درخواست کمک از خیرین فریدن ( داران)

خیلی از شهروندان و خیلی از مردم در ادارات مختلف بطور مثال کمیته امداد امام خمینی ره و یا بهزیستی ها و یا موسسات مختلف خیریه برای درخواست خود جهت کمک مالی نیاز به داشتن یه نمونه متن هستند که باید آن را ابتدا آماده کنند و سپس به صورت تایپ شده تحویل ارگان مد نظر دهند.

ممکن است برخی از افراد از قشر کم سواد و یا حتی بی سواد باشند و طبیعتا قادر به نوشتن و یا تنظیم کردن درخواست های کمک مالی که می بایست مرتب ، و به صورت رسمی و اداری باشند ، نباشند. بنابراین حتما نیاز به داشتن چند نمونه متن آماده هستند تا از طریق آن بتوانند متن و درخواست مورد نظر خود را نگارش کنند. دامنه ، آشجرد ، خویگان ، ننادگان ، نماگرد ، سفتجان ، بادجان ، حصور، دره بید، نهرخلج ، رزوه ، و ...نیز از دیگر شهرهای کوچکتر وابسته به شهر داران می باشند .

نهاد خیریه آبشار عاطفه ها فریدن نیز در این شهر به صورت خالصانه مشغول خدمتگزاری مردن زحمتکش و ارجمند فریدنی می باشد.

در این مطلب از توپ تاپ چند نمونه متن مختلف با موضوع درخواست کمک مالی ( شهر های فریدن ، داران ، اصفهان ، چادگان ، شاهینشهر ، نجف آباد ، و ...تهیه شده است که در ادامه شاهد هستید.

با عرض سلام و ادب ( خیرین فریدن ، بهزیستی ، و نیکوکاران فریدن ، داران ، اصفهان و ....)

اینجانب ..... ساکن شهر فریدن ، داران ، اصفهان ، با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم میکنند و از آنجا که همسر بنده در قید حیات نیستند و هم اینک سرپرستی خانواده بر عهده ی من هست و هیچ شغلی هم ندارم ، و با وجود دختران دم بخت در خانه ، به مساعدت شما خیرین و نیکوکاران عزیز و محترم نیازمندم. 

با سلام و عرض خسته نباشید. بنده دانشجوی رشته ..... هستم و در زمینه ..... فعالیت میکنم. متاسفانه به دلیل ادامه تحصیل توانایی پرداخت مخارج زندگی از من سلب شده به همین جهت از شما درخواست مساعدت مالی داشتم تا بتوانم به مرور زمان اوضاع را بهبود بخشیده و بهتر نمایم. در مقابل این مساعدت هر آنچه بتوانم تلاش خواهم کرد تا با بازپرداخت به موقع آن اعتماد هر چه بیشتر شما را به خود جلب نمایم. امیدوارم که به بنده کمک کنید. متشکرم.

با سلام خدمت خیرین شهر فریدن ..... بنده ..... هستم و برای مساعدت مالی یا همان وام خدمت تان این نامه را می نویسم. من برای ..... نیازمند مساعدت شما می باشم تا بتوانم به نتیجه ای درست در آن برسم. تمامی نکات برای دریافت وام نیز مد نظر قرار داده شده و چیزهایی که نیاز داشته تا وام به من تعلق گیرد در قسمت پیوست نامه ذکر شده و مدارک نیز موجود می باشد. از شما درخواست میکنم تا به دلیل ضیق وقت سریعاً مدارک و شرایط را بررسی نموده و نسبت به پرداخت این وام به بنده اقدام نمایید. بدیهی است که در صورت پرداخت بدهی ها سر موعد مقرر پرداخت خواهند شد.


باسلام خدمت شما من پدرومادرم فوت کردند الان بابرادرم زندگی میکنم برادرم میخوادازدواج کنه من دیگه نمیتونم پیشش بمونم میخوام یه خونه اجاره کنم اگه میشه پول پیش خونه بهم بدید باعرض خسته نباشید شماره تلفن خودمو میزارم ممنون.


سلام توليد كننده وسايل و دستگاه شهربازي هستم مدت سه سال است كه هيچ سفارشي ندارم و مجدد ميخاهم كارگاه تجهيز كنم و نياز شديد مالي حتي براي معاش روزانه خودم و خانوادم دارم خواهش مندم مرا كمك مالي فرماييد 


سلام عرض ادب بخدا من خیلی نیاز به پول دارم بیکار هستم پدرم مریضه پولی که ببرمش دکتر ندارم متاهل هستم یک فرزند هم دارم بخدا تو پول لباس زن و بچه ام درمانده ام.

    درخواست کمک برای درمان خواستارم بی زحمت کمکم کنید من واقعا نیاز دارم و در عسر حرج هستم و بیمار شدم

      خیرین محترم شهر داران ..... سلام. ..... هستم جوانی ..... ساله و نیازمند به مساعدت مالی. امیدوارم که هیچگاه درگیر امراض و بیماری های خاص نشوید. از آنجا که مدت زیادیست درگیر بیماری ..... هستم و توانایی تامین مخارج بیماری و زندگی را با هم ندارم از خدمت تان خواهشمندم با پرداخت وامی بلاعوض و یا مساعدت مالی با بهره کم بنده را یاری کنید تا بتوانم از پس بیماری خویش برآیم.

      ضمن عرض احترام خدمت شما دوست عزیز بنده ..... فرزند ..... هستم و مدتی است که با مشکلات عدید زندگی دست به گریبان شده ام. متاسفانه با هزینه های متعددی که زندگی برایم به ارمغان آورده دیگر توان ادامه دادن ندارم و ممکن است به زودی زیر بار مشکلات و هزینه ها کمر خم کنم. به همین جهت خدمت حضور شریف تان این نامه را نوشتم تا در صورت توان به من مساعدت مالی نمایید تا بتوانم خود را از شرایطی که در آن قرار گرفته ام خارج سازم. بدیهی است که با بیرون آمدن از این شرایط تمامی مبلغ بدهی به شما پرداخت خواهد شد. متشکرم.

      عزیزان، با کمک به خیریه ..... می توانید دست نیازمندان بسیاری را بگیرید و آنها را یاری و مدد برسانید. این خیریه با کمک های متنوع خود به نیازمندان باعث می شود که آنها زندگی راحت تری داشته باشند اما یادتان باشد که این کمک ها با یاری رساندن شماست که امکان پذیرست و اگر روزی یاری و مدد شما به خیریه قطع شود کمک های آن هم به نیازمندان متاسفانه قطع خواهد شد. اگر نمی خواهید این اتفاق بیفتد به کمک این خیریه بیاید و با این کار زندگی بسیاری از نیازمندان را تامین کنید.

      با عرض درود و خدا قوت خدمت امام جمعه محترم شهرستان فریدن (داران) ، بنده فلانی هستم و بیماری نادری در وجود من شکل گرفته است. وقتی در مورد مخارج و هزینه های بیماری ام جستجو کردم متوجه شدم که هزینه های این بیماری بسیار سرسام آور است و برای منی که شغلی ساده دارم و حقوق انچنانی ندارم پرداخت هزینه ها بسیار سخت و دشوار می باشد. خدمت تان نامه نوشتم تا از حضورتان درخواست کنم اگر امکان پذیر است با درخواست مساعدت مالی ام موافقت به عمل بیاورید. با تشکر.

      مطالب مرتبط...

      6 نظر

      1. KarbarKarbarsays:

        باسلام از شهر داران هستم ممنون بابت پیگیری و مطلب مفید.

      2. سمیه امیرخانیسمیه امیرخانیsays:

        من ‌‌واقاابرو دارم وضع مالی خوبی ندارم نیاز دارم خیرین کمک کنممن در استان قزوین هستم چکارکنم دست به دامن امام رضا شدم لطفاً جواب بدید سریع تر دوتا بچه دارم سرکارهم نمیتونم برم بچهامم کوچیکم ممنون

      3. پروانه احمدزهیپروانه احمدزهیsays:

        محمد یاسین: سلام وقتتون بخیر ببخشید برای کمک مالی مزاحمتون شدم نیازمنده کمکم🙏 محمد یاسین: شوهرم یه نفره نمیتونه به خرجو مخارج خونه برسه اجاره خونه نمیتونیم بدیم پدرشوهرم دیکس کمر داره نوبت عمل داشت اما پول نداشتیم عملش کنیم مادر شوهرمم بیماری قند چربی وفشار داره شوهرمم بیماری عصبی داره اگه میشه کمکمون کنید محمد یاسین: همه پرونده ها و سیتی اسکن هارو هم دارم دروغ نمیگم اگه بخواین میفرستم براتون محمد یاسین: ۵سال میشه ازدواج کردیم دوتا هم بچه دارم پسرم ۳ساله هست دخترم چهارماه نمیتونیم از خرج خونه بربیایم محمد یاسین: میشه کمکمون کنید لطفا

      4. حسین صباغحسین صباغsays:

        باسلام من یک شهروند اصفهانی هستم که از نظر مالی مشکل دارم نیاز به مبلغ۳۰ ملیونم هم پول زایمان همسرم وقصد اجازه وهم قصد وام وخرج تحصیل دخترم نیاز مندم کسی هست مشکل مرا هل کنه آیا مسلمان پیدا میشه 6037997524334316بانک ملی ۰۹۱۳۶۵۳۳۸۳۰

      5. حسین صباغحسین صباغsays:

        باسلام من یک شهروند اصفهانی هستم که از نظر مالی مشکل دارم نیاز به مبلغ۳۰ ملیونم هم پول زایمان همسرم وقصد اجازه وهم قصد وام وخرج تحصیل دخترم نیاز مندم کسی هست مشکل مرا هل کنه آیا مسلمان پیدا میشه 6037997524334316بانک ملی ۰۹۱۳۶۵۳۳۸۳۰

      6. حسین صباغحسین صباغsays:

        باسلام من یک شهروند اصفهانی هستم که از نظر مالی مشکل دارم نیاز به مبلغ۳۰ ملیونم هم پول زایمان همسرم وقصد اجازه وهم قصد وام وخرج تحصیل دخترم نیاز مندم کسی هست مشکل مرا هل کنه آیا مسلمان پیدا میشه 6037997524334316بانک ملی ۰۹۱۳۶۵۳۳۸۳۰