جملات کوتاه و زیبا درباره خداوند

خدا عاشق بنده اش هست اما نکته اینجاست که آیا بنده هم عاشق خداست یا نه؟ اگه توی عاشقی کردن تو یک قدم به سمت خدا برداری اون هزار قدم به سمتت برمیداره. خدا عشق محضه و وقتی که دلت رو خدایی کنی، قلبت رو خدایی کنی و به خدا وابسته شی اون وقته که میتونی معنای واقعی زندگی رو درک کنی.

در این مطلب میخوایم در مورد خدا صحبت کنیم. ما آدما کلی حرف توی دلمون داریم، کلی چیز داریم که میخوایم به خدا بگیم اما انگار رومون نمیشه، انگار با خدا رودربایستی داریم یا هر چیزی شبیه به اینا. توی این مطلب متن هایی اوردیم که فارغ از هر چیزی میتونید عشق به خدا رو در اونها بیابید. پس اگه میخواین با خوندنشون حس خوبی بگیرید و با خدا حرف بزنید همراه ما باشید.

جملات کوتاه خداوندا ، جملات کوتاه زیبا درباره خداوند

خدا که در زندگی ات باشد نیاز به هیچ کسی دیگری نداری، آن موقع است که شیرینی تنهایی را درک میکنی و آنقدر از آن گریزان نیستی. خدا که در زندگی ات باشد برای همیشه برایت کافیست. او همدمت می شود، همراهت می شود، هم کلامت می شود و به کل تو را از نیاز به هر کس دیگری وا میدارد. خدا که باشد دیگر نیازی به هیچ کسی نیست چرا که او به خودی خود می تواند نقش همه را برایت بازی کند و جای خالی همه را برایت پر کند. سعی کن که در زندگی خدا را پیدا کنی چرا که اینگونه خوشبختی را پیدا کرده ای.

متن کوتاه برای خداوند جدید

با خدا که باشی نیازی نیست نگرانی در دل راه بدهی، نیازی نیست به چیزی فکر کنی و نیازی نیست بترسی. با خدا که باشی او خوب بلد است همراه و همدمت شودف او خوب بلد است در کنارت باشد و کاری کند که تو ته دلت قرص و محکم بشود. خدا آنچنان می تواند گره از مشکلات تو بگشاید که خودت وقتی میبینی به وجد می آیی پس به جای اینکه همراهی کسی غیر از خدا را بخواهی به دنبال همراهی با او باش و مطمئن باش که هیچ همراهی قدرتمندتر و بهتر از خداوند برای تو نخواهد بود.

جملات کوتاه در وصف خداوند

قدرت خدا را در زندگی دست کم نگیر. او می تواند تو را یک شبه که نه حتی در کسری از ثانیه به عرش برساند تا تو دیگر روزهای تلخ گذشته را به یاد نیاوری و برایشان احساس بدی نداشته باشی. خدا که در زندگی ات باشد قدرتش را هم در زندگی ات میبینی و شگفتی هایی که از قدرت او به پا میخیزید را احساس خواهی کرد. خدا برای آنان که واقعا او را در زندگی باور کرده و می بینند پاداشی بزرگ در بر گرفته و آن پاداش چیزی نیست جز قدرتش که در اختیارمان می گذارد که با آن زندگی مان را زیباتر از همیشه اش کنیم.

جملات درباره خداوند

خدا که همراهت باشد دیگر نیاز به هیچ همراهی نداری. خدا خوب بلد است حرف تو را گوش کند، خوب بلد است ناجی تو شود و خوب است که به همان چیزی که می.گویی عمل کند. به جای اینکه به دنبال این آدمها باشی به دنبال خدا باش و عی کن که در زندگی به سوی او حرکت کنی. مطمئن باش وقتی احساس کردی که در مسیر خدایی و او با توست دیگر هیچ چیزی نمی تواند ته دلت را بلرزاند و تو هم هیچ وقت از هیچ چیزی هیچ احساس ترسی نخواهی داشت.

جملات کوتاه خداوندی

برای خدا فرقی نمیکند یکی بدهد یا هزارتا، تو فقط از او بخواه، مقدارش مهم نیست بلکه خواستن مهم است، تو اول باید بخواهی که بعد خدا به تو بدهد پس بخواه و کم هم نخواه چرا که خدا به مانند این آدمها نیست که مقیاس و معیار به کارش وارد کند، او حتی اگر بخواهی به اندازه بی نهایت به تو می دهد. خدا بخشنده است و این نعماتش را در اختیار انسان قرار داده و این انسان است که تعیین میکند چه مقدار از نعمات پرورگارش را در زندگی به دست آورد.

متن زیبا درباره خداوند

خدای من، توی دنیای به این بزرگی، هیچ تکیه گاهی امن تر و بهتر از تو نیست. خدایا، تنها پشتوانه ای که میشه به اون اعتماد کرد و با اطمینان در مسیر زندگی قدم نهاد تنها و تنها تو هستی. بقیه کائنات و موجودات، حتی همین دنیایی که پیش رومه، همشون مخلوق تو هستن، همشون آفریده تو هستند، هیچکدوم نمیتونن پشتوانه باشند چون خودشون نیازمندند. خدایا، تو که خوب بلدی نیاز هر نیازمندی رو برطرف کنی، پس پشتم رو توی زندگی داشته باش و هیچ وقت دستم رو رها نکن.

********************

خدایا شکرت برای نعمت زندگی. تو یه زندگی به ما دادی اما توی این زندگی میشه عشق، نفرت، خوشحالی، غم، بهشت یا جهنم رو تجربه کرد. تو این فرصت رو به ما دادی تا خودمون باشیم که زندگی رو میسازیم، خودمون باشیم که هر کدوم از این احساسات رو در زندگی به کار میگیریم. خدای من شکرت که اونقدر به ما قدرت دادی تا خالق زندگی ای باشیم که تو به ما دادی.

********************

عشق مطلق رو فقط میشه در وجود خدا دید. خدایی که از روح خودش در وجود بنده ش دمید قطعا عشقی فراتر از تمام آنچه که تصورش رو میکنیم نسبت به ما داره. از من بپرسی میگم اگه میخوای عشق ورزیدن و عاشقی کردن رو یاد بگیری باید به خدا برسی. وقتی تونستی روحت رو خداگونه کنی، وقتی تونستی وجودت رو از عطر خدا خوشبو کنی اون وقته که تو یه عاشق واقعی هستی.

********************

خدایا کاری کن که در زندگی دست نیاز به سمت هیچ کسی جز تو نبرم. دنیای الان دنیای سوءاستفاده گرهاست. همه به دنبال یه نفرن که ازش استفاده ای ببرن و هیچ کدوم نمیخوان دست یاری به سمت کسی دراز کنن. خدایا کاری کن که میون این آدما همیشه عزتم رو حفظ کنم و همیشه تو اولین و آخرین کسی باشی که دستم رو به سمتش میبرم.

متن کوتاه درباره خداوند

خدا وقتی باهات حرف میزنه، دلت آروم میگیره. مهم نیست توی تنهایی باشی یا جمع یا توی بهترین موقعیت باشی یا بدترین موقعیت، اون وقتی بهت دلگرمی میده دیگه خیالت از همه چی راحت میشه. اما خیلی ها میگن خدا که با ما حرف نمیزنه، نکته اینجاست که خدا همیشه با ما حرف میزنه و این ما هستیم که گوشامون رو به روی حرفاش بستیم. کافیه دفعه بعد یا همین حالا، چه توی بدترین موقعیت یا چه توی بهترین موقعیت، چشم دلت رو باز کنی، به اتفاقات نگاه کنی، به قلبت رجوع کنی، اینها همشون بهت کمک میکنن که خدا رو ببینی و حرفاش رو بشنوی؛ با این کاراست که دلت آروم میگیره.

********************

چرا وقتی میخوای دعا کنی دستات رو به سمت بالا میگیری؟ خدا که توی آسمونا نیست. چرا خدا رو مثل آدما فرض کردی؟ تو حتی نیاز نیست که دستات رو به سمت اون ببری، فقط کافیه از ته دلت خدا رو صدا بزنی چون اون حرف دلت رو میفهمه. همین کارت یعنی خواستی با خدا ارتباط برقرار کنی و مطمئن باش اگه از ته دل و قلبت باشه، خدا بی جواب نمیذاردت.

********************

توی دنیایی که همه یاد گرفتن مدام از غماشون بگن، مدام از دردهاشون بگن، به خدایی توکل کن که وقتی اونو داری نه دردی میمونه و نه غمی. وقتی خدا رو توی قلبت داشته باشی هیچ درد و غمی به سمتت نمیاد چون تو خوب بلدی با اونها برخورد کنی. خیلی از آدما یادشون رفته هدفشون از زندگی چیه، اونا قدرت و توانایی هاشون رو فراموش کردن اما تو جزو دسته اونا نباش. تو به خدا توکل کن چون این بزرگترین توانایی هست، هدفت رسیدن به اون باشه چون اون بزرگترین هدف هست. با انجام این کارها میبینی که هیچ چیز حتی بزرگترین غم ها هم نمیتونن تو رو از پا در بیارن.

********************

خدا هیچ وقت ازت ناامید نمیشه، اون هیچوقت تو رو فراموش نمیکنه و هیچوقت نادیده ات نمیگیره. مگه خدا مثل آدماست که تو رو بر اساس موقعیتی که در اون گیر کردی بسنجه یا مگه مثل اوناست که بخواد تو رو از روی رفتارت بسنجه؟ تو بنده خاص اون هستی، اونقدر خاص که بهت فرصت داده تا این دنیا رو تجربه کنی و به کمالش چیزی اضافه کنی. پس اینو هیچوقت از یادت نره و همیشه خودت رو بنده دوست داشتی و عزیز دوردونه خدا بدون.

متن درباره خدا

نمیدونم چرا ما آدما با خدا رودربایستی داریم. یه دعا و آرزو که میکنیم با خودمون میگیم باشه حالا اونو بده بعد آرزوی دیگه ام رو میکنم، دیگه زیاده رویه بخوام ازش چیز دیگه ای بخوام. نه، خدا مثل ما آدما نیست، اون بی نهایت نعمت آفریده و منتظره تا بنده اش از اون بخواد تا اون ببخشه. با خدا رودربایستی نداشته باش، اون تو رو به این دنیا آورده تا تجربه کنی و برای تجربه کردن هم هر چی لازم داشته باشی بهت میده فقط کافیه از خدا با قلبت، از ته دلت بخوای.

********************

خدایا کاری کن که بهشت و جهنم برای ما آدما آرزو و هدف نباشه بلکه جزوی از زندگیمون بشه. خدایا کاری کن که بهشت برای ما آدما یعنی خوبی کردن و جهنم یعنی بدی هامون باشه. کاری کن که که ما توی این دنیا خودمون بهشت رو بسازیم و جهنم رو نابود کنیم. کاری کن که اینقدر به هم خوبی کنیم و عشق بورزیم که هممون بهشت رو تجربه کنیم. به نظرم بهشت واقعی که همه ما آدما فرصت تجربه کردنش رو داریم، اینه.

جمله های زیبا درباره خداوند

خدایا اونقدر بهم فرصت بده تا خالقم رو بشناسم، اونو درک کنم و هدفش از خلقتم رو پیدا کنم. خدای من، تا شناختنت راه زیادی دارم. شناخت تو عمری طولانی به اندازه تمام آدم هایی که به دنیا اومدن و مردن میخواد اما به من فرصت بده تا به همون اندازه خودم، به همون میزانی که باید بشناسمت.

********************

خدا به هر کسی به یه اندازه ای فرصت زندگی میده. اینکه یکی تو جوونیش میمیره و یکی توی پیری هیچوقت نامردی نیست چون همه ما از خدا هستیم و به سوی اون برمیگردیم. چه یه بچه، چیه جوون و یه یه فرد میانسال یا پیر بالاخره هر کدوممون باید این مرحله از زندگی رو بگذرونیم. این نامردی دنیا یا هر چیزی مشابه به این رو نشون نمیده، این فقط روال واقعی زندگی رو نشون میده.

********************

خدایا به من فرصتی بده تا به همون اندازه که زندگی میکنم وجودت رو هم درک کنم. درک کردن تو بهشتی حقیقی رو نصیب من میکنه. وقتی خدام رو بشناسم، وقتی خالقم رو درک کنم و وقتی به انرژی منبع دست پیدا کنم اون وقته که رسالت واقعیم در زندگیم رو انجام دادم و این یعنی درک کردن بهشت توی همین دنیا.

بهترین جملات راجب خداوند

در زندگی به دنبال چه میگردی؟ هدفت چیست؟ در پی چه آمده ای؟ این ها را میدانی؟ جواب این سوال ها همان دلایلی هستند که تو هنوز برایشان نفس میکشی و هنوز هم در این دنیا هستی. خدا تو را به این دنیا دعوت کرد تا همین ها را تجربه کنی، همین هایی که در نهایت تعریفت از زندگی را خواهند ساخت. به تو پیشنهادی دارم، با جدیت به دنبال پاسخ این سوال ها باش چرا که نهایت لذت و نهایت حس خوشبختی در همین ها نهفته است.

********************

خدایا، میدانم اگر دردی می دهی درمان هم می دهی، می دانم اگر مشکلی می دهی، راه حلی هم می دهی، میدانم اگر غمی می دهی همراه با آن دلیلی برای شادی هم می دهی. خدایا کاری کن که در پس تمام لحظات به ظاهر سخت زندگی ام بتوانم خوشی را بیابم، بتوانم در تمام آنها تصویری از تو را بنگرم و هیچگاه ناامید یا ناراحت نشوم. خدای من، این بزرگترین خواسته ام در زندگیست. وقتی درهر چیزی تو را دیدم، یقیناً جز خوشبختی چیزی را حس نخواهم کرد.

********************

وقتی که به خدا توکل میکنی انگار مهر تایید به تمام خواسته ها و آروزهات میزنی. هیچ چیز نمیتونه اونقدر دلتو قرص نگه داره یا باعث بشه که از ته دل امید و ایمان داشته باشی که بالاخره به اون چیزایی که میخواستی میرسی. وقتی قلباً فقط خودتو به خدا گره میزنی و خودتو به خدا وابسته میکنی اون موقع هست که نتیجه این توکل کردن و ایمان داشتنه رو میبینی و اون وقت دلت نمیخواد به جز خدا روی هیچ کسی حساب باز کنی.

جملات قشنگ درباره خدا

تنها کسی که توی این دنیا مجازی بهش وابسته بشی و هر روز هم وابستگیت نسبت بهش بیشتر از قبل بشه خداست. به غیر از خدا تمام چیزهایی که در این جهان هستند فانین و وابستگی تو به اونها یعنی ایجاد فرصتی برای ورود غم و ناراحتی به زندگیت؛ چون ممکنه اونا به هر دلیلی از زندگیت بذارن و برن. وقتی که به خدا وابسته میشی، نزدیکی خدا به خودت رو احساس میکنی. اون موقع تمام نعمات، تمام افراد و تمام اونچه که نیاز داری تا خوشحالت کنه رو خدا وارد زندگیت میکنه. این پاداش وابستگی به خداست.

********************

بهت پیشنهادی دارم، تا وقتی که نتونستی عاشق خودت و خدا بشی هیچ وقت عاشق کس دیگه ای نشو چون در انتهای راهت چیزی جز شکست نیست. وقتی که عاشق خدا باشی، کسی رو از اون بزرگتر نمیدونی واسه همین وابسته هیچکس نمیشی. وقتی هم که عاشق خودت باشی تن به هر رابطه ای نمیدی. این دو تا عشق پیش نیاز هر عشق دیگه ای هستن پس تا اونها را پیدا نکردی به دنبال عشق دیگه ای نباش.

********************

خدایا کاری کن که فقط امید به تو ببندم و از غیر دل بکندم. ظاهر این مردم گول زننده هست. اونا جوری رفتار میکنن که انگار همیشه کنارتن و همیشه هواتو دارن اما یه وقتی، یه جایی، یه زمانی میرسه که تنهات میذارن. اونا حتی اگه خودشون هم نخوان مرگشون از ما جداشون میکنه. خدایا دل بستن به این آدما یه کار تو خالیه که انتهاش هیچی نیست. کاری کن که دل به ظاهر فریبنده شون خوش نکنم و فقط روی تویی حساب باز کنم که هر دری رو به روم بازی کردی و تا همیشه کنارم هستی.

********************

توی این دنیا جوری زندگی کن، جوری رفتار کن و جوری عملکرد داشته باش که وقتی جلوی خدا ایستادی و قرار شد از زندگیت بگی خجالت زده نباشی. این دنیا فقط یه ایستگاه زودگذره و مقصد قطار زندگی فقط به همین دنیا ختم نمیشه. کاری نکن که در همین ایستگاه اول خودت رو ببازی و خدا رو از خودت ناامید کنی. تنها کاری که میتونی بکنی تا خدا از داشتن بنده ای مثل تو خوشحال باشه اینه که رفتارت در زندگی هدفمند باشه، عملکرد درستی داشته باشی و به صورت کامل حق انسان بودن رو ادا کنی تا در بهترین جایگاه توی این قطار قرار بگیری.

متن جدید در مورد خداوند

Learning About God

زیباترین جمله برای خدا

جملات زیبا و عرفانی درباره خدا
گفتم : چقدر احساس تنهایی می کنم ...
گفتی : من که نزدیکم ! (بقره آیه ۱۸۶)

جملات درباره خداوند

خدایا ...
بفهمان که بی تو چه میشوم ولی نشانم نده !
خدایا ...
هم بفهمان و هم نشانم بده که با تو چه خواهم شد ...

جملات درباره خداوند

ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺩﺍﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﯾﮏ ﺳﯿﺐ ﺭﺍ ﺑﺸﻤﺎﺭﺩ ﺍﻣﺎ
ﺗﻨﻬﺎ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﻪ ﺳﯿﺐ ﻫﺎﯼ ﯾﮏ ﺩﺍﻧﻪ ﺭﺍ ﺑﺸﻤﺎﺭﺩ ...
خدای من خداییست که اگر سرش فریاد کشیدم
به جای اینکه با مشت به دهانم بزند
با انگشتان مهربانش نوازشم می کند و می گوید
میدانم جز من کسی نداری . . .

جملات درباره خداوند

ای جمله بی کسان عالم را کَس
یک جو کَرمت تمام عالم را بَس
من بی کَسم و کسی ندارم جز تو
یا رب به فریاد من بی کَس رَس

جملات درباره خداوند
ﺧﺪﺍﯾﺎ ﻣﻨﻮ ﺑﺒﺨﺶ ﺍﮔﺮ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻪ ﻓﮑﺮ ﺭﺿﺎﯼ ﻫﻤﻪ ﯼ ﻫﯿﭻ ﻫﺎ ﻫﺴﺘﻢ ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﻓﮑﺮ ﺭﺿﺎﯼ ﺗﻮ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﻫﺴﺘﯽ ، ﻧﯿﺴﺘﻢ ...

جملات ناب درباره خداوند

میشنود صدایی به کوچکی صدای تو را ، "خدایی" که به بزرگی جهان هستی است ...

جملات درباره خداوند
خدایا ....
دلم مرهمی می خواهد از جنس خودت !
نزدیـــک!
بی خطــــر!
بخشــــنده!
بی منّــــــــت!

جملاتی درباره خداوند
کـسانی را می شناسم که با صدای بلند دعا می خوانند ولی دستشان به ستاره ای نمی رسد !
اما کسانی هستند که بی دعا با خدا دست می دهند ...

جملاتی درباره خداوند
جاده های زندگی را خدا هموار می کند ؛ کار ما تنها برداشتن سنگ ریزه هاست ...

متن درباره خدا کوتاه

کاش..
کاش" باران "بگیره
کاش" باران "بگیره و شیشه بخار کنه...
و من همه دلتنگیهامو روش ها کنم...
و با گوشه آستین همه دلتنگی هامو پاک کنم...
و... خلاص...!

جملاتی درباره خداوند
خدایا تو میدانی آنچه را که من نمیدانم ...
در دانستن تو آرامشیست و در ندانستن من تلاطمها ...
تو خود با آرامشت تلاطمم را آرام ساز ...


جملاتی درباره خداوند
قشنگ ترین حس زمانیست که یه اتفاق خوب برات میفته و مطمئنی که اون اتفاق خوب یه پاداش از طرف خدا برای تو بوده ...

جملاتی درباره خداوند
الهی !
نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم، نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی.
در اگر باز نگردد، نروم باز به جایی.
پشت دیوار نشینم، چو گدا بر سر راهی. کس به غیر از تو نخواهم، چه بخواهی چه نخواهی.
باز کن در، که جز این خانه مرا نیست پناهی......!

جملاتی درباره خداوند

قصه ای دارم!
غصه ام در دل آن جامانده
گاه گاهی دل من میگیرد
بیشتر هنگام غروب
در همان وقت خدا نیزپر از تنهایست
جز خدا نیز کسی تنها نیست
وخدایی که در این نزدیکیست
در همین لحظه به هنگام طلوع
که اذان سردادند
من وضو خواهم ساخت...
اشک چشمانم را
تابه سر منزل زیبای حقیقت برسم...

جملات در مورد خداوند
خداوندا
نادانی دیروز ، شادی امروزم را گرفت !
نادانی امروزم را بگیِر تا شادی فردایم را از دست ندهم ...

متن درباره خدا

چه بسا خداوند هر گره ای که در کار ما می اندازد همچو گره های قالی باشد که نهایتا قصد دارد با آنها نقشی زیبا را بیافریند ...

********************

هر کس خدا را وکیل خودش بگیرد,خداوند هیچوقت او را نا امید نخواهد کرد

********************

خدایا عشق تعبیر قشنگی است برایم از تو ورنه کمتر سخنی بودکه معنای تو داشت

********************

زمانیکه تنهائید "تفکر"زمانیکه غصه دارید "سکوت"زمانیکه به مشکل برخورده اید "آرامش"زمانیکه همه چیز بهم ریخته "صبر"زمانیکه هیچ چیز آنطور که باید نیست"اُمید"و در کنار همه ی اینها خدا را برایتان آرزومندم.

متن در وصف خداوند

خدایا تو می دانی آنچه من نمی دانم و من نمی دانم آنچه تو می دانی پس با حکمتت زندگی ام را سامان ده ...الهی آمین

********************

خداوندا امشب مراد دل همه رو بده دلهایی که جز تو پناهی ندارند الهی آمین

********************

خدایا دستم بگیر که دست آویز ندارمو عذرم پذیر که پای گریز ندارم

********************

جز تو ای اول و آخر چه بخواهم که تویی صاحب دلها

********************

خدایا گشایشی ایجاد کن برای دلهایی که با بغض صدایت میکنند

********************

بابت آرزوهایی که محقق نشدند بی تابی نکنید, گاهی خدا بوسیله ی محقق نکردن آرزوها,جلوی مصیبتهای بعد از آن را میگیرد.

متن درباره خدا

جملات در مورد خداوند
خدایا ! ببخشای مرا ...
آنقدر که حسرت نداشته هایم را خوردم ، شاکر داشته هایم نبودم ...

متن درباره خداوند

گاهی به خودت یادآوری کن: من قسمتی از وجود خدا هستم، من قسمتی از روح مقدس خدا هستم، خدا دنیا را مسخر من آفریده، من ارزشی به اندازه بی نهایت دارم، هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند عزت مرا زیر سوال ببرد چون من از خدا هستم. وقتی اینها را با خودت تکرار میکنی، آن حس ناامیدی نسبت به زندگی، حس کم ارزشی و حس بی عدالتی دنیا نسبت به خودت را فراموش خواهی کرد و تنها چیزی که درونت به وجود می آید عزت نفس و حس ایمان به خداست.

********************

خدای من، برای تک تک عبادت هایم فاکتور می اندازم و آنها را شمارش میکنم اما وقتی که تو قرار است چیزی را به من ببخشی، وقتی که تو قرار است با من صحبت کنی، گویی خبری از این شمارش ها و حساب و کتاب ها نیست. اگر من در عاشقی کردن یک قدم به سوی تو بردارم، تو صد قدم به سوی من خواهی برداشت. خدایا، کاری کن که همیشه ایمانم به تو حفظ گردد و عاشق حقیقی تو باشم چرا که با با تو بودن است که معنای واقعی زندگی را میفهمم.

جملات زیبا درباره خداوند

به دنبال کسی میگردی که به تو بگوید نگران نباش؟ همه چیز حل میشود، تو میتوانی از پس این شرایط سخت بر بیایی؟ چرا در همه خانه ها را برای شنیدن این جمله ها میزنی اما در خانه خدا را خیر. وقتی بخواهی فقط از خدا این حرف ها را بشنوی، او به گونه ای متفاوت کارت را راه خواهد انداخت. او نه تنها حس برطرف شدن تمام مشکلات را درونت به وجود خواهد آورد، بلکه تمام آنها را هم از جلوی راهت خواهد برداشت. وقتی به خدا دل ببندی، او هوای دل امیدوار و عاشق بنده اش را خواهد داشت.


مطالب پیشنهادی و پرطرفدار

خدا

من درباره خدا برای کپشن اینستا

متن خاص در مورد خدا کوتاه برای بیوگرافی

جملات عاشقانه کوتاه درباره خدا

جملات کوتاه سنگین در مورد خداوند

جملات زیبا در مورد حکمت خدا + عکس نوشته

جملات زیبا برای سپاس از خداوند


7 نظر

  1. tanintaninsays:

    خدایا به همه ی ما دردنیای ابدیت رحم کن ومورد رحمت وبخشش خودت قراربده.الهی آمینن یارب العامین

  2. منصورمنصورsays:

    خیلی عالیه من بدم خدا شما خوبان را زیاد کند ولی من پشیمون شدم و با عمل و حرف این را ثابت کردم

  3. فاطمهفاطمهsays:

    وااااای خدایا عشق اول و آخرمی همیشه عاشقتم امروز بیشتر از دیروز دوستت دارم و مطمئنم فردا بیشتر از امروزعاشقت خواهم بود.

  4. فاطمہ فاطمہ says:

    بااینکہ ازخدا۱۹سال عمرگرفتم تازہ تازہ دارم خداروتوزندگیم پیدامیکنم افسوس میخورم چرازودترازاین پیداش نکردم بازم جای شکرش باقیہ کہ تادیرنشدہ خداخودشوبم نشون دادہ ومن بی صبرانہ منتظرم تاخدابرام دلبرے کنہ تاجاناجان فداے خدام کنم خدایادوستتدارم وازتوای بھترین معبودومحبوبم توفیق بندگے خالصانہ ات رادارم

  5. AmirAmirsays:

    سلام علیکم کپی کردیم حلال کنید

  6. زهرافرخی بهزادیزهرافرخی بهزادیsays:

    سلام جناب ریس جمهور محترم برنده زن سرپرست خانوار دارای چهار فرزند مدرسه ای از دبیرستانی تا دبستان که ۱۶ سال مستاجر بودم کار میکردم وبا پول یارانه کرایه خونه میدادم از استان کرمان شهرستان بم الان دیگه نمیتونم حتی خوراک بچلانم تهیه کنم صاحب خونه داره بیرون میکنه با این سرما کجا بیام کمیته امداد پیگیر نمیشه

  7. اسدالله وجدانیاسدالله وجدانیsays:

    بابت زحمات سایتون تشکر . متسفانه بعضی از کلمات خوایتنی بود ،درباره نبود . درباره منظورم توصیف خداوند از هر شکل . مثلا میشنود صدایی به کوچکی صدای تو را ، “خدایی” که به بزرگی جهان هستی است … ****** یه چیزی مثل این. خواستنی که کلمات ناب نمیشود . باید کلماتی مینوشیتید که هر برا مخاطب حیرت انگیر بود. و هم توصیف خداوند.