متن محترمانه و رسمی دعوت به مراسم سالگرد پدر

همه فانیند و او باقی

یک سال از دوریمان گذشت و دیگر ندیدم روی چون ماهش را

گذر زمان هم نتوانست رنج و غم قلب های ما را اندکی تسکین دهد.

در سالگرد آسمانی شدن پدرمان از همه دوستادارن و آشنایان ایشان دعوت می کنیم که در محفلی که به همین منظور برگزار می شود شرکت نمایند باشد حضورشان سبب شادی روح آن مرحوم و تسکین غم بازماندگان شود.

" " " " "

یک سال از پرواز ملکوتیش گذشت و ما یک سال را بدونه او سپری کردیم. یک سال را بی حضورش اما با یادش به پایان رساندیم. در این یک سال سیل ها از دیده روان گشت و خون ها بر قلب هایمان چکید.

بدین منظور از شما دوست عزیز پدر که برای ما نیز گران قدر و عزیز می باشید دعوت می کنیم که در مراسم سالگرد ان عزیز سفر کرده حضور بیابید. حضورتان باعث دلگرمی ما و شادی روح پدر خواهد بود.

" " " " "

پدرم یک سال از دوریمان گذشت. بعد از تو گریه کردم اما افسوس هر چه بیشتر در فراغت سوختم تو بیشتر از من دور تر شدی.

در سالگرد فوت پدرمان مجلس یاد بودی برگزار خواهیم کرد و در آن به ذکر صلوات و قرائت فاتحه خواهیم پرداخت و یاد آن عزیز را گرامی می داریم. بی شک حضورتان بی اندازه ما را خوشحال کرده و سبب تسکین دردمان خواهد شد.

" " " " "

بعد از تو تنها گریه ماند و بی قراری و دلتنگی و ما در اشک ها و آه های خود غرق شدیم. بابا جان تو بگو سنگینی این بار را بر دوش که بگذاریم که تاب تحملش را داشته باشد.

به منظور گرامی داشت یاد و خاطره پدر گران قدرمان مجلسی دوستانه برگزار خواهیم کرد. امیدواریم با حضورتان سبب شادی روح آن عزیز سفر کرده شوید.

" " " " "

پدرمان رفت و با خود بهار امیدمان را یک شبه خزان کرد

‌پدرمان گلی بود که در سکوت صبحگاهی دست نوازش خدا بر سرش فرود آمد و برای همیشه به او پیوست.

در این یک سالی که از فراقش گذشت سخت ترین روزهای عمرمان را سپری کردیم و حال قصد داریم تا با برگزاری مراسمی از همه دوستاران ایشان دعوت به عمل بیاوریم تا در این غم بزرگ با ما شریک باشند. لذا حضور یافتن شما در این مجلس حتما باعث شادی روح پدر و تسکین غم ما خواهد شد.

" " " " "

پدر آسمانی شد تا وجودت نازنینش از گرد زمین و زمینیان پاک شود. پدرآسمانی شد تا بر محفل فرشتگان سکنی گزیند. ما امروز در غم فراقش به سوگ می نشینیم و یاد و خاطرش را گرامی می داریم و از شما دعوت می کنیم که در این یوک به ما ملحق شوید و ساعتی را در کنار مزار پدر بگزرانیم. بی صبرانه منتظر حضورتان هستیم.

" " " " "

هیچ غمی به عظمت غم از دست دادن پدر نیست. هیچ باری به سنگینی فراق عزیزی چون پدر نیست. امروز در سالگرد فوت پدر دور هم جمع می شویم تا با نثار فاتحه و ذکر صلوات باعث شادی روحش شویم و اندکی از درد فراقش را کم کنیم. بی شک حضورتان باعث انبساط خاطر بازماندگان آن مرحوم خواهد شد.

" " " " "

پدر برایمان خورشید بود و وجودش گرما بخش زندگی مان. حال در اولین سالگرد غروب این خورشید به سوگ می نشینیم و با رفتن بر سر مزارش و قرائت فاتحه شادمانش می کنیم. ما را در این روز همراهی کنید که همراهی شما بار سنگین غم مان را سبک خواهد کرد.

" " " " "

در سالگرد فوت تک ستاره آسمان زندگی مان بر سر مزارش می رویم و او را یاد خواهیم کرد تا شاید سبب آرامش روح و خرسندی خاطرش شویم. انان که در این روز مارا همراهی کنند قدم بر دیدگانمان خواهند گذاشت.

" " " " "

بر سر خاکش می رویم و او را صدا خواهیم کرد و او با همان سکوت معنادارش همیشگیش به ما جواب خواهد داد.......

در این محفل یاد بود حضور شما می تواند بار سنگین این غم را برای مان قابل تحمل تر کند.

" " " " "

پدر جان در سالگرد آسمانی شدنت برایت علو درجات و رحمت و بخشش الهی را خواستاریم.

درست یک سال است که از مهربانی بی پایان پدر محروم شده ایم و او را دیگر در میان مان نداریم. به احترام پدر و برای قدردانی از آنان که در این یک سال در کنارمان بودند و موجب تسلی خاطرمان شدند امروز مراسم یاد بودی بر سر مزار ایشان برگزار خواهیم کرد. بی شک حضورتان سبب شادی روح آن عزیز در گذشته خواهد شد.

" " " " "

او رفت اما برای همیشه در قلب های ما جاودانه شد.

پدر شمعی بود که دنیای ما را روشن و پر نور کرده بود. اما افسوس که عمر این شمع کوتاه بود و خیلی زود خاموش گشت. در سالگرد ملکوتی شدنش یاد و خاطرش را گرامی می داریم و برایش از خداوند طلب مغفرت خواهیم کرد. چشم به راه حضورتان هستیم

" " " " "

پدر جان تو از بر ما شمع جان بودی

میان نا امیدی ها چراغ فروزان بودی

برای تو هر چند زندگی همه رنج و سختی بود

اما تا بودی کوهی از صبر و ایستادگی بودی.

در سالگرد فوت پدر تصمیم گرفتیم مجلس یادبودی برگزار نماییم و ساعتی در کنار هم جمع شویم و یاد و خاطر پدر را زنده نگه داریم. چشم به راه همراهی و حضورتان هستیم.

" " " " "

پدرم جایت خالی ست. پدرم غم فراقت با هیچ چیز و هیچ کس اندکی کم نخواهد شد. پدر جان به خاطر دوریت اشک ریختم و با خاطراتت لحظه هایم را سپری کردم تا شاید اندکی از ینگینی غمم کم شود. اما افسوس افسوس....

سالگرد آسمانی شدن پدرمان نزدیک است سپاس از حضورتان و سپاس به خاطر بودنتان در این یک سال. بی صبرانه منتظر آمدن تان هستیم.

" " " " "

 یک سال از فقدان پدر می‌گذرد.  او این دنیا را ترک کرده اما از اینجا نرفته  چون  او هنوز در قلب و خاطر ما زنده است. ما هر روز با یاد او نفس می کشیم و زندگی می کنیم. او هنوز در کنار ماست و با ما زندگی می کند.

برای زنده نگه داشتن یاد و خطرش مجلسی با حضور دوستان و آشنایان و خانواده برگزار خواهد شد از این رو بر خود واجب دانستیم تا لزیز ترین دوست پدر را قبل از همه به این مراسم دعوت نمایبم. حضورتان در این محفل حتما باعث شادی آن عزیز از دست رفته و تسکین غم ما خواهد شد.

" " " " "

سالگرد وفات پدرعزیزمان به یادمان می‌آورد که همواره باید با ذکر صلوات و نثار فاتحه و مرور خاطرات یاد  عزیز از دست رفته‌مان را گرامی بداریم  امیدوارم صمیمت و عشق اقوام و دوستان را در این روز در کنار خودمان داشته باشیم تا تسکین دهنده درد هایمان باشند. منتظر حضورتان هستیم و قدم هایتان را بر دیده می نهیم.

" " " " "  

درگذشت پدرمان چنان سنگین و جانسوز بود که حتی پس از گذشت یک سال  اندکی از غم رفتنش کم نشده است اما در برابر تقدیر پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضایت نیست. در سالگرد فوت ایشان قصد داریم  با برگزاری مجلس یاد بودی اندکی از غم جانسوز فراقش را کم کنیم. به همین دلیل از شما نیز دعوت می کنیم تا قدم بر دیدگان ما بگذارید و ما را در این روز همراهی کنید.

 " " " " "

در سالگرد فوت آن پدر عزیز و دلسوز یجده شکر بر آستان مقدس حضرت حق می نهیم که توفیق صبوری و تحمل مصیبت را به ما ارزانی داشت. در چنین روزی قصد داریم تا با حضور بر سر مزار پدر ساعاتی را در کنار ایشان بگذرانیم و به مرور خاطراتش بپردازیم. از شما......... عزیز نیز دعوت می کنیم که در این روز و ساعت ما را تنها نگذارید و در این مجلس شرکت کنید.

" " " " "

پدر جان ای کاش رفتنت بازگشتی و درد فراقت درمانی داشت. در گذشته به اعتبار وجودتان و امروز به اعتبار نامتان افتخار می کنیم.

به منظور بر گذاری سالگرد فوت پدر بزرگوارمان مجلسی چند ساعته و با حضور دوستان و آشنایان و خویشاوندان بر سر مزارشان برگذار خواهیم کرد. لذا از شما ....... بزرگوار نیز جهت حضور دعوت می نمایبم. بی شک آمدنتان موجب سرافرازی و خرسندی ما خواهد شد.

" " " " "

یکسال است که دلتنگی‌هایم را با رفتن در کنار مزارش سپری می‌کنیم و در نهایت بهت و  ناباوری، باورمان شد که او دیگر نیست و ما دیگر از نعمت داشتن پدر محرومیم و باورمان شد که او  دیگر نمی‌آید و دیگر نباید منتظرش باشیم.

در سالگرد آسمانی شدنش از شما دعوت می کنیم که در مراسمی که به یاد ایشان برگذار خواهد شد شرکت نمایید. امیدواریم ما توفیق جبران در شادی هایتان را داشته باشیم.

" " " " "

پدر رفت و ما  دیگر آن شمع فروزان را نمی‌بینیم و از روشناییش محروم شدیم اما صدای  دل نواز و دلنشینش همچنان در گوش ما مانند نوایی خوش طنین انداز است  و مهربانیش تا ابد در قلب ما جاودانه است. در سالگرد فوت ایشان منتظر حضور سبزتان هستیم.


بیشتر بخوانید :

متن ادبی و زیبای دعوت به مراسم سالگرد مادر

متن دعوت به مراسم تشییع جنازه

کلیپ سالگرد فوت پدر عزیزم برای وضعیت واتساپ و استوری

متن درباره سالگرد پدر فوت شده

دلنوشته غمگین برای سالگرد پدر

متن و شعر در مورد مرگ پدر سنگ نوشته و متن تسلیت

متن طولانی در مورد پدر فوت شده


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...