من مجرد هستم دیشب خواب دیدم نامزد شدم با یک شخصی که من اورا نمی شناسم و نمی بینم اما در خواب نامزد شدم تعبیرش چیست ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده سر خوشی در زندگی است

  89. فرشته کیانفرشته کیانsays:

    سلام من مجردم و این دومین باره که تو خوابم یه اقای رو میبینم اولین بار خواب دیدم با یه اقا که از یه خانم تو عقد طلاق گرفتن نامزد کردن اون بار خیلی تو خواب خوشحال بودم انگار پسره رو دوست داشتم دیشب خواب دیدم با همون اقا نامزدم و خونواده اون دختر که این اقا ازش طلاق گرفته اومدن خونمون.تو یه اتاق اون اقا و من بودیم اومدم تو حال اونا بودن بهم گفتن اشکال ندارد ما از دستت ناراحت نیستیم. باز هم تو خواب خیلی این اقا رو دوست داشتم. این اقا خونشون یه شهر دیگه س و من اولین و اخرین بار مراسم عقدشون با اون خانم دیدمش حدود سه سال پیش. و بهش حسی ندارم حتی خیلی از من بزرگتره فکر کنم ۱۳ سال. من هیچکس رو دوست ندارم و کسی تو زندگیم نیست. میشه بگید تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدید و خبرهای خوش است

  90. SaharSaharsays:

    سلام.من عاشق کس دیگری هستم . خواب دیدم با پسرعمه ام نامزد میکنیم تو جشن نامزدی اصلا پیش من نمیاید و بی محلم می کند و اصلا توجهی به من ندارد. من تصمیم میگیرم از او جدا شوم تعبیر این چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات خوشایند است

  91. حانیه مصطفاییحانیه مصطفاییsays:

    سلام من خواب. دیدم که با یکی از خواستگارانم نامزد. کردم و خیلی هم از خانواده ی خودم خجالت می کشیدم و تازه نامزدم کچل بود معنایش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده به وجود امدن سرحالی در زندگی تان است

  92. سمانهسمانهsays:

    سلام . من دیشب خواب دیدم نامزد کردم با یه مرد کوتاه و لاقر ک اولش ازش خوشم نمی اومد چون اختلاف سنیمونم زیاد بود انگار خانوادم مخالف بودن بعد که باهاش حرف زدم خیلی خوشم اومد مهربون بود و خشو اخلاق و باکلاس ولی نمیتونستم به خانوادم بگم که من ازش خوشم اومده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیرات خوشایندی در زندگی شماست

  93. ممsays:

    با سلام من دختری مجردم دیشب خواب دیدم با پسر مغازه دارمحلمون نامزد کردم... بعد رفتم جایی یه پسر قدبلند خوشگل اونجا بود که دربیداری چندباری دیدمش و رییس شرکته و هم محلیمونه... پسره منو برد داخل شرکتش و باهام صحبت کرد و گفت چرا باحمید نامزد کردی تو برای اون حیفی. منم گفتم پسرای دیگه هدفشون ازدواج نیست و این تنهاکسیه که منو واسه ازدواج خواسته. انگار پشیمون بود که خودش نیومده خاستگاریم...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده احساس شادی و خوشحالی از یک اتفاق سودآور غیرمنتظره است

  94. mokhtar alavimokhtar alavisays:

    سلام تعبیر خواب چیست. من یک پسر مجردم. چند وقتی هست با دختری که دوستش دارم رابط مان سرد شده ولی دیشب خواب دیدم که در مراسمی هستم ولی بعد مطلع میشوم که نامزدی دختره با بکی دیگه هست .من در خواب هم خیلی ناراحت و پیشیمان میشوم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات خوبی در زندگیتان است

  95. nafisnafissays:

    سلام من دختری ۱۹ ساله هستم خواب دیدم نامزدیمه ولی من اصلا اماده نبودم انگار ک تازه فهمیده بودم دارم نامزد میکنم!!هراسون لباس انتخاب میکنم و ارایشگاه میرم بعد میرم میبینم نامزدم پسر عمومه خیلی ناراحت میشم اصلن خوشحال نبودم تو خواب !!تعبیر این خواب چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات خوشایندی در زندگیتان است

  96. AynazAynazsays:

    سلام خسته نباشید من تو خوابم دیدم ک یکی از فامیلای زن داییم اومده منو بخواد واسه پسرش ولی ب من گف دوتاپسر دارم یکی از اونارو انتخاب کن و من یکیشو انتخاب کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بر سرخوشی و سر حالی تعبیر میشود

  97. MahanMahansays:

    سلام. من دختر مجرد هستم که کسی هم در زندگیم نیست. خواب دیدم که به مراسم نامزدی خودم رفتم (انگار بقیه توافق کرده بودن تا من) کسی که باهاش نامزد کردم حضور نداشت ولی میدونستم کی هست( کسی که قبلا ابراز علاقه کرده بود در سن ۱۵ ۱۶ سالگی) من از این موضوع ناراحت نبودم اما خوشحال هم نبودم و پیش خودم میگفتم همچین بدم نیست‌ اگه خوشم نیومد بهم میزنم (که یه یکی از اقوام هم گفتم گفت نه خیر نمیتونی) ولی بعد به طور ناگهانی با لباس عروس و دست توی دست پدرم انگار که با شخص دیگه ازدواج میکردم که خیلیییی خوشحال بودم و اون شخص هم به نظرم خیلی خوش قد و هیکل و خوب بود. (ولی انگار که اون عروسی بیشتر با تصور و خواست خودم یهویی شکل گرفت توی خواب) ممنون‌میشم تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیرات خوشایندی ر زندگی شماست

  98. مهسامهساsays:

    سلام من خواب دیدم با پسری نامزد کردم که چهره ی نسبتا جذابی داشت و بسیار بسیار ثروتمند بود. کل خانواده بسیار خوشحال بودیم و می رقصیدیم. آخر شب من به نامزدم پیام دادم که با هم بریم بیرون. اون اونجا پیش من نبود و خیلی طول کشید تا اومد و من خیلی منتظرش بودم. وقتی اومد سوار ماشین شدیم ولی اون سرد بود با من. رفتیم یه کافی شاپ و دم در نگهبان ازش سوال کرد که خواهرته؟ و اونم بجای اینکه بگه نه گفت آره. من خیلی ناراحت شدم ولی گفتم بی خیال. رفتیم داخل و سر یکی از میز ها نشستیم که دو نفر دیگه هم بودند. یکی مرد. یکی زن. اونجا سوالای منو جواب نمی داد ولی دختره یه سوال پرسید و اون جواب داد. ناراحت شدم ولی باز هیچی نگفتم. دیگه از خواب پریدم من فکر کنم تو خواب خیلی عاشقش بودم و فکر کنم اون دختر هم عشق قدیمی نامزدم بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر سر خوشی و سرحالی شما در اینده است

  99. مهسامهساsays:

    سلام من خواب دیدم عاشق پسری هستم و انگار که نامزد بودیم با هم ولی نمی خواستیم کسی متوجه بشه. سعی می کردم باهاش تنها باشم ولی نمی شد و بقیه هم سعی می کردند که جدامون بکنن ولی ما سعی می کردیم پیدا کنیم همو و آخر هم پیدا کردیم فکر کنم میشه بگید لطفا تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه دوستی و روابط جدیدی در زندگیتان است

  100. زهرهزهرهsays:

    سلام من خواب دیدم با کسی که دوست دارم نامزد هستیم و برای تفریح با خوانوادهه ی خودم بیرون بودم که مامانم داشت غذا درست میکرد و گشنم بود که با خنده گفت توهم مثل منی زیاد غذا دوست داری میییییییییییییییششششششهههههههههه جوووووااااابببببب بددددددددییین للللطفاااااا

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویا نشان می دهد که شما طی تجربیات جدیدی در زندگی در حال تغییر هستید.

  101. پردیسپردیسsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که با پسری که میشناسمش و فک میکنم در واقعیت علاقمنده ب من ،اما چن هفتس جوابشو نمیدم و کلا علاقه ندارم بش ،توی ی خونه در مراسم نامزدی هستیم و من یهو میفهمم ک این افراد برا من جمع شدن و نامزدی من و اون پسره ،من مدام خنده م میگیره و وقتی میخوام حلقه رو دستش کنم همه چی رو به مسخره میگیرم و دوتا حلقه دستش میکنم و میخندم ((چون یه جعبه میده بهم که کلی حلقه توش هست))اما اون حلقه ای دستم نمیکنه،،ممنون میشم تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه دوستی و روابط جدیدی در زندگیتان است

  102. نیایش ساداتنیایش ساداتsays:

    سلام .من مجردم وخواب دیدم مراسم نامزدیم هست باپسر داییم دیدم کلی نفرهست وحلقه رو به ناخنم میکنه ومیگه ماباهم نامزد شدیم منم خوش معلوم میشم یا ادای خوش بودن رو در میارم نمیدونم که درحیقیت ازپسرداییم اصلا خوشم نمیاد نمیدونم چرا این خواب رو دیدم لطفا میشه بگید تعبیرش چیه ?

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب ممکن است منجر به درگیری و آشفتگی در زندگی بیننده رویا و در آینده ای نزدیک شود

  103. فاطمه کریمیفاطمه کریمیsays:

    سلام من تو واقعیت یه دوستی دارم به اسم فاطمه و نامزد هم داره و خودمم دخترم و یه روز خواب دیدم با فاطمه نامزد کردم ینی فاطمه نامزدمه و با هم درس میخونیم ک کارای دیگه روز تولد نامزدم ینی فاطمه میخوام کادو بخرم اما مامانم میگه نه بزا برای بعد یه چیز خوب میخریم خوابم عجیب بود اخه من که دخترم با یه دختر نامزد کردم لطفا تعبیرشو بگید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان است

  104. MahlaMahlasays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که آماده نامزدی میشدم و وقتی از مامانم درمورد خواستگارم میپرسیدم میگفت موقع مراسم میبینیش و من اصلا نامزدم رو ندیده بودم ونمیشناختم و پدرم بیشترین فامیل هامون رو دعوت کرده بود .و من به خاطر اینکه نمیشناختمش استرس زیادی داشتم .ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن سرخوشی در زندگیتان است

  105. فاطمهفاطمهsays:

    باسلام.من دیشب خواب دیدم که دارم نامزد میکنم(من مجردم) با پسری که نمشناسمش حتی توی خوابم ندیدمش فقط مادرش رو دیدم که انگشتر نامزدی رو دست راستم کرد و گفتن که میتونم به پیشنهادشون فکر کنم و اگه نخواستم انگشتر رو برگردونم من ناراحت بودم چون به یکی دیگه علاقه داشتم.یادمه توی خواب با پسری که دوسش دارم قرار گذاشتم وقتی رفتم پیشش انگشتر رو از دستم در اورده بودم... در واقعیت من با پسری در ارتباط هستم که خیلی دوسش دارم...ممنون میشم از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه خبرهای خوشی برای شماست

  106. مریممریمsays:

    سلام مادرم خواب دید. که دختر خالم مراسم نامزدیشه...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر سر حالی است

  107. SafaSafasays:

    خواب دیدم تو جشنی در دانشگاه رفتم روی سِن و به من هدیه دادند بعد یک پسری(چهرشو دیدم اما نمی شناسمش)که خود پسره نامزد داشت،آمد به من هدیه داد و با من نامزد کرد.....بعدشم رفت با نامزد قبلیش گشت وگذار و من تنها با اتوبوس برگشتم شهرمون اما تو راه یه جای تفریحی که اتوبوس ایستاده بود برای استراحت که یه حالتی مثل باتلاق داشت ومن توی باتلاق فرو رفتم و نزدیک بود از اتوبوس جا بمونم ولی در نهایت پدرم نجاتم داد.....بعد از اون نامزدم اومد و گفت که من دیگه فقط با تو نامزد هستم و با دختر دیگه ای دیگه نامزد نیستم...و من هم پذیرفتمش و هدیشو باز کردم و خیلی هدیه ی فوق العاده ای بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر به وجود امدن سرخوشی و. سرحالی در زندگیتان است که باعث مسرتتان خواهدشد

  108. زهرهزهرهsays:

    سلام من خواب دیدم که با شخصی که دوسش دارم نامزد کردم (البته علاقم یه طرفه است).توی مراسم هر کسی که انداخته بودیم از هم فاصله داشتیم و نامزدن وسط مراسم رفت.وقتی که همه سراعشو گرفتن ،پیداش شد و اومد به من گفت که اصلا از این نامزدی راضی نیست واز من دلخوره .منم حالم انقد از حرفاش بد شد که وقتی داشتیم غذا میخوردیم ،همه رو بالا آوردم ولی هیچکس متوجه بالا آوردن من نشد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مواردی در زندگی باعث سرحالی شما شود

  109. ترانهترانهsays:

    سلام من خواب دیدم با پسری را در دانشگاه که قلا میشناختم به طور ناگهانی در دانشگاه دیدم و او عاشق من شد و از من خواست تا با او ازدواج کنم و من قبول کردم ولی حرف هایاو به نحوی بود که مرا به خاطر خودم بخواه نه چیز دیگر و بعد اون ما با هم به بیرون رفتیم و خوش گذشت و او به خانه ما برای خواستگاری امد اما برای یکی از اقوام ما مشکلی پیش امده بود که او صلاح ندید خواستگاری کند و به من گفت این موضوع را فعلا به کسی نگو و رفت.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوتبتان نشانه دوستی و روابط جدیدی در زندگی شماست

  110. جوادجوادsays:

    سلام!خسته نباشید!خواب دیدم ک از مامانم میخاد ی دختری رو‌ک‌ نمی‌شناختم ولی میدونستم ک‌خیلی خوشگله رو برام نشون کنه!و‌مامانمم و دو نفر دیگ هدیه هایی تزیین شده برا نشون بردن !و‌منم دم در بودم !و‌ وقتی اخلاق اون دخترو دیدم منصرف شدم و سعی میکردم ب مادرم بگم ک بیخیالش بشه !ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون به نظر میرسد اتفاقتی دور از انتظار برایتان ممکن است رخ دهد که مثبت است

  111. طراوتطراوتsays:

    سلام،من دیشب خواب دیدم با شخصی نامزدم که خوش هیکل و تقریبا قد بلندو محبت زیاد دوطرفه هردومون به هم دیگه داریم، و تو خونه قدیمی مون ایشون از در وارد میشن،مامانمم هست تو خونه، که بااحترام و گرمی با مامانم برخورد میکنه ، انگار سر ظهر و برا نهار منتظرشون بودم، و از سرکار برمیگشتن، بعده غذا که دونفری نشستیم سر سفره، میریم کنار هم دراز میکشیم، اولش توهال خونه بودیم بعدش تو اتاق قدیمی خودم بودیم فقط در آغوش هم بودیم و دراز کشیده بودیم، بعدشم بلند شده بودیم ولی هنوز تو خونه بودیم، تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه خبرهای خوشی برای شماست

  112. فرزانهفرزانهsays:

    سلام.عیدتون مبارک.من دیشب خواب دیدم با ی پسری متوسط از نظر تیپ ولی خوش قیافه ک نمیشناسمش ولی تو خواب همکارم بود تامزد کردم با هم با ی اکیپ میرفتیم سفر.من حس خاصی بهش نداشتم ولی اون خیلی اروم و کم حرف بود.فقط وقتی فهمیدم چه رشته ای قراره ادامه تحصیل بده خیلی حرص خوردم داشتم غر میزدم ک من ک دخترم اون رشته رو نزدم ک آینده نداره حالا تو میخوای بری اونو بخونی همینجور ک داشتم غر میزدم بدون هیچ حرفی برای ی کاری از ماشین پیاده شد.منم هی فکر میکردم ک چرا این ب حرفم گوش نمیده.بعد فهمیدم رشته ی دیگه ای نمیتونه ادامه بده ولی هنوز دنبال ی راه حل بودم.تعبیر خاصی میتونه داشته باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در زندگیتان با تغیرات و اتفاقات خوشایندی روبرو شوید

  113. سجادسجادsays:

    پسري هستم ٢٣ ساله و شديدا مايل به ازدواج يك بار در زندگي شكست عاطفي خوردم و از نامزدم جزا شدم چندين بار براي ازدواج و اشنايي اقدام كردم كه متاسفانه موفق نشدم.خواب ديدم كه با دختر خالم كه علاقه اي هم به ايشون به عنوان همسرم ندارم ، نامزد كردم اون بنده خدا خيلي بهم علاقه داشت اما من به اون خير و بعد ناخوداگاه بي دليل نميدونم چي شد كه يه گوشي اخرين مدل گرفتم براي خودم ممنون ميشم تعبير كنيد خوابم رو.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه روابط جدید و خوشایندی در زندگی شماست

  114. مارالمارالsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که دارم نامزد میکنم اونم با پسری که بهش علاقه دارم ولی توخواب همش به خودم میگفتم این نامزدی بهم میخوره این نامزدی بهم میخوره و استرس داشتم .خانواده ی داماد هم سه تا انگشتر خوشگل برای نامزدیم آورده بودن .تعبیرش چیه ؟؟اینم بگم من قبلا یه بار تو عقد جدا شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر سرخوشی وسرحالی در زندگی است

  115. نینانیناsays:

    سلام. دوستم خواب دیده که نامزد کردم و داریم میریم که جهیزیه بگیریم. نامزدم صورت گرد و گندمی دارم و خیلی هیکله و چاق معنیش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است شما در آینده به جایگاه مناسبی دست پیدا کنید

  116. نازینازیsays:

    سلام من یک دختر مجردم دیشب خواب دیدم با کسی نامزد کرده و در ماشین او هستم در حال حاضر یک خواستگار دارم که نام او اسحاق است وی در خواب من اسمش اسحاق بود اما چهره اش کسی دیگر بود تعبیر چیست باتشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویا نشانه این است که شما از یک فرصت استفاده می‌کنید.

  117. S.adS.adsays:

    سلام. من دو شبه که خواب میبینم نامزد کردم و البته من الان ۱۵ سالمه و توی خواب ۱۷-۱۸ سالمه . من الان کسی رو دوست دارم و با هم حرف میزنیم .آشنا خانواده ام نیست ولی خواب دیدم که با ایشون نامزد کردم . یه برگه کوچیکم دارم که روش مهر و امضا نوشته نامزدی!?! من میخوام با ایشون انقدر صحبت کنم تا بفهمیم بدرد همدیگه میخوریم یا نه . من میتونم تا ۱۸ سالگیم حتی صبر کنم بخواطر ایشون . تعبیر خواب بنده چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به معنی انجام کارها و سعی بیهوده در مسیری است که پیش رفتن در آن برای شما سود و فایده ای ندارد

  118. a.yousefia.yousefisays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که نامزد کردم البته نمی دونم با کی فقط انگشتر دستم بود و خوشحال بودم تعبیرش رو لطفا بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، این رویا به عنوان دستاورد های مطلوب و همراه با منفعت در آینده یاد کنید.

  119. یاسین میاسین مsays:

    سلام من دو بار رفتم خواستگاری یکی از اقوام ولی جواب منفی شنیدیم در صورتی که دختر راضی بود ولی پدر مخالف و بینمون حسابی شکراب شد و الان کاملا قطع رابطه کردیم ولی مادرم دیشب خواب دیده که پدر دختر زنگ زدن و گفتن بیاید برای صحبت در مورد نامزدی! میشه تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه کسب فضیلنت و شرف است

  120. نازیلانازیلاsays:

    سلام خاله ام دیشب خواب دیده که با پسر دختر عموی ناتنی اش ازدواج کرده ام و در کنار او نشسته و بسیار خشکل شدم و لباس بسیار زیبایی تنم بود پسر دختر عموی مادرم به من نگاهی خاص دارد اما چیزی نگفته تعبیر چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه کسب شرف و بزرگی است

  121. ShadiShadisays:

    سلام.دختر عمه ام که متاهل هست خواب دیده که با خواستگار قبلیم که تا مرحله خون آزمایش پیش رفتیم و بهم خورد نامزد کردم و توی یه مراسم درحال رقصیم تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه بدست آوردن موقعیت های جدید است

  122. موناموناsays:

    سلام. من خواب دیدم رفتم سرکار خواهرم و اونجا اولش برام کیک میارن بعد از اینکه منو میشناسن. و بعدش یکی از همکارهای خواهرم از من خوشش میاد و بعد میبینم که من با این آقا عقد میکنم. و بعد از اینکه همه چی تموم میشه به خواهرم میگم که آخه من خیلی زود جواب دادم. خواهرم میگه خوب من که میشناسمش اخلاقش خوبه و ادم خوبیه. خواهرم میگه اون در گذشته یه دختری رو میخواست که خیلی شبیه تو بود. این خواب خیلی واقعی بود.البته من تو خواب قیافه اون شخص رو دیدم ولی در واقعیت چنین فردی تو محل کار خواهرم نیست.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است اتفاق خوبی در انتظارتان باشد

  123. افسانهافسانهsays:

    سلام من متاهل هستم و باردار. خواب دیدم سی و پنج سالمه نامزد کردم نامزدم تقریبا ده سال بزرگتره و قد بلند و آرومه .خیلی هم پولداره خونه ی خیلی بزرگی داره من با پدر و مادرم خونش هستیم. قراره دو یا سه ماه دیگه عروسی کنیم . چون پولدار بود خیلی خوشحال بودم ولی این خوشحالی رو سعی می کردم نشون ندم.در ظمن نامزدم رو هم نمی شناختم.لطفا تعبیرش رو بگید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر سرخوشی است که در زندگی ممکن است برایتان رخ دهد

  124. فائزه.شفائزه.شsays:

    سلام. من خواب دیدم ک جشن نامزدی خودمه و رفتم ارایشگاه. اولش ک رقصیدیم اما وقتی ک رفتیم برای ناهار، ناهار نبودش من برگشتم کلی دنبال اریشگاه میگشتم نبودش، اخرش رفتم پیش یه پیرزنی ک ازاون وسیله ارایشی بگیرم،حالا اون درست شدش نمیتونستم برگردم ب جشن میترسیدم پا بلند کنم بخورم زمین.. همش هیچکسی هم نیومد دستمو بگیره و کمک کنه... خودم رفتم از پله ها اروم بالا. بعدش ک رسیدم جشن دیدم اصلا دامادی نیست و هرچی میگردن نبود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است موقعیت های جدیدی در زندگی برایتان ایجاد شود

  125. گل یاسگل یاسsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که با پسر مورد علاقم نامزد کردم ،نمیدونم نامزدی بود یا فقط صیغه ی محرمیت فقط میدونم ما محرم شدیم ،ولی هر دومون خیلی عادی بودیم و خوشحالی نمی کردیم ،تعبیرش چي میشه ،در ضمن من شبانه روز بش فکر میکنم ،خواهشا جواب بديد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، دلیل این رویا بیشتر احساسات قوی و درونی تان نسبت به این شخصیت (پسر) قبل از خواب است

  126. پریا احمدیپریا احمدیsays:

    با سلام,من مجردم هستم و کسی رو دوست دارم که به علت یه سری مسایل هنوز نتونستیم ازدواج کنیم,دیشب خواب دیدم با شخص دیگه ای نامزد کردم که خیلی خوشحال نبودم ولی میگفتم پسر خوبی و خوشبختم میکنه,اومد و پیشونیمو بوس کرد,رفتیم به یه هتل در مشهد,رفت حمام و حاضر شد و موهاشو کوتاه کرد,من هم رفتم حمام,موهای من بلند شده بود و سشوار کشیده و لباس مشکی پوشیدم ,به نظرتو خوابم ربطی به عشقم داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه ازدواج اقوام نزدیکتان است

  127. مهدیسمهدیسsays:

    سلام. من دیشب خواب دیدم که نامزد کردم اما خودم نمیدونستم و اصلا اون شخص رو ندیدم. به من گفتن که 3 ماهه با هم نامزدین، اما توی اون همه وقت اون آقا حتی یه پیام هم به من نداده بودن و به دیدن من نیومده بودن. من وقتی فهمیدم خیلی ناراحت شده بودم و همش میگفتم که من این نامزدی رو به هم میزنم. ممنون میشم تعبیر این خواب رو بفرمایین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه ازدواج یکی از اقوامتات است

  128. فرحفرحsays:

    سلام من مجردم دیشب خواب دیدم با پسری که میشناسم پسری خیلی خوب و سرشناسی که دوست داداشم هست نامزد کردم برایم طلا و لباس زیادی آوردن ولی خواهراش برای نامزدی نیامده بودن انگار که راضی نبودن منم نسبت به نامزدی بی تفاوت بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخباری خوشایند به شما برسد

  129. زهرا فرخیزهرا فرخیsays:

    سلام من خواب دیدم با دوست پسرم نامزد کردم نشستیم خونه مامان بزرگم داییم اینا داشتن بد منو میگفتن اونم فقط نگام میکرد هیچی نگفت بعدش گرفت خوابید بعد این که بلندش کردم نامزدم دوس پسرم نبود یکی دیگه بود که من میگفتم نمیخوامت اون پسره هم داشت قانئم میکرد که به خاطرت هر کاری میکنم و فلان

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اتفاقت خوبی برایتان رخ دهد که باعث سرحالیتان شود

  130. رضاییرضاییsays:

    با سلام من امروز تو خواب دیدم که با پسری که در اینستاگرام فالوور هستیم و چند باری دایرکت حرف زدیم مراسم عقد هستیم و من بله رو گفتم و همه خیلی خوب و شاد بودن حتی تمام حاضرین توی سالن رو در عالم خواب دیدم چند باری بیدار شدم ولی بعد که خوابم برد ادامه خواب رو دیدم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر روزمرگی است و اتفاقات روزانه ای که با ان درگیر هستید

  131. سحرسحرsays:

    سلام خواب دیدم رفتم خونه پدربزرگم بعد همه واسه نامزدیم بهم تبریک میگن در صورتی که من اصن هنوز جواب قطعی نداده بودم ولی خوشحال هم بودم و اینکه نامزدمو هنوز ندیده بودم و ودسم تعجب داشت که بقیه چجور خبر نامزدی منو متوجه شدن اینکه چند شب پیش دوستم خواب دید با کسی دوست شدم که حالا میخواد بیاد خواستگاریم ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است رخ دادهای خوبی برایتان اتفاق بیوفتد که باعث مسرتتان خواهدشد

  132. AzadAzadsays:

    سلام من دختری مجرد هستم که با شخصی درحال حاضر تو رابطه هستم و قصدش ازدواجه. دیشب خواب دیدم به طور ناگهانی منو میبره داخل خونه ای که نمیدونم ماله کیه و خواهرش و اقوامش هستن. خواهرم و چند نفر از فامیلای ماهم هستن به جز پدر و مادرم، اونجا یهو متوجه شدم که حلقه دستم انداختن و همه دارن بهم تبریک میگن از حلقم خیلی خوشم نیومده بود و همش به فکر این بودم که مادر و پدرمم برگردن دوباره باید یه عقد محضری دیگه انجام بشه اگر میشه تعبیرش رو بگید ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مواردی در زندگیتان باعث سر حالی و خوشنودی شما در زندگی شود

  133. ZsianZsiansays:

    سلام من یک دختر مجردم ... یه خانومی از فامیلای دور که کمی باهاش صمیمی ام خواب دیده که با پسر عموم نامزد کردم... تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است سرحالی برایتان ایجادشود

  134. ZsianZsiansays:

    سلام من چند وقت پیش خواب دیدم که تو یه مهمونی هستم مهمونی پدر زن کسی بود که قبلا دوسش داشتم ... زنش تو مهمونی نبود اون اومد کنار من نشست و بهم چسبید من خیلی اذیت شدم و بهش گفتم ازم فاصله بگیره ... ایشون عقب رفت و بعد سه تا تخم مرغ به من داد و ازم خواست براش بپزم ... منم اول تخم مرغها رو شستم اما روی تخم مرغا چرب شد انگار که دستم از قبل چرب شده بوده..تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگی برایتان روزی و رزق ایجادشود

  135. یاسمنیاسمنsays:

    سلام ، من دختری مجردم ، خواب دیدم میخوایم برای اشنایی بیشتر با اقایی ک دورادور اورا میشناسم نامزد کنیم و برای محرمیت صیغه بخوانیم من شال سفیدی به سر داشتم و با مادرم و یکی از اقوام داماد منتظر امدن انها در جنگلی بودیم اون خانومی ک از اقوام داماد بود حلقه دست او بود و دستم را نگاه کرد و گفت ایشالله اندازته وای به من حلقه را نشان نداد بعد من احساس کردم لباسم مناسب نیس و با مادرم به خونه رفتیم تا لباس بهتر و رسمی تری بپوشم ، من الان هیچ کس در زندگیم نیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه اتفاقات خوب و خبرهای خوشایند است

  136. محبوبه سقازادهمحبوبه سقازادهsays:

    با سلام من خواب دیدم نامزدم توی اتاق خودم بود و بیرون از اتاق من ،برادر زن داداشم اومده بود و به خونواده گفته بود که منو دوست داره و من در حالی که به صورت عادی هیچوقت نشده بود به اون اقا فکر کنم،در خواب مردد شده بودم بین نامزد خودم و اون اقا جوری که انگار هردو رو خیلی دوست داشتم و حتی در کلام اون اقا رو انتخاب کردم اما ناراحتی نامزدم رو که دیگه بودم پشیمون شده بودم تعبیر این خواب چیه نگران شدم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر به وجود امدن سرحالی و سرخوشی در زندگیتان تعبیر میشود

  137. شیداشیداsays:

    سلام.من دوشب پشت سرهم خواب میدیدم ک به جای خیلی سرسبز و جنگلی مسافرت میکنم.وکلی هم خوشحالم. واینکه دیشبم خوابم دیدم.مراسم نامزدی خودمه با یکی ازدوستامه.ولی اسمو شغلش چیزی ک تو واقعیته نبود.میشه بگید تعبیرشون چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده سرحالی و سرخوشی در زندگیتان است

  138. NnNnsays:

    سلام من خیلی خواب پسر خالمو میبینم دیشب خواب دیدم بهم میگفت دوستم داره و منو میبوسید هم صورتمو و هم لبمو منم انگار بهش بی میل نبودم و بعدش پیش هم نشسته بودیم یه انگشتر طلا به دستم کرد مادرش که دوتا نگین بنفش داشت و یک گردنبند هم بهم دادن و ما نامزد شدیم و اون مدام بهم میگفت دوستم داره و دستمو میگرفت تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مقام و جایگاهی مهم کسب کنید

  139. مهسامهساsays:

    سلام خسته نباشید من چند وقته ک با یه پسری صحبت میکنم ک خیلی خوشتیپ و خوش هیکله و مهربونه چندساله همو میشناسیم ولی الان یکماهه رابطمون جدی تر شده چند شب پیش خواب دیدم ک اومده خونمون و همه فامیلامون جمع شدن و بهم تبریک میگن برا نامزدیم خودمم خبر نداشتم از چیزی یهو پسره اومد نشست کنارم زیاد بهم توجه نمیکرد ولی من همش داشتم نگاش میکردم ممنون میشم جواب بدین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر درگیری ذهن و و فکر شما از این موضوع در عالم واقع است

  140. فتانفتانsays:

    سلام خواب دیدم همکار سابقم در حال گلدوزی روی یک حوله ی صورتی رنگ بود که دوستم گفت ( این همکار سابق ) نامزده کرده و من بسیار تعجب کردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بزودی خبرهای خوشایندی بشنوید

  141. اركيده صابرىاركيده صابرىsays:

    سلام، من دخترم و يک پسری را دوست دارم مادرم چند وقت پیش خواب دیدن که مراسم نامزدی من هست و عموی پسری که دوستش دارم، روی سرم به عنوان شاباش پول میریزه . من هم دائم در حین رقص ، میگم درس دارم تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مواردی در زندگی باعث اندوه شما شود

  142. SepidehSepidehsays:

    سلام،من خواب دیدم من و خواهرم رفته بودیم ارایشگاه وقتی کارمون تمام شد اومدیم بیرون بهم گفت امشب شبه جشن نامزدیته ولی نمیگم پسره کیه ،وقتی رسیدیم خونه من اصلا خوسحال نبودم اینم بگم موهام رو رنگ کرده بودن (تو بیداری بخاطر رنگ موهای خودم پدرم خیلی رو موهام حساسه )خیلی از رنگش بدم میومد همش تو خواب از موهام ناراضی بودم دلم میخواست رنگش کنم ،وقتی اومدیم خونه بابام گفت مهمونا که همون خانواده نامزدم بودن،گفتن برا امشب نمیرسن بیان،سه چهار روزه دیگه جشن میگیرن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده تندرستی و رسیدن به سرخوشی در زندگیتان است

  143. ................says:

    سلام .من خواب دیدم که با یه آقا با خدا و زیبا نامزد کردم .بعد از نماز دوتامون نشسته بودیم که مادرم دو تا انگشتر آورد اونی که نگینش آبی بود رو دست نامزدم کردم اونی که نگینش بنفش بود دست خودم .چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه ازدواج یکی از دوستان شماست

  144. یاسمنیاسمنsays:

    با سلام ، دختری مجرد هستم ، خواب دیدم با اقایی ک اشنا بود و ۷ ماه پیش خانواده اش قصد خواستگاری از منرا داشتند ولی کلا همه چی کنسل شد ، با خانوادشون در منزل ما هستند و دو تا انگشتر ک یکی طلا زرد و درشت و دیگری طلا سفید و ظریف دو تا در دست من و دوتا هم در دست اون اقا شد درست شبیه هم ولی من زیاد حلقه هارو دوست نداشتم و در مراسم هیچ اهنگی نبود و من از این قضیه ناراحت بودم و ما برگشته بودین به منزل قبلیمان ک خیلی ساده تر و کوچکتر از این منزلمان است من الان کسی در زندگیم نیست و به کسی هم علاقه مند نیستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بزودی تغیرات مثبتی در زندگیتان ایجاد شود

  145. سپیدهسپیدهsays:

    سلام من مجردم و خواب دیدم مراسم نامزدیم بود یه لباس صورتی خوشگل پوشیده بودم ولی داماد رو نه دیدم ونه میشناختم تو خواب دیدم که کنار مامانم و خانمی که انگار مادرشوهرم بود ایستاده بودم و داشتند به من هدیه میدادن مامانم یه جعبه پر از انگشتر به من داد اول تعجب کردم ولی هدیه رو قبول کردم و انگشتر ها را در انگشتانم امتحان میکردم و دوستشون داشتم ولی یکی از انگشتر ها که خیلی زیبا بود و پر از نگین، حلقه بزرگی داشت و بیشتر شبیه دستبند بود.مادر شوهرمم یه دستبند داد که خیلی هم دوسش نداشتم در دست چپم هم یه دستبند بود در کل خوشحال بودم میشه تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشان دهنده لحظات و اتفاقات خوشی برای شما در آینده است

  146. HadisHadissays:

    سلام من دخترم و خواب دیدم مراسمم بود نمیدونم عروسیم بود یا هنابندونم تعجب کردم خودم و همه ی مهمون های زن لباس عشایری پوشیدیم و من لباس عشایری و نمیخواستم معلوم بود مراسم بزرگی هس داماد هم آشنا بود یکی از همکارام

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه کسب فضیلت و شرف و بزرگی است

  147. MMsays:

    سلام دخترم دوساله با پسری دوست شده و قرار بر ازدواج دارن دخترم همش میترسه که نکنه پدرش مخالفت کنه دیشب من خواب دیدم که همسرم رفته واسه دخترم لباس نامزدی کرمی رنگ خرید و دخترمم گفت میرم لباس میپوشم میشه تعبیرش بگید؟ ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خواب بیانگر کسب فضایل و ارزشهای مفید است

  148. ZZsays:

    سلام خسته نباشید. من دیشب خواب دیدم ک کسی که دوسش دارم قراره فرداش عقد کنیم. و داشتم کارامو انجام میدادم. تعبیرش چی هست؟

  149. مریممریمsays:

    با سلام خاله م خواب دیده نامزد کرده با یه پسر عینکی و معلم بعد حلقه میکنه تو انگشتش نامزدش هم اینکارو میکنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخباری خوب به شما برسد

  150. صباصباsays:

    باسلام من مجردم خواب دیدم مجلس نامزدی یاعقدکنان خودم هست امالباسی که تنم بودیه شلوارمشکی وبلوزسفیدبودمهموناداداشاموخواهرامووبقیه دیدم که بودن خیلی شلوغ بودپدرم ندیدم داشتن پای کوبی میکردن میرقصیدن دامادهمون دوست پسرم یاعشقم بودولی توخواب ندیدمش بعدازبقیه شنیدم دامادرفته یافرارکرده یابیرونش کردن ازیه پسرجوانی که غریبه بودپرسیدم که دامادرفته اونم گفت اره رفته بهت خیلی تماس گرفت چراجواب ندادی بعدمن رفتم سراغ گوشیم که بهش زنگ بزنم چندتاپیام داده بودبعدیکی ازخواهرم دیدم که خیلی ازم بزرگترهست اونم همون حرف اون پسرغریبه زدبعدلباس عروس یه لحظه دیدم رویه زمین هست ودسته گل عروس بعدیه جوری شددیدم یکی ازخواهرام که مجردهست لباس عروس پوشیده منم خیلی تعجب کردم این خواهرم دوسال ازم بزرگترهست حس نگران ناراحتی داشتم که عشقم دامادرفته اونم تواین موقعیت جایه دروردی بودیم پله هافیلم برداربه خواهرم که لباس عروس پوشیده بودمیگفت اروم اروم بیابالااون یکی خواهرمم بودبهش گفتم جریان چیه گفت اون خواهرم ازپدرم تلفنی اجازه گرفته که اون امشب تواین مجلس بااونکه دوست داره نامزدکنه یاعقدکنندخلاصه ازدواج کنندبادوست پسرش منم داشتم دیوونه میشدم تومراسم نامزدی من عشقم دونفردیگه نامزدکنند گیج شده بودم بعدکمی گذاشت همین خواهرم که لباس عروس تنش بودیه کاغذی نشونم دادکه اسم چندتامرده بودکه من بایدروزه اونارومیگرفتم ولی یادم رفته بودچه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده اتفاقات خوب و خوشحال کننده ای است که در انتظار شما خواهدبود و نشان دهنده سرحالی است بااین حال بهتر است کمی عاقلانه تر در زندگی رفتار کنید

  151. r.cr.csays:

    سلام دوست من مجرده، یکی از دوستاش خواب دیدع که اون با نامزدش رفتن خونشون، چند وقت بعد داییشم خواب دیده نامزد داره، پسره همون مشخصاتی داشته که تو خواب دوستش بوده تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اتفاقات خوشایندی در زندگیتان رخ دهد

  152. ParParsays:

    سلام، من دختر هستم و دم صبح خواب دیدم که نامزد کردم با پسری از یک شهر دیگه که این آقا رو فقط یکبار دیدم، و برام انگشتر نشون آوردن و یک دستبند که به ی انگشتر وصله تو دستم ، و هی نگاه انگشتر و دستبند میکنم و نگرانم، و مادر پسره هی میاد سر میزنه به خانواده م و میخواد که من بمونم تا پسرش شرایطش مهیا بشه و بیاد پیش من، یک صحنه حتی پسر رو دیدم که با فاصله ازمن ایستاده و فقط بهم نگاه میکنیم، بعد من برای یکی از دوستام تعریف میکنم که نامزد کردم و فقط دوبار دیدمش و نگرانم که سرانجامی نداشته باشه رابطه و منو اسیر کردن و میگن بمون تا پسره بیاد پیشت..‌‌.اون ی شهر دیگه ست، و دوستامم میگن حق داری خب نگرانی و من مدام به انگشتر و دستبند نگاه میکنم که تو دست راستمه....تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است برهه ای از شادمانی در زندگیتان ایجاد شود که برایتان مطلوب خواهد بود فقط باید دقت داشته باشید که همگان خیر خواه شما نیستند

  153. زهرازهراsays:

    سلام. بعد اذان صبح خواب دیدم نامزد بودم و قرار بود بعد از اشنایی بیشتر عقد کنیم. نامزدم قدش یک سر و گردن از من بلندتر بود و چون من یک رابطه نامزدی ناموفق داشتم دوست ندارم نامزدم حتی دستم را بگیره ولی توی خواب یک نفر گویا میخواست لباس تن من و نامزدم را ببینه یا شاید اندازه بزنه که جفتمون پشت به اون یه نفر کردیم و نامزدم دست دور کمرم انداخت و من کمی معذب بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در روابط خود با دیگران باید دقت بیشتری کنید تا دچار دردسر نشوید

  154. فاطمههفاطمههsays:

    سلام من پسری رو دوست دارم و این پسر در شهر دیگه ای زندگی می‌کنه و من خواب دیدم که من و پدرو مادرم با ماشین پدرم به شهری که این پسر زندگی می‌کنه رفتیم و ناگهان متوجه شدیم که یه عده به شهر حمله کردن و ساختمون ها در حال ریزش بودن و چند ساختمون ریزش کرد و به ما صدمه ای نرسید ولی خیلی ترسیده بودیم و ما به خونه ای رفتیم که در خواب حس میکردم خونه پدر و مادر این پسر هستش و ما اونجا پناه گرفتیم و چند نفر از فامیل های این پسر هم بودن و من متوجه شدم که من و این پسر با هم نامزدیم و در مقابل پدر و مادر هامون و فامیل هاش خیلی با هم راحت بودیم به طوری که همدیگر رو بغل میکردیم و من سعی میکردم که بیشتر ابراز علاقه کنم ولی این پسر خجالتی تر بود و رفت بیرون که میوه بخره و من رفتم کمکش کردم که میوه ها رو داخل خونه بیارم که در کنار میوه ها موز هم بود و من ناگهان خودمون رو داخل مغازه مرغ فروشی دیدم و یک گربه خیلی تلاش میکرد که داخل مغازه بیاد و به شیشه مغازه چنگ میزد ولی من نذاشتم و از شیشه مغازه دیدم که چند پسر بچه با ساطور و قمه همدیگر رو میزدن و خونی بودن . میشه تعبیر کنید؟ ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. در پی تعبیر رویای شما احتمال بروز اختلاف در روابط عاشقانه شما وجود دارد که بایستی جدی گرفته شود.

  155. FatemeFatemesays:

    سلام.در خواب دیدم با کسی که دوسش دارم و هردو راضی ایم یه مراسم نامزدی یا یچیزی شبیه این برگزار کردیم و مهمان ها خبر حضور ایشون و بمن میرسونن.من هم سرگرم خوشامد گویی بودم. تا اینکه یه خانمی منو به یه پاساژ برد که از مراسم و فضای اون خواب دور شدم و بیقراری برای برگشتن داشتم .ممکنه معنی بدی داشته باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده به وجود امدن لحظاتی خوشایندو سرخوش در زندگیتان است

  156. نرگسنرگسsays:

    سلام من خواب میدیدم که نامزد شدم و مامانم بله رو گفته و من هیچ نظری نداشتم حتی دامادو ندیدم و ما خونوادگی هممون خونه داماد دعوت بودیم و اینکه منم تو خواب زیاد خوشحال نبودم چون مامانم از عوض من به اونا جواب داده بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر کسب مقام و یک جایگاه خوب و با ارزش تلقی میشود

  157. M.mM.msays:

    سلام من الان ی دوس پسر دارم و قصد ازدواج داریم و اینکه خانواده من هنوز از رابطه ما خبر نداره چون ما از دو منطقه مختلفیم و خانوادها میخوان ما حتما با فامیل ازدواج کنیم. و اینکه من دو ساله با پسر خالم نامزدم ک ترکیه زندگی میکنه و اینکه زندگی خیلییی پول داره نامزدم ولی اصلا دوسش ندارم چون نامزدی بدونه اطلاع من اتفاق افتاده خواب دیدم ک من واسه خودم ی لباس سبز بلند دوختم و اون لباس دنباله داره و اینکه من با ی فردی ک حتی اسمشم حسین بود قراره نامزد کنم جواب اینجاست ک ب دوس پسرمم زنگ زدم و گفتم نامزد میکنم تا اونو اذیت کنم درحالی ک دو دل بودم. من و دوس پسرم واقعا عاشق همیم خانواده اون از وجود من باخبره و اینکه اون بخاطر من همه کاری کرد و جلوی همه ایستاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید در زندگی و کارهای خود کمی عاقلانه تر رفتار کنید و تصمیمات مهم زندگی خود را بر پایه احساسات خود قرار ندهید و مراقب افراد دورور در اطرافتان باشید

  158. S.hS.hsays:

    با سلام من خواب دیدم که تو یه مسیری میرفتم که ناگهان دختر عمه خودمو با نامزدش دیدم (هنوز مجرده دختر عمم) بعد نتونستم ابراز علاقه احساسم نسبت به اونو بهش بگم بعدش دل شکسته شدم. این خوابو ساعت 7تا8صبح دیدم چون بعدش بیدار شدم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویاهایی که در روز میبینید رویاهای پریشان است و تعبیر خاصی ندارد

  159. صباصباsays:

    باسلام من مجردم خواب دیدم عقدکردم باکسی که اصلانمیشناسمش حتی قیافش معلوم نبوداسمشم نمیدونم فقط اینومیدونم پدرم میشناخت واون برام انتخاب کرده بوداسمشم میگفت ولی یادم نمیادمن توشوک بودم یعنی من عقدکردم! اونم باکسی که اصلانمیشناسمش همینجورذهنم درگیربودکه دوتاازخواهرامودیدم ایناازمن بزرگترهستن اونکه خیلی بزرگه ومتاهل پدرم بهش گفت من عقدکردم اونم خیلی تعجب کردازخودمم پرسیدتوازدواج کردی؟!منم خشکم زد چی بگم اخه توخوابم قراربودباخواهرم بریم دیدن اون پسری که دوستش دارم وقصدازدواج داره درواقعیت همینجورباخودم درگیربودم چطوری بهش بگم من عقدکردم ونمیتونیم باهم ازدواج کنیم یه حس خیلی ناامیدی داشتم ناراحت بودم چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر یافتن شغلی مناسب و با فضیلت برای شماخواهد بودو نشان دهنده سر حالی است

  160. انسیهانسیهsays:

    با سلام من دختری مجردم. برای چندمین بار خواب دیدم وارد یک خانه بزرگ حیاط داربزرگ خیلی قشنگ میشم که همه جا تزئین شده و میز و صندلی چیده شده و مهمانان هستند با لباسای زیبا و مجلسی به من میگن که عروسی یا نامزدیمه که هول هولی پیش اومده من باید خودم خودمو درست کنم خودم جلوی آینه موهامو که خیلی بلندتر از واقعیت بود می بافتم لاش روبان و گل گذاشتم ی لباس ساده پوشیده بودم خیلی خوشگل شده بودم آخرین بار خواب دیدم که محض سوپرایز یهو بی خبر برام جشن نامزدی گرفتن تو هیچ کودوم از خوابام صدای موسیقی و رقص نبوده و هیچوقت تو خواب دامادو نشناختم یکی دو بار تو خوابای مختلف صورتشو دیدم که هر بار یه شکله و من نمیشناختمش همیشه تو خواب همسرم بسیار منو دوست داشته و همراهی میکرده . من همیشه تو خوابم میبینم که دارم گله میکنم میخواستم جشنم خلوت باشه چرا انقدر مهمون دعوت کردین؟ ولی در نهایت همه چی خوب پیش میره . ممنون میشم کامل تعبیر کنید چون بالای 20 بار این خوابو دیدم . مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر به وجود امدن مراسمی شادی بخش و قابل تامل در زندگیتان است که ممکن است برای شما در زندگی برای شما به وجود بیاید

  161. صباجاویدفرصباجاویدفرsays:

    باسلام من مجردم خواب دیدم تویه خونه ای هستم نمیدونم خونه خودمون بودیاجایه دیگ زیاددقت نکردم خیلی سریع میگذشت اولش یادم نمیادفقط اینویادمه سرسفره ناهاربودم ابجی بزرگمم بودیه پسرجوان انگارنامزدمن بودیامیخواست بامن ازدواج کنه اینجوری حس کردم اصلانمیشناختمش باراول بودکه میدیدمش مشغول خوردن بودیم نگاه نکردم چی بودناهاربعدکمی گذشت دیدم توبازاردنبال مانتومیگردم مغازه هایه زیادی دیدم یه مغازه رفتم کلی مانتوجورباجورداشت بارنگ هایه زیادفروشنده خانوم بودگفتم مانتولی داریدگفت نه بعدبیرون اومدم یکی ازخواهرام بهم پولی انگارداده بودکه براش ازشیرینی فروشی شیرینی بخرم منم هرجامیخواستم برم بخرم نبودیابسته بودصدایه اذان ظهرشنیدم بیشترمغازه هابسته شده بودمنم همینجوری به راه رفتنم ادامه میدادم که یه جوری شدیه پسرجوان دیدم من به سمت اون رفتم دستشوگرفتم منوبردبه سمت خودش مثلامن بالاکوه باشم اون پایین کوه خیابون که بودیم اینجوری بودبعدکنارش بودم دست به دست هم باهم داشتیم میرفتیم چادرسفیدرنگ سرم بودباگل هایه ریزوجنس چادر نخی بعدازمن تعریف کردوگفت میخوادبامن ازدواج کنه من اینوهم نمیشناختم ولی این پسرجوان اونکه سرسفره بوداین اون نبودقدبلندخوش هیکل خوش قیافه ترازاونک اول دیدم بودبعددستم تودستش بودرفتیم سرویس بهداشتی من اول پشت پرده بودم بعدبه سمتش رفتم ولبش بوس کردم اونم لب منوبوس کردانگارتوسرویس بهداشتی عمومی بودیم یه آقایی اونجابودمنم پشت پرده پنهان شدم منونبینه این پسرجوان بهم گفت وایسامن برم دستشویی چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      آینده برای شما اتفاقات خیلی خوبی رو رقم میزنه که نتیجه ی هر کدوم از اونها هم عاقبت بخیریه

  162. mtimtisays:

    سلام من دخترم هستم و مجرد خواب دیدم با کسی ک واقعا از ته دل عاشقشم ولی ب دلایلی در واقعیت بهم رسیونمان غیر ممکن است نامزد هستیم و از این جریان خیلی خوشحال بودم تعبیر این خواب رو لطف کنین مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      پیوند احساسی بین شما قویه

  163. نادیانادیاsays:

    سلام من خواب دیدم نامزدیم با پسرعمه امه ولی یه پسر دیگه از اقواممون جا داماد نشسته وقتیم پرسیدم گفتن اون الان اینجا نیست یکی دیگه رو جاش نشوندیم،اونجاییم ک میخواستیم نامزدی کنیم انگار سیل و اینا اومده بود همه جا پر آب گل آلود بود،ممنون میشم تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از لحاظ احساسی ممکن مدتی در ناراحتی باشین

  164. آمنه عبیاتآمنه عبیاتsays:

    سلام من خواب دیدم وارد اتاق اقایی ک در چند ماه پیش قرار بود نامزد کنیم ولی یهو از طرف اون اقا همه چی بهم خورد بی دلیل(در دنیای واقعی) بودم و ایشون نبود ولی یک گلدانی بود ک دو برگ ذاشت ک پلاسیده و پژمرده بودن ولی ی عالمه پاجوش و برگ های کوچک و زنده پایین گیاه رشد کردن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سرنوشت دیگری برای شما رقم می خورد که باید صبور باشین

  165. ZmZmsays:

    سلام، خسته نباشيد مامانم خواب ديده كه يكي از خواستگارام برام سرويس طلاي خيلي ظريفي آورده و ايشون هم كنارم نشسته و داره با آينه ي توي دستش من رو نگاه ميكنه تعبيرش چيه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرخوشی در زندگیتان است

  166. معمار کوچولومعمار کوچولوsays:

    سلام وقتتون بخیر، مادر من چند شب پیش خواب دیدن که من نامزد کردم و نامزد من خیلی بهم علافه نشون میده، و به پدرم میگن که خدا رو شکر دخترمون خیالش راحت شد، اون اقا مردی خوش سیما هم بودن گویا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرخوشی در زندگیتان است

  167. ساراساراsays:

    سلام من خواب دیدم جشن نامزدیمه کلی طلا و جواهرات هدیه گرفتم ولی خانواده خودم نرسیدن به جشنم چون من یادم رفته بود بگم بهشون و من کلا خیلی مردد بودم راجب نامزدیم و گریه کردم چون مامانم جشنم نیومده بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده اتفاقات خوشایندی باشد که در زندگی برایتان رخ خواهدداد

  168. الهامالهامsays:

    سلام من در حال حاضر یک دختر مجرد هستم ،دیشب خواب دیدم که خواهرم که از من کوچکتر است ،لباس نامزدی بر تن دارد و زرد رنگ هم بود ، و می گفتند که نامزد کرده ، من خودم هم چندین بار در خواب دیدم دارم ازدواج می کنم ، تعبیر این خوابها چیست ، راهنماییی کنید ؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب رفتار و روابط خود باشید تا بعدا دچار کسالت نشوید

  169. مینومینوsays:

    سلام خواب دیدم برای اشنایی برای ازدواج با فردی که تاحالا ندیده بودمش با خانواده به خارج از کشور سفرکرده بودیم و قبل از اشنایی با فرد من اول میخواستم ازدواج کنم ولی بعد یکم مردد شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده یافتن شغلی مناسب برای شما باشد

  170. FatiFatisays:

    سلام من دختر مجرد هستم و دیشب خواب دیدم که نامزدم کنارم هست و از دستش ناراحتم اون توی آشپز داشت کاری انجام میداد منم رفتم بهش گفتم بیا غذاتو بخور دیگه بسه بعد چنددیقه اومد نشست سرسفره براس برنجی که خودمون هم ازش خورده بودیم براش آورد میخورد و به من نگاه میکرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است رویدادهای خوشایندی در زندگیتان ایجادشود

  171. mmsays:

    باسلام وخسته نباشید من تو خواب دیدم که نامزد کردم ولی نامزدم آدم خوبی نبود و من احساس خوبی بهش نداشتم وقتی از هم لب گرفتیم یه احساس خوبی توی دلم ایجاد شد برگشتم به نامزدم نگاه کنم دیدم تو فکر رفته (در ضمن من دخترم)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نسبت به موقعیتی دید خوبی ندارین در حالی که برای شما منفعت بهمراه داره

  172. هدیههدیهsays:

    سلام خسته نباشین من توخواب دیدم خواستگار اومده منم بدون روسری توی حال بودم سریع از کنار مهمونا گذشتم ورفتم به اتاق تا روسری سر کنم حسابی خجالت کشیدم همراه مهمونا پسر عموم هم نشسته بودداشت به من نگاه میکرد درضمن خواستگارهم به من نگاه میکرد(تو واقعیت پسر عموم خواستگاریم اومده بود ومن جواب نه دادم ولی زمانی که من این خواب رودیدم ازدواج کرده بود) نمیدوم شاید بدگویی کرده در موردمن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برای شما خواستگار میاد منتها شما رفتار اشتباهی دارین که باید اصلاحش کنین و درمورد نپختگی شماست

  173. S.RS.Rsays:

    سلام و عرض ادب من خواب دیدم توی یه مجلسم لباس زیبایی تنم بود یهو به. شکل. غافلگیر کننده ای خواهرم اومد یه گردنبد طلا انداخت گردنم بعد خواهر کسی که قبلا نامزدیم باهاش بهم خورده بود یه مچبند طلا انداخت دستم همه تبریک گفتن و توی یه وضع غافلگیر کننده قرار گرفتم با اینکه چندان راضی نبودم جوری القا شد که نامزد شدیم بعدش خود اقا پسر با تیپ شیکی اومد و با من رو بوسی کرد و خوشحال بود یه چند تیکه پارچه در حد 10 مدل بهم نشون داد و گفت کدوم رنگ و انتخاب میکنی من دستم رفت روی رنگ سبز و بهش گفت چرا اینقد عجله داری برای این مراسم توی اون حال یه حس دودلی و شوکه شدن انگار که تو عمل انجام شده باشم قرار گرفته بودم لطفا تعبیرشو به من بگید سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بخاطر تاثیراتی که این فرد روی شما گذاشته شما ارزش بیشتری برای خودتون قائلید و همین باعث میشه رفتاری داشته باشین که اتفاق های خوبی به طرف شما جذب شه

  174. آناهیدآناهیدsays:

    سلام ،من خواب دیدم یکی بایکی از پسرای فامیل که خیلی سنش از من کمتره نامزد کردم و حقله انداختن دستم ولی من خیلی ناراحت بودم وهمش تو خواب درگیر جداشدن ازش بودم که تلفن خونه زنگ خورد و یه زن پشت تلفن به مامانم گفت که یکی از اقوام از خارج برگسته میخواد زن بگیره منم دخترشمارو معرفی کردم مامانم اومد حلقه نامزدیم رو در اورد از دستم گفت موقعیت بهتر گیرت اومد،ولی جای حلقه رو دستم مونده بود و پاک نمیشد میشه لطف کنید تعبیرش رو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برای شما خواستگار میاد

  175. ستارهستارهsays:

    سلام من امشب خواب دیدم یه کیسه شکلات میوه ای نذری دارم به دوست صمیمیم تعاررف کردم. اما ازش برنداشت ولی خودم اول یکی بعد دوتا ازش خوردم شیرین و خوشمزه بود تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند بر درست پیش رفتن کارهایتان دلالت داشته باشد

  176. معمار کوچولومعمار کوچولوsays:

    سلام، من خواب دیدم خواستگار سابقم( که قرار بود نامزد کنیم ولی بهم خورد) اومدن خونمون با خانوادشون، و یه دختر همراهشون بودن که تو خونمون اعلام کردن برا اون دختر نشون اوردن و من از دور با ناراحتی شاهد اونا بودم، انگار مراسم بله برون اون اقا تو خونمون بود!!!!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر سرحالی و شادمانی در زندگی است که برایتان ایجادخواهدشد

  177. FaezehFaezehsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم ک نامزد کردم و نامزدم فرد ایده عال و عالی هست و منو خیلی دوست داره ولی من اصلا راضی ب این نامزدی نیستم وهمه ب من تبریک میگن و اونجا متوجه میشم ک پسر داییم هم ب من علاقمنده و کاملا احساس دودلی بهم دست میده ک ایا با فردی ک علاقه ای بهش ندارم میتونم ی عمر زندگی کنم یا ن البته من دختر مجردی هستم و 16سالمه و خیلی ازاقوام به من تبریک میگفتن ممنون میشم تعبیرش رو بگین......

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام موقعیت ازدواج براتون اتفاق می افته

  178. موسویموسویsays:

    با عرض سلام. من دختری مجرد هستم و دیشب دوستم که پسر هست خواب دیده من نامزد کردم و نامزدمم شخصی غریبه و خیلییییی زشته و کله اش بزرگ بوده و کلی هم عمل زیبایی کرده.و من خیلیی خوشحال بودم تعبیرش چی هست؟و این تعبیر برای من هست یا برای اون ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام با شخصی آشنا میشین که ظاهرا شخص موجهی است اما شخصیت خوبی ندارد

  179. گلی انصافیگلی انصافیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم با کسی که دوسش دارم و نمیدونم که اونم دوسم داره یا نه عقد کردیم ولی سفره عقد ندیدم خوابم از همونجاییی شروع شد که نامزد بودیم و من تعجب کرده بودم اخه نگرانم که پدرم نزاره. بعد نامزدم اومده بود خونه ما و ما با هم خوابیده بودیم و همدیگر را بغل کرده بودیم فقط پدر و مادرم هی سرک میکشیدن بهمون و نگران بودن که یه وقت کار اشتباهی بکنیم و بعد از خواب پا شدم . میشه لطفا تعبیرشو بگین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ایجاد صمیمیت در بین شماو اطرافیانتان خواهد بود

  180. ملیکاملیکاsays:

    سلام خسته نباشید من دختر مجردی هستم که شغلی ندارم مادرم تو خواب دیده بود که سر در خونه ما از طرف همکاران بیمارستان شمس و جامعه هنرمندان به من و همسرم به خاطر ازدواجمون تبریک گفته بودند و مادرم به ازدواجم و به جایگاه اجتماعی من افتخار می کرد و به عموم که درعالم واقعی از ما خوشش نمیاد فخر میفروخت اون هم با ناراحتی به بنر نگاه میکرد (در ضمن بیمارستانی به اسم شمس در شهر مون نداریم)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید در زندگی خود می واقع نگر تر باشید و دیگران را از خود رنجانده خاطر نکنید

  181. سامانسامانsays:

    سلام دیشب خواب دیدم ک با دختری نامزد کردم ولی بعدش پشیمون شدم و گفتم نمیخام نامزدی رو بهم زدم توی خواب دوس داشتم با عشق خودم نامزد کنم نه یکی دیگ بخاطر همینم نامزدی رو تو خواب بهم زدم و گفتم نمیخام این تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در انجام دادن کارهایتان عجولانه تصمیم نگیرید

  182. سارافولادیسارافولادیsays:

    سلام ممنون میشم جواب بدید من خواب دیدم با دوست پسرم رفته بودیم یه مهمونی که خیلیم خوش گذشت اما نمیرقصیدم بعدش که اومدم خونه مامان و بابام(که مخالف ازدواج من با ایت اقا هستن شدیدا) گفتند ما خونه پسره بودیم برای حرفای ازدواج من خیلی تعجب کردم بعد دختر خالم گفت پس نامزد کردیو نگفتب گفتم نه بابا که یهو مامانم گفت نامزدت کردیم ما باهاش و شیرینیتو خوردیم! من مات مونده بودم و خوشحالم نبودم انگار ترس داشتم ک نامزدم کردن.تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرخوشی و رهایی از نااراحتی هاست

  183. الناز اخفمیالناز اخفمیsays:

    سلام من خواب دیدم با پسری ک چن ساله هم رو دس داریم و خونواده ش مخالف بودن اما ب تازگی راضی شدن نامزدی کردیم اما مراسم نامزدی شهر ما نیست شهر محل زندگی اون آقا هست ...همه فامیل ما بودن و خوشحالی میکردن اما همش در رفت و امدبین دوتا شهر بودیم الوسیله جا میزاشتیم شهر خودمون و باید برمی گشتیم وسیله هارو برداریم...تو مراسم هم آمادگی نداشتم لباسمو جا گذاشته بودم و...استرس گرفتم تعبیرش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید در زندگیتان در مواقع شادمانی خداوندرا از یاد نبرید ودر تصمیم گیری ها دقت بیشتری کنید

  184. منا شفیعمنا شفیعsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم مراسم نامزدیم با دوست پسرم هست و همه فامیلای ما هستن ولی فامیلای اون نیستن هیچکدوم بعد من توی مراسم بهش زنگ میزنم و اون بهم میگه که نمیاد بعد من گریه میکنم و ازش میخوام که بیاد و بعدش از خواب بیدار میشم تعبیرش رو میشه بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرخوشی و سرحالی در زندگیتان است

  185. 🎵S🎵🎵S🎵says:

    راستش چند ماه پیش یکی از دوستام خواب دید که من با یکی از اشناهای خالم نامزد کردم وباهاش بیرون رفتم (راستش من از اون پسره خوشم میاد ولی علاقه ی ندارم بهش و اینکه مجردهست).تااینکه چند شب پیش خودم خواب دیدم که با یک پسر دیگه که پسر عموی مامانم هست پایه سفره ی عقد نشستیم (البته پسر عموی مامانم مجرده) و اینکه هر دو پسر قد بلند و خوش هیکل و مهربون هستند. و در هر دو خواب من و نامزدم عاشق همدیگه بودیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برای شما خواستگار میاد

  186. پریا دپریا دsays:

    سلام.من حدود یه 6.7 سال پیش با پسری دوست بودم که اون از شهر دیگه ای بود و من یه شهر دیگه.هم دیگه رو خیلی دوست داشتیم ولی بنا به مسائلی جدا شدیم.دیشب تو خواب دیدم که با خواهرش و مامانش اومدن خونمون و باهاش نامزد کردم و یه انگشتر و گردنبندی که نگین میخوره ولی نگین روش نیست برام اوردن.وقتی میخواستن بزارنش رو سفره مامانش هی میگفت کاش برات لباسم خریده بودیم.تو خواب من خیلی خوشحال بودم.من مجردم.تعبیرش چی هست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواستگاری براتون میاد و در زندگیتون خوشبخت میشین

  187. پریا دپریا دsays:

    سلام.من حدود یه 6.7 سال پیش با پسری دوست بودم که اون از شهر دیگه ای بود و من یه شهر دیگه.هم دیگه رو خیلی دوست داشتیم ولی بنا به مسائلی جدا شدیم.دیشب تو خواب دیدم که با خواهرش و مامانش اومدن خونمون و باهاش نامزد کردم و یه انگشتر و گردنبندی که نگین میخوره ولی نگین روش نیست برام اوردن.وقتی میخواستن بزارنش رو سفره مامانش هی میگفت کاش برات لباسم خریده بودیم.تو خواب من خیلی خوشحال بودم.من مجردم و تو واقعیت الان با پسری دوستم که قرار ازدواج گذاشتیم.تعبیرش چی هست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام یه سری مشکلات سر راه ازدواجتون هست ولی خوشبختی و شادی نصیب شما میشه

  188. سیدحسنسیدحسنsays:

    سلام خسته نباشید پسری هستم مجرد که خواب دیدم دختری که قبلا باهاش صحبت میکردم البته دوسالی هست ازدواج کرده تو یه مراسم جشن هستیم و دختر لباس عروسی قرمز رنگ همراه نوزاد از پله ها میاد پایین و من هم با کفش ورنی ابی رنگی که ماله خودم هست رفتم مهمانی و میگن برو بالا همون جایی که دختر اومده پایین از خودت پذیرایی کن و کفشاتو در بیار برو و منم میگم همینجا میخورم و کلی گوشت پخته برداشتم که بخورم که میام کنار مادرم میشینم و یه تیکه گوشت رو میزارم سر جاش البته اینو عرض کنم اون دختر ازدواج کرده و‌بچه نداره و عروسیم کرده و اینکه غذارو رو میز و صندلی نمیخوریم رو ی زمین روی پتو و سفره با سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده به وجود امدن اتفاقات شادی بخش در زندگیتان است

  189. ساراساراsays:

    سلام وقتتون بخیر خواب دیدم ازبین دو مرد که هر دوی انها اشنا بودند یکی را برای ازدواج انتخاب کردم و انگار که نامزد کردیم فردی که با او نامزد کردم شباهتی زیاد به همسر دخترعمه ام داشت و انگار در خواب از اقوام اون اقا بود چیزی ک جالب بود این بود که من در کنار این اقا مدام در فکر کسی که در واقعیت دوستش دارم بودم و احساس خوبی از این نامزدی نداشتم حتی وقتی اون اقا سعی میکرد دست منو بگیره یا پیشم بشینه از دستش فرار میکردم چه تعبیری میتونه داشته باشه استاد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده سرحالی و سرخوشی در زندگیتان باشد

  190. زهرازهراsays:

    سلام وقتتون بخیر الان چند وقته که اعضای فامیل از جمله دختر عمو، زن دایی و ... خواب میبینند که من نامزد کردم و اونا هم خوشحالن، باید بگم که من مجردم اما کسی تو زندگیم هست که کسی نمیدونه. و همه فکر میکنند که من چون سنم رفته بالا و همیشه هم از ازدواج حرفی نمیزنم و تفره میرم هیچوقت ازدواج نخواهم کرد. ممنون میشم که تعبیرش و برام بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس مربوط به رابطه ی احساسی و علاقه ای که در درونتون هست

  191. سارا حیدریسارا حیدریsays:

    سلام من دوس پسری دارم ک قصد ازدواج داریم و دیشب خواب دیدم ک انگار نامزدی ماست و من توی خواب مادرشونو میدیدم ک ی گردن بند و انگشتر طلای بسیار زیبا و یک جفت کفش خیلی قشنگ برای من اوردن و من اصلا در جشن نیستم چون اصلا امادگی نداشتم و تا من اماده میشم اونا میرن و اینم بگم ک اصلا خود پسر رو من در خواب ندیدم میخواستم ببینم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است جایگاه و مقام خوبی در زندگی برایتان به وجود بیاید

  192. زهرازهراsays:

    سلام خسته نباشید من دختر مجردم خواب دیدم با یه پسر خیلی مهربون و خوب فک کنم نامزد کردم اومده بود خونمون پیش پدر مادرم باهم خیلی خوب بودیم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده به وجود امدن روزهای خوشایند در زندگیتان است

  193. زهرازهراsays:

    سلام من یه دختر مجردم خواب دیدم که یه نفر اومده خونمون درواقع خونه ما نبود خیلی خونه ای که داخلش بودیم قصنگ تر بود دیدم یه خواهر و برادر دارم البته من درواقعیت یه برادر بیشتر ندلرم بعد یه خواستگار فک کنم میاد خونمون یه دسته گلی به من میده بعد یه قسمت دیگه دیدم یه دختر فک کنم خواهره بود بیهوشه خیلی خوابم عجیب بود لطف میکنید تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تغییرات مثبتی در زندگی پیش میاد که تاثیر خوبی بر شما میذاره و ممکن ربط به ازدواج داشته باشه

  194. ZahraZahrasays:

    سلام خسته نباشید. خواب دیدم داخل یه ماشین یا کانکس تو حیاط خونه مون بودم یه جون بازیگر انگار نامزدم بود حس خوبی داشتم انگار خوشحال بودم.میومد بوسم می کرد. بعد می خواستیم بریم همراه خانوادام مسجد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اخبار هیجان انگیزی به شما خواهدرسید

  195. نفیسهنفیسهsays:

    سلام وقتتون بخیر و شادی، ببخشید خواب دیدم دارم لباس نامزدیمو می دوزم ی لباس سفید با گلای آبی می خواستم تا شب تمومش کنم چون شب نامزدیم بود با شام، بعد مامانم می گفت انشالله تا شب یک داماد پیدا می کنیم، شب که شد من لباسو پوشیده بودم شامم ترتیب داده بودیم فامیلا همه بودن به همه می گفتم ازدواج کردم اما دامادی در کار نبود ببخشید تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویدادهای هیجان انگیزی ممکن است برایتان در زندگی ایجادشود

  196. فیروزه لاجوردیفیروزه لاجوردیsays:

    سلام و احترام خسته نباشید . بنده یک دختر مجرد هستم و دختر خاله ی مجردی هم دارم . الآن نسبت به ایشون کمی دلگیر هستم اما هنگام صبح خواب میدیدم ایشون با یک فرد غریبه که اما میشناسیم و اسمشون هم نام بردند نامزد کردند و بسیار مسرور هستند . اون آقا در خواب از واقعیت موجه تر و خوش چوش تر بودند. و دختر خاله ی بنده بسیار با هیجان از ایشون تعریف می کردند و طلاهایی را که براشون آورده بودند نشان میدادند . اون طلا رنگ سیاه و زرد داشت و گردنبند بود و انگار دعایی از قرآن روش نوشته بود. دختر خاله ام از این که نامزدش اصفهانی بود ناراحت بود کمی..... آیا این خواب تعبیر داره و این که اخیرا زمزمه هایی مبنی بر رفت و آمد زیاد همین فرد مذکور در خواب‌، به خانه ی خاله ام شنیده ام . آیا تعبیری دارد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس برای دختر خالتون موقعیت ازدواج پبیش میاد

  197. نرگسنرگسsays:

    سلام من خواب دیدم دارم با یکی از خواستگارام نامزد میشم اولش راضی بودم ولی بعدش که دیدم بابام راضی نیس منم پشیمون شدم و گریه میکردم و هر کاری میکردم نمیتونسم نامزدیو بهم بزنم بعدش یه روز داشتیم تدارک میدیدیم و با پسره میخواسیم بریم خرید من برای اولین بار دیدمش و ازش خوشم نیومد و بهش گفتم که نمیخوام و برگشتم خونه تعبیرش چی میشه؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است رویدادهای هیجان انگیزی را در زندگی تجربه کنید

  198. ShehniShehnisays:

    سلام.وقت بخیر من چند روزه خواب میبینم که نامزد کردمه ولی اون شخص مقابل اصلا یادم نمیاد ک کیه یعنی معلوم نیست ک کیه بعد من چند وقته یه عزیزی از دست دادمه همش تو فکر اونم غمش خیلییی برام سنگینه خواستم ببینم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رخ دادهای شادی در زندگی برایتان ایجادخواهدشد

  199. بی نامبی نامsays:

    سلام خسته نباشید دختری خواب دیده که ابتدا به او تجاوز شده و در قسمتی از خواب هم دیده که با فردی نامزد کرده تعببرش چی میتونه باشه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس کار اشتباهی انجام داده که به درد سر می افته

  200. بی نامبی نامsays:

    من دوبار خواب دیدم نامزد کردم،سری اول با 3 نفر که یکی از آنها دایی ام ببود و دو نفر آنها شخص های نامشخص که بیاد ندارم و دو الی سه تا اگشتر در دست من بود، سری دوم مامان بزرگم(مامانه مامانم) پیش پدر بزرگم (بابای مامانم)شایعه کرده بود با پسر عمه ام نامزد کرده ام،من و پسرعمه ام بطور نمایشی نامزد کرده بودیم و او یک انگشتر ددر انگشت اشاره سمت چپم کرده بود، من از این موضوع ناراحت و پسر عمه ام خوشحال بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برای شما خواستگار میاد

  201. سلام ،خسته نباشیدسلام ،خسته نباشیدsays:

    سلام من خواب دیدم نامزد کردم ولی نامزدم با من خوش برخورد نیست و خانوادمو میکوبه تو سرم و من میخوام ازش طلاق بگیرم. و بعدش خواب دیدم یه نفر که خیلی بهش اعتماد داشتم ازم دزدی کرد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در رابطه ای لطمه ی عاطفی دیدین

  202. ستارهستارهsays:

    سلام من خواب دیدم ک با یکی از هم دانشگاهیام نامزد کردم اسم و فامیلش اشنا بود ولی قیافه ش فرق داشت تو خواب خیلی خوشحال بودم اون پسرم خیلی خوشحال بود میخواستم ببینم تعبیرش چیه من یکی دیگه رو دوست دارم ولی رابطه مون بهم خورده دیشبم به اون شخص فکر میکردم ک این خوابو دیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا حاصل تفکرات بیننده رویااست

  203. سپیدهسپیدهsays:

    سلام و خسته نباشید پسری که عاشق همیم و خانواده هامون مخالف ازدواج ما هستن دیشب خواب دیدم ک باهم سوار ماشین شدیم و مادرش و برادرش هم بودن نمیدونم نانزد بودیم یا نه رفتیم خونشون اونجا مامانش بهم گفت بهش یکی از دخترای فامیلمونو میگم انتخاب کن بازم تورو انتخاب میکنه بعد دوباره میخواستیم برگردیم خونمون تو اتاقشون فامیلاشون نشسته بودن با همشون خداحافظی کردم اومدم تو حیاط داییش و زنداییش بودن با اونا هم داشتم خداحافظی میکردم داییش درآورد یه ۵۰تراول بهن هدیه داد زنداییش هم درحال پختن نون روغنی بود بهم تعارف کرد ولی من نخوردم بعدش دوباره سوار ماشین شدیم و اومدم خونمون ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است برای رسیدن به اهدافتان انگیزه و توانایی های خود را افزایش دهید

  204. SamiyabanooSamiyabanoosays:

    سلام وقتتون بخیر من این خوابمو دقیقا بعد از این که نماز صبحمو خوندم و خوابیدم دیدم خواب دیدم که مراسم عروسیه منه برای آماده شدن همه فامیلا خونه یکی از فامیلای نزدیک جمع شدیم همه تو پذیرایی نشسته بودیم همونجا اون پسری که میخواست باهام ازدواج کنه رو بهم نشون داد فامیلمون ولی من خوشم نیومد و از اون طرف متعاقبا فامیلای اون شخص هم منو به ایشون نشون دادن ولی زیاد خوششون نیومد با ابن وجود همه جمع بودیم و برای مراسم داشتیم آماده می‌شدیم از طرفی آقا پسری که بهش علاقه دارم و مدت هاست که ازش خبری ندارمو تو خوابمو دیدم با یه دختر خانم نسبتا چاق که خوش حال بودن و داشتن میخندیدن پسری هم که به عنوان نامزدم بود رو هم ندیده بودم تا حالا برام غریبه بود میشه تعبیر خوابمو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس صدقه بندازین و با خودتون و ان یکاد همراه داشته باشین و هنگام خواب قرآن بذارین بالای سرتون

  205. آرزوآرزوsays:

    با سلام ،من یه دخترم و این روزا مشغله های فکری زیادی دارم و یه روز های خیلی سخت رو پشت سر گزاشتم ، دیشب صمیمی ترین رفیقم خواب دیده که من با اون کسی که دوستش دارم نامزددیم بوده و خیلی هم شلوغ بوده خواستم ببینم تعبیرش چیع؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اوضاع و احوالتون تغییر میکنه و به شکل مثبتی در می آید

  206. ساراساراsays:

    سلام.من تو خواب دیدم ک با دوس پسرم ک خیلیم دوسش دارم داریم نامزد میشیم.من لباس طلایی پوشیده بودم و خیلی خوشحال بودم و باورم نمیشد و مراسممون خیلی خیلی خیلی شلوغ بود و همه داشتن میرقصیدن .من در گوش عشقم گفتم بگو ک خواب نیس و ما ب هم رسیدیم.اونم گفت داری خواب میبینی.میخاستم بدونم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیال پردازی دارین و زیاد فکر میکنین

  207. فاطمه اطروشیفاطمه اطروشیsays:

    من خواب دیدم که با مردی که اصلا نمیشناسم ازدواج کردم و بعد از ازدواج همیشه در حال دعوا کردن بودیم اما یه جاهایی میخندیدیم یا مثلا اون مرد من رو سوپرایز میکرد البته بگم که مراسم نامزدی یا عروسی ندیدم فقط دیدم باهم ازدواج کردیم.میشه برام تعبیرش کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است وصلتی در خویشاوندان برای شما ایجادشود

  208. دختردخترsays:

    سلام من دیشب (البته حدودهای بعد از ساعت 7 صبح) خواب دیدم ظاهرا بایکی نامزد کردم یعنی هنوز محرم نیستیم بعد انگار توی خیابون راه میریم و من دستش رومیگیرم یه جورایی انگار میخوایم اعلام کنیم نامزدیمون رو بعد از کنار تعدادی که( فامیل بودن) رد میشیم و همه دست میزنن و ما لبخند زنان از کنارشون عبور میکنیم و یکی ازهمکارهام رو هم میبینم و اونهم لبخند میزند بعد یهو میبینم نامزدم یه خانمه(یعنی هم جنس خودم ) یه خانم کاملا محجبه ، یه جورایی نگران میشم که چرا با همجنس خودم نامزد کردم ..ممنون میشم تعبیر بفرماییید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صدقه بندازین و همراه خودتون آیت الکرسی داشته باشین

  209. لیلیلیلیsays:

    سلام من متاهل هستم و شوهرما دوس دارم. وللی جدیدا همش تو خواب مردهای غریبه ای را میبینم که بمن ابراز علاقه میکنن. اخرین خوابم ی مرد خوشتیپ بود که انگار شوهرم بود در خواب. مردان در خوابم مهربان و خوش قیافه هستند.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام هنگام خواب قرآن بالای سرتون بذارین و در منزلتون به تلاوت سوره ی بقره گوش بدین نیم ساعت مانده به غروب اسپند دود کنین

  210. ریحانهریحانهsays:

    سلام من یه مدته باآقایی آشناشدم بعددیشب خواب دیدم نامزدشدم وهمه فامیل هام هم خونمون بودن ومن داشتم حاضر میشدم برم آرایشگاه نامزدم هم توخواب نبودولی حسم‌ میگفت اونه یااصلامشخص نبود تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام موقعیت ازدواج براتون پیش میاد

  211. پریپریsays:

    سلام ،من خواب دیدم با یه پسر نامزد کردم و تو خونه ی پسره هستیم و یه لباس زرشکی تنمه که شلوارش گشاد و بلنده و موقع راه رفتن همش باید میگرفتمش بالا و هرموقع اینکارو میکردم مادر پسره نگاه پاهام میکرد ولی من بعد اینکه نامزد کردم همش بغض میکردم و یاد دوس پسرم می‌افتم و همش میخواستم مراسمو بهم بزنم برم پیشش ولی پسره نمیزاشت منم بغض کرده بودم و میخواستم شناسناممو بگیرم ازشون و مادر پسره بم خندید میگفت فکرکرده تو شناسنامش چیزی نوشتیم و مامان خودم هم همش میگفت ما که با دوس پسرت حرف زدیم اون نمیخوادت منم بیشتر گریم میگرفت بعد پسره یه قرارداد با یه عالمه سوال که میگفت همشو باید جواب بدی و امضا کنی داد دستم و منم داشتم دیوونه میشدم چون همش فکردوست پسرم بودم و اونو دوست داشتم و عمم هم میگفت فامیلامون زنگ زدن تبریک گفتن اما وقتی رفتم پیشش دیدم جای گوشی یه مداد دستشه و میگه ما داریم واست دعا میکنیم الان تو نمیتونی باشون حرف بزنی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام موقعیت مناسبی براتون پیش میاد

  212. مینا شبانیمینا شبانیsays:

    سلام وقتتون بخیر تعبیر نامزدی اینکه کت و شلوار سفید پوشیدم و مدام دنبال کارام میدوم ولی ب هیچ کدومشم نمیرسم انجام بدم یجورایی بهم ریختگی و باید سریع حاضر میشدم و مراسم داشتم و خودم ب تنهایی کارامو انجام میدادم و باعجله میدویدم ممنون بابت پاسخگویتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس بدنبال حل مسئله ای خواهید بود

  213. میترا کریمیمیترا کریمیsays:

    سلام من با اقایی یه مدت کوتاه در ارتباط بودم فقط تلفنی ایشون چند مرتبه خواستن منو ببینن ولی من گفتم قصد دوستی ندارم فقط خواستگاری که اصلا هم تمایل به ازدواج با ایشون ندارم به این پسر فکر نمیکردم که خواب نامزدی باهاشو دیدم و برعکس واقعیت خیلی خوشحال بودم و مادربزرگشون گفت برای عکس بغلش کنم گویا همون شب این اقا به من فکر کرده بود ایا خواب من تعبیر داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به ذهن خود سرو سامان دهید

  214. ......says:

    با سلام من با دوست پسرم دوماهه جدا شدیم مادرم چن وقت پیش خواب دید که تو یه خونه هستیم اونم هست و کل فامیلامون جمعن انگار که مراسم نامزدی باشه بعد مادرم تو خواب منو کشونده کنار گفته بهش بگو درست بشینه انگار لم داده بوده و وضعیت جالبی نداشته . ینی چی؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در زندگی سعی کنید کمی واقع نگرتر باشید

  215. لیلالیلاsays:

    سلام .من مجردم .دیشب خوابدیدم با یکی از مردهای فامیل ک در عالم واقعیت متاهله ازدواج کردم تو خواب متاهل بودنش رو نمیدونستم و لازمه بگم بین من و این اقا اصلا هیچی نیست ...هیچ مراسمی نبود ..فقط میدونستم عقد کردم بشدت پشیمان بودم از ازدواجم با خودم میگفتم این آقا چی داشت ک من باهاش ازدواج کردم خیلی پریشان بودم ...اون آقا داشت داد میزد و میگف تو فقط مال منی ...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در روابط و رفتار خود با دیگران باید محتاطانه تر عمل کنید

  216. یسنایسناsays:

    سلام اخیرا یکی از اقوام اومدن خواستگاری و دیشب خواب دیدم که با همون فرد عقد کرده و نامزد هستیم و برای خرید صلا و حلقه عروسی رفتیم و درحال انتخاب هستیم و همراه مون مادرشوهر خواهرم همراه یک آقا و خواهر شوهرهای خواهرم با ما بودند و شخص دیگه ای همراه ما نبود و در طلا فروشی شخص فروشنده هم آشنا بود و راهنمایی میکرد تعبیرش چیه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر شرایطی است که در ان قرار دارید

  217. فاطیفاطیsays:

    سلام. من مجردم. خودم خواب دیدم ک بایک پسر نامزد کردم و انگشتردستم کرده بودند.بعد بردنم تو یه خونه ک مثلا بعد میخواستیم توش زندگی کنیم.باورم نمیشد میگفتم‌خوابه ولی کسایی ک دورم بودند میگفتن نه تو نامزدی شدی. یه دختر بچه ام ک تقریبا دو سالش بود از اقوامای اون پسری بود ک باهاش نامزد کرده بودم خیلی دوسش داشتم همش تو بغلم بود پیش هیچکسی نمیرفت و بهم میگفت زن عمو. تعبیر این خواب چی میشه آیا؟🤦‍♀️

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تغییراتی در زندگیتون پیش میاد که خوشایند خواهند بود

  218. MMsays:

    من دختری هستم که نامزد دارم چندین شب خواب میبینم که در عین حال که نامزد دارم اشخاص دیگه ایی خواستگاری میکنن ازم یا حتی با یکیشون نامزد کردم ولی از هیچکدومشون خوشم نمیادو حتی تو خواب همش استرس نامزد خودمو دارم میگه اون چی میشه و میترسم که بفهمه و همش میگم خوب وقتی اون هست حرامه من داره من با یکی دیگه نامزد میشم و .... ممنون میشم تعبیرشو بفهمم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مراقب رفتار و اعمالتون باشین و همراه خودتون و ان یکاد داشته باشین

  219. رها.خرها.خsays:

    سلام من خواب دیدم که باخانواده به جایی دعوت شدیم و اونجا یهو به من گفتن برو حاضر شو خانواده نامزدت دارن میان ببین تورو درحالی که توخوابم خودم از چیزی خبر نداشتم وحاضرشدم و رفتم بیرون همه بودن گفتن وخندیدن و قیافه پسر روهم دیدم .توخواب از وضعیتم ناراضی نبودم

  220. میلادمیلادsays:

    سلام من خواب دیدم که دختر خالم نامزد کرده و بعد هم عروسی میکنه ولی من حالم بده و از این بابت ناراحتم به مراسم عروسی ش نمیرم بعد با اسرار خانواده و خالم میرم که اونم وقتی من دید انگار ناراحت بود.

  221. ساراساراsays:

    سلام من دخترم و مجردم و برادرم مجرده من خواب ديدم ميـخوام جشن نامزدي برادرمو تـو خونمون بگيرن من انگار نميدونم عروس كيه از مادرم ميپرسم ميگه منم درست نميدونم يهوي شده فقط يه اسمي ميگه ك من تـو خواب نميشناسم و ميگه مياد ميبيني ديگه من از اين وضعيت تـو خواب خيلي ناراضي بودمـ كه چـرا به من نگفتين ولي بقيه خوشحال بودن يعني كسي جـز من ناراحت نبود و من مدام در حال بحث بودمـ همش تيكهـ مينداختم منم همين كارو ميكنم نامزد ميكنم نميگم بهتون كيه و اومدم تـو اتاقم بعدش داداشم اومده بود اشتي كنه ولي من اشتي نميكردم

  222. MohaddsehMohaddsehsays:

    سلا..خواهش میکنم خوابم رو تعبیر کنید من خیلی سردرگم هستم من مجرد هستم‌.دیشب خواب دیدم خونه عشقم دعوت هستیم.با اینکه اونا شهر دیگه هستن و فاصله زیاده اما اول ما به خونه اونا رفتیم.خونه بزرگ و پر آدم و بچه های کوچیک بود و همه لباس های مجلسی داشتند و آرایش کرده بودند..مادر عشقم آرایش کامل داشت. اول که دیدمش خواب بود اما یکم بعد کنار مادرم روی صندی تو جمع مهمون ها نشسته بودن.خودم عشقم رو تو جشن نمیدیدم و عشقم همش تو خواب تو مجلس مردونه بود حتی کیک جشنمون هم توی خواب دیدم. یادمه یه کیف لواز آرایش هم بود و من خودم رو آرایش میکردم و از مادرم نظر میپرسیدم که خوب شدم یا نه..و یادم میاد که برای مدت چند دقیقه عشقم رو توی جشن دیدم اما بقیه جشن رو اون توی مردونه بود خواهش میکنم تعبیر‌ن کنید چشم انتظارم

  223. ریحانهریحانهsays:

    سلام من مدت ها قبل خواب دیدم با شخصی آشنا (در واقعیت استادم بودند و هیچگونه رابطه ای بین ما نبوده و نیست ) نامزد هستم و من ایشون رو در خیابان بدون شلوار دیدم (شلوار پاشون نبود اما لباس زیر داشتند) و من در خواب به عنوان نامزد ایشون به شدت عصبی بودم از دستشون ، خواب به گونه ای بود انگار من همسر عقد کرده اشون بودم تعبیرش چی میشه ؟من این هوای یادم رفته بود نمیدونم چرا امشب با وضوح کامل یادم اومده و خیلی کنجکاوم کرده !؟!

  224. زهرازهراsays:

    سلام. خواب دیدم نامزد کردم و کنار خانواده نامزدم هستم. ایشون گوشواره ی طلایی رو به گوشم انداخت. بعد یکی از گوشواره ها کمی کج شده بود میخواست اون رو داخل گوشم‌کنه که اشتباهی جای دیگه ای از گوشم‌ رو سوراخ کرد ولی درد نداشت .. ولی من بهش گفتم درش بیار و توی سوراخ قبلی بذاره.بعد تازه داشتم ایشون رو می شناختم و فهمیدم اونی نیست که من میخوام . چون هم از نظر ظاهری اونقدری به دلم ننشسته بود هم از نظر کاری و درسی. حتی فهمیدم که یکس از پاهاش مشکل داره. بعد به این فکر افتادم که نامزدیمو باهاش بهم بزنم چون هنوز اسمش داخل شناسنامم نبود.

  225. معصومه ساداتمعصومه ساداتsays:

    سلام.الان دو شب جمعه هستش كه خواب مدينه و مكه را ميبينم كه در اولي كه خواب مدينه بود خود پيامبر هم حاضر بودند و من همسر و فرزند ٥ساله داشتم. و خواب دومي كه داشتم اماده سفر مكه ميشدم با يه عده خانم و اقا مسن همسفر بودم و مردي جوان و بلند قد به با اينكه بليت سفر رو نداشت ولي به خاطر من يه طوري خودش رو همسفرم كرد.اين رو هم بگم كه من مجرد هستم و تاحالا ازدواج نكردم و كسي رو هم دوست ندارم و درنظرم نيست. ممنون از زحمتتون

  226. فاطیماکیانیفاطیماکیانیsays:

    سلام وقتتون بخیر،دیشب خواب دیدم با یه فردآشناکه علاقه هم بهش دارم نامزدکردم موقعی انگشترو تودستم کردمحکم چندباری انگشتروفشاردادبعدم یه لبخندزدوگفت دیگه تموم شد ممنون میشم تعبیرشوبفهمم

  227. زهرابرآهوییزهرابرآهوییsays:

    سلام خسته نباشید خواهرزاده ی من توخوابش دیده که نامزدی منه ولی معلوم نبوده باکی دارم نامزدمیکنم تعبیرش چیه؟

  228. Asal,,,Asal,,,says:

    سلام من یکبار دیگر هم خوابی براتون ارسال کرده بودم اما متاسفانه پاسخ ندادین ... اما امروز خواب تازه ای دیدم .. خواب دیدم که تولدم هست من چند سال بود که تولدم رو به صورت رسمی نگرفته بودند و اینبار هم منو غافلگیر کردند و هم تولدم را جشن گرفتیم و من خوشحال بودم بعد از آن خودم رو توی ماشین دیدم با پسر خوش اخلاق و خوشتیپی و در خواب احساس میکردم که نامزد من هست و من خواستم که گونه اش رو ببوسم اون خودش رو عقب کشید و خندید و من یهویی گونه اش رو بوسیدم و اونم خندید و توی خواب ما هم صمیمی بودیم هم خیلی همو دوست داشتیم و شاد بودیم در ضمن اون آقا اصلا نسبت فامیلی نداره و غریبه بود و من هم مجرد هستم و توی خواب سنم یکم بیشتر از سن واقعیم تو بیداری بود

  229. ........says:

    سلام وقت بخیر ، من ۶ سال پیش نامزد کردم و یه سال بعد بهم زدیم پسر داییم بود و خ دوسش نداشتم چون خانوادم دوسش داشتن قبول کردم البته خودمم فقط ۱۶ سالم بود الان یه مدته خ خواب میدیدم که مادرش و خودش یاخواهراش توخوابم میگن پسر خوبی شده اگه برگردی میبینی و ... عاخه خانوادش خ منو دوست داشتن ، دیشب خواب دیدم جشن نامزدیمه نمیدونم با کی ولی انگار میگفتن با پسر دایی همین نامزد قبلیم (اون رفیقشه و تو دوران نامزدی سر علافیش باش دعوا میکرد)ولی من ندیدم کسیو بعد خودش یه جعبه شیرینی گرفته بود هی صدام میزد با خوشحالی که بده دستم ‌. آیا تعبیر خواصی داره ک زیاد تو خابمه درحالی ک اصن بش فک نمیکنم ؟؟ ممنون از پاسختون

  230. MahsaMahsasays:

    سلام خسته نباشید، من دختر مجرد هستم، خواب دیدم با یه آشنای سابق نامزد هستم و تو خواب هم از این اتفاق پشیمون بودم، رفتارش خیلی خوب بود اما معلوم شد من به مدت یک سال نازا شدم ! این تعبیرش چی میتونه باشه؟ ممنون

  231. ElhamElhamsays:

    سلام .دختری مجرد هستم. دیشب خواب دیدم با پسری که قبلا قرار بوده ازدواج کنم دارم عقد میکنم.تو خواب هراسان داشتم لباس انتخاب میکردم انگار تازه فهمیده بودم عقدمه.نامزدمو دیدم منو تو آغوش گرفت و گفت خیلی دنبالت گشتم .بعد گفتن قراره عقد تو یه باغی برگزار شه رفتیم ب اونجا و دیدیم باغهای اطراف همه سرسبزن ولی اونجا خشکه زمینش.بعد انگار یهو عوض شد مکان عقد.دیدم که تو محضر نشستم و قبل از اینکه خطبه خونده بشه از خواب بیدارشدم.

  232. بهاربهارsays:

    سلام من یه دختر مجردم.حدودا هفت ماهه که با پسری آشنا شدم.مادر من و خانواده پسر از این موضوع خبر دارن.من خواب دیدم که باهم نامزد کردیم.هم مادر من خیلی خوشحاله و همش میخنده هم مادر اون.تعبیرشو میشه بگید.ممنون

  233. saharsaharsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم که با شخصی که نمیشناسم نامزد میکنم و تو خواب به شدت گریه میکردم که مامانم اومد و بهم گفت که نگران نباش الان شوهرت میاد برای عقد آماده شو

  234. saharsaharsays:

    سلام ببخشید من ی دختر مجردم خواب دیدم که با شخصی که نمیشناسم نامزد میکنم و تو خواب به شدت گریه میکردم که مامانم اومد و بهم گفت که نگران نباش الان شوهرت میاد برای عقد آماده شو

  235. MotahareMotaharesays:

    سلام،چند نفر در خواب دیدن که من با فردی که پوست سیاهی داره نامزد کردم یا ازدواج، این چه تعبیری داره؟

  236. مریم علی تبارمریم علی تبارsays:

    سلام ، دختر عمم خواب دیده من با یک فرد خوش قد و هیکل و خوش رو نامزد کردم و از نامزدیم خوشحالم میشه تعبییرشو بگین

  237. taherehtaherehsays:

    سلام روز بخیر 6 تا سوره هست که میگن هر کی تا 7 شب بخونه از آینده باخبر میشه من به نیت اینکه با کی ازدواج میکنم و کی ازدواج میکنم خوندم و دعا میکردم همونی باشه که دوستش دارم. فک میکنم حدودا ساعت 10 صبح هم بود که خواب دیدم من و بابام تو آشپزخونه بودیم که بابام بهم گفت بزودی ازدواج میکنی بعدش مستقیم رفتم تو اتاق دیدم همونی که دوسش دارم تو اتاق دراز کشیده و کمی اونورتر و با فاصله خواهرش دراز کشیده بود و کنار خواهرش یه بچه خوابیده بود و نفهمیدم اون بچه ی خوش بود یا نه، میخواستم از اتاق بیام بیرون ولی منتظر بودم اون آقا پسر بیدار بشه که چند لحظه بعدش بیدار شد و به روم نگاه کرد و لبخند زد و من از اتاق اومدم بیرون. چند هفته بعدشم که همین امروز بود و ساعت حدودا 10 صبح بود تو خواب یه چیزایی دیدم که اصلا یادم نمیاد و فقط یادمه یه ذکر بسم الله شنیدم و بعدش همون فرد و دیدم که باهمیم و اون فرد نامزدمه و باهم خوش و خرم حرف می‌زنیم.

  238. مریممریمsays:

    سلام،من خواب دیدم که با پسری که تو رابطه بودم تازه شروع شده بود رابطمون وخیلیم دوستش دارم.اونم دوستم داره ولی خوب به دلایلی که بهم نمیگه احساس میکنم مجبوره ک دور باشه وبخاط شکستی که قبلا از رابطش خورده میترسه ودوری میکنه.بهم یه هفته پیش گفت این رابطرو ادامه ندیم.خواب دیدم که باهاش نامزدم وخونه مادربزرگم یه مهمونی بزرگ هست.که همه خاله ها و دایی هام هستن.که از سره کارش رفتم دمه در بهش گفتم خسته نباشی وخیلی خوشحال بودیم.گفت بهم برات یچی گرفتم بیا رفتیم یکی از اتاق ها بهم یه عالمه لواشک وترشک داد وخیلی خوشحال شدم اما خوب داداشم یه گوشه ناراحت نشسته بود وبهم گفت که دوباره مادرو پدرم دعوا کردن یکمی ناراحت شدم.اما اصلا به روی نامزدم نیوردم که ناراحتم از چیزی،وکلی تشکر کردم ازش وخیلی خوشحال بود ازاینکه بامنه.منم حسه خیلی خوبی داشتم ازاینکه میدیدم نامزدمه.تعبیرش چی میتونه باشه؟.خیلی وقت بود که خوابشو ندیده بودم😊

  239. سحرسحرsays:

    سلام.من یکی دو سال هس ک پسر خالم بهم پیام میادو ابراز علاقه میکرد.الان منم بهش احساس خاصی پیدا کردم.و دوسش دارم. اما من واقعا از احساس اصلی اون خبر نداره ک آیا واقعا منو میخاد یا نه یا فقط داره از من سواستفاده میکنه وقصد زندگی کردن با من رو نداره.. به هر حال من خوابای زیادی دیده بودم ک اونم توش بود اما دیشب یه خواب متفاوتی دیدم،دیدم رفتیم یه جایی ک دوستم رو ببینم و بارون میباریدو اینا ما هم رفتیم انگار چیزی بخریم یهو دیدم پسر خالم هس با خواهر زادش انگار دارن برای من و پسر خالم خرید میکنن...انگار نامزد شدیم..من واقعا نمیدونستم خوشحال باید باشم یا ناراحت(چون خواهر زادش تو واقعیت گفته بود من هیچوقت نمیزارم این دوتا باهم باشن،خواهر زادش همسن من و دوستم هس)..الان تو هواب دیدم ک باهمیم،تعبیرش چی میتونه باشه،ممنون میشم جواب بدین.منتظر هستم

  240. shina delbarsafshina delbarsafsays:

    سلام روزتون بخير.من يه دختر مجردم.خواب ديدم كه مراسم نامزديمه ولي من راضي نبودم.حتي واسه جشن دلم نميخواست اماده بشم.مامانم برام لباس نامزدي خريده بود ولي واسم گشاد بود و خيلي هم زشت بود و من نپوشيدمش.حتي نميدونستم كه قراره با كي نامزد كنم؟اگه ميشه راهنماييم كنيد.ممنون

  241. یگانهیگانهsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم با یه اقایی که قبلا بهم ابراز علاقه کرده بود توچشن نامزدی خودمون هستیم اون اقا یه کت و شلوار پوشیده بود من هم یک لباس سفید با یه دست گل پدرم هم از اون اقا خیلی تعریف میکرد

  242. FghFghsays:

    سلام خسته نباشید ،ببخشید من چندوقت پیش خواب دیدم که وارد یه جشنی شدیم که اولش داخل یکی از اتاق های خونمون بود و هممون لباسامون مشکی بود و گفتن که نامزدی من هست با یه نفر که در واقعیت میشناسمش و از فامیل هامون هست ، اما در این باره که نامزدی من هست کسی حرفی نمیزد و من هم هیچ حسی نداشتم نه به جشن و نه به اون ادم و ما مشغول شادی کردن بودیم که یک دفعه دیدم داخل یه حیاط بزرگیم و ادامه جشن اونجا برگزار میشه و دیدم دعوا شد و چند نفر که اصلا قیافه هاشون معلوم نیست دارن دومادو میبرن که داداش بزرگم صدام زد و گفت از من خجالت نکش نزار ببرنش و من رفتم تا جلوشونو بگیرم و گفتم ولش کنید که دیدم اون فرد به دختر تبدیل شده و من خیلییی دوسش دارم و گریه کردم و التماس کردم که ولش کنید تروخدا تا ولش کردن ، من رو زمین نشستم و تو بغل گرفتمش هم اون منو خیلیی دوس داشت هم من اونو ونگران بودیم که دوباره اون افراد نیان ببرنش و مدام میگفتم خداکنه دیگه نیان ببرنت

  243. ماهنوش سوریماهنوش سوریsays:

    سلام‌خسته نباسید من با ی پسری ۷ ساله دوستم و رابطمون ۲ روزه ک شکراب شده و دبشب خواب دیدم ک‌ فامیلاش زنگ زدن ک بیاین ی جایی ادرس و دادن و ما رفتیم منم لباسام همش سفید بود وقتی وارد ی سالنی شدم دیدم فامیل دوست پسرم هستن ولی از طرف ما فقط مامانم بود وقتی وارد سالن شدم فهمیدم ک دوست پسرم برام انگشتر خریده و جلوی همه دستم کرد و فهمیدم ک اون جشن نامزدیمه ممنون میشم جوابمو بدین و تعبیر و بگین

  244. ShShsays:

    سلام من خواب دیدم که تو جمعی هستم (من دخترم)یه آقایی میاد و یه حلقه به عنوان نشون دستم میکنه که من خیلی از این اتفاق خوشحال بودم بیش از حد و انگار اون آقا رو تو خواب میشناختم همه خوشحال بودن و حلقه رو خود آقا ساخته بود،شکل حلقه هم یادمه

  245. عسلعسلsays:

    سلام دیشب خواب دیدم مراسم نامزدیم هستش و من اون آقا رو نمیشناختم و ندیده بودمش و ی روسری رنگارنگ پوشیده بودم ولی آمادگی نداشتم چون احساس میکردم لباسم مناسب نیست.دوست داشتم ی لباس مناسب تهیه کنم.خیلی دلم میخواست زود اون آقا بیاد وخوشحال بودم از این موضوع و احساس کردم ک دیگه تنها نیستم درعالم واقع خیلی احساس تنهایی میکنم.

  246. الهه۹۹الهه۹۹says:

    سلام من خواب دیدم که با یکی نامزد کردم ولی بعدش پشیمون شدم و از این که عقد کردم خیلی ناراحت بودم که اسم اون فرد تو شناسنامه منه ولی بقیه اکثرا خوشحال بودن به جز چندنفر از خانواده اون تعبیرش چی میتونه باشه

  247. م.یم.یsays:

    سلام من دختریم که الانه یه خواستکار دارم که دوست دارم باهاش ازدواج کنم در حقیقت .دیشب خواب دیدم که اون خواستگاره اومده بود خونمون و دیگه نامزد من بود و توی خواب اونقدر دوسم داشت و بهم محبت میکرد و خانوادمم دیگه باهاش مخالفتی نداشتن

  248. فاطمه نامورفاطمه نامورsays:

    سلام من دخترم تا حالا هیچکس تو زندگیم نبوده و به کسی هم علاقه ندارم ولی دیشب ت خواب دیدم نامزد دارم نامزدمم خیلی مهربونه و خوش اخلاقه و همش ب من محبت میکنع و وقتی ک کنارش نشستم قبلش انگار از یه موضوعی ناراحت بودم و ازش خجالت می‌کشیدم ولی وقتی پیشش نشستم ی آرامشی گرفتم ک تا حالا ت عمرم اصلا نگرفتم،تعبیرش چیه بگین لدفا

  249. ممممsays:

    سلام . من دختری مجرد هستم خواب دیدم نامزد کردم و نامزدم مرده بود . اون فردی که نامزدم بود هم نمیشناختم و چیز زیادی ازش یادم نیس الان تعبیر چیه؟

  250. ف.کف.کsays:

    سلام من چندشب پیش خواب دیدم به کسی که علاقه دارم نامزدکرده بود دست هموگرفته بودنو داشتن توخیابون خریدمیکردن موقعی که اینودیدم میدویدموگریه میکردم به یه مغازه رسیدم که مغازه داییش بودرفتم داخل مغازه داییش تامنودید یه لبخندغمگین بهم زدوگفت حتماقسمت بوده که بعدش نامزد عشقم داخل مغازه اومدیه لبخندبهم زد خیلی حالم بده میشه توروخدا تعبیرشوبهم بگین ممنون میشم

  251. زهرازهراsays:

    سلام یکی ازفامیلای دورمون که زن بودن براثرکرونامردن بعدچندشب که خاکش کردن دخترم خواب دیدن که اون زن توی خونه ی ماخاکش کردن! ولی روقبررونزاشتن فقط سنگ لحدگذاشته بودن گفت هردقیقه روشوبلندمیکردم نگاش میکردم آب ازتوبدنش بیرون میزدبعدبه بچه هاش گفت چراروقبرش رونمیزاریدگفتن فعلانمیزاریم تاتکلیفش مشخص بشه

  252. مریم رسولیمریم رسولیsays:

    خواب دیدم ک پسری من دوسش دارم با مامان و باباش اومده خواستگاری و بابای منم قبول کرد واقعا خیلییی خوش حال بودم میشه لطفاً تعبیرشو بگین ممنون

  253. هانيه صالحيهانيه صالحيsays:

    خواب ديدم كه نامزديه دوستمه و من براي مراسمش خواب موندم و نرسيدم به مراسم.تعبيرش چي هست

  254. لاله صادقیلاله صادقیsays:

    من دختری هستم که نامزدی هستم کسی خواب دیده که تو یه مراسم ختم یه خانم منو واسه پسرش نشون کرده و انگشتر طلا دستم کردن میشه بگید تعبیرش چیه

  255. مریم اکبریمریم اکبریsays:

    سلام من خواب دیدم دختر عمم که سنش ۳۷هس میخواد نامزد کنه ولی ما رو دعوت نکرده بودن و حتی خبرم نداشتیم، تو خواب انگار منم قرار بود ازدواج کنم بعد مامانم به بابام گفت که دیدی حتی به ما هم نگفتن ما هم نباید دعوتشون کنیم. بعد توی خواب خودش و عمم خوشحال بودن اما اون یکی عمم از سر تا پا با عبای مشکی بالای سرشون بود و باهاشون عکس گرفت

  256. سپهر سلیمان زادهسپهر سلیمان زادهsays:

    سلام.. من در خواب دیدم که دختر عمم که مجرده و ۱۸ سالشه نامزد میشه و جشن نامزدی میگیرن براش ... تعبیرش چیه

  257. سحرسحرsays:

    من خواب ديدم با يك پسرى نامزدى كردم كه بعد از مدتى ازش جدا شدم بعد پسره رفت با دختر ديگه ايى نامزدى كرد دختره اخلاق خيلى بدى با پسره داشت تو ماشين نشسته بوديم دختره با نامزدش دعوا كرد و از ماشين خارج شد بعد من رفتم جلو كنار نامزد سابقم نشستم تو راه اشناهامونو ميديدم بعد يه جا پارك كرديم رفتيم بستنى فروشى توى اون بستنى فروشى همه ى فاميلامونو ديدم ما با اينكه جدا شديم ولى جلوى همه تظاهر ميكرديم كه هنوز نامزد هستيم و جدا نشديم توى خوابم پسره رو خيلى دوس داشتم ولى قيافش مشخص نبود اسمشم نميدونستم اين خابمو ظهر ساعت 3 ديدم تعبيرى داره من يه دختر مجرد هستم وقتى از خواب بيدار شدم خيلى خوشحال بودم كه اين خواب را ديدم

  258. MasomehMasomehsays:

    سلام من دختر مجردی هستم دیشب خواب دیدم ک با پسری ک ب اون علاقه دارم البته هیچ رابطه ای با هم نداریم نامزد کردم ک حتی میخواستن خطبه عقدمون رو بخونن ک من قبول نکردم

  259. الهامالهامsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم از فامیل های دور مامانم اینا ک اصلا نمیشناسم پسره با برادرش اومدن خواستگاری و مامانم خوشش اومده همونجا حلقه نامزدی رو گرفته و اونا رفته بودن داد بمن منم انگشتم کردم اولش یکم خوشحال بودم انگار فردای اون روز هم عید قربان بوده مامانم گفت مادر پسره با خواهرش قربونی اوردن دم در دادن رفتن گفتن بعدا میایم پیش عروس گلمون و میبینمش مادرم میگفت ظاهرا ادمای خوبی نیستن منم پشیمونم بعدش گفتم مامان من پسره رو نه دیدم ن میشناسمش من نمیخوام این نامزدی رو و حلقه رو دراوردم دادن بهش و مامانم پس فرستادبعدا دیدم پسره بمن پیام تهدید داده بود ک من تورو میخواستم تو نامزدی رو بهم زدی حالتو میگیرم و از این حرفا تعبیرش چی هست

  260. ندا بهزادیندا بهزادیsays:

    سلام . شاید پنج بار هست که خواب میبینم با پسرداییم نامزد میکنم خیلی تو خواب دو تامون خوشحالیم من مجرد و ایشون ازدواج کردن . با اینکه بهشون فکر نمیکنم مرتبا این خواب رو میبینم به شکلهای مختلف. و اینکه تو خواب دیدم که در ۴رشته دانشگاهی با کنکور قبول شدم و باید انتخاب رشته دانشگاهی کنم در صورتی که من لیسانس دارم

  261. نعس احمدیاننعس احمدیانsays:

    سلام من دختری 17 ساله هستم خواب دیدم که داریم میرویم عقد کنیم و خیلی هم شاد و خوشحال بودیم . ایشون به من گفتن که استرس دارن منم یک کاسه رو از اب پر کردم وا پاشیدم روشون و ایشون هم با خنده دنبال من اومدن و شکلات بهم دادن و ...

  262. Bita hajianiBita hajianisays:

    سلام،من خالم برام خواب دیده که اومدن خواستگاریم و میخوام نامزد کنم اما میگفت خیلی شریط میزاشتی برای پسره که چطور رفتار کنه. و البته برادر کوچیکم چند وقت پیش خواب دید با یه پسر فوق العاده خوشتیپ و خوب نامزد کردم که رفتار خیلی خوبی باهام داره و دوسم داره، ممنون میشم کمکم کنید

  263. حديث pحديث psays:

    سلام من خواب دیدم عروس شدم لباس عروسم صورتی بود.. بعد همینطوری تو جمع مهمونا نشسته بودم ی کاری پیش اومد رفتم ی طرف دیه.. بین راه از جلوي در همون پذیرایی رد شدم داماد داشت از در میومد داخل منو دید گفتم شما برو بشین منم میام الان ادامشو يادم نيس... داماد رو نشناختم غريبه بود...

  264. NdaNdasays:

    سلام من مجردم و خواب دیدم که از خواب بیدار میشم و میبینم تو پذیرایی یه پسر هس با یه پسر بچه زود دره اتاقو میبندم نمیشناختمش تو خواب اون پسر اومد تو اتاق و خیلی عادی برخورد کرد باهام وقتی از اتاق اومدم بیرون جمعی از دختر پسرای جوون اونجا بودن و اصن نمیشناختمشون و اونا خیلی صمیمی باهام برخورد کردن و تبریک گفتن بعدش عمم به بابام گف چرا موافقت کردی با ازدواجشون گف همو دوس داشتن منم اجازه دادم ولی درحالی ک شخصی تو زندگی من نیس تعبیرش چیه ممنون میشم بگین

  265. آوا بهرامیآوا بهرامیsays:

    سلام من خواب دیدم با یه پسر نامزدم ولی بزور نامزدم کردن وقتی فهمیدم تو خواب همش داد زدم اگه بهم نزنی نامزدیو خود کشی میکنم بعد نامزدیو بهم زدن...تعبیرش چیه لطفا

  266. D.yD.ysays:

    سلام من خواب دیدم که تو یه خونه بزرگی جشن نامزدی خودم بود و حلقه انداختن دستم،من مجرد هستم اولش از خواب ترسیدم و شوکه شدم ولی بعد چندجا خوندم نوشته شده نشانه صحت داشتن روابط عاطفی و عاقلانتون و وفاداری و پایداری هستش درسته!ممنون میشم جواب بدین 🌷

  267. ووووووsays:

    من خواب دیدم با یه آشنا که خجالتی بود و پدر خرید رفتیم خرید خوراکی برای جشن نامزدی مون

  268. HodaHodasays:

    سلام من دختر هستم و چند شبه ک دارم خواب میبینم ک مراسم نامزدیم هست اما اصلا بزن و بکوب نبود. خونه خیلی شلوغ بود و همه کِل میزدن. منم لباس قرمز کوتاه تنم بود. داماد هم میشناختم(اخه من توی رابطه عاشقانه هستم) عشقم داماد بود. همه کاملا خوشحال بودن. لطفا بگید تعبیرش چیه

  269. MelikaMelikasays:

    سلام خسته نباشید. راستش من امروز خواب دیدم که با پسر خالم که بشدت ازش بدم میاد، نامزد کردم. بعد جالبه که تو خواب خیلی هم خوشحال بودم. اونم خوشحال بود. بعد اینکه من 16 سالمه و اون، 17 سالشه. من تابحال ازش خواب ندیدم. یا اگر هم دیده باشم، یادم نمیاد. برای همین برام خیلی عجیبه. میشه بگید تعبیر خوابم چی میشه؟! ممنون.

  270. پروانهپروانهsays:

    من مجرد هستم و خواب دیدم دارم نامزدی میکنم و دوستانم هم جمع هستند و لباس,بلندی تنم هست ولی خبری از نامزدم نیست یعنی اصلاً شخص را در خوابم ندیدم

  271. مبینامبیناsays:

    سلام من عموم چند روزی هست که فوت کرده بعد دیشب خواب میدیدم که پسر همون عموم اومده خواستگاریم و من خیلی ناراحتم اما همه خوشحال بودن حتی عموم هم تو جشن بود بعد به جای کیک نامزدی حلوا بود تعبیرش چیه؟

  272. ریحانه زارعریحانه زارعsays:

    منخواب دیدم با یکی از دوستان مهد کودکم ازدواج کردم و دوران نامزدی خیلی خوبی داریم باهم میریم مسافرت و گردش اینا ولی نمیتونستم قیافه و هیکل پسره رو ببینم ولی بشدت فردی اروم و متین بود من دخترم و کسی هم تو زندگیم نیست

  273. b_rahimib_rahimisays:

    سلام خسته نباشید.من خواب دیدم‌ک نامزد کردم و پسره رو میشناسم من تو‌کارگاه خیاطی کار میکنم اون‌پسره هم اونجا کار میکنه یعنی همکاریم دوست داداشم هم هست خواب دیدیم باهاش نامزد کردم و توی یه اتاق خواب بودیم از هم فاصله داشتیم اون خونه ای ک داخلش بودیم خونه یکی از دوستای مادرم بود صبح ک بیدار میشم میبینم پسره نیست شب قبلشم با پسره از محل کارمون تا یجایی از نزدیکی خونمون آمدیم خیلی عجیبه.ممنون میشم تعبیر کنید.و اینکه شما بر چ اساسی تعبیر میکنید این خواب هارو .

  274. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم که وقتی وارد خونمون شدم متوجه حضور مهمون شدم از مادرم سوال کردم که چه کسی هست گفت نامزدت با عمش هستن عمش اومده تورو ببینه درخواب میدانستم عقد کرده ام اما وقتی چهره نامزد را دیدم انگار اولین بار بود . ما همه بر سر سفره نشستیم و غذا خوردیم . ( آقای نامزد ی آدم باشخصیت به نظر می‌رسید) ممنون میشم تعبیرشو بگید.

  275. MaedehMaedehsays:

    خواب دیدم با یکی نامزدی کردم و اصلا اون شخص رو نمی‌شناختم و خیلی هم ناراضی بودم ولی باهاش عروسی کردم شب عروسی فهمیدم ک مُرده ولی من براش کلللللی گریه کردم تو مراسم خطمش و عروسی و همون مهمون ها بعد تبدیل شد به مراسم خطم و مسجد مانند

  276. پریاپریاsays:

    سلام ببخشید من دیشب خواب دیدم که رفتم بازار یک مرد دنبالم بود وقتی رسیدم اون مرد با پسرش دیدم که میگفت باید با پسرم ازدواج کنی من اول قبول نکردم بعداً نمیدونم چی شد قبول کردم پسره خیلی خوشگل نبود ولی خیلی خوش اخلاق بود بعد بدون هیچ عقد به هم میگفتیم نامزد با هم میرفتیم کوه ولی هر وقت باهاش میرفتم عمه ام همراهمون بود

  277. حدیث بهمنیحدیث بهمنیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم با پسر داییم نامزد کردم... اون مثله داداشم میمونه و اصلا هم تا حالا بهش فکر نکرده بودم ک بگیم چون مثلا من بهش فکر کردا بودم به خوابم اومده... من الان 20 سالمه و حالا حالا هاهم قصد ازدواج ندارم میشه بگین تعبیرش چیه؟

  278. احسان محمدزائیاحسان محمدزائیsays:

    سلام من دم صبح خاب دیدم خونه یکی از اشناهام هستم اونجا بهم خبر میدن که باید اماده بشم ک قراره با عشقم نامزد بشم البته من پسره رو میشناسم ولی تو خواب ندیدمش کسی از اقوامشم ندیدم خود مراسم نامزدی هم ندیدم فقط قرار نامزدی رو دیدم میشه بگین تغبیرش چی میشه لطفا

  279. nedanedasays:

    سلام وقت بخیر. من خواب دیدم که دارم نامزد میکنم ولی آمادگی و رضایت قلبی ندارم و روز عقد مدام گریه میکنم و به مادرم میگم نمیخوام نامزد کنم ولی مادرم مخالفت میکنه و میگه پسر خیلی خوبیه.خواهرم که الان هم خیلی باهم خوبیم و یکبار طلاق گرفته مدام کنارمه و بهم میگه اگه نمیخوای الان جلوشو بگیر بعدا مثل من نشه .به کل فامیل میگم نمیخوام نامزد کنم ولی همه خشمگین میشن و میگن مادرت درست میگه و نمیتونم جلوی نامزد کردنم رو بگیرم ولی مدام فریاد میکشیدم و میگفتم نمیخواااام.تا اینکه اون پسر اومد و سرمو گذاشت روی شانه ش و با دستش جلوی فریاد کشیدنم رو گرفت.یه پسر جوان و خیلی اروم بود. بعد از اون توی خواب رفتم ب یه پرورش ماهی و یک سری پرنده ی خیلی خاص بود که مثل این پرنده های نقاشی ها بال های بزرگ داشتن و خیلی زیبا و سفید بودن و به من گفتن از بال هاشون بگیرم و بندازم توی یک سطل چون مرده بودن ولی من اون هارو برداشتنی زنده بودن و مدام بال میزدن و وقتی مینداختمشون توی سطل روی هم. سرشون رو میبرند پایین و فقط پشت بدن و بال هاشون دیده میشد . خیلی عجیب بود این خواب میشه تعبیرش کنید

  280. سمیراسمیراsays:

    سلام من خواب دیدم ک با یه فردی نامزدم ک خیلی هم ب من عشق می ورزه و دوسم داره ولی من نمیشناسمش و خونه هم شلوغ هستش بعد با خودم میگم خوبه دیگ بعد میگم نکنه معتاد باشه بعدش ت ذهنم میاد ک اون خاستگارمه ک ت شهر دیگه اس و فامیلای شوهر عمه ام با خودم میگم اینا معتادن و دیگ از اینجا به بعدشو یادم نیس

  281. مریم کمالزارعمریم کمالزارعsays:

    سلام من نامزد کردم نامزدم خواب دیده تنها اومده خونمون( چون هنوز پاگشا نکردیم) منم تا دیدمش پرید بقاش بوسش کردم تعبیرش چیه؟

  282. فاطمهفاطمهsays:

    سلام دیشب دوستم خواب دیده که من مردم و خاکم میکنن! دوسه شب پیش هم خودم خواب دیدم نامزد کردم با عشق مورد علاقم! میشه تعبیرش رو بگید

  283. هستیهستیsays:

    مادرم خواب دیده با کسی که دوستش دارم و عاشقشم نامزد بودم مادرم از این عشقم خبر داره خونه عاقا جونم بودیم که نامزدم اومده شهر ولی مامانم زنگ زده گفته عروسی داریم برای مادرم لباس قرمز مشکی خریده

  284. تینا وناییتینا وناییsays:

    سلام مادرم خواب دیده نامزدی من است وخانه خیلی شلوغ است و همه خوشحال اند حتی مادرِ مادرم که ۱۷سال پیش قبل از تولد من فوت شده اند هم در مجلس بودن و خوشحال بودند و میگفتن خوشحالم که نوه ام به سرو سامان رسیده و دخترم خوشبختی بچه اش را می بیند

  285. جهانجهانsays:

    سلام،دیشب خواب دیدم زن داییم حلقه خالم را انداخت دست من وگفت من رو نشون(نامزد)پسرش میکنه،وهمه به من میگفتن قبول کن مامانمم به جای من قبول کرد،درحالی که هیچ علاقه وحسی به پسرداییم ندارم.تعبیرخواب چیه؟

  286. دختر مجرددختر مجردsays:

    سلام من یه دختر مجردم ، چند روز پیش نزدیک صبح خواب دیدم با استاد دانشگام داشتم نامزدی میکردم طرف داماد یه شال سفید انداختن رو سرم میشه تعبیشرو بگید ، مرسی

  287. دختر ۱۵سالهدختر ۱۵سالهsays:

    سلام ببخشید من در خواب دیدم که در باغ خودمان با فرد محبوبم💙نامزد شده بودم و مراسم نامزدی در حال اجرا بود اما مراسم بسیار ساده و کم جمعیت بود و همچنین من نیز ساده بودم تعبیر این چیست؟

  288. Helena moeinHelena moeinsays:

    سلام من ی دختر مجرد و کم سن و سالم دیشب برای دومین بار خواب دیدم با ی نفر ناشناس نامزد کردم و خودم تو خواب این موضوع رو نمیدونم و از طریق خانوادم مخصوصا پدرم متوجه این میشم ک با ی نفری ک نمیشناسم نامزدم لطفا تعبیرش رو بگید ممنونم

  289. فاطمه زهرافاطمه زهراsays:

    سلام من یک دختر هستم خواب دیدم که با یک پسری که تا به حال ندیم ولی میشناسمش پشت تلفن بهم گفت باهام ازدواج میکنی منم جواب مثبت بهش دادم خیلی خوشحال بودم اگه میشه بگید تعبیرش چیه؟؟

  290. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم با پسر عمم نامزد شدم و الان در واقعیت دوسش دارم دختر هستم تعبیرش چیه

  291. F.RezaiF.Rezaisays:

    سلام من دختر ۱۸ساله مجردم ،خواب دیدم که فردا قراره با پسری نامزد کنم توخواب میشناختمش ولی تو بیداری نه ،خوش هیکل و خوش تیپ هم بود همینطور نه زیاد ولی انگار خوشحال بودم خیلی هم حسی به اون شخص نداشتم ولی مثل اینکه اون منو دوست داشت برف هم اومده بود ، یه اتفاقی افتاده بود و وقتی داشتم باهاش تو برفها راه میرفتم سعی داشتم راضیش کنم که بخاطر اون اتفاق نامزدیمون رو عقب بندازیم و همینطور که من ازین که تو ۱۹سالگی نامزد کنم راضی نبودم ولی انگار اون نمیخواست عقب بندازیم ممنون میشم اگه بگید تعبیر این خواب چیه🙏

  292. آرزوآرزوsays:

    سلام من متاهلم و قبل ازدواجم ی آقایی رو دوس داشتم و شنیدم ک اونم دوسم داره دیشب خواب دیدم تو خواب بهم میگن عید غدیر عقدته با اون آقا و من داشتم خودمو اماده میکردم و با اون آقا تلفنی صحبت میکردم .و مادرم میگفت ک ب مادر اون آقا اطلاع بده ک عید غدیر عقدتونه اونا هم برام طلا گرفته بودن ممنون میشم تعبیرشو بگید چون چند روز بیشتر ب عید غدیر نمونده

  293. yaliyalisays:

    سلام خسته نباشید .من مجردم و خواب دبدم با یه نفر نامزد کردم پسر خوبی بود ولی حس عشق بهش نداشتم ولی درکنارش حالم خوب بود و میگفتم باهاش خوشبخت میشم تعبیرش چیه؟

  294. سیدجلال حسینیسیدجلال حسینیsays:

    سلام...من متاهل اما بچه ندارم...خواب دیدم دختری دارم که نامزد کرده و قرار بود نامزدش بیاد دنبالش...منم میخواستم کاری کنم که خجالت دخترم با نامزش از بین بره...گاهی قیافه دخترم مثل همسرم میشد

  295. Mahy moradiMahy moradisays:

    سلام خسته نباشید من در خواب دیدم که با یک پسر خوب که دوسش دارم دارم نامزد میکنم مادره پسر ناراضی هست اما او خود خیلی راضیه وسط ها ی خواب چهره پسر را فراموش کردم اگر بگید تعبیرش چیه ممنون میشم :))

  296. شهنازشهنازsays:

    سلام نامزد پسر خواهر من باهم اختلاف دارن و کارشان به دادگاه کشیده شده است و زن داداشم خواب دیده که در خواب دیده که اورا بین دخترهایی که شبیه خودش هست صدا میکند و اوجواب میده منم لطفا تعبیرش را بگوین ایا اینها باهم آشتی میکنن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام بیشتر نمادی از کشمکش ها و یا اختلاف هایی می باشد که در زندگی خانوادگی خودتان و یا برخی از نزدیکان در جریان می باشد.

  297. امیر علیامیر علیsays:

    من خواب دیدم ک دوس دخترم نامزدی کرده با ی پسری و اون پسرم میشناسم

  298. زهرا محمدیزهرا محمدیsays:

    من درخواب دیدم که، با نانزدم رفتم خرید و بعد رفتم دوش گرفتم، ولی من دخترم ازدواج نکردم، تعبیرش چیه؟

  299. علی دلاورعلی دلاورsays:

    سلام لطفا این خواب منو تعبیرش کنید ممنون من خواب میدم که داشتم نامزد میکردم که رفیقم اومد و گفت که این دختره خرابه بعد من به خانواده ام گفتم من دیگه این دخترو نمیخام ولی گفتن باید بگیری و بعد رفتیم که صحبت کنیم خانواده دختره گفتن که دختر من یه بار نامزد کرده و منم گفتم دیگه تمومه نمیتونم با این دختر نامزد کنم... تعبیرش چیه ؟