تعبیر خواب دیدم حامله شدم

تعبیر خواب دیدم حامله شدم برای دختران و زنان می‌تواند جالب باشد. حتی برای دخترانی که ازدواج نکرده اند و زنانی که باردار نشده اند و حتی مردان؛ دیدن چنین خوابی می‌تواند تعجب برانگیز باشد. چنین افرادی اگر چنین خوابی ببینند حتما دنبال تعبیر آن خواهند گشت حتی اگر به تعبیر خواب اعتقادی نداشته باشند. برای افرادی که به تعبیر خواب اعتقاد دارند و آن را راهی برای فهمیدن اتفاقات و مسائل آینده زندگی خود می‌دانند که فرقی نمی‌کند چه خوابی دیده باشند. علمای علم تعبیر خواب مشهور و برجسته‌ای هستند که در این زمینه نظرات و دیدگاه‌های جالبی دارند که ما در این مقاله این دیدگاه‌ها و نظرات را بررسی کرده ایم که اگر چنین خواب‌هایی دیده اید و به دنبال تعبیر آنها هستید؛ توصیه می‌کنیم تا حتما این مقاله را مطالعه بفرمایید.

تعبیر خواب خودم حامله شدم : ممکن است رویایی با این مضمون برای شما اتفاق بیفتد که شکم خود را در حال بزرگ تر شدن ببینید و یا احساساتی را تجربه کنید که به شما می گوید باردار هستید ، این رویا بنا بر نظر معبران و افرادی که جزو تفسیر کننده رویا ها به حساب می آیند ، نمی تواند منفی ، ناامید کننده و یا نحس باشد ، و حتی بزرگ شدن شکم و حاملگی را نمادی از فزونی مال یا نعمت دانسته اند که البته این معنی حتما به چگونگی رویا ، زمان دیده شدن و سایر فاکتور ها نیز مرتبط می باشد.

اکثر کاربرانی که خواب هایی با موضوع حاملگی خودشان را تجربه میکنند تصور دارند که این رویا شاید نوعی اتفاق کاذب ، ترسناک و یا منفی در زندگی اینده باشد ، در جایی که این مطلب صحت ندارد و باید این خواب را با نگاهی مثبت و نیکو ارزیابی کرد.

سوال : خواب دیده ام که شکمم روز به روز در حال بزرگ تر شدن هست و فهمیده بودم که حامله شدم ولی خیلی ترس داشتم تا راجب به این موضوع با مادر ، خواهر و یا اعضای خانواده صحبتی کنم و ترجیح میدادم تا مخفی نگه دارم ، و فقط با یکی از دوستان صمیمی ام در این مورد مشورت کرده بود ، تعبیر خوابم چیست ؟

پاسخ : همانطور که پیش تر در مطالب بالا هم ذکر شد ، ورم کردن شکم ، بزرگ تر شدم شکم و یا احساس بارداری در رویا نیکو خوشایند است و دلالتی بر فزونی دارد و ممکن است این فزونی در مال یا نعمت باشد.

تعبیر خواب حاملگی خودم

تعبیر خواب دیدم حامله شدم از نظر آنلی بیتون

آنلی بیتون یکی از معبرین مشهور غربی معتقد است که اگر زنی خواب ببیند که حامله و باردار شده است؛ تعبیر خوب و مثبتی ندارد. از نظر او تعبیر چنین خوابی در عالم بیداری و واقعیت این است که چنین زنی با همسر خود روابط خوبی نخواهد داشت و صاحب فرزندانی مطیع و حرف گوش کن نخواهد شد. وی همچنین معتقد است اگر دختر باکره‌ای خواب حامله شدن خود را ببیند؛ در عالم واقعیت و بیداری رسوا و بدنام خواهد شد. اما اگر زنی حامله و باردار خواب ببیند که حامله شده است تعبیر آن چنین است که زایمانی بی خطر و بدون مشکل خواهد داشت و جای هیچ نگرانی‌ای نیست.

تعبیر خواب دیدم حامله شدم از نظر لیلا برایت

لیلا برایت یکی دیگر از معبرین مشهور غربی در این زمینه نظرات و دیدگاه‌های جالبی دارد. وی معتقد است اگر مردی در خواب ببیند که حامله و باردار شده است در عالم بیداری و واقعیت به مال و ثروتی زیاد و فراوان خواهد رسید. هرچند در عالم بیداری و واقعیت چنین مسئله‌ای هرگز اتفاق نمی‌افتد ولی در عالم خواب و رویا شاید هر مردی آرزو کند که چنین خوابی ببیند!

تعبیر خواب دیدم حامله شدم از نظر محمد بن سیرین

محمد بن سیرین یکی از معبرین مشهور و معروف دنیای عرب در این زمینه معتقد است که اگر شخصی در خواب ببیند که حامله و باردار شده است در عالم بیداری به مال و نعمت و روزی فراوانی خواهد رسید و هرچه شکم او بزرگتر باشد به مال و ثروت بیشتر و زیادتری خواهد رسید.

تعبیر خواب دیدم حامله شدم از نظر کرمانی

کرمانی یکی از معبرین مشهور و شناخته شده‌ی ایرانی علم تعبیر خواب معتقد است که اگر پسر نابالغی خواب ببیند که حامله و باردار شده است تعبیر آن این است که پدرش به مال و ثروت فراوانی خواهد رسید و اگر دختر نابالغی چنین خوابی ببیند تعبیر آن این است که مادرش به مال و ثروت فراوانی خواهد رسید.

تعبیر خواب دیدم حامله شدم از نظر کارل گوستاو یونگ

کارل گوستاو یونگ یکی از روانشناسان و نویسندگان برجسته‌ی غربی در زمینه تعبیر خواب دیدگاه و نظرات جالبی دارد وی معتقد است کسی که چنین خوابی ببیند ممکن است در پی خلق یک ایده، پروژه و هدف مهم در زندگی‌اش است و باید در عالم بیداری و واقعیت بیشتر به جنبه‌ها و زوایای مهم شخصیتی خود توجه کند.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

87 نظر

  1. مینومینوsays:

    سلام باردارم و شوهرم چندبار خواب دیده بچمون دختره این میتونه نشانه جنسیت باشه ممون از زحماتتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دعا - نذر - نیت خیر

  2. صباصباsays:

    سلام. وقت شما بخير. ممنونم از سايت بسيار عالي كه داريد و لطفي كه بي چشمداشت به مخاطبينتون ميكنيد. يه خواب عجيب ديدم. تعبيرش را ميخواستم بدونم. من بچه دار نميشم. يني ديگه دكترا جوابم كردن. خواب ديدن باردار هستم. چهارماهه. با وجود اينكه توي خواب هم ميدونستم دكتر جوابم كرده ولي خييلي بارداري برام عادي بود. اطرافيانم كه فهميدند من بأردار شدم حالتهاي من را مسخره ميكردن و ريشخند ميزدن.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شاید در حال حاضر بعضی از بدشانسی ها در امور بسیار مهم شما را تعقیب میکند اما شک نکنید این صبور ها و این سختی ها سرانجام راه به آینده ای روشن خواهد داشت

  3. مریممریمsays:

    سلام.من ازدواج کردم ویک فرزند دارم.دیشب خواب دیدم که پنج ماه بار دار هستم پدرمن با چند نفر از دوستاش می خواستن برن خونه کسی رو کابینت قرمز رنگ بزنن اشپز خونشون و و من هم با هاشون رفتم.پدرم خیلی خوشتیپ بود و اما حیلی لاعر بود.اونجا به من اش رشته دادن بخورم خیلی خوشمزه بود بعد فسنجون با برنج من نخوردم گفتم سیرم ولی پدرم اینا می خوردن کلی تعریف می کردن.در ضمن پدر من هفت ساله که فوت کرده.مبی شه لطفا این خواب و تعبیر کنیدمی گن بارداری تو خواب خوب نیست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده‌ی آینده‌ای خوب و آرام است

  4. فاطمهفاطمهsays:

    نزدیک ۲ یا ۳ هفته است که تقریبا یه خواب میبینم تو شبهای متفاوت...اینکه شکمم بزرگ شده وحامله ام(خودم مجردم)۱. یه شب که خودم تنها بودم تو بیمارستان وپرستار منو برد برای زایمان ومن به خاطر تنهاییم میگفتم بزار ذکر استغفار بگم شاید کسی بیاد وقتی ذکر رو گفتم یه نفر رو شبیه دای ام دیدم ولی وقتی جلو رفتم اون نبود واین که خودم تو خواب میگفتم من که بچه تو شکمم نیست...۲.یه شب دیگه خواب دیدم شکمم خیلی بزرگ شده وبه بند ناف که توش کثیف یا خونی بود هم ازش آویزیون بودو شکمم یه دفعه خیلی بزرگ‌میشد ویه دفعه خیلی کوچیک وانجا هم میدونستم تو شکمم بچه نیست ودوتا دختر دیگه هم کنارم بودن که من نمیشناختمشون ولی تو خواب دوستام بودن.وبعدبا خانوادم سر سفره صبحانه میخوردیم که پدرم حرف سیسمونی خریدن رو میزد و خواهرم که متاهله وکنارم بود حسودی میکرد که همه چیزا خوب ها رو برای این میخرین.ومن خجالت میکشیدم...بعد چند تا لوله بزرگ تو هوا تو حیاطمون بود که ترکیده بودن ومثل بارون کل حیاط رو شسته بود واب جمع شده بود تو حیاط وبابام یکیشو طرف من گرفت که من دستام پراب کردم ۲ بار وخوردم با همون شکمم بزرگم. ودر اخر روی یه برگه دیدم که نوشته بود بچم دختره(در واقعه تو یه شب تو ی جاها ورفتارهای متفاوت بودم)....?اینم بگم که این روزا به خاطر یه مشکلی که دارم خیلی دعا میکنم وخیلی استرس دارم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اخبار خوب و جدید برای شما در راه است که خبر از یک منبع جدید درآمد دارد

  5. لیلا.بلیلا.بsays:

    سلام خسته نباشید.خواهرم که تحت درمان بچه دارشدنه خواب دیده نوه داییم ودوتاازدخترداییهام ودخترخاله ام همشون حامله اندولباس مشکی پوشیدن وهمگی میخواستن بروندخونه عروسشون که توبیداری واقعاحامله است.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دستاوردهای غیرمنتظره ای خواهید داشت

  6. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم حامله ام چهارماهه بچه را تو شکمم احساس میکنم دست میزنم درد میکنه شکمم رفتم دکتر ازمایش بدم کفتم سونگرافی کن ببین دختره یا پسر کفت پول نقد نمیگیرم باید یه چیزی بگیری بیاری منم رفتم براش کادو بخرم اونقدر پیاده رفتم همه جادرد میکرد اومدم دیدم اونجا پر ادمه انکار خونمونه خواهرم سونگرافی میکنه بعد همسایه دیدم و خاله همسرمو که بهم پول میدن بخاطر حامله بودن تو خواب فکر کنم با همسرم قهر بودم میکفتم باید خرج دکترو بده من پول دکتر بچه ندارم بعددنیا اومدن میدم به خودش

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خبر از روزگار جدیدی میدهد که برایتان در راه است ، که در آن هم اتفاقات شیرین و خوب را تجربه میکنید و هم بعضی از موارد منفی را.

  7. yektanhayektanhasays:

    سلام، وقت بخیر، من دختر مجردی هستم، خواب دیدم که حامله شدم و نمیدونستم شوهرم کیه، توی خواب معلوم نبود اصلا شوهر داشتم یا نه، فقط پدر و مادرم تو خوابم بودن، میخواستم بچه مو بیارم دنیا، یه شخص روحانی گفت با اینکه من دکتر نیستم ولی گناه نداره اگه من بچه تو بیارم دنیا، وارد یه اتاقی شدم انگار اتاق بیمارستان بود که دو تا تخت دیگه م داشت که روش خوابیده بودن انگار یکیش آقا بود، رفتم رو یه تخت که روبه روی در بود دراز بکشم و منتظر اون شخص بودم که بچه مو بیارم دنیا

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نیکوست و بیان میدارد به بعضی از ایده آل های مهمتان در آینده دست پیدا خواهید کرد و در نهایت رضایت و شادی برایتان حاصل خواهد شد.

  8. ندانداsays:

    سلام و خدا قوت من ديشب خواب ديدم مادرم باردار هستند (توي خواب مادرم ميگفت من دوقلو ميخواستم ولي حالا بهم ميگن نطفه ها ٤ يا ٥ تا هست) و مادرم عنوان ميكردن حالا كه شما دوتا (من و برادرم) شاغل هستيد و خرجي براي ما نداريد تصميم گرفتيم دوتا بچه ديگه بياريم (توي خواب من و برادرم و پدر و مادرم در سن و اوضاع فعلي بوديم) ولي مني كه در واقعيت عاشق بچه هستم توي خواب بشدت از بارداري مادرم ناراحت بودم و گريه ميكردم و به برادرم و مادرم ميگفتم نبايد باردار ميشده، و برادر و مادرم از ناراحتي زياد من ناراحت بودند، نكته اينكه در واقعيت خانم برادرم يك جنين دختر در راه دارن كه اين هفته بدنيا مياد و من مجرد هستم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به مهارت ها و مسئولیت های جدیدی دارد که در زندگی بیداری در حال پیگیری و به ثمر رساندن آن ها هستید. لازم است تا ماهیت این مسئولیت های جدید را شناخته و از مهارت های روانی خود برای به ثمر رساندن آن ها تلاش کنید.

  9. ابراهيميابراهيميsays:

    سلام خواب ديدم كه در هفت ماهگي هستم كه دختر بود و بسيار ناراحت بودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نباید در مورد تصمیم های حیاتی زندگی تان تعجیل کنید.

  10. بهاربهارsays:

    سلام عقد هستم ولی اکثرا خواب میبینم باردارم یکبار خواب دیدم به همسرم گفتم باردارم کمی که جلوتر رفتیم ماشین چپ کرد و بچه م مرد امروز هم خواب دیدم باردارم ولی مادرم نمیذاشت برم بی بیچک بخرم که مطمئن بشم باردارم و مدام از فامیل هایی که میخواستن چشم و دهانم رو ببینن تا بفهمن باردارم یا نه دورم میکرد و البته توی خواب هنوز عروسی نگرفته بودیم به موردی دقت کردم که هر زمان با همسرم بحثی دارم خواب بارداری میبینم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به مسئولیت های جدیدی دارد که در زندگی بیداری بر عهده گرفته اید.

  11. ساراساراsays:

    سلام من قبلا طلاق گرفتم خواب دیدم منو دوستم و بردن معاینه کردن ببینن دختر هستیم یانه خواستگار داشتیم بعدش فهمیدم حامله هستم خیلی مواظب بچم بودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به مسئولیت های جدیدی دارد که در زندگی بیداری بر دوش خود احساس می کنید.

  12. مه لقامه لقاsays:

    من مجردم. روز بود که خوابیدم. خواب دیدم یه پسر به دنیا آوردم، ولی هر چی فکر میکردم یادم نمیومد که ازدواج کرده باشم. هیچ چیزی از قبل و از زمان بارداری هم یادم نبود و حتی جرات نداشتم از کسی بپرسم. وقتی اومدم خونه به جز مادرم همه با ناراحتی از خونه رفتن. همش تو دلم میگفتم من نمیخوام پسر داشته باشم. من اصلا نمیخوام بچه داشته باشم. حتی واسش اسم هم نذاشتم و دوست نداشتم اسمی بزارم براش. دائما گریه میکردم و ناراحت بودم، طوری که الان هم که بیدارم اون حس ناراحتی و تنهایی باهامه. و این که هیچ کسی از نزدیکان و دوستان هم نمیدونست که من بچه دار شدم. مدام از خودم میپرسیدم پدر بچه کیه ولی هیچ چیزی یادم نمیومد.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نشانه شادی و آرامش است

  13. ساراساراsays:

    با سلام و تشکر خواب دیدم تست بارداری دادم و جواب مثبت خودم خوشحال بودم ولی شوهرم زیاد خوشحال نشد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا از پذیرش مسئولیت هایی که آمادگی پذیرش آن ها را ندارید خودداری کنید.

  14. المیرا موینیالمیرا موینیsays:

    سلام و سال نو مبارک میشه خواب منم تعبیر کنید خواب دیدم باردارم و نزدیک زایمان هست دارم با ماشین میرم با دوستم ولی به کدوم سمت نمیدونم یه بار تصادف میکنیم و جلویه ماشین داغون میشه ولی اتفاقی برامون نمیفته دوباره به راهمون ادامه میدیم و مجداد تصادف میکنیم و منی که باردار هستم از ماشین پرت میشم و اتفاقی برام نمیفته ولی ماشین و دوستم آتیش میگیرن میسوزن و من این صحنه رو با حالت گیج میبینم پیاده به راهم ادامه میدم و به یه جایی میرسم که بهم کمک کنن, جالب که تو عالم خواب باردار بودم و هی میگفتم خدا کنه زایمان راحتی داشته باشم و منتظر این بودم که دردم شروع بشه و وقتی از خواب بیدار شدم فکر میکردم باردار هستم, در کل خواب بارداری خوب هست یا نه؟!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب از شما می خواهد تا از انگیزه ها و اشتیاق درونی خود برای به ثمر رساندن موقعیت هایی استفاده کنید که موجب گسترش منافع شخصی شما در زندگی بیداری خواهد شد.

  15. فتانهفتانهsays:

    سلام خواب دیدم حامله ام و داخل مدرسه پیش دبستانی قرانی که قبلا دخترم میرفت هستم و همه بچه ها پیراهن های رنگارنگ مخصوصا قرمز به تن دارن،من از معلم قرانشون خواستم بهم چای بده اما نداد و خودش خورد من هم خیلی دلم شکست و به شدت گریه میکردم،بعد اون خانم گفت که بچت پسره و دوشنبه یعنی دو روز دیگه بدنیا میاد، اسمش رو بذار جواد منم گفتم میخوام بذارم محمد حسین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب نشان دهنده ی مسئولیت های مهمی است که بر عهده ی خود احساس خواهید کرد مثل شروع یک رابطه یا شغل جدید. پرداختن به این موقعیت ها می تواند موجب زنده دلی و امیدواری شما شود.

  16. ماریا فرهادیماریا فرهادیsays:

    سلام وقتتون بخیر چند روز قبل یکی از اقوام خواب مادرشون رو دیدن که چندسال پیش فوت کردن ،تو خواب مادرشون با کفن و لباسای خاکی بودن و به دخترش میگه که خواست خدا بوده من از خاک دربیام و پیش شما باشم بعدش لباساشو با لباسای مشکی عوض میکنه(به دخترش میگه لباس بده)بعد بهش میگه که منو صدا بزنه و وقتی میرم پیشش بغلم میکنه و هردو گریه میکنیم بعد از یکم بابام صدام میکنه و من میبوسمش و میرم ممنون میشم تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانگر یک بیماری، کسالت جسمی یا روحی است که ممکن است برای مدت کوتاه

  17. ناشناسناشناسsays:

    سلام من مجردم ديشب خواب ديدم حامله ام تو خواب همه اش با خودم فكر ميكردم چطور امكان داره من كه أهل دوستي با كسى نيستم كه متوجه شدم من خود به خود حامله شدم اولش همه چيز عادي بود تا اينكه مادرم اومد و گفت ك بايد بچه رو بندازي فكر ميكنم به خاطر حرف مردم ميگفت البته كسي تا اون موقع خبر نداشت شكمم بزرگ بزرگ نشده بود بعد اين از خواب پريدم لطفا تعبير كنيد ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گله و شکایت کردن دردی دوا نمی کند، از زندگی لذت ببرید.

  18. ساراساراsays:

    سلام من مجردم خواب دیدم خیلی مهمون داشتیم خورش قیمه داشتیم سفره انداختیم خوردیم بعدش من یه پسر به دنیا آوردم از ترس شوهرم قایمش کردم ولی یه پسر و یه دختر دیگه داشتم رفتم بچه رو بغل کردم شوهرم فهمید با لگد درو شکوند اومد داخل با کمربند کتک میزد ولی من نمیذاشتم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب بازتابی است از احساس ناتوانی و ضعف که در بیداری تجربه می شود.

  19. ZahraZahrasays:

    سلام خسته نباشید، من مجرد هستم و خواب دیدم که حامله هستم و وقتی خودمو توی ایینه میبینم پاهام یکم باد کرده زنگ زدم ب مامانم یکیو بفرس پیشم ک خاهرمو میفرسته بعد میرم بیمارستان و بابای بچمم عشق سابقم هست، اون میاد پیشم و تو گوشش ی چی میگم و یکم لبخندی زد، خیلی دوسش دارم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، شاید در آینده غافلگیر شوید و این غافلگیری ممکن است منفی یا مثبت باشد که در هر حالت می باید آرام و منطقی با مسائل رو به رویتان برخورد کنید.

  20. taherehtaherehsays:

    سلام من تو خواب دیدم رفتم تو مدرسه سر گیجه حالت تهوع دارم بچه ها رفتن ب معلمم گفتن ان هم گفت بارداری

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بارداری نشانه زیاد شدن ثروت است

  21. سماسماsays:

    سلام خانومی متاهل هستم (فرزند ندارم) دیشب تو عالم رویا دیدم باردارم و هفته های اخر که پیش خانواده همسرم بودم دردم گرفت و اونام عادی بودن با همسرم بلند شدیم بریم بیمارستان ساکمو خواهروهرم اماده کرد و رفتیم و بچه دختر بود منم تو دلم میگفتم زود داره ب دنیا میاد خدا کنه سالم بمونه و..بعدشم در ادامش دیدم ک باز حاملم وخپاهرشوهرم میخاد ببره بیمارستان منم پیش ی نفر بودم ک قرعه کشی میکرد (اشنا کارش همینه)ی افغانی برنده شد ومنم هی میگفتم دیر شد چرا نیود خواهر همسرم .ک از خواب پریدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب شما نشانه این است که شما ثروتمند خواهید شد انشا الله

  22. سماسماsays:

    سلام خانومی متاهل هستم (فرزند ندارم) دیشب تو عالم رویا دیدم باردارم و هفته های اخر که پیش خانواده همسرم بودم دردم گرفت و اونام عادی بودن با همسرم بلند شدیم بریم بیمارستان ساکمو خواهروهرم اماده کرد و رفتیم و بچه دختر بود منم تو دلم میگفتم زود داره ب دنیا میاد خدا کنه سالم بمونه و..بعدشم در ادامش دیدم ک باز حاملم وخپاهرشوهرم میخاد ببره بیمارستان منم پیش ی نفر بودم ک قرعه کشی میکرد (اشنا کارش همینه)ی افغانی برنده شد ومنم هی میگفتم دیر شد چرا نیود خواهر همسرم .ک از خواب پریدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب بارداری در خواب دست یافتن به خواسته هاست و موفقیت شما را در زندگی بازگو میکند.

  23. سولمازسولمازsays:

    سلام.خواب دیدم قراره من تنها به یه جا برم شوهرمم بیاد اونجا بعد با هواپیما بریم بندرعباس بعدتو راه راننده دزد بود خلاصه من پناه بردم به یه مسافرخونه یه دخترو مادری بودن من به اونا گفتم که من دوماهه باردارم و احتمالا بچم دختره بعد ناراحت بودم که میخواستم چیکار این همه مسافتو برم اصلا نمیخوام برم بندرعباسو میخوام چیکار ولی اونا خوشحال بودنو میگفتن خیلی خوبه برو بگرد بعد نمیدونم چی شد خلاصه شوهرم نیومد منم دیگه میخواستم برگردم خونمون که متوجه شدم یه دختری دنبالمه و منم ازش فرار کردم و اونم متوجه نشد و رفت میشه تعبیرکنین این خواب ینی من دختر بدنیا میارم؟مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام وقایع و اتفاقات خوشایندی ممکن است برایتان رقم بخورد که باعث خوشحالی شود

  24. ........says:

    سلام خواب دیدم تو عروسی هستیم خواهرشوهرم بادار بود بعد دیدم خواهرشوهرم تو عروسی نیست بعد پدرشوهرمو دیدم که یه دختر بچه درشت و تپل بغلشه که بچه خواهرشوهرم بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به خداوند توکل کنید تا برسختی های زندگی غلبه کنید

  25. سمیراسمیراsays:

    سلام، خواب دیدم خواهرم که مجرده حامله بود و موقع زایمانش و مامانم میگفت دخترخواهرم بیاد پیشش برای مواظبت،، بعد دیدم خودمم حاملم، مجردم، چند دیقه دیگه هم فارغ میشدم، خیلییییییییییی وحشت کرده بودم و امادگیشو نداشتم، یبوست هم بودم، من تو بیداری هم از زایمان وحشت دارم، قرار بود خواهرهام منو زایمان کنن، خیلیییی میترسیدم، بعد خودمو سرزنش میکردم که چون امادگی نداشتم نباید،،،، بعد با خودم گفتم هر کی لذتی میبره باید پای مصیبتهای بعدی هم وایسته،،، تو ذهنم خود.ارضایی. بود،،،

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است رسوایی و بد نامی در پی داشته باشد به خداوند توکل کرده و صدقه دهید

  26. زهرازهراsays:

    سلام پیشاپیش از زحماتتون ممنونم و ان شالله خدا خیرتون بده. من متاهل هستم خواب دیدم که باردارم و انقدر ویار دارم که همش استفراغ میکنم. عشق سابقم هم با اینکه میدونست من ازدواج کردمو از همسرم باردارم ولی خودشو داشت به اب و اتیش میزد که حال من بهتر بشه و اتفاقی برای جنینم نیوفته از طرف دیگه من نقره بالا اوردم توی خواب و بعدش اورتودنسی های دندونام بر اثر بالا اوردن از دندونم میشکست و میوفتاد توی سینک( من سال ها پیش ارتودنسی داشتم) ممنون میشم تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بیشتر خبر دهنده از تجربه ی فراز و نشیب های زندگی است ، برخی از آن ها مثبت و مطلوب و برخی نیز منفی و یا نگران کننده.

  27. نجمهنجمهsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم زنی باردار بود و شکمش خیلی بزرگ بود و لباسش زد بالا شکمش رو نشون داد و من بهش گفتم معلومه دختر داری و خیلی ناراحت شد و بعد فهمیدم دوتا دختر دیگر هم داره ، ولی شکم واقعن بزرگی داشت ، ممنون میشم اگر تعبیرری داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و خبرهای خوش است

  28. شبنم کریمیشبنم کریمیsays:

    سلام . من یه دختر بچه دارم و امروز صبح خواب دیدم که دخترم رو دوباره باردارم و خیلی ناراحتم که دوباره رفته تو شکمم و همش میگفتم چیزیش نشه و جاش تنگ نباشه . از یه طرف هم میزدم روی شکمم و حرکتش رو داخل شکمم حس میکردن . خواهر بزرگم بهم میگفت صبر کن موقعش بشه بیاد . ولی من بی تاب بودم که بچه ام رو بیارم بیرون . خیلی نگرانم . تعبیرش چیه. ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که در آینده نگرانی و اضطراب فراوانی خواهید داشت.

  29. کوثرکوثرsays:

    سلام، من ازدواج نکردم ولی تو خواب دیدم که حامله ام کنار یه پنجره بودم یه بز هم همرام بود وقتی به شکمم دست میزدم قلب بچه رو احساس میکردم،در ضمن تو سایت خوندم ک دختره باکره اگه چنین خوابی ببینه رسوا میشه!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه خیر و برکت و روزی در زندگیتان است

  30. مرجان طاهریمرجان طاهریsays:

    سلام من مجردم تو یه شب دو تا خواب دیدم ولی نمیدونم کدومو اول دیدم کدومو بعدش خواب دیدم یه دختر بچه خیلی خوشگل و بانمک دارم که داشتم باش بازی میکردم بغلش میکردم و بوسش میکردم. بش میگفتم وایسیم بابات بیاد بعد غذا میخوریم. یه خواب دیگه هم دیدم این بود که خواب دیدم حامله شدم یخورده شکم داوردم مامانم خیلی عصبانی بود دنبال این بود که منو شوهر بده به کسی که منو حامله کرده ولی من گریه میکردم و میگفتم من دلم نمیخواد به فلانی شوهر کنم میخوام بچه رو سقط کنم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیشتر مراقب روابط خود با دیگران یاشید تا مورد رسوایی قرار نگیرید

  31. آسیهآسیهsays:

    سلام. خواب دیدم برای چکاب به یه کلینیک زنان رفته بودم توی خواب هم مثل بیداری مجرد بودم. اونجا یه آقایی بودن که از به من توجه واحترام زیادی داشتن بعد از یه سری تست متوجه شدم حامله ام و کمتر از یک ماهه. و یه جور خاصی همدیگه رو نگاه میکردیم که انگار در اثر رابطه باهم این اتفاق افتاده. ایشون به شدت حواسشون به من بود. و با نگاهشون به من آرامش میدادن و بهم میفهنوندن که نگران بچه نباش اینجا بهترین کلینیکه. دفعه بعد که دوباره رفتم اونجا گفتن که چون اینجا یه کلینیک تحقیقاتیه چند نفر رو برای مطالعه بیشتر به یه کشور دیگه قراره بفرستن که منم جزوشون بودم. با اون آقا هم خیلی حواسمون بهم دیگه بود ارتباط کلامی نداشتیم و با نگاه انگار حرف همو می‌فهمیدیم. در دل نه ناراحت بودم نه خوشحال. آرامش زیادی داشتم در خواب. با اینکه داشتم به این نکته فکر میکردم که همه میدونن که من مجردم. چطور بهشون بگم که با کسی در ارتباط هستم. مخصوصا در مورد دوستم که حتما ناراحت میشد که ناگهانی بهش میگفتم حامله ام. ودر ذهن میخواستم که ازشون پنهان کنم.در حالی که متوجه بودم چند ماه دیگه بدون اینکه بگم متوجه میشه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیرات عالم بیداری است

  32. ترنمترنمsays:

    سلام،دختری مجردم.چندوقت پیش خواب دیدم که حامله ام و پا به ماهم ولی کسی نیست که کمکم کنه تا زایمان کنم و خودم برای زایمان کردن خودم دست به کار شدم، توی خواب معلوم نبود که شوهر دارم یا نه ،و اگه دارم کی هست دوباره دیشب خواب دیدم که یک بچه یک ساله دارم و هفت ماهه حامله ام ولی میدونستم که شوهر دارم اما نمیدونستم که کی هست! و داشتم درد زایمان میکشیدم و نگران ازین بودم که کسی نتونه به زایمانم کمک کنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه خیر و برکت و روزی در زندگیتان است

  33. نجمهنجمهsays:

    سلام من متاهل هستم و یک فرزند دارم ،، خواب دیدم باردارم و خواهرم هم باردار بود و ما خوابیده بودیم که کسی از غیب اومد و نوشته ای گذاشت برای خواهرم و داخلش نوشته بود فردا سه شنبه زایمانش هست ولی زایمان من معلوم نبود و منتظر بودم ، باتشکر از زحمات شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه خیر و برکت و روزی در زندگیتان است

  34. ههsays:

    سلام من دخترمجردى هستم وديشب تو خواب ديدم كه حامله هستم، ولى انگار روزاى اول بود چون شكمم اصلا بزرگ نبود... ولى من ميدونستم كه باردارم ممنون ميشم تعبيرشو بگيد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب باشید کارهایتان باعث رسوایی نشود

  35. حناحناsays:

    سلام من مجردم و 18سالمه و فکر کنم چندبار خواب دیدم باردارم از نامزدم که نمیدونم کیه و مثل اینکه بینمون صغه بوده و اینا اما کسی هم نمیدونه بجز همسایمون یا خالم یادم نیست و شکمم اصلا بزرگ نبود و ماه های اول بود انگار و من و پپدرم داشتیم تو ی جاده حرکت می کردیم که بریم پیش مامانم اینا و من داشتم تصمیم میگرفتم که بهشون بگم که یادم اومد18 سالمه و هنوز خیلی کوچیکم و با خودم گفتم پس سقطش میکنم بهشونم چیزی نمیگم این فکر از این طرف فکر اینکه به پدر و مادرم بگم از ی طرف دیگه داشت اذیتم میکرد.لطفا تعبیرشون بگید خیلی نگرانم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و خبرهای خوب است

  36. نازینازیsays:

    سلام خدا قوت خواب دیدم حامله ام شکمم اصلا بزرگ نشده بود خیلی ناراحت بودم به خواهرم گفتم که نمی خوامش برم سقط کنم خواهرم میگفت نه شوهرت بفهمه ناراحت میشه نگهش دار این تعبیر داره ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر روزی و سلامتی تعبیر میشود

  37. الهامالهامsays:

    سلام .خواب دیدم حامله هستم و به یکی از بستگان شکمم را نشان میدهم که ببیند چگونه قلب بچه میزند .ممنون میشم خوابم را تعبیر کنید .با سپاس از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای متاهل ها روزی و برای مجردان خوب نیست

  38. سحرسحرsays:

    سلام مدتی هست که درگیری فکری دارم به خاطر مشکلاتی که با نامزدم دارم قصد جدایی دارم نزدیک به چهار بار هست خواب می بینم شکمم خیلی بزرگ شده و باردارم یه بار خواب دیدم پوست شکم اونقدر نازک می شه که بچه به راحتی ازش عبور می کنه و جدا میشه و احساس راحتی داشتم یه بار دیگه بازم خواب دیدم شکمم بزرک با پوست خیلی نازک جوری که داخل شکمم بچه رو میدیدم بعد بدنیا اومد تپل و خوشگل ولی یکمی بعدش مرده بود و سعی می کردم بهش حیات دوباره بدم ولی نفسش بالا نمیومد اونقدر که دیگه کاری ازدستم برنیومد و جنازش رو نگاه کردم صورتش بنفش شده بود و ناراحت بودم.برام خیلی جالبه که هربار که خواب بارداری می بینم اونقدر شکمم پوستش نازکه که بچه رو توی شکمم می بینم..تعبیر خوابش چی می تونه باشه...این خواب جدیدا خیلی تکرار میشه...آیا ربطی به مشکلاتم داره؟خبرهای خوب در راهه؟یا بد؟ممنون میشم کمک کنین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ضروری است عملکرد خود را به طور صحیح ارزیابی کرده و مسئولیت زندگیتان را به دست بگیرید.

  39. زهرا محمدیزهرا محمدیsays:

    سلام روزتون بخیر در مورد خابی که دیدم بابت تعبیرش میخاستم بدونم اگه امکانش باشه من خاب دیدم دوستم که یه بچه داره یهو بلافاصله صاحب دوفرند یگه شده یه دختر ویه پسر که من تعجب میکردم چون اون قصد بچه دارشدن نداشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه خیر و برکت در زندگی ایشان است

  40. مینا شجاعیمینا شجاعیsays:

    سلام خواب دیدم تو خونه یکی از فامیلامون هستم که دعا داشتن و نذری میدادن دوس پسرمم قسمت مردا بود و من دختر مجردیم ولی تو خواب میدیدم که حامله هستم ولی شکمم بزرگ نبود و منتظر بدنیا اومدن بچه بودم یعنی زمان زایمانم انگار بود و من همش منتظر درد زایمان بودم رفتم تو جمع نشسته بودم که دیدم دوس پسرم انگار چادر سیاه به سر داره نشسته بدون اینکه متوجه باشه کنار زن عموم یا مامان بزرگم هست داره با من حرف میزنه و دعوام میکنه هر چی خواستم بهش بفهمونم که کنار فامیلم هست زشته متوجه من نبود و یدفعه دیدم انگار دوس پسرم شده مامان بزرگم لطفا تعبیرش بهم بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب اعمال و ارتباطات خود باشید دچار رسوایی نشوید

  41. شادنشادنsays:

    باسلام وخسته نباشید تعبیرخواب باردارشدن ازطریق نامشروع چیه؟خواب دیدم که ازطریق رابطه بادوست پسر سابقم باردار شدم درحالی که درواقعیت توبه کردم و سمت خطا نمیرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهای اشتباه است

  42. Atefe RahimiAtefe Rahimisays:

    سلام خواب دیدم باردارم اما شکمم جلو نبودچون تازه فهمیدیم باردارم فقط خومو شوهرم میدونستم باردارم برای همین فقط احتیاط میکرد که کاری رو آروم انجام بدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن رزق و روزی در زندگیتان است

  43. س.جس.جsays:

    باسلام... بنده خواب دیدم به من میگن حامله ام و گفتن نبض بچه ات رو گوش بده... خونه مادر بزرگ پدر بزرگم بودیم ( پدر بزرگم فوت کردند ) و خواهرم این رو به من گفت ( خواهرم در حال حاضر حامله است )...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اگر متاهل هستید نشانه روزی است

  44. مهساعسکریمهساعسکریsays:

    سلام خواهرم خواب دیده حامله است او1فرزندکوچک دارد وتوی کوچه مادرشوهرش باهمسایه دعواش شده وانگارهمسایه اساس مادرشوهرش رومیریزه بیرون ولی مادرشوهرش میخنده بعدبهش میگن اگه میخوای بچت راحت وزوددنیابیادبایدبترسی میگه 1پیرزنی سرشکمموفشارمیده ازترس حتی توخواب هم ترس رواحساس میکنم که نکنه بچم بیفته ازخواب بیدارمیشه تعبیرش چیه! کنی نگرانه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابشان نشانه خیر و برکت در زندگیشان است

  45. لیلالیلاsays:

    سلام و خسته نباشید،همسرم خواب دیده که من حامله هستم و درد زایمان دارم البته بعد از نماز صبح بوده میشه واسم تعبیر کنید این خواب رو چون دقیقا خودم هم تو همون ساعت خواب دیدم یکی از اقوامم حامله شده و درد زایمان داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابشان نشانه خیر و برکت است

  46. EliElisays:

    سلام من دختر و مجرد هستم دیشب خواب دیده ام ک حامله هستم (و تا اونجا ک یادمه دو قلو بود و انگار پسر بود)بعد شکم بزرگ خودم هم دیدم و حرکت جنین از زیر پوستم هم میدیدم و قابلیت اینو داشتم ک وقتی دست بزارم رو شکمم با چرخش دستم جنین هم حرکت میکرد ، یه لحظه بچه خواست به دنیا بیاد اما دوباره رفت داخل بعد سر بچه توی شکمم چرخید و به حالت افقی قرار گرفت ینی نمیشد به دنیا بیاد اما با اینکه مجرد هستم نمیدونم چرا ترسی نداشتم از اینکه حاملم و ریلکس بودم فقط نگران به دنیا اومدنش بودم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانگر این واقعیت است که بیننده رویا قادر نیست آنطور که باید با رویدادهای واقعی زندگی کنار بیاید

  47. موناموناsays:

    سلام خسته نباشید من مجردم ولی دیشب خواب دیدم از یه آقایی حاملم اصن دوس نداشتم نگهش دارم از مسعولیتش میترسیدم ولی بقیه میگفتن نگهش دار با اینکه با اون آقا ازدواج هم نکرده بودم و اینکه هوامو داشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون در اعمال خود دقت بیشتری کنید تا دجار ابروریزی نشوید

  48. سپيده روشندلسپيده روشندلsays:

    سلام من خواب ديدم به خاطر شغل نامزدم تو بيمارستانم.و يه نوزاد رو ميخوان جراحي كنن و شوهرم بهش امپول ميزد.ولي اصلا بهش اهميت نميدادن چون كسيو نداشت تو خواب.و ميگفتن خود اون نوزاد حامله س!من مدام با اضطراب ميرفتم اينور اونور كه مبادا طوريش بشه و گناهش بيوفته گردن نامزدم.چون امپول زدن به سغلش ربطي نداره.اخرش ديدم خودم همون نوزاد رو حامله هستم.جالبه صبح كه بيدار شدم مادرم خوابشو تعريف كرد خواب ديده بود كه يه نوزاد ديگه كه جنسش معلوم نيس رو گذاشتن تو شكمش و زايمان ميكنه.هر دو همزمان تقريبا يه خواب ديديم.تعبيرش چيه؟ممنون از وقتي كه ميزارين

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه این است که بزودی در میان اقوام و آشنایانتان شخصی صاحب فرزند میشود

  49. نازینازیsays:

    سلام خدا قوت خواب دیدم حامله هستم توی ماه های آخر بودم بچه ام پسر بود مادرم داشت کمکم میداد توی کارهای خونه با شوهرم.. منم خیلی خوشحال بودم شوهرم میگفت باید خونمون عوض کنیم یه خونه بزرگتر بگیریم وقتی بچه به دنیا بیاد جامون تنگ میشه.. توی خواب انگار خونه مادرم خونه ما بود خیلی بزرگ و دلباز با این وجود شوهرم میگفت جامون تنگ هست باید جا به جا شیم ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده زیاد شدن روزی در زندگیتان است

  50. مریممریمsays:

    سلام.روز تون بخیر.من چهار ماه باردار هستم.دیشب خواب دیدم باردارم و شکمم نسبتا بزرگ شده و رفتم توی مراسم عزاداری امام حسین شرکت کردم و بعد از مراسم یه خانمی گفت اگه می خوای به حاجت برسی باید سه روز روزه بگیری من با خودم گفتم من که باردارم چجوری روزه بگیرم از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه زندگی بی خطر و بدون مشکل است

  51. ابابsays:

    سلام.دوهفته پبش بودکه خواهرم گفتن خواب دیده که من ویه خواهردیگم بارداربودیم وبچه هاکه پسربودن به کمک مادروخاله م(زیادبی هاش جورنیستیم ) اومدن دنیا..خواهرم میگفت بچه من خوشگلتر وبزرگتر بود.گفتن ازخواب که بیدارشدم حال خوبی داشتم بخاطر این خواب..من وخواهرم متاهلیم اونم که خواب دیده برامون متاهلم. .من دوتابچه ازدست دادم یکی موقعی که اومد دنیا ویکی دیگش سه ماهه سقط شد(توضیحات را برای تعبیر واضحترين کردم).تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه بدست آوردن رزق و روزی حلال است

  52. مینامیناsays:

    با سلام استاد عزیز من مجرد هستم خواب میدیدم باردار شدم و با شوهرم که تو خواب نمیشناختمش رفته بودیم سونوگرافی ، حال و روز خوبی تو خواب نداشتم ضعیف شده بودم برگشتنی شوهرم منو بغل کرده بودو میبرد لطف میکنید تعبیر کنید .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در زندگی خود دقیق تر شوید تا دچار رسوایی نشوید

  53. صدیقهصدیقهsays:

    باسلام متاهل هستم خواب دیدم حامله ام و اوایل بارداریم هست و هنوز شکمم بزرگ نشده بود، و هیچ حسی نداشتم(نه بد ، نه خوب) و همینطور از کنار خانه ی پدرِزنداداشم رد شدم و از خونشون صدای بچه میومد و مادرِ زنداداشم داشت قربون صدقه اش میرفت، فهمیدم بچه پسر هست و برادرزاده من بود( خوشحال شدم که برادرم علاوه بر داشتن دخترش، صاحب یه فرزندپسر هم شده) چون تو واقعیت داداشم به سختی و دکتررفتن فراوان صاحب یه دختر شده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه نعمت و خیر و برکت در زندگی شماست

  54. بانوبانوsays:

    سلام اگر می شه خوابم رو تعبیرکنید خیلی نگرانم صبحی خواب دیدم که از داداشم حامله شدم شکمم نسبتا اومده بالا بعد خیلی ناراحت بودم ترسیده بودم مادرم فقط فهمیده بود که اونم ناراحت بود بعد همون داداشم اومد گفت خب سقطش کنیم من گفتم که نه ماه های اول که نیست گناه داره روح داره و سقط هم نمیکنند همش میگفتم حالا چی می شد اگر این اتفاق نیفتاده بود من آبرو و عزتم رو از دست نداده بودم همش شکمم رو میدادم داخل که فکر کنم حامله نیستم خیلی خواب بدی بود .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده مشوش بودن ذهن و فکر شما از موضوعاتی در عالم واقع است و جای نگرانی وجود ندارد

  55. پریاپریاsays:

    سلام.خواب دیدم دونفر بودیم که حامله بودیم اون دختر غریبه بچش سقط شد و خودش هم مرد من هم اکنون مجرد هستم حامله بودم و چندقلو داشتم انگار سه قلو بود ماه آخر زایمانم بود و درد داشتم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شاید در حال حاضر بعضی از بدشانسی ها در امور بسیار مهم شما را تعقیب میکند اما شک نکنید این صبور ها و این سختی ها سرانجام راه به آینده ای روشن خواهد داشت

  56. علیعلیsays:

    با سلام، خواب دیدم زن همسایه که خیلی ازش خوشم میاد از من حامله شده در عالم خواب بهش گفتم واونم تایید کرد که از من حامله شده وشکمش بالا اومده، چند روزیه فکرم بد جور درگیره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بهتر است از انجام گناه و اشتباه دوری کنید

  57. nadiehnadiehsays:

    سلام، وقتتون بخیر، من دختری مجرد هستم ،خواب دیدم از کسی که چند سال پیش از من خواستگاری کرد و جواب رد بهش دادم حامله شدم انگار اول حامله شدم بعد محرم شدیم دقیقا نمیدونم،من و اون کنار همیدیگه دراز کشیده بودیم و من میخواستم ازش سوالی بپرسم که شراب خوار هست یا نه نمیتونستم بپرسم ،اینو بگم که قبل از خواب من در مورد این پسره صحبت میکردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در روابط و رفتار خود کمی بیشتر دقت کنید تا دچار رسوایی و ابروریزی نشوید

  58. پریپریsays:

    سلام خسته نباشید دختر مجردی هستم خواب دیدم حامله هستم و همسر یا نامزدی ندارم و کلا باکسی ارتباط ندارم ولی حامله ام بعد صحنه عوض شد و زایمان کردم و بچم پسره یه پسر مومشکی و چشم مشکی و موهاش خیلی بلند بودو بعد همسرم اومد و مرد قد بلند و چهارشونه و رفتیم عروسی و هیچکس بچه دار شدنم خبر نداشت واسه همین یواشکی میرفتم به بچم شیر میدادم و زیر شال و اینا میپوشوندمش و چن نفر هم قصد داشتن به منو بچم آسیب بزنن که انگار یکیشون یه دختری بود که میخواسته با همسرم ازدواج کنه ممنون میشم بهم پاسخ بدید ممنون از سایت خوبتون❤

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید کمی بیشتر مراقب رفتار خود باشید تا دچار رسوایی و ابروریزی در زندگیتان نشوید

  59. الهامالهامsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم حامله هستم و شوهرم هم خبر داشت از باردار بودنم دستش رو شکمم بود و داشت با بچه حرف میزد.(اقدام به بارداری کردم ممکن باردار شده باشم)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده افزونی روزی است

  60. عاطفهعاطفهsays:

    سلام ببخشید من مادرم خواب دیده بوده خواهرم یه پسر به دنیا آورده ولی تو بغل منه و خیلی به پسر خواهرم شباهت داشته و من به مادرم میگفتم این بچه منه تو که اصلا نیامدی بهم سر بزنی معلومه فکر کنی پسر خواهرم هست نه این بچه خودم هست تعبیرش چی میشه البته من منتظر بارداری هستم امکان داره باردار بشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده درگیری های ذهنی و تشویش های فکری است

  61. ماهیماهیsays:

    سلام من مجردم خواب دیدم حامله هستم..اما تو خواب انگار عقد کرده بودم و مثلا متاهل بودم..تعبیرش چیه؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب باشید دچار رسوایی نشوید

  62. زهرهزهرهsays:

    با سلام من خواب دیدم بار دارم،وهمزمان ی بچه دیگه هم بار دارشدم ک هر دوشون پسر بودن اولش ناراحت بودم هردوشون پسر هستن و بعدش ناراحت از این بودم من چ جوری تو فاصله کم دوبار زایمان کنم بعدشم تو خواب دنبال این بودم ک مگه میشه خانوم باردار بازهم باردار بشه و باهمسرم بحث میکردیم راجب این موضوع😂

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نگرانی و اضطراب دارین

  63. رهارهاsays:

    سلام من زن هستم شوهرم هم فوت کرده دیشب خواب دیدم که حامله ام ممنون میشم تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام روزیتان زیاد خواهدشد

  64. فریده فریدفریده فریدsays:

    با سلام من خواب دیدم میخوام باردار بشم ولی شوهرم نبود منم از لحاظ زمانی زیاد وقت نداشتم از فکرم گذشت که اگه شوهر نبود به کی بگم در ضمن من مجرد هستم ممتون میشم تعبیرشو بهم بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب باشید از شما اشتباهات سرنزند

  65. زیبازیباsays:

    سلام من قبلا نامزد بودم ولی الان مجردم دیشب خواب دیدم که حدود ۸ماه که حاملم وخیلی حواسم بود که بچم نیفته مادرم به من حسودی می‌کرد می گفت حالا اگه بیفته یکی دیگه میاری اما پدرم که فوت کرده خوشحال بود که من بچه دار شدم خودم هم خیلی خوشحال بودم وشکمم خیلی بزرگ بود یعنی روزهای آخر بارداری بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مسئولیت های جدید در زندگیتان است

  66. ......says:

    سلام دختری مجرد هستم خواب دیدم ک باردارم و شکمم تقریبا بزرگ بود فک کنم ۴یا۵ماهم بود چون رفته بودم برای تعیین جنسیت و بچم پسر بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب باشید دچار رسوایی نشوید

  67. فاطمه کوهیفاطمه کوهیsays:

    با عرض سلام و احترام به معبر عزیزم امیدوارم سلامت باشید من دیشب خواب دیدم که توی مدرسه دبیرستانم هستم در جمع دوستان داخل کلاس و من باردار بودم و از این اتفاق بیسیار متعجب بودم حتی دو سه تا از دوستانم هم باردار بودن و یکی از من پرسید که لباستو بالا بزن باور نمیکنم بارداری و من هی اصرار داشتم که بار دارم و کلا نگران این بودم که چطور باید این بچه رو به دنیا بیارم من مجردم و این خواب برام خیلی عجیبه🤦‍♀️

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس به ناراحتی کوتاه مدتی اشاره دارد ذکر لاحول ولاقوه را زیاد بخونین

  68. NazninNazninsays:

    سلام و خداقوت،من متاهل هستم ویک فرزند پسر هم دارم خواب دیدم که باردار هستم و پنج یا شش ماهم بود خیلی راحت بودم و خوشحال و برای چک کردن وضعیتم در ذهنم بود که دکتر برم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده افزونی روزی است

  69. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم ک منو دخترعموم حامله بودیم من چهارماهه دخترعموم هفت ماه بعد وقتی ک خونه رفتیم ی زنی ازم پرسید حامله ای منم نمیدونم از کی گفتم ن فک نکنم چون با کسی رابطه ای نداشتم فک کنم چون این روزا پرخوری میکنم واسه همینه گنده شده گفتم ن مشخصه حامله ای

  70. سهیلاسهیلاsays:

    سلام. من دختر مجردم خواب دیدم ک متاهلم و عشقم شوهرم هست. تو خوابم روی تخت بودیم و همسرم میخواست با من نزدیکی داشته باشه اما من میدونستم که باردارم ( شکمم معلوم نبود و فک کنم ماه های اول بودم ) برای همین یکم نگران بودم به بچم آسیبی نرسه و یکم هم حس میکردم درد دارم. سپاس

  71. مریممریمsays:

    درود بر شما.دیشب خواب دیدم مامانم و خواهرم با هم تو یک ماه باردار هستن با این توصیح که پدرم در واقعیت فوت کرده لطفا تعبیر می کنید ممنونم

  72. ندانداsays:

    سلام. من مجرد هستم که در خواب دیدم نطفه در شکمم بسته شده و برام جالب بود که چقدر زود.همسرم هم معلوم نبود کیه ولی انگار عقد بودم و عروسی نکرده بودم. مادرم میگفت چه بد شد اما من میگفتم هیچ اشکالی نداره.تعبیرش چیه؟

  73. پریپریsays:

    سلام وقتتون بخیر من دوبار یه خواب یکسان دیدم دفعه ی اول خواب دیدم که از عشق سابقم که خیلیم دوسش داشتم صاحب دختر شدم یه دختر خوشکل و کوچولو و تپل که روبروی یه آیینه وایستاده بودوایو داشتم برای یه نفر که نمیدونستم کیه میگفتم من خودم تنهایی بزرگش میکنم و به کسی احتیاج ندارم گفت باباش کیه و من اسم عشق سابقم رو گفتو درحالیکه میدونستم ازدواجم نکرده بودیم امشب هم خواب دیدم که از همون عشق سابقم باردارم و پا به ماه میدونستم باباش همون یه نفره اما نبود و من فقط با مادرم بیمارستان بودیم و گفتن باید سزارین بشی بعدش اومدن گفتن بچتون احتمالا مرده بدنیا میاد باید رضایت بدید منم گریه میکردم که چرا باید مرده بدنیا بیاد میشه تعبیرش رو بگید

  74. BBsays:

    سلام وقت بخیر.دختری ۲۴ساله هستم چندماهیه ک عقد کردم....در واقعیت همسرم دختر دوست داره...خواب دیدم باردارم و برای تعیین جنسیت رفتم سونوگرافی با دوستم...اولش بهم گفتن بچت پسره و من چون شوهرم دختر دوست داشت ناراحت شدم....اما بعدش یهو گفتن بچت دختره و کلی خوشحال شدم ممنون میشم تعبیرشو بگین

  75. راحیل افتخاریراحیل افتخاریsays:

    سلام.من خواب دیدم از یه پسر پولدار باردارم.بعد جواب ازمایشو گرفتم ک فهمیدم باردارم و یه عکسی ک شبیه جنین هست رو نشون میدم که پولدار میشم..پسره هم میشناسم در عالم واقعیت.پولدار هست..کمکم هم کرده چندبار

  76. زهرازهراsays:

    من دخترم و ۱۵ سالمه. خواب دیدم هفت قلو حامله شدم و تازه شوهر دار شدم. اولاش از این موضوع خوشحال بودم اما بعدش اصلا از بارداری خودم راضی نبودم و گریه میکردم لطفا تعبیرشو بگید ممنون✨

  77. فرزانهفرزانهsays:

    سلام من خواب دیدم باردارم میام خونه چوقولی بابامو به مامانم میکنم که میخواست من از پله هابیام پایین با این وضعم.یدفه نگارکردم دیدم شکمم بزرگ شده از رو شکمم دستای بچه مو میگرففتم اولش نمیدونستم پدرش کیه فکر میکردم بچه پسره.بعد یدفه خود بخود اومد روی شکمم بندنافشم وصل بود بهش دیدم دختره از قیافه ش.بغلش کردم رفتم جلو آینه چسبوندمش ب صورتم به مامانم گفتم مامان نگا کن چه سفیده کپی خودمه دو تامون کلی ذوق کردیم ولی بچه انگار سردش میشد کم کم داشت از بین میرفت من همینجور تو بغلم همه جا میبردمش ولی بدم نمیومد از بین بره چون تو تواب فهمیدم از ی پسریه که میشناسم.و تو خوابم اون پسر بچه ی ی مرد دیگه بود ک خواستگارمه.همه از بچه راضی بودن حتی دوست پسرمم خبر داشت ولی من هی فکر میکردم چون ازدواج نکردیم اگه بچه از بین بره بهتره و به هیچ کی هم نمیگفتم ولی خیلی خلی دوسش داشتم میگفتم چه حیف دختر ب این خوشگلی

  78. آتناآتناsays:

    سلام وقتتون بخیر طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق باشه من صبح بعد از اذان خواب دیدم که با کسی که دوستش دارم ازدواج کردم همون شخص بود ولی قیافش یه جور دیگه بود و حامله هستم و جنسیت بچه من دختره میخواستم ببینم تعبیرش چی میشه دوباره که من این خواب رو میبینم

  79. آتناآتناsays:

    سلام وقتتون بخیر طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق باشه من صبح بعد از اذان خواب دیدم که با کسی که دوستش دارم ازدواج کردم همون شخص بود ولی قیافش یه جور دیگه بود و حامله هستم و جنسیت بچه من دختره میخواستم ببینم تعبیرش چی میشه دوباره که من این خواب رو میبینم

  80. روناکروناکsays:

    سلام خواب دیدم دارم میرم مدرسه تو راه رفتم یه جای بلند اونجا متوجه شدم حامله م و ماه آخرمم بود شکمم خیلی بزرگ بود وزنشو حس میکردم همراه خالم که معلم بوده قبلا بودم و می خواستم بیام پایین ولی خالم می ترسید نگرانم بود ولی من آروم داشتم میاومدم پایین انگار پله داشت اون مکان

  81. روناکروناکsays:

    راستی من متاهلم درحال جدایی و به دختر 16 ساله دارم

  82. عاطفه حسینیعاطفه حسینیsays:

    خواب دیدم که بچه دار شدم و بچه رو ب دینا آوردم ولی من مجردم و اینک وقتی ب خانوادم میگفتم میگفتن شاید خدا خواسته نمیدونم تعبیرش چی میشه لطفا بهم کمک کنید

  83. زیززیزsays:

    خواب دیدم حامله شدم و بعد ی پسر خیلییی خوشگل با چشمای زرد درشت ب دنیا اوردم که البته مجرد ام ولی خوشحال بودم

  84. آرمیتا:)آرمیتا:)says:

    سلام من دو ساله عقد کردم و باکره ام... پریشب همسرم خواب دید حامله ام و چون در واقعیت هنوز قصد بارداری نداریم در خوابم هم از همین قرار بود و میخواستیم برا کسی بچه بیاریم ولی بعد چن ماه مهرش به دلمون افتاد و برا خودمون میخواستیمش حالا دیشب باز من خواب دیدم حامله ام و خیلی هم بچمو دوسش داشتم و داشتم میرفتم مغازه چیزی بخرم که یه پسربچه میخواست بهم سنگ بزنه بهش گفتم تو شکمم نی نی دارم و اونم متقاعد شد اومد کمکم منو از یه جایی رد کرد ولی در اخر بهم گفت پس خاله وقتی برگشتی میزنمت الان نمیزنمت منم دلهره داشتم به بچم اسیب نرسه ببخشید طولانی شد

  85. ستی سالاریستی سالاریsays:

    سلام خسته نباشید من ۳ سال ازدواج کردم شوهرم بچه نمبخواد دیشب خواب دیدم باردار شدم دخترهم هست شوهرم خوشحال نبودتو خواب تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام ، نباید ناراحتی شوهرتان را در این مورد نشانه ای از منفی بودن رویا و بد بودن تعبیر آن تلقی کنید و بهتر است با دید مثبت به این رویا نگاه داشته باشید

  86. فاطمه غفاریفاطمه غفاریsays:

    سلام زنی مطلقه هستم که دو فرزند دختر دارم خواب دیدم فرزند دختر دیگری بدنیا آوردم من از بیمارستان مرخص شده بودم ولی فرزندم مرخص نشده بود وقرار بود شنبه مرخص بشه و من همش ناراحت بودم که فرزندم رو ندیده ام پدرش هم یک فرد خارجی بود که من نمیدونستم کجاست من همش فکر میکردم که برای گرفتن شناسنامه کسی نیست که بعنوان پدر معرفی کنم لطفا خوابم را تعبیر کنید ممنونم

  87. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من دختر مجردم و خواب دیدم دوتا گردی تو شکمم هست شکمم بزرگ نشده بود اندازه دوتا گردی دوجای شکمم بزرگ شده بود و احساس می‌کردم که دوقلو از دوست پسرم حامله ام و نمیدونستم باید چیکار کنم تعبیر این خواب چیه