مزایای بهداشت هویج

مزایای بهداشت هویج

مزایای mazing بهداشت هویج و دستور غذاها

فواید شگفت انگیز از هویج و دستور غذاها

آیا می دانید که کاروتن می شود نام خود را از هویج؟ چرا؟ از آنجا که هویج منبع نهایی آلفا کاروتن، بتا کاروتن و ویتامین A. اگر شما یک فنجان هویج (110-120 گرم) است که 6/7 بار از این ویتامین روزانه مصرف ارائه شده است! است و بدون نیاز به ویتامین A مکمل فقط باید این ریشه جادویی وجود دارد.

همانطور که شما را از حقایق تغذیه ای زیر را ببینید، این superfood شامل چندین ویتامین های دیگر، مواد معدنی و فیبر بالا است نیز هست. از این رو، یک غذای افسانه برای یک رژیم غذایی متعادل است.

مزایای بهداشت هویج

بتا کاروتن نوعی آنتی اکسیدان است، بنابراین مصرف هویج پشتیبانی ضد پیری است.
این ریشه حاوی مقدار زیادی از قطعات ضد سرطان است. تحقیق و پژوهش ثابت کرده است که این اجزاء برای کمک به جلوگیری از سرطان پستان، سرطان روده بزرگ و سرطان ریه. این سبز غنی از falcarinol است که یک آفت کش طبیعی و اموال پیشگیری کننده از سرطان موثر است.
اکثر ما می دانیم که خوردن هویج برای چشم است. و آن را کاملا درست است. این گیاهی غنی از لوتئین، لیکوپن و ویتامین A است که برای سلامت چشم ضروری می باشد.کمبود این خواص می تواند شب کوری می شود.
این یک پیشگیری طبیعی در برابر بیماری های قلبی، کلسترول بالا، فشار خون و سطح به دلیل آلفا کاروتن، پتاسیم و فیبر است.

یک مطالعه از سال 2011 ثابت کرد که آب هویج یک درمان طبیعی علیه لوسمی است از عناصر آن کاهش تعداد سلول های سرطانی.
این سبزی کم کالری اما سرشار از مواد مغذی مختلف است، پس از آن یک غذای مناسب برای از دست دادن وزن است. از آنجا که آن غنی از فیبر است، آن را کمک می کند تا به شما احساس برای دیگر راضی است. من معمولا هویج به عنوان یک میان وعده بین وعده های غذایی داشته باشد.
خوردن هویج به طور منظم کمک می کند تا برای حفظ دندان ها و لثه خود را سالم و تمیز. این یک مسواک طبیعی است، و آن را نگه می دارد کلسیم نیز هست.
ما نباید فراموش کنیم که آن است و نه غنی از ویتامین C به عنوان خوب، و سیستم ایمنی بدن شما پشتیبانی می کند.

ما همچنین می توانیم یک ماسک از این گیاهی است که بسیار عالی برای پوست را

کلاه در مورد زمانی که شما خرید و مصرف مراقبت

هستند بسیاری از "نسخه" از این سبزی وجود دارد، اما شما باید آنهایی که دارای یک رنگ عمیق تر خرید.رنگ تیره تر، بیشتر کاروتن در آن وجود دارد. سعی کنید از کسانی که در مزارع مواد شیمیایی کمتر استفاده می شود به خرید سبزیجات آلی تازه. آنها شاید به عنوان زیبا نیست اما بدون شک سالم.

بعد از خرید هویج حذف برگ از بالا. این کمک می کند برای حفظ آب در بخش ریشه. در جای خنک نگه دارید.

به منظور لذت بردن از تمام فواید هویج، بهتر است به آن غذا می خورند خام و یا به آن سالاد. هنگامی که شما جوش سبزیجات، آنها مقدار زیادی از ارزش غذایی خود را از دست داد. با این حال، بسیاری از دستور العمل های خوشمزه وجود دارد.

پس از تبدیل به غذا خوردن سالم، من چیپس و دیگر تنقلات ناسالم خلاص شدند. یک جایگزین سالم است به بحران برخی از هویج. وقتی که من یک فیلم تماشا کنید، من همیشه برخی از میوه ها و دیگر داشته باشد. ما معمولا هویج کوچک برای فرزندان ما به بحران در دهد. آنها آنها را دوست از آنجایی که آنها شیرین هستند.

شکی نیست که این سبز است که در میان سالمترین مواد غذایی در جهان وجود دارد. مصرف منظم خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد، و آن را از بدن خود را از بیماری های مختلف دیگر محافظت می کند. این است که به سادگی یک داروی طبیعی است.
هویج دستور العمل های سالم

در نهایت، در اینجا یک لیست از بهترین منابع پخت و پز که در آن شما می توانید بسیاری از دستور العمل های هویج سالم پیدا است.


1: آسان هویج دستور غذاها

بهترین منابع پخت و پز

2:بالا هویج دستور غذاها

این دستور العمل هویج بالا دارای امتیاز از Food.com شامل همه چیز، از سالاد هویج تازه به سوپ هویج خامه به کیک هویج منحط.


بهترین منابع پخت و پز


4
دستور العمل سالم هویج کیک


کیک هویج

 

کیک هویج می شود قبل با کره کمتر و گندم آرد و در نتیجه تقریبا 50 درصد کالری کمتر و بیش از 70 درصد کمتر چربی اشباع شده در هر وعده از نسخه های سنتی است. این آسان دستور کیک هویج مناسب برای جشن های تولد، غذایی که هم بجای ناشتا و هم بجای ناهار صرف میشود و بیشتر است.

 

 

 

 

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...