متن عمو جان روحت شاد و یادت گرامی (2)

عمو یکی از عزیز ترین کسی است که بعد از پدر قابل احترام ترین عضو خانواده بوده و هست و وجودش مایه آرامش خاطر اعضای خانواده می باشد. گاهی اوقات از دست دادن عمو لطمات روحی بسیاری به تک تک افراد وارد می کند. در متن ذیل متن هایی در خصوص مرگ عمو عنوان شده اند که امید است مورد توجه خوانندگان عزیز قرار بگیرند.

" " "

عموی مهربانم هنوزم که هنوزه رفتنت رو باور ندارم. کاش این یک کابوس وحشتناک باشه و به زودی تموم بشه.

****************

عموی عزیزتر از جانم

قاب عکست را که می بینم داغ دلم تازه می شود. کاش می شد فقط یک بار دیگر صدایت را بشنوم. نمی دانی چقدر دلتنگت هستم اما افسوس که چاره ای جز سوختن و ساختن نیست. عمو جان روحت شاد و یادت گرامی.

****************

خدای مهربانم تو عادل ترینی نسبت به بنده هایت اما نمی دانم ایا واقعا ما سزاوار این داغ بزرگ بودیم؟ و آیا این حق ما بود که در سخت ترین شرایط ممکن ما را بی کس تر از همیشه کنی و بزرگ ترین حامیمان را از ما بگیری. عمو جان روحت شاد و یاد گرامی.

****************

عموی عزیزم حال که تو رفته ای هر کدام از ما به گوشه ای پرت شده ایم و دیگر مثل گذشته ها انگیزه‌ای برای دور هم جمع شدن نداریم. همه ما از عصه رفتنت غمگین و افسرده شده ایم و کاری جز اه و ناله نمی توانیم انجام دهیم. کاش می شد فرصت جبران پیدا می کردیم و قدرت را بیشتر می دانستیم. روحت شاد مهربان ترینم عمو جان.

****************

عمو جان تو جای پدر نداشته و بزرگ ترین پشت و پناه و تکیه گاهم بوده ای. غم دوریت کاری ترین زخم را بر وجودم به جای گذاشته و با هیچ دوایی قابل التیام نیست و من چاره ای جز تحمل آن را ندارم. روحت شاد عمو جان.

****************

همیشه در هر شرایطی پشتم به کسی گرم بود که می دونستم با همه بدی ها و ندانم کاری هام کنار میاد و همه خرابکاری هام رو یه جوری درست می کنه. حالا که اون رفته احستس می کنم بی کس ترین آدم روی زمینم. روحت شاد و یادت گرامی عموی مهربانم.

****************

عمو جان دلتنگتم کاش می تونستم به گذشته برگردم و همه وجودم رو بدم تا تو رو از شر اون درد و مرض لعنتی نجات بدم. کاش من به جای تو رفته بودم. کاش شما بودید و مثل همیشه حامی و پشت و پناه خانواده بودید. روحت شاد بزرگ مرد.

****************

عموی مهربانم از وقتی تو رفتی دنیا یه جور دیگه ای شده انگار اسمان و زمین یک شبه به بزرگ ترین زندان تبدیل شدن و راهی واسه فرار از کابوس نبودن تو ندارم. یادت تا ابد در خاطم خواهد ماند عمو جان.

****************

عموی عزیزم بی صبرانه منتظر روزی هستم که بتوانم به شما ملحق شوم. لاور کن آرزویی جز این ندارم. یادت تا ابد در قبلم زنده خواهد ماند.

****************

دل کندن از کسی که عزیز ترین کس زندگیت بوده خیلی سخته و سخت تر از اون دیدن جای خالیش تو تمام لحظه ها ی زندگیت هست.

****************

عمو جان قرار به رفتن نبود. قرار به بی وفایی و تنها گذاشتن نبود. کاش می دانستی بعد از تو چه بر سرمان آمد و چگونه به تنها ترین و بی پناه ترین ادم های این شهر تبدیل شده ایم.

****************

عموی عزیزم هر گز خاطرات و ایام شیرینی که با هم داشتیم را فراموش نخواهم کرد و یاد و نامت را برای همیشه در قلبم حک خواهم کرد. روحت شاد و یادت گرامی.

****************

با رفتنت قلبم به یک باره خالی از هر گونه احساسی شده است کاش می شد یک بار دیگر مانند گذشته ها به درد دل هایم گوش دهی. کاش می شد یک بار دیگر مانند گذشته التیام دهنده درد هایم باشی اما افسوس و صد افسوس که محال است. یادت تا همیشه در قلبم زنده خواهد ماند عموی مهربانم.

****************

عمو جان من محبت پدرانه را در تو جستجو کردم و آن را در تو یافتم. من با تو طعم تلخ بی پدری را نچشیدم و آن را احساس نکردم. کاش به این زودی نمی رفتی چون من بیشتر از هر زمان دیگری به وجود نازنینت محتاج بودم. روحت شاد بزرگ مرد.

****************

عمو جان تو یتیم نوازی را از مولایت علی (ع) یاد گرفتی و به حق در حقم پدری کردی. تا ابد مدیون محبت های بی دریغت هستم و برایت رحم و بخشش پروردگار را آرزو می کنم. روحت شاد عموی مهربانم.

****************

عمو جان با رفتنت داغ بزرگی بر دلم نهادی. هر گز یک لحظه بدونه وجود نازنینت را تصور نکرده بودم. از دوریت بی نهایت غمگینم اما به رسم قدرشناسی و به خاطر همه زحماتی که برایم کشیدی هر روز دست به سوی درگاه خداوند دراز خواهم کرد و از او برایت علو درجات و بخشش گناهانت را مصئلت می نمایم. روحت شاد عموی مهربانم.

****************

عموی عزیزم تو رفتی و مرا را در غمی جان سوز رها کردی. کاش می دانستی بعد از تو بزرگ ترین غم های دنیا به روی شانه هایم سنگینی می کند. کاش می دانستی من تاب و توان تحمل این درد بزرگ را ندارم. عمو جان بی تو دنیا بدترین جای ممکن برای من شده. روحت شاد و یادت گرامی.

****************

عمو جان بعد از تو دیگر شوقی واسه اومدن بهار ندارم. دیگه امیدی به زندگی برایم نماند. دیگه تمنایی واسه زندگی کردن و نفس کشیدن ندارم. روحت شاد و بدان تا همیشه یاد و خاطرت زنده خواهد ماند.

****************

ای نماد ایثار و از خود گذشتگی تو همیشه مایه مباهات خانواده بوده ای و همه ما به وجودت افتخار کرده ایم. راه و منش تو بهترین و زیبا ترین الگو برای من بوده و هست و از این پس سعی خواهم کرد مرامت را بشناسم و برای شاد کردن روحت ان چرا که تو دوست داشته ای دوست بدارم. روحت شاد و یادت تا همیشه گرامی عمو جان.

****************

عمو جان نمی دانی بعد از رفتنت چه بر سر بابا آمده. نمی دانی در فراقت چقدر شکسته و غمگین شده. کاش می شد به خاطر او هم که شده برگردی. من دیگر توانی برای تحمل این همه درد برایم نمانده و در زیر بار غم این هجران بزرگ شانه هایم تکیده شده.

****************

ای مهربان ترین عموی جهان، ای همه کسم بدان که بی تو روزها به سختی می گذرند و هرگز نبودنت برایم عادی نخواهد شد. یادت گرامی و روحت قرین رحمت الهی باد.

****************

عمو جان بدان جای خالیت را هیچ کس نمی تواند پر کند و تا همیشه جایت در دورهمی ها و جمع های خانوادگی مان خالی است. روحت شاد بهترینم.

****************

همه اهل خانه دل شان به وجود شما گرم بود و پشت شان به حضور شما قرص اما رفتنت به یک باره پشت همه را خالی کرد و ما امروز بی کس ترین قوم این شهریم. روحت شاد بهترین عموی جهان.

****************

روزهای بی تو بودن سخت می گذره، سخت تر از اون چیزی که فکرش رو بکنی. من مانده ام با این غم بزرگ چه کنم و چگونه کنار بیایم. از خداوند برای شما رحمت و بخشش و برای خودمان صبر می طلبم. روحت شاد عموی مهربانم.

****************

هیچ چیز به اندازه خبر رفتنت نمی توانست در من اثر کند و این گونه روح و روان مرا به هم بریزد. با این وجود راضیم به رضای حق تعالی و از درگاهش محشور شدن با اولیا را برایت آرزو می کنم. یادت تا ابد گرامی عمو جان.

****************

صبر صبر و صبر این تنها کاری ست که بعد از رفتن تو می توانم انجام دهم. خدایا راضیم به رضای تو. روحت شاد عمو جان.

****************

دوران کودکیم را بر روی زانو های تو و با داشتن دست های مهربانت به جوانی رساندم و در این سن بیشتر از هر زمان دیگری به وجودت نیاز داشتم تا مرا در پیچ و خم های زندگی یاری دهی اما افسوس که مجالی برای این همراهی نبود و خیلی زود بار سفر بستی و مرا از وجود نازنینت محروم کردی. یاد تا ابد جاوید عموی عزیزتر از جانم.

****************

عمو جان بعد از رفتن تو دیگه کسی حال رفتن به خونه قدیمی بابا بزرگ رو نداره. دیگه کسی به گلدون های کنار حوض نمی رسه. انگار زندگی و زمان در همون لحظه پر کشیدن شما متوقف شده و همه در جای خودشون خشک شدن. کاش بدونی چقدر از دوریت غمگین و نارحتیم. روحت شاد پشت و پناه زندگیم عموی مهربانم.

****************

عمو جان گاهی اوقات فکر می کنم که دنیا برای زیباتر شدن چقدر به وجود آدم هایی مثل شما نیاز داره و چقدر بودنتون و حضورت برای آدم هایی مثل من ضروریه ولی افسوس که زندگی تان خیلی کوتاه تر تر از اون چیزی بود که ما فکرش را کرده بودیم و خیلی زود به خط پایان خودش رسید. یادت برای همیشه در قلب و جانم باقی خواهد ماند و نام زیبایت تا ابد ورد زبانم خواهد بود. روحت شاد

****************

عزیز تر از جانم. ای بهترینم عمو جان امروز که از حضور مهربانت محروم شده ام بیشتر از هر زمان دیگری فهمیده ام که چقدر دوستت دارم و چقدر بهت وابسته ام. برای همیشه یادت را در قلبم حفظ خواهم کرد و نام زیبایت را هر روز صدا خواهم کرد. یادت گرامی و روحت قرین رحمت بی پایان الهی.

****************

من صبوری، گذشت و مردانگی را از شما باد گرفتم. من خوب زندگی کردن و شکر گذار بودن به درگاه خداوند را در شما دیدم و آن را الگوی زندگیم قرار دادم. عمو جان کاش زود نمی رفتید و چون خیلی چیزها بود که من باید از شما یاد می گرفتم. کاش زود نمی رفتی چون من تا تبدیل شدن له مردی چون شما یک دنیا راه در پیش داشتم. روحت شاد عموی صبور و دوست داشتنیم.

****************

تو بزرگ ترین بهانه برای زندگی و نفس کشیدنم بودی. تو شور و شوق من برای بزرگ شدن و مرد شدن بودی. کاش ان قدر زود مرا تنها نمی گذاشتی. کاش امروز هم تو را در کنار خودم داشتم چون بیشتر از هر وقت دیگری محتاج بودنت هستم.

****************

عمو جان نمی دانم بعد از این درد دل هایم را به که بگویم. نمی دانم دلواپسی ها و بی قراری هایم را نزد که ارام کنم. عمو جان خودت می دانی که چقدر تنها و بی کس شدم؟ عمو جان خودت می دانی که با رفتنت دوباره یتیمم کردی؟ روحت شاد بهترینم.

****************

تو بهترین و عزیز ترین کسم بودی. درسته که عموم بودی اما بیشتر از پدرم برایم پدری کردی و بیشتر از او دلواپس زندگیم بودی. مرگ تو ضربه بزرگی به روح و روانم وارده کرده چون بزرگ ترین حامی زندگیم را از دست داده ام. نمی دانم ازت دلگیر باشم یا دلتنگ. نمی دانم عصبانی باشم یا غمگین در میان این دوگانه ها بدجور گیر افتاده ام. هرگز فراموش نمی شوی عمو جان.

****************

عمو جان کنار آمدن با درد از دست دادنت خیلی سخته. هرگز یک لحظه دنیای بدونه تو رو تصور نکرده بودم. هر گز فکر نمی کردم بزرگ ترین کابوس زندگیم به این زودی به واقعیت تبدیل بشه. خدایا به خودت پناه می برم و از تو صبر می طلبم.

روحت شاد عموی مهربانم.

****************

از دست دادن عمو درد خیلی بزرگیه و تنها کسایی اونو درک می کنن که این عزیز رو از دست داده باشن. خدایا این داغ بزرگ رو نصیب هیچ کس نکن.

****************

نمی دانم بعد از این چه چیزهایی در انتطارم است. نمی دانم با این داغ بزرگ چگونه کنار خواهم آمد و چگونه به آن عادت خواهم کرد. من در میان این نمی دانم های وحشتناک گیر کرده ام و راهی جز پناه بردن به خداوند بزرگ را ندارم. خدایا خودت درد داده ای خودت هم درمانش را بده. عمو جان برای همیشه نام و یادت در قلبم جاودان خواهد ماند.


در ادامه تماشا کنید :

دلنوشته برای فوت عمو

کلیپ غمگین مرگ عمو برای استوری و وضعیت واتساپ


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...