متن درخواست کمک مالی از حرم اما رضا (ع)

اگر نگاهی به سیره اهل بین علیه السلام بیندازیم خواهیم دید که آن ها در همه حال با مردم به مهربانی رفتار کرده اند و مهر و محبت ان ها قرن ها است که زبان زد خاص و عام است. اهل بیت با فقیران و یتیمان هم نشین و هم سفره می شدند و با رسیدگی به نیازها و دستگیری ان ها در شرایط سخت خود را به عموم مردم معرفی کرده اند. کمک مال و غیر مالی در بین اهل بیت رایج بوده است و امروزه هم افرادی که از راه و روش اهل بیت پیروی می کنند این راه را ادامه می دهند. 

حرم امام رضا سالانه با خمس و زکات هایی که دریافت م یکنند از نیازمندان حمایت می کنند. صندوق های زیادی تحت عنوان صندوق مهر امام رضا راه اندازی شده است که به خوبی توانسته است به امور و نیازهای مالی نیازمندان و مستمندان کمک کند.

متن درخواست کمک مالی از آستان و حرم امام رضا

اگر نمی دانید که بدون هیچ منتی از کسی درخواست کمک کنید بهترین  کار این است که درخواست کمک خود را برای حرم امام رضا بفرستید. حرم امام رضا علیه السلام حامی مستمندان و یتیمان است. اگر نگاهی به سیره و سبک زندگی امام رضا علیه السلام بیندازیم خواهیم دید که امام همیشه به صورت پنهانی صدقه می داد و اموال خود را در بین نیازمندان تقسیم می کرد.

در روایت متعددی بین شده که امام رضا علیه السلام در روز عرفه تمام اموال خود را در بین نیازمندان تقسیم کرده است. فردی درباره این بخشش به حضرت می گوید که اینگونه بخشش زیان است. اما حضرت خطاب به این شخص فرمودند: «این‌گونه بخشش، ضرر و زیان نیست؛ بلکه غنیمت است. هرگز چیزی را که به وسیله آن طلب اجر و کرامت می‌کنی، غرامت و ضرر به شمار نیاور»

در زیر چند نمونه از متن های درخواست کمک مالی به حرم امام رضا علیه السلام را گردآوری کرده ایم تا شما بتوانید با الهام گرفتن از ان ها حرف دل  خود را امام صاحب کرامت در میان بگذارید.

اما رضا جان می دانم که اهل بیت علیه السلام اهل صفا و پاکی، انسانیت و کمال و کمک به دیگران بوده اند. این بار دستم را به روی تو دراز کرده ام. می دانم نیازی نیست تا از شرایطت بازگو کنم و تو نگفته هر آنچه بر من می گذرد را می دانی من را بفهم و کمکت را از من دریغ نکن.

*********************

امروز تنها و غریب فرسنگ ها از تو فاصله دارم. امام رضا جان می دانم تا خودت نطلبی نمی توانم به حضورت مشرف شوم. اما هر بار با درخواست هایم و اجابت شدنهایشان از جانب تو بیشتر باور کرده ام که ندیده هم مرا مورد لطف خود قرار می دهی. امام عزیز کمکم کن تا بتوانم  شرایط مالی بهتری پیدا کنم. دست یاریم را به سوی تو دراز کردم چون یقین داشتن فقط تویی که منشاء فضایل، کرم، معدن خیر و نیکی هستی. کمک کن این بار هم با دستی پر از دعایم بازگردم.

*********************

امام غریبان چقدر خوب است که هر جا که باشم می توانم با تو حرف بزنم و تو به حرفایم گوش می دهی. چقدر خوب است که تو بدون هیچ چشم داشتی اجابت می کنی تمام دعاهای خیرمان را. این بار متن دعایم کمی متفاوت تر شده است. این بار فقر و تنگدستی عرصه را بر من تنگ کرده است. می دانم که تو نمی توانی طالبانت را این گونه ببینی. کمکم کن  که چرخه کار و فعالیتم کمی بهتر شود و از این فقر رهایی یابم.

*********************

دوباره در تندگستی و فقر مالی راهی نیافتم تمام راه هایی که رفتم به در بسته خوردند. اما راهی که به سوی تو می آید همیشه باز است. نمی دانم این چه حکمتی است که هر بار که تو را می خوانم تو با روی گشاده تر نیازم را پاسخ خواهی داد. امام رضا جان این بنده ی حقیرت را نیم نگاهی بینداز تا از این فقر مالی رهایی یابم و بتوانم با قلبی آرامتر نز خانواده ام باز گردم.

گرفتاری، بیکاری، مریضی و مشکلات تنها گوشه ای از زندگی این بنده ی حقیر است امروز که از تو درخواست کمک می کنم دیگر هیچ راه حلی پیش روی خود نیافتم. خواستم شرمنده ی تو نشوم اما به یاد جمله ی زیبایت افتادم که فرموده ای" هر كس اندوه و مشكلی را از مؤمنی برطرف نماید ، خداوند در روز قیامت اندوه را از قلبش برطرف سازد."

متن ها و روایت های رایج برای درخواست کمک مالی از حرم امام رضا علیه السلام

در فرهنگ اسلامی همیشه درخواست کمک از ائمه و اجابت دعاهایشان وجود داشته است. حرم امام رضا علیه السلام سال های زیادی است که کمک های مالی خود را به صورت وام قرض الحسنه، کمک بلاعوض، صدقه و ... به نیازمندان داده است. معمولا افرادی که در تنگنای شدید مالی هستند و شرایط دریافت وام را ندارند به درخواست کمک مالی از حرم امام هشتم روی می اورند.

پول هایی که در حرم امام رضا سالانه جمع اوری می شود همگی صرف کمک به نیازمندان می شوند. افراد زیادی هستند که درگیر بیماریهایی همچون سرطان، معلولیت و .. هستند که از پس هزینه های زندگی عاجزند و یا دختران جوانی که توانایی خرید جهیزیه را ندارند. همگی این افراد توسط موسسات مهر امام رضا پشتیبانی می شوند. این موسسات با بررسی شرایط افراد و تایید شرایط به ان ها کمک مالی می کنند. پس اگر به مرحله ای رسیده اید که دیگر نمی توانید حریف مشکلات مالی شوید بهتر است درخواست کمک مالی خود را به حرم امام رضا بفرستید. در زیر چند نمونه از درخواست کمک را گرداوری کرده ایم.

سلام بر عالم آل محمد(ص)

امروز دستم را تنها برای کمک به سوی تو دراز کردم. می دانم که دستی که کمک مکند از دستی که برای دعا بالاتر می رود مقدس تر است. می خواستم امروز از مشکلات و گرفتاری هایی که دامن گیر زندگیم شده اند شکایت کنم. اما مگر زندگی بدون  مشکلات هم میشود؟ قطعا خدا تو را برای گرفتن دست مومنانش واسطه کرده است. تو یک دستت در دست خدا و دست دیگرت در دست مومنان است. امروز دست من را بگیر و واسطه ای شو برای برآوره شدن نیازم. امام رضا جان مشکلات مالی زمان برای انفاق و اموختن را از من گرفته است. بندگی کن و در این برهه زمانی من را از مشکلات مالی رها کن.

*********************

ای امام هشتم ای اختر تابناک آسمان امامت

امروز بنده ی درمانده ای هستم که برای درخواست کمک مالی به درگاهت روی اورده ام. جملات و متن های زیادی را در ذهنم بارها و بارها مرور کرده بودم اما وقتی شروع به نوشتن کردم حتی تعریف و تمجیدهایم را هم فراموش کردم. می خواهم امروز خداوند با دستان تو دستم را بگیرد چون می دانم که تو چقدر بخشنده ای و چقدر می توانی خالصانه و بدون چشم داشت کمک کنی. دستانم را بگیر تا دستان نورانیت را بارها و بارها ببوسم.

*********************

سال ها می گذرد که مشکلات مالی فرصت های خوب زندگی را از من گرفته است. بارها و بارها درخواست هایم را قاب کردم و خواستم برایت بفرستم اما هر بار به این اندیشیدم که شاید نیازمند دیگری در اولویت باشد و من هنوز هم می توانم مثل دیشب و هزار شب گذشته ی دیگر ادامه دهم. اما دیگر بریده ام و به نفس نفس افتاده ام. امشب به سیم آخر زدم و برای اختر تابناک آسمان ولایت نوشتم. دروازه های قلبت را مانند همیشه به رویم بگشا و خواسته ام را مستجاب کن.

*********************

کجا گفته اند یک دست صدا ندارد؟ یک دست صدا دارد وقتی بتوانی دستی را بگیری. امام رضای بخشنده تو به صدقه دادن و دستگیری تنگدستان مشهور هستی. در گرفتاری ها و ناراحتی خود را جلو انداخته ای و در یاری رساندن دریغ نکرده ای. می دانی چگونه جرئت پیدا کردم که درخواست مالی بنویسم راستش را بخواهی یاد روایتی نقل شده افتادم که فرموده اند: "امام رضا در جمع دوستان خود مشغول صحبت بوده است ناگهان مردی وارد مجلس می شود و پس از عرض سلام از حضرت می خواهد که به او کمک مالی کند. این شخص می گوید که من از دوستان و نیاکان شما هستم و در راه حج پول خود را گم کرده ام اگر شما به من کمک کنید پولتان را از طرفتان صدقه خواهم داد. امام رضا خطاب به آن شخص فرمودند که بنشیند. بعد از خلوت شدن مجلس امام به اتاق خود می رود و از لای در دستش را بیرون می آورد و به مرد می گوید که «این دویست اشرفی را بگیر و از نزد من خارج شو تا تو را نبینم و تو نیز مرا نبینی». حضار از حضرت پرسیدند که دلیل این کارت چیست و چرا این گونه بخشش کردید. حضرت فرمودند این کار را به این خاطر انجام دادم که مبادا شرمندگی را در  صورت آن شخص ببینم." با خواند این روایت و اثبات کرامت و بخشش شما فهمیدم که بزرگواری شما باعث شده است تا برای هر نیازی اول چشم به درگاه تو بیندازیم.

*********************

اما رضا جان:

تهی دستم و روزگار بر من و خانواده ام سخت می  گذرد. برای اولین بار است که درخواست کمکم را روانه حرم مطهر امام رضا علیه السلام می کنم. از خداوند عزیز سپاسگذارم که تو را واسطه ی کمک و بخشش به ما کرده است زیرا تو دارای احسان بزرگ و بخشنده هستی.


مطالب پیشنهادی :

متن ادبی درخواست کمک مالی از خیرین

متن درخواست کمک مالی برای خیریه

متن درخواست کمک از کمیته امداد

متن درخواست کمک از امام جمعه


241 نظر

  1. شمسیشمسیsays:

    با سلام خدمت مدیریت محترم آستان قدس رضوی به یه مبلغی نیاز دارم برای راه اندازی شغل ، بیکارم و تحصیلکرده میلاد هستم از اصفهان 09398787531 برای تحقیق تماس بگیرید ادرس بدم. ممنون

  2. حسن سعیدیحسن سعیدیsays:

    سلام دنبال تعبیر خواب ذکر یا جواد ائمه بودم چشم به این عکس پرچم سبز خورد کمک مالی امام رضا خورد گفتم امتحان کنم

  3. اسمااسماsays:

    سلام . بنده خانم هستم نیاز به کمک مالی دارم سرپرست دوتا بچه هستم مستاجرم هر دوتا بچه هام مدرسه میرن ممنون میشم آستان قدس رضوی حمایت کنه بنده در مشهد زندگی میکنم یا علی.

  4. اکرم دینداراکرم دیندارsays:

    سلام من خانمی هستم بدسرپرست دوتا بچه محصل دارم خیلی نیاز به کمک خوراک پوشاک. نیاز های مدرسه هستم اگه امکانش هست کمکم کنید.

  5. خانم خوب بختخانم خوب بختsays:

    با سلام من خانمی بدون سرپرست (65 ساله)هستم .دخترم عقد کرده، جهت تهیه جهزیه ناتوان هستم.همسرم در اثر بیماری سرطان از دست دادم.(مدارک کامل موجود هست).خواهشمند است جهت تهیه جهزیه کمکم بفرمایید.شماره تماس . 09334650330 ممنونم

  6. سیداحمد عبدی کوهیخیلیسیداحمد عبدی کوهیخیلیsays:

    سلام به خادمین اقا علی بن موسی الرضا جوان ۲۸ ساله هستم با مادرم زندگی میکنم بدهکاری ۳۰ میلیونی دارم با حقوق ماهینانه ۵ تومان به من کمک کنید ۶۰۳۷۷۰۱۱۷۲۷۱۹۴۴۲ شماره کارت ۰۹۳۸۹۴۸۰۳۸۳ شماره تماس ممنون

  7. زهره فراستزهره فراستsays:

    سلام آیا بمن برای ودیعه خانه کمک میکتید امام رضا من زنی ۵۰ ساله بی سرپرست از اصفهان هستم نیاز فوری به ۲۰ میلیون دارم اگر ن دربدر میشم بجز خدا راه بجایی ندارم شما یمن کمک میکنید ؟

  8. رضا نوروزیرضا نوروزیsays:

    سلام و عرض ادب .. سلام بر امام رضا ع و دوستداران امام رضا ع امیدوارم حالتون خوب باشه .. بنده به مدت ۵ ماه زندان مهریه بودم .. و الان مرخصی هستم .. و ناراحتی ریه دارم و ۳ بار عمل جراحی کرده ام و تمام مدارک را دارم و از اون طرف خانواده زنم کتکم زدند و چند تا دنده هام شکست و بنده اهل هیچ نوع خلافی نیستم و حتی سیگار .. فقط شانس یاری نبود و از شما عریران درخواستم اینه که الان برای تمدید مرخصی سکه باید بدم و تمامی مدارک دارم .. تو رو به امام رضا کمکم کنید که دوباره نرم زندان و تمام مدارک اراعه میدهم .. تورو خدا و قسم به انسانیت کمکم کنید و شما هم ثوابی کنید .. ۰۹۰۱۴۹۸۸۸۹۱ رضا نوروزی

  9. لکزاییلکزاییsays:

    سلام امام رضا جان از نظرمالی به مشکل برخوردم تنهاامیدم یعنی آخرین امیدم شما هستی دنبال خونه میگردم ولی با پولی که دارم پیدا نمیشه.نمیدونم به کجا باید برم کسی رو تو این دنیا ندارم که بهم کمک کنه.امیدم رو ناامید نکن یا رضا جانم09114081151

  10. علیرضاعلیرضاsays:

    سلام آقا اگه میشه یه نگاهی به منم بکن بدجور گرفتارم پس فردا چک دارم نمی‌دونم چیکار کنم شب و روز ندارم دستمو بگیر آقا یک میلیون کم آوردم هرکی در توانش هست کمکم کنه بخاطر امام رضا 5029081027414487

  11. فاطمهفاطمهsays:

    اما رضا جان: تهی دستم و روزگار بر من و خانواده ام سخت می گذرد. برای اولین بار است که درخواست کمکم را روانه حرم مطهر امام رضا علیه السلام می کنم. آقاجان حقوق همسرم که کارگر هست کفاف خرج و خوراکمون و داروی همسرم که دیابت دارد رو خداروشکر میده ولی با سه چهار تا بچه قد و نیم قد زیر سیزده سال در خونه ای کوچک مستاجریم و خیلی شرایط سختی داریم اگه میشه آقاجان کمکی کنین تا بتونیم سرپناهی بزرگتر داشته باشیم والبته هرجا می ریم با این تعداد بچه خانه نمیدن یا خیلی رهن و اجاره ها بالاست خودت کمکمون.کن🙏😢

  12. محسن داناییمحسن داناییsays:

    سلام امام مهربانی ورحمت ورئوف این بنده حقیر متاهلم دوتا بچه کوچک دارم میدانم مشکل نگفته ام رو میدانی یا امام رضا مشکل مسکن دارم نه پس اندازی دارم بتوانم خانه کرایه کنم در خانه پدر پیرم که خودش کارگر هست ساکن هستم . یا امام رضا جان کمکم کن بتونم یه خانه ای کرایه کنم فقط همین از نظر مالی خیلی ضعیفم من بنده سرتا پا گناهکار رو یه نگاهی بنداز همین امام مهربانم به شما پناه آوردم ک میدانم دستمو میگیری وشرمنده خانواده نشم. امام رضا جانم کمکم کن دوستت دارم

  13. ناهید فرهنگناهید فرهنگsays:

    با سلام واحترام خدمت خادمان شریف وبزرگوار آستان قدس رضوی همسرم کارگر زحمت کشی هست وهرچه کار میکند هنوز خرجمان به دخلمان نمیرسد وسالیان سال درحسرت یک خانه کوچک که برای خودمون باشد میسوزیم درحال حاضر با خانواده شوهرم که چند تا پسر عذب هم دارد زندگی میکنم اگر یک خانه خیلی خیلی کوچک از خودمان داشتیم دیگر غمی نداشتم می دانم سلامتی از همه نعمت ها بالاتر هست وبرای همین نعمت روزی هزار بار خدارا شکر میکنیم وهمسرم مردی زحمت کش وبا خدا هست

  14. زهرامنصوریزهرامنصوریsays:

    سلام یا امام رضا تو از گرفتاریم خبر داری میدانی ۷۰میلیون بدهی دارم میدانی برای مراسم فوت مادرم مقداری و بقیه گرفتاری زندگیم است بهم قرض میدهی پای آبرویم وسط است ۲۲میلیون از شوهر دوستم طلبه است قرض کردم هرچه رسیدبهم گفت خسته شدم جان مادرت زهرا کمکم کن اگه مادرم بود کمکم میکرد مادرندارم خواهش میکنم بصورت وام بهم کمک کنید آقا جان خواب ندارم داغونم یا همسری مهربان و پولدار وباصداقت همانی حاجی معرفی کرد برایم بفرست کمکم کندخسته ام دوستدارت زهرا ۰۹۳۰۶۹۴۵۶۱۴ استان کرمان

  15. منوچهرمنوچهرsays:

    سلام آقای خوبم.اومدم بهت التماس کنم کمکم کنی.دوتابچه دارم مستاجرم نمیتونم خرج زندگیمودربیارم.پسرم مریضه بردیم دکترگفته بایدهرچه زودترعمل بشه.هزینه عملش۱۷میلیون میشه.منم کارگرم چندماهه حقوق ندادن کارمون تعطیل شده.اگه پسرم خوب بشه قول میدم هرسال توروزتولدت بیام پابوست.جان مادرت کمکم کن😥😥😥۶۰۳۷۹۹۷۲۲۷۵۹۶۳۲۸

  16. سیامک ابراهیمیسیامک ابراهیمیsays:

    با سلام به خدمت بزر گواران و خادمان شریف بنده از ارومیه مزاحم میشم یه بچه دارم با بیماری هیدرو سفالی و ملون‌ منگوسل‌ که با هزینه های بالایی بر خوردار هست که در هر روز پانسمان شود و در هر هفته سوند فولی باید عوض شود در بیمارستان و خودم توان مالی ندارم و از شما خواهشمندم که به من کمک کنین واقعا توان مالی ندارم با تشکر از شما.

  17. مهدیه نوروزیمهدیه نوروزیsays:

    سلام من یک خانومم سه تا فرزند دارم مدتی بیمار شدم جراحی کردم هنوز نیاز به درمان دارم نیاز به حمایت و کمکم دارم

  18. فاطمه کریمی تازهکندفاطمه کریمی تازهکندsays:

    سلام من تو دردسر افتادم توروخدا کمکم کنید دومیلون لازم دارم بدهکارم ندم میرم زندان پسرم هیچ کس ونداره اصلا وام بدین ماهی دویست میدم کمکم کنید التماس میکنم

  19. دل شکستهدل شکستهsays:

    سلام برامام مهربانی ها وخادمان عزیزشون نمیدونم واقعاً به این نامه ک مینویسم اهمیت داده میشه یانه حدود۸ماه هس عقدکردیم نامزدم کارگرهس دنبال کارهم هس خودم هم کارشناسی دارم وخانه دار امادریغ ازاین روزگارک نه نامزدم کارداره نه خودم آخه ماباسه ماه یه میلیون کارگری ب کدوم زخم زندگیمون برسیم بخاطرکدوم دردمون گریه کنیم نه کارودرآمدی نه جهیزیه ای نه پولی هیچی واقعادلمون شکسته هرچ تلاش می‌کنیم ودعاهیچ راهی ب رومون بازنمیشه ب امام رضاقسم اگ میتونیدکمکمون کنید ماازشیرازداریم براتون نامه می‌نویسیم خدابهتون عوض خیروآخرت خوب بده

  20. اسماعیل کوهشاهیاسماعیل کوهشاهیsays:

    سلام زنم خیلی مریضه کمکم نوبتی کرمان بیمارستان افضلی پور برای عمل ۲۵داره، پول بستریش کنم توروخداکمکم کنیددعاتون میکنم ندارم ببرمش دکتر بیمارستان افضلی پور برای عمل داره دردمیکشه زنم گناه داره هیچی ندارم ببرمش بیمارستان ۵۸۹۲۱۰۱۲۳۷۱۸۰۷۶۱اسماعیل اویش کوهشاهی توروخداپاسخم وفقط بدین منتظرم توروخدازنم داره دردمیکشه

  21. حسن لطفیحسن لطفیsays:

    یا امام رضا خیلی دلم میخادبیام حرم ولی به مشکل برخوردم پول نمیخام میخام دستموبگیری کارپیداکنم با پولش بیام حرم یا امام رضا

  22. سعید مهرآراسعید مهرآراsays:

    سلام بر امام مهربانی ها از رزق و برکت تو آقا جان میخوام کار ندارم پول میخوام تا یه کاری ایجاد کنم و سنم هم داره میگذره ولی هیچ امیدی ندارم بتونم ازدواج کنم آقا جان خودت یه کاری بکن از اردبیل هستم نوکران ارباب

  23. ناشناسناشناسsays:

    یا امام هشتم ......یه نظری به منم کن......۰۹۳۸۲۹۶۴۳۴۴ گرفتاری هامو نمی‌نویسم یه زنگ بزنید

  24. محبوبه مشهدبانمحبوبه مشهدبانsays:

    سلام به مقداری پول نیازتوروبه همون امام رضاکمکم کنین

  25. سعید مختاریسعید مختاریsays:

    یا امام رضا مشکل مالی دارم بهم کمک کنید

  26. ذوالفقاریذوالفقاریsays:

    امام رضا جانم نیاز به گفتن نیست و تو خود میدانی... ولی واقعا برای تهیه دارو مریضی خاص به مشکل خوردم و پولی ندارم نیاز به ۳۰ ملیون دارم و مبلغ کمی نیست اما برای فراهم کردنش به هر دری زدم بسته بود امیدم فقط به شماست اگر لایق هستم دستم رو بگیرید و کمکم کنید 🤲🏻 شماره کارتم ۵۸۹۲۱۰۱۱۳۹۳۹۳۹۷۵ محتاح نگاهت هستم آقا جانم 😭😭😭😭

  27. احمداحمدsays:

    سلام خسته نباشین تورو امام رضا کمک کنید من از ب کمک مالی نیاز مندم از اسکله افتادم هر دو پایم سکسته و پلاتین خورده بیمه چیزی هم ندارم کمک کنید 6104338932022540

  28. اکرم علیزادهاکرم علیزادهsays:

    سلام ترو خدا کمکم کنید پولی نداریم الانم مادرم مریضه باید دستش عمل بشه.. ۰۹۰۵۸۰۶۳۰۸۲

  29. زهرازارعزهرازارعsays:

    سلام امام رئوف سلام همسایه جانم آقاجان شمارو به خدا کمکم کنید شوهرم کارگر ساختمانه وبیشتر مواقع بیکاری یک دختردوسال ونیمه ویک فرزند در راه دارم هزینه زندگی برامون سرسام آوره وداریم تو این زندگی زیر بار فشار اقتصادی له میشیم آقاجان جان جوادت کمکمون کن

  30. یا امام رضا به فریادم برس😭یا امام رضا به فریادم برس😭says:

    سلام آقا جان من اینقدر مشکلاتم زیاده که قرارباشه بنویسم کل صفحه رو باید بنویسم از دردوگرفتاریم ،فقط خواستم ازتون خواهش کنم یه نیم نگاهی به منم بندازید ازهمه جا وهمه کس نا امید شدم به شما پناه آوردم تو روخدا به فریادم برس نیازمند ۳۰میلیون تومان هستم برای ودیعه خونه،وگرنه دربه در میشیم با دوتا بچه شوهرم کارگره مستاجریم واقعا با این شرایط اقتصادی داریم با زجر زندگی می کنیم حتی یه وام هم گیرمون نمیاد بتونیم مشکلمون حل کنیم یا امام رضا به فریادم برس😭😭😭

  31. کژال رشیدیکژال رشیدیsays:

    بخاطر مشکل مالی زندگیم داره خراب میشه تروخدا کمکم کنید

  32. مجید محمدیمجید محمدیsays:

    السلام علیک یا شاه یاسلطان خراسان بنده مجیدمحمدی۴۸ساله و معلول قطع کامل پای چپ فردی فقیروبی بضاعت باوجوددوپسر9_12ساله ومحصل وباوجودهزاران مشکلات مالی وگرفتاری سرپرستی خانواده4نفری رو برعهده دارم بعلت بی بضاعتی ونبود درامد پیش خانواده شرمنده هستم جهت رفع مشکل جسمی وخرید پای مصنوعی به کمک صندوق استانه قدس رضوی نیازمند هستم درصورت عدم مساعدت چاره ای جز فروختن کلیه خود ندارم لطفاً مساعدت مالی مرحمت فرمایند09148074947_04142588404 شماره کارت ملی6037997423749341

  33. الناز عاصمالناز عاصمsays:

    من دویست میلیون وام میخوام فقط وام حلال بدون ربا اگه کسی میتونه کمک کنه ممنون میشم

  34. مرتضی گ ممرتضی گ مsays:

    باسلام وعرض ادب خدمت امام رضا ع وخادمان آستان مقدس رضوی.من تاالان مشهد نرفتم واعتقاد هم ندارم از بس مشکل وگرفتاری دارم ودرفقروفلاکت بودم ب همه پشت کردم ولی واسه اولین بار اومدم دم خونه امام رضا تا بهش روکنم وبگم کمکم کن نجاتم بده.همین.یاامام رضا خودت میدونی وکرم ومرحمتت. 5041721077359991

  35. مرتضیمرتضیsays:

    یا امام رضا منو یادت نره بین این همه آدم گرفتار.قبول دارم بدم و رفوزه ولی تو قبولم کن و دستمو بگیر خیلی گرفتار وبدبختم.

  36. طاهرهطاهرهsays:

    سلام به خادمین عزیز آقا امام رضا ع امیدوارم حالتون خوب باشه مشکلاتم خیلی زیاده بخوام بگم طوماری میشه ولی میخوام اگه خدا و آقا امام رضا بخوان تغییر کنم اگه یه نگاهی بهم بندازه یاریم کنه مهارتی یاد بگیرم بتونم کار کنم بیکارم و هیچ سرمایه ایی ندارم پناه آوردیم پیش امام رضا ع 09339489365

  37. محمد ظاهریمحمد ظاهریsays:

    سلام بنده بدهکارم چک دست مردم دارم مستاجرم دوتا بچه دارم حکم جلبمو گرفتن باید برم زندان توروخدا کمکم کنید توروبه امام رضا بدادم برسید......۶۰۳۷۶۹۱۶۲۹۶۷۲۴۰۳اینم شماره تماس ۰۹۹۱۴۱۶۱۴۰۶

  38. محمدمحمدsays:

    سلام اقا جان من چند سال نظردارم بیام زیارت قسمت نشده اقا الان بدجوری گرفتارم بدهکارم ابروم درخطره دوتا بچه مستاجرم اقا جان خودت بدادم برس اقا جان به شما پناه اوردم دستمو بگیر ...۶۰۳۷۹۹۱۷۹۳۰۶۴۷۶۰

  39. ها یها یsays:

    سلام آقای مهربان‌یاضامن‌اهومیدونی‌خیلی بلدنیستم‌حرف بزنم ولی اینبارهم خسارتی بهم خورد که میدونی سه سال دویدم شبانه روزخانه ویه زمینم فروختم که دیدی طی ده دقیقه ‌‌‌‌سوت وخانم دودشد رفت هوا ایندفعه باید کمک کنی امدم درخانت کارمندات دارن اذیت میکنن خودت بروبه خوابشون بگو که اینبار زنوبچم دغ مکنیم

  40. یاس کبودیاس کبودsays:

    یا ضامن آهو مددی

  41. نفیسه یوسفینفیسه یوسفیsays:

    یا اامام رضا کمکم کن توروب جان پسرت مستاجرم شوهرم کارگره هرچی میدوئم ب جایی نمیرسیم بچه دار نمیشیم باید بریم دکتر هزینه ها بالاس توروخدا ی کمکی کنید بهم09211365042

  42. کیانیکیانیsays:

    سلام خدمت رئیس محترم استان قدس رضوی بنده ی خانم هستم سرپرستخانواده و د فرزند دارم هر دو محصل هستن مستجر هستم و قادر به کار نیستم خیلی مشگلات دارم مددجو بهزیستی هستم ومشگلات زیادهست و سرشمارو دردنیارم از شما بزرگوار درخواست مالی دارم

  43. ناشناسناشناسsays:

    سلام ۳میلیون تومن پول پیش خونه دارم ماهی ۲/۵میلیون اجاره میدم در کنار قسطی که میدم چندماه دیگه باید پاشم یا تمدید کنم توبانکها خیلی سراغ وام رفتم همه ازم گذاشتن پول به همان اندازه درخواست وام رو کردن پول پیشم اونقد کمه که جایی نمیتونم برم وتمدید کنم

  44. شیدا دشتيشیدا دشتيsays:

    السلام علیک یا علی بن موسی‌الرضا.سلام خدمت خادمین آقا.زتی ۴۰ساله هستم مشکل دیسک کمر دارم دوتا بچه محصل دارم مشکلات مالی زیادی توزندگیم هست نمیتونم کار کنم وهزینه درمان هم زیاده یا امام رضا تو رو به حق جوادت دستمو بگیر. 09366443319 5859831067554716

  45. مصطفی موسویمصطفی موسویsays:

    سلام من می خواهم ازدواج کنم نیازمندم به کمک شما دارم لطفا کمکم کنید باتشکر

  46. علیرضا عرب رسولخانیعلیرضا عرب رسولخانیsays:

    السلام علیک یا غریبالغربا با سلام جوانی هستم ۳۰ساله که برای خرید لوازم و رهن خونه موندم به هر دری میزنم درست نمیشه از خادمین اقام میخوام که کمکم کنن که بتونم برم سر خونه زندگیم کارگر ساده ای بیش نیستم که بگم بتونم با کارگری خونه یا لوازم بگیرم کمکم کنین به امام رضا کم اوردم لطفا کمک کنید 🙏🙏🙏🙏

  47. پیمان پرندوارپیمان پرندوارsays:

    سلام عرض میکنم خدمت اقا امام رۻا با ارز پوزش و شرمندگی درخواست کمک مایی داشتم واقعا خیلی سخته ادم ها بخاطر کاغذ زندگیشون تلخ و مسخره و در اخر سرم خراب بشه واقعا ظلمه»تشکر میکنم و دستای عزیز شما دستم در کار ها هم درد نکنه تشکر«۸

  48. سعیدسعیدsays:

    سلام من معلول بهزیستی هستم کمک مالی برای درمان احتیاج دارم ۰۹۱۰۰۲۴۶۶۷۶

  49. اسماعیلاسماعیلsays:

    سلام خسته نباشیدمن کارگرم همسرم بیماری ام اس داردزندگیم راخرج همسرم کردم الان میخا بهم کمک بشه فرق نداره هرچی باشه بچه هام نه لباس نه غذا هیچ نه یخچال فقط یه موکت توخونم هست شماروبه جان عزیزانتون شماروبه قران قسم میدم کمکم کنید

  50. هادیهادیsays:

    آقا سلام کمک کن وامی چیزی که دارم دق میکنم چجوری تو کتاب قدیمی نوشته شده که اگه تا فاصله هفت فرصخی یک سگ بلانصبت همه گوشنه باشه ازحرم امام رضا علیه السلام کمک بهش میرسه حالا مایم که آدمم همسایه اقایم خانه ام سوخت وخراب شدهیچکی نیست ازمال آقا کمک ما بکنه یک مرد یا انسانی هست کمک کنه وام بده اگه از خودتان بود همینجوری جواب نمدادن بابا یکم به فکر ما مردم هم باشن شماروبه امام یا کمک کنن یا واتا مزرم به خودش ما زندگیم ان به باد رفت یک جواب نمیدن شما

  51. سید محسن ملکیسید محسن ملکیsays:

    سلام و درود ..سال نود تمام هستی و نیستیم را یه شخصی برداشت و رفت که رفت .تا الان هم با کارگری و دست تو هر سوراخی کردن یه لقمه نون حلال آوردم سر سفره .الان دیگه نمیتونم سه بار تصمیم گرفتم خود و خانواده ام را نابود کنم ولی وقتی نگاه میکنم تو چشمای دخترام از خودم خجالت میکشم..یا امام رضا(ع) تو ضامن آهو شدی الان ضامن منم بشو ...به بزرگی و عظمتت قسم یه نفر را سر راه من قرار بده ..تو را خدا رحم کن .یا امام غریب این تیر آخر منه.نه مُشتم پُره..نه پُشتم..۰۹۲۱۴۶۲۶۶۷۳

  52. حسن محمودیحسن محمودیsays:

    سلام بر امام غریبان من میدانم که نیازی به گفتن ندارم وشما از همه گرفتاری من باخبرید ولی برای سبکی دلم بازگو میکنم چند ماهی هست به دلیل گرفتاری ومریضی پدرم مجبور به گناه شدم و۷۵ملیون نزول کردم وماهی ۳ملیون نزول میدم باکرایه خانه خودم وپدرم ماهی ۴ملیون که جمعا ۷ملیون میشه پرداخت میکنم ولی با اوضاع کارامسال شرمنده خانواده شدم وتوان پرداخت هزینه هاراندارم از طرفی ماه به ماه به بدهی ام اضافه میشه وباعث شده باخانواده مشکل پیداکنم وحق رابه انها میدم ولی منم گرفتار شدم از هرراهی برای گرفتن وام واردشدم ولی نشد ازشما امام محرومان تقاضادارم به من گنه کار کمک کنید تا ازاین گناه بزرگ رها شوم ممنون وهمیشه سپاسگزار شما بوده وخواهم بود

  53. بنده خدابنده خداsays:

    دورود خدا به بندگانش. بنده 32 سال دارم و مدتی ام بیکارم و در این مدت برای گزران زندگی مبلغهاای رو قرض کردم وبرای باز پرداخت هیچ پولی ندارم به معنایه واقعي صفرم مبلغ 2.800.000 نیاز دارم تا بدهیم رو پرداخت کنم 5047061078186976 ممنون برای انسانیتتون

  54. سمیه عابدیسمیه عابدیsays:

    سلام خدمت آقای مهربانی علی بن موسی الرضا م همچنین سلام خدمت شما دست اندرکاران ما نیاز مالی دارم و همسرم توانایی تامین پول پیش رو نداره من از شما درخواست یک «وام» رو دارم برای تامین پول پیش خونه، خواهش میکنم رسیدگی کنین۰۹۱۵۸۵۰۸۰۱۶

  55. راضیه منصوریراضیه منصوریsays:

    سلام بر اقای مهربانی و ضامن اهو امام رضا و همچنین سلام و خسته نباشید خدمت خادمین شریف من همسرم دارای مشکل بینایی از نوع ارپی چشم هستن و بیکارند به خاطر شرایط جسمیشون و درامد ما فقط مستمری بهزیستی و یارانه می باشد و مستاجر هستیم در استان اصفهان شهرستان مبارکه شهرک مجلسی و ما به خاطر شرایط دچار مشکل مالی هستیم اگر امکانش هست کمک‌مالی کنید یا برای اجاره خونه مساعدت نمایید ممنون از زحماتتون .شماره تماس ۰۹۱۳۹۳۴۷۶۱۵

  56. زرغونه نوریزرغونه نوریsays:

    سلام علیکم لطفاً کمک کنید شرایط زندگی ما خیلی بده هیچی ندارم لوازم خانگی حتا یه لباس گرم نداریم شوهرم دانشجو است هفته دو روز کار میکند روزی 150میگیرد کرایه خانه آب برق گاز باید بپردازیم اما اون هیچی نمیشه تورا خدا کمک کنید لطفاً خودم هم مریض هستم نمیتوانم کار کنم پول ندارم دارو بگیرم لطفاً کمک کنید

  57. خ امیریخ امیریsays:

    سلام خانمی هستم ک با پسر مریضم زندگی می کنم لطفا بهمون کمک کنید ۲ ساله پسرم یتیم شده توان هزینه های دکتر و مدرسه خرج خونه رو ندارم لطفا کمکم کنید نصف خونه قبلا خریداری شده شرایطی و الان صاحب نصف خونه ب پول احتیاج دارع و منم الان ندارم لطف اقا کمک کنید ب بچه یتیمم کمک کنید

  58. عاشق امام رضاعاشق امام رضاsays:

    سلام امام رضا جونم خودت گفتی بنویسم منم نوشتمتو رو به ابروی مادرت زهرا به خدا پول بهت بر می گردوخودتم می دونی برمی گردونم الان خیلی نیاز دام پای ابروم وسط 50 ملیون تو کرم تو چیزی نیست بهت بر می گردونم تورو به ابا عبداله قسم میدم بر می گردونم بهت خیلی زود بر جی گردونم نا امیدم نکن اومدم جلوی در خونت منتظر می مونم 6277601314627090 اینم شماره حسابم یک ساله بهت پس می دم خودت می دونی پای ابروم وسط بجز در خونه تو هم نمی تونم کاری کنم کسی دستم نگرفت تو اخرین امیدمی امیدم نا امید نکن تورو به امام حسین فقط زود جواب بده یک ماه دیگه به دردم نمی خوره ابروم می ره خیلی حرف دارم باهات بزنم وقتی پول بهم دادی امدم حرم پس بدم باهات یه عالمه حرف دارم

  59. امیرعلیامیرعلیsays:

    یا غریب الغربا آمده ام با روسیاهی و شرمندگی مادر و سرپرست دوتا بچه یتیم هستم شرمنده شان اومدم در خونه آقام نیاز مالی دارم تو رو به آبروی بی‌بی دوعالم حضرت زهرا کمکم کنید آقا جان بدهکارم و آبروم در خطره سی میلیون خودتون گفتین در خونمو بزنید ناامید برنمیگردی حالا اومدم در خونتون آقا جان آبرومو بخر ۰۹۲۱۳۰۹۹۲۷۱

  60. خدیجه نهالدانیخدیجه نهالدانیsays:

    اسلام عیلک علی بن موسی الرضا زنی سرپرست خانوار هستم با 5فرزند در این شرایط سخت با گرفتن وام از بنیاد مسکن کمک کمیته امداد یه خونه 50متری بسازم اما اقا جان تا الان تو یک اتاق با فرزندانم زندگی میکردم روستایی هستم کاری جز چند تا دام ندارم الان که میخوام بروم به خانه جدید نه تنها کامل درست نشده بلکه وسایل زندگی هم ندارم کمیته در این زمینه کمی نمیکنه از شما خواهشمندم به این زن تنها کمک کنید برای خرید وسایل ساده زندگی به 50میلیون پول نیازمندم خادم شما 09931395635 اگرم نیازه با تماس شما ادرسم میدم بیاین تحقیق

  61. مرجان عباسیمرجان عباسیsays:

    سلام به حق امام رضا ع صاحب ۳ فرزند هستم الان بابت ابن‌همه گرانی ها بسیار مقروض و درمانده برای خرید آذوقه شده ایم حتی کوچکترین وسیله ، یاری مان کنید آبرویم را فقط خرج امام رضا ع کردم و از خود آقا بواسطه ی شما بزرگواران درخواست یاری دارم ۰۹۳۶۹۴۰۸۵۴۱

  62. زهرازهراsays:

    سلام امام رضا پس چرا جواب نمی دی زود حاجتم به تورو به مادرت زهرا برای اولین بار اومدم در خونت ولی شما جواب نمی دی می گن چیزی از شما بخواهیم می دی ولی جواب منو ندادی امام رضا منتظر جواب هستم تورو خدا کمکم کن

  63. بی نشانبی نشانsays:

    به همه درها در زدم و شاید این آخرین شانس باشد.....گاهی امام رضا شک میکنم که چرا نمیتوانم بلند شوم .....کم آوردم خیلی قلبم تیر میکشه و من به مرگ فکر میکنم و کاش شما به من لبخند میزدی

  64. مجیدمجیدsays:

    یا ضامن اهو دست منم بگیر بنده ۴۰سال مجرد ورشکست شدم درخواست کمک مالی دارم گدا نیستم اوضاع مالی خراب شد درحال حاظر بیکارم ۶۰۳۷۹۹۸۱۴۷۲۰۹۶۴۶اعتماد ایشالله که مشکل همه جوانان حل شه

  65. فاطمه صفائیانفاطمه صفائیانsays:

    سلام یا امام رضا جان .معلمی هستم باز نشسته برای تهیه جهاز چند دختر نیازمند که می خواستند به خانه بخت بروند کمک کردم اکنون خودم بدهکار شده ام .نمی دانم چطور بدهیها را پرداخت کنم در گرفتاری ماندم یا امام رضا علیه السلام جان خودت کمکی بفرست تا بتونم هم بدهکاریم را بدهم وهم به یک عروس نیازمند دیگر که کسی راندارد کمکش کند وپدر ومادرش هردو فوت شده اند کمک کنم .یا امام رضا یا امام رضا جان یا امام رضا جان ۶۰۳۷۹۹۷۴۰۹۹۵۷۸۳۵فاطمه صفائیان

  66. جعفر عظیمیجعفر عظیمیsays:

    سلام یا امام رضا منم یک غریب مثل خودت از کشورم بخاطر جنگ آمدم پیش تو پناه آوردم امام رضا جان دوسال هست عقد کردم برای یک سرپناه کوچک نیاز به کمک مالی دارم به هر کی گفتم دست زد به سینه ام زده امام رضا تو مرا شرمنده نکن ‏‪5894631165497744‬‏ جعفر عظیمی

  67. ندا دلفانیندا دلفانیsays:

    سلام به امام رضا ، بادلی شکسته و چشمی گریون دارم درخواستم می‌نویسم. امام رضا جان. بدهکارم و دستم از همه جا کوتاه شده. چند وقتی هست کلیه هامو گذاشتم برای فروش. می‌دونم نا امیدم نمیکنی اول امیدم به خدا بعد امیدم به رحمت و بزرگی خودت هست اما رضا. جان. طلبکار هر روز میان دم در خونه بچه هام. گریه و زاری میکنن میگن مادرم نبرید زندان به خاطر. دخترام. دستم بگیر 6037998204242092

  68. راضیه سراضیه سsays:

    سلام آقاجان دلم برایتان تنگ شده ازهمه جابریده ام به هنه روزدم ولی کسی کمکم نکرد من بچه دارنمیشم و اگه بخام بشم باید پول داشته باشم و رحم اجاره کنم که قیمت بالاست آقاجان خودت دستمو بگیر تا من به آرزوی قلبیم برسم لطفا زنگ بزنید ۰۹۲۱۳۵۳۸۹۱۲

  69. حسينيحسينيsays:

    سلام آقا جان .من یک زن بی سرپرست هستم ،هم جوار بارگاهتون و هر روز توفیق سلام دادن به شما رو دارم ،حالا درمونده شدم 😭نیاز به حمایت درمانی دارم ،دیگه نمیدونم باید چطوری زندگیمو سرو سامون بدم ،توانایی مالیم پاسخگو نیست ، دستم به دامنت آقا.....

  70. نقی پورنقی پورsays:

    یا امام رضا خودت دستم را بگیر نیازی نیست که به شما بگم تو چه وظعیتی هستم خودتان از دلمان باخبرید به دو جوان بی سرپرست که برای یک سر پناه کوچک نیاز به کمکتون داریم دستمون به دامنتون آقا 🙏

  71. مریم توحیدیمریم توحیدیsays:

    سلام .امام رضا .شمارو به جان جوادت قسمت میدم .بهم نه نگو .احتیاج به ۴۵ میلیون داریم .بلاعوض نمیخوام .ماهی یک میلیون بهتون پس میدیم ۰۹۱۹۰۴۳۳۴۵۳ ۶۰۳۷۶۹۷۶۳۸۴۰۴۴۰۷

  72. محمد نجفی سلوشیمحمد نجفی سلوشیsays:

    اما رضا جان: تهی دستم و روزگار بر من و خانواده ام سخت می گذرد. برای اولین بار است که درخواست کمکم را روانه حرم مطهر امام رضا علیه السلام می کنم. از خداوند عزیز سپاسگذارم که تو را واسطه ی کمک و بخشش به ما کرده است زیرا تو دارای احسان بزرگ و بخشنده هستی.برج ۱۰ عمل جراحی دارم کم شنوا هستم برای هزینه عملم به ۳۰۰۰۰۰۰پول نیاز دارم ممنونم۰۹۰۱۲۶۱۷۴۸۴ ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۸۵۱۴۴۰۰

  73. مجیدمجیدsays:

    سلام خوبین وقت بخیر بنده ۴۰سال مجرد ورشکست شدم درخواست کمک مالی دارم گدا نیستم اوضاع مالی خراب شد درحال حاظر بیکارم مستاجرم خداامواتتون بیامرزه ۶۰۳۷۹۹۸۱۴۷۲۰۹۶۴۶اعتمادی

  74. محسن تمحسن تsays:

    سلام من یک پدرم شغلی ندارم تو اجاره خونه و شیرخشک پوشاک بچه ام موندم ولی الان از همه چیز به یک بخاری نیاز دارم بچه همش میریض میشه خونه مون خیلی سرده تورو خدا کمکم کنید

  75. منوره شاهدوست خلیفه لومنوره شاهدوست خلیفه لوsays:

    سلام یاامام رضا از دورترین جای ایران پارس اباد مغان برایت سلام میکنم من زن هستم که پدرومادرندارم و۶سالی هست ازدواج کردم و۲فرزند خردسال دارم همسرم بیکاره نه خانه داره نه وسیله نقلیه نه ملک ومالی ۸سالی هست مدرک لیسانس داره هیچکس بهش کارنمیده ..کارگری میکنه پارسال مجبورشدباپس اندازش توزمین کشاورزی اجاره کن به زرورزیان افتاد۲۰۰میلیون بدهی اورد هم بانکی هم ازاد.تو وضیعت بدی افتاده از خداوند متعال به شماپناه اوردم امید فقط به شماست.شماره تماسم۰۹۹۶۲۴۶۹۸۱۸ . کمک کنید به خاطر بچه هام.

  76. عاشق امام رضاعاشق امام رضاsays:

    سلام امام عزیزم چرا جواب منو نمی دی دیگه خسته شدم ازت 50پول قرضی خواستم کمکم کن شماره حساب هم برات فرستادم کمکم کن

  77. منوچهرمنوچهرsays:

    سلام وقتتون بخیر.ازتون درخواست کمک دارم.جان مادرتون کمکم کنین.دوتابچه دارم مستاجرم کارمون تعطیل شده بیکارشدم.نمیتونم خرج زندگیمودربیارم.التماستون میکنم کمک کنین.۶۰۳۷۹۹۷۲۲۷۵۹۶۳۲۸

  78. رازرازsays:

    سلام آقاجان دلم برایتان تنگ شده ازهمه جابریده ام به هنه روزدم ولی کسی کمکم نکرد من بچه دارنمیشم و اگه بخام بشم باید پول داشته باشم و رحم اجاره کنم که قیمت بالاست آقاجان خودت دستمو بگیر تا من به آرزوی قلبیم برسم لطفا زنگ بزنید۰۹۲۲۳۵۳۸۹۱۲

  79. زهرا فرهمندزهرا فرهمندsays:

    سلام اینجانب زهرا فرهمند داری فرزند دوقلو هستم به نام های آنلی گراوندی و دیاکو گراوندی الان یک سال نیم هستن همسرم کارگر تهیه غذا کرایه خونه ماهی دو میلیون میدم هزینه شیر خشک و دارو به کنار یکی از فرزندانم مشکل قلبی داره باید عمل بشه هزینه عمل ندارم لطفا کمک کنید شماره تماسم09168550325

  80. مریم توحیدیمریم توحیدیsays:

    سلام .امام رضا .ما کمک بلاعوض نمیخوام .فقط احتیاج به ۴۵ میلیون پول داریم ماهی ۴ تا ۵ تومن هم قسطی بهتون پس میدیم .تورو بهحان جوادت قسمت میدم .این وامو بهمون بده .بخدا امکان برداشت وام بانکی نداریم .ابرومون وسطه ‌تو رو قران بدادم برسید .تا دهم برج نه فقط وقت داریم .التماس میکنم ابرومونو بخرید .۰۹۱۹۰۴۳۳۴۵۳

  81. هادي رضائیهادي رضائیsays:

    باسلام وعرض ادب خدمت تولیت آستان قدس رضوی من هادي رضائی که دارای معلولیت شدید اعصاب وروان می‌باشم قادربه کار کردن نیستم وکلی قرض وعده‌ی دارم وبرای خرج خانه مانده ام واز شما عاجزانه خواهشمندم که بامساعدت مالی این حقیر موافقت فرمایید باتشکر اجرکم عندالله تلفن۰۹۱۰۵۷۷۵۳۶۶کارت۵۸۹۴۶۳۱۵۷۵۷۰۹۶۶۲

  82. نسرین دژنگاهنسرین دژنگاهsays:

    بنام خداوند بخشنده ومهربان باسلام به آقا امام رضا غریب الغرباء و با سلام به شما بانیان خیر اینجانب خانمی 50 ساله هستم همسرم 4 سال به دلیل سرطان معده دار فانی را وداع کرد و من موندم و یک دختر که الان 14 ساله است از اقا امام رضا غریبترم قربون اقا که جا داره مکان داره پول داره محبین و دوستدار داره ولی ما چی و کی داریم صاحب خونه خونه رو فروخته مهلت داد نتونستم خونه رهن و اجاره کنم باید تا دو روز دیگه من این دختر یتیم تو خیابون بخوابیم شما رو به علی (ع) قسم کمک کنید خونه بگیریم اجاره کنیم بخاطر رضای خدا و امام رضا ما رو از درگاه خداوند منان ناامید نکنید اجرتون با فاطمه زهراء(ع)

  83. فاطمه طاهریفاطمه طاهریsays:

    امام رضا خودت می دونی من چقدر محتاج کمکتم.خودت نزار جلو کسی دستم دراز بشه.محتاج کسی نشم

  84. عاشق امام رضاعاشق امام رضاsays:

    سلام امام عزیزم الان سر نمازم ازت یک بار دیگه 50ملیون پول می خوام بهت پس می دم تورو به بزرگی عزمت خدای عزل وجل خدای که بی منت می بخشه خدا به دلم انداخته که برات الان نامه بنویسم زود جواب بده یا امام مهربانی ها خیلی گرقتارم یه زن ولی مثل شما غریبم پناهم بده به فاطمه بفاطمه بفاطمه مادرت قسم میدم زود بخون اینم شماره حسابم 6277601314627090

  85. صبارشنوصبارشنوsays:

    سلام خدمت اقای مهربانی ها اقاجان دوتادختردوقلودارم باپسری۲ساله ازپس مخارجشون برنمیام شوهرم کارگره بچهها پیش دبستانی میرن خودت کمکی بهمون بکن

  86. میلاد رستمیمیلاد رستمیsays:

    تو رو به امام رضا کمکم کنید برای عمل پام 6037701161078131میلاد رستمی 09352191371 خونه ندارم مستاجرم، تو خرج های زندگی موندم از شما خیرین تقاضای کمک دارم

  87. ابوالفضل حکیمی ورزنهابوالفضل حکیمی ورزنهsays:

    سلام بنده دارای 47سال سن دارای5فرزند 4فرزند درخانه دارم ودرحال تحصیل شغلم آزاد وحالا بیکارم بیمه ندارم اجاره نشین وحالا دوسال است که بیکارم کمردرد دیسک گردن دارم نمیتوانم کارهای سنگین انجام بدهم برای مخارج زندگیم احتیاج به سرمایه وکاردارم ازحضرت آقا تقاضای وام دارم شمارا به خدا به داد من بی‌کس برسید بعدازخدا امیدم به شماست یا غریبلا غربا

  88. ابراهیم فاتحابراهیم فاتحsays:

    یا امام هشتم برای خرج خانه مانده ام کمکم کن5892101048417014ابراهیم فاتح

  89. مرضیه قدرتیمرضیه قدرتیsays:

    یا امام رضا میدونم الانم که دارم تایپ میکنم میدونی چی میخام من بیکارم خودت میدونی باید خرج دخترم بدم به سرمایه نیاز دارم ک کار بزنم یعنی میشه تو کمکم کنی الان تو قرص دوا خودم موندم برا دیابتم بخدا یک جون ۱۳۶۷ نباید پیر بشه .میتونی کمکم کنی اگ ۳۰ ملیون بهم کمک میکردی یا امام رضا و خیرین خیلی خوب منم به آرزوهام میرسیدم یا خدا میشه۶۰۳۷۶۹۷۴۱۶۲۹۸۷۷۳

  90. اکبراکبرsays:

    بسم الله الرحمن الرحیم.باسلام وعرض ادب همه این خیریه ها فقط به فکرسود خودشون هستند ومن هزاران بار نامه نوشتم درخواست کردم ولی هیچ جوابی نگرفتم ۰۹۹۳۰۹۸۱۵۱۹

  91. اکبر طاهریاکبر طاهریsays:

    سلام من دروغگو نیستم خودتون بیایید تحقیق کنید بعد خواستید کمک کنیدمن ۳۳سالمه مجردم قید زن و زندگی رو زده ام پدرم فوت کرده یه مادر کور ویه عمه معلول دارم کار میکنم ولی کم آوردم لطفا کمکم کنید دعاتون میکنیم ۶۰۳۷۶۹۱۷۶۷۴۵۶۸۳۳اکبرطاهری

  92. صدیقه نمازیصدیقه نمازیsays:

    سلام من به کمک مالی شدیدا نیازمندم ما مستاجر خونه اوقاف هستیم وباید اجاره بهای یکسال یکجا پرداخت کنیموگرنه خونه رو تخلیه کنیم از آنجا که یکمرتبه اجاره پنج برابر کردن برامون مقدور نیست تو رو بخدا کمکمون کنید بی خانمان شدن سخته هر مقداری میتونین بهمون بدید ممنونتم میشیم ۰۹۰۲۶۴۲۶۰۴۱

  93. زهراباقریزهراباقریsays:

    با سلام مدرسه ای با ششصد دانش آموز نیاز به میزو نیمکت هست اون هم دخترانه شهدای گمنام کبودرآهنگ در استان همدان لطفا کمک کنیید

  94. ب مب مsays:

    سلام امام رضای مهربونم بابا و مامانم خیلی دلشون میخواد بیان به پابوست ولی مادرم سرطان داره داروهاشم خیلی گرونه خودت که میدونی ما هیچکس و نداریم الان داشتم خیرین و سرچ میکردم این صفحه برام باز شد خودت دعوتم کردی پس خودتم کمکم کن داروی یک ماهش ۲۶ میلیونه باید تا یکسال بخوره خودت که از حال ما خبر داری هم پول درمان مادرمو جور کن هم مادرمو شفا بده هم پدرو مادرمو بطلب بیان پابوست شماره منو دست خیرین برسون امام رضا جان ۰۹۰۲۴۷۵۳۳۶۴

  95. کبری کلانتری ازیزدکبری کلانتری ازیزدsays:

    سلام خانم ۴۴ساله هستم سه فرزند دارم خانه اجاره ای هستم سرپرست،هم بیکارهست چندماه هست اجاره خانه ندادم دخترم هم ازدواج کرده میخواهن خانه ببرن ولی هزینه ای ندارم که بتوانم برایش جهاز بخرم ،،،ازشما خواهش میکنم کمکم کنید ۰۹۱۴۰۸۸۰۰۴۷

  96. مجیداقاخانی زادهمجیداقاخانی زادهsays:

    سلام خسته نباشید ببخشید من چندساله که خانه دارهستم شوهرم مریضه فشارخون داره وناراحتی معده داره دستش قبلاشکسته توجبهه توخدابخوانیدوکمکمون همسرم بچه دارنشده بخاطری که هزینه های بارداری بالاس ندارم توخداتوزامام رضاقسمتون میدم بخوانیدوکمکمون کنیدندارم بخداخواهش کمکمون کنیدکه ماهم صاحب بچه بشیم توخداندارم خرج کنیم ممنونم خداخیرتون بده تشکر فراوان توخدازنگبزنیدلطفاخواهش ۰۹۱۵۶۴۸۸۳۲۷و۰۹۱۵۹۵۹۹۴۵۳

  97. حسینحسینsays:

    سلام مردی هستم ۵۶ ساله...بادوفرزندپسر وهمسرم درکنارهم زندگی می کردیم که یکی ازپسران درسانحه تصادف ازدست دادم و۵ سال بعد پسر دیگرم راوهمسرم هم چند سالبعد ازم جداشد وخانه ام که بنامش کرده بودم صاحب شد من ماندم باکلی غم ورنج وتنهایی وداغ دوفرزندانم وسکته مغزی کردم وفلج شدم که خودآقا امام رضا معجزه کردند وشفا پیدا کردم ودراین مدت بیماری دیگر نتوانستم کار کنم ویه کشاورزی کوچکی داشتم که راه درآمدم بود ازبین رفت تمام خرجم رامادرم که خودشم هم وضع آنچنانی نداشت میدم وبا زندگی میکنم وحالامادرم پیر ومریض شد ومن هم که راه درآمدی ندارم دیگر نمی توانم تشکیل خانواده بدهم وتنهای تنهایم ونگران آینده وپیریم اگر خودآقاامام رضا اطف وعنایتی به من روسیاه میکرد ویه سرمایه ای بهم کمک میکرد میتوانستم دوباره کشاورزی کنم ودوباره تشکیل خانواده بهم لطفا کمکم.کمید ۰۹۱۳۲۲۷۰۲۵۹

  98. نازنین خسروینازنین خسرویsays:

    سلام من ی دختر 19ساله ک واقعن نیاز ب کمک دارم چون پدرم مریضه و برادرم معتاد دوتاهم خواهر برادر از خودم کوچیک تر دارم من بخاطر مشکل مالی ترک تحصیل کردم اگه کسی هس لطفن کمک کنه

  99. امیرملک نژادامیرملک نژادsays:

    باسلام خدمت امام رضا . یاامام رضا تو ضامن اهو که شدی بیاو ضامن این بنده خدا هم باش و پیش خدا وساططم کن . من ۲تا بچه کوچک دارم و مستاجرم که چندین ماهه که اجاره خانه نداده ام لطفا به حرمت امام رضا کمکم کنید ۶۰۳۷۹۹۷۳۷۸۳۴۵۵۹۰ بنام ملک نژاد و ۰۹۳۰۲۱۳۷۱۶۲ تماس

  100. هادي رضائیهادي رضائیsays:

    باسلام وعرض سلام خدمت شماخیر وفدای امام رضا من هادي رضائی باکد ملی ۰۹۴۰۹۵۸۹۰۲باشماره تماس ۰۹۱۰۵۷۷۵۳۶۶ که دارای معلولیت شدید اعصاب وروان می‌باشم قادربه کار کردن نیستم وکلی هم قرض وقسط عقب افتاده دارم وعاشقانه خواهشمندم که بامساعدت مالی این حقیر موافقت فرمایید کارت۵۸۹۴۶۳۱۵۷۵۷۰۹۶۶۲ باتشکر اجرکم عندالله ومن الله توفیق

  101. فاطمه رضاییفاطمه رضاییsays:

    سلام مشکل کبددارم هزینه درمانش زیاده یک بچه دارم سرپرستش خودمم پسرم7سالشه لباس گرم کفش نداره بادمپایی توسرماراه میره هرروزسرمامیخوره مریضه سیدرضوی هم هستم مشهدزندگی میکنیم چندماهه اجاره خانه عقب افتاده صابخانه هرلحظه ممکنه که بیادوسایلاموبریزه بیرون یک اتاق کوچیکم اگه باشه راضیم اقاجان شماجدمن هستین ازدردهام آگاهین 09114687507رضایی

  102. صدیقه نمازیصدیقه نمازیsays:

    سلام خدمت شما بزرگواران من مستاجر خونه اوقاف پول نمیخام به من بدید لطفا با اداره اوقاف تماس بگیرین ومیلغ به اداره اوقاف بدید ازشون بخوان اجازه بدهند یکسال دیگه بمونیم با این شرایط ما پول پیش خونه نداریم اینا هم گفتن تخلیه کنید تو رو خدا کمکمون کنید

  103. محمد محمدپورمحمد محمدپورsays:

    باسلام بنده صاحب فرزند دوقلو هستم کار گر ومستاجر اگه کسی هست وام بده نهایت لطف به من کرده بهش بر میگردونم ماه به ماه در پناه خدا باشید

  104. ف، م ناشناسف، م ناشناسsays:

    سلام تورو خدا کمکم کنید برای ۵ میلیون شب و روز غصه میخورم و اشک میریزم

  105. ف، م ناشناسف، م ناشناسsays:

    بعد چند سال خداوند بهم فرزند داده یک ماه دیگه بدنیا میاد ولی پدرو مادرم توانایی تهیه سیسمونی ندارن اگه براتون مقدوره آبرومو جلو فامیل شوهرم بخرین یا امام رضا خودت ضامنم شو ، زیاد نمیخوام بخرم در حد لباس و وسایل مهم و واجب ممنون میشم کمکم کنید 6037691629273467 ف ،م

  106. رحمانرحمانsays:

    بخاطر خدا به دادم برسید بخدا قسم پول نان هم ندارم شرمنده زن و بچه هام شدم شما رو به امام رضا قسم میدم کمکم کنید. 5859831043241818

  107. امیدامیدsays:

    سلام اقا خودت بهتر از هر کسی میدونی تو چ شرایطی گیر کردم چندبار پیگیر شدم تا با خادم های حرم درمیون بزارم اما گفتن ما خبر نداریم گفتم اگه میشه اقا ۵۰ تومن به صورت وام بهم بدی تا بتونم ازدواج کنم واقعا با این پولی که من دارم خودت هم میدونی نمیتونم برم خاستگاری گفتم به شما بگم یکاری برام کنی اقا فاطمیه هم نزدیکه به جان مادرتون دستمو بگیر تا من برم برا خاستگاری

  108. ناشناسناشناسsays:

    با سلام مادرم لگنش مشکل پیدا کرد و ناراحتی قلبی هم داره و هردوتارو باید عمل کنه هزینه عمل قلب باز 150 میلیون و هزینه عمل لگن 125میلیون شده تا الان ،از حرم اما رضا ع تقاضا دارم کمک کنند تا بتونم مادرمو عمل کنم در قالب وام که بتونم اقساطی پرداخت کنم یا در قالب بلاعوض پرداخت کنید ، یا اینکه ی مبلغی ازش کمک بشه و الباقیشو طی 5سال اقساطی پرداخت کنم ،ممنو میشم از لطف شما ، من ساکن روستاهای اصفهان هستم متاهلم و مادرم پیش خودمه و خودمم دو فرزند دختر محصل دارم و مستاجر هم هستم از اینکه کمک میکنید ممنونم از شما . باتشکر و احترام لطفا پاسخ بدین خیلی فوری و ضروری نیاز دارم

  109. نا شناسنا شناسsays:

    سلام امام مهربانم آقاجان خودتون میدونید چقدر فقر رو تحمل کردیم مادرم 76 سالشه هنوز در حسرت زیارت شما مونده. پدرم با این حسرت مرد. مادرم توی دنیا هیچی نداشته الان امیدم بعد از خدا به شماست که براش یخچال و تلویزیون بخرم الان دو ساله این پیرزن تک و تنها گوشه تخت فقط به در و دیوار نگاه میکنه. کمکم کنید آقا تا مادرم آرزو به دل از دنیا نره شماره کارت مادرم 6037997510839849

  110. محمدزادهمحمدزادهsays:

    سلام امام رضا کمکم کن جهازم مونده خانواده همسرم میگن عروسی بگیریم من جهازم جور نیست کمکم کن تا بتونم تا دوماه دیگه جهازمو جور کنم

  111. حسین خنفریحسین خنفریsays:

    سلام آقا ضامن آهو خواهش میکنم ضامن منم باش منو یاری کن کمکم کن یا امام رضا یا ضامن آهو گرفتارم نیاز بهت دارم آقا جان بد جور گیر کردم آقا تورو به خدا قسم یه نگاهی به منم بکن آقا جان کارگرم ساختمانی هستم یخ روز کار هست دو الا سه روز کار نیست کرایه خونه ۴ ماهه عقب افتاده از پس مخارج خونه بر نمیام متاهل هستم آقاجان آبرو منو بخر جلوی همسرم خانوادش منو شرمنده نکن آقا جان

  112. صدیقهصدیقهsays:

    سلام من به کمک مال نیاز مبرم دارم پول خونه نداریم به اداره اوقاف بدیم حکم تخلیه میخوان بدهند چک برگشتی قسط وام اوضانابسامان چی بگم این ششمین نامه هست به امام رضا ۴ تا تو حرم دوتا اینجا دیگه خسته شدم میناب هرمزگان ۰۹۰۲۶۴۲۶۰۴۱

  113. صدیقهصدیقهsays:

    سلام آقا امیدی ندارین خودت خوب میفهمی که گرفتاریم تو حرمت پول برا کمک هست نمیدونم چه حشمتیه که از من بدت میاد تا حالا نشده یکبار جوابم بدی هر چه ازت خواستم دست رد به سینه م زدی حکمتت چیه موندم الان بحث من تنها نیست همسرم بچه هام آواره میشن پول خونه نداریم چکار برگشتی قسط عقب افتاده هر روزمون بدتر از روز قبل تلاش می‌کنیم چه فایده هر روز بدتر از قبل ته رو بجان مادرت کمکمون کن ۶۰۳۷۹۹۱۹۳۴۴۹۶۹۹۷

  114. مهدیه فیاضیمهدیه فیاضیsays:

    سلام به امام غریبم امام رضا یاامام رضا کمکم کن فقط صاحب یه خونه کوچیک بشم شوهرم کارگرسادس بیسواد سکه نفقه زن سابقم ب بدبختی جورمیکنه توروخدا دستم بگیرمنم بیکارزیردیپلم بهم کارنمیدن کمک مالیم کن یاامام رضا توراه جوادت قسم نه خونه دارم نه وضعیت مالیم هم خوب نیس التماس میکنم کمکم کن از شهرگلپایگان هستم اما ساکن کاشان مشکات پدرهم ندارم توشهرغربت باشوهربداخلاق لجباز دست بزن زندگی میکنم توروخدا کمکم کن۶۰۳۷۷۰۱۴۴۴۷۳۴۸۷۲..۰۹۳۸۷۸۵۶۴۷۲

  115. سیده زهرا حسینیسیده زهرا حسینیsays:

    سلام به امام مهربانم

  116. سیده زهرا حسینیسیده زهرا حسینیsays:

    سلام به امام مهربانم. امام رضای عزیزم گرفتاری ای مدت ها دامن گیر زندگی ام شده و ارامشم را گرفته. بدهی مالی ای دارم که از توانم خارج هست. بارها با شماره های حرم تماس گرفته ام ولی جوابی نگرفتم. نیازمند نیستم. کار میکنم ولی درامدم در حد مخارج ضروری زندگی بیشتر نیست. پرداخت این بدهی از توانم خارج است. به دوست و اشنا و هرکسی که فکر میکنم باز برمیگردم به شما. نمیتوانم حز شما درد دلم را به کسی بگویم. اگر با وام یا هرطریقی که بشود مشکلم حل شود حتما اگر خدا کمک کند با کمک به نیازمندان در حد توانم جبران خواهرم کرد. شماره ام را میگذارم به امید فرجی در گرفتاری ام 09371778894

  117. سیدحسین فتاحیسیدحسین فتاحیsays:

    سلام بنده دو ساله عروسی کرده ام و بیکارم دنبال وام می گردم و خودم عضو خادمیار رضوی هستم 6 ماهه عضو فعال هستم

  118. حسن قهرمانی زادهحسن قهرمانی زادهsays:

    سلام من جانباز جنگ ایران و عراق هستم به فقر شدید دچار شدم و زندگی اسفناکی دارم کمک مالی فوری نیاز دارم خانه بدوش شده ام و یاوری ندارم 09195365915

  119. جواد فتح اللهجواد فتح اللهsays:

    سلام آقا جان فدات بشم به خدا آبرو جلوی مادرت خانوم حضرت زهرا ندارم به جوادت که افتخارمه هم اسم آقا هستم قسم گرفتارم مرد ۳۹ ساله متاهل و مستاجرم بیکارم برادرم مالمو و اموالمو بالا کشید منو به خاک سیاه نشوند ازت یه وام ۱۳۰ میلیونی تومانی میخواستم وام عزیز دل موس بن جعفر اگر کاری تو دستگاه ات داری انجام میوم با دل و جون به خدا گرفتار الان چند ساله آرزوی خودم و زنم بیاییم پابوست که نمیشه خواهشا گوش و ببین گرفتارم آبروم داره میره خواهشا کاری بکن برام

  120. مهدی آذرمهدی آذرsays:

    سلام به امام رضا ضامن آهو من فردی ورشکسته وبیکاربا ۴تا بچه کوچک وکلی بدهی وامسال سیل خونه خشتی داشتیم نابود کرد واز هیچ جا حمایت نشدیم فقط یک چادر حلال احمربه ما داد واقعا در شرایط سختی هستیم ۰۹۹۱۶۶۱۳۹۱۶

  121. احمدرضا کرباسیاحمدرضا کرباسیsays:

    سلام امام رئوف امام مهربانی ها من شخصی گرفتار هستم‌که ورشکست شده ام و تا الان هرچی که داشته ام رو فروختم و یه مقدار از بدهی هایم رو دادم ولی الان دیگر توان پرداخت ندارم و طلبکارها هم دارن از من شکایت میکنن و کسی رو هم ندارم که دیگه کمکم کنه خرج خونه مادرم هم به عهده ی منه و دیگه نمیتونم از پس خرج خونه ی خودم و مادرم بر بیام ضمنا خودم هم مستاجر هستم و الان بیکار شده ام تو این شرایط گرونی تقاضا دارم اگه امکانش هست کمک کنید زندان نیوفتم چون اگر برم زندان دیگه کسی رو ندارم بیارم بیرون و مادر و همسرم هم اواره میشن عاجزانه تقاضا دارم هر چه زودتر به دادم برسید تا قبل اینکه برم زندان، بابت این موضوع میتونید تحقیق هم انجام بدین اگر خواستین ادرس میدم تشریف ببرین جایی که کار میکردم و سوال کنید ۰۹۱۲۶۳۰۲۳۸۳

  122. محمدمحمدsays:

    سلام من به یه وام60ت نیاز دارم تا بدهی هامو بدم.. بیکارم یه خانواده چهار نفری هستیم.. فقط میخوام قرض مردم رو بدم... چون معلوم نیست کی برم سرکار... تنها امیدم بعد خدا به امام رضا هست.. 09175208598

  123. بهروز صالحیبهروز صالحیsays:

    اسلام آلیک یا امام هشتم م من ۳ تا کوجگچولو دارم اشتباه کردم موتور سوار شدم نمی‌دونم ولی میگن تصادف کردم .چند وقت کما بودم الان لنگ پیش پول خونه ام ی وانت باقرض جور کردم ولی چرا باید به اینجا می‌رسیدم امام رضا جونم من که بهترین خاطره رو برای بچه هام تو مسافرت و دست بوسید اومدیم الان کمک می‌خوام نه فردا کمکم کن ۳تا فرشته دارم ولی بی پولم دارم سختی شوند رو میبینم

  124. فاطمهفاطمهsays:

    یا امام رضا خودت میدونی چه مشکلی دارم ،،،خودت مثل همیشه که بهم کمک کردی اینبار هم کمک کن آقا جان،،،مشکل مالی که دارم داره زندگیمو بهم میریزه ،،،خواهش میکنم آقاجان خودت یک نگاهی کن بهم.09930937098

  125. ایوب لویمیایوب لویمیsays:

    اسلام علیک یاعلی ابن موسی الرضا(ع)یامعین الضعفاءویامجیب الدعواء//من ۴۰ساله متاهل ازاهوازباسه۳ خواهرمجردوزنوسه۳بچه /تک فرزندم برادری ندارم پدرومادرم فوت کردن /متاسفانه هشت ۸ماه پیش براثرواژگونی ماشین مچ پای راستم آسیب دیدودوعمل انجام دادم وعمل سوم پیونداستخوان هست که هزینه عمل راندارم ودومین عرض من خدمت آقاجانم من وخواهرام وبچه هام همه خانه داییم زندگی میکنیم‌ خانه نیمه کاره دارم که باکمک مردم اهل دین وایمان تاسقف رساندیم /مشکلات زیاداست آقا ببخش مرا (اسلام وعلیکم ورحمه الله وبرکاته)

  126. بنده خدابنده خداsays:

    سلام امام هشتم ،هر جا رفتم کسی کمک نکرد،خدا را شکر وضع مالی شما خیلی خوبه 100میلیون احتیاج دارم،لطفا دست من را بگیر ،یک نیازمند

  127. جوادجوادsays:

    سلام یا امام رضا، با احترام خدمت خادمین و نوکرای امام هشتم(ع) جوونم سه ساله نامزد دارم حدودا یکساله بعد از قرض گرفتن از اقوام تونستم عقد کنم،خودمم کارگر هستم،توان عروسی گرفتن وخرید وسایل اولیه ی زندگی ندارم پدرم بیکاره وکارگری میکنن بعضی وقتا.از امام رضا(ع)میخوام کمکم کنند ازدواج کنم،خداوند اگاه است از همه چیز ممنون 09152171519

  128. سعیدفیروزیسعیدفیروزیsays:

    سلام ۴۰سالمه با دو فرزند مستاجر در یک خانه ای که هر لحظه امکان خراب شدن رو سرمون هست بخاطر هزینه بیمارستان بچم بچمو تو بیمارستان نگهداشتن گفتن باید پولو بریزید مجبور شدم نزو

  129. صادقصادقsays:

    یا علی ابن موسی الرضا در ضمن متاهل و دارای یک دختر ۱۷ ساله و یک پسر ۱۲ ساله ام اکنون نیاز شدیدی به مقداری پول جهت راه اندازی کاری خانگی دارم ممنون از زحمات بیدریغ خدام یا علی افتاده ام دستم بگیر ۶۲۸۰۲۳۱۳۶۸۸۶۷۰۳۱ خوشبخت

  130. ولی اله غنی زاده قاسم آبادیولی اله غنی زاده قاسم آبادیsays:

    یا امام هشتم درخواست کمک مالی شدید دارم فرزنددوقلودارم بخدادرآمدی ندارم شیرخشکی هستند درخواست عاجزانه دارم کمک مالی.۰۹۹۰۱۰۲۳۶۰۶

  131. جوادفیض پورامرودکجوادفیض پورامرودکsays:

    سلام.شماروبه امامرضا کمکم کنین شماروبه فاطمه زهراکمکم کنین شماروبه امام حسین کمکم کنین. صابخونم فشارآورده روم پول اجاره خونم عقب افتاده بیکارم فشارزندگی خیلی بدی رومه شمارو به امامرضاکمکم کنین توروقرآن کمکم کنین توروخداکمکم کنین.من بخاطر یه مبلغی دست ی ازخدابی خبری ۳۰۰میلیون سفته دادم والان اون حروم خورداره ازمن سود۱۰درصدی میگیره ومیخادسفته هاموبزاره اجراشماروبه امام رضاقسمتون میدم کمکم کنین زندگیم داره ازهم میپاشه صاحبخونم داره روم فشارمیاره رفته شکایت کرده که لوازمموبریزه توخیابون...شماروب امامرضاقسم کمکم کنین توروقرآن اگه خیری میشناسین که میتونه کمکم کنه بهم معرفی کنین شماروب امام رضاکمکم کنین ۰۹۳۶۸۱۴۴۴۳۲

  132. احمد  ازاراکاحمد ازاراکsays:

    سلام علیکم من خونم اراک سه تابچه دارم م اگه براتون مقدوره یه وام ۵۰ میلیونب بهم بدین واقعا بمن باداشتن سه تافرزندخونه نمیدن پول پیش خودم کمه من گدایی نمیکنم فقط شرایط حادخودمو گفتم بلاعوض نمیخام بهم وام بدین میدونم خیلی ها هم مشکل دارن یاعلی قربونت برم اقا..09186920782

  133. بهمن عبدالهیبهمن عبدالهیsays:

    الهی به امید تو ضامن آهو را دراخواب دیدم .گفت فقط لب تر کن بگو چه درزندگی کم دار بهش گفتم اول کمک آقا جان امام هشتم علی بن موسی رضا رو من صاحب چهار بچه قد نیم قد. 091527147980بامن تماس بگیرید

  134. معصومه قلی زاده ۵/۱۰/۱۴۰۱-۰۴:۳۱:۲۵معصومه قلی زاده ۵/۱۰/۱۴۰۱-۰۴:۳۱:۲۵says:

    سلام زن بی سرپرستی هستم سه فرزند دارم محصل مستاجر بدون هیچ گونه حقوقی .دختر بزرگم که ۱۹سال داره دوسال عقد کردم همش بهونه کردم دانشگاهش تموم شه با این اوضاع مملکتی که پیش رفت هرچی سبزی ماک میکنم و ترشی درست میکنم بیش از یک وعده غذا در روز با کرایه خونه ۳میلیونی نمیشه دیگه به آخر رسیدم میخوام بهونه ای بگیرم طلاق دخترم بگیرم یا علی ابن موسی الرضا کمکم کن بچم جهیزیش جور بشه بره سر خونه زندگیش اون دوتا کوچکی رو بزرگ کنم

  135. ناشناسناشناسsays:

    یا امام رضا خودت غریبی کمک من غریبم کن

  136. علیعلیsays:

    سلام به مهربانم من چندسالی اعتادداشتم ۱ماهی هست ترک کردم بیکارم نه خونه ای نه زندگی به کجا پناه ببرم بی پولم موندم چیکار کنم میخوام خونه بگیرم پول ندارم چطوری به روی زن و بچه نگاه کنم واقعاموندم اگه میشه کمک کنید سوال داره یه دختر۷ساله دارم امیدوارم در کم کنید شماره میزارم کمک کنید ۰۹۳۷۸۹۶۶۹۵۵ شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۱۰۶۴۰۷۵۲۶۹

  137. سجاد عبدالهی یکتاسجاد عبدالهی یکتاsays:

    سلام یاامام رضا روسیاه هستم ...واحتیاج به کمک مالی دارم....واقعا مشکل دارم ومحتاج کمک...سجاد عبدالهی یکتا....شماره کارت...۶۱۰۴۳۳۷۴۸۰۷۰۳۱۵۴

  138. آصف بلوچیآصف بلوچیsays:

    من مسولیت حرم مطهر امام رضا علیه السلام میخواهم که که همه زودتر کمکتون کند من خودم هیچ پول دارم اتا دختر سه ساله دارم کفش و لباس زمستانی ندارم بخاطر رضای خدا کمکم کمکم کند واتا من من وخانم گوشت مرغ ماهی راندیم اتا توی خانه هم ما روغن برنج هم نداریم هرچقدر صلاح میتوانی کمکم کنید ممنون میشم اجازه خانه راندارم ندادم

  139. احمد رضا امامیاحمد رضا امامیsays:

    سلام آقای مهربانی ها من مشکل مالی دارم بیکار هستم کسی به من کارنمیده چون لاغرهستم میشه کمکم کنید ممنون ۶۲۸۰۲۳۱۳۷۴۶۶۴۸۶۹ ممنون سلامت باشید خیر انشاءالله

  140. اصغر بالاییاصغر بالاییsays:

    سلام از راه دوربه امام غریبان 6برج اجاره منزل عقب افتاده به هر بانک هم که رفتم وام ها بسته شده دیگه به هر کسی روزدم میگه ندارم با دلی شکسته داخل سایت به خودت وصل شدم صاحبخونه جوابم کرده خودت اقا جان دستمو بگیر

  141. زهرامعرفزهرامعرفsays:

    سلام اقاجان. وقتی باهمسرم اومدیم پابوست هیچ فرزندی نداشتم. الان ک 5ساله میگذره 3تافرزندخدابهم داده. الهی شکر. دخترشوهرم. پسر3سالم ودختر1سال ونیم. باکارسرایداری مدرسه و6میلیون حقوق خیلی دستم خالیه. کسی هم کمک نمیکنه 3میلیون قسط میدیم. چطورخونه بخریم. ماشینمون ی پیکان خرابه ک روم نمیشه برم بیرون. حتی پول قسط ماه بعدرونداریم بدیم چ برسه ب لباس بچه هاوخوردوخوراک. دلم پربودکسی جزشمانداشتم ک دردودل کنم.... خودت کمکم کن

  142. بنده خدابنده خداsays:

    سلام آقا جان من از خادمان حرم شما هستم.مغازه ای در شهرستان برای کسب روزی حلال دارم.با توجه به شرایط اقتصادی و بعلت خرید نقدی اجناس برای تهیه بار برای مغازه ام به مشکل خورده ام.از طرفی به چند نفر بدهی دارم که پول خود را میخواهند. نیازمند نیستم.هر چقدر به دنبال وام رفته ام گفتند وام ها تا اطلاع ثانوی بسته شده است. 100 میلیون وام میخواستم تا مشکلم حل شود. 09114384737

  143. محمد مهدیمحمد مهدیsays:

    سلام خواهشمندم به من کمک کنید من کم شنوایی نیاز به سمعک دارم فقط ۵ میلیون نیاز دارم سمعک بگیرم التماس میکنم کمکم کنید خدا خودش می‌دونه هیچ پولی ندارم کمکم کنید 😭 این هم شماره تماس ام هست 09393487998 اگر میخواهی کمکم کنید زنگ بزنید تا شماره کارتم بدم زود برم سمعک بگیر خواهش میکنم نیاز دارم ممکن هست صدایی هیچ کس را نمی شنوم من ۱۸ ساله فقط نیاز به کمک شما می توانم سمعک بگیرم 😭😭 دستم را بگیر امام رضا 😭😭😭😭

  144. النازالنازsays:

    سلام امام رضای. مهربونم خیلی با خودم کلنجار رفتم تا بتونم متنی بنویسم و شرح حال این روزهام باش،امام رضا دستمو بگیر ک نیاز ب دست پرمهرت دارم ما حدود دوسالی بدلیل کرونا خانوادم ورشکست شدن و حدود ۲میلیارد بدهی برامون موند ک بدلیل چک های داده شده بسته بودن مغازمون خانوادم مجبور ب سود شدن ک تمام زندگیمون بدلیل پول سود از بین رفت خونه و ماشین من ی دختر ۲۹سال هستم ک دارم کار میکنم و زندگیم ب کلی از بین رفته و دارم خانوادم و ساپورت میکنم و ولی این حقوقم کفاف این حجم از بدهی نمی‌ده و بدهکاران زیادن و نمیتونم شرایط کنترل کنم ی خواهر کوچکتر از خودمم دارم ک اونم حقوقشو در ماه میده بابت بدهیا هر دو خسته از شرایط و ناتوان شدیم امام رضا تورو ب حق جوادت قسمت میدم دستمونو بگیر من خودم همش میگم اگه شرایط درست بشه خودم تو شرایط بهتر زندگی ب نیازمندان کمک میکنم ولی نیاز ب دست پر مهرت دارم آقا لطفاً کمکم کن ۸۰۰میلیون بدهی پرداختش در توان من و خواهرم نیست

  145. مهدیمهدیsays:

    سلام یا امام رضا جان خیلی دلم برات تنگ شده الان ساعت ۳:۱۰ دقیقه نصف شبه از خواب بیدار شدم دارم با شما آقا جان درد دل میکنم ۲۰ ساله که دارم به همه کمک میکنم اما حالا خودم بدجور گرفتار شدم یا امام مهربانی ها خودت میدونی چی شده حالا واقعا ابروم در خاطره یا امام رضا از نظر مالی محتاج شدم یا امام رضا۳۰۰ میلیون پول فوری نیاز دارم تا پس فردا خواهش میکنم یه وام بهم بده چند ماهه برمیگردکنم خواهش میکنم کمکم کن ۰۹۳۷۱۰۹۶۰۵۳خواهش میکنم کمکم کنیدتا۲۳دی به این پول نیاز دارم خواهش میکنم یا امام رضا یا امام رضا

  146. اسماعیل حکمیاسماعیل حکمیsays:

    سلام به امام رضا دورد خدا برشما دوستان امیدوارم که هیچکس به مشکل نخوره می‌دونم درخواستا زیاده به رسیدگی نمیشه یعنی وقت رسیدگی ندارین منم اهل افغانستان هستم به یجورا گرفتم خیلیم گرفتم من متاهل هستم زن بچه دارم کاری برا پر درآمدی ندارم بدی کارم زندگی واقعا برام سخت شده نیاز ی کمک دارم و رو آوردم به امام رضا که انشالله کمکم کنه نیاز مالی و مادی دارم لطفاً کمکم کنید 09915109389

  147. قاسم شاوردیقاسم شاوردیsays:

    باسلام من نزدیم 5ماه که عقد کردم برا وام ازدواج هم ثبتانم کردم ولی چون سنم بالای 25سال هس وامم فقط 100ملیونه خانمم هم قبلا عقد کرده بود ونمیتونه دوباره وام بگیره بانک هم میگه تسهیلات نیست باید تاسال دیگه صبر کنم شمارو به امام رضا قسم میدم هرکی داره اینو میخونه کمکم کنید اجرتون با خوده امام رضا🙏🏾09035269059

  148. مهدی امیریمهدی امیریsays:

    سلام خسته نباشید صد میلیون وام میخام دستتون درد نکنه اگه خدا بخاد میخام زمین بخرم پولم کمه ممنون از شما

  149. ناامید نکنناامید نکنsays:

    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا اقاجان هرکس به یه امیدی برات نوشتن ناامیدشون نکن دلم میگیره وقتی میبینم دوستم میخاد زایمان کنه و حتی یه دست لباس برا بچه اش نخرید حتی عروسی نگرفت و دلم میسوزه وقتی میبینم یه بنده خدایی بخاطر مسایلی خانواد هاش انداختن بیرون وگفتن بین ماوشوهرت یکی رو انتخاب کن و الان نمیتونه جهیزیه بخر تا زندگیشو شروع کنه ث به خانوادش نشون بده خداش بزرگه و من حقیرم کاری ازدستم برنمیاذ جز اینکه در به در دنبال خیر تابتونم لبخندی رو لب دوستم و اون بنده خدای دیکه بیارم تو کمکم کن

  150. حسین سلمانی  اصفهانحسین سلمانی اصفهانsays:

    سلام به زامن اهو سلام به امام رضا با سلام خدمت شما من چهل ساله هستم دارای فرزند کارگر ساده بیکار به علت دیکس کمر وبیماری ریه ودیابت کار مداوم نمی توانم انجام دهم اجاره نشین هستم حتا از نظر معیشت هم در مزیغههستم وبه علت نداشتن مسکن هم همسرم میگوید اگر خونه تهیه نکنی من طلاغ میگیرم شما رابه امام رضا به خاطر خدا کمکم کنید

  151. گمنامگمنامsays:

    6037997529708241 183ملیون بدهکارم

  152. سمیراسمیراsays:

    سلام به امام رضا(ع) امام مهربانی ها_آقا یادته چند ماه پیش بهتون گفتم لیاقت ندارم بیایم پابوستون؟ آبان نصیبمون شد ۲ روزه با بچه هام آمدیم چشمم به صن و سرات افتاد از شدت اشک نمیتونستم ببینم، میدونی با این شرایط کارگری همسرم بزرگ کردن ۳ تا بچه ، اونم دوقلو سخته، درخواست مساعدت از شما دارم ۰۹۹۰۳۲۴۷۳۴۵

  153. زهرا جعفریزهرا جعفریsays:

    سلام به امام رضا و مسولین حرم من خانومی بی سرپرست هستم و یک فرزند 7ساله دارم و شوهرم فوت کرده چند روز پیش4. 11وقتی به دنبال پسر به دبستان میرفتم ماشین منو زد و از یک مهره شکسته و دکتر گفته احتمال قطع نخاع شدن زیاده و انگشت دست و بینی و پیشانی هم شکسته الان نیاز به کمک دارم برای عمل باید پلاتین بخریم من هم جز خدا کسی رو ندارم خواهر و برادر هم برای من هیچ کاری نکردن و تا حالا یک بار نیومدن ملاقاتم من در بیمارستان ولایت بستری هستم 09309156898

  154. محمدعلیمحمدعلیsays:

    یا امام رضا تورو به جوادت قسم کار ما را درست کن ورشکستم کمک مالی مخوام از تو کارم درست کن خدا زندگیم در همه طلب کارا رمان رو سرم کمک از تو یا ضامن آهو 50میلون گیر کردم 5859831068141190

  155. سجاد فتاحیان (بخوانید لطفا)سجاد فتاحیان (بخوانید لطفا)says:

    یا امام رضا تو رو به جوادت قسم که یبار آرزومو برآورده کردی ولی دوباره کمکم کن. عزیزان بخوانید لطفا من روبه روی باب الجواد از امام رضا طلب فرزند کردم و همونجا اسمش رو گذاشتم محمد جواد. 99/9/9 پسرم بدنیا اومد و نامش رو محمد جواد گذاشتم. از طرف آستان قدس رضوی بهش تبرک دادن. پسرم الان 3 سالشه. من کودکی و بازی کردن این فرزند رو ندیدم. مادرش اون مادری که من تصور می کردم نبوده تا حالا. خانمم خیلی اذیتم میکند که خدا از گناهش بگذرد. که خون بدلم کرده. کسی یه وکیل رایگان سراغ داره خبر بده. ترخدا کمکم کنید این فرزند بدستم برگردد. یا امام رضا تو رو به جوادت قسمت میدم که جواد منا برگردون پیش خودم بزرگ بشد. مردم التماس دعا. کمکم کنید. دعام کنید. این پسر نه یه پسر عادیه. من میدونم کیه. من میدونم که اگر پیش خودم باشد یه فرزند صالح میشه و اگر پیش مادرش باشد یه اوباش میشد. قانون میگه 7 سالگیش مال مرده. ولی من تحمل تا اون روز رو ندارم.

  156. غلامرضا سلیمانیغلامرضا سلیمانیsays:

    سلام من کارگر قالب بندی ساختمان بعلت سرما ویخبندان یک ماه بیکار شدم وواقعا دیگه چیزی واسه خوردن تو خونه نداریم اگه کسی هست که بتونه ۲میلیون کمکم کنه ممنون میشم 700اجاره خونه وبقیه شم خرید مواد غذایی متاهلم وبچه مدرسه ای دارم 09130116506غلامرضا سلیمانی بعداز سرما میتونم برگردونم یا بهرکه گفتین کمک کنم

  157. محمد جواد حاجی کریمیمحمد جواد حاجی کریمیsays:

    سلام به تمامی شما دوستان همه شما درست می گید شرایط زندگی سخت شده من خودم خادم آقا هستم نیازی به تحقیق نیست کسی که می نویسد یعنی از همه جا نا امید شده جز خدا و چهارده معصوم که این اخرین راهه همین که به فکرتان رسیده بنویسید یعنی کسی همان خدا فکرتان را به این راه هدایت کرده پس ناامید نشید. همین الان از خدا می خام به همه تان با کمک امام رضا جاحت روا شید ارزو دارم مشکلتان حل بشه و همین جا بنویسید دیگه مشکلی ندارید من خودم هم اگه داشتم به تک تکتان در توانم کمک می کردم _ از قزوین

  158. صالح پورحاجیصالح پورحاجیsays:

    سلام یا غریب الغرباء دستم به دامنت آقا الان 27سالمه نه کار دارم نه پول دارم مجردم ازدواج هم نکردم یه مادر پیر دارم یه پدر مریض احوال یه برادر دارم که به خاطر قرض بردنش زندان الان منم تنها چیکار کنم دیگه مغزم نمیکشه به شما رو اوردم دستمو بگیر یا غریب الغرباء یا ضامن اهو ضامنم شو آقا دورت بگردم . شماره کارتم .5892101319049769 کمک کن تو رو به جدت سیدالشهدا.

  159. علی زارعی پورعلی زارعی پورsays:

    سلام،آقای خوب و مهربان امام رضا (ع),اقاجون شما که ضامن آهو شدین،من یک جوان تازه ازدواج کرده هستم،که نیازمند 50 میلیون پول هستم که زندگیمو شروع کنم،به هر کس و ناکسی رو زدم بهم ندادن،پدر خانمم داره میگه باید مهریه بدی،تا خانمت بتونی ببری،من حتی همینم ندارم،آقا جون شما تنها امید ما هستی

  160. رقیه ملکیرقیه ملکیsays:

    سلام اقای مهربانم خیلی دوست دارم خیلی دوست دارم بیام برا زیارت ولی پول ندارم اقا جانم اگه بطلبی پول هم جور میشه یا امام رضا(ع) جان جوادت قسم میدم تمام مریض ها رو شفا بده حاجت دل همه رو بده مامانمو هم شفا بده پسرم مشگل روحی داره شفاش بده یا امام رضا به همه ارامش بده میدونم اگه اقا جان از خدا بخوای برامون دعا کنی خدا براورده میکنه حاجت هامونو بازم دلم برا حرمت میلرزه دعوت کن با مادر پیرم با دوتا بچه هام و خودم شوهرم بیایم یا امام رضا جانم مادر شوهرمم شفا بده.

  161. نا شناسنا شناسsays:

    سلام اقا جان تمام مریض ها رو شفا بده داداشم زنداداشمم شفا بده

  162. بنده خدابنده خداsays:

    درخواست کمک برای دوقلو داری و سه فرزندی و مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی سلام و صلوات به حضور حضرت مهدی عج و سلام بر ارواح طیبه شهدای اسلام بلاخص سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ع و سلام و صلوات به حضرت علی بن موسی الرضا ع و فرزندش گرامش حضرت امام جواد ع و سلام و صلوات بر روح پر فتوح حضرت امام خمینی ره و سلام و صلوات بر ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی بلاخص فرمانده شهید سردار دلها سرباز حاج قاسم سلیمانی و دعای سلامتی برای حضرت خامنه ای مد ذله العالی و همچنین سلام و عرض ادب و احترام به حضور ریاست محترم آستان قدس رضوی خادمین و خیرین و مریدان علی بن موسی الرضا ع و امام جواد ع خواهشمند است به خانواده پنج نفره سه فرزندی و دوقلودار من کمک مالی معیشتی مستمری سه فرزندی و دوقلوداری اختصاص دهید.آبرومند و آبرو داریم شماره نمی‌گذارم برای کمک از طریق ایمیل با من در ارتباط باشید

  163. فاطمه روستافاطمه روستاsays:

    سلام دانشجو میباشم در خانواده فقیر و کم بضاعت زندگی میکنم پدر مادرم مریض واز کار افتاده میباشد هیچ هزینه ای برای پرداخت شهریه دانشگاه ندارم تمام مترجمان فقط وفقط از یارانه هست در خواست کمک مالی دارم

  164. الهه کرمیالهه کرمیsays:

    سلام نمیدونم کسی این متن رومیخونه یانه چون اینقدر اینجا پیام هست که من توش گمم هنه هم محتاح هستن یا امام رضا خودت همه روکمک کن انشاالله خدا هیچکس رو محتاج دیگران نکنه.. من مادر دوتا بچه ام پسرم مشکل اوتیسم داره بایدهرماه ببرمش دکتر ودارو بگیرمو عمچنین باید ببرمش دکتر مغو اعصاب که هزینه هاش خیلی بالاست اگر این پیام روخوندی بدون که اتفاقی نبوده خداخواسته پس بیتفاوت از کنارش رد نشو ان شاالله که خدا دستت رو بگیره هرمبلغی که درتوانت هست کمکم کن.. ممنون ۵۸۹۲۱۰۱۰۵۵۹۰۸۸۴۸

  165. شهلا نظریشهلا نظریsays:

    السلام علیک یا امام رضا ...من ی زن مطلقم با دو بچه مشکل مالی دارم کمک کنید.یاامام رضا کمکم کن تا بتوانم ی خونه برا بچه هام درس کنم .50 تومان هم باشه کافی .خیلی احتیاج دارم 6037998168973153

  166. فرزاد فروغیفرزاد فروغیsays:

    سلام امام رضا من پدری هستم که دو تابچه دارم بیکار شدم کار آزاد بلدم ولی سرمایه ای ندارم که باهاش کارمو راه بیاندازم همیشه پیش زن وبچه ام خجالتزده ام دیگه خسته شده ام . ای ضامن آهو ضمانت منو بکن از آهو که کمتر نیستم تو ضمانت آهورو کردی ضمانت منو هم بکن و بدادم برس یا امام رضا خیلی سخته پیش زن وبچه خجالت زده باشی تورو به امام زمان قسم برام یه وام جورکن بتونم زندگیمو اداره کنم .

  167. mitramitrasays:

    سلام امام رضا خودت می دونی چک دارم نمیتونم جور کنم تا فردا لطفاً خودت کمکم کن 6037701537408228

  168. محمدمحمدsays:

    دلتون خوشه ها.من پس فردا بخاطر بدهی دارم میرم زندان.فقط بخاطر 150 ملیون.آنچه نذر و نیاز و التماس و دعا بود به خدا و امام هاش کردم.به خودش قسم بیشتر از 100 بار، به خدا قسم بیشتر از 100 بار، به محض اینکه از ته دل دعا کردم در عرض کمتر از 5 دقیقه ضرر بزرگی بم زد.کارم معامله هستش.ولاه توی این 6 ماه هر بار از ته دل گفتم یا خدا یا امام رضا همون لحظه بدبخت تر شدم.چقدر با امام رضا با خدا با امام حسین رفیق بودم.حق کسیو نخوردم در زندگیم.حلال حروم حالیمه.بچه کوچیک دارم با نون خشک ولی حلال تا اینجا بزرگش کردم.ولی یهو زندگیم شروع به نابودی کرد و در عرض 6 ماه بدبخت شدم.ولاه که نه اهل غیبتم نه حرام.اما نابود شدم.رفتم حرم امام رضا از ته دل ازش خواستم.اما از اون روز به بعد بیشتر و بیشتر نابود شدم.خیلی دلخورم.زن وبچم رفت.مال و زندگیم رفت.چرا؟به چه جرمی؟دمتون گرم

  169. بابای پسر کوچولوبابای پسر کوچولوsays:

    یا امام رضا خودت از درد و مشکلم خبر داری.امام رضا 500 ملیون تومن رو بریز به این کارت.پیشاپیش ازت ممنونم. 5022291313700138

  170. مجید زمانی زوبارانمجید زمانی زوبارانsays:

    با سلام به مسئولین حرم امام رضا اینجانب مجید زمانی زوباران با شماره ملی 0860379817 فرزند رمضان متاهل داری سه فرزند و مساجر بی کارم نمیتونم خرج زن بچه هام در بیارم اگه میشه کمک کنید یک وام70 میلیونی احتیاج دارم که باهش یک وانت بخرم کار کنم خرج زن بچه هام در بیارم به خدا الان نزدیک دو ماه هست چیزی توی خونه نداریم برای عید هیچی نداشتیم اگه میشه کمکم کنید تا عمر دارم دعا تون می کنم تا جلوی زن بچه هام شرمنده نباشم به خدا خیلی سخته شرمنده زن بچه هام باشم در بلوار توس 95 نیلوفر 38 اولین میلان سمت راست نیلوفر 38 /2 پلاک 31 طبقه دوم زندگی می کنم اگه میخواین بیاین پرس جو بیاین تو رو خدا این پیام منو بخونی با تشکر امام رضا جان کمکم کن اینم شماره تماس 09156953704

  171. منوچهر وهابی اصلمنوچهر وهابی اصلsays:

    باعرض سلام خدمت اقا امام رضا (ع) و خادمین و دوستدارانشان،اقا جان مدتی گرفتار مشکلاتی شدم که جز با نگاه شما قابل حل نیست امیدوارم این نامه سب خیر شود وما را از لطف خود بی دریق نفرمایید .

  172. ع رع رsays:

    السلام علیک یا علی ابن موسی رضا

  173. م،ع،م،سم،ع،م،سsays:

    با سلام خدمت آقا جان علی ابن موسی الرضا ع،وخدمت شما مسولان عزیز بنده مردی 37 ساله یه زن ویه بچه دارم استعداد وعلاقه زیاد به شغلم دارم ولی بخاطر نداشتن سرمایه وبدهی زیاد ومشکلات جسمی وروحی به سختی کارگری میکنم که کفاف هزینه زندگی مشترک نمیدهد،اولین بار با این برنامه آشنا شدم،مبلغ 60 میلیون بدهی وخسارت ناحق،20 میلیون بدهی پول پیش خانه،14 میلیون اجاره عقب افتاده ونزدیک 20میلیون بدهی به مردم و اطرافیان ،که هرروز به در خانه میآیند وزنم بخاطر وضع وضع من میخواهد طلاق بگیرد،وبخاطر نپرداختن بدهی حکم جلبم راگرفته اند،وباید به زندان بروم،نه معتاد هستم نه کار خلافی انجام دادم ،به خاطر تصادف وبدبیاری به این روز افتادم،ازشما آقا جان همکاران عزیز تقاضا میکنم کمکی در حق بنده حقیر بکنید وام قرض الحسنه 150 میلیون که بتونم مبلغ رو قسطی برگردونم،،درضمن حساب بانکی خودم مسدود هستش،ودرآخرازشماسروران گرامی نهایت تشکر رادارم شماره تماس09189160015 شماره ملی4052099389 شماره کارت خانومم م،ت،م 6037997406893702 شماره کارت خودم مسدود هست 6037991765798370 خواهش میکنم تماس بگیرید پرس وجو کنید.

  174. ماجد خواجهماجد خواجهsays:

    با سلام به امام رضا اسم من ماجد خواجه ۳۰ سالمه شهر خرمشهر روستایی حفار غربی من دارم خونه میسازم که ازدواج کنم تنها نیت من این بود ازدواج من در حرم اما رضا باشه پدرم موقعه مهر ها کمرش صدمه میبینه خدا رو شکر در عمل کردن سر پا میمونه ولی توانایی کار کردن نداره خودم خرج خانواده برادر خواهر میدم تنها امیدم ی زندگی سالمی داشته باشم کارگری شرایط سخت توکلمون به خدا اگه میتونید کمک که خونم کامل کنم ممنون میشم ۶۰۳۷۹۹۱۷۷۸۶۵۱۴۱۸ با نیت صاف امدم

  175. غلامحسین امیریغلامحسین امیریsays:

    یاامام رضا خودت کمکم کن درجریان زندگی من هستی من دوساله توعقدم خیلی ب کمکت احتیاج دارم۶۲۷۳۸۱۱۱۶۶۰۷۹۲۱۷

  176. رضا شوقیرضا شوقیsays:

    اسلام علیک یاامام رضا،ودرود فراوان ب خادمان حرم نامه ای ک مینویسم برای درخاست کمک مالی و ساختن یه مسکن کوچیکه یا تعمیر ساختمان حداقل فقط خاهشی ک از شماا خادمین دارم خاهشن اگ این نامه را خاندیدپشت گوش نندازید صحبت من ن دروغ است ن هیچی با مدرک کامل09105624543

  177. امیدامیدsays:

    سلام امام رضا توروخدا کمکم کن توخودت بهتر می‌دونی حال وروزم رو دنبال خونه میگردم خونه گیرم نمیاد 10تومن پول پیش بیشتر ندارم املاکیا وقتی میگم اینقدر پول پیش دارم پوز هند میزنم میگن بااین پول دنبال خونه نگرد خونه گیرت نمیاد چیکار کنم به خدا خستم ناامیدم کاری کن کاری کن معجزه کن واسم 09105610577

  178. علی جعفریعلی جعفریsays:

    سلام ۲۳سالمه اهل تبریز خانومم مشهدی تازه ازدواج کردم و شدیدا درگیر بدهی نزول هستم ک شریکم کلاهبرداری کرده دستم ب جایی بند نیس دنبال وام ازدواجم رفتم خیلی سخت گرفتن من نمیگم بهم پول بدین ک پس نگردونم من وام میخوام تا وام ازدواجمو بگیرم پس گردونم تروخدا اصلا نزول نکنین ادمو بد بخت میکنه ۴ماهه ازدواج کردم الان برم زندان بد بخت میشم خانومم طلاق میگیره ابروم میره

  179. سادات معتمدیسادات معتمدیsays:

    سلام بر امام غریب منم غریب افتاده ام آقا جان تو رو به پهلوی شکسته مادرمان زهرا قسم میدم دستمو بگیر خیلی گرفتارم دخترم مریضه دارو می خوره داروهای خیلی قوی اند ولی حتی هفته ای یه دونه سیب هم نمیتونم بهش بدم با داروش بخوره خیلی ضعیف شده از پول داروهاش هم بدهکارم حتی به خدا هم بدهکارم پول فطریه رو مجبور شدم خرج کنم وسایل خونه ندارم از پول پیش خونه بدهکارم سه تا بچه دارم که نمی تونم درست بهشون برسم بچه بزرگمم به خاطر امتحانات مدرسه باید سه تومن بدم ولی ندارم یا امام رضا میدونم که نا امیدم نمیکنی امیدم اول خدا بعد شمایی من تقریبا چهل تومن می خوام کمکم کن این شماره کارت همسرم ۶۲۷۷۶۰۱۱۳۰۲۵۸۲۸۶ سید زکریا موسوی

  180. محسن درویشیمحسن درویشیsays:

    سلام یا امام رضا من چهل سال سن دارم هنوز کربلا را ندیدم شمار به مادر امام حسین قسم میدم کمکم کن با خانواده کربلا رو ببینم اینم شماره تلفن 09195428187

  181. مهدی نصیریانمهدی نصیریانsays:

    سلام برامام مهربانی برای خانه که ثبت نام کردم ازسرکار۲۰۰میلیون پول میخوان،وندارم،برای وام اقدام کردم نشدتا۵شنبه بایدپرداخت کنم جزخداکسی روندارم،کارمندم،حقوق زیر۱۰میلیون،۲فرزند،جزخداکسی روندارم وپول کمی نیست کمکم کن،چندسالی هم هست نتوانستم به زیارت بیاییم ۰۹۱۹۲۶۱۰۵۴۲

  182. زهرازهراsays:

    با سلام من اولین باره دارم از امام رضا طلب کمک میکنم ب امام رضا تو ی اتاق ک دوازده متری میگیره دارم زندگی میکنم ن حمام ن هیچی نداره میریم خونه حمسایه ها همسرم کمر درد شدید داره خدم دیسک دارم ی پسر ی ساله دارم برا شام شبمون محتاجیم یا امام رضا خدت کمکمون کن 09185127417

  183. مهدی کیهانیمهدی کیهانیsays:

    با سلام و خسته نباشید از امام رضای بزرگ و دست بگیر عاجزانه خواهش میکنم بنده متاهل هستم 12ساله عروسی کردم مستاجرم یه فرزند دارم کار دائم ندارم درخواست یه عدد لباسشویی رو دارم چون در توانم نیست ازشما بزرگواران عاجزانه خواهشمندم لباسشویی برای بنده حقیر تهیه کنند وبنده دعاگویی همیشگی شماخواهم شد 09189087663

  184. حمید رضا محمودی زاوهحمید رضا محمودی زاوهsays:

    سلام من حمیدرضامحمودی دارای ۳فزند که اولی ۱۰ ودوقلو ۲ساله دارم ازشماتقاضای وام دارم لطفا رسیدگی کنیدممنون

  185. ناهیدعسگریناهیدعسگریsays:

    باسلام وعرض ادب ناهید عسگری هستم طلبه فارغ التحصیل و خادمیار رضوی باخواهر ومادرم زندگی مکنم که تحت پوشش کمیته امداد هستیم ودرامد چندانی نداریم .وبیکار هستم .از آستان قدس رضوی درخواست کمک مالی زیاد دارم چون توان زندگی ندارم ومشکلاتمان خیلی زیاده .درامدمان کفاف خرج زندگیمان را نمیده .دیگه چیکار کنیم .یتیم وبی کس و فقیر هستیم .

  186. زهرا حسینیزهرا حسینیsays:

    سلام بنده زهراحسینی برای کمک مالی برای پول پیش احتیاج دارم؛وپول پیش خانه ام۴۰میلیون وبااین پول پیش واجاره ها دیگه توان اجاره کردن ندارم؛توروبه آبروی فاطمه زهرا کمک کنید

  187. آسمان غمگینآسمان غمگینsays:

    سلام‌‌آقاامام رضای مهربونم شنیدم هیچکسودست خالی برنمیگردونی اومدم منم‌دست خالی برنگردون بیکسم غریبم مشکل دارم‌گرفتارشدم.نمیخوام سمت نزول برم.۷میلیون بدهی دارم.فقط ب توروم‌میادآخه آقامونی کمکم‌کن جان خواهرت معصومه.آبروموبخر😔

  188. اعظم  رحمانی راداعظم رحمانی رادsays:

    سلام من سرپرست خانواده هستم دوتا بچه دارم .خییلی سخته که ببینی بچه‌ات شب اروم و بی صدا دنبال یه چیزی باشه واسه خوردن ولی چیزی نیاشه اروم و بی صدا بیاد بخابه .من کارمیکردم ولی پارسال برادر۳۰ ساله وپدرمو ازدست دادم خودم هم سکته کردم توانایی کارندارم میلغی برای خرج درمان قرض کردم بااین همه درد ومشکل پول طلبکار و باید بدهم خاهش میکنم به خاطر امام رضا به من کمک کنیدمن یه مادر شرمنده هستم خدا گمک همه بنده هاش کنه

  189. علی رمضانی حسن آبادیعلی رمضانی حسن آبادیsays:

    سلام ای ضامن دردمندان باکوله باری پرازغم‌ به سوی تو روی آوردم دوتاپسر بزرگ دارم که موقع ازدواج آنهاست ولی دستم خالیه کمکم کنید

  190. رضاتاتاریرضاتاتاریsays:

    سلام امام رضا جان ازت میخوام بهم کمک کنی نمیتونم کرایه خونه رابدم وحتی پول ندارم پسرم راببرم عمل کنم یاامام رضا بهم کمک کن

  191. جلیلجلیلsays:

    سلام عرض ادب خدمت ملت شریف ایران دوستان من نیاز فوری کمک مالی دارم بنده اجاره نشینم برج 3باید پول جلو 50بودم الان میگه 200کرایه بالا اجاره بالا جایی ندارم برم دوتا بچه دارم شغلم ازاده هر کمکی برسه من کار میکنم برمیگردونم الان وام میخوام توورا دین مذهبتون شرمنده زن بچم شدم کمک کنید تو را انسانیتتون کمک کنید تحقیق کنید بعد کمک کنید ادم کاری هستم فقط شغلم ازاده هر کاری بگید انجام میدم تو را خدا ممونونتون نیشم

  192. عاشق الوصال الی علی بن موسی الرضا علیه السلامعاشق الوصال الی علی بن موسی الرضا علیه السلامsays:

    سلام ای آرام جانم امام رضا ی عشقم فقط تو میدانی چه میخواهم و به انتظار کمکت نشسته ام ای یار باوفام💖

  193. محسن خوش زادمحسن خوش زادsays:

    سلام امیدوارم همیشه خوب باشین وسلام به امام رضای عزیز. محسن هستم 35 ساله مبتلا به بیماری مادرزادی همانژیوم در ناحیه گونه وچشم راستم که منجر به آسیب دیدگی بینایی بنده شده متاهل و دارای دو فرزند پسر هستم. دوساله درگیر درمان در شهر تهران هستم تابه حال 10 جلسه عمل داشتم وحدود 8جلسه دیگر باقی مانده که تاکنون مبلغ200 میلیون تومان هزینه دربرداشته که تماما به صورت غرض برگردن اینجانب میباشد ودیگر قادر به تامین هزینه های درمان وداروهای ازاد وزندگی نمی‌باشم چون برای کار کردن فعلامشکل دارم ازدوستان صمیمانه تقاضای کمک مالی دارم. مدارک پزشکی وفاکتور هزینه ها همه موجود میباشد. امید به روزی که حال دل همه خوب باشد

  194. M.اقاعبدالهیانM.اقاعبدالهیانsays:

    سلام خدمت امام رئوف و مهربان ودست گیر .من ی کمک مالی ۵۰تا ۱۰۰می تومان بلا عوض لازم دارم اگربش دستی بگیرید دعا گوهستیم...انشاءالله بش مشکلم حل بش

  195. علیرضا بیک محمدیعلیرضا بیک محمدیsays:

    سلام من اسم کوچیک رضا واسم دخترم معصومه هستش اختلاف تولدهامون هم هفت روزه دخترم گلایه میکنه که چرا امام رضا ما رو به حساب خودش دعوت نمیکنه مشهد قم غذای تبرکی برسد به دست امام رئوفیان امام رضا از بنده حقیر

  196. خانم کاظمیخانم کاظمیsays:

    سلام وقت بخیر من یه دختر 22ساله هستم از جنوب استان کرمان مزاحم وقت شریفتون میشم من4سال هست عروسی کردم پدرم هم کارگر هستش یه روز کار گیرش میاد چند روز نه توان خرید جهزیه ندارم و وام مسکن گرفتم خونه هام زیرسقف هستش حامله هستم دو ماه دیگه فارغ میشم کمک کنید بخدا دیگه توان نداریم گدم

  197. سمیهسمیهsays:

    سلام به اقای مهربانیو عطوفت. اقاجان این روزا روزگار بر ما خیلی سختو نفس گیر میگذره بد جوری مارو محتاج کرده. همسر م یه درامد بخور و نمیر داره وامسال باید پسرم بره به مدرسه که کلی خرج رودستمونه مایی مستاجر هستیم و تو پرداخت اجاره خونه ماندیم و دو ماه اجاره نتونستیم پرداخت کنیم.خیلی ناراحتم وقتی میبینم همسرم اینجوری پیش زن و بچهش شرمنده شده . یا امام رضا جان جوادت کمکمون کن نزار ابرومون بره که هیچ چار ه ای ندارم فقط میتونم دستمو جلوی خودت دراز کنم. منتظر کمکت هستم .

  198. ز.احمدیز.احمدیsays:

    سلام من مستاجرم پول پیش خونه ندارم یه پسر دارم توروخدا کمکم کنید

  199. س . س .رس . س .رsays:

    یا امام رضا من از نسل خودتم . آقا خودت میدونی برای حفظ آبروی پدرم دچار قرض شدم . الانم خودت آبروم رو حفظ کن . یا امام رضا خودت کمکم کن چقدر صدات کنم آقا تا جواب بدی. دلم گرفته 😭😭😭😭😭😭😭

  200. گلستانیگلستانیsays:

    یا غریب خراسان محتاج نیم نگاهتم درمانده ام تودستم وبگیر تورابه جوادت قسم مشکلات منم حل کن من زن بی سرپرست به یه بچه بدون پشتوانه مالی به کجا پناه ببرم دوساله درگیرم مشکلاتم .عاجزانه درخواست میکنم حتی شده یه اتاق از خودم داشته باشم من دوساله سربار خواهرم هستم اونم خودش اجاره نشین هست خواهش میکنم کمکم کنید

  201. سمیراسمیراsays:

    سلام یا امام رضا من دو دختر دارم شوهرم هم کارگر هستند سیزده سال میشه که نتونستیم بیاییم پابوستون یه کمکی کنید یا امام مهربان قسمت ما هم بشه خیلی دل گرفته ایم

  202. حمیدرضا محکم کار دامغانیحمیدرضا محکم کار دامغانیsays:

    سلام .اینجانب ساکن شهرستان دامغان هستم .مدتی است پیوند کلیه شدم وبدهکارم درصورت ممکن یک مبلغی بعنوان وام اختصاص فرمایید.تمام مدارک پیوند موجود است..ارائه میدهم..

  203. فلور سیاه سرویفلور سیاه سرویsays:

    سلام یکی از اقوام وضعیت مالی خیلی بدی دارند مستاجر و بی سرپرست و بیماری دیابت گرفتند کمی از پاشون را قطع کردند ولی پول درمان ندارند برای همین که توان مالی برای درمان و بستری شدن نداشتند عفونت در خونشون رفته خلاصه وضعیت سلامتی‌شان خیلی در خطره اگه برای درمان کمک کنید ممنونمیشیم اجرتون با امام رضا (ع)

  204. زهرا سالاروندزهرا سالاروندsays:

    سلام آقای مهربون من ۴ فرزند دختر دارم شوهرم دست راستش از کار افتادست مشکل مالی دارم از پس خرج خانه مانده ام آقاجان هنوز لیاقت نداشتم به پابوست بیایم به خاطر مشکل مالی تمام آرزوی من زیارت شماست آقا به جان جوادت کمکم کن بتوانم دوام بیارم 🙏🙏

  205. محبوبه زارعمحبوبه زارعsays:

    سلام از آستانه آقا امام رضا درخواست کمک دارم برا جهیزیه دخترم دوساله عقدکرده حقوق شوهرم به اندازه خرج زندگیمون بیشتر نیست نمیتونم براش جهیزیه تهیه کنیم ازتون خواهش میکنم کمکی کنید شرمنده دخترم نشیم

  206. زهرا سالاروندزهرا سالاروندsays:

    سلام آقا جان من مشکل مالی دارم ۴ فرزند دختر دارم شوهرم از کارافتاده دست راستش از کار افتاده از پس خرج مخارج خانه برنمیایم آقا جان هنوز لیاقت نداشتم به پابوست بیام خانواده ام هنوز نتوانستن به پابوس شما بیاین آقا مهربونم تو را به جان جوادت کمکم کن التماس دعا

  207. مهدی رضاییمهدی رضاییsays:

    سلام یا امام رضا ما ساکن مشهدیم.یا امام رضا شرایط سختی دارم به دادم برس دستم تنگه درآمدم کم..کفاف خرج زندگی رو نمیده برای ودیعه خونه پول لازم دارم دوتا بچه دارم من شرمنده زن وپچم شدم یه دختر دارم هرچی خواسته ازم نتونستم محیا کنم خجالت زدشم.خودت کمکم کن به خاطر نداشتن سرمایه کاری کارمم دارم از دست میدم .ما جز خودت هیچ کسی رو نداریم خودت دستم بگیر.خیلی دلم از دنیا گرفته.

  208. اکرم على چانديواکرم على چانديوsays:

    سال ها می گذرد که مشکلات مالی فرصت های خوب زندگی را از من گرفته است. بارها و بارها درخواست هایم را قاب کردم و خواستم برایت بفرستم اما هر بار به این اندیشیدم که شاید نیازمند دیگری در اولویت باشد و من هنوز هم می توانم مثل دیشب و هزار شب گذشته ی دیگر ادامه دهم. اما دیگر بریده ام و به نفس نفس افتاده ام. امشب به سیم آخر زدم و برای اختر تابناک آسمان ولایت نوشتم. دروازه های قلبت را مانند همیشه به رویم بگشا و خواسته ام را مستجاب کن.

  209. عبادیعبادیsays:

    السلام علی البعیدالی البعید والغریب الی الغریب مولای من قوربون نقاره زنانت بروم میشه صبح عله الطلوع اون چیزی که تو دلمه روانجام بدی منتظر معجزه ی شگفت انگیز توام یبن الزهرا

  210. مرضیهمرضیهsays:

    من تو۴۰ سالگی ازدواج کردم بعد ۱۲ سال خواستگاری ونشدن الان هیچی ندارم جهیزیه ۵ تیکه کمیته داده فرش ندارم بخاری ندارم یه پنکه زمینی از خواهرم دارم اجاره عقب افتاده دارم دستم تنگه امام رضا یه آلونک ۵۰ متری میخوام امام رضا کمکم کن

  211. اکبرزیارتیاکبرزیارتیsays:

    سلام یاامام رویوف به دادم برس تورابه امام حسین مستجرم صاحب خانه جوابم کرده احتیاج مبرم به صدوپنجاه میلیون دارم به عنوان وام سفته میدم تورا به ابولفضل نزارشرمنده خانواده بشم

  212. ناشناسناشناسsays:

    سلام بر امام رضا شما رو به امام رضا قسم نجاتم بدین تازه ازدواج کردم مشکل مالی دارم نذارین زندگیم خراب بشه امام رضا خودت نجاتم بده یتیمی بزرگ شدم پشت پناه ندارم نذار بی کس تر از این بشم 😭😭😭😭

  213. بشیر کیانی نسببشیر کیانی نسبsays:

    سلام خدمت استان قدس بنده دارای دو فرزند و دوتا تو راهی دارم مستاجرم کمک کنید بتونم یک زمین برای خانه در روستا بخرم ممنون

  214. زهره اصغری وافیزهره اصغری وافیsays:

    ((دوقلوها ))سلام من مادر سه فرزند یک دختر ۱۱ ساله و دوقلو پسر یکی نیم ساله مستاجر هستم همسرم با وانت کار میکنه از نظر مسکن وهزینه ها خیلی مشکل دارم لطفا ما را یاری برسانید ممنون

  215. معصومه چاوشیمعصومه چاوشیsays:

    سلام ب امام غریبان من مادردوفرزندم شوهرم معتاده وبیخیال سالهاست که بازیابی اموراتم رو میگذرونم اما الان صاحبخونه اجاره رو زیاد کرده ۲۰۰رهن ۹اجاره حداقل یک رهن باشه نخوام اجاره بدم ماهی ۶تومن بیشتر حقوقم نیست دیسک کمر دارم نمیتونم زیاد پشت چرخ بشینم ممنونم

  216. صغری زره باشیصغری زره باشیsays:

    با سلام و ادب خدمت امام هشتم آقا امام رضا ع بنده به همراه همسر و دو فرزند دوقلو دختر شش ساله آرزوی زیارت مشهد الرضا رو داریم که به علت مشکلات مالی تا الان قسمت نشده زایر آقا باشیم بنده از شما عزیزان درخواست دارم کمکمان کنید تا به پا بوس آقا بیاییم با سپاس فراوان

  217. اکبر دودانگهاکبر دودانگهsays:

    باسلام بنده پدر دو فرزند دوقلو هستم شغلم کارگری ومستاجر که ماهانه چهار تومان کرایه خانه میدهم که درآمده بنده به ماهی هشت تومان هم نمی‌رسد با این حال اقساطی هم پرداخت میکنم که برای امرارمعاش خانواده واقعا درمانده ام لطفاً اگر امکانش هست به ما هم کمک کنید با تشکر

  218. طاهره رجب زادهطاهره رجب زادهsays:

    با عرض سلام من مادر دو فرزندم پسر ۱۰ ساله و ۱۵ ساله که به مدرسه می روند همسرم هم چند ساله پیش تصادف کرده نمی تواند درست سر کار برود مستاجرم کمک کنید باید ۲ ماهه دیگه اسبابکشی کنم با۳۰ تومن هیچ جا خونه پیدا نکردم کمکم کنید با دو تا بچه اواره کوچه وخیابون نشم

  219. منیژهمنیژهsays:

    یک‌زنی هستم که شوهرم فوت شده و بدبختم امدم از دوستم که شوهرش وام گرفته بود برای خرید ماشین و پول شوهرش دستش بود قرض کردم یک برنامه لاکسون اومد پول انداختم توی لاکسون ولی متاسفانه هفتاد و‌پنج میلیون لاکسون بالا کشید من قرار بود تا دوماه سودش برای من باشه بعد پول دوستم پس بدهم‌اما الان نمیدونم چکار کنم دوستم چند بار خواست خودکشی کنه میگه شوهرم بفهمه طلاقش میده و‌زندگی یه بچه خراب میشه .منم ندارم پول پس بدم وام نمیتونم چون درامدی برای باز پرداخت ندارم الان هم نمیدونم چه خاکی بریزم توی سرم گفتم شاید شما کمکم کنید ناراحتی اعصاب گرفتم نه کسی دارم کمکم کنه نه پس اندازی نه طلایی دوستم بدون اجازه شوهرش این کار کرده الان از من پولش میخواد تورا به امام هشتم کمکمکنید

  220. راضیه عباسیراضیه عباسیsays:

    به نام خدا سلام وسپاس به اقا امام رضا اقاجان من به پولی نیاز دارم برای تهیه یه مسکن زن سرپرستم بیست ودوساله با دوتا بچه هام سرگردونیم به حق امام جوادت گره از کارم باز کن تا بتوانیم سرپناهی برای تودم وفرزندانم تهیه کنم سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم

  221. حمدالله نظریحمدالله نظریsays:

    سلام من مهاجرم وفرزندان دارم خیلی مشکلات اقتصادی دارم خواهشمندم کمک کنید

  222. مرضیه...مرضیه...says:

    سلام به شما مسعولین محترم فکری به حال منوبچه هام بکنید آخر این ماه مهلت اجاره خونه م تموم میشه بایستی تخلیه کنم سه ماهه سراغ خونه میگردم رهنم 15میلیونه خونه گرونه یه اتاق 6متری ام بهم اجاره نمیدن،،شماروبخدا،کمکم کنید کمک این خواهر حقیرتان کنید،دوتا بچه مدرسه رو دارم..........

  223. افضلیافضلیsays:

    سلام ای امام مهربانی ها خودت بهتر از هر کسی میدونی من چقد نیاز دارم ان شاءالله ک ب منم ی نظر کنی 🥺

  224. بهروز فرامرزیبهروز فرامرزیsays:

    باسلام خدمت زحمتکشان ومردم دوستان آستان قدس رضوی بنده جوانی 29ساله هستم دارای دوفرزند ومتاهل درخواست کمک مالی یا وام دارم ازتون خواهش میکنم کمک کنید

  225. حسین توکلیحسین توکلیsays:

    باسلام خدمت آقامون امام رضا وسلام خسته نباشید خدمتگذاران آقاموسی بن رضا...۴۰ساله دارایی ۳فرزند که ۲تاآنها دوقلو که تا متولد شدن ۸ماهشون .شغل کارگری ساختمانی .اجازنشینی .هزینه روزمره توان اداره مخارج خانواده مونده ام تقاضای کمک مالی دارم ....باتشکر ارادتمندان آقا آمام رضا

  226. رقیه مرادیرقیه مرادیsays:

    سلام من وهمسرش هردو دارای مریضی خص پارکینسون وبهجت هستیم ودارای دو فرزند پسر به دلیل از کار افتادگی قادر به تامین مواد اولیه زندگی نیستیم حتی قادر به خرید دوچرخه برای فرزندانمان نیستیم ازشما تقاضای مساعدت دارم

  227. رضا ایزانلورضا ایزانلوsays:

    سلام‌من یک زندانی هستم قتل غیر عمد هستش الان در زندان هستم و مبلغ دیه یک میلیاردو سیصد میلیون تومان است چون وضع مالی در حد صفر هست و سن من ۲۴ سال هست باید ۳۰۰میلیون تومان بدم تا بقیقه دیه قسط بندی شود ماهانه ۵ میلیون تومان اگر نتوانم ۳۰۰تومان پرداخت کنم باید همیشه در زندان باشم در خواست کمک دارم ممنون‌

  228. یا علی بن موسی رضایا علی بن موسی رضاsays:

    آقاجان دستم به دامانت گرفتارشدم‌ معلم‌ هستم ضامن شدم بچه کوچک هفت ماهه دارم حسابام همه بسته هست مبلغ چکم دویست وپنجاه ملیونه‌ قضایی شده اگه هیفدهم این ماه پنجاه ملیون قسط‌ ندم باید دویست وپنجاه میلیون یه جا پرداخت کنم اگه پرداخت نکنم بایدبرم زندان هرجا به هردری زدم وام گیرم نیومده امام هشتم کمکم کن امام رضا درمانده ام که بهت پناه آوردم ضامن آهو ضامن درماندگان کمکم کن معلمی درمانده ام بعداز پانزده سال خدابهم نظر کرده بچه دارشدم‌ دوماه دیگه مرخصی زایمانم تموم میشه باید سرکلاس درسم باشم نه زندان امام هشتم کمکم کن آبروم نریزه 😭😭😭😭😭😭

  229. داریوشداریوشsays:

    آقا جان خودت از حال روزم خبر داری. حتی تلویزیون هم نمیتونم بخرم. خودت از همه زندگیم خبر داری با یک بچه و کلی قرض به آستان تو پناه آوردم

  230. رضاییرضاییsays:

    سلام بنده متاهل هستم و ی بچه کوچیک دارم و برای گذراندن امرار معاش باید حتما ی کاری راه بندازم نیاز فوری به وام قرض الحسنه ب مبلغ ۵۰ میلیون تومان جهت راه اندازی مغازه رو دارم خواهش میکنم اگروامی سراغ دارید معرفی کنید ممنون

  231. یا امام رضایا امام رضاsays:

    درخواست کمک دارم از کرم امام رضا دخترم معلول است یکسال و۸ماه عمر دارد برای عمل او کمک مالی نیاز داریم السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا💔

  232. محمدمحمدsays:

    سلام تورو امام رضا به دادم برسین بیکارم متاهل یه دختر ۳ساله دارم یه خونه هم دارم هنوز گاز کشی نکردم خونه رو بودجه ندارم بخدا ازسرما داریم یخ می‌زنیم با پیکنیک غذا درست میکنم میتونین بیای واسه بازدید یاعکس ارسال کنم به دادمون برسین

  233. مجید مرادخانیمجید مرادخانیsays:

    با عرض سلام امام رضا جان این نامه را میخوانید من پدر فرزندی هستم که مبتلابه اوتیسم است و مستاجر هستم که چند ماه اجاره خانه را ندادم و خرجومخارج درمان فرزندم را ندارم ازشماخواهشمندم کمکم کنید ونگذاریدشرمنده زن و بچه ام شوم ممنون از لطف و محبتتان

  234. حسین زاهدیحسین زاهدیsays:

    سلام آقای مهربانم هر گاه گرفتاری پیش میاید سراغ شما میاییم این بار هم گرفتار گشتم درخواستی دارم از امام رئوف ومهربان کمکم کن مسناجرم دارای دو فرزند پول پیشم کمه کرایه خانه ام رم نمیتوانم پرداخت کنم ۱۰۰ میلیون تومان باید به پول پیش خانه اضافه کنم نمیدانم چه کنم چشم امیدم به شماست

  235. نسترننسترنsays:

    یا امام رضا تو رو به آبروی خانم فاطمه زهرا س قسمت میدم آبروی منو حفظ کنی به کمک مالی نیاز دارم دستمو بگیر و بلندم کن ،من فقط ۵۰ میلیون پول لازم دارم تا زندگیمو نجات بدم شوهرم از بلندی افتاده دو تا دستاش و کتفش شکسته الان یک ساله فقط با یارانه ۳ نفر سر میکنیم تورو به بزرگیت قسمت میدم کمکم کن تا بتونم ی کاری رو شروع کنم و دیگه محتاج نباشم

  236. رسول قربانیرسول قربانیsays:

    یا امام رضا نزار آبروم بره یا امام رضا گرفتاری زیاد دارم دست کریمانه خودتون را رو سر بنده حقیر هم بکشید نزار خجالت زده خانوادم بشم شما باب کرامت هستین

  237. 😔😔😔😔😔😔😔😔says:

    ای ضامن آهو سلام ممنونتم که حاجتم دادی کارم درست شد ولی خیلی خودمو بدهکار کردم بیشتر از اون چیزی که فکرشو میکردم حالام از هرکی پول میخام میگه ازت سود میگیرم یارضا به کرمت کمکم کن یکیو بزار سر راهم سرمایه گذار باشه من برج به برج بهش پولشو بدم یا رضا من دخترم هیچکس از کارمن خبر نداره یا رضا التماست میکنم من عروسیمه همه عروسا خوشحالن من شبانه روز کارم شده گریه یا رضا به بزرگیت ۰۹۰۵۵۱۴۱۱۶۰ یه وام میخام که سه ساله باشه پام صبر کنه برج ب برج بدم

  238. بی نامبی نامsays:

    سلام میدونم کسی به این پیامم جوابی نمیده خواستم چندبار نامه بنویسم اما انگار نشد امام رضا خیلی ازت دورم ،ولی دانشگاه تهران قبول شدم و تو هزینه های اینجا ب مشکل برخوردم همیشه قبل اینکه بیان کنم جوابمو دادی ایندفعم شکی ندارم توش

  239. عبدالرحمن احمدیعبدالرحمن احمدیsays:

    بسمی تعالی سلام ،سلام اقای خوب ومهربانم درود وسلام بی پایان من را ازپشت کوه های سربه فلک کشیده دنا پذیرا باشید یا ضامن اهو ، اقا جان میدانم که خبر داری بنده حقیر چقدر دوستت دارم وعاشقتم ،عزیزم این عاشق دلخسته ومستمند گره ای به کارش افتاده اقا جان ،خسته شدم ازاین همه پادویی ودور باطل ،واز کارگری که یه روز هست ودو روز نیست به خدا دیگه توانی برام نمونده ،،،به همین خاطر رفتم کلاس اموزش ویادگیری کلید تراشی وقفل تعمیری ،اما اقاجان ،احتیجاج به شصت وهفتادمیلیون پول دارم که دستگاهایش را بخرم ،و خودت خبر داری که ندارم ،وتنها امیدم به شماست ای امید ناامیدان ،ای یارویاور بی پناهان ومستمندان ،دستم را بگیر ، به هرطریقی که خودت صلاح میدانی ،،اما می دانم که ناامیدم نمیکنی ،،ممنونم قربانت احمدی

  240. کمال جرغه قرهبلاغی فرزند ابول از استان فارس شهرستان فساکمال جرغه قرهبلاغی فرزند ابول از استان فارس شهرستان فساsays:

    یا امام رضا دوساله گرفتارم هیچکس بدادم نمیرسه پای راست ندارم خانمم کارگری میکنه خرج من دو تا بچمون میده اونم دیگه قند پیدا کرده چ کنیم ای خداااااااااا

  241. سهیلاچراغیسهیلاچراغیsays:

    سلام ای ضامن اهو کمکم کن یا امام رضا به جز خدا واهل بیت ازبنده خیری ندبدم کمکم کن