تعبیر خواب دیدن تصادف در خواب

تعبیر خواب دیدن تصادف در خواب ، یکی از مواردی است که می تواند سبب به وجود آمدن برخی از نگرانی ها و یا تنش ها برای بیننده ی رویا باشد ، همیشه تصادفات و مرگ و میر های جاده ای موضوعی غم انگیز و ناراحت کننده برای مردم سراسر جهان بوده است ، در این مطلب از توپ تاپ قصد داریم تا در مورد این موضوع کمی به بحث و گفتگو بپردازیم و در صورت امکان به برخی از سوالات مهم کاربران در همین زمینه پاسخ بدهیم.

تعبیر خواب تصادف با موتور چیست : ممکن است شما خواب دیده باشید که با وسیله نقلیه ی خود ( موتور) در حال رانندگی هستید و ناگهان دچار سانحه می شوید ، در این میان مهم نیست که چه کسی مقصر بوده است و فقط باید به معانی و تفسیر این رویا پرداخت ، در حالت کلی تعبیر خواب تصادف با موتور می تواند نمادی از هشدارهای تازه برای بیننده ی رویا باشد ، و می باید چنان چه در دنیای بیداری و واقعی از وسیله نقلیه استفاده میکند ، بیشتر مراقبت و احتیاط نماید.

 سوال : خواب دیدم با موتوری که تازه خریدم با یکی از دوستانم در حال رد شدن از خیابان بودیم و در کنار یکی از مدارس دخترانه شروع به تک چرخ زدن کردم که ناگهان یک ماشین سنگین از کنار به من برخورد کرد و در این سانحه دست و پای من و دوستم شکست و فورا ما را به بیمارستان منتقل کردند ، تعبیر خوابم چیست؟

پاسخ : این رویا میتواند نشانه ای از رفتارها ناشیانه و یا عملکردهای احساسی و همراه با خطر شما در زندگی باشد و شاید نمادی از تصمیم های نادرست و نا به هنگام باشد ، همچنین میتواند نمادی از انرژی های منفی و یا ناامید کننده برایتان محسوب شود.

تعبیر خواب تصادف پدر چیست : شاید در خواب دیده باشید که پدرتان با یک وسیله نقلیه تصادف کرده باشد در جایی که او در در زندگی واقعی اصلا صاحب وسیله نقلیه نباشد و یا اینکه خواب دیده باشید با وسلیه نقلیه خودش دچار سانحه شده است و در بیمارستان بستری شده است ، دقت داشته باشید که این رویا میتواند نمادی از تنش های عاطفی یا احساسی در بین جمع اعضای خانواده باشد و بهتر است سعی کنید تا آرامش بیشتری را در منزل برقرار نمایید .

سوال : خواب دیدم بابام تصادف کرده و اون را به بیمارستان بردند و بعد پرستار به خانه ی ما تلفن کرد و این خبر را بهمون داد و خیلی شدید ناراحت شدیم و همه زدیم زیر گریه ، تعبیرش چی میشه ؟

پاسخ : پیشنهاد می شود تا تمرکز و آرامش بیشتری را در محیط خانواده برقرار کنید چرا که این رویا نمادی از دلسردی ها ، دلرنجی ها و یا دل شکستگی ها می باشد که ممکن است برای یکی از اعضای خانواده ایجاد شود.

در مجموع میتوان برداشت که رویاهایی که در آن ها تصادف ، و یا نشانه هایی از تصادف رخ می دهد ، نمی توانند امید بخش و یا همراه با معانی مثبت باشند و همگی |آن ها بیشتر نوعی هشدار برای احتیاط های بیشتر در زندگی می باشد.

بطور مثال می توان با دیدن رویاهایی که در آن ها تصادف رخ میدهد در ابتدا صدقه ای پرداخت کرد و چنان چه تصمیم های نادرست و یا مشکوکی را در زندگی برای هدف یا اهداف خاصی گرفته اید کنسل کنید یا چنان چه در دوسه روز آینده تدارک برای سفری را دیده اید بهتر است آن ها را برای یک الی دو روز به تعویق بیندازید.

تعبیر خواب تصادف با ماشین های سنگین و یا سبک چیست : دقت داشته باشید که رویت ماشین هایی که در حال تصادف هستند چه از خودتان باشند و یا چه از سایر افراد ، نشان دهنده ی نوعی از گرفتاری و یا گره کوره هایی هست که ممکن است در زندگی رخ بدهند ، اما براحتی میتوان با دادن صدقه از چنین اتفاقاتی جلوگیری کرد.

توجه : یک رفتار غلط و هیجانی بین اکثر کاربران دیده می شود و آن این است که بعد از دیدن چنین خواب هایی به سرعت دستپاچه می شوند و ممکن است مضطرب شوند ، بدون آن که بدانند مفهوم رویا چیست ، لزوما دیدن هر خوابی که در آن اتفاقات بدی مانند مرگ ، تصادف و ...رخ میدهد این نیست که ببینده به آن ها دچار خواهد شد. شاید حتی این رویاها فقط ناشی از داشتن یک خواب ناآرام بوده باشد و نباید به سرعت درباره ی آن تصمیم گیری کنند.

169 نظر

  1. نيمانيماsays:

    سلام من خواب ديدم كه با پدرم سواره يك اتوبوس شديم و ٢بار اتوبوس در حال تصادف شديد بود ولي راننده كه پير مرد بود نجاتمان داد، ولي اوون ترسو كاملا حس كردم و گفتم بخاطره دست فرمون راننده زندم ايا اين تعبير دارد؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به هر کس نمی‌توان اعتماد کرد. مردمانی هستند که هر روز به رنگ تازه‌ای درمی‌آیند و از اعتماد تو سوء استفاده خواهند کرد. باید هوشیار باشی و فریب ظاهر کسی را نخوری.

  2. رضارضاsays:

    با سلام من خواب دیدم ماشینم جایی پارک بوده و یکی اومده داغونش کرده و خیلی آدم اونجا هستن و کسی نمیگه چیشده که آخر یکی شهادت داد که کار کامیون بغلی بوده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در نماز کاهلی مکن هر چند توانی صدقه بده تا از خوف ایمن باشی و به مقصد برسی . انشاء الله.

  3. علی احمدیعلی احمدیsays:

    من در خواب دیدم که ماشینم را که در کوچه پارک کردم، توسط ماشین یکی از همسایه مالیده شد و مقداری از رنگش رفت تعبیر چیست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تا می‌توانید مشغول کار و فعالیت باشید، اما تا زمانی که هوا برای‌تان صاف و یک‌دست شود صبر کنید تا بتوانید موضع جدیدی برای موضوعی خاص اتخاذ کنید.

  4. سیماسیماsays:

    سلام من خواب دیدم ک شبه و خواهرم تصادف کرده و بدنش زخم شده و خونیه صحنه ی تصادف رو تو خواب ندیدم،فقط بهم اطلاع دادن ک خواهرت تصادف کرده و من هم دویدم و ب خیابونی رسیدم ک خواهرم رو آسفالتش زخمی افتاده بود تعبیر خاصی داره؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بله دیدن خون روی بدن خواهرتان به نشانه ی کوهی از غصه ها و رنج هایی است که بر ایشان وارد خواهد شد که سبب میشود شما نیز برای او محزون شوید

  5. نرگسنرگسsays:

    سلام و عرض ادب. خواب دیدم با مادرم و برادرم سوار یک ماشین هستیم در جایی توقف کردیم من رفتم اونورتر وقتی برگشتم اونارو گم کردم هرچی گشتم نبودن و گمشون کرده بودم در حین گشتن دیدم یه ماشین واژگون شده سرنشینش توی ماشین فوت کرده بود خیلی ترسیدم و حالم بد شده بود دوباره اونورتر هم یه ماشین دیگه سرنشینش توی ماشین فوت کرده بود براثر تصادف. یه ماشین از دور دیدم شبیه ماشین برادرم بود با یه عده از مردم از دور دنبالش دویدم و صداش کردیم ولی وقتی بهش رسیدم اون ماشین برادرم نبود و یه ماشین کهنه بود که داشت میرفت .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام اگر در این ماه برنامه ی مسافرتی به شما پیشنهاد شد آن را قبول نکنید چرا که ممکن است حادثه ای جاده ای جان شما را تهدید کند فقط بمدت 30 روز مسافرت های احتمالی خود را کنسل کنید

  6. عاطفه صحراییعاطفه صحراییsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم توو یه جاده چند تا ماشین به هم برخورد کردن و داغون شدن اما من فقط نظاره گر بودم اسیبی ندیدم .یکی پس از دیگری میخوردن به هم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دیدن صحنه ی تصادف دیگران بیانگر این است که برای یکی از دوستان دور یا نزدیکتان یک گرفتاری روحی و ازار دهنده پیش خواهد آمد و شما نقش یک مشاور را ایفا میکنید و به او دلداری میدهید

  7. زهرا صفاریزهرا صفاریsays:

    سلام من خواب دیدم ک با دوستم سوار تاکسی شدیم و یک بار خیلی آروم به ماشین جلویی برخورد کردیم اما چیزی نشد و وقتی به راه ادامه دادیم یکسری تصادف پشته سر هم بین ماشینای جلویی و پشت سریمون اتفاق افتاد.بیشتر ماشین هام ماشینای بزرگ و سنگین بودن اما وقتی ما از ماشین پیاده شدیم یهو هیچ ماشینی دیده نمیشد و انگار هیچ اتفاقی نیوفتاده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نفس اماره ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی

  8. S.mS.msays:

    سلام خسته نباشید من چند روز پیش خواب دیدم دارم یک مرده با کفن روی یه برانکار میبرم که به چراغ قرمز خوردم پشت چراغ قرمز که ایستاده بودم یه دفه دیدم تصادف شد و ماشین ها دارن میان سمتم منم جنازه رو ول کردم و دویدم بعدش یه ماشین دیدم که ماشین معلم ریاضی بود و جلوی ماشین اون ایستاده بودم که یدفه دیدم یه ماشین اومد تو شکمم و داشتم بین 2تا ماشین پرس میشدم و هرچی فریاد میزدم و میزدم رو کاپوت ماشین کسی صدامو نمیشنید که یدفه بین 2ماشین فاصله افتاد و من فرار کردم و رفتم کنار چهارراه بعد 2تا ادم نیازمند که پشت چراغ قرمز گدایی میکردن اونجا بودن دستمو گذاشتم رو شونه جفتشون و نفس میزدم که دیگه از خواب پریدم تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به علامت غم یا مصیبتی است که به یکی از اقوام تقریبا دور شما در اینده نزدیک وارد می شود

  9. سمیهسمیهsays:

    سلام خسته نباشید مادر من نزدیک اذان صبح امروز ششم فروردین نودو هفت خواب می بینه که خواهرم در ماشینش با ماشین دیگه ای تصادف می کنه بطوری که ماشینش جمع می شه بعد راننده اون ماشین میاد خواهرم رو می کشه بیرون و می برتش توی حالت مغازه مانند یه چهار دیواری خالی و چند نفر مرد شروع به زدنش می کنند با چوب بعد مادرم می بینه که یک نفر چاقو دستش هست ولی چاقوی میوه خوریه یعنی یه چاقوی کوچیک بعد در صحنه بعدی می بینه که خواهرم نیست چاقو شکسته افتاده اون وسط و لباس خواهرم یه تیشرتی که تنش بوده اون وسط افتاده در تمام این مدت مادر من در حال جیغ زدن بودن در خواب هیچ خونی در خواب دیده نمی شه و نهایتا مادرم با ناله از خواب بیدار می شه . خواهرم مجرد هست و مرد زندگی مادر من هم محسوب می شه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مشکلاتی برای سلامتی و تندرستیتان پیش خواهد آمد،پس مراقب باشید و حواستان باشد

  10. محمدمحمدsays:

    سلام.من خواب دیدم ک بهترین دوستم و دوست مشترکمون اومدن با ماشین دنبالم که ۱ چرخی بزنیم.محله ما برق رفته بود و بهترین دوستمم پژو آردی خریده بود.هنوز داخل اتوبان نشده بودیم ک ب علت رانندگی اشتباه بهترین دوستم ک پشت فرمون بود ما به صورت خیلی بدی چپ کردیم ولی همه سالم بودیم و من فقط یکی از شونه ام کمی درد گرفته بود و ماشین داغون شده بود ولی من ک از ماشین اومدم پایین انگار یک جای دیگ و خیلی دور از این ۲ نفر بودم ک انگار گمشون کردم.بهشون ز زدم بعدش دیدم خیلی خوشحال رفتن پیش هم و منم ب شدت ناراحت شدم.همین الان از خواب پریدم.چ تعبیری میتونه داشته باشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      افرادی پشت سر شما حرفهایی خواهند زد که به مذاقتان خوش خواهد آمد و متوجه می‌شوید که مورد علاقه همگان هستید اما بهتر است که از اعتماد آنها سوءاستفاده نکنید

  11. آذرآذرsays:

    سلام.خواب دیدم داشتم خرید میکردم شوهرم داشت ماشین و پارک میکرد یه جیپ سفید بود.یه عده از فامیلا داشتن بعش دست فرمان میدادن.یه دفعه ماشین چپ کرد شوهرم سرش از تنش جدا شد یه طرفم دخترم دوچرخه سواری میکرد از رو دوچرخه افتاد دیدم دخترم چیزیش نشده دویدم سمت شوهرم گریه میکردم و موهام و میکندم یه دفعه شوهرم بلند شد راه میرفت با تن بی سر .سرش رو زمین بود.میخواست بیاد من و آروم کنه.تعبیرش و بگین ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در مسائل عشقی با دقت و مراقبت بیشتری عمل نمایید تا نتیجه مطلوب و دلخواه را بدست آورید.

  12. رویانرویانsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم که من و خوانوادم رفتیم کوه و چند تا ماشین پشت سرهم پارک شدن و توی یک ماشین دوتا از همسایه هامون بودن که بچه بودن و ترمز دستی ماشین و میکشن وماشین راه میفته و میخوره به ماشین های دیگ و همه ی ماشینا سقوط میکنن ته دره و من هی میکوبم توی سرم و جیغ میزنم و گریه میکنم ولی هیچکس چیزیش نشده و اون دوتا بچه هم سالم هستن میشه تعبیرش و بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مراقب باش کاری نکنی. قبل از آنکه ادامه دهی جوانب و شرایط را با دقت بسنج و بررسی کن.

  13. علي رضاعلي رضاsays:

    سلام من خواب ديدم تو مسير داشتم ميرفتم ديدم جلوي مسير پر از جنازه داخل كفنه تصادف شده بود گفتند اينا داشتن ميرفتند فرودگاه تا بروند مشهد ظاهرا اتوبوس با سواري توي پيچ جاده اي بود برخورد كرده بودند گفتند ٢٠نفرند همه مرده بودند جاده بسته شده بود به طوري كه ماشينم نميتونست رد بشه من اول با ماشين بودم بعد سعي كردم با موتور رد بشم بازم نشد از لابلاي اجساد پياده رد شدم ولي براي برداشتن موتور دوباره برگشتم تصميم گرفتم برگردم از مسير ديگري با ماشين برم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر فردی فریب دهنده و متقلب باشد که ممکن است تنها به رابطه ای کوتاه مدت علاقه مند باشد.

  14. zahrazahrasays:

    سلام.خسته نباشید. من دیشب ساعت 11:30 خواب دیدم منو دوستم با سرویس(سواری ) از مدرسه برمیگردیم (ولی شب بود)بعد یهو به جای اون دوتا از دوستان دوتا دیگه اومدن که باهم دعوا میکردن بعدش راننده هم تو دعوای اونا دخالت کرد منم همش میگفتم حواس راننده رو پرت نکنید (انگار بارونم میومد)بعد از اونم داخل دره پرت شدیم و فقط من جیغ میزدم بعدشم از خواب پریدم من اونروز حال جسمی خوبی نداشتم. خوابم به اون میتونه ربطی داشته باشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بله دقیقا تعبیر این خواب همان مقدار کسالت و یا ناراحتی است که به شما رسیده است ، روح شما قادر است خبرهایی حتی از ده ها سال دیگر بدهد !

  15. HoseinHoseinsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم ک خبر تصادف و مرگ یکی از دوستاما اوردن خواستم ببینم تعبیرش چیه مرسی

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خبر تصادف و مرگ تعبیر برعکس دارد پس این خواب یعنی طول عمر زیاد برای این فرد

  16. سیامک ساسانیسیامک ساسانیsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم با ماشینم زدم ب اتو بوس ماشین چراعش شکست اتوبوس زخمی شد راننده ک اشنا بود اومد پایین باهم حرف زدیم گفت اشکالی نداره برو تعبیرشو بگید ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان موضوعی مالی است که معیشت و زندگی شما از طریق آن می گذرد.

  17. دلارام کیاندلارام کیانsays:

    سلام و خسته نباشید،من دیشب خواب دیدم که ماشین ما تصادف کرده ولی خودمون چیزیمون نشده ولی ماشین داغون شده تعبیرش چیه ؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      امر خیری برای خانواده‌ای نزدیک در پیش است که به زودی خبرش به تو می‌رسد و از این بابت خوشحال خواهی شد.

  18. AminAminsays:

    سلام ببخشید نزدیکای صبح بود که من خواب دیدم که منو پدرم داخل یک مغازه هستیم و من از پدرم جدا شدم و رفتم داخل چاقو فروشی تا چاقو بخرم. بعد پدرم با خواهر کوچکم که بغلش بود به سمت چاقو فروشی اومد و من وقتی دیدم پدرمو از مغازه زیرون اومدم و دیگه نخریدم. ادامه خواب دیدم که من در یک پیاده رو با سرعت در حال دویدن بودم نمیدونم دنبال چی داشتم میدویدم تا بگیرمش. بعد دیدم که جلوتر یه تصادف شد با ماشین ماشینایی که تصادف کردن زیاد بودن و خانواده من هم که تو ماشین بودن تصادف کردن و از ماشین پیاده شدن که دیدم بدنشون خونیه ولی فکر کنم پدرم پیاده نشد یا من از خواب پریدم . در ضمن در اینده برنامه مسافرت هست و من هم باهاشون نمیرم و اینکه تو خواب هم همه تو ماشین بودن و تصادف شده و من نبودم . این تشابه بین تصادف و برنامه سفر خیلی نگرانم کرده لطفا تعبیرشو هر چه سریع تر بگین خواهش میکنم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در کاری که بیم رسوایی در آن وجود دارد شرکت نکنید. مواظب آبروی خود باشید. از دوستان ناباب و ریاکار خود دوری کنید. به شایعات و حرفهای بی اساس دیگران توجهی نکنید.

  19. محمدمحمدsays:

    سلام من خواب ديدم با خواهرم بودم ي اشنايي ديدم گفتم كلاه داري اون يه عالمه كلاه نقاب دار داد به من دادم به خواهرم و رفت و اونا هي گفتم كلاهامونو بده ميخوايم من توجه نميكردم خواهرم بعد حس كردم داداشمه و ناگهان عقابي بزرگ نشست وسط كوچه و من عكس گرفتم ازش و حمله كرده به اون دونفر ك تو زندگيم اشنا هستن(سلام و عليك داريم) بعد اومد سمت من رفتن تو مغازه اي ك ديدم دخترخاله ه پسرخاله هام اون جان فرار كردم تو اتاق پروف كه ميفتن چه خوشگله عقابه و..اوندم بيرون ديدم يه جوجه عقابه ك حمله كرد ب من محكم گرفتمش تكون نخوره چنگ انداخت منم كوبيدمش و زمين و فوش دادم و كشتمش استاد ادامش را بزاريد بگم لطفا در انتها پاسخ دهيد باتشكر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      برای کامنت های خیلی طولانی باید حتما بصورت خصوصی به مدیر سایت پیام دهید

  20. محمدمحمدsays:

    مميدونم خوابم خيلي طولاني بود بخاطر نگرانيم وسواس ب خرج دادم شما منو ببخشيد?يادم اومد وقتي با اون زنه ودخترش و پسر خالم تو مغازه اي مانند ي اتاق ك نشسته بودن رو صندلي چرم و حرف ميزن قبل اينكه برم ببينم ماشينو دزديدن يادمه ميخواستم ببخشيدا التمو از شلوار با پاي اون زن كه نشسته بود بزنم اما نشد بهش بخوره كلا فكرمو درگير كرده ك خداي نكرده مرتبط با معشوقم و ايندمون نباشه و ميدونم ك افسردگيم و مريضيم بخاطر اون دخترس ك ميخوامش و واسه همينه نميتونم با كسي رابطه داشته باشم ونميتونم مثله قبل برم تو محيط كارم و از زندگي و خوش گذروني ومار عقب موندم فقط منتظر پاسختونم تا از نگراني دربيام...باسپاس اميدوارم منو ببخشيد ميدونم مطلب زياد بود و شما اذيت شديد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده قدرت و داشتن خانواده ای خوب و منسجم و متحد است

  21. محمدمحمدsays:

    استاد من چون فكر ميكنم مادرم با ازدواج ما دوتا مخالفت كنه هنوز بهش نگفتم و ميترسم همه چي خراب بشه و اون دختر ميگه واسه اشنايي بيا و من هنوز ب خانواده نگفتم چون ميترسم قبولش نكنن و بيچاره شم و تصميم دارم مقداري رابطمونو محكم تر كنم تا وقتي مطمعن شم همه چي درست شدس ب خانواده بگم و نميدونم احتمال داره كاري كنيم ك باعث شوكه شدن خانواده بشه مثلا همن دير گفتن موضوعمون?؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از وجود مشکلات در خانواده خبر می دهد با دیدی دیگر به زندگی رهیدن و غلبه بر مشکلات است

  22. نسیم رادنسیم رادsays:

    سلام استاد. خسته نباشید. من خواب دیدم پدر و مادرم با ماشینشون تصادف کردن و خبر فوت شون رو برام آوردن. بی نهایت گریه میکردم.البته بیدار شدم دیدم هوا روشنه و نزدیک صبح بود.تو رو خدا تعبیر کنید که دارم میمیرم از نگرانی

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام علیکم و رحمت الله ، نگران این خواب نباشید مردن و از بین رفتن والدین شما در این رویا به طولانی شدن عمرشان اشاره میکند و گریه زیاد شما به دل خوشی و رضایت خودتان در زندگی آیندست

  23. فاطمهفاطمهsays:

    سلام. من خواب دیدم دارم سوار خط واحد شدم با یه جمعیتی ولی مقصدم یادم نیس. یک سری از بس خط واحد شلوغ بود که اوتوبوس منو جا گذاشت و نتونستم سوار شم. من به رانندش گفتم وایسا سوار شم و چون تو دستم وسایلو اینا بود یه نگام کرد و رفت و سوارم نکرد. ممنون از شما

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      هرگز از کاری که می کنید مایوس نباشید و به آنچه که دارید قناعت کنید چون آنچه را که خداوند قادر متعال برای هر بنده ای مقدور فرموده به اندازه استعداد اوست پس به این امر شاکر باشید تا کامروا گردید.

  24. پژمانپژمانsays:

    سلام.اگر خواب ببینیم که یکی از اقوام نزدیک با ماشین تصادف ناجور کرده و به کما رفته تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خودتان موجب خواهید شد تا در زندگی پیشرفت کنید

  25. احساناحسانsays:

    سلام من خواب ديدم برادرم با موتور من داشت ميرفت جلو تر از من و پدر ومادرم كه يهو تصادف كرد همون موقع هم پدر و مادرم داشتن ميگفتن بهم تصادف نكنه ي وقت. رسيدم بالا سرش باهام حرف ميزد اما صورتش خوني بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یک آشفتگی آرامش خانواده را برهم خواهد زد

  26. پسرپسرsays:

    در واقعيت دو ماشين دارم يكي مشكي مدل بالا يكي پرايد سفيد ك در خواب با سوار پرايد سفيد بودم و يادمه تو خانه اي مجلل و بسيار شيك و بزرگ مادرم و خواهرم بودن و دوتا ماشين مدل بالا كاملا نو يكي ب رنگ طلايي و يكي مشكي ك طلايي رو حس مالكيت داشتم و گويا مشكي ك بسيار زيباتر و گرانترو مادرم براي خواهرم درنظر گرفته بودم من نارحت بودم وگفتم اون ك لازمش نميشه من مشكيو ميخوام خواهرم موافقت كرد و خوشحال شدم و گفتم حالا سه تا دارم بجا مسكيه با مشكي جديده ميرم پيش معشوقم و خيلي ام ااان دوسش دارم ايا ب اين مربوطه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این معنی است که در زندگی بیداری به کمک دیگران احتیاج پیدا خواهید کرد.

  27. سورناسورناsays:

    سلام خواب دیدم با یکی از دوستای قدیمیم که چند ساله با هم رابطه ای نداریم سوار یه ماشین هستیم بین راه راننده نگه داشت و خانمی که قصد داشت دانشگاه بره رو سوار کرد وقتی نزدیک دانشگاه شدیم اون خانم داشت آدرس دقیق رو میداد که انگار ماشین با چیزی برخورد کرد و به حالت چپ شده چندمتری روی زمین کشیده شده اون لحظه خیلی ترسیده بودم چون کاملن هوشیار بودم خیلی حس بدی بود بعد از چند دقیقه ماشین ایستاد و من خودم بیرون کشیدم دیدم ماشین از سر و ته جمع شده بود و روی چهار چرخ بود که بیدار شدم.حتی در بیداری هم از اون تصادف میترسیدم که دوباره خوابم برد تو خواب دنبال شماره کارتی بودم که صدقه رو به اون حساب واریز میکنم با سختی پیدا کردم در حین واریز گزینه ای اومد که این خانواده دو تا بچه هستن پنج میلیون مانده حسابشونه و گزینه دیگری یک دختر که میتونی تلفنی از حالش باخبر باشی یه چیزی مثل طرح محسنیین که من اولی رو انتخاب کردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مشکلات و گرفتاری شما را تهدید می‌کند

  28. MbazregariMbazregarisays:

    سلام استاد من خواب دیدم من و همسرم تو ماشین خودمون هستیم و میخوایم یه جای برا پارک ماشین پیدا کنیم بعد شوهرم یه پراید رو دید که کنار خیابون بود از سپر پراید بلندش کرد و هلش داد تا بره کنار و بتونه ماشین خودمونو پارک کنه ولی یدفعه پرایده انگار تو سراشیبی افتاد و خرد به یه پیکانه و داغون شد و ما با ماشین خودمون فرار کردیم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اللهم صلی علی محمد و آل محمد ، جای نگرانی نیست فرزندم چون در این تصادف شما همراه با شوهرتان بوده اید بیانگر دفع بلا و دور شدن خطر از خانواده شماست

  29. مهسامهساsays:

    با سلام من دیشب خواب دیدم تصادف کردم و معلوم بود که یک نفر را زیر گرفتم و آن شخص فوت کرده بود و من از صحنه تصادف فرار کردم ولی با شماره پلاک ماشینم منو پیدا کردند و میخواهند منو ببرند زندان.... وقتی از پله های دادگاه بالا میبرند(پله ها یک سطح شیب دار شن مانندی بود که اثر پا روی آن می ماند) پیش قاضی نه دستبند بودم و نه ماموری همراه من بود و من در اتاق انتظار قاضی (مثل مطب دکترها بود) که متهمین زیادی وجود داشت سرم را پایین انداخته بودم که انها فکر نکنند من مثل اونها کار بدی انجام دادم که اینجا هستم میخواستم به همه توضیح بدم که من فقط تصادف کردم و هول کردم از صحنه فرار کردم .... و وقتی از پله ها بالا میرفتم پیش خودمیگفتم من که خیلی زیاد اونجا نمی مانم سوء سابقه برای کارم نشه و یا اینکه ولش کن در سوء پیشنم معلومه که بخاطر تصادف بوده خواهش میکنم از شما مدیر محترم جواب من بدین خیلی پریشانم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اینکه شما در این خواب تصادف کرده اید و یک نفر را کشته اید و سپس در دادگاه برای مجازات حاضر شده اید نیکوست و به این علامت است که بر تجربه های شما افزوده می شود و شما پخته تر و کاملتر خواهید شد

  30. کشاورزکشاورزsays:

    سلام.امروز قراره یه ملاقات مهم داشته باشم و مامانم صبح خواب دید هوا طوفانیه و صاعقه میاد و من وقتی میخواستم از خیابون رد شم با ماشین تصادف میکنم اما میگفت هیچ اثر خون و خونریزی نبوده آیا این خواب میتونه تعبیری داشته باشه؟لطفا جوابمو بدید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یعنی آشنایی‌های تازه و دیدن کشمش یعنی دعوا در همسایگی

  31. SaharSaharsays:

    سلام من خواب دیدم داخل یک ماشین بودم و راننده‌اش نبودم اما حس تنهایی زیادی داشتم توی خیابانی که در حال حاضر اونجا ساکن هستیم با ماشین دیگه ای تصادف کردم و با سر توی شیشه رفتم و در یک بیمارستان به هوش اومدم انگار که سرم شکسته بود دردش رو حس میکردم حتی در طول خوابم هم ذهنم نا اروم و پریشان بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه‏ انجام كارهاى بیهوده است

  32. EliElisays:

    سلام خواب دیدم عشقم صورتش زخمی و قرمزه کلشم بسته بود ولی تصادف رو ندیدم فقط میدونستم ک تصادف کرده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مختصر رنج یا ناراحتی برای ایشان رخ خواهد داد ولی موضوع نگران کننده ای نیست

  33. نلی کیاننلی کیانsays:

    سلام.توروخدا جواب منم بدید .من توو چند هفته ب گذشته سه تا خوابه سنگین و معنی دار دیدم که احساس میکنم هر سه تاش چیزیو میخوان بهم نشون بدن. آخرین خوابم این بود که من با عجله و استرس از محل کارم اومدم بیرون.حالم توو خواب زیاد خوب نبود.به ماشین جلویی که سرنشینش خانواده عموم بود اشاره کردم وایسن چون داشتم توو کیفم دنبال کلید میگشتم توی ماشینم.بعد که پیداکردم گازشو گرفتم رفتم جلوتر انگار وارد جاده شدم زدم کنار که ماشین عموم بیاد.دستی ماشینو نکشیدم ماشین به عقب رفت پرت شد از پشت توو دره مانندی،و افتاد روویه ماشین دیگه.من سالمو زنده بودم.ولی متوجه شدم از دور که راننده ماشین زیری مُرد.لازم به ذکره که ماشین اولم که سوارش شدم همین ماشین خودم توو بیداری بود و ماشینی که باهاش سقوط کردم توو دره روی یه ماشین دیگه کامیون بود.بعد من توو ماشین بودم ولی توو خواب صحنه ی سقوط رو از رو به رو دیدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما شاهد مردن شخصی بوده اید که او را در دنیای واقعی برای شما غریبه است پس بطور کلی تعبیرش خنثی است و هیچ خطری ندارد فقط ممکن است برای مدتی کوتاه کلافه و یا احساس آشفتگی کنید

  34. neli kiyanneli kiyansays:

    و قبل از این خواب حمله ی گرگ، خواب دیدم یه سگ سیاه خیلی بزرگ دنبالم گذاشته و من دارم میدوم.سگ با طناب بسته شده بود ولی انگار طول طنابه تمومی نداشت چون هر چی میدوید به سمتم باز میتونست جلو تر بیاد.تا اون لحظه که من از ترسم وایسادم و سگ به سمتم حمله ور شد که دیگه بیدار شدم.لازم به ذکره که من توو بیداری هیچ ترسی از سگ ها و کلن حیوانات بزرگ ندارم و خیلی هم دوسشون دارم. این سه تا خواب رو من ظرف حدود یک ماه دیدم که تعبییرایی که کمی نزدیک به خوابم بود رو میخوندم هر سه تقریبن یه معنی داشتن که این نگرانم کرده.و اینم بگم من به ندرت خواب میبینم.به خاطر همین کمی از تعبییر این سه خواب اونم پشت سره هم ترسیدم.خواهش میکنم راهنماییم کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یکی از نزدیکان شما طعمه بیماری می‌شود.

  35. سید علی حسینی منشسید علی حسینی منشsays:

    سلام من خواب دیدم در یه خیابانی یک ماشین به یک بچه میزند و فرار میکند و یه امبولانس می اید و میگوید کار بچه تمام است و بچه را سوار امبولانس میکنند و میروند تعبیر ان چیست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      وجود آمبولانس و خبری که میشوید به این علامت است که کمی احساس آشفتگی خواهید کرد و با بعضی از مشکلات روحی دست و پنجه نرم خواهید کرد

  36. اصغر اصغریاصغر اصغریsays:

    من خواب دیدم کامیونی یک اتوبوس رو بکسل کرده وبا سرعت میرفت یهو بکسل اتوبوس پاره شد اوتوبوس بالای صخره ای رفت و از بالا روی کامیون افتاد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      پاره شدن بکسل اتوبوس و سپس شاهد تصادف بودن به این تعبیر است که ذهن شما برای مدتی آشفته مسئله ای خواهد شد ولی نگران کننده نیست

  37. نرگس سیرجانینرگس سیرجانیsays:

    برادرم دیروز ظهر خواب دیده که توی جشن عروسی خودشه و خبر تصادف و فوت منو بهش میدن و با حالت گریه از خواب بیدار میشه میشه بگین تعبیرشو

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه‏ آن است كه باید منتظر پیشامدى غیر منتظره باشید.

  38. گیگلزگیگلزsays:

    سلام من رابطه‌ای داشتم که به تازگی از اون خارج شدم. خواب دیدم با یکی از دوستای قدیمیم که الان در شهر دیگه‌ای زندگی میکنه دارم‌راجب اون صحبت میکنم و اونم میگه اینطوری که نمیشه باید با هم‌صحبت کنید در همین حین که از خیابون رد میشم‌یه دفعه چشمام بسته میشه و فقط چراغ اتومبیل رو میبینم‌بعد که به هوش میام میبینم کنار خیابونم دوستمم‌بالای سرم داره با مامانش تلفنی صحبت میکنه و میگه اشتباه کردم بهش سیاه‌دونه دادم خورد سرش گیج رفت بهش ماشین زد و من ناراحت میشم خودم با کمک چندتا غریبه پیاده انگار بیمارستان نزدیک بود میرسونم‌بیمارستان و اونجا تا پذیرشم کنن طول میکشه دعوا میکنم اون اقاهه هم که مسول بود اشاره کرد کار منو زودتر راه بندازن در همین حین خانوادمم میان من میگم منو ببرید یه بیمارستان دیگه من خونریزی مغزی کردم و همون موقع حالم بهم میخوره و طوری که انگار خون هم از دهنم خارج میشه که یکی میاد بالا سرم میگه خوبه بزار خون خارج بشه و من همینطور کف بیمارستان که ابی-سرمه‌ای بود رو زمین‌دراز بودم. اخرشم دیدم بابام انگار میخواد ببره یه بیمارستان دیگه و میگه فوقش یه چند تا امپوله‌.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما جدیدا تصمیم های گرفته اید که به نفع شما تمام شده است گاهی اوقات از دست دادن بعضی از افراد یا چیزها سبب می شود که شانس های بهتری رو به روی انسان قرار بگیرد

  39. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم ک با دوستم بودم میخواستم از خیابان رد شیم دستامون تو دست هم بوداما یهو اون مثل جن شد و از خیابو ن رد شد اما من نزدیک بود ک بود ک تصادف کنم بعدش من تنها گذاشت انگار ک میخواس من تصادف کنم بعدش باز قرار بود باهم بریم ساندویچ بخوریم من رفتم ک نون بخرم اومدم از مغازه دیدم باز ناپدید شده راستی قبلش مادرشو دیدم ک البته اون اون فرد رو مادرش معرفی میکرد ولی من فهمیدم مادرش نیس و اون زن ب من لبخند میزد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یک تغییر مهم در اطراف شما رخ می‌دهد

  40. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم با شوهرم تو جاده هستیم و ایشون رانندگی میکردم تو خواب حس کردم لباس سفید عروسی تنمه و انگار عروسیم بود بعد یک مدت کوتاه تو خود ماشین من داشتم به بدنم لیف میمالیدم و خودمو میشستم یک دفه ماشین ترمز میبره و تصادف میکنیم و میریم تو دره برامدت کوتاهی جفتمون بیهوش بودیم اما بعد من پاشدم اول خودم اومدم بیرون و بعد به همسرم کمک کردم بیاد همین امروز دوباره خواب دیدم تو شهر بازی هستیم و چیزی به پشت و سرمن میخوره وباعث میشه من بیهوش بشم و انگار با همسرم قهرم بودم ی نفر از همراهیانم یک چیز سفید رنگ میزیزه تو چاییم و میگه بخور خوبه میشه تعبیر این دوتا خواب منو بگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیمار می‌شوید یا مختصر گرفتاری پیدا می‌کنید که هیچکدام نگران کننده نیستند

  41. ليلا زارعليلا زارعsays:

    سلام من خواب ديدم برادرم با ماشين زد به چند نفر و انها فوت كردن ما همه از اين اتفاق خيلى ترسيده بوديم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این نشان میدهد برادرتان یک تصمیم نادرست و یا یک کار بی نتیجه را شروع خواهند کرد

  42. آزالیاآزالیاsays:

    سلام من خواب دیدم قرار بود بریم خونه خالم اما شوهرش نمیذاشت مامانمم لج کرد گفت دیگه نمیریم بعد سوار ماشین شدیم که دست من چیزی بود ریخت رو مسافرای دیگه و یکم خوراکی به بچه شون دادم و عذر خواهی کردم بعد دیدیم یکی یکی ماشینای کوچیک بزرگ جلومون به هم میخوردن و داغون میشدن و منم به مامانم میگفتم مامان اروم برو ببین خدا رحم کرده به ما نخوردن اما مامانم گوشش بدهکار نبود اخرش یه ماشین سیاه باری با یه ماشین دیگه برخورد شدیدی کردن که تا نزدیکی ما اومد من بیاده شدم دراه افتادم دیدم مردم شورش کردن و شعار میدن همه چی در همه منم سعی میکردم بیام بیرون ازون مهلکه کلی برچم شعار رو درختا بود بعد من ترسیدم بلیسا فک کنن منم انقلابیم سعی کردم بیام بیرون ازون موقعیت

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      هنگام روبرو شدن با مسایل دچار هراس و وحشت می شوید. ترس را کنار بگذارید و به خود اعتماد داشته باشید

  43. نازینازیsays:

    سلام دیشب خواب دیدم که با ماشینم تو خیابون دنده عقب می گیرم توی دنده عقب خیلی جزئی به ماشین های دیگه تصادف می کردم بعد آخرش زدم به یه پیر مرد میوه هاش و گوشیش افتاد خودش اتفاقی براش نیوفتاد بعد مسیر خیابون رو مستقیم اومدم جلو ماشین گرفتن گفتن باید بیای خسارت بدی مدارک ماشینم همرام نبود به نظرتون این تعبیر داره

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بله و تعبیر این است که بصورت کاملا ناخواسته سبب ناراحتی جزیی شخصی در نزدیکی خود می شوید

  44. ماریاماریاsays:

    سلام خواب دیدم ک میخوام از خیابون رد بشم یه ماشین باسرعت اومد زد بهم من افتادم در واقع سالم بودم ولی حس میکردم نباید بلندبشم و مردم دورم جمع شدن و پامو نگاه کردم دیدم یه زخم سطحی روی پامه و داره خون میاد فکر میکردم باید از راننده شکایت کنم. بعدشو زیاد یادم نمیاد ولی یادمه ک بلند شده بودم و راه میرفتم بالای یه برج خیلی بلند بودم و ن دردی داشتم ن دیگ اون زخم وجود داشت انگار پامو خوب کرده بودن و هیچ مشکلی نداشتم. و داشتم نون بربری تازه با عسل زیاد میخوردم و پایینو نگاه میکردم تعبیر خوابم چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      پرداختن به کاری است که ناخشنودی همراه می‌آورد

  45. مهدی رضاییمهدی رضاییsays:

    سلام من خوابی خیلی عجیب دیدم خواب دیدم تو مسیر برگشت خونه هستم سر پیچ که هستم پیچو رد میکنم ۵نفر مرد که مرده بودن به صورت صاف ۳تا لاین سرعت ۲نفر لاین وسط که لباس نظامی تنشون بود من میگیرم کنار که از رو اینا رد نشم بقیه ماشینا میان میخورن به هم یه ماشینم به من برخورد کرد وقتی از ماشین پیاده شدم دیدم ماشینم هیچی نمونده ازش یه مردی تو صحنه تصادف بود گفت تو مردی دوستمم تو اون خواب با یه ماشین دیگه بود دین این خواب دلیل واقعابر مرگ هستش؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خبر از غمی می‌دهد که بیشتر جنبه عام دارد

  46. امیربهلولامیربهلولsays:

    سلام من خواب دیدم بیرون شهر هستیم جهت تفریح اونجا یک جاده خراب و دارای سرپایینی بود یک ماشین با سرعت از انجا در حال رد شدن بود که ناگهان چپ کرد و یک انفجاری رخ داد که سرنشینان ماشین جیغ میکشیدند و به بالا پرتاب شدند و مردند

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این نشان میدهد برای برخی از اطرافیان که با شما هیچ ارتباطی ندارند، اتفاقات ناگواری روی خواهد داد

  47. MahdiyeMahdiyesays:

    سلام...شبتون بخیر...من امروز صبح خواب دیدم که من و مامان و زن و بچه های شوهر خالم تو ماشین شوهر خالم بودیم ، شوهر خالم نزدیک ماشین هایی که تو پیاده رو نگه داشته بود رانندگی میکرد ، یه خانومی طرف خیابون ایستاده بود فکر کنم با بچه کوچکش حرف میزد ، که یهو شوهر خالم زنه رو یا ماشین زد زنه پرت شد زمین و مرد ، من پیاده شدم از ماشین با فریاد گفتم یاحسین خودت کمکش کن (من گناه زیاد دارم اسم امام حسین رو به زبون نمیارم به خاطر گناهام ولی تو خواب گفتم صداش کنم اون بزرگه ماست که کمک کنه) بعد رنگ شوهر خالم عوض شده بود ولی چیزی بروز نداد پیاده شد و رفت ( فکر کنم طرف خانواده زنه رفت ) منم تو دلم میگفتم اینا که پول ندارن هر چی پول داشتن دادن برا دخترش جهیزیه خریدن چطور میخوان دیه ی خانمه رو بدن ، رفتم سمت خانه ی خوانواده ی اون خانمه که مرده و بهشون گفتم به خدا شوهرخالم مرد خیلی خوبیه و از خوبیاش گفتم بعد یه چند نفری بهم گفتند بهش نمیخوره اینهمه خوب باشه حالا که اینهمه خوبه چرا زد زنه رو کشت بعد از خواب بیدار شدم...ببخشین طولانی شد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از بعضی از کارهایتان پشیمان خواهید شد

  48. امینامینsays:

    سلام من خواب دیدم که برادر همسرم خبر تصادف همسرم رو آورد ولی همسرم کاملا سالم بود و شوکه بود و مدام گریه میکرد و به من فیلم تصادفش را نشون داد که یک کامیون زده بود به ماشین همسرم که ماشین داغون شده بود ضمنا من بعد شنیدن خبر تصادف توی خواب خیلی گریه میکردم میخواستم ببینم این تعبیرش چیه؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این علامت است که برادر همسرتان خبری نامطلوب را در آینده به اطلاع همسرتان خواهند رساند ولی لزوما موضوع آن تصادف نیست

  49. مجتبی سلطانیمجتبی سلطانیsays:

    من خواب دیدم که به صحنه تصادف موتور سیکلت تو بزرگراه رسیدم که سه نفر زن درازکش رو اسفالت افتاده بودن که یه نفرش در حال جون دادن بود مردم هم جمع شده بودن و هیچ کاری نمیکردن تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، سه نفری که در این صحنه ی تصادف بوده اند خبر از 3 اتفاق میدهد که در آن ها بدشانسی خواهید آورد.

  50. ساراساراsays:

    سلام ممنون از سايت موفق تون من شب قبل خواب ديدم كه رانگار عروسي يك از فاميلامون است و همه مصروف اند و همه به يه ارايشكاه ميرن من و مامانم هم همينطور به يه ماركيت و ارايشگاهي ميرم مسير طولاني است اما زمان بازگشت پياده ميايم وقتي ميايم افراد توي خيابون و سرك هستند غير معمولي مثل ديوانگان سنگ پرت ميكنه طرف من يكيشون يكيشون لخته همينجوري ميترسيم من هم پيش خودم ميكم تو ي هر عروسي مون يك ميميره ،،در واقع توي عروسي پسر عموم مامان بزرگم سكته مغزي كردن و بعد فوت كردن ،،نكنه توي اي عروسي هم چيزي بشه كسي بميره بعد سوار تاكسي ميشم يه ماشين با ماشين ديگه تصادف ميكنه و يك تعمير است اتش ميكيره و توي اون همه فاميلامون هستند اما چيزشون نميشه و زخمي ميشن بعدش هم محفل برگزار ميشه همه لباس هاي محلي و زرق. برقي پوشيدند اما غذا نيست و دختر خالم ميره و يه عالمه بيسكويت هاي خوشمزه مياره همه يدونه بر ميدارن اما من دو تا از هر نوعش برميدارم بعد ميبينم تو اونجه شعبده بازي هم است و توي به صندوقي مار است واسه شعبده بازي اما من ميترسم و اطفال منو با مار هاي بازيچه ميترسونن خيلي ببخشيد چون طولاني بود ميشه تعبير شو بگين

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، صلاح در آن است که در ایام پیش رو دست به کارهایی که احساس میکنید همراه با ریسک هستند نزنید.

  51. شهبد احدیشهبد احدیsays:

    با سلام و خسته نباشید من خواب دیدم کنار اتوبان توقف کردم و در لایین مخالف یک عابر بود که یکدفعه یه ماشین با سرعت اومد زد بهش و اون عابر زخمی شد ولی زنده بود ما هم اون لحظه واقعا ناراحت شدیم از شدت تصادف چون ماشین از روش رد شده بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خبر از رویدادی در اطراف شما میدهد که ممکن است در مورد آن خبری به شما برسد و کمی اندوهگین شوید

  52. کمیل ابراهیمیکمیل ابراهیمیsays:

    سلام من خواب دیدم که سر خیابان خودمون بلوار خیلی شلوغه یه نیسان دنده عقب رفت یه نیسان دیگه از پشت بهش زد پشتشون هم یه چیزی تو مایه های تانک زد بهشون که نصف نیسانو پرس کرد اومدم بیام کنار خیابون نزدیک بود تصادف کنم اما بخیر گذشت از جاده فرعی کنارش یه کامیون اومد ینفر رو زیر کرد، اما نه خونی دیدم نه جنازه ای

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خبر از این میدهد که از نزدیک در محیط زندگی تان شاهد برخی از حوادث در زمینه ی رانندگی هستید.

  53. نازینازیsays:

    سلام خدا قوت ظهر خواب دیدم که با ماشینم با سرعت زیادی حرکت میکردم که کنترل ماشین از دستم خارج شد ماشین از روی یه پل افتاد پایین صندوق عقبش آسیب دید بعد خودم مشکلی نداشتم داشتم ماشین نگا میکردم دوست شوهرم اونجا بود خندید گفت من ماشین میبرم درس می کنم یکی دو روزه هر زمان هم تونستی هزینه رو بپرداز گفتم نه شما زحمت درس شدنش بکشین بگید من هزینه رو پرداخت کنم هیچی ماشین. برد منم از خواب بیدار شدم ممنون از لطفتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، باید بیشتر مراقب سلامتی خود حداقل در یک الی دو ماه آینده باشید ، البته نه اینکه قرار باشد اتفاقی بیفتد چرا که این رویا فقط در حد یک هشدار است

  54. سمانهسمانهsays:

    سلام.... آیا سقوط کامیونی که مال مانیست ....دیدم کامونه از تو آسمون اومد به سمت زمین و من جایی پشت دیوار بودم تو حیاطی مثلا نشسته بودم حس میکنم پدرم گفت خیلی نزدیک بود بهت مثلا بگیره و ازی حرفا وفقط بین مو یه دیوار بود.....اگه تعبیر داره لطفا بگید متشکرم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، از نزدیک شاهد سقوط جسم سنگین در نزدیکی خودتان بوده اید ، پس نمیتوانیم بگوییم که تعبیر بد است چرا که فقط شما ناظر بوده اید و بیشتر اشاره به تغییرات پیرامونتان دارد.

  55. امیدامیدsays:

    سلام درخواب دیدم که مادرم تصادف کرده ومرده است ممنون میشوم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، معنای بدی نمیدهد ولی برای احتیاط هم که شده نذر صلوات کنید.

  56. دنیادنیاsays:

    سلام .خواب دیدم که فامیل پشت فرمان ماشین من بوده و من کنارشون و بعد یهو پیاده میشن و می رن و من از ماشین پیاده شدم دنبال ایشان که پیداشون کنم قبلشم هی گفتم ترمز دستی را بکشین ایشان نکشیدن ماشین تو سرازیری افتاد و رفتخ ورد به چنتا زن با چادرهای سیاه اینخواب ساعت 5 صبح از ناراحتی از خواب پریدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خبر از حادثه ی جزئی میدهد که در پیرامون شما رخ میدهد و ارتباط مستقیمی با شخص شما ندارد.

  57. AliAlisays:

    سلام من خواب ديدم كه ميرم توي يه مغازه اي و ميخام يه كاپشن تازه بخرم كه رنگش نارنجي بود و بعدش ميخام از خيابون رد بشم كه صحنه اي رو ميبينم كه كاميون داره بمن نزديك ميشه و كاميون بزرگي بود و ديگه از خواب بلند شدم ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بهتر است بعضی از برنامه ریزی ها مانند مسافرت ، گشت و گذار ، تفریح کردن را به مدت خیلی کوتاه به تاخیر بیندازید.

  58. ZariZarisays:

    سلام.وققتون بخیر استاد گرامی.من ساعت پنج صبح امروز از خواب بیدار شدم خواب دیدم با خانوادم بحثم شد و خونه اقوام بودیم انداختنم تویه اتاق تاریک.بعد بابام اومد دنبالم.با دوتا دخترخالم سوار ماشین شدیم ومنتظر اومدن پدرم بودیم، ماشین هم روشن بود و منو دخترخاله هام سواربودیم ک یهو ماشین خود ب خود حرکت کرد هرچی سعی کردم نگهش دارم نشد داخل ی کوچه بودیم که جلومون ی خیابون بود اونطرف خیایون ریل و قطار.فرمونو پیچوندم ک ماشین ب دیوار برخورد کنه و بایسته ولی ی دره بغل کوچه بود ک پرت شدیم داخل اون،دوتا دخترخالمو گرفتم تو بغلم دستامو گذاشتم رو سرشون ازشون محافظت کنم هرچی منتظر بودم ک ماشین ب یه جای بد برخورد کنه ولی هرچی ب جلو نگا میکردم میدیدم ماشین هنوز ب زمین یا دیواری نزدیک نشده و هنوز درحال پرت شدنیم تا اینکه بیدار شدم.ممنون میشم تعبیرشو بگید برزگوار.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، نشانه تغییرات مساعد در زندگی است

  59. سحرسحرsays:

    سلام خست نباشین . من دو شبه خواب پدرمو میبینم ی شب خواب دیدم. پدرم دستش شگسته و کاملا استخونش دیده میشه .من هر چی بهش میگم بریم دکتر ولی نمیاد .من ب شدت گریه میکنم باز شب دیگ خواب دیدم یکی از بستگان خبر تصادف پدرمو میده . حالش خوبه چیزش نشده ولی با طرف ک تصادف کرده فوت شده.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به مسائلی دارد که در طول روز ها و ماه های اخیر برای شما درگیری فکری ایجاد کرده اند.

  60. هانیههانیهsays:

    با سلام و خسته نباشید من بعد از ظهر خواب دیدم که با دوتا از دوستام تو جاده وارد شدیم..دوستم گفت من بلد نیستم برونم شماها بگین..منم جلو نشسته بودم اون یکی دوستم عقب تو جاده هی اینور انور میرفت ما کمک میکردیم که یدفعه یه ماشین از جلو امد همه ما داد زدیم..و یه لحظه صحنه تاریک شد من گفتم حتما مردیم..امانه دردی هیچی احساس نمیکردم....بعد دوباره دیدم تو جاده دریم میریم انگار که اتفاقی نیفتاده من با فرمان کشیدم اینور ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به مسائلی دارد که در طول روز ها یا ماه های اخیر برای شما نوعی درگیری فکری را ایجاد کرده اند.

  61. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم یکی از دوستام میخواد عروسی کنه درگیر آماده شدن برای شب بودحتی سر کار هم میخواست بره خونسرد بود ولی مهمونا اومده بودن باهم رفتیم وقت آرایشگاه بگیریم من دنبال کفش میگشتم نبود یه جفت دمپایی سفید پوشیدم بعدش سوار ماشین نشده بودیم که ماشینش خودش دنده عقب حرکت کرد خورد به دیوار وقتی رفتیم دیدم ماشین پر از آب شده بود خیس بود برگشتیم خونه پسرخالم که دوسم داره آهنگ گذاشت و با چند تا پسر رقصیدن من میگفتم علی رضا چقدر قشنگ میرقصه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا به شناخت هدف و برنامه ی خود از حضور در جامعه بپردازید.

  62. دنیزدنیزsays:

    سلام خسته نباشید اول خواب دیدم یه جایی هستم چمنزار یه قایق موتوری از ایجایی میخواست رد بشه نتونست بعد اونیکی قایق با سرعت زیاد از اون منطقه از دریا رد شد انکار خودم بود قایق سوار دوباره خوابیدم دیدم تو یک خیابون با سرعت رانندگی میکنم که ماشین جلوی یهو ترمز زد منم فاصله ام کم بود وسرعتم زیاد کفتم تصادف کردم حتما از خواب پریدم من تو بیداری زیاد تصادف میکنم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب اشاره به موقعیت های جدیدی دارد که در صورت تصمیم گیری صحیح موجب گسترش منافع شخصی شما در زندگی بیداری می شود.

  63. لیلیلیلیsays:

    سلام خسته نباشید..خواب دیدم به خاطر اینکه حواسم به پسر بزرگم بود.،دختر دو ساله ام یهو از جلو چشمام دور شد و من در طبقه ی بالای ساختمانی بودم که وقتی از پنجره ی آن نگاه کردم دخترم را در وسط خیابان دیدم ،همینطور پله ها رو پایین رفتم ولی فایده نداشت دوباره از پنجره نگاه کردم که دیدم ماشینی با سرعت دخترم و زد و پرتش کرد کنار خیابون در اون لحظه همه شهر سکوت شد حتی مردم تو خیابون و خودم همه شوکه شده بودند و سکوت کردن....خواهش میکنم تعبیرشو بگید..ممنون از لطفتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید مشکلات و نگرانی های فعلی، تمرکز شما را از پیگیری اهداف و برنامه های زندگی تان سلب کند.

  64. امیرحسینامیرحسینsays:

    سلام... خسته نباشید... من خواب دیدم با دوستام دارم میرم گردش و خودم راننده ی ماشینم...بعد توی جاده همینطور که دارم میرم ، احساس میکنم ماشین خوب ترمز نمیگیره و چند بار از تصادف با ماشین جلویی جلوگیری میکنم اما یه بار نمیتونم و یه برخورد نسبتا جزیی با ماشین جلویی پیدا میکنم و اما انگار چیز خاصی نشده بود و به چشمم میومد که خیلی جزیی باشه...حتی در ظاهرم معلوم نبود که چه اتفاقی افتاده...همه هم سالم بودیم...فقط جو تصادف تو خواب به چشم میومد...بعد همه منو میترسوندن که حالا چکار میکنی اما من خیلی آروم گفتم که پدر و مادرمو از این اتفاق با خبر میکنم و چیز خاصی هم نمیشه... ممنون میشم راهنماییم کنید...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      پشت سرگذاشتن یک موقعیت مشکل به خیر و خوشی

  65. ارزوارزوsays:

    سلام ممنون از اینکه با حوصله پاسخ گوی ما هستید من خوابی دیدم که از نظر روحی بسیار اذیتم میکنه خواب دیدم تو خونه نشستم خونواده همسرم همه هستن و یه عروسی در پیش دارن از پنجره داشتم نگا میکردم که خونوادمو دیدم یهو یه ماشین به برادرم زد و دستش به شدت آسیب دید واقعا صحنه بدی بود تنها کاری که من میکردم شیون و زاری بود انگار نمیتونستم کاری براش بکنم و بقیه فقط دلداریم میدادن لطفا بگید تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، برای این رویا صدقه پرداخت کنید و ان شاله که خیر است.

  66. زهرازهراsays:

    سلام . خسته نباشید . من خواب دیدم داریم با مامانم تو خیابون با ماشین دور میزنیم و یک دفعه دوست مامانم زنگ میزنه و میگه که خواهر زاده اش تصادف کرده و بیهوشه و من به خواهر زاده ایشون علاقه دارم من حالم بد میشه و به مامانم میگم منو ببر بیمارستان پیشش و اگر نبری خودمو از ماشین پرت میکنم پایین و مامانم منو میبره بیمارستان و من میرم پیش عشقم و گریه میکنم که یک دفعه خواهر عشقم میگه تو چکاره داداشم هستی و تو اینجا چیکار میکنی منم همه چی بهش میگم و عشقم به هوش میاد و مرخص میشه و میریم خونه و خواهرش و مادرش و پدرش میفهمن ما دوتا به هم علاقه داریم و خیلی بهم احترام میگذارند. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به توانایی ها و هوش خود اعتماد داشته و با توجه به تصمیماتی که می گیرید اقدام کنید. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید

  67. زهرازهراsays:

    و اینکه من کاملا خواستگاری عشقم از من تا مراسم ازدواجمون رو کاملا دیدم و خواب دیدم که دختر دار میشیم و زندگی خیلی خوبی داریم و خیلی به ما دو نفر احترام می زارن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مشکلات حل خواهد شد و روزهای خوش از راه خواهد رسید.

  68. زهرازهراsays:

    سلام خسته نباشید. من خواب دیدم تو حیاط خونه دوست مامانم هستیم و داریم فوتبال بازی میکنیم و عشقم هم اونجاست و من یه دفعه وسط بازی یه تیغ از کیفم در میارم و روی رگ دستم میگیرم و بهش میگم اگه منو دوست داری بهم ثابت کن و اون میاد تیغ رو از دستم میکشه و میندازه رو زمین و بغلم میکنه و بهم میگه دوست دارم و من گریه میکنم. در ضمن دو تامون متولد شهریور هستیم و اون 9 روز از من بزرگتره و دوست مامانم هم خاله عشقم میشه . ممنونم از سایت خوبتون.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      باید غم را کنار گذاشته و دست از نکوهش خود بردارید تا اوضاع عوض شود.

  69. زهرازهراsays:

    سلام . خسته نباشید . من خیلی ذهنم درگیر شده و هرشب یه خواب متفاوت میبینمو این خواب هم مربوط به دیشب . من خواب دیدم که داریم تو حیاط خونه دوست مامانم بازی میکنیم که یک دفعه عشقم از حال میره و من هم کمک های اولیه رو بلدم و اینکه میام نبضش رو میگیرم و به اون ماساژ قلبی و تنفس مصنوعی میدم تا زنده بمونه و به هوش میاد و امبولانس همون موقعه میرسه و اونو داخل امبولانس میزارن و اون به من میگه با من بیا و پیشونیمو میبوسه من هم درخواستشو رد نمی کنم با عشقم سوار امبولانس میشم و میرم بیمارستان و اون حالش خوب میشه و میایم خونه. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از قبول خبرهای نادرست بپرهیزید.

  70. m.sm.ssays:

    سلام خواب دیدم که من با بابا و مامان و داداشم رفته بودیم گردش بعد رفتیم سوار تاکسی مدل بالا شدیم بعد رانندش انقد تند رانندگی میکرد که تو پیچ داشتیم تصادف میکردیم ولی من صحنه تصادف رو ندیدم و من صحنه بعدیش دیدم سالمم بعد یکی از همسایه ها گفتش که من زنگ زدم به پلیس و گفتن که خانوادتم زندن و من با اینکه مطمئن شده بودم زندن همینطوری الکی رفتم پیش پلیس و اونم گفت بعدا خبرت میکنیم و من چون میدونستم زندن دیگه بیخیال شدم و اونجا چن تا از همکلاسیام رو دیدم و یکیشون بهم کیک تعارف زد و من نصف کردم بعد خدافظی کردم و موقع خوردن کیک یه مقدارشم دور لبم میموند و من سعی میکردم که با لبم اونایی که دور لبم هست رو بخورم که کسی نبینه آبروم بره مرسی.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است شنیدن یک خبر و یا یک افتاق ناگهانی در اطرفاتان در شما ایجاد تنش و اضطراب کند ولی زیان مالی و یا جانی به همراه ندارد.

  71. زهرازهراsays:

    سلام . خسته نباشید . من خواب دیدم که پدر و مادر و داداشم میرن مسافرت ولی من خونه مادربزرگم میمونم و باهاشون نمی رم . و اینکه من از مدرسه میام و بهم میگن که ماشن چپ کرده و سه تاشون مردن و دوست مامانم که میشه خاله عشقم منو به فرزندی قبول کرده و ارتباط من با خانواده مامانم کاملا قطع میشه. میشه لطفا تعبیرش رو زودتر بگین چون خانوادم 2 روز دیگه میرن مسافرت . با تشکر.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما احتمالا در آینده مرتکب اشتباهی می شوید.

  72. مریممریمsays:

    من خواب دیدم تصادف کردم با اینکه توی خواب میدونستم گواهینامه ندارم و هیچی بلد نیستم وای بازم پشت ماشین نشستم‌ و همش هم با سرعت ۱۲۰ ی ۱۴۰ رانندگی میکردم ک اخرش تصادف کردم و ماشین تا نصف جمع شد ولی هیچی سر خودم نیومد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از کنایه و شماتت های افراد حسود و دشمنان غم به دل راه ندهید.

  73. هستیهستیsays:

    خواهر من دیشب خواب دیده ک من پشت ماشین پدرم نشسته اون توی خواب بهم گفته نشین بلد نیستی تازه یاد گرفتی ولی من بازم گوشم بدهکار‌ نبوده و تصادف بدی می کنم ‌و بعدش کلی منو دعوا میکنه ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      عده ای نسبت به شما حسادت کرده و باعث رنجش شما می شوند.

  74. آینازآینازsays:

    سلام من خواب دیدم بالای یه کوهی ایستاده بودم جلوی کوه یه دره بود که یه ون سفید که چند تا ادم سوارش بود رو میدیدم. جای خطرناکی بود و اونا جو گیر شده بودن و با سرعت گاز میدادن. یهو ماشین چپ شد و سریع منفجر شد. و همشون مردن. و منم از بالای کوه شاهد این ماجرا بودم و به خودم میگفتم همش بخاطر سهل انگاریشون بود ک این بلا سرشون اومد و میخواستم زنک بزنم 115 که دیدم یه نفر زنگ زد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر یک اخطار جدی برای شما خواهدبود بهتراست از سفر کردن فعلا حذرکنید

  75. فاطمهفاطمهsays:

    سلام، خواب ديدم با مامانم سوار ماشين هستيم، و داريم از يك خيابان با سراشيبي زياد به سمت پايين ميريم، به تقاطع كه ميرسيم، يه ماشين با سرعت از سمت ديگه داره وارد ميشه ، هر چي ترمز ميكنم، انگار درست نميگيره، سرعت كمتر ميشه ولي متوقف نميشيم ولي اون ماشين با تبحر خودش رو رد ميكنه وماشين ما خيلي آرام ميره تا با سرعت تقريبا در حال ايستادن خيلي آرام ميخوره به يك ماشيني كه پارك شده بود، عليرغم اينكه با سرعت تقريبا صفر بهش برخورد كرديم، واولش يك تو رفتگي كوچك ايجاد شده بود ولي بعد از توفق كامل يهو نصف ماشين پارك شده له شد و به داخل رفت ولي ماشين ما سالم سالم بود و هيچ اتفاقي نيوفتاده بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر وجوداخطاری جدی برای شماست تاحد امکان از سفر کردن پرهیز کنید

  76. TehraniTaranehTehraniTaranehsays:

    سلام خواب دیدم که یه ماشین مدل بالا مشکی می خواست منو زیر بگیر ولی یه پسری که قبلا بهم ابراز علاقه می کرد ولی الان با یه نفر دیگه است اومد جلوی ماشین و اجازه نداد من صدمه بخورم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه سلامتیتان است

  77. مهدیمهدیsays:

    سلام. من خواب دیدم سوار سرویس رفتن سر کار مینی بوس بودم که من ته مینی بوس بودم و ماشین رفتاد تو یه چاله بزرگ مانند و من خودمو انداختم بیرون و نزاشتم داخل چاله بیفتم و سالم موندم. و بقیه مردن و من دنبال زنگ زدن به اورژانس بودم و خیلی ناراحت بودم.( در عالم واقع من برای سر کاردر اتوبوس میشینم و ردیف جلو ولی همان مینی بوس که ذر خواب دیدم هم سیروس یه عده دیگه است)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات روزمره است

  78. علیعلیsays:

    سلام من خواب دیدم با ماشین درحال رفتن هستم که ناگهان یه تریلی که من به مسیر اون رفتم اونم قیچی کرد خوشبختانه از زیر تریلی ماشینم رد شد و افتادم خاکی کنار جاده و ماشین کلی خسارت دید منم بعد از اینکه خانوادم رسیدن و در های ماشین رو باز کردن پیاده شدم و نگران بودم که پدرم بر سرم داد میزنه و مقصر حادثه بودم و بیشتر بخاطر این نگران بودم البته قبل این خواب ، خواب دیدم با دوچرخه درحال رفتن هستم که دوتا سگ جلوم بودند من که دور زدم برگردم یهو افتادن دنبالم و یکیش تا آخرش منو دنبال کرد و آخرش من ازش نجات یافتم هردو خواب رو تو یه روز دیدم تعبیر خواب من چی میشه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیراتی است که موجب ناراحتیتان میشود

  79. مینا شجاعیمینا شجاعیsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از اشناهامون اومده شهرمان با ماشین سنگین بود من رفتم بالا ماشین نشستم داشتیم تو خیابون میرفتیم چند تا تصادف جلومون شد من داشتم از بالا این تصادفات نگاه میکردم و عکس العملی مثل ترس و اینا نداشتم فقط هیجان انگیز بود برام بعد اشنامون من و بغل کرد مثلا از ماشین بیایم پایین مثل نرده گذاشته بود بین ماشین و یه رستورانی بود نرده صاف بود و باید از این عبور میکردیم زیر پامون خالی بود و من میترسیدم نگاه کنم و همین اشنامون بغلم کرده بود و رد شدیم تعبیرش چیه ممنونم از پاسختون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تا حد امکان از سفر کردن پرهیز کنید و نشان دهنده تحولات در زندگی است

  80. مانی نعیمیمانی نعیمیsays:

    با سلام و ادب و احترام لطفا اگر امکان داره خواب بنده رو تعبیر کتید. من خواب دیدم با فرزندم در ماشین بودیم و در دانشگاه برای گرفتن وام در صف منتظر بودم و مسئول وام یک روحانی بود بچه خودم دخل ماشین بود دانشگاه خارج از شهر بود من اومدم تنهایی به شهر برای اوردن مدارک و فرزندم رو گذاشته بودم داخل ماشین . تو این حال یکی اومد پیشم گفت بچه ات رو فلانی برد بیمارستان ماشین بهش زده در حالیکه من فقط گریه میکردم اما صحنه تصادف و بچه ام را ندیدم و فقط خبرش را شنیدم لطفا تعبیر این خواب رو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات روزمره است

  81. علیعلیsays:

    با سلام نامزد من خواب دید تصداف کرده و وقتی به هوش اومده تو بیمارستان بوده و من بالای سرش بودم که میگفتم این به خاطر کاریه که با من کردی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابشان نشانه سلامتیشان است

  82. سمیراسمیراsays:

    سلام، خواب دیدم دوستم پسر، سفر رفته بود شیراز،،، بعدش به من پیام داد یعنی با گوشی موبایلش فکس فرستاد!!!ی کاغذ بود با تصاویر دخترایی که از دانشگاه رفته بودن اردو و تصادف کردن و مرده بودن، و ما متعجب و حوشحال بودیم که ایشون زودتر برگشته بود و چیزیش نشده بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار ضررهای مالی بشود

  83. پارساپارساsays:

    سلام خواب دیدم شب بود سوار یه پرایدی شدم بعد خانمم خواست سوار پراید دنده عقب همسرم رو زیر کرد و همسرم چیزیش نشد و راننده هم خیلی بیخیال بود بعد که نگاه کردم راننده همون گچکاری بود که تو ساختمون برام کار میکرد و بنا به دلایلی دعوا و اخاذی بیرونش کردم . ممنونم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه سلامتی و طول عمر همسرتان است

  84. س.ناشناسس.ناشناسsays:

    با سلام خواب دیدم توی شیراز یه خیابونی هست به اسم فرهنگشهر داخل یه اتوبوس هستیم خودم و پسرم روی صندلی حالت خوابیده و دراز کشیده بودیم من تقریبا بیدار شده بودم و داشتم از پنجره بیرون رو نگاه میکردم پسرمم کنار بدون اینکه بگیرمش خواب بود پسرم 3سالشه وقتی بیرون رو نگاه میکردم ساختمانها به قدر ارتفاعشون بلند بود که ترس برم میداشت غیر عادی بلند بودن و بعضیهاشون کج رفته بودن تو ذهنن یکی میگفت بعضی از ساکنین اینجا مریضی روحی روانی گرفتن بخاطر ندیدن آفتاب تو همین عین این سمت از خیابان که اتوبوس داشت به جلو حرکت میکرد خیلی سطح جاده بالاتر از سطح جاده ایی بود که ماشینا از روبرو میومدن و بدون حفاظ بود راننده اتوبوس رو نمیدیدم ولی میخواست از یه اتوبوس دیگه که جلومون بود سبقت بگیره اینقدر رفت جلو و اون اتوبوس بهش راه نداد که اتوبوس چرخ جلوش تو هوابود همون قسمت از جاده که ما بودیم ارتفاع زیادی نسبت به جاده ی روبرویی داشت داشتم فک میردم که الان اتوبوس واژگون میشه و پسرم طوریش میشه تورو خدا چندین باره هی دارم خواب پسرم که اتفاقی براش میافته دارم دیونه میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدید و رفتن مسافرت است

  85. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    با درود و سلام....خواب دیدم با ماشین میرفتم و یه خانمی از روبرو با ماشین اومد و از سمت چراغهای ماشینامون خوردیم بهم و اول من فکر کردیم طوری نشده بعد که دیدم خسارت بهم وارد شده با یه بررسی اجمالی مطمئن شدم که خانمه مقصره و بهش گفتم مقصری چون از لاین خودت خارج شدی و اومدی لاین مخالف ولی من تو مسیر خودم بودم اگه میخای خسارتمو بده وگرنه وایستیم افسر بیاد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام بر شما ، به این علامت است که در مورد مسائل و یا اتفاقات منفی در زندگی تان با درایت ، منطق و صبر و حوصله تصمیم گیری خواهید کرد.

  86. اسماناسمانsays:

    سلام من خواب دیدم که همراه پدر و مادرم در ماشین هستم و تصادف میکنیم و صدای برخورد به ماشین دیگر را شنیدم و هیچ اتفاقی برای هیچکس نیوفتاد ولی کمی خورده شیشه عقب ماشین ریخته بود که دست من با ان اسیب دید ولی بریده نشد و خون نداشت ومن شیشه ای که شکسته شده باشد هم نمیدیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در صورت لزوم از سفر کردن پرهیز کنید

  87. یاسمنیاسمنsays:

    سلام من خواب دیدم که با خانواده پدریم رفتیم یه جایی مثل طبیعت و اونجا دختر عمم که چهارم رو میخونه به اصرار خواهر بزرگترش سوار ماشینشون که پژو پارسه(ولی تو واقعیت پژو پارس ندارن ) میشه و میخواد که از جای پارکشون دربیاد و از اونجا که مسیر سرازیری هستش دختر عمم محکم با ماشین به پراید پشتیش میخوره و دوباره ماشین به جلو پرت میشه و هممون نظاره گریم ولی چیز خاصی واسه دختر عمم اتفاقی نمی اقته فقط یه چند تا خراش روی صورتش و بعد تصادف عمم اینا باهم با یه ماشین شاسی بلند محل رو ترک میکنن میشه لطفا تعبیرش رو بگین؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه روبرویی با موقعیت های جدید است

  88. بابک باقریبابک باقریsays:

    سلام خواب دیدم که شوهر عمه من که از دنیا رفته سمت جلو هستش یعنی ماشین جلویی بعدش هم انگار از پشت ماشین به ماشینش میزنه تصادف میشه بعد شوهر عمه ام که از دنیا رفته انگار یهو بیرون تو خیابون میفته تمام زیر بینی اش خون هستش تعبیرش چی هست منم انگار از پایینتر از صحنه در حال دیدنم ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خوابتان خیر است میتوانید برایشان فاتحه بخوانید

  89. Sh_jsmiSh_jsmisays:

    سلام من نامزدم فوت کردن و خواب دیدم که سوار ماشین ایشون شدم و گاز دارم تو جاده به یه کامیون برخورد کردم ولی اتفاقی نیوفتاد و هیچی نشد و من هیچی حس نکردم و قبل اینم چندبار خواب تصادف با ماشین و موتورو دیدم که خودم پشت فرمون بودم.تعبیرش چیه.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از سفر کردن فعلا پرهیز کنید

  90. سیدمحمد ضیاسیدمحمد ضیاsays:

    سلام من خواب دیدم یه نفر سوار ماشین منه و منم خودم سوار یه ماشین دیه بعد با ماشین من تصادف کرد و خراب شد ماشینم سقفش نابود شده بود کاپوتش خیلی ناراحت بودم که باید خرج ماشینم کنم باز و اون طرفی هم که پشت ماشین بود اصلا بروی خود نمیاورد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در صورت لزوم از سفر کردن پرهیز کنید

  91. ساراساراsays:

    خواب دیدم با پدرم که رحمت خدا رفته تصادف کردم من با ماشین بودم و ایشان با موتور، وقتی رفتم بالای سرش داشت خون زیادی از سرش می رفت فکر میکنم در خواب هم راحت خدا رفت. بعد من اومدم بردمش بیمارستان و انجا میخواستم بروم دستم بشویم پرستاران مانع شدند و من با پرستاران دعوا شدم، از خواب بیدار شدم دقیقا وقت اذان بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در صورت لزوم از سفر کردن پرهیز کنید ممکن است دچار دردسر شوید

  92. مایسامایساsays:

    خسته نباشید. من یه خواب دیدم همه ی مردم در بدبختی هستن و من و عمم(که الان باردارهستن) و آبجیم نشستیم و میگن که باید با ماشین بریم از یه جایی که خیلی خطرناکه عبور کنیم و اگه عبور کنیم ینی کلا بدبختی رو رد کردیم. بعدش عمم رانندگی میکنه و یهو تو همون جاده ی خطرناک که اسمش یسترچشمه هست(البته تو خوابم!) ماشین چپ میکنه و ما همگی سالم پیاده میشیم بعدش آتش نشان ها مارو میبرن داخل چادر و میگن که چن دیقه دیگ زلزله میاد و آتیش همه جارو میگیره، من واقعا احساس میکنم الان دیگه میمیرم همه ی بدی هایی ک به بقیه کردم یادم میاد همه میگن الان می‌میریم و امید ندارن، بعدش یهو از نگرانی بیدار شدم قلبم تندتند میزد خیلی میترسم تعبیزش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممنون در صورت لزوم بهتر است از سفر کردن پرهیز کند و صدقه ای دهید

  93. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم پیش فالگیر رفته بودم راجبه کسی که دوسش دارم بهم بگه گف ناراحتی بزرگی داری راجبه اون اقا و همزمان خبر داده شد بهم اون اقا با دوستشون تو جاده تصادف کردن و هر دو فوت شدن لطف میکنید تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه حل شدن مشکلاتتان است

  94. HosseinHosseinsays:

    سلام من دیشب ۳ تا خواب پشت سر هم دیدم که تو هر ۳ تاش تصادف شده و خواب ها تقریبا یه جور و مثل هم بودن و یک فرد که در هر سه خواب به پهلو خوابیده بود به صورت خیلی ناجور اسیب دیده بود لطفا تعبیر کنید سریع ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در صورت لزوم از سفر کردن پرهیز کنید

  95. SajedeSajedesays:

    سلام من خواب دیدم که دارم پدر و مادر رو میبینم که سوار ماشین هستند و با سرعت زیاد پدرم رانندگی میکنه و مستقیم میزنه به یک مانع و یک مرتبه انگار پدر میشن و میمیرن و من خودمو میرسونم اونجا و گریه میکنم و یک اقایی هم کنارم نشسته و ناراحته..وقتی هم که پدر و مادرم رو تو ماشین میبینم مادرم حالت پشیمانی و نگرانی داره و پدرم حالت جدی ...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      حرکت رو به جلو تمام آن چیزی است که بایستی انتخاب کنید و هرگز از انجام آن خسته نشوید.

  96. نفیسهنفیسهsays:

    با سلام خواب دیدم داخل شانه خاکی اتوبان هستم از ماشین پیاده شدم یهو یک اتوبوس مسافری ماشینمونو حرکت داد و ماشین دنده عقب افتاد زیر اتوبان و من نمی تونستم ماشینو پیدا کنم بعد یکی از مردم ماشینو دید و با جرثقیل کشیدنش بیرون و انگار ماشینمون یک شکل دیگه شده بود حتی رنگش عوض شده بود چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده شرایط زندگیتان است که ممکن است تغییراتی کند

  97. ساراساراsays:

    سلام دیدم پسرم دوچرخه سواری میکرد اما فهمیدم تصادف کرده رفتم‌بالا سرش دیدم افتاده رو زمین و صورتش خونی با گریه فورا زنگ زدم به اورژانس و التماس میکردم و‌آدرس میدادم که زودتر بیان اما انگار متوجه نمیشدن من چی میگم ولی گفتن میان .ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه سلامتی فرزندتان است

  98. نسریننسرینsays:

    سلام خوب دیدم ماشینم گوشه خیابان پارک بوده اومدم دیدم از گلگیر عقب تا درب جلو یک چیزی بدنه ماشین رو پاره کرده و فلزش کنده شده و توش پیدا است (قشنگ به اندازه عرض 10سانت و طول 1و نیم متر) باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگی دچار ناامیدی بشوید

  99. سیناسیناsays:

    سلام خواب دیدم سوار جیب هستم با دونفر که سر چهارراه ترمز زدم ولی ماشین متوقف نشد خوردم به ماشین جلویی که رانندش یک زن بود و اونم به ماشین جلویش خلاصه یک تصادف زنجیرهای شد و پلیس هم همونجا بود که پلیس هم زن بود بهش گفتم من فقط خسارت ماشین جلویی رو میدم بقیه به من مربوط نیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در صورت لزوم از سفر کردن پرهیز کنید

  100. ساجدهساجدهsays:

    سلام 11م مرداد ماه خواب دیدم پدر و مادرم رو دادم میبینم که سوار ماشین هستند پدرم حالت جدی و مادرم حالت پشیمانی دارن و با سرعت زیاد به یک مانع برخورد میکنن و پودر میشن و از بین میرن و من با گریه زیاد خودمو اونجا میرسونم و چند شب قبل از این خواب من پدرم خواب منو میبینن که روی سر من ابجوش ریخته شده و من گریه نمیکنم و فقط به خودم میپیچم و به پدرم با حالت بدی نگاه میکنم و ازش دور میشم پدرم سعی میکنه خودشو به من برسونه و رودخونه ای که نزدیکمون هست رو بهم نشون بده تا نجاتم بده اما من ازش فرار میکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب هر زمان بسته به همان موقع تعبیر درست دارد ممکن است شرایط خوبتان را از دست بدهید دقت کنید

  101. مینامیناsays:

    سلام خواب دیدم مادرم راننده کامیون وخیلی خوب رانندگی میکرد تا به جاده کوهستانی رسیدیم سرزیر و سر بالا را طی کردیم به دره و آبشار رسیدیم از جاده منحرف شدیم از آبشار پایین رفتیم.بعد دیدم دری خانه ب دیوار تکیه داده ام و از اینک مادرم نیس .کلمه مادر را بیان میکنم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه کسب تجربه های جدید است

  102. پرنیانپرنیانsays:

    سلام وقتتون بخیر...ممنون از سایت خوبتون...خواب دیدم جلوی در خونه قبلی مون ایستادم و دارم توی خیابونو نگاه میکنم که یه ماشینی از دور و به صورت ناشیانه ماشین رو روشن کرد و با سرعت حرکت کرد و توی اون ماشین یه راننده بود و یه نفر دیگه کنارش بود ک راننده خیلی شبیه به کسی ک منو برای ازدواج میخواد بود جوری ک توی خواب شک داشتم ک خودشه یا نه و گاز داد و به یه نفر یا یه ماشین که آدم داخلش بود برخورد کرد و من توی خواب خیلی ناراحت شدم و یادم نیس طرف زنده موند یا نه ولی یادمه که خیلی ناراحت شدم...و ناگفته نماند که این مدت توی واقعیت خیلی توی فکرم و داءم دارم حرف آماده میکنم که اونی ک برای ازدواج میخوادم رو باهاش حرف بزنم و ردش کنم و این موضوع رو برای همیشه حل کنم...خواهش میکنم اگه میشه تعبیرخوابم رو بگید. .ممنون از سایت خوبتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون ممکن است شرایط زندگیتان دچار تغییر و تحولاتی شود ومرگ در رویا بر طولانی بودن عمرشان تعبیر میشود

  103. محمدمحمدsays:

    سلام من خواب دیدم با ی متور دیگه تصادف (متوری که باهاش تصادف کردمو میشناختم ولی راننده شو ن )کردم و بیهوش شدم و سر از بیمارستان در اوردم فقط مچ پام یکم زخم شده بود بیمارستان اومدن کروکی کشیدن گفتن من مقصرم منم گوهاینامه متور نداشتم تعبیر دقیق این خواب چیه مرسی.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب ارتباطات خود با دیگران بیشتر باشید

  104. سعیدهسعیدهsays:

    سلام. من تازه خواب دیدم در حالی رانندگی با ماشین بابام هستم تو راه بوشهر که یهو وسط راه میبینم پلیس وایساده دوتا جسد خونی همونجاس انگار خلافی اونجا داره اتفاق میفت و من دیگه نمیدونم اونجا تصادف شده یا اینکه اونا رو کشتنه ومن میترسم میگم نکنه الان درگیری بشه اتفاقی برام بیفته پس دوباره از همون مسیر برمیگردم. ولی موقع برگشتم عموم بابام و داداشم هم توماشینن و منم دارم رانندگی میکنم خیلی هم بد رانندگی میکنم. جسدهم مال یه زن و شوهری بود. فقط اینو بگم قبل از خواب خواهرم بهم زنگ زد بابام گوشیش جواب نمیده و من با خودم یه لحظه فکر کردم نکنه تصادف کرده بودکه دیگه بابام زنگ زد و من خوابیدم و این خواب دیدم. تعبیر خوابم چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است فعلا از سفر کردن پرهیز کنید

  105. خاطرهخاطرهsays:

    با سلام دیشب خواب دیدم با ماشین دخترم تصادف کردیم دوتای پام کاملا شکسته بود ومر از بخیه بود دخترم هم فوت شده بود فریاد میزدم که چرا دخترم فوت شده ومن نمرده ام با تشکر از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است کارهایتان به درستی پیش برود

  106. ......says:

    سلام من ی دخترم خواب دیدم با همکارم ک یک خانم هست سوار ۲۰۶ هستیم ک ایشون پشت فرمون بودن ماشین لیز خورد و چپ کردیم اما سالم بودیم و خودمونو از ماشین بیرون کشیدیم و فرار کردیم در حین فرار بودیم ک ماشین منفجر شد.اما خودمون سالم بودیم دریغ از یک قطره خون...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه غفلت و کوتاهی در انجام کاری و پشیمانی های بعد از آن است

  107. نازنیننازنینsays:

    سلام خواب دیدم برادرم پشت ماشین خودش نشسته بودوخیلی عصبانی بودیهودنده عقب گرفت وباسرعت به سمت دیوارآجری بلندی که پشت سرش بود‌کوبیدتکه بالایی دیوارکه بالا سرهمون حایی بود که ماشینش رابه انجا زده بودکنده شد‌ ولی روی ماشینش نیفتادوکمی آن طرف ترافتاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بین شما و دوستانتان جدایی بیوفتند

  108. آرام بیغالآرام بیغالsays:

    سلام خواب دیدم جلوی مدرسه یک کامیون با سرعت حرکت میکند و در اون بین از رو یه نفر رد میشه که سرش کاملا له میشه ومن نظاره گر بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه رویارویی با اتفاقات غیر منتظره است

  109. رضا۶۴رضا۶۴says:

    لام.خسته نباشید.خواب دیدم از روستامون بر میگشتم ،با یه کارگر که وسط خیابون مشغول کار تصادف کردم و فوت کرد .لطفا تعبیرش را بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در نزدیکیتان خیانتی شود

  110. الینازیالینازیsays:

    خواب دیدم تو یه ماشین هستیم شوهرم رانندگی میکنه ومنم جلو نشستم و مامانمو صاحب ماشین پشت نشستن و داشتیم میرفتیم خونمون البته تو خواب خونمون تو قله کوه بود بعد ما با ماشین ملق زنان تصادف کردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است دچار نگرانی هایی در سطح زندگیتان شوید

  111. امیرامیرsays:

    سلام خواب دیدم یک تصادف شده و شخصی زمین خوابیده بود میرفتم میدیدم ایا نفش میکشه این شخص یا نه؟ خوشبختانه نفس میکشید و دو سه نفر دیگه هم میومدن و هوا سرد و من به یکی میگفتم که کاپشنتو بده بندازم روی مریض و این کارو میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بین شما و دوستانتان جدایی بیوفتد

  112. ثمانهثمانهsays:

    سلام.دیشب خواب دیدم که خبرتصادف برادرم راآوردن.تویک خواب پدربزرگ ومادربزرگم که هردو فوت کرده اند وعلاقه ای خاص به برادرم داشتن رامیبینم وپدربزرگم گریه میکنه میره دنبال جنازه ی برادرم و من هم گریه میکنم ولی پدرومادرم رانمی بینم.موضوع خوابم تغییرمیکنه ولی بعد خودم را درحمام میبینم کناریک تشت بزرگ آب زلال که ازشیرآب می ریخت ومن گریه میکردم وبرای خودم به آرامی نوازش برادرم رامیدادم.که ازخواب پردم وخیلی دل نگران یکدانه برادرم هستم.درواقعیت برادرم یک سفرخیلی کوتاه رفته بود ومجردهم هست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اختلافاتی در زندگی برایتان با دیگران رخ دهد

  113. دریادریاsays:

    سلام.خسته نباشید خواستم ببینم اگه کسی خواب تصادف ببینه تا چه مدت احتمال خطروجود داره ؟واینکه ممکنه بعد یه سالم تعببرشه یانه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر گرفتاری های روحی است

  114. ریحانهریحانهsays:

    سلام خواب دیدم تو اتاق خونه پدریم هستم میخوام لباس بپوشم برم سر کار که صدای مادر شوهرمو از حیاط میشنوم که گریه میکنه و میگه ماشین تو جاده چپ کرده با خودم گفتم یعنی شوهرم تصادف کرده گفتم اونم تصادف کرده باشه چیزیش،نشده منم شلوارم خاکی بود اونو داشتم پاک میکردم که نوه عموم اومد تو اتاق منم سر لخت بودم گفتم نامحرمه ولی بازم سرم روسری نکردم وشلوارمو پاک میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تا می‌توانید مشغول کار و فعالیت باشید، اما تا زمانی که هوا برای‌تان صاف و یک‌دست شود صبر کنید تا بتوانید موضع جدیدی برای موضوعی خاص اتخاذ کنید.

  115. امین افراهامین افراهsays:

    خواب دیدم که پسرعموم دم درخونشون بایه ماشین سواری تصادف میکنه وماشینش زیاداسیب نمیبینه ومقصرطرف مقابل که به ماشین پسرعموم برخورد کرده. ۲_خواب دیدم که پسرعموم بااینکه درحال حاضروانت نداره ولی باوانت هنگام راه رفتن تولجن ماشین چپ میشه اماراننده یاهمون پسرعموم سالمه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      با مسائل نگران کننده و وقایع ناخوشایندی روبرو میشوید

  116. دریادریاsays:

    سلام من خواب دیدم با پدر و مادرم تو اتوبان داریم حرکت میکنیم اما یک کامیون جلوی ما تصادف میکنه و میچرخه و مارو از اتوبان پرت میکنه اما پدرم یه دکمه ای تو ماشین فشار میده و ما از ماشین به دریاچه پرت میشیم و اتفاقی واسمون نمیوفته . میشه بگید تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در صورت لزوم از سفر کردن پرهیز کنید

  117. آزادهآزادهsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم سوار ماشین برادرم هستم و برادرم با سرعت زیاد رانندگی میکرد در قسمتی از جاده میخواست تصادف کنه که ماشین رو به سمتی هدایت کرد و باعث تصادف ماشین دیگری شد ، همه ی سرنشینان ماشین کشته شدند و من به تصادف که از داخل ماشین نگاه کردم دیدم راننده نصف شده و قسمت پایین تنه ش از ماشین به بیرون پرت شده ، ممنون میشم تعبیرش کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است با مسائل نگران کننده و اتفاقات ناراحت کننده ای روبرو شوید

  118. الهامالهامsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم داشتم رانندگی میکردم سرعتم بالا بود بعد دوستم با شوهرش از کنارم رد شدن با موتور بودن اونقدر شوهرش سرعت گرفت تا از من سبقت بگیره و با سرعت بی نهایت زیاد میرفت سرچهارراه تصادف کرد طوری که من فکر کردم دیگه مردن ،،،بعد رفتم اونجا خیلی ترسیده بودم پلیس هم بود ولی دیدم دوستم بلند شد و طوریش نشده بود سالم سالم بود شوهرش هم خوب بود ولی دوستم قیافه پسرونه داشت و هیچی هم سرش نبود عین پسرا بود بعدش گفتم خیلی باسرعت میرفتی گفت دیگه درموردش نگو و به پلیس گفت من میخواهم بروم منزل و رفتش ....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده به وجود امدن مسافرت و سفری در زندگیتان باشد که بهتر است کمی ان را عقب بندازید

  119. رضارضاsays:

    سلام من خواب دیدم که توی یه شهر غریبه هستم و منتظرم که یکی از فامیلامون بیاد منو از میدون اصلی شهر برداره که یکدفعه دیدم چندتا پسر که ۳تاشون از فامیلای خودم بودند دارند خیلی تند سمت یک جایی می دوند که نوه ی خالم که ۵سالشه با اونا بود و من دو دفعه پشت سرهم دیدم که نوه ی خالم داشت با ماشین تصادف وحشتناکی میکرد ولی هر دو دفعه من میدوییدم سمتش و وقتی بهش میرسیدم ماشین از کنارش رد میشد ولی نوه خالم به شدت ترسیده بود و بمن میگفت که دیدی هیشکس مواظب من نیس؟ ولی من بغلش کردم و دلداریش میدادم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مواردی باعث ازردگی روحی و گرفتاری هایی در زندگیتان شود

  120. بارانبارانsays:

    سلام درخاب دیدم بچه ای که میشنامش رفت زیر یک اتوبوس و انگار فوت کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر هشداری است

  121. امیر علی خمسهامیر علی خمسهsays:

    سلام خسته نباشید مت خواب میدیدم یک ماشین خودشو میکوبه به در عقب عقب برمیگرده پدر فوت شده ام تو خواب به من میگه ماشین که در حال عقب آمدن کنترل کن از تصادف من به محض گرفتن ماشین قشنگ کنترل شد انگار ماشین قشنگ ایستاد ولی حالت خابیده،،،،در ضمن من به خاطر مسئله یک خاستگاری این روز ها خیلی درگیرم امکان داره مربوط باشه به خوابم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در صورت لزوم از سفر کردن پرهیز کنید و برای ارامش روح اموات فاتحه ای بخوانید

  122. امیرامیرsays:

    سلام خواب دیدم من و مادرم دختر خالم و شوهر و خالم داریم از شهری به شهر خودمان برمی گردیم با یه پراید دلغه که وارد اتوبان میشیم و یکدفعه فرمان ماشین قفل میکنه و حرکت نمیکنه و شوهر دختر خالم هی گاز میده که تند تر بره و گاردریل را میکنه و به جاده کناری میره کنار جاده یک دیوار بود که به سمت اون میرفت من هم هی به مادرم می گفتم بپر بیرون و اون می کشیدم سمت خودم که بیرون بپریم و مادرم هی میرفتم سمت در مخالف از من دور تر می شد و یکباره دیدم رفتیم تو دیوار و از دیوار رد شدیم و دیوار خراب شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اتفاقی میوفته که باعث ناراحتی میش

  123. زهرازهراsays:

    سلام.من دیشب خواب دیدم باهمسروبچه هام توماشین درحال حرکتیم.یه دفعه توجاده یه ماشین باسرعت اومدزدبه یک ماشین دیگه.که ماشین عقبی پرت شدبالا.من به همسرم گفتم دنده عقب بگیردورشیم.همینکارروکردیه کم که دورشدیم دیدم ماشین توفاصله یک متریه ماافتادزمین‌.خیلی کم مونده بودبیفته روما.لطفاتعبیرش روبگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است درصورت لزوم از سفر کردن پرهیز کنید

  124. للsays:

    سلام من حدود یک هفته پیش،بعد از اذان صبح خواب دیدم با مامانم توی خیابان ایستاده ایم،بعد صدای ترمز ماشین آمد.من فهمیدم که ممکنه تصادف کنم ولی جابه جا نشدم و ماشین زد به پشتم.من به غیر از اینکه کمرم کمی آسیب دید صدمه ی دیگه ای ندیدم و من به مامانم دلداری میدادم کاریم نشده و مادرم گریه میکرد.تعبیر این چیه؟ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در صورت لزوم از سفر کردن پرهیز کنید

  125. ساراساراsays:

    سلام. من دیشب خواب دیدم که با یک ماشین که فکر میکنم به بنز مشکی بود( در نوع ماشین زیاد مطمئن نیستم اما رنگش مشکی بود) تصادف کردم و ماشین محکم به پهلوی راستم کوبید و منو چند متر اون طرف تر پرت کرد. اما من با این که بدنم خیلی درد میکرد سالم بودم و تونستم از جام بلند بشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید درصورت لزوم از سفر کردن پرهیز کنید

  126. زکییزکییsays:

    سلام ببخشید .دیروزخواب دیدم تویه کوچه ای هستم که پیکان سفیدی باسرعت بالا اومد من انگاری فهمیدم این میحواد تصادف کنه چندلحظه بعد زد به جدول ولی کسی چیزیش نشد منم فرارکردم داخل یه مغازه واونجا پرمامور شد پدرم هم تفنگ دستش بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب افراد ظاهر نما و دورو در زندگیتان باشید

  127. a.ba.bsays:

    سلام امروز صبح خواب دیدم تویه کوچه ای هستم ودارم باماشین میام عقب وزدم به ماشین عموم ک خیلی زیاد درواقعیت رو ماشینش حساسه منم خیلی ترسیده بودم ک عموم رسید واومد بیاد باهام دعوا کنه ک گفتم یه لحظه پاهام نتوتست ترمز بگیره ماشینشم یکم خش برداشته بود وخیلی کم تو رفته بود از زدن من بعدانگار دلش سوخت دیگ چیزی بهم نگفت منم اومدم برم ک دیدم به جایه ماشین عموم ک یه پراید نو هست یه پیکان یکم داغون بود ک جلوشو من زده بودمو یکم تورفته بودو خش داشت ممنونم تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید دقت داشته باشید که در صورت لزوم از سفر کردن پرهیز کنید

  128. AlirezaaAlirezaasays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم من و مادر با یک ماشین و خواهرم و دامادمان با ماشین دیگه ای درحال رفتن به مسافرت در یک جاده جنگلی هستیم و اونا جلوی ما بودن. ناگهان ماشین اونا لیز خورد و ملق زد و چپ کرد و من در خواب با خودم گفتم دادمان رانندگی یاد نداره و منو مادرم خیلی هول کردیم. من در حال ترمز گرفتن بودم که ببینم چی شده که از خواب بیدارم کردن. این هم بگم که مادرم پشت فرمون بود ولی رانندگی نمیکرد ولی من که صندلی عقب پشت راننده بودم، رانندگی میکردم و آروم ایستادم. موقع اذان صبح این خواب رو دیدم.حدود ۲۰ روز دیگه هم یک سفر مهم در پیش دارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس امکان داره در سفر مشکلی پیش بیاد به خدا توکل کنین و ازش کمک بخواین

  129. خورشیدمهر سیاوشخورشیدمهر سیاوشsays:

    سلام و صبح بخیر توپ تاپ خواب دیدم رو به روی باغ سبز منزل پدربزرگم ایستادم با تاپ و شلوار مشکی خبر آوردند که چند ماشین همسایه مون که برای تفریح رفته بودند خارج از شهر تصادف کردند و همه شان به رحمت خدا رفتن خیلی گریه کردم دایی ام صدام زد رفتم در منزل دیدم پارچی توی دستش ه و داره به برادر یکی از همان افراد جریان تصادف رو میگه من هم به اون شخص تسلیت گفتم همه ی ما برای رفتن هستیم و دایی ام پارچ رو خالی کرد (مثل آب ریخن پشت سر مسافر که به سلامت برسه مقصد و زود هم برگرده)پشت سر همان مرد توی پارچ شکر بود که با کمی آب مخلوط شده بود مقدار شکر خیلی زیاد بود و چیزی شبیه تپه ی کوچک تشکیل شد رفتم داخل حیاط همان منزل همه ی نگاه ها سمت من شد داشتند غذا درست می کردند همه ناراحت بودند صدای قرآن می آمد گوشه یی نشستم و گریه کردم آنقدر گریه کردم که هر چی بگم کم ه بعد احساس کردم صاحب عزا منو دلداری میده و می خواد منو آرام کنه با تشکر از شما برای تعبیر خوابم امیدوارم خیر باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که باید دقت خودرا در زندگی بالاتر ببرید و در صورت لزوم از سفر کردن پرهیز کنید

  130. اناهیداناهیدsays:

    سلام من خواب دیدم که یه نیسان بایه زن چاق تصادف کردن بودن خورده بودن به گارد ریل کنار جاده زنه اسیب دیده بود ولی فقط صورتش کبود بود اما تو ماشینه دوتا مرد جوون بود که مشخص بود مردن ولی هیچ خونی ازشون نرفته بود هیشکی کمکشون نمیکرد زنه همش میگفت اینا شوهرم و پسرم هستن ،یهو یه پسربچه 6ساله پیداش شد رفت کمکشون من فقط نظاره گر بودم غیر از من هیچ کاشین یا ادمی تو جاده نبود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مشکلی براتون پیش میاد

  131. علیرضاعلیرضاsays:

    درود...خواب دیدم پسرم که ۵ سالشه پشت فرمون نشسته و با ماشین روبه رویی تصادف میکنه...منم که با ماشین دیگه دنبالش بودم ، صحنه رو دیدم و رفتم کمکش و رسوندمش بیمارستان که تو کما بود...خواستم تعبیرشو بدونم...سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سپاس ممکن بیمار شن

  132. امينامينsays:

    سلام استادديشب خواب ديدم درهمان شهري كه دانشجوبودم باچندنفرراه ميرفتم به سمي ازدوستان برخوردكردم بعدازاحوالپرسي من كه پيرهن تنم نبودگفتم من لباس تنم نيست بايديهم وفتنم سوارماشيني شدم كه باچندنفركه يكي ازاونهاباهم كارميكنيم ويكي دونفرديگه يكي ازاونهايه ماشين داشت ماكنارشون سوارشديم حركت كرددرحال حركت بيرون شهرفرمان ماشين ازدستش دررفت منم به هم كارم گفتم بروفرمان روبگيراونم رفت فرمان روگرفت اماگويانمي تؤنست كنترل كنه سرعتش زيادشدماكه درعقب نشسته بوديم پرت شديم بيرون بطرف پايين كه حالت دره داشت خيلي بلندبودمنم احساس كردم ديگه كأرمان تمومه وفط شهادتين وذكرميگفتم اليته ماكه پرت شديم ماشين چپ نشدازدربش پرت شديم اون همكارم به راهش ادامه دادرفت معلوم نبودچيش شدمن بااون دونفرپرت شديم البته وقتي افتاديم زمين هيچيمان نشدمنم گفتم ديديداون ذكرهامارونجات داد.ببخشيدطولاني شدممنون اگه تعبيركنيد!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مسافرتی براتون پیش میاد

  133. مهتابمهتابsays:

    سلام ما به تازگی ما ماشین خریدیم دیشب خواب دیدموکه با دو تا اپارتمان تصادف کردیم و ان ها اتش گرفت بعد من گفتم دیگر پولدار نیستیم بعد دیدم که یک استخر بزرگ هنوز داریم و پدرم گفت ما هنوز پولداریم من گفتم پس انهایی که در اتشسوزی مردن چی تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام منفعت مالی براتون پیش میاد

  134. حوریه ارشادحوریه ارشادsays:

    سلام، من صبح از سر کار برگشتم خونه خوابیدم، خواب دیدم تو ماشینی که همیشه باهاش میام خونه هستیم، راننده داشت حرف میزد، نمیدونم با کی، یهو ماشين منحرف شد برخورد کرد به یه نمیدونم تخته سنگ بود یا صخره. آخرین چیزی هم که دیدم این بود که روی زمین افتادم هیچ جام زخمی نبود هیچ خونی نبود ولی بدنم بی حس بود، بعد بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در صورت لزوم از سفر کردن پرهیز کنید

  135. زینبزینبsays:

    سلام من امشب خواب دختر همسایمون دیدم که چند کوچه فک کنم یه کوچه پاینترازخونه ماست خواب دخترشون دیدم که تغریبا حدود۱۴سالش میشه و دختر تپلیه اسم خودش فک کنم ستایش اسم خواهرش نیلوفرتوعمرم حتا باهاشون حرف هم نزدم خواب دیدم همین ستایش که حدودا۱۴سالشه یهو از چیزی ناراحت شد دوید که بره قهر کنه یهو صدای ترمز ماشین اومد همگی باهمدیگ جیغ زدن منجرعت نکردم برم جلوپیرزنی توکوچه ماست که دختره میشه فامیل اون اونم جیغ زد بوی ترمز لاستیک ماشین همه جاپخش شده بودوقتی رفتم جلو هیچکس پیش دختره نبود ماشین فرار کرده بود هییییچ خونی ازدختره نمیومد یه زنی ک نمیدونم کی بود کفتم شاید مادرش باشه گفت گوشیت بده زنگ بزنم امبولانش زنگ زد امبولانس گفت ماشین نداریم گفتم زنگ بزن پلیس تاشمارش گرفتم دیدم دختره اونجا نبود برده بودنش بیمارستان خیلی خواب عجیبیه ینی این خواب بمن مربوطه یا به اون دختر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مشکلی در زندگیشون هست

  136. عسلعسلsays:

    سلام. من سمت صبح خواب دیدم که داشتم با عجله از خیابون رد میشدم که ماشین میزنه بهم و پرت میشم....ولی من سریع از زمین بلند میشم و به راهم ادامه میدم! یعنی هیچ آسیبی ندیدم. این معنی خاصی داره؟ )من یک آرزوی خیلی مهم دارم که خیلی وقته منتظرش هستم، اما هنوز برآورده نشده و بابت این موضوع خیلی رنجورم)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در صورت لزوم از سفر کردن پرهیز کنید

  137. شادمان شفیعیشادمان شفیعیsays:

    استاد سلام تو سایت گشتم دقیق پیدا نکردم من دیشب خواب دیدم تو شهرمو باماشین خودم با یکی دیگه تصادف کردم تو خواب اون ماشین مقصر بود و ماشین صدمه کمی دیده بود می گفتم صدمش کمه اون شخصم می گفت درست میکنم میگن بده خواب تصادف حالا گفتم از شما بپرسم ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نگرانی ها و تشویش هایی که وجود داره اشارا داره در منزلتون سوره ی انعام برای سلامتی خونده بشه

  138. مختاریمختاریsays:

    سلام من خواب دیدم همسرم تصادف کرد تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نگرانی و تشویش دارین صدقه بندازین

  139. سجاد نصیریسجاد نصیریsays:

    سلام دوستم خواب دیده من اون با ماشین من تو جاده بودیم بعد از تقاطع میخواستم دور بزنم دور زدم بعد ماشینی از پشت زد به ما بعد پیاده شدیم با دوستم حرف میزدم ماشین چکار کنم چون ماشین خونه بود ممنونم جواب بدید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به هیچ وجه مسافرت نرین

  140. زریزریsays:

    سلام ، ببخشید من خواب برادر مرحوم خودم رو دیدم که در خواب من فکر میکنم تصادف کرده و اونو آوردنش خونه مادربزرگم و دراز کشیده و زخمی و عین یه مرده افتاده خوانواده ام فکر می‌کنند که این میمیره و کاری واسش نمی کنن اما من میرم کنارش میشینم و میگم این هنوز زنده است به سختی بلندش میکنم و بغلش میکنم میبرم دستشویی هی هم بهش می گم من کنارتم مواظیتم بعد به پدرم اصرار می کنم که حتما باید ببریمش دکتر حالش خوب میشه بابام ماشین و‌روشن میکنه و ما سوار ماشین میشم موقع رفتن من کار هامو به خواهرم میسپرم میگم تا من برگردم واسم انجام بده و میریم پیش دکتر و من تو راه فقط گریه می کنم و اشک می ریزم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براشون قرآن بخونین و نماز هدیه کنین نیاز دارن

  141. MaryammMaryammsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم با پدرومادرم سوار تریلی هستیم ک پدرم رانندگی میکنه و بعضی از ماشینهارو زیر میگیرع و با سرعت حرکت میکنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام موقعیت سفر برایتان ممکن است ایجادشود

  142. حسین امیریحسین امیریsays:

    سلام الان حدود 2ساله نزدیک 4 5 نفر از اشناهای من (باتوجه به اینکه اشناییتی باهم ندارند)خواب مشترکی را میبیندد و موضوع خواب اینه که من در حال عبور از خیابان هستم ناگهان ماشینی به من میزند و میمیرم تعبیر این خواب چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اشاره به تصمیم و جریانی داره که بدون توجه در آن قدم میذارین و برای شما خطر داره

  143. ShShsays:

    خسته نباشید من خواب دیدیم که تو جاده ام اول ماشینا اروم و اتومبیل تو جاده حرکت می‌کردند اما وقتی خاستم حرکت کنم یکدفعه تعداد تریلی و کامیون ها زیاد شد بطوری که از یک ثانتیم رد میشدن که شخصی که واقعا دوستش دارم اونور جاده بود خاستم که بدو بدو برم یه تریلی واقعا بزرگ بهم خورد ولی وقتی چشمانم باز کردم اون شخصو دیدم که داره گریه می‌کنند و دعا می خونه و گفت که یک ساله تو کمایی ولی جالب بود کسی جز اون از دیدم خوشحال و گریه نکرد تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سپاس خطری از شما رفع نیشه

  144. منامناsays:

    سلام خواب دیدم دارم از یک خیابان با ماشینم رد می‌شوم که یک ماشین از روبرویم آمد ‌قصدن ماشینش را به ماشین من مالید وفرار کرد وخندید به من ‌من از ماشینم پیاده شدم ویک آقایی به من گفت بیا با ماشین من برویم بگیریمش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام آشنایی با شخصی خواهید داشت

  145. نرگسنرگسsays:

    سلام.خواهرم خواب دیده با دایی م توی یه ماشین سفید باکلاس نشسته و داییم راننده س و شخص ثالث هم تو ماشین بود ولی یادش نمیاد کی بود. با سرعت خیلی زیاد تصادف شدید و وحشتناکی میکنن که خواهرم یهو از خواب میپره. تعبیرش چی میشه؟

  146. مبینامبیناsays:

    سلام من امروز ظهر خواب دیدم که پدرم برای خرید کردن از خونه میره بیرون و سوار بر سورتمه تصادف و سقوط میکند و زخمی میشود و من شاهد این تصادف بودم یعنی داشتم نگاه میکردم تعبیر این خواب چیست ؟؟؟

  147. atiatisays:

    سلام خواب دیدم من و مادرم سوار ماشین بودیم و رانندگی میکرد که بهش میگفتم ترمز کن هی گاز میداد اشتباهی با عصبانیت پیاده شدم و رفت وتصادف کرد و فوت کرد درکنار خوابم جایی بودیم همه دنبال جوراباشون بودن جورابامو اشتباهی برداشته بودن و رفته بودن منم همینجور یه جوراب دیگه کردم پام پسرخاله مامانم که جوان بود و فوت کرده لبم رو بوس میکرد

  148. StarStarsays:

    سلام من خواب دیدم با مادرم جایی بودم و پدرم بیرون رفته بود پدرم به من زنگ زد و با ناراحتی زیاد به من گفت که ماشین تصادف کرده(پدرم خیلی کم یا شاید اصلا ناراحتیش رو به ما بروز نمیده و من خیلی تعجب کردم که انقدررر ناراحته)توی خواب ما میخواستیم ماشین رو برای کار خیلی مهمی بفروشیم و پولش رو نیاز داشتیم(تو واقعیت هم همینطوره)و وقتی این رو شنیدم منم خیلییی ناراحت شدم و فکر کنم گریه هم کردم ناراحتیم به حدی زیاد بود که موقع خواب قشنگ حسش میکردم..مامانم هرچقدر پرسید چیزی بهش نگفتم...با مامانم رفتیم پیش بابام و در کمال تعجب دیدیم که ماشین اونقدرها هم تصادف بدی نداشته و چیز خیلی جزیی بود که انقدر ناراحتی نداشت و من به پدرم گفتم ماشین که خوبه اونم گفتش آره حالا که میبینم خوبه و دیگه ناراحت نبود

  149. نیمانیماsays:

    سلام معشوقه من که دختره خواب دیده با من توی جاده هست و یدفه من رو ماشین میزنه خودش میگه مسبب این تصادف خودش بوده و بسیار گریه کرده و من هم حال خوبی توی خواب نداشتم و ناراحت بوده و مادر من اونو میزنه میشه بگید تعبیرش چیه؟

  150. یوسفیوسفsays:

    سلام من خواب دیدم گنج پیدا کردم و مار روی گنج بود چند باری این خوابو دیدم در یکی از این موارد دیدم گنج رو در روستای خود پیدا کرده ام مار هم روش بود

  151. افشین افشارافشین افشارsays:

    سلام وقت بخیر برادر من امشب ساعت ۴،۳۵ خواب دیده که من با ماشین تصادف کردم و همه جای بدنم زخمی شده و از سر و بدنم داره خون میاد و من از بین رفتم، و این خواب رو امشب چندین بار پشت سر هم دیده،که من بدجوری تصادف میکنم ممنون میشم تعبیر خوابم رو لطف کنین الله تعالی پشت و پناهتون

  152. سمیسمیsays:

    سلام.من خواب دیدم با خواهرم سوار یه ماشینی هستیم که من رانندم.و سرعتمم خیلی کمه یهو یه ماشین از روبرو میاد.راننده یه پسر جوون بود و با سرعت میومد و بیخود زد به ماشین ما.چیزی نشد.نه ماشین و نه ما.اون پسر هم در رفت منتهی من بالاخره با پرس و جو پیدلش کردم و میخواستم دلیل کارشو بدونم که اونم هیچ دلیلی نیاورد.تعبیر خوابم چی میتونه باشه؟ممنونم ازتون

  153. ایمانایمانsays:

    سلام، دوستم خواب دیده من با ماشین خودم در حال رانندگی تصادف کردم و به کما رفتم و بعد از مدتی فوت کردم و مادرم در یک خیابان ایستاده بود، پاسخ لطفا

  154. آسیهآسیهsays:

    سلام خواب دیدم پدرم ایست قلبی کرده و دکتر داره احیاش میکنه و هی میگه پدرت مشکلی نداره نگران نباش و چندبار این اتفاق ایست قلبی پیش اومد و اونا باز میگفتن پدرت مریض نیست خوبه و آخرش نفهمیدم چه اتفاقی برای پدرم افتاد. تو همون خوابم قرار شد برادرم منو ببره برام لباس بخره اما یهو با خواهرم و دوستش رفتیم خرید تو خیابون یک نیسان دست چپ میومد و خواهرم و دوستش جلوتر از من رفتن تو خیابون ولی من ترسیدم نرفتم ولی خواهرم انگاری از نیسان عبور کرده بود و دستش برد بالا که سرعتش رو اون کم کنه اما یهو خواهرم و دوستش با نیسان تصادف کردن و دقیقا توسط نیسان زیر گرفته شدن به طوریکه پاهاشون زیر چرخ ها ماشین بود و یک دکتر اومد برخلاف چیزی فکر میکردم گفت دوست خواهرت خوب میشه چیزی نیست ولی خواهرت خیلی حالش بده نیاز به معجزه داره چون کاملا بی تحرک و فلج میشه و من از شوک باورم نمیشد که از خواب بیدار شدم دیدم ساعت 8:50 دقیقه است. میشه لطفا خوابم رو تعبیر کنید

  155. نهالنهالsays:

    با سلام۔ خواب دیدم بچه هام رو سوار ماشین کرده بودم و در یک شهر غریب رانندگی میکردم۔ یک مرد شیاد که می فهمیدم بدجنسه توی خیابون از روبروی ما میومد با دو چرخه که اذیت کنه و من دو بار با ماشین بهش زدم ولی خیلی زود ماشین رو با ماشین همسرم عوض کردم و اون که دنبال ما بود گیج شده بود که چی شده ماشین اونی نیست که بهش زده۔ خلاصه پیدامون کرد و دنبال مدرک و دوربینهای خیابون و این چیزها می گشت ما رو گیر بندازه ولی نمیتونست۔ من هم خیلی اضطراب داشتم۔ ممکنه تعبیر بفرمایید؟

  156. دختر سرددختر سردsays:

    سلام من خواب دیدم یه ماشین با سرعت میاد طرفم کم مونده بود تصادف کنم ولی زود فرار کردم اتفاقی نیافتاد تعبیرش چبه؟

  157. ریحانمریحانمsays:

    سلام من خواب دیدم که با خواهرم از خیابان رد میشویم که داشتیم باهم تصادف میکردیم با یه ماشین که خواهرم دستم رو ول کرد و دوید یه اتوبوس که سرعتش زیاد بود چرخ اتوبوس خواهرم رو سمت خودش کشید و دیگه ندیدمش تعبیرش چی میتونه باشه؟ همینطور که گریه میکردم یه مرد اومد گف یه نفر جلوتر تصادف کرده من فقط فکر کردم که خاهرمه

  158. خانم....خانم....says:

    سلام.من خواب دیدم اومدم توی حیاطمون دیدم ماشینمون چسبیده به دیوار خونمون و نصف ماشین داغون شده ولی کسی توی ماشین نبود... تعبیرش چیه؟

  159. پریپریsays:

    سلام صبح خواب دیدم داریم از قم برمی گردیم و توی راه دوتا ماشین تصادف کردن و چند تا جنازه رو کفن پوش کردن یکی از ماشین ها خسارت جانی نداشت و وقتی ازش سوال کردیم گفت ک چیزیشون نشده و چندتا ماشین دیگه هم خورده بودند به همین ماشین ها لطفا جواب بدید خیلی استرس دارم جدیدا خواب هام همش تعبیر میشه

  160. دنیا مطلبیدنیا مطلبیsays:

    سلام پدر من‌خواب دیده که من درحال خرید کتاب از دستفروش هستم . یه اتوبوس میاد میزنه به من و فرار میکنه و پدرم دنبال اتوبوس میوفته

  161. زهرا مظهریزهرا مظهریsays:

    سلام من خواب دیدم ک ما در خانه هستیم و مادر بزرگم بیرون رفته بود بعد یه صدای تصادف اومد من و مامانم با گریه رفتیم جلوی در و دیدم برادرم اون رو سوار ماشین کرده و میگه هنوز زندس بعد مادرجونم میگه چرا دارید گریه میکنید بعد من گفتم بهش خوبی مادرجون اون خوب بود فقط یکی از چشماش چپ شده بود ما ام بردیمش بیمارستان انقدر ترسیده بودم ک از خواب پریدم چون خیلی دوسش دارم

  162. محسن زارعمحسن زارعsays:

    سلام من خواب دیدم داخل ایستگاه خط واخد وایسادم با دوستم که یادم نیست کی بود.بعد اتوبوس امد سوار شدیم ی موقعهدفهمیدم اشتباه سوار شدیم گفتم نگه دار ی خورده جلوتر نگه داشت من با رفیقم پیاد شدیدم داخل اتوبوس هم سرپا وایساده بودم بعدپیاد شدن کرایه رو بهش دادم و اتوبوس حرکت کرد داخل سربلایی چپ کرد

  163. مرضیه کوکبیانمرضیه کوکبیانsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم که با پدرم تو اتوبان هستیم و داریم با ماشینمون که چند وقت دیگه تو واقعیت می فروشیم به جایی میریم .یه جا نمی دونم چی میشه که انگار فرمون ماشین کنترلش خارج شده ما هم بیرون بودیم . پدرم اینجا تنهاست و می خواد منو نجات بده .نمی دونه من دیگه نیستم . وای میسته جلو ماشین اما ماشین متوقف میشه و پدرم هم سالمه در آخر به ماشین کمی خسارت وارد شده.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شاید نشان دهنده بعضی از مشکلات و یا گرفتارهای شخصی و کوچک باشد که البته از آن ها عبور خواهید کرد و مشکلی هم ایجاد نخواهند کرد.

  164. زهرا عبدیزهرا عبدیsays:

    سلام من در خواب دیدم که در مسجدی نشستم و مردم روبه روی من نماز می‌خوانند و ناگهان در باز می‌شود و امام زمان با صورتی نورانی وارد مسجد میشه و عبایش را بر سر مردم میکشه در حالی که به من نگاه میکنه و من هم در روبه روی امام ایستاده بودم و از شوق گریه میکردم تعبیر این خواب چیه؟

  165. فاطمهفاطمهsays:

    سلام ببخشید دوست من خواب دیده که من و خودش در حال مسافرت با قطار بودیم که قطار از ریل خارج میشه و ما خیلی بدجور می‌میریم میخواستم بدونم تعبیرش چی میتونه باشه ممنون

  166. فرزاد نظریفرزاد نظریsays:

    سلام خواب دیدم دوتا از دامادهامون که یکیش پسر عموم هم هست جلوی خونه قدیمی ما مشروب خوردن و سرخوش شدن و بعد بازی میکردن بعد پسر عموم رفت پشت یک وانت نشست و با دنده عقب داشت میزد به بی ام و خودش که فریاد زدم صادق مراقب باش بعد رفت با همون وانت سر خیابان و بد رلنندگی کردن و زدن به ماشینهای دیگران بعدش از پنجره پرت شد بیرون و رفت زیر همون وانتی که خودش داشت باهاش رانندگی میکرد. و صورت و دست و پاهاش زخمی شدن.

  167. ستایشستایشsays:

    من خواب دیدم مادرم داره تند تند از من دور میشه و انگار از دستم عصبیه هر چقدر که تند تر میرفتم انگاری ازش دور تر میشدم دیدم وایستاد و منم وایستادم یه هو دوتایی شد یه حالتش رفت طرف خیابان و یه حالتش تو یه سوپر مارکتی که من گفتم وای الان تصادف میکنه و یه وانت آبی شبیه وانت پدر بزرگم بهش زد و افتاد بغل خیابون دیدید یه جا درخت هست بعدا دورش سنگه و پر از خاک؟ جسد مادرم اونجا افتاده بود هیچکس بهش توجه نمیکرد انگار اونو نمی‌دیدند وقتی که دیدمش یه مقنعه سورمه ای و شبیه کارتونی بود بعد گفتم شاید این اصلی نیست هنوز یه حالتش رفته سوپر مارکت اونجا رو که نگاه کردم دیدم اصلا سوپر مارکت نیست سنگ تراشی و با چوپ دارن وسیله میسازن مامانم رو طرف چپ اونجا دیدم جسدش رو میز اونا افتاده بود و خیلی دردناک بود راستش این خواب هم بدترین خواب و هم ترسناک ترین خوابم بود هم از بعد این خواب دیگه با مادرم رابطه خوشی ندارم و هر ثانیه با هم دعوا داریم جزئیات دیگه ای خوابم داشت که قابل گفتن نبود آیا خواب من تعبیری هم داره؟

  168. شایانشایانsays:

    سلام خواب دیدم که باموتورسیکلت تصادف کردم وهیچ اتفاقی برا دوطرف بوجود نیامد وطرف مقابلم اصلا نمی‌شناختم والبته بنده اصلا موتور ندارم

  169. رعنا منصوریرعنا منصوریsays:

    با یه بچه بودم که اصلا نمیدونشناختمس یهو جلو سنگگ فروشی دختره غئب شد افتادن پلیس دنبال من ویهو اونجا که پدر من بودن یانه تصادف کردن مردن منم فرار کردم ولی من فرار کردم ولی من پدرم چند ساله فوت شده نمیدونم اون زن شوهر کی بودن نمیشناختمشون