عکس+شعر و متن تسلیت فوت رفیق

مرگ رفیق را نمی توان با هیچ چیزی در این دنیا مقایسه کرد. این غم را باید با بهترین کلمات و بهترین جملات به دیگران متنقل کرد تا آن را درک کنند و قدر دوستانشان را بدانند. اگر بتوانید یک متن یا عکس نوشته زیبا و غم انگیز در این رابطه تهیه کنید و با اطرافیان خود به اشتراک بگذارید، می توانید غمتان را به بهترین شکل ممکن به آنها انتقال دهید.

مرگ رفیق صمیمی می تواند تاثیر خیلی منفی ای در زندگی افراد بگذارد. دوست صمیمی کسی است که حتی ممکن است از خانواده به فرد نزدیک تر باشد. اگر خدای نکرده این اتفاق برای شما افتاد، برای اینکه اوج غم و ناراحتی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، بهتر است که از یک متن خوب استفاده کنید که در زیر ما نمونه هایی از متن های مرگ رفیق را برایتان آورده ایم.

متن درباره مرگ رفیق

مرگ رفیق تاثیر خیلی زیادی روی زندگی انسان می گذارد. خدا نکند که با دوستی که از دنیا رفته، قسم برادری خورده باشی! انگار تمام غم های دنیا بر سرت سرازیر می شوند و به هیچ وجه نمی توانی از غمی که بر تو وارد شده، فارغ شوی. امیدوارم که این درد بزرگ بر سر هیچ کسی در این دنیا وارد نشود نیاید.

عکس نوشته و متن فوت رفیق جدید

دوست عزیزم چه زود از بین ما رفتی؟ چرا عالم همیشه گلی که بر همه نمونه است را می چیند؟ اکنون که تو رفته ای، من تنها ترین انسان روی زمین هستم. هیچکس حتی والدینم در زمان مشکلات آنقدر که تو پشت من بودی، نبود. خدایا اکنون که با مرگ رفیق صمیمی ام خواستی مرا امتحان کنی، می خواهم بگویم که مرا شکستی و مرا خرد کردی. رفیقم قسمتی از وجود من بود که اکنون تو نصف وجود مرا گرفتی.

چقدر سخت است که مرگ رفیق صمیمی ات را به چشم ببینی و هیچ کاری نتوانی بکنی. در آن زمان احساس می کنی که ناکارآمد ترین انسان روی زمینی که نتوانستی کاری انجام بدهی؛ در آن زمان تمام خوبی هایی که او در حقت کرده بود را به یاد می آوری و به خاطر ناکامی ات در کمک به او، خود را سرزنش می کنی! چه بد است مرگ دوست خود را به چشم ببینی و چه بد است که تا مدت ها به خاطر این احساس گناه خود را سرزنش کنی که نتوانستی به موقع دستش را بگیری.

دوست عزیزم خیلی زود از پیش ما رفتی! خیلی زود خوبی هایت فراموش شد و خیلی زود مردم تو را از خاطرشان بردند. انگار نه انگار که تو زمانی بهترین دوست آنها بودی؛ زمانی بهترین حامی شان بودی؛ زمانی تنها غم خوارشان بودی. درست میگویند که بعضی انسان ها فقط تو را به خاطر منفعتی که به آنها می رسانی، می خواهند. خواستم به تو بگویم که من را جزو آن دسته از آدم ها قرار ندهی. تا قیامی که قیامت باشد، من به یادت خواهم بود و غم نداشتنت را خواهم خورد.

همیشه میدیدم که رفتارش چقدر با دیگران خوب است؛ همیشه خوبی هایش را در حق دیگران میدیدم؛ همیشه از رفتارش متوجه میشدم که این عقیده را داشت که حتی اگر تمام انسان های روزی زمین بد باشند، من نباید بد بودن را تجربه کنم و به مانند آنها شوم! اکنون رفته است و من احساس میکنم که خدا میخواست زودتر این گل را از میان خار ها بچیند. جای این گل در میان بته هایی از خار نیست! بلکه جایگاهش بهشت است.

متن فوت رفیق

هیچ وقت نتونستم مرگ رفیق رو درک کنم! چون رفیق نداشتم. اما زمانی که تو وارد زندگیم شدی و شدی بهترین رفیقم، اون موقع بود که از این اتفاق وحشت کردم و فهمیدم که چقدر سخته. الان که از دستت دادم، اون اتفاق وحشتناک برای من افتاد و به هیچ وجه من نمیتونم شرایط رو درک کنم و رفتنت رو باور کنم. کاش بودی و مثل همیشه با من حرف میزدی و آرومم میکردی.

همیشه از دستت حرص میخوردم؛ همیشه اعصابم رو خورد میکردی و روی اعصابم راه میرفتی. من خیلی این کارهات رو دوست داشتم. اما چون پررو نشی، هیچ وقت به روت نمیاوردم. کاش الان پیشم بودی و با من همون رفتارها رو میکردی تا عاشقانه بغلت کنم و بگم که چقدر وجودت برام ارزشمند بود. خدایا چرا من رو با مرگ رفیق صمیمی ام امتحان کردی؟ حالا من هیچی؛ اون چه گناهی داشت که الان باید از دنیای تو بره. کاش حکمتت رو درک میکردم. کاش میشد میفهمیدم که تقدیر چرا این رو برای ما خواسته بود.

عشق رو با وجود رفیقم من درک کردم. در زمانی که اون اومد وارد زندگی من شد، من طعم واقعی زندگی رو چشیدم و فهمیدم که زندگی واقعا چه لذتی داره. الان رفیقم رو از دست دادم و دیگه کسی نیست که لبخند رو به لبای من بیاره. الان اون رفته و تنها همدم من خدا شده. هه! خدایی که رفیقم رو از من گرفتم. میترسم شاید به رفاقت ما حسودیش کرده بود! چون من حتی چنین رابطه ای رو با خدا هم نداشتم.

کاش میشد درک میکردم که تو چقدر انسان تاثیر گذاری در زندگی من بودی. کاش میشد میفهمیدم که اگه تو توی این دنیا نباشی، من چقدر تنها میشم. الان ذهن من پر شده از ای کاش هایی که هیچوقت بهشون پی نبردم و حالا که تو رو از دست دادم، متوجه میشم که چه چیز ارزشمندی از زندگیم حذف شده. مرگ رفیق خیلی بده و امیدوارم که کسی اون رو توی زندگیش احساس نکنه! وگرنه بد زمین میخوره.

عکس نوشته رفیقم روحت شاد

هنوز هم خنده هات توی گوشمه. یادش بخیر! زمانی که من رو قایمکی صدا میزدی و میگفتی بیا که غیبت فلانی رو برات بکنم. زمانی که تنها بودم، به زور خودت رو وارد خونمون میکردی و میگفتی که میخوای با من باشی و من از ذوق کلی سرحال میومدم. الان دیگه رفتی و غیبتت خیلی احساس میشه. مگه چیزی بدتر از مرگ رفیق داریم؟ اینکه بری سر قبر رفیقت! کسی که مدت ها باهاش دوست بودی و میگفتی و میخندیدی، ایان زیر خروارها خاکه. سخته! خیلی سخته. امیدوارم که هیچوقت چنین چیزی رو توی زندگیتون احساس نکنید.

متن در مورد مرگ دوست صمیمی

همیشه زمانی که به من زنگ میزدی، با خودم میگفتم که ای بابا باز این زنگ زد و چرت و پرت گفتنش شروع شد. میخوام بگم که الان حاضرم نصفی از عمرم رو بدم؛ اصلا تموم زندگیم رو بدم! تا یه لحظه ی دیگه، چرت و پرت های تو رو گوش کنم. چقدر سخته که دیگه نیستی و دیگه نمیبینمت. هنوز هم باورش برام سخته که تو از پیشم رفتی.

میدونی گاهی به خودکشی فکر میکنم. گاهی که نه! تمام روز. با خودم میگم درسته که میمیرم، درسته که خدا قهرش میاد، اما به جاش میام جای تو. جای تویی که خدای دوم من بودی. جای تویی که بیشتر تجربه های زندگیم رو من با تو به دست آوردم. جای کسی که امر و نهی هاش هنوز توی گوشمه و حرف هاش هنوز از یادم نرفته. دوست عزیزم، مرگ رفیق رو چه خوب شد که تو تجربه نکردی! همیشه میخواستم برات یک کار بزرگ بکنم. الان اون کار بزرگ رو من ناخواسته انجام دادم. تو الان رفتی و نیستی که مرگ رفیق رو تحمل کنی که سخت ترین درده! اما من ایستادم و تحمل میکنم. کار خیلی بزرگیه.

متن درباره مرگ دوست صمیمی

روحت شاد عزیزم. هنوز هم باورم نمیشه که از دستت دادم. مرگ رفیق چه بد تاثیر منفی میزاره تو زندگی آدم. انگار خدا روح خودت رو ازت گرفته. فقط دوست داری یک گوشه بشینی و فقط و فقط گریه کنی. به حال روز خودت گریه کنی، به تقدیر گریه کنی، به زمانه گریه کنی و برای اینکه چرا جون تو به جای جون اون گرفته نشد. مگه چقدر یک آدم میتونه تحمل داشته باشه که خدا اون رو با مرگ رفیق امتحان می کنه؟ خدا این اتفاق رو برای هیچ کسی نخواد که خیلی بده.

میدونی وقتی که دکتر از اتاق عمل اومد و گفت که متاسفیم، کاری از دستمون بر نیومد! همونجا من مردم. دیگه هیچ کس و هیچ چیزی برام معنی نداشت. دیگه هیچ حرفی رو متوجه نمیشدم. انگار که فقط یک مرده متحرک توی بیمارستان بودم. جسمم اونجا بود، اما روحم و ذهنم سر تختی که تو داخل اون جونت رو از دست دادی پرسه میزد. آخه مگه میشه تو یک لحظه تموم دل خوشی زندگیت از دنیا بره؟ مرگ رفیق بد چیزیه. من رو تبدیل به هیچ کرد. خدا برای کسی نخواد.

مرگ رفیق رو تنها زمانی میتونی واقعا درک کنی که اون رفیق، دوست صمیمیت باشه، زمانی که جای خواهر و برادرت باشه! اون موقعست که میفهمی من چی میگم. اگر اعضای خانوادم رو خدا از من میگرفت، شاید الان اینقدر ناراحت نبودم. ولی الان با مرگ رفیقم، انگار خدا یه وزنه بزرگ انداخته رو دوشم و من رو محکوم به حمل اون توی این دنیا کرده.

عکس و متن مرگ دوست صمیمی

دوست عزیزم، از زمانی که رفتی، هیچ چیزی برام معنی نداره. هر جایی میرم، تصویر تو رو میبینیم. هر جایی که میرم، احساس میکنم که باید به تو زنگ بزنم که باهم بریم و وقتی گوشم رو در میارم و شماره ات رو توی گوشیم میبینم، تازه اون موقع متوجه میشیم که دنیا چه بلایی به سر من و تو آورد. الان ولی رفتی پیش خدا. به خدا بگو اگه دوست صمیمی نداشت، این رسمش نبود که دوست من رو برای خودش بگیره و ببره.

یعنی الان من باید بیام سر قبر باهات صحبت کنم؟ یعنی الان خونه ی تو، سینه ی قبرستون شده؟ مگه ما همیشه اینا رو به شوخی به همدیگه نمیگفتم؟ مگه همیشه اینا رو به شوخی واسه هم آرزو نمیکردیم؟ خدایا چند بار بگم غلط کردم تا متوجه بشی اونا همشون شوخی بود! یه شوخی تلخ که الان تلخیش رو دارم احساس میکنم. کاش میشد زمان برگرده و از وجودت بیشترین استفاده رو ببریم. دوست عزیزم نمیدونی مرگ رفیق چقدر توی این دنیا سخته. از یه بابت خوشحالم که از دنیا رفتی و این غم رو تجربه نکردی! عوضش من خیلی بد تجربه کردم و کاش دیگه این اتفاق برای هیچ کسی توی دنیا نیفته.


مطالب پیشنهادی :

شعر های زیبا در مورد مرگ دوست

شعر درباره مرگ جوان ناکام

2 نظر

  1. مهدیمهدیsays:

    خداکنه هیچ کس رفیقشو از دست نده, من تا حالا دوتا از دوستامو از دادم درد خیلی سختیه .ولی یه چیزیکه بهم ثابت شده اینه که اونایی که زودتر از ما میرن خیلی بزرگتر از ما بودن , ظرفشون پر شده, این ماییم که توی این دنیای فانی دست و پا میزنیم

  2. PeymanPeymansays:

    از دست دادن رفیق سخته