تعبیر خواب معلم شدن

تعبیر خواب معلم شدن ، در واقع نشان میدهد که شما در حال حاضر و یا حتی در گذشته های دور برای خود اهداف مشخص و جامعی را تعیین و سازماندهی کرده اید ، که به آن ها امیدوار بوده یا هستید و قصد دارد تا آن ها را در طول زمان به انجام رسانید . ممکن است در این راه برای این اهداف تلاش و یا هزینه زیاد کرده باشید ، با دیگران به مشورت نشسته باشید.

چیزی که میتوان نسبت به آن امیدوار بود این نکته می باشد که تعبیر خواب معلم شدن در هر شرایطی همراه با معانی خوب و مثبت همراه خواهد بود و در این زمینه نباید هیچ گونه نگرانی به خود راه دهید ، در این مطلب از توپ تاپ درباره ی تعبیر خواب معلم شدن سعی میکنیم تا نسبتا جامع به بحث و گفتگو بپردازیم.

تعبیر خواب معلم شدن دختر مجرد چیست : این سوالی است که شاید بارها و بارها در سایت ها و یا در انجمن هایی که در زمینه ی تعبیر خواب مشغول به فعالیت هستند مطرح شده بود و کاربران مشتاق بودند تا در این زمینه اطلاعاتی کسب کنند ، دقت داشته باشید که تعبیر خواب معلم شدن دختر جوان نمادی از آروزهای زیبا و حساس در خانم ها می باشد که آن ها را با امیدواری دنبال میکنند و دوست دارند تا به آن ها دست پیدا کنند ، شاید از این آرزوها با کسی صحبتی نکرده باشند و شاید آن ها را برای دیگران نیز فاش کرده باشند.

تعبیر خواب معلم شدن خودم چیست : ممکن است در یک رویا شما دیده باشید که همانند آموزگاران در کلاس درسی حاضر شده اید و مشغول صحبت کردن برای دانش آموزان هستید و یا به سوالات مختلف آن ها پاسخ میدهید و شاید حتی به شما خبر داده باشند که قرار است در یک دبستان ، دبیرستان و یا دانشگاه به عنوان معلم حضور داشته باشید ، می بایست این رویا را به معانی عزت ، شادی و شعف و بزرگی یاد کنید و تلاش بیشتر کنید تا به برخی از اهدافی که در زندگی خود تعیین کرده اید با جدیت بیشتری بپردازید و از انجام آن ها دلسرد نشوید.

تعبیر خواب معلم شدن دیگران چیست : و شاید این احتمال وجود داشته باشد که یکی از دوستان ، آشنایان و یا یکی از اعضای خانواده ی خود را و حتی افراد غریبه ای را در خواب دیده باشید که در حال تدریس کردن هستند و در واقع آن ها معلم شده اند ، این رویا میتواند نمادی از رشد ، موفقیت ، عزت و یا پیروی برای برخی از دوستان و یا افرادی باشد که با آن ها رفت و آمد میکنید و یا حداقل آن ها را می شناسید و در حالت کلی این رویا نیکو و خوشایند خواهد بود.

در این میان برخی از حاشیه ها و یا مسائل کمتر مهم نیز توسط برخی کاربران مطرح شده بود که نباید به آن ها توجه داشته باشید و  یا حتی به دنبال معنی و تعبیر آن ها باشید ، بطور مثال برخی عنوان کرده بودند که عاشق معلم خود شده اند ، یا با معلم خود روابط احساسی و عاطفی داشته اند ، در حالیکه این رویاها اکثرا بدون معنا و یا تعبیر خاصی هستند.

سلام خواب دیدم که من معلمی میکردم تعبیرش چیست؟خواب دیدم که معلم خیلی قدیمی خودم را دیدم چه تعبیری دارد؟معلم چند سال پیشم را که قران تدریس میکرد را در خواب دیدم تعبیرش چیه؟این ها سوالاتی در زمینه تعبیر خواب دیدن معلم شدن میباشد ابن سیرین معبر بزرگ در این باره میگوید اگر کسی در خواب بیند که معلمی میکند و به کودکان علم می آموزد و در حال تدریس است دلیل بر شرفی و بزرگی میباشد همچنین امام جعفر صادق فرماید: معلمی کردن بر شش وجه است. اول: فرمانروائی. دوم: عزوجاه. سوم: منفعت. چهارم: حکم کردن. پنجم: معیشت. ششم: داوری.بصورت کلی خواب معلم تعبیر خوشایند و خوبی دارد و طبق نظر بزرگان و معبران دلیل بر کرامت انسانی و بزرگی و شرفمندی میباشد.

و اما پاره ای از سوالات فراوان دیگر که در زمینه تعبیر خواب معلم شدن و یا معلم بودن مطرح شده بود درباره ی نام درس ها بود ، بطور مثال ، ریاضی ، فارسی ، عربی ، تاریخ و ... که در مورد همین موارد نیز می بایست معانی همچون : موفقیت ، تلاش ، پشتکار داشتن ، داشتن اهداف دراز مدت و ... را مد نظر قرار داد.

56 نظر

  1. آذرآذرsays:

    سلام. ممنون بابت وقتی که میذارید. خواب دیدم شدم محصل با دوستای قبلنم که تو دبیرستان بودیم تحویلم نمیگرفتن زیاد و یه درسمم خوب انجام ندادم خواهرم زنگ زد گفت باید بذارمت مدرسه غیرانتفاعی گفتم معلممون زنگ زد گفت آره. درصورتی که من حس میکردم حقم این نبوده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از جایی یا کسی که انظار ندارید یک خبر خوشحال کننده به شما می رسد

  2. sabasabasays:

    سلام خواب دیدم سر کلاس درس هستم و داشتم به کسی که دوسش دارم نگاه میکردم و صحبت میکردم بعد گریه کردم و اشک ریختم بعد معلم اومد پیشم و گفت تو تمرینارو ننوشتی گفتم من تازه اومدم و درس رو نمیفهمم اونم گفت برات کلاس جبرانی میزارم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در زندگی عاطفی تو تحول تازه‌ای به وجود می‌آید که در نهایت خوب خواهد بود

  3. صباصباsays:

    منظور از تحول اینه که به همونیکه دوسش داشتم میرسم یا غیر از اون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خیر بنده ای اشاره ی مستقیم به این فرد نکردم اگر نکته ای را لازم و به مصلحت بدانم به اطلاع شما خواهم رساند

  4. سامینسامینsays:

    سلام من ۱۶ سال دارم مدرسه میرم خواب دیدم در حیاط مدرسه هستم با دوستم که در حیاط قدم میزنیم یه دفعه گفتم ببا بریم دستسویی بعد من رفتم ادرار کردن زیاد طول کشد ادرار من بعد من خارج شدم اونم وارد شد کارشو انجام داد بعد بازم قدم زدیم حیاط هیشکی هم‌تو حیاط نبود جز ۳_۴نفر قدم میزدن من یه دفعه ای شلوارمو کشیدم پایین ادرار کردم به سطل اشغال بزرگ مدرسه خیلی زیاد داشتم‌ادرار بعد یه دفعه ای قطع کردم که ببینم نازم‌میاد یان بعد بلند شدم لطفا تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اين ماه براي تو تعيين كننده خواهد بود چون بايد در فاصله آن تصميم‌هاي مهمي بگيري. در عشق و دوستي بايد ثابت قدم بود و در زندگي هميشه پيشرفت و ترقي را جستجو كرد.

  5. الیالیsays:

    خواب دیدم که به دبستان رفتم اما همه ی دوستان دبیرستانم همکلاسی های من هستن و مدیر و ناظم هم برای دوران دبیرستان من بودن فرم مدرسه به رنگ صورتی پوشیده بودم و مقنعه هم صورتی بود با نقاشی های کودکانه. در خواب من شیفت صبح به مدرسه رفته بودم، همه به بیرون از مدرسه رفته بودیم فکر کنم برای گردش و دوباره به کلاس برگشتیم. من در کلاس به تنهایی به خواب رفته بودم وقتی بیدار شدم دیدم هیچکس نیست رفتم تو حیاط مدرسه دیدم چند نفری هستند برگشتم کلاس قمقمه ی آبم خالی بود برداشتمش ببرم خونه از آب سرد پرش کنم و برگردم ولی ناظم اجازه نداد من هم زدم زیر گریه و با گریه می گفتم خونه ی ما نزدیکه مدرسه ست همش دو خونه اونورتره زود برمیگردم ولی مدیر و ناظم نمیذاشتن منم خیلی عصبی و ناراحت برگشتم کلاس متوجه شدم باید برای شیفت ظهر هم کلاس بمونیم. هم کلاسی هامم برگشته بودن. هم میزیم هم مریض شده بود. بعد از یکی از بچه ها پرسیدم داری کامپیوتر می خونی،چطور رشته ایه سخته یا نه؟ معلم کلاس هم یکی از آشنا های ما بود که تاحالا معلمم نبوده اصلا. ببخشید طولانی شد.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به محافظت و ایمنی در برابر خطرها اشاره دارد

  6. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم تو ی اتاقی بودیم مثل اینکه کلاس قرآن بود...‌به مادرم گفتم بیا امتحان قرآن بده.گفت نه .گفت عموم فوت کرده بیام شرکت کنم راضی نشد و ازکلاس بیرون رفت معلم قرآن قبلیش ک فوت کرده اومده بود برا امتحان...دیگه خودم اومدم کلاس را تمیز کردم خیلی آشغال داشت به دم در کلاس ک رسیدم ی دختر بچه مثل اینک فلج بود اونجا گذاشته بودن بهش رسیدم شیشه شیرش را بهش‌دادم وهمان جا گذاشتمش وامدم پیش مربی قرآن تا ادامه بدم...وامتحانم بدم.مادرم حالا کلاس قرآن را میره ولی با مربی جدید چون مربی قبلی فوت کرده اسمشم زهرا بود...پیش من و مادرم خیلی عزیز بود وهست.یادش بخیر و گرامی

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به زمان و برنامه ریزی بیشتری برای رسیدن به اهدافتان نیازمندید. رسیدن به آرزوهای خود را مدت زمانی به حال تعلیق در آورید تا به نتیجه بهتری برسید.

  7. کم خوابکم خوابsays:

    خواب دیدم معلم قران بچه ها شده بودم..مدام هم کلمه مصلی رو میگفتم و اونا پشت بندش تکرار میکردن...برا جلسه دوم همه جزوه و اینا رو جمع کرده بودم ولینمیدونم چرا واسه رفتن مشکل پیش میومد و نمیشد...بعدش دیدم سر یکی از کلاس های دانشگاهمم...اونجام یکی بود ب اسم خانم خبیری ک تاحالا ندیده بودمش...همه ب فامیلیش گیر داده بودیم...تهشم نفهمیدم چیشد خیلی بهم ریخته بود...ولی همش تو فکر بچه هایی بودم ک قرار بود بهشون قران بگم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه‌آن است که با نیرنگ و بی وفایی دیگران روبرو خواهید شد.

  8. سارا کریمیسارا کریمیsays:

    با سلام و تشکر من در واقعیت مربی پیش دبستانی یه مدرسه ی غیر انتفاعی هستم زیر نظر آموزش و پرورشیم ولی کارمون تا زمانیه که موسس مدرسه بخوادمون جدیدا آموزش و پرورش شهرمون خیلی از مربی هارو جذب کرده و فرستاده مدارس دولتی و تقریبا به یه ثبات شغلی دست پیدا کردن منم اگه تلاش کنم و یه مقدار شانس داشته باشم ممکنه جذبم کنن ولی ... همینکه خواستم اقدام کنم و برم آموزش پرورش یه همچین خواب دیدم تعبیرش برام خیلی مهمه پس توروخدا راهنماییم کنید خواب دیدم فرستادنم مدرسه ی دولتی خیلی بزرگی اونجا قرار بود به معاونشون کمک کنم ولی همکارای اون مدرسه بهم اجازه ندادن و من یه جور دست به سر کردن از مدرسه که اومدم بیرون هوا تاریک بود معلوم نبود چه موقع از زمانه چندتا تاکسی و مرد اونجا بودن یکیشون پیله کرد که اذیتم کنه و من فوق العاده ازش میترسیدم میخواستم برگردم مدرسه ی خودم که اصلا راهی برای رفتن به مدرسه ی خودم نبود هر چی تلاش میکردم انگار فایده ای نداشت راه رو گم کرده بودم یه موتوری اومد و تقریبا من بهش اعتماد کردم که از اونجا منو ببره همون موقع بیدار شدم حالا نمیدونم میترسم برم برا مدرسه دولتی از اونجا رونده از اونور مونده بشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در انجام هر کاری رعایت احتیاط شرط عقل است و برای بدست آوردن هر پست و مقامی عاقلانه بیندیشید و از نشیب و فراز آن نهراسید تا به مقصود برسید.

  9. AlirezaAlirezasays:

    باسلام و احترام حدمت اساتید بزرگ خواب دیدم داخل کلاس مدرسه ای هستم دختری که برای اولین بار عاشقش شده بودم و بهش نرسیدم کنار میز مدرسه پیشم نشسته بودم و حس عاشقانه و جلب توجه بهش داشتم یکدفعه یکی از پسرهای کلاس که یکی از دوستان مدرسم بود به پدرش فحاشی کرد بلند شدم و انقدر گرفتم زدمش بینهایت در حد مرگ دوستاش میگفتن بگو با اون دختر نبودی ولت کنه میزدمش تا از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خوب است و بیان میدارد که در برهه زمانی خاص ، دیگران را در رفاه و آسایشی که دارید شریک می‌کنید

  10. زهرازهراsays:

    سلام. من هر شب خواب میبینم مدرسم دیر شده و من هنوز خونم و نرفتم سر کلاس خیلی استرس دارم و کتاب هایی رو هم که باید ببرم اشتباهی بردم در حالی که من در واقعیت دوران مدرسه رو خیلی وقته گذروندم. واقعن کلافه شدم از بس این خواب رو دیدم. مرسی از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تا به الان که بنده در این رویا معنای بدی پیدا نمیکنم اگر باز هم تکرار شد مطرح نمایید

  11. زینبزینبsays:

    سلام، وقت بخیر، خواب دیدم معلم کلاس برادرزاده م شدم که دوم ابتداییه، توی خواب مجاز بودیم داخل خود کلاس هرگونه لباسی که خواستیم بپوشیم، من معلم موقتشون بودم معلمشون نبود ولی موفق شده بودم و مدیر ازم تعریف میکرد که بچه ها با علاقه دارن کاراشونو انجام میدادن، آهنگ شاد میگذاشتم براشون که با اون تمرین ورزش کنن. یکی از همکارای یک ماهه م هم اونجا بود و میخواست معلم شه و چون روانشناسی خونده بود میگفتم بهش که میتونی.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، معلم شدن شما در این مورد اشاره ی مستقیم به پیشرفت شما در برخی از زمینه های اجتماعی و یا فرهنگی دارد.

  12. محسنمحسنsays:

    سلام وقت بخیر . من خواب دیدم که دختری که دوستش داشتم و عاشقش بودم و الان چند سالی میشه ازدواج کرده داشت به من درس زبان میداد مثل یک معلم و بعضی جاها از خواهرش کمک میگرفت. لطفآ تعبیرشو بگید ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانگر آینده روشن

  13. دنیزدنیزsays:

    سلام و خسته نباشید خواب دیدم خونه قبلیمون کردیم مدرسه درس میدیم بابا هست وچند نفر دیکه معلم شدیم من میخواستم بپیچونم برم جایی زود بیام پول لازم هم داشتم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به مسائل جدیدی دارد که در زندگی بیداری در حال یادگیری آن ها هستید. برای این که دلیل حضور دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به آن ها، چه احساسی را در شما زنده می کند؟ درسی که از این افراد می گیرید چگونه می تواند الهام بخش شما برای برون رفت از چالش های فعلی در زندگی بیداری باشد؟

  14. النازالنازsays:

    سلام خسته نباشید-مادر من 6ماه هست در کما هستند دیشب دوستم خواب دیده مادر من خوب شده و در مدرسه ای به بچه ها درس میده-تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیر اصلی هر خواب به بیننده ی آن باز میگردد.

  15. گلیگلیsays:

    باسلام خدمت شما و ممنون از وقتی که میگذارید.اول اینو بگم که من هرجند وقت یکبار خواب کلاسو مدرسه و مخصوصا امتحان رو میبینم که انگارقرار ازبچه ها امتخان بگیرن که من درسمو کامل نخوندم وخالت استرس میگیرم تو خواب یا بدتر از اون خواب میبینم که میگم واای یکی از کتابارو یعنی یکی ازدرسها رواصلا نگاه بهشم نکردم و الان وقتی نمونده ولی بعد انگار متوجه میشم اون کتاب که یکبار انگار درس تاریخ بود برای ترم بعدیه یکبار م جغرافی بود تمام استرس وجودمو میگیره تو خواب دیشب دوباره خواب دیدم که سر کلاس درس هستم و یه معلم به بچه ها میگه بخونید یکی یکی که هی تند تتد میگه بعدی یعنی هر کدوم یه خط بیشتر نمیخونن نوبت من که میرسه و من میخونم روخونی بهم نگفت کافیه انگار خوشش اومده بود از خوندنم و من هم پای یکی از همکلاسیامو گرفته بودم که ب چشمم تو خواب یه اقاییه استاد دانشگاه است و معروف و میخوندم خودمم متوجه شدم که دارم خوب میخونم . ببخشیدطولانی شد..فقط اینم بگم که من خیلی وقته که دیگه درسم تموم شده و از فضای درس و دانشگاه بیرون هستم.ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید احساس عدم اعتماد به نفس، حضور شما در جامعه را کمرنگ کند.

  16. LLsays:

    سلام سال نو مبارک دیشب خواب دیدم که سال دوم دبیرستان هستم و تا پایان تحصیلاتم دو سال مونده. این در صورتی بود که خیلی از همکلاسیام که با من شروع کرده بودند درسشون تموم شده بود و من بدون مردودی دو سال از اونا عقب تر بودم. خیلی نگران بودم از طرفی یه راه میانبر برای پایان تحصیلات بود و من به اون فکر میکردم. خودمو داخل مدرسه ای دیدم که نسبتا نو ساز و با امکانات خوب بود. با اسانسور میخواستم برم پایین که نشد. دختری فکر کنم مبلغ ده هزار تومان با کارت بانک خودم بدون اینکه بهم بگه برام شارژ آسانسور گرفته بود و ..

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب نشان دهنده ی استعداد ها یا مهارت هایی در شخصیت شما می باشد که ممکن است در زندگی بیداری دست کم گرفته باشید اما رشد و پرورش این استعداد ها به شما کمک می کند تا به خواسته های قلبی خود در زندگی دست پیدا کنید.

  17. پریپریsays:

    سلام و سال نو مبارک خواب دیدم که به همراه دوستم در حال رفتن به یک مدرسه غیرانتفاعی هستیم اخه من به عنوان شغل دوم قرار شده بود که در مدرسه ابتدایی تدریس کنم و بایستی شیفت بعدازظهر مدرسه میرفتم و یادم بود که برای شغل اولم دو روز از هفته بعدازظهر دانشگاه تدریس دارم و نمیدونستم چه کار کنم، روز اول کارم که اصلا برام مهم نبود و با همین دوستم سر راه مدرسه رفتیم پارچه فروشی و من قصد خرید پارچه برای دوخت پیراهن بلند را داشتم ولی از کیفیت پارچه مطمئن نبودم و نخریدم و در این مدت دوستم برخلاف واقع اصلا حوصله نداشت و اخمو بود. وقتی رسیدیم مدرسه خبری از کلاس من نبود یعنی مدرسه تعطیل شده بود و لی مسوولین مدرسه بودند و خودم رو معرفی کردم و وقتی مشکل اینکه من دو روز هفته نمیتونم بیام رو مطرح کردم اصلا براشون مهم نبود و تا اون موقع حتی من نمیدونستم که معلم چه مقطعی هستم و مسوول مربوطه حاضر نبود در مورد جزییات کار با من صحبت کنه و به اصرار ازش پرسیدم و هرچی ازش خواستم که کتابهای مربوط به کلاس رو بهم بده تا مطالعه کنم بهم نداد و گفت حالا تا بعدا. این رو بگم در عالم واقع در دانشگاه تدریس میکنم و استخدام هستم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب نشان دهنده ی انسان ها و موقعیت های جدیدی است که لازم است با اعتماد به نفس و احتیاط در آن ها وارد شده و پیش از شناخت ماهیت طرف مقابل، اعتماد نکنید.

  18. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم رفتیم تو خونه ی کاه گلی بعدش من موهامو شستم شونه کردم بلند و مشکی شده بود رفتم مدرسه به بچه ها تدریس کردم بعدش تو مسابقه پوشه بردم یه کلید بزرگ داشتم از تو کمد مدرسه برداشتم تا شب هم مدرسه میموندم بعدش چند تا پیرزن و سوار ماشین کردم ترمز ماشین خراب شد زدم کنار پلیسه که فهمید معلمم جریمه م نکرد بهم یه انگشتر باارزش داد به یه انگشتم گشاد بود ولی به انگشت جای حلقه م اندازه بود بعدش رفتم مغازه دوستم گریه میکرد چند تا هم بچه اونجا بودن بازیگوشی میکردن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بیانگر بدست آمدن تجارب جدید ، لذت بخش در زندگی است ؛ تجربه هایی که به شما درس های تازه ای را می آموزند

  19. فافا.محمودیفافا.محمودیsays:

    خواب دیدم من و خواهرم در یک مدرسه هستیم و قراره معلم بشیم. خواهرم رشته ش فیزیکِ ولی در خواب معلم ریاضی شد. من هم که رشته ام شیمی هست ولی در خواب مشاور شدم و باید به کلاس درس میرفتم و داشتم فکر میکردم که به بچه ها چی یاد بدم که کلی موضوع جالب به ذهنم رسید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای شرف و بزرگی و رسیدن به کرامات اخلاقی است.

  20. 아레조아레조says:

    باسلام ، در خواب دیدم که در مدرسه به دوستان هم سن خودم انگلیسی و ریاضیات تدریس میکنم و معلم نیز از من میخواد که بازهم برای درس دادن پای تخته بیایم ، چه تعبیری دارد،با سپاس.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشان دهنده خیرخواهی شما با دیگران است

  21. StarStarsays:

    سلام من دختر ۱۶ ساله هستم ساعت ۱۲ ظهر خواب دیدم که در کلاس زبانی که قبلا در آنجا درس میخواندم معلم زبان شدم که بچه های ابتدایی شاگردم بودند و من داشتم اولین حرف انگلیسی رو پای تخته مینوشتم و درس میدادم و یکی از دوستانم کنار من روی صندلی نشسته بود که خودش مدرک زبان داره و زبانش از من بالتره ولبخند میزد انگار خوشحال بود که من معلم شدم بعد من هر ماژیکی بر میداشتم کمرنگ بود و مجبور میشدم عوضش کنم آخر از بچه ها ماژیک گرفتم ولی وقتی میخواستم پای تخته حرف(A) رو بنویسم هی کج میشد ولی آخر سر نوشتم . راستی خواهرم که از من کوچکتره هم شاگردم بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن شرایطی است که دران موجب ازمایش و سوال قرار خواهید گرفت

  22. کریمکریمsays:

    سلام، من خیلی وقته که مدرسه ام تموم شده، خواب دیدم با یکی دو تا از دوستان دوران دبیرستان ( که اتفاقا یکیشون در واقعیت هم معلم هست) به دبیرستانمون برگشتیم و اونجا معلم هستیم ( کار من هیچ ربطی به معلمی نداره)، حسو حال خیلی خوبو شادی داشت که یهو خوابم عوض شد، دیدم صمیمیترین رفیقم کنارمه و داره به وحشتناک ترین حالت ممکن خفه میشه، هی سعی میکرد یه چیزی بهم بگه اما نمیتونست،. انگار کمک میخواست،. اما من نمیفهمیدم چی میخواد،. مدام تقلا میکردو دستو پا میزد اما صداش در نمیومد،. چشماش قرمز شده بود داشت میزد بیرون از حدقه،. صورتش کامل کبود شده بود خیلی وحشتناک بود، منم با ترسو پریشونی اومدم بهش آب بدم که پریدم از خواب،. این 2 تا خواب ممکنه به هم ربط داشته باشن؟! تعبیر این خواب عجیب چیه؟! من نه به فکر دبیرستانو معلمی بودم نه به یاد رفیقم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیرات زندگیتان در گذشته است

  23. مریممریمsays:

    سلام خسته نباشید ممنون بابت سایت خوبتون خواب دیدم روبه روی در مدرسه ایستاده ام همه داخل مدرسه بودن بجز یه نوشته ای روی در سمت راست مدرسه نوشته بود( یکی که دست چپ هست پایش جایی که اشاره شده بزاره) منم که دست چپم منم پام گذاشتم بعد شکل دوتا دست دارن طناب میکشن در اورد منم دستامو به حالت دارم طناب میکشم گذاشتم بعد در مدرسه چندتا سوراخ داشت هر دفعه یکی از اون سوراخ میدرخشید اگر دستم رو سوراخ میزاشتم منتق میشه به سوراخ بعدی تا تموم شدن منم رفتم به خانم مدیر ماجرا گفتم گفت یه جایزه بهت میدن تعبیرش چی هست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدید است

  24. ز.یز.یsays:

    خواهرم خواب دیده که توی محیطی مثل مدرسه هست و یکی از دوستان من رو میبینه.دوستم بهش میگه به خواهرت (یعنی من) بگو که اگر میخواد معلم بشه هنوز یک سال فرصت داره.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      میتواند نشان دهنده پیامی بر تلاش بیشتر باشد

  25. نفیسهنفیسهsays:

    با سلام و وقت بخیر خواب دیدم باید به جای ی نفر که دیگه نمی خواد داخل یک موسسه تدریس کنم روز اول دیر رسیدم سر کلاس و یادم نمیاد چی تدریس می کردم تعبیرش چه ممنونم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مورد ستایش قرار بگیرید

  26. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم توی دل کوه بالای آبشار یه دختر کره ای زندگی میکنه.رفتم پیشش بهش گفتم واسم دعا کن.داخل یه کاسه آب که توش ۲ تا حلقه طلا داخل هم بودن داد دستم روش دعا خوند از یه آبشار زلال رد شدیم اومدیم پایین.پایین کوه به دستم که نگاه کردم یه دستبند شکسته برنز بود و یه شی دیگه از طلا.اون دستبند شکسته رو دادم به خواهرم خودم اون شی زرد که احتمال میدم ار جنس طلا بوده رو برداشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان است

  27. زهرازهراsays:

    سلام من معلم هستم تو خواب دیدم به عنوان بازرس به همه کلاسای مدرسمون سر میزنم و از بچه ها سوال میپرسم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مسئولیت جدیدی به شما واگذار شود

  28. محمدممحمدمsays:

    سلام خواب دیدم معلم شدم اونم معلم الهیات در صورتی که من آزمون نداده بودم ولی منتظر جواب نتیجه نهایی خواهرم برای دانشگاه فرهنگیان بودم تعبیرش چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مسئولیت های جدیدی به شما واگذار شود

  29. SaraSarasays:

    سلام ودرود.من شغلم دبیریست بعدازظهرخواب دیدم که وقت امتحان رسیده ویکی ازمدیرهای مدرسه قدیمم که ابتدایی تواون مدرسه بودم ودوستش داشتم شاگردمه ومن روم نمیشد ازش درس بپرسم بعدازکلی تعارف بالاخره درس پرسیدم ازش وبهش نمره دادم وچندتاازدوستان حال حاضر خودمم شاگردم بودن که ازاونها هم سوال پرسیدم ونمره دادم و من فقط مسئول ۵شاگرد بودم این قانون اون موسسه بود.تعبیرش چیه؟باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بر بزرگی و عزت تعبیر شود و خوب است

  30. m.hm.hsays:

    سلام خواب دیدم که تازه معلم شدم و به داخل مدرسه اومدم هنوز درست و حسابی کسی رو نمیشناسم و موقع رفتن یادم نمیاد که ماشینم رو کجا پارک کردم بعد از کلی گشتن تازه یادم میاد که ماشین رو بیرون مدرسه جلوی خونه ای پارک کردم تعبیرش چیه ؟ .....ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر بزرگی و شرف تعبیر میشود

  31. ZeinabZeinabsays:

    سلام خواب دیدم معلم شدم ولی معلم یک دانش اموز در خواب برام عجیب نبود تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است برشرف و بزرگی برسید

  32. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    سلام ...این خواب رو رئیس آموزشگاه زبانی که بنده اون جا میرم و زبان میخونم دیدن...ایشون دیدن که یکی از دوستان و همکلاسی های عزیز من که خیلی با هم دوستیم ،یک معلم شده اند و بنده ام شاگرد ایشون هستم و با دقت در حال گوش کردن و یاد گیری از ایشون یعنی همون دوستم هستم...ممنون از زحماتتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر تلاش های است که برای به دست اوردن خواسته هایتان انجام میدهید که ممکن است به ثمر بنشیند

  33. FatemehFatemehsays:

    سلام بنده 19سالمه، خواب دیدم تو یه کلاس پرجمعیت داشتم درس میدادم خیلی پرانرژی بودم، اما بچه ها ساکت بودند ، در واقعیت هم معلم هستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است نشان دهنده به دست اوردن بزرگی و شرافتمندی باشد

  34. زهرا محمدیزهرا محمدیsays:

    سلام خواب دیدم یکی از دوستام که خانه داره معلم شده و بهش ابلاغ دادن که تدریس کنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است موفقیت های علمی را کسب کنید

  35. الههالههsays:

    سلام من امسال کنکوری هستم خاله ام خواب دیده توی خواب معلممو دارم تدریس میکنم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به لحاظ علمی به موقعیت مهمی میرسین

  36. پری محمدیپری محمدیsays:

    باسلام...خسته نباشید...من خواب دیدم خواننده مورد علاقم که حاضرم جونمو پاش بدم شده معلم اموزشگاه زبان ما و من فورا کلاسمو عوض کردم تا او معلمم باشد

  37. پری محمدیپری محمدیsays:

    باسلام...خسته نباشید...من خواب دیدم خواننده مورد علاقم که حاضرم جونمو پاش بدم شده معلم اموزشگاه زبان ما و من فورا کلاسمو عوض کردم تا او معلمم باشد

  38. ParisanParisansays:

    با سلام....من چند شب پیش خواب دیدم خواننده مورد علاقم(خانم هستن) که حاضرم جونمو براش بدم شده معلم آمکزشگاه زبان ما...من خیلی معلم زبانمو دوست دارم و اونم منو دوست داره(ایشونم خانمه) ولی من بخاطر او از معلمم زبانم جدا شدم و به کلاس اون (خواننده مورده علاقم) رفتم تا او معلمم باشد....لطفا بگید تعبیرش چی میشه ممنون...

  39. مبینا رئیسیمبینا رئیسیsays:

    سلام من خواب دیدم که معلم پسر ها شدم و اونا هم بزرگن کلاسمون هم خیلی خوب بود مثلا تخته هوشمند داشت .... بچه ها هم خیلی بزرگ بودن کتاب هاشونم خیلی بود من تدریس نکردم چون روز اول مدارس بود تعبیرش چیه

  40. سلامسلامsays:

    خئاب دیدم دانش آموزی در حال تذریس است برای کمک به ایسامدمن تدریس کردم

  41. زهره فراهانیزهره فراهانیsays:

    سلام من خواب دیدم ک قرار بود چند روز دیگه برم مدرسه نگران لباس فرمم بودم . بعد وارد اتاق خوابم شدم دیدم لباس فرم مدرسه اتو کشیده و مرتب آویز بود و یک مقنعه مشکی خیلی تمیز و اتوکشیده بود هم کنارشون بود خیالم راحت شد و از خدا تشکر کردم دوباره چند روز بعد خواب دیدم تو یک خیابونی هستم ک نمیدونم کجاست بعد دیدم لباس فرم مدرسه تنم هست و مقنعه ام سورمه ای رنگ بود و مقنعه ام یکمی گشاد بود .و مامانم هم خواب دیده ک من پشت یک میز بزرگ نشسته بودم و وقتی مامانم رو دیدم با خوشحالی گفتم مامان من معلم شدم

  42. NarNarsays:

    سلام من خواب دیدم که معلم دینی ام که دو ساله پشت سر هم با ما کلاس داره و من‌خیلی دوسش دارم و دلتنگش هستم به خانه ما آمده بود و با من خیلی مهربون بود و باهم عکس گرفتیم و اینا اگه بهم بگید که تعبیرش چی میشه ممنون میشم.

  43. زهرهزهرهsays:

    یکی از دوستان ک فقط عکس پدرمو دیدن خواب دیدن پدر من استاد دانشگاهشون شده و بسیار تمیز و شیک و کت شلوار پوشیده بودند و لبخند خیلی قشنگ و خاص روی لب داشتن ۔۔پدر من از دنیا رفتن میشه تعبیرشو بگین توروخدا؟؟؟

  44. negahnegahsays:

    سلام و احترام، خواب دیدم من و خواهرم به همراه مدیر مدرسه دوران پیش دانشگاهی مون در مدرسه ای قرار است معلم شویم اما خواهرم در آزمون شرکت کرده و قبول شده اما من در آزمون قبول نشده ام ولی تا حکم بیاد در مدرسه بودم ولی مدیر مدرسه خیلی به من توجه میکرد تا حدی که استرس گرفته بودم و در نهایت به آموزش و پرورش مراجعه نمودم، تعبیر این موضوع چیست

  45. somayehsomayehsays:

    باسلام.خواب دیدم بمن گفتن برای معلمی قبول شدی و باید فردا بری مدرسه راهنمایی برای تدریس.منم فرداش رفتم و به دانش آموزان دوره راهنمایی درس ادبیات دادم.دبیری قبول شدم.تعبیرش چیه؟ممنون

  46. somayehsomayehsays:

    باسلام.خواب دیدم بمن گفتن برای معلمی قبول شدی و باید فردا بری مدرسه راهنمایی برای تدریس.منم فرداش رفتم و به دانش آموزان دوره راهنمایی درس ادبیات دادم.دبیری قبول شده بودم.تعبیرش چیه؟ممنون

  47. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم معلم شدم ممکن تعبیرش این باشه که من در آینده معلم میشم

  48. زهرازهراsays:

    و یک شب دیگه خواب دیدم توی روستا یک پسری به من فقط درس میده

  49. زهرازهراsays:

    من امسال کنکور دارم ویک شب دیگه خواب دیدم که جواب کنکور اومده وجواب کنکور رو خودم میبینم بعد به خانواده میگم

  50. زهرازهراsays:

    جواب کنکور خوب بود بعد یه شب دیگه خواب دیدم که معلم عربی دبیرستان با روی خوش بهم میگه درس خوندی این خواب ها که دیدم ممکن تعبیرش این باشه که من معلم میشم چون خودم رشته معلمی دوست دارم

  51. زهرازهراsays:

    ممنون میشم تعبیر خواب ها مو بگید

  52. زهرازهراsays:

    سلام مدیر سایت چرا تعبیر نمیکنید

  53. مصطفیمصطفیsays:

    سلام خواب دیدم کسی که خوشم ازش میاد (ابته اون ازدوست داشتن من اطلانداره)معلم شده ودکنارمعلمای قدیمی خود، تعبیرش چیه،

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلامی نمادی از برخی از احساسات و عواطفی می باشد که در بیداری نسبت به بعضی از افراد دارید.

  54. رزارزاsays:

    سلام خواب دیدم چند سالی هست که معلم سوم ابتدایی هستم و امسال بهم میگن باید اول ابتدایی تدریس کنم من اولش شاکی شدم ؛ بعد که رفتم کلاس دختر یکی از آشنایان شاگرد من بود. این در حالی است که من چند سالی هست که استخدام میدم و قبول نمیشم

  55. یونسیونسsays:

    سلام خواب دیدم معلم ریاضی هستم و در کلاس در س با پسربچه ها صحبت میکنم و چراغ(لامپ)های کلاسو یکی یکی روشن میکنم و بعد در صندلی معلم نشسته و با آرامش میگم معلم شدن چه حس خوبی داره و بعد به بچه ها درس میدم.(من متاهلم و در واقعیت شغل دیگری دارم و هیچ وقت به معلم شدن فکرنکرده بودم)لطفا تعبیر را برایم ایمیل کنید🙏🙏

  56. سیاوش - خطیبیسیاوش - خطیبیsays:

    سلام و درود خواب دیدم یکی از آشناها معلم شده است و من شاگردش شدم تعبیر این خواب چیست لطفا ؟