پسر اصفهانی که بخاطر دختر مورد علاقش پدرش را کشت!!!

پسر اصفهانی بخاطر دختر مورد علاقه ای پدرش را کشت

 

پسر اصفهانی پدرش را کشت

 

به گزارش اعتماد، صبح روز ۸ مرداد ماه در تماسی که با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در خصوص وقوع یک مورد قتل عمد در یکی از محلات شهرستان نایین اصفهان گرفته شد، بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مردی ۵۸ ساله به نام قربان در اتاق خواب منزلش در حالی که آثار جراحت بر بدن وی مشهود بود، به قتل رسیده بود.

در تحقیقات صورت گرفته از یکی از فرزندان مقتول که با مرکز ۱۱۰ تماس گرفته بود، مشخص شد که قاتل پسر کوچک‌تر خانواده است و از مدت‌ها پیش با پدرش مشکل داشته و سرانجام شب گذشته با یکدیگر درگیر و این درگیری منجر به قتل پدر شده بود.

ماموران با شنیدن اظهارات فرزند مقتول تحقیقات را برای دستگیری، شناسایی و مخفیگاه قاتل در دستور کار خود قرار داده بودند که محسن (فرزند مقتول) خود را به یکی از کلانتری‌های شهر معرفی و به قتل پدرش اعتراف کرد.

محسن در اعترافات خود گفت: از مدت‌ها قبل با دختری آشنا شده و قصد ازدواج با او را داشتم. اما پدرم با این موضوع مخالف بود و اصلا دوست نداشت در مورد آن دختر و ازدواج با او صحبت کنم.

وی افزود: شب حادثه با دختر مورد علاقه‌ام به گردش و تفریح رفته بودیم و وقتی به خانه برگشتم، پدرم چراغ‌ها را روشن کرد و دوباره با هم درگیری لفظی پیدا کردیم و گفت اگر باز هم به آن دختر فکر کنم، مرا از ارث محروم می‌کند. از شدت ناراحتی با پدرم درگیر شدم و درگیری به اتاق خواب کشیده شد. در این بین من با دمبلی که روی زمین بود، یک ضربه محکم به سر پدرم زدم و او از شدت خونریزی به زمین افتاد. پدرم چند نفس بلند کشید و بعد هم جلوی چشمانم جان داد. من که حسابی وحشت کرده بودم، از خانه فرار کردم و بعد با برادر بزرگ‌ترم تماس گرفتم و موضوع را به او گفتم.

 

1 نظر

  1. ali soltanali soltansays:

    عجب آدمه احمقی مگه آدم به خاطر دختر به پدرش دست بلند میکنه؟؟ من که نمیدونم چی بگم!!!!